קולות מהשטח – הרפטורס מארחים את משחק 2 בפיינלס/ הלל הורוויץ

קולות מהשטח – הרפטורס מארחים את משחק 2 בפיינלס/ הלל הורוויץ

יש רגעים שבהם עיר שלמה או ארץ שלמה מתאחדת עם רעיון מסויים או אדם מסויים ונוצרת תחושה של שליחות, אחדות המשימה ואחווה גדולה ומשמעותית. אני זוכר בשנה שעברה את כל ילדי ישראל מפזמים להם את השיר של נטע ברזילי ומספרים אחד לשני על הזכייה באירוויזיון או יום של אחרי נס ז'לגריס בו כל ילד ניסה לזרוק כמו דרק שארפ רק כדי להפגיז בטעות את החבר או את המורה בכדור טועה מסוף המגרש. אלו ימים שמסתיימים ביציאה לכיכרות וריקודים כשהם נגמרים בניצחון ובתחושת החמצה אישית כשהשחקן המועדף לא זוכה בגמר.

היום, כ"ח אייר, הוא "יום ירושלים". יום בו חוגגים את הניצחון במלחמת ששת הימים ואת ההגעה לכותל ולירושלים. מאז אותו יום בשנת 1967, השנה ההיא נחרטת בזיכרון הלאומי של שני הצדדים בארץ הקודש כל אחד מסיבותיו שלו. להבדיל הרבה הבדלות גם כאן בטורונטו מסתכלים על שנת 1967 בערגה כאשר זוהי השנה האחרונה בה נראה גביע במתחם האיר קנדה סנטר שהוא היום ה-scotiabank ארנה. בשנת 67 זכו הליפס בסטנלי קאפ האחרון שלהם ומאז האחות הגדולה של הספורט בטורונטו ללא גביע. הבייסבול נתן רגעים טובים ואפילו זכייה בשנות ה-90 המוקדמות אבל העיר עצמה עוד מחכה שההוקי יחזור לבמה הגדולה. בינתיים בימים של יוני האוהדים כאן בטורונטו מתחילים לחלום שאולי זה אפשרי.

אז מה הנקודה העונה בה הרפטורס התחילו לחלום? להזכירכם גם נס ז'לגיריס לא היה בגמר, הוא היה בדרך אל הגביע בסיבוב מוקדם יותר שאפשר לאחר מכן התקדמות. הרגע המכונן של הקבוצה בטורונטו השנה הוא זה שכבר מופיע על הכניסה לאולם ולא יזוז משם כנראה בזמן הקרוב.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏קהל‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏ארבע הקפיצות על הטבעת בסוף משחק 7 מול פילדלפיה הן בדיוק מה שהקבוצה הייתה צריכה כדי להאמין שלא רק הקבוצה שלהם טובה אלא גם אלילת המזל נמצאת בצד שלהם כדי להפיל את הכדור למקום הנכון בזמן הנכון. במשחק הראשון של הפיינלס הייתה אווירה מעולה אבל בעייני קצת פחות מחשמלת ממשחק 7 ההוא מול פילי. כשניסיתי להבין למה חשבתי על כך שבאותו משחק היה ברור לכל אוהדי טורונטו שאפשר לנצח, בסדרת הגמר הזו האוהדים בכלל לא היו בטוחים שיש למה לצפות והגיעו בעיקר כדי ליהנות מהמעמד, ואז תוך כדי המשחק הם כבר התחילו להאמין שיש פה על מה לשחק והאווירה נהייתה יותר ויותר טובה. ככה זה היה אחרי משחק מספר 1.

