העולם מתחלק לשני חלקים לפני הפיינלס: אלו שחושבים שגולדן סטייט פייבוריטית ואין אפילו למה לנסות לפרשן את הסדרה המתקרבת, ואלו שחושבים שגולדן סטייט תיקח ועדיין אפשר לנסות ולהבין מה הולך לקרות שם.
אני בהחלט משתייך לחבורה השנייה ובתור אחד שמחזיק בזכות התאורטית להיות שם במשחק 7 בטורונטו הייתי שמח לראות את הסדרה הזו הולכת עד הסוף.
האם זה יקרה? כנראה שלא, מוכן לתת לכם את ההימור שלי כבר עכשיו, גולדן סטייט בשישה משחקים.
לפני שנסביר קצת מה טורונטו צריכה לעשות כדי לתת פייט למפלצת מגולדן סטייט קבלו כמה אנקדוטות שהופכות את הגמר הזה לפיקנטי. ניק נרס מגיע לגמר הזה כמאמן "רוקי" ומולו מתייצב סטיב קר שגם הוא הגיע למעמד הזה של הפיינלס לראשונה כרוקי. למעשה ניתן להגיד ששני המאמנים הללו מעולם לא אימנו בעונה בה הם לא הגיעו לפיינלס 😉

בחירות גבוהות בדראפט בדרך כלל מנבאות הצלחה בקריירה, השחקנים שנבחרים בחלק הגבוה של הדראפט מקבלים גם משכורות גבוהות יותר וכו'. בקבוצה הנוכחית של טורונטו אין אף שחקן שנבחר במקום 14 ומעלה.

מאז 1985 אז הונהגה שיטת הדראפט הנוכחית, מעולם לא הגיעה קבוצה לפיינלס בלי אף שחקן בטופ 14 עד הפעם. עד שהגיעה טורונטו.
עכשיו תגידו שהנתון הזה לא אומר כלום… דווקא פה אני לא מסכים.
כלל השחקנים של טורונטו יודעים מה זה לבוא כאנדרדוג, בלי שמצפים ממך משהו, תשאלו את דריימונד שישחק בצד השני על המקום ה-35 בדראפט ועל ההבנה שכל אותם שחקנים נבחרו לפניו ואיזו תחושה זה נותן לשחקן.
דני גרין היה צריך לשחק בליגת הפיתוח, ואן וליט כלל לא נבחר בדראפט וקייל לאורי שמע לאורך שנים שהוא אוברייטד ושהוא לא יודע לשחק. קוואי עבר ביום הדראפט לספרס כשאף אחד לא מצפה שהוא יהפוך למה שהוא היום. אולי זו בדיוק הקבוצה שיכולה לבוא מאחור עם אפס ציפיות ולעשות משהו.
גם מסאי יוג'ירי וגם ניק נרס יודעים מה זה לייצר לעצמך הזדמנויות ולהביא את עצמך לסיטואציה הנכונה כי אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילך. בשנת 2002, אחרי שחסך מעט כסף, החליט לנסוע לארצות הברית ולנסות לקבל עבודה בתחום הסקאוטינג או האימון, בעיקר חשב ללמד בקולג'. הוא גר בוושינגטון די סי בדירת סטודיו קטנה עם שותף אפריקאי שלו ומתאר שאכלו המון דגני בוקר וכמה שיותר אוכל זול שהצליחו להכין בבית, תבשילים שיכלו להחזיק כמה שיותר ימים. במהלך הזמן הזה הוא עבד עם דייויד ת'ורפ (שעבד רבות גם עם עמרי כספי) על אימון של כל מיני פרוספקטים (שחקנים) אפריקאים שרצו להתאמן בקבוצות השונות ואולי להיבחר בדראפט.
באחד הימים מסאי הסיע שחקן מסויים לאורלנדו להתאמן עם המגי'ק וביקש לשבת באימון, לא הרשו לו להיכנס. במהלך ארוחת הצהריים, אחד השחקנים שהיה אמור להגיע כמה ימים לאחר מכן ביטל את הגעתו, אחראי הסקאוטינג ניגש אל מסאי וביקש שיביא את השחקן האפריקאי שהוא ליווה גם מספר ימים לאחר מכן והפעם הם ייתנו גם למסאי להיכנס לאימון.

באותה ארוחה מסאי החליף כמה מילים עם מנהל הסקאוטינג ועם המאמן של הקבוצה דוק ריברס.
מסאי הרשים אותם בידע שלו על השחקנים באירופה והג'י אם של אורלנדו ג'ון גבריאל אמר לו שאם הוא מעוניין לעבוד באורלנדו שיתקשר אליו. יוג'ירי מתאר שהוא התקשר אליו יום יום במשך חצי שנה ולא קיבל שום תשובה. לאחר חצי שנה באורלנדו הסכימו להציע לו להיות סקאוט של הקבוצה ללא תשלום, מסאי התחיל לעשות סקאוטינג בשביל הקבוצה כאשר הוא ישן על הרצפה בחדרים של הסקאוטים הבחירים או חלק מהשחקנים.
ניק נרס סידר לעצמו את משרת האימון הראשונה שלו בג'י ליג כשהוא למעשה רואה ארינה חדשה בנויה ומתקשר לליגה ולעירייה לנסות ולסדר קבוצה בתנאי שהוא יהיה המאמן. שווה ממש לשמוע אותו מספר את הסיפור בפודקסט שהוא הקליט מוקדם יותר השנה עם WOJ אבל גם הוא מספר על שנים רבות שהוא הגיע כל קיץ אחרי סיום העונה באנגליה לנסות ולעבוד בחינם בקבוצות השונות בליגת הקיץ עד שמישהו שמע עליו ולאט לאט הוא קיבל הזדמנות. נרס הוא המאמן הראשון שעבד בG ליג ומגיע לפיינלס והראשון שזכה בG ליג עם שתי קבוצות שונות. גם ניק וגם מסאי מאמינים גדולים בלהביא את עצמך אל הסיטואציה ואז לנסות ולהפתיע ובכן הם הביאו את הקבוצה שלהם כל הדרך אל הגמר ועכשיו הם כאן.
כולם גם יכולים לחשוב על משחק "הנקמה" של קוואי בגולדן סטייט אחרי הפציעה שגרם לו זאזא פאצ'וליה בגמר המערב ואולי בדיעבד הביאה אותו לעזוב את סן אנטוניו. האם קוואי מתכנן לבוא בסערה לתפוס את טורונטו?

אני יושב עם ג'רמי, חבר שלי כאן מטורונטו ושואל אותו אם הוא הולך לגמר, הרי יש לו מנוי לעונה כולה והוא הלך להרבה מהמשחקים לאורך העונה. "החלטתי למכור את הכרטיסים", הוא מספר, "אני יושב שלוש שורות מאחורי הסל. שתי שורות לפני מכרו את הכרטיס למשחק 1 ב-15,000$ לכרטיס אז הגענו למסקנה שפשוט לא שווה ללכת".
הוא ממשיך לספר לי שהוא החליט שאם הוא מאוד ירצה ללכת הוא ימכור את הכרטיס שלו ויקנה כרטיס זול יותר לחלק העליון של האולם רק כדי להיות שם.
"זו הפעם הראשונה שהם בגמר והאוהדים פה בטירוף", מספר לי איליי, חבר אחר, "אני מבוסטון ויש לך יותר גמרים לראות באופן כללי אבל כאן הקבוצות לא מגיעות בדרך כלל לרמות האלו". הוא מוסיף ואומר שחשב ללכת עם הבן שלו אבל הגיע למסקנה שיותר זול לנסוע לאוקלנד לקנות כרטיס ולחזור מאשר ללכת כאן למשחק.
הרבה מהחבר'ה הצעירים מסתובבים כבר כמה ימים עם חיוך על הפרצוף וגם בבית הספר אף אחד לא נראה מתוסכל. אווירה כללית של אושר נסוכה על העיר כולה והשיחות הן סביב איפה כל אחד נמצא בחמישי בלילה למשחק הראשון וכמה מסכנה המשפחה שהחתונה של הבן שלה נפלה על משחק מספר 7.
חלק מהתיכוניסטים מתכננים ללכת ל-Jurassic park כדי לראות את המשחק בחוץ, הם הולכים להגיע 4-5 שעות לפני המשחק לתפוס מקום. הכרטיסים הזולים באולם הם סביב ה-1000$.
אז מה יהיו הדברים המרכזיים שכדאי לכם לראות בפיינלס הזה?
– ראשית, ובאופן מפתיע למדי, הסדרה הזו תוכרע בהגנה. ברצף של חמש השנים האחרונות גולדן סטייט הפסידה 24 משחקי פלייאוף בלבד, ב-13 מתוכם היא קלעה פחות מ-100 נקודות. הדרך היחידה של טורונטו להאריך את הסדרה היא על ידי פוזשנים ארוכים, מניעת הריצה של גולדן סטייט ומשחק על תוצאה נמוכה. אם גולדן סטייט מגיעה ל-110-120 נקודות זה די גמור.
– בנוסף בפן ההגנתי נוכל לראות בפעם הרביעית בהיסטוריה זוג שחקנים שזכו בשחקן ההגנה של העונה בעברם משחקים באותה קבוצה בפיינלס.
גאסול וקוואי זכו בפרס בעבר והם מצטרפים לג'ורדן ורודמן שעשו זאת פעמיים ופייטון ומורנינג שעשו זאת פעם אחת. בכל שלוש הפעמים הקודמות זה נגמר באליפות. אז האם ההגנה של טורונטו טובה יותר? ובכן, היא יותר טובה מכל מה שג"ס פגשה עד כה אבל הגנה שכוללת את קליי, דריימונד, איגי ודוראנט כשהוא חוזר היא אחת ההגנות הטובות בליגה והם למען האמת הגנה מאוד מפחידה כשכולם בריאים.
– זה מביא אותנו לנקודה השנייה והיא ריבאונד וגובה. הדרך הנוספת של טורונטו להאריך את הסדרה היא באמצעות שליטה בריבאונד. תיאורטית עם פסקל, איבקה, קוואי וגאסול אמור להיות שם יתרון לטורונטו ויצירת פוזשנים נוספים תהיה קריטית בסדרה. הצד השני של המטבע הוא עד כמה אתה מעוניין לנסות ללכת על ריבאונד ההתקפה ובמחיר הזה אולי לאפשר ללוחמים לרוץ.
– כולם לא רוצים לדבר על KD כי הוא עדיין פצוע ולא ברור מתי יחזור אבל כדאי לשים לב ששיא הנקודות שלו העונה (51) הגיע מול טורונטו אך מצד שני יש לציין שטורונטו ניצחה את שני המשחקים בעונה הסדירה.
– עוד נקודה שתכריע את ההתמודדות היא קשת השלוש. ואן וליט נכנס לסדרה הזו עם 14-17 מקשת השלוש בשלושת המשחקים האחרונים ואילו דני גרין נכנס עם אחוזי השלשות הטובים ביותר בהיסטוריית הפיינלס לשחקן עם מעל 50 זריקות (52.2%). בצד השני יחכה סטף שבמרחק שתי שלשות בלבד מלהיות הראשון בהיסטוריה עם 100 שלשות בפיינלס ובמרחק חמש ניסיונות לשלוש מלהיות השחקן עם כמות הניסיונות הגדולה ביותר לשלוש בהיסטוריית הפיינלס. הרפטורס לא צריכים לנצח את המאבק על קשת השלוש אבל אם הם יפסידו רק ב-3-4 שלשות לערב הם יכולים להשלים את הפער דרך המיד ריינג' והטבעת.
– עבירות, עבירות, עבירות. המשחקים העונה בפלייאוף שהיו קשים יותר לגולדן סטייט היו כאלו שבהם סטף היה בבעיית עבירות. בצד השני של אותה משוואה גולדן סטייט עם כמה מהקלעים הטובים ביותר בליגה מהקו. הדבקת עבירות לסטף ודריימונד והימנעות משליחה לקו היא קריטית בכל סדרה אבל במיוחד בגמר שכזה.
– גולדן סטייט ניצחה לפחות משחק חוץ אחד ב-22 הסדרות האחרונות שהיא שיחקה. זה אומר שטורונטו צריכה או לשבור את ההיסטוריה הזו או לנצח בחוץ. זה גם הופך את יתרון הביתיות לחשוב מאוד וטורונטו יילחמו להגיע למשחק שלוש בשיוויון לכל הפחות.
– הפעם האחרונה בה קבוצה ניצחה פיינלס בפעם הראשונה בה היא הגיעה למעמד הייתה ב-2006 אז מיאמי ודאלאס הגיעו שתיהן לראשונה למעמד ומיאמי גם זכתה. טורונטו תנסה לעשות את הבלתי ייאמן הפעם כשרק לקאבס של עונה שעברה נתנו בוואגס יחסים נמוכים יותר לזכייה בעשור האחרון.
אז לסיכום… הרפטורס צריכים להיות במוד על טבעי, לקוות שדוראנט לא יחזור במהרה ושסטף לא ייתן סדרה טובה.
גולדן סטייט? פשוט לא לפשל… לא סתם חגגו בטורונטו את העלייה לגמר כמו זכייה בגביע עצמו.
אולי גם הם מבינים שזו התקרה הנוכחית או לפחות כך הם רוצים לספר לכולנו לפני שהם מסתערים על טריטוריה חדשה ולא מוכרת.

פריוויו נהדר הילל, שאפו!
טורונטו אלופה – אם צריך לבחור בכמה משחקים אגיד 5, או 7. כנראה 5.
..
מעולה, הילל!
.
קרי וקאוויי. אני משוכנע שהם יהיו נהדרים בסדרה. ה-2 בכושר מטורף לאחרונה, ולכן אני גם משוכנע שאחד מהם זוכה בפיינלס MVP.
.
אבל –
.
לטעמי, הסדרה הזו תוכרע לא על ידי קרי או קאוויי,
אלא על ידי X פקטור כלשהו. כאלו הן סדרות צמודות.
.
בסדרה של גולדן סטייט מול יוסטון זה היה איגודאלה שהיה ה-X פקטור, כאשר הוא מנצל את תשומת הלב שמשכו קרי ודוראנט בשביל לסיים את הסדרה עם 13.5 נקודות למשחק, כמעט 60% מהשדה, כמעט 50% מהשלוש.
.
ב-4 הניצחונות הרצופים של טורונטו מול מילווקי אלו היו ואן וליט ופאוול שפרחו מתשומת הלב שקאוויי קיבל, כאשר ב-4 משחקים אלו ואן וליט קולע 15 שלשות מ-25 ניסיונות, ולפאוול 13.5 נק' למשחק.
.
מי יהיה ה-X פקטור בפיינלס?
אני יודע על מי אני מהמר. דני גרין.
כולם זוכרים את החשבון שיש לקאוויי מול גולדן סטייט. גרין שיחק בכל משחקי ההפסד, כאשר הוא מסיים את הסדרה עם 11 מ-31 מהשדה.
עד כה יש לגרין פלייאוף רעים במיוחד. 6.8 נק' למשחק, 44% אפקטיבי.
אבל –
בעונה הרגילה היו לו 10 נק' למשחק, 45.5% מהשלוש, 62.2% אפקטיבי.
מול גולדן סטייט היו לו 14 למשחק, 4.5 רב', 4 אסיסטים, 35.5% מהשלוש, 62% אפקטיבי. והכי חשוב?
הגנה איכותית, מהסוג החונק, מהסוג שגורם לקליי להראות כמו בן תמותה.
.
אז כן, הוא בתקופה לא מדהימה, יש לו עד כה בפלייאוף 27 שלשות מ-86 ניסיונות.
הניחוש שלי הוא שהסטטיסטיקות, טבען להתיישר. והמאצ' אפ של גולדן סטייט מול טורונטו, בדגש על הצד ההגנתי, ישאיר אותו עם מבט פנוי מהסוג שיקפיץ את אחוזיו שוב למחוזות השיא בו הוא מחזיק בפיינלס.
אמרתי אחרי משחק 5 מול מילווקי שגרין חייב לפחות משחק אחד של התפוצצות והימרתי שזה יהיה במשחק 6 אך זה לא קרה והוא ממשיך בחושך קליעה.
אני בדעה שלך ,גרין הוא הx פאקטור בגמר הזה ויש לי תחושה שהוא יתן גמר מצויין והשלשות שלו יצללו סופסוף פנימה.
הוא גם זה שלדעתי יהיה על קליי בכדי לשמור על רגליים טריות של קוואי בשביל ההתקפה (לפחות עד לרבע האחרון של משחקים ששם כנראה קוואי יצא למעצר של אחד מהבראדרס).
ממה שראיתי הוא היה לא מדהים רק בסדרה מול מילווקי וסולידי למדי בשתיים האחרות.
"פשוט" צריך לקלוע באיזור ה40% את השלשות שלו….
יש 2 סוגי אנשים בעולם
המטומטמים, ואלו שחושבים שהם לא….
איך אמר מנחם לפני כמה שנים שהשכל עוד עבד. השופט יזרוק את הכדור באוויר … ואלוהים גדול.
חבר שלך ג'רמי יכול למכור את הכרטיס שלו ב 50000
https://www.ebay.com/itm/TBD-at-Golden-State-Warriors-Home-Game-4-If-Necessary-NBA-Final-Oakland/223512205766?hash=item340a5d99c6:g:vCAAAOSwZzBc1tJC
זה לא קורטסייד אלא קצת מעל…אבל אנסה לעדכן אם הוא הצליח או לא
נווו??
בכמה מכר?
יופי של פוסט תודה הלל.
לא מבין איך במצב הנוכחי אף אחד לא נותן סיכוי לטורונטו. יש להם יכולת לשמור בצורה חונקת ביותר, וכרגע בלי דורנט יש גם אתגר גדול מאוד לשמור את קוואי. כל עוד דוראנט לא חוזר זה אמור להיות צמוד ביותר.
https://seatgeek.com/game-1-golden-state-warriors-at-toronto-raptors-nba-finals-tickets/5-30-2019-toronto-canada-scotiabank-arena/nba/4864293
$77.4K
תודה הלל. נאמן לבראקט המקורי שלי עם טורונטו ב-7
אם זה מקורי מצבך זהב 🙂 שאפו!
מעולה הלל, תודה רבה.
.
מסכים עם המגיבים למעלה – לא יודע אם דני גרין יפציע סופסוף, אבל אם כן זה ללא ספק יכול להיות משמעותי עבור טורונטו.
.
נ.ב – כמו תמיד גם פציעות נוספות יכולות להיות קריטיות, לשני הצדדים, נקווה שלא יקרו.
פציעה וחזרה מפציעה יהיו שם המשחק…וא י הייתי שם כסף על סדרה יציבה של גרין גם אם לא מדהימה
פוסט מעולה. המפתחות לניצחונות של טורונטו שהבאת נשמעים דיי מדויקים.
על אף החגיגות של טורונטו מעצם ההגעה למעמד, אני לא חושב שהם אדישים לתוצאת הגמר. הרי לאור חוסר הוודאות של קוואי בקיץ, הם צריכים לסחוט את הלימון ככל שניתן מתוך הנחה שאולי שנה הבאה הוא כבר לא יהיה שם, ואז סביר להניח שפיינלס – לא יקרה שוב. על כן, לצד הגאווה מעצם ההעפלה לגמר, הם צריכים לבוא בגישה שהאליפות היא now or never.
במיוחד עם יתרון הביתיות ודוראנט שבחוץ…זה לא הופך אותם פיבוריטים בכלל אבל את הסיכוי ליוצר ממשי
גולדן בשש
דוראנט חוזר באמצע הסדרה
איך כתוב שחוזר?
לא כתוב, שני הדברים הם הערכה שלי
נראה לי שהסדרה לא תלך לסוויפ ויש סיכוי טוב שדוראנט יספיק להשתתף בה אם התחיל אימוני תנועה
תודה רבה הלל.
גורם נוסף הוא העייפות, טורנטו נחו חמישה ימים וג"ס עשרה.
טורנטו שיחקו עד כה 18 משחקים בפלייאוף וג"ס 16
עייפות רבה מדי לפעמים פוגעת לדעתי ימי המנוחה הללו הם דווקא עדיפים לטורונטו. חמישה ימים זה די והותר
צריך להדגיש מה שהלל כתב. ענין הדבקת העבירות לקליי דריימונד וסטף.
טורונטו יכולים לנצח אם ורק אם יצליחו להדביק לשניים מהשלישיה הזאת 3 עבירות עד למחצית. עדיף אפילו 2 עבירות לשניים מהם ברבע ה ראשון. הנסיון מראה שסטף משחק הרבה פחות טוב עם עבירות, הוא נתקף אימה , מפסיק לשמור ובהתקפה לוקח זריקות מהר מחשש שהמשחק שלו יגמר מהר בגלל 6 עבירות.
גם קליי וגם דריימונד מורידים הילוך אחרי שקבלו עבירה שלישית, והמאמן מוריד אותם ומעלה שחקנים חלשים יותר.
נהדר!
.
הסיפור של יוגירי הזוי..
.
לסיאקם יש סיכוי מצוין להכניס את גרין לבעיית עבירות.. גרין היה בבעית עבירות כמה פעמים נגד פורטלנד..
אחרי שהיה צריך לשחק נגד אמביד בסיבוב 1 ויאניס בסיבוב 2, יש לסיאקם קצת יותר אפשרות לתקוף את הסל כש(כנראה) גרין ישמור עליו
.
-אכן ההגנה תקבע מה יהיה. לדעתי לא כדאי לרפטורס להלחם על ר' התקפה. אחת הסיבות המרכזיות שהלוחמים ניצחו למרות פיגור דו ספרתי נגד פורטלנד זה הריצה בהתקפות מעבר..
במיוחד ללא דוראנט- ממש לא כדאי לתת להם את הנק' הקלות האלה.
–
תודה הלל. מסכים עם המפתחות שהעלי.
יהיה מעניין לראות אם נרס יהמר על ליינאפ גבוה שינסה לטחון את לוני ברחבה בהיעדרו של דוראנט. זה הימור ענק כימול ג"ס אפשר לחטוף שתיים-שלוש שלשות מהירות.
ה x-factor שלי הוא סיאקם. אם הוא יהיה פעלתן בהתקפה, יתקיף את גרין הרבה ויקח כ"ח זה יהיה מאוד חשוב לטורונטו כדי לשמור על סיכוי.
גם שלי.
משחק טוב שלו בצד ההגנתי (ישמור על גרין? יכול להיות מעניין) והשחלת שלשות מהפינה (מול מילווקי זרק מלא כאלה חופשי לחלוטין ולרוב החטיא) יתן רוח גבית רצינית לראפטורס.
וחוץ מזה, אחרי יותר מדי שנים של קאבס-מקסימום-ניצחון, חזר העניין (שלי) בפיינלס.
גאסול קריטי בשני הצדדים, אם הוא קולע ומצליח להיות יעיל בהגנה טורונטו בחצי הדרך לניצחון
נכון מאוד.
אם גאסול יקלע את השלשות שלו- יעשה המון להתקפה הככה-ככה של טורונטו..
LOLOLOLOLOLOL
.
https://m.youtube.com/watch?v=xCkYERdPO34
אולי עשה סיאנס
פעם ראשונה בכל הביקורים בגמר שג"ס פוגשת קבוצת הגנה ברמה גבוהה.
קארי מתקשה מול אגרסיביות הגנתית וזה מה שטורונטו ינסו מולו.
הסדרה מול פורטלנד הייתה שעשוע לג"ס (הקבוצה הכי חלשה הגנתית מבין ה4 שעלו לחצאי הגמר).
.
הסדרה הזו הולכת ל6 משחקים לטובת טורונטו .
קוואי השחקן המצטיין .
.
נ.ב-יש מצב סביר שטורונטו יפתחו שוב פעם עם הפסד ,ילמדו ויעשו התאמות למשחק הבא.
סומסום, עוד לא נמאס לך? מה הכיף והסיפוק שיש לך להיכנס, ללכלך, ולקלקל? זה מה שעושה אותך לגבר? הרי פעם הצעתי לך להיכנס יחבר צוות ולעשות בייסבול. יש לי עדיין את האימייל שלך וכל פעם שאתה כותב אני אוסף את האימייל החדש. פעם יגיעו מים עד נפש ואחליט להוציא כסף על חוקר פרטי שימצא מי אתה תוך חצי שעה.
אז אני מבקש ממך להפסיטק ולהפוך לגולש רגיל עם תגובות לעניין.
תודה על הפריוויו הלל,
after all said and done, טורונטו חוץ מחריגה סטטיסטית נגד פילי מתחילה סדרות בהפסד, ג"ס לא הפסידה את משחק מספר 1 בשלוש שנים האחרונות (כמובן שהיה לא את הביתיות ברוב המקרים).
מקווה לסדרה צמודה אבל הלילה זה של ג"ס.
אלוהי הסטטיסטיקה,
תקראו את התגובה המצויינת הזו בבקשה
גם פולי לא ניצחו בטורונטו עד משחק 2 והבאקס לא הפסידו שלוש רצוף עד שזה היה 4 🙂
איזה פוסט חמוד וקצר, פוסט גועלי שיורד לפרטים אישיים, אני לא מאמין שזה סומסום אבל מי שזה לא תהיה אין לך חיים?אישה ילדים חברים עבודה? מה הקטע לקלל ולטנף מאחורי מסך , ולהרוס את האתר. תמיד תוכל לחזור כמגיב כל עוד תפסיק להתחבא מאחורי שמות בדויים ולקלל
הסגנון, התוכן, העבר, כולם אומרים שמדובר בסומסום. מה שמשאיר רק את האמונה האישית שלך במבחן.
מה בהיסטוריה שלו גורם לך לחשוב שלא יכול להיות שזה הוא? גם בשיאו החברתי החיובי באתר היה מדובר במגלומן על סף האלימות.
הלילה לדעתי זה של טורנטו, אני מסכים עם גיא ב100 אחוז הX Factor בסדרה יהיו שחקני המשנה שלא קוואי או קרי, אני מאמין שיהיו ניסיונות מצד הלוחמים לפצוע את לאונרד אם זה נסיונות של איגודלה קליי וגרין להיכנס לו מתחת לרגליים בזריקה , אצבע בעין של גרין (די ברור שהוא עושה אל זה בכוונה, במקרה כזה אני במקום נרס שולח את איבקה לחסל חשבונות עם קרי סוג של פרקינס באוקלהומה, באלה שניסו לפגוע בדוראנט. לדעתי הלילה זה של טורנטו הם קבוצה עמוקה יותר רעבה הרבה יותר וקבוצה עם קהל ביתי אדיר.
אתה תלמיד מצטיין של שקרניהו – במקום להמשיך בדיון ענייני מתחיל להכפיש ולזרוק תיאוריות מופרכות .
GET A LIFE
קראתי נכון?
אתה חושב שגולדן סטייט ינסו לפצוע את קוואי?
הלכת רחוק..רחוק..
😄
קוואי נפצע נגדם בסדרה במהלך מלוכלך של זאזא
לברון, קיבל אצבע בעין, וכמה בעיטות באזור הרגיש
ניסו לחסל את הארדן עם רגליים מתחת לזורק ואצבע בעין שעל ידי גרין (פעמיים בשני משחקים שונים ) ,
ומה שאשא מס עבר על ידי גרין נגדו בחלק מהמדינות לאונס, ברור שיש כוונה לשחק מלוכלך ולהוציא את כוכב היריבה או שחקן מפתח מהמשחק, אין לי ספק שזה יהיה גם הלילה.
https://m.youtube.com/watch?v=_m6MQ5TlQHc
האוסף של גרין, קליי שנכנס מתחת לרגליים של הארדן בסדרה, זאזא מתחת לרגליים של קוואי, שוב יותר מדי ״צירופי מקרים״ די מזכיר את פופוביץ וברוס בואן.
