מעורב הופס לשבת: דריימונד גרין – כולם בארה"ב שונאים אותנו כי אנחנו מנצחים את כולם / מנחם לס

 

1. דריימונד גרין: כל ארה"ב שונאת אותנו כי אנחנו קוברים את כולם!

 

*

דריימונד גרין ניכנס ל'שיחה" עם דרייק, הסופר-חובב של הרפטורס, בסיום המשחק הראשון. זה היה יותר SPAT משיחה. בואו נגיד 'מריבה ללא אגרופים'.

https://sportsnaut.com/2019/05/watch-draymond-green-drake-get-into-it-after-game-1/

תראו, כיצד שלא תסתכלו על זה, זה היה הנצחון הראשון במשחק רשמי של קבוצה זרה על קבוצה אמריקאית. דריימונד  אמר בחיוך רע: 'עכשיו לא רק בכל ארה"ב שונאים אותנו, אלא גם בשאר העולם'.

למה שונאים אותך בארה"ב, דריימונד?

"כי בארה"ב אנחנו מנצחים את כולם".

אז כדאי שגרין ילמד לשמור על פסקל סיאקם כי אחרת כולם – מחוץ לארה"ב – ימשיכו לנצח אותם.

2. כמה מחשבות על משחק אמש

1) אתם יכולים לגחך כמה שאתם רוצים, אבל האמת חייבת להיאמר: טורונטו רפטורס אף פעם לא הפסידה משחק גמר של ה-NBA. ד"ר נייסמית' שנולד וגדל לא רחוק מהעיר בוודאי משפשף ידיו בנחת.

2) ושחקן אפריקאי היה אחראי יותר מכל על הנצחון. כאן הוא לא הראשון: חאכים אולג'ואן עשה זאת לפניו.

3) בטור שלי אחרי המשחק לא נתתי מספיק קרדיט לפרדי ואן-וליט. בד"כ אנחנו מתלהבים ממשחק ההתקפה שלו אבל אמש הוא שמר על סטף קרי בצורה הטובה ביותר שניתן לתאר על הדעת. את סטף אין אפשרות לנטרל. אבל אם אתה לא מאפשר לו יותר מעשר זריקות לשלוש, עשית בד"כ את שלך, וואן-וליט עשה זאת. הוא רדף ורץ עם קרי לכל מקום שהוא רץ אליו לסקרין, ובד"כ הצליח להידחק בינו לבין הסקרין, או להגיע מאחורי הסקרין מהר מספיק להפריע לסטף בקליעתו.

4) על קוואי כתבתי כבר שהיה לו יום בינוני ביותר בהתקפה אבל הוא כיפר על כך ביום גדול בהגנה. בס"ה היה לו משחק טוב. הוא – ושאר הגנת טורונטו – הכריחו את הווריורס אל תוך הקשת, וכשהם בתוך הקשת הם הופכים מקבוצה ללא אח וריע לקבוצה אחת מיני רבות. ובתוך הקשת טורונטו הוכיחה את עצמה מטובה יותר מיני רבות, וכאן נמצא ההבדל הגדול במשחק של אמש.

(אם ישנו עדיין משהו שחושב שדוראנט לא חשוב כל כך לגולדן, שיקרא שוב את פיסקה "4").

5) לראשונה העונה קבוצה נתנה לווריורס שעור ב'מתפרצת'. הווריורס היא קבוצה שבדקה אחת או שתיים פתאום הורסת אותך ב-ONSLAUGHT של מתפרצות שקוברות 8-10 נקודות לפני שאמרת "איזה ליג צ'מפיונשיפ יש לנו הערב!" . נגד טורונטו הסיפור אחר לחלוטין: הם סוגרים לווריורס את הכניסה לסל לאופנסיב ריבאונד ע"י שסותמים את אזור הצבע,  לוקחים את הריבאונד,  ויוצאים לטרנזישיון לכיוון ההפוך, מהלך שהיה חלק חשוב ביותר בנצחון:

 



3. האם צדקתי כשכתבתי ש"עם הזמן הרפיוטציה של גולדן גודלת אבל היכולת יורדת"?

*

לפני המשחק הראשון אמש, סטיב ליישמן מעתון המפרץ 'סן-פרנציסקו אגזמינר' שאל, “Why the fuck are we such big favorites?”

הוא הגיב על הסיכויים שקבעה לאס ווגאס לפני המשחק: היית צריך להמר $275 להרוויח $100 אם הרפטורס מנצחים (כמובן בנוסף לסכום ההתערבות).

"מה? הם לא ראו את הסידרה נגד הבלייזרס?", הוא שאל.

אמנם היה סוויפ, אבל הוא חישב שהווריורס פיגרו יותר פעמים מאשר הובילו נגד הבלייזרס: הווריורס פיגרו 17, 18, ו-17 פעמים בשלושת המשחקים האחרונים נגד הבלייזרס, בסוויפ שהוא מסביר היה "מסווה עיניים יותר מעליונות אמיתית".

