דיון הופס ליום שני PM: האם ללברון ניגמרו סוף-סוף התירוצים? / מנחם לס

זהו? ללברון לא נשארו יותר תרוצים?

(או…סימכו עליו. למלך תמיד יישארו תרוצים!)

דן וולקן בגרינוויל ניוז מתחיל את מאמרו כך: "לברון ג'יימס בילה את השבועות האחרונים בחגיגות על נצחון ליברפול. הוא מילא את הטוויטרים שלו בשבחים לקבוצה בה ישנה לו בעלות (לדעתי מזערית בלבד, אבל אני לא בטוח, מ.ל), וכן תמונות ודו"חות על הכדורסל של בנו. מאומה על הפלייאוף שזה עתה הסתיים. כאילו בלעדו הפלייאוף 'לא נחשב'." פוסט זה מבוסס על מאמרו, אבל בדרכי שלי, ועם דעות שלי

היה זה אביב מוזר מאד עבור לברון שכבר מאפריל הוא נעלם מהסושיאל מדיה כאילו בלעה אותו האדמה. הוא לא הוציא ולו מילה שחוקה אחת על הפלייאוף, כאילו לא קיים דבר שכזה.

האמת? הוא חסר לרבים ולי בפלייאוף. מ-2010 הוא תמיד היה שם, ולי הוא גרם הנאה וסיפוק כשהוא מפסיד. אני חייב להודות שהייתי מוכן לקנות לו גלידה כשהוא ניצח עם מיאמי. אהבתי למיאמי גדולה היתה מסלידתי ממנו, אז הס"ה היה חיובי ואני מודה שאפילו הודיתי לו בסתר. אבל ההנאות בהפסדיו היו גדולים מנצחונותיו עם מיאמי.

אבל כשהוא איננו הוא לא יכול להפסיד. ובפלייאוף האחרון הוא היה 'איננו' באותיות דפוס בפונט של 100ץ.

לפתע??? פחות מ-48 שעות מהמשחק ה-6 והאחרון???

כאילו פרץ הר געש.

פתאום לברון בראש הכותרות וכולם מדברים על לברון, למרות שהוא לא עשה כלום. אולי הוא כן עשה מעשים בקשר להבאת אנטוני דייויס, אבל האמת היא שאף אחד לא יודע בביטחה, וזה גם לא מעניין.

מה שמעניין הוא שהלייקרס עומדת לפרוץ כהר געש, ולשחק אותה כ-SUPERTEAM. אילו הווריורס לא היתה סובלת את הפציעות, ואילו דוראנט ותומפסון חתמו איתם על חוזה ארוך, גם "לברון את דייויס" כפול שלוש לא היה מזיז לי: הווריורס היתה נשארת הסופרטים היחיד.

אבל עם ההרס (הזמני!) של הווריורס, לברון באמת ובתמים עומד בפני הפריצה השלישית האדירה שלו אחרי מיאמי היט, הקאבס מהמודל האחרון של 5 השנים האחרונות, ועתה הלייקרס.

אחרי עונה עם הלייקרס עם רוסטר מוזר יותר מאשר ביס של אבטיח מרוח בחרדל – רוסטר של גן ילדים מעורב עם בית זקנים – יש לו סוף סוף את מה שרצה ומה שביקש. שאיפותיו מולאו כרצון המלך. לברון שוב יושב בראש הפירמידה ומביט אל כולנו מלמעלה למטה. למעשה, השחקנים שהלייקרס נתנו עבור דייויס – כולל בחירות הדראפט – היו מחיר כבד מאד לשלם עבור דייויס אבל ללברון זה לא משנה: הוא ממילא לא מאמין שעם הצעירים האלה הוא היה יכול להגיע רחוק אפילו שהם כשרוניים ביותר ואפילו  שהם עתה בעלי נסיון של שנה נוספת. אצל לברון זה תמיד היה "עתה ועכשיו ולעזאזל העתיד".

הצעירים ובחירות הדראפט הם העתיד. המלך רוצה לשלוט עכשיו, והתשובה היא אנטוני דייויס, ומספיק כסף תחת הסף להביא עוד סופר-כוכב.

ה-URGENCY לעשות את הטרייד עכשיו ולא בכל זמן אחר גדל בריבוע עם הפציעה של דוראנט ותומפסון, שהוציא את הווריוס לעת עתה ממשוואת הקבוצות המאיימות במערב לעונת 2019-2020. זאת היתה ההזדמנות של הלייקרס, והשחקן המתקרב לגיל 35 שלה (בדצמבר), לעשות את ה-MOVE, והוא נעשה בהצלחה רבה. את הכל התחיל מג'יק המושמץ, והנה עשו בדיוק מה שהוא רצה, ואני מודה שאני הייתי אחד המשמיצים הגדולים, ואפילו התנצלתי בפני מומי חיים של מג'יק, כשעוד היה איתנו.

אז אני שואל עכשיו את K-700 שנעלם כאילו בלעה אותו האדמה: אם הלייקרס אינה כבר היום המועמדת לנצח את המערב, אז מי היא המועמדת?

יוסטון נראית OVER THE HILL מכל הבחינות; פורטלנד עשתה ריצה טובה אבל אין לה מספיק שחקנים טובים לאליפות; דנבר צעירה מדי. היא תמיד נראית 'צעירה מדי'; לאוקסי ישנן תמיד חסרונות שהורסים אותה; הקליפרס לא מסוגלים אלא אם כן קוואי לינארד חותם איתם אבל אני מדבר PRESENT. הוא מסוגל הרי לחתום גם עם הלייקרס.

במילים אחרות, כמו שזה MILLER'S TIME עתה זה LAKERS' TIME. אם זה לא יהיה קוואי, זה יהיה ג'ימי באטלר, קיירי אירוינג, או קמבה וולקר. כמובן שלברון ו-AD לבדם לא מספיקים לאליפות. אבל הם לא יישאו צמד בודד. יצטרף אליהם שלישי מהשמות שהזכרתי, ותהייה להם את 'השלישייה הגדולה' הכמעט הכרחית היום לאליפות.

אז הנה הנקודת התחתונה: ללברון לא יכולים להיות תרוצים. ניתן לו כל מה שהוא רצה.

IT IS UP TO HIM NOW!

אין יותר תרוצים.

בעונה שזה הסתיימה היו לו יותר תרוצים מצדפים על חוף בת גלים.

אבל אולי אני טועה? האם ללברון יהיו עוד תרוצים למקרה שהלייקרס לא מצליחים TO GET IT RIGHT?

אני לא יכול לחשוב על אף תרוץ. אבל לברון הוא כמו טפלון. מאומה לא נידבק עליו. הוא ימצא תרוצים ללא סוף על שהלייקרס לא יעשו זאת.

כי אני מבטיח לכם בכבודי, בנסיוני, ובאתר הנפלא שלנו שהלייקרס לא עושים זאת.

אז מה, פור גאד סייק, יכולים להיות תרוציו?

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. צודק ,לא יזכו. השאלההההההההההההה האם אנאדולו אפס יכולים במקום זכיה ביורוליג לגנוב אליפות בבית מפנרבחצ'ה?

  2. לא צריך שום תירוצים.
    AD פלוס קוזמה ועוד 4-5 שחקני משנה טובים אמורים להספיק לאליפות.
    אני לא רואה קבוצה שמדגדגת אותה גם אם קוואי מתחבר עם עוד כוכב.
    אנשים הספיקו לשכוח שלברון משך את גולדן סטייט לבדו ל6 משחקים בגמר הראשון.
    גולדן סטייט החבולה משכו את קוואי+חבורה קשוחה ויעילה כמו טורונטו ל6 משחקים השנה כשקליי מחמיץ משחק 3פלוס רבע אחרון ב2 משחקים.
    קוואי היה מדהים בפלייאוף אבל היה לו המון מזל בגמר עם הפציעה של קליי(את דוראנט לא נזכיר איתו זה גמור בלי לשחק).
    אנשים לא אוהבים לשמוע את זה אבל לברון הוא אגדה, לפחות טופ 5היסטורי גם אצל שונאיו הגדולים ביותר (אצלי הוא כבר goat)וכשהוא סוחב קבוצות לבדו לגמר כמעט בלי כלום, אז שהוא מקבל את AD פלוס קוזמה בעונה שלישית ועוד כמה שחקני משנה בכסף שנותר הוא ייצור שושלת
    עם הלייקרס ויחזיר אותה לקדמת הבמה ביחד עם דייויס ויזכה לתהילת עולם ואז יצוצו השוואות על לברון ועל זה שאסור להשוות אותו לאף אחד אחר.

    1. לברון לא טופ 5.
      ג'ורדן, צ'מברליין, ראסל, קארים, בירד, מג'יק, האקים, שאק, דאנקן וקובי מעליו. כל אלה לקחו יותר מאליפות אחת בלי סופר טים, או כמות גדולה מאוד של אליפויות, שני דברים שלברון לא קרוב אליהם.

      1. אם קיירי וקווין לאב זה סופרטים, אז גם האקים וקלייד דרקסלר זה סופרטים, גם שאקיל וקובי זה סופרטים, גם דאנקן, פארקר וג'ינובילי זה סופרטים ובטח שבוסטון של בירד, מקהייל ופאריש והלייקרס של מג'יק, קארים וג'יימס וורתי, אבל זה כנראה לא בסדר רק כשמדובר בלברון ג'יימס ומונע ממנו להיות בטופ, אתה אף פעם לא תתן לעובדות לבלבל אותך.

      2. לברון הוא טופ 2.
        כשחקן הוא בלי עוררין הגדול מכולם. אבל את מייקל ורף ההישגים הלא אפשרי שלו, איש לא יכול לעבור.

        1. 2 אליפויות שני MVP פיינל ויש לך GOAT חדש בטח עם כתבי התקשורת של לברון , אני מדמיין את הסיפור 19 שנים של שליטה מוחלטת 5-11 5 פיינל MVP 5 טבעות

      3. צ’מברליין היה מפלצת אבל לא ניצח מספיק. ראסל וינר גדול אבל היה חלק מקבוצה מדהימה. אולגואן דרגה מתחת. סנטר טוב שהגיע לשיא בשתי אליפויות בשאר הזמן דישדש. קארים ברמה של לברון, בירד ענק אבל היה חלק מסופר קבוצה. לברון לקח לבד שני משחקים מגןלדן סטייט בגמר. שנה אחכ ניצח את גולדן סטייט המדהימה, עם קבוצה נחמדה ולא יותר, בירד וגם קארים לא עשו את זה. ברקע הגעה שנתית לגמר הליגה.

    2. אנשים לא שוכחים .
      לברון בעיני שחקן גדול אך כזה שיצר לעצמו חיים קלין והחיים הללו נגמרו במערב.
      המערב גם בשנת שבתון של ג.ס חזק ותחרותי.
      אמנם אין על פניו את הקבוצה המאיימת כפי שהייתה בוסטון של השלישייה ובטח אין ג.ס ואפילו לא ס.א שכזו .
      אבל אף קבוצה לא פראיירית.
      וצריך כל יום לבוא לעבודה .
      אין זמני מנוחה עונתיים ויש מספיק קבוצות שיוכלו לבעוט אותם בפליאןף ככה שהפעם זה יהיה מסובך וקשה מאד .
      בעיני זו העונה הכי פתוחה עם הכי הרבה קונדטריות תיאורטיות.
      נתחיל דווקא במזרח.

      טורונטו אלופה אם קוואי וסיאקם נשארים היא אולי לא פייבוריטית אך. במשחק .

      מילווקי : בעיני הפייבוריטית. הגדולה בנקודת הזמן הזו הקבוצה רצה היטב כולם ( הבכירים ) צעירים עם פוטנציאל התקדמות רב הם צברו את ניסיון הפליאוף הראשון שלהם והיו במרחק נקודה בודדת מלעשות 3-0 על טורונטו ( הפסידו בהארכה).

      פילי : עדיין לא ברור איך הסגל יראה אך אמביד השחקן החשוב בוודאי יהיה סימונס ימשיך או יוטרד תלוי בקבוצה.
      ממה שידוע לי האריס ממשיך .
      באטלר ורודיק זו שאלה אך מירב הסיכויים שידברו חזק .

      בוסטון גם בלי קיירי עשתה גמר מזרח .
      קצת נבלמה השנה אך לדעתי. תפתיע .

      בנוסף אינדיאנה עם אודליפו והשתפרות סאבוניס תהיה סוס שחור .
      אם קיירי אכן יילך לברוקלין הרי שגם היא תדבר .

      מערב.
      ל.א. פייבוריטית אבל היא לא לבד .

      ג.ס כנראה תצא לשנת שבתון אך הצלחה של קרי וגרין והחלמה קצת יותר מהירה של קליי ופתאום יש מעומדת.

      יוסטון .
      חסר משהו ובכל זאת הוא יוכל להגיע בטרייד כלשהו.

      דנבר . עוד שנה תטיס אותם קדימה צברו ניסיון רב בשני סדרות 7 משחקים בפליאוף .

      פורטלנד גם הם רחוקים טרייד אחד מאיום של ממש
      וכנ"ל אוקלהומה אם יצליחו לצרף צלע שלישית גבוהה.

      כמובן שבעונה כזו פופוביץ וס.א. יוכלו להפתיע ובטח שהיריבה העירונית בטח אם קוואי מגיע.

      זה גם יכול לעבוד לדאלס.
      ככה שהליגה לגמרי פתוחה
      לברון יצטרך לעבוד מהרגע הראשון ולא להעביר את הזמן בעונה הסדירה .
      לתחושתי לפחות לראשונה מזה שנים העונה הסדירה גם מעניינת אי אפשר לנוח על זרי הדפנה ולו לרגע גם הקבוצות שלא הוזכרו יוכלות להפתיע ( סקרמנטו למשל ) או להשפיע בטריידים אפילו באזור האולסטאר ( מינסוטה ).

      בנוסף לא כל הכוכבים התיישרו ויש מספיק שחקנים חופשיים.
      וגם אם נוריד את דוראנט הפצוע ואפילו קרי שאכזב במני טיים עדיין יש לפחות 2 שחקנים חזקים מאד משמעותית כרגע מלברון בליגה ואני מדבר כמובן על קוואי והיווני.
      ולא דיברתי על הארדן .

      1. עשה לעצמו חיים קלים,עדיין להגיע כל שנה במשך עשור לגמר זה הישג מדהים. ההגעה ללייקרס היתה החלטה לא מקצועית בעיקרה, מבחינה מקצועית היו 10 – 15 קבוצות יותר מתאימות לפחות. פה עשה לעצמו חיים קשים דוקא.