בכלל, האוהדים נכנסו לכזה ראבק שהם התחילו לשים את הסמל של הרפטורס על כל דבר. מכוניות ה-UBER בטורונטו הפכו לרפטורס. רשת בתי הקולנוע cinaplex הקרינה את המשחק בחינם ב-33 בתי קולנוע וכל ערי הסביבה ופרברי טורונטו פתחו מתחמי Jurassic Park לקראת המשחקים.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏טקסט‏‏

הסצינה המצחיקה ביותר הייתה במוזיאון האומנות המרכזי בטורונטו ה-AGO, אחד האוהדים פרסם תמונת פוטושופ של הכניסה למוזיאון עם סמל הרפטורס. התמונה קיבלה כל כך הרבה לייקים שהמוזיאון החליט להפוך את התמונה למציאות ושם את הלוגו על השלט שלו.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏טקסט‏‏

היחיד שלא שיתף פעולה עם טרפת הרפטורס הוא מזג האוויר שלקראת הצהריים השתפר אבל אתמול בראשון ליוני וגם היום בבוקר התעקש להיות גשום. קוואי קיבל מסעדות בחינם, לימודים בחינם, בית כנסת שהסכים להפוך אותו לחבר של כבוד וכמעט מקום בפרלמנט אבל מזג האוויר שהרתיע אותו מראש והיה קפוא במשחק הראשון של העונה מסרב להיות אביבי וקיצי לגמרי גם בחודש יוני. יש מצב ששווה לעבוד על זה…

לפי האתר "seatgeek" שמתעסק במכירת כרטיסים, המחיר הממוצע של כרטיס למשחק מספר 1 היה 1360$ אמריקאי כשהכרטיס הזול ביותר היה 785$. זה הופך את המשחק ההוא למשחק מספר 1 בפיינלס היקר ביותר בהיסטוריה כשלשם השוואה בעונה הקודמת מחיר למשחק 1 היה בממוצע 786$. בבדיקה של היום בצהריים הכרטיס הזול ביותר היה 854$ למקום עמידה בלבד במרומי האולם. יש קונים?

אני מגיע לאולם שעתיים לפני המשחק, המאמנים מדברים לפני המשחק על נקודות שדי ברורות לנו כבר מראש. הכתב הראשון אפילו פונה אל נרס ואומר לו שהדבר היחיד שמעניין לגבי הערב זה אם OG ישחק. נרס מחייך ושואל אם זה הדבר היחיד המעניין, הכתב עונה לו שאחרי 4 מסיבות עיתונאים בשלושה ימים… יש מצב שכן, זה הדבר היחיד המעניין. נרס אומר ש-OG אכן יתלבש, הוא לא יודע כמה זה ישנה הערב וכמה הוא ישחק. מצד שני הוא שחקן טוב ומוכשר וזה תמיד יכול להיות יעיל. כש-OG עולה להתאמן הקהל צועק ומעודד אותו, הבחור אפילו מגניב חצי חיוך. סטיב קר בצד שלו אומר שאיגי בגדול כשיר והוא התאמן פחות רק ליתר ביטחון אבל ישחק ויפתח.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏‏

לפני המשחק אני משוחח קצת עם הווארד בק אחד הכתבים שאני מאוד נהנה לקרוא ומחליף כמה מילים עם 3D שהוא גם שחקן עבר וגם כתב. בהמשך אני רואה כמה חבר'ה די מוכרים. נראה אתכם מזהים בתגובות מי בתמונה הנ"ל.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אצטדיון‏‏‏

המשחק הזה כנראה חשוב כי גם הקומיש היקר מכבד את טורונטו בנוכחותו.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏4‏ אנשים‏

ומי המרואיין מספר 1? ה-Super fan… אם עוד לא פגשתם את הבחור תוכלו לקרוא עליו 700 כתבות שבגדול יספרו לכם שהוא סוחר רכב שלא הפסיד אף משחק. תקצרתי לכם…

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏מחייך‏‏

האוהדים כבר מוכנים למשחק ומתחילים לעודד, כאן בתמונה יש לנו אוהדת שמחר תאריך הלידה שלה מה שלא מנע ממנה לבוא למשחק. אז הם ייקראו לתינוק קוואי או שעדיף לחכות לתחילת יולי לפני שעושים החלטות כאלו?

