"לבן" ניצח "כחול" במשחק נפלא לארה"ב הבוקר (עם אתגר), ומכתב לגולשים / מנחם לס

הלבנים ניצחו את הכחולים 106-128

 

הלבנים עם המאמן מונטי ויליאמס ניצחו את הכחולים עם המאמן ת'יבודו 

תאור המשחק אחרי המכתב לגולשים

 

אמש נערך משחק אימון אחרון בין "הלבן" וה-"הכחול" של 25 שחקנים שהוזמנו לסגל ארה"ב. המשחק הזה נראה בחלקים מסויימים כמו משחק שביעי על אליפות ה-NBA. עוד נחזור לזה אחרי המכתב לגולשים.

הקבוצה הלבנה משמאל לימין (בזיג-זאג – אחד למטה ואחד למעלה לפי מי שיותר בשמאל): מייקל קיד-גילכריסט, אנדרה דרמונד, קיירי אירוינג, דאנדרה ג'ורדן, מייקל קונלי, טיילר זלר, טיי לאוסון, קנת' פריד, דרו הולךידיי, ריאן אנדרסון, צ'נדלר פרסונס

 

 

הקבוצה הכחולה משמאל לימין (ללא התחשבות ביושבים או עומדים): קליי ת'ומפסון, לארי סנדרס, האריסון בארנס, דמר דרוזן, דריק פייבורס, בראדלי ביל, אנטוני דייויס, דמיאן לילרד, דמרכוס דרוזן, דיון ווייטרס, גרג מונרו, קמבה וולקר, גורדון הייוארד

 

אגב, פרשן המשחק היה אייזיה תומאס, וכמה שאני לא מסמפט אותו עלי להודות שפרשנות מקצועית כזאת לא שמעתי אף פעם בכדורסל. הוא מכיר כל שחקן. את כל המעלות והמגרעות. יודע לקשר לעבר. יודע לקשר לאליפויות המכללות. קליניקה של שידור!!!

סכום המשחק, מילים על הנבחרת, ואתגר אחרי מכתבי לגולשים

 ********************

 מכתב חשוב לגולשים

ראשית, תודה לכולם על ההשתתפות הנאה וההתגובות בעונת מלפפונים זאת. מספר הכניסות לאתר לא יורד מ-5,000 ליום, וישנם ימים שיש לנו מעל 7,000 כניסות ליום. בימים שמומי כותב הוא שוכר הליקופטר שמשליך פתקאות בכל מדינת ישראל המודיע שיש פוסט של מומי, ואז מספר הכניסות מפוצץ את המונה.

רציתי שתדעו שהמשפחה מהוד השרון הגיעה לביקור אצל הסבא (הדוקטור) והסבתא (גייל אשתי, אוהדת לייקרס דפוקה). הם ואנחנו כבר שבוע כאן ובאטלנטה, ומחר יוצאים לשבועיים ללאס ווגאס ו-(ו…ממש קשה לי לכתוב…)  – לוס אנג'לס. יש גם שם קרובים וחברים, מה לעשות.

דבר אחד אני יודע: לפני שאני חוזר לגרינוויל מאל.איי אני לא סתם מתקלח. אני הולך ל-CAR WASH – כן, רחיצת מכוניות אוטומטית – לעבור בגופי הערום בלי מכונית ובלי בטיח דרך מברשות הענק שיינקו אותי וייבשו אותי  HEAVY DUTY  כדי שלא תישאר בי אף טיפת ליכלוך מלוס אנג'לס. אף טיפת אבקה. גם לשרינק אני הולך כדי לעבור שטיפת מוח כדי שלא יישאר זכר לזכרון על אל.איי.

אני כותב כל זאת כדי שתדעו שבשלושת השבועות  הבאים אני לא נמצא על המחשב כרגיל וקצת אעלם מהתגובות וכנראה לא אצליח להמשיך עם הטור היומי על השאלות לקבוצות והחמישיות באופן רצוף. אעשה כמיטב יכולתי.! אבל כל השאר נימשך כרגיל. אולי אצטרך מעט יותר עזרה מהצוות, אם-כי היום – בעיקר עם אנשי הצוות רועי ויינברג , אהרון שדה, מומי החציל והשאר – וכן אריה מליניאק, הבלוגים של יובל עוז ודנסקי,  והכתבות של  רועי אסין ויאיר זעפרני, וממחר (כבר היום) מצטרף גם דובי עופר, אנחנו מסודרים. לאט-לאט אני אוסף הנה צוות כתבים שלא יהיה כמוהו באף אתר כדורסל אחר בישראל. אני אמשיך עם הטור היומי כשאוכל, ואמשיך להכניס "אגדות".

אני עדיין מחפש שני מתנדבים לכסות ערב אחד של משחקי NBA פעם בשבוע, כל אחד. נא לפנות אלי ל-

sefersheli@hotmail.com

ולהזכירכם שוב, זה מוסיף הרבה לאתר אם לשמכם בתגובה מצורפת תמונה. כניסה לאתר  גרביטר שמאפשרת זאת פשוטה מאד:

נכנסים לאתר 

Gravatar.com

וכל ההוראות שם. ניתן כמובן אפילו להכניס בינתתים או בצורה קבועה את לוגו קבןצתכם בישראל או בארה"ב, תמונה של חציל בטחינה, או תנונה שלכם עם הבן. הכל הולך, בטעם טוב כמובן. עושים זאת פעם אחת וזה יישאר לכל תגובותיכם.  אם לפעמים כשאתם מנסים להגיב שמכם וכתובת האימייל שלכם לא מופיעה, אז שוב יופיע שמכם ללא האיור או התמונה. במקרה כזה כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ היכן שכתוב "להתנתק מהמערכת" ואז כשתתגלגלו למטה למקום שרציתם להכניס תגובה, שמכם יופיע אם כתובת האימייל, ואז גם התמונה או האיור ייכנסו.

בגרבטאר לבחור אופציה "G")

גם הוספת וידיאו לתגובות חשובה מאד אם היא במקום. פשוט מעתיקים את כתובת הוידיאו ביוטיב ומדביקים למסר!

אז אני אתכם כמעט כרגיל, אבל קצת פחות מהרגיל, בשלושת השבועות הבאים!

 

****************************

נבחרת הכדורסל של ארה"ב

 

הערב קיירי אירוינג היה טוב בהרבה מדמיון לילרד

 

 

במשחק האימון האחרון של "25 שחקני הדור החדש" (כל השמות תחת התמונות כולל מרקוס סמארט ודאג מקדרמוט שהשתתפו באימונים אבל לא במשחק בו היו 12 שחקנים לכל קבוצה, אבל במשחקי אימון בתוך הסגל דאג מקדרמוט נראה מצויין ממש!) ניצחה הנבחרת הלבנה את הכחולה 106-128. החצי הראשון הסתיים ב-51-53 ללבנים, ועד כמעט סוף הרבע השלישי המשחק היה צמוד. המשחק התחיל בשקט אבל הלך והתחמם, הלך והרצין, הלך ונעשה פיזי ואגרסיבי יותר ויותר. לחמו כאן לא סתם על גאווה ורפיוטציה, אלא על מקום בסגל ארה"ב בכדורסל. פעם שחקנים מצאו תרוצים לא לשחק. היום כולם עומדים בתור כי התחרות לעשות את הקבוצה היא הקשה והחמורה שהיתה אי-פעם. פשוט ישנם יותר מדי שחקנים צעירים מצויינים. והערב כל אחד לחם את מלחמתו. זה לא היה משחק אול סטאר – – זה היה משחק על כל הקופה, לכל שחקן.

המשחק היה שקול עד שקיירי אירוינג התחיל לתעתע ב-'רביעי' והוביל את הלבנים במרוץ קדימה. הוא נראה הערב כשחקן בלתי ניתן לעצירה. זה לא ה-23 נק' שקלע וכל האסיסטים. זאת המהירות, הקלות, והגאוניות שבמשחקו. גם ג'ון וול 'הכחול' היה מצויין, ואם נותנים לי היום לבחור בין 'הצמד הוותיק' כריס פול וראסל ווסטברוק או אירוינג-וול, לא הייתי בוחר בוותיקים כל כך מהר. אני חותם לכם על דבר אחד: הוא בנמבחרת ל-2014 (אליפות העולם) ול-2016 (האולימפיאדה בבראזיל). הוא נתן הערב קליניקה לפנתאון.

קולאנג'לו – הבוס של הנבחרת – חילק את כל השחקנים לשתי קבוצות: אלה ששיחקו הערב הם "הדור החדש" והוא קרא את שמות שחקני "הדור הישן" – כריס פול, דרון ויליאמס, סטפן קרי (???), דריק רוז (פוינט גארדים). ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, דוויין ווייד, קובי בריאנט, ואנדרה מילר – השוטינג גארדס של "הדור הישן". הסמול פורוורדים 'הישנים' הם כרמלו אנטוני, פול ג'ורג', אנדרה איגודלה, וריאן אנדרסון (למרות שהשתתף במחנה האימון ושיחק הערב). הפאור פורוורדים הם קווין דוראנט, בלייק גריפין (???) ולמרכוס אלדרידג', והסנטרים הוותיקים הם דווייט האוארד, קווין לאב, ברוק לופז, וטייסון צ'נדלר.

 

מונטי מאמן הלבנים. לקחו את המשחק בשיא הרצינות

 

הוא אמר אחרי המשחק שהנבחרת לאליפות העולם 2014 תורכב מ-6 שחקנים ששיחקו בלונדון, ו-6 שחקנים ששיחקו הערב. ל-2016 הכל פתוח.

לברון ג'יימס שוחרר מ-2014, אבל הוא עדיין לא החליט אם יציג את מועמדותו ל-2016. הוא השתתף בשלוש אולימפיאדות, ונתן את שרותו לנבחרת ארה"ב. מעתה זוהי החלטה שלו.

מי היו מצויינים הערב? בקבוצה הכחולה המצטיין היה אנטוני דייויס שקלע 22 ב-10 מ-13 עם 7 ריב'!  הריסון בארנס היה מצויין. ג'ון וול טוב-פלוס. גרג מונרו – טוב. גורדון הייאוארד טוב-פלוס. בלבנים מלבד קיירי הצטיינו דאנדרה ג'ורדן, דרו הולידיי, פרסונס (טוב מאד!). קנת פאריד היה מצויין בחצי הראשון ולא שיחק מספיק בשני.

למעשה לא היה אף שחקן רע. לכל אחד היו את הדקות שלו. אלוהים, תחשבו על הפוינט גארדים: קיירי אירוינג. ג'ון וול. טיי לאוסון (טוב!), דרו הולידיי (טוב מאד!). קמבה וולקר – כמה מבצעים מצויינים. דיון ווייטרס – לעתים מצויין. ויד את כריס פול, דרון ויליאמס, סטפן קורי, ודריק רוז. וואללה לא הייתי רוצה להיות המאמן שצריך לבחור 3 פוינט גארדים מהחבילה הזאת! (ורגע, גם ראז'ון עלול לחזור לסגל!).

צרות של עשירים.

בגדול, האמריקאים סוף סוף לוקחים את העסק ברצינות. כבר מכינים קבוצה לא רק ל-2014 אלא כבר חושבים על 2016. הכדורסל האמריקאי מסודר לשנים רבות.

*************************

אתגר: איזו נבחרת היית בוחר ל-2014 בהסתמך על הודעתו של קולאנג'לו שהוא יבחר 6 אולימפיים, ו-6 'חדשים'.

************************

 

 

 

הריסון בארנס: אחד הטובים הערב!

 

דיון ווייטרס

 

דרו הולידיי לפני המשחק

 

 

קאזינס

 

 

גורדון הייאוארד נגד פול ג'ורג'

 

 

ג'ון וול

 

 

שני הפוינט גארדים של העתיד (אם לא ההווה!) – אירוינג ווול

 

 

לקחו את העסק בשיא הרצינות

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. אולימיפיים (מינוס לברון שאמר שלא ישחק, אם היה משחק הייתי מכניס):

    דוראנט, פול, הארדן, קווין לאב, כרמלו אנטוני, ראסל ווסטרברוק.

    חדשים:

    הווארד, רוז (היו פצועים ב-2012), ג'בארי פארקר, רונדו, בלייק גריפין, פול ג'ורג'.

    אני לא בטוח אם דאנקן וקובי לא יפרשו עד אליפות העולם. אם לא, אז דאנקן היה נכנס במקום גריפין.

  2. אולימפים: דוראנט, פול, הארדן, דיוויס (בטח עד אז הוא ישתפר), כרמלו, ווסטברוק.

    צעירים: פול ג׳ורג, קיירי אירווינג,דמארקוס קאזינס, בלייק גריפין, רוז (לא שיחק ב2012) וגון וול

  3. תהנה בחופשה
    השחקנים שהייתי מרכיב עבור נבחרת הפסים

    אולימפיים – דוראנט כפול שש , מאחר וזה לא אפשרי
    ווסטברוק , פול , כרמלו , הארדן , קווין לאב

    לא אולמפיים
    דריק רוז ( אה יהיה כשיר ב 105 אחוז )
    פול ג׳ורג
    סטפן קארי
    ועכשיו צריך גבוהים …….
    בלייק גריפין
    קאזינס
    קשה לי לבחור בו אבל דוויט הווארד
    מה לגבי רוי היברט ? יכול לשחק עבור ארצות הברית ? או עבור ג׳מייקה

  4. אולימפיים:
    הווארד
    דוראנט
    ווסטברוק
    קווין לאב
    הארדן
    כרמלו
    חדשים:
    קיירי אירווינג
    אנטוני דיוויס
    פול גורג'
    ג'ון וול
    דמיאן לילארד
    האריסון בארנס

  5. היום השאלה פול ווסטברוק מול אירווינג וול נראית חצי לא רלוונטית.
    לדעתי בראי ההיסטוריה אתה יותר מצודק עוד עשר שנים אירווינג ווול יהיו שמות יותר גדולים.
    שני הבחורים פשוט מוכשרים בטרוף.
    וול התחיל את דרכו בליגה מאד מפוזר והיה מי שמיהר לומר שהוא באסט אבל ראיתי אותו לא מעט מזמן שחזר מהפציעה ואני יכול להעיד שהוא פשוט נפלא. ואירווינג זה אירווינג.

    לדעתי השנה הזו השנה של שניהם לפרוץ בעיקר של וול .

    והולכת להיות שנה מרתקת רמת הכשרון בליגה עכשיו לעומת לפני חמש שנים זה משהו אחר לגמרא, פשוט המון שחקנים צעירים מוכשרים ומאד צפוף.
    מזמן לא קרה שכוכבי הליגת הקיץ שלא חתומים מתקשים למצוא קבוצה

      1. זו הזדמנות לקבוצות באירופה!

        מכבי תל אביב שמרנית אבל עם התקציב שלה היום היא צריכה להמר ולא להבהל מחוסר ההצלחה עם מלקולם תומאס,והייתה עושה נכון אם הייתה מהמרת על כמה שחקנים מבטיחים שלא מוצאים בית.
        אני מאד אוהב את המשחק של גוש סלבי שצריך פשוט להרגיש בבית כי כדורסל יש לו. שמות נוספים, גרמין טיילור,גוני פלין, טרנס וויליאמס ויש עוד לא מעט….

  6. 6 אולימפים – דוראנט ווסטברוק הארדן מלו לאב פול.
    6 חדשים – וול קרי גורג הירברט לופז( אמריקאי? ) גריפין.
    יש קצת בעיה ב2 אבל יחסית לעולם ווסטברוק יכול להיות 2.

  7. אולימפים : קווין לאב , פול ,דוראנט ,מלו , הארדן ,דווארד,
    חדשים: ג'ון וול , אנתוני דייויס, פול ג'ורג, ברוק לופז, קיירי , קאזינס

  8. ד"ר תהנה בחופש כאפרה !
    ושלא תפסיד את התחתוני סבא בואגס

    אם אתה פוגש את שימי השפיץ באל איי דפוק לו את בוריוטו לפנים

    כל הכניסות לאתר זה חברים של מומי התחנה
    אם היו יודעים קרוע וכתוב היו מעלים גם את מספר התגובות
    יהודה שישליק מנסה כבר שלוש חודש להכניס תמונה לאתר

  9. אולימפיים
    לאב
    דוראנט
    מלו
    צ'נדלר ( או שהווארד נכמס במקומו)
    קובי
    פול

    חדשים
    איירבינג
    ג'ורג'
    ג'ון וול
    בארנס
    לילרד

  10. לא יודע לגביי הכתבה הזאת אבל אני יודע שהדבר הכי חשוב שקרה הלילה הוא שמייק מילר חתם בגריזליס!!!! ולקבוצה הזאת יהיה כוח אש מבחוץ בעונה הבאה והרבה יותר חופש לגאסול וזיק בפנים.

  11. אגב פארסונס- קראתי עליו כתבה לפני כמה ימים, לא תאומן השנה שעברה על הבחור הזה. הילד מפלורידה נבחר מקום 38 בדראפט לפני שנתיים, 12 סמול פורוורדים לפניו. מה לא אמרו עליו? שהוא יפה מדי, לבן מדי, בלי קליעה, לא אתלטי, הקטע שמורי טוען שהסיבה היחידה שהוא נבחר היא שהוא חשב שדווייט הווארד יאהב לשחק איתו (רק מראה כמה מורי חושב רחוק- בסוף הוא היה אחד המובילים בצוות השכנוע שהביא את הווארד ליוסטון). היום לפי הכתבה הוא מקרקס את כולם באימוני הנבחרת, אנשים די בשוק ממנו שם.

    1. אני זוכר שאני הראשון בדה באזר שאמר עוד לפני טורניר המכללות בשנה שבה נבחר(38) שזה אחד מהשחקנים הכי טובים באותו דראפט(ואחד האהובים עליי בכל אופן).

      גם בפלורידה הוא אחד האהובים בכל ההיסטוריה של המכללה המדהימה הזאת.

      1. אבל משחק בלי פחד, שזה גם מתקשר לכתבה המצויינת של מליניאק. מקהייל מת עליו ושונא אותו באותו זמן. יש לו איזה קטע שהוא מתאמן עליו באימונים של לרוץ בהתקפת מעבר ולדפוק שלשה תוך כדי ריצה. מקהייל כל הזמן אומר לו להפסיק להתאמן על זה כי אסור לו לעשות את זה. אז בכל פעם שהוא עושה את זה במשחק (וקולע) הוא דופק חיוך וקריצה לספסל. חוץ מזה כשיוסטון נכנסו לרצף הפסדים השנה והארדן לא כל כך ידע להתמודד עם כל המבטים הוא היה זה שכינס אסיפת שחקנים ולקח עליו את המנהיגות בקבוצה. זה שחקן שנה שנייה שנבחר מקום 38 כן?

      2. דראפט 2011 הוא אחד המפתיעים בהיסטוריה תראה כמה שחקני חמישייה ורוטציה יש אחרי שנתיים,
        קיירי אירווינג אחד והמוןן שחקנים טובים בבחירות נמוכות.
        הבחירה החמישים הוא שחקן הרכב כנראה בפילי[עד שנואל יחלים] ואפילו השחקן ה60 הוא שחקן שישי בקבוצה מתחדשת הקינגס.

        דברו עליו אז כדראפט בנוני מאד כי רוב השחקנים הטובים בקולגים אז ,משכו את השם שלהם בגלל הלוק האוט.
        אף פעם אי אפשר לדעת

  12. COACH K מאוד אוהב לשחק עם ווסטברוק ליד פוינט גארד כסוג של סטופר הגנתי שאמור להתיש את האירופאים ממול.

    זה עובד לו מצוין מאליפות העולם בטורקיה.
    וול גם כן יכול להכנס לנעליים האלה.

  13. בכל הרכב בלי דוראנט, ספרד מנצחת בסידרה.
    האמריקאים נפוחים מסטרואידים אבל בלי הבנה בסיסית. פופוביץ בנה קריירה על חוסר היכולת של האמריקאים לחשוב.

  14. אולימפיים: דוראנט, וויד, הארדן, לאב , דיוויס, וויליאמס

    חדשים: רוז גריפין והווארד שלא שתופו בגלל פציעה… איירוינג, לופז, פול ג'ורג'.

    1: רוז, איירוינג , ווילאמס
    2: וויד, הארדן
    3: דוראנט, ג'ורג',
    4: גריפין, לאב
    5: הווארד, לופז, דיוויס

  15. אולימפיים: דוראנט, וויד, הארדן, לאב , דיוויס, וויליאמס

    חדשים: רוז גריפין והווארד שלא שתופו בגלל פציעה… איירוינג, לופז, פול ג'ורג'.

    1: רוז, איירוינג , ווילאמס
    2: וויד, הארדן
    3: דוראנט, ג'ורג',
    4: גריפין, לאב
    5: הווארד, לופז, דיוויס

  16. מנחם היקר
    אני גולש קבוע באתר וכמעט תמיד דרך האייפון.
    לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה – כשאני נכנס לאתר יש לפניו שניים שלושה עמודים של אתר בערבית עם כיתוב גדול שנכתב שם security
    נראה לי שזה אתר אירני. יש לך מושג מה ולמה. יש לציין שזה קורה רק דרך האייפון ולא דרך המחשב

    נהנה מאוד מהכתבות ומצוות הכותבים המשובח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט