גולדן סטייט לוקחת את הביתיות! סיקור משחק 2 בסדרת הגמר / עידו יצחקי

גולדן סטייט לוקחת את הביתיות! סיקור משחק 2 בסדרת הגמר / עידו יצחקי

טורנטו ראפטורס 104 (1) – גולדן סטייט ווריורס 109 (1)

זה לא הלך קל במחצית הראשונה, אך עם מחצית שנייה נפלאה בניצוח שחקני החמישייה והספסל, גולדן סטייט לוקחת את הביתיות מידיי הראפטורס וחוזרת להיות הפייבוריטית הברורה בדרך לאליפות שלישית ברציפות!

לאחר שהצליחה להכניס מדינה שלמה לטירוף בזמן שהם שוברים שיאי רייטינג בטלוויזיה שלא נראו בקנדה כבר שנים, מגיעים הראפטורס למשחק 2 בסדרת הגמר כאשר הם עם מומנטום סופר חיובי, וינסו לתעל אותו לטובת ניצחון במשחק השני בסדרה. הסטטיסטיקה אומרת שקבוצה אשר עולה ליתרון 0-2 בפיינאלס מנצחת ב-88% מהמקרים והקנדים רצו להגדיל את הסטטיסטיקה. מנגד, עומדים הלוחמים עדיין מופתעים מהתצוגה האדירה של סיאקאם בחמישי, וכשהם עדיין ללא KD הם רוצים לגנוב את הביתיות ולהעביר את ההכרעה לאורקל ארנה.

דמרקוס קאזינס, שנפצע לפני כמעט חודשיים ולא שיחק עד יום חמישי (8 דק' בלבד) כבר עלה הלילה בחמישייה כדי לסייע לקבוצתו להתמודד במשימה ההגנתית מול מארק גאסול לאחר שג'ורדן בל כשל בה לפני שלושה ימים. טורנטו עלתה ללא שינוי בחמישייה. פתיחת המשחק הביאה עמה בעיקר בלאגן אצל שתי הקבוצות כששתיהן מרבות לאבד ולהחטיא ללא הרף. קליי תומפסון היה היחיד שהצליח לתפקד בתחילתו של הרבע כשבמשך 7 דקות אף שחקן מלבדו לא מצליח לקלוע עבור גולדן סטייט. לאורי ולאונרד הצליחו לייצר לעצמם נקודות קשות ברבע הראשון, אך עם כניסתו של ואן וליט למשחק האנרגיות השתנו וטורנטו התחילה לרוץ ולהגביר את קצב המשחק, כשבשיאו קיבלנו אליי-הופ אדיר של סיאקאם. ניק נרס אולי הספיק לשכוח אך שמשחק בקצב גבוה הוא משחק לידיים של גולדן סטייט, ועם ההצבה התמוהה של לאורי בהגנה על דריימונד גרין הצליחו הלוחמים לרוץ ל-0-10 מהיר מאוד ולהחזיר את היתרון אליהם לקראת סיום הרבע כשקליי ובוגי בחוץ בשל עבירות מוקדמות. סטף המשיך להחטיא עד סוף הרבע כשהוא עם אפס סלי שדה ברבע הראשון, ונקודות של דני גרין, ואן וליט ואיבאקה על הבאזר קבעו סיום רבע ראשון צמוד 27:26 לטובת טורנטו.

פתיחתו של הרבע השני הייתה שייכת בצורה אבסולוטית לראפטורס, שהצליחו לשתק את הספסל החלש ממילא של הווריורס. ואן וליט שוב ייצר נקודות לצד קוואי בעוד מנגד, מלבד קליי כמעט ואף אחד לא מצליח להכניס את הכדור לתוך הטבעת. טורנטו עם ריצת 0-10 שהזעיקה את כל שחקני החמישיות לחזור אל המגרש מוקדם מן הצפוי. בוגי התעורר לחיים עם 7 נקודות רצופות כולל סחיטת עבירה שלישית מלאורי בשלב מוקדם מאוד במשחק, אך בדיוק כשהיה בשיאו של המומנטום, ביצע אף הוא עבירה שלישית ונאלץ לחזור לשבת בחוץ. הבלאגן ההגנתי בגולדן סטייט חגג, וכשבקבוצה החליטו ללכת על דאבל-טים בפוסט על סיאקאם הם שכחו לשמור על לאונרד בתוך הצבע, כשהוא מסיים עם אנד-וואן קליל בדרך להגדלת היתרון ל-12 הפרש. קר קורא לפסק זמן דחוף בכדי לגעור בשחקניו, ממנו יוצא סטף קרי וקולע סוף-סוף את סל השדה הראשון שלו הערב עם שלשה לאחר יותר מ-20 דקות בתוך המשחק. אך השלשה שלו נענית בשלשה של נורמן פאוול שהקפיצה את כל הסקוצ'יה בנק באוויר. איגי, שהיה בספק בתחילת הערב בשל פציעה בירך, נחבל בראשו לאחר שנתקע במארק גאסול בניסיונו להתחמק מחסימה וירד לחדרי ההלבשה. קליי לוקח אחריות על הקבוצה ועם שלשה מטורפת על הפרצוף של קוואי הוא מעלה את מאזנו ל-18 נקודות עוד לפני ההפסקה, כשלמזלו גם סטף התעורר ואיכשהו סיים את המחצית עם 16. למרות מחצית מעולה של הקנדים שנראו הרבה יותר טוב הודות להופעה של לאונרד (16) ושל ואן וליט (12), הרבע הסתיים ב-59:54 למזלם הרב של הווריורס. התחושה באוויר היא שטורנטו הולכים להתחרט על כך שלא הצליחו לייצר פער משמעותי יותר.

המחצית מסתיימת עם ביקורות נוקבות כלפי השופטים שבשני רבעים בלבד שרקו לא פחות מ-28 עבירות!! הם הקפידו על כל נגיעה ולא אפשרו למשחק להיות אגרסיבי. תרומתו של ואן וליט מהספסל הייתה נהדרת בשני צדי המגרש כשהוא מצליח לתת בראש לסטף בהגנה במשך רבע וחצי. מדהים שלמרות שהספסל של הווריורס תרם רק 4 נקודות, ואחרי פתיחה רעה מאוד של קרי, בעוד בוגי סובל מבעיית עבירות, ועדיין – היתרון של הראפטורס עומד על 5 הפרש בלבד. קוון לוני סובל מפציעה בכתף ובשלב זה היה בספק לגבי המשך המשחק. איגי כשיר לחזור. הראפר פלורידה עולה בהפסקה להקפיץ את הקהל הנרגש בצפון ומספק שואו נפלא, בדרך לפתיחת המחצית השנייה.

סטיב קר עשה את שיעורי הבית הנדרשים ולמחצית השנייה הוא ביצע התאמות הגנתיות כשהציב את דריי על לאורי, כשאת המשימה לעצור את קוואי הוא שוב הפקיד בידיי קליי ואיגי נצמד לגופייה של סיאקאם. בהיעדרו של לוני, קאזינס המשיך לשחק על אף שביצע כבר 4 עבירות אך תרומתו על המגרש הייתה נהדרת לאורך כל הרבע, וגולדן סטייט התחילה לרוץ כשאת הרבע היא פותחת עם ריצת 0-18 (הודות לדריי וקליי) מדהימה כשנרס מזעיק שני פסקי זמן תוך 5 דקות. שלשה של ואן וליט עוצרת את הריצה העוצמתית של הלוחמים בפתיחת רבע לפנתיאון. קוואי וסיאקאם החטיאו שלשות פנויות לגמרי וטורנטו פותחת עם 1 מ-14 מהשדה בתצוגה קטסטרופלית. היתרון שצברו הווריורס סייע להם אף להעלות מן המתים את אנדרו בוגט שסיים אליי-הופ נהדר שקיבל מסטף. כשהכל הולך – אז הכל הולך ואפילו קווין קוק ומקיני הצליחו לייצר נקודות, אך לאונרד הצליח לשמור על קבוצתו בעניינים כשהוא מעלה את מאזנו למספר דו-ספרתי של קליעות מקו העונשין. הרבע נמשך עם עוד שלשה מפלצתית של קרי, אך קוואי ופאוול הצליחו לקלוע אף הם ולהוריד את היתרון של הווריורס לחד-ספרתי לפני הרבע המכריע. 88:80 בתום רבע שנצבע כולו בצבעי הכחול-צהוב-לבן של הקבוצה מאוקלנד. תוצאת הרבע – 34:21 לג"ס מספרת את הסיפור של הרבע השלישי. היעלמות מפוארת של גאסול וסיאקאם ברבע הזה – גיבורי משחק 1 בסדרה נעלמו כלא היו ברבע השלישי, בדיוק בזמן בו קבוצתם הזדקקה נואשות לעזרתם.