הוא כותב שהבלייזרס הראו שגולדן סטייט אינה מה שהיתה פעם, "ואני לא כותב זאת רק בגלל ההיעדרות של קווין דוראנט. משהו חסר במשחקם. משהו מהברק שפעם היה להם, נעלם". 

ואני רוצה להזכיר לכולם שהווריורס עשתה זאת נגד הבלייזרס עם השלשות של סטף, העליונות של ת'ומפסון באופן-ספייס (בעיקר כשדמיאן או מקולום נחו), והפאסט-ברייקים הפנויים של דריימונד גרין.

נגד טורונטו שני שלישים מהדברים האלה נעלמו לחלוטין, ורק מהשלשות של קרי נשאר העוקץ. לפאסטברייקים הקלים בא הסוף כי שחקניה הגבוהים של טורונטו ירדו להגנה במקום להתעסק עם ריבאונדים התקפיים, ועל קליי ת'ומפסון היתה שמירה של קוואי בעיקר, וההתפתלויות שלו ל-OPEN SPACE די נימחקו.

שום דבר ספציפי לא השתנה משך השנים, מלבד העובדה שהווריורס איבדה צעד מצעדיה וכבר אינה 'הקבוצה שאין לנצח' כפי שהיתה פעם!

4. לא רק שהווריורס נחלשה, אבל לנגד עינינו טורונטו התחזקה, פיזית ומנטלית

קומראדים, תכניסו לכם לראש: אתם מסתכלים על טורונטו חדשה.

אנחנו כולנו יודעכם שמשך כמעט כל המשחק טורונטו הובילה בהפרש שנע בין 7 ל-10. אם זכרוני לא בוגד בי, נדמה לי שפעם אחת ההפרש אפילו עלה ל-12. אבל זה לא משנה.

מה שכן משנה זה שברבע הרביעי הווריורס פתאום הורידה את ההפרש ל-3.

בעבר זה בדיוק היה הזמן לטורונטו להישבר, ולווריורס לפרוץ ב-ONSLAUGHT הטיפוסי שלהם ולקלוע בשתיים-שלוש דקות 15 נקודות ולברוח עם המשחק.

הפעם זה היה שונה: ראשית יש להם את קוואי לינארד שלא חווה אף פעם ב-NBA כיצד זה להישבר. הוא פשוט לא יודע כיצד להישבר והוא לא נישבר.

ואז יש את סיאקם שהוא חלק מטורונטו החדשה, ולא הישנה שידעה כיצד להתפרק ברגע הגרוע ביותר, והוא קלע חלק מה-32 ברגעים בהם היתה טורונטו אמורה להישבר.

ואז היו את ואן-פליט ואיבקה. הראשון סוף-סוף קיבל תפקיד מרכזי בקבוצה, והוא תיפקד בצורה נהדרת גם בכניסות ללא פחד, ואז איבקה בחסימה נהדרת:

*
*

“No, my brain doesn’t function that way,” Toronto center Marc Gasol said. “You’re out there you’re playing basketball like you did your whole life and it’s the most fun. You lock in, not allow when they make a couple shots and start their run. You might kind of rattle a little bit, and it frustrates you. But you got to stay poised during the whole game. So your brain can’t go anywhere else but every possession without thinking if the lead is 10 or 3"

הרפטורס, בניגוד לקבוצות אחרות,  ניבנו להגיב במצב הזה. הדפנסיב רייטיג שלה הוא 102.9 בפלייאוף. במערב לאף קבוצה – כולל הווריורס, לא היה בפלייאוף דפנסיב רייט של פחות מ-107.9. כשהפרש יורד ל-3 מה שקובע היא ההגנה שתפקידה לא להישבר אחרי שההפרש הורד מ-10 ל-3.

קייל לאורי ופרד ואן-וליט יכולים לשים את גופם הגדול והכבד יותר על סטף, ועם לינארד וסיאקם יש להם שני אנשי כנפיים ארוכים. וכמובן שבמרכז יש את מרק גאסול הגדול (מאד) ולכן סטיב קר העדיף להתחיל נגדו עם ג'ורדן בל, לענות על 'גודל וכוח' במהירות וזריזות.

החלטה שלא הצדיקה את עצמה.

אז לא רק שהווריורס אינה מה שהיתה – בלי או עם דוראנט כי דוראנט שיחק את המשחקים נגד הבלייזרס – אלא שטורונטו היא קבוצה משופרת, פיזית ומנטלית!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
77 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
השרת
השרת
01/06/2019 6:30:51

אחלה מעורב שמתייחס לנקודות העיקריות של משחק 1.
.
מסכים לחלוטין שהסוויפ נגד פורטלנד לא משקף.
.
סיאקם התעלה על גרין מה שנתן לראפטורס את הניצחון, ולדעתי בנוסף להתעלות של פאסקל והמשחק הנהדר שהוא נתן היתה פה הכנה של נרס ותוכנית המשחק שנערכו מצויין נגד דריימונד ובעצם למדו טוב טוב את הוידאויים של גמר המערב ושמו הרבה דגש על משחק המעבר ו״recking ball״ של גרין.
.
נרס שהרבה מאוד ירדו עליו כאן מוכיח את עצמו כמאמן לא פראייר בכלל.

המשגיח
המשגיח
01/06/2019 6:57:42

תודה דוק מעורב פצצה.

לגבי השאלה למה ג"ס נחשבת לכזו פייבוריטית למרות שלא באמת הבריקה נגד פורטלנד, התשובה היא השילוב של הכישרון והניסיון.
גם בלי דוראנט יש לה 4 חברי היכל התהילה עתידיים (השלישייה+איגואדלה), עוד שחקן רוטציה טוב (לוני), והם בכל זאת הקבוצה הטובה בעולם כבר שנים.

בכל מקרה, כמו שסיכמת – טורונטו פשוט מאוד התחזקה, והביטחון שלה כרגע נמצא בשמיים (ובצדק).
המעבר של לאורי לתפקיד סופר רול-פלייר במקום כוכב עשה לו ולקבוצה טוב, וכל עוד גאסול ימשיך לתרום כך בהתקפה, גולדן בצרות.

הכל עד שדוראנט יחזור כמובן, כי זו לא רק ההתקפה, הוא גם שומר אדיר.

אוסקר
אוסקר
01/06/2019 6:59:01

ההגנה של גאסול הייתה מעולה, הם הכריחו אותם לעשות יותר מפיקנרול אחד כדי להגיע לזריקה טובה וגם כשגולדן קלעו זה אחרי הרבה עבודה ובזריקות קשות יותר מהרגיל. אולי עכשיו טרי סטוטס מבין מה לעבור מתחת לחסימה עם קארי עושה, עם הזריקות הכי קלות בקריירה של קארי.
טורנטו צריכים להמשיך לשחק נכון בהגנה עם הרוטציות שלהם ולהיות מוכנים להתאמות של גולדן סטייט, כי הם לא פראיירים.
אם דוראנט יחזור זה גם לא מבטיח כלוםכי הוא יהיה מוגבל. וכשהוא משחק השאר מרשים לעצמם להיות עצלנים. גם המשחקים הביתיים של גולדן סטייט לא מבטיחיםמבחינתם כי הם הפסידו הרבה בבית השנה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
01/06/2019 7:58:19

משעשע איך שגרין מתמם.
.
כולם שונאים את גולדן סטייט בגלל שדוראנט הצטרף לקבוצה.
ב-15', ובמיוחד ב-16', הם היו ה-"מאמי" של ה-NBA. ההצגה של האחים ספלאש. עם כדורסל שובר מוסכמות, והישגים חסרי תקדים.
אבל אז דוראנט, שרק זה עתה הפסיד בסדרה של 7 משחקים לאותה גולדן סטייט, מחליט להצטרף עליהם.
אם יש משהו שלא נתפס טוב בכל תרבות הספורט, בדגש על הנרטיב שאוהבים לצייר בתקשורת האמריקאית, זה מהלך מהסוג של
"if you can't beat them join them"
.
זו הסיבה מספר 1 ששונאים את גולדן סטייט.
.
(הכדורסל המלוכלך של גרין, זה רק ה-icing on the cake)
.
תודה, מנחם.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 9:36:20

איפה ראית את גרין מתחמם?
ולא את הווריורס התחילו לשנוא כבר ב 2015/16. זה הגיע לממדים מפלצתיים עם המעבר של דוראנט(כצפוי).

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
01/06/2019 10:17:35

א. צודק. התייחסתי לציטוט ככזה.
.
ב. אין בכלל מה להשוות בין 2016 ולבין גולדן סטייט שאחרי דוראנט,
כאשר משווים את "רמות" השנאה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 11:01:54

מסכים. אבל השנאה התחילה בדיוק כמו שהוא אמר בעקבות הניצחונות. מה שהיה שנה קודם שמחת חיים הפך שנה מאוחר יותר לשחצנות.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/06/2019 15:46:25

אני לא חושב. האנטי נגדם היה הרבה בגלל הריצה המטופשת שלהם בעקבות שיא הנצחונות, וכולם עמדו בפינה כדי להגיד "אמרנו לכם". בנוסף, קליבלנד נתפסה כסופר אנדרדוג וזה גרר הרבה סימפטיה מאוהדים ניטראליים. 2 האפקטים האלה היו נעלמים בתחילת העונה, אם הם לא היו "הורסים" את הנ.ב.א בצעד מבריק ומחתימים את דוראנט.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/06/2019 16:07:59

מדויק.
ב-2016 הם סתם היו פייבוריטים כבדים שהיה כיף לראות איך מפסידים. אני באותה סדרה באמת הייתי בעד הקאבס משלב מסויים כי אהבתי את הרעיון שהם יזכו במפתיע באליפות ראשונה אי פעם.
משדוראנט עבר אליהם באקט פחדני זה כבר הפך למשהו אחר- רצון עז שלא יצליחו בצורה הזו.

אסף
אסף
01/06/2019 8:08:26

מנחם תודה . מסכים עם כל מילה של גיא בהתייחס לשנאה כביכול לגולדן סטייט. אין ספק שטורנטו עשו עבודה מאוד טובה באופן יחסי בשליטה בקצב המשחק אמש. מראש זו נק' שסומנה כמפתח בסדרה.

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
01/06/2019 8:15:46

The "CIA" is conspiring to "assassin" Tim Blake Nelson

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
01/06/2019 8:52:50

הוויתור על ריבאונד התקפה ובמקום זה ירידה מהירה להגנה זה בינגו לדעתי.
זו השיטה לעצור את הגדולה של דונקי וניטרול המתפרצות של גולדן סטייקס.
אתה יכול להאט את הספלאש בראדרז ולעצור כמעט לגמרי את השאר. ככה טורונטו יכולה לקחת את האליפות השנה.
מאמין שבשני בבוקר, שעון אום-אל-פחם, יהיה כבר 2:0 לטורונטו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/06/2019 9:07:57

תודה רבה מנחם.
.
פעם ראשונה שאני שומע את מארק גאסול בפוסטגיים, או לפחות שאני זוכר, ומאד אהבתי את מה שאמר ואיך שאמר. השאלות של העיתונאים, שבאופן טבעי מחפשים את העלילה של הסיפור, פשוט לא קשורות לאיך שהאנשים שבאמת עובדים בזה מתנהלים, והוא פשוט אמר להם את זה ללא כחל וסרק. מלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 9:39:36

חבל, הוא מדבר לעניין כמעט כל פעם שהוא עולה לענות לשאלות.

רותם אלרן
01/06/2019 10:22:30

צודק, מת על גאסול, שחקן גבוה מאוד עם הגנה מעולה גם מחוץ לצבע ויכולת לשים גוף, חוץ מזה הוא גם פיתח אלמנטים שונים במשחקו בשנים האחרונות כמו קליעה. לדעתי יכול להיות אולסטאר אפילו עכשיו עם רמתו.

אורי העגלון
אורי העגלון
01/06/2019 11:00:10

עדיין לרפטורס ,אין משחק פנים שמבוסס על הכנסות כדור לתוך הצבע במשחק עומד.
לדעתי זה איזשהוא חיסרון ,כשהקליעה בחוץ חורקת.
היכולת של הוורירס ללמוד את ההתקפה יכולה לשנות את המשחק
לצידם.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/06/2019 11:07:31

תודה רבה מנחם.
אם פורטלנד לא היתה כזו קבוצה רכה מנטלית ופיזית, גמר המערב לא היה נגמר בסוויפ, ואולי זה היה עדיף ללוחמים שכבר חשבו שהם בלתי מנוצחים..
רק בל נשכח- זה היה המשחק הראשון. גולדן יגיעו למשחק הבא עם פחות חלודה וללא תירוצים. מה שכן, טורונטו קבוצת הגנה חזקה שלא תפרוס להם שטיח אדום כמו במערב.
יהיה מעניין.

Gl
Gl
01/06/2019 11:27:16

תודה מנחם
לדעתי בלי דוראנט ואם איגי וקאזינס חמי קלאץ הסגל של טורנטו יותר טוב ,בטוח שבמצב הזה בלוחמים לא יכולים להרשות לעצמם שספלאש ברדרס יסיימו בשיוויון נק מול קאווי וסיאקם כמו במשחק הקודם
לסטיב קר קמת בדומה למנטרים שלו פופ וגקסון יש יהירות מעצבנת שהם יודעים טוב מכולם וצריל לעשות התאמות אליהם ולא להיפך ללוחמים חוץ מ2016 זה לא עלה בהפסד עד עכשיו

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 11:32:24
Reply to  Gl

על איזו יהירות מעצבנת אתה מדבר בדיוק? בערך כל משחק הוא מדבר על שינויים והתאמות שצריך לבצע

Gl
Gl
01/06/2019 12:11:22

הוא רק מדבר ועושה אותו דבר רק אם שינויים פרסונלים, לא שמים לזה לב עד שהוא במשבר

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 12:30:41
Reply to  Gl

זה ממש לא נכון, אבל אתה מוזמן לעלות על העגלה הקבועה של המשמיצים שלו.

Gl
Gl
01/06/2019 12:45:42

אני ממש לא משמיץ אותו הוא הרוויח תיהירות הזאת ביושר והיא גם מביאה הרבה דברים טובים כמו אמונה בכל רגע נתון גם שאתה עשרים למטה שאתה הולך לנצח , אבל מצד שני כמו פופ וגקסון לפניו אם משתבש משהו לאורך זמן בסדרות הם לא ישנו הרבה ויאמינו שזה יסתדר ,בסוף אי אפשר להתווכח אם תוצאות

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 14:03:36

קר הוא לא ג'קסון ולא פופ. הוא לקח מהם דברים אבל הוא לא מאלה שחושבים שדברים יסתדרו מעצמם.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
01/06/2019 15:48:14

עידו אילו התאמות קר עושה? אני אישית חושב כמו בר הפלוגתא שלך שקר הרבה יותר מאמין בשיטה שלו ושמי שמולו יסתדר אבל אשמח מאוד להתבדות..

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 15:52:56

מה זה אלו התאמות? הוא מחליף שמירות, הרכבים. יש לא מעט וזה תלוי סיטואציה.הוא לא חרג מההגנה הרגילה שלו מול פורטלנד כדי להוציא את לילארד מהמשחק (דוגמא עדכנית)?

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
01/06/2019 15:56:23

עם זה אני מסכים גם מול יוסטון הוא הגיע יותר מוכן השנה מבחינה הגנתית. מצד שני היה מאוד בולט שהקבוצה שלו לא מוכנה מספיק למשחק המהיר של טורונטו והדחיפה קדימה במיוחד של סיאקום (או שההוצאה לפועל לא הייתה מספיק גבוהה. לדידי זה לא משנה לדיון)

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 16:00:12

דווקא דריימונד טען שהם התכוננו רק לא ביצעו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
01/06/2019 16:28:44

דעתי הענייה היא שרמת הביצוע היא הרבה על המאמן. אנחנו לא מדברים על קליעה למשל שהתפקיד של המאמן הוא ליצור מצב שהשחקן האידאלי מגיע לזריקה האידאלית. אם סטף מחטיא שלשה עם מבט פנוי ברור שזה על סטף. אם פעם אחר פעם טורונטו מוצאים את הדרך לשים נקודות במתפרצת גם אחרי סל של גס זה מעיד לדעתי על סכמה הגנתית לא ברורה במלואה (מה קורה אחרי ריבאונד מה מי נשאר ומי טס להגנה וכו) וזה על קר.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 16:30:35

המאמן יכול לדבר כמה שהוא רוצה בסוף השחקנים על המגרש צריכים להוציא לפועל. ההתקפות המהירות של הראפטורס היה משהו שניתן לו דגש לפני הסדרה.

Gl
Gl
01/06/2019 14:29:56
Reply to  Gl

אני הראשון שאשמח להודות בטעות שלי , אם הוא יעשה התאמות

Gl
Gl
01/06/2019 11:30:46

עוד דבר
רק לי יש הרגשה של סיפור שנכתב מראש?
קליי וסטף טובים אך לא מספיק גולדן מפסידים בקושי את השני והשלישי , דוראנט חוזר ברביעי והם עושים היסטוריה כראשונים שחוזרים מ3 אפס , אין לו בררה להישאר

Raptor
Raptor
01/06/2019 18:36:03
Reply to  Gl

sure hope your wrong !

רועי ויינברג
01/06/2019 11:34:10

נקודה יפה בקשר לטורונטו. ואן וליט וסיאקם, במשחק גמר ראשון בקריירה, הראו הרבה מאוד קור רוח ושיחקו נהדר. גם מארק גאסול המנוסה יותר (משחק גמר ראשון גם שלו). לא מובן מאליו כלל.

רותם אלרן
01/06/2019 13:16:39

נכון, אבל לרוב שחקני טורונטו זו הופעה ראשונה בגמר (חוץ מקוואי ומקאו)

אור
אור
01/06/2019 20:03:07

וגרין

יהונתן
יהונתן
01/06/2019 12:16:11

זה רק משחק ראשון! צוות המאמנים של גולדין סטייט הוא אחד הטובים שיש הם יפיקו לקחים. משחק שני זה סיפור אחר לחלוטין שינויי רוטציה בהגנה ועוד כמה שינויים חוץ מזה עד עכשיו סיאקם היה ביכולת ירודה מאוד תפס יום כמו שאומרים הוא לא אחד השחקנים שאפשר לבנות עליו ! גולדיין סטייט באה אחרי כשבועיים כמעט שלא שיחקה היה ניכר בהם שהם לא במשחק חוץ מזה לא לשכוח מדובר באחת מהקבוצות הגדולות ביותר שידעה ה nba מבחינת צורת משחק כל כך חכמה עם השוטרים והשחקנים הכי טובים בעולם ! כן טורונטו ניצחה אבל גולדיין סטייט הולכים לעוד אליפות לדעתי הסדרה תגמר ב 4-1 לטובת גולדיין סטייט

סוסמעץ
סוסמעץ
01/06/2019 13:12:11

במשחק הראשון בוסטון נצחה את מלווקי
==
זוכרים איך זה נגמר?
==
משחק מס. 2 זו אופרה אחרת, יש התאמות, פחות חלודה
==
הלוחמים ב4-1

Gl
Gl
01/06/2019 13:28:30
Reply to  סוסמעץ

ערוץ הספורט התאימו תשיר שלהם בסדרה במיוחד בשבילך

זיו פנמה
01/06/2019 18:18:40
Reply to  סוסמעץ
אראל
אראל
01/06/2019 13:13:17

תודה רבה מנחם!
לגבי הסדרה – דוראנט פצוע ולא משחק, וקוואי פצוע וכן משחק, מה שאומר שבאיזשהו אופן ככל שהסדרה תתארך מצבה של ג"ס משתפר. אישית, כמו שקוואי נראה קשה לי לראות אותו סוחב עכשיו סדרה של 7 משחקים
.
בנושא אחר – אני כרגע בניו יורק ואתמול פגשתי באחד המוזיאונים את לא פחות ולא יותר מגרג פופוביץ' (כמעט ברח לי פיפי מהתרגשות מהולה בפחד!!!), אולי זו ההחתמה הגדולה של הניקס??? 🙂

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2019 18:05:30
Reply to  אראל

למה לא ניגשת אליו? הוא מת על דברים כאלה, ועוד מההולי-לנד…

אראל
אראל
01/06/2019 19:45:28
Reply to  מנחם לס

מהראיונות איתו הוא לא נראה כמו מישהו שמת על זה… אז שמרתי מרחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/06/2019 18:43:09
Reply to  אראל

גדול
🙂

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 14:53:30

תודה מנחם.
שונאים את ג"ס כי הם שחצנים וזחוחים, שנאו אותם הרבה לפני דוראנט. הם לא יודעים לנצח, תמיד דואגים על הדרך להשפיל את היריבה ואת כל מה שקשור אליה. יש בערך מיליון דוגמאות:
סטף עם המגן שיניים וריקוד הכתפיים, גרין עם השרירים (גם סטף), ספייטס עם החגיגות הסוערות אחרי כל סל, שון כנ"ל אחרי כל סל (בעיקר בתחילת הדרך), הלעג ללברון בטראש טוק אחרי שהביסו אותו עם דוראנט, הוויכוחים האינסופיים עם השופטים אחרי כל שריקה.
ויש כמובן גם זלזול שאיננו בהכרח קשור למהלך משחק ספציפי, בראשותו של הזחוח הראשי סטיב קר – מן זלזול כזה שמזכיר לכולם כמה הם הכי טובים והכי חכמים וכל השאר לא ברמה שלהם, כמה הם עושים טובה לכולם שהם בכלל מופיעים, איך באופן טבעי הם לא מכבדים אף אחד ושום דבר:
סטף מגיע לראיונות אחרי משחק עם הבת הקטנה, קר נותן לאיגי לאמן, קר משחק עם קפיץ ביד בזמן שכתבים (נחותים) מראיינים אותו, קר מספר בדיחה כמעט בכל ראיון איתו – תשובה רצינית מלאה זה דבר נדיר אצלו (למד מפופ).
.
תחברו הכל ביחד, תוסיפו דברים ששכחתי – ויש לכם קבוצה שנואה עוד לפני שדוראנט הגיע אליה. 47 מדינות בארה"ב מייחלות שהם יפסידו לקנדה; צריך יותר מזה? שיקאגו זכתה בשש אליפויות, אף אחד שם לא התנהג ככה (מייקל הוציא לשון עוד בקולג'), גם דאנקן ופארקר לא התנהגו ככה ופופ תמיד זלזל בכתבים בצורה בוטה, בלי קשר למצבו בליגה (וזה תמיד ביאס אותי).
.
גילוי נאות – כותב שורות אלה אוהב את הכדורסל של ג"ס, חושב שסטף הוא טופ-10 היסטורי ששינה את המשחק, וחושב שקר מאמן גדול.

דה שוטר מפספס
דה שוטר מפספס
01/06/2019 15:00:25
Reply to  דה שוט

המצאות, המצאות, המצאות.
לך תפתח אתר חדש עם שמעון וסומסום ותעזבו אותנו האנשים הנורמלים במנוחה.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 16:58:41

פתחו לא מזמן אתר כזה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 15:07:18
Reply to  דה שוט

תתעלם מכל העובדות ותמשיך להמציא לך מציאות משלך. קר אחד המאמנים שמתייחס לכל שאלה ברצינות ומספק תשובה. אז הגענו לימים שחוש הומור = זחיחות ושחצנות? את הקטע של הקפיץ וכל השטיקים האחרים כבר הסברתי לך. עובדה זה עשה את שלו. עד היום הוא היחיד שבכל מסיבת עיתונאים דואג ליצור קשר עין עם כל אחד ששואל אותו שאלה.
אגב כשקר נתן לגרין לאמן כשהם הפסידו אף אחד לא צייץ.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 15:23:54

https://www.youtube.com/watch?v=BGTIq4yO-og
זה בא לו בטבעיות, אפילו כשהיה שחקן משלים, קל וחומר כמאמן של אלופה 3 פעמים

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 15:35:40
Reply to  דה שוט

כן, זה נקרא חוש הומור. כדאי שתמצא אחד או שתשכור.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 15:43:52
Reply to  דה שוט

אני אנסה, רק לך יש… (ולסטיב קר)

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 15:46:03
Reply to  דה שוט

סבבה, בוא תמצא עוד אחד כאן שחושב שהוא דיבר ברצינות בסרטון.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 15:57:17
Reply to  דה שוט

https://youtu.be/hVLZqdXzGvw
כפי שאמרתי, זה בא לו טבעי, כאן זה אפילו לא מצחיק

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 16:02:20
Reply to  דה שוט

אתה באמת חושב שהוא רציני? אתה לא מבין מה זה הומור עצמי?

