טור של מל ל-PM: זה יכול להיות הערב המהמם, או המשעמם, בהיסטוריה של פתיחת הפרי אייג'נסי.

איזה ערב יהיה ערב יום ראשון אחרי 6 בערב (אצלכם 1 בלילה יום שני). כמובן שלא הכל יתחיל מיד, אבל הבלגן יתחיל מיד.

רק תארו לעצמכם שקווין דוראנט וקיירי אירוינג עוברים לנטס, דריימונד גרין וקוואי לינארד לקליפרס, ג'ימי באטלר לרוקטס. עתוני המחר יהיו מפוצצים בדעות, השערות, מחשבות סכויים, ולאס ווגאס תופיע עם רשימת סכויים חדשה לחלוטין.

או??? מאומה לא קורה. כולם נשארים היכן שהם כי הם מרגישים שעבודתם שם לא ניגמרה, ושם הם גם יכולים להרוויח יותר כסף  והילדים אוהבים את בית הספר והמורה, ומצאו אחלה חברים וקבוצות כדורגל וליטל ליג לשחק בהן, והם גם ראשי הקבוצות.

הכל יכול לקרות.

הנה החתמות הפרי אייג'נטס הבומסטיות והמשפיעות ביותר ב-25 השנים האחרונות לפיי ג'ייס אבאנס מ-יואסאיי טודיי;

1. שאק ללייקרס:

אחרי 4 עונות עם אורלנדו שאחת מהן כללה הגעה לגמר ה-NBA שאק בן ה-24 חתם עם הלייקרס חוזה ל-7 שנים עם 120 מיליון. הלייקרס זכו איתו בשלוש אליפויות והוא היה ה-MVP בכל אחת מהן. ב-MVP העןנתי הוא זכה רק פעם אחת ב-1999.

2. סטיב נאש לסאנס:

אמנם סטיב היה כבר בן 30 כשחתם עם הסאנס ל-6 שנים עבור 65 מיליון, עם שון מריון ואמרה סטודמאייר בפרונטקורט, כשסטיב מנהל הכל מאחורה תחת הפיקוח של מייק ד'אנטוני הסאנס הפכו למייצרי המשחק המהיר המודרני. קבוצת ה-"SEVEN SECONDS OR LEE" אף פעם לא הגיעו לגמר בגלל הפציעה שגרם רוברט הוריי, אבל סטיב היה פעמיים MVP.

3. לברון ג'יימס להיט:

ה-"DECISION" שלו "לקחת את הכשרונות שו לסאות' ביץ'" עבור 110 מיליון ל-6 עונות עזר להיט לעשות 4 גמרים רצופים כשהם מנצחים את האליפות בק-טו-בק ב-2012 נו-2013 כשהוא MVP של הגמר בשניהם וכן זכה בשלושה תוארי MVP לעונה הרגילה במיאמי.

4. ריי אלן להיט

ריי היה כבר ב-TWILIGHT של הקריירה כשהוא חתם עם ההיט ב-2012, והזריקה שלו מה-3 ב-2013 היתה שווה את הכל. דווקא בהיא הוא כאילו קיבל דחף חדש והזכיר די הרבה את ריי אלן הצעיר.

5. לברון ג'יימס לקאבס

אמר וקיים. הוא הבטיח שיום אחד יחזור 'לאזור בו נולדתי וגדלתי'. אבל הפעם ההודעה נעשתה בשקט יחסי בראיון עם ספורטס אילוסטרייטד. החזרה היתה מוצלחת ביותר כשהוא הביאם לארבעה גמרים רצופים, עם נצחון אליפות ב-2016 עם חזרה מדפיציט של 3-1 שהביאה לקליבלנד אליפות ראשונה באיזה שהוא מייג'ור ספורט שהוא מאז 1964.

6. קווין דוראנט לווריורס

אחרי ההפסד לקאבס ב-2016 הווריורס החתימו את קווין דוראנט  לשתי שנים עם שנת אופצייה עבור 54 מיליון. המעבר הביא איתו ביקורות מימין ומשמאל כשיצר סופרטים שלא היתה כמוה. עם דוראנט הווריורס ניצחו די בקלות את אליפויות 2017 ו-2018. הוא יחמיץ את עונת 2019-20, ואיש לא יודע אם הוא יחליט לעבור שוב לקבוצה אחרת.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
74 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ראן אנד גאן
ראן אנד גאן
26/06/2019 19:29:25

סטיב נאש וההתקפה של פיניקס היו הגדרה לכדורסל יפה לא השעמומון שאנחנו רואים מקו ה3

יאללה חולוניה
יאללה חולוניה
26/06/2019 20:58:09

לווריורס אתה קורה שעמום?
הם רצים על קו ה-3 משחקים באיסו מוסרים זורקים חודרים סוחטים זריקות וזה בקיצור…

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
26/06/2019 19:31:02

מל הדבר היחיד שיכול להגיע לרוקטס זה וויגינס או וול. תראה כמה הייפ עושה פרי אייגנסי מסכן אחד. תאר לך בליגה היה כל שנה דראפט מחדש עם 14 סיבובים כמו שכתבתי אתמול וכל שחקן בליגה יכול למצוא עצמו בקבוצה אחרת איזה טירוף היה איזה הייפ הפנטזיה של הליגה. כל אוהד של קבוצה היה מתרגש בטירוף משחקי כס אמיתי. בלי מערב בלי מזרח כל שנה הקלפים מתערבבים מחדש לא קיימים יותר המושגים שנת חוזה טנקינג סופר טים פעלולי טרייד ותקרת שכר השפטת הקבוצות לגחמות הכוכבים אין כלום יותר הכל מת. ליגה תחרותית בטירוף התנאים משתנים כל שנה גם לגדולים ביותר מורשות אמיתיות נוצרות. רק תאר לך כמה מלל היה נדפך כל קיץ כאשר כל קבוצה מביאה 14 שחקנים חדשים! מה הטיעון שאין עם מי להזדהות? להיפך היום אוהדים מזדהים עם שחקנים ולא עם קבוצות השחקן הוא מהות הכל קאווי יכול לנחות כל שנה בכל מקום בפיניקס בנטס בדטרויט בלייקרס ככה כל אחד.

אילן
אילן
26/06/2019 20:14:30

די לכתוב שטויות שמעון

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 20:39:14

שמעון אני אלך עם הרעיון שלך? איך בדיוק משכורות יחולקו, למה ששחקנים יסכימו לעבור כל שנה מדינה ולהיתקע בחורים כמו ויסקונסין או מינסוטה לדוגמא, תגיד למלכה מLA ששולחים אותו לגלות ותרא בשנייה איך הליגה שובתת ומאבדת מיליארדים. למה שבעלי קבוצות יסכימו לזה קבוצות שיש להם קוטנדרית להפוך שנה אחרי לטנקינג ולפגוע בהכנסות ובשווי רק תראה את השווי של הלוחמים והקפיצה שעשה ב6 שנים האחרונות,

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
26/06/2019 22:35:32

משכורות קל? 2 דרכים תבחר מה מתאים לך.1. כמו בדראפט של הצעירים בחירה 1 60 מיליון דולר בחירה 2 58 מיליון וכו הבנת
דרך שנייה תקרת שכר קשיחה של 140 מיליון למשל וכל קבוצה תחלק את זה איך שבא לה בין 14 שחקני בחירת הדראפט שלה עם מקס מוגבל וכו כמו היום. תבחר מה שבא לך.

למה ששחקנים יסכימו? איש לא שואל אותם קינג גיימס נבחר 1 עי מיני ומסרב לשחק שם מושבת לעונה עד הדראפט הבא אין דבר כזה לסרב לשחק.

לא אמרתי שזה יהיה בפועל אמרתי שזה היה יוצר עניין מטורף. אני לרגע לא חושב שסה ייושם במציאות אבל זה מטפל בכל תחלואי הליגה בקלות.
מה החסרון? יש 2 כאילו חוסר הזדהות עם קבוצה שזה חרטא היום כולם מזדהים עם בנגימן פרנקלין ומזדהים יותר עם שחקנים בטח בספורט האמריקאי אז זה סתם חרטא.
השני זה שהבעלים יעני מוצלחים לא יתוגמלו ויהיו תלויים במזל אבל גם היום לא הכל תלוי בבעלים ראה לברון. אז בעלות תועלת רוב מוחץ לתועלת.
עולם דינמי מהיר וסתגלני כמו בהייטק. הכל ביזנס נטו ללא רגשות מקסימום שכירות חרב במקום לשחק אותה נאמנות ושטויות.

no funny shtuff
no funny shtuff
26/06/2019 21:46:41

בוא'נה, כבר נתקלתי בהמון רעיונות גרועים בחיי והרעיון הזה, מבלי להעליב, הוא הרעיון הכי גרוע ever.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/06/2019 22:01:24
הגב ל  no funny shtuff

ואני חשבתי שאני ברוטלי לפעמים…

no funny shtuff
no funny shtuff
26/06/2019 22:12:15

כתבתי "מבלי להעליב", למרות ששמעון לא מתרגש מביקורת כזו..

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
26/06/2019 22:41:21

With the first pick in 2020 draft the suns select kawhi leaonard
😎

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
26/06/2019 22:37:53
הגב ל  no funny shtuff

לא נעלב זה חדשני ומוזר אני מבין את שרגילים יותר לישן והטוב. אם היה כזה דבר היה פה 200 פוסטים ביום כל קיץ😎

Berch
Berch
26/06/2019 22:43:12

אם הייתי אבא לילדים והמערכת הייתה הופכת לכזו היית מחליף מקצוע ונהיה פסנתרן בבית זונות.
פוליטיקאי לא
🙂

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
26/06/2019 22:46:43
הגב ל  Berch

😂😂😂 מי אמר שפסתרן בבית זונות זה רע אם הוא מרוויח כמה מיליונים?

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 23:35:57

שמעון מה ההבדל בין זה ולשלוח את מסי למיאורקה לדוגמא ולפרק את המועדונים בכדורגל?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2019 5:05:54

רק שימון מייצר לנו כאלה שרשורים
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם הוא מרביע כמה מליונים מהצד….

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
27/06/2019 9:32:40

תאמין לי אתה מבוזבז פה. יש לך רעיונות פגז. מקומך בליגה כיועץ בכיר. השאלה אם המקובעים שיושבים שם בכלל יבינו את הרעיון.
אני מדבר בשיא הרצינות .לא כתבתי תגובה כדי להתלוצץ!

דה שוט
דה שוט
26/06/2019 19:58:36

מדהים "הגודל" של דוראנט – עם אכילס קרוע, בגיל 31 הוא מוותר על אופציית שחקן ויוצא לשוק החופשי. אני מקווה שיישאר בגולדן סטייט ויחזור לקראת הפלייאוף, עם קליי וסטף (ואפילו גרין).
חייב להוסיף מילה על הארדן – רבות נכתב עליו כאן מאז אתמול – יוסטון של הארדן ופול מתחה את ג"ס האימתנית למשחק 7 והצליחה גם השנה להגיע איתה למצב של 2:2 עם דוראנט וקליי. אני בדעה שרק ג"ס יכולה הייתה לעבור את יוסטון של הארדן ופול (וטאקר וגורדון). כל קבוצה אחרת בליגה בשנתיים האחרונות הייתה ניגפת מול העצמה הרב-מערכתית של הארדן, בשילוב עם החכמה וההגנה הרצחנית של פול, טאקר, גורדון והחברים. עם כל הכבוד לטורונטו – ומגיע להם כבוד בעיקר על גמר המזרח – בגמר הכללי הם שיחקו נגד שאריות. לדעתי הגיע להארדן MVP לא פחות מאשר ליאניס וזו הפעם השניה שהוא מאבד את התואר במאבק בו היה שווה לפחות, אם לא טוב יותר.

אנונימי
אנונימי
26/06/2019 20:29:16
הגב ל  דה שוט

don't hold your breath.
הסיכוי שדוראנט יחזור לעצמו, לא גדול. לא בגילו, לא בהיסטוריית הפציעות שלו, לא בסוג הפציעה הזו.
הסיכוי שהוא גם יחזור לעצמו כמו פעם + וגם שזה יקרה דווקא בגולדן סטייט, מכל המקומות שבעולם –
זה כבר סיכוי קלוש.

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2019 1:16:58
הגב ל  אנונימי

אם הוא יחזור לעצמו זה דווקא בג.ס שם כח האש הקיים בקבוצה יאפשר לו להתרכז בקליעה מחוץ לקשת ומחצי מרחק ושם הוא יקבור אותם כמו גדול .

אנונימי
אנונימי
27/06/2019 1:47:27

קווין דוראנט תיכף בן 31. יחזור לפעילות סדירה בגיל 32. בתקווה שהקפיצים ברגליים נשארו לו אותו דבר, וזה כ"כ נתון בספק, בטח עם היסטוריית הפציעות שלו, הפציעה הנוכחית – מעטים חוזרים ממנה אותו דבר, אם בכלל היו כאלה – ומבנה הגוף המאוד-ייחודי של דוראנט, ארוך מאוד, רזה מאוד, עם רגלי גפרור.
אתה באמת מצפה שהכל יחזור לקדמותו, כאילו לא היה כלום? לא רק במובן הפיזי – מה שסיפר עכשיו איגואדלה, זה להתחיל להרים את המכסה של קו הצרעות בווריורז. הלחץ והכפיה של הקבוצהף, כלפיו וכלפי דוראנט הפצועים.
אז אחרי כל מה שהם עשו לו, במרוצת השנה, לאורך השנים, ביצ', שחקן חיזוק, "לא צריכים אותך פה, יכולים לנצח בלעדיך", התייסחו אליו כמי ש"גנב" את ה-fmvp, אילצו אותו לעלות למשחק 6, יכול להיות שגמרו לו את השנים האחרונות –
למה לעזאזל שדוראנט יישאר שם דווקא? במקום שהיה הכי עוין כלפיך??
אם אחרי כל אלה אתה עוד מאמין, שדוראנט וגולדן סטייט יחזרו אחורה בזמן, כאילו כלום לא קרה, וסוף הסיפור יהיה שונה, אז מה אגיד, אשרי המאמין. חבל, כי המציאות תטפח על הפרצוף, ולא עוד הרבה זמן. הסיפור של גולדן סטייט עם דוראנט גמור, וכנראה גם של גולדן סטייט הנוכחית. זהו.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 20:33:18
הגב ל  דה שוט

מה בדיוק מדהים,הוא כישרון על בן 30,בעל קליעה אבסלוטית וגובה גם בלי אכילס הוא שווה מקסימום.
.
להגיד שטורנטו ניצחו שאריות זה חוטא לאמת בצורה גסה , טורנטו הייתה מרחק מ3-0 על קבוצה ללא דוראנט , דוראנט לא שיחק משחק וחצי נגד יוסטון שהפסידה בדיוק לאותו סגל מינוס קאזינס. יוסטון הפסידה במשחק 6 לקבוצה שניצחה את טורנטו בנס, טורנטו עברה יריבות קשות משמעותית מכל מה שיוסטון התמודדה מולם, פילי מילווקי וגולדן סטייט אין מסלול קשה מזה. להוריד או להקטין מהשג של טורנטו ולכנות את גולדן סטייט שאריות זה שקר

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 20:34:33

דוראנט גם עם 80 אחוז יכולת טוב מרוב הליגה הוא בקלות יכול להפוך לPF סטייל נוביצקי עם קליעה טובה יותר

דה שוט
דה שוט
26/06/2019 21:01:44

ברוך – ג"ס ויתרה על כל העומק שלה בשביל דוראנט, החיסרון שלו בסדרה השאיר את ג"ס בעצם בלי כל הספסל שהלך בגינו. החיסרון של קליי במשחק שלם ועוד שני רבעים רביעיים זה המון – זה הכוכב השלישי. כשדוראנט שיחק על רגל אחת במשך 12 דקות קיבלנו רמז ליחסי הכוחות האמיתיים בין הקבוצות. אני לא שם כוכבית על ההישג של טורונטו – אני בכלל דיברתי על יוסטון! הטענה שלי הייתה – ועודנה – שהיא הקבוצה השנייה הכי חזקה בליגה. הארדן, פול, טאקר וגורדון – כפי ששיחקו בשתי העונות האחרונות (מלבד הקריסה של גורדון מול ג"ס השנה) – זה יותר מדי עבור כל קבוצה שאיננה ג"ס. שמעון ביקש דירוג של 60 שחקנים (טוב שלא ביקש 30 כפול 15…) אני אתן דירוג של חמישה שהייתי לוקח אלי לקבוצה כדי להפוך אותה להכי חזקה שאני יכול: דוראנט (בריא), הארדן, קאוואי, סטף, דוראנט (פצוע). יסלח לי יאניס, בלי קליעה אי אפשר "לכופף" משחקים בשלבים המכריעים.

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 21:17:43
הגב ל  דה שוט

יוסטון לא יותר טוב לא מממילווקי ולא מטורונטו, גולדן סטייט לא וויתרה על העומק של בשביל דוראנט גם בלעדיו הם היו מחתימים את בארנס ואז לא יכלו להתחזק,
.
איזה רמז ואיזה מסקנות בדיוק אפשר להסיק בדיוק מ12 דקות של משחק? עם דוראנט שהקבוצה הייתה לי ריצה טובה, אתה יודע שיש רבעים שיש עניין של מומנטום, זה שגודלן סטייט קלעו לא אומר שהם ימשיכו לקלוע כל המשחק, סתם לפי הטענה איך אתה מסביר שקבוצה כמו טורנטו בערב אחד נתנה בלואוט לפילי וערב אחרי פילי ריטשו אותה , טורנטו הייתה הקבוצה האיכותית בסדרה גם עם קלי (תנחש בכמה רבעים גולדן סטייט ניצחו שקליי?)
או שגודלן סטייט ללא דוראנט קלע 118 נקודות על יוסטון.
.
ובמשחק 5 גולדן סטייט רבע שלישי עם דוראנט קלעו 15 נקודות (נפצע 2 דקות לסיום הרבע) , רבע אחרי קלע 32 נקודות , לפי ההגיון הזה הקבוצה טובה יותר בלי דוראנט מאשר איתו (כמובן שזה לא נכון).
.
הארדן שחקן אדיר אבל הוא נחנק וברח מהכדור במאני טיים, הסטטיסטיקה שלו יותר טובה מזו של קוואי מול הלוחמים אבל אין ספק מי היה שחקן יותר טוב וזה למה סטטיסטיקה רחוקה מלספר את כל הסיפור, קוואי קלע את הנקודות שלו בשתף המשחק ונתן לכל הקבוצה את ההזדמנות לרוץ, הארדן קלע על חשבון שטף המשחק.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
27/06/2019 0:47:59

100+ ברוך, תמיד אנשים ירצו לשים כוכבית. האליפות של טורונטו בזכות. עבדו קשה וחכם מהג'אמפ בול של המשחק הראשון. כשג"ס טחנו את קליי שרץ בין לחסימות מול אורלנדו ושארלוט, קוואי היה בשנת שבתון. אז נכון שלשחק כל העונה לא מוביל בהכרח ל-ACL אבל זה מגדיל את הסיכויים. טורנטו גם עשו את הטריידים של הכוכבים תמורת קיצור רוטציה ברגע הנכון. ידעו לבדוק את לין ולזרוק כשהתברר שהוא לא מתאים. עברו את פילי עם כל הכוכבים ואת מילווקי – קבוצה שהייתה לוקחת את ג"ס בלי דוראנט ב 4-1 בדרך.

קבוצה שנוהלה מושלם והגיעה לשיא בדיוק בזמן. מזל היה גם לאלופות אחרות

יאללה חולוניה
יאללה חולוניה
26/06/2019 21:03:15
הגב ל  דה שוט

שנה שעברה אריזה היה בווריורס והשתיק את דוראנט בהתקפה, כריס פול ירד ברמה והארדן שחקן ברמה הגבוה ביותר אבל טופ 5 הוא לא (דוראנט, קאווי, לברון, יאניס, קרי ורק אז הארדן)

דה שוט
דה שוט
26/06/2019 21:08:46

הטיעון שלך לגיטימי, אין ספק שיוסטון מזדקנים – עדיין – לא מכיר מאמן שייקח את לברון לפני הארדן (היום).
למשתמש האנונימי – לצערי, יש סיכוי גדול שאתה צודק. אני עדיין חושב שדוראנט ימשיך בגולדן סטייט.

מוש השור
מוש השור
27/06/2019 0:03:42
הגב ל  דה שוט

נראה לי שיש הרבה מאמנים שיקחו את לברון לפני הארדן. בעיקר בפלייאוף. בעיקר במשחק 6 נגיד כשהכוכב הכי גדול של היריבה לא משחק. יוסטון עם לברון במקום הארדן הייתה לועסת את ג"ס בלי kd

ברוך רובין
ברוך רובין
26/06/2019 21:19:57

יוסטון לא יותר טוב לא מממילווקי ולא מטורונטו, גולדן סטייט לא וויתרה על העומק של בשביל דוראנט גם בלעדיו הם היו מחתימים את בארנס ואז לא יכלו להתחזק,
.
איזה רמז ואיזה מסקנות בדיוק אפשר להסיק בדיוק מ12 דקות של משחק עם דוראנט שהקבוצה הייתה לי ריצה טובה, אתה יודע שיש רבעים שיש עניין של מומנטום, זה שגודלן סטייט קלעו לא אומר שהם ימשיכו לקלוע כל המשחק, סתם לפי הטענה איך אתה מסביר שקבוצה כמו טורנטו בערב אחד נתנה בלואוט לפילי וערב אחרי פילי ריטשו אותה , טורנטו הייתה הקבוצה האיכותית בסדרה גם עם קלי (תנחש בכמה רבעים גולדן סטייט ניצחו שקליי?)
או שגודלן סטייט ללא דוראנט קלע 118 נקודות על יוסטון.
.
ובמשחק 5 גולדן סטייט רבע שלישי עם דוראנט קלעו 15 נקודות (נפצע 2 דקות לסיום הרבע) , רבע אחרי קלע 32 נקודות , לפי ההגיון הזה הקבוצה טובה יותר בלי דוראנט מאשר איתו (כמובן שזה לא נכון).
.
הארדן שחקן אדיר אבל הוא נחנק וברח מהכדור במאני טיים, הסטטיסטיקה שלו יותר טובה מזו של קוואי מול הלוחמים אבל אין ספק מי היה שחקן יותר טוב וזה למה סטטיסטיקה רחוקה מלספר את כל הסיפור, קוואי קלע את הנקודות שלו בשתף המשחק ונתן לכל הקבוצה את ההזדמנות לרוץ, הארדן קלע על חשבון שטף המשחק.
.
לגבי הארדן ולברון, הם שחקנים מאוד דומים בריכוזיות שלהם וביכולת ההתקפית המדהימה שלהם (למרות שוני יצירת הנקודות) ההבדל פשוט, לברון ניצח את גולדן סטייט ללא דוראנט עם התעלות במשחקים מכריעים, הארדן שווק

Adisu33
Adisu33
27/06/2019 2:47:50

מסכים עם ברוך בהכל!!
אין צורך לספר לאותם מחפשי תירוצים שג"ס היא הקבוצה עם הכי הרבה מזל בהיסטוריה של הליגה .
בכל הריצות שלהם לאליפות הם קיבלו קבוצות פצועות .
אבל מה אנחנו מבינים שהרי מה שכשר בעמק הסיליקון הוא טמא בג'וראסיק פארק.

מנחם לס
מנחם לס
26/06/2019 21:25:11
הגב ל  דה שוט

הוא לא מוותר על אוטפציית השחקן שלו. לכן בפוסט הבוקר כתבתי על DELAYED סיין אנד טרקייד

עגל
עגל
26/06/2019 22:07:51
הגב ל  דה שוט

די מסכים לגבי הגדולה של יוסטון, שלא מרבה לקבל כאן באתר קרדיט בלשון המעטה.
מצד שני אין צורך להמעיט בערכה של טורונטו שניצחה את ג״ס הגדולה עם קליי במוד רצחני שהיה לדעתי טוב יותר מסטף.
נ.ב. אני מקווה שלא לקחת ללב את השיר אליפלט שנכתב על דוראנט . . . לבחורצ׳יק הזה אין אופי וזה גרם לו כנראה להקריב את עצמו שלא לצורך (ראה מה שאיגי אמר אתמול)

דה שוט
דה שוט
26/06/2019 22:37:30
הגב ל  עגל

הכל טוב, לא לוקח ללב, צריך להגדיר ״אופי״ אבל זה לפעם אחרת. יוסטון הייתה חזקה בגלל ההגנה – אנשים לא העריכו את זה נכון – הם היו חונקים בפלייאוף כל קבוצה מלבד ג״ס, בטח שאת טורונטו המוגבלת (בלי להעליב).
.
מנחם – קראתי את ההסבר על דוראנט אתמול עד הסוף – נראה לי קצת דמיוני. מה הסיכוי שזה יקרה?

הייט אשברי
הייט אשברי
26/06/2019 23:40:54
הגב ל  עגל

נחמד לכתוב פייק ניוז – זה מאוד באופנה היום .
אבל האמת פשוטה . גם ללא דוראנט, אבל עם קליי בריא לכל אורך הסדרה, ג"ס היתה עושה תריפיט . היא חזרה הביתה עם 1:1 , כשקליי נפצע בדקות האחרונות של משחק 2. . במשחק 3 קריטי הוא לא שיחק , ובלי כוח אש בכלל מצד הלוחמים הם הפסידו . במשחק 4 הוא חזר תחת אילוץ , עדיין לא מוכן , והלוחמים נפלו ל-1 : 3 . אם הוא הוא היה בריא , זה היה לפחות 2:2 אחרי ארבעה.
נמשיך . במשחק 5 הלוחמים איתו סגרו ל- 2 : 3 .ואז הגיע משחק 6 , בו הוא נראה מצויין והלוחמים הובילו איתו בחמש . מהרגע שהוא נפצע ונטש, הם שוב היו ללא כוח אש, ושוב התאפשר הבוקס אנד וואן על סטף . ג"ס היתה לוקחת את השישי ללא ספק . ואז היה משחק 7 בטורונטו . ואני אומר שאם קליי לא היה נפצע בכלל , זה היה נגמר במשחק השישי באוקלנד – לטובת ג"ס.

אני לא מוריד מהישגה של טורונטו – פציעות זה חלק מהעניין וקורות כל הזמן . אבל לא צריך להפוך את הקנדים לג'אגרנאוט ללא צורך. הם נהנו מההפקר .
למי שמזלזל בחשיבותו של קליי – מדובר ב-SG הטוב בליגה , וכזה שמופיע כמעט תמיד ברגעים הגדולים ( ולא – השיקוצון מיוסטון אינו ה-SG הטוב בליגה . הוא טוב למספרי עונה רגילה ).

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 0:07:07

יפה לכתוב פייק ניוז, הייט אשברי משחק 4 הוא חזר תחת אילוץ אולי תספר שהיה לו 11-18 מהשדה 6-10 מ3 ל28 נקודות מדהימות, מזל שההיסטוריה מציגה משהו אחר גם מבחינת סדרה טורנטו ניצחו ב11 נקודות שקלי שיחק . משחק 5 הם ניצחו בנקודה שיכל ללכת לטורנטו בקלות אחרי שכבר הובילו ב6 בדקות האחרונות .ובעצם שלא יהיה משחק 6, טורנטו הייתה טובה יותר ועמוקה יותר מגולדן סטייט עם קליי, אותה קבוצה שיוסטון פגשו במשחק 6.
.
חבל שאתה זה שטוען לפייק ניוז משתמש בהם, קליי לא קרוב להארדן בכלל הוא שחקן נפלא אולסטאר בחסד אבל הוא לא יכול להוביל קבוצה לבדו, אני לא סובל את הסגנון משחק של הארדן אבל הוא יחיד סגולה שמשנה גורל של מועדון (ממש כמו קרי לברון דוראנט יאניס קוואי), ומסוגל להוביל קבוצה קליי לא שם

הייט אשברי
הייט אשברי
27/06/2019 0:25:53

1. עובדה פשוטה – ג"ס הפסידו את משחקים 3 ללא קליי ו-6 ללא קליי בדקות ההכרעה . ובקושי ניצחו את משחק 2 אחרי שקליי נפצע –
מזל שהיתרון עד לאותו רגע הספיק להם . תכתוב טור ותשאל את השאלה מה היתה תוצאת הסדרה עם קליי בריא לכל אורכה, בלי
הפציעה הכפולה.
לגבי משחק 4 – חשבת שאולי קליי היה משחק טוב יותר לולא הפציעה הראשונה ? אני מזכיר לך שגם לוני נפצע ולא שיחק חלקים מהסדרה , וכששיחק שיחק עם כאבים חזקים בחזה.
2. קליי שחקן קבוצתי . השיקוצון לא . זו לא תחרות של אחד על אחד , שגם בה לדעתי קליי היה מנצח כי הוא פשוט מגן טוב בהרבה .
מהתרומה הקבוצתית של קליי גדולה בהרבה מהתרומה הקבוצתית של השיקוצון.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 0:41:02

אשברי הוא הציג יכולת גבוהה בהרבה במשחק 4 ממה שהציג במשחק 1, שוב אתה מנסה לצייר תמונה שלא קשורה למציאות שהפתיעה השפיעה עליו,הוא קלע באחוזים לא הגיוניים מכל הטווחים, והיה מדהים הפסידו לקבוצה טובה יותר, עכשיו הפציעה של לוני קריטית? אננובי לא שיחק כל הסדרה כי היה פצוע שוב אתה מנסה לצייר נרטיב שלא תואם לעובדות.
.
הארדן גדול יותר מקליי במשחק אישי במשחק קבוצתי איך שלא תבחר הארדן הוא פורמולה 1 התקפית הוא מנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר, קליי אולסטאר שחקן מצויין אבל הוא פסיבי בהרבה משחקים , הוא לא יוצר לאחרים הארדן בכמה רמות מעליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 1:37:53

הייט טורנטו ניצחו את משחק 1 ו4 עם קליי, היו רחוקים שנייה , מלקחת את הסדרה עם קליי, גם כשקליע שיחק טורנטו ניצחו ב11 נקודות אבל אל תתן לעובדות להציק לך.
טורנטו >>> מגולדן ללא דוראנט

קוזמה
קוזמה
26/06/2019 20:11:33

ממה שהבנתי, בלילה שבין ראשון לשני , בשעה 1:00 בלילה כבר יתחילו להתפרסם הרבה החתמות של FA?

עידן
עידן
26/06/2019 20:57:41
הגב ל  קוזמה

כן

רן הנרגן
רן הנרגן
26/06/2019 20:15:11

כיון שביני לביני הגעתי למסקנה שטובת ג"ס דורשת ויתור על דוראנט תוך קבלת תמורה כלשהיא הרי שהמלך שעשה, ויתור על האופציה, אינו מבשר טוב. או שדורנט יחתום לחמש שנים בג"ס וזה לא טוב , למרות שזה מה שההנהלה רוצה- אני לא רואה התכנות להחזיק את ארבעת הגדולים בשנתיים הבאות – סכומי הקנסות הם אדירים או שדוראנט יעזוב ללא תמורה. האופציה של עסקנת חליפין דחויה שמדברים עליה היא פיקציה. אין חיה כזו.

מנחם לס
מנחם לס
26/06/2019 21:26:40
הגב ל  רן הנרגן

הוא בינתיים לא ויתר על שום דבר

עידו גילרי
עידו גילרי
26/06/2019 21:58:17
הגב ל  מנחם לס

הוא ויתר על אופציית השחקן לעונה הבאה מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי כמו שהיה צפוי וברור.

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2019 5:52:50

אני לא מבין. הרי הוא משתכר העונה ('העונה הבאה') קרוב ל-40 מיליון, לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
27/06/2019 6:55:57
הגב ל  מנחם לס

לדוראנט יש שנה שנותרה על החוזה שחתם בעונה שעברה. יש לו אופציית שחקן עליה. כלומר הוא יכול להחליט אם הוא רוצה לממש אותה ואז הוא יהיה שחקן חופשי רק בקיץ הבא או לוותר עליה ואז הוא שחקן חופשי ב1 ביולי.
זה היה די צפוי שדוראנט יעדיף להפוך לשחקן חופשי עכשיו ולחתום על חוזה מקסימום הקיץ.

MJ234523
MJ234523
26/06/2019 20:59:23

בא נאמר שאני לא מזיל דמעה על פציעת הקאפקייק , וקליי

יאללה חולוניה
יאללה חולוניה
26/06/2019 21:07:05
הגב ל  MJ234523

על קלי אני כן, דוראנט זה עצוב כמו כל שחקן גדול (או לא) שיפצע ופציעה כזאת (שסיימה לקובי את הקריירה ב2013) אבל מבחינת הפלייאוף הנוכחי רק קלי חסר לי

הטרמפיסט
הטרמפיסט
26/06/2019 22:27:51
הגב ל  MJ234523

לא מסכים לגבי קליי

רותם אלרן
26/06/2019 23:36:04
הגב ל  MJ234523

לגבי קליי ממש לא, שחקן ענק ואדם משעשע, מאוד עצוב לי שנפצע, המזל הוא שכנראה לא ייגרם נזק משמעותי בהמשך לאחר שיחזור

אור
אור
27/06/2019 0:14:17

גאסול נשאר בטורונטו על 25.6 מיליון (אופציית שחקן).

Smiley
Smiley
27/06/2019 0:22:00

D'Angelo Russell Rumors: T-Wolves Tried Sign-and-Trade Involving Andrew Wiggins

Trusttheprocess
Trusttheprocess
27/06/2019 0:46:53
הגב ל  Smiley

טוב שהם לא הציעו את הפסולת הגרעינית מתחת לכיפה באיי מרשאל

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 1:16:53
הגב ל  Trusttheprocess

מי ייקח את וויגנס עם החוזה שלו ?? אני גם איבדתי תקווה ממנו, שחקן שלא השתפר במאומה ב5 שנים, שההגנה שלן אולי הגרועה בליגה למרות אתלט על, שהבחירת זריקות איומה שלא הוסיף שום יכולת התקפית שהיא לא פיזית, ציפיתי ממנו לגדולות שהגיע לליגה כמה טעיתי, אני מתקשה להבין איך אתלט בעל יכולות כשלו לא משתפר והופך לכוכב לא מובן לי

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2019 1:41:09
הגב ל  Trusttheprocess

😂

אנונימי
אנונימי
27/06/2019 1:58:59

אם שוב מסתכלים על חומר השחקנים הקיים, אז בליגה הנוכחית יש סופר-טים אחת, שפוטנציאלית צריכה לטרוף את הליגה מתוך שינה. ואלה הפילדלפיה סבנטי-סיקסרז.
זה פשוט מדהים, כמה כלום יצא מהחבורה הזו. כמה ברט בראון הוא ליהוק מזעזע, שמזמן סיים את חלקו, עוד בתקופת הטנקינג.
תן אותה לידיים של מאמן מהשורה הראשונה, שלא מפחד ללכת רחוק, כמו מה שעשה בונהולצר למילווקי. זה פוטנציאל בשמיים. בן סימונס הוא תופעה חד פעמי. ג'ואל אמביד הוא סופר-סטאר, היחיד שיכול להסתכל על הגבהים של שאק, שדרס ליגה במשך עונות. ג'ימי באטלר הוא ווינר אכזרי, ה-2way כי טוב בליגה (אחרי קליי, שגם הוא אנדרייטד בטירוף). אמביד-סימונס-באטלר מייצבים גם קבוצת הגנה מפחידה. תוסיף את טוביאס האריס כשחקן משלים, אלה מותרות של עשירים. וג'יי-ג'יי הסולידי עם מנת הנקודות הקבועה שלו. זה האבא של הסופר-טים.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 2:34:43
הגב ל  אנונימי

פילי צריכה לקחת אליפות אבל לא בגלל סימונס, אלא יותר נכון בגלל השילוב של באטלר אמביד האריס , ורדיק.
סימונס הוא אפס בהתקפה לא קיים בהתקפה עומדת לא מסוגל לקלוע או לזרוק מעל 2 מטר מהסל, תנסה למכור אותו לאוהדי פיניקס ככה, מגיק ג’ונסון הבא פילי לצערי לא יודעת למכור מניות בזמן היינו חייבים להטריד אותו לפני שנה שנה הבאה יהיה מאוחר מדיי , כל עוד הוא ללא קליעה והוא יישאר ככה הוא לעולם לא יימש את הפוטנציאל(יש לו מכניקה של זריקת דיסקוס), בטח שכל מה שמעניין אותו זה אוסטרליות (אני עכשיו בחופשה בהוואי אפילו בגילי הן גורמות לסובב את הראש).

שחר אלוני
שחר אלוני
27/06/2019 2:39:53

בשנה הבאה החוזה של סימונס נגמר…..הוא ידרוש מקס, והבעלים (שהטילו וטו על טרייד שלו) יש מצב שיתנו לו

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 2:41:58

אייפה שאק בפלייאוף איפה אמביד, אמביד בחודשי מאי נקלע לתקופת הריון, פציעות מדומות הקאות מחלות הולכות ונשנות ההופעה שלו בפלייאוף היה הגרועה בהיסטוריה לסופרסטאר לברון ב2011 מול דאלאס נראה כמו ג’ורדן ליד ההופעה הזאת

שחר אלוני
שחר אלוני
27/06/2019 2:38:32
הגב ל  אנונימי

על הנייר, אתה צודק
בפועל, סימונס לא מניע התקפה עומדת, לא קולע, צריך לשחק בפוסט
אמביד משחק על קשת ה 3 וגם סובל עדיין מ"צעירות" והתרגשות יתר בפלייאוף
האריס מקבל שאריות כשהכדור אצל סימונס ואז אמביד/באטלר/רדיק, ורק אז תורו
באטלר היחיד שיש לו אופי לפלייאוף ולא בטוח שימשיך בעונה הבאה בפילי, ולא נניח ביוסטון
פילי כמו שהיא עכשיו (לא מאורגנת, ללא עוגן מנהיגותי וללא רכז נורמלי), יכולה לעבור קבוצה רצינית (טורונטו, מילווקי, בוסטון וכד') אולי פעם ב 3-4 סדרות
קוואי ניצח אותם לבד כשהצוות המסייע שלו בקושי הופיע לסדרה (הם חזרו לחיים רק באמצע הסידרה עם מילווקי)

ברוך רובין
ברוך רובין
27/06/2019 3:00:02

מקס לסימונס ופילי גמורה כמו מינסוטה הצוות האוסטרלי יגמור אותנו , אפילו לונזו ״איר בול מאיים יותר במשחק עומד

חני ״מעלה את הרמה באתר״ . מקווה לפחות . בזמן האחרון הצלחתי לנחש 7 מ10 אז לפעמים המזל הולך גם עם הקטנים

DC יונייטד הפסידה בגביע ארה״ב. היום תשיג תיקו פי 3 יחס מדהים

חני ״מעלה את הרמה באתר״ . מקווה לפחות . בזמן האחרון הצלחתי לנחש 7 מ10 אז לפעמים המזל הולך גם עם הקטנים

למה שתצליח בליגה?? שימו לב הורידו יחס ל1.75 ניצחון כאילו כאילו היא מנצחת משחקים אותה בהפוכה שתחשבו שהיא טובה חחח

חני ״מעלה את הרמה באתר״ . מקווה לפחות . בזמן האחרון הצלחתי לנחש 7 מ10 אז לפעמים המזל הולך גם עם הקטנים

המשחק מתעכב! אף פראייר לא זרק כסף עליהם אז מחכים.. הצלתי פה כמה אנשים?

חני ״מעלה את הרמה באתר״ . מקווה לפחות . בזמן האחרון הצלחתי לנחש 7 מ10 אז לפעמים המזל הולך גם עם הקטנים

מי שצפה אז בגביע לפני שבועיים איך הוא עבד על כולם, לא כבשו. דקה 115 נקלעו לפיגור! דקה 120 ניצחו מצמד 1-2!! איך? תשאלו את המוכר. ואז בגביע שבוע אחרי הפסידו שכולם חשבו שינצחו

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
27/06/2019 3:31:52

אני דוקא שמתי כמה פרוטות על ניצחון אורלנדו או תיקו ותחכה ותראה שההובלה המוקדמת הזו של DC לא מובילה לשום מקום. ניפגש עוד שעה

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
27/06/2019 3:37:38

התגובה שלך כאן… רגע רגע יכול להיות שקרה מצב שאף אחד לא הלך על ה1.75 והם גרפו את כל הקופה?

יורש
יורש
27/06/2019 5:29:53

בלי שום דבר דרמטי התיק עשה היום בדיוק 5,132 דולצ'ים… איי החיים האלה, שרק ימשיך ככה

צביקה
צביקה
27/06/2019 11:43:14

אני ככה די לא מבין את הרעש מהויתור של דוראנט על אופציית השחקן. KD רוצה לקבל חוזה מקס השנה. חוזה ל5 שנים. כספית הוא יקבל יותר מג"ס מאשר אחרות, אז יש לו סיבה לקבל את ההצעה שלהם, אבל בכל מקרה, גם אם יבחר ללכת לקבוצה אחרת, הוא רוצה חוזה מקס ל5 שנים. גם מבטיח את עתידו וגם אומר שהוא השחקן שעליו בונים את העתיד, נותנים לא כמובן את השנה שהוא צריך לחזור מהפציעה, ומכננים עליו.
אם לא היה יוצא מהחוזה קצר הטווח לשנה הבאה, כולם היו אומרים – סבבה תעשה את השנה הקרובה, נראה איך אתה חוזר מהפציעה, ואז נדבר. זה ממש לא מצב טוב עבורו. עכשיו המניות שלו בשיא למרות הפציעה – כולם מבינים שהיעדרותו מנעה מג"ס תואר, כולם מניחים שגם אם הוא יחזור עם 85% מהיכולת הוא שווה כל סנט – בקיצור הזמן של KD לחתום על חוזה מקס ל-5 שנים הוא כאן ועכשיו. הוא יחליט אם להישאר בלוחמים או ללכת למקום אחר, אבל בכל מקרה ילך על חוזה מקס לחמש שנים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
27/06/2019 12:16:03
הגב ל  צביקה

צודק