Image may contain: 2 people, people playing sports and basketball court
אנדרו בוגוט עם הדאנק

 

שלשות חשובות של לאורי וגרין הקטינו את הפער ל-4 והכניסו את הקהל לטירוף, אך קוק החזיר עם שתי שלשות אדירות. איבאקה עם שלשה משלו, כשקליי לפתע נפגע בשריר ההאמסטרינג ויורד לחדר ההלבשה בזמן הקריטי ביותר במשחק כשקבוצתו בפלוס 7. ליווינגסטון החליף את קליי והצליח לנפק את הסחורה עם 4 נקודות ואסיסט בשלושת המהלכים הראשונים בהיעדר קליי. קוואי החטיא שלשה פנויה, ובוגוט השלים את האליי-הופ השלישי שלו הערב כשהפער צומח כבר ל-12 נקודות. נרס שוב קורא לפסק זמן רגע לפני שיתרון הביתיות עובר לקליפורניה. יתרון הריבאונד של טורנטו הצליח לעבוד לטובתם בדקות המכריעות כששוב ואן וליט היה המוציא לפועל העיקרי בדקות בהן אף חבר שלו לקבוצה לא מצליח לשים סל. תצוגת השיפוט הבזיונית נמשכה עם שריקות תמוהות לעבירות בשני הצדדים. פחות מארבע דקות לסיום המשחק קייל לאורי מבצע את העיברה השישית שלו ומסיים משחק חלש עם 13 נקודות בלבד. בשלב זה במשחק ג"ס הלכה להתקפות על כל השעון אותן לא הצליחה לנצל לכדי נקודות, אך הגנה טובה מאוד של הווריורס בראשות קאזינס, שהצליח לשלוט בצורה מוחלטת בצבע, שמרה על הפער בדיוק כפי שהוא. סיאקאם וקוואי אמנם הגיעו לשלשות פנויות אבל החטיאו שוב ושוב. 1:08 לסיום המשחק נשרקה עבירה טכנית נגד סטף על כך שזרק כדור באוויר שבמקרה נחת ליד השופט לאחר עבירה של קאזינס, מה שעזר לטורנטו להוריד את הפער ל-5 הפרש בלבד. החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת נוספת קובעת כדור לטורנטו לאחר שימוש בטלוויזיה. שלשה פנויה של ואן וליט הלכה החוצה, קוואי עם החטאה מ-2 לאחר ריב' התקפה, אך כדור חוזר נוסף העניק לגרין שלשה אדירה שקבעה רק 2 הפרש לווריורס, 26 שניות לסיום! גולדן סטייט הלכו לשעון ארוך ולאחר שקרי כמעט ואיבד, ליווינגסטון מצא את איגי פנוי לגמרי שקבר שלשה מדהימה וקבע את תוצאת הסיום, 109:104 לווריורס.

קלעו לטורנטו: לאונרד 34 (14 ריב'), ואן וליט 17, לאורי 13, סיאקאם 12, גרין 8, איבאקה 7, פאוול 7, גאסול 6.

קלעו לגולדן סטייט: תומפסון 25, קרי 23, גרין 17 (10 ריב', 9 אס'), קאזינס 11 (10 ריב'), קוק 9, איגודאלה 8, ליווינגסטון 6, בוגוט 6, מקיני 2, ג'רבקו 2.

קאזינס הוא איש המשחק שלי והאימפאקט שלו על המשחק הקבוצתי של הווריורס היה עצום. אם במשחק מס' 1 ראינו כיצד הקו הקדמי של טורנטו תופר את הגנת ג"ס, הלילה גאסול וסיאקאם נעלמו ולא היוו פאקטור במשחק כ"כ חשוב כשהם עם 18 נק' משותפות לעומת 52 במשחק הקודם. טורנטו זנחה את תכנית המשחק שעבדה לה מצויין במשחק הראשון ונתנה לגולדן סטייט את האפשרות לשלוט בקצב לאורך כל המחצית השנייה. הקרדיט להתאמות בהגנת הלוחמים יילך לסטיב קר על ביצוע ההתאמות הנדרשות. על אף פתיחת משחק חלשה להחריד, ולמרות שדוראנט עדיין בחוץ וקליי לא שיחק כמעט ברבע האחרון (טרם ידוע מה מצבו להמשך הסדרה), גולדן סטייט לוקחת משחק חוץ ענק ומוכיחה לנו שההגמוניה חיה ובועטת. הביקורת על הראפטורס לאורך הפלייאוף הייתה שמדובר באוסף של שחקנים וקוואי אחד. הערב הם הצדיקו את הביקורת הזו, שמלבד ואן וליט אף שחקן לא תפקד. טורונטו תהיה חייבת לשנות את המשחק שלה ולערב את כל שחקני החמישייה במשחק העומד לקראת משחק מס' 3. בלי עזרתם של שאר השחקנים, קוואי כנראה לא יוכל לסחוב את הקבוצה לבדו לאליפות היסטורית. הספסל של הווריורס היה מחריד בחצי הראשון, אך התעלה על עצמו במחצית השנייה ושמר על רמה גבוהה לאורך כל הרבעים המכריעים. תרומתם של קוק, ליווינגסטון ובוגוט בהיעדרם של קאזינס (בעיית עבירות) וקליי (פציעה) הייתה פנטסטית ותרמה רבות לניצחון החשוב הזה. אם ימשיכו לשמור על הרמה הזו גם במשחקים הבאים, הדרך לאליפות של הווריורס תהיה קצרה מאוד, וכנראה תכלול רק עוד ביקור אחד נוסף בקנדה. בקבוצה רק יכולים לקוות שהביקור הבא בקנדה יובל לזכייה רביעית ב-5 שנים.

כמה נתונים מעניינים:

*קוואי עם 16 מ-16 מקו העונשין

*כל 22 סלי השדה של הווריורס במחצית השנייה הגיעו כתוצאה מאסיסטים

*הספלאש בראדרס עם אפס נקודות ברבע האחרון

תוצאת תמונה עבור ‪Nick Nurse game 2‬‏
ניק נרס. יהיה חייב להגיב במשחק הבא

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.

לפוסט הזה יש 169 תגובות

  1. סטף, דוראנט וקליי עם 0 נקודות ברבע הרביעי
    לא יהיה עוד משחק כזה בהיסטוריה
    טורונטו עם קוואי באחד הצ'וק הגדולים אי פעם
    בבית ביתרון 0-1
    דוראנט בחוץ מההתחלה
    לוני בחוץ מהמחצית
    קליי נפצע ברביעי
    סטף בלי אף נקודה (!) כל הרביעי, בלי ריבאונד, בלי אסיסט
    וטורונטו מפסידה!!!!!
    מה יש בכלל לדבר??
    היחנקות שלא תיאמן וכתם ענק על הקריירה של קוואי.
    כי אין מחר. זה היה הרגע לפני שהחלון נסגר לנצח

    1. לא כל הפסד הוא היחנקות , קוואי היה בסדר החברים שלו פספסו זריקות פנויות לגמרי , מה שהקבוצה הזאת עושה לך זה פיגוע נפשי אסור לשכוח את זה אסור לך להירדם אפילו לשנייה כי הם יענישו אותך ובמקביל הם זורקים עלייך את איגואדלה שהוא מתעייף אז קליי הוא מתעייף אז דריימונד ואם דוראנט בריא אז גם הוא זה כמעט בלתי אפשרי להתמודד אם זה בלי עוד כוכב לצידך

  2. אני חושב שלוני נפצע שנפל ונחבט עם הראש בפרקט. לדעתי הוא בדרך לפרוטוקול של הזעזוע מוח ויכול להיות שיחמיץ את המשחק הבא.

          1. אם יש משהו שקליי הוכיח, שנה אחר שנה, שלא משנה מה חומרת הפציעה או ממה הוא סובל, הוא עולה למגרש ללא תירוצים ובא לשחק. הבנאדם משחק עם סף כאב גבוה (ולא מתלונן). הוא בהחלט בחור קשוח

  3. מגיעה התנצלות לדרוזן מקוואי
    כי יש צ'וק, וזה לא בושה להפסיד לסלבדור
    ויש רויאל-צ'וק, להיחנק בלי דוראנט ובלי קוואי

  4. ניק נרס בתפקיד האקר החנון שהופך את הפושעים הברוטליים למסוכנים הרבה יותר.
    ואן וליט שיחק הלילה כדיי לפגוע

  5. טורונטו לא פגעו בכלום. בעיקר מה3. מי שלא קולע במצבים חופשיים, כנראה שלא מגיע לו להיות אלוף. זה פשוט היה זוועה: קוואי 2/9, פרד 2/8, סיאקם 0/3, גאסול 0/2…

    1. לגמרי תצוגת אימון מהמעלה הראשונה הלילה.
      אם מבחירה ואם מאילוץ תוך כדי משחק עשה את הרוטציות הנכונות וזרק את הקלפים הנכונים למגרש. קאזינס וקוק הצדיקו את האמון שקיבלו ממנו , היו האקס פאקטור של הלוחמים. מדהים בהחלט שברבע אחרון בו קליי ברובו בחוץ,
      קארי לא פוגע הם ניצחו עם נקודות משני אלה אבל גם מבוגוט (6 נק' חשובות) וכמובן שברגע הנכון איגי היה שם.
      חוץ ממחמאות מקיר לקיר אין מה להגיד על גולדן סטייט הלילה. טורונטו במבחן רציני לאופי שלה בשני משחקי החוץ הקרובים .

      1. בוגוט היה לגמרי אילוץ אבל את מתעלם מההחלטה המשמעותית ביותר ששינתה את כל המשחק. תחילת המחצית השנייה הווריורס עולים עם קליי על קאווי, איגי על סיאקאם והכי חשוב -גרין על לאורי. הראפטורס לא מוצאים את הידיים והרגליים, כל המשחק מתהפך.

      2. קר חייב לנסות את הספסל שלו, אין לו ברירה כי הוא צריך )וחייב) למצוא דקות מנוחה לחמישייה.
        .
        הוא רק יכול לקוות שהוא יקבל תרומה מהמחליפים ועל הדרך יכנסו למשחק (וגם לסדרה). ובכל זאת, קוק קבר שתי שלשות חשובות, בוגוט סיים מעל הטבעת שהיה צריך.

        1. להיות יותר יציב ביכולת ההתאמה שלו – היום הוא היה יוצא מן הכלל וראו שהלוחמים באו מוכנים מאוד למשחק המעבר והמתפרצת של טורונטו.
          להוציא את הקבוצה בצורה טובה עם תרגילים טובים אחרי פסקי זמן (את זה הוא עושה לדעתי בצורה לא טובה באופן כללי)

          1. נו אל תגזים.. בסך הכל אני מאוד מאוד מעריך אותו ולא חושב שאני יכול להחליף אותו (דווקא את מארק ג'קסון אני יכול להחליף בתור פרשן פשוט לומר זו הגנה טובה והתקפה עוד יותר טובה) אבל כן יש לו חסרונות ואני חושב שהוא יכול להיות מאמן אפילו עוד יותר טוב

          2. אני ממש לא מחפש אותו. להיפך אני מאוד מאוד מעריך אותו וחושב שהוא מאמן על שלקח קבוצה טובה והפך אותה לאימפריה. החשיבה הזו שאם יש לך כישרון בסגל אז גם הכלבה שאין לי יכולה להוציא אליפות מהקבוצה זה פשוט לא רציני בעיניי. ראינו מספיק קבוצות גלקטיקוס שמתנפצות או קבוצות עם מאמנים סבירים שפשוט לא ממקסמים את מה שיש להם (סטוטס ובראון למשל). אבל ניהול הרוטציה הקבועה שלו (פחות אוהב את השיטה הזו והרבה יותר מעדיף את השיטה של בודהצלר שהיא הרבה יותר גמישה) ועוד עניינים טקטיים עושים אותו לציון 85-90 ולא 95-100 (כמובן לטעמי הסובייקטיבי. מקווה שהציפור מאשרת שכתבתי את זה בצורה נכונה)

          3. אה ועוד משהו – היכולת לנהל כל כך הרבה אגו בחדר ההלבשה – גם זה אחת האיכויות של קר. יכול להיות שמאמן אחר היה צריך לבוא עם מטף אחרי כל אימון ומשחק

          4. עם דוראנט גם הכלבה שלך לוקחת אליפות
            בלי דוראנט זה עולם אחר לגמרי ירידה ב2 רמות בכשרון אז צריך גם לאמן

          5. מדהים איך הביטחון שלך לא נפגע במילימטר גם אחרי כל הפספוסים בתחזיות שלך. קצת, תן איזושהי נימה ספקנית, משהו..

  6. גולדן סטיט היו על הקרשים, יותר מכל משחק פליאוף בכל תקופת השושלת – והרפטורס לא ידעו לקחת …. חצי קבוצה פצועה, בלי אף נקודה מכל התותחים
    בצד השני – טורונטו בהרכב מלא ובבית….
    קשה להאמין למה שראינו עכשיו
    משחק היסטורי, לא במשמעות החיובית

        1. מצד שני יש כאלה שמדברים על הפציעות שלהם ויש כאלה שלא – ברור שקאווי סוחב משהו, פשוט כבר לא מדברים על זה, קרי אמר ש"הרגיש קצת לא בסדר הבוקר" וזה גם בסדר…פציעות הן חלק מהמשחק, זה מה יש ואם זה צריך לנצח..

  7. פספוס ענק של טורונטו שלא הצליחו לייצר כלום בהתקפה בחצי שני, כמובן גם בזכות הגנה יפה של ג"ס כשמי שממש הפתיע לטובה בהגנה זה קאזינס. עכשיו השאלה מה קורה עם מסכת הפצועים של הווריירס.

    1. חייבים לתת לטורנטו קרדיט על זה לא יודע מי החליט על זה מאמין שסקאריולו מעולם לא ראיתי בוקס אנד וואן באן בי אי עד היום , הם גם לא יודעים מה לעשות מול זה מעולם לא שמרו עליהם תהגנה הזאת , מספיק שבוגי היה מחכה באותיות דריימונד קצת יותר קרוב לסל וכל התקפה זה היה נגמר בדאנק

      1. טורנטו שמרו נכון הבעיה שאין להם התקפה זה קאווי ועוד נגרים שלך תדע מה יתנו. כמו כן מיד אחרי הפציעה של קליי היה להם ריפיון נוראי בהגנה שחטפו איזה 8 נק קלילות ואז התקשו לחזור מזה.
        והיי מי לא היה מהמר על קוק? נתן להם 2 שלשות מומנטום היה הימור טוב של נרס מה לעשות שהפעם קוק קלע אותם אני בטוח דהוא לוקח הימור כזה כל יום בסופו של דבר.

      2. נרס שלף ברגע המושלם את השפן הכי גדול שלו בסדרה
        בוקס אנד וואן על סטף!
        הגנה שלא נראתה ב-NBA, או בכלל בעולם, אולי מאז הסדרה של פאנא וברצלונה, שאוברדוביץ' החליט להוציא את לה בומבה נווארו מהמשחק, והצליח
        זה היה הרגע המושלם, כי כל גולדן סטייט היו על הקרשים
        ואכן, סטף פשוט השתתק ברביעי
        הבעיה שטורונטו פשוט לא ידעו לקחת
        זהו – שפן כזה מוציאים רק פעם אחת…

        1. נרס עשה בשכל אם ההגנה הזו. אבל היא אפשרית שקארי לבד על המגרש. עם תומפסון/דוראנט על המגרש, ההגנה הזו לא יוצאת מהבוידם.
          .
          היה פה מהלך מבריק של טורונטו, אבל לא ניצלו זאת בהתקפה (קרדיט להגנת הווריורס).

          1. נכון מאוד סמיילי. הבעיה שבדקות שניצלו את הסיטואציה כמו שהזכרת לא הצליחו לקלוע בהתקפה, פספסו גם לא מעט זריקות טובות ,היה איזה 3 דק' שהמשחק היה תקוע על 8 הפרש בלי סל בשום צד.

    1. אין לי שום טענות לקוואי. הוא היחיד שהחזיק אותם במחצית השנייה, נלחם, היה מאד פעיל בהגנה, לקח ריבאונד התקפה ועשה ככל יכולתו. הוא לא יכול לנצח לבד את גולדן סטייט. כמה פעמים הוא נכנס, עשו עליו דאבל טים והוא מסר החוצה לשחקן שירה מה3 חופשי לגמרי. כולם פיספסו. שראיתי את המשחק פעם שנייה, ספרתי לפחות 20 הזדמנויות לטווח מה3. חופשיות לגמרי. הם פשוט פיספסו ופיספסו. ככה אי אפשר לנצח.

  8. מילה טובה לאיגי, ה-FMVP, ששוב הציל את הקבוצה שלו מבזיון
    איזה קרח בוורידים, כשאף אחד לא פוגע והידיים רועדות לכולם כולל הכי גדולים (קוואי עם 1 מ-6 ברביעי, ואן וליט 1 מ-6, גאסול לא זרק בכלל, גם סטף לא זרק אפילו).
    איגי מקבל כדור, 5 שניות לסיום וסוף שעון, בידיעה שפספוס, וטורונטו הולכים להתקפה אחרונה, לנצחון או שוויון – והארכה שחצי קבוצה בחוץ
    אולי סל של סדרה שלמה…

    1. שאלו את קוואי אחרי המשחק אם הם רצו לראות את הכדור דווקא אצל איגואדלה במצב הזה, הוא ענה "לא, רצינו את הכדור בידיים שלנו"

  9. המהלך של המשחק-
    טורונטו מורידים ל-92:88, הקאמבק כמעט הושלם, ואז קווין קוק צולף 2 שלשות ברצף וסוגר את המשחק.

  10. עידו (גילרי), ראית קאזינס?
    .
    (זו הייתה פינתנו "גם לתרנגול עיוור יש שעון מקולקל…")

    1. כן, האמונה השתלמה. רבע הראשון הוא היה זוועה בהגנה וגרם לבלבול נורא בחילופים.
      אבל אז משחק המסירה שציינת עשה את שלו. הוא פשוט פתח להם את ההתקפה לגמרי.