  3. הלייקרס מהמרים על כאן ועכשיו, כמו שאומרים "אכול ושתה כי מחר נמות".
    וכמו שלברון אמר, זאת רק ההתחלה, ועוד כוכב או אפילו שניים יצטרפו.
    הולכת להיות שנה מאוד מעניינת……. ולא, אין יותר תירוצים, לפחות גמר המערב בעונה הקרובה, ואליפות בחלון זמן של שנתיים.

  4. עזוב תירוצים, הווריורס השנה בלי דוראנט וקליי, אם זה לא הצ'אנס מה כן?
    .
    בכל מקרה עוד לא הייתי מחשיב את הלייקרס כפייבוריטים מספר 1 עד שלא נדע איפה שאר הכוכבים נוחתים.

    1. הסיבה הזו: https://www.espn.com/nba/story/_/id/26987545/there-too-much-damn-turmoil-unsettling-vibe-surrounds-rockets
      מצידו של פול:
      "Paul pushed for more plays and sets in the Houston offense, more screening and deception, despite Harden being in the process of putting together a historically dominant individual offensive season.

      "Chris wants to coach James," says a source familiar with the stars' dynamic. "James looks at him like, 'You can't even beat your man. Just shut up and watch me.'"

      According to sources, Paul was also frustrated by what he perceived as Harden's tendency to ignore unglamorous details that impact winning — such as moving when he gives up the ball to help spacing — and wasn't shy about expressing those concerns.

      It has reached a point, team sources say, where Paul cherishes the chance to play without Harden on the floor. On several occasions, according to team sources, Paul barked at D'Antoni to keep Harden on the bench while he was running the second unit. Harden simultaneously would lobby — or demand — to check back into the game."
      .
      והצד של הארדן:
      "Harden, by nature, tends to avoid conflict but was pushed hard enough to snap back at Paul from time to time. That’s what happened during the Rockets’ elimination loss, when, team sources said, Harden told Paul he didn’t always know best and had talked too much.

      “Chris has a personality where he just doesn’t let anything go,” a team source says. “He just keeps pestering and pestering and pestering and pestering. Sometimes James has had enough —and not just him. That’’ what makes [Paul] a winner and also what keeps him from being a big-time winner. He’’ got to temper that.”"
      .
      מצד שלישי, כתוב שם שהם לא נותנים לזה להפריע לקבוצה.

      1. ההיסטוריה של הליגה מלאה בצמדים שלא הסתדרו מבחינת האגו, ועל הפרקט שכחו לרגע את הקונפליקט למען הניצחון. ועוד עכשיו, כשהגולדנים בתחבושות, יוסטון (שוב, אמנם, אבל ניחא) באמת בהזדמנות האחרונה שלהם.
        מקסימום סטייט פארם יקחו את הצמד לעוד פרסומת-שתיים לפזר את העוינות ההדדית.

        1. מצד אחד, יותר הצליחו כשהסתדרו מאשר אלו שלא הסתדרו. ופה זה לא רק אגו, אלא הבסיס של איך משחקים כדורסל.
          מצד שני, את ESPN יש לקחת עם המון מלח, הוספתי בסוף שהשחקנים אומרים שהם יודעים לא לתת לזה להפריע, ואני בכלל קראתי את הכתבה בדיוק לפני שקראתי את מה שכתבת וחשבתי שיותר מתשובה נכונה לשאלה שלך, זו דרך מעניינת להציג את הכתבה באתר.
          מצד שלישי, כשמחזיקים את החבל משני קצוותיו, יותר קל לנוע לכיוון בו הרוח נושבת.

  5. המערב אכן נפתח. מציע שכך תסתיים העונה. הכל כמובן בכפוף לפציעות:
    1. דנבר (צעירים בגוף, התבגרו, צברו נסיון והחכימו בפלייאוף – הכי סביר שיעשו השנה עוד צעד קדימה)
    2. לייקרס (בהנחה שהשלישי ייתלכד עם לברון ודיוויס).
    3. אוק' (הזדמנות אחרונה להוכיח. פוטנציאל שלישיית ראסל-ג'ורג'-אדאמס עדיין נפיץ. חזרת רובסון יכולה לייצר חמישיה קטלנית)
    4. ס"א (קבוצה של פופ יכולה רק לעלות יחסית לשנה שעברה. יישלף שם עוד איזה שפן, מישהו ייתקדם לדרגת פרנצ'ייז, זקנים יפרחו מחדש וכו'. ובעונה שאחרי זה – בגמר הקונפרנס לפחות).
    5. פורטלנד (אין שם באמת חומר גלם שתואם את הביצועים בפלייאוף האחרון. היו פוקסים ורוח לחימה)
    6. יוטה (ימשיכו לחפש את עצמם סביב מיצ'ל. שאר הקבוצה לקראת גיל הזהב) או ג"ס (במקרה הטוב יעשו את הפלייאוף. ייתכן גם שייקחו שנת שבתון ראסמית, ודאי אם גם סטפני תיפצע לפתע).
    7. יוסטון (שנת הנפילה)
    8. כל אחת אחרת שיכולה להפתיע פתאום ולעשות לנו מעניין.

  6. הנה שוב זה חוזר "לברון יסדר" אבל תמיד הוא ידע למצוא את האשמים.
    .
    אני בדעה שהם לא עוברים סיבוב שני.
    אני מאמין שהמערב התחזק בעוד 2-3 קבוצות בנוסף לשמינייה (דאלאס,סקרמנטו ואפילו ניו אורלינס שיש שמועות על הבאת בראדלי ביל מהבירה).
    דיוויס זה שחקן שיכול ליפצע בכל רגע
    לברון לא יכול לקחת מנוחות ולשחק בהילוך שני במערב ובגילו זה מאמץ אדיר.
    אם הם זורקים את כל הכסף שנשאר להם על עוד אולסטאר אז לא ישאר להם כסף לספסל הדליל ממילא.
    בשביל לקחת אליפות צריך לפחות 7 שחקנים ברמה גבוהה וללייקרס אין כסף לשלם.
    אני משתגע מההייפ סביב דייוויס ,לא יודע למה ועל מה אבל הבחור לא עשה כלום עד עכשיו ולכו תדעו איך הלחץ של לברון והווליווד ישפיע עליו…
    .
    התירוצים במקרה אי הצלחה (ואני מאמין שלא תהיה הצלחה בניגוד לכל המתלהבים כאן) יהיו שזה רק עונה ראשונה ודיוויס לא היה במעמד הזה מעולם והוא לומד בלה בלה בלה..
    וכמובן לברון ישלח את אנשי החצר עם הודעות לעיתונות "תאשימו את דיוויס,תגידו שזה גדול עליו….פשוט תורידו את זה מעלי".
    .
    לדעתי הם יסיימו 5-4 ואולי יעברו סיבוב (בדגש על #אולי)

    1. אצלי דווקא הם מסיימים טופ 2(יכול להשתנות אחרי הפרי אייגנסי).אם קוואי עובר לקליפרס אז יעצרו בגמר המערב.אם קוואי נשאר בטורונטו אז יעצרו בגמר הנבא.
      יש לי מום חזק שגם שנה הבאה קוואי לוקח
      כתבתי לפני הפלייאוף שטורונטו הולכים לקחת אליפות ואחר כך יעבור לקליפרס ויקח אליפות שלישית בקבוצה שלישית ואתה היית זה שהגיב לי בשרשור-לא זוכר את המילים המדויקות אבל שדבר כזה יהפוך אותו לאחד הגדולים.אין לי כוח לחפש את זה כי זה חודשיים אחורה ובניגוד לשרשור שהימרתי על הבראקט שטורונטו יזכו אין לי מושג באיזה שרשור נמצא מה שכתבתי.
      בקיצור אליפות שלישית לקוואי שנה הבאה

      1. זה יכול לקרות
        האליפות בשנים הקרובות תלך לדעתי כל עונה לקבוצות של לברון, קוואי ודוראנט כשיחלים
        אולי יאניס יצטרף אם יבנו סביבו סופרטים

  7. בלי פציעות משמעותיות (חלילה), הלייקרס הם הפייבוריטים גם אם יצרפו כוכב שלישי, וגם אם ישתמשו בכסף לחיזוק של כמה שחקנים איכותיים.
    התחרות העיקרית שלהם תהיה מהקבוצה של קוואי (קליפרס/טורונטו)

  8. להפלופ הזדקן בעוד שנה
    ==
    כרגיל בשנים האחרונות, לא עושה הגנה
    ==
    AD זה לגמרי לא מספיק במערב
    ==
    אם יגיע קיירי אז אולי, גמר המערב
    ==
    אחרת, הנפילה הולכת להמשך

  9. שחר אתה צודק לגמרי בכל מקרה הלייקרס פייבוריטים לאליפות כבר עכשיו.
    אנשים פה באתר נותנים כבוד מוגזם למי שנשאר במערב: דנבר הצעירה שמתבססת על סנטר מוכשר מאוד אבל כבד הגנתית, יוסטון עם פול וקאפלה האוברייטד,אותו דבר התאנדר עם ראס ופורטלנד שהגיעה לקצה של הקצה שלה ונשארה רק גולדן סטייט החבולה.
    רק עם קוואי יגיע למערב יהיה קצת מעניין אבל אם לא יהיה קרב רק בגמר וגם לא בטוח.

    1. שכחת את הקליפרס שיוסיפו כוכב, זילזלת בדנבר שגדלו בשנה, הפחתת בערך יוסטון שעושים נפלאות עם שחקן וחצי, השמטת את יוטה שיכולים להתפוצץ פתאום, ס״א שתמיד שם, גולדן שעדיין נשארו עם חומר שחקנים ששווה יותר מהלייקרס לדעתי. מה יש בלייקרס? לברון המזדקן ששיאו מאחוריו? דייויס הפצוע שבקושי גרר את הפליקנס לפלייאוף? קוזמה שהוא שחקן נחמד אבל בואו לא נצא מגידרנו בהערכת יתר שלו? למה שהם יהיה מועמדים לאליפות? אלא אם כן יקרה שם נס בדמות כוכב מקס נוסף הם יגרדו סיבוב ראשון מקסימום שני בפלייאוף

      1. אם גולדן סטייט מחתימה את קליי על חוזה מקסימום ודוראנט מממש את אופצית השחקן שלו (31 מיליון דולר), אין לגולדן סטייט מקום להחתים כלום מעבר לשחקני מינימום, אפילו את קוון לוני ואת קאזינס לא בטוח שהם יצליחו להשאיר, אז אם מדברים על קבוצה בעונה שלמה בלי דוראנט וכמעט עונה שלמה בלי קליי, רק עם קארי, דריימונד, איגי ושחקנים משלימים על מינימום, אז לא בטוח בכלל שהם עושים פלייאוף.

  10. אני לא מצליח להבין עד היום את כל התגובות על "בנייה" , "ראייה לטווח רחוק" וכל מיני מחשבות אחרות.
    כאשר לברון חזר לקליבלנד כל השונאים הסבירו כמה אומלל מה שעשו שם ואיך הרסו את המועדון שהעבירו את ויגנס ובנט (מי? בנט מי?) לטובת לאב.
    הסבירו כל השונאים כמה הם הורסים את המועדון בשביל השאיפות של לברון.
    על הטענות הללו אין לי מה להוסיף מעבר למציאות שהייתה.

    ועכשיו מקשקשים לי על איך ל.א הרסו לעצמם את העתיד.
    תגידו, אתם בסדר?
    מי אלו בול ואינגרם? הארט?? מי אלו??
    בחירת דראפט? מי זו??
    מדובר על ליצור פאקינג קבוצה אלופה.
    לפחות לשנה שנתיים הקרובות.
    אנתוני דיוויס שחקן על!
    מי זה לונזו בול??

    גם אם לא יצטרף אליהם עוד שחקן מקס או אפילו אולסטאר, הם יהיו הקבוצה לנצח ולא אף אחת אחרת.

    שינאת הגולשים פה ללברון היא מדהימה.
    שחקן מופלא
    מרגש
    עשה , עושה ועל אפכם וחמתכם ימשיך לעשות בשנים הקרובות, דברים מדהימים.
    אף אחד, אבל אף אחד לא מתקרב לרמתו.
    לא קוואי המדהים, לא דוראנט ובוודאי שלא אף אחד אחר.

    ירדתם עליו ובזתם לו לאחר עזיבתי של קיירי.
    זאת מכיוון שאתם ילדים ולא הבנתם מה שקיירי הבין מאוחר יותר – שהחיים ליד לברון אלו לא החיים בלעדיו.
    שללא לברון הוא לעולם לא יגיע לבמה הגדולה שם הוא שיחק יחד איתו.
    לברון לא היה הבעיה בזוגיות אלא האגו הילדי של קיירי (וזה בסדר כי הוא צעיר וככה עובדים צעירים מוכשרים עד מאוד).

    לברון, בעונתו ה15 בליגה, לאחר כמעט עשור של לפחות 100משחקיל בעונה, כמוביל הבלעדי של קבוצותיומ כמוביל הליגה כמעט תמיד בדקות משחק, הגיע לקבוצת ילדים מוכשרים (אבל עדיין ילדים) ולפני פציעתו (ופציעת כמעט חצי מהסגל) הוביל אותם למקום ה4 במערב !!!
    תוך שהוא משחק פחות ויעיל אפילו יותר.

    השונאים, החליטו שהוא גמור.
    כמה עיוורון מביאה השנאה.

    מנחם היקר – מעריך אותך עד מאוד. אתה דוגמא ומופת , אבל גם אותך שנאתך מעוורת (לדעתי כמובן).

    ל.א עשו מהלך מדהים, חיובי, מתבקש וכזה שייתן להם את "הפרס הגדול".
    הם המנצחים הגדולים של הטרייד , לא כי נ.א הפסידו בו אלא מכיוון שלהם הוא יביא אליפויות (כן, לא רק אליפות אחת) .

    אז כאוהד לברון מושבע , החדשות הללו שימחו אותי מאוד.

    היות ואין מפלצות של קבוצות שמולן איתרע מזלו להתמודד (בניגוד לקוואי למשל) לאורך כל כך הרבה שנים אחרונות (מלבד דאלאס כל השאר היו קבוצות על) , אין לי ספק של.א יהיו אלופים וכל השונאים יסבלו, יקללו, יסבירו כמה הוא לא יכול לבד (כי הרי מייקל שיחק לבד ללא שחקני חמישיה וללא מחליפים או מאמן….רק הוא נגד העולם), כמה שהנה זו האליפות האחרונה, כמה שהוא אגו מניאק ועוד ועוד ואני? אני יהנה ויהיה מאושר עד הגג.

    כל הכבוד לל.א על הדיל.

    1. חבר, אל תכעס, כל סיפורי לברון ששטחת כאן הם עבר. לברון של היום הוא אדם בן 35 ששיאו הרחק מאחוריו, ההגנה ממנו והלאה וגם ההתקפה בעיקר מסרסת את חבריו לקבוצה. הוא בשל להחריב את הלייקרס כמו שהחריב את קליבלנד.

      1. ברור, לברון החריב את קליבלנד, לפי מה שזכור לי קליבלנד לא היו שווים כלום לפני שלברון הגיע ולא שווים כלום אחרי שהוא עזב (בשתי הקדנציות), אבל כשהוא היה שם, הקבוצה הגיעה לפלייאוף כמעט כל עונה, ואפילו לקחה אליפות ראשונה ב-nba, כשהאליפות האחרונה לעיר הגיעה לפני 52 שנים ב-1864, וזה בלי לדבר שהמותג לברון ג"ימס הכניס כל כך הרבה כסף לכלכלה של קליבלנד, אם ככה הוא "יחריב" את הלייקרס, אז האוהדים יכולים להיות מרוצים.

  11. כל דבר חוץ מאליפות זה כישלון שני שחקנים טופ 5 שהווריורס גמורים ללברון אין תירוצים , פעם ראשונה מזה הרבה זמן שהוא לא נתקל בקבוצות היסטוריות , הלייקרס חייבים אליפות, בדיוק כמו פילי

    1. איזה שחקני טופ חמש?? טופ חמש זה דוראנט, קוואי, יאניס, הארדן ואמביד/קרי/קליי/לילאד/ג׳וקר
      דייויס לא באיזור חיוג ולברון סוס מת

      1. לברון סוס מת בגלל הגיל שלו, אבל אתה מביא שחקנים אחרים שהם לא צעירים (כשבמקרה של דוראנט מדובר בבחור בן 31 עם קרע בגיד אכילס, וכשיחזור לשחק יהיה בן 32).
        לגבי דיוויס, רק לפני שנה כשהוא הוביל את ניו אורלינס לחצי גמר המערב כולם אמרו שהוא הסנטר הכי טוב בליגה, אז עכשיו הוא פתאום לא באזור חיוג, אבל לילארד ויוקיץ' כן, מישהו משלם לך בשביל לכתוב את השטויות האלו.

  12. מנחם, איך אפשר לומר שלברון לא עשה כלום??? סוכנות קלאץ' (=ריץ' פול) קמה כשלברון החליט שהוא צריך סוכנות משלו, וריץ' פול פשוט חבר שלו שהוא בחר לנהל את זה. כל המהלך, מההתחלה, היה של לברון. אגב, לא רק בשביל הסיכוי לאליפות עם הלייקרס, אלא גם ולא פחות מזה כדי לבנות את עמוד התווך הבא של הסוכנות לעשור הבא עם AD ככוכב בפרנצ/ייז הכי גדול של הליגה, הרבה אחרי שלברון יפרוש…

  13. נ"ב – אני די שונא את לברון, אבל אפילו עוד יותר מפחד ממנו. יש לי תחושה שהפריק אוף נייצ'ר הזה יחזור בגיל 34-35 אפילו עוד יותר בכושר וחדור מטרה ממה שראינו אותו בעבר

  14. הנרטיב של כל הקריירה של לברון זה תירוצים. הר של ציפיות ודיבורים (לא 6 לא 7 לא 8 באמת בסוף מה שנשאר זה לא!) ובלי קבלות. אז מה יהיה חדש עכשיו? שדיוויס יפצע? אבל ידוע שהוא פציע. שלברון יפצע? הוא כבר מבוגר ברור לכולם שזו אופציה ממשית במיוחד לאור היסטורית הדקות של לברון לאורך הקריירה. אין ארוחת חינם בסוף משלמים על הכל.
    .
    עוד טעות שהרבה אנשים עושים זה לחשב ולהשוות רק איכות אינדיבידואלית של שחקנים, כאילו חיבור של הרבה אינדיבידואלים טובים ככל שיהיו תמיד יביא לשלם שהוא שווה לסך היכולות שלהם או יותר. זה לא תמיד עובד ויש הרבה דוגמאות אחת כזו היתה באותה לייקרס ב2004. אי אפשר להתעלם ממרכיבים כמו אופי, התאמה, עמידה בלחץ, חיבור למאמן, שיטת משחק ועוד וכל זה כמובן עטוף בציפיות בשמיים כמו תמיד, מה שמשאיר בדרך כלל רק מקום להתרסקות.
    .
    דבר אחרון אנשים נוטים לחשב איכות של שחקן ע"פ מה שהיה ולא מה שעכשיו. כולם זוכרים מה לברון היה אבל הוא יהיה בן 35 העונה והוא כבר בירידה עצומה. אנשים יכולים לנפנף בסטטיסטיקות שלו עד מחר אבל בשיטת המשחק שהוא שיחק השנה הוא לא יגיע לפליאוף בדיוק כמו השנה.

  15. התירוץ היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה אם זה אכילס הידוע הכינוי הפיניקס האפל יעלה על העגלה,ושם ללברון ולייקרס נגמר הסיפור.
    אפילו הסופר טים של הווריורס התנפצה לרסיסים כאשר הרשע מנתץ השושלות פגע בה , סוג של אסון טבע, עדיף כבר לפגוש את הדרים טים 92.

    1. כמה הקללה של גיא הרשע חזקה תשאלו את קליי תומפסון , לפני משחק 6 הרשע קרא לו איירון מן 30 דקות הספיק לו לפרק לו את הצולבת

    2. ג'יש, אתם יודעים לנצל כל בדיחה עד הסוף. להשתמש בכל מה שיש לה להציע. לסחוט אותה עד הסוף. ואז עוד קצת. ועוד. ועוד.
      ועוד.

  16. מה שבטוח, לא משנה מה יקרה, בעוד שנה מעריצי ושונאי לברון ישבו יחד סביב מדורת השבט, ישירו שירים, יוכיחו, יוקיעו ויחפשו אשמים.
    מישהו יודע איפה אפשר לבטל את המנוי? אני מעדיף לעבור למתחרה, בו מספרים על איך אילון מאסק, הבעלים של חברת טסלה (האדם שאולי, וזה אולי עצום כי היו כל כך הרבה, הכי נדפק מהזלזול המשווע של תומאס אדיסון מזכויות יוצרים) והאיש שבגלל ציוציו הקודמים חייב אישור של עורך דין לפני שהוא מצייץ, העלה יצירת אומנות לאינטרנט בלי קרדיט ליוצר ואז סיפר לנו איך זכויות יוצרים הורסות את האומנות. הויכוחים סביב זה חייבים להיות יותר מעניינים. הם יהיו חדשים, לפחות.

  17. ההודעה שלהלן, כלשונה, עלתה כאן לפני כשעתיים. אחרי הודעה מס' 2 של nba בדם.
    היא נמחקה כמה דקות אח"כ ע"י יד אלמונית מהצוות. אם מישהו מבין למה, שיגיד. רצוי מי שמחק. תהיה גבר ותסביר:
    .
    איזה תירוצים?? אגדה שאין לה בסיס, לפחות לא מאז חזר לברון לקליבלנד. האיש הוא המאדרפאקר הכי חרוץ עקשן ולוחם בליגה. היחיד שהעז להרים ראש על גולדן סטייט הגדולה, מושך אחריו קבוצה בלי קיירי, בלי לאב, נותן פייט. היו תירוצים אחרי הפציעות? אף מילה. Next man up, זה מה שהוא אמר אז. אחרי שהם מאבדים את מספר 3 ומספר 2 ונשארים בלי קבוצה.
    הוביל את הקאבס העגלות לפני שנה, בלי קיירי, בלי אף שחקן טופ 50, שוב לגמר. היו תירוצים? אנחנו לא מועמדים? אנחנו אנדרדטג היסטרי? משהו? כלום.
    לברון לוקח בקביעות קבוצות חלשות, וממקסם אותן הכי שאפשר. הרי היה יכול לבחור להצטרף לכל קבוצה חזקה בליגה. עם סן אנטוניו הגדולה היה עושה 8 טבעות. או עם קובי בלייקרס. או אוקלהומה, או יוסטון עכשיו, או בוסטון. כולן היו נותנות עולם בשבילו. והוא בחר בסתם, קליבלנד שהיתה אולי החלשה בליגה, ועכשיו הלייקרס, לוטרי, מספר 21 בליגה. איזה תירוצים? מה הוא, סטף המתכופף? דוראנט קאפקייק?
    לא היו תירוצים קודם, גם כשהובס, כשכולם סופרים לו הפסדים, עם קבוצות שזה נס שעשו פינאלס.
    לא יהיו תירוצים גם עכשיו, כשהוא ו AD ומי שלא יבוא, יחסלו את הליגה. Its only fair. והקנאים, שיקנאו.

    1. לברון חוץ מהשנה האחרונה בקליבלנד במשך 7 שנים הקים במזרח גם במיאמי וגם בקליבלנד סופרטימס שהמתנגדים המרכזיים של היו בהתחלה בוסטון המזדקנים אחר כך פול גורג רוי היברט ולאנס סטיבנסון ובסוף צעירי בוסטון ולאורי ודרוזן.הדרך לגמר הייתה סלולה מראש.ניצח את גולדן סטייט ב 2006 בעזרת סילבר כשהוא נחשב לטוב בעולם ולצידו קיירי איירוינג קווין לאב ועוד עומק מרשים של שחקנים משלימים ושיחק אותה אנדרדוג בגלל ה 73/9 למרות שמבחינת חומר שחקנים הוא לא היה נחות מגולדן סטייט.הוא גם די מתיש עם המשברים שהוא יוצר כל שנה ואני מעריך שגם השנה נקבל באיזור ינואר את המנה הקבועה.הוא שחקן מצוין אבל השיג רק 3 אליפויות שהיה לו במשך 7 שנים מסלול בלי מכשולים לגמר.הוא לא היה לוקח בשום קבוצה מערבית 8 אליפויות וסביר להניח שמספר ההופעות בפיינלס היה מתקזז בחצי

        1. חחחחחחחחחח
          די
          רגע
          חחחחחחחח
          אני לא כל כך נושם
          חחחחחחחח
          חחחחחחחחחחחחחח
          שמישהו יזמין לי שח"ל
          חחחחחחחחחחחחחח

          אבל אתה יודע – אתה הייטר.
          הייטרים יודעים הכי טוב.
          הם המומחים הכי גדולים.
          עכברי כדורסל שבעצם יכלו להיות בקלות ג'מ או מאמנים בנ.ב.א. לא באירופה כמובן, הם רק ברמה של נ.ב.א.
          הייטר יודע את האמת ואני, כאוהד לברון, לא יודע כלום כי האהדה כל כך מעוורת אותנו שאנחנו פשוט מאבדים את עצמנו ומספרים לעצמנו סיפורים.

          אני חייב לקבל החלטה אמיצה – להמשיך להיות אובד לברון שלא מבין או להפוך להייטר ואז המטריקס תפרס למולי וסוף סוף אבין משהו.

      1. רק 3 אליפויות ב-7 עונות של סופרטים, אז חבל שלא היה לו סופרטים מהרגע הראשון שהוא הגיע, על פי הסטטיסטיקה הזו היה יכול להיות 6 אליפויות ב-14, את האמת ב-2015 לא היה לו סופרטים כי קיירי וקווין לאב לא שיחקו בגמר, אם היו משחקים אז זו יוד אליפות נוספת, אז הסטטיסטיקה משתפרת ל-8 אליפויות ב-14 שנים של סופרטימס או ל6 אליפויות ב-12 שנים של סופרטימס, איזה חבל שהוא ביזבז 7 שנים על קליבלנד שהשחקנים הכי טובים לידו היו מו וויליאמס, דרו גודן, ג'יי ג'יי היקסון, שאקיל אוניל בן 38 ואנטואן ג'יימיסון בן 34, איזה כיף ללברון שהוא קיבל את כל הטוב הזה ב-7 שנים, זה הרבה יותר מ-7 שנים של סופרטימס (6, תלוי אם אתה מגדיר את קליבלנד 2015 סופרטים), 3 אליפויות ו-3 תארי mvp של גמר ה-nba, כנראה שיש לך סופרטים וקוראים לך לברון ג'יימס, אז זה באופן מידי הופך ללא בסדר, אבל אם יקראו לך כל שם אחר מהליגה ויבנו בשבילך סופרטים, אז פתאום להישגים יש ערך.

    2. אמן ואמן
      כמה קשקושים הייטרים מסוגלים לקשקש כשהם שונאים.
      פשוט הזוי!!!!

      איפה כל הכתבות, התגובות, הקטילות של אחד, סטף קרי?
      אנשים עשו ממנו אלוהים חיים.
      כמה כיף "לקום בבוקר" בשבילו (הוא באמת אדיר, אין מה לעשות).
      איך שוב ושוב, ושוב ושוב ושוב (5 פעמים ברציפות) שבק כלא היה בסדרות הגמר.
      כותבים לי עליו כמה הוא משפיע גם כשהוא לא קולע כי הוא "משחרר" את השאר.
      כמה זיבולי שכל נכתבים אלוהים ישמור.
      איפה הקטילות? אני מחפש ולא מוצא.
      עדיין מהדהדים הגגות שנתן לו לברון ב2016, כאילו שיחק לברון נגד ילד ביסודי.
      אבל סטף נשאר ללא פגע תקשורתי ותגובתי.

      לא נורא שונאי לברון- מי שצריך להכין את התרוצים אלו אתם ורק אתם.
      כל האשכים למיניהם ומעולם אינני טורח להקדיש ולו שנייה לתגובות הבזויות שלהם ובעיקר לכתבות שנאה שעולות פה חדשות לבקרים אשר מעולם לא הקלקתי להיכנס ולו לאחת מהן.
      אתם תמשיכו לשנוא ובסוף פיכם יתמלא בכל הטוב שנוצר באשכים למיניהם.

      הכתבה צריכה בעצם להיות – "אילו תרוצים יהיו לשונאי לברון בסוף העונה"

    3. גילוי נאות: הכותב שונא כל מי שחושב אחרת. תוקף כל מי שלא מעריץ את לברון.
      באלימות וברעל הוא מנסה להשתלט על השיח ולהרוס את האתר.
      תרשו לו ותשחקו את המשחק שלו? או שתגיבו לאלימות ההרסנית שלו בכוח ותעיפו אותו?

  18. מלפפונים, מלפפונים. מוקדם מדי. מסתובבים עוד מספיק כוכבים בחוץ ונראה מה יהיו החיבורים. מוזר שאף אחד לא דיבר על ניו אורלינס עם בחירה מספר 1 ו4 בדראפט ופליטי הלייקרס. ומילווקי שתתבגר ופילדפיה שתתגבר

  19. עוד חזון למועד. ללייקרס עדיין אין סופרסטאר שלישי, ואולי לא יהיה, וגם לא מעט חלקים אחרים בהרכב. בשאר הליגה, לא מעט קבוצות ממתינות לראות איך הדברים מסתדרים. יש לא מעט חלקים בפאזל שלא מצאו את מקומם. מין הסתם הלייקרס אמורים להיות בטופ של המערב, עד כמה בדיוק רק ימים יגידו

  20. אי אפשר לדעת עדיין כלום עד שלא נדע מי משחק איפה לדוגמא אפשרות 1:
    לייקרס ראשונים במערב מקבלים סיבוב ראשון את הלוחמים אם קליי ואולי דוראנט
    אם איכשהו עוברים את מקהלים בסיבוב השני את יוסטון
    בגמר המערב את הקליפרס אם קוואי שמטייל מול אוקיסי ודנבר
    ובגמר את יאניס או פילי בוגרים ובשלים בשנה
    אין סיכוי שמישהו מנצח את זה
    בקיצור הימורים אפשר לעשות רק בסביבות ה10 ליולי שנדע מי משחק איפה

  21. כדאי לדיוויס לקחת מלאב את הטלפון של הפסיכיאטר. הוא כבר מומחה בטיפול בגבוהים שעומדים בפינה ומחכים למסירה שאולי תבוא.

    אם דיוויס לא יהיה האלפא ולברון בן ה 35 העוזר, אז אין טעם לטרייד הזה. זה כמובן לא יקרה.

    1. לברון בהחלט מקטין את מי שמסביבו לרמת רות פלייר, בעיקר בגלל מחלת ויכולת השליטה בהכל. עכשיו בגילו המתקדם אולי ישחרר יותר ודייויס יהנה מזה.

    1. אהה
      נכון
      המפגשים בינהם גם היה מייד אחרי שכולם נבחרו בדראפט.
      שכחתי לרגע.

      לברון טוב יותר מכולם.
      קרי טוב מקיירי.
      דריימונד טוב מלאב.
      קליי טוב מקיירי.
      אבל מה אני מבין?
      אני אוהד לברון רחמנה ליצלן ולא הייטר.
      הייטר מבין.

      ומה ששכחת, הייטר יקר, זה את העובדה הפשוטה שלפני דוראנט הלוחמים לא הראו שום עליונות מול לברון ודלבדובה כאשר על הספסל יושבים שון מריון ומייק מילר בעונת פרישה שניהם. שבורים חבולים ומוכים.
      הם הראו עליונות גדולה מאוד עם קבוצה משלימה טובה דרמטית מזו של קליבלנד בשנה שלאחר מכן ולמרות זאת קיבלו בראש 3 רצוף.
      אבל מה אני מבין? אני לא הייטר.
      אם אתה לא הייטר אתה לא יכול להבין.
      אבל מה אני מבין? אני הייטר.

      1. עובדות לא מפריעות לאוהדי לברון
        כשבאים ומספרים לנו על כך שלברון תמיד הגיע לגמר כאנדרדוג ומשקרים לעצמם פעם אחר פעם זה מאוד מתאים לנרטיב .
        .
        חוץ מהגמר הראשון של לברון מול ס"א ו2 הגמרים האחרונים מול ג"ס הקבוצות של לברון היו תמיד העדיפות.
        אבל תמשיכו לשקר ולהלל את השקר הזה.

        1. הקבוצה של לברון הייתה טובה יותר בשנה הראשונה מול הלוחמים????
          אתה רציני??
          עם קיירי ולאב פצועים?
          כששיחק נגד שיקאגו המצויינת ללא לאב כל הסדרה וללא גיי אר לכמה משחקים??
          שוב…….כשאתה היייטר אז אתה נוטה לשכוח דברים. אז אני פה , לפחות לכרגע, להזכיר……
          אוקלוהומה הייתה עדיפה על מיאמי, חד משמעית.
          ראס היה טוב מוויד באותה השנה, איבקה היה הרבה יותר טוב מבוש באותה השנה והיה דוראנט.

          דאלאס הייתה היחידה שלברון, בגיל צעיר של 26, נפל מולה. זהו.
          אבל לא ניתן לעובדות לבלבל .
          אנחנו הייטרים והייטרים יודעים הכי טוב.

        2. אדיסו איזה בולשיט, ב-2015 לברון היה פייבוריט? איך בדיוק כשקיירי וקווין לאב פצועים?
          אם קיירי וקווין לאב לא היו פצועים קליבלנד היו זוכים גם ב-2015.
          אגב, אין שום קשר למס' הבחירה לאיכות של השחקן, אמנם לברון יותר טוב מקארי, אבל אני בטוח שרוב האנשים בוחרים את קליי על פני קיירי (קליי השחקן המשלים הכי טוב בעולם) ואת דריימונד על פני קווין לאב, אבל מה כולם מבינים, בוא נסתכל על המספר של הבחירה ונגנוב דעת.

      2. אתה מכיר עוד מילים בעברית חוץ מהייטר? לא כל מי שחושב שלברון לא אלוהי הוא הייטר וגם אם הוא הייטר העובדות מדברות בעד עצמן. השנה אתה תחזה בהרס הלייקרס פרק 2

    2. לאב שחקן של דאבל דאבל בקריירה. יכול להיות שפשוט אין לך מושג?
      עוד משווה אותו לגרין שלא מסוגל לשים סל ושאין לו עונה אחת של דאבל דאבל? גרין עם ממוצע קריירה של 9.6 נקודות ו6.9 ריבאונדים מול לאב 18.3 נקודות ו 11.3 ריבאונדים.

      1. צל אל תיתן לשנאה לבלבל אותך, לברון הגיע כאנדרודג כל שנה, זה לא הקבוצה שהכריזו במהלך העונה כטובה בהיסטוריה עם הMVP הבלתי מעורער ושני אולסטרים (גרין בעונת קריירה עם 38.8 מטרייז).
        אחר כך דוראנט הצטרף וכל קבוצה הגיעה מיידית כאנדרודוג מול דוראנט קרי וקליי

        1. די עם השטויות האלה ברוך גם כשהייתה לו קבוצה של אולסטארים במאמי הוא הפסיד שתי אליפויות מגוחכות ואחת לקח בשן ועין. דיי לגנבת הדעת הזו. זה כמו הטיעונים על מסי בארגנטינה. על שניהם אומרים שהם הכי טובים בעולם ואיכשהו תמיד כשהם נכשלים ברגע האמת יש איזה תירוץ. את אותם דברים אמרתי לפני שנה אחרי הטרייד ואופס איזה קטע? הוא אפילו לא עשה פליאוף. לא תגיד סיבוב שניים. פלייאוף!!!! וזה בקבוצה ששנה שעברה הגיעה לאותן תוצאות.

          1. עד הפציעה שלו הלייקרס היו מקום רביעי במערב עם מאזן של 20-14, מי יודע מה היה קורה בלי הפציעה שלו.
            לסאן אנטוניו של השלישייה היו הרבה שהפסידו אליפויות, אז להפסיד להם ממש לא נקרא מגוחך, בטח כשאתה מוסיף להם את קוואי, אגב, אותה דאלאס שאתה כל כך מזלזל בה נתנה סוויפ ללייקרס של קובי, שלקחו אליפות שנתיים קודם לכן (לברון אכן היה פייבוריט באותה סדרה, אבל גם הלייקרס של קובי היו פייבוריטים בסדרה מול דאלאס, לפעמים יש הפתעות).

    1. בוקר טוב (בישראל) מנחם.
      אני חושב שיש לו עוד 3 שנים ממש ממש טובות לתת אבל באמת שאין שום יכולת לדעת.
      קברו אותו, כולל אתה, כבר לאורך שנים רבות ומה שהוא עשה עם קליבלנד רק לפני שנה, היה אחד הפלייאופים הכי גדולים בהיסטוריה ביי פאר.
      גם בשנה שעברה הוא היה מעולה פלוס .
      יש לי תחושה (אולי אתבדה) , שהשנה, לאחר מנוחה הגונה , סוף סוף, לאחר עשור של 100 משחקים בעונה, הוא יחזור טוב ורעב מתמיד.
      נחיה ונראה.

  22. מאז שהגיע לליגה כיוון גבוה והרים ציפיות בדכ התעלה עליהן. בהתחלה קרס כמה פעמים מנטלית – אורלנדו ודאלאס אבל למד להתגבר על זה ומאז שחזר לקליבלנד הפך לווינר ברמה גורדנית. השנה הכניס את עצמו למלכודת שעבר דוקא ללייקרס שנמצאו בריבילד ולא כלכך מוצלח. הוא הרויח את הכבוד והזכות להתלונן ביושר. אגב אני לא מאוהביו.

  23. זה עדיין מוקדם לקבוע כי הסגל של הלייקרס לא נסגר, אני מהמר עליו לגמר המערב לפחות, בהנחה שאין מכת פציעות.

  24. David Griffin has believed Alvin Gentry’s style of play fits the personnel he’s assembling with Pels — and now commits to another year on his coach’s contract.

    Malika Andrews

    @malika_andrews
    The New Orleans Pelicans have picked up the team option of head coach Alvin Gentry for the 2020-2021 season, league sources tell ESPN.

  25. פחחחחחחח
    "תגובה עניינית".
    בדיוק מה שאני כתבתי, רק מופנה כלפיך ולא כלפי מישהו אחר.
    כשזה כלפיך אתה יודע לזהות אלימות יופי טופי.

  26. אני לא מצליח להבין את כל אלה שכותצבים שהלייקרס ויתרו על העתיד שלהם בשביל אליפות מיד ועכשיו.
    אנשים מה קורה איתכם??? למה הזלזול המטורף בAD??? אחד מ7 השחקנים הטובים ביותר שקיימים היום בליגה ,הוא בסך הכל בן 27!!! שיאו עוד לפניו וכל השיא יהיה בלייקרס.על איזה עתיד ויתרו בדיוק???
    אז הוא פציע,נכון יש פה סיכון אבל כמה דברים הוא משחק כל עונה בסביבות ה70 משחקים לשנה.לי אין בעיה עם כמות כזאת ואני אפילו מקווה שיתנו לו מנוחה מתוזמנת כמו שעשו לקוואי בטורנטו..
    דבר שני לוזנו בול(שאני דוקא כן מחזיק ממנו) ב 2עונות שלו בלייקרס נפצע לא מעט בכלל ואינגרם גם.אז זה לא שהיו לנו איירון מן לפני דיוויס ועכשיו הבנו בובה פציעה.
    זה לגבי העתיד,אני בניגוד לכל הפסימים רואה עתיד ורוד מאוד ללייקרס ב5-6 שנים הבאות.
    נקודה נוספת תראו לי קבוצה אחת ,שאם הייתה לה אפשרות להביא את דיוויס ליותר מעונה אחת ולא הייתה עושה את הכל בשביל להביא אותו.
    בלי קשר לדיוויס לי יש הרגשה שגם לברון יודע שאין מקום לתירוצים,ומי כמוהו יודע שהעונה האחרונה פגעה לו במירוץ אחר הGOAT ובכלל במורשת.לדעתי הוא יבוא חד מפוקס,הוא מבין שיש לו פה הזדמנות נוספת לזכות באליפות ואנחנו נראה לברון מפוקס וטוב מאוד השנה

    1. מסכים לחלוטין זה אחד הטריידים הכי חד צדדים בהיסטוריה לטובת הלייקרס, בשביל לקחת אליפות צריכים להכות בברזל חם אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד תשאלו את איינג וסאנס, בוא נגיד את האמת בחירות דראפט לעולם לא יהיו שוות כמו סופרסטאר מוכח

  27. אני לא מבין.
    מגיע דייוויס.
    נגיד יגיע עוד כוכב.
    לוקחים אליפות.
    ואז מה לברון מוכיח?
    זה לא מוכיח לגביו כלום.

    גם יאניס עם לילארד ואמביד יקחו אליפות בעצימת עיניים.
    זה הופך אותם לאגדות?
    תראו את הארדן. לא שאני ממעריציו, אבל לוקח קבוצה על הגב.
    זאת הרי הטענה כלפי KD כשעבר לגולדן.

    כי עוד טבעת? היא הרי נקנית בצורה לא ספורטיבית.

    גם לאיבקה ולאורי יש טבעת.

  28. טבעת זה טבעת. תראה היום אנחנו לגמרי שמחים ומפרגנים למורשת של האקים, וכולם יודעים שזה כנראה רק בגלל החופשה שלקח מייקל. עדיין זה קיבע יופי את המקום בצמרת של האקים.
    עכשיו עם לייקרס יקחו אליפות בשנה הבאה, זה לא רק יעשה משהו פנטסטי ללברון ולליגה, זה גם גם יגרום למאבק על האליפות שנה אחרי זה, כשדוראנט וקליי חוזרים, להישאר פתוח. הסגל של הלייקרס רק ישתפר ויתייצב, קוזמה יהפוך להיות ממש סטאר, ואולי יהיו עוד הפתעות. הם לא בקלות יכנעו לג"ס המחודשים לאחר עונת המנוחה. ובכל מקרה זאת תהיה דרמה ענקית.
    מה שאני לא מבין בפוסט, למה מישהו כאן חושב שלברון בירידה חזקה. האיש פריק של הטבע לא רק בגופו גם בטיפול בגופו. אני חושב שהוּא ימשיך לשחק ברמות הכי גבוהות לפחות עוד שלוש שנים. ואולי גם יותר. המטרה שלו היא לפרוש בגיל 40 מהלייקרס עם עוד שתיי טבעות, אחרי 22 שנים בליגה. עם 5 אליפויות בשלוש קבוצות, מה שמעולם אף אחד לא עשה. גם אם יהיה רק 4 אליפויות ב3 קבוצות זה גם יהיה הישג שלא נעשה עד היום.
    מי שיוכל להגיע להישג דומה זה קאוואי, תכלס. שבגיל 28 עם שתי טבעות בשתי קבוצות שונות (משלושה גמרים), נמצא בעמדת זינוק מעולה להשיג לפחות עוד טבעת אחת בקבוצה נוספת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט