מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. העניינים בלייקרס יותר מסתם יגעים

*ג'אש הארט שלח מסר לכל – כמעט לכל – אנשי הלייקרס ושחקני הלייקרס ששיחקו איתו. דרין אלברט שדיווח על כך (https://larrybrownsports.com/author/darryn-albert) דואג שנדע שהשם היחיד שלא ניכלל ב-FAREWELL MESSAGE היה רוב פלינקה, מנכ"ל הקבוצה והיום הבוס הכל-יכול כפי הנראה.בן ה-24 הזה נעזר כמובן כמו כולם בסושיאל מדיה כשהוא מודה לחבריו למשחק, ג'יני באס, מג'יק ג'ונסון. כולםרק שם אחד לא הוזכר – שמו של פלינקה.

 

מסתבר שפלינקה רצה אינפורמציה על חבר קבוצתו עומרי ספלמן בדראפט של העונה שעברה עם הבטחה שהכל נשאר ביניהם. להארט היו כמה דברים שליליים לומר על חבר קבוצתומ והוא אמר אותם בתום לב, תוך ידיעה שהכל נשאר בתוך הקבוצה וכל מה שעשה היה לתרום אינפורמציה בקשר לבכחירת הדראפט. ובכן…

 

בקיצור ולעניין, חלב שנישפך. הלייקרס נשארת הקבוצה עם שקרים, שמועות, רמיזות, הבטחות לא ממולאות, סודות, ואולי אפילו חתירה של זה נגד זה,

הארט אמר – לא במילים האלה אבל זאת היתה הכוונה – "GET ME AWAY FROM HERE"

הוא שמח – מאושר – להיות בניו אורלינס, "היכן שהמוזיקה תתחיל" (https://larrybrownsports.com/basketball/josh-hart-excited-trade-new-orleans-pelicans/500821)

 2….והעניינים אולי יגעים אפילו יותר בפיניקס סאנס

(קטע זה של המעורב  מבוסס רובו ככולו על הבלוג של Kristian Winfield@Krisplashed שהתפרסם ב-SB NATION, עם כמה הערות משלי)
*
הפיניקס סאנס פתחו את יום העבודה בבוקר הדראפט כאילו העולם היה ה-OYSTER שלהם. הם באים לאכול – כמו האויסטר של לונג איילנד.
*
כשהם חמושים בבחירה 6, ובחירה גבוהה של הסיבוב השני (32) וכסף רב תחת התקרה.
*
בסיום הערב, כשהדראפט ניגמר, הפ הסתגרו כמו שעושה ה-OYSTER (אגב, מאכל מלכים, מ.ל) בתוך הצדף שלהם כשהם מתביישים אפילו לצייץ מרוב בושה. כי היום שהיה צריך להיות היום הגדול שלהם בו ימצאו סוף-סוף פוינט גארד לדווין בוקר הסתיים בפאנק כזה שהוא אחד מה-ALL-TIME LOWS.

 

הבצורת השנייה באורכה מהפלייאוף לא עומדת להסתיים מהר, כך מסתבר. המנכ"ל שלהם ג'יימס ג'ונס, ונשיא הקבוצה ג'ף באוור חפרו לעצמם בור בעומק הגראנד קניון, אלא אם כן הם יודעים משהו שאף אחד מאיתנו לא יודע (סליחה. זה מנחם לס מדבר. אולי הם לא יודעים עדיין, אבל קמרון ג'ונסון שהם בחרו – לא פוינט גארד ולא בטיח – עומד לכפר על כל הפשעים וזאת מילה שלי!)

אני מצטט את כריסטיאן, כותב הבלוג:

Each move Phoenix made on draft night was more disappointing than the last

קודם הם עשו טרייד של TJ WARREN ובחירה מס' 32 שלהם לאינדיאנה עבור כמעט כלום, כשהם למעשה מחליטים לזרוק את הבחירה רק כדי לחסוך את משכורתו של וורן. אבל וורן זה לא איזה שהוא שמאק ששייך למכבי תך ברוך. הוא קלעי שלוש של 43% עם ממוצע של 19 נק' בשתי העונות האחרונות, ובמשכורת של 35 מיליון ל-3 שנים שנראית מתאימה בדיוק לשחקן כמוהו. אולי אפילו UNDERPAID.

באינדיאנה בוודאי ממשיכים לצחוק עד עצם הרגע הזה על הסאנס, כפי שהקליפרס מגחכים על הלייקרס שהסכימו לתת את הסנטר הצעיר והמבטיח איביקה זובאק עבור מייק מוסקלה.

הסאנס תסביר שלא היתה להם ברירה. הם היו חייבים להגדיל את המירווח שהיה להם עד תיקרת השכר שהיתה 22.8 מיליון. התשובה היחידה היא שאולי הם ניודעים משהו שאנחנו לא יודעים.

בקיצור, דברים החלו להיתדרדר מרגע זה ואילך או כפי שהוא כותב :

Things spiraled out of control shortly thereafter

פיניקס נתנה את הבחירה ה-6 שלהם למינסוטה עבור בחירתם מס' 11 ודריו סאריץ'.

סאריץ' הוא שחקן כדורסל OK. הוא רב-גווני, עם ראיית כדורסל טובה ויורה שלשות בצרורות. במילים אחרות, לא שוטר גדול, אבל לפעמים עלול לתפוס יום שהוא משלשל שלוש שלשות רצופות בדקה. אבל '(משהו ששכחתי מה הוא) וקוץ בה': בקיץ הבא הוא הופך לשחקן חופשי אז הסאנס הבטיחו את שרותיו רק לעונה אחת. הווה אומר – או שיציעו לו יותר כסף או שהוא עוזב.

מה עשתה מינסוטה בבחירה מס' 6 שקיבלה מהסאנס?

בחרה בג'רט קורבר, השחקן הוורסטילי ביותר בדראפט אחרי ציון ויליאמסון (https://www.sbnation.com/nba/2019/6/18/18678005/jarrett-culver-nba-draft-minnesota-timberwolves-scouting-report-video-stats-texas-tech)

והסאנס? הם OVERREACTED עם הבחירה של קמרון ג'ונסון!

(כאן אני – מנחם לס – לא מסכים עם כריסטיאן וינפילד כותב הבלוג. אני לא בטוח אם הסאנס עשו זאת במזל או בשכל, אבל אני מאמין בקמרון ג'ונסון שהוא יהפוך את הפוסט הזה על פניו, אם רק יידעו להשתמש בו נכון! אני מאמין שהוא SLEEPER שבסופו של דבר יוכיח את מה שאני טוען – שהוא אחת מגניבות הדראפט הגדולות!. כשראיתי אותו פעמיים 'חי' בגרינוויל, הוא הוכיח את עצמו כשוטר מעולה עם שחרור כדור מהיר ביותר, שהוא גם מגן עם אינסטינקטים מעולים.)

כשקובי ווייט שמע את שמו בבחירה 11 הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו מרוב צהלה ושמחה:

*

*

הבעייה לפי כריסטיאן היא שפיניקס אינה קבוצת פלייאוף, והיא לא צריכה "SLEEPER" כקמרון ג'ונסון. ישנם עכשיו כאלה האומרים שבאוור בחר בו כי כשאימן את מריסט קולג' הוא איבד אותו בריצה אחריו לצפון קרולינה.

ג'ונסון יהיה גם בן 23, גיל שבימים טרופים אלה הוא גיל מבוגר לרוקי, וכמובן אסור לשכוח שפיניקס יכולה היתה לבחור במספר 6 את קולבר או קאם רדיש.

רגע. לא ניגמר. עכשיו נראה שהסאנס אף יותר מבולבלים מזה שחשבנו:

Somehow, the Suns’ night got even more confusing

למה?

כי אחרי שיצרו לעצמם את ה-CAP SPACE כפי שהוסבר, הסאנס שלחו את בחירת 2020  של מילווקי (השייכת להם) לסלטיקס, עבור ארון ביינס. מי הוא ביינס? ווטרן אמין וטוב שהוא BACKUP MAN פר אקסלנס, והוא יעלה לסאנס 5.4 מיליון.

עכשיו, הסאנס יצטרכו לשלם לבחירה 24, טיי ג'רום, 2.2 מיליון, ואז ה-22.8 מיליון שהם יצרו לעצמם ע"י הטרייד של WARREN מצטמצמת ל-13.2 מיליון.

מה הסאנס יעשו עכשיו עם ה-13.2 מיליון? יחתימו את ד'אנג'לו ראסל?

הצחקתם אותי.

בכסף זה הם יוכלו, אולי, להחתים את ISH  SMITH.

בואו נסכם: לסאנס היה ג'וב אחד לעשות – לבנות קבוצה מסביב דווין בוקר, והם…

The Suns have one job at this point, and they’re failing

דווין בוקר כבר אכל עונה אחת מ-5 עונות המקסימום שלו.

עכשיו יש להם את הבחירה ה-10 מהעבר מייקל ברידג'ס, ועתה את קמרון ג'ונסון. הם כנראה יחתמו עם אוברה (שאני, מנחם לס, מאד אוהב). יש להם את טיילר ג'ונסון עם החוזה המטורף שלו לעוד עונה.

כמובן שיש להם את ד'אנדרה איטון.

הנקודה התחתונה היא שפיניקס ניכשלה במטרה הראשית שחייבת היתה להיות פוינט גארד ברמה גבוהה. היא חייבת מישהו שייקח את הכדור מידיו של קווין בוקר.

היא ניכשלה. עוד שנה הלכה לאיבוד.

3. האם יש לדבר איזו שהיא חשיבות?

 

*

הייתכן שהגיע גואל לגאול את הגולדן סטייט ווריורס?

אתם מוזמנים לצחוק, אבל ג'ימר פרדט ישחק את ליגת הקיץ עם גולדן סטייט ווריורס.

תצחקו-תצחקו, אבל אני רואה אותו לצד סטפן קרי משחק, ומצליח להביא לווריורס נקודות. אני ינודע בקשר להגנה, אבל לדעתי זה יכול להיות צעד הגיוני מאד שיניב פרות, כמו שאומרים החברים שלי ממעברות.

@MarkG_Medina

Hearing a couple of interesting possible summer league names for the Warriors: Jimmer Fredette and Dedric Lawson.

4 ג'ייסון טאטום הוא 'האיש החדש' של JORDAN BRAND

ההובי החדש שלו? "TO HANG OUT WITH THE GREATEST EVER!"

 

View this post on Instagram

 

🐐😃🙏🏽

A post shared by Jayson Tatum🙏🏀 (@jaytatum0) on

5. ה-ESPN לא מתביישים ועושים לנו דרוג של העונה הבאה, ולא רק, אלא  שהדרוג שלהם הוא במילה אחת – מפגר

 

Note: These rankings are based on which teams voters think belong higher heading into the 2019-20 season, taking into account potential player movement and the draft. Title odds for 2019-20 were provided by Caesars sportsbook. ESPN.com's Malika Andrews, Kevin Arnovitz, Tim Bontemps, Tim MacMahon, Royce Young and Ohm Youngmisuk contributed the following information.

למה הדרוג מפגר?

ניו אולינס פליקנס תעלה עם החמישייה הבאה: לונזו בול, דרו הנולידיי, ברנדון אינגראם, ציון ויליאמסון, וג'וליוס רנדל.

אתם יודעים את מי הם בחרו לפניהם?

נסו את מינסוטה. או דאלאס. אורלנדו. דטרויט…דטרויט??? ניו יורק ניקס…ניקס? לפני ניו אורלינס. גם מיאמי לפניהם.

הם שמו את ניו אורלינס פליקנס במקום 24 בין 30 הקבוצות.

הנה 12 הראשונות, ואז שאר ה-18:

1. Milwaukee Bucks
2018-19 record: 60-22
Result: L, Conf. finals
2020 title odds: 6-1

Ticktock. While the Bucks might check in at No. 1 in our way-too-early list, Milwaukee is on the clock. Roster evaluations began mere days after being eliminated from the Eastern Conference finals by the Raptors. Over the next 2½ months, decisions will be made on the contracts of Khris Middleton, Malcolm Brogdon, Brook Lopez, George Hill and Nikola Mirotic. Re-signing Lopez is a priority, league sources told ESPN. During the first week of June, the team agreed to a contract extension that will keep general manager Jon Horst in Milwaukee for the next three years. Every move Milwaukee makes is done with the ultimate goal of signing All-Star Giannis Antetokounmpo to a supermax contract in 2020. — Andrews


2. Toronto Raptors
2018-19 record: 58-24
Result: W, NBA Finals
2020 title odds: 8-1


3. Philadelphia 76ers
2018-19 record: 51-31
Result: L, Conf. semis
2020 title odds: 12-1

It's been a long month in Philadelphia, where the Sixers could only watch as the team they pushed to the absolute limit in the Eastern Conference semifinals — the Raptors — went on to win the NBA title. Still, it shows how high Philadelphia's ceiling with this current group is — and it makes the decisions that hang over the Sixers during the next few weeks all the more fascinating. That begins with what to do with Jimmy Butler and Tobias Harris, the two stars Philadelphia traded for this season and who will be unrestricted free agents on June 30. Philadelphia spent a lot of capital to acquire Butler and Harris, but it now will have to spend a huge amount of money to retain them both in free agency. And even if the Sixers do keep them both, they're going to have to spend more money to retain JJ Redick, another huge piece of what Philadelphia did over the past two seasons, and fill out the bench. — Bontemps


4. Denver Nuggets
2018-19 record: 54-28
Result: L, Conf. semis
2020 title odds: 20-1

Coming off the smashing success of the 2018-19 season, the Nuggets enter the next phase of a developing contender, and it's the hardest one: expectations. The Nuggets seemed to come out of nowhere to finish second in the West, but now they're going to rank high on every preseason list and have the burden of expectations to realize those rankings. They're still young, and they still have to sort through some significant offseason questions (Paul Millsap's future being the main one), but if 2018 first-round pick Michael Porter Jr. can get healthy and fulfill some of his own expectations, he might be the biggest addition the Nuggets can make this offseason. — Young


5. LA Clippers
2018-19 record: 48-34
Result: L, Round 1
2020 title odds: 6-1

Who knew that the Clippers would be the best team in L.A. last season? After trading their leading scorer and rebounder in Tobias Harris, the Clippers still made the playoffs with a band of gritty role players and young prospects in what could have been Doc Rivers' best job as coach. Now the Clippers are entering their biggest summer looking to add at least one superstar in free agency with Kawhi Leonard having been linked to the Clippers all season. LA also will be eagerly watching what happens up north with Kevin Durant and Klay Thompson and their respective injuries. The Clippers could add two max players but would have to trade Danilo Gallinari to do so. The heart of their defense, Patrick Beverley, is a free agent but they have plenty of tough-nosed pieces to surround a star. — Youngmisuk


6. Golden State Warriors
2018-19 record: 57-25
Result: L, NBA Finals
2020 title odds: 3-1

The Warriors' season ended in the worst way imaginable with their dynasty literally falling apart. Kevin Durant's ruptured Achilles and Klay Thompson's torn ACL punctuated a painful ending, and Golden State now enters its most uncertain offseason. The devastating injuries to Durant and Thompson potentially have a major impact on free agency. What will Durant do and how will his Achilles injury impact the balance of power in the NBA? If Durant opts out of his contract, will the Warriors commit to a five-year, $221 million deal to keep Durant or does he leave for say the Knicks, Nets or Clippers to the four-year tune of $164 million? Then there's Thompson, who injured his ACL just weeks before he was set to become one of the most coveted free agents. The Warriors still need to make Thompson, who could re-sign with the Warriors for up to $190 million, a priority on June 30. DeMarcus Cousins, Kevon Looney and Quinn Cook are also among the Warriors' free agents. Even if the Warriors can keep Durant and Thompson, they will have to somehow fortify the rest of their team with minimum contracts and a late first-round pick. –– Youngmisuk


7. Houston Rockets
2018-19 record: 53-29
Result: L, Conf. semis
2020 title odds: 10-1

General manager Daryl Morey is turning over every rock — and probably hurting a few feelings in the process — to try to figure out how to get the Rockets over the huge hump known as the Warriors. Houston will continue to aggressively explore the trade market, but there's a decent probability that the Rockets' starting five will remain intact, in which case Morey must make good use of the $5.7 million midlevel exception and minimum deals to build a contender-caliber bench. Owner Tilman Fertitta has committed to use the midlevel after not doing so last summer. — MacMahon


8. Los Angeles Lakers
2018-19 record: 37-45
Result: Missed playoffs
2020 title odds: 9-2

The offseason got off to a tumultuous start with Magic Johnson's resignation and explanation of his feeling of betrayal by Rob Pelinka. In the Magic aftermath, Pelinka now is in charge with Kurt and Linda Rambis also helping make Lakers decisions with Frank Vogel now the head coach. The offseason objective has been clear — acquire a superstar. Pelinka already is in hot pursuit of Anthony Davis. Armed with a new asset in the fourth overall draft pick to throw into any package that could include young prospects such as Lonzo Ball, Brandon Ingram and Kyle Kuzma, Pelinka is trying his best to secure Davis now even if the All-Star big man's intentions to sign with the Lakers as a free agent in the summer of 2020 have been made clear. If Davis cannot be acquired via trade this summer, Pelinka will see if he can trade for another All-Star while dangling the potential combination of the lottery pick and a young core player. In free agency, the Lakers have one max spot to find help for LeBron James. Max free agents such as Kawhi Leonard, Klay Thompson, Kyrie Irving, Jimmy Butler and Kemba Walker are on their radar. It remains to be seen how Thompson's ACL injury impacts free agency and the Lakers' chances. — Youngmisuk


9. Boston Celtics
2018-19 record: 49-33
Result: L, Conf. semis
2020 title odds: 12-1

Six months ago, Boston looked as if it had the brightest future of any team in the league. Now? That future is much more muddled, beginning with Kyrie Irving's impending free agency. His declaration that he was going to return to Boston, "If you'll have me," at a season-ticket holders event feels like a lifetime ago — as does his commercial saying he hopes no one else will ever wear No. 11 again for the Celtics. Whether Irving decides to remain also could have a huge impact on Boston's pursuit of Anthony Davis, as it will make it far tougher to give away long-term assets for Davis if Irving departs. The Celtics also have three first-round picks in this year's draft, plus the potential of Al Horford having to decide whether to pick up his player option for next season and Terry Rozier hitting restricted free agency. To say it will be an eventful summer in Boston is an understatement. — Bontemps


10. Portland Trail Blazers
2018-19 record: 53-29
Result: L, Conf. finals
2020 title odds: 30-1

The Blazers surpassed expectations and finally broke through the wall to validate what they've been building around Damian Lillard and CJ McCollum. And now, it's about capitalizing on the momentum. They have been one of the most stable organizations over the past eight years and are set to remain so, with extensions for GM Neil Olshey and coach Terry Stotts in place and a likely supermax for Lillard on its way. Jusuf Nurkic's recovery is critical to any next steps for the 2019-20 campaign, but fortunately, the Blazers are finally getting some air to breathe from the money spent during the cap-spiked 2016 summer of spending. — Young


11. Oklahoma City Thunder
2018-19 record: 49-33
Result: L, Round 1
2020 title odds: 30-1

For the first time in nearly five years, the Thunder enter an offseason without any sweeping superstar questions and no worry of losing a cornerstone. They are stable; they have their core in place. That's a plus, sure, but in spite of that, the Thunder aren't riding anything other than profound disappointment into the summer. The Russell WestbrookPaul George pairing still possesses plenty of promise and potential, and there were moments when they flashed their power. But both George and Westbrook are spending their summers getting healthy, while the front office sorts through the financial burden of a gargantuan luxury tax bill for a roster that has won only four playoff games since 2016. — Young


12. Brooklyn Nets
2018-19 record: 42-40
Result: L, Round 1
2020 title odds: 18-1

Brooklyn was already an intriguing team heading into the summer — and that was before the Nets swung a huge deal with the Hawks, sending Atlanta their 2019 first-round pick and a protected 2020 first-round selection to dump Allen Crabbe and create the ability to get two max players in free agency next month. Now there is rampant speculation that Kyrie Irving could be headed to Brooklyn. This is the first time since the franchise moved to Brooklyn that the Nets and Knicks are going toe-to-toe in free agency. Meanwhile, D'Angelo Russell will be one of the more interesting restricted free agents this summer. Russell was an All-Star this season, but he remains a polarizing player. Still, he is a young guard who has shown an ability to shoot from 3-point range and create his own shot. — Bontemps

השאר:

13.יוטה, 14.אינדיאנה, 15. סן אנטוניו, 16. סקרמנטו, 17. דאלאס, 18. ניו יורק ניקס, 19 דטרויט, 20. אורלנדו, 21. אטלנטה, 22. מיאמי, 23.מינסוטה, 24. ניו אורלינס, 25. וושינגטון, 26. שרלוט, 27. ממפיס, 28. פיניקס, 29. שיקגו, 30. קליבלנד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ori
ori
23/06/2019 6:12:51

thanks

Smiley
Smiley
23/06/2019 6:21:01

1. הסאנס כנראה הולכים על PG ב-FA, אולי רוביו שיכול מאוד להתאים להם. אבל עדיין לא ברור מדוע הם מיהרו להיפטר מוורן, ואם כבר שלחו אותו החוצה, אני חושב שיכלו לקבל יותר.
סאריץ' זה שחקן נחמד ליד אייטון, אבל הוא לשנה אחת, ולא בטוח שהסאנס ירצו לשלם לו כסף גדול בשנה הבאה. אבל לפחות יש לו ערך לטרייד.
2. דירוג ESPN:
על נייר יש לפליקנס אחלה קבוצה מלהיבה ומלאת פוטנציאל. אבל כרגע חסר להם ניסיון וזאת קבוצה חדשה כמעט לגמרי, ככה שיש הגיון שהם במקום כזה נמוך. כמו שהסגל של הפליקנס מעניין ככה יש בו גם סימני שאלה לגבי המצב הבריאותי של בול ואינגרם. ועדיין, אני מניח שגריפין עוד לא סיים עם המהלכים שלו.
הראפטורס מדורגים שניים לדעתי על פי ההנחה שקוואי ממשיך שם. במידה והוא עוזב (ואז זה משפיע גם על גאסול וגרין) הם יוצאים מהעשייריה הפותחת

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/06/2019 6:22:45

אחלה מעורב תודה דוק.

מנחם לס
23/06/2019 6:23:40

מסכים אתך לחלוטין בקשר לקוואי וטורונטו. בלעדיו הם קבצה 12-15 לדעתי.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 6:27:52

הפליקנס יסיימו 12 14 במערב. ביום ממש טוב 10 11 שזה האופטימי. קבוצה בלי הגנה ובלי שלשות. רנדל אני בספק אם הוא ימשיך. הולידיי יוטרד בשנה הקרובה אולי בפברואר אולי קיץ הבא. הספסל שלהם יורדים ליגה מגי ליג לדי ליג1

איתי
23/06/2019 8:22:09

איפה אי ההגנה גם בול גם הולידי גם זאיון(לפחות במכללות) גם רנדל וגם אינגרם שחקני הגנה טובים או מצוינים

מנחם לס
23/06/2019 17:17:46

נחכה ונראה מי צודק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/06/2019 10:46:05

הרכב כזה לא יכול להיות בלי הגנה עם חמישה שחקני הגנה איכותיים עד מעולים!!!
כדאי שתבדוק שוב את היכולות ההגנתיות של השקנאים!

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2019 6:32:32

ללא ספק מתמיהים, המהלכים של הסאנס בכל הנוגע למקום מתחת לתקרת השכר.
ובאמת קשה להתנער מהתחושה שאין תכנית סדורה עם אופציות 1, 2, 3, בשביל לפתור את החור הגדול ביותר שיש בקבוצה –
עמדת הרכז.
כך שבסופו של יום, בהחלט אפשר להבין את הביקורת (גם אם היא מוקדמת מדי. יש את כל הקיץ לקלל אותם – אפשר היה לחכות כמה דקות אחרי שנגמרו כל הפרי איינג'נטס/אחרי שהסאנס סיימו לבזבז את המקום מתחת לתקרת השכר על כלום/אריזה 2.0)
.
2 תיקונים קטנים:
.
קמרון ג'ונסון בן 23. לקראת סוף עונת הרוקי שלו הוא יחגוג 24, לא 28 (אני מנחש שזו טעות הקלדה).
.
סאריץ' אכן חתום רק על עוד שנה אחת בלבד. אבל הוא לא יהיה שחקן חופשי, הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל. זה הבדל עצום, היות ולסאנס תהיה ההזדמנות להשוות כל הצעה שיקבל בקיץ הקרוב.

מנחם לס
23/06/2019 7:09:46

תודה גיא. מיד יתוקן. שגיאת הקלדה

no funny shtuff
no funny shtuff
23/06/2019 6:45:31

גיא הרשע אני מחכה להתנצלות.
לפני 5 שנים כתבתי שאורלנדו מג'יק הולכים להיות על הפנים, הנה-
.
"אורלנדו מג'יק הולכים להיות על הפנים".
19.6.14 no funny shtuff
.
אתה לעומת זאת לא אמרת עליהם דבר וחצי דבר, כמעט התעלמות מוחלטת הייתי אומר, עד שלפני שלוש שנים וחצי כתבת שהם קבוצה מסכנה או משהו כזה, בתגובה למעורב של מנחם שכותרתו היתה "קראו את שפתיי- הטימברוולבס אלופים עוד שנתיים". הנה-
.
"מנחם, המג'יק קבוצה מסכנה. ואם להיות בוטה לרגע- הם אומללים, המג'יק".
גיא רוזן 13.1.16
.
וכאן מגיעה הנקודה החשובה- אם אני זה שכתב במפורש- המג'יק הולכים להיות על הפנים- כלומר קבוצה גרועה שלא שווה פלייאוף ולא שווה צפיה, לא בלינקים ולא בהיילייטס של 15 דקות, שכידוע צפיה בהם שווה בדיוק לצפיה במשחק מתחילתו ועד לסופו- אז רק לי מגיע הקרדיט על כך שטעיתי. לא בגדול אבל טעיתי- המג'יק לא על הפנים, הם דווקא קבוצה חביבה על סף פלייאוף.
אתה כתבת שהם קבוצה מסכנה. שהם אומללים. לא כתבת שהם גרועים.
כשהמג'יק הנחמדים עשו פלייאוף, הגבת למעורב של מנחם "לונזו ולברון- צמד חמד לשנים רבות" שהתדרדר לדיון על קבוצות בתוך בור צואה במילים האלו-
.
"המג'יק דווקא לא מסכנים, מנחם"
גיא רוזן 12.5.18
.
כלומר, אני לפחות אמרתי שהמג'יק על הפנים וטעיתי. אני אוהב לטעות, זה אנושי.
אתה לעומת זאת כתבת שהם מסכנים ואז כתבת שהם לא מסכנים.
וזה כבר זיגזוג. זה לא אחיד.
עכשיו יש לך את המילה האחרונה להגיב.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 6:56:22

מה? המגיק הם אשפה לא נורמלית. הבעיה היחידה שיש יותר אשפה מהם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/06/2019 7:00:12

שתהיה לי בריא…

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2019 7:02:13

מה אתה רוצה מהלייקרס פו?
קרע אותי מצחוק…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/06/2019 0:40:30

נו פאני סטאף רוצה ממך שלא תזגזג לאחר שנתיים וחצי…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/06/2019 0:42:08

*שנתיים וארבעה חודשים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2019 7:02:31

take that for data!

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/06/2019 7:15:17

😀 גדול נו פאני.
ממזר שעשעה אותי המחשבה על דמות נוספת שיכולה לתאר אותך בראן סטארק אחרי הפיכתו לעורב.

no funny shtuff
no funny shtuff
23/06/2019 7:29:58

אייי שמעון..

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 12:02:57

כן כן נפלתי ישר למלכודת 🙂

FUNNY STUFF

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/06/2019 6:58:48

LOL

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2019 6:59:34

טוב,
יש לי הסבר קל ופשוט.
במג'יק צפיתי באותו פרק זמן ב-7.66 משחקים בממוצע לעונה. אם מוספים את ההיילייטס, המספר גדל ב-12.35% (כאשר לוקחים בחשבון התועלת השלולית הפוחת של הצפייה בהיילייטס, ואת אפקט הLIFO של עיבוד המידע).
זה מספיק מידע בשביל להגדיר מסכנות, אבל לא אומללות.
מי שעוקב בצמידות אחרי הסטטיסטיקות של המג'יק באותן שנים, יכול לזהות מגמות של רגרסיה בעקומות התועלת, כאלה שאם בודקים את התוחלת שלהם, מקבלים את מרכיב ה-"אומללות".
.
זו המילה "דווקא" עליה אני צריך להתנצל. ההפרש הגימטרי בין "גיא הרשע" ל-"גיא רוזן" לא מספק תירוץ הגיוני למשפט שכזה.
.
סלח לי NFS, טעיתי!

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2019 7:05:04

רק שתדע שהייתי חייב לבדוק את ההפרש הגימטרי.
take that for ocd!

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2019 7:07:22

קרעת אותי מצחוק!
(אבל קצת פחות משמעון)

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 7:10:26

אז התחלת את הבוקר עם חיוך גדול זה טוב ובריא

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2019 7:12:36

ובנימה קצת יותר רצינית –
גם לך יצא "דֶּבִּיל דֵּגֵנֵרָט…"

שייקה
שייקה
23/06/2019 7:38:12

That's some funny Shtuff!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/06/2019 8:09:34

מבריק!!!
נקרעתי מצחוק.
תודה נו פאני

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/06/2019 13:43:10

ענק, נו פאני, אחד מהטובים!
אני חשבתי שגיא ניצח בויכוח עם הממזר אבל אז באת אתה ועקפת את שניהם בסיבוב.

Berch
Berch
23/06/2019 6:54:34

מעורב משובח
נראה לי שאם ההנהלות של הקבוצות היו כולן חכמות והגיוניות הייתה לנו ליגה משעממת יחסית.
כל המהלכים ההזוים האלה ללא ספק מכניסים עניין
🙂

תומר השני
תומר השני
23/06/2019 7:21:54

תודה מנחם אחלה מעורב כרגיל . אין צורך להתיחס לדירוג של ESPN הוא לא שווה כלום עד שהסגלים של כל הקבוצות לא יהיו סופיים . לגבי פיניקס לא ברור מה ניסתה להשיג בערב הדראפט אלא אם כן יש לה הבטחה של שחקן לחתום אצלה ולכן פינתה כסף בבהילות מהתקרה שלה .

שייקה
שייקה
23/06/2019 7:34:36

מעולה מנחם. תיקון קל –

״כשקובי ווייט שמע את שמו בבחירה 11 הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו מרוב צהלה ושמחה״
.
הציטוט של מי שהביא את הסרטון כפי שמופיע ממש בקישור שהבאת – Coby White reacts to his teammate Cam Johnson getting drafted at No. 11

המשפט שכתבת פשוט לא נכון… זה סתם ההלם של ווייט על זה שג׳ונסון נבחר 11 ולא איזה 25-30 כפי שאולי היה הגיוני יותר להניח…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/06/2019 9:41:28
Reply to  שייקה

הוא היה מופתע אבל בעיקר שמח, הקשבת בכלל למה שהוא אמר?

שייקה
שייקה
23/06/2019 12:24:29

ועוד איך. כמה פעמים. גם באמריקאית. והוא עדיין נשמע לי בהלם (לא סותר את זה שהוא שמח עבור חסר שלו).

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/06/2019 13:27:11
Reply to  שייקה

הבנתי עכשיו. הייתי בטוח שאתה מדבר על זה שהוא בהלם ולא שמח. בכל מקרה, שמו יכול להתייחס גם לשם שלו וגם לשם של זה שהוזכר קודם – המשפט לפני במאמר מסתיים בהתייחסות לקמרון ג'ונסון – ולכן זו לא טעות של מנחם, מקסימום ניסוח מבלבל.

לדוג' – קיירי אירווינג אוהב ללכת לארומה כי החלק האהוב עליו במשחק הוא קריאת השמות, וכי אפשר לקבל ריפיל קפה בחינם. כשקובי, אחמ"ש בסניף בוסטון שמע את שמו בכריזה, הוא הבין ששוב הגענו לפגרת הקייץ.

שייקה
שייקה
23/06/2019 15:03:46

צודק, תודה על ההבחנה.

כנראה בגלל שהכותרת של מנחם הייתה באדום לא קישרתי אותה למה שנכתב קודם לכן.

מנחם לס
23/06/2019 17:21:39
Reply to  שייקה

זה בערך אותו דבר. הוא פתח בצהלה מרוב הפתעה (חיובית)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2019 8:04:40

עוד שמועה שמעלה לאנשים חיוך מטומטם על הבוקר….
קיירי בקטע של לבדוק חוזה חדש ארוך טווח עם הסלטיקס?
נשמע מופרך לגמרי שהרי הוא נמצא עכשיו עם חברה שלו ביפן.
שבוע טוב ומבורך.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/06/2019 13:48:24

רזי שמעתי שאוהד הקבוצה התקשר בעילום שם לתחנת רדיו בבוסטון והגן על קיירי, שלא מבינים אותו, לא עזרו לו, היתה לו סיטואציה לא טובה, וכ"ו וכ"ו.
אומרים שהקול של המטלפון דומה באופן מחשיד לקול של קיירי עצמו
🙂

אור
אור
23/06/2019 15:12:05

למד כמה טריקים מחברו קיידי

שייקה
שייקה
23/06/2019 17:21:54

תקשיב להקלטה. סתם ספין לדעתי. לא נשמע כמוהו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2019 17:47:06

תודה עגל
כתבתי שזו שמועה כנראה מופרכת 🙂

א.מנור
א.מנור
23/06/2019 8:28:03

אם למדנו משהו מהעונה הזאת זה שקשה לנבא בנבא. הכל מאוד תלוי מקום, סיטואציה ועוד הרבה חלקים שיסתדרו לבן אדם בשביל שיהיה שחקן מוכח בליגה,שלא לדבר עם כוכבות. צריך לחיות באופטימיות זהירה ולהגיד תודה.

Adisu33
Adisu33
23/06/2019 8:39:55

הדבר הטוב ביותר שקרה להארט-לונזו-אינגראם זה שלדיוויס יש קראש ללברון עוד שהיה בתיכון .
עכשיו הם נמצאים במקום טוב יותר,ללא כל הדרמות ועם כוכב על צעיר ללא טיפת אגו שתכף מצטרף אליהם…יהיה שמח בלואיזיאנה.
.
ניו אורלינס הולכים להפתיע בענק ולדעתי גריפין עוד לא סיים את מלאכת בניית הקבוצה כאשר על הכוונות שלו יהיו קלעי חוץ בנוסף לאיזה אולסטאר אחראי לזעטוטים.
אני לא אתפלא שבסוף העונה הרגילה ניו אורלינס יהיו מעל הלייקרס.
אני צופה דרמות חדשות בהוליווד ואולי איזו פציעה בנוהל של מר גבה.
.
יש כוחות חדשים במערב ואולי כבר בעונה הקרובה לפחות 3 קבוצות יטעמו את טעם הפלייאוף מחדש –
דאלאס,סקרמנטו וניו אורלינס (אוקי,כנראה גם הלייקרס….).
קבוצות שעל הכוונת לצאת מהפלייאוף הם-
יוסטון, הקליפרס (במידה ולא יבוא הסייבורג) פורטלנד וגולדן סטייט.
.
כמובן שהכל יכול להשתנות בהתאם להחתמות של שחקנים וטריידים למיניהם שיתחיל בעוד מספר ימים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 8:57:51
Reply to  Adisu33

💯+

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/06/2019 10:16:48
Reply to  Adisu33

לו יהי. יהיה מענג לראות עוד עונה את לברון מעביר למוד פלייאוף ונאבק עם מינוסוטה על מקום 10.
אבל לברון הוא עדיין אחד השחקנים הכי טובים בליגה וגם דיוויס. הולכת להיות ללייקרס קבוצה מאוד טובה שאם לברון לא יעשה סבוטאז' (חתכת אם) הם יכולים לסיים טופ 3 עם פוטציה להיות הראשונים במערב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 11:46:52

למה שהיא תהיה קבוצה מאוד טובה?

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/06/2019 11:57:33

כי עם כמה שאתה ואני שונאים את השיקוץ אני מאמין שיש לא מעט שחקנים שמאוד רוצים לשחק איתו. כי יש להם קו קדמי מפחיד, ואני מאמין שהם יצליחו להביא 2 גארדים שיודעים לעשות הגנה במחיר סביר (לגמרי רואה את סת' קרי משתלב בקבוצה הזו למשל) כי מהדיבורים כאן LA היא יעד מושך כשלעצמו. כי יש להם לא מעט מתחת לתקרת השכר להביא רול פליירס סבירים (אמנם לא כמו הפטזיה הנהדרת שאמיר כתב עליה אתמול אבל עדיין אני מאמין שאפשר למצוא כל מיני קורברים, וקראודרים למיניהם שישפרו את הקבוצה במחיר סביר)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 17:15:00

הכל פנטזיות

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 10:43:14
Reply to  Adisu33

לא רואה בפלייאוף לא את המאבס לא הקינגס ובטח שלא נא.
לדעתי גולדן לא יעשו פלייאוף וokc היא המועמדת מס 1 אחריהם לא להגיע לפלייאוף.

קליפרס עם קאווי לייקרס פורטלנד יוטה יוסטון ספרס דנבר לדעתי בטוח בפנים אם אין שם פציעות לכוכבים. על מקום 8 יאבקו אוק ומאבס. הקינגס לדעתי יעשו רגרסיה במיוחד אם בארנס חותם שם. זה לפי הסגלים כרגע

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 10:48:17

איפה אני כן רואה שינויים? במזרח. לדעתי הבולס וההוקס הולכים להיאבק על המקומות האחרונים ולפחות אחת מהן תכנס לפלייאוף. לדעתי שניהן.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
23/06/2019 10:44:52
Reply to  Adisu33

Okc הולכים לשנה רעה מאד. ראס יהיה רק יותר גרוע וינגר רצח. הדחה שוב בסיבוב הראשון אם בכלל יזכו להגיע לפלייאוף

רועי ויינברג
23/06/2019 9:16:38

תודה מנחם. הסאנס ילכו על רכז בקיץ. גיא הציע את ריקי רוביו בתגובות לפני כמה ימים וזה לא רעיון רע בכלל. יש להם עכשיו יותר מדי שחקני כנף (ג'ונסון, ברידג'ס, אובורה, ג'וש ג'קסון) ואני לא חושב שזה ישאר ככה. שאריץ' תוספת מעניינת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/06/2019 10:30:54

מעולה מנחם, פתיחה רכה לשבוע קשה. תודה רבה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 11:48:16

תודה רבה
לא אתנגד להתרעננות בגזרת העולות לפלייאוף במערב.
סאק, דאלאס ונ"א יהיו יופי.

אסף
אסף
23/06/2019 21:51:56

היידה ממפיס😀

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/06/2019 11:48:39

תודה רבה מנחם אחלה מעורב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2019 11:48:45

חוזר על התחזית שלי – ס"א מועמדת בכירה לצאת מהמערב השנה.

אסף
אסף
23/06/2019 21:51:25

אם נשארים בריאים בקו הגארדים הצעיר שלהם בדמות מארי,וויט,פורבס ווקר יש עלמה לדבר… השאלה שוב מה עם דהפרוזן ולמרקוס שאמורים להיות הווטרנים שסוחבים את העגלה בפלייאוף.. שניהם טרם הוכיחו שמסוגלים לכך…

Anonymous
Anonymous
23/06/2019 12:10:19

איזו שלשה הכי גדולה בקריירה של סטף –
האחרונה במשחק 6 עם טורונטו, או האחרונה במשחק 7 עם קליבלנד?

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 19:49:25
Reply to  Anonymous

ה"א אתה עובר את הגבול.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 23:04:29

מי שמחק אותי ולא מוחק את השמוק הטרול מעלי , שותף ליצור המתועב הזה , שגם פחדן מלהזדהות בשמו.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2019 23:12:39

אני מבין שהוא מעצבן (להלן – טרול) אבל אם אתה לא מבין את ההבדל בין הדברים שאתה כתבת לבין מה שהוא כתב אז יש כאן בעיה חמורה. תאמין לי שכשהוא גולש למחוזות האלה גם אותו מוחקים. דרך אגב אני אשמח לראות את תעודת הזהות שלך שם מופיע הייט אשברי…
בינתיים אני הכתובת לתלונות שלך.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 23:17:59

שעות רבות מאוד הפוסט שלו מופיע, והוא לא מפריע לך . זה לא סתם מרגיז . אין לי בעיה עם ביקורת ועם כתיבה שאני לא מסכים איתה .- אבל זה טרוליזם לשמו . פוסטים כאלה הם סיבה מרכזית למה כמה כותבים מוכשרים נטשו את המקום . תיהנה בחברתו.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 23:20:18

להערה שלך – אני מוכר ומזוהה , ומעולם לא הגבתי שלא בכינוי שבחרתי לי . גם הגעתי לאחד המפגשים . חבל שאתה לא מבין את ההבדל .

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2019 23:40:02

מבין את ההבדל ומבין גם שיש גבולות שלא חוצים.
לעניין הטרוליזם – אנחנו עובדים על זה ובקרוב ננסה שינוי במערכת.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/06/2019 1:11:50
Reply to  Anonymous

לא יודע מה הבעיה הם ההערה של האנונימי מצחיקה נורא לפחות אותי , הוא לא ירד לפסים אישיים, קצת הומור לא יפגע באף אחד

משה פ., לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
משה פ., לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
23/06/2019 12:49:29

איזו משמעות יש לדרוג קבוצות לפני שהתחילה בכלל עונת ההחתמות והטריידים ?
איפה יהיו קיירי, קמבה, באטלר, קוואי ? איפה יהיו הצעירים של בוסטון ?
איפה בכלל יהיו דוראנט וקליי (שגם אם לא ישחקו משחק אחד העונה, עצם החתמתם בקבוצה מסויימת יכולה להשפיע על מערכי טריידים בראייה לעתיד) ?
ולגבי כל הצעירים – מישהו בכלל מבטיח שישארו בקבוצות שנבחרו או הועברו אליהם ? דיוויד גריפין מסוגל לקחת את לונזו ועוד מישהו ולהטריד אותם.

בקיצור, אפשר לקחת את כל הדרוג ולזרוק אותו לפח, ולא רק בגלל איכותו המפוקפקת, אלא פשוט בגלל העיתוי שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/06/2019 12:50:36

אני באמת מנסה למצוא תקווה לאוהדי הסאנס ולא מצליח, ההנהלה שלהם כל כך סתומה ללא תוכניות אני מקווה שזוהי התקופה החשוכה שלהם שלפניה יעלה השמש תזרח, ולכן יש לי שיר בדיוק בשבילם לרגעים הקשים הללו שההנהלה הורסת כל חלקה אפשרית :
https://youtu.be/S6g4IFJE4oc
.
הפלאיקנס בקלות יכולים להיות קבוצת פלייאוף אפ יביאו קלעים יעיפו את האפס בול לספסל,פ.

או שאולי או שאול
או שאולי או שאול
23/06/2019 13:13:33

חברים אשמח לשמוע מדוע דאלאס לפי דעתכם יכולה לעשות פלייאוף?
אני עוקב אחריהם כבר 20 שנה בערך (לא אוהד אותם ממש, אלא פשוט עוקב).

גם אם KP יחזור כשיר (וגם זה בסבירות לא בטוחה), זה אמור להספיק?
לפי מה שהבנתי יש מקום לחוזה מקס, אבל לא נראה שיש מישהו על הפרק כרגע.
מידלטון יכול להתאים אבל לא ממש שמעתי התפתחות לגביו.

שואל ברצינות למי שקצת בקיא ברחש סביב המאבריקס.

אסף
אסף
23/06/2019 16:55:51

תודה מנחם. לא רואה שום טעם בדירוגים לפני שסגלים נסגרים, הרי אם קאווי עוזב אין מצב שטורונטו 2

מנחם לס
23/06/2019 17:27:22

זה בערך אותו דבר. הוא פתח בצהלה מרוב הפתעה (חיובית)

אסף
אסף
23/06/2019 21:48:53
Reply to  מנחם לס

גילרי וגיא עושה רושם שג'וש ג'קסון גם לא יקבל את תואר
"אב השנה" כבר… https://syndication.bleacherreport.com/amp/2842266-suns-josh-jackson-accused-of-getting-infant-daughter-high-on-marijuana.amp.html

סגירת תפריט
74
0
Would love your thoughts, please comment.x