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏

הגיע הזמן ללכת לקנות לעצמי קצת אוכל לפני תחילת המשחק. אני מתלבט מה לקחת ומחליט לעשות בעבורכם קצת ביקורת מסעדות. יש כאן דוכן אחד כשר באולם ועל כן חיפשתי בתפריט משהו ייחודי שיהיה רק בדוכן הכשר. אחרי שראיתי נקניקיות וראפים שמתי לב לשורה מעניינת בתפריט. צ'ולנט. הצ'ולנט מגיע עם תוספת של קוגל תפוחי אדמה מלמעלה והנה לכם אוכל יהודי מסורתי.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏מזון‏‏

אז מבחינת נראות והגשה זה לא מקבל ציון גבוה אבל אין מה לעשות זה פרקטי ובעולם. חוץ ממני שני טועמים נוספים טעמו את המנה ושמעו כולם שפעו מחמאות. הצ'ולנט מלא טעם, חריף בצורה טובה והקוגל ממש אחלה. 4.5 כוכבים בסולם כוכב הצפון. אל תתביישו להזמין אם אתם פה.

אין תיאור זמין לתמונה.

אחרי שבמשחק הקודם ג'ורדן בל פתח, דמרכוס קזינס חוזר לחמישייה. בחימום הוא לא היה נראה טוב והיה נראה עדיין חלוד ומתוסכל. נראה שבתחילת המשחק טורונטו חיפשו אותו בכל חילוף וזה התחיל עם חמש נקודות של קוואי. הוא גם ביצע שתי עבירות די מהירות בתוך הרבע הראשון פלוס היה עם הפרצוף הרוטן הקבוע שלו.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עושים ספורט‏ ו‏מגרש כדורסל‏‏‏‏

את תשע הנקודות הראשונות של גולדן סטייט קולע קליי תומפסון שהגיע חד ואגרסיבי למשחק. זה לא השחקן שאתה רוצה לאפשר לו להיכנס לקצב. מצד שני רק חמש דקות לסיום הרבע הראשון גולדן סטייט מקבלת סל משחקן אחר, זה נחמד להכניס את קליי לעניינים אבל איפה כל השאר?

חמש דקות לתוך הרבע הראשון דריימונד מקבל שריקת צעדים רק כי הוא הוריד את הכדור מצחיק למרות שלא היו צעדים בכלל. מצד שני קליי מכדרר פעמיים בצורה הכי ברורה ובוטה שיכולה להיות ואיכשהו זה נגמר בעבירה של פסקל. שמישהו ישלח כבר את השופטים להשתלמות באירופה.

אמצע הרבע הראשון וקייל סוחט עבירת תוקף מקליי. זו כבר השש עשרה שלו בפוסט סיזן והקהל באטרף כמו דאנק על שחקן. הם יודעים שקייל לאורי נותן כל סנטימטר שלו על הפרקט. ברבע הזה הוא גם נותן התקפה כשהוא עם שלשה ועוד סל ועבירה בה הוא מדביק לקליי את השנייה. וזה כבר יכול להיות קריטי אם מישהו יצליח להדביק לו את השלישית. עבירות יכריעו הרבה מהתמודדות הזו. כל שחקן של גולדן סטייט שאפשר להוריד לכמה דקות מהפרקט מייצר להם בעיות ברוטציה הקצרה גם ככה.

לקראת סוף הרבע הראשון גולדן סטייט מגיעים לקו כמעט בכל התקפה. טורונטו צריכים לשים לב לשני דברים. דבר ראשון לא להישבר מנטלית, לא קל להיות הקבוצה ששורקים נגדה כל כך הרבה עבירות ושולחים את הקבוצה שמולה לקו 13 פעמים ברבע. מצד שני הרבה מהפעמים האלו היו מיותרות לחלוטין ואין סיבה לתת לשחקנים כל כך טובים להגיע לקו. אם זה ממשיך בקצב הזה זה יהיה מחיר יקר מדי עבור טורונטו.

