טור ההופס של מנחם לס ליום ד'

שאלות לקבוצות (2)

אני ממשיך עם הטור השני שהוא שאלות ובעיות עם הקבוצות נכון להיום. אני – ואתם בתגובות – נשאל שאלות ונציע הצעות אם יבוא לנו.

 

שרלוט

 

 

 

 

 

כולנו הרמנו גבה כששרלוט בחרה בקודי זלר בבחירה 4. על הלוח היו נרלנס  נואל מקנטקי, וה-SHARPSHOOTER בן מקלמור מקנזס, ושרלוט בובקאטס – הורנטס מהעונה הבאה – כבר החתימה את אל ג'פרסון מיוטה וג'אש מקרוברטס, ה-JOURNEYMAN הגבוה לשנתיים עבור 6 מיליון, ויש להם את בחירת הלוטרי (מס' 7) מהשנה שעברה, בן ה-20 ביסמאק ביומבי שהראה כבר ניצוצות של מצויינות כמגן הקרש בהגנה ובהתקפה. אז מה פתאום זלר כשמקלמור יושב מחכה?

למה? נסו את קובי זלר הקולע 16.3 נק' למשחק עם 9.8 ריב', ומסיים כשחקן מס' 1 בליגת הקיץ (טוב, אולי מס' 2 לקלי אוליניק שהסלטיקס בחרה; עניין של טעם וריח).

אז מה קורה שרלוט? את מתכוננת לעלות עם אל ג'פרסון ב-5 וקודי זלר ב-5? אני מאמין שלפחות במשחקים הראשונים זה יהיה ג'פרסון ב-4 וביומבי ב-5. נחכה ונראה. בכל מקרה, נראה לי ששרלוט די מסודרת בפרונט קורט. אפילו עלייה של ג'פרסון ומקרוברטס לא תפתיע אותי ביותר. מעניין מה שרלוט מתכננת.

 

שיקגו

 

 

 

היי, שיקגו, WHAT'S  HAPPENIN'?

דרק רוז חןזר מפציעת ה-ACL ויש להם קבוצה-קבוצה. אולי אפילו קבוצה ללכת לגמר המזרח. ואולי אפילו לנצח אותו.

השאלה שלי היא אם לו דנג יהיה בקבוצה.

הנה מה שנציגי הקבוצה אמרו לשיקגו טיימס:

We see Luol as a valuable member of this team moving forward, so the window is open to talk about an extension. We’ve had some conversations. Whether something gets done, I don’t know. But whether it’s this summer or next summer, those are conversations we’ll continue to have.

לואל היה אחד מהשמות שצצו כל הזמן – ועדיין צצים – בקשר לטרייד. למה? כי הוא יקר מדי, והם גילו כוכב חדש, ג'ימי בטלר, צעיר שיכול להחליף את לואל מבלי לאבד צעד, ואולי אפילו להרוויח אחד או שניים. מצד שני תתארו לכם STARTING LINEOP של יואקים נואה- קרלוס בוזר-לואל דנג-ג'ימי בטלר-דרק רוז…SCARY ממש. אני כאוהד מיאמי, הבולבול מתחיל לרעוד לי. בקבוצה יש רצון להשאיר את לואל אבל החוזה נשאר בלתי חתום. אז מה שיקגו? את הולכת עם או בלי הסודני? יש לך את מייק דנליבי, טאז' גיבסון, נאצר מוחמד,  קירק היינריך, ו-14 מיליון ללואל דאנג – והוא דורש CONTRACT EXTENSION. ה-14 מדרדרים שינה בשיקגו ועדיין לא אמרו לו "כן" על הארכת חוזה. מה הם יעשו? 

 

קליבלנד

 

 

פתאום ישנה ילדה חדשה בשכונה שעושה רעש.

מי שלא יודע שהשאלה שלי היא ביינום גם לא יודע שקייט ילדה בן לפני יומיים במשקל 8.4 פאונדס.

האם הוא ישחק? כמה ישחק? כמה טוב ישחק? האם הוא יכול לעשות מהם קבוצה של ממש? ב-8 שנות קריירה הוא החמיץ 248 מ-640 משחקים אפשריים. הניתן לסמוך על דבר כזה? כשהוא בריא, הוא אחד הסנטרים הטובים בליגה, ואפילו אריה מליניאק יודע זאת. אבל איך דואגים שהוא יישאר בריא? הוא יותר FRAGILE ממנורת קריסטל. הוא אומר "כן, בואי הנה!" לפציעה המחפשת קרבן. פציעות הם כנראה של המשפחה של קליבלנד, ואם אתם לא מאמינים לכו וחפשו כמה אנדרסון וורג'או שיחק בעונה שעברה. ZERO! גם קיירי אירוינג החמיץ 59 משחקים. אפילו הרוקי דיון ווייטרס החמיץ 21.

אפילו בחירת הדראפט מס' 1 שלהם אנטוני בנט עבר ניתוח בכתף לא מכבר. אגיד לכם סוד: קח את כל פצועי קליבלנד ותוכל ללכת לאליפות עם סכוי לא רע. אבל כמובן כשהם בריאים, ובקליבלנד זוהי שאלה  של חיים ומוות. אז השאלה שלי לקליבלנד היא מה היא מתכוננת לעשות עם ביינום. כמה לשחק איתו? איך לשחק איתו? יחד עם וורג'או כצמד מגדלים, או לשמר אותו שיעלה מהספסל, בתקווה שהברזילאי בריא מספיק לעלות בחמישייה? שאלות, שאלות, שאלות.  הייתי מת לדעת את התשובות.

החמישיות שלי – בחירותי לאתגר יום ג'

אטלנטה : החמישייה שתעלה במשחק הראשון:

PG: Jeff Teague

SG: DeMarre Carroll 

SF: Kyle Korver 

PF: Paul Millsap

C: Al Horford

 

ידענו שאטלנטה החליטה לחפש לעצמה דרך חדשה, והיא עשתה זאת. פול מילסאפ הוחתם למלא את המשבצת הריקה שהשאיר ג'וש סמית', והיה זה ממש  מהלך גאוני של המנכ'ל דני פרי. לקבל שחקן בסדר גודל שלו לשנתיים עבור 19 מיליון זו מציאה. צורך אחר היה השוטינג גארד, וההחתמה של  דמר קרול היא פתרון טוב מאד למרות שהוא היה מעדיף לשחק סמול פורוורד. אבל אין דבר קל יותר בכדורסל מאשר לסמול פורוורד המסוגל להשחיל את העור לעבור למספר "2".

 

******************************************

 

 

טורונטו : החמישייה שתעלה במשחק הראשון:

 

 

PG: Kyle Lowry 

SG: DeMar DeRozan 

SF: Rudy Gay 

PF: Amir Johnson

C: Jonas Valanciunas

 

ישנם בטורונטו שלא אהבו את הטרייד שהעביר לניו יורק את אנדרה ברגנני, ובזכותו הרפטורס קיבלו את אמיר ג'ונסון, הפאור פורוורד. לטורונטו ההחלפה עושה הרבה טוב. אמיר ג'ונסון עשה קרייר-היי של 10.9 חיצים ו-7.8 קרשים בעונה שעברה, והעונה כמספר 4 ליד ג'ונאס וולנצ'יונאס המשתפר, מספריו יעלו ל-15 ו-10-11. רודי גיי יעלה כמספר 3 כשהשוטינג גארד שלו הוא דמר דרוזן שהיה מספיק טוב להיבחר לסגל נבחרת ארה"ב כשוטינג גארד. פתאום לטורונטו ישנה חמישייה לפלייאוף, אם  קייל לאורי, דמר דרוזן ורודי גיי יצליחו לשתף פעולה!

 

************************

 

 

יוטה:  החמישייה שתעלה במשחק הראשון

 

PG: Trey Burke 

SG: Alec Burks 

SF: Gordon Hayward

PF: Derrick Favors

C: Enes Kanter

 

קשה יהיה להתרגל ליוטה ללא אל ג'פרסון ופול מילסאפ, אבל זה טבע הביזנס הזה הנקרא כדורסל מקצועני. במקומם יעלו שני הצעירים דריק פייבורס ואנס קנטר, ומאחור יוביל אותם הרוקי טריי בורק כפוינט גארד. גורדון הייווארד תפר לעצמו את המשבצת השלישית בחצי השני של העונה. כמובן שהשאלה היא כיצד הרוקי טריי יצליח לנהל את הקבוצה אבל אני מאמין שהמושכות יהיה בידיו כבר מההתחלה. במשבצת  השנייה יקבל צ'אנס איש השנה השלישית אלק בורקס שקלע בעונה שעברה 7.0 ב-16.8 דקות משחק.

הם נראים בוסריים על הנייר, וזאת תהיה אחת הקבוצות המעניינות לחזייה העונה.

*********************************************

אתגר ליום ה': החמישיות הפותחות של בוסטון, דטרויט, וושינגטון

**********************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. אני חושב שהקאבס היוצריכים לעשות טרייד על וארזאו עונה שעברה כשהמניע שלו היתה בשיאה. זה גם מה שהם צריכים לעשות העונה: לחכות שהמניה תעלה שוב ולנסות לגנוב איזה ג׳ף גרין שכזה.

    בוסטון: רונדו לי וואלאס גרין וסאלינגר/באס
    דטרויט: סטאקי, נייט, סמית, דראמונד מנרו
    וויזארדס לא זוכר את השינויים שלהם הקיץ.. מאחורה יהיו וול וביל וזה מה שחשוב

  2. שארלוט – כתבתי זאת אתמול, ואחזור על עצמי בקצרה. אני באמת לא חושב שיש סיבה כלשהי שזלר לא יעלה כבר עתה בחמישייה עם ג'פרסון וייצור איתו קו קדמי גבוה, כאשר ביומבו יוכל להיות מחליף יעיל לשניהם.

    בולס: לדעתי מוקדם מדי לקבוע האם הבולס הולכים לאיים על התואר התעלומה הגדולה היא דריק רוז. אנחנו לא באמת יודעים איך הוא הולך לחזור והאם הוא מוכן לקאמבק לא רק פיזית, אלא בעיקר נפשית.

    קאבס: מלבד החתמת ביינום והבחירה המוזרה (לדעתי) בבנט, הצעד החשוב ביותר שהם עשו הוא סיום ההתקשרות עם ביירון סקוט. אני שמח שוויטרס נשאר בקבוצה וימשיך לקבל קרדיט, הוא שחקן מצוין. ג'ארט ג'ק יעשה את העבודה כשקיירי ייפצע, והקאבס צריכים להגיע השנה לפלייאוף.

  3. בוסטון-רונדו, ברוקס, וואלאס, גרין, סולינג'ר.

    דטרויט-נייט, פופ, סמית', דרומונד, מונרו

    וושינגטון-וול, ביל, פורטר, ווסלי, ננה

  4. וושינגטון , וול ,ביל, פורטר, ננה ,אוקפור,
    דטרויט: ,קנטביוס, סינגל, סמית ,מונרו ,
    בוסטון , רונדו ,ברוקס ,גרין, סאלינגר ,אוליניק

  5. לא הבנתי אם דנג חתום או לא בשיקגו? הייתי ממש רוצה לראות אותו בממפיס הוא תפור על המידות של הקבוצה הזאת.

  6. בוסטון: רונדו, בראדלי, ג׳ף גרין, האמפריז, אוליניק.
    וושינגטון: ג׳ון וול, בראדלי ביל, פורטר, אוקפור, ננה.
    דטרויט: נייט, סטאקי, סמית, מונרו, דראמונד.

  7. דנג חתום בשיקגו עד סוף השנה. השאלה היא האם להאריך לו את החוזה, לעביר אותו בטרייד או לסיים איתו את השנה ולהסתכן לעבד אותו כשחקן חופשי.

  8. מיקי אתה צודק ! דנג בממפיס והיא קונטנדרית פשוט שחקן מושלם בשבילה
    טרייד של טיישון + שחקן מקצה הסגל תמורת החוזה הנגמר של לואל דנג וממפיס יכולה להתחיל להסתכל גבוה מאוד ולהגיע לגמר בזכות ולבחסד של פטריק בברלי

    1. ולמה ששיקאגו יעשו את זה? להעביר אול-סטאר עבור שחקן גמור?
      הוא אולי מתאים אבל הוא לא השחקן שממפיס צריכה, לדעתי הם חייבים קליעה, מישהו שיהיה איום מבחוץ וגם יכול להתפוצץ מדי פעם.

    2. שיקגו לא תוותר על דנג בלי תמורה ראויה, גם אם הוא יקר וזה.
      אבל אולי יש כאן מקום לטרייד שמערב קבוצה שלישית…
      אני לא טוב בהשערות מהסוג הזה, אז אתם מוזמנים 🙂

  9. דנג הוא לברון-סטופר מצוין, שחקן התקפה קבוצתי ומצוין מכל טווח. פיזי, גוף טוב, ויש לו מהכל. הוא אולי לא שווה את החוזה הגבוה מאוד הזה, אבל הוא שווה את ה11 ככה, ובשביל עוד כמה מליונים ״לזרוק״ לא שווה לקחת את הסיכון לאבד אותו.

    ולמה לעזאזל הרכבת ביטלה את הרכבות לצפון להשבוע?! אני באוטובוס מתל אביב לחיפה כבר שעה.. שגם לתל אביב לקח לי 3 שעות להגיע רבעק..

    1. פדרו יקר

      תגיד תודה שיש בכלל רכבת

      בימיי, לפני מלחמת לבנון הראשונה, היינו מקבלים אחרי אימון קיץ בגולני הסעה מפיזדיולוך אי שם בתקוע לחיפה ואז טרמפים עד הגליל לקיבוץ שבגבול הצפון.

      הכל עניין של פרספקטיביות בחיים ואם היית כאן וחייל אמריקקי הייתי מברך אותך כמנהג המקום: ט'נק יו פור יור סרוויס!

  10. אם שיקגו תוותר על דנג, הסיבה היחידה היא כלכלית.

    מקצועית, קבוצה שמשחקת במזרח ויודעת שהיא צריכה לעבור דרך לברון כדי שיהיה לה סיכוי לתואר, לעולם לא תוותר על שחקן כמו דנג, מה גם שבאטלר הראה השנה שהוא יכול לשחק מצויין בעמדה 2.

    שיקגו צריכה למצוא דרך להשתמש בנכסים ה"זולים" שלה (בחירת הדראפט הלא מוגנת של הבובקטס ב 2016, הזכויות לניקולה מירוטיץ') – כדי להיפטר מהחוזים שמעיקים עליה כלכלית – בוזר, או לפחות גיבסון.

    לעונה הבאה, הם לא יעמדו בנטל הכלכלי אלא אם כן משהו יקרה בחזית הזו.

    ואם לא תהיה ברירה, אז בהחלט יכול להיות שהם יאלצו "להטריד" את דנג (אולי בחבילה עם גיבסון).

    אבל בלי שום ספק, העדיפות העליונה היא לשמור עליו.

    פשוט לא יכול להיות שקבוצה שרואה את עצמה רצינית בכוונות שלה להדיח את מיאמי, תוותר על דנג.

    אפילו נואה הנהדר הוא פחות חשוב לסיכוי של שיקגו לעבור את מיאמי מדנג.

    שיקגו צריכים לעשות כל מה שהם יכולים כדי להשאיר אותו.

    לטובתם אני מקווה שהם יצליחו, כי המצב בגזרת השכר ממש לא פשוט.

  11. לגבי אטלנטה – קארול הוא לא 2.

    גם אם זה יהיה ההרכב – קורבר ישחק בעמדה 2, וקארול ב 3.

    לדעתי, מי שיפתח בעמדה 2 יהיה או ג'נקינס או לו וויליאמס.

    ביינום יעלה בחמישייה של קליבלנד אם יהיה בריא.
    גם הוא וגם ורג'או משחקים עבור החוזה הבא שלהם, אבל אנדי הוא שחקן קבוצתי במהותו, וביינום הוא פרימדונה שחושב קודם כל על עצמו.
    מייק בראון לא צריך את הבעיות שיווצרו לו אם יחליט להעלות את ביינום מהספסל – בטח לא בקבוצה כל כך צעירה.
    ורג'או יקבל את זה הרבה יותר טוב.

    ברור שיש עומס בקו הקדמי של קליבלנד, אבל יש להם לפחות חצי עונה לעשות נסיונות ולקבל החלטות עם מי הם רוצים ללכת לטווח ארוך, ואז לעשות טריידים על האחרים אם לא יהיו בעיות של פציעות וכו'.
    הסיבה שהפציעות הן ממש לא ביג דיל היא שמדובר על שחקנים שממילא לא חתומים אחרי העונה הזו, ולקליבלנד תהיה אפשרות שוב לרדת מתחת לתקרת השכר.

    לדעתי – אם הם בריאים – ביינום ובנט פותחים ב 5/4.

    אם תומפסון יפתח, זה רק כדי לא לפגוע בערך שלו לטרייד שיבוא יותר מאוחר…

    קליבלנד היא גם מועמדת רצינית לטרייד עבור לואל דנג אם יהיה כזה במהלך העונה.
    הבולס לא ישמחו לראות אותו שם, אבל קליבלנד היא אחת הקבוצות הבודדות שיכולות להציע לשיקגו גם את החיסכון בכסף (שהוא הסיבה היחידה שעשוייה לגרום להם להיפטר מדנג), וגם שחקנים אפקטיביים ו/או צעירים.

    טורונטו יהיו קבוצת פלייאוף העונה, ויפתיעו הרבה אנשים, אבל אני לא מבין את הקישור שעשית בין הטרייד של ברניאני לבין אמיר ג'ונסון.
    אין שום קשר.

    מה שישאר לרפטורס מעסקת ברניאני זה את סטיב נובק שיתן את מה שרצו ואף פעם לא קיבלו מקלייזה.

    1. למה שטורונטו יהיו קבוצת פלייאוף? המזרח רק התחזק ומי יסחוב אותם לפלייאוף? רודי גיי? דמאר דרוזן? משניהם אני לא תופס. אפילו לאורי שהראה ניצוצות לפני שנה וחצי נראה שנה שעברה כרכז מספר מהעשירייה השנייה בליגה.

        1. מיאמי, ניקס, אינדיאנה, שיקאגו, נטס, קליבלנד יגיעו לפניהם כמעט בוודאות.
          לדעתי אפילו בוסטון, אטלנטה ווושינגטון יותר טובים מהם. יש את עניין הדראפט אבל אף אחד לא יודע מי יעשה טנקינג ומי לא.

  12. לחיימק'ה פרצופו המכוער של וייד הוא פשוט בבואה של פרצופה של מיאמי המושחתים.
    החל מן האיחוד המזוייף בין 3 המוסקטרים בראשות ריילי,
    עצוב שהדוק תומך בקבוצה שכזו,אבל לא מפתיע

    1. אין לי בעיה שאתה לא מחבב את מיאמי,אבל אתה סתם מלכלך על וויד בלי לדעת פרטים.
      הוא משלם לה כול חודש 25 אלף דולר מזונות והילדים נמצאים בכלל אצלו, הבעיה שהיא מכורה להרואין והבנתי שיש לה גם בעיות נפשיות כאלו ואחרות, מחוץ למגרש נראה שהוא מתנהג למופת ולוקח ברצינות את עניין האבהות.

      1. מסכים לגמרי. לא מכיר את ווייד מחוץ למגרש אבל בהחלט נראה שהוא אבא שמבין את המשמעות, אבל בעיקר לא נראה לי הוגן להחליט עליו מיד איזה בנאדם הוא.

      2. מסכים לגמרי. לא מכיר את ווייד מחוץ למגרש אבל בהחלט נראה שהוא אבא שמבין את המשמעות, אבל בעיקר לא נראה לי הוגן להחליט עליו מיד איזה בנאדם הוא.

  13. ג'פרסון ומקנגאטס בפרונט בחמישייה?? גוש מקרוברטס שחקן בינוני, מוגבל לספסל ותו לא.

    קודי זלר מהר מאוד יהיה בחמישייה ואיפה שיותר נוח לו, לדעתי בסנטר כשאל ג'פרסון בפאוור.

  14. סיום משחק מדהים שלא נראה כמו משחק הכנה אגב ליון הייתה הקבוצה שתמודדה מול הפועל בחנוכה לפני 3 שנים ששמה ערן זהבי נתון את המספרת (שאגב זכתה באחד מ10 השערים הגדולים של אותה עונת ליגת אלופות} בדקה 90 אבל 2 דקות אח"כ ספגו מליון את השני והחמיצו את העליה ההיסטורית לרבע גמר ליגת אלופות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט