
לאחר שגולדן סטייט השוותה את הסדרה וגנבה מטורונטו את הביתיות במשחק ה-2, הווריורס והראפטורס יגיעו הלילה לאוקלנד להמשך הסדרה.
טורונטו הגיעה לפיינלס בהתלהבות. בפעם הראשונה שלהם בהיסטוריה במעמד, הקבוצה מקנדה רוצה לעשות משהו גדול. במשחק הראשון היא לא השאירה לווריורס סיכוי. פסקל סיאקם הצטיין, קוואי עשה את שלו ומרק גאסול במשחקו הטוב ביותר בטורונטו. הראפטורס עלו ליתרון 0-1 בסדרה לקראת המשחק השני.
במשחק השני טורונטו שלטה לאורך כל המחצית הראשונה. היא הייתה בדרך לסמן וי על שמירת הביתיות ולצאת לאוקלנד בידיעה שהם רק צריכים לא להפסיד יותר מלנצח. אלא שלמחצית השנייה גולדן סטייט עלתה כמו מלוע של תותח ועם ריצת 0-20 (כולל 2 מסוף המחצית הראשונה) עלתה ליתרון והעבירה אליה את השליטה. למרות הריצה הזו, 25 שניות לסיום דני גרין קולע שלשה שמורידה את ההפרש ל-2 בלבד, אבל ניסיון חטיפה של טורונטו השאיר את איגודלה לבד לגמרי מחוץ לקשת לגמור סופית את המשחק, יש שיגידו גם את הסדרה.
הלילה שתי הקבוצות יגיעו בידיעה שניצחון מקרב אותן לעבר התואר הנכסף. טורונטו תגיע במטרה להחזיר אליה את יתרון הביתיות שאיבדה במשחק ה-2, בעוד גולדן תגיע רק כדי לשמור עליו. קליי תומפסון מוגדר בספק למשחק בעוד קווין דוראנט בחוץ.
מה גולדן סטייט צריכה לעשות בשביל לנצח?
לשחק את הכדורסל שלה ולקוות שקליי תומפסון ישחק. דמרכוס קאזינס היה מצויין במשחק הקודם וזה היה אולי משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לווריורס. קליי תומפסון היה מצויין עד הפציעה ואפילו הספסל היה בסדר גמור. גולדן סטייט צריכה להמשיך לשחק ברוגע. היא צריכה לדעת שהלחץ הוא על טורונטו ולא לעשות שטויות שיסבכו אותה. משחק הריצה של הווריורס, הצ'אקות של סטף קרי והנעת הכדור הם אלה שיתנו לגולדנים את הניצחון.
נקודה מעניינת נוספת היא תנועת הכדור. העדרו המסתמן של תומפסון (או מצב בו הוא ישחק לא בריא לחלוטין) תפגע בתנועה הנהדרת של גולדן שלא תכלול צלף כמו קליי שאסור להשאיר פנוי. הם יצטרכו משחק טוב מאוד של קאזינס כולל תרומה במסירה ולא הייתי פוסל מצב בו איגודלה מעלה את כמות הזריקות שלו, במהלכים מבוססים cut לסל או שלשה חופשית. נוסף על כך יכול להיות שנראה אותם משתמשים במהלכים מחוץ לקופסה, כמו השימוש בקרי כחוסם במשחק השני, אולי עם פיק-נ'-רול של קאזינס וגרין או כל מהלך אחר שיכריח את ההגנה המתואמת של טורונטו להגיב.
מה טורונטו צריכה לעשות בשביל לנצח?
קוואי, קוואי ועוד פעם קוואי. הוא צריך לקחת את טורונטו על הכתפיים של עצמו בדיוק כמו שעשה במשחק הקודם. ברור לכולם ששחקן אחד לא יכול לנצח אף קבוצה, ובטח שלא את גולדן סטייט ולכן סיאקם צריך להזכיר את ההצגה מהמשחק הראשון, מרק גאסול ודני גרין לעשות את מה שהם יודעים לעשות וקייל לאורי צריך להיות בפוקוס וירצה להמשיך להוכיח לכולם שהוא לא "נכבה" בפלייאוף. בצד ההגנתי פרד ואן וליט שמר במשחקים הראשונים מצויין על סטף קרי, ולמרות שזה לא כל כך מתבטא בנקודות שהוא קלע, רואים שיותר קשה לו בשל העובדה שואן וליט אולי היחיד שיכול לרדוף אחרי סטף ממקום למקום. הם ירצו הלילה לצאת מהטראומה של הרבע השלישי במשחק השני ובשביל לנצח יצטרכו לפתוח את המשחק חזק.
יכול להיות שנראה שינוי בחמישייה שפותחת את המחצית השנייה לאחת מהירה יותר בניסיון להתמודד עם העלייה בקצב המשחק, או שנראה יותר דקות סמול-בול באופן כללי. שימוש באס כמו נורמן פאוול או או ג'י אנונבי מהספסל יכול להיות שימושי במיוחד, למרות שהכוח של גולדן נטולת קליי ודוראנט נמצא בקו הקדמי.

ההימור שלי לא שונה משל רוב האחרים. אני לא חושב שלטורונטו יש מספיק כלים לעצור את הווריורס – אלא אם כן קליי לא ישחק. במקרה שקליי לא ישחק יהיה לראפטורס קל יותר בהתקפה בגלל היותו שומר מצויין. למרות הכל, אני אלך עם הווריורס שיעלו ליתרון של 1:2 בסדרה.

אחלה פריויוו תודה רבה עידן.
.
בגלל הפציעות קשה מאד לדעת איך גולדן ישחקו הלילה, ובכלל בסדרה הזו אין לי שום תחושה מה ילד המשחק הבא, אבל יהיה מעניין לגלות, ויהיה עוד יותר מעניין אם טורונטו יצליחו לנצח.
אחלה פריוייו!!
מעניין לראות איך קוואי יגיע היום, מקווה שיותר אגרסיבי וחד בזריקות ל-3, צריך לנצל את הסגל הקצר של הלוחמים ולהדביק להם כמה שיותר עבירות על מנת לשבש להם את המשחק.
תודה על הסקירה עידן
הסדרה רחוקה מלהיות גמורה
בלי דוראנט וקליי (ולוני) אולי בשני משחקי הבית, טורונטו לא פחות טובים.
הלוחמים ישמחו לצאת עם 2-2 ואז לקבל את דוראנט בחזרה
כמובן שאם קליי /דוראנט חוזרים בבית במשחקים 3/4 זה עניין אחר
בכל אופן קרי היום ישים איזה 35 נקודות לדעתי, כי קלקול הקיבה מאחוריו, השאלה אם זה יספיק
כמובן שטורונטו צריכים להיות בשיא הפוקוס בטח בהגנה כל הסדרה, אחרת הם ישמטו משחקים, ואין להם הרבה רזרבה
לא פחות טובים? אם טורנטו לא מנצחים בלי דוראנט וקליי הם באמת בדיחה. הם קבוצה הרבה יותר טובה בלי שניהם.
הם קבוצת הגנה חזקה
בהתקפה יש להם את קוואי ולצידו סיאקם הצעיר והלא יציב עדיין, גאסול שקולע כמה סלים, ואן וליט המפתיע, לאורי ואיבקה שנותן משחק אחד חזק בסדרה. זה כמ והלוחמים עם קרי קאזינס גרין ואיגי, רק בלי הנסיון
תודה עידן. כל כך הרבה ניכתב ונאמר שלא קל לצאת עם פריוויו נוסף. אבל אין ברירה ואתה עשית זאת מצויין!
תודה רבה
+1
אחלה פרייויו וגם אחלה תמונה
תמונה על הכיפאק!!!
אני בעד שכל שחקן של גולדן יפצע בקלילות(כי לא מאחלים פציעה לאף אחד) עד שקרי ישחק לבד עם 4 קונוסים (קונוס אמיתי לא בל ) וכל פעם שמישהו נפצע נגיד שגולדן יותר טובה בלעדיו .
אחלה מעורב, תודה רבה.
איך אפשר לנסות להמר משהו בסדרה הזו, כאשר אין לנו אפילו מושג מי יתלבש למשחק הערב?
לא משנה מה תהיה התוצאה, הערב או בכלל בסדרה, לדעתי הפלייאוף הזה רק מעצים את האגדה לבית גולדן. כל קבוצה אחרת שהייתה חווה כאלה פציעות וחוסרים כבר מזמן הייתה מהוללת כקבוצת על
לא היה ספק לזה שגולדן סטייט הקבוצה הארוכה בהיסטוריה.
מבחינת איכות אפשר להתווכח גם על האיכות של הליגה והיריבות שלה.
וכמובן השיפוט שתמיד נוטה לצידה מתי שצריך.
למשל הטכנית שנתנו לקרי על כמעט כלום, שכמעט הפכה הפסד לניצחון
קונוסים? דמארקוס קאזינס לפני הפציעה הגבוה ההתקפי הטוב בליגה.
איגואדלה MVP של גמר 2015,ליבינגסטון ובוגט סתפ שחקנים שסחבו את קרי על הגב.
אם או בלי קליי אני עם הווריורס.
תחושת בטן חזקה
ומה יהיה עם השיפוט ??? מה שהלך שם במשחק השני פשוט שבר שיאים אבסורדיים. נקווה שהסדרה תוכרע על כדורסל, קשה לי לראות את הווריורס מצליחים להסתדר בלי קליי כשיר, שחקני המשנה יצטרכו להתעלות ובגדול, קאזינס נתן משחק נהדר השאלה אם יכול לשחזר, כנ"ל קוק. אצל הראפטורס שחקני המשנה לא הופיעו ולבטח אחד או שניים יגיעו הערב.
ג"ס כבר האכילו אותי כמה כובעים בפלייאוף הזה, אבל אם קליי לא ישחק אני לא יכול לראות איך טורונטו לא מנצחת. בכל מקרה, גם עם קליי, שכנראה לא יהיה בשיא הכשירות, טורונטו חייבת להתנפל על המשחק הזה. מאמין שהפעם זה של קוואי וחבורתו ב-8 נק'.
תודה על הפריוויו.
משחק סופר חשוב הלילה עם מאתיים נארטיבים אפשריים.
נקווה שיהיה שיפוט סולידי כמו במשחק הראשון, אני מריח משחק חם עם אש ותמרות עשן.
נתראה ב-4.
טורונטו התבזתה מספיק במשחק 2, אם הם לא לוקחים את זה, שלא יגיעו להמשך הסדרה.
הרפטורס חייבים לנצל את העובדה שגולדן סטייט נשארה רק עם 4 אולסטארים. וקלקול קיבה/ פציעה טורדנית/ משהו לסטף.
תכלס זה על קוואי.
יש מאמר מעניין ברינגר, מלפני תחילת הסדרה, שאומר: כדי לנצח, קוואי יצטרך להיות לברון – וזה לא פשוט.
מצביעים שם גם על נקודה חשובה מפינאלס 2016, הסדרה היחידה ששברה את הקבוצה הבלתי מנוצחת – הצבת לברון כשומר על דריימונד, וקבלת סטף בחילוף. המפתח לפגוע בלב של התקפת הווריורס.
(אח"כ הגיע דוראנט והכל כמובן הלך לפח. KD שובר כל שוויון בעולם).
https://www.theringer.com/nba/2019/5/29/18642946/kawhi-leonard-raptors-warriors-lebron
אני אוהד את טורונטו, אבל לצערי אחרי שצפיתי במשחק הקודם, הגעתי למסקנה שלטורונטו אין את היכולת. אפילו וקליי ודורנט לא ישחקו, קרי ימצא דרך לנצח. גאסול, גרין, איבקה וסיאקם לא מסוגלים לקלוע. קוואי לא מספיק. הלוואי וטורנטו תראה אחרת.
אחלה פריוויו
טורונטו היום בדו ספרתי, יש גבול לכל תעלול
רוצה להתערב על זה?!
מזמין אותך ואת ביג ראס להתערבות.
מה יש לא נאה לכם לתרום לאתר הופס?
חחח… אני אוותר… רק שתדע שהתערבתי כאן מזמן שגולדן אלופים,
תיזהר,
השנה אני לא כל כך פוגע…
כל הפציעות האלה ועדיין עולים עם שלושה שחקנים מצויינים, סטף, דריימונד גרין, וקאזינס שמעט מתחת ברמה ובכל שחקן אדיר.
לא הקבוצה שמתמודדת עם פציעות, פשוט יש להם מלא כישרון בארסנל..
אה, ואיגודאלה…
אחלה פריוויו. קרי חייב לתת כאן משחק שיא בשביל סיכוי לווריורס, זה יכול לקרות. יש לי הרגשה שהראפס יצליחו לגנוב משחק
מה לגנוב? אם קליי לא משחק טורנטו פייבוריטים ברורים.
בדיקה
טורונטו צריכים להגיע היום ולטרוף את המגרש, להצהיר שהם באו לקחת את המשחק הזה ויהי מה. הזדמנות כזאת לתפוס את הווריורס פצועים לא תהיה להם עוד (״רק 4 אולסטארים״).
קאזינס היה האקס פקטור של ג"ס אז אולי להתקיף אותו ולסחוט ממנו עבירות, הוא די טוב בלעשות שטויות בהגנה.
פסקל צריך להתעורר וגאסול שהוא תמיד שחקן חכם, צריך לקלוע קצת מרחוק ולהפעיל את השאר. היום אולי אוג'יי אנונובי יחזור (?) אז אולי יצטרף עוד שחקן לרוטציה למרות ששחקן כזה חלוד בטח לא יתרום הרבה.
אה, רצוי שקוואי יהיה קצת יותר חד ובעיקר שיתעורר מוקדם יותר ברבע ה-4.
נרס צריך לדאוג שלא יגיע מותש לדקות ההכרעה.
ג"ס מצידם צריכים להמשיך לשחק חכם דרך דריימונד ואיגי כאשר סטף רץ מסביב ומושך תשומת לב. הניסיון הוא בצד שלהם והם עדיין הפייבוריטים הגדולים. גם הם צריכים לעלות בטירוף כדי להמחיש לטורונטו שלא מתעסקים איתם ושאין להם סיכוי.
פריוויו מצויין, תודה רבה!
אני תמיד עם טורונטו, אבל הפעם אני חושש שסטף יבוא להראות מה הוא שווה בבית, ולטורונטו לא יהיה איך להתמודד.
ואני מוכרח להגיד – מה שגולדן סטייט עושים עם רוטציה הולכת ומתקצרת, זה באמת מרשים.
+1
תודה רבה.
בגלל שאני חובב אנדרדוג מובהק, היום אני ממש מקווה שגולדן יצליחו לגנוב את זה.
באופן כללי אין לי העדפה בסדרה, אבל בינתיים גולדן עושים מאמץ הירואי לנצח למרות הפציעות אז מגיע להם יותר.
10+
הלוחמים ינצחו
==
ובקלות מפתיעה
==
40 + לקרי
==
וקוק יפציע בגדול
קרי חייב לתת היום משחק של 40+ נק בשביל שיהיה סיכוי לנצח.
אין לי מושג אם קליי יעלה ואם יעלה איך יתפקד
בוגי צריך גם לתת היום 15-20 נק
על דריימונד אני סומך שיהיה דריימונד ואין לי ספקות בו
צריך גם לשמור את טורונטו מתחת ל 110 נק
קרי צריך לקלוע היום 40
בוגי-20
קליי אם ישחק פצוע +איגואדלה+גרין+ליבינגסטון+קוק+מקיני+גרבקו+בוגוט+בל=50 נק
בדרך כלל מאז שדוראנט נפצע המשוואה שלי בשביל ניצחון היא לשמור את היריבה מתחת ל 110 נק ב 48 דקות והספלאש בראדרס צריכים לקלוע 60 והשאר 50.
בגלל הפציעה של קליי זה משתנה
המשחק ב 4?
כן
סטף בריא ובבית
יפציץ הערב
מסוג המשחקים שהספסל יהיה מאד משמעותי בקביעת המנצחת .
אולי מקיני יהיה השפן של קר
תודה עידן
הפציעות רק מוכיחות עד כמה הקבוצה הזאת היסטורית וכמה קשה לרוץ כל כך הרבה שנים לאליפות אפשר להגיד לא כוחות וכולי אבל הכל לפי החוקים הם לא רימו או משהו צירוף מקרים נדיר שלא מאמין שיחזור
קשה ממש לדעת מה יהיה הלילה כל קבוצה אחרת בהיסטוריה אם כזאת כמות פצועים הייתה מפסידה בטוח
זהו לדעתי המשחק החשוב ביותר של קארי מאז שהגיע לליגה.
בפעם הראשונה אנחנו הולכים לבדוק את קארי מתפקד בקבוצה דיי טובה אך לא סופר-טים (בתקווה שקליי לא ישחק כמובן).
הלאגסי שלו יראה שונה בתכלית אחרי המשחק הלילה לטוב ולרע.
הקבוצה עדיין טובה מאוד עם סופרסטאר ו2 אולסטארים בפוטנציה,למעשה הקבוצות דיי שוות במשחק הלילה.
מסכים עם כל אות
מסכים איתך
דמרקוס קאזינס הולך לתת את משחק חייו.
אם קרי וקאזינס ישיגו 70 נק ביחד זה ילך לכיוון שלהם
לראשונה מזה המון זמן נוכל לראות מה סטף שווה לבד. האם הוא מסוגל לקחת עליו משחק כמו שהגדולים באמת ידעו לתת לפחות פעם אחת בקריירה.
הולך להיות משחק לפנתיאון
1+, קאזינס איש המפתח
ג׳אבל מגי –
.
הפציעה של קליי אולי ממש לא קלה, אבל הוא ינסה לשחק לא משנה מה.
.
רוב הסיכויים שדוראנט לא ישחק בסדרה.
.
שמע שדוראנט בדרך לניו יורק, אבל אולי יש סיכוי שההתפתחויות בגמר יגרמו לו לשנות את דעתו.
התחזית שלי .
אם קליי משחק בכשירות של 80 אחוז ו30 דקות לפחות ג.ס מנצחת אם פחות מכך טורונטו מפתיעה .
ולפינתינו, מה יעשה דוראנט:
יזכה השנה באליפות, וישאר בגולדן
**
דייויס, טרייד ביום הדראפט ללייקרס
קיירי, ברוקלין או יפתיע ללייקרס
קוואי, טורונטו וקליפרס בסיכויים שוים
עדיין כל השמועות על דוראנט הם לכיוון הניקס אבל לפי שאר השמועות שהן
קוואי-קליפרס או טורונטו
קיירי-נטס או לייקרס
אנטוני דייויס-כנראה בדרך ללייקרס בטרייד
קליי-נשאר בווריירס
עם מי בדיוק דוראנט ישחק בניקס?עם קווין נוקס וניקלטינה?
פתאום למרות כל השמועות לניקס אני רואה אותו או הולך לקליפרס או נשאר בגולדן סטייט ועובר לאולם החדש
קיירי לא פסל על הסף את הניקס.
לדוראנט עדיין נשאר את באטלר/קמבה לניקס.
אני מתייחס לשמועות ונכון לשבוע זה הנטס הם היעד מספר 1 של קיירי והלייקרס מספר 2.
עם באטלר או קמבה עדיף להישאר בגולדן סטייט
ודריל מורי מקווה שיצליח למכור את פול לניקס/סאנס/הורנטס
האם יש מצב תיאורטי כלשהו שברוקלין יכולים להנחית את קיירי ודוראנט (בהנחה שהם משחררים את ראסל)?
כן..יש להם מקום אם אני לא טועה ל 2 מקס דילז.הם יכולים גם 3 אם השלישי יבוא דרך טרייד.הם מאד מעוניינים באנטוני דייויס אם קיירי חותם אצלם וינסו לעשות עליו מהלך(הכל תלוי בקיירי)
מסכים שדוראנט לניקס זה נשמע מופרך. הוא בשושלת אליפויות, למה שילך לשם?
ועם זאת סוכנויות ההימורים ממשיכות לצדד בדוראנט לניקס משום מה. נראה לי שהשמועות על כך הם ספינים או סתם משהו שהתפתח מעצמו.
**
כרונולוגית טרייד על דייויס יכול להיות לפני ה 1.7, ואז אולי קיירי ילך ללייקרס, למרות שמדברים יותר על הנטס, שזו גם בחירה הגיונית
אם קיירי בנטס, אז סביר שיעשו טרייד על אחד או שניים מהגארדים הצעירים שלהם תמורת ביג מן דומיננטי
Reporting with @ramonashelburne: Golden State officials prefer Klay Thompson sit out Game 3 to protect his sore hamstring for the rest of NBA Finals, but Thompson has continued to lobby them on playing tonight. Decision looms prior to tip.
לא יכול להמר כאן אבל נראה לי שיהיה קרב ענק.
לצערי גם אם קליי ישחק (וכמו שזה נשמע הוא לא מתכוון לשבת בצד) יורידו אותו הרבה לנוח ובטח גם יהיה מוגבל בתנועה
האמת שגולדן צריכים משחק קרוב למושלם כדי לנצח, בהנחה שטורונטו נותנים משחק יחסית טוב, עם שחקן משנה או שניים שנכנסים לעניינים.
אם גולדן יוצאים מהסיפור של הפציעות עם 2-2 זה מצוין להם
ועם כל זאת לא הייתי מהמר נגדם בקלות, הם יודעים להתעלות
גולדן – טורונטו
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
GAME 3
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
עוד אחד
http://ripple.is/nba/10901-raptors-warriors
בפוטו פיניש…
חחח ת'כלס
תודה
קליי בחוץ סופית
סטפן היום הכל עליך.חייבים 40+ נק
Sources: Klay Thompson (hamstring) will not play in Game 3 of NBA Finals.
Golden State Warriors guard Klay Thompson is active for Wednesday's Game 3, though it remains unclear whether he'll play or not.
Warriors officials prefer that Thompson sit out to protect his sore hamstring for the rest of the NBA Finals, but Thompson has continued to lobby them to play, league sources told ESPN. A final decision on his status will be made closer to tip-off.
אתה לא מעודכן.
אממ.. צודק.
זה מלפני כמה שעות.
שאמס צייץ לפני כמה דקות שהוא בחוץ וגם בערוץ הספורט עכשיו בפרי גיים אמרו בעקבות הציוץ שהוא בחוץ
תראה תגובה 34 שלי ותראה את השעה
תודה על הלינקים.
הימור שלי, ראפטורס מחזירים ביתיות הערב.
טוב שתומפסון בחוץ. כמו שהפרופסור אמר, עם מתיחה כזו לא משחקים שלא יהפוך למשהו כרוני.
הזהרתי שהוא לא ישחק
אכן הזהרת וטוב שהרופאים חשבו כמוך
החלטה נבונה בפציעה כזאת
ברגעים כאלה חשוב להדגיש שהצבע של המגרש של הווריורס מזעזע ב-4 בבוקר. אני אומר את זה כל פלייאוף, זה עדיין רלוונטי.
מישהו יודע מה המאזן של גולדן עם מטליקה על ההמנון ?
4 אלבומי מופת, 1 בסדר, 3 גרועים ו-2 נחמדים אבל פחות טובים מה-5 הראשונים
אבל אסור לשכוח שעדיין יש לווריורס את סטפן, דריימונד, וקאזינס. הם לא עולים להישחט
וואו. סטף קרי טיים?
חייב ממנו 40+ כדי שיהיה סיכוי לנצח והדגש על סיכוי
טוב… אז בוקס-אנד-וואן 48 דקות על קארי…
כן.מעניין איך הוא יתמודד עם זה
ווינר לא מבטלים הימור למרות שהמשחק לא התחיל!
הכל מרגיש מוכן למשחק היסטורי
ליבינגסטון עולה במקום קליי
עכשיו מראים איך זה לא שגולדן ניצחו את המשחק השני אלא שהרפטורס הפסידו בבית בגלל החטאות ממצבים פנויים לגמרי.
יאללה אקשן, ווריורס עם חצי קבוצה
נותנים בראש ומשתיקים אותך ל-70 שנה
יהיה לכם קשה, אין שחקנים
חייבים סינרגיה מושלמת והתעלות של כל שחקני המשנה היום.
אפשרי.
אבל טורונטו ייצאו יותר פראיירים מיוסטון אם יפסידו את זה.
אם טורנטו מפסידים היום אפשר לסגור את הסדרה
דריימונד פוגע משלוש ושם נקודות יכול להיות 50% מהפיתרון.
סטף 2
יואו רק כתבתי… איזה נאחס!
דקה במשחק שלוש עבירות לגולדן
כוחותי חזקים מדי, אנא כלאו אותו בתא עופרת
סטף5
קרייי יאללה בדרך ל40 עוצרים באוקלנד
החמישייה של גולדן לא נופלת מטורונטו. למעשה היא טובה יותר. הבעייה היא המחליפים
חשבתי שנראה את גולדן חופרת יותר בצבע ומשחקת על הגבוהים שלה. לא קרה עד כה.
איזה אידיוט ספרדי הוא הגסול הזה. איZה פאול הכי טפשי
אאיזה אידיוט ספרדי הוא הגסול הזה. איZה פאול הכי טפשי
הכי גרוע זה אם קאזינס יתחיל להשתולל ולנסות להציל את המולדת
המשחק הזה מכור LOL
אני רק מאשים את השופטים שהשחקנים התחילו להיות כאלו תיאטרליים. הם הבינו שזה מה שמביא להם שריקות
אאוץ' ג"ס
אין לגולדן סיכוי היום.
קאזינס חייב לקבל את הכדור בתוך קשת השלוש. גם דריימונד. המסירות המרובות לא עובדות כשאין פינישר כמו קליי על המגרש (מלבד קרי)
i'm calling it game – toronto
רפטורס פותחים כמצופה.
לווריורס בלי קליי אין מה למכור.
ובלי לוני ובלי דוראנט
גאסול היה יותר טוב מ קאזינס לדעתי כששניהם היו בשיאם והוא יותר טוב ממנו גם היום כששניהם כבר מפורקים.
הגיע הזמן לקוק במקום ליבינגסטון והייתי משחק הרבה היום גם עם גורדן בל
שון ליווינגסטון לא התבקש לספק נקודות משמעותיות כבר 5 שנים.. הוא באחוזים לא טובים השנה… אין קסמים מה לעשות.
אין מי שיקלע…שיילכו לפוסטאפ על גאסול
ליוויגסטון לא מסוגל לשמור על קונוס
מקווה שיכניסו את בל או מישהו יותר מסיבי
גם אם טורונטו מחטיאים הם לוקחים את הריבאונד התקפה
למישהו יש קישור?
טורונטו הגיעו ראשונים ל-10 ולכן ינצחו.
.
בלי דריימונד עם 20+ נק' ולפחות 4 שלשות אין להם מה לחפש.
סטף 7
החדשות הטובות הן שקרי לא יוותר היום. הרעות הן שהוא צריך לקלוע 90 נקודות, בקצב הזה, בשביל שהמשחק יהיה תחרותי
סטף 10
סטף ווסטברוק
קאזינס מחריד ב-2 הצדדים
קרי כזה מסוכן
קארי וגרין נגד העולם
קארי נגד הראפטורס. השאלה אם הוא מסוגל לשחק 48 דקות?
קרי 12
איזה קנדים L
סטף צריך שבריר שנייה לראות את הסל וזו שלשה.
ענק, אבל הוא לא יעזור היום גם עם ישים 50.
אם דני גרין ממשיך לקלוע ככה טורונטו מנצחים הלילה.
שיט זה המשחק שדני גרין החליט לחזור לעניינים
הצבע של הווריורס פנוי יותר מאלנבי
במשחק שצריך לדעת כדורסל ולקלוע – ולא רק להילחם ולהציל את המולדת, דריימונד גרין גרוע מאד בינתיים
הבעיה שגרין חושב מהלך אחד קדימה מכל הקבוצה שלו… מוסר לאיפה שהשחקן אמור להיות ולא לאיפה שהוא נמצא
דני גרין מעלה את הציפיות של אוהדי טורונטו במשחק גארבג' רק כדי לרסק אותן במשחק הבא
+100
ממתי משחק בסדרת הגמר הור גארבג'?
מהיום.
קרי ו4 נכים, אני לא רואה איך אפשר להוציא אותו הלילה ללא קליי ודוראנט.
גם 40 של קרי לא יעזרו אם הווריירס יחטפו יותר מ 110 נק
בעצם רק קארי נגד העולם…. גם גרין לא הגיע
ריבאונד ואיבודים זה כל ההבדל עד עכשיו
המובילאי צפצף
אני חוזר ואומר: ללךינארד הכניסה היא בסלו מושיון. ממש חסר יכולת
בהחלט
חצי מהנקודות מגיעות מכבוד מהשופטים שמוביל לזריקות עונשין
בחיי ליגה לאומית
הווריורס חלשים מדי.
הרפטורס צריכים להמשיך לטחון ולסגור את המשחק במחצית.
אני לא יודע מה אתם מצפים מדרימונד גרין הוא אפס, אין לו כישרון התקפי לידו הלילה אז הוא לא יכול לעשות כלום כיוון שיש עליו שומר, שנה אני ושמעון כותבים לכם את זה.
קרי צריך 60 היום בשביל שזה יהיה צמוד
אם טורונטו לא מנצחת היום הם פראיירים על מלא. גולדן במצב על הפנים. יש להם אופציה אחת עיקרית לקליעה אז טורונטו צריכה לשתק אותו. אחרים שיקלעו, סטף לא.
הווריורס יכולים להחתים אותי להמשך המשחק?
מישהו צריך לשמור שם…
…
סתם, הכל עוד פתוח
קוואי השחקן הרובוטי האוטונומי הראשון בהיסטוריה, טכנולוגיה חכמה מונעת ממנו התנגשוית, המשרוקיות מחוברות בוויי-פיי למובילאי שלו, מי שמתקרב ישר נשמע צפצוף.
פיתוח של סילבר טכנולוגיות בע"מ.
הגהנום קפא
איכסה עליק קוואי
קוואי נותן סדרה דומה לוויד 2006. לא סגור שזאת מחמאה
1000+
קוואי משגע אותי במשחקו. אבל הוא יקלע 30 בפאולים
אפילו ריי אלן יעזור לגולדן כרגע
אם ישרקו לסטף את הכניסות האלה לטורונטו אין סיכוי
קרי 14
עבירה מטומטמת של בל
דונקיייי
כשדריימונד קיבל כדור בצבע (וחסם לסטף לשלשה מוקדם יותר) גולדן השיגו 6 נקודות. צריכים לשחק עליו הרבה הרבה יותר
הארדן וקוואי באותה קבוצה זה אורך משחק ממוצע כפול בשביל זריקות עונשין
תכף לברון ג'יימס מתחיל להתלונן שהוא לא קיבל שריקות כמו קוואי… השופטים מכניסים את עצמם לבור שיהיה להם קשה לצאת ממנו עם הכמות שריקות הזו
וויי וויי וויי
קריייייי 17
מקאו שתול של הלוחמים.
קרי בלתי אנושי, השופטים לא ראו את העבירה בחסימה של בל
מקיני שחקן שיכול להתפוצץ ביום נתון
נכון.אני מאד אוהב אותו
חברה לא לפספס.
היסטוריה בפעולה
גרין עם שלוש שלשות
גאסול עם 8 נקודות
וסיאקם לא מחטיא
וזה רק 7 הפרש
הכל הולך במשחק הזה 😄
כמו נגד הנוער.. "נוותר על המשיכה"
קליי חסר יותר בהגנה
אם קרי מנצח אם 60+ זה יכול לעזור לו בשביל לזכות בmvp של גמר…
קוואי מקבל שריקות שאפילו הארדן לא מקבל
תראה לצערי הכל עבירות והוא משחק אותה פחות מהארדן אבל כן הוא מקבל המון כבוד שלא מגיע לו
אם הווריירס יזכו זו תהיה האליפות הכי מתוקה בשושלת.
אם טורונטו יזכו אז לפחות נזכה בסיכוי להחתים את דוראנט ל 4 שנים הבאות מה שלא יקרה אם הווריירס יזכו
דני גרין 3 שלשות ברבע…זה שיא קריירה מאז 2014
דני גרין במשחקי 3 בגמר:
2013 – 27 נקודות, 7 מ-9 מהשלוש, ניצחון ב-36 הפרש.
2014 – 15 נקודות, 7 מ-8 מהשדה, 5 חטיפות, ניצחון ב-19.
2019 – 9 נקודות ב-3 מ-4 מהשלוש ברבע
דני גרין במשחק הבא – 0-8
אלוף בלהנחית ציפיות
https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/bx9u17/game_thread_raptors_at_warriors_900_pm_et/
זהו. ככה קאזינס צריך לדשחק. תחת הסל
מעניין כמה סטף יוכל לנוח אם הם מצליחים לשמור את זה בסביבות 10 שהוא על הספסל טורנטו משחקים באש
את הקליעה בתנועה של סיאקאם ילמדו יום אחד בבתי ספר לכדורעף…. אבל זה עובד
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
ליווינגסטון קיבל שריקה מההפקר, מישהו התיישב ליד קוואי בספסל והמובילאי צפצף
אסור לנשום בהגנה אדם סילבר הרסת את המשחק, איך שופט שורק על זה עבירה?
צריך לעשות לו את מצעד ה-shame
.
אח"כ גילרי יצוץ ויטען כנגדנו שלא שינו שום חוק והכל בראש שלנו.
בטורונטו אמרתי לעצמי אוקיי שיפוט ביתי. אבל גם במפרץ השיפוט בוטה לטובת טורונטו. לא ברור.
אשך תראה אץ השריקה שסייאקם קיבל זה ממש מום שחור לענף מה שנהיה
אני קרוב לסגור את המשחק וללכת לישון
מוזר לראות את ג"ס כאנדרדוגית מובהקת
שופטים חלשששששששששששששששייייייייייםםםםםם
בוזזזזזזזזזזזזזז לליגה הזאת
קאזינס מדהים כמה שגרוע. העיקר שכל החכמולוגים צועקים אולסטאר נוסף
חח קאזינס גם שנחשב אולסטאר בסקרמנטו הוא היה גרוע אז עכשיו אחרי 2 פציעות קשות הוא גרוע מאד
משחק מוזר כמו נהר הזורם צפונה
מטאפורה מדהימה
אם טורנוטו לא מנצחת היום היא כנראה מפסידה את הסידרה
גולדן סטייט לא מסוגלת לבצע עצירה בהגנה עם החיסרון של קליי, ובהתקפה ללא קרי זה נכים עם תעודות, סגל כזה לא אמור לעשות פלייאוף קרי והשאר
החיים ללא קליי אינם קלים.
לא בטוח שכדאי לסכן את סטף במשחק כזה, לא הייתי משתולל עם הדקות שלו
החרגול מתעופף בדרכו לעוד 2 נקודות
הולכת להיות פה קונספירציית המאה… השופטים נותנים לראפטורס יתרון גדול רק כדי שקארי יוכל להחזיר את הווריורס מהקבר בדרך ל-FMVP 😉
אני חושד מההתחלה.. את כל השריקות יחזירו עם ריבית במחצית השנייה.
קרי כדאי שינוח למה תם הטקס. זה לא באמת כוחות בלי רליי ודוראנט אין מי יעשה הגנה בכלל בלי קליי.
נו מה עם דריימונד האולסטאר טופ 20 לא יכול לנצח ולהוביל? סיאקם מבצע בו מעשים מגונים בכפייה.
משחקן טופ 20 בליגה ואולסטאר מצופה להתעלות ולנצח אם קליי ודוראנט בחוץ 🤣🤣
שמעון, כבר הבנו שמבחינתך מי שלא קולע נגר ואין סיכוי להחזיק בתואר אול-סטאר… אבל מה לעשות שלמשחק הכדורסל יש גם צד הגנתי ועוד כל מיני דברים התקפיים שלא כוללים רק לשים את הכדור בסל.
הם בדרך ל140 נקודות
הבעיה של הווריירס היום שאין להם את ההגנה בשביל לעשות ריצה בהמשך
ברןר בלי קליי אין הגנת פרימטר וזהו חברים מה דווה דריימונד גרין בלי הביג 3 כלום ושום דבר
תם הטקס. כשלאורי קולע מטווחי קרי זו אינדיקציה לניצחון קנדי.
סיאקם אדיר.בדרך ל fmvp
תם הטקס. סיאקאם עושה בגולדן סטייט ככל העולה על רוחו. ממש נראים רע.
כל הג'רבקויים למיניהם.
אף אחד לא חושב לתפוס יום? לנצל הזדמנות?
איך ההגנה של גולדן סטייט כל כך גרועה?
ממש משחק מחניים ללא הגנות
לג'רבקו אין היסוס כלל כשהוא עולה לזריקה.
.
כי הוא יודע ב-100% שהוא מחטיא.
חתיכת טעות שיפוט
החרגול נותן משחק של גמל שלמה
השופטים גרועים כמה טעויות הם עןשים
יותר גרועים מקאזינס על המגרש היום
דריימונד הוא שחקן הגנתי קבוצתי מדהים,אבל שחקן אחד על אחד טוב+,לא יותר מזה,אפשר לראות את ההבדל בשמירה של אמביד ויאניס על סיאקם לעומת דריימונד,סיאקם ואיבקה פשוט רוצחים אותו בסידרה הזאת.
דריימונד גרין לא מסוגל לשחק במשחק כZה. הגדולה שלו היא במלחמה על החיים ועכל המוות
דריימונד אף פעם לא היה ולא יהיה סקורר גדול. הגדולה שלו זה המשחק הקבוצתי, הנעת הכדור וההגנה.
אני חוזר ואומר: קוואי זה אוברייטדש ברמות
מזל ששאר הליגה לא חושבת כמוך
אני מבין כדורסל בדרך שלי ולא כמו 'שהליגה חושבת'. לי לא איכפת מה אחרים אומרים. הם כמו קופים – אחד אומר ואז השאר אומרים.
אחד לוקח את הראפטורס לגמר… צולח את המזרח בשנה אחרי פציעה… בדרך לחוזה מקס בקיץ… צירוף מקרים?
הוא מכאיב ליריב באופן רציף בהרבה דרכים, רוצח שקט
הווריורס הצליחו לצאת מהבור במשחק 2 כשחשבו מחוץ לקופסה. קר חייב להוציא שפן מהכובע
רועי בסוף זה אולסטארים וכוכבים. בלי קליי אין הגנת פרימיטר זה אוויר כמו שידענו. אין עצירות. דבר שני ההתקפה בלעדיו ובלי דוראנט אין כוח אש אין ריווח כל מה שצריך זה לשמור על קרי ולתת לנגרים להפסיד בכיף. קל
לא מבין מה אנשים בהלם חח גולגן בלי קליי ודוראנט זה ליגה ב מערב. וזה גם שקאזינס חלוד לגמרי ולא עבדו על המשחק איתו. זה מה שווה דריימונד האולסטאר לבד חחחח.
אם טורנטו איכשהו מפסידים היום יהיה צחוקים לדורות
בדיוק לא יודע מה בהלם איפה גיא עם הטיעון אולסטאר , וחמישייה שנייה
ולחשוב שפילי הפסידו לפחונים צפון האלה
פילי יותר כישרונית, אבל כקבוצה הראפטורס טובים יותר
עצוב. פילי יכלו לקחת אליפות ללא הצוות האוסטרלי או אפילו עם מאמן נורמלי בחלון ההזדמנויות שנוצר בעקבות הפציעות של הלוחמים.
קאווי לא מצליח לרצוח ולגמור המשחק זה הזמן אם טורנטו לא יצאו היום עם ה w יהיה מצחיק ומפגן לוזריות שמה שהם עשו מול לברון יהיה קטן
סטף לא מצליח לשחק מול ואן וליט בכלל, ואן וליט מוציא אותו מהביטחון והריכוז
קשה בלי הריווח של קליי ודוראנט חח בדיוק כמו שהם היו מתקשים גם בלי קרימצופה משחקן טופ 20 להתעלות 😎
גם אין מה לנתח או לסכם במשחק הזה
שמעון לא הקשיבו לנו לגבי דריימונד גרין שחקן משלים לא יותר, ללא דוראנט וקליי הבלוף מתגלה בעיצומו, די מצחיק שרק שנינו ראינו את זה , שני צדיקים בסדום. (במשך שנים יש לציין)
גם בהגנה הבלוף שלו מתגלה בלי הכיסוי של קליי בפרימטר
כתבנו את זה לפני הסדרה לא הקשיבו
קוואי לא איתנו
ממש לא הרמה של לברון או דוראנט, לא קרוב
חחח השופטים בסטריק של טעויות – מוקדש לטמיר
לא מבין למה יש מעודדות ב-2019. סקסיסטי ורדוד
מסכים מאוד!
אגב הספרס כבר בלי מעודדות
כן שטרמפ הנשיא
אין בעיה משחק הבא עולים גברים בגיל העמידה לפזז שתהיה מרוצה
למה אנשים צריכים לפזז במשחק כדורסל? יש מספיק פעילויות אחרות שאפשר לעשות כמו שראו בטורונטו
זה קודם כל כי הן רוצות לפזז
לכבוד מצעד הגאווה שעתיד להתקיים
מחזה שיכול להמיר כמה
ואל הורפורד בפרסומת לשוקו שבונה שרירים
המשחק היום זה רק דוגמית למה שעתיד לבוא לקבוצה שתיתן לגרין חוזה מקס', חוזה מקס' לדריימונד בגיל 29 יעמיד אותו על 30 מיליון עד גיל 34 אלוהים ישמור.
בדיוק יאחרי שדוראנט יעזוב מתישהו.
חחחחח גריימונד מסר מה3 לסיאקם זה אפילו לא היה איירבול 😂😂🤣🤣🤣
איירבול רביעי ג"ס
טורונטו הולכת להצטער על ההחטאות האלה
ואן וליט בשבילי הוא הmvp של טורונטו
גרין האפס לא מסוגל לקלוע אפילו על לאורי, איפה גיא עם האולסטאר כמו שכתבנו בלוף ושחקן משלים לא הקשיבו
לאורי זה דביל עם קבלות
איפה היה עכשיו פאול של גרין?
הסמים שהשופטים לוקחים עוזרים להם לראות מה שבא להם
העדרם של לוני וקליי מורגש מאוד בהגנה
ממתי אפשר לעשות בוקס אאוט לברך של שחקן?
חדש. הליגה יוצאת בקמפיין פרסום בקרוב
קר בכוננות שיא,דוראנט וקליי עולים למשחק 4 על קביים אם צריך,ויש מצב שגם את לוני מביאים לשחק על אלונקה בקצב הזה.
זה התסריט של ספייס גאם החדש.
אחרי מילווקי ו פילדלפיה – גולדן סטייט הפצועה זה נופש עבור טורונטו
הקהל שקט כהרגלו, יאללה להחריש קצת אוזניים
גולדן סטייט טובים יותר כשקארי משחק…
אבל ברצינות… אך מחליף? כלום? קוק לא בא לך 30 נק'? מקיני? אתם בגמר הליגה… כל הפותחים פצועים קחו הזדמנות בשתי ידיים!
קוואי בורח מהכדור ממש לא ברור…גולדן לא מתאמתים אפילו למנוע ממנו את הכדור הוא פשוט מונע את עצמו
סדרה מוזרה שלו. נגד פילי ומילווקי היה אריה פתאום נהיה חתולה
א6ני הייתי מנסה סטפן קרי, דריימונד גרין, קאזינס, בוגוט, וקוק
רק עשר הפרש
הגנה מעולה של גולדן סטייט וקרי לא זורק לסל
זה נראה רע קליי דוראנט ןלוני בחוץ , איגי וקאזינס בהגבלת דקות אם החצי נגמר 10 ומטה טורנטו בסכנה
רחמנות על קוואי
איפה הספסל של גולדן מ2015/16,ברבוסה ספייטס לווינגסטון שעוד ידע לקלוע,איגי
דני גרין חייב לחזור
קבוצה נורמלית הייתה פה בהפרש 30 מול גולדן הזאתי והם ב10 מביך
השופטים בלעו את המובילאי.
צריך לאסוף את קוואי למוסך לתיקונים
בושה שמובילים רק ב-10 במקום לקרוע לווריורס את הצורה
טורונטו קבוצה בכיינית לא פחות מיוסטון,כל הפלייאוף לאורי וגאסול באוזן של השופטים,ולהוסיף לזה את קוואי שבכל מגע צורח כמו ילדה,ואיך אפשר לקנח בלי סיאקם שמקבל כבוד מהשופטים כאילו הוא ג'ורדן.
לאורי כל היום מרוח על הפרקט מהפלופים
קארי סוף סוף נקודות ראשונות מאז הרבע הראשון
יואל חיתולים לקאווי דחוף. טורנטו לא סוגרים והורגים את המשחק מכינים קרקע להיחנקות? דאבל וטריפל טים על קאווי זה כזה פאסה מה קר עושה שיצפה בברט בראון 🤣🤣🤣 שיתן לו אחד על אחד
קרי שלום שלום
בוגוט ענק חחח
האולם בטירוף
וויי וויי טורונטו מוגבלים
דאבל וטריפל טים על קאווי נון סטופ למה לא הקשיבו לברט בראון?
חחח בראון זה מאמן לטנקינג
טורנטו פשוט מביישת את הענף
חחח איזה נק מתנה טורנטו נותנים מהקו 6 נק חינם קלות בלי מאמץ. יואל החיתולים דולפים קאווי הרטיב בכל הריצפה
שתי דקות חשובות יש פה לראפטורס לפני המחצית
טורונטו וקוואי לא בתפקוד
לאורי עשה פאול על סטף 5 דק' לפני שעלה ל-3
קוואי זוועה
זה מה עושה דאבל וטריפל טים לשחקן
אין לגולדן סיכוי אבל משחק הירואי של סטף
חכה, טורונטו יכולה עוד להפסיד
אשכרה יכולים להפסיד אבל השחקן טופ 20 בליגה יצטרף להתעלות
קשה לי להאמין אפילו עליהם.
מצד שני הם הפסידו שלושה לפילי, אז הכל יכול לקרות.
במשחקים שפילי ניצחה זה היה ניצחונות משכנעים. בניגוד לטורונטו
שיפוט ביזיון
כמה ספרות יש לבסקטבול IQ של קוואי?
זה סופרסטאר?? אחראי עיקרי לחזרה של שאריות גולדן סטייט.
לא נעים להגיד, זאת סדרה הגמר מהגרועות ביותר שראיתי
השופטים יכולים לארגן אותי בחומר שהם לוקחים?
וואי וואי… השופטים השתלטו על המשחק… אפילו השחקנים כבר לא יודעים איך הם יכולים לשחק
וואו השופטים איבדו את זה..
על תבונה ורגישות
שלשה גדולה של לאורי
כל שריקה זה מקריות מוחלטת על כל סקאלת השיפוט האפשרית
מזכיר את השיפוט במשחק הראשון בסדרה, גרוע אבל יחסית אחיד, פשוט גרוע לשני הכיוונים.
חחחל איזה טפשים טורנטו קרי עושה הארדן לגמרי 8 נק מתנה ללוחמים מהקו בלי מאמץ סתם כי לטורנטו היה בא לשלוח אותם לקו lol
לא היה תוקף בחסימה היה צריך להיות. פאול נוסף של לאורי עצרו לגולדן אץ החזרה.
לאורי יכול להיות גרוע גם שהוא טוב
איזה שיפוט מחורבן. איפה היה SHOOTING MOTION?
מנחם סילבר חיסל את הליגה בנושא השיפוט.
השנה זה כבר היה ממש ממש מוגזם.
אחד השופטים זה מיני מי של דה-רוק
למה לאורי לא סותם את הפה??? כל עבירה יש לו מה להגיד שתוק כבר אידיוט אפילו הארדן לא מתבכיין ככה
טורונטו יכלו לרדת למחצית ביתרון של 18. הרבע השלישי יהיה אש
טורנטו זה בושה אוי ברט אוי ברט
יש פה תחרות מי יותר גרוע –
השיפוט שהולך להוציא את כל טורונטו בעבירות עד סוף המשחק
או קוואי, שהולך להוציא את עצמו מדיון שחקנים גדולים, מהיום ועד סוף הקריירה
לאורי לקח מנהיגות פה בסוף המחצית
סיכום המחצית שמעון צודק – טורונטו מכינים את הקרקע להיחנקות
אני נשאר עם ההימור שלי מהצהריים – טורונטו בדו ספרתי
מופע מחצית של ליל פאמפ? יש משהו שיכול להיות טוב במשחק הזה? מרגיש כמו חלום בלהות
the horror
חח תגיד תודה שזה לא ליל גון או ליל ווין
כל החזרה של גולדן דרך ההגנה ובמרכזה איש אחד – כמה מפתיע גרין… בהתקפה זה סטף נגד העולם.
טורונטו היו צריכים לרדת בהפרש הרבה יותר גדול, שני סלים גדולים של לאורי לפני ההפסקה, מוריד את תווית הפלייאוף הבעייתית שלו העונה???
כל החזרה זה בגלל טורנטו שחילקו לגולגן מתנות מהקו 8 נק בלי טיפת מאמץ.
בינתיים רק 8 הפרש ופתאום משהו הסתדר בהגנה של גולדן סטייט
עוד רבע הגנתי כזה של גולדן סטייט וטורונטו נכנעים
סטפן קרי קלע 9 נק' מה-25 שלו בפאולים, ש-2 מהם החיו הרבה לפני הזריקה.
משחק לא מזהיר לשתי הקבוצות.
יש דבר אחד יותר מטורף ממספר 30 בלבן.
השיפוט
LOL
המשחק והסדרה הזו מכורה…ואם אני צריך להמר אז לטובת גולדן, מתנת פרידה מהאורקל… אנשים תפקחו את העיניים.
השופטים אכן באו לסייע היום מה לעשות צריך מחליפים לקליי ודוראנט
הלוחמים במצב מצוין בהתחשב בנסיבות.
לא אופתע אם ינצחו
ברור שמנחם צדק וקוואי לא בליגה של הגדולים. לא קרוב.
סטף במשחק מכונן מבחינתו, רוצה להוריד הרבה קופים מהגב ולקחת fmvp בזכות ולא בחסד.
טורונטו מביאה רצפים של השתנקויות שזה די מדהים, מעניין מאוד מה יקרה בחצי השני.
אני מניח שטורונטו יקחו, אם לא היא ממש תהפוך לקבוצה אבודה.
אם טורנטו יצליחו להפסיד את זה…..
דריימונד ״אולסטאר ״ גרין – 20 דקות 7 נקודות ב2-8 מהשדה , 2 ריבאונדים אסיסט על 3 שלושה איבודים, גיא זה FMVP
מתי גיא טען שהוא FMVP?
מצטרף לשאלה של סמיילי… לא אענה בשם גיא אבל אני מאלה באתר שחופר שהוא אולסטאר מה לא נכון בזה?
היו שטענו שהוא fmvp
היו שטענו שאם הוא ימשיך בכושר הזה יש לו סיכוי לזכות בפרס
וכל החזרה של גולדן בסוף רבע שני בזכות ההגנה שכמובן שהוא המרכז שלה…
בואו נסכם שקרי קלע 25 נקודות וזו לא היתה איזה מחצית מיוחדת שלו ואחרי שהוא נח בתחילת הרבע השני הוא חזר פחות אגרסיבי
טורונטו חייבים את ואן וליט על המגרש כשקרי על המגרש.
הווריורס הדיקו את ההגנה לקרת סיום המחצית ונתנו תקווה לעצמם למחצית השנייה. מצד שני, לאורי בחמש נקודות גדולות השאיר קצת חמצן לראפטורס.
.
לא אתפלא אם הראפטורס עולים בבוקס-אנד-ואן לפתיחת הרבע השלישי כדי להפתיע את הווריורס מהריצה שלהם
השאלה מי יועיל בטובו להופיע לחצי השני
קאווי או קאזינס ודונקי , דונקי דרך אגב כל הפלייאוף הרבה יותר טוב בחצי השני , לאורי לא ימשיך לקלוע ככה זה בטוח
מה זה המופע מחצית הזה?
טורונטו עוד יצטערו על החצי השני של הרבע השני, כמו במשחק הקודם. הם היו יכולים להיות ביתרון של 15-17 הפרש אבל פשוט משחקים גרוע בהתקפה. קוואי נכנס לטראפים ולא מצליח לבנות לחברים שלו או לאיים על הסל. וכמה עבירות, אלוהים אדירים.
אם לברון היה משחק כמו קוואי אני לא רוצה לחשוב מה היו כותבים עליו כאן
עגל יש דבר אחד שקאווי לא עושה כמו כוכבים אחרים,
האיש לא מדבר ולכן אני חושב שפחות "מושך אש" מכוכבים אחרים בסדר גודל שלו (תחשוב נניח איזה צליבה ווסטבורק עובר על משחק כזה) . תדמית זה עניין חשוב בעולם שלנו ובטח בליגה הזו.
לברון מעולם לא חווה דאבל טים מהלוחמים. אני בטוח שקר מצטער על זה אבל זה כבר חלב שנשפך
לאסף – צודק זה הכל עניין של תדמית.
לשמעון – לברון הרבה יותר חכם מקוואי והוא מעניש על כל דאבל טים במהירות כי הוא רואה את המשחק הרבה יותר טוב מקוואי, הוא צופה את המהלך כבר כשהוא מתחיל
אם לברון היה במקום קוואי היה 2-0 וטורונטו היו עם יתרון 15
הכל עוד פתוח.
קצת מחנק בגרון לטורנטו וזה של גולדן.
…
השופטים האלו הם חרםה לאומית
הכל עוד פתוח.
קצת מחנק בגרון לטורנטו וזה של גולדן.
…
השופטים האלו הם חרפה לאומית
לא חשבתי שראפ יכול להיות מרדים
כל המיני קאמבק זה גרין
שכחת גם מלא החטאות של טורונטו שהם לא החטיאו קודם
ככה סטף נראה כששומרים עליו נהדר. רק 25 במחצית.
לצערו חסרים לו הספלאש גם דוראנט הוא ספלאש או tha wave
קווין קוק חשב שהחלום שלו זה להיות ליאנרדו ברבוסה או איאן קלארק הוא בחיים לא חשב שהוא יצטרך להיות קליי בגמר
חחחחח
האמת שזה תלוי בטורנטו.
אם הם ישלקו כמו שהם יודעים, לא ילחצו ויקחו זריקות טובות זה שלהם.
אם לא קרי יגנוב להם את זה ועל הדרך יפטר מההשוואות לבחור הזה באדום עם הזקן
מאוחר מדי להחזיר את דרוזן?
אפשר להבין את טורונטו
לראשונה העונה – הם במשחק שהם לא יכולים להפסיד
אבל זה נגד ה-DNA שלהם
הם יראו לכולם שאפשר להפסיד גם את זה!!!
ברוך, לפעמים עדיף לצפות במשחק. גרין הוא חלק גדול מסיבה שהמשחק פתוח. תתבונן ביכולת שלו להתמקם בהגנה במקום בו התועלת שלו תהיה המרבית.
מה שהוא עושה בהגנה בשליש האחרון של העונה (אחרי הדיאטה המדוברת) + בפלייאוף, זו מלאכת מחשבת.
.
חוץ מזה, מתי כתבתי שגרין הפיינלס MVP?
מסכים. אבל הוא חייב להתוערר בהתקפה
3 איבודים אסיסט אחד
2 מ8 מהשדה
עזוב זה אבוד. שמעון וברוך שונאי גרין על אוטומטי ומבינים קטנים ביותר בכללי
הוא פשוט נכה התקפית לפעמיים וקשה לקרוא לזה אולסטאר מבחינת העין , בכל השאר הוא מדהים
הFMVP זה בציניות, מצטער זה לא יכולת של אולסטאר אפילו לא קרוב
האמת בא לי שקרי סוף סוף ינצח
סוף סוף?!?!
רמות הזלזול שלכם בקרי פשוט מגוחכות.
לאיש אים שום קוף על הגב ואין שום פגיעה במורשת שלו.
שחקן על שמקסים לצפות בו, ווינר אמיתי.
השחקן הכי חשוב אצל הלוחמים.
מסכים, יש לו 3 אליפויות אן.בי.איי
ועדיין אם הוא יעשה את זה לבד זה ישתיק חלק מהחפירות
היתה עבירה של בוגי עכשיו?
אפשר לשחק בבקשה?
צריך להוציא את בוגי וליווינגסון
קאזינס זה מפגע הגנתי
תהייה: עדיף להפסיד את הג'אמפ בול נגד גולדן סטייט כדי שהפוזישן הראשון ברבע השלישי יהיה שלך וככה יהיה להם יותר קשה לרוץ מיד עם העלייה מהמחצית?
קאזינס חולני ולא במובן הטוב
קאזינס גורם לגאסול להראות בן 23
האם מותר לגולדן לעשות טרייד על קאזינס לליגת ה-big 3 תמורת סטיבן ג'קסון?
רמה גבוהה בשביל קאזינס, לא יתאים ל- big 3😃
קוואי פשוט אובד עצות
לאורי איז דה מאן
😎
פעם אמרו על קאזינס שהוא נע כבולדוזר, כיום הוא נע כמכבש כבישים
לקאווי שורקים ולקרי ובוגי לא וזה כל ההבדל כרגע
צריכים את דני גרין לשלשות
יש נביא בעירו
השיפוט צמשיך להיות פרו טורונטו כל הסדרה.
לא באופן בוטה אבל עוצר ריצות של גולדן פעם אחר פעם
דקה בלי שריקות והמשחק מהנה
קרי מדהים, השאלה אם הוא יכול – כמו לברון והארדן – "לכופף" לבד את היד של הקבוצה השנייה ולהביא ניצחון
סליחה על השאלה
הארדן?
מתי הוא עשה משהו כזה בפלייאוף שלא לדבר על גמר ?
הארדן יכול לכופף את היד של פיניקס או הניקס אולי
אם אני קר… הולך להוציא פאול 4 ו5 מגאסול הוא ממש העוגן שלהם היום.
קרי פנוי בקליעה לשלוש- לא נכנס
קרי עם שני שחקנים עליו לשלוש- נכנס
ברור שההגנות כאן חזקות וכו' אבל חלקים מהמשחק מזכירים את ו'-3 נגד ה'-4 במתנס העירוני….
אפשר לארגן את נוביצקי איכשהו שיבוא לעזור ויקח טבעת?
קרי ב50 אחוזים מהשדה ל32 נקודות ב26 דקות
איזה כיף שהארדן לא בגמר
קרי פשוט שחקן ענק.
איזה פנומן.
זה מאוזן.קרי גורם לך לרצות לצפות.
השיפוט גורם לך לרצות לעבור להתעמלות אומנותית
זה משחק שקר צריך להמר ולתת לסטף לשחק כמה שהוא יכול,גם כדי להכריח את נארס לשחק עם קוואי כמה שיותר לקראת משחק 4 שדורנאט וקליי יחזרו, וגם אולי אולי לגנוב את המשחק היום,אבל כמו שאני מכיר את קר הוא לא יזוז במילימטר ויתן לסטף לנוח 6 דקות דע לסיום.
השופטים קצת נרגעו..
כרגע שתי הקבוצות עם 17 זריקות עונשין כל אחת.
קוואי כל כך מהוסס וחלש
למה טורונטו שמים את קאווי על קרי?
פתאום קאווי לא כזה שחקן הגנה טוב וחבל
איגי השחקן הכי גבר בליגה
אגיד שוב…. להוציא פאולים מגאסול ומהר. הוא מנהל ועושה להם הכל בהתקפה.
סוף סוף גרין מסיים
מנחם – תראה איזה רבע של קאוואי, רוצח שקט
יש באוויר ריצה של גולדן סטייט אבל טורונטו לא מחטיאים כמעט
מה שכן, לקוואי ניכנסות השלשות
יוג'ירי היה צריך לסגור את החוזה של ואן ווליט לחמש שנים במקום לרק שנתיים
קוואי סוף סוף נותן תצורת.
שטורנטו תלך לואן ליט. כל פעם שהיא צריכה סל חשוב בסדרה הזו הוא שם. הוא גם המאצ'אפ הכי טוב שלה הגנתית לקארי… מתחת לראדר היום, בוגוט מצוין, איזה הבדל ובעיקר הגנתית בדק' שלו לעומת הדק' של בוגי.
גולדן חייבים להוציא מקוואי רביעי
לראות את קאזינס מתבכיין אחרי כל זריקה – מגעיל ברמות. בנאדם אתה בגמר בפעם הראשונה תתגבר על הבכיינות שלך ותן הכל. מספיק כבר להתסכל על השופטים בזעף אחרי כל החטאה שלך במקום לטוס להגנה
מקווה שהקאפקייק יחזור ויגאל אותנו מהסדרה הזאת.
לא בקטע רע, אבל האוהדים האסייאתים של גולדן סטייט זה הדבר הכי מעצבן בהיסטוריה.
אתה צריך לראות אותם במשחקי כדורגל
כל הרחקה סתמית בנגיחה הם מתלהבים
כשמישהו עושה משהו כמו מספרת, הם עומדים על הרגליים בסטנדינג אוביישן
הקרקס הסיני
4 משחקני החמישיה של טורונטו עם 3 עבירות
השאיפה היא להדביק לשניים מהם לפחות את הרביעית עד סוף הרבע
לחפש קונטקט כל התקפה
ובאחרון אלוהים גדול וקו העונשין יעזור
קוואי משחק בהיסוס, וכניסות מוזרות לסל. השלשות מצילות אותו מערב גרוע. רק שימשיך עם השלשות. לא איכפת לי איך שינצחו את הווריורס, העיקר שינצחו
לרפטורס אין קילינג אינסטינקט. שלוש פעמים עמדו לברוח עם המשחק, ובשלוש הפעמים נתנו לווריורס לחזור למשחק
הווריורס חייבים שמישהו אחר יצליח לקלוע מלבד קארי. לצערם קארי לא ינצח פה את המשחק לבד, הוא צריך עזרה
NBL MVP!!!
בן זונה דוחף!
ותודה לשופטים
לילה טוב
זהו גרין. פיור שוטר. אבל יום אסל יום באסל
ושוב קארי לא מקבלם כלום וקוואי הכל. כל הסדרה השופטים עוצרים הריצות של גולדן. מדהים.
קוואי מתקדם לעבר רשימת השיקוצים בצעדי ענק
חח קרי עוצר את עצמו רגע לפני הטכנית על זריקת-עצבים של הכדור
בושה של שופטים באמת
סטף התחפש להרואיקה של לברון
קוואי לסחטנות של הארדן
דני פאקינג גרין מאיפה באת פתאום??? השנה 2014 ולא סיפרו לי?? הוציא את כל העוקץ מהריצה של גולדן סטייט.
אוי השיפוט ולא אוסיף
קאוואי בכל מקום, העלה הילוך, שלא תטעו – זה הרבע שלו והוא הכריע את המשחק
טורונטו משחקים מגעיל.
לא מגיע להם לנצח.
לא מגיע להם להיות בפינאלס
אוי בוסטון… איזו החמצה של עונה
איך מקדמים שחקן באן בי אי?
שורקים לכל מגע עליו
בדיוק
גם הפריק קיבל את הטיפול
דני גרין יום אסל יום באסל. היום אסל
הוא כבר איזה 3 עונות באסל התקפית ברוך, מצא יום טוב להיות אסל
כאילו רק בוגוט וקרי משחקים בגולדן
דני גרין עצום
חחח קוואי שוב על הקו.
איה שחקן דוחה.
זה לא השחקן, זה השיפוט
הוא נהנה לאללה מהמעמד החדש.
לקח את הצעקה מווסטברוק, הטיית הראש מהארדן, והדחיפה של לברון עם היד.
מפליק לכם בטוסיק
גרין מתפוצץ במשחק שהיו מנצחים בכל מקרה.
משחק הבא הוא מחרבן להם ניצחון עם 0-8 מהשלוש.
יש לי ניסיון רב עם הבחור
אשך תמיד יהיה לו את חסד גמר 14 לא???
ברור
אלופה גאה ופצועה מתנדנת על החבלים
הליגה הולכ לעשו היום קופה מהקנס שיחלקו על דיבור על השופטים
עוד משחק עוד כסף
ברכות.
יש לנו שיקוץ חדש בליגה.
רובוט לנארד
הלו… תרגיעו עם ההייטריות כלפיי הקיוטי-רקס
מזמן לא סבלתי ממשחק ככה,
רק מראה לי כמה קרי גדול שאני לא מוכן ללכת לישון כבר , במידה וזה היה הארדן הייתי מוותר ברבע 2
1+
טורונטו ב45 אחוז מהשלוש
איכשהו גולדן עדיין יצאו בזול, עם כל ההתפוצצות הזאת מהשלוש של טורנטו
תעודת כבוד לקרי ולכל הקבוצה שלא היה כאן blowout צהרגע הראשון. נגד הפציעות נגד השופטים.