  11. נכנס היישר לרשימת 3 המשחקים הגדולים בהיסטוריה של השושלת הזו של גולדן:
    מקום 3: משחק 7 נגד יוסטון, חצי גמר מערב 2019, שוויון 3-3 (בלי דוראנט)
    מקום 2: משחק 2 בטורונטו, פינאלס 2019, פיגור 1-0 (בלי דוראנט)
    מקום 1: משחק 6 באוקלהומה, גמר מערב 2016, פיגור 3-2 (עם דוראנט)

  12. שני דברים שהיו די בולטים לעין אבל בכל זאת הם בלטו גם בבוקס-סקור:
    נקודות הזדמנות שנייה: ראפטורס 23 – ווריורס 0.
    ווריורס: 38 סלי שדה – 34 אסיסטים.

    1. נתונים מדהימים, לא זכור לי כזה אחוז של אסיסטים ביחס לסלי שדה ובטח לא בגמר. ובקשר לתגובה של גיא מטה,
      גרין הוא לגמרי אולסטאר , רק דמיינו את גולדן סטייט בלעדיו בפלייאוף הזה ותגידו לי אם בכלל עושים גמר?? לטעמי לא!

  13. אז מה למדנו הלילה?
    .
    א. גולדן סטייט יודעים לשחק כדורסל גם בצד ההגנתי. גרין ואיגודאלה בתצוגת הגנה באמת מרשימה, בדגש על הדקות הראשונות של הרבע השלישי –
    הטרייד מארק של גולדן סטייט. ריצה שמסיימת משחק. הפעם 20 – 0.
    חטיפות של גרין ואיגודאלה, לצד 9 נקודות משותפות של הצמד, היו הדלק שהניע את הסילון של גולדן סטייט באותה בריחה מרשימה.
    .
    אם כבר בגרין עסקינן – הוא לא אולסטאר…
    הבדיחה הזאת רק נהיית יותר מצחיקה אחרי כל משחק שעובר השנה בפלייאוף.
    13.6 נקודות, 52.6% אפקטיבי, 9.9 ריבאונדים, 8.3 אסיסטים, 1.6 חטיפות, 1.4 גגות. זה המאזן של גרין השנה בפלייאוף.
    למי יש בקריירה פלייאוף של 9 רב', 8 אס', חטיפה וחסימה?
    ללברון ג'יימס (פעמיים), לדריימונד גרין (פעמיים), וללארי בירד. זהו.
    .
    קליי. תותח. בלי קליי זה כנראה כבר היה גמור במחצית. טורונטו עלו כבר ליתרון בן 12 נקודות, 5 דקות לסיום הרבע השני. עד אותו רגע, קרי לא היה במשחק (פתח את הלילה עם 1 מ-7 מהשדה), אבל לילה נהדר של קליי גרם להפרש להישאר באזור ה-10 נקודות, ולא 20+ נקודות שיכלו לגמור את המשחק.
    .
    קאזינס. לא סטטיסטיקות מדהימות הוא הציג הלילה. מה שהוא כן הציג זה ניסיון להתעלות על שלל מוגבלויותיו (ראו שהוא השתדל בהגנה. לפעמים זה לא עבד), הנעת כדור מרשימה שהלילה שדרגה את התקפת גולדן סטייט בדיוק בזמן המתאים (6 אסיסטים במשחק), ונוכחות בצבע (10 ריבאונדים + העובדה שהוא משך עבירות). יש בהחלט מצב שהלילה הוא הצדיק את החוזה שלו.
    .
    תודה, עידו. סחתיין על הסיקור הסופר זריז.

    1. גיא אם גרין אולסטר למה אתה לא לוקח ב24 הבחירות הראשונות שסביבם אתה בונה את הפרנצייז שלך? שאלנו כבר מי מתחיל איתו קבוצה ואיש לא ענה. אני שואל שוב

      1. זו שאלה לא רלוונטית.
        השחקן מסביבו מתחילים לבנות פרנצ'ייז בדרך כלל יהיה סקורר או מנהל משחק.
        זה לא אומר ש-24 הסקוררים הטובים בליגה, כולם אולסטארים.
        .
        נשאל את זה אחרת –
        דרוזן סקורר עדיף על גרין. זה אומר שאם הייתי מחליף בינו לבין גרין, אז גולדן סטייט היו טובים יותר?
        אתה יודע מה, עזוב דרוזן. מעורר מחלוקת מדי. חבר קבוצתו, ומי שהוא ללא ספק אולסטאר –
        למרכוס אלדרידג'. לו יש 7 הופעות באולסטאר, 5 פעמים ALL NBA.
        אם אני מחליף בינו לבין גרין, לדעתי גולדן סטייט פחות טובים.
        .
        להבדיל, אם אני מתחיל לבנות קבוצה, הוא בסיס טוב יותר בגלל שהוא סקורר אמין.
        .
        השורה התחתונה –
        גרין נותן פלייאוף אדיר, והוא אחד ממצטייני הפלייאוף. תרומתו להישגים של גולדן סטייט עד כה לא נופלים מאלו של קרי או קליי.
        אולסטאר, ובבוא היום, HOF.

        1. כשחקן משלים של השלישיה, או גיא אתה הורג מצחוק. אני לוקח גם את גרין לפני הארדן בקבוצה כמו הלוחמים כיוון שצריך הגנה, זה אומר שהוא שחקן טוב ממנו?
          .
          תרומתו להישגים של גולדן סטייט עד כה לא נופלים מאלו של קרי או קליי.׳ שקר׳ שוב גרין נותן פלייאוף מצויין אתה יכול להשוות אותו לפלייאוף של קרי? באיזה עולם

          1. להיכנס לHOF זה בדיחה עצובה, הליגה הורידה את הקריטריון ואת רף המינימום של זה לזנות בדיוק כמו שהורידה את הערך של אולסטאר, גיא גם קייל לאורי אולסטאר כבר 5 שנים ברציפות , ועל ראגן רונדו כבר דיברנו?

          2. לשמחתי, אנשי הכדורסל (המאמנים בליגה) מסכימים שגרין אולסטאר (ולא מי ששבויים אחרי הופעות אישיות), ולכן הוא ניבחר לאולסטאר מספר פעמים.
            יותר מכך, הוא גם נבחר פעמיים כ-ALL NBA.
            .
            לקלוע, זה לא חזות הכל.
            לא שאני טוען שגרין שחקן טוב יותר מקרי –
            קרי שחקן טופ 5 בליגה.
            אבל זה לא מוריד מהעובדה שגרין אולסטאר.

          3. איך הוא מתפתל חחח.בקיצור ברוך התשובה שלו היא לא.
            מסביר לי סיטואציות. גם אני לוקח את קליי לפני הארדן לצד קרי דוראנט קאווי ודיוויס בדרים טים אז האם קליי טוב מהארדן גיא?

            אולסטאר זה 24 השחקנים הטובים בליגה. גרין לא באזור חיוג הזה.

            גם דיוויד לי דיוויד ווסט קורבר לאורי רונדו שיחקו באולסטאר אז? דיוויד לי הוא hof

          4. אול-סטאר זה 24 השחקנים הטובים בליגה, נכון לשנה מסוימת (מתי תבין?)
            .
            דיוויד ווסט נבחר לשם שנתן עונות מצויינות בהורנטס של ניו אורלינס. רוי היברט לדעתי נבחר לשם בעונה המצוינת של הפייסרס.
            החמישיות נבחרות ע"י הקהל – בדרך כלל זה 10השחקנים הפופולריים (לפי עמדות). אחר כך יש 14 שנבחרים ע"י המאמנים והרבה פעמים הם מתחשבים בעונה של אותו שחקן.

          5. יש משהו שאתה לא לוקח בחשבון , הוא ווינר בנשמה דריימונד בכל קבוצה אלופה חייב שיהיה מישהו אם "רוע" שלא מפחד מאף אחד ודוחף את החברים שלו לקצה + מישהו שיחבר תקבוצה שיוותר על זריקות יידע למי למסור ומתי כדאי להכניס אותו למשחק בדרך כלל זה השחקן הכי חכם בקבוצה .
            נדיר מאוד שזה אותו שחקן במקרה הזה דריימונד עושה בשביל הלוחמים את שניהם ועוד אם כישרון .
            ואם גם זה לא מספיק לך במשחק היחיד באמת שהוא הרגיש שלכולם רועדות הביצים ( משחק 7 ב2016) הוא שם 30 ומשהו

      2. הדבר היחיד שגרין דומה ללברון ולבירד זה ששלושתם שיחקו כדורסל, והדבר המצחיק ביותר שאתה לוקח חתך כה קטן של סטטיסטיקה ומכוון כדי להציג את ה׳גדולה של גרין׳.
        .
        גיא אתה חושב שגרין יותר טוב מדונבון מיטצל ומדונציץ?

        1. כיום? עבור גולדן סטייט?
          ברור שכן.
          תוציא את גרין מגולדן סטייט ותכניס במקומו את דונצ'יץ' או את מיצ'ל, והם קבוצה פחות טובה, ובהפרש.
          .
          זה כמובן לא משנה את העובדה שאם אני מתחיל פרנצ'ייז אני בוחר בלוקה הרבה לפני גרין.
          התקרה שלו בשמיים.
          אבל אולסטאר?
          את זה בוחרים על סמך יכולת בעונה נתונה. והעונה, בדגש על הפלייאוף, גרין הוא בלי צל של ספק אולסטאר.

          1. לא עבור גולדן סטייט שוב אתה מתחמק, כמכלול של שחקן אתה חושב שגרין טוב מלוקה דונציץ או דונבון מיטצל? כן/ לא
            .
            לא בקבוצה ספציפית לא בהתאמה לסיטואציה

          2. כשכדורסל ה-NBA יהיה אחד על אחד, אולי יהיה בסיס למה שאתה כותב.
            עד אז, כדורסל הוא משחק קבוצתי. בניגוד לאמונה שמפעם לפעם נרשמת כתגובה במהלך דיונים בהופס, המטרה של המשחק היא לא לקלוע נקודות. המטרה היא לנצח.
            הקליעה, זה רק חלק מהמשחק. ההגנה, הריבאונד, ניהול המשחק, כל אלו חלקים מהותיים לא פחות.
            והיכולת להתאים לקבוצה, היכולת למלא את אותם חוסרים שה-"כוכבים הגדולים" לא מצליחים למלא,
            זה חשוב לא פחות. לפעמים יותר.
            גולדן סטייט, שיש לה את קליי, דוראנט, וקרי, לא זקוקה לעוד קלע. היא זקוקה נואשות לשחקן כמו גרין.
            .
            דרך אגב,
            גרין במדי יוסטון, לצדם של פול והארדן, היה פורח באותה המידה (לדעתי).
            גרין במילווקי, לצדו של יאניס, היה פורח באותה המידה (שוב, לדעתי).
            פורח יותר מאשר אם היו מכניסים למי מהקבוצות PF שהוא סקורר גדול, ואולסטאר מוכח, נגיד בלייק גריפין.

          3. חחח מה אני שואל מה אתה עונה. גיא מתחילים קבוצה עם שחקן בבחירות דראפט. האם דריימונד הבחירה הראשונה שלך וטופ 24.

            לא אם הוא מתאים לגולדן או שהוא בחערת טופ 20 אם בקבוצתך קרי קליי ודוראנט חחח.

            שאלתי מאד ברור ותענה ברור. אתה עכשיו בעלי הסאנס מתחיל קבוצה בדראפט אין לך שחקנים בקבוצה שלך. קיבלת בחירה 24. האם דריימונד גרין נבחר אצלך? שאלה מאד מאד פשוטה.

            מי צריך את דונציץ ומיצל שיש קרי וקליי? השאלה זה לא בגולדן סטייט אתה מתחיל קבוצה מיצל דונציץ או גרין? תענה בבקשה

          4. גיא כמה אתה מתפתל. ברוך שאל אותך שאלה ואתה מחרטט עם ריב הגנה ושטויות. תענה לעניין.

            האם דריימונד שחקן טוב מדונציץ ומיטשל? זה תשובה פשוטה של כן או לא.
            ועם מי אתה מתחיל ובונה קבוצה מיצל דונציץ או דריימונד? שאלה פשוטה של כן ולא כמו בפוליגרף

          5. גיא מה מביא ניצחונות ואליפויות, התקפה, הגנה ריבאונד … זה נחמד אבל לא מביא לניצחונות (אחרי זה רודי גובר היה פרנצייז פלייר ולא הארדן) , די מצחיק שאתה מתעלם מזה בהפגנתיות .
            רק לראות את ההפרש במשכורות בין שחקני התקפה לשחקני להגנה מדוע זה?
            .
            גולדן סטייט זקוקה נואשות לשחקן כמו גרין זה לא אומר שהוא פרנצייז פלייר או אולסטאר (24 השחקנים הטובים בעולם) זה אומר שהוא מתאים לסיטואציה.
            .
            אתה באמת לא מבין מה לא בסדר בטענה שלך? אתה שם אותו ליד הארדן ו פול ומה שהקבוצה הזאת הייתה צריכה זה שוב הגנה.
            .
            איך בדיוק מילווקי הייתה צריכה אותו, איך הרכב עם בלדסו יאניס וגרין בדיוק רץ?

          6. התקפה בסוף מביא נצחונות ונקודות, לא ריבאונד ולא שחקני הגנה. זה הסיבה שרודי גובר לא פרנצייז פלייר והארדן כן

          7. שמעון, עניתי לך בברור ובפירוט.
            .
            אם החמצת, אז בבקשה, שוב –
            .
            "זו שאלה לא רלוונטית.
            השחקן מסביבו מתחילים לבנות פרנצ'ייז בדרך כלל יהיה סקורר או מנהל משחק.
            זה לא אומר ש-24 הסקוררים הטובים בליגה, כולם אולסטארים.
            .
            נשאל את זה אחרת –
            דרוזן סקורר עדיף על גרין. זה אומר שאם הייתי מחליף בינו לבין גרין, אז גולדן סטייט היו טובים יותר?
            אתה יודע מה, עזוב דרוזן. מעורר מחלוקת מדי. חבר קבוצתו, ומי שהוא ללא ספק אולסטאר –
            למרכוס אלדרידג'. לו יש 7 הופעות באולסטאר, 5 פעמים ALL NBA.
            אם אני מחליף בינו לבין גרין, לדעתי גולדן סטייט פחות טובים.
            .
            להבדיל, אם אני מתחיל לבנות קבוצה, הוא בסיס טוב יותר בגלל שהוא סקורר אמין."
            .
            מה לא ברור?
            אולסטאר, הוא לא חייב להיות אחד מ-24 הסקוררים הטובים בליגה (לצורך העניין – את בוקר, אני די בטוח, כמעט כל ה-GMים בליגה בוחרים כשחקן להתחיל קבוצה לפני דריימונד גרין. זה לא אומר שבוקר שחקן טוב יותר, או שהוא אולסטאר. זה רק אומר שיכולתו לקלוע חשובה יותר כשמתחילים לבנות קבוצה מ-0).

          8. גיא 24 השחקנים הטובים בעולם זה אולסטארים אמיתיים שחקנים שצריכים לנצח משחקים כלומר לקלוע לכדרר לעשות התקפה זה בדיוק אולסטאר כוכב לא שחקן משלים טוב. דריימונד הוא שחקן משלים טוב. טופ 20 של המשלימים בליגה אבל הוא לא אולסטאר הוא לא פרנצייז הוא רחוק מזה. בקבוצה בלי הספלאש לא היו יודעים מי הוא היה סוג של איבאקה. רכב על הגב שלהם. מעולם לא נשמר. כל הנק שלו זה מול אוויר. שומרים טובים יש הרבה בליגה אפילו טובים ממנו. ההתאמה שלו לגולדן זה כמו ההתאמה של קליי על פני הארדן לדרים טים.
            רחוק מאד מאולסטאר או פרנצייז

          9. ברוך, חד משמעית גרין אולסטאר. אתה יודע מי קבע?
            מאמני הליגה. מספר פעמים.
            .
            אתה אומר שהוא לא אחד מ-24 השחקנים הטובים העולם?
            אז אתה אומר.
            העובדה החד משמעית היא שהוא נבחר ל-ALL NBA חמישייה 2.
            יש לא מעט אולסטארים שלא נבחרו מעולם ל-ALL NBA. גרין נבחר פעמיים.
            אז אלו כבר לא רק המאמנים בליגה שהחליטו שהוא אולסטאר, אלו גם כלל תקשורת הספורט שהצביעה עבורו כ-ALL NBA.
            .
            אפשר להמשיך את הדיון הזה לנצח,
            היות ואתם (ברוך ושמעון) החלטתם שלכם יש קנה מידה טוב יותר למי אולסטאר ולמי לא.
            זכותכם.
            רק דבר אחד –
            כאמור, עובדתית, גרין אולסטאר. נבחר, ושיחק.
            מה שאתם מכנים אולסטאר?
            אתם צריכים להמציא לו שם חדש.
            "גביע שמעון-רובין", נשמע סבבה…
            .
            "חחח… על מה אתה מדבר גיא? מי שלא קולע לפחות 22 נקודות למשחק, הוא לא שמעון-רובין. שמעון-רובינים, אסור שתהיה עצם נגר אחת בגופם…"

          10. זה מה שזה בדיוק אומר שבוקר שחקן טוב בהרבה מגרין. לכן היו לוקחים אותו.

            אם היה לך בקבוצה את אמביד ויאניס ודוראנט וקרי היית לוקח את גרין או בוקר?

          11. שוב אתה בכוונה בוחר סקוררים שצריכים את הכדור ביד כדי להיות אפקטיביים כדי להביע טענה, גיא גם הארדן היה תורם בגודלן סטייט פצוע מגרין כי צריך הגנה, רודי גובר ובן סימונס הופכים לmvp candidates בגודלן סטייט לא אומר שהם שחקני על. גם הורפורד היה עושה עבודה טובה משמעותית מגרין שם.
            .
            מנהל משחק והגנה זה נחמד אבל זה לא מביא נצחונות בטח שלא שווה אולסטאר, דומה מאוד לרונדו בבוסטון שתפס גב על השלישייה הגדולה, ראינו מה קרה כשעזב יש סיבה למה הסטטיסטיקה שלו ושל גרין מאוד דומה מבחינת בחירות לאולסטאר לחמישיות הNBA והגנה

          12. לא ברור לי למה הורפורד הוא הדוגמה. גם אני חושב שהוא היה מצטיין במדי גולדן סטייט. הוא גם נבחר בקריירה ל-5 אולסטאר, פעם אחת ALL NBA, ופעם אחת חמישיית ההגנה.
            כן הורפורד אולסטאר. גם גרין.
            .
            לא, ההגדרה שלכם לאולסטאר, היא פשוט לא נכונה. רונדו אולסטאר. גרין אולסטאר.
            מה הם לא?
            "שמעון-רובין". אין מקום לשחקנים שמצטיינים בחלקים אחרים של המשחק בגביע שמעון-רובין…

          13. ברור לי גם שדניס רודמן הוא לא אולסטאר (סליחה, שמעון-רובין). גם לא בן וואלאס.
            רק ששוב, בניגוד למה שאתם כותבים, הם כן.
            אף אחד מה-2 לא עונה על ההגדרות שלכם,
            ועדיין הם נבחרו כל אחד הן לאולסטאר (מספר פעמים), והן ל-ALL NBA (מספר פעמים).
            .
            (אני ממליץ לא לתת למאמני ה-NBA, ולתקשורת שמכסה את ה-NBA להצביע לשמעון-רובין. מסתבר שאין להם מושג…)

          14. גיא ומה היה קורה אם הייתה שם אותו בקבוצה כמו הלייקרס למשל? אינדיאנה דאלאס…
            גיא גם לונזו בול יכול לפרוח בפיניקס. אולסטאר זה אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם ואין מה לעשות משבצת זו שמורה ליצרני נקודות כיוון שזה מה שמביא נצחונות.
            .
            גיא אתה חושב שגרין שווה חוזה מקס? לקליי אין שאלה בכלל

          15. גרין שווה (ויקבל) חוזה מקס. אם אני קבוצה כמו דנבר, ויש לי תחושה שגולדן סטייט הולכים לנסות לתת לו פחות, אני עושה כל שביכולתי להביא אותו בטרייד לנאגטס כבר הקיץ, ואז נותן לו מקס.
            .
            מה היה קורה אם היו שמים אותו בלייקרס?
            הוא היה עוזר לחברה הצעירים להתבגר.
            זה שהוא תורם יותר ככל שהקבוצה שסביבו טובה יותר, זו נקודה לזכותו, לא לחובתו.

        2. גיא שוב אתה מתחמק בהפגנתיות ממש פוליטקאי, לגזור ולשמור אני קיבלתי דלקת ריאות אני עדיין בישראל אז אני מתעניין טיפה יש את זאת מכחול לבן ששאלו אותה איך תבנו ממשלה בחדשות היא אמרה קודם נקבל 40 מנדטים ואז, מזכיר מאוד .
          .
          לדעתך גרין טוב מדונציץ או דונבון מיטצל כשחקן? לא בעתיד העונה, יש סיבה שיש ב15 שנה האחרונים רק שחקן 1 ללא יכולת יצירת נקודות לעצמו שניבחר לאולסטאר פרט לגרין שמו ראגון רונדו, הפלא ופלא הוא גם נבחר לALL NBA? ראגון רונדו שמו.
          .
          אתה יודע כמה פעמים יאו מינג נבחר לאולסטאר בחצי מהם לא היה כזה.

          1. אתה יודע מה ההבדל בין מינג לגרין?
            מינג נבחר על ידי המוני אוהדים סיניים.
            גרין נבחר לאולסטאר, מספר פעמים, על ידי מאמני ה-NBA.

          2. התקשורת שבחרה את הארדן ב2016 לחמישייה שלישית למרות עונה היסטורית, או שאולי לאורי היה באולסטאר ב2017 ולילארד לא . אתה חושב שגרין שווה חוזה מקס? כמה אתה חושב ששחקן כמו לאורי יקבל בשוק החופשי הוא אולסטאר 5 שנים ברציפות

          3. שוב ענית על חלק 1 והתחמקות מהשאר זה די מתיש אבל מהנה, ממש כמו לצפות בחדשות אני אשאל שוב כמה שאלות ואשמח אם תענה אליהם .
            .
            לדעתך גרין טוב מדונציץ או דונבון מיטצל כשחקן? לא בעתיד העונה?
            .
            איך גרין היה נראה בקבוצה כמו הלייקרס למשל?

            .
            למה ההבדל במשכורות בין שחקני התקפה להגנה כל כך גדול , אם הגנה וריבאונד לטענתך שווה להתקפה.

          4. מצטער, אני צריך לחתוך.
            .
            חוזה מקס הוא פונקציה של היצע וביקוש.
            לגבי בחירות התקשורת –
            הן לא חפות מטעויות. אף אחד לא חף מטעויות. ועדיין, חמישייה 2. גרין. זה לא בחירה שמציבה ספק עד כמה מעריכים את הכדורסל שלו.

          5. ראינו עד כמה שחקנים כדוגמה אריזה… עוזרים לחברה להתבגר, אולי הוא היה מתאים לשיטה של מגיק במנהלי משחק ליד לברון, לליקרס היה חסר סקורר.
            .
            לגבי חוזה מקס לגרין לתת לו אותו זה כמו לתת חוזה מקס לכריס פול.

          6. גיא ומדוע הביקוש לשחקני התקפה הרבה יותר גדול מזה של שחקני הגנה? למה הם מתוגמלים כל כך במשכורת לעומת שחקן הגנה עילאי ? הנה אתה כמעט שם תכו הגעת לתשובה
            .
            כיוון שהתקפה מביא נצחונות רודי גובר דריימונד גרין טוני אלן לא היו יכולים לסחוב קבוצה ל10 נצחונות, למה כל השחקנים הטובים בעולם הם שחקני התקפה (מי שמשלב את שני הצדדים אז בכלל).

          1. אף אחד מהשלושה לא עושה את הדברים שגרין נותן שלא רואים בסטטיסטיקה .
            הן בהגנה והן בניהול ההתקפה. תוציא אותו כל הדינמיקה נפגעת, מה עוד שהוא המנהיג של החבורה הזו . אין בנאמר חלילה לזלזל בתרומתם של מי מהשלושה האחרים- ההקטנה של התרומה של גרין מעצבנת אותי לפחות.

          2. איזה ניהול התקפה שלא מופיע בסטטיסטיקה, כמה אסיסטים של גרין באו לקרי קליי דוראנט, כמה אסיסטים של גרין באו אחרי פיק אנדרול עם קרי שהשאירו אותו 2-1, מנהל משחק זה נחמד ללא צלפים אדירים ושחקנים שיוצרים לעצמם זה לא באמת עובד (ראה מקרה לייקרס). ההגנה לא מתמקדת בו אפילו לא לשנייה. ההגנה של גולדן סטייט בינונית מאוד הם לא מורידים את הרייטינג ההתקפי כמעט של קבוצות שמשחקות מולם (גם את יוסטון וגם את קאבס נצחו בגלל התקפה לא בגלל הגנה), ששם גרין לא פאקטור משמעותי.

  14. אני חושב שיותר מהכל זה היה הפסד של טורונטו – יותר מדי שחקנים שם לא הגיעו בצד ההתקפי – סיאקם, גאסול, לאורי, גרין, איבקה ופאוול. היחידי שבא לעבוד, גם אם לא תמיד זה הצליח לו – היה קאוואי. הרבה נקודות של ג"ס, בעיקר בריצה הגדולה – באו בסוג של מעבר או משחק לא מסודר כתוצאה מהחטאה של טורונטו – והיו מיליון כאלה.
    אפשר וגם צריך להלל את הלוחמים – יש להם לב של אלופים, פאסון של כאלה שתמיד ינצחו אותך בסוף (מכבי של פעם), וכמובן משחק חכם, קשוח ומאוד איכותי – אבל להפסיד בבית להרכבים שהופיעו הערב (קוק? מקיני? ג'רבקו? בוגוט מהנפתלין? קאזינס חלוד שלא מסוגל עדיין לנתר? שון בלי בירכיים?) – זה לגמרי על טורונטו.

    1. לגמרי אבל לא מפתיע. הראפס הם קבוצה בלי התקפה וזה בעיה. הם כרגע מתגברים על זה בגלל הצוות האוסטרלי בפילי ובגלל העדר דוראנט. מאמן נורמלי עם פילי היה מנגב אותם בגנטלמני. ומה דוראנט יעשה להם נראה בגיים 3 אם הוא חוזר לשחק. קבוצה מאד מוגבלת התקפית לך תסמוך על לאורי וסיאקם

      1. לא רק לאורי וסיאקם. לך תסמוך גם על גאסול, גרין ואיבקה. הם חבורה של נגרים שלא מסוגלים לקלוע. זו הבעיה של טורונטו. אין להם בעית טקטיקה. פשוט לא מסוגלים לקלוע במצבים חופשיים.

  15. בינתיים ה-FMVP של הסדרה הולך ל:
    אם גולדן סטייט מנצחת, קליי תומפסון בלי עוררין. גם רוצח שקט בהתקפה, באחוזים טובים, הציל את הקבוצה היום. וגם מחסל את קוואי.
    אם טורונטו מנצחת בסדרה – והיא לא – זה יילך ל, לא ברור. אולי פרד ואן וליט, היחיד ששומר על רמה סבירה. גם בזכות השיתוק של קארי.

      1. חחחחחח
        בינתיים נותנים FMVP לפי מה שקרה במשחקים, לא בתקציר. יודע מה – גם בהייליטס אין מה לראות משני אלה.
        קוואי בסדרה חלשה מאוד. הערב יירשם לו כצ'וק היסטורי וכתם ענק על הקריירה.
        תגיד אתה: מתי עוד סטף + דוראנט + קליי חא יקלעו נקודה אחת ברביעי? אף פעם בחיים. אז זהו. ההזדמנות הלכה לאיבוד. קוואי נחנק במאני טיים.
        סטף במשחק ראשון טוב למדי, ומשחק שני לפנתיאון – רק מהצד הלא נחמד:
        0-0-0 ברבע הרביעי, ועוד כשקליי ודוראנט בחוץ… זה המאני של המאני טיים, הנה ההזדמנות שמחכים לה, להראות אם עשוי הוא מחומר של FMVP.
        מזל שיש איגי. שוב.

        1. מה זה סטף קליי ודוראנט? בוא נוסיף גם את ווילט צ’מברליין וריק בארי שלא קלעו ברבע הרביעי המשחק . קליי ירד פצוע דוראנט לא שיחק , כמה פעמים סטף לא קלע נקודה ברביעי או קלע נקודות בודדות קרה לא מעט בעבר!! ההגנה התמקדה כולה בסטף אז הוא לא טיפש והכדור לא נכנס נתן לשאר לקבור אותם זה כוכב על. כמה אסיסטים משניים היו לו ברבע?

    1. סתם איזה מקסיקני אחד. רוקי מקומי.
      האלוף הבריטי זילזל וחטף בראש
      אגב, הוא מקבל הרבה סתלבט ברשת
      כמו גולדן שאוארז במשחק 1
      🙂

  16. כל שחקן סביר עם 10 נק למשחק הוא hof בטח אם שיחק בקבוצות שזכו באליפויות. הזנייה של היכל התהילה שאמור להיות הטופ של הטופ

  17. אולסטארים נוספים

    גאמל מגלור דייל דיוויס אנטוניו דיוויס בי גיי ארמסטרונג וולי צרביאק קורבר ממט אוקור!!!! אנתוני מייסון טיירון היל בראד מילר כריס גאטלינג דיוויד לי גיוויד ווסט טייסון צנדלר חחח

    תרשמו האולסטארים הכי גרועים😂😂😂

    כל אלו הם אולסטארים גיא

  18. לתת מקס לגרין=התאבדות. אם אתה רוצה לחסל את דנבר לגמרי זו הדרך. גרין מבוגר ורק ידעך. חבל שהוא לא יכול לבוא לפיניקס אה

    1. אני לוקח את גרין לפיניקס עוד אתמול (אפילו על מקס). בדיוק שחקן כזה הוא מה שייקח סגל עם המון פוטנציאל ואפס מימוש למקומות אליהם הוא אמור להגיע.

      1. בשעה טובה!!! שמישהו יתקע בשופר , נמצא GM גרוע יותר ממגיק , לא ידעתי שזה ייתכן לא האמנתי שזה אפשרי, אבל נמצא ממש לפי כמו שכתוב בנבואה the prince that was promised.
        לגבי החברה באריזונה כנראה המדבר טיגן להם את המוח הם רוצים גם את לונזו ׳ איר ׳בול

        1. הסאנס יקחו הכל רק שיבואו אליהם הם מקרה אבוד שאין מה לעשות איתו. גרין שווה מקס אולי באמת לסאנס כי גם ככה הכסף שלהם צכיך ללכת למישהו ועדיף שלא יתנו אותו למישהו גרוע מגרין כמו לונזו איירבול😎

          1. אתם בדרך להחתים את מנפח הסטט רנדל על חוזה מטורף נראה לי.
            נראה הרבה ראן אנד באלגן עונה הבאה בלי טיפת הגנה.
            בהצלחה😎

      2. לא רק לפיניקס, הייתי לוקח אותו לכל קבוצה במקס שלו.
        שמעון וברוך, אל תשכחו שטמבלים חסרי תועלת, נכים, זקנים ופיגרים כמו ווסטברוק, פול, ועוד ועוד מקבלים בליגה הזאת מקס.
        יש לכם פה שחקן משמעותי מאוד, שתורם המון כשיש לו אתגר, בעל ניסיון, קבלות, מנהיג אמיתי.

        1. גם ללווינגסון יש ניסיון וקבלות לא אומר שהוא שווה מקס, זה שיש מטומטים שמוכנים לתת חוזים כאלה לוול ולפול לא אומר שהוא שווה את זה

  19. גרין HOF בלי בכלל לחשוב חצי פעם. יותר מזה – אם אין דריימונד, לגולדן סטייט יש כרגע אפס אליפויות בחמש השנים האחרונות.

  20. דונקי , אם ימשיך כך , הולך להיות ה-FMVP של הסדרה . שמעתם – ברוך ושמעון ? ואתם תוסיפו לטעון שהוא לא בטופ 24 של שחקני ה-NBA . קלעים גדולים יש בליגה הרבה . אולאראונדים כמו דריימונד יש לא יותר מאשר ניתן לספור באצבעות יד אחת. ואף אחד מהם לא טוב כמוהו , לא מנהיג כמוהו ולא ווינר כמוהו פחחח… – זוג ליצנים אתם .

    1. אני איתך לשמעון וברוך אין מושג רשמתי להם את זה למעלה: הוא ווינר בנשמה דריימונד ,בכל קבוצה אלופה חייב שיהיה מישהו אם "רוע" שלא מפחד מאף אחד ודוחף את החברים שלו לקצה + מישהו שיחבר תקבוצה שיוותר על זריקות יידע למי למסור ומתי כדאי להכניס אותו למשחק בדרך כלל זה השחקן הכי חכם בקבוצה .
      נדיר מאוד שזה אותו שחקן במקרה הזה דריימונד עושה בשביל הלוחמים את שניהם ועוד אם כישרון .
      ואם גם זה לא מספיק לך במשחק היחיד באמת שהוא הרגיש שלכולם רועדות הביצים ( משחק 7 ב2016) הוא שם 30 ומשהו

      1. גם לוני ווינר בנשמה כולם ווינרים ליד קרי קליי ודוראנט גם דלבדובה טריסטן ומוזגוב ווינרים אז מה הם אולסטארים גם?

    2. אני אתך אשברי. דונקי הדבר הכי יציב בגולדן סטייט בפלייאוף הזה. האיש הרים רמה מהילוך שני בליגה הסדירה להילוך חמישי בערך לאורך כל הפלייאוף הזה. שלייקוב יכין לו את הברינקס עם הירוקים כמה שיותר מהר .

  21. שמעון וברוך אני לא מבין למה אתם כל כך נגד גרין?
    גרין זה שחקן שכל אחד רוצה בקבוצה שלו,
    הוא השחקן הקע של גולדן שכל קבוצה צריכה.
    אומנם אין לו קליעה מושלמת אבל הוא מחפה עליה בדרכים אחרות.
    אני רואה שקשה לכם לקבל את זה שהוא אולסטאר(אתם לא יכולים לעשות כלום בשביל לשנות זאת)
    בכל אופן אם אתם לא רואים את התרומה שלו בתור כדורסלן אולי אתם לא מבינים בכדורסל.

    1. אנחנו לא נגדו. מה שאנחנו אומרים הוא פשוט הוא לא שחקן טופ 30 בליגה ואיש לא היה מתחיל איתו קבוצה ולהגדרתנו אחד כזה לא אולסטאר אמיתי.
      ברור שלאולסטאר התגנבו ויתגנבו גם בעתיד כל מיני כאלו בשביל יעני לתת להם כבוד כי הם מקבוצה מנצחת כמו שנתנו לקורבר אבל בכללי הוא לא אולסטאר. זה הזנייה של המושג אולסטאר. אולסטאר לטעמנו זה כוכב זה פרנצייז זה אחד שסוחב קבוצה שהיית בונה סביבו קבוצה זה חייב להיות שחקן מוביל.
      דריי לא שחקן מוביל הוא רק מס 4 אצל הלוחמים. אם היו שומרים עליו הוא היה נראה כמו דלבדובה ביום רע שלו.
      זה כמו רונדו שרכב על הביג 3 בבוסטון. הם שחקנים טובים אבל משלימים לא כוכבים לא אולסטארים לא פרנצייז.
      אבל המושג אולסטאר הוזנה כבר לפי הרשימה שהבאתי בבוקר כמו שהזנו את הhof אז זה בסדר אבל זה לא ישנה את דעתי.
      שורה תחתונה כולם מסכימים איתנו פה איש לא העז לומר אפילו לא הייט וגיא שהם לוקחים את דריי ב30 הבחירות הראשונות בדראפט אם עכשיו מתחילים קבוצה בליגה ואני לארג עם ה30 ולא 24
      כולם גם מודים שהוא שחקן משלים ולא מוביל.
      זה אומר דרשני.
      אני מוכן להודות וגם ברוך לדעתי שדריימונד הוא טופ 20 בשחקנים המשלימים בליגה.

      1. הוא גם טופ 10 בשחקנים המשלימים בליגה, אבל אולסטאר ו24 השחקנים הטובים בעולם? יש כאלה שבכלל נפלו על הראש והכניסו אותו טופ 10. לא קרוב לשם הוא שחקן משלים נפלא להוביל קבוצה הוא לא יכול בישראל אפילו בן סימונס ללא אתלטיות וגובה התקפית, נ.ג.ר בכל רמח אבריו

  22. השינוי ההגנתי במצ'אפים בתחילת הרבע השלישי של קר היה גאוני וגרם שטורונטו באמת לא ידעו מה לעשות (אפילו שהיו להם כמה ןכמה זריקות פנויות אבל הם כבר איבדו את הביטחון). חוסר הביטחון בהתקפה גם גרם לטורונטו לאבד את העשתונות בהגנה ואת כל המשמעת ההגנתית.
    לצד הביקורת על נרס צריך לתת לו הרבה קרדיט על המעבר לבוקס אנד וואן ברבע הרביעי אחרי שקליי נפצע. למרות שהשחקנים לא היו מתואמים לגמרי (אני תוהה אם תרגלו את זה באימונים או שזה היה שפן מהכובע) זה גרם לשטף של הווריורס להיעצר לגמרי ואם כמה זריקות מומנטום של טורונטו בשלב הזה היו נכנסות אז אולי בכלל לא היו מגיעים לזריקה של איגודלה.
    לגבי המשחק הבא הדבר החשוב הוא אם קליי משחק (אני מניח שדוראנט עדיין לא), ואם הוא לא ישחק מעניין אם נמשיך לראות את הבוקס אנד וואן ואילו התאמות קר יבצע לקראתם.
    (דרך אגב, אולי אפשר לחשוב על האפשרות לששמור בוקס אנד וואן כאשר אחד מהם יושב לנוח..)
    תודה רבה על הסיקור המפורט.

  23. דריימונד גרין זה שחקן שאתה לוקח כדיי לזכות באליפות.
    שחקן עם סטטיסטיקה מטורפת אבל הרבה יותר מזה.
    אני מת עליו.
    אבל לא לטעות,בלי סטף על המגרש הוא קולע 2 נקודות לערב ויהיונלו הרבה פחות אסיסטים

    1. זה נכון שהמפץ הגדול זה דריימונד וסטף יחדיו . אבל גם בלי סטף יהיו לו הרבה יותר מ-2 נקודות לערב .
      בלי סטף השושלת הזאת לא היתה נוצרת . אבל…גם לא בלי דריימונד.

      1. מסכים לגביי השושלת.
        ההבדל הוא שסטף ודוארנט וקליי הם כוכבים בכל קבוצה בכל סיטואציה.
        גרין זקוק לשחקני על לצידו שיגרמו להגנה להתמקד בהם

        1. סטף ודוראנט אתה צודק, למרות שכבר ראינו את דוראנט ליד ווסטבורק ולאן זה הוביל ואף אחד פה לא ישכנע אותי שהאדמה רק בראסל. קליי ענק אבל עדיין לא הוכיח שיכול להוביל קבוצה לבדו
          (באופן אישי מאמין שכן ) . גרין מנהיג, דבק, אני מאמין שבכל מקום הוא ישדרג כל קבוצה , דברו פה באחת התגובות על הורפורד- דריימונד בעיניי זה הורפורד משודרג באופי.

    2. ודרך אגב – הוא יקבל בג"ס מקס , ובצדק . שמעון וברוך ימשיכו לסגוד לקלע-פלופר-שיקוצון , שלקח MVP של העונה הרגילה אבל בחיים לא יראה אליפות בגלל האנוכיות שלו וההיחנקות במאניטיים . שלא לדבר על הסבל לצפות בו משחק.

      1. תן להארדן את דוראנט ותאמין לי שלגרין אין טבעת, הוא אפילו לא קרוב להארדן ברמה אין מה להשוות, שחקן בינוני שתופס גב על 2 מגה סטאר ואולסטאר

      2. מסכים.אחד השחקנים שיותר מגיע להם מקס.
        תרומה זה לא רק היכולת האישית שלך (בזה הוא לא מטורף) אלא מה בפועל אתה עושה על המגרש

        1. אנחנו נסתכל שנה הבאה לדעתי אין סיכוי בכלל שייתנו לו מקס, עם דוראנט וקליי נשארים הוא הולך לרעות בשדות זרים.

      3. הוא בטוח יקבל מקס לא משנה מה
        בנבא משלמים מקס על העבר ולא על העתיד ואחרי זה מצטערים ( כריס פול)
        כמה שהוא ענק לנעול אותו לחמש שנים זה שיגעון

        1. אני חושב על גרין מנסה להוביל קבוצה כמספר 1 אפילו מספר 2 ואני די בטוח שהיא זוכה בבחירה הראשונה בדראפט, או יורדת ליגה אחד מהשניים.

        2. בפלייאוף דונקי יעיל לכל קבוצת NBA יותר מאבו-זקן , שיכול להמשיך לעשות פלופים ולנפח מספרים בעונה הרגילה . הוא לא יותר מראס משופר . האחד מנפח את בלון הטריפל-דאבלים , השני את בלון הנקודות בהיעדר שמירה ראויה.

          1. הדבר היחיד שאולי גרין יותר יעיל מהארדן זה בלקשור שרוכים, אחד שחקן בינוני שחי מהסיטואציה אחד טופ 5 בעולם לא קרוב אפילו, אשברי 24 השחקנים הטובים בעולם זה שחקנים שלא משנה איפה תשים אותם היו כוכבים ואין מה לעשות כוכבים ואלא שמביאים נצחונות זה שחקנים התקפיים שמסוגלים ליצור ולמה הביקוש שלהם כל כך גבוה ביחס לשחקני הגנה (זה למה הארדן אחד שווה יותר מ10 גרין גובר…). הארדן בכל קבוצה היה כוכב על, גרין בקבוצה אחרת שחקן פותח במקרה הטוב במקרה הרע על הספסל, תחשוב על גרין בקבוצה כמו הלייקרס

  24. שמעון וברוך אתם גדולים.
    שווה להחזיק את האתר רק בשבילכם, כמו שני הזקנים מהחבובות.
    הצחקתם אותי הרבה וכידוע צחוק הוא יפה לבריאות

    1. קראת את המחשבות שלי –
      כבר התחלתי לחפש meme מתאים.
      אבל ברגע האחרון החלטתי לוותר על הרעיון –
      גם וולדורף וסטטלר לא מתווכחים על כך שגרין אולסטאר…

      1. גיא אמרו לך פעם שיש לך OECD קשה?
        מההתכתבות למעלה יש לי הרגשה שזה מה שיש לך
        והמון המון, טונות ממש, של סבלנות.
        🙂

        1. "אובססיבי", "קומפולסיבי" ו-"דיסאורדר", זה החלק הקל.
          אבל מה מייצגת ה-E???
          .
          עכשיו שעות ה-E תסתובב לי בראש. שעות!
          שעות!!!
          (לפעמים אין ברירה אלא לצטט את בעל הכנף הלא שכיח)
          .
          .
          .
          (אז כן. כפי שניתן להבין. אובחנתי…)

    1. הפציעה לא נובעת מהמגע אלא מנחיתה לא טובה או מתנועה לא טובה של הרגל שגרם לשריר להימתח (כנראה). פציעות אוף דה בול הן לרוב פציעות מסוכנות ביותר בספורט המקצועני

  25. בינתיים טורנטו לוקחת את הסדרה לסגנון שלה,
    התקפות איטיות, דגש על, סקור נמוך וכו'
    הם צריכים עכשיו חוסן מנטאלי גדול כדי להמשיך כרגיל, זה משחק שהיה להם ביד במחצית הראשונה+כל הפציעות
    **
    קוואי נתן משחק בסדר גמור לדעתי, עשה מה שהוא יכול
    גרין ואיגי במשחק מצוין
    קרי הבנתי אחרי קלקול קיבה או התייבשות, במשחק הבא הוא יהיה יותר טוב, גם אם ישמרו בוקס אנד וואן

  26. תודה רבה על הסיקור.
    יש אחרים שפחות מתלהבים, אבל באופן אישי, לדעתי הסדרה השנה מאוד מעניינת וטובה- המשחקים מהנים, יש תחרות, ויש סיפורים מאחוריה.
    בנוגע לדיון על הגרין, שאנחנו שומעים מוזיקה יש משמעות גם לקצב וניהול הצלילים- תמיד ראיתי אותו בשנים האחרונות כמנצח על התזמורת (לפחות אחד מהם- השני הוא סטף) ששמה הוא גולדן סטייט. מבחינתי הוא אולסטאר ו-hof ודאי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט