מעורב הופס ליום שני: כנראה (לדעתי בטוח!) שדוראנט משחק הלילה / מנחם לס

 

1. כשאתה עם רגל בקבר, אין ברירה אלא לנסות לשחק את דוראנט

מילה שלי: דוראנט משחק ב-ט-ו-ח הערב. לא יודע כמה ולא יודע אם הוא עולה בהרכב הראשון, אבל הוא יבוא לבוש מוכן לשחק, ישב על הספסל, ויחכה שסטיב קר יקרא בשמו . זה כמובן למקרה שהווריורס יהיו בפיגור בחצי השני. מילה שלי!

!וזה משנה את כל הסיפור

ההחלטה תלויה לדעתי בשני דברים:

1)אם פציעתו היא מסוג שהיא לא יכולה להחמיר אם יחזור לשחק מוקדם מהחלמה מלאה. זה נכון אם הוא סבל – סובל – ממתיחת שריר ללא קריעת סיבים קריטית.

2) אם יוחלט שכניסתו למשחק תשנה אותו במקרה של פיגור. זה כמובן תלוי בכמה קרוב הוא לכושר משחק שיכול להועיל.

הווריורס רשמו את קווין דוראנט כ-QUESTIONABLE למשחק הערב.

לאס ווגאס מיד הגיבה:

Sportsbooks accounted for the news that Durant was practicing on Sunday as the point spread on Game 5 dropped. The Raptors had been listed as high as 3.5-point favorites. The line was down to as low as Toronto -1.5 Sunday at some sportsbooks. The Raptors were posted as -700 favorites to win the series after their victory in Game 4. The series price was down to Toronto -575 as of Sunday at Caesars Sportsbook.

זה קרה היום (אתמול) אחרי האימון הראשון של הקבוצה בו השתתף קווין דוראנט. הוא התאמן ללא כל בעייה ביום ראשון וסטיב קר אמר שהוא אופטימיסטי, ושדוראנט יוכל לשחק ביום שני ללא כל בעייה.

האימון בטורונטו היה סגור לחלוטין למדיה ולכל מי שלא שייך לפלוגה. הכניסה לאולם עברה SECURITY שלא נופל מהעלייה למטוס.

כשהאימון הסתיים, מי שהיה בסביבה ראה את דוראנט יוצא מחדר ההלבשה של הווריורס עם שני שקי קרח קשורים לחלק התחתון של ברכו, ממש על גיד האכילס וחלק משדריר הגסטרוקנימיאוס.

הוא צעד ללא כל צליעה לעבר אוטובוס הקבוצה עם עוזר המאמן מייק בראון, וכמה טריינרים, והאוטובוס יצא לדרכו לאן שהוא.

קר אמר לפני האימון:

"Yeah," Kerr said. "Because what he's going to do today he hasn't done. He's doing more today, and then we'll know more after that."

הדבר היחיד שנאמר למדיה הוא שמחר (היום) ייערך אימון קליעות, ובסופו תהיה החלטה סופית בקשר לדוראנט.

קליי תומפסון אמר:

"The hardest part about being an athlete is going through injuries," Warriors All-Star swingman Klay Thompson said. "Especially when your team is playing for a championship. It sucks. I feel for Kevin. I know what type of competitor he is, and we obviously miss him dearly. But whether it's tomorrow or Game 6, we just have to do everything in our willpower to help him get back. If that's win a game and be patient, then we got to go do that."

כשהוא נשאל אם יהיה קשה להכניטס את דוראנט חזרה למשחק הווריורס אחרי שהחמיץ די הרבה משחקים הוא הגיב:

"ARE YOU KIDDING?"

תומפסון המשיך ואמר בטורונטו:

 

"He will be very welcome, I'll say that much," Thompson said. "I think it's pretty easy to realize we obviously miss him out there, and he's propelled us to two championships in the last two years. So it would be pretty storybook if he could come back and help us do the same. But injuries are the hardest part of sports. You just got to play through them — not play through them, but manage the injury. It's tough. I mean, I went through it. Kevin's is much more serious than all of ours, and I know how badly he wants to be out there. '

סטפן קרי נשאל אותה שאלה: "מה בקשר לקווין דוראנט"?

הוא ענה: "אם הוא עולה לשחק, לא משנה לכמה זמן ובאיזו צורה, הוא מוסיף לקבוצה מכל הבחינות".

אף הוא נשאל אם תהיה בעייה TO INCORPORATE דוראנט שלא שיחק עם הקבוצה כמה משחקים. הוא ענה:

"I don't think it will change much at all," Curry said. "It's just having another powerful weapon out there that can do some very dynamic things on the floor. We'll be able to adjust in transition pretty smoothly. He's been in plenty of Finals and has played well. No matter what percentage he's at, I'm sure he'll be impactful and effective out there. But again for myself or anybody in our rotation who's been playing a lot of minutes, we just have to be aggressive and smart and competitive, especially on the defensive end. And the rest should take care of itself."

2. אוהד חדש לרפטורס: רורי מקלרו!

 

רורי מקלרוי לא רק שניצח את ה-RBC Canadian Open היום. הוא BLEW THE FIELD AWAY היום עם 9 תחת פאר, 22 תחת פאר סך הכל.

ואז, מיד אחרי סיום הפרטים הרשמיים של קבלת הצ'ק והגביע, הוא נופף לעבר כולם את הגופייה של קייל לאורי, לכבוד משחק הערב.

ה-RBC OPEN הוא בהמילטון גולף קלאב, שעה דרומית מטורונטו.
*
הקהל יצא מדעתו.

3. אין, פשוט אין כקליי ת'ומפסון. תראו אותו מחקה את החיוך/צחוק של קוואי לינארד!!!

אחרי משחק 4 קליי ת'ומפסון נשאל אם הוא מאמין שיהיה לו עוד משחק גדול הערב בטורונטו.

תראו אותו מחקה את לינארד. התומפסון הזה. אין כמוהו!

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
71 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ארי
ארי
10/06/2019 3:15:11

גם עם דוראנט זו משימה לא פשוטה לנצח את טורונטו 3 פעמים מתוכם 2 משחקים בחוץ

קאווי אולי לא יודע לדבר אבל הוא מתקשר דרך המעשים על המגרש,
הכאפה שהוא בדרך להחטיף לפופ תהדהד עוד שנים…
רצית לדפוק אותי? לזרוק אותי ל"חור"? (שחקן שהביא לפופ טבעת and no it's not the other way around )
אליפות בייבי, אליפות.. בלי טימי בלי טוני בלי ג'ינובילי ובלעדיך!
תוך עונה אחת…!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 3:36:33
Reply to  ארי

להגיד שקוואי הביא לפופ טבעת זה לזלזל בכל מה שהספרס של 2014 עשו ובעבודת האימון המופלאה שהוא עשה, קוואי של 2014 לא אולסטאר עדיין אז להגיד שהוא הביא לפופ אליפות זה שקר וכזב, יתרה מכך קוואי חייב המון לצוות הפיתוח של הספרס אני לא בטוח שבקבוצה אחרת (אולי באטלנטה ואצל גולדן סטייט) בוא הופך לאותו שחקן, רק תדמיין לך מה היה קורה אם הוא היה נופל בבית קברות לשחקנים כמו אורלנדו סקרמנטו….
.
טורנטו היא ממש אבל ממש לא חור מבחינת מחייה מבחינת חיי לילה וחברה, זה אחת הערים המפותחות בעולם הבעיה זה הקור שיותר קר מניו יורק בחורף. הוא יכל לזרוק אותו לחורים לעונה כמו אינדיאנה קליבלנד.. , פופ עשה מה שראה שנכון לקבוצה.

ארי
ארי
10/06/2019 3:46:36

הזלזול של אנשים בקאווי בלתי נתפס,
האליפות האחרונה של הספרס הייתה ב2007!! מאז צוות הגאונים פופ-דאנקן-פארקר-גינובילי אמנם עשה פלייאוף כל שנה ושחקו נהדר אבל שום אליפות, עד שקאווי בא
ולא פופ לא "גידל" אותו, זה אבסורד!
זה שהוא שתקן ולא עושה הצגות כמו אמביד או ווסטברוק או איזה ערס אחר לא אומר שהוא פצצת כשרון כדורסל והוא היה מתגלה מהר מאוד בכל קבוצה, נקודה.
נכון שהוא פרח קצת מאוחר אבל זה קורה בספורט לא מעט

אם פופ כזה גאון בלהמציא שחקנים למה מ2007 הוא לא המציא עוד איזה קאווי ? אולי בתוספת פרקר 2.0 ??
צאו מהסרט

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 4:30:53
Reply to  ארי

מה זה לא המציא עוד קוואי, פופ הוא מפתח השחקנים הטוב בליגה, ראית את אליפות של 2014? לקשור אותה לשחקן אחד זה כל כך שקרי, זאת הייתה קבוצת הכדורסל שבה לא היה היירכיה שבא לא היה כוכב ברור, קוואי בטח שלא סחב אותם על הגב ובטח שלא לקח אותם לאליפות הוא לא היא הסטאר הראשי בהצגה וזה לא משנה עד כמה תנסה לכתוב נראטיב שונה , הספרס לקחו אליפות כיחידה משומנת ע, קוואי באותה תקופה לא אחד מ30 השחקנים הטובים בעולם ולא משנה איך תנסה להציג את ההיסטוריה .
.
אתה כנראה לא אוהב את הספרס או לא מבין מה פופ וצוות הפיתוח שלו עושה, הוא לוקח שחקנים שבמקרה הטוב בקבוצות אחרות היו נערי מגבות, או מחלקי בקבוקים והופך אותם לשחקנים, ברור שלכל שחקן יש תקרה שונה ושחקן שנבחר בבחירה 20 כנראה יהיה פחות כישרוני משחקן שנבחר בטופ 5 הקטע של מאמן זה להביא אותו לשם, קוואי לאונרד הגיע בוסרי מאוד לליגה, הוא ממש לא היה לברון או דוראנט… ששם לא הייתה יד של מאמן ,ואם אתה מציין שקטים הוא גם לא היה דנקן שדיברו על כישרון של פעם בדור, רק לראות מה הוא עושה לשחקנים כמו דרק וויט מארי … סימונס ששוכב במרטים של הספסל בפילי לאחר שנראה אצלו כמו שחקן כדורסל …
.
צוות פיתוח זה דבר קריטי לשחקן, זה למה כל שחקן שמגיע לאטלנטה לספרס… עושה קפיצת מדרגה כה מרשימה וכל שחקן שמגיע לאורלנדו מינסוטה סאנס … נקבר בחיים , ראית עונה שעברה את הכישרון שהיה בספרס? שום מאמן בליגה לא היה לוקח אותם לפלייאוף במערב פרט לפופ, בסוף יש עניין של כישרון והקסם לא יכול לחפות על הכל.
אם הייתה נותן לפופ את כל הבחירות שסקרמנטו אורלנדו מינסוטה… כנראה הייתה רואה עוד כמה אליפויות שלו, אני רק חושב מה הוא היה עושה אם שחקנים כמו טאונס במקום הדפוק תיבודו

אופק
אופק
10/06/2019 12:49:51
Reply to  ארי

שמע אני אוהד של הספרס ומעריץ אישי של קוואי…. אבל אתה מבלבל במוח… קוואי טוב.
ב2013 הוא פספס שתי זריקטת עונשין מכריעות במשחק 6. ב2014 הוא חנק את לברון שוב.
אבל הmvp של הגמר יכל ללכת לבוריס דיאו.
אתה מריח כמו טרול או סתם בנאדם ששונא את פופ

#לאנשכחלךקוואי

ארי
ארי
10/06/2019 14:31:22
Reply to  אופק

לא שונא את פופ, מה יש לשנוא בו?

מה שקאווי עושה על המגרש אף אחד מהרעשנים בליגה לא עושה (כריס פול גיימס הארדן פול גורג ווסטברוק והרשימה ארוכה) ועדיין כולם מנסים לגמד את ההישגים שלו ולקשט אותו בכוכביות
תפנימו שמדובר בשחקן על שעומד לקחת אליפות שנייה בגיל 28 וכמו שציינתי אליפות אחת על לברון וההיט ואחת על קרי וג"ס!!! אלו יריבות מהטובות ביותר בהיסטוריה של הליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 4:33:46

וזה ממש אבל ממש לא לזלזל בקוואי, קוואי נכון להיום הוא השחקן הטוב בעולם אני כל הפלייאוף מרעיף אליו שבחים עד כמה שהוא בלתי עציר, ב2014 הוא לא היה אותו שחקן אפילו לא קרוב, אתה לא יכול לרשום את אליפות רק על שמו בגלל שהוא לקח פיינל MVP, כמו שאתה לא יכול לרשום את האליפות על איגודלה ב2015 בגלל התואר. קוואי היה חלק משלם שהוציא הרבה יותר מסך חלקיו,קבוצה שבא לא היה היירכיה של זריקות שכדור נע מיד ליד עד שמוציאים את האדם הפנוי.

ארי
ארי
10/06/2019 4:44:06

המציאות היא שעד קאווי, אף אחד במערב לא באמת פחד מהספרס מ2007 בפלייאוף
פופ באמת מאמן מצוין אבל קאווי בהגנה אדירה על לברון שינה את המשוואה
לא חושב שקאווי היה נעלם בשום קבוצה זה היה עניין של זמן
מדובר בשחקן מקצוען מהשורה הראשונה שנותן את הנשמה באימונים ובכל שניה במשחק
פלוס גוף חזק ואתלטי בצורה נדירה וכמובן זוג כפות ידיים עצומות
פופ יודע להוציא משחקנים את המיטב, אבל קאווי זה הרבה מעבר זה כשרון מטורף

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 5:03:39
Reply to  ארי

לקוואי יש את זוג כפות הידיים מהגדולות ביותר כיום ב-NBA

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 5:04:53
Reply to  ארי

איזה הגנה אדירה על לברון זה הבעיה בלראות סרטוני הייליטס ? כל הקטע של לברון סטופר זה חרטא של התקשורת כמו שניסו למכור ב95 איך רודמן עושה עבודה טובה על שאקיל. קוואי לא האט אפילו לשנייה את לברון .
.
לברון באותה סידרה קלע 28.2 נקודות ב57% מהשדה ו51% מ3, 65% אפקטיבי ו68% טרו שוטינג. לברון היה מתפלל שבכל סדרה יעצרו או יאטו אותו ככה, מי שהפסיד בסדרה זה מיאמי לקבוצה טובה יותר.
.
קוואי היום שלדעתי הוא השחקן הטוב בעולם קולע מול הלוחמים 30.8 נקודות ב53.5 אחוז אפקטיבי ו65% טרו שוטינג.
.
שוב לשנות את ההיסטוריה ולהתאים אותו לנראטיב לא באמת ישנה הספרס היו שלוה אחת של ריי אלן מלקחת אליפות עונה לפני, שהיה להם מאצאפ מדהים מול מיאמי, זה לא משנה בכלל האהבה לקוואי ב2014 הוא לא היה הכוכב הראשי אלא חלק מקבוצת כדורסל אדירה ללא היירכיה ברורה, קוואי היה מאוד בוסרי כשהגיע לליגה ונדרשה יד מכוונת של מאמן, הוא הגיע עם קליעה מאוד בוסרית עם קבלת החלטות לא הכי טובה, כדרור שהשתפר מאוד .
.
לא היה מדובר באיזה אתלט על כמו יאניס שהקפיצה באה בגלל קפיצה אתלטית אדירה . (אצל יאניס האמת אני רואה הרבה פחות מגע של מאמן פרט לנתונים הפיזיים שקפצו והפכו אותו למפלצת של היום.)

מוש השור
מוש השור
10/06/2019 7:22:01
Reply to  ארי

לקרוא לטורונטו חור??? ועוד אחרי סאן אנטוניו??? זה כמו שדימונה יגידו על תל אביב שזה חור 😂😂

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 16:05:39

הוא כתב בפרוש שטורונטו אינה חור

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 16:06:22
Reply to  מנחם לס

לדעתי אחת הערים הדינמיות בכל צפון אמריקה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/06/2019 9:07:43
Reply to  ארי

הסבירות שהרצון לתקוע לקוואי, אם בכלל היה כזה, השפיעה על השיקולים של פופ, נראית לי נמוכה ביותר עד אפסית. סביר יותר להניח שהוא פשוט לקח את ההצעה הטובה ביותר בעיניו מבין אלו שהוצעו לו.

מכיוון שלדעתי פופ טעה בהעדפת דרוזן על צעירים ובחירות, אפשר בהחלט לטעון את ההפך הגמור – שקוואי הרוויח מהמעבר לקונטנדרית בטרייד עבור כוכב אחר, במקום להעביר עונה בפיניקס או בסקרמנטו למשל.

Smiley
Smiley
10/06/2019 12:13:37

לדעתי פופ התעקש לשלוח אותו מזרחה כדי לא להתחרות איתו במערב

Smiley
Smiley
10/06/2019 12:13:55
Reply to  Smiley

להתחרות נגדו כמובן

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 3:27:19

תודה מנחם, לדעתי דוראנט לא ישחק, ואליפות תוכרע, כל הסיפור עם דוראנט זה משחק מוחות שנרסס לא קונה הוא לא כשיר לשחק.
.
3. קליי תומפסון ענק, הרבה שואלים איך הוא צלף כל כך טוב במיוחד מקו ה3 התמונה הזאת מסבירה הרבה
https:/twitter.com/SI_ExtraMustard/status/1136482004697067520?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fd-6635924171137032314.ampproject.net%2F1905292322390%2Fframe.html

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 3:36:34

לדעתי הוא ישחק כברירת מחדל. הוא יופיע לבוש לשחק לדעתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 4:42:37
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם , לדעתך באיזה כושר הוא יחזור? , הוא לא שיחק מעל חודש!! אני לא מבין גדול בפציעות, למען האמת עדיין לא הבנתי מה הפציעה מתיחה ? באיזה חלק? יותר מדי עמום אין דיווח קונקרטי. מה המשמעות של פציעה כזאת לצעד הראשון המהיר וארוך שלו בשבועות הקרובים, עד כמה היכולת לשנות כיוון תיפגע ? , מה הסיכוי לפציעה חוזרת במקרה שהמתיחה לא מחלימה לחלוטין?

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 5:02:05

tאם אין קריעת סיבים וכו', סתם מתיחת שריר רצינית פשוט מגבילה את התנועה. לגוף ישנה מערכת הגנה שהיא 'מחליטה' כמה תוכל לנוע. במתיחת שריר רגילה, חזרה לפעילות כמה שיותר מהר אפילו מומלצת. אבל אני בטוח שאצל דוראנט היתה פציעה יותר חמורה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 5:05:36
Reply to  מנחם לס

תודה רבה

מבין קטן
מבין קטן
10/06/2019 5:39:17

תודה מנחם
מת על האמריקאים האלה שאצלם רוקי 4 זה החיים האמיתיים – דראגו (קוואי) מפיל את אפולו קריד (קרי) לקרשים ואז רוקי (דוראנט) קם מהקרשים וחוזר לנצח בברה"מ (אייר קנדה)…
וברצינות – טורונטו בבעיה גדולה, אם דוראנט באמת כשיר, ולא מנסה בכוח לחזור בשל ההזדמנות הנדירה לגאול את עצמו. אמנם הפכתם את טורונטו למפלצת ואת קוואי לג'ורדן אבל מדובר בקבוצה מוגבלת התקפית.
מה שבטוח שעם דוראנט הרייטינג של משחק 5 יקפוץ לשמיים

Smiley
Smiley
10/06/2019 5:41:12

לדעתי דוראנט לא ישחק. וגם אם ישחק, לחזור אחרי חודש ישר לתוך האיטנסיביות של הגמר, במצב הזה, זה לא ישנה הרבה לדעתי.
.
לדעתי אם ישחק, הסיכוי לפציעה חמורה יותר הוא הרבה יותר גבוה מאשר ניצחון של הווריורס.
אין קסמים, הבנאדם לא שיחק חודש וקצת, אפילו לא התאמן כמו שצריך עד הדיווח היום שעלה לאימון, שגם ככה זה אימון קל בין משחקים ולא ממש אינטנסיביות של משחק (שלא לדבר על משחק גמר).
.
דוראנט משחק זה יותר בשביל המורל המנטלי של הווריורס (או של האוהדים שלה). ויחד איתו, כרגע הראפטורס הם המועמדים לנצח את המשחק הזה ולחגוג היסטוריה.
הווריורס תלויים הרבה יותר בשחקנים האחרים שלהם מאשר בדוראנט שחוזר מפציעה אחרי חודש בחוץ.
לדעתי כולם יודעים את זה, וגם הצוות של דוראנט (והוא עצמו) מודעים לכך שאם הוא משחק הוא כנראה מסכן את הקריירה שלו, כי האזור רגיש ומועד לפציעות במצב זה.
.
מציין, כי חוות הדעת היא לא של אדם בעל הכשרה רפואית 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 7:16:08
Reply to  Smiley

מסכים

MJ234523
MJ234523
10/06/2019 7:58:50
Reply to  Smiley

מצד שני גם על קווין לוני אמרו שהוא גמר את העונה והנה הוא חזר לשחק תוך משחק אחד

עכבר
עכבר
10/06/2019 10:16:51
Reply to  MJ234523

פציעות שונות לגמרי, לוני נפצע בעצם הבריח, הוא צריך להימנע ממגע בחלק העליון של הגוף, KD פצוע ברגל הוא לא יכול להימנע מריצה, קפיצה, עצירה במקום וכו', זה ההבדל

ראס א שטן
ראס א שטן
10/06/2019 6:07:24

אם דוראנט ישחק לא משנה באיזה כושר יהיה ניגוב. גם חצי פצוע ולא בכושר הוא ירכז עליו שמירה מה זה לא עדיף על ליוינגסון או קוק?
דוראנט צריך לעלות עם המוזיקה של רוקי. מקווה שיחזור במלוא הדרו ויעשה 3 0 😎

ראס א שטן
ראס א שטן
10/06/2019 6:07:59

The eye of the snake

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
10/06/2019 6:38:37

תודה, שמעון. הייתי קצת בלחץ, אבל עכשיו אני רגוע.
יש תחזית "ניגוב", מה שמבטיח לילה נטול לחץ לאוהדי טורונטו…

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 6:45:26

גיא חשבתי חתמת על הסכם אי תקיפה עם טמיר, אני לאמוכן לקללת הרשע אל תעשה את זה לקנדים!! זה לא הוגן.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
10/06/2019 6:49:04

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 7:59:18

אשך שמעון וגיא , אני חושב שאחרי שטורנטו יקחו אליפות מגיע לגיא גם טבעת, במשך שנים גולדן סטייט הייתה הדרלינג של הליגה זה שהמזל הרע לא פגע בה, שהייתה חסינה מפציעות אלה שהיריבות שלה נפלו כמו זבובים (פול פעמיים קוואי קיירי לאב, לברן …), חצי שנה כתב אליה , והפיל עליה אסונות שהיא לא יכלה להתמודד איתם, ג’א אתה הMVP האמיתי ויש לך חלק לא פחות חשוב מזה של יוגיירי וקוואי באליפות.
.
בתוך 3 שנים אם גיא ממשיך לכתוב על הלוחמים הם הופכים להיות הסאנס. רק לראות את הקללות שהוא הפיל על הלייקרס השנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 8:40:06

אין ספק שזו מעבודותיו המרשימות ביותר.
במקום יוג'ירי אני מחתים אותו למקס.

דה שוט
דה שוט
10/06/2019 8:53:31

כל מילה

ראס א שטן
ראס א שטן
10/06/2019 9:15:29

אין ספק שלגיא מגיע חוזה מקס מיוגירי. הוא פירק את הלוחמים לבדו. קאווי רק היה הסיד קיק. גיא עשה 2 מהלכים נטש את הראפס ולא הימר עליהם כאלופה אחרי ששנים היה עם הראפס ואז שינה את שמו לגולדן אלי פו פו פו למרות שהוא מעולם לא האמין בזה כנראה שהפניקס ניחן בכוחות גדולים ביותר שלעיתים אינם ניתנים לשליטה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 10:00:07

בנוסף שמעון מגיע לו קרדיט גם על חיסול האופוזיציה במזרח.
הוא הילל את מילווקי ללא הרף ולא הותיר להם סיכוי – שיטת "אדמה חרוכה".
הוא שבר את כל הקונבנציות של שיטות אמנות הלחימה המקובלות וניצח בשתי חזיתות בו זמנית!
גיא זה ה-ENDGAME, הנשק שובר השיוויון בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 10:11:47

שמעון גם כתב על הכישרון של אוקלוהמה ופילי, לא הותיר להם סיכוי,
אם תסתכלו תוכלו לצפות בשיטת מקל וגזר, במערב גיא חיסל אותם עם המקל במזרח שמעון הכניס להם את הגזר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 10:18:56

התכוונתי לגיא, אבל אתה צודק ברוך – גיא ושמעון זה צמד ה-TAG TEAM החזק בהיסטוריה!
אם הם משלבים כוחות (גיא – גרשון, שמעון – בלאט) הם יכולים להוביל גם את הסנטה קרוז ווריורס לאליפות הנבא!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 10:32:04

אני מסכים, הפיניקס האפל והאיש שמאמין בראסל, גמרו וחיסלו את כל המתחרות. דיברנו הרבה על דריימונד גרין ואם הוא אולסטאר או לא ואיזה בחירה לקחת אותו, אם אני GM והבחירה 1 אצלי אני לוקח ראשון לקבוצתו את גיא, דוראנט אולי יכול לקלוע 30, גיא יכול לחסל קבוצות רק בכוח המחשבה. ההיסטוריונים מספרים שאריזונה הייתה גן עדן טרופי, מקום היווצרתם של אדם וחווה, עד שקללת הפינקס האפלה הגיע.
.
כמות הפציעות שנגרמה לקבוצות שעליהם עלה היא חסרת תקדים, בלייקרס לא נותר אדם בריא, אפילו המלכה נפצעה, בגודלן סטייט הוא נתן לצותת הרפואי עבודה שלא נגמרת, דוראנט קאזינס , לוני , קליי איש הברזל הילל אותו במשחק 2 במשחק 3 פצוע
.
אוהדי גולדן סטייט הקריבו קורבן לרחמים קווין קוק ואיזה אוהד אסייתי שקם 10 דקות לסוף המשחק , לצערם אין להם סיכוי.

אור
אור
10/06/2019 10:45:25

חחחחח הרגתם אותי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 11:25:59

אתה יודע מה אני כבר לא בטוח.
אם שניהם אומרים משהו ותמיד קורה הפוך, מה יקרה אם נחבר ביניהם?
יש מצב שהם יחזו את הכל במדויק!
מינוס כפול מינוס = פלוס
יש מצב שניצור את מכונת החיזוי המדויקת בהיסטוריה!

אור
אור
10/06/2019 11:31:53

האשך מדבר כאילו הוא לא הטיל קללות פעם אחר פעם 🙂 מה יקרה כאשר תעודד קבוצה עליה גיא יהמר?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
10/06/2019 11:41:50

טמיר, איך שאתה מצטנע. הולם אותך.
אבל אני, חבר שכמותי, נמצא כאן בשביל להלל, לשבח, ולחגוג, את עצמתה הבלתי נתפסת של קללת האשך.
.
את החוליה הראשונה לתקומתה של הראפטורס במהדורתה הנוכחית, אתה במו פיך בנית:
.
"תודה רבה, פוסט מצוין.
למרות זאת, אני לא מסכים עם כמה מהנחות הבסיס.
1. לדעתי קוואי בסוף יישאר. מה שאנחנו שומעים עכשיו זה קולות של אנשים בסביבתו, שמדברים בשמו ולא את קולו האמיתי.
קולות אלו מועצמים מעבר לכל פרופורציה ע"י אנשי המדיה הצמאים של תקופת המלפפונים."
.
(18.8.2018 , פוסט של אוהד ס"א. "חנות הממתקים של פופ")
.
העובדה שזה 3 – 1 ולא 2 – 2?
עבודה מדהימה מצדך:
"לא נתפס שההפרש רק 4."
(גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!)
.
"יגדל בשלישי."
(אשך טמיר המקורי)
.
ואז בשביל לוודא הריגה –
"הריצה תבוא בשלישי".
.
עלה והצלח, חזק ואמץ, יישר כוח, וכל הכבוד!
(מקווה לראותך ממשיך בתרומה הנכבדת גם הלילה. כלום לא גמור!)
.
(משוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!)

דינגו
10/06/2019 12:51:27

יואו אני צוחק פה ברחוב כמו דביל 😂😂😂😂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
10/06/2019 13:57:08

חברה גמרתם אותי.
זה אחד השירשורים הטובים בתולדות הופס.
קרב אפי עם שתי הארכות!

no funny shtuff
no funny shtuff
10/06/2019 16:13:22

נהדר ומבדר!!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 13:03:41

וואו שני קללות על ביחד , ועוד זאת של שמעון שבה כתקן אולסטאר , הקמתם ממש סופר טים נגדם, פלא שהם נראים ככה? חיסול מ3 כיוונים.

מבין קטן
מבין קטן
10/06/2019 6:11:19

לוגית אתה צודק
אבל דוראנט יודע שאם הוא משחק סביר והלוחמים לוקחים שלושה משחקים אז:
1. הוא מביא לעצמו גאולה, וכותב על שמו שלוש אליפויות באופן ברור לכולם.
2. קיים סיכוי שהוא FMVP שלישי ברצף, והוא נכנס חזק לתוך דיבורי הר ראשמור.
אין ספק שזה ניתוח רגשי ולא לוגי, והסיכויים האמיתיים לתרחיש כזה אפסיים, אבל מי אמר שאסור לפנטז…

no funny shtuff
no funny shtuff
10/06/2019 6:47:40

כנראה (לדעתי בטוח!) שדוראנט לא ישחק הלילה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 7:18:56

תודה דוק, סמיילי סיכם את דעתי מצוין

Ip
Ip
10/06/2019 7:22:50

לדעתי גם אם דוראנט ישחק,הוא ישותף לדקות מאוד קצרות, כמעט סמליות, והמהלך הזה נועד בעיקר להכניס אי שקט אצל טורונטו שכרגע התחושה היא שמול מה שהם פגשו עד עכשיו הם פשוט עדיפים.

משה פ
משה פ
10/06/2019 9:33:33
Reply to  Ip

מסכים לחלוטין. אני חושב שכל הליגה למדה את הלקח ממקרה איזאייה תומאס.
לא דוראנט ולא סטיב קר יסכנו קריירה של שחקן שנמצא בשיאו, אפילו אם אליפות מוטלת על הכף.

כל הדיבורים על דוראנט הם חלק מלוחמה פסיכולוגית שמטרתה לערער את בטחון טורונטו.

אם הוא ישחק, זה יהיה בעיקר בשביל חיזוק מנטאלי לקבוצה ובשביל לשבש את הגנת היריב. שהרי טורונטו, דוראנט פצוע או לא, לא יקחו סיכון ויצמידו לו שומר אישי מיד כשיעלה למגרש.

השיתוף שלו במשחק יהיה מוגבל מאד, בעיקר זריקת שלשות והנעת כדור. לא נראה לי שיסתכן בחדירות לסל או בקפיצות לריבאונד.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
10/06/2019 7:29:08

סיטואציה מעניינת.
טורונטו בהובלה שרק קבוצה אחת הצליחה לאבד בהיסטוריה (😉), כאשר מהצד השני אותה קבוצה שאם תחזור, תגאל את עצמה מאותו הפסד.
בנוסף, דוראנט – אם חוזר ומביא ניצחון, הוא גואל את עצמו מהתדמית שנדבקה לו כאשר אפילו אחרון האוהדים של הלוחמים יהיה חייב להודות בחשיבותו (בדיוק הרגע המושלם לעזוב), כאשר הוא בנוסף מעלה את המורשת שלו 5 רמות למעלה.
שלא לדבר על קוואי, שאם סוגר סיפור ומביא אליפות הוא הופך לשחקן הטוב בליגה ללא שום ספק בנוסף להקפצת המורשת שלו שלוש רמות למעלה.
ככה או ככה המשחק הלילה הוא חובת צפייה.

נתן
נתן
10/06/2019 7:48:51

נחמד שאנשים מנתחים את הסיטואציה מנקודת מבטו של האוהד.
קודם כל, ההחלטה הסופית אם לשחק או לא היא של דוראנט. סטיב קר לא יכול לזרוק אותו למגרש אם הוא לא כשיר, אלא אם דוראנט מסכים לכך.
שנית, המורשת של דוראנט אולי תתחזק אם יחזיר אותם מ 3-1, אבל הנחיצות שלו לג"ס תמשיך להיות ברורה גם אם יפסידו.
לגבי הסיכון, הוא שחקן בשנת חוזה, אם הוא עולה לשחק ונפצע, או משחק גרוע בגלל הפציעה, החוזה הבא שלו בסכנה, כאשר במקרה הראשון, אפילו ג"ס לא תחתים אותו מיידית לפני שתבין את חומרת הפציעה.
ראינו בעבר איך קבוצות נבא מתייחסות לשחקנים פצועים, ראינו איך המנוחה עזרה לקאווי.
לדוראנט לא שווה להסתכן, אלא אם הוא כשיר 100%.

עידן
עידן
10/06/2019 8:54:37

אני באופן אישי חושב שזה המשחק האחרון העונה עם או בלי דוראנט יש תחושה שלרפטורס יש שליטה מוחלטת על הסידרה. האמת קיוויתי למשהו ארוך יותר אבל זו התחושה

זה נראה שבפעם הראשונה בשושלת הזו יש קבוצה שהצליחה לשבור את הלוחמים מבחינה מנטלית

לי באופן אישי זה קצת מזכיר את הגמר שהספארס ניצחו את ההיט, גם שם זה הרגיש שקבוצה גדולה נמצאת בסוף הדרך שלה ולא משנה מה היא תעשה היא לא תצליח לנצח

משה
משה
10/06/2019 9:32:12
Reply to  עידן

+100
מצטרף לכל מילה (אם יורשה לי..)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 10:06:51
Reply to  עידן

מסכים עם התחושה שטורונטו שולטים לחלוטין בסדרה אבל מסתייג מההשוואה להיט.
ההיט היו מפורקים חברתית והיה ברור שלברון בדרך החוצה (הוא היה על אי ושיחק עבור עצמו חבריו פשוט ויתרו).
גולדן מאוד מחוברת וחזקה ולוחמנית ועוד יכולה לעשות משהו.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2019 10:16:17

דוראנט זה בדיוק לברון צעיר מבחינת הרדיפה אחר טבעת הוא יעבור למקום הקל ביותר, אחרי שהוא רואה את הגמר הוא ייברח בריצה, הם עדיין יהיו קבוצה טובה בלעדיו לא אלופה.
.
אני אתן לנביאים פה לדבר וישים את הקטע הזה:
https://youtu.be/P34ku_qSTHI

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/06/2019 11:28:06

הקליפרס זאת אפשרות ממשית ביותר

E.C
E.C
10/06/2019 9:27:04

אין מה לומר, הווריורס לא במצב טוב. אמנם יש קבוצה שחזרה מ3-1 בגמר. אמנם הם עצמם חזרו מ3-1 בסדרת פליאוף…
אבל מכאן ועד להירגע ולתלות בדוראנט תקוות כל כך גדולות?
לדעתי הרגיעה המנטלית הזו דווקא גרועה להם. דוראנט מרגיע אותם, הם אמורים להגיע לחוצים, כואבים, נוקמים וכועסים.
קר אתמול אמר: אנחנו לא לחוצים אנחנו פשוט מול אתגר מיוחד (בערך…) אז חבל שאתם לא לחוצים כי ככה לא מנצחים אליפות.
בטח לא קבוצה כמו טורונטו. איבקה, סיאקם, קוואי, לאורי… חבורה של קשוחים.
מה המצב של לין ואננובי? למה לא לשחק על לין יותר, לדעתי מזמן כבר הוכיח את עצמו.

Smiley
Smiley
10/06/2019 12:26:11
Reply to  E.C

לין?!?! ונווליט עושה עבטדה מצויינת. איפה אתה מוצא ללין דקות? ועוד הרוטציה התקצרה… להעלות את לין זה לתת מתנה לווריורס

Gl
Gl
10/06/2019 10:31:14

דוראנט לא צריך להיות במיטבו כדי להשפיע בשביל לשנות סידרה אתה צריך לשבור תמומנטום איכשהו במצב השחיקה שהלוחמים נמצאים זה יכול לקרות רק אם דוראנט יעלה זה הדבר היחידי שיכול להעיר אותם
אפילו אם יעלה רק לעשר דק ויאפשר את הסמול בול שפשוט אין להם אפילו שחקן 1 לשים במקומו בהרכב הזה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
10/06/2019 10:58:35

התגובות פה מצחיקות אותי,דוראנט בלי רגליים זה עדיין עדיף על קווין קוק או מקיני,הוא נותן ריווח לקארי קליי ודריימונד כי אתה לא משאיר אותו לבד.

דוראנט אחרי חודש בלי משחק שווה לפחות 20 נק',ואלו 20 נק' שיכולות להכריע משחק,במיוחד בהנחה שקוואי ישמור אותו הוא לא יכול לעזוב אותו ולעזור בהגנה מה שהוא עושה בצורה מצויינת עד עתה בסידרה.

Smiley
Smiley
10/06/2019 12:27:47

כדי לתת 20 צריך להיות מסוגל לרוץ… לקפוץ… לשחק באינטנסיביות… דוראנט עושה רושם מרחק תנועה לא נכונה או יותר מדי עומס מלקרוע את האכילס

צביקה
צביקה
10/06/2019 11:40:57

הקטע של זמן המשחק שהוא לא שיחק, לדעתי ממש לא רלבנטי. דוראנט בגמר ובכלל דוראנט בפלייאוף (ובכלל דוראנט על המגרש…) זאת מכונת כדורסל קטלנית שאין שום תרופה נגדה. הדבר היחיד שבאמת חשוב זה מצב הרגל שלו ואיזה מגבלות זה שם עליו במידה והוא משחק. חלודה לא תהיה כאן . אפילו לא פירור חלודה.

המשגיח
המשגיח
10/06/2019 12:27:24

תודה דוק.
אני בכלל לא בטוח שהוא חוזר. מקווה שכן

Captain Beefheart
Captain Beefheart
10/06/2019 12:57:26

ניצחון במשחק 5 עם דוראנט זה הרבה יותר מ"אפשרי". הבה לא נשכח שמול הסינדרלה מהמזרח יש קבוצה שבה משחקים קרי, קליי וגרין. שלישיה שלבדה יכולה לכרות תעלת פנמה שלישית ביומיים ולשחק אותה אוונג'רס כשהקוביות מסתדרות להם. תוספת דוראנט במינון נכון לגמרי יכולה להביא להם את המשחק החמישי, ואז שישי באורקל זה די באנקר. ואז נקבל את מה שמגיע לנו – משחק שביעי בגמר ובו אללה קארים.

Ido
Ido
10/06/2019 13:43:07

אנשים. אנחנו מדברים פה על קווין יסדר! הוא כבר סידר דברים יותר מסובכים מזה.
אליפות NBA בייבי.

מנחם לס
מנחם לס
10/06/2019 16:15:29

תודה לכולם

no funny shtuff
no funny shtuff
10/06/2019 16:18:08

גם אם דוראנט ישחק וגם אם לא (אני מאמין שלא), המשחק הלילה הוא סופר חשוב למורשת של סטף קרי. יעקבו אחריו עם זכוכית מגדלת.
משחק ענק שלו וניצחון של הווריורס ואנחנו נדבר אחרת ונחשוב אחרת על המשך הסדרה.

סגירת תפריט
71
0
Would love your thoughts, please comment.x