+1 . רוב הקבוצות מתפרקות מזמן.
לא אוהב את איך שקוואי זורק את הראש כמו הארדן – אבל להכריז עליו כשיקוץ?! זה מזנה את המונח
ג״ס מראים לנו היום, עם ההרכב החסר, פעם ראשונה בלי 10 אולסטארים, מה היה קורה באופן היפותטי אם סטף קרי היה משחק בקבוצה אחרת, נורמאלית. איך היתה נראית הקריירה שלו בקבוצת דרג ב׳ בליגה.
משחק הקרבה ענק וחכם של כולם, הקרבה, משחק מעולה של סטף, 40+ נקודות בכל משחק, והפסד.
א. עוד לא הפסידו.
ב. זה דרג ז
גם בקבוצה כמו וושינגטון יש לך שחקנים יותר טובים מהקונוסים במגרש אל תדבר שטויות , אפילו בפינקס הוא יעשה פלאים
תגובה מטומטמת ברמות שקשה לתאר.
להסביר לך שבקבוצה אחרת היו תרגילים ושיטת משחק אחרת? ולא אלתור כי לפני שנייה חתי קבוצה נפצעה ומשחקים הרכבים שלא שיחקו יחד כל השנה?
אתה באמת גונב דעת מביך ומבין רפה
עגל היה לי ולך פעם דיון על הייטריות – אני התוודתי ועדיין מודה שהורדת הערך שלי על לברון נובעת משנאה ולא מכדורסל – אולי הגיע הזמן שגם אתה תעשה את זה
נהפוך הוא ׳ כתבתי עליו רק דברים טובים. לא ברור לי איך השתמע אחרת.
המשחק הזה מראה איך הוא היה משחק בקבוצה ״קטנה״
אז מיידע אותך שזה ממש אבל ממש לא נשמע ככה בקריאה ראשונה (וגם ברביעית)
או שיש לכם בעיה בהבנת הנקרא או שלי יש בעיה בהבנת הכתיבה
🙂
אני חושב שמקובל על הרוב שבקבוצה בלי אולסטארים לצידו הוא היה משקיע 120% מעצמו כל משחק, קולע 40 נקודות, ועדיין הקבוצה היתה מפסידה (בלי קשר לאיך זה יגמר היום)
היעד של גולדן סטייט:
25 איומים על הסל ברביעי
קארי עם 15 לכל הפחות
הוא בממוצע 50%
זה משהו כמו 5-6 שלשות ועוד כמה יפות מהקו
קארי צריך 20 נקודות לפחות ברביעי. 60 נקודות סה"כ
זה היעד עבור נצחון
הכל תלוי בשיפוט עכשיו
מי שיגיע לעונשין ראשון והכי הרבה ינצח
הלו… תרגיעו עם ההייטריות כלפיי הקיוטי-רקס.
השאלה אם לסטף נשאר כוח
אם קאווי לא חוזר יהיה פה שיוויון ממש מהיר
גם סטף למד למכור, לא פראייר
למכור?
אני חושב שפספסת את ההילוך החוזר
אולי אולי פעם אחת ישרקו אץ האונס שואן וליט עושה לקארי כשהוא רודף אחריו לפנימשהכדור אצלו….
משאירים את זה לבית משפט אזרחי
איבקה צריך להרוג את סטף בשביל לקבל שריקה
איבקה לא שייך לענף
נרס כמו ברט בראון
עם הסכימה הקבועה
מוציא את קוןואי ברגעים היחידים שגולדן יכולים לחזור
במשחק 3 לפינאלס????
סיאקאם לא ממש מוצא את הגרוב מאז משחק 1.
הכל עוד פתוח, רק שטורונטו לא ירדמו
.
הלוחמים חבוטים ופצועים ועדיין בתמונה אם תחושה שמסוגלים לנצח.
בושה לטורונטו.
אם קליי היה על המגרש המשחק היה של הלוחמים.
לא מתגעגע לדוראנט.
משחק יפה והרואי של הלוחמים.
על כל דקה שקאנזיס במשחק במקום בוגוט , קר פשוט דביל בקטע הזה
בדיוק מה שבאתי לכתוב.
אני ממש אוהב את בוגוט.
הלוחמים עשו טעות שהעזיבו אותו אחרי הפציעה שלו בגמר ההוא.
בוגוט חייב לנוח. הוא כבר לא הקנגורו שנבחר ראשון בדראפט
אין יותר תגובות בסגנון ה-"רמאי", נוכל", או "פלופר"?
.
מה שקרי עשה, זה בדיוק מה שהארדן עושה כל הזמן –
מושך את העבירה מה-3 על ידי שליחת הרגל לכיוון המגן.
כפרה הלב שלהם נגע אחד בשני איזה כף רגל
לא אמרתי שלא הייתה עבירה.
התייחסתי לפיסוק שלקוח מעולם הבלרינות, אותו הארדן למד ליישם כל כך "יפה".
כאשר הארדן עשה את זה, כולם קפצו עליו. כאשר קרי עושה את זה, יש דממה במרשתת.
לא מסכים,איבקה הוריד אותו גם עם הגוף במקרה הספציפי הזה,אבל סטף בהחלט מחפש את הפאולים יתר על המידה היום.
גיא ראית את ההילוך החוזר?
איך זה הגיוני לך שסטף על הרצפה ויש שחקן שנוחת מעליו בסוף המהלך?
בוגי גמר יאללה בוגוט או להחזיר את גרין להרכב נמול
אם קליי חוזר, המשחק הזה הכריע את הסדרה
טורונטו יובסו ממשחק 4 עד הסוף
למה קר מתעקש על קאזינס הוא נוראי היום.
המספר הנוסף הוא 7. גולדן במשך יותר מ10 דקות מנסה לשבור את המחסום הזה ולא מצליחה
קאזינס הקציצה גומר אותנו כל המשחק גם בהתקפה וגם בהגנה וקר לא רואה את זה.לוני 2 דרגות מעל קאזינס אבל הוא פצוע אז לשחק רק עם בוגוט ובל
100+
לי יש תחושת קארמה.
האליפות הראשונה של ג"ס חתומה על זה שקבוצה פצועה לגמרי שיחקה מולם 5 משחקים. הגיע הזמן להרגיש את הצד השני…
שישה משחקים.
עם 7 שחקנים ברוסטר, אחד מהם חטף התכווצות במפסעה, השני התמוטט וקיבל עירוי במחצית
בדיוק.
בוגוטטטטט פניממהההה
גולדן בטוחים שדוראנט וקליי על רגל אחת לא עדיף על קאנזיס והשאר?
קר שומר את גרין למה בדיוק?? ל5 דקות האחרונות,תן לו כבר לשחק יא מקובע שכמותך תכף המשחק נגמר.
קוואי הלך לטפל בענייני האחוזה בסן דייגו
תיכף יחזור
תבחר את הרעל… בל שלא קשור לצשחק הכדורסל או קאזינס בלי אוויר
איזה טעות של גרין
קאזינס גמר את הקריירה.
לפחות הגיע לפלייאוף.
הרפטורס כצפוי בדרך לניצחון.
עם כל הכבוד להצגה של קרי, זה לא מספיק למשחק צמוד.
קאווי חוזר וזה גמור לטעמי
דריימונד צריך להפסיק עם הלובים המחורבנים שלו צא מהסרט אתה לא מג'יק,תסיים כבר את המהלך ותזרוק ומחצי מטר,כל פעם מחדש מחפש את הלוב.
לאורי נותן היום משחק
לאורי איז דה-מאן
מושמץ הופס מספר אחת
אפילו לא בעשירייה
לאורי עד היום הצדיק למה הוא מושמץ פלייאוף (בעונה הרגילה הוא טס מתחת לרדאר). קוואי וגרין פזרו לו קצת אבקת ספרס והוא מוכיח את עצמו בפלייאוף הזה
נגמר השעמום 2-1 לקנדים גולדן לא יחזרו מזה.
נראה גמור
לאורי נתן כמה בלי קלאצ' גדולים היום.
היה שם כשהיה צריך עם כמה קליעות חשובות
הווריורס לא ינצחו את המשחק הזה. אין להם מספיק כלים.
הם צריכים להתחיל לדאוג לא לשחוק את קארי יותר מדי שלא חלילה יפצע להם
אף אחד לא מדבר על כמה לאורי מדהים?!
יש לי הרגשה שהחגיגות האלו של הקנדים מביאות עצבים ללוחמים,אם דוראנט וקליי חוזרים במשחק 4 זה הולך להיות האמ אמא של הבלואאטים.
הכל ללא קוואי
ההגנה של הלוחמים, אולסטאר חחחח
ואוו אתה טאמבל…. יש להם שני שחקנים שלהפועל גבת יגור לא היו לוקחים לחמישיה
עם כל הכבוד לסוף – זה אפילו לא צמוד – מעניין מה הארדן או לברון של לפני כמה שנים היו עושים כאן הערב, הם מאומנים עם נגרים
לסטף
קוואי מביית את קרי
זה הזמן להוריד את קרי
סטיב קר חייב להכנע ולהוציא את סטף הוא גמור
בחסות ענן הפציעות של הלוחמים נקבל סדרה אמיתית…
משחק הבא קליי יחזור ותהיה מלחמת עולם.
מקווה בשביל טורנטו שהם לא בזבזו את כל התחמושת היום
קוין קוק זה בדיחה שאסור לספר.
לא קשור למעמד
איפה אלה שכתבו שגרין השחקן החשוב בגודלן סטייט? אלא שכתבו שהוא אולסטאר, שחקן משלים מצויין המרחק בינו לבין אולסטאר כמו מרחק מזרח ממערב
פה ברוך! עדיין עומד מאחורי זה.
פה
חבל חבל חבל.
הראפטורס כאלו ילדים סנטה קרוז ווריורס כמעט חזרו למשחק.
…
קליי יחזור למשחק הבא והם יבעטו לקנדים בטוסיק
כבוד ענק לקרי וולחמים.
הארדן ולברון לא היו משיגים תוצאה טובה יותר.
דה שוט אתה דביל!
כנראה שכחת עם מי לברון שיחק בשנה שעברה, בפינאלס 2007, או בפינאלס 2015 עם בלאט
פינאלס שלם, לא משחק
חחח הפרש דו ספרתי בבית כל החצי השני, קשה לסטף בלי קיידי וקליי
גרין יכול לשכוח מחוזה מקס', הוא יכול להיות שחקן 3 בקבוצה אלופה רק במקרה שהשניים הראשונים זה קומבינציה של לברון/דורנאט/קארי/קליי/קוואי/דיוויס/יאניס/אמביד, כל קומבינציה אחרת והוא במקרה הטוב שחקן 4,אני מצטער אבל המשחק ההתקפי שלו פשוט שערורייתי, וההגנה שלו אוברייטייד בטירוף.
גם דוראנט חוזר בעצם משחק הבא לא???
מה שכן בשביל עוד תוספת לאמונה בעצמם הניצחון הזה סופר חשוב לטורונטו
זה פחות או יותר מה שבלאט וקליבלנד חוו כשחסרו את אירווינג ולאב.
קר יא דביל תוריד אותו!
פעם שניה שהשופטים מפספסים שהכדור נוגע בקרש
איך אפשר במשחק גמר לשפוט ככה?
כשאתה חוסם שלוש רצוף, תקבל את הרביעית גם אם זה גולטנד
איבקה משחק כדורעף
לברון שיחק סדרת גמר בלי קיירי ארווינג, בלי קווין לאב
חמישיה: דלבדובה, שומפרט, מוזגוב, טריסטן
ספסל: JR, ג'יימס ג'ונס. זהו.
נגד: קארי, תומפסון, בארנס, דריימונד, בוגוט
ספסל: איגואדלה, ליבינגסטון, ברבוסה, דיוויד לי, ספייטס, אזילי
.
קארי שיחק משחק פינאלס אחד בלי קליי ודוראנט
חמישיה: דריימונד, איגואדלה, קאזינס, ליבינגסטון
ספסל: בוגוט, קוק, מקיני, ג'רבקו, בל
.
לא קל, מה? וזה היה רק משחק אחד.
לא קל בכלל דריימונד טופ 20 היה חסר חח.
שחקן של האסל ודקות פה ושם משלים נגר בכל רמח אבריו לצד 3 שחקנים היסטורים תארו לכם שדריי היה צריך להוביל קבוצה חחח לשחק 40 דק לכדרר לקלוע לשמור תחת שמירה עונה דלמה משחק אחרי משחק היו יורדים ליגה אבל הוא טופ 20 קשה יותר להשלים שאין קליי ודוראנט ואתה לא מול האוייר ויכול לזרוק הלייאופ😎
השופטים בסדר גמור במחצית השניה.
הווריורס עם 6 זריקות עונשין יותר מהראפטורס.
8 אבל מי סופר
השדרים באיחור אופנתי נזכרו לשים לב למספר 7. כמעט 20 דקות אחרי
איבקה שש חסימות!!! חלק מהמשחק נראה לא קשור לענף חלק אחר חזר לימי אוקייסי…
שתיים מהן לא חוקיות…
וואו קרי
טורונט קצת בלחץ, מאבדים ריכוז.
בסוף קרי יפצע וקר יישאר בלי כלום
חבל ששחקן טופ 20 בליגה לא עזר לקרי. הבדיחה ששמה דריימונד התגלה לנו שווי האמיתי בלי דוראנט וקליי לצד שחקנים רגילים.
גרבקו הזה נגר ברמה אחרת
שלשה של ואן וליט + רצח עם
איזה משחק שכונה
צעדים ושלשה נחשב
צריך להגיד את זה שיפוט ביתי לטורנטו
התקזז עם הדאבל של קרי התקפה קודם
מה מתקזז עם ה4 נקודות שהשופטים חייבים על חסימות לא חוקיות?
קאווי השאיל מלברון את הרשיון לצעדים
צעדים של קאווי+ עוד סל קלאצ' ענק של ואן ליט בסדרה .
אבי טרכטמן מאושר. יש לו משחק 6 באורקל ארינה
בקצב הזה זה יגמר במשחק 5 בטורונטו
נו מה אתה רוצה בלי דוראנט וקליי וקאסינס חלוד מתנשף. מה נשאר איגי הזקן שיכול לתת האסלים לצד ביג 3 ודריי הנגר ויחידת הגי ליג
*if necessary
כתבתי אחרי המשחק השני, אנשים עשו פרצופים:
אם גולדן לוקחים את הסדרה, ה-FMVP בינתיים זה קליי.
גיבור 2 המששחקים הראשונים – שהיעדרותו ב-3 הורגשה והכריעה
אם טורונטו (והם לא), זה פרד ואן-וליט. מצטיין כל משחק + היחיד שיכול להאט את סטף
קיבל 50 נק על הראש איזה האטה קריfmvp או קאווי אלא אם כן יהיה 3 1 לטורנטו ואז דוראנט יחזור לתת סוויפ יהיה מצחיק.
אתה טועה ומטעה
קארי עשה את כמעט כל הנקודות שלו על שחקנים אחרים, ואן וליט וציא אותו מהאלמנט (עד כמה שזה אפשרי)
ואן-וליט לבד עצר אותו על אפס נקודות בכל הרביעי של משחק 2 ונתן צ'אנס אדיר לטורונטו לגמור את הסדרה כבר אז
שלא לדבר על היכולת ההתקפית שלו
הוא הכוכב האמיתי של הרפטורס עד עכשיו, אל תסתנוור מפה ושם של קוואי
בלי קאווי טורנטו יורדים ליגה
צודק ב – 100%. קליי מורגש בשני צידי המגרש. מבחינתי הוא המצטיין עד כה ותראו שאם הוא חוזר אז משח2 הבא גולדן סטייט מנצחים והוא נותן הופעה
קרי עשה את שלו.
ההפסד של הווריורס בשתי מילים:
דריימונד גרין.
השקן האהוב עליי,שיחק נורא.
זה הרמה האמיתית שלו אחי בלי דוראנט קרי קליי לצידו. דלא תטעה לרגע
דריימונד היה בינוני היום.
אותי עצבן קאזינס שכל פעם שהיה על המגרש טורונטו עשו ריצה.גרוטאה כזאת מקווה שמישהו ישלם עליו והווריירס לא בטעות ישאירו אותו ב 6 מיליון.הגנה איתו טיילת פלוס אין ריבאונד הגנה והתקפה מביכה
הווריורס צריכים להשאיר אותו ב-6 מיליון. אתה שוכח שהבנאדם חווה שתי פציעות קשות. חשבו בכלל שהוא סיים את הפליאוף לאחר הפציעה בשריר והוא חזר (והיה מצויין במשחק ה-2).
.
לא פשוט להיגע אחרי פציעה כזו וישר לאינטנסיביות של משחק הגמר
לא החזקתי ממנו גם שהיה בסקרמנטו וקלע 25 למשחק.היה אצלי בקטגורית ווסטברוק-לא להסתכל על הסטטיסטיקה
וזה פעם ראשונה שלו במערכת מצליחה ולא בית המשוגעים של הקינגס (או הפליקנס שלא יודעים מה הם רוצים מעצמם בתקופת דמפס).
.
הבנאדם חזר מפציעה, איך שלא יהפכו את זה. משחק שעבר זה היה מוצלח. היום זה היה נוראי
הוא לא בכושר אחי מתנשף בלי סוף אחרי 5 דק. אם קליי ודוראנט לא חוזרים זה 3 1 אין כלים ללוחמים חוץ מסטף. על קאזינס טרם עשו תרגילים הוא לא בכושר ולא מתורגל
אוהדי גולדן מתגלים במשחק הזה כבכייני שיפוט ברמות אחרות.
אני לא אוהד גולדן ולא טורונטו ותשמע השיפוט היום היה זוועה.
ולא בפעם הראשונה בגמר הזה
במחצית הראשונה היה אובר קולינג בלצי נסבל. זה נכון מאוד, יותר מדי פאולים, יותר מדי עבירות.
מר-גרינה מדבר על הניסיון לקבוע שהשיפוט נוטה לטובת הראפטורס מה שהוא כמובן בולשיט גמור.
אף אחד לא טען שבגלל זה הפסידו.
זה פשוט מוציא את הכיף מהמשחק
ריאליטי צ'ק-
ווריורס עם 30 זריקות עונשין.
רפטורס עם 21 זריקות עונשין.
אבל זה לא יעזור.. חכה ותראה במשחק הבא.
לדעתי שיפוט לא נמדד בזריקות עונשין אלא בהחלטות תוך כדי משחק
ובזה השופטים כשלו
אה-הא. ברור.
למרות משחק אישי אדיר – סטף זה לא הארדן או ג'יימס, דו ספרתי לקנדים כל הדרך, לא הצליח להשתלט על המשחק
לא שאני טוען שקרי ברמה של לברון אבל זכור לי עשרות הפסדים של לברון שקלע הרבה נק
הארדן פחות טוב מקרי.יודע לסחוט יפה עונשין אבל האחוזי קליעה שלו לא ברמה של קרי.מסיים משחקים עם 4 מ 20
אל תזכיר את הארדן בנשימה אחת איתם
עוד לא הרוויח חצי מזה
הארדן מכופף משחקים לבד – מזכיר את לברון, קובי, מייקל – ראינו את קרי הערב בלי קליי ודוראנט
די, באמת.
זה היה המשחק שהכי נהניתי לצפות בקרי. לא השנה, בכלל.
5 דקות לסיום, המשחק בהפרש דו ספרתי, ורואים עליו. רואים שהוא גמור. ועדיין הוא נלחם, משתטח על הפרקט. עוד חטיפה, ואז עוד חטיפה.
וזה לצד יום קליעה גדול, יום ניהול משחק אדיר (גרם לבוגוט להוריד עשור מגילו…)
.
גולדן סטייט הפסידו. אז מה. כדורסל זה משחק קבוצתי. כמה משחקים הקאבס ניצחו בפיינלס של השנה שעברה?
.
אני לא מאמין שאני כותב את זה,
אבל אחרי הלילה הפכתי לאוהד. (ככה בקטנה, כן? לא לדאוג אוהדי גולדן. הקללה במצב שכזה לא פעילה…)
מי דיבר על הנאה? קרי שחקן ענק ונתן תצוגת על, אין ספק
אבל כמה הוא השפיע על התוצאה – בהשוואה ללברון או הארדן? לברון במקומו הערב היה מרדים את המשחק, חופר וחופר, נשאר במרחק נגיעה ומנסה לגנוב – כפי שעשה אלף פעם בעבר (כולל משחק 1 אשתקד)
כנ"ל הארדן
סטף רוקד ורוקד, מעלה את הקצב, והערב זה עלה ביוקר – דו ספרתי מהרבע הראשון
תאכלס – גם קר פישל כאן מבחינה אסטרטגית
יש לך סגל מוגבל – שחק בהתאם – היה צריך לנסות לעשות "בלאט"
משהו לא ברור לי –
הארדן עד היום לא שיחק ככוכב מוביל בפיינלס.
לברון לא ניצח אפילו משחק אחד בשנה שעברה (מאזן הניצחונות של הקאבס ב-2 הפיינלס האחרונים שלהם הוא ניצחון בודד מול 8 הפסדים).
.
אף פעם לא קראת ביקורת שלי על מאזנו של לברון בפיינלס, בגלל שככדורסל זה משחק קבוצתי. למעט 2011, אני לא חושב שאפשר לזקוף לחובתו הפסד בפיינלס כלשהו.
.
אז למה את קרי אני צריך לשפוט בפריזמה אחרת?
הוא שמר את הקבוצה שלו הלילה במשחק. ברבע הרביעי ההפרש היה חד ספרתי, כאשר הם היו מרחק שלשה חופשית שהוחטאה מלהוריד את ההפרש ל-5, ולהיכנס עמוק לתוך הראש של טורונטו.
קליי, דוראנט, לוני. הם לא שיחקו הלילה.
ולטעמי, אי אפשר כל דבר לשפוט רק במבחן התוצאה.
קרי נתן משחק אדיר, ולא לא הספיק לניצחון. הוא לא הראשון, ולא האחרון (מהשחקנים הגדולים באמת) עם משחק שכזה.
.
לפעמים גם הדרך משנה.
קארי היה מדהים הערב
וכתבתי את זה במקום אחר –
הפעם הראשונה שהוא שיחק בתור אנדרדוג מאז פלייאוף 2014 נגד הקליפרס
יצא גבר-גבר – משחק ענק, נתן הכל. המשחק הכי טוב שלו בסדרה וזה לא קרוב אפילו
הארדן משך את הגולדנים הכי מפחידים בעולם למשחק 7
לברון היה צריך לנצח את משחק 1 בשנה שעברה (ותודה לסמית')
בלי קשר – קרי משך הערב את המשחק לקצב שהתאים לו – וגמר את המשחק די מוקדם
מה היו אומרים על ווסטברוק עם משחק כזה? היו לו לא מעט כאלה, במיוחד בעונה בין דוראנט לג'ורג'
משחק פלייאוף עם 40 נקודות, ב-52% אפקטיבי (לא 55% כמו של קרי הלילה. האחוז האפקטיבי הממוצע בליגה),
יש לווסטברוק פעמיים בקריירה.
פעם ראשונה בפיינלס מול ההיט (הפסד), בפעם השנייה בגמר המערב 2014 מול הספרס (ניצחון).
משחק שכזה ללא דוראנט, לא היה לו.
.
(כן היו לו משחקים בהם הוא היה מועמד מוביל ל-"אול שמעון-רובין". פעמיים 43 ניסיונות מהשדה. פעם 39. על כמה נכנסו אתה לא רוצה שארחיב…)
+1
ריספקט לגולדנס. איזה קבוה שלא נכנעת בחיים
קר צריך להחזיר את דיוויד בלאט
יספר לו איך זה לשחק בלי שני כוכבים.
עם רוסטר של 7 שחקנים.
אולי יעלו עם תאומי המגדל, מוזגוב וטריסטן
דלבדובה עם האינפוזיה של העירוי
וג'יימס פאקינג ג'ונס הנשק הסודי מהספסל
הצליחו לקחת 2 ככה מקבוצת החלומות של – של סטיב קר בעצמו
הראפטורס לקחו משחק שהיה מאסט מבחינתם.
יופי של איזון בקליעה אצל החמישייה.
ואן וליט ממשיך סדרת גמר מצויינת מבחינתו.
.
אצל הווריורס, השמיכה פשוט קצרה להם עם כל הפציעות. אין להם עוד שחקן שיכול לשים הרבה נקודות על הלוח.
חחח דה שוט אתה פשוט קשקשן
"קשקשן", "דביל", אלה טיעונים עניינים!
מגיע כל הכבוד לטורנטו כולם הופיעו , אני מקווה בשבילם שלא ביזבזו את כל התחמושת לסדרה .
הסדרה לא גמורה בכלל.
אם קליי חוזר לשחק, חוזרים לטורנטו עם 2:2
ןסוגרים את הסדרה 4:2 ללוחמים.
משחק שלישי רצוף של גולדן סטייט על 109.
כמו קיר שטורנטו צריכים לנסות לעבור
קרי שחקן ענק עם משחק הירואי
אבל…
1. הוא הפסיד – היה לו משחק מכונן והוא הפסיד.
2. הוא קלע פחות מ-50% מהשדה – תגידו שזה נתון לא רלוונטי, אבל בכל הסדרה הזו פעם אחת הוא לא הצליח להגיע לרף של 50%…
למה 50% מהשדה זה רף למשהו?
שחקן שלוקח 14 זריקות מה-3, זה די צפוי שלא יגיע ל-50% מהשדה.
.
מה שרלוונטי זה האחוז האפקטיבי. 52.5% זה הממוצע בליגה. קרי סיים את הלילה עם 54.8% אפקטיבי.
אוי נו באמת! הוא קלע ב46 אחוז מהשדה כולל 6 שלשות כשהוא השחקן היחידי שיכול לקלוע על המגרש
מה הקשר שהוא קלע פחות מ50%?
ככה זה כשזורקים 15 שלשות בדרך כלל. הוא קלע ב 55% אפקטיבי. זה בהחלט טוב.
טרושוטינג נשמה.. טרושוטינג.
צודק – 63%
כמו שכתבתי שתתנפלו שזה נתון לא רלוונטי, אכן התנפלתם.
אז זהו, שלדעתי הוא כן רלוונטי. הוא אומר באופן פשוט עד כמה השחקן הוא שתי נקודות בטוחות כשהמשחק על הקו.
והנתון הזה של קרי, שבאופן קבוע נמוך באופן משמעותי ביחס לדוראנט ולברון, משקף את הבעייתיות שבו כשחקן מוביל בגמר פלייאוף.
זו דעתי, לא מהייטריות ומתוך הערכה לקרי שהוא שחקן ענק שקבוצה גאונית שלמה עובדת על לצמצם את החסרונות שלו עד כמה שניתן.
איך זה רלבנטי? מה המטרה מאחורי זריקות? בפעם האחרונה שבדקתי זה לעשות נקודות.
לא הבנתי למה אחוזים מהשדה מעידים על זה?
קרי היה השחקן הכי טוב על המגרש היום.
נתן משחק של אריה שנלחם על חייו.
נכון, סוף סוף, חיכינו לזה הרבה זמן.
זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו שזכורים לי, לא רק הנקודות אלא ההשתטחויות, ההקרבה, והגניבות בהגנה.
פיגור דו ספרתי כל המשחק, בבית, ראה תגובה שלי למטה, היה עדיף שיקלע פחות במשחק יותר איטי
https://mobile.twitter.com/YahooSportsNBA/status/1136478712436789248?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Elist%3ARoi_Weinberg%3Alist&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.hoops.co.il%2F%3Fp%3D160472
קליי בריפוי
משחק הבא קליי ודוראט ככל הנראה חוזרים. שדרייק יהיה חכם אז..
נראה שקליי היה חסר בהגנה יותר מאשר בהתקפה. אחוזי הרליעה היום של טורונטו היו 52, 44, 95. יעיל בטירוף!
טורנטו נתנו ערב קליעה מרשים, במיוחד תחת לחץ.
לא יודע מה רוצים מקוואי.. הוא לא בכיין ולא פלופר.
.
אני נאמן להימור שלי – גולדן ב 6.
אנשים פה נוטים לזלזל בטורונטו ואומרים שקליי ודוראנט יחזרו הווריירס יסגרו את הסדרה.
1-דוראנט גם אם יחזור הוא יחזור פצוע
2-קליי גם יחזור פצוע אבל גם כששיחק ב 2 המשחקים הראשונים הם עדיין למרות הניצחון במשחק השני היו נחותים מטורונטו.
טורונטו אחלה קבוצה גם בצד ההגנתי וגם ההתקפי עם עומק גדול ולא סתם הימרתי עליהם שיקחו את האליפות לפני הפלייאוף בידיעה שדוראנט משחק
הניצחון היה צפוי ברגע שקליי לא עלה. אבל הלוחמים יכולים להתעודד מהיכולת של קרי ומהפחד של הרפטורס ממנו. זה לא רק הנקודות זה גם הפחד שהוא משרה על ההגנה של טורונטו שגרם להמון מבטים פנויים של הווריורס. אני לא מבין למה קוואי לא לוקח את קרי כפרוייקט בהגנה, למה הרפטורס לא מנסים לעייף את קרי בהגנה. הם חייבים ליצור כמה שיותר בידודים של קרי מול קוואי, סיאקם או גאסול. לא רק שזה יעייף את קרי אלה נקודות כמעט בטוחות וזה גם יכניס אותו לבעיית עבירות.
הבעיה של הווריורס זה שהשחקנים האחרים פשוט לא זורקים שיש להם מבטים פנויים. ושהם כבר זורקים זה נראה כמו מישהו שמהסס בזריקה
ראינו משחק היסטורי, כי סטף שיחק היום פעם ראשונה בתור אנדרדוג
פעם ראשונה מאז פלייאוף 2014. הדחה סיבוב ראשון בסדרה בלתי נשכחת עם הקליפרס, 4-3
מאז ועד הערב – אוברדוג כבד. 5 שנים של עליונות, לפעמים מגוחכת ממש
לזכותו ייאמר – שנתן כל מה שיש
מה לעשות – לפעמים זה לא מספיק.
וזה לידיעת כל מי שמתייחס לכדורסל כמו טניס יחידים, "סטף נגד לברון"
*זה לא משחק אחד על אחד*, לצוות המסייע, מה לעשות, יש חשיבות עצומה
משהו שהבנתי בדיעבד – קר וסטף טעו בגישה שלהם למשחק – סטף זרק 4 זריקות בשתי הדקות הראשונות, הוא בא להתפוצץ, לתת הצגה אישית ולסחוף את החברים. יופי!
מה קרה בפועל?
הקצב הגבוה הרג את החברים המקרטעים, משחק מהיר ופתוח עדיף לטורונטו על פני התקפות עומדות על חצי מגרש, הכל הלך לסקור גבוה (60 לטורונטו במחצית!!!) ולהפרש דו ספרתי קבוע שחסך לטורונטו את הקלאץ' ואת האפשרות להיחנק בסוף.
קר וקרי שיחקו לידיים של טורונטו, פשוט כך
הייתה עדיפה טקטיקה של בלאט וקליבלנד – אבל זה לא מתאים לאתוס של האורקל ארינה.
הם לא יכולים. זה לשנות DNA של קבוצה
ועבור זה צריך את דיוויד בלאט
אולי המאמן הכי טוב בעולם, ואני לא צוחק בכלל, לקחת קבוצה נחותה משמעותית, להרוג את המשחק, ולקוות לרולטה של המאני-טיים
ככה הצליח לקחת 6 משחקים בפינאלס 2015, עם הקבוצה אולי הכי חלשה אי פעם שהגיעה לגמר, נגד קבוצת החלומות של גולדן
ככה הצליח קחת את רוסיה לארד היסטורי במשחק המדליה
וככה כמובן הביא למכבי את היורוליג, בפינאל על צסק"א, ואז אותו דבר על ריאל
הרג אותם לאט ועקץ בסוף
אתה יותר מדי עף על ה6 משחקים האלו של לברון & בלאט.
.
PG13 גרסת הרגל השבורה, יחד עם רוי "PG13 בגד בי עם אשתי" היברט, וגיבור הגיטרה דאנסלאנס,
לקחו את מיאמי של לברון, וויד, בוש ל6 משחקים.
.
תן לי כמה דקות להרים את הלסת השמוטה שלי מהרצפה.
אוקיי, נכון גם. אנחנו בפינאלס, נצמדתי לפינאלס, ואני עף עליהם כי הלב כואב עד היום על בלאט, שאשכרה החמיץ טבעת על הברכיים של קיירי (ועל הזבל הלבן קלי אוליניק קודם, עם לאב), ואיבד קריירה ב-NBA
ומה אתה מזלזל בהיברט?! בזמנו אהבו טנקים
פול ג'ורג' באמת עשה את זה?!
צודק אבל יש כאן מעבר – כל העולם ציפה שסטף ייקח על עצמו וייתן משחק הירואי – אז הוא עשה בדיוק את זה
אלא מה?
על הדרך זה היה המשחק הכי פחות תחרותי בסדרה, הפרש בטוח לטורונטו כל הדרך, השחקנים סביב סטף נראו כמו ג'וקים מבוהלים שלא יודעים מה רוצים מהם – שון, בוגוט ודמרכוס בלי אוויר, גרין עם איירבולים, קוק, מקיני ובל בפאניקה, ואיגי עם שתי שלשות וחוץ מזה כלום.
תאר לך שראסל ווסטברוק היה נותן הצגה כמו סטף הערב, והחברים שלו כמו מה שתיארתי?
תאר לך את הארדן ככה
בשורה התחתונה – סטף לא הצליח להטות את המשחק לכיוון של הלוחמים, אפילו לא קצת.
.
אם היה חושב על זה עכשיו, אולי היה מעדיף 28-30 נקודות סולידיות, סקור יותר נמוך, פחות מחמאות מהתקשורת, ומשחק יותר עומד וצמוד
לא תחרותי?! אתה אמיתי? מעניין אז למה נרס השאיר את החמישייה שלו עד הסוף כמעט ומעניין מה היה קורה אם היו שורקים צעדים לקוואי במהלך שואן פליט קבר את השלשה המדהימה הזו?
לא ברור לי איך אתה קובע קביעות כאלו
"הכי פחות תחרותי"
לווריורס אין כלים למשחק עומד (בדרך כלל זה בידוד לדוראנט או פיק נ רול של קארי). משחק עומד היה מתיש עוד יותר את קארי כי הוא היה צריך לרוץ כל התקפה דרך אלפי חסימות מול הגנה שמתכוננת אליו.
קאיזנס יכול היה להיות פתרון אבל הוא לא בכושר ואחרי פציעה. בפעמים הבודדות שהוא קיבל כדור בפוסט היה נראה שגאסול מסתדר איתו וקאזינס לא כזה איום.
.
במשחק מהיר להגנה יש פחות סיכוי להסתדר, והאפשרות לתפוס את ההגנה לא מוכנה ולסלים קלים גדולה יותר.
ראינו איך המשחק המהיר שיחק לטובת הלוחמים
הם לא הצליחו להשיג עצירות בהגנה. אבל אין להם כלים למשחק עומד או להאט את הקצב. הם קיוו להשיג כמה עצירות ומנגד להישאר קרובים ולהשיג ריצה אחת קטנה שאולי יגנבו ניצחון.
.
ההגנה של הראפטורס טובה מאוד. משחק עומד היה משחק לידיים שלהם (אלא אם דוראנט היה משחק)
משהו שהבנת?!
אין לך שום הבנה בכדורסל. אפס הבנה.
עאלק סטף רוקד ולא חופר.
סטף רקדן, זה סגנון המשחק שלו וזה מה שעושה אותו לשחקן טוב.
מגבלות מבנה גופו לא מאפשרות לו לחפור כמו לברון והארדן.
אתה פשוט אוהב שחקנים שהם טנק מרכבה.
כפרה, הבן אדם מכבד אותך, המינימום זה ריספקט בחזרה.
נכון, ראסל ווסטברוק ודוראנט – שני טנקים מאסיביים, שרירנים כבדים
כן. ראסל ודוראנט הרבה יותר מאסיביים ממנו במבנה גופם.
כמה נקודות:
סטף נתן דוגמה טובה לאיך היתה נראית עונה סדירה שלו אם הוא היה בסיטואציה של הארדן.
…
אם הייתם שואלים אותי מי לקחה 3 אליפויות בשנים האחרונות בלי ידע מקדים הייתי אומר טורנטו. הם לא נותנים חצי מהמלחמה שההווריורס נותנים.
…
מדברים הרבה על המורשת של קרי, מבחינתי מי שדופק לעצמו תשם זה דריימונד. עדיין לא הביא משחק נורמלי,לא טוב,נורמלי, בלי 2 סטארים לידו.
…
זאת לא הסיבה שהווריורס הפסידו אבל השיפוט הזה הוא פאדיחה. אני מהטלוויזיה ראיתי בלייב שתי חסימות לא חוקיות של איבקה והשופטים אפילו לא טרחו לבדוק…או התוקף ההזוי של קוק לאורי הפלופר.
…
מאמין שמשחק הבא קליי יחזור והסיפור יהיה שונה לגמרי
גרין בפלייאוף הזה רק מעלה את הערך שלו לקראת החוזה הבא. מניח שהמשחק הזה לא משפיע
אני עדיין חושב שמגיע לו מקס.
בפועל התרומה שלו עצומה וזה חא משנה אם זה בזכותו או בזכות קליי וקרי.
פשוט אני מתחיל לחשוב שבלעדיהם הוא שחקן די בינוני
מצפים מגרין דברים שהוא לא
הוא מנהל משחק מעולה לדעתי טוב יותר מרוב הרכזים בליגה ומחזיק את ההגנה. אל תצפה ממנו לקבור שלשות באופן קבוע או להיות סקורר. הוא לא נקודה. יבוא עכשיו שמעון ויגיד שזה רק אומר כמה הוא לא ראוי להיקרא אולסטאר. סבבה אפשר להתווכח על זה אבל גרין לא יכול להיות סקורר אין מה לעשות – אז כנראה הסדרה הזו עוד תאכזב אותך.
בן וולאס, ביל למבייר, דניס רודמן – כולם "נגרים" כנראה. מזל שהם עשו משהו בקריירה שלהם וזכו באיזו אליפות
ליימביר ממש לא נגר. החזיק בשיא שלשות במשחק גמר.
כסנטר.
בסוף שנות ה-80…
בהגדרה השמעונית
כולם היו נגרים אכן. רודמן היה נגר על. נגר משמעו לא שחקן גרוע אלא מחריד התקפית שלא יודע לכדרר לחדור או לקלוע שכל סל שלו זה חגיגה. למביר פחות אבל בן וואלאס ורודמן היו ממייסדי הנגרייה
הסטט' שלו ירודות פלאים בלי קליי.
לא רוצה לדמיין מה ניה קורה בלי קרי.
זה לא מוריד כלום מהאהבה שלי אליו.
שחקן לוחם שמנצל כל גרם כישרון שיש לו