זה היה TORONTO'S GAME TO LOSE. אז הם ניצחו / מנחם לס

זה היה TORONTO'S GAME TO LOSE. אז הם ניצחו / מנחם לס

 זה היה TORONTO'S GAME TO LOSE, אבל הם ניצחו. באנגלית זה נשמע טוב יותר אבל זה מה שקפץ לי בראש בסיום

משחקים כמו שהיה לנו ה ערב דוחפים נשים לקניות, גברים לסקס, ועתונאים לבתי משוגעים. אם מישהו יכול לכתוב סיפור על משחק כזה, הוא גם יכול לכתוב סיפור ממרק אותיות.

היכן מתחילים?

טוב. בואו נתחיל מזה שאני הרגשתי שקליי ת'ומפסון לא ישחק הערב וכתבתי זאת כאן, למרות שידיעות מגולדן סטייט שהוא "כנראה ישחק". אחרי שהוא נפצע במשחק הקודם, הוא החל לצלוע כשהוא מנסה לעשות מין עיסוי לשריר ההמסטרינג. זה היה רגע אחרי שהרים את ידו לסטיב קר – סימן להחליפו מיד.

כף ידו עיסתה את השריר ממש מתחת הירך מאחורנית, במקום המסומן עם עיגול. המתיחה קורית שם כי שריר הבייצפס פמוריס הוא מתוח ומוכן לכל מתיחה באזור שמעל הברך, והראייה היא שכולנו יכולים ליישר את הברך. אבל לכופף את הירך בזמן שהברך ישרה – כפי שהסברתי אתמול – הוא סיפור אחר לחלוטין. רק רקדניות בלט ומתעמלות מסוגלות לזה. אנחנו, הגברים, אפילו האתלטים ב-NBA לא מסוגלים לעשות זאת, ואם בנפילה התנועה הזאת קורית (נפילה כשהרגל עם ברך ישרה מחליקה על הפארקט ואז הגיו נידחק קדימה לכיפוף ירך בגלל המומנטום – המתיחה קורית.

היא באה בדרגות 1 עד 5. אם לקליי תומפסון המתיחה היא בדרגה 3, 4, או 5, הוא מחוסל לשאר הפלייאוף. אם המתיחה היא סוג 1 יש סכוי שישחק במשחק הבא. אם המתיחה בדרגה 2, הוא ורופאיו עלולים להחליט לאשר לו לשחק, אבל השאלה היא כמה יעיל הוא יכול להיות.

זה היה TORONTO'S GAME TO LOSE. אז הם ניצחו / מנחם לס

סיכום המשחק הוא כזה: לראשונה סטפן קרי הרגיש מה זה לשחק ללא שני כוכבי קבוצה פצועים. עכשיו הוא יודע מה לברון ג'יימס הרגיש כששיחק נגדו ונגד הווריורס ללא קיירי אירוינג וקווין לאב. איך לימד אותנו המורה שלנו קווינט בכיתה ב'? "WHAT GOES AROUND COMES AROUND".

היה זה משחק בו הרפטורס תפסה הובלה, ועד סוף המשחק הצליחה לשמור עליה. כל חמשת שחקני החמישייה קלעו בדאבל דיג'יט, וקוואי לינארד הצליח להפיק תוצרת נפלאה כשהוא משחק מה שנראה כמשחק מלא שגיאות, מלא כניסות לחומות מבוצרות, ומלא איבודי כדור.

אבל היי. ב-38 דקות (שוב, כרגיל, יושב ברבע הרביעי עד שמגיע חציו) הוא קלע 9 מ-17, 2 מ-6 מה-3, 7 קרשים, 6 בונבונים, 2 חסימות, ו-2 גניבות. הסטטיסטיקאי נתן לו מתנה כשרשם 4 איבודי כדור. הוא איבד לפחות 6 או 7.

אבל נניח.

סטפן קרי? השחקן הנפלא הזה – 47 נקודות נהדרות – הוכיח שוב שהוא יכול לשים  את הברגים על ארונך מהר יותר מחברה קדישא. למזל הרפטורס הוא היה המצטיין היחיד בקבוצתו אם כי דריימונד גרין לחם ככל שיכול היה.

הרפטורס קלעה 52.4% מהפארקט, 44.7% מה-3, ו-95.4% מהקו.

הווריורס 39.6%, 33.3% מה-3, ו-83.3 מהקו.

האחוזים מראים את ההגנה של הרפטורס שהיתה בטיבה הערב – מלבד ההגנה על סטפן קרי כי מי שיכול לשמור עליו, יכול גם לתפור כפתור על עוגת גבינה.
*
מאחר ואין לי מושג כיצד לכתוב על משחק זה, אכניס רשימות שרשמתי לעצמי במשך המשחק:

*המשחק מתחיל. עם קבוצה מלאה,  לא להאמין בעליונות המחלטת של גולדן זה כמו לא להאמין בכוח משיכת האדמה.

*אבל לראות את הגולדן סטייט עולה כפי שעלתה, וההרגשה שהיא כל כך אנדרדוג, נראה לי מוזר כמו להסתכל על אצבעותיה המוזרות של מונה ליסה של מייכל אנג'לו, ואת אפה הקרוב כל כך אל פיה.
*
*הרפטורס נראית כל כך רע נגד הקבוצה החסרה של גולדן. אבל אתה יודע מה, מל? ייתכן שהרפטורס טובה יותר משהיא נראית. כמו המוסיקה של ריצ'רד וואגנר שהיא טובה הרבה יותר מאשר היא נשמעת.
*
*שוב סטפן קרי. איך עוצרים את הדבר הזה? שחרור הכדור שלו הוא המהיר שנראה אי פעם. לעצור אותו זה כמו לשים פיל בדיאטה.
*
*הרפטורס שומרת ברבע הראשון באישית די לוחצת. אבל אין 'די לוחצת' כמו שאין 'חביתה די טובה'.
*
*וואו לאורי הזה. מה הוא מנסה לעשות? אחרי שלשה נהדרת הוא פתאום נראה דביל כמו שהוא כשהוא מנסז להיכנס אל הסל המוגן ע"י קאזינס ודריימונד. וואללה שאני בטוח שכדי לספור עד 20 עליו לחלוץ נעליים.
*
*וואו…מל, שים לב מה מארק גאסול עושה! קאזינס גורם לו להשיל 10 שנים מגילו, והכל בעמידה!
*
*מה קאזינס משליך לבנים מדאונטאון במקום לתקוע מאהל תחת הסל ולעשות עבודה על מרק האיטי?.
*
*ליבינגסטון ואיגודלה נראית לי מדדים.
*
*כנראה שעתיד סידרה זאת יגיע 'ONE DAY AT A TIME', ואם קליי וקווין לא חוזרים – לפחות קליי – גולדן תאכל אותה. אולי הגיע הזמן? הקאבס כמעט תמיד היתה פצועה נגדה!
*
גאסול וקאזינס עושים עכשיו תחרות בזריקת לבנים.
*
אחד הגולשים כותב על חסרון 3 שחקני גולדן ש- "אין צדק בעולם". כמובן שאין. אם היה צדק בעולם אז בתי השימוש של בעלי תחנות דלק בארץ היו נקיים כמו בתי השימוש בביתם, ואלוהים היה נותן לנו לפעמים לחרבן על יונים.
*
תסתכלו על קוואי לינארד. הבנאדם חסר מהירות וזרירות לחלוטין. הכניסה שלו לסל היא בסלו-מושיון ברור. אני טוען כבר למעלה מחודש שהוא אוברייטד ברמות, אבל אני יודע שאני במיעוט.
*
אני נותן מבט במאמן נרס והוא נראה לי כמאמן המרגיש רע כי הוא לא מרגיש יותר רע.
*
לא מבין מדוע כשסטף עובר את ואן-וליט בדרך לסל, אף אחד לא בא לעזרה? מה זה? יראת כבוד או מה?
*
טורונטו מובילה ב-8 אבל יש לי הרגשה שכל רגע היא עלולה להישבר. יש משהו מוזר במשחקה. כמו שבפרוטרייט תמיד הפה יותר מוזר, ככה משחקה של הרפטורס נראה לי מוזר.
*
וואווו….וואווו…דני גרין עם שלשה טהורה, ועוד אחת. אין שאלה, הוא אשכרה פיור שוטר, אבל פיור שוטר של יום אסל יום באסל. היום הוא טוב מאד.
*
תראה את דריימונד גרין. עושה פאול ברור וקופץ עם צעקות על השופט. איפה הטכני? אילו הייתי סטיב קר הייתי אומר לו TO TAKE IT EASY. יש זמן. האבולוציה עוד לא הסתיימה.
*
וואללה לראות את גולדן מפגרת כל המשחק ורק' מנסה לחזור למשחק ולא מצליחה זה מוזר כמו לראות נהר זורם צפונה.
*
גולדן מצמצמת ל-7. הרפטורס צריכה את גרין ברבע השלישי. היא צריכה את השלשות שלו. הוא על הספסל. עד מתי?
*
אני מסתכל על לינארד: רע. גרוע. כניסה ושני פאולים.. מאבד כדור. כניסה לא טובה. שלשה. סל ופאול. שגיאה. הססן ולא בטוח בעצמו. נותן לסטף קרי לעבור אותו כאילו היה עמוד חשמל. הוווופפפססס…הוא קובר עוד סל טוב. כניסה ואיבוד כדור. שלשה…
*
הרפטורס מובילים ב-12. יאללה, לסיים את המשחק. אבל אין להם קילינג אינסטינקט. שוב ושוב נותנים לקרי להחזיר את גוולדן למשחק.
*
השיפוט…השיפוט…כל הגולשים מתלוננים על השיפוט. אנשים שוכחים שהדבר היחיד בעולם הקשה יותר מלשפוט משחק פלייאוף NBA זה להיות נשוי באושר.
*
*שוב קוואי מנסה להיכנס. הוא כל כך איטי. אני בטוח שלוקח לו שעה וחצי לחזות בתכנית '60 MINUTES'.
*
שוב קוואי קולע את הסל החשוב.
*
היי, מל, זה היה משחק חורק, קשוח, ומוזר, אבל מה זה נהנית! אז לך לישון עם המחשבה שאנחנו מובילים 1-2. זה טוב מ-2-1!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
93 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Thhgdל
Thhgdל
06/06/2019 8:12:05

תודה דוד מנחם

פעם במי רוצה להיות מליונר האיטלקי הייתה שאלה על המיליון
כמה אצבעות רואים בתמונה של המונה ליזה?

מי עונה?
בלי לגולל אחורה

Gl
Gl
06/06/2019 8:17:53

תודה מנחם
אני חושב כמוך שקליי לא ישחק גם משחק הבא

Ido
Ido
06/06/2019 8:23:42

River Nile is the only river I can think going north

The sewing button on a cream cake is gold mate

סלים וארזה
סלים וארזה
06/06/2019 13:07:08
Reply to  Ido
מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:07:43

לא כתבתי 'אין'. כתבתי 'מוזר'

דינגו
06/06/2019 15:46:28
Reply to  Ido

כל חוף בדרומו של ים זה או אחר יהיה מלא נחלים שזורמים אליו.
GOOGLE IT

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:08:24
Reply to  דינגו

כתבתי 'מוזר'. לא כתבתי 'אין'

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/06/2019 8:24:58

ענק

יהודה ב״ד
יהודה ב״ד
06/06/2019 8:37:56

1+

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 8:26:32

כל ניתוח של המשחק הזה די מיותר. קליי ודוראנט לא שיחקו זה למה הלוחמים הפסידו. לא צריך לנתח יותר מידי באמת שלא.
דריימונד טופ 20 אולסטאר גרין הראה לנו מאיזה חומרים הוא עשוי באמת ללא רכיבה על הגב של הביג 3 וזה המקסימום שלו בכל קבוצה רגילה.
עכשיו נחכה למשחק 4 שהביג 3 יחזור ואז דריימונד יוכל לחזור להיות טופ 20 אולסטאר מול האוויר ובניהול משחק ובהגנה הלב הנשמה המנוע והדינמו של הלוחמים😎
יאללה דר דריי תן בראש.

לא יודע מה רוצים מקאווי הלוחמים שומרים אותו טריפל ודאבל טים והוא עושה 30נק בשקט. Mvp של הסידרה בהליכה בלי טיפת תחרות.

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:09:50

זה שם המשחק ב-NBA. לכולם ישנם נפצעים. הקאבס שיחקו גמר ללא אירוינג ולאב

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
06/06/2019 8:28:01

תודה מנחם.
רק חבל שאתה הורג את עצמך על המעורב עד מאוחר כל כך. לא היה קורה כלום אם היית הולך לישון כמו בן אדם ומוציא את המעורב בצהריים שלנו, היית מקבל אותו מספר של תגובות

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 8:34:27

זה לא מספר התגובות שחשוב לי. פשוט מחר זה עולם אחר. אז זהו, הולכים לישון

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 8:32:03

חח מנחם מעורב גדול צחקתי הרבה

אחד הגולשים כותב על חסרון 3 שחקני גולדן ש- "אין צדק בעולם". כמובן שאין. אם היה צדק בעולם אז בתי השימוש של בעלי תחנות דלק בארץ היו נקיים כמו בתי השימוש בביתם, ואלוהים היה נותן לנו לפעמים לחרבן על יונים.
*
זה hof

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/06/2019 9:14:10

1+

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:11:03

תודה. מעריך זאת

שלהבת
שלהבת
06/06/2019 9:24:56

+1 מנחם אתה צריך להוציא ספר נוסף. נהדר!

רותם אלרן
06/06/2019 12:02:47
Reply to  שלהבת

+1,000, מנחם, הגאונות שלך בספורט כל כך גדולה שאתה חייב להוציא עוד ספר

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:12:23

תודה אלרן

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:11:49
Reply to  שלהבת

אולי יום אחד, כשאגדל ולא אריץ את האתר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/06/2019 9:49:45

💯+ מבריק!

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:12:54

מעריך זאת מאד, מיקי

אלרגי לאגרול
אלרגי לאגרול
06/06/2019 13:20:08

$$$

עידן הרחוק
עידן הרחוק
06/06/2019 18:59:50

+1
וואלה שמעון נכון 😉

Zivo
06/06/2019 8:35:40

מנחם כמה פנינים על הבוקר. גרמת לי לחייך בדרך לעבודה. אני אנסה לתפור כפתור על עוגת גבינה לכבוד שבועות

שלהבת
שלהבת
06/06/2019 9:25:56
Reply to  Zivo

+1

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:13:16
Reply to  Zivo

בהצלחה!!!!!!!!

סלים וארזה
סלים וארזה
06/06/2019 8:44:31

משובח. איזה פנינים, תענוג!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/06/2019 8:44:34

אני אקח דף מהפוסט המצוין שלך, מנחם.
מחשבות שעברו לי בראש –
.
טורונטו ניצחו ב-10 מ-12 רבעים בסדרה (3 רבעים בכל משחק ממשחקים 1 ו-2, 4 רבעים הלילה).
הניצחון של גולדן הגיע הגיע בפעם האחת שהם הצליחו לתת ריצה משמעותית.
.
דני גרין, עד כה בפיינלס: 13 מ-26 מהשלוש.
דני גרין ב-3 המשחקים הראשונים בפיינלס 2014: 14 מ-22 מהשלוש.
.
קליי. הוא כל כך חסר, קודם כל בהגנה.
כאשר הוא שיחק, בדקות שהוא זה ששמר על קאוויי, איגודאלה וגרין היו פנויים לזרוע הרס בנתיבי המסירה של גולדן סטייט. כשנזכרים במשחק 2, הריצה הגדולה של גולדן סטייט הוזנה לא מעט מ-2 חטיפות וגג של הצמד הדינמי. הלילה לא הייתה יכולת הגנתית להתחיל מהלך ריצה שכזה.
.
איך שואן וליט היה רוצה שהחוזה שלו יפוג ב-1 ליולי. ביכולת שהוא מציג, הוא היה מכפיל את החוזה שלו (בשנה הבאה ירוויח 9 מיליון)(ט.ל.ח – למיטב זיכרוני)
.
זאק לואו כתב שלדעתו קוואיי סוחב פציעה. לדעתי, זה ניכר לעין. לא ראינו בדרה עד כה את "הנפיצות" שהוא הראה ברוב הסדרה מול מילווקי (ע"ע הפוסטר של יאניס).
.
וזה מוביל אותי לשאלה מאוד מעניינת –
מי תיפגע יותר מהעובדה שהמשחק הבא הוא בעוד 48 שעות?
קאוויי לא בכושר שיא יזדקק ליותר זמן להתאושש.
קרי, הוא שיחק הלילה 45 דקות, ופגש את הפרקט מספר לא קטן של פעמים.
אין לי מושג.
.
אם בקרי עסקינן –
אני לא מאמין ששוב אני כותב את זה. גדל עליי, הבחור.
לראות אותו משחק מעמדת האנדרדוג, זו פרספקטיבה אחרת לגמרי.
פחות אכפת לי מהשלשות. או אפילו מההצגות (למד מהטובים ביותר. הוא עושה "הארדן" פעם אחר פעם. הוא עושה "לברון", כמעט בשלמות. אין לי בעיה עם זה).
אני ראיתי אותו הלילה נלחם. בדקות הסיום הוא השתטח על הפרקט במרדף אחרי הכדור, הוא שמר, הוא חטף, הוא ניסה לעשות כל שביכולתו לנצח משחק שבאותו השלב הרגיש גמור.
לטעמי, זה מאיר אותו באור חדש. שלא באשמתו, הוא שיחק במקבילה ה-NBAית ל-"הארלם גלובטרוטרס".
כאנדרדוג, פתאום (לפחות עבורי) כל האקספרסיביות (מזכיר מאוד את לברון בקטע) מקבלת נופך אחר, לא בכיינות, אלא לחימה.
לצד הכדורסל המזהיר שהוא הציג (הצליח לגרום לבוגוט להראות לפרקים כמו השחקן מ-2015),
זה גורם לי לשקול מחדש את חוסר אהדתי.
(לא לדאוג, גולדנים. הוכח בעבר שאהדה מינורית שכזו, היא חסינה מהדבקות בקללה הממארת…)
.
תודה, מנחם. פוסט באמת מצוין.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
06/06/2019 8:49:14

נכון מאוד לגבי סטף, לי יש אותן מחשבות. לראות אותו בתור אנדרדוג לשם שינוי זה פשוט כיף. נלחם, שורט, חוטף, משתטח, ועדיין נותן את הנקודות בהתקפה.

נתן גולד
נתן גולד
06/06/2019 8:52:47

מסכים מאוד עם ההערה שלך על קרי. מאוד אהבתי אותו ב2015 כאנדרדוג ומאז, כשגולדן סטייט נהיו הטים טו ביט לא יכולתי לסבול אותו. בסדרה הזאת אני מתחיל לחבב אותו שוב ובייחוד במשחק הזה. אני ממש מחכה שדוראנט יעזוב את גולדן סטייט וככה אני ארוויח שני קבוצות שאני אוכל לאהוב, את הקבוצה שדוראנט עובר אליה(רק לא הניקס) ואת הלוחמים של 2015.

דה שוט
דה שוט
06/06/2019 9:10:38

גיא – אני מתפלא עליך – באמת! קרי משחק ככה בכל משחק, זה מה שעושה אותו לשחקן כל כך ענק. כל משחק! הוא תמיד משאיר 100 אחוז על הפרקט, תמיד נלחם, תמיד רץ בחסימות, תמיד מנסה להגן, תמיד אוסף הרבה ריבאונדים ביחס לגארד, תמיד עושה האסל.

Cruv Memula
Cruv Memula
06/06/2019 11:15:48
Reply to  דה שוט

+1

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/06/2019 11:24:23
Reply to  דה שוט

דה שוט,
מעולם לא טענתי שקרי לא שחקן ענק.
.
אני כתבתי על השקפת עולמי הסובייקטיבית,
על ההבדל בין קרי של הגולדן בויז, לבין קרי האנדרדוג.
לא יצא לנו כבר כמה וכמה שנים לצפות בקרי האנדרדוג –
נחמד להיזכר עד כמה "יש לו את זה", גם בדברים הקטנים.

דה שוט
דה שוט
06/06/2019 14:58:11

אין לנו ממש ויכוח כאן – היום הוא עשה יותר כי לא הייתה ברירה, אז זה נראה כאילו הוא מתאמץ במיוחד – זרק יותר, נע יותר, נלחם בהגנה בצורה יותר מוחצנת – גם לצרכי הנהגה. העניין הוא – שגם כשהוא לא אנדרדוג – הוא תמיד משחק ככה – אין לו הילוך אחר, לכן הוא כזה גדול. היום הוא אפילו ניסה לשחק קצת "הירו-בול", עד כמה שזה מנוגד לכל המהות שלו. מסכים אתך שהיה כיף לראות אותו היום.

no funny shtuff
no funny shtuff
06/06/2019 16:37:46

מעולה גיא, נכון לגמרי.
מאוד אהבתי את סטף בגולדן ההיא לפני שהפכו למפלצת עם דוראנט.

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:16:32

בזמן ההשתטחות שלו חשבתי לעצמי, "באמת, מל. 'בן טובים' עלאק

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
06/06/2019 8:47:38

כזאת רמה של שנינות יש רק לגדולים ביותר, פשוט הרגתה אותי מנחם!
תודה!
ולמי שמתלונן על צדק – אם היה, דוראנט לא היה מגיע ללוחמים מההתחלה.

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:17:55

תודה יויו. מחמאות כאלה עושות את כל העסק כדאי כשכולנו מתנדבים

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
06/06/2019 8:53:11

משהו קטן לגבי קוואי, שחקן שקשה לא לאהוב (לפחות על הפרקט והיום הוא עשה הכל למרות שבזמן אמת זה לא בלט)-
אפשר לומר עליו שני משפטים שמבטאים את אותו הדבר רק מפרספקטיבה הפוכה.
האחד: ״הוא קולע את הנקודות שלו מתוך שטף המשחק הקבוצתי״
השני: ״הוא לא משפיע על המשחק״

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:19:01

כמובן שהוא לא קולע את הנקודות שלו בשטף כי הוא קולע מתי שהוא רוצה. לא היה דבר כזה בליגה, או שאפילו מתקרב אליו

המומחה
המומחה
06/06/2019 9:16:07

פשוט אי אפשר להשוות את סטןפ קורי לאגדה כמו לברון ג'יימס. שאגב לא היה רחוק מלקחת אליפות גם ב-2015.
והיחיד בהיסטוריה שחזר מפיגור 3-1 בגמר.
:
(1) גם בלי דוראנט ות'ומפסון בקבוצה של גולדן סטיט משחקים כוכבים מוכחים כמו קאזינס,איגודלה,לבינסטון ובוגוט.
(2)
סטפן קורי פשוט נכשל לפחות מבחינה אישית כל שנה מחדש בגמר ובמעמד שצריך אותו.
לא היה יכול לקבל הזדמנות יותר טובה לנצח משחק כשאין לידו את דוראנט\ת'ומפסון ולהצדיק FMVP ראשון בקריירה.
מדובר בשחקן בינוני שלא בטוח שהיה מגיע לפלייאוף בלי 5 אולסטארים בסגל.
(3)
מי שמאמין בקארמה.
ברגע שקווין דוראנט חוזר הסדרה הזאת גמורה. האם הוא חוזר? שאלה טובה. גולדן סטייט האירגון הכי מסריח בעסק. אם זה אומר בלתת לשחקנים מנוחה נוספת בעונה הרגילה או מולנמושות בפליאוף.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
06/06/2019 9:45:16
Reply to  המומחה

תגיד לי יא במבל, ליביגנסטון ובוגוט כוכבים?
איגודלה חצי פצוע והוא לא כוכב.
קאזינס אחרי פציעה וב2 מ3 המשחקים שהוא שיחק הוא היה פשוט איום ונורא

Gl
Gl
06/06/2019 12:49:02
Reply to  המומחה

איגי בוגוט וליבנגסטון כוכבים מוכחים ? אולי ב2013
בוגי בקושי הולך שלא נדבר על רץ גאסול נראה לידו כמו איילה שלוחה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2019 14:23:51
Reply to  המומחה

היי בוני, מה נשמע? איך שיש סיכוי שגולדן תפסיד אתה מתעורר משנת החורף שלך?

ברבור שחור
ברבור שחור
06/06/2019 9:18:41

זה היה bust מהטיפאוף של המשחק. כמה מבטים פנויים שקרי סידר הדגישו את החסרונות שיש ללוחמים.
קוק היה צריך לשחק יותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/06/2019 10:48:21

הייתי הופך את המשפט האחרון, היו צריכים לשחק יותר על קוק… אולי היה להם סיכוי 😛

רפיקי
רפיקי
06/06/2019 15:42:24

קוק לא יכול לשחק בהרבה ליד קרי.
שני חורים בהגנה…

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
06/06/2019 9:20:02

מעולה! תודה רבה על בוקר מעולה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/06/2019 9:53:50

פוסט גדול מנחם, תודה רבה.
.
היה כיף לראות את דני גרין צולף, מעלה נשכחות מ-2014, רק חבל שהוא וקוואי עושים את זה עם הקבוצה הלא נכונה…
🙁

Smiley
Smiley
06/06/2019 11:41:09

יוג׳ירי גאון 😉
ידע למה הוא צריך גם את דני גרין בטרייד

שחר אלוני
שחר אלוני
06/06/2019 10:15:12

קרי אגדה
שחקן מהגדולים ביותר
אבל לנצח לבד את טורונטו כאשר הצוות המסייע שלה נותן משחק טוב….זה מעל ומעבר.
היה צריך משחק קרוב למושלם של גולדן היום אם היו רוצים להתמודד עם טורונטו ששיחקו סביר. קאזינס עוד לא בכושר ואין ספקי נקודות

שחר אלוני
שחר אלוני
06/06/2019 10:16:17

כמו שאמרנו גולדן ישמחו ל 2-2 אחרי שני משחקי הבית….אבל אם דוראנט חוזר אז גם 3-1 זה לא הסוף.
**
טורונטו מצטערים על הפספוס במשחק 2

קרייזי ג'ו דבולה
קרייזי ג'ו דבולה
06/06/2019 10:16:19

פנטסטי מנחם. תודה.
ג"ס היו אנדרדוג היום עם רשימת פצועים כזו, וכדי לנצח בלי דוראנט וקליי הם צריכים משחק היסטורי של סטף (היום – צ'ק) וגרין (ממש לא).

כל עניין הפציעות גרם לי להיזכר באחד מייקל ג'ורדן, שנדמה לי שמלבד הפציעה הקשה שעבר בתחילת הדרך שגרמה לו לפספס כמעט את כל העונה השנייה שלו בליגה, לא נפצע לאחר מכן, אף ששיחק כמעט את כל המשחקים. יש לו 8 עונות עם 82 משחקים, 38 דקות למשחק בעונה הרגילה, ובוודאי לא פספס משחק פלייאוף מעולם (ושיחק יותר מ-40 דקות למשחק בפלייאוף). אפילו בעונה האחרונה שלו בוושינגטון, בגיל 40, הוא שיחק 82 משחקים.
בלתי נתפס. ממש ספייס ג'אם!

צביקה
צביקה
06/06/2019 11:29:17

כמה פנינים! זה גמר אותי:
אני בטוח שלוקח לו שעה וחצי לחזות בתכנית '60 MINUTES'.
וכמה שימח אותי לראות את דני גרין הבוקר. ואני רוצה להאמין שזה יתן לו ביטחון עד סוף הסדרה, מה שיכול להיות האקס פקטור שיביא נצחון לטורונטו גם אם יחזור קיידי.

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:22:42
Reply to  צביקה

תודה צביקה. לא יודע איך זה קפץ לי לראש עם '60 מינוטס'

מחפצה מנמצה
06/06/2019 11:59:12

מנחם ,נפלא !
הקטע עם היונים זה ענק .
אני גם חושב שקוואי הוא אוברייטד . לא נהנה לראות אותו , אבל נותן תפוקה כשצריך .
אם הוא צופה שעה וחצי ב 60 minutes , מה נגיד על ג'רבקו ? תן לאיטיות לזרום .

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:24:36

מי שאמר זאת ראשון היה בובי נייט שהגיב לשחקנו שאמר "לא צודק שהיריבה הראשונה שלנו ב-64 היא לואיוויל'. זה היה לפני איזה 40 שנה ושכחתי. פתאום אמש נזכרתי.

Berch
Berch
06/06/2019 12:20:05

כל כך הרבה פנינים במקום אחד….
צחקתי בקול
מעורב מעולה כמו 2-1 לראפטורס
🙂

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:25:04
Reply to  Berch

תודה ברץ'

פינקי
פינקי
06/06/2019 13:05:32

הכתיבה שלך זה משהו מיוחד.
"אני בטוח שכדי לספור עד 20 הוא חייב לחלוץ נעליים", שברת אותי 🙂

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:25:37
Reply to  פינקי

תוד'ה פינקי

rtrtx
rtrtx
06/06/2019 13:22:06

מייכל אנג'לו??
דבר ראשון – זה מיכלאנג'לו ולא "מייכל" כמו שאומרים בארץ המביכה הזו שלך.
דבר שני- הציור הוא של דה וינצ'י.

אם בכתיבה שלך לא היה הטון הזה של זקן השבט מטעם עצמו עוד היה אפשר להתעלם מהבורות הנמרצת שלך

דביר
דביר
06/06/2019 14:21:00
Reply to  rtrtx

חחחח אתה דפוק

דביר
דביר
06/06/2019 14:20:26

תענוג מנחם תודה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2019 14:25:54

אחד המעורבים הקורעים שקראתי, כל שורה מסתתרת פנינה. איזה כיף לקרוא את הטורים שלך.
תודה רבה מנחם

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:26:57

בכיף האווי.הייתי ב-MOOD

רפיקי
רפיקי
06/06/2019 14:33:37

ענק מנחם אהבתי את התיאורים.
קר הודיע כבר שקליי ישחק במשחק הבא.

כמו שגיא אמר משחק הבא עוד 48 שעות וזה בעייתי גם לקרי שנתן את כל הסוס אבל לדעתי וכתבתי את זה לפניי הסדרה,כל משחק נותן יתרון בעייפות לג"ס.
הראפטורס באו עם שני משחקים יותר וחמש ימי מנוחה פחות.

שנים אהבתי את קוואי. שומר על, שחקן התקפה אדיר, לא חופר בא לתת עבודה.
מאז הסדרה מול מילוויקי (לפני זה לא צפיתי בטורנטו בפלייאוף) אני כבר מתחיל להשתכנע שצריך להגיש את שמו להיכל התהילה של המשוקצים.
הבן אדם עושה תוקף כל כניסה שנייה לסל. מדביק עבירות ברמה שגורמת לזקן של הארדן להסתלסל.
ועוד צועק כמו ראסל כשהוא נכנס.
הבן אדם קיבל את רשיון הצעדים של הnba על שם לברון,השלב הבא הוא להתחיל ליפול בזריקות לשלוש.

Smiley
Smiley
06/06/2019 22:12:02
Reply to  רפיקי

אל תאשים את השחקן, תאשים את השופטים שנותנים לזהלקרות

אורן
אורן
06/06/2019 14:43:18

קאווי אוברייטד? דבר ראשון יש לו אליפות וFMVP
במשחק 2 אמנם הוא היה "חלש" אבל עדיין לקח 14 (!) ריבאונדים ויום מושלם מהקו בדרך ל34 נקודות
באופן כללי הוא משחק בצורה אחראית ובקצב משלו כמו לברון ג'יימס, הגנתית הוא מדהים, יכול להיות שיש שחקנים יותר מלהיבים בהתקפה, אבל הם לא בגמר ואפילו לא קרובים אליו (פול ג'ורג' ליליארד ווסטברוק אמביד ועוד הרבה אהבלים)
בקיצור השחקן הטוב בליגה מיד אחרי סטף, ביחד עם KD על מקומות 2-3

amitlahev
amitlahev
06/06/2019 15:00:53

מעורב פגז.
ללא דוראנט טורונטו פייבוריטים.

ליאור
ליאור
06/06/2019 15:42:53

כתיבה נהדרת מנחם! את המונה ליזה צייר כמובן ליאונרדו דה-וינצי. סטף היה נהדר ובנוגע לקוואי הנה השאלה. האם שחקן ספורט צריך להיות השראה? הדרך שבה קוואי קולע וחוסר הרגשות שלו פשוט משעממים, אבל העבודה נעשית הוא מגן וקולע. אני חושב שיש לכל הספורט רמה של שאו-ביזנס ולכן קוואי לא ממש נופל לקטגוריה של הכוכב שכולם רוצים להיות/להעריץ (להבדיל מלברון, סטף ואחרים).

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:29:18
Reply to  ליאור

יש צדק רב בדבריך

תומש
תומש
06/06/2019 16:03:51

תודה מנחם. נחנקתי מצחוק לבד בבית

פאקו
06/06/2019 16:14:36

מעורב גדול, דוק.

E.C
E.C
06/06/2019 16:16:37

אתה כותב הערות תוך כדי צפיה? מעניין

חוש ההומור שלך מצוין, תודה!

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:29:50
Reply to  E.C

כן. זה מה שאני עושה.

זיו פנמה
זיו פנמה
06/06/2019 16:35:10

איי מנחם..
תופעת טבע חד פעמית.
צריך לרשום פעם פוסט 'מהמתרש במעמקי תודעתו של הדוק'. זה יהיה בסט סלר

ברוך רובין
ברוך רובין
06/06/2019 16:42:25

סטפן אדיר אבל אני לא יודע, מה מתלהבים מהמשחק ומהתוצאה זה היה צפוי זה סטף ו4 נגרים אין להם כישרון.
.
דריימונד גרין הבלוף התגלה במלוא הדרו , ראינו מה הוא שווה ללא שלישיית הכוכבים, השחקן ׳החשוב׳ בגודלן סטייט מי אסס, שחקן משלים ולא יותר, ההגנה שלו הייתה כל כך מדהימה שהם חטפו רק 123 נקודות במשחק הזה ו118 בראשון, ההתקפה שלו לא היא של נגר ולגודלן לא היה כוח אש התקפי. במקרה שדוראנט יעזוב השושלת נגמרה.

זיו פנמה
זיו פנמה
06/06/2019 17:16:03

ברוך אתה איש יקר אבל האיבה הסובייקטיבית שלך לגרין מעוורת את עיניך תדיר. אבל ככה זה עם גרין: מושך אש תמידי – love or hate.

ומשהו אחר קצת. לגבי הנגרים.
משום מה באתר יצא שם רע לנגרים. הם מוזכרים תמיד בהקשר שלילי, או במילים אחרות, כשרוצים לתאר שחקן גרוע מכנים אותו 'נגר'.
אז רק למען הצדק ההיסטורי: מנסיון אישי, רוב הנגרים שהכרתי בחיי, היו (ועודם) אנשים ישרים, מקצועיים להפליא, מדוייקים ברמות, ואפשר אפילו לומר מושא לחיקוי. (וטרם הזכרתי את ישוע).
אז מעתה, לתיאור שחקן גרוע, ניתן לבחור מקצוע אחר, מקצוע מבזה וחסר כבוד, מקצוע שיתאר נכוחה את העניין ולא יחטא לאמת.
אין לי רעיון איזה מקצוע זה יכול להיות. אולי עורך דין?
עד כאן לעת עתה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/06/2019 17:37:27

רואי חשבון

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 20:15:50

רואי חשבון זה טוב לשחקנים אפורים כמו קאווי טימי הורפורד אבל הם לא עובדים קשה כמו הנגר

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 17:54:44

זיו אתה לא הבנת עת מהות הנגר. הנגר או חוטב העצים ושואב המים עובדים קשה ולכן השחקנים האלו מתקשים באותה מידה לקלוע סל הם ממש עובדים קשה בשביל הסל אחד כמו בן וואלאס. אז נגר בהחלט מתאים להם.
מה יותר מתאר עבודה קשה? כורה פחם.
יש אישור לקרוא להם כורי פחמים?

זיו פנמה
06/06/2019 18:16:48

גדול שמעון
'כורי פחם' עלול להצטייר בעידן הפוליטיקלי קורקט כפגיעה במגזר מסוים.

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 20:14:26

😀😂 לא חשבתי על זה זה יהיה ה M וורד

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:30:30

תודה זיו. מעריך זאת מאד

no funny shtuff
no funny shtuff
06/06/2019 17:02:29

מנחם על לאורי- "וואללה שאני בטוח שכדי לספור עד 20 עליו לחלוץ נעליים".
.
טור נהדר מנחם. לא מסכים איתך בעניין קוואי. הוא לא אוברייטד, אלא כוכב הקבוצה שכרגע מובילה 2:1 בגמר ה-נ.ב.א.
מצחיק אותי גם הקמפיין שאוהדי גולדן מריצים להפוך אותו לשיקוץ. פשוט מגוחך.

מנחם לס
מנחם לס
06/06/2019 17:33:05

נו פאני סטאף, מהתמונה ברור את מי אתה אוהד. אני יודע שהוא שחקן גדול אבל הוא איבד משהו בסידרה הזאת ולמשהו קוראים מהירות. או יותר נכון זריזות. או שזה דבר שלא שמנו אליו לב עד עתה, או – כפי שהרבה אומרים – הוא סוחב פציעה. אבל טיפוס כמוהו לא יתלונן אפילו אם שבר ברגל.

no funny shtuff
no funny shtuff
06/06/2019 18:52:59
Reply to  מנחם לס

אני שם בפרספקטיבה את המושג "אוברייטד".
איך אפשר לקרוא ככה לשחקן הטוב ביותר בקבוצה המובילה כרגע 2:1 בגמר הליגה?

עידן הרחוק
עידן הרחוק
07/06/2019 1:52:04

מה פתאום משקצים את קוואי ??!!
חלילה וחס!
הבחור הגדה!
בכלל לא אובר רייטד .
גר בסן פרנסיסקו כבר המון שנים ויצא שהקבוצה שלי מפגיזה כבר די הרבה זמן..
מאד אוהב את הבחור היריב!
כמה ״מאהבלים״ לשקץ את הבחור…
שחקן נפלא!

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 17:42:27

מנחם הוא מעולם לא היה מהיר וזריז או נזקק לזה. עם טריפל טים שם עליהם 30 נק כל משחק. עם היו מאפשרים לו אחד על אחד הוא מסיים עם 45 נק ממוצע את הסידרה הנוכחית.
אין לו שום פציעה זה רק בראש של ענשים הוא צלע ככה כל העונה מתחילתה וניגב ללא הכרה. הוא במינימום טופ 4 בליגה היום יחד עם הארדן דוראנט קרי דכל אחד יבחר לפי טעמו.

ראס א שטן
ראס א שטן
06/06/2019 17:46:52

קאווי זה לא סתם לימפ ביסקיט אלא רולין 😂 נוסטלגיה

https://youtu.be/RYnFIRc0k6E

שאול
שאול
06/06/2019 21:08:32

נפלא דוק, תודה רבה!