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 16:46:16
Reply to  דה שוט

ברור שאני יודע שהוא צוחק!!! כמה גולם אני נראה לך?!
אלה דוגמאות למושג "זחיחות", במקרה השני זה אפילו מביך, לא מצאתי את הראיון עם הקפיץ.
אני רואה שאתה לא מבין עד הסוף אז איאלץ להסביר אחד לאחד (שונא את זה).
המקרים הבאים הם דוגמאות לזלזול, זחיחות, התנשאות והתחכמות:
– כשאתה עונה בבדיחה לשאלה רצינית (פופ עשה מזה קריירה, אני בטוח שהוא מצטער על זה עכשיו, בעיקר אחרי פטירתו של פיט סאגר, אבל זה נושא אחר שידרוש ממני להסביר לך על פני עשרה עמודים)
– כשאתה מביא אתך מישהו (ילד) או משהו (קפיץ) לראיון רשמי
– כשאתה נותן לשחקן לאמן במקומך
– כשאתה "מחמיא" באמצעות לעג (הוא אפילו התנצל און-ליין בפני גרין)
.
אסיים בהערה פילוסופית, מקווה שתבין, אם לא – לא נורא, תוסיף לי את זה לרשימה: האנשים הכי מתנשאים מוכנים רק להצחיק אחרים, ולא מוכנים שיצחיקו אותם; כשמישהו אחר מנסה להצחיק אותם – זה נחשב בעיניהם כחוצפה, הם לא מוכנים לקבל את זה. האנשים הצנועים צוחקים מכל הלב. ניחוש פראי – סטיב קר מהסוג הראשון (תאכלס, הכל כאן זה ניחושים, אנחנו לא באמת מכירים אותם).

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 17:01:24
Reply to  דה שוט

אני לא חושב שהומור עצמי הוא זחיחות. סטיב קר עונה הרבה בהומור ואז ממשיך לתשובה רצינית. כבר אמרתי לך לא פעם שלא סתם הוא נבחר כמה פעמים כחביב העיתונאים המסקרים. זה בגלל שהוא לא מתנשא לא זחוח אלא קשוב וענייני ו…בעל חוש הומור מפוקח.
אתה יכול להמשיך ולדחוף פרשנויות לכל מקום אבל לפחות האנשים הרלבנטים שאיתם הוא באינטראקציה קבועה מבינים אחרת.

Ljos
Ljos
01/06/2019 17:04:27
Reply to  דה שוט

רק מתערב טיפה כדי להגיד שבדיוק להיפך. הומור עצמי כמעט במאה אחוזים מגיע מהכיוון ההפוך לחלוטין להתנשאות או זחיחות.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 17:20:58
Reply to  דה שוט

+ 1
מקבל חלקית, יכול להיות שאני טועה, עיקר דברי לא היה נגד קר, התכוונתי שהשנאה ל-ג"ס, אם היא קיימת, הייתה עוד לפני דוראנט והיא לא רק בגללו. את מיאמי של ג'יימס לא שנאו ככה (לפחות ככה נראה לי). כפי שאמרתי בתגובה המקורית – סטיב קר מאמן גדול וסטף קרי שחקן ענק, אני מאוד אוהב לראות את הכדורסל שלהם.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 17:28:48
Reply to  דה שוט

יוס – לצערי הפעם אתה הפוך – צריך הרבה ביטחון עצמי בשביל הומור עצמי, כמו שווידוי – למשל – הוא בעצם תוכחה.

Ljos
Ljos
01/06/2019 17:34:44
Reply to  דה שוט

לך תשאל את כריס פארלי, רובין וויליאמס, ג'ים קארי, האנה גטסבי (שהמופע האחרון שלה מדבר בדיוק על זה) ובערך כל קומיקאי אי פעם.
אני אחכה.
הומור עצמי מגיע ממקום של נחיתות. של פגיעה וחשיפה עצמית. ממקום של חוסר ביטחון משווע אם אתה לא מאמין להם, תסמוך עליי, יש לי הרבה ניסיון בנושא.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 17:39:31
Reply to  דה שוט

חתיכת מתנשא…

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 17:42:47
Reply to  דה שוט

דה שוט – גם אני חושב שהדנאה התחיחה קודם לדוראנט. כמו שכתבתי, כל מה שנחשב לשמחת חיים שנה קודם תורגם לשחצנות וסחיחות ברגע שהגיעו ניצחונות בכמויות.
מה שמפריע לי זה שאתה מנסה לעשות מקר איש קטן ממה שהוא. אחד שהיה צריך לבנות את עצמו מכלום ותמיד מודע לעצמו ולמאיפה הוא הגיע. כשאני אומר כאן כלום הכוונה מבחינה כדורסלנית.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 17:51:50
Reply to  דה שוט

גילרי – אני משחרר בעניין קר, באמת לא יודע עליו הרבה, הכנסתי אותו בתוך מכלול השחצנות של הלוחמים, אין לי משהו אישי נגדו (למרות שהוא חתך את כספי כי… אתה יודע…), יכול בהחלט להיות שאתה צודק בעניין שלו.
יוס – אנשים לא מודעים לזה בכלל, אבל הומור עצמי הרבה פעמים פוגע בקהל (גם קהל ספונטני); כמישהו יורד על עצמו, הוא מאתגר את אלה שכמותו, שלא לומר יורד גם עליהם (נשוי על נשואים, בודד על בודדים, קרח על קרחים, שמן על שמנים, גזען, רמאי, עלוב נפש, פחדן, מעדה זאת או אחרת – כל דבר).
כנ"ל לגבי וידוי – הווידוי מעמיד במבוכה את השומעים, זה בולט למשל בוויידויים של ז'אן ז'אק רוסו (משום מה יש לי הרגשה שאתה יודע על מה אני מדבר) – הוא אומר לקוראים – אני כזה וכזה, רשע, חוטא, שפל, סוציומט, אכזרי – הכל – ואז מגיעה השאלה הלא כתובה: ומה אתכם? אתם יותר טובים ממני?
כשאייל ברקוביץ' אמר שכשהוא על הספסל הוא מייחל להפסד קבוצתו – את מי הוא חשף באמת?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/06/2019 17:55:00
Reply to  דה שוט

וואי כמה שאתה נסחף.

Ljos
Ljos
01/06/2019 18:01:42
Reply to  דה שוט

ברקוביץ' חשף רק את עצמו.
אבל אני לא מבין בכלל איך מה שאתה כותב קשור לנושא.
כל הומור צוחק על מישהו או משהו. כשאני יורד על עצמי, כשרובין וויליאמס ירד על התמכרויות, כשכל קומיקאי של הומור עצמי יורד על עצמו, הוא מחטט הפצע האישי שלו. הוא פוגע בעצמו כדרך להתמודד עם הבעיה שהוא רואה בעצמו. לא דרך חכמה במיוחד, כי לא מטפלים בבעיה ובדרך כלל פוצעים עוד יותר. לכן הרבה קומיקאים בסופו של דבר פוגעים בעצמם. אין פה שום שמץ של התנשאות, זחיחות או תוכחה. רק שנאה עצמית בריאה
שוב, אני ממליץ על המופע האחרון של האנה גטסבי. ספוילר קטן אבל חשוב: בסופו היא פורשת מהומור עצמי בגלל הנזק שזה עושה לה.

דה שוט
דה שוט
01/06/2019 18:54:07
Reply to  דה שוט

גילרי צודק – לגמרי נסחפתי. אני פורש בשפל 🙂
יוס – מבטיח לראות את המופע של גטסבי

Berch
Berch
01/06/2019 14:59:13

איך אמרו אנשי קינגס לאנדינג כשראו בעיינים את האוייב מהצפון – "דבר כזה עוד לא ראינו"…..
לא יודע אם זו האווירה החיובית בקנדה, חוקי הקנאביס המקלים או העובדה שקר ואי אפשר ללכת לים (ונשאר רק להתאמן) אבל הצליחו בטורונטו לייצר משהו מיוחד
🙂

Adisu33
Adisu33
01/06/2019 15:46:05

לא אדון גרין,השנאה הגיע אחרי התחנונים שלך לדוראנט במגרש החניה.
שונאים את הקבוצה בגלל שדוראנט הרס את התחרותיות בליגה
שונאים את הקבוצה כי דוראנט עשה את המעשה הכי עולב של ספורטאי .

ברבור שחור
ברבור שחור
01/06/2019 17:14:09

כולם פה זוכרים שממשחק מס 1 בסדרה לא ניתן ללמוד על המשך הסדרה ?

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2019 18:09:08

תודה על כמה דיוניטם מעניינים

זיו פנמה
01/06/2019 18:14:35

בכל קונסטלציה שהיא, בכל שעה משעות היום – אני תמיד בוחר את גרין לחמישייה הראשונה שלי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/06/2019 19:16:34

מעולה, תודה רבה

נתן
נתן
01/06/2019 19:42:56

רעיון מעניין של ביל סימונס: אם היה סיכוי שדוראנט יהיה בריא בגמר, היו משאירים אותו באוקלנד כדי שיבריא וינוח, במקום לטלטל אותו לטורונטו.
זה שהוא נסע עם הקבוצה, וגם לא שיחק, מראה שלא מאמינים שיוכל לחזור בגמר.

אור
אור
01/06/2019 20:05:52
Reply to  נתן

לי זה נשמע כמו אינדיקציה לכלום

נתן
נתן
01/06/2019 22:12:37
Reply to  אור

כן, אבל כשאתה מדבר שטויות אתה לא מסכן שום מוניטין, והוא כן, לכן אני נוטה יותר להתחשב בדעתו.

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2019 23:37:38

SON…עוד טיפונת היה פנדל!!!

מנחם לס
מנחם לס
01/06/2019 23:39:41

חשבתי שאני בכדורגל…

סגירת תפריט
77
0
Would love your thoughts, please comment.x