1. יאניס – MVP!!!

***
***
Congratulations to Larry Bird and Magic Johnson on receiving the 2019 Lifetime Achievement Award! #NBAAwards pic.twitter.com/hitiahqgFA
— NBA (@NBA) June 25, 2019
🌟 @rudygobert27 of the @utahjazz wins the 2018-19 Defensive Player of the Year… winning for the second consecutive season! #KiaDPOY #NBAAwards pic.twitter.com/rZBCIItC0Q
— NBA (@NBA) June 25, 2019
***
Mike Budenholzer of the @Bucks wins the 2018-19 NBA Coach of the Year! #NBAAwards pic.twitter.com/GdLytcP7KK
— NBA (@NBA) June 25, 2019
🌟 @RealDealBeal23 of the @WashWizards takes home the 2018-19 @nbacares #NBACommunityAssist Award! #NBAAwards pic.twitter.com/wZEYKR8HBW
— NBA (@NBA) June 25, 2019
***
🌟 @TeamLou23 of the @LAClippers wins the 2018-19 Sixth Man of the Year… winning for the second consecutive season! #KiaSixth #NBAAwards pic.twitter.com/kpw06F9Kfv
— NBA (@NBA) June 25, 2019
***
🌟 @mconley11 wins the 2018-19 Twyman-Stokes Teammate of the Year Award and NBA Sportsmanship Award! #NBAAwards pic.twitter.com/LjTnAUjeLz
— NBA (@NBA) June 25, 2019
2. קווין דוראנט 'זועם' על הווריורס בגלל פציעתו

(מרגיש שאיך שהוא הוא "הולך שולל").
דרו שילר משתמש במילים "PISSED-OFF" כפי שמדווחים אחרים הערב (https://www.nbcsports.com/bayarea/author/drew-shiller)
The indication from several league sources is that Durant is not happy with the team, and the presumption is that it stems from whatever role Warriors officials played in his decision to suit up.
Coach Steve Kerr says he was told Durant could not further injure himself by playing, which obviously proved not to be true. If Durant was told the same, it would give credence to the notion that, as one league executive claims, "He's really pissed off at the Warriors."https://www.nbcsports.com/bayarea/warriors/nba-rumors-nets-front-runners-sign-kevin-durant-free-agency
סטיב קר אמר למדיה שקווין דוראנט עבר את הניתוח והוא מרגיש מצויין (https://www.nbcsports.com/bayarea/warriors/steve-kerr-says-warriors-never-thought-kevin-durant-could-tear-achilles) וחזר על עצמו ש"היינו עושים הכל בדיוק אותו דבר!".
כפי שניכתב בפוסט של ה-NBCSPORTS הנטס הם בראש הרשימה של דוראנט להחתמה בפרי אייג'נסי.
אני שואל שוב: מאין ל-CNBC SPORTS מה בראש של דוראנט?
לקווין דוראנט יש את כל הזמן בעולם להחליט מה הוא רוצה.
3. הווריורס ייפגשו עם קליי ת'ומפסון וקווין דוראנט 'השבוע'

4. ניתוח ה-ACL של קליי ת'ומפסון 'השבוע'
**
5. מי שמעוניין לראות כיצד הניתוח נעשה:
6. דוראנט ואירוינג רוצים לשחק באותה קבוצה

Durant and Kyrie have reportedly met twice recently to “discuss their desire to continue their careers on the same team”
League exec also says KD is “really pissed off at the Warriors” following his Achilles injury, per @RicBucherhttps://t.co/KaQi0oJMX3 pic.twitter.com/t0jeqNLSVz
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 24, 2019
ההחלטה היחידה שנשארה היא "ניקס" או "נטס".
זה בבליצ'ר רפורט ובלארי בראון ספורט. אם זה יקרה – או אפילו קרוב לקרות מתי שהוא בעתיד – זה סיפור שונה לחלוטין.
7. אבן טרנר עבור קנת' בזימור
Blazers are trading Evan Turner to the Hawks for Kent Bazemore, per @wojespn pic.twitter.com/by6O2Qyabq
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 24, 2019
8. שחקני הלייקרס והפליקנס התחילו ב'טראש'
Pelicans/Lakers next year 😅
“When I see @kylekuzma on the court I’m tryna bust his ass…After that, we’ll have a glass of wine” pic.twitter.com/XBqTjD48mV
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 21, 2019
היריבות בין הלייקרס והפליקנס תהיה כנראה אחת המלהיבות ווהלוהטות בליגה בגלל הטרייד הבומבסטי ביניהן.
לא לקח זמן רב לטראש-טוק להתחיל והוא ימשיך בין הצעירים כי זה היום עולמם.
9. LEGO KAWHI הוא עדיין CLUCH במשחק 7…
LEGO Kawhi is still clutch in Game 7 👏
(via @goldyeller) pic.twitter.com/Ly24sHUXQa
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 24, 2019
10. מי ינצח את ה'היילייט' של העונה?
Luka’s crazy fadeaway to tie it?
D-Wade’s absurd buzzer-beater?
Doc calling timeout to honor Dirk?
D-Rose’s 50-point game?
The Russ 20-20-20 for Nipsey?Who will win the @HoHighlights Moment of the Year at tonight’s #NBAAwards? pic.twitter.com/ARJdc7f5BH
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 24, 2019
11. מה שאני מעריך אצל טריי יאנג זה שהוא שמע הכל, והוא ממשיך בדרכו-הוא כאילו מאומה לא קרה!
Through all the struggles and comparisons, Trae Young heard it all and overcame ❄️ #NBAAwards pic.twitter.com/XWc1X2YMmE
— Bleacher Report (@BleacherReport) June 24, 2019
12. תמונות ABA ו-NBA
מי זה? פט ריילי? לא בטוח
*

הגדולים ביותר (1)!

הגדולים ביותר (2)!
*
*

ג'ורג מגיניס
*

ג'ורג' גרווין וד"ר ג'יי


\
מאמין ש KD וקיירי בברוקלין.
1+
לברוקלין סגל הרבה יותר טוב מאשר לניקס. מבחינת סיכויים לטבעת עדיף ברוקלין.
אם קיידי כועס על להרוויח 30 מליון דולר על שיקום , אז מגיע לו.
הוא יקבל סכום כזה על שיקום גם בקבוצה אחרת… + בונוס ל4-3 שנים על לשחק כדורסל שאף אחד לא יודע כיצד הוא יחזור
לא מבין מה כל כך מסובך.
קר אמר שהם חשבו שדוראנט לא יכול להיפצע יותר משנפצע, זה הוכח כשגוי מאד מאד.
לדוראנט יש את כל הסיבות לא לסמוך על הווריורס, על המקצועיות של הרופאים שלהם, ועל קבלת ההחלטות של המנהלים.
הסיפורים על המריבות בין הארדן לפול נועדו לקחת את ה-MVP מהארדן? מאוד מוזר איך שחקן עם 36 נקודות למשחק לא זוכה בפרס…
כי יאניס היה לא פחות (אם לא יותר) טוב ממנו ולא פחות (אם לא יותר) ראוי ממנו לקחת את הפרס
משהו שאף גזי מטאן הבוקר (יש להם באוקלנד תחזית יומית על עומס מטאן)
אם שואלים אותי מי ה-MVP השנה – לדעתי הפרס הזה מגיע ליאניס. וזה מבלי להוריד מערכה או לזלזל בעונה הנפלאה של הארדן.
כן, זה היה מירוץ צמוד. אבל אני הייתי מכריע לטובת יאניס כ-MVP (וכנראה שגם מי שמצביע ב-NBA חשב כמוני)
עכשיו אני שם לב שזה לעונה הסדירה, ואני לא ראיתי שנייה ממנה…
לעדו: אין פרסים על הפלייאוף אלא רק לעונה הסדירה ולגמר שעליו נותנים רק את תואר ה-MVP.
מי שכבר מכיר את הנב"א זמן ניכר אמור לדעת זאת!!!
ההצבעות לפרסי העונה נעשו הרבה לפני פרסום הפרשה. למעשה, עוד לפני הפלייאוף.
אם אתה מחפש את הרציונל,
אז הנה ההצבעות של אחד זאק לואו. מנומקות היטב, כולל למה ליאניס מגיע למרות השנה של הארדן (כל מי שהוא בחר, גם זכה) :
.
https://www.espn.com/nba/story/_/id/26481556/zach-lowe-2018-19-nba-awards-ballot-winners-tight-races
היה ברור שלא יביאו להארדן בטח שהוא סיים מקום 4. אני גם חושב שמגיע להארדן אבל זה היה צפוי ביותר.
https://mobile.twitter.com/shaqtin/status/1143357683552129029?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1143357683552129029&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.espn.com%2Fnba%2F
חזק!!!
FUNNY STUFF
אאוץ'
גובר מקבל כרטיס אוטומטי לשחקן ההגנה לא היה מגיע לו לא עונה שעברה ולא העונה הוא היה חלש בחצי הראשון של העונה בהגנה חגגו עליו. יאניס וגורג וגם אמביד היו הרבה מעליו
כל כך אבסורדי שפרסי העונה הרגילה מחולקים אחרי סוף הפלייאוף… למי אכפת מהעונה הרגילה, שהיא רק הקדימון למאני טיים בפלייאוף, אחרי שהדבר האמיתי הסתיים?
או שיחלקו את הפרסים בזמן שבין העונה הרגילה לפלייאוף כשזה עדיין רלוונטי (ואולי אם יהיה שבוע חופש בין העונה לפלייאוף שחקנים יגיעו אליו במצב יותר טוב ועם פחות פציעות), או שהפרסים יכללו התייחסות לפלייאוף. מצב הביניים הזה הוא אבסורדי מוציא הרבה מהפואנטה של הפרס החשוב הזה.
אני גם חושב שחלוקת הפרסים לאחר הפלייאוף מאבדת מהעניין שלה ויש לחלק את זה בסיום העונה הרגילה.
.
אבל אם אפשר עוד קצת חסויות, פרסים וטקסים, אז זה די ברור שה-NBA יקפוץ על העגלה הזו
+1 לדרור2
מסכים לחלוטין.
לחלק את הפרס לאחר הפלייאוף זה אנטי קליימקס רציני.
לא נעים להגיד אבל יש תחושה שבחרו את המצטיינים על פי הסיפור שלהם, ולא רק השפעה ונתונים
למה?
על מי מהזוכים אתה יכול לכתוב בפה מלא שזה בעיקר בגלל נרטיב, ולא השפעה ונתונים?
גובר
אישית, אני חושב שיאניס היה צריך לזכות גם בתואר שחקן ההגנה של העונה.
אבל מה הטיעון נגד גובר?
הוא היה העוגן ההגנתי בקבוצת ההגנה מס' 2 בליגה (מילווקי ראשונים),
הוא היה העוגן של אותה יוטה בצבע (יוטה סיימו במקום ה-3 באחוז ריבאונדים, מקום ראשון בריבאונד הגנתי).
הטיעון הכי משמעותי לגבי גובר?
הוא שם כל הזמן. בכל 100 פוזשנים הוא "על" 27 זריקות של היריבה. אם זה בהגנה בפוסט, אם זה אחרי פיק אנד רול, אם זה כשחקן שמגיע לעזרה.
הנתון הזה גבוה ב-74% מזה של יאניס וג'ורג'.
.
יש לי מלוא החופן טיעונים לזכותו של יאניס. יש מי שיש להם מלוא החופן טיעונים לזכותו של ג'ורג'.
והאמת היא שזו בחירה מאוד סובייקטיבית,
היות והמירוץ היה צמוד להפליא.
כן, בהחלט אפשר להתווכח עם עצם הבחירה, ולטעון "אני הייתי מצביע למישהו אחר".
.
אבל –
.
אני חושב שהטיעון "גובר זכה בחסד, ולא בזכות",
הטעון "גובר זכה בגלל "נרטיב", ולא בגלל מה שעשה על הפרקט" ,
לטיעונים אלו, לטעמי, אין בסיס.
.
גיא גובר היה פח חצי עונה אפילו אתה לגלגלת עליו ושמת גיף של פח וכתבת מתחת גובר העונה. תפסיק להצדיק בחירות הזויות. הזכייה של גובר בושה
ה-"פח" הזה היה שחקן ההגנה המוביל של קבוצת ההגנה מס' 2 בליגה.
לפני הת'אנדר יקיריך.
ה-"פח" הזה שמר על כמות מטורפת של זריקות. הוא היה הלב של ההגנה, בלי "מנוחות" על שחקנים משניים.
ה-"פח" הזה היה הלב של קבוצות ריבאונד ההגנה הטובה בליגה.
.
אלו העובדות. אתה יכול לנסות ולצייר איזה ציור שמתחשק לך,
לכתוב איזה נרטיב שעושה לך טוב.
העובדות נשארות בדיוק מה שהן –
עובדות.
שמעון, אתה נותן ל(אין) יכולת התקפית של גובר, להשפיע עליך. הגנה נטו הוא לגמרי שם, בצמרת הכי גבוהה.
אם כבר נראטיב, אז זה יותר אנשים כמו דריימונד גרין, dpoy 2016-7, עם מספרים יפים אבל ממש לא בשמיים.
אנונימי, אני דיברתי רק על ההגנה של גובר בלי התייחסות להתקפה. הוא היה רע מאד בחצי הראשון של העונה ולאורך העונה גורג יאניס ואמביד היו הרבה יותר טובים ממנו. אבל בסדר זו דעתי.
גיא שוב את בוחר נתונים לדעתך בלי להציג את התמונה המלאה,לגובר העונה לא הגיע לזכות בשחקן ההגנה של העונה, הוא לא שומר פעם אחת על כוכב היריבה, הוא לא מסוגל לעשות חילופים בהגנה, נתוני הגנה לרוב מפוברקים לא סתם יוסטון חגגו עליהם ועל חוסר יכולת החילופים שלו בפלייאוף, יאניס היה חייב לזכות בפרס, שחקן ההגנה הטוב ביותר של הקבוצה הטובה ביותר
ברוך, אני מצטער, אבל אין מילה אחת נכונה בתגובה שלך (למרות שיאניס הוא גם הבחירה שלי) –
.
גובר סנטר. הוא שומר על השחקן המוביל של היריבה כאשר השחקן הנ"ל משחק בעמדת הסנטר.
.
הוא בהחלט מסוגל לעשות חילופים בהגנה, והוא עשה אותם במהלך כל השנה. היטב.
.
בנוסף, הוא אפקטיבי מאוד בעזרה בהגנה.
.
לגבי הסדרה מול יוסטון:
יוטה הפסידו את הסדרה הנ"ל כאשר לא הצליחו לקלוע כלום מול ההגנה של יוסטון.
את הארדן, הם הצליחו להגביל בצורה מרשימה למדי –
הוא סיים את הסדרה מול יוטה עם 27.8 נק' ב-46.5% אפקטיבי. לגובר, דרך אגב, היה חלק לא קטן בהגבלת תפוקתו של הארדן.
אם אתה זוכר, יוטה שמרו מאחורי הארדן בניסיון לעצור את הסטפבאק, כאשר מלפנים ממתין שחקן הציר (גובר/פייבורס) בשביל למנוע ליי אפ.
קפלה, עליו הופקד גובר בלא מעט דקות, סיים את הסדרה עם 10.8 נק' למשחק (6 נק' פחות מהממוצע הרגיל שלו),
וזה למרות תשומת הלב שמשך הארדן.
היה כ"כ ברור שהטינופת בפרשת KD תצא החוצה.
פרט לחסידים שוטים שעוד מפנטזים על איזו תחיית מתים בווריורז (ספוילר: אף מת עוד לא חזר עד היום) – ברור לכל ילד שגולדן סטייט עשתה פה ניסוי אכזרי על דוראנט, לחצה אותו, כפתה אותו לשחק במצב שאסור לו. מה יש לדבר יותר מדי – הפציעה מדברת בעד עצמה. זו לא "גולגולת דקה" או משהו נדיר ולא צפוי. ושאף אחד לא יגיד "דוראנט מבוגר, ההחלטה שלו" – יש תלי תלים של ספרות משפטית על מצבים בהם אדם נכפה, נגד רצונו, לעשות מעשה שפוגע בו. "רצון חופשי" זה לא להיכנע ללחץ של הקבוצה בינאלס ולהגיד, אוקיי, אני אעלה להציל את הקבוצה. זה רחוק מרצון חופשי. ובוב מאיירס הנחשוש הראשון לדעת את זה.
KD חייב לקחת את השנה שיש לו על חשבון הקבוצה, זה המינימום, יעזור לחסל אותה עוד יותר. ואז לברוח הלאה. אם עוד נשאר לו כדורסל וקפיצים ברגליים, דבר שנתון בספק כרגע. זה יהיה סוף פואטי לכל סיפורו של הקאפקייק.
אתה עוד תתאכזב עמוקות כשדוראנט יאריך חוזה
קשה לא מאוד להאמין שזה יקרה, אחרי כל העוטנה שעברה, שהפציעה היתה רק ההמשך הטבעי לשריטות שעשו לו. אחרי כלח העונות האורונות.
אבל אם כן, מראש אוריד את הכובעון לפניך. בכבוד.
אני רק מדמיין את השיחה בתחילת הפלייאוף הבא:
"היי KD, איך אתה מרגיש? יותר טוב? יופי, יופי. תשמע, אתה מבין שאנחנו קצת תקועים בפלייאוף – אולי בכל זאת יש מצב שתבוא לעזור קצת לסטף, בחלוקת העומס? הרופאים שלנו משוכנעים שאתה יכול לעזור ואין בעיה, והמורשת של הקבוצה, עם כל האוהדים שמתים עליך ונורא מתגעגעים!, פשוט תלויה בזה. בוא KD, תראה לכולם שוב מי הכי גדול. יאללה, עוד מאמץ קטן!".
וברכות ליאניס, שאגב, ביקש כבר מזמן מהמדיה לא לקרוא לו, "דה גריק פריק". הגיוני. זה אחד הביטויים המעליבים ביותר שיש.
גובר שחקן ההגנה? מה עישנו שם? כאלה פוצים האמריקאים האלה
זה על אוטומט הם בכלל לא רואים משחקים, מעניקים פרסים לפי ההיסטוריה של השחקן. עונה שעברה שדד את אמביד והעונה שדד את יאניס/גורג.
הארדן היה צריך לזכות, אבל אין סרט שהליגה שכל כך מתעבת אותו תתן לו את הפרס. זכייה אחת (בלית ברירה) הייתה כבר יותר מדי בשבילם. זה לא ממש מעציב אותי כי הוא הסטאר השנוא עלי בליגה (או לפחות בשיויון עם הנחש) אבל בתכלס הוא נשדד הלילה כרגיל
קונספירציות טובות, תמיד יהיו להן קונים.
לא חושב שלהארדן הגיע שחקן ההגנה של השנה
LOL
בתור אוהד הניקס, אני אשמח לוותר על קיירי אירווינג, אני חושב שהוא פוינט גארד שלא ממש משחק כפוינט גארד, אני מעדיף את קמבה ווקר על פניו.
בתכלס אם שניהם מגיעים לקבוצה מסוימת אז השנה הראשונה היא רק הכנה לעונה השניה כאשר מי יודע האם הם יהיו כשירים במאת האחוזים, כי להזכירכם גם אירווינג היה פצוע לא מעט בהיסטוריה.
לדעתי שניהם צריכים להגי ב"עסקת חבילה" ככוכב משני לכוכב הראשי (או שלישי אם זה ללייקרס). הם לא השחקנים שיסחבו על גבם את הקבוצה לאליפות (עם כל הכבוד לטורניר המטורף שקמבה נתן ליוקון)
במצבה של הניקס, גם אחד מהם יהיה מן משמיים. ואני מי שהכי רוצה שהאוהדים הכי מטורפים בעולם יראו טיפה נחת, כל הליגה צריכה את זה.
באמת, יותר מדי פעמים היה דיבור על הכוכב הגדול שיגיע לגארדן ויעיר את העיר, וכלום לא קרה…
הניקס חייבים בוסט של כוכב גדול, כדי להתחיל להשתקם מכרמלו.
תודה מנחם , פרסי השנה שהוענקו עכשיו איבדו מהרלוונטיות שלהם , הפרסים היו צריכים להיות מחולקים במהלך סדרת הגמר . הפציעה של דוראנט מיותרת כי חזר מוקדם מדי כדי להציל את הסיכויים לאליפות של הלוחמים שזה מה שהנהלת הקבוצה ככל הנראה מכרה לו . בתור אוהד הניקס אני מקווה שלא יעשו החתמות מטופשות בקיץ ( הרדווי גוניור , נואה ועוד ) עדיף לקדם את הגרעין הצעיר כך שסופרסטאר ירצה להצטרף אליהם מרצונו .
די מדהים שארבעה מתוך חמשת הפרסים הלכו לשחקנים לא אמריקאים.
+1
רק להבין כמה גדול המעבר של AD ללייקרס –
השוואה בין יאניס ה-MVP, לבין AD.
ממוצעים משוקללים רק ב-3 השנים האחרונות – שנות הזינוק הגדול של יאניס, מול שנות השקיעה של AD בפליקנס, כולל שנת החצי-שביתה האחרונה:
.
יאניס:
25.8 נק', 10.4 ריב', 5.4 אס', 1.6 חסימה, 1.5 חטיפה, 3.2 איבוד, 54% מהשדה, 27% מהשלוש
0.613 טרו שוטינג, 0.561 אפקטיב
ws 4.3, dws 4.5, ortg-drtg 118-103
AD, 3 שנים אחרונות:
27.3 נק', 9 ריב', 2.8 אס', 2.4 חסימה, 1.5 חטיפה, 2.2 איבוד, 52% מהשדה, 32% מהשלוש
0.596 טרו שוטינג, 0.536 אפקטיב
ws 11.4, dws 4.4, ortg-drtg 118-103
.
כמעט תאומים. אגב, הם גם נולדו בהפרש של שנה ויום בדיוק…
11 ws
4 ws
בכל זאת…
זה דווקא מובן, ברור של-AD תירשם פה תרומה הרבה יותר גדולה לפליקנס הצולעת, גם באפאתיה הכללית שלו, מאשר ליאניס באובר-אול של מילווקי, שהיא קבוצה הרבה יותר טובה…
בכל מקרה, מדובר בשתי מפלצות, לטעמי שני השחקנים שישלטו בליגה, אחרי שכל דור הזהב המדהים – לברון, KD, סטף, הארדן, קוואי, בוא נצרף גם את ראסל – יתחיל את הירידה, ולצערנו היא תמיד מגיעה…
אה, ויש גם ציון 🙂
עוד פעם מביאים לפה מספרים לא חשובים מהעונה הרגיהל בליגה שהפסיקו לקחת אותה ברצינות
בשורה התחתונה הבאקס קבוצה מצויינת,
יאניס לא קרוב להיות קילר ברמה של לברון ואפילו לא לשחקנים פחות טובים כמו לנארד וג'ורג'.
אחלה מעורב
גם אני חושב שהגיע להארדן, החזיק את הקבוצה לבד ונתן הופעות מטורפות.
גם יאניס. אבל פחות
🙂
חברים כמעט 0 מילים (הוזכר בקטנה בכמה פוסטים) על הבלוקבאסטר טרייד ששלח את אוון טרנר נגרות וסבלות בע"מ להוקס תמורת בייזמור?
בהתחלה שראיתי את זה התגובה הראשונית הייתה OMG מישהו לקח את טרנר וגאל את פורטלנד. אחרי זה חשבתי קצת ואני מבין את ההגיון, ההוקס צריכים הגנה דחוף וטרנר לפחות בחלק הזה סבבה, חוץ מזה הוא גם יודע להניע קצת כדור. אז הם קיבלו משהו שהם צריכים יותר על הנייר.
טרנר מסיים את חוזהו בסיום העונה בגובה 18.6 מיליון בחוזה הגדול האחרון שלו בדרך למינימום.
בייזמור גם מסיים את חוזהו בתום העונה בגובה 19.3 מיליון. אז ההוקס גם חסכו על הדרך כ-700K.
בייזמור יודע ליצור לעצמו ויכול לקלוע, בטח בקבוצה כמו פורטלנד שיהיו לו הרבה מבטים חופשים אבל הוא לא יכול לשמור קונוס והבלייזרס עוד הפעם עם 0 הגנה אבל לפחות נפטרו מהנגר. לא אופתע אם בייזמור גם יועבר בפברואר שוב.
הקטע שלטעמי ההוקס אולי היו מוציאים איזה בחירת דראפט סיבוב שני על בייזמור בפברואר שקבוצות צמרת היו נואשות יותר לסוג של קלעי, השאלה אם בפברואר הם יצליחו להוציא משהו על טרנר.
טרייד שבאמת אין מה להפסיד ל-2 הקבוצות
טרנר סיים את העונה האחרונה עם 6.8 נק (46% מהשדה ו- 21% מה-3), 3.9 אס, 4.5 ריב ב-22 דק
בייזמור סיים עם 11.6 נק (40.2% מהשדה ו-32% מה-3), 2.3 אס, 3.9 ריב ב-24 דק.
טרנר דווקא היה ממש טוב בפלייאוף
אגב טרנר זה סימונס מינוס הנרקיסיזם
לקארים וראסל אותן נעליים (כמעט), יש חנות באלנבי ליד שוק הכרמל שמוכרת אותן במבצע
שימו לב לבחירות השנתיות
יאניס היווני
גובר הצרפתי
דונציץ הסלובני
סיאקם מקמרון.
אולי נארגן בחירות גם לילידי ארה"ב.צריכים גם להם לזרוק איזה עצם.
לאט לאט מתארגנת הפיכה שקטה. שאר העולם מתחיל להשתלט על הליגה.
ובענין אחר לא ברור למה דוראנט צריך את קיירי איתו. קיירי פשוט תופס טרמפ חזק על דוראנט . קיירי יקח חוזה שמן בתנאי שהוא גורר את דוראנט איתו. האינטרס של קיירי ברור.
ועכשיו לגבי קיירי מי ברצינות יקח רק אותו? רכזים עדיפים בעיני דאנגלו, דניס סמית, ווסטברוק, פול, קארי , לילארד, קונלי . אחוזי הקליעה שלו גרועים , הוא לא איש של טריפל דאבל. חלק מהתפוקה שלו באה על חשבון תפוקה של שחקנים אחרים.
הטרייד של בוסטון לקבל את קיירי היה שגיאה. זה בא על חשבון החתמת שחקנים הרבה יותר טובים כמו קוואי, באטלר, פול גורג.הם סתמו את התקרה עם קיירי. הקבוצה הגיעה לגמר האיזורי בלעדיו. יחד איתו היא עפה במהלך הפלייאוף.
רצחת את קיירי לגמרי. דניס סמית??? דיאנגלו??פול של היום??? הגזמת נכון הוא לא יכול להוביל לאליפות כמס 1 אבל מי כן? 3 5 שחקנים אולי בכל הליגה. בטח לא אלו שציינת.
גם ראס של היום בלי הקליעה כבר לא טוב מקיירי וקיירי עולה עליו. רק קרי ודמיאן עדיפים עליו בפוינט והוא בן 27 גם. הוא עדיין בין 12 השחקנים הטובים בעולם.
מסכים עם כל מילה, ולמרות אהבתי לדיימו, המספרים אולי יפתיעו גם אותך – לפחות התקפית, קיירי טוב ממנו, בכל. אחוזי קליעה וכל היתר.
הכוונה שאם יש לי השחקנים שציינתי דאנגלו, לילארד וכו. אין לי שום יתרון בהחלפת עמדת הרכז ולשים את קיירי במקום.
מי שחושב שקיירי עדיף על לילארד מעלה טענה מגוחכת. קיירי בפורטלנד והם בקושי עושים פלייאוף.
קיירי קלע גרוע? באיזה עולם?? אולי השטוח.
קיירי קלע מצוין. הוא לא סטף (אף אחד הוא לא סטף), אבל הוא ממש בצמרת, טיפה מתחת לדוראנט, כמו הארדן ואפילו טוב ממנו.
התקפית, קיירי שוטר אדיר, יכולת קלאצ' קטלנית, ודווקא בשנה האחרונה והושמצת, שיפר מאוד את יכולת המסירה שלו (ככה זה בלי לברון), 6.9 אסיסט על 2.6 איבודים שזה אחלה, ועוד 1.3 חטיפות…
עבור הניקס, קיירי יהיה מתנה משמיים, עם כל האגו והאופי המגלומני. סופרסטאר שאנשים מגיעים לראות אותו במיוחד, ולטעמי לפחות, ביחד עם סטף, קיירי הוא השחקן הכי מרהיב בליגה…
קיירי אוחד הסקוררים היעילים והטובים בליגה מכל טווח הוא יצר נקודות אדיר לוקח אותו בעיניים עצומות לפני ראס פול דני סמית ודיאנגלו… חבל ששנאה מעוורת
אין לך מושג מי זה קיירי!
המזרח העונה חזק משמעותית משנה שעברה והסלטיקס נחלשו כקבוצה מהעונה שעברה, לכן ההדחה של הסלטיקס אינה באשמתו אלא באשמת הירידה המשמעותית ביכולת של שחקנים חשובים כמו טאטום ובראון ויש לציין שהייוורד עדיין לא חזר ליכולתו הרגילה ויחד עם השיפור המשמעותי ביכולתם של הבאקס והראפטורס לא נתנה סיכוי לסלטיקס להשיג יותר ממה שהשיגו.
ביכולת הטובה של טאטום ובראון והייוורד ועם קיירי באותה יכולת כמו של העונה, הסלטיקס היו מתמודדים בשווה עם מילווקי.
קרמר, קיירי שחקן ענק אבל בנאדם מאוד קטן. כאוהד סלטיקס חשוב לי האופי של השחקנים אותם אני מעודד. אני שמח שהוא עוזב. הוא גם די הראה השנה שההצלחה שלו באה על חשבון שחקנים אחרים כי הוא מחזיק המון בכדור וכולם צריכים לפרפר מסביבו.
100+
כן, כי ההוא בגראוואטר שלך הוא אחלה בן אדם…
למה הסלטיקס נחלשו? הרי קיבלו כתוספת לסדרות הפלייאוף את קיירי ואת גורדון .כל פרשן רציני העריך שהסלטיקס מועמדים מובילים לאליפות.
זה לא קרה בגלל שקיירי לא סיפק את הסחורה.לא חושב שבבוסטון מצטערים על עזיבתו הצפויה. השחקן הזה אוברייטד.האליפות שהשיג זה 99% בגלל לברון.
אם אני מנהל בליגה אני חושב עשר פעמים אם כדאי לי להעסיק אותו בחוזה אסטרונומי.
הנטס מוכנים להחתים אותו אם הוא מביא איתו את דוראנט.הם מבינים שלוותר על דאנגלו ולהכניס במקומו את קיירי. לא יקדם את הקבוצה בכלום.
יש פה באתר חסידים שוטים של שחקן אוברייטד, שהוא אסון מבחינה קבוצתית.
אני גם חושב שקיירי לא סיפק את הסחורה בסלטיקס.
אני גם חושב שמחשיבים אותו יותר ממה שהוא.
אבל לתת ללברון 99 אחוז באליפות זה מוגזם .
לקיירי חלק גדול לדעתי במני טיים היה טוב מלברון השלשלה שלו במשחק 7 שווה בעצמה מניות בכורה באליפות .
״קיירי יקח חוזה שמן בתנאי שהוא גורר את דוראנט איתו. האינטרס של קיירי ברור.״ לא מבין בזה יותר מידי אבל לדעתי החוזה הכי שמן שקיירי יכול לקבל הוא דווקא מבוסטון, אותה הוא עוזב. האנטרס של קיירי זה כנראה לשחק עם שחקנים יותר טובים ממנו כי הוא מבין שהוא לא באמת שחקן שיכול להוביל קבוצה לאליפות, או לכל מקום אחר.
מנחם רצחת עם הניתוח
חחחחח אתם חייבים לראות את הקטע הזה, אתם לא תאמינו, אדם סילבר הזה חולה בראש, ליברל קיצוני פשיסטי מוטרף לחלוטין, הנה דוגמא לאיך האיש הזה חושב ופועל, האמת מפחיד:
https://youtu.be/KBlnbLIJvjE?t=4m46s
זה מתחבר ישירות למה שהוא עשה לדונלד סטרלינג, זה מתחבר ישירות לחוק האיסור במגע שחזינו בו השנה, ובטח לעוד מלא דברים ששכחתי, איש לא שפוי אוחז בהגה, פוליטיקלי קורקט קיצוני ומוטרף מחוסר הגיון בסיסי, מונע משני דברים – ליברליזם קיצוני (שזה בעצם אנטי ליברליות), וקידוש המרשרשים.
שמעון, זה למה תמיד אמרתי שהוא הרבה יותר גרוע מסטרן.
סטרן היה אולי פוץ קשוח, אבל החייזר לא שפוי בעליל, אין לדעת לאן ייקח את הליגה הזאת, הכל אפשרי (להלן השיפוט השנה שהיה הדיון העיקרי לאורך כל העונה ופשוט מוטרף לחלוטין).
אני עדיין בהלם!
.
מהעובדה שבזבזתי 10 דקות מחיי בשביל להקשיב לבחור (קליי טרביס),
ואז בשביל לבדוק את המקור
.
https://www.tmz.com/2019/06/24/adam-silver-nba-team-term-owner/?adid=hero1
.
רק בשביל לגלות ש-BS.
ה-NBA לא אסר שום דבר. כל קבוצה מחליטה עבור עצמה איך לכנות את בעלי הקבוצה.
.
הנהלת הליגה בחרה להשתמש במילה team governor, לא יותר, ולא פחות.
.
באותו TMZ, בכתבה שהתייחסה לכך שיש קבוצות שבחרו להחליף את השם "בעלים",
כתוב במפורש –
Several teams are still using the term owner — and we're told there's no real pressure coming from the NBA to change their titles
הדבר הכי קרוב ל-"קיצוני" שפגשתי במהלך אותן 10 דקות שיזכרו לדיראון עולם,
זה הפייק ניוז שאותו קליי קרביס מפיץ.
.
הוא יודע ש-99% מהמאזינים/צופים שלו לא טורחים לבדוק מקורות. לא מנסים לרדת לשורש האמת. עצוב, משהו.
אה כן נזכרתי בעוד משהו – קנס של חצי מיליון והרחקה לשנה (!!!!!) לאוהד שהעז לתת דחיפונת קטנה לשחקן שעף על אישתו.
ככה זה נראה בממלכה המופרעת של סילבר חברים (ושל אמריקה הנוכחית).
תודה גיא על הסרטון, ממחיש היטב את הטירוף, האמת היה קשה לצפייה.
תחסוך ממני את הסמנטיקה בבקשה, תודה.
אתה הבאת את הסרטון.
פייק ניוז זה לא סמנטיקה. זה לקחת חלקיקי אמת ולהפוך אותם למשהו אחר לחלוטין (בדרך כלל לצורכי אג'נדה),
זו אחת הרעות החולות של תקופתנו.
זה סמנטיקה גיא. אסר, לא אסר, המליץ, לחץ, לחץ בעדינות – מה זה משנה?
זה בכלל לא העניין כאן. זה בכלל לא אכפת לי.
מה שאכפת לי זה איך הבנאדם חושב ואיך הוא פועל – ואת זה הסרטון שהבאת מראה אף יותר בבירור מהפרשנות של קליי טרוויס.
"מה זה משנה?"
הבחור שהבאת את הסרטון שלו טוען בפה מלא ש-
"ה-NBA החליט להחליף את המלה "בעלים" במילה "גוברנר" (מושל)."
מה לעשות, זה פשוט לא נכון. שקר.
ומשם כל ההטפה על "השאיפה לבעלות", והמלחמה נגד כל מי ומה שנוגד את דעתו.
הבסיס –
פייק ניוז.
.
לטעמי, פייק ניוז זו רעה חולה. מי שמשתמשים בטקטיקה הנלוזה הזו, מנסים להרוס יכולת לנהל שיח כלשהו.
אז אני, ברשותך, אמשיך להצביע על פייק ניוז בכל פעם שייצא לי. לי זה משנה.
.
תקרא שוב מה סילבר אומר. תקשיב לו. הוא עונה לשאלה אודות ,מה דעתך על ההחלטה? (ההחלטה של חלק מקבוצות הליגה להחליף את השם "בעלים" בשם אחר). הוא פותח את דבריו ב-
I don't want to overreact to the term because, as I said earlier, people end up twisting themselves into knots avoiding the use of the word owner,
.
הוא לא אמר שקבוצות הליגה צריכות להחליף את הם "בעלים", הוא גם לא רמז על כך.
הוא כן אמר שהוא מכבד את העובדה שיש מי שאמרו מבין השחקנים שצריך "להתקדם קדימה" מהשימוש בתור "בעלים".
.
ההתייחסות הייתה לדריימונד גרין. אתה יודע איזו קבוצה ממשיכה עם התואר "בעלים"?
גולדן סטייט.
הוא לא אמר שהם, או קבוצה אחרת, צריכים לשנות משהו.
.
השינוי היחיד עליו הוא התייחס קשור למשרדי הליגה. הוא אמר שכבר שנים הליגה משתמשת בתואר "גוברנר". זהו.
בין זה לבין ההאשמות של ה-"עיתונאי" של פוקס, יש פער כמ בין, ובכן, אמת ושקר.
זה לא אוהד. נחמד שאתה בוחר להציג את זה ככה זה מישהו שיש לו בעלות בווריורס (אמנם קטנה מאד אבל עדיין). אוהד לא יכול להיקנס בשום דבר.
אז נכון שזו תגובה מוגזמת מצד הליגה ואם לאורי לא היה מתבכיין כמו ילד קטן אז בטח לא היו עושים כלום אבל צריך להבין שכחלק מהליגה הדרישות ממנו אחרות (עמו לא לקלל שחקנים של קבוצה אחרת).
הוא ישב במגרש כאוהד – הוא אוהד.
הוא לא ישב על הספסל של הקבוצה ולא במקום מסודר של בעלי אחזקה.
מה אכפת לי כמה כסף יש לו?
הוא הגיב כאדם שישב כאוהד וצופה.
שחקן עף על אישתו – נתן דחיפונת קטנה (ממצב ישיבה!).
משהו שמתעלמים ממנו לחלוטין.
טעה? ודאי.
קנס של חצי מיליון והרחקה לשנה????
זה בדיוק המנטליות הדורסנית שסילבר מייצג, כמו גם הפלג הקיצוני של מי טו, בואו ניקח קיצוניות מטורפת ונדרוס את כל השאר בשם "החלש", בלי לשאול שאלות, בלי פרופורציות לכלום, בית דין שדה בשם ההגנה על החלש כשבעצם זה בדיוק להיפך.
זה בכלל לא קשור לכמה כסף יש לו אלא לזה שהוא מייצג את הליגה.
בשקט בשקט כשאף אחד לא שומע אני חושב שג.ס בכלל לא יצטערו עם דוראנט יעזוב אותם .
הם אמנם הציעו לו מקסימום כי באמת לא הייתה להם ברירה .
אם הולך בטח העונה הוא חוסך להם המון .
הוא כבר לא ילד והפציעה הזו תגביל אותו ( גם אם עדיין יהיה אחד הגדולים ועדיין יש כאן סימן שאלה ענק).
ג.ס תעדיף לשים את המקסימום על קליי שגם יותר צעיר וגם יותר סמל במועדון וגם מסתדר יותר עם כולם .
הרכב של קרי קליי וגרין בעוד שנתיים אולי לא יכול לבד אבל עם המקום הפנוי בתקרת השכר ואולי עם בחירת לוטרי בעקבות העונה הקרובה + החוזים המסתיימים של לווינגסטון ואיגוואדלה פותחים לקבוצה הרבה אפשרויות .
עם הרבה פחות סיכונים.
מסכים לגמרי
הבעיה היחידה שגם עוד שנה לא יהיה להם מקום בתקרת השכר להביא שחקנים אחרים.הדבר היחידי שזה יחסוך להם זה מס מותרות מטורף,מעבר לזה הם לא יכלוים להביא שחקן אחר במקומו.חוזה מקס לקרי,חוזה מקס לקליי וחוזה קרוב למקס לגרין
אני מסכים. מערת היחסים בין דוראנט לג"ס מיצתה את עצמה. עדיף להפרד עכשו בטעם טוב. דוראנט הוא דרמה קווין ותשומת הלב שנדרשת מהמערכת עבורו מעיקה. אנשים נוטים לשכוח שדוראנט לא בא במקום ואקום. הריסון בארנס, בוגוט, ברבוסה שוחררו כדי להביא אותו. איש מהם לא הגיע לרמתו, אבל יחד הם תרמו לקבוצה שסימה על מאזן של 73 – 9. יתר על כן, לו לא הביאו אותו יכלו להביא אחרים, אל הורפורד למשל, שהיו תורמים הרבה ומביאים את הקבוצה למצב טוב מאד במאבקי האליפות. בקיצור, דוראנט תרם הרבה, אבל האלטרנטיבה לא היתה כלום.
במצב הנוכחי גם אם דורנט מוותר על האופציה לשנה הבאה ובוחר לחתום על חוזה בקבוצה אחרת ג"ס אמנם לא תקבל תמורתו כלום אבל היא תחסוך כ 150 מיליון הוצאות. אני לא חושב שדוראנט ילך בנתיב הזה. לדעתי הוא יממש את האופציה לשנה הבאה. במצב הזה עדיף לג"ס לחתור לעסקה עליו , ללא קשר לרצונותיו של דוראנט, מאשר להמשיך ולקוות שבקיץ הבא הוא יסכים לחתום.
תודה לכולם. קראתי כל תגובה בעיון
ליאניס מגיע הפרס כי הקבוצה שלו עשתה קפיצה אדירה (המאזן הטוב ביותר בליגה).
הוא היה מצוין מתחילת העונה ועד סופה
הוא מצוין בהגנה ובהתקפה באותה מידה.
לא מהכריח עצמו על המשחק ולא זורק 100 פעמים במשחק.
.
הפרס ההגנתי לדעתי היה צריך ללכת לג'ורג' או ליאניס.
נ.ב-
חייבים להחזיר את הענקת הפרסים למתכונת הישנה ,זה קצת מוריד מהרגש והכל שזה קורה אחרי הפלייאוף.
אני יודע שההצבעות היו לפני הפלייאוף או במהלכו אבל לאנשים קצת קשה לעשות הפרדה בין מה שהם ראו במהלך הפלייאוף לבין זה שהפרס הוא על ההופעה בעונה הרגילה.
מקווה שהליגה תחזיר את חלוקת הפרסים לתחילת הפלייאוף או במהלכו (נגיד למצוא איזה זמן במהלך הסיבוב הראשון) כך שזה יתן יותר עניין .
אני מת על טריי יאנג