ברבע השני מגמת השריקות נמשכת ואני אולי לא אובייקטיבי לגמרי בתור מקומי חלקית אבל זה נראה שטורונטו מקבלת את כל הצדדים הרעים של המשרוקית. החבר'ה שלהם מתחילים להיכנס לבעיית עבירות על לא עוול בכפם.

ההגנה של טורונטו לא מתפשרת ויכולה להיות מרוצה מעצמה. חמש דקות למחצית וסטף קרי בלי סל שדה. 14 נקודות מתוך השלושים וחמש של גולדן סטייט מגיעות מהקו והם ביתרון 12. עד למחצית סטף מתעורר והם סוגרים את הפער ויורדים רק בפיגור חמש. 59-54 לטורונטו.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏‏‏אנשים עושים ספורט‏, ‏מגרש כדורסל‏‏ ו‏קהל‏‏‏‏

המחצית השנייה נפתחת עם ריצת 0-7 של גולדן סטייט שעולה ליתרון 2 ומכריחה את נרס לקחת פסק זמן שתי דקות לתוך המחצית השנייה. איך הם יחזרו מפסק הזמן והאם זו הריצה של הרבע השלישי של גולדן סטייט לה העולם כולו מחכה?

הריצה לא עוצרת וממשיכה ל-0-14 בפתיחת הרבע השלישי, הרבע המפורסם של הריצה של גולדן סטייט. וזו ממש לא ההתקפה שמרשימה. 14 נקודות בקצת פחות מחמש דקות זה קצב רגיל יחסית זה הצד ההגנתי שבו גולדן סטייט פשוט לא מאפשרת לטורונטו לקלוע. זה הרגע הראשון בסדרה שמרגישים את הקהל קצת נרגע ומתחיל לתהות בראש מה הולך לקרות עכשיו. הצד המנטלי של טורונטו צריך להתחיל לנגוס בפער ולא להתבייש. אחרי כמעט שש דקות ו-18 נקודות ללא מענה מגיע פרד ואן וליט עם שלשה אחת כדי לפחות להעלות את הקנדים על לוח התוצאות.

קוואי מגיע לסוף הרבע השלישי במוד עבודה כשהוא הולך בכוח לקו ולוקח על עצמו להביא את טורונטו לרבע האחרון במרחק סביר. הרבע האחרון מגיע כשגולדן סטייט מובילה בשמונה. זה יכל להיות גרוע יותר עבור טורונטו שפשוט לא הופיעה לתחילת הרבע. השאלה מה עושים ברבע אחרון כשקליי וסטף חמים. יהיה מבדר לגלות 88-80 לגולדן סטייט ואנחנו הולכים לרבע האחרון. הנתון של הרבע השלישי? 14 סלי שדה לגולדן סטייט, ארבע עשרה אסיסטים.

הרבע האחרון מתחיל כשכל קבוצה מצליח לקלוע לא רע מהשלוש, שלשה של לאורי ושל גרין מורידות לארבע בלבד אבל בצד השני זה דווקא קווין קוק עם שש נקודות רצופות, איבקה עם שלשה נוספת בצד השני גורם לקר לקחת פסק זמן ביתרון 7 שמונה דקות לסיום.

המשחק מתנהל לאורך הרבע עם יתרון יציב של גולדן סטייט שלא מאפשרת לרפטורס להתקרב מידי. גם כשהרפטורס מצליחים לשמור את גולדן סטייט על 106 לכמה דקות הם פשוט לא מצליחים לקלוע. יש לומר לזכותו של הקהל שגם בפיגור שמונה עם שתי דקות בלבד על השעון הקהל מעודד את המקומיים. במשך שלוש וחצי דקות לקראת סוף הרביעי אף קבוצה לא קולעת והתוצאה נשארת על 106-98 גולדן עד לקוואי שהולך אל הקו לזרוק שלוש ומוריד את ההפרש לחמש בלבד עם דקה ושמונה שניות לסיום. יש על מה לשחק?

הגנה טובה של טורונטו כולל שליחת יד של דני גרין מוציאה את הכדור החוצה 51.4 לסיום והשופטים הולכים להתייעץ של מי הכדור. הכדור של טורונטו בפיגור חמש והפוזשן אצלם. אחרי כמה מהלכים שבורים הכדור מגיע אל דני גרין שמוריד לשתיים בלבד. הקהל בעננים עד שמהלך שבור של גולדן מגיע לאיגי שעומד לבד לבד… הוא קובר את השלשה ומעלה ל-104-109. הנקודות הראשונות של גולדן סטייט מגיעות שש שניות לסיום אחרי שהם לא קלעו במשך 5:30 דקות. המשחק נגמר באותה תוצאה, 109-104 לגולדן סטייט.

בצד המנצח למרות הניצחון המשך הסיפור הוא הפציעות. קליי יצא פצוע לפני סוף המשחק וגם לוני לא סיים את המשחק כשיר במיוחד. אחרי המשחק קר התייחס ואמר שקליי אמר שהוא ממש בסדר וזה בקטנה אבל עם קליי זה לא אומר כלום. קר הוסיף שדמרכוס נתן להם משחק מאוד טוב ושהוא שמח לראות אותו חוזר לעניינים.

בוגוט שיתף אותנו בראיון להופס שהוא שמע מקר במחצית שיכול להיות שהוא יעלה לשחק ושהחכמה היא להגיע מוכן. הוא הוסיף שכרגע האתגר שלהם הוא להתמודד עם כל הפציעות. גם קליבלנד התמודדה עם הדברים הללו באליפות הראשונה שלנו, אומר בוגוט, החכמה היא לדעת להתגבר על זה. המנטליות היא שהשחקן הבא בתור צריך להתייצב ולהעלות את הרמה. הוא נשאל על ידי עיתונאי שמצטרף אם הוא מרגיש שהקבוצה שלו משחקת יותר טוב כשמאתגרים אותה, הוא עונה שכן אבל מוסיף בחיוך שהוא לא בטוח אם זה דבר טוב כל כך.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏‏‏לעשות ספורט‏, ‏מגרש כדורסל‏‏ ו‏אצטדיון‏‏‏‏‏

בצד המפסיד ואן וליט נשאל על המהלך האחרון והסל של איגודלה, הוא מסביר שהוא שמר על סטף וכמובן שהם לא רצו שאיגי יקבל שלשה פנויה. הם מכבדים את הזריקה שלו והוא כבר קלע זריקות חשובות בקריירה פשוט לפעמים ככה יוצא והוא באמת הצליח לקלוע. בגדול, אומר ואן וליט, לא נכנסנו לפאניקה ברבע השלישי, פשוט ניסינו להתניע את ההתקפה, 21 נקודות בלבד ברבע לא יספיקו לנו וריצת 0-18 זה לא משהו שאתה יכול להרשות לעצמך מול קבוצה כזו.

את פאוול אני תופס בחדר ההלבשה ושואל אותו אם אפשר לדבר איתו. הוא אומר שלא, ואז צוחק ואומר בטח אחי מה השאלה, אני מספר לו שהוא הוביל את הקבוצה בפלוס מינוס ונתן דקות טובות ושואל אותו מה המפתח הלאה. הוא מספר שהוא הרגיש שבדקות שהם רצו את זה יותר הם הצליחו ונלחמו, אין מה לעשות צריך להילחם על כל פוזשן וחשוב להיות ראשונים לכל כדור, בסוף הצלחנו לשמור עליהם טוב בסוף הרבע הרביעי אבל זה היה קצת מאוחר מדי.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עושים ספורט‏ ו‏מגרש כדורסל‏‏‏‏

אז איך מסכמים ערב כזה?

  • מבחינת טורונטו, היא עדיין מחוברת, האוהדים באטרף ועדיין מאמינים ושום דבר לא יזיז אותם מהקבוצה שלהם.
  • מבחינת הקבוצה הבעיה היא לדעתי בהגנה שהייתה מצויינת שני משחקים אבל פשוט צריכה להיות קצת יותר טובה אם זה אפשרי בכלל. הנקודות של קוק ודומיו פשוט גמרו את טורונטו. בשני המשחקים גולדן סטייט קלעה אותה כמות נקודות, כמות שטובה לגולדן סטייט פשוט במשחק הראשון טורונטו הייתה מעולה התקפית מה שלא מאפיין אותה. היא טובה אבל לא מעולה. המפתח הכמעט לא אפשרי של טורונטו הוא ה-100 הנמוכים ואף מתחת לכך כדי לגנוב משחק בחוץ.
  • ולגולדן סטייט? כמה שהם אולי ה"רעים" בכל הסיפור הזה של עונת ה-NBA צריך להוריד את הכובע על היכולת שלהם לשים שחקנים סביב לכוכבים שלהם ולתפקד למרות רוטציה מתקצרת ומתקצרת. במשחק לא מדהים שלהם הם ידעו לייצר את הריצה בזמן הנכון ואז להצליח גם לשמור עליה למרות דקות לא טובות בסוף הרבע הרביעי. קאזינס נתן להם משחק טוב, קוק ובוגוט תרמו ואסיסט של ליווינגסטון לאיגי גמר את הסיפור. כשהחבר'ה האלה תורמים הקבוצה הזו פשוט מעולה.

הסדרה עוברת למערב במצב של 1-1. הימור שלי, היא חוזרת ב-2-2 לטורונטו ועדיין זה ייגמר בשישה משחקים לטובת גולדן סטייט. נחכה ונראה.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. תודה רבה, מאוד אהבתי את הסיקור שלך ואת התמונות, היה יפה לראות את כל העיר מתרגשת ומוכנה לקראת המשחק השני, עד כדי כך שאפילו UBER נכנסה לחגיגה.
    בתמונה שרשמת חבר'ה די מוכרים – הראשון/ימני נראה לי ממש מוכר אבל ברח לי השם שלו, אשמח לעזרה 🙂
    אני חושב כמוך – הנקודה הקריטית ממנה טורונטו לא חזרו זה ה18-0 המטורף של גולדן סטייט וללא סל או עונשין של טורונטו, זה מה שטרף את המשחק לחלוטין.

    1. בדיוק עבור פוסטים מסוג זה אנחנו גאים לשלוח את כתבי הופס למשחקים. הצ'ונט הרג אותי. מה לא הייתי משלם עבור מנת צ'ונלט כאן בגרינוויל.
      הלל, עשית עבושדה מצויינת. בדיוק כך צריכה להיראות ולהיקרא סקירה חיה מהאולם!

  2. קוואי לנארד אף פעם לא יגיע לרמה של לברון ג'יימס.
    הופעות חלשות רק במזל והפציעה של דוראנט כבר לא 2-0 וסוויפ קליל.

  3. אחלה סיקור!
    השופטים חיסלו את טורונטו היום, שריקות הזויות אחת אחרי השנייה, במחצית היה צריך להיות 12-15 הפרש, אולי זו הסיבה שהקומיש הגיע, לפקח מקרוב על אנשי המשרוקית… שיפוט חלש ולא מתאים לגמר, בעיקר במחצית הראשונה.
    מה שהכי גרוע שזה עוד כלום לעומת מה שמחכה לקנדים במפרץ, השופטים הם אלו שיכריעו את הסדרה לטובת גולדן.
    קוואי ענק, זורקים עליו מגן אחרי מגן והוא עדיין מספק את הסחורה, קצת יותר תרומה מגאסול וסיאקם וטורנטו חוזרת לסדרה.

  4. הלל תודה רבה. סיקור מהשטח מכניס אותנו – אוהדי הכורסה (אין ברירה, יש כמה אלפי ק״מ בינינו ל טורונטו..) לעניינים ואתה עושה את זה מצוין עם הרבה סטייל.

  5. תודה רבה על סיקור מהשטח. מאד חווייתי.
    הזכרתי לי את ג'ורדן בל, הייתי חושב שאחרי הפציעה של לוני, כן יתנו לו קצת דקות, אבל האמת היא שבוגוט נתן יופי של דקות.
    וגם אני בדיוק אכלתי צ'ולנט השבוע אחרי איזה שנה בלי. היה מקסים.

    1. נותרו חמישה:
      משחקים 3-4 במפרץ
      משחק 5 בטורונטו
      משחק 6 במפרץ
      משחק 7 בטורונטו
      .
      זה הפורמט החדש (שכבר לא ממש חדש)

  6. תודה הלל. כרגיל הבאת את הצד הנסתר של האירוע.
    {אם אפשר להביא בעיקר צבע מהאיזור (ופחות תקציר מהמשחק) זה יהיה נהדר.}

    1. איזנתי מדי כנראה לצד של לסקר אחרי שפעם קודמת מישהו התלונן שבכלל לא כתבתי על המשחק עצמו 🙂 נמצא את האיזון 🙂

  7. ושוב תודה על החוויה האישית שאתה מעביר. זו בדיוק הסיבה שתרמתי את ה- 20$ שלי, אני ועוד גולשים.

    כי יש 3 רמות בהם אני יכול "לצרוך" את החוויה שלאחר המשחק (מעבר לצפייה עצמה):
    הרמה הבסיסית – לעבור על הסטטיסטיקה, דפי הנתונים, מי קלע כמה ובאילו אחוזים.
    הרמה הבינונית – לקרוא סיקור של המשחק, שמוסיף למספרים גם מידע על ההתרחשויות על המגרש.
    הרמה הגבוהה – לקבל את הסיפור שמאחורי המשחק – הרחשים, הרעשים, הריחות, האווירה בקהל, התחושות של השחקנים – כמו שאתה מספר ששאלת את פאוול אם אתה יכול לשאול אותו שאלה, והוא צחק ואמר למה לא. זה שונה לחלוטין משחקן כועס או רציני או כזה שלא רוצה להתראיין. אלו בדיוק הרגשות שרק סיקור אישי של מישהו מהשטח יכול להעביר.

    שוב תודה !

  8. מעולה, הלל, תודה רבה. כיף שיש מישהו שם כדי להעביר לנו את הצבע.
    מישהו צריך להסביר לקפיטריה בטורנטו את האפקט המצטבר של הצולנט. אם מספיק אנשים יוכלו ממנו, אי אפשר יהיה לשחק במחצית השנייה ללא מסכות אבכ. הם דואגים לצרף קפסולטת קרבוסילן למנה?

    1. בדיוק עבור פוסטים מסוג זה אנחנו גאים לשלוח את כתבי הופס למשחקים, ותודה גדולה למגיבים ואנשי הצוות על התרומות שלהם שהגיעו ל-$650. זה יעזור מעט בתשלום ההוצאות של של טיסת יניר מוושינגטון לסן פרנציסקו, ואז חזרה לטורונטו למשחק 5 הנופל בחג השבועות, והלל חובש הכיפה הסרוגה ביקש מחליף. ואז הטיסה של אבי טרכטמן מלוס אנג'לס לסן פרנציסקו למשחק ששי, אם יהיה. וכמובן הוצאות לינה ואוכל. הכתבים שיהיו במשחקים מודים לכולם. התרומה היא עזרה אמיתית.
      הצ'ונט הרג אותי. מה לא הייתי משלם עבור מנת צ'ונלט כאן בגרינוויל.
      הלל, עשית עבודה מצויינת. בדיוק כך צריכה להיראות ולהיקרא סקירה חיה מהאולם המביאה לקורא רעשים, טעמים, וריחות.

      1. מנחם, צ'ולנט מאד קל להכין – 10 דקות עבודה גג. בדיוק שבוע שעבר עשיתי אחד מושלם.
        וכמובן תודה לכל התורמים גם ממני!

  9. תודה, הלל. החדשות הטובות הן שיהיה לפחות עוד משחק אחד בטורונטו. אני מחזיק אצבעות ל-2 כאלו.
    שיהיה לנו המשך חג פיינלס מעניין (וארוך) ככל האפשר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט