מעורב הופס ליום שני: "הבאת ג'ימי באטלר לא תהיה טובה עבור דונצ'יק'" / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: "הבאת ג'ימי באטלר לא תהיה טובה עבור דונצ'יק'" / מנחם לס

*

1. הדראפט עבר. הדבר הבא – פרי אג'נסי

 

 

 

View this post on Instagram

 

Weekend work

A post shared by Golden State Warriors (@warriors) on


הדראפט עבר. כמובן שהיו הפתעות פה ושם, אך בגדול – לפחות בחירות הלוטרי – עברו כמצופה פחות או יותר.

הפרי אג'יסי הוא סיפור אחר לחלוטין.

קוואי לינארד…קווין דוראנט…קמבה וולקר…קיירי אירוינג…ועוד ועוד – ס"ה 200 שחקנים חופשיים עומדים להישאר היכן שהם, להחליף כתובות, או לחפש משהו אחר. הכל יתחיל ב-30 ליוני.

לא. לא שכחתי את קריס מידלטון, קליי תומפסון, ניקולה ווצ'ציק, או אל הורפורד. כולם עוסקים בהשערות אבל אף אחד לא יודע בבטחון..

ל-200 השחקנים החופשיים מחכים בערך 500 מיליון תחת תקרות השכר של הקבוצות השונות. לפי טים ריינולדס מה-AP, הקבוצות אמורות לחתום על 2 מיליארד דולארים בחוזים שיתחילו להיחתם אחרי ה-6 ליולי. החוזים יהיו עד – וכולל – חמש השנים הבאות.

אחד השווקים המעניינים ביותר הוא דווקא 'התפוח הגדול' בו לנטס ולניקס יש יותר מ-100 מיליון תחת הסף להוציא (לבזבז? חס וחלילה…). זאת אומרת שגם הנטס וגם הניקס מסוגלות להביא שני שחקנים כל אחת בחוזים מקסימליים או קרוב לזה.

קמבה וולקר יכול לקבל 221 מיליון משרלוט, אבל אמר כמה פעמים שיהיה מוכן לקבל פחות "במצבים מיוחדים". דוראנט יכול אף הוא לקבל אותו סכום מגולדן סטייט, והוא לא אמר אף פעם שהוא 'יהיה מוכן לקבל פחות'. קוואי לינארד? כמו OYSTER טעים ביותר שהסתגר בתוך הצדף, ונותן לכולנו לנחש.

אז כל מה שנותר לנו לעשות זה לנחש, מבלי שאיש מאיתנו יודע מה יקרה תוך ששה ימים מהיום.

*

2. רק לפני רגע כתבתי ש"איש לא יודע" ועכשיו אני כותב ש'נראה שקוואי נשאר בטורונטו'?

 

תראו, חבריא (היי, דוק, עכשיו אתה משחק לנו 'קיבוצניק?), אני כבר מזמן לא מחפש סקופים או מקוריות. את זה אני משאיר לצעירים בין חברי הצוות. כל מה שאני עושה זה לקרוא כמה ידיעות כשאתם כבר ישנים, ולדווח עליהן.
*
אח"כ בבוקר שלי אני מתעורר, קורא את התגובות שלכם, ומתחיל להבין 'על מה כל המהומה'. במילים אחרות, אני לא הרבה יותר מ-MESSENGER. או "מ.מ.מ" – מוצא, מתרגם, ומדווח".
*
אז הנה ה-'מ.מ.מ שלי מהלילה: קוואי לינארד עומד לסרב באדיבות לאופציית השחקן החופשי שישנה לו, כי נראה שטורונטו רפטורס – וכל מדינת קנדה – עשו מספיק עבורו לשכנעו להישאר ב-"Hogtown" – כפי שטורונטו ידועה לאסקימוסים שירדו מהקוטב לגור באונטריו.
*
לפי כריס היינס (https://sports.yahoo.com/sources-kawhi-leonard-declines-option-to-become-free-agent-raptors-the-favorite-to-land-him-231317276.html) לינארד דחה את האפצייה שלו להפוך לשחקן חופשי מאחר והוא "חושב ברצינות הרבה ביותר להישאר בטורונטו".

היתרון של טורונטו (בנוסף לכל מה שקרה עם האליפות וכל הסובב אותה) הוא $$.  טורונטו היא הקבוצה היחידה שיכולה להציע לקוואי $190 ל-5 שנים. העובדה הזאת עולה בחשיבותה על 'רצונו לחזור לעיר מולדתו לוס אנג'לס', כפי שדווח.

3. כאן אפילו מ.מ.מ חסר אונים והוא זקוק לשמעון שיסביר!

אני מצטט: " Mavericks think Jimmy Butler would ‘stunt the growth of’ Luka Doncic"

*

הקשיבו לזה: ג'יימס ריד מדווח שהמבריקס 'ירדו' מהריצה אחרי ג'ימי באטלר, שלפי כל הדיווחים הם היו אחת מהקבוצות שהוא היה 'מעוניין בהן' . אז מה בדיוק הסיבה?

הסיבה היא שלפי מייק פישר מ-247, במבריקס גברה הדיעה ש-"הבאת ג'ימי באטלר לא תהיה טובה להתפתחותו של לוקה דונצ'יק כשחקן…"(https://247sports.com/nba/mavericks/Article/Scoop-The-Luka-related-reason-the-Mavs-wont-be-bidding-on-free-agent-Jimmy-Butler-132313452/)

אז כאן עלי להפסביק ולתת לאנשים כמו שמעון להסביר מה קורה.

Josh Smith standing in front of a crowd© Gregory
*
מסתבר שפתיחת ליגת ה-BIG3 לא הלכה כמתוכנן עבור ג'אש סמית' ורויס ווייט.
*
כבר ברבע הראשון של המשחק בין ה-'ENEMIES' לבין ה-' Bivouac' ושניהם ניזרקו מהמשחק. ווייט הוא בחירת הדראפט הראשונה העונה של הליגה, וסמית' הוא ראש הקבוצה של ה-'ENEMIES' – שהיא קבוצת ה-EXPANSION החדשה.
*
Bivouac won 50-43 עם 22 נק' של וויל ביינום.
'
 

 

5. תשכחו מציון ויליאמסון. יש ג'יימס וויסמן!

 

ניתן לציון ויליאמסון לשחק בפליקנס וכו', ונעבור לדבר הבא:

ג'יימס ווייסמן, הפרשמן החדש של ממפיס.

לא מעוניין להאריך, אבל לפחות מידותיו:

 Height: 7'1" (216 cm) Weight: 231 lbs (105 kg) Age: 18 Position: C

:מקור:  http://www.draftexpress.com/profile/James-Wiseman-98864/ ©DraftExpress

 

היה בנבחרות ארה"ב U16, U17 וכל מכללה רצינית שיש בה כדורסל הציעה לו מילגה. אילו יכלו – היו מציעים לו גם 10 מילגות.

הנה כמה מהכתרים שהשיג:

 אוסיף רק שיש לו מוטת זרועות של 2.24 מ'. ונדבר עליו עד שזה ייצא לכם מהקורקבן!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
76 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 6:11:25

מנחם אני בדעה שקאווי בקליפרס עד שיודיע אחרת. כל הספינים של הכתבים זה כמו הספינים שלי פה, דעות ותחושות ותו לא. אני נשאר עם כל ההימורים המקוריים שלי. קיירי בלייקרס דיוויס בלייקרס קאווי בקליפרס דוראנט וקליי בגולדן באטלר והאריס בפילי. קמבה ישאר בשארלוט אם קיירי בלייקרס ואם הוא בנטס אז קמבה בלייקרס.

.
גימי אכן יפגע בהתפתחות של לוקה. המאבס זו קבוצה כבר של לוקה כמו שקאבס הייתה של לברון כמו שההוקס של יאנג כמו שנא של ציון כמו שיוטה של מיצל. הכל יבנה סביבו ובהתחשבות במלוא הפוטנציאל שלו ולכן הם יביאו משלימים שיעשו בשבילו הגנה ויעבדו בשבילו. גימי בגילו לא עבד של לוקה. גימי נעול בפילי בגלל הכסף כל היתר סתם דיבורים הוא לא יוותר על 40 או 50 מיליון דולר בשביל אף אחד.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 7:15:34

שמעון אתה מוכן לשנות את הכינוי, אתה לא באמת מזיק לליקרס, הבעיה זה עם הפיניקס יעלה על העגלה ואז אנחנו גמורים, רק תראה מה הוא כתב על הסאנס ערב הדראפט ועל טי גי וורן במהלך העונה, יכולותיו בלתי מוגבלות. מה שהוא עשה לקליי דוראנט וללוחמים לא ישכחו הרבה זמן וכל זה ב3 חודשים על העגלה

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 7:26:03

יא חביבי, איזה עלבון הטחת בפניי. על העגלה? אני, על העגלה???
.
לא הייתי, ולא אהיה, אף פעם על עגלה כמו זו של גולדן סטייט.
אני אוהב את הקבוצות שלי מקולקלות. עדיף עם קללה שרובצת עליהם (ע"ע הסאנס וקללת הרשע, או קליבלנד קללת.. ובכן, קליבלנד).
למעשה, ההפסדים של גולדן סטייט, השנה וב-2016 יצרו מצב בו חייבים לי (במצטבר) סך הכל 18 כוסות של בירה.
.
אפילו כרסתן כמוני מתקשה להתמודד עם 18 חצאים של בירה מהחבית…

עידו גילרי
עידו גילרי
24/06/2019 7:29:01
הגב ל  גיא רוזן

ברוך לא שולט ברזי עולם האנטי-ניחוס כמוך. אולי נשלח אותו להשתלמות קצרה בנשר.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 7:40:39

גיא הסיבה העיקרית שהם הפסידו את האליפות זה ששינית את הכינוי רק צריך לחזור 4 חודשים לפני בתגובות, 5 שנים הקבוצה הזאת הייתה עמידה לפציעות וכל היריבויות נפצעו ולא עמדו מפניה מאז ששינית כינוי, פציעה באכילס לדוראנט וקריעת קרע ברצועה ל״אירון מן״ קליי תומפסון (מתי קרה דבר כזה משחק אחר משחק בהיסטוריה?)
.
גילרי, שמעון נגר השתלמות לא תעזור לו אצל הפיניקס

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 7:54:56

ברוך-
בשנה הבאה, במקום להרוויח בירות בהתערבויות, אני שוקל פשוט להשכיר את האנטי-ניחוסון שלי לכל המרבה במחיר…

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 8:00:38
הגב ל  גיא רוזן

האמת יכול להיות אחלה עסק, אני כבר חושב על פרסומות , רוצים את הבחירה הראשונה בדראפט? מעוניינים לסיים שושלת? מנסים לפצוע שחקן?

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 8:12:14

אם לרגע אחד נחזור לרצינות מסוימת –
בחיים אני לא אאחל לשחקן להיפצע. בחיים לא.
מה שהתרחש בגולדן זה זה (לדעתי) תמהיל של מזל רע (קליי) וטעות בשיקול הדעת (דוראנט).

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 8:14:33

אני יודע, אתה אחד המגיבים הטובים והרהוטים שיש באתר. זה הכל ברוח צינית

אסף
אסף
24/06/2019 9:33:16

גיא אתה והאשך צריכים לקבל פרס נובל בתורת הניחוסים אחרי הפלייאוף האחרון… 😉
אין כמו עונת המלפפונים בליגה ובעיקר השבוע הראשון של יולי בשביל לייצר עניין בפגרה, מצד אחד דאלאס יכולה ליצור טריו מעניין מאוד של לוקה- פרינגלס ובאטלר מצד שני לא בטוח באמת שאם רואים בלוקה העתיד של הקבוצה כמובן יש הגיון כלשהו לתקוע לו את באטלר בין הרגליים ,רק להזכיר את הסאגה שלו והצעירים במינסוטה אשתקד.

אנונימי
אנונימי
24/06/2019 11:57:33

אבל מתי אתה חוזר ל-למר מנחם היקר?
הכינוי הכי טוב של המגיב הכי טוב imho

Smiley
24/06/2019 6:16:02

צריך לתקן את זה – לינארד דחה את האפצייה שלו להפוך לשחקן חופשי מאחר והוא "חושב ברצינות הרבה ביותר להישאר בטורונטו".
הוא דחה את אופציית השחקן שלו כדי להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, על מנת לקבל חוזה חדש בשווי מקס.
.
Chris Haynes

Verified account

@ChrisBHaynes
Follow Follow @ChrisBHaynes
More
Yahoo Sources: Toronto Raptors star Kawhi Leonard declining $21.3 million player option to become unrestricted free agent with the Finals MVP seriously considering re-signing. https://sports.yahoo.com/sources-kawhi-leonard-declines-option-to-become-free-agent-raptors-the-favorite-to-land-him-231317276.html

Smiley
24/06/2019 6:16:46
הגב ל  Smiley

ולפי הדיווחים הוא שוקל לחתום מחדש עם הראפטורס

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 15:01:47
הגב ל  Smiley

הראפס גמורים, כולם שם זקנים מה קאווי יעשה שם? 5 שנים?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 6:23:18

תודה מנחם מצויין לגבי ג’ימי באטלר הוא כבר סגור במקס גבוה אצל פילי, גם האריס וגם רדיק סגורים בנוסף, יש להם הזדמנות מצויינת לאליפות עם המפלה של הלוחמים, ואם יפסידו אותה זה יהיה בכייה לדורות שלוש אולסטארים וצוות מסייע פנטסטי , רק שיחליפו את האדיוט על הקווים.
.
לגבי קמבה אני לא רואה סיבה למה לשארולט יש סיבה להביא לו סופר מקס הוא שחקן מצויין אבל איתו הקבוצה תקועה בבינוניות עדיף לה ללכת לריבילד ולנסות לבנות דרך הדראפט.
.
אני בהחלט רואה את דוראנט בקבוצה אחרת, גם בלי אכילס הוא שווה מקס בכל קבוצה ללא חלון זמן של שנה, הוא עדיין טוב מרוב הליגה, אני בהחלט רואה אותו הופך לPF סטייל נוביצק כשיחזור.
.
לא יודע מה יש לקוואי להישאר בטורנטו הצוות המסייע סביבו הזדקן הם יכולים לעשות עוד ריצה 1 נוספת לטייטל ואז לפרק את החבילה, 3 משחקני החמישייה עברו את גיל 30 ,קייל ״אולסטאר במזרח ״ לאורי בן 33 גאסול בן 34, דני גרין בן 32, עדיף לו לעזוב את הקור של טורנטו ולעבור לקליפורניה , יש לו אחוזה מהממת בסן דייגו (העיר הטובה בקליפורניה ביי פאר, וגם בקליפרס וגם בלייקרס העתיד ורוד משמעותית.
.
לא יודע לגבי אחרים זאיון הוא השחקן המצופה ביותר לצפייה מזה שנים, פריק של הטבע, אם אתה רוצה פריק אתלטי בעמדת הסנטר יש את אייטון מפיניקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/06/2019 7:01:55

להאריס ובאטלר יש טענות כלפי בן סימונס , יש מצב שהם לא נשארים , במיוחד האריס

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 7:08:46
הגב ל  trusttheprocess

מה הטענות טראסט? שהוא לא מתאמן שהוא בלוף בלי קליעה? כתבנו לך את זה כבר שנתיים היחד נגר נחמד לעונה הרגילה וטריפל דאבל מול ברוקלין לא מתאים לרמה הגבוהה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/06/2019 8:19:27

ושהוא נרקיסיסט ברמה הגבוהה ביותר?
שהוא תוקע את המשחק?
שלא אכפת לו מהפסדים?
שהוא חושב שהוא כוכב על למרות שבמילון אבן שושן, תחת ההגדרה 'נגר', מופיעה תמונתו?
שאני, ברוך, והפודל העיוור של נכדתו קולעים טוב ממנו מחצי מרחק פלוס?
שהוא 'רוקד על המגרש' בסגנון איליין בניס?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 12:36:43

צודק לחלוטין אשך

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 8:22:09
הגב ל  trusttheprocess

טראסט אם אמביד באטלר והאריס מתלוננים על סימונס אז מה צריך לעשות מה שכולם יודעים להטריד את הקואלה כל עוד יש לו ערך למה שנה הבאה הערך שלו יהיה שווה ללונזו. עכשיו עוד אפשר למכור פנטזיות לניקס שהוא ישפר קליעה וישלוט בליגה מי אם לא דולן יקנה את זה ועוד אולסטאר צעיר. אם אכן הוצע לשניהם מקס קשה לי להאמין שהם יוותרו על המקס מה גם שלפילי יש הכי הרבה פוטנציאל לאליפות אז גם מקס גם מסרח וגם פוטנציאל לאליפות מה יותר טוב מזה ללכת לנגר בברוקלין?

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 8:24:44

או למכור פנטזיות לגיא ולגילרי הם נואשים לרכז ככ שהם רוצים את לונזו רוביו גיא למען השם הסכים לגון וול לפני כמה חודשים אתה יודע איך אפשר למכור לסרבר את סימונס חבלז הבעיה שאין בסאנס כלום נאדה שיכול לעזור לנו למעט בוקר ואייטון.

אפשר למכור אותו להרבה קבוצות

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 12:39:15

מי יגע בו מניות מוכרים בזמן, כל הליגה יודעת כבר מה הוא שווה שחקן חמוד לעונה רגילה לא קיים התקפית אולי המטומטמים מפיניקס אבל אני לא בטוח, הם בעצמם לא יודעים מה הם רוצים

א.ב
א.ב
24/06/2019 13:15:06

לא מאוהדי סימונס הגדולים, אבל לפסול אותו זה מטומטם.
יש לבחור יכולות אבל כמו יאניס, ציון ועוד, צריך לבנות מערך של קליעה מסביבו ולא לתקוע עם סנטר כבד ושחקנים שאוהבים כדור וחלשים בקליעה, או בקיצור, לא אמביד ובאטלר (לא מאשים את פילי, אמביד בעיני עדיף על סימונס כאבן פינה). לדעתי יש הרבה קבוצות ששווה להן ללכת עליו.

דאלאס צודקים שנמנעים מבאטלר, הקבוצה של דונצ'יץ' ובאטלר רק יעשה לו רעש וגם פורזינגיס פרימדונה שאסון לשים עם באטלר.
מאחר וקוואי/דוראנט/תומפסון לא יגיעו לדעתי צריכים לכוון לשחקני דרג 3, ברוגדון, בוגדנוביץ' וג'וליוס רנדל (יליד דאלאס) כולם עם אופי טוב ויכולים להתאים בזכות הגמישות של דונצ'יץ' ופורזינגיס בעמדות ובסגנון.

אנונימי
אנונימי
24/06/2019 14:13:21

כ"כ מתבקש שבן סימונס יגיע ללייקרס. השחקן שהכי מתאים לאופי של הקבוצה שמתגבש עכשיו ולבוס הגדול.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 15:00:02

הלוואי, קח טרייד פשוט קוזמה על סימונס. נפתרה בעיית הרכז 🙂

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 15:00:58

עדיין יש מלא שיקחו את סימונס תמורת הרבה ניקס, סאנס, שארלוט, יש עוד קבוצות. הבעיה שאחרי העונה הזאת ישארו רק הניקס…ואורלנדו….

אסף
אסף
24/06/2019 9:35:10

ברוך במידה וקאווי נשאר בטורונטו בסופו של יום איכשהו ומילווקי די שומרת על הקיים הסיקסרס לא עדיפים על אף אחת מהן, בטח לא שממשיכים עם בראון על הקווים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
24/06/2019 9:46:19

טורונטו מעמידה באופן קבוע קבוצה מאוד חזקה מינוס סופסטאר. כמו שהם ויתרו על שחקנים צעירים בשביל גאסול לפלייאוף, תהיה בטוח שהם ידעו להצטייד לקראת השנה הבאה. מאמין שקוואי יודע את זה ומבין שהוא יכול להיות הסופרסטאר שהם צריכים.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 12:40:45

כישרונית פילי ב3 רמות מעל טורנטו, הקטע שיש את הצוות האוסטרלי

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 7:00:45

קאוויי ממשיך בטורונטו יעשה רק טוב ל-NBA.
זה יגרום לקבוצות לוותר פחות לדרישות של שחקנים לטרייד,
זה יגרום למתחרות לתת הצעות גבוהות יותר, ובכך להגדיל את התחרות.
אם גם ג'ורג' וגם קאווי, שבהתחלה רצו LA, נשארו כל אחד בקבוצה לשורותיה עבר?
כאמור –
מצוין לליגה.
.
(לי, אישית, אין מושג מה הולך לקרות. אני לא מתיימר לדעת יותר מאשר לצטט את השמועות שרצות במרשתת.
אני גם לא מתיימר להיות מסוגל לנחש מה סדר העדיפויות של שחקן פלוני בהגיעו לסטטוס של "שחקן חופשי")

תומר השני
תומר השני
24/06/2019 8:07:41

תודה מנחם , ברור שבאטלר לא יחתום עם דאלאס גם בגלל שהוא לא טוב לקבוצה צעירה ( ראה שיקגו , מינסוטה ) וגם בגלל שפילי יכולה לתת לו יותר כסף . קוואי הוא אניגמה לא ברור מה הצעד הבא שלו אבל הסיכויים לחתום בקליפרס לא מעטים . טוביאס האריס וקיירי אירויניג שמות שמקושרים לנטס .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/06/2019 8:10:29

אני כן מתיימר, ואני למעשה מתיימר כבר שנה לדעת מה קוואי יעשה (לקליפרס).
אבל לא יהיה שמח ממני אם פתאום יישאר.
טראסט – אשמח לשמוע עוד פרטים עסיסיים מפילי.
כמוסיקה באוזניי.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 8:18:05

גם אני אשמח לעוד פרטים אני אוהב את פילי אבל האריס גם קלט שעם שני האהבלים מאוסטרליה לא נגיע רחוק. אולי לחופשה בהוואי אבל אליפות לא תהיה שם

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 8:26:34

כי הוא מבין שהוא יהיה רול פלייר אצל הקואלות הוא ככ הרבה יותר טוב ממה שפילי הוציאה ממנו. לדעתי הוא ישאר אם קיבל הצעה למקס. הוא בן 26 החוזה מקס מסדר אותו לגמרי

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/06/2019 8:52:05

ברנד קצת בפניקה , דני אינג' עשה ממנו צחוק בדראפט.
ואחרי הדראפט היא פלט שטויות שהיא עדה כל הרבה טריידים וויתר על בחירות כי הוא איך כל דולר וזה הכנה לטרייד נוסף

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
24/06/2019 9:21:52
הגב ל  Trusttheprocess

פילי צריכה לזכות באליפות העונה אם כולם נשארים אחרת כשלון עצום. התנאים בשלים. בראנד צריך להכות בברזל שהוא חם. אם אחד מהם לא נשאר הוא חוזר אחורה לפרוסס וחרטא שוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 12:29:07
הגב ל  Trusttheprocess

ברור אם אין אליפות זה כישלון אפילו יותר גדול מהעונה אין לוחמים הלייקרס לא התחברו

Berch
Berch
24/06/2019 8:37:17

אחלה מעורב
מת על באטלר אבל צושב שדאלס צודקים.
בניגוד לשמו הוא לא בא להיות כינור שני להתפתחות של אפחד !!
🙂

amitlahev
amitlahev
24/06/2019 8:52:53

תודה על המעורב.
קמבה חייב לעוף משארלוט, המועדון הכי תקוע בנבא.
הלוואי וקוואי (יצא חרוז..) יישאר בטורונטו.

אסף
אסף
24/06/2019 9:37:19
הגב ל  amitlahev

אל דאגה הוא יעוף. לדעתי קיירי הולך לנטס וקמבה להשלים צלע שלישית לצד דיוויס ולברון למרות שיצטרך לוותר על כסף לא קטן.

amitlahev
amitlahev
24/06/2019 10:11:13
הגב ל  אסף

נשמע הגיוני. כנראה לא סתם העבירו את לונזו. קמבה, דייויס ולברון זה טריו קטלני.

רותם אלרן
24/06/2019 11:31:20

תודה מנחם, מעולה כרגיל.
דווקא אני מאמין שבאטלר לא יעצור את ההתפתחות של דונצ'יץ' ואולי להפך, דאלאס אחת הקבוצות האהובות עליי ואם באטלר מגיע דונצ'יץ' יוכל לשחק כמוביל כדור ראשי או משני, וליצור מצבים טובים מאוד לבאטלר. אמן ואמן שבאטלר יגיע למאבס

אנונימי
אנונימי
24/06/2019 12:05:04

מנחם, זה דאנק בעיניך??
אז מה תגיד על זה:
https://www.youtube.com/watch?v=K__leXPA6wM&t=19

מנחם לס
מנחם לס
24/06/2019 17:22:03
הגב ל  אנונימי

ראיתי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/06/2019 12:37:28

הולך להיות הרבה אקשיון בליגה בימים הבאים. משחק הכסאות עם מיליונים שמתחבאים מתחת לכל כסא. יאללה אינג', now go do that voodoo that you do so well

תודה רבה על המעורב

דינגו
24/06/2019 14:20:05

אוכפים לוהטים!

אייל
אייל
24/06/2019 13:00:00

כריס פול הודיע היום שהוא נשאר ביוסטון במטרה לזכות באליפות.עם חיזוק נכון ויותר עומק זה בהחלט אפשרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/06/2019 13:09:26
הגב ל  אייל

מי שואל אותו?

אנונימי
אנונימי
24/06/2019 14:27:51
הגב ל  אייל

היר איז דה קאצ', החיזוק היחיד האפשרי יבוא רק אחרי היפטרות מפול והחוזה האיום שלו. דבר שלא יקרה.
יוסטון תקועה וגמורה. ישוחרר הארדן לאלתר!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/06/2019 13:35:54

לא יודע מה קוואי יעשה, אבל שחקן ברמתו בהחלט יכול להשתמש בשיטת הגורילה – לעשות מה שבא לו (ואחר כך לשנות אם צריך) שבמקרה שלו אומר – לחתום בטורונטו על מקסימום כסף/שנים ואם הוא מגלה שזה לא מתאים לו… לדרוש טרייד… הניסיון האישי שלו מראה שהוא בהחלט יועבר בטרייד אם ידרוש, והניסיון מאז (דייויס) מראה שיש סיכוי לא רע שגם יוטרד לאן שירצה. זו בעיה לליגה.
.
מה שכן, לדעתי הוא אישית לא גולדיגר, ולכן באמת יעשה מה שטוב לו בלי קשר לכסף, ובעיקר לפי מה שמרגיש לו טוב פסיכולוגית. העיקר שתהיה מאושר ילד, ובהצלחה.

עגל
עגל
24/06/2019 13:48:32

הייתי רוצה שקוואי ישאר בטורונטו אבל אני לא רואה את זה קורה. הסיבה היחידה להישאר שם ולא לחזור הביתה זה סיכוי טוב לאליפות ,אבל יש לטורונטו עוד עונה אחת טובה ואז תתחיל הירידה שגם יוג'ירי לא יצליח לעצור (בעיית גיל). קוואי יתקע במועדון בינוני ל-5 שנים?

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 15:02:42

קוואי אם נשאר בטורונטו הם יהיו קונטנדרים לעוד כמה עונות.
בעונה הקרובה למשל סיאקם ישתפר אנונבי יחזור איבקה לאורי וגאסול יהיו בערך אותו דבר, ואן וליט יתקשה לשחזר את סוף הפליירוף הקודם אבל גרין יכול להשתפר קצת….ויש גם את יוגירי שידע לטייב את הקבוצה בטריידים. בקיצור קונטנדרים עם אליפות נוספת או יותר ב 5 שנים של קוואי

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 15:05:21

פילי צריכים לבנות סביב אמביד ולקוות שיתבגר וייסגר על עצמו גם בפלייאוף. סימונס לא מתאים וצריך להיות מוטרד אחרת אין להם סיכוי לאליפות. בראון מחמת הספק אפשר לתת עוד צאנס לעונה אבל בלי סימונס.
הבעיה הגדולה של פילי היא בעלים שמתערב בהחלטות( המכה הכי גרועה לקבוצה מקצוענית, ראו ניקס וסאנס)
גם כשבראנד רוצה להטריד את סימונס הוא מטיל וטו

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/06/2019 17:24:29

אין לך מושג אפילו כמה אתה צודק .
אלטון ברנד זה בובה (בובה שמרוויחה הרבה כסף) שנותנים לו לעשות טריידים על בחירות סיבוב שני .
ג'וש האריס ודיוויד בליצר מחליטים ומבצעים טריידים ןהחתמות גדולות .
טריידים על באטלר והאריס היו ביוזמת בעלי הקבוצה

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 18:02:37
הגב ל  Trusttheprocess

כאוהד לייט של פילי אני מקווה שזה לא ככה
בעלים שמתערבים ועושים טריידים זה לא טוב, אלא אם זה מישהו כמו ג'רי באס
הם גם הטילו וטו על הטרדת סימונס? זו עלולה להיות טעות לא פשוטה

trusttheprocess
trusttheprocess
24/06/2019 20:12:54

לא היה שום וטו על סימונס כי לא היה הצעה או רצון לטרייד על סימונס.
בפילדלפיה מאמינים שלסימונס יהיה ערך הרבה יותר גדול מבחינת טרייד אחרי שהוא יחתום על הארכת חוזה כי זה יסגור אותו לכמה שנים בקבוצה שאליה הוא עובר וזה גם יאפשר לקבל בתמורה חוזים הרבה יותר גדולים ובדרך כלל שחקנים יותר טובים מרוויחים יותר כסף

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 20:39:00
הגב ל  trusttheprocess

נקווה לטוב
שזה הכיוון ולא שבונים עליו לרכז קונטנדרית, עם כל הכישרון הגולמי שאין עליו ויכוח

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 20:56:36
הגב ל  trusttheprocess

השאלה גם מי תרצה טרייד על סימונס בחוזה מקס ארוך שזה מה שהוא הולך לדרוש מפילי.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/06/2019 1:54:19
הגב ל  trusttheprocess

IKEA , Bechtel', Hooker Furniture , בעיקרון כל חברת בנייה או רהיטים שמכבדת את עצמה

קליי
קליי
24/06/2019 15:06:18

ומה אם קוואי יחתום לשנה אחת? ישאר כל עוד יש חומר שחקנים טוב בטורונטו ושנה הבאה כשיתפנו כל החוזים שם יחתום על חוזה ארוך אם הם יצליחו להביא איזה סופרסטאר צעיר ואם לא אז לקליפרס. זה לא שהקליפרס בורחים לאנשהו (עם הפציעה של דוראנט זה לא שיש להם הרבה אופציות טובות לפורוורד וחוץ מזה לשחקן ברמתו תמיד מחכה חוזה מקס).

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 15:06:43

באטלר לא הכי מתאים לטיימליין ולדינמיקה בדאלאס. יקח בטח מקס בפילי בשביל הכסף ואז יפעל להטרדת סימונס. אפשרות אחרת זה נטס עם קיירי, קבוצת גארדים

Adisu33
Adisu33
24/06/2019 15:23:34

הוא ישאר בטורונטו וכל סיפורי "רוצה הביתה לאמא קליפורניה" כאילו הוא נמצא בשבי האיראני זה חסר מושג.
הקבוצה יכולה לרוץ 4-5 שנים יחד ,יש להם צעירים בעלייה ולאורי שיכול לתת עוד שנתיים בטופ וכל השאר אחרי עונה הבאה יכולים לעשות עליהם טרייד.
אוהב את הקליפרס אבל אין באמת שם חומר לאליפות וגם לא נראה שיביאו מישהו יחד עם קוואי.
הם נחמדים אבל לא יותר.

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 15:31:40
הגב ל  Adisu33

כן, יש לו סיבות טובות להישאר ואם יעשה את זה הם יתחרו עם מילווקי על הגמר השנה וכנראה גם עוד כמה עונות

עידן
עידן
24/06/2019 16:38:01

אם קוואי נשאר בטורונטו זה רק בחוזה 1+1 לעשות עוד עונה עם הקבוצה ובקיץ 2020 להיות שחקן חופשי.הוא לא יחתום שם ל 5 שנים שגם העתיד של יוגירי לא ברור.הפלוס 1 זה למקרה של פציעה שאז יוכל לממש את האופציה.השאלה אם הוא חושב שיש לחברה עוד נשק במחסנית.לדעתי כן ואם לא יחתום בקליפרס יהיה נכון מבחינתו לרוץ עוד עונה 1 שם ואז לעבור לאיפה שבא לו.הוא מקבל שם אהבה ענקית

עידן
עידן
24/06/2019 16:41:35
הגב ל  עידן

קיץ הבא לאורי איבקה ואן וליט וגם גאסול אם יממש את האופציה שחקנים חופשיים.קוואי יכול לרוץ איתם את השנה הזאת וללכת על ריפוי ואז בקיץ 20 ממילא טורונטו תלך לריבילד עם סיאקם ואוונובי יוכל לחתום ל 4 שנים בקבוצה אחרת

עידן
עידן
24/06/2019 16:41:57
הגב ל  עידן

ללכת על ריפיט

תומר השני
תומר השני
24/06/2019 17:06:57
הגב ל  עידן

אני חושב שבמקרה שקוואי יישאר בטורונטו יוגירי יעשה איזה טרייד במהלך העונה כדי שהקבוצה תוכל לרוץ לריפיט

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 17:13:08

מסכים,
יוג'ירי לא יחכה שנה שכל הקבוצה תתפרק לו וקוואי או יעבור (אם יש לו חוזה קצר) או ידרוש טרייד (אם יש לו חוזה ארוך)
שחקנים כמו לאורי וואן וליט אפשר להחתים על חוזה לפני שהקודם נגמר, אולי גם להשאיר את גאסול על חוזה יותר נמוך אבל לכמה שנים, כי כרגע הוא לשנה אחת מאד יקרה. איבקה בשקט אפשר להחתים על חוזה סולידי לכמה שנים, הוא יהיה ותרן שם קצת כמו איגי בגולדן.
יהיה להם גם את פאוול ואנונבי שמתפתחים ויוכלו להשתלב, ואם צריך יביאו מישהו בטרייד
יבנו סביב קוואי כמו שצריך
נראה לי שיש לו מספיק ביטחון לא לחתום על 1+1, תמיד הוא יכול לדרוש טרייד, והקבוצה לא תרצה להגיע לזה

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 17:24:17

המספר הוא 2. או ליתר דיוק 2 +1.
הסיבה פשוטה וברורה –
קאוויי וטרן של 8 שנים ב-NBA. כאשר יהיה וטרן של 10 שנים, הסכום אותו יוכל להרוויח יהיה גבוה יותר, וזה הפרש לא זניח.
(אם יחתום הקיץ על חוזה ארוך אז הוא ירוויח ב-21/22 קצת פחות מ-38 מיליון. אם יחתום על 2 + 1, אז יוכל להרוויח ב-21/22 אחרי שיחתום על חוזה חדש, קצת יותר מ-42 מיליון).

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 17:52:57

איזה קטע, האמת שבלי לדעת את זה חשבתי על 2 פלוס 1
חוזה של 1+1 הוא קצת קצר מדי ומאד לא מתחייב. חוזה ל 2-3 שנים הוא יותר סביר, ועכשיו כשיש את הסיבה הכלכלית ובנוסף גם תמריץ נוסף להנהלה לבנות נכון את הקבוצה בשנתיים הקרובות אז 2+1 או אפילו 2+2 נראה לי עדיף על 5
אגב, אפשר בחוזה לעשות 2+2 ? כלומר שנתיים של אופציית שחקן?

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 17:56:59

הן אופציית שחקן, והן אופציית קבוצה, הן לעונה אחת בלבד.

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 18:00:41

יש אופציית קבוצה לשנתיים בחוזי רוקי? למשל רוברט וויליאמס בבוסטון

גיא רוזן
גיא רוזן
24/06/2019 18:33:40

החוקים של חוזי הרוקי הם אחרים. גם אז לא מדובר על כל הרוקים, אלא על אלו שנבחרו בסיבוב הראשון.
שנתיים ראשונות מובטחות, כאשר הרוקי מקבל את השכר הקבוע בסולם השכר לנבחרי סיבוב ראשון (מותר לקבוצה לתת לו עד 120% מהשכר הקבוע בסולם). שנים 3 ו-4 לא מובטחות (כל אחת בנפרד). רוקי שלא מומשה אופציית השחקן שלו בשנה 3 או 4 הופך לשחקן חופשי (להבדיל משחקן ששיחק את כל 4 השנים שלו, אז הוא הופך לשחקן חופשי מוגבל).

שחר אלוני
שחר אלוני
24/06/2019 19:26:21

תודה גיא

עידן
עידן
24/06/2019 17:25:29
הגב ל  עידן

נכון גיא

מנחם לס
מנחם לס
24/06/2019 17:23:55

תודה למגיבים. החכמתי.

סגירת תפריט
76
0
נשמח לתגובה שלך.x