אירועי דיומא – 06.06.19

היום – חצי הגמר השני של ליגת האומות במפגש מסקרן בין אנגליה להולנד.

כדורגל/ניר מועלם:

חצי גמר – ליגת האומות :

*שווה צפייה* 21:45 אנגליה – הולנד, ספורט 1 : אז אתמול רונאלדו נתן מופע מדהים עם שלושער והעלה בעצמו את פורטוגל לשלב הבא על חשבון שוויץ, אך היום מגיע המשחק היותר מסקרן מבין שני החצאים כאשר אנגליה המתחדשת פוגשת את ילדי הולנד, כאשר ביניהם נמצאים מספר שחקנים שהוליכו את אייאקס עד לחצי גמר ליגת האלופות. בשלב הבתים אנגליה הצליחה לסיים ראשונה לפני ספרד ולפני קרואטיה וזה אחרי שהיא התחילה עם הפסד ותיקו והייתה רחוקה 5 נקודות מספרד כאשר נותרו בקופה 6 נקודות אך רצף של 2 ניצחונות(אחד על ספרד) מול 2 הפסדים של ספרד הפכו את הקערה על פיה. הולנד לעומת זאת דורגה לבית שלטעמי היה הרבה יותר קשה עם צרפת וגרמניה, כאשר צרפת היא זוכת המונדיאל ומנגד גרמניה היא אכזבת המונדיאל, אז גם כאן גרמניה הייתה גרועה והמשיכה את כושרה מגביע העולם עם 0 ניצחונות וסיימה אחרונה אבל הקרב המרכזי היה בין אלופת העולם צרפת להולנד אשר סיימו שתיהן עם 7 נקודות אך הולנד הקדימה אותה בזכות הפרש שערים. מאז ליגת האומות התחיל גם מוקדמות היורו שם הולנד הצליחה להביס את בלארוס 4-0 אך הפסידה בבית 3-2 לגרמניה, מנגד אנגליה התחילה את המוקדמות עם שני ניצחונות רצופים 5-0 על צ'כיה ו5-1 על מונטנגרו בחוץ. המשחק הרישמי האחרון בין שתי הנבחרות היה אי שם בשנת 96 במסגרת יורו 96 שם אנגליה ניצחה 4-1 את הולנד, ורב בשביל הנוסטלגיה, לאנגליה כבשו שרינגהם ושירר עם צמדים ומנגד קלייברט הצליח לצמק ל4-1 מהנקודה הלבנה.

הימור – אני חושב שאנגליה נמצאת במומנטום אדיר עוד מהמונדיאל הנפלא שהיה לה, וראינו גם את הכדורגל האנגלי ברמת הקבוצות שולט באירופה, ואי אפשר להתעלם מהעובדה שגם היו שחקנים אנגלים בארבעת הקבוצות האלו, כך שלטעמי הכדורגל האנגלי בכיוון הנכון, אך חשוב לשים לב שגם ההולנדים הולכים ומתחזקים, אך לדעתי הם יהיו בשיא שלהם עוד 4-5 שנים, והיום האנגלים ינצחו ויפגשו בגמר את רונאלדו הבלתי נגמר.

טניס / אלכס דוקורסקי

רולאן גארוס – רבע הגמר

כל משחקי אתמול נדחו להיום בגלל הגשם בפאריז. אם כך, העתקתי את פירוט המשחקים מאתמול. נא לשים לב לשינויים בשעות.
שידורים ביורוספורט משעה 13.

גברים

15:30: (שעה משוערת): נובאק דג'וקוביץ'-אלכסנדר זברב – המדורג מס' 1 בעולם נראה מעולה בטורניר ולא איבד מערכה עד עתה. היום הוא ייתקל לבטח ביריב הקשה ביותר עבורו בטורניר הנ"ל, בדמותו של המדורג מס' 5 בעולם, אלכסנדר זברב מגרמניה. לעומת הסרבי, שני משחקיו של יליד המבורג, בן להורים רוסים, הגיעו למערכה חמישית ומכרעת. הגרמני בן ה-22 שיחק בצורה לא יציבה, יחסית, לאורך העונה, אך ערב הרולאן גארוס זכה בתוארו הראשון העונה, בז'נבה שבשוויץ, על משטח החימר ורבע הגמר שלו השנה הוא הישגו הטוב ביותר בפאריז.
המאזן הפנימי בין השחקנים, שעומד על שני נצחונות לכל אחד מהם, ייתכן ויעיד על כך שזברב אינו השחקן הנוח ביותר עבור נובאק. כך או אחרת, האחרון, שמחזיק בשלושת תארי המייג'ורס האחרונים, פייבוריט לניצחון.
15:30: (שעה משוערת): דומיניק תים-קארן חצ'אנוב – שני השחקנים משחקים מעולה בטורניר ובסיבוב הקודם התגברו על שני יריבים חזקים. האוסטרי, המדורג רביעי בעולם, שהגיע עד לגמר הרולאן גארוס לפני שנה, גבר בשלוש מערכות על גאל מונפיס הצרפתי, כשהאחרון הגיע בכושר טוב לטורניר הביתי שלו. הרוסי בן ה-23, שמדורג במקום ה-11 בעולם, הדיח בארבע מערכות את חואן מרטין דל פוטרו, מי שהגיע פעמיים לחצי הגמר בפאריז (וזכה באליפות ארה"ב לפני כעשור).
הנתון הבא אינו משמעותי כל כך, אך אציין כי שני השחקנים נפגשו ביניהם פעם אחת בלבד (על משטח קשה, באולם) והרוסי, ממוצא ארמני, ניצח במשחק.

נשים

13:00: סימונה האלפ-אמנדה אניסימובה – הרומניה, שמגנה על תוארה מפאריז מהשנה שעברה, תתמודד מול אחת השחקניות המבטיחות ביותר בסבב, אמנדה אניסימובה בת ה-17 מארה"ב (ערן שור בהחלט קלע במדויק, כשציין אותה כאחת השחקניות המועמדות להגיע רחוק בטורניר). האלפ נינה שחקנית עתירת ניסיון, שנעה היטב על החימר ומשחקת טניס חכם מאוד ויהיה מאוד מעניין לראות אותה מול האמריקאית, בת להורים שהיגרו מרוסיה, בעלת החבטות החזקות.
13:00: אשלי בארטי-מדיסון קיז – אחד משני המשחקים בין שתי הטניסאיות המצוינות הללו נערך לפני שנתיים, בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס והאמריקאית, שבאותה העונה הגיעה לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה, ניצחה בשתי מערכות. האוסטרלית, ממוצא ילידי, השתפרה משמעותית מאז, וכיום נמצאת בעשיריה הראשונה בעולם (במקום השמיני). בארטי, שמשחקת מצוין ליד הרשת (בהיותה גם שחקנית זוגות מעולה), מעולם לא הגיעה לחצי גמר מייג'ור ומחר תנסה להגיע להישג השיא שלה בטורנירי הגראנד סלאם. יריבתה, שמדורגת לא הרחק ממנה, במקום ה-14, צפויה להוות מכשול לא פשוט כלל וכלל.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

ליגת היהלום – רומא

האצטדיון האולימפי המפורסם מבירת איטליה ייארח את התחרות הרביעית השנה מסבב ליגת היהלום (לאחר מפגשים בדוחא, שנגחאי ושטוקהולם). לפני שנעסוק בתחרות עצמה, כדאי להסביר מעט על העונה יוצאת הדופן הזאת. אירוע השיא של השנה, אליפות העולם שתתקיים בדוחא, בירת קטאר, תיערך רק בסוף ספטמבר בגלל מזג האוויר הלוהט ששורר בחצי האי ערב ואינו מאפשר את קיום התחרות באוגוסט, כפי שנהוג בדרך כלל בשני האירועים הבינלאומיים הגדולים (משחקים אולימפיים ואליפויות עולם). משמעות הדבר עבור האתלטים היא הצורך להגיע לשיא בתקופה מאוד מאוד מאוחרת של השנה, שלרוב הם כבר נמצאים בה בהכנות לעונה הבאה. לאור זאת, התקופה הזו בשנה היא שלב מאוד מוקדם בעונת האתלטיקה ורבים מן האתלטים טרם הגיעו לשיא יכולתם.
התחרות ברומא תשודר משעה 21 בערב בערוץ 52 (ספורט 2).

אתלטים בולטים שייקחו חלק בתחרות

נשים

דינה אשר סמית – אלופת אירופה במקצועות הספרינט (100, 200 ושליחים) פתחה היטב גם את העונה הזאת ותרוץ 100 מטר ברומא.
לורה מויר, גנזבה דיבאבה וצגאי גודאף – שלוש הרצות מסקוטלנד ואתיופיה, בהתאמה, צפויות להפוך את הריצה ל-1,500 מטר למסקרנת במיוחד.
נאסר סלווה עיד –  האצנית הצעירה מבחריין היא אחת המצטיינות במיאוץ ל-400 מטר.
דלאיילה מוחמד – האלופה האולימפית ב-400 משוכות תתחרה גם הערב במקצוע הקשה.
קטרינה סטפנידי – הקופצת במוט היווניה, שזכתה בכל תואר אפשרי במקצוע, תיאבק מול שדה חזק מאוד.
קתרין איברגוואן – האלופה האולימפית הקולומביאנית בקפיצה משולשת תתחרה הערב בקפיצה לרוחק.
ברבורה שפוטאקובה – שיאנית העולם מצ'כיה (חניכתו של שיאן העולם, בן ארצה, יאן ז'לזני) בהטלת כידון חוזרת להתחרות לאחר חופשת לידה. יהיה מעניין לעקוב אחר כושרה.

גברים

סרגיי שובנקוב – אלוף העולם לשעבר ב-110 משוכות מתחרה כאתלט נייטראלי, כיוון שרוסיה מושעית מתחרויות עקב סימום אתלטיה. האתלט המצטיין יהיה חלק משדה מאוד מאוד חזק, שיצטרכו לעבור 10 משוכות בגובה 1.07מ'.
מייקל נורמן ונואה ליילס – שני האתלטים האמריקאים יהיו חלק משדה מאוד חזק ב-200 מטר. נורמן הספיק לקבוע השנה תוצאה פנטסטית של 43.45 ב-400 מטר וליילס, בעל שיא אישי של 19.65 ב-200 מטר, שותף לאחת הסיומות הצמודות ביותר ב-100 מטר, כשרק אלפיות שניה בודדות הפרידו בינו לבין בין ארצו, כריסטיאן קולמן, במיאוץ ל-100 מטר בליגת היהלום בשנגחאי.
סלמון ברגה – האתלט האתיופי הפנטסטי קבע 12:43.02 (שיא עולם לנוער) בשנה שעברה בריצת 5,000. הערב הוא צפוי למאבק מאוד קשה במרחק הזה. בין היתר, מצד בן ארצו, סגן אלוף העולם במקצוע, הגוס גבריווט.
נייג'ל אמוס – סגן האלוף האולימפי מלונדון 2012 בריצת 800 מטר נמצא בכושר טוב גם השנה ויהיה מעניין לראות את האתלט המעולה מבוצוואנה.
בנג'מין ראיי – האתלט האמריקאי קבע בשנה שעברה את התוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה ב-400 משוכות (47.02) והערב ייקח חלק במקצוע הנ"ל.
ג'ו קובאץ' – סגן אלוף משחקי ריו בהדיפת כדור ברזל ואלוף העולם מ-2015 הוא הודף מעולה, שבארצו (ארה"ב) קיים עומק רב במקצוע.

התוצאות המלאות ורשימת המשתתפים יופיעו כאן.

 

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. תודה ניר

    לחובבי רונאלדו שבינינו, אתמול המאסטרו הגיע לעבודה עם שלישייה שהעלתה את פורטוגל לגמר.
    איזה מלך.
    בעיטת טיל מ 20-25 מטר שעברה את החומה ובלבלה את השוער. גול שני שפשוט הוציא את השוער אהבל.
    הגול הזה החזיר את הרוח לפורטוגל ורונאלדו שם עוד אחד בטיל יפה בסוף.
    זה שחקן שמביא את הקבוצות שלו לרוב התארים. נכס אמיתי, כמו מסי ואולי קצת יותר טוב.

    1. לטעמי רונאלדו הרבה יותר טוב ממסי ואני אסביר.
      רונאלדו הוא קודם כל ספורטאי על, הרבה יותר ממסי, והיתרון שלו זה המנטאליות שלו שהיה הרבה יותר משל המון ספורטאים והוא שחקן שאפשר לסמוך עליו במעמדים גדולים.
      מנגד מסי הוא כדורגלן על, שחקן מאוד טכני בכמה רמות מעל רונאלדו, אבל ללא מנטאליות ואי אפשר לסמוך עליו במעמדים גדולים כי הוא פשוט נוטה להיעלם.
      אני בקבוצה שלי הייתי לוקח את רונאלדו.

      1. ניר אני מזמין אותך לסיכום העשור אתה תציג למה כדורגלן העשור רונאלדו ואני יסביר את הצד של מסי.
        אם יורשה לי להיות רגע אוביקטיבי
        הרי שהכדורגלן הכי גדול (בעיני ללא תחרות ) הוא מסי המספרים מדברים בעד עצמם וחבל להרחיב (למרות שגם מספרי רונאלדו לא מהעולם הזה).
        אם אתה מחפש את הווינר הכי גדול זהו רונאלדו אך בעיני לא מדויק שמסי נוטה להיעלם במשחקים גדולים.
        מסי כבש למשל פעמיים בגמר אלופות (הראשון מול אותו רונאלדו בגמר היחידי ביניהם בגמר אלופות 09 )
        מסי כבש שערים גדולים במשחקים גדולים (למשל הצמד בחצי גמר הקלאסיקו 2011 מול ריאל ו…רואנלדו )
        ולדעתי כמו שרונאלדו לא אשם בהדחה מול אייאקס ברבע הגמר (כבש פעמיים )
        כך מסי כמו רונאלדו אחרון האשמים בהדחת ברצלונה (אף הוא כבש פעמיים בחצי הגמר).

        1. אין ספק ששניהם כוכבים גדולים, וחבל שתכף הם יפרשו אבל אני בטוח שיעלו במקומם חבר'ה אחרים.
          אני מאז ומתמיד אהבתי את האנשים שעובדים קשה בשביל להצליח ולא את אלה שזה בא להם בקלות, כי אני פשוט מעריך יותר את העבודה הקשה ולכן אני אוהב יותר את רונאלדו מאשר את מסי ובגלל זה אני גם אוהב מאוד את לברון שהוא סטייל רונאלדו רק ב-NBA, ואני מנתק את כל מאפייני האישיות .

          1. יש לך איזשהו צל של ספק ששניהם שחקנים שעבדו קשה על התכונות המולדות הגבוהות שלהם?
            רק שהתכונות האלו של כריסטיאנו רונאלדו הן כאלו שנתפסות בעיניי הציבור ביותר מבוססות עבודה קשה. אף אחד לא נולד גאון כדורגל עם טכניקה עילאית. גם על זה עובדים.

    1. הזוכה בגמר תקבל את ההזדמנות להעפיל ליורו היישר מגביע האומות, במקום מוקדמות היורו.
      אך העניין מסתבך מאוד כי אם הזוכה של גביע האומות בדרך הראשון כבר מעפילה דרך מוקדמות היורו אז קבוצה מהדרג הבא יכולה לעלות על חשבונה.
      זה פלוס מינוס מה שאני יודע להסביר, זה די מסובך ולא ברור, אבל יש פוסט שמסביר ממש יפה ובפרטים את כל החוקים, ואני די בטוח שהוא יהיה יותר ברור מההסבר שלי – http://www.hoops.co.il/?p=141092

      1. תודה נדייק הזוכה היום לא תקבל דבר את ההזדמנות להעפיל ליורו מפליאוף ליגת האומות תקבל כל קבוצה שמופיעה ברביעייה האחרונה שכן כל אחת אלופת דרג ולכן גם פורטוגל ,גם שוויץ, גם אנגליה וגם הולנד הבטיחו למעשה לפחות את הופעתם בפליאוף ליורו .
        מה בכל זאת תקבל המנצחת ?
        1. תואר יש שיגידו "גביע הטוטו" של הנבחרות (לנבחרת כמו אנגליה למשל זה גם יהיה תואר להתכבד בו מאז מונדיאל 66 זאת אומרת 53 שנה).
        2. נקודות בדירוג פיפ"א שייתכן ויעזור בהגרלות טובות בטורנירי העתיד.

  2. ניר תודה רבה הלכת ליורו 96 אז בשביל הנוסטלגיה
    עוד משחק גדול ב 88
    אך לפני כן נציין שבמוקדמות מונדיאל 94 נפגשו הנבחרות באותו הבית בו סיימה נוורווגיה ראשונה הולנד עלתה כסגנית ואנגליה הלכה הביתה.
    בחזרה ליורו 88 שתי הנבחרות הגיעו לטורניר עם ציפיות גדולות
    אנגליה כרגיל לאחר רבע גמר מונדיאל 86 עם שחקנים כגרי לינקר ,בירדסלי ,בארנס ועוד.
    מול הולנד שהציגה כמה שחקני ענק .
    הנבחרות הגיעו למחזור השני לאחר הפסדים של 1-0 אנגליה בדרבי מול אירלנד (אייר דאז) של ג'קי צרלטון.
    והולנד לאחר 1-0 מול נבחרת החזקה של ברה"מ
    להולנד היה את מרקו ואן בסטן שכבש האנגלים השוו אך כמו אתמול ואן באסטן סיים עם שלושער והולנד ניצחה 1-3 .
    אנגליה הודחה בעקבות התיקו במשחק המקביל בין ברה"מ לאייר.
    הולנד הייתה חייבת ניצחון על האירים העקשנים במחזור הסיום והשיגו שער בודד של וים קיפט המחליף בדקה 83 .
    בחצי גמר הולנד השיגה ניצחון 1-2 מתוק על גרמניה משער ניצחון של ואן באסטן דקה לסוף (קומאן איזן)
    ובגמר ואן באסטן כבש שער מדהים וחוליט הוסיף ב 0-2 על ברה"מ.
    הולנד הייתה נבחרת מדהימה שהתבססה על איינדהובן אלופת היבשת ועל השלישייה ההולנדית של מילאן
    השמות היו בשער ואן ברוקלין
    בהגנה רולנד קומאן ואחיו ארווין (שיחק אולי גם כקשר היה שותך לגביע המחזיקות עם מכלן ואוחנה לאחר ניצחון בגמר על איאקס).
    עוד בהגנה שיחקו ואן טיחלה וואן ארלה
    טת הקישור הובילו רייקרד וחוליט (גם ארון וינטר היה בסגל לא זוכר אותו בפועל מהאליפות)
    בחוד כמובן ואן באסטן כשגם קיפט וג'וני בוסמן .
    מיכלס היה המאמן של אחת הנבחרות המלהיבות בהיסטוריה

        1. חושב שהסיכויים קיימים וזו גם לא תהיה סנסציה. נדאל הוא הפייבוריט לניצחון, אבל פדרר משחק מצוין על החימר (ולאורך כל העונה, באופן כללי) והוא בכל זאת מדורג שלישי בעולם, מקום אחד מתחת לנדאל.

    1. תודה רבה אהרון.
      זה רק ממחיש את העובדה שאם ב-88 איינדהובן הייתה אלופת היבשת אז רק אפשר לראות מה קרה ב-30 שנה האחרונות, איך הכסף היום מדבר חזק, כאשר פעם זה לא היה כך, או לפחות לא בכזו עוצמה.

  3. תודה ניר ואלכס. ואיזה תזכורת גדולה – אני הייתי באותו 4-1 ב-96 של אנגליה על הולנד בוומבלי הישן. שש שעות של להסתובב בחוץ ולחפש כרטיסים מספסרים, והיה שווה כל דקה. חוייה מטורפת לחלוטין. משחק אחד מתוך ארבעה שהייתי בו בטורניר הזה.
    אגב אנקדוטה משעשעת מהמשחק: אחרי שהאוהדים האנגלים השיכורים גמרו לחבק אותי אחרי כל גול, הסתבר שהם גם שמחו מהשער המצמק של הולנד. זה כי השער הזה העלה את הולנד לשלב הבא על חשבון סקוטלנד.

    1. פאקו, נראית לי חוויה פנטסטית. זוכר היטב את הטורניר הזה (החופש הגדול לפני כיתה ח'). זה היה היורו הראשון שצפיתי בו.
      הגול של גאזה מול סקוטלנד היה בלתי נשכח וזכור לי היטב גם ה-4:1 של אנגליה על הולנד (אהדתי אז את הכתומים אז התאכזבתי מרות אבל התנחמתי בעלייתם לרבע).
      שער נהדר נוסף מאותו הטורניר הוא כמובן ההקפצה העדינה של קארל פובורסקי הצ'כי מעל ויטור באהיה הפורטוגלי ברבע הגמר. פורטוגל, אגב, שיחקה נהדר באותו הטורניר.

      נדמה לי, אבל זה כבר במעומעם, שהספרדים די קופחו ברבע הגמר מול המארחת כשנפסלו להם שני שערים.

      1. שני השערים שציינת היו ללא ספק שערי הטורניר ממה שאני זוכר. השער ההוא של גאזה היה פסיכי. פורטוגל באמת היו נהדרים, וזה לפני עידן הכוכבים הגדולים שלהם.

        1. לואיס פיגו היה שחקנם הבולט והוא כמובן כדורגלן ברמה העולמית הכי גבוהה. נדמה לי שז'ואו קוסטה היה גם שחקן מעולה.
          אם אינני טועה, נבחרת פורטוגל עד גיל 20 זכתה במונדיאל הנוער בסוף שנות ה-80 ועל הנבחרת הזאת נמנו פיגו ושחקנים נוספים שהצטיינו באותו הטורניר (וגם ביורו 2000).

    2. וואו, אחלה חוויה.
      האמת שאז היו שחקנים ענקיים בנבחרות האלו, בדיוק שכתבתי את הפריוויו הסתכלתי על ההרכבים, פשוט גדלתי על כל השחקנים האלו אז זה היה מיוחד לקרוא את השמות שלהם, אז אני מתאר לעצמי מה עבר עליך ועוד במגרש.

    3. יפה פאקו זוכר את זה וכדי להמשיך מאז כל המשחקים שלהם הלכו לפנדלים
      ההולנדים הפסידו ברבע הגמר לצרפת מהנקודה אנגליה עברה את ספרד ברבע הגמר מהנקודה
      ואגב גם צרפת וגם אנגליה הפסידו בחצי ..מהנקודה לצ'כיה וגרמניה בהתאמה שהגיעו לגמר שם הכריע שער זהב את הטורניר לטובת גרמניה שמחקה פיגור לשוויון ב 90 דקןת.

  4. אשלי ברטי שזה עתה נצחה את מדיסון קיז היא אוסטרלית ממוצא ילידי?
    לי היא נראית ממש ילדת מלבורן שמנמונת שמשחקת טניס מצוין.

  5. אניסימובה ניצחה את האלפ במשחק די חד צצדי. האם אנחנו צופים בהתעוררות של טניס הנשים כשיש לנו אותה ואת אוסקה בכושר מצוין?
    (אני חסיד גדול של טניס הנשים, אבל בשנים האחרונות ציפינו להתעוררות כזאת)

    1. קשה לקבוע אם ישנה התעוררות. מצד אחד, נחמד לראות אלופה חדשה ברולאן גארוס ושתי שחקניות מתחת לגיל 20, שמגיעות לחצי הגמר ולצידן שתי שחקניות מעולות נוספות.
      מאידך, ישנו שוני די גדול מטניס הגברים, שבו ארבעת הראשונים בדירוג העפילו לחצי הגמר בעוד שבנשים ישנה רק שחקנית אחת מהעשיריה הראשונה, אשלי בארטי, שעשתה זאת.

  6. וואוו זה היה דיומא משובח ומקצועי ביותר! תודה למשקיעים.

    הערה אחת ותחזית אחת:
    1. הערה – "אשלי בארטי-מדיסון קיז – אחד משני המשחקים בין שתי הטניסאיות המצוינות הללו נערך לפני שנתיים, בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס והאמריקאית, שבאותה העונה הגיעה לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה, ניצחה בשתי מערכות" – מי מבין השתיים היא האמריקאית?.. אני אוהב טניס, אמנם, אבל לא ברזולוצייה כזו, של עשירייה שנייה בטניס נשים.
    2. תחזית – זכרו את מילותיי: ליילס הולך לתת הופעה בלתי נשכחת ב200 מ'.

    1. היי זיו, תודה רבה על ההערה. האמריקאית היא מדיסון קיז והאוסטרלית היא אשלי בארטי, שניצחה היום בשתי מערכות ועלתה לראשונה בקריירה לחצי גמר טורניר גרנד סלאם.

      ליילס הוא אכן ספרינטר מעולה ומתמחה ב-200. לפני כשבועיים קבע גם תוצאה נהדרת של 9.86 במאה מטר. מייקל נורמן, שמקצועו הראשי הוא 400, הספיק העונה כבר לרדת מעשרים שניות במאתיים.
      חושב שתהיה תחרות מאוד מעניינת והלוואי ויהיו שם תוצאות מאוד מהירות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט