מעורב הופס לשבת בערב / מנחם לס

מעורב הופס לשבת בערב / מנחם לס

1. לא ייתכן שאין דברים בגו, כמו שאומרים החברים שלי ממאה שערים

John Hefti-USA TODAY Sports
כמה עוד אפשר לכתוב בנושא? ואני כמו תוכי קורא ומנסה להבין.
היום? אפילו היום גם בלארי בראון ספורט, גם בירדברקר, וגם בספורטינג ניוז כולם מדברים על הלך הרוח בנטס שהם
*

("'gaining confidence' that they could land Kevin Durant" (http://larrybrownsports.com

אז שתי אפשרויות: או שזה באמת נכון ומשהו רציני כבר מתבשל לעתיד, או -בדיוק הבעייה שישנה לי – אין להם חומר 'מיצי' אחר לבלבל לאנשים בביצים?

*
אמרו ב-THE JUMP ש"כל הפעולות האחרונות של הנטס הן בכיוון להביא את דוראנט:

 

“They’re continuing to make moves — they’ve made three moves in the last week..”

כן???

איזה "MOVES" הם עשו, רק שאדע.

קנדריק פרקינס אומר:

 The Nets are the front-runner for Durant, Windhorst added that some inside the NBA believe that to be the case as well.

“He is not the only person involved with the NBA who has told me exactly that,” Windhorst said.

The Nets are widely considered the front-runners to sign Kyrie Irving in free agency, but it has been suggested that they wouldn’t want to sign him unless they could bring in a second star. Durant would certainly fit that bill, and perhaps the Nets have that in mind as they make their summer plans.כל מה שיש לי לומר הם שני דברים:

כל מה שיש לי לשאול הם כמה דברים::

1)לפי מה השמן הממושקף אדריאן ווג' קבע שהנטס  הם FRONT RUNNERS?

2)איזה MOVES הנטס עשו כדי להכין את הקרקע לבואו של דוראנט (וקיירי)?

3)האם מישהו דיבר עם דוראנט? האם מישהו ניכנס לראשו?

לדעתי הכל זה בולשיט אחד גדול. אין להם חדשות להיום אז הם יוצרים אותם. או שהם חושבים שהם יוצרים אותם.

2. טיילר ג'ונסון EXERCISED HIS OPTION ל-19.25 מיל. לעונה הבאה בסאנס

Kelley L Cox-USA TODAY Sports

מה באמת?

אם לא היה עושה זאת היו צריכים לקחת אותו אקספרס באמבולנס לביה"ח לחולי נפש.

אולי זה לא החוזה הגרוע ביותר ב-NBA, אבל בטוח שהשני או השלישי בטמטומו.

אבל לטיילר יש אותו ביד, אז בלית ברירה – 19.25 מיליון שיכנעו אותו – הוא חתם עליו. העונה הוא משתכר כמעט פי 4 מהבאים  אחריו ארון ביינס ודרגן בנדר, ופי 5 יותר מדווין בוקר…

הכל נעשה בשעה שהסאנס מחפשים – ולא מסוגלים למצוא – פוינט גארד רציני להוציא את הפוטנציאל של בוקר, אייטון, והשאר.

אני אומר לאוהדי הסאנס המתוסכלים שוב ושוב: הוא לא פוינט גארד, אבל קמרון ג'ונסון ירפא שם הרבה מחלות.

(אגב, מי אשם בכל הספור עם טיילר ג'ונסון? כמובן הנטס, שהציעו לו 50 מיליון ב-2016 ואילצו את מיאמי TO MATCH IT)

 

6. תמונות מהעבר הרחוק והלא כך כך רחוק

 

פוטושופ – הארבעה אף פעם לא היו יחד

אוסקאר רוברטסון שומר את דן צ'ייני

אחת הקבוצות האהובות והסימפטיות מכולן!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
22/06/2019 19:33:29

היום הוא יום שמח. כמו שאתמול היה שמח. וכמו שמחר יהיה שמח. שמח, חברים!
יודעים למה?
כי גולדן סטייט מתה.
גולדן סטייט איננה, ולא תשוב עוד לעולם. המפלצת הסתלקה מחיינו והחיים שוב יפים.
גולדן סטייט איננה. קארי לא המזדקן יראה עוד טבעת לעולם, לא יעשה בחיים fmvp, כי מעולם לא היה מהגדולים באמת. דוראנט הנחש נענש, לא יחזור העוננ, ספק אם יחזור לשם בעונה שאחרי, חסר אכילס, חסר כליה, חסר תוספתן, חסר לבלב, מצפון ממילא לא היה לו. דריימונד החמור יכול להתאמן על נטילת פסקי זמן חוקיים, יביאו מומחה מיוחד הקיץ שיעבוד איתו על זה, לשפר אחוזים. אבל זהו בערך.
והכי חשוב זה שהעגלה מתה. הושמדה. חוסלה. נחנגה וגוועה תודה לאל. אוסף הטרמפיסטים הכי מגעיל בעולם, מת. wa-rriors, wa-rriors, איחס יא גועל נפש, לכו דחפו קרדל.
גולדן סטייט מתה. איזה יום שמח!

רותם אלרן
22/06/2019 19:38:39
Reply to  Anonymous

אולי במקום לשנוא קבוצה מסוימת, תתחיל לאהוב אחת אחרת?

אור
אור
22/06/2019 20:49:39

תתעלם ממנו כמו שעושים פה כולם

Anonymous
Anonymous
22/06/2019 23:19:16

למדתי מהגרועים ביותר.
שנים של לברון הייטריזם. רתם התחלתם! אז הגיעה שעת נקמה.
אוי, כמה כואב לאוהדי גולדן סטייט. ולא תהיה לקבוצה הזו תקומה.
זהו, זה נגמר. בטעם הכי חמוץ שיש. יש.

Nba בדם
Nba בדם
22/06/2019 22:38:20
Reply to  Anonymous

מסכים על כל מילה.
גולדן סטייט היא שושלת מלאכותית וחוץ מאליפויות שיש לשחקנים הם לא יקבלו כבוד לאף אליפות שהם זכו

Nba בדם
Nba בדם
22/06/2019 22:38:20
Reply to  Anonymous

מסכים על כל מילה.
גולדן סטייט היא שושלת מלאכותית וחוץ מאליפויות שיש לשחקנים הם לא יקבלו כבוד לאף אליפות שהם זכו

Captain Beefheart
Captain Beefheart
23/06/2019 7:56:48
Reply to  Anonymous

מבלי להחמיא כהוא זה על תוכן התגובה, סחתין על "לדחוף קרדל". הזכרת לי את השכונה 😉

פיליפ
פיליפ
24/06/2019 19:23:34
Reply to  Anonymous

מסכים עם כל מילה שכתבת !!!! יפה יפה!!! צודק לחלוטין. הסיפור של הווריורס נגמר וזה היה שקוף ברגע שבקושי הצליחו לעבור את הקליפרס בסיבוב הראשון

רותם אלרן
22/06/2019 19:40:43

תודה רבה מנחם.
תיקון קטן: ג'ונסון שיחק במיאמי והיא זו שהחתימה אותו.
שתי גניבות הדראפט הן לאנגפורד (בוסטון) ובול בול (דנבר)

מנחם לס
22/06/2019 19:58:54

אני יודע אבל במאמר היה כתוב שההחתמה על הסכום המקומם היתה של הנטס

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:25:39
Reply to  מנחם לס

מישהו צריך לכתוב כתבה על כל החוזים הגרועים שהנטס הורישו. עשו אותו דבר לאוטו פורטר: נתנו לו הצעה שוושינגטון נאלצה להשוות.

מנחם לס
23/06/2019 5:23:11
Reply to  שלהבת

היו מקרים שקבוצות הציעו סכומים מוגזמים רק כדי 'לדפוק' את הקבוצה השנייה ש"חייבת" להשוות או שהיא מפסידה שחקן שאין באפשרותה לאבד (מסורת, הסטוריה, נאמנות)

אסף
אסף
22/06/2019 19:46:44

החוזה של ג'ונסון מופרך זה ברור! אבל הוא כן יכול להיות פתרון סביר לעמדת הרכז בסאנס. בטח בהתחשב באופציות הקיימות נכון להיום.

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2019 19:58:28

מי שנתן לטיילר ג'ונסון את החוזה זה ריילי של המיאמי היט.
איך הנטס קשורים לסיפור?
הוא היה שחקן חופשי מוגבל שקיבל הצעה מהנטס לחוזה של 50 מיליון ל-4 שנים –
11 מיליון בשנתיים הראשונות, 39 מיליון בשנתיים האחרונות של החוזה.
ההיט החליטו להשוות את ההצעה, ו, ובכן, אנחנו בנקודת הזמן הצפויה לחלוטין בה ג'ונסון בוחר שלא לוותר על 19 ורבע מיליון.
.
תודה, מנחם.

מנחם לס
22/06/2019 20:03:50

גיא, גם לי זכור היה שהחוזה הגדול ניתן במיאמי אבל במאמר המקורי היה כתוב שזאת היתה הנטס שהתחילה בכל הסיפור. לצערי אני כותב כל כך הרבה שאין לי זמן לבדוק כל דבר ואני סומך על המפורסם. אולי עוד אמצא את האורגינלי למרות שהוא שכב אצלי יומיים או שלושה.

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2019 20:06:55
Reply to  מנחם לס

פרט קטן. כולנו לפעמים טועים, ובשביל זה יש אפשרות נוחה להאיר דרך התגובות על כל נושא שהוא.
בסופו של יום אלו אכן היו הנטס שהציעו את החוזה לג'ונסון,
ואלו היו ההיט שהחליטו לא לוותר עליו.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:08:25
Reply to  מנחם לס

זה היה נכון מנחם. הנטס אלה שנתנו לו את החוזה כשחקן חופשי מוגבל. ההיט בחרו להשוות ולשמור עליו. בקיצור זו לא טעות.

מנחם לס
22/06/2019 20:17:56

After the 2015–16 season, Johnson became a restricted free agent. On July 6, 2016, he received a four-year, $50 million offer sheet from the Brooklyn Nets.[21] Four days later, the Heat matched the Nets' contract offer, re-signing Johnson.[22]

רועי ויינברג
22/06/2019 20:16:58

תודה מנחם, יופי של מעורב. כמו שכתבו לפניי הטעות עם החוזה של טיילר ג'ונסון הייתה של מיאמי. ג'ונסון היה לא רע בפניקס, אבל הוא לא שחקן של 19 מיליון דולר או קרוב לכך. לכן הוא מימש את האופציה. ליגת הקיץ מעניינת כל שנה ומשחק של וויליאמסון נגד בארט יכול להיות טוב. לא אופתע אם זה יהיה בליל המשחקים הראשון בעונה הסדירה, במקום המשחק המסורתי בין הבחירה הראשונה לשנייה – הניקס שוק גדול יותר מהגריזליס.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/06/2019 20:29:54

ההרכב של ג"ס תלוי בהחלטה של דוראנט. ההנחה שלי שקלי יקבל חוזה מקס שיתחילב 31 מיליון בכל מקרה

אפשרות א: יבקש לחתום על חוזה של 1 פלוס 1. זה להערכתי מה שהוא ירצה לעשות, כי הוא דוראנט וקשה לו להחליט. מבחינת ג"ס זו האופציה הרעה ביותר. הם ישלמו הרבה כסף ולא יקבלו שום ודאות לעתיד. תהיה להם אפשרות להחתים רק שחקני מינימום ו TME אחד.

אפשרות ב: יודיע על עזיבה ויחתום בקבוצה אחרת. זה פוטר אותם מתשלום של 100 עד 120 מיליון דולר בשכר ובקנסות אבל לא נותן יותר אפשרויות להחתמת שחקנים אלא אם הם מותרים על איגואדלה בנוסף. בכל מקרה ישארו מעבר לתקרת המס אבל התשלומים לא יעברו את ה 30 מיליון דולר. זו האופציה כלכלית ביותר אבל לא מחזקת מספיק את הקבוצה

אפשרות ג1: ג"ס מתחתימים את דוראנט לחוזה מקס חמש שנתי. דוראנט מודיע שהוא נשאר בקבוצה. זו האופציה היקרה ביותר. החריגה מתקרת המס תעמוד על 50 מיליון דולר והקנסות יגיעו לאזור של 150 מיליון סהכ 320 מיליון פלוס מינוס. אף קבוצה לא שילמה סכומים כאלו ומדובר כאן על תקופה של שלוש שנים לכל הפחות ובתוספת של תשלומי שכר ומשכורות בערך של 20 מיליון כל שנה. כל זה לפני חידוש החוזה של גרין שפג בשנה הבאה. אמנם ההנהלה אמרה בעבר שתשלם ככל שידרש והיא מכירה את המספרים ובכל זאת.

אפשרות ג2: זו שדובר עליה. דוראנט מקבל את חוזה המקס מג"ס אבל לאחר חצי שנה הוא מועבר לקבוצה אחרת ןג"ס מקבלת חבילה של שחקנים ובחירות דראפט. עלות תשלומי המס של ג"ס תהיה בסביבות 50 עד 70 מיליון והיא תוכל לחזק את הסגל בשחקנים שבכל אופציה אחרת הם מעבר להשג ידה וכמובן בחירות הדראפט. הקושי בנתיב הזה הוא תקופת ההמתנה של חצי השנה . אמנם דוראנט לא ישחק בכל מקרה אבל השחקנים החדשים לא יגיע לפני ינואר. למרות זאת זו האופציה הטובה ביותר לקבוצה לדעתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:35:13

האופציה הכי טובה להתחזק עבור הווריורס היא לחפש קבוצה שרוצה להשיל קצת שכר ולהעביר אליהם את ליבינגסטון עד סוף החודש תמורת שחקן אחר (צריך כמוהן למצוא אחד כזה).

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:42:14

נניח טי ג'י וורן זו אופציה לא רעה. אה, רגע….

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:42:46

ואם נלך למשהו הגיוני אז ג'וש ריצ'רדסון מההיט החנוקים.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/06/2019 20:56:15

וואו איזו ערימת חוזים מחורבנת יש למיאמי. נראה לי שהחןזה של ריצרדסון, יקר מידי, ארוך בשביל המחוייבות ובעיקר הוא נמוך מידי עבור SF בשביל שג"ס יתלהבו. אני לא ממש מכיר אותו. האם הוא יכול להיות המחליף של איגואדלה? מה רמתו כמגן?

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:57:59

אתם לא במצב להתמקח במיוחד שאיגי פורש עוד שנה. נמוך כן – סקורר גם כן, מגן טוב – גם.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:58:41

ודווקא הטווח הרחוק טוב בשבילכם שלא תצטרכו לחפש שוב בשנה הבאה.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 20:59:41

רוצה עוד בנק מטרות – לממפיס יש ערימה מעניינת עבורכם עם סלו-מו, סי ג'יי מיילס וקראודר.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:00:19

אגב ריצרדסון יצריך להעביר גם את מקיני.

גיא רוזן
גיא רוזן
22/06/2019 21:04:09

אם גולדן סטייט מצליחים להביא את ג'וש ריצ'רדסון זה שיחוק מטורף שלהם –
הוא אותו גובה כמו איגודאלה, קצת חלש יותר, אבל לא פחות אתלטי (בהשוואה לאיגודאלה הצעיר והבריא).
הקלף החזק שלו זו ההגנה המצוינת שהוא יודע לתת, והאנרגיות שהוא מביא בכל משחק נתון לפרקט.
עבור גולדן סטייט, לא פחות חושב –
הוא קולע. מה-3 (37% בקריירה), ומהעונשין (82% בקריירה. לא עוד האק-א-איגודאלה…)

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:07:38

ההיט חנוקים אבל זה יהיה קשה ויצטרכו לצ'פר אותם בבחירות דראפט עתידיות. אחד החוזים היחידים הנורמלים שם במיאמי.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/06/2019 21:09:07

מעניין. בכל מקרה האופציה לחסוך על ליוינגסטון קימת רק עד סוף החודש אחכ החוזה לשנה הבאה נכנס לתוקף ואין בו אופצית תשלום חלקי.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2019 21:10:29

נכון. לכן כתבתי שזה חייב לקרות עד סוף החודש (ממילא אחריו הוא פורש לדעתי).

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
22/06/2019 20:41:35

ווג עושה ספינים מנחם הוא צריך למכור. איזה ניקס. מה דוראנט בגיל 30 ואחרי אכילס יעשה עם ניקיטה נוקס ובארט וקורנטו?

MJ234523
MJ234523
22/06/2019 21:08:16

מנחם,
יותר הגיוני שישי לך חברים במסגד האירני מאשר חברים במאה שערים!

מנחם לס
23/06/2019 5:26:05
Reply to  MJ234523

תתפלא. אחד החברים הטובים שלי כאן הוא הרבי של חב"ד

בילופס
בילופס
22/06/2019 21:13:28

מדהים איך הליגה הזאת פשוט נהרסה מהאליפות האחרונה של הפיסטונז

ב2004 עוד היו קבוצות ששיחקו הגנה,הייתה יריבות בליגה,הפלופינג עדיין לא היה אמנות,היו גבוהים עם ביצים ומשחק פוסט יותר יעיל משלשות.
העונה הרגילה הייתה יותר מעניינת מרוב המשחקים בפלייאוף המודרני

ברוך רובין
ברוך רובין
22/06/2019 22:34:37

בשקט בשקט גם האריסון בארנס ויתר על 25 מליון והצטרף להורפורד ברור שיש לו משהו קונקרטי ביד, יכול להיות שקיץ 2016 יחזור עם החוזים המפגרים?
.
את דוראנט אני לוקח בלי אכילס לפני 95 אחוז מהשחקנים בליגה, אני בהחלט רואה אותו חוזר כPF סטייל נוביצקי עוד שנה וחצי.
.
איזה כיף זה לשחקן משלים להיות תחת מועדון כמו הסאנס הניקס… מפנקים אותם עד הסוף מביאים להם משכורת מנופחת ועוד משחררים אותם לקבוצות אחרות כדי שיהנו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/06/2019 23:19:44

הרבה אנשים הולכים לכתוב הרבה דברים בפגרה הזו, חלקם הגדול עורבא פרח. ואנחנו? אנחנו נשתה הכל בצמא. משעמם בפגרה.
תודה רבה על המעורב

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:26:51

מנחם, מסכים איתך לגמרי. מייצרים "חדשות". העובדה שאפשר לכתוב מאמר שלם שמבוסס על "מקורות יודעי דבר אומרים…" זאת שערוריה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2019 4:26:54
Reply to  שלהבת

זה עידן הפייק ניוז, בעיקר ברשתות החברתיות בעיתונות ובפורומים שונים.

שלהבת
שלהבת
22/06/2019 23:27:49

לפי דעתי הנטס טועים בגדול אם הם זונחים את ההתפתחות האיטית והולכים על סופרסטארים

Wafell
Wafell
22/06/2019 23:29:41

אם אני וושינגטון.
הייתי דוחף את גון וול לסאנס. תמורת מה שיתנו או תמורת כלום. הסאנס שהיה להם מקום תחת התקרה היו מקבלים רכז אם פוטנציאל גבוה. גון וול היה מקבל הזדמנות.
ווושינגטון הזדמנות להתחיל מחדש.
קיצר כולם מרוויחים חוץ מהסאנס שיש להם משיכה לחוזים גרועים אבל נפטרים ממנו בזמן להחתים את איטון שכבר יהיה מפלצת.
החתימה של גונסון רק מוכילה שגם החוזה של וול לא היה נורא בשבילם.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/06/2019 3:03:39
Reply to  Wafell

עזוב שאין לסאנס מקום תחת תקרת השכר למה שהם יקחו אותו, ההנהלה שלהם מטומטמת לא עד כדי כך, לוול יש 170 מליון ל4 שנים וחוזר אחרי ניתוח באכילס ומדובר על רכז עם אופי בעייתי שמתבסס על זריזות, שוושינגטון יחנקו עם מה שבישלו

ברוך רובין
ברוך רובין
23/06/2019 3:04:56
Reply to  Wafell

לגבי ג’ונסון הם לא החתימו אותו היה לו אופציית שחקן שניצל בצדק, יש לו כישרון של מוכר במקדונלדס ועדיין הוא יקבל 19.5 מליון.

Smiley
Smiley
23/06/2019 4:56:40
Reply to  Wafell

ג'ון וול זה שחקן שעתידו בעברו

Berch
Berch
23/06/2019 0:13:51

למה אני לא מקבל פאקינג אפציה ל 19.5 מליון ???
אה… כי אין לי כשרון ולא התאמנתי.
זו לא סיבה מספקת בשבילי
🙂

ודיע
ודיע
23/06/2019 2:22:50

פתאום ממפיס נשמעת לא כל כך קטסטרופה עם הבחירות שלה

Smiley
Smiley
23/06/2019 5:02:34

יש מספיק קבוצות שרק בשביל האפשרות שדוראנט חוזר ב-70% יכולת יתנו לו מקס.
המצחיק לגבי הנטס היא השאלה מה הם עושים במידה ודוראנט לא מגיע לשם… האם הם עדיין בעניין של קיירי או להמשיך עם ראסל הצעיר.
Per Brian Lewis of the New York Post, "Brooklyn might have qualms about singing the enigmatic Irving if he isn't bringing the injured Durant with him."
קראתי היום שמנהל בליגה אומר שמדובר בשני שחקנים שמצריכים טיפול של דיווה, אם כי קיירי נמצא ברמה אחרת לגמרי – One executive said: "They're both divas, but Irving takes it to another level. Russell may be high-maintenance, but he's no Kyrie."
תסריט לו מופרך: הנטס לא מצליחים להביא את דוראנט ומוסרים לקיירי שהם מוותרים על שירותיו… קיירי צריך להתחיל למכור את עצמו או להבין שלא בטוח שיקבל מקס כדי לשחק בקבוצה טובה (נניח להגיע בפחות כסף ללייקרס).

קליי
קליי
23/06/2019 5:14:25
Reply to  Smiley

אם זה לא נטס אז ניקס ואם לא ניקס אז יש מספיק מקומות שישמחו לקבל אותו אם כל מה שמעניין אותו זה הלוקיישן והכסף (מיאמי למשל)

Smiley
Smiley
23/06/2019 6:21:52
Reply to  קליי

עם קיירי האמת נראה שאי אפשר לדעת מה המחשבה שלו, ככה שהניקס יכולים להיות אופטימים

Gl
Gl
23/06/2019 9:00:55

האריסון ברנס לא לקח תאופציה על 25 מיליון
אולי קליבלנד הולכים לצפר אותו על האליפות שנתן להם

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 9:39:48
Reply to  Gl

מספיק עם הפייק ניוז הזה . גם לי קל לחשוב כך – כי אז מורידים את התיק מגורמים ושחקנים אחרים שהם יקירי המועדון . אבל בארנס לא הגורם לאובדן האליפות , כפי שלא היה הגורם המרכזי לאליפות הראשונה. הגורמים העיקריים הם שילוב של ההשבתה של דונקי ממשחק 5 בעקבות הפרובוקציה של לברון יחד עם ההיעדרות של בוגוט מהמשחק וחצי האחרונים בעקבות הפציעה המי יודע כמה שלו ( כאשר הסנטר המחליף , אזילי , חזר מפציעה ולא היה בכושר אף הוא ).

Anonymous
Anonymous
23/06/2019 12:17:27

הגורמים העיקריים הם קיירי ארווינג, בסדרה שכשלעצמה היתה מזכה אותו בכל פעם אחרת ב-FMVP, עם משחק 5 היסטורי (הדאבל 41 עם לברון), ומהלכים מטורפים בגיים 7, כולל הסל הגדול בתולדות ה-NBA.
ולברון ג'יימס, בסדרה היחידה בתולדות ה-NBA, בה שחקן אחד מוביל בכל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות, על כל השחקנים משתי הקבוצות. הכל – נקודות, ריבאונד, אסיסטים, חטיפות, וחסימות, אחת מהן היסטורית. כמו כן, רצף אגדי של שלושה משחקי הדחה, 5, 6, 7, שניים מהם מוכרים כמקומות 1 ו-3 מתוך שלושת תצוגות השיא בפינאלס אי פעם (משחקים 5, 6), ואז טריפל-דאבל בגיים 7 (מה שרק וורת'י עשה קודם).
קודם תנסה לנצח את זה, ואז תדבר על הבאגט של בוגוט.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2019 14:22:19
Reply to  Anonymous

שטויות . לברון, קיירי , לאב וכל הסייד קיקס שלהם לא עזרו להם כשפיגרו 3:1 . מה ההבדל בין ארבעת המשחקים הראשונים לשלושת האחרונים ? אם היית ישר עם עצמך היית משווה את ההרכבים , רואה שההרכב המלא של הלוחמים שיחק רק בארבעת הראשונים ואז מבין לבד . רק שזה לא מעניין את העולם המדומיין שלך.
שכחתי גם לציין את הפציעה של איגי במשחק 6 שהוא גרר לתוך משחק 7 .

סגירת תפריט
54
0
Would love your thoughts, please comment.x