אתה בכיין וסלפן . שחקנים נוחתים כל הזמן באיזור הזריקה של קלעי השלוש . לסטף עושים את זה כל הזמן . זאזא הלך קדימה , אבל קוואי סחב פציעה קודמת .
מתי קליי , סטף , איגי או דוראנט פצעו שחקנים , בכוונה או לא ?
גם גרין עוד לא השבית אף שחקן – גם לא את השיקוצון .
שאני אזכיר לך את הברך שהשיקוצון המזוקן שלך הכניס לאיגי ופצע אותו בסדרת הגמר בשנה שעברה ?
הלוואי שתאכל את הלב שוב בסדרה הזאת אחרי הצגות כדורסל של הלוחמים. אמן .
המהלך זה שהוא מנסה לפרוק לאדאמס את הכתף (15 בסרטו) לדעתי זה השיא של גרין ב3 שנים, יותר מאצבעות לעיניים, יותר מהבעיטות למפשעה.הוא בין השחקנים המלוכלים בליגה אין שחקן ואוהד שלא יודע זאת
https://www.youtube.com/watch?v=fWmoNZsk76I
https://m.youtube.com/watch?v=glrXsfl78b8
משחק מלוכלך של קליי, זה לא רק ניסיון פציעה , יש פה גם ניסיון פסיכולגי להיכנס לראש של הזורק, שוב הייט אני לא מצפה ממך לראות את זה אתה אוהד לא בדיוק אובייקטיבי. יותר מדי פציעות בשנים האחרונות של כוכבי היריבה .
אין כאן שום דבר מלוכלך או משהו שלא קורה מספר פעמים בכל משחק NBA.
פרוויו משובח…..
אם דוראנט חוזר אני נותן לו לנסות לנצח לבד.
זה לא עבד באוקלהומה וזה ישבור את האווירה הקבוצתית
שיקלע אפילו 52
ויפסידו
🙂
שם את סיאקם על דןראנט ומשאיר את קוואי להציק לסטף
טורונטו ב-6. סטף ממילא יקלע 40 אלא אם כן ייכנס למוד סדרת גמר שלו שזה לא בהכרח דבר חיובי עבורו. הייתי עוזב אותו לשחק רגיל ומנסה להתמקד בשמירה חזקה על גבול המעצבנת על גרין וניסיון למזער (כמה שאפשר) את הקאץ' אנד שוט של קליי. וכמובן לוקח מאד ברצינות את לוני בריבאונד. זלזול בו יעלה ביוקר. כל זה בתור התחלה עד שדוראנט יחזור.
לעזאזל, הייתי בטוח שהמשחק היה היום לפנות בוקר.
כיוונתי שעון ל-04:00.
בסוף נרדמתי מאוחר, ואז התעוררתי מרעש לקראת אחת, ולא הצלחתי להירדם שוב.
החזקתי כמעט עד 03:30 ואז קרסתי, וביטלתי את השעון.
קמתי ב-07:00 וכל היום נמנעתי מאינטרנט, טלוויזיה, רדיו והודעות כדי לראות את ההמשחק המוקלט באתר שמאפשר זאת.
התעצבנתי וקיללתי כשהמשחק לא עלה עדיין באתר ולא הבנתי מה הסיפור שלו.
רק עכשיו ברדיו בנסיעה לקראת סיום שעה לא הספקתי להעביר בזמן, וחשבתי ששמעתי את הקריין אומר "הערב גמר ה-NBA בין טורונטו לג"ס" לפני שכיביתי אותו.
אזרתי אומץ והדלקתי שוב וריאיינו איזה ישראלי בטורונטו לקראת המשחק והבנתי את גודל הפדיחה…
אחד הדפים המוצלחים ב"יומנו של האשך"
ממש
חחח, גדול אשך.
סיפור דומה קרה לי שנה שעברה רק עם שני אשכים במקום אחד
לגמרי…
כמעט הייתי שם גם 😉
חחח… גדול.
אנשים שניסו לפתוח איתך בשיחה בטח לא הבינו למה אתה תוחב אצבעות לאוזניים וצועק לה לה לה לה..
אשך הגננת לא מתפקדת
==
או מתפקדת לעילה ולעילה
==
ברור שהגמר מתחיל ב כה באייר
חחח
גם אני התבלבלתי. כיוונתי שעון וקמתי כמו גדול, לבוש כמו חתן ביום חתונתו, קפה והכל. יושב בוהה בטלויזיה, מחפש באינטרנט ונאדה.
בשונה ממך רצתי לבוקס סקור של espn וראיתי שאין תוצאה, ואחרי כמה דקות כשהתודעה הצטלצלה לה, חזרתי למיטה כמו חתלתול שבע
חחחח שניכם גדולים
חחח ענק.
לפחות אני לא לבד.
אאוץ'.
תנחומיי/תודה שחווית בשביל שלי יהיה צחוק קטן.
בשביל זה אני כאן.
ואהבתי את הקולות של האוהדים מהשטח. נותן צבע מיוחד לאחלה פריוויו
תודה:) תצפה לעוד הלילה
1+
צודק בהחלט
למה ג"ס ינצחו זה אובייס אז נניח לזה… יותר מעניין למה טורונטו ינצחו אם וכאשר:
1. never say never. תמיד יש פעם ראשונה בכל דבר (בוב בימון, בחירות חוזרות בישראל, וגם הראשונה שתחזור מ-0:3 תגיע מתישהו).
2. להגיע לפלייאוף במזפח זה דבר אחד. לנצח אותו שם זה כבר משהו אחר. אני חסיד גדול של התיאוריה שרואה באלופת ה-NBA את הקבוצה הטובה בליגה בגלל הסינון והתהליך וריבוי הסדרות מהטוב מ-7 וכו'. כמעט תמיד (שהרי תמיד יש יוצאים מן הכלל) היא בהחלט הקבוצה הכי טובה באותה שנה. מכאן שזו שהגיע שניה אינה קוטלת קנים, ודאי לא הגיעה למעמד במקרה. כלומר – יש לה כלים משובחים.
3. איך אומר כדורסלן שהוא גם מתווך נדל"ן לפרנסתו: מומנטום מומנטום מומנטום! לטורונטו יש הרבה מזה, ועוד פוטנציאל בקנה (כמו שיפור נוסף אצל גאסול, שהוא לדעתי האיש הכי רעב היום בחצי הכדור הצפוני).
4. ביתיות: אפשר לגנוב אותה ואפשר גם לשמור עליה. שני נצחונות של טורונטו במשחקים הראשונים ואנחנו במוד אחר לגמרי של מצב רוח, בשני הצדדים (שלא לדבר על לחץ מטורף של ג"ס להפסיד בטעות את המשחק השלישי).
5. הפציעות, ואידך זיל גמור.
https://www.instagram.com/p/Bx6VK5rHFdL/?igshid=1p3iw6ybbt2sq
חובת צפייה, שיר שמרמז על עתיד הלייקרס מי הבעלים האמיתיים , סנופ דוג ולברון הנרקיסיסט
אשך שמעון חובה צפייה אני מחכה לתגובה שלכם
בנתיים תסתפק בתגובה מהסוס
==
לפלופ מחייך כל כך רחב עד ש
==
רואים לו את השיקוצים
==
אולי יגיע קיירי כשיקוץ משנה
==
ויקבלו בראש עד קצות המערב
ממש לא בטוח שזה יקרה, אדרבא- מרבית הסיכויים שזה לא יקרה- אבל אם במקרה טורונטו יעלו ליתרון 2:0, יהיה מאוד מעניין לראות מה יהיה הסטייט אוף מיינד של גולדן סטייט ביחס לדוראנט.
הבן אדם לא שיחק המון זמן, אין סטף (אנד קליי אנד דריי) ווי טראסט, ועדיין- מעניין מה יקרה. ולא שזה יקרה- הווריורס חוזרים עם ניצחון אחד לפחות מקנדה.
(תזכורת- הווריורס עדיין לא הפסידו מאז פציעתו של דוראנט).
גולדן סטייט עוד לא פגשו קבוצת הגנה ברמה של טורונטו. טורונטו בחמש.
https://m.youtube. com/watch?v=w3OjHIhLCDs
la prossima esecuzione musicale va dedicata al brutto pidocchio assetato di Herman Forte. Meglio che TU chieda a qualcuno di farTI leggere questo commento che per quanto io sappia un cadavere puzzolente di centocinque anni non ce la fa a leggere da solo.
PS
mi chiedo se la minaccia all'inizio della canzone ci sta dopo aver incollato l'URL
מעלה את הרמה, אצלי התוצאה 1-0. ולא לאיטלקית ורונה. לא נשאר לך0הרבה זמן
1-1 לורונה בחוץ זה תוצאה מספיקה בצירוף משחק הגומלין?
ורונה הדגולה חכחכח
הלל אתה חייב להבין כמה דברים בסיסיים בכדורסל,עסקים וניהול משחק
א)השופטים לצד גולדן סטייט ומספיק היה לראות את המשחקים הראשונים בסדרה מול יוסטון כדי להבין שזה לא יעזור אם תרשום פה עבירות,עבירות כי בסוף השריקה הקובעת בסוף המשחק תלך לזכות הפנים של הליגה.
ג)קווין דוראנט נח בשביל הרגע הזה גולד ןסטייט לא הייתה בשום סכנה בלעדיו ולכן הוא לא חזר עד עכשיו. כל ההספדים עליו היו מהוראה מלמעלה של אלו שרוצים לעלות א תהרייטינג של הפלייאוף הגרוע הזה.
ד)מדובר באחד הגמרים הגרועים שתקבל גם מבחינת פערי רמות וגם בכך שקבוצה אחת לא התאמצה במשך כל הפלייאוף הזה.
אחד פהלייאופים הגרועים ביותר שהליגה הזאת ידעה.
ה)ממליץ לך לעבור לראות את גמר הפלייאוף בהוקי.
הו, לא. אתה לא תעבוד עליי עם ה"לא שמתי סעיף ב'. עכשיו הלכתם לבדוק אם באמת לא שמתם סעיף ב'". ממך אני מצפה רק לניתוחים חותכים ומאירי עיניים, ידע פנימי שיכול להגיע רק ממישהו שחי את המשחק באותה דירה עם השחקנים וטייקים כל כך חמים שאפילו נשיפה על הכפית לא תספיק כדי שאוכל לבלוע אותם. לא בדיחות קטנות שאבד עליהן הכלח.
בוא נפתח שוב דיון רציני על כמה פופוביץ' המאמן הגרוע בכל הזמנים.
אחלה פריוויו וברוך שהגיענו לערב זה (הערב, אשך, כן?)
טוב לראות שלפחות פה נותנים קצת כבוד וסיכוי לטורונטו, זו קבוצה קשוחה עם שחקן על ומשלימים ברמה גבוהה (גאסול גאד דמ איט, סיקאם ולאורי). לא יודע מה תהיה התוצאה בסוף, אבל זו משוכה רצינית לגולדן. הערב הביתיות והחלודה היחסית של הגולדנס ידברו, הנק' ישארו בצפון לדעתי
לא קשור,
אבל אומרים שיוסטון פתוחים להטריד את כולם חוץ מהארדן.
אם וול לא היה נפצע, פול תמורת וול? גאולה ל2 הקבוצות אולי..
אגב, איפה שמעון?
הפלייאוף בינתיים טוב מאד
הרבה סדרות הלכו למשחק 6 או 7
הסיבוב השני ואילך במזרח היה טוב (רק בוסטון קצת אכזבה)
במערב, יוסטון-גולדן היה גמר, הסדרות של דנבר היו פלייאוף הארדקור
**
הגמר יהיה לא חד צדדי, לדעתי 1-1 בטורונטו ו 4-2 בסוף לגולדן (סיכוי קטן ל 4-1)
עדכונים:
קאזינס כשיר
דוראנט אמור להיות כשיר למשחק 2 או 3
טורונטו – גולדן
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
אלוף אתה ממזר
וכמעט בוקר טוב חברים
בוקר טוב בהחלט!
ראפטורס ירד ל 1.6 ?
ראפטורס יפסידו. כבר היום?
לעזאזל, לבחור ששר את ההימנון יש אשך אחד פחות ממני
יאללה, נמאס כבר לחכות.
חג פיינלס שמח לכולם.
יא ווארדי… אני מרגיש כמו סוניה ב רוז גארדן.
תוחשה בינלאומית עם ההמנונים.
גדול!
עגל מוכן למועד ב'?
חג שמח לכולם
תחושה כמובן…
יצא טוב הגמר עם טורונטו נותן תחושה גדולה יותר מגמר של ליגה כלשהיא.
בהמנונים קנדה ניצחה HANDS DOWN!
כתבתי שקאזינס אולי ישחק. הוא לבוש לשחק. נראה אם יצטרכו אותו. הלוואי שכן
לצערי יתנו לו לצבור דקות בחזרה היום
מה שקוואי ארגן לעצמו עם הזריקה עם הכדור המקפץ על הסל פעם אחר פעם
זריקה אייקונית!
זב לא ייגמר בדרמה היום
יאללה גולדן.
אסור לשכוח שהמשחק הוצצא על ידי ד"ר נייסמית – קנדי!
ג'ורדן בל פותח. מעניין.
איזה הצגה בטורונטו!!
ילה הגיע הזמן לגמר הגדול
כל עכברי הכדורסל והבלתי שפויים, הגיע זמנכם להשמיע קול.
נאשף שימון יואל ושות השמיעו קול וספקו לינקים כיד הדמיון.
טורונטו עולה בהרכב הרגיל
ג'ורדן בל פותח. מעניין.
http://strims.world/c/g1.php?source=2
קח דוקי דוק רזי
תודה רבה
RIGGED
רק שלדני גרין השלשות ייכנסו
לא יאמן… איך השוטים לא ראו את הדאבל הזה של קוואי
שחקן מפתח בטורונטו,
דני'לה
ס"א 6 – ג"ס 4
לסיאקם חסרים יסודות משחק בסיסיים
עדיין יש לו יותר מהפריק
טורונטו רוקטס
גולדן עם חלודה יקח להם קצת זמן להיכנס לעניינים
לטורונטו זה משחק לחיים ולמוות. אם היא מפסידה הערב, הסיפור גמור
נכון
יופי של פתיחה לקנדים – הם דוחפים קדימה אבל לא במחיר של זריקה לא טובה – מצריך המון משמעת וסבלנות והם עושים את זה בצורה נהדרת
יפה לטורונטו, פתחו בלי יותר מדי רעידות בידיים, איבודי כדור וכאלה, והקהל בהחלט תורם. ממש יופי
הווריורס נותנים לכל הרפטורס חוץ מקוואי זריקות פנויות לגמרי משלוש. בלי שום לחץ. בינתיים טורונט לא מענישים אותם מספיק על זה.
מסכים לגמרי.
מהלך מסוכן. מייק אור ברייק
לכל אוהבי הטיטולים,
לכבוד הגמר שהגיע,
יצאנו היום באופן חד פעמי עם מודל חדש וצבעוני,
"מודל דדי" עם כל צבעי הקשת
מתאים לחסרי עמוד שדרה,נרקיסיסטים אנונימיים,יש לו איטום חירום,
שקית כפולה,מונע בריחה,
בעל ריח של קיץ,
ואפילו עוזר בשריפת שומנים.😁
מילה לחבר'ה הצעירים שרואים היום את המשחק והליגה בכלל – תציצו בהזדמנות בפתיחות משחקים של שיקגו בשנות ה-90 ותראו מה הפסדתם מבחינת אווירה בליגה הזאת
כל עוד גאסול פוגע בזריקות האלה לטורונטו יש צ'אנס אמיתי
דני גרין הגיע לסדרה, לפחות על פי הדקות הראשונות
מה שבטוח, ההגנה של טורונטו זו לא ההגנה של הבלייזרס. פה קרי לא ירקוד על המגרש בלי שאף אחד יפריע לו.
מסכים, אבל הילד כבר על 8 נק'..
תעשה את זה 11…
גולדן לא במשחק, לא יודע אם ישנים/עייפים/לא התעוררו (בכל זאת ארבע בבוקר), אבל השלשות לא נכנסות ולא חדים בהגנה. זה יעבור, אבל טורונטו צריכים לנצל את הדקות האלה לבנות הפרש.
נו, רק דיברתי…
ראס א שטן,שלחתי לך סטוק של "טיטול דדי",
בא לי לדחוף טיטול דדי משומש,לגרון של דוריס שלא נשמע אותה
צעדים לתומפסון
אמת.
נראה שאם בלי ה40 נקודות של קוואי עדיין מובילים אז..
צר לי אבל זה נראה שזה גדול על טורונטו
איזה קצב!!
מה הסטייקים יעשו כשסטף ינוח?
יכניסו את בוגי קאזינס
נדבקת ממני במחלת הסטייקים?
בינתיים מה שמעניין זה שהם מצליחים לעצור את קוואי במחיר של לקבל שלשות מגאסול…
+ 1
נתנו לסטף 4 זריקות מאוד נוחות לשלוש
אי אפשר לנצח ככה את גולדן סטייט
עד עכשיו הראפטורס עומדים יפה בקצב של הווריורס שמחטיאים הרבה והולכים בכוח על שלשות
איפה ראית הליכה בכוח?
פשוט קליי עוד לא במשחק, רואים שהרגליים שלו קצת לא שם בזריקה
שתי הקבוצות עוד לא ממש במשחק.
עדיין בשלב ההתרגשות
עוד לא הוציאו חוק שזאת עבירה לזרוק מ-2 רחוק?
אמרתי לא צמוד חשבתי ראפטורס ב5 , זה עכשיו הולך ל15? (כמו שאמרתי זה בלי שמר לאונרד נכנס לזון
מה שמשגע אותי עם קרי זה שנראה שהוא ממש נהנה מהמשחק.
נראה שהאסטרטגיה של קר בהגנה הולכת לעבוד בטווח הארוך
ליבינגסטון משחק כאילו הוא בן 50
גולדן עוד בחימום, לא נכנסו למשחק
הדרך היחידה שטורונטו תנצח זה לשחק כמו הפסיכים בהוקי קרח. להפחיד את העדינים מהמערב
טורונטו חייבים ליצור בידודים של קוואי נגד קרי. הם צריכים לחפש את זה כמו שיוסטון חיפשה את זה.
מצד שני נראה שההגנה של טורונטו תשאיר אותם תמיד קרובים.
מה שאומר בשקלול כולל שהולכת להיות סדרה צמודה.
מעציב קצת איך שליבינגסטון נראה
מאוד אשמח אם טורונטו ינצחו את הסדרה,
אשמח אם גולדן יקחו את הסדרה בלי דוראנט,
WIN WIN
הוא יחזור למשחק 3
שלא יחזור
1+
תחליט יא אהבל
הכח של טורונטו, לדעתי, זה הספסל שלה שהוא הרבה יותר טוב מזה של הסטייקים, אבל נראה…
אפס נקודות במעבר לגולדן סטייט
איפה מתפרצות בכלל וטורונטו לא איבדו כדורים
טורונטו לא הולכים על ריבאונד התקפה מהחשש למתפרצת
היית מצפה מטורונטו לפאנץ' יותר חזק, אולי ברבע השני עם הירידה לספסל של סטף.
הולכת להיות סדרה של סקור נמוך – טורונטו יחסית תאט את ג"ס בהגנה אבל תזרוק סלעים בהתקפה.
מה יכריע? כנראה הניסיון של ג"ס.
דוראנט
טורונטו 39 אחוז מהשדה 35 לשלוש
גולדן 30 מהשדה 30 לשלוש…..21 נקודות ברבע, 5 איבודים
חצי מהנקודות של גולדן סטייט הגיעו אחרי ריבאונד התקפה.
מצד אחד, זה סימן רע לטורונטו, שהשליטה בריבאונד זה מפתח קריטי עבורם.
מהצד השני, זה מראה עד כמה ההגנה המסודרת שלהם אפקטיבית.
דוריס חופרת במוח
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors-2.php
נטול דוריס אבל יש פרסומות.
pick your poison
לקחתי,תודה אשך,
כרגע יש לי גם דוריס וגם את הפרסומות
גולדן מזכירים את נבחרת ספרד האחרונה עם מסירות בלי סוף ומצבים לא משהו
קיויתי שקאזינס ישחק, והוא משחק. תראו שזה לא טוב ל-ג"ס
טורונטו חופשיים לשלשות ופוחדים לזרוק. אלא קנדים אלה?
אני ממש אוהב את איבקה
קוואי יסיים היום עם 15 נק'
במידה ולוחמים מפסידים לא אכפת לי גם שקרי יקלע כפול ממנו אבל זה לא יקרה
קוואי עוד לא הגיע היום
בעיה לסטייקים בלי קרי, נייס שוט ג׳רבקו
קאזינס שחקן חיזוק רציני לטורונטו
טורונטו בינוניים וגולדן חלשים בינתיים, נראים מבולבלים
אם זה ככה זה משחק שיקחו על לחימה
שילוב של חלודה ושל כמה דברים נוספים פשוט יש feel מוזר למשחק
כמה פעמים אפשר לכתוב את אותה תגובה? למה קר מצפה מחמישייה עם ג'רבקו וקוק, מגובה במק'יני ובקאזינס החלוד? קבעון פתיחת הרבע ה2 וה4 של צוות האימון של הווריירס גובל בטמטום
אגב – הווריירס עם כפול איבודים מהראפטורס כרגע (6-3)
תראו עם איזה חמישייה ווריורס משחקת! זה גמר NBA פור גאד סייק. מה, קרי לא יכול לשלק 40 דק'?
ואן וליט מעולה, האקס פקטור בסדרה לדעתי
איזה דינמו טורבו,ואן בליט
לא סובל את קאזינס בכללי אבל לפחות היום יעיל בחמישיה השנייה כשאין קארי
שיפוט מעפן,כרגיל
הורסים את קוואי
דאבל טים ברגע דשהוא נוגע בכדור
שלא תגידו שהספדתי את הלוחמים יהיה להם ריצה גם אבל להיום זה לא
למה איגי בקושי משחק? הוא במגבלת דקות או משהו?
הספסל של הווריורס עושה את העבודה
אשכרה משחק של שכונה
השופטים בינתיים לא מורגשים וזה מצוין
5 שריקות רצופות לטובת טורונטו
גולדן משחקים כמו הלייקרס במשחק הראשון מול בוסטון ב 80' שבו בוסטון ניצחו 40 הפרש
קאווי עבירה שנייה
פטריק מקאו מתחיל במסע שלו לעבר הזכות להיקרא "הקמע"
בוקר טוב לכל הדינוזאורים
איך שפתחתי טי וי ראפס עושים שטויות 3 איבודים
אוי ואבוי אם סיאקם הוא הקלעי שלך
טורונטו במשחק רק בגלל האיבודים של גולדן סטייט
מארק גאסול מנגב אה. יש סיבה שקאווי עם 4 נק? הסברים?
סכמת הגנה נהדרת עליו של קר וביצוע מושלם.
קר מהמר על הסלעים של שחקני המשנה של טורונטו ובינתיים בונה בניין
משחק מהיר מאד אבל ברמה C-
גולדן מזעזעים, מפה אפשר רק לעלות
כל מסירה זה נס שאין איבוד, ולרוב יש
2 קבוצות דביליות. בשלב הזה פורטלנד כבר פותחת עליהם מבערים עם 15 +…
המשחקים.מןל פורטלנד היו מהנים יותר עד כה.
והמשחקים מול יוסטון… ללא תחרות. אוירת גמר םי מליון ממה שקורה כעת על הפרקט. מוזר.
הוווריירס עם יתרון קבוע בריב'
בית ספר להגנה מה שגולדן סטייט עושים על קאווי עד עכשיו ,
מה האחרים בראפטורס בראשות גאסול, ואן פליט ולאורי בנתיים מחפים עליו לא רע בכלל.
קוואי עושה בינתיים קוואק קוואק קוואק במשחק הזה.
אם הוא רוצה לנצח, הוא חייב להחליף דיסקט. הוא צריך לגמור על הקו בכל התקפה. אולי קליעות מהקו יכניסו אותו סוף סוף לעניינים…
נו???סיאקם הקלעי של טורונטו…….
לוני בדרך לאולסטאר 🤣🤣
וואו לוני
ראס תתנצל
לוני אולסטאר השחקן הכי חשוב הדבק המנוע זה שבלעדיו אין תארים
לפחות לטורונטו נעלם הפחד מגולדן. השד אינו נורא כל כך
יפה לראות איך כל קבוצה מנסה עכשיו לכפות את הקצב שלה, אבל אף אחת לא נופלת בפח של השניה.
LOL
מתגעגעים לעוגייה אוהדי גולדן? הייט? רפיקי?
לקוואי 7 נק'
איזה פאול 3 מטומטם של קוואי
הנה סוף סוף הפרימדונה עושה מה שאמרתי שהוא צריך לעשות.
נכנס עושה סל בכח וגם מקבל קליעה מהקו. ככה ייכנס למשחק.
למה קר עושה דאבל טים על קאווי כל הזמן נו באמת שיצפה בקלטות של ברט בראון איך שומרים עליו ויקשיב לטראסט דה פרוסס
מנחם הצופים דורשים התנצלות על ההספד על סיאקם
מתי דוראנט חוזר?
איתו היה 15 לגולדן במשחק בינוני שלהם
איזה גבר לאורי
וואללה שמשחק מוזר ומלא טעויות כזה לא ראיתי מאז הפועל קרית טבעון נגד בנימינה
אני חשבתי על הדרבי של חולון, חסר רק טאקר שיעלה את הרמה על הפארקט
דררררררררררררררררררררק זה השגריר הגדול של הרפס?
יואל יש טיטולים לדרק?
דוקי דוק רזי אין ,מפיש,אשך וראס התלוננו במשרד המסחר,
הלאימו את כל הסטוק
נתנו לך צאנס אחרון בגמר נראה איך יחזיקו מעמד
חחח קייל לאורי כל הזמן על הפרקט מרוח מהפלופים חחח מזל שאני בקושי רואה אותם. ואתם בוכים פה על הארדן.
מארק גאסול בייבי. חחח איך קרי ברח מטריפל טים חרפה
אם דונקי היה נפצע מהמהלך הזה זה היה צדק פואטי?
מצד שני זה היה הסוף של הסטייקים בסדרה הזו.
למה שומרים דאבל טים על קרי ? מה המאמנים רפי ההבנה האלו
פתאום מרק גאסול נע כאיילה צעירה…….
איילה צעירה בהיריון מתקדם
מי רוצה לאפות קאפקייק במחצית? קר רוצה עוגייה אדיסו
השיפוט ברבע השני הפך להיות חד צדדי
+10
משחק ראשון אחרי החלודה. בחוץ. שרק קארי טוב וגם זה רק ברבע הראשון. ורק 10 הפרש? וואלה מצב מעולה.
שמארק גאסול בכושר הוא הסנטר הכי טוב בליגה
עכשיו הדבר החשוב ביותר של טורונטו הוא לא לתת לגולדן 8 נקודות רצופות.
כדור הרעם? רפיקי? הייט? יאפו עוגייה לקראת גיים 2? מתגעגעים?
חחחח
אני מקווה שלא יחזור בכלל.
ג"ס לוקחת תמשחק לדעתי
זה כבר לא יקרה אלא אם טיטולי יואל יקרעו לגמרי.
ראפס זה לא לילי כריות
דה שוט בדוראנט ננוחם?
שיישאר עוד קצת בחוץ, יותר מעניין ככה
ג"ס צריכים לשחק בשביל זריקות של קרי זה הכל.
התוצאה מטעה, משחק לא מדהים של טורנטו
בינתיים טורונטו עשתה את העבודה ודיי עוצרת את הסטייקים אבל לא מצליחה לייצר בריחה משמעותית כי הרבע השלישי הוא בדרך כלל הרבע של הסטייקים.
מחצית טובה מאוד לגאסול.
ואן וליט שחקן מצוין, עלה לשחק בלי לשקשק.
קוואי לא בעניינים אבל חפיף.
אין ספק שטורונטו הם לא הקבוצה הרכה מפורטלנד, אבל הרבע השלישי הוא הרבע של הווריורס. אקסטרה תשומת לב..
שלא תראה לנו סימני אופטימיות בטעות 😂
נההה.. רחוק משם
מארק גאסול עם חצי די מושלם בשני הצדדים של המגרש כולל פעמיים-שלוש של יציאות מאוד אגרסיביות על הפיק אנד רול עם קארי שהובילו לאיבודים (הגנה תמיד הייתה לו) ובהתקפה שם את הזריקות הפנויות גם מחצי מרחק ומעלה (שתי שלשות כבר יש לו). ואן פליט ולאורי מנהלים יפה מאוד את ההתקפה. בגולדן בנתיים רק חצי ספלאש בעניינים, קליי עוד לא התאפס… וגם גרין יחסית לעצמו בפלייאוף הזה בנתיים שקט.
לא מתגעגעי לדוראנט ולעולם לא אתגעגע אליו! כופה על הלוחמים משחק בידודים פרמיטיבי ומכוער.
המשחק לא נגמר ביג ראס חובב טראמפ.
אם טורונטו מצליחה לעצור את ה-ONSLAUGHT הרגיל של גולדן, יש סכוי גדול לנצחון.
דוגמה נוספת למשחק בו הסטטיסטיקה היבשה לא מלמדת כלום.
.
לקאוויי רק 8 נקודות באחוזים רעים, יותר איבודי כדור (1) מאסיסטים (0).
אבל –
חצי מהשלשות (8 שלשות לטורונטו במחצית) של טורונטו הגיעו אחרי "הוקי אסיסט" שלו. הוא נע לכיוון הצבע, גולדן סטייט שולחים לעברו שומר נוסף, והוא ללא היסוס מניע כדור, שבמסירה השנייה הופך לשלשה קלה.
גאסול זה ההבדל אם הוא ימשיך כך כל הסדרה טורונטו תהיה במצב טוב
תארו לכם סטפאני בפיגור 2 0 בסידרה הקאפקייק חוזר מנצח 4 ולוקח fmvp איזה תהילה קאפייק יקבל😎
מקווה שזה לא יקרה. בעצם גם לה-בום מקווה שלא 🙂
אני לא מבין את התלונות על השיפוט. מאוזן לחלוטין, וחשוב יותר –
אחיד.
1+
שיפוט הכי טוב שאני זוכר
+100
קיבלו הוראות מהבוס?
קורא קצת תגובות. יש פה בחור בשם יואליקו. כנראה לא עפרון מחודד…
רוצה שטורונטו ינתחו או שגולדן סטייט ינצחו חחח איזה טנבל
חחחחחחחחחחחחח
אהבל,תקרא שוב ילולב
בוקר אור לכולם. שמח שטורונטו מובילה, מקווה שישמרו על זה עד הסוף
מעניין אם קוואי יתעורר סוף סוף בחצי השני כי נפלה עליו תרדמת השבויים של בר אור.
האם קראתם את מיקי בר קיקי? (יוסי בנאי אללה ירחמו)
שכחתי להכניס את המימונה לסיפור…
סעאקם מנגב את דריי
גולדן שוברים שיאי פאלטות, אם לא יתעשתו במשחק השני, רק דוראנט יציל אותם
סטפני התעוררה כדאי לראפס להביא הגנה רצח עליו
לא מבין את קוואי. הוא מנסה אפילו לקלוע אחד על אחד
קרי מדהים, כבר אין מילים
לא מדבר על השיפוט לעולם. אבל מאז סוף הרבע הראשון הוא סופר דופר ביתי
כמובן לא מנסה
עד עכשיו כל ההבדל זה גאסול
תוסיף את סיאקם
טורונטו יקחו היום, אין יריב
בסדרה זה עדיין נראה גולדן
**
משחק חושך של גולדן וההפרש מינימלי
איזה איירבול איגייי😂 סיאקם עושה צחוק משחקן טופ 20 ואולסטאר
היו לגולדן הרבה איירבולים היום פלוס איבודים מביכים, מסירות ליריב, רצפי החטאות ארוכים. רק מהעונשין הם בסדר
לא ישרקו היום את העבירות של גאסול על קארי
שלושה איבודים של גולדן סטייט במקום עבירות
דאבל טים זה פאסה מה ניק נרס עושה? אין קלטות של ברט שיבין איך שומרים
צודק, כולם צריכים לבקש ממך סליחה, אמרת כל הדרך, אולי תכניס גם את בילי לרשימה
סיאקם נכנס לגרוב, ילד שנהנה לשחק עם המבוגרים, רוקד עליהם
נו? שחקן מקמרון גונב את ההצגה!
מאז רוז'ה מילה ב-90' לא היה דבר כזה
+ מליון
כמה אהבתי אותו ואומרים עלי שאני גזעני נגד שחורים…
קרי לא מנצל את היציאה הכפולה עליו – הרבה טעויות שלו (ושל קר שלא מצליח לפתור את זה)
סיאקם נפלא
מה שהוא עושה לדריי יש לזה מונח. מעשה סדום בכפייה😂
12-6 באיב' לרעת הווריירס.
השאלה החשובה היא: האם בשל יכולת חלשה שלהם או שמא בזכות ההגנה של הראפטורס?
ואן וליט מהספסל עם 11+.
גרין מהחמישייה עם 0.
מסקנה?
וולה אחי, אתה טוב בחשבון דיפרנציאלי 🙂
ההגנה של טורונטו נהדרת ההתקפה שלהם סבירה. אם ההתקפה שלהם הייתה קצת יותר טובה היום זה כבר היה 20.
גאסול בעיקר מרשים בהעפת זרוע שעושה לקארי וגורם לו לאבד כדור. מה שמרשים שהוא מסתיר את זה מהשופטים…
הנה קר לוקח טיימאאוט כשהוא מבין שהראפטוס זה לא פורטלנד שנותנים לרוץ ברבע השלישי האהוב.
תביא ריצה מול הרפטורס והם גם יביאו עליך ריצה.
הסטייקים היו חייבים לפתוח את המשחק הזה בסערה בשביל לנצח אותו..
הקצב קפץ במחצית השניה, לפחות עד כה, אבל גם עם זה טורונטו מסתדרים. כל הכבוד להם.
יעשה לטורונטו טוב אם ישחקו כמה פוזשנים על עבירה חמישית לגרין.
קרי מדהים, מקווה שסיים את מה שיש לו להיום.
.טורונטו ב 6
13-9 לספסל הראפטורס.
זה קריטי לדעתי.
הספסל בגמר הזה הולך להיות נק' המפתח.
דוריס לובשת 😂עור שחור,
מאוד סליזי,
היא חושבת שהיא כוסית
מזל שהחמצתי, חשש לאימפוטנציה תמידית
סיאקם לא בהכרה בהתקפה ברבע הזה…
היום הביג בול מנצח את הסמול בול
המשחק של הצוות המשלים של טורונטו גורם לי להעריך את פילי, בערך לראשונה מאז ימי ד"ר ג'יי… הסיקסרס הצליחו מולם יפה מאד. בסיס לאופטימיות לשנים הבאות.
אדון האור החזיר את גאסול לחיים כי היה לו עוד תפקיד למלא בסדרת הגמר
ראיתם איך לוני מנתרל את קוואי כאילו היה מתחיל?
טורונטו שידרגו את עצמם במחצית מ 6 ל 7
גולדן עדיין על 3-4
הם שמחים שזה לא 25 הפרש
עדיין יגמר ב 6 משחקים לגולדן, למרות שהם נראים על הפנים היום
או.. התחילו לשרוק על כל נשיפה לכיוון קרי
המשחק החלש ביותר של קוואי העונה
גולדן סטייט קבוצה דוחה. בכל פעם שפותחים עליהם פער גרין או קרי עושים פלופים והולכים לקו בעעעעע
34 מ 36 עונשין בין הקבוצות.
סתם נתון פסיכי למדי.
סיאקם תופר את גרין, 9 סלים רצופים
האחרונים גרין עם 4 עבירות נותן לו לזרוק בחינם. עדיף לגולדן.
קוואי משחק עצור, ובמקום להיכנס הוא מעדיף למסור. היי, הוא הסופר סטאר. היו רפי הבנה שהתחילו להשוות אותו למייקל. איזו בדיחה.
18 נק'
6 ריב'
3 אס'
איבוד אחד.
וטרם התחיל הרבע ברביעי..
ג'ורדן היה אחד.
לנארד שחקן נפלא
לנארד זורע פאניקה ההתמקדות בו עצומה
הרפטורס מקבלים תרומה יפה מהרול פליירס.
לאורי עם 4 נקודות וקוואי לא בעניינים.
אם הדונקי לא שומר בגלל בעיית עבירות, כבר הייתי שומר אותו לקראץ' טיים.
הנה קוואי הגיע
הקיוטי -רקס צובר תאוצה, בלי לכפות.
לוני שומר חלומי על קוואי. חלומי.
איזה נק מתנה מקיני מחלק לקאווי
גרין כבר 10 10 8
גולדן שכחו להפעיל את המובילאיי
חחח לגמרי 4 נק מתנה מהקו
קוואי לא הגיע לשום מקום בינתיים.הוא סופר סטאר. הוא לא משדחק כסופר סטאר. הוא עצור ומשחק בהיסוס
איזה דאבל וטריל טים אדיר גולדן הביאו על קאווי ומקאו הדי ליג קולע חחח
לדעתי טורונטו פספסו פה הזדמנות
גרין עם ארבע עבירות כל הרבע
זה של הראפס היום חצערי
אתה ממש טועה. ניצלו את זה למכס'. סיאקם קלע עליו בקלות כי לא שמר מחשש החמישית.
נקמתו הקרה של פטריק מקאו.
אתם עוד לא רואים את זה, אבל טורונטו הניפה דגל לבן.
פאניקה מכל הכיוונים, משחק מקרי, וקוואי הוא לא לברון, מה לעשות.
תיכף 0:1 לגולדן סטייט, כמה שלשות של סטף, והסדרה כמעט גמורה.
למזלו של לברון קר שכח מה סה דאבל טים בתקופתו
הרבע השלישי של הראפטורס עבר בשלום, נשאר רק לקוות שישמרו את הייתרון עד הסוף.
הם לא מוותרים וזו גדולתם השנה.
הראפטורס עם 50%, 40% ו85% מהשדה, שלוש ועונשין בהתאמה.
גולדן עם 40% מהשדה לעומת 50 של טורונטו, ובאמתחתם גם 13 איבודים בשלושה רבעים
משחק חושך, ועדיין ההפרש קטן, זה לא בשורות טובות לטורונטו
טורונטו שרדו את הרבע הזה יפה. קאווי נראה מדדה לגמרי פיזית… גרין נכנס לעניינים ברבע הזה.
לא תוצאה טובה ללוחמים, אבל אפשר לחזור, היינו בבורות גדולים יותר וחזרנו.
במשחק לא טוב של הלוחמים והם עדיין בתמונה
'משחק לא טוב' זה אנדרסטייטמנט..
קוואי מצא את הנישה שלו. לפרסם מובילאי.
למוצר יקראו מובילקוואי
חחחח mobile k way
מוריה נראה לי שאתה יכול להכריז על טורונטו
לגמרי, זה ככה כבר מהמחצית
גולדן נשארו במטוס
זה טוב לסדרה, אם גולדן היו לוקחים את הראשון היה 90% גמור.
שוב צוות האימון של הווריירס עם החמישייה המבישה הזו לפתיחת רבע 4
למה ???
כי תראה איך הם מורידים ההפרש:)
בזבוז של 2 וחצי דק' יקרות ובשביל מה? ההפרש נשאר כמו שהיה רק שעכשיו יש 9:44 דק' לסיום
הדפוס הזה של חמישייה מביכה בפתיחת הרבע ה2 והרבע ה4 כבר על לווריירס ביותר ממשחק אחד. לא כדאי להשתחרר מהקבעון? העקשנות הזו היא סימן לא טוב.. עבד פעם? מצוין. עכשיו לא עובד? תשנו!
שמצם לב שנרס שכח לחלוטין את נורמן פאול, אחד הטובים שלו מהספסל?
איפה היית לפני שנה פרד ואן פליט מול הקאבס?
בהירו בול של דרוזן
שלום כיתה א'. אין מה לעשות.
זו בכלל היתה סדרה בלי הרבה קשר לספורט, רק מנטלי
סיאקום נראה כמו ג'ורדי אלבה עם הפריצות האלה
חחח
גדול 🙂
אבל אלאבה חייב לעבוד על הסיומת כי ריברי משאיר צל ענק!
חח כבר ממציאים פציעה לקאווי 🤣🤣🤣🤣
הוא בכוונה צולע כמו ברווז באמצע הפיינל'ס ?
כן הוא "פצוע" עד שיפגיז 40 נק
לימפ ביסקיט
לגולדן אין באמת סיכוי היום, זה רק נראה קרוב
הם לא מתואמים ולא מפוקסים, האמת שרק קאזינס נראה רגוע ומשחק רגיל
גם לוני
אם קאזינס רגוע אז זה גם לא מפוקס הוא לא רגיל להיות רגוע
כמה שהוא בינוני, קוואי חייב להיכנס עכשע=יו
7 שניות לקאזינס בצבע
לאורי איז דה מאן!!!
דמרקוס חחח חשבתי לא רואה טוב
קר אידיוט שלא משחק עם סטף
הלינק מת… מישהו משהו?
ניסיתי כמה פעמים לא נותן לי לשים.
חפש grandma stream
גולדן צריכים 5 התקפות בשביל לקלוע סל
יוצא להם טוב, כל הפאלטות באותו משחק, גם החטאות מסמרות שיער, גם איבודים, גם אחוזים מהשדה נמוכים בכללי
עדיף שהכל יקרה באותו ערב, לנקות שולחן
אהבתי שסיאקם מלטף לבוגי את הפרצוץ
לאורי חמישית.
אם קוואי לא עושה את זה עכשיו, נגמר. לו ולהם.
קאזינס זה רעל איטי שמשתחרר בגוף.
מצוין למתנקשים, לא ניתן לאתר את סיבת המוות
חחחחחח
העוגייה הוכנסה לתנור לגיים 2
שני השחקנים הכי מושמצים בהופס – לאורי וגאסול (תבדקו פלייאוף עד משחק 3 נגד הצבאים)
גאסול תמיד פחדתי ממנו. לאורי היום 4 נק 1 מ7 מהשדה דה שוט
לאורי במשחק חלש.
דווקא משחק טוב מאוד שלו ,לא הנקודות אבל הוא עושה המון דברים קטנים גדולים
הוא אולסטאר (כביכול). דברים קטנים זה בשביל שחקנים קטנים
+ 1
לאורי עם 4 נקודות, בוא. 1 מ-7. זה מחפיר. זה פאקינג פינאלס גיים 1…
ויצא עם 5 עבירות 7 דקות לסיום המשחק..
משחק גרוע מאוד שלו.
אתה גם טענת שגאסול לא ניצח את לופז – יותר מדי השענות על מספרים – לאורי נותן גוף בהגנה, מרכז טוב, לא כופה את עצמו במשחק קליעה חלש, מקריב עבירות (על קאזינס עבירה גדולה) ולא מפסיק לעבוד. הוא וגרין פועלים שחורים שלא מורידים רגל מהגז בהגנה, זה מטריף את כל הקבוצה. לא הכל במספרים חבריקו
💯
אנשים רק מסתכלים על מספרים.
הם צופים אבל לא רואים
תם הטקס. העוגיה הוצאה מהמקפיא נכנסה לתנור תהיה מוכנה לגיים 2😎
יופי דני!
יש מצב שנצחונות יהיו לגולדן רק עם דוראנט
טורונטו אגב, בינוניים, גם יוטה יכולה לנפק משחק כזה
בינוניים?
איזה משחק אתה רואה תגיד?
קוואי בינוני מינוס, הם מחטיאים הרבה, הגנה ממוזלת עם המון החטאות לייאפים של גולדן
טורונטו יצטרכו שידרוג, גולדן בהמשך יופיעו
נכון שאמרתי שסיאקם חייב להיות טוב כדי שלטורונטו יהיה סיכוי 🙂
אבל מי ציפה, מי מילל ומי פילל שהוא יהיה כל כך טוב?!
באנגגג
בוקר טוב. מה עם העוגיה בתנור?
העוגיה נשרפה בתנור
סטף צריך להתחיל את ההתקפות וללכת עד הסוף
איכה הייט? כדור הרעם? למי מתגעגעים יותר עוגיה או פורטלנד?
פטריק מקאו
לטס נוט סטארט סאקינג איצ' אדרס דיקס יט
איה איגי?
לקר אין ברירה, חייב לקחת את הטייימאאוט כי המשחק בורח לו.
בשניות האחרונות הסטייקים מאבדים את זה בעיקר בהגנה…..
כאילו שנכנעו כבר והוא צריך לקרוא אותם לסדר.
המשחק צריך לעבוד עכשיו לסטפי ותומפסון אחרת אבוד לסטייקים.
לא מאמין שאני אומר את זה, אבל יאללה סטף.
ברמה מעל כל השחקנים במגרש, גם ביום בינוני מאוד.
מזכיר לכולנו – זה משחק פלייאוף ראשון העונה שהווריירס פוגשים קבוצה עם מאזן טוב משלה.
הפתעה אולי – אבל לא הפתעה מרעישה.
לדעתי
המשחק עוד לא גמור. טורונטו עוד יצטרכו לשרוד ריצה או שתיים.
לגמרי, מחכים שהיא תגיע…
אבל אולי נרס באמת משהו – הם לא מצליחים לייצר אחת כזו
כולה גיים 1.
ביג ראס כנראה אתה לא קורא הודעות מלבד של עצמך.
לא מתגעגע ולא אתגעגע לדוראנט.
בסך הכל משחק ראשון, חוץ מזה שבשבילי הניצחון מעולם לא היה חזות הכל.
דוראנט כופה על הלוחמים משחק פרמיטיבי, טיפש ומגעיל.
הבעיה של הלוחמים היא לא היעדר דוראנט, גם פול ג'ורג' היה עוזר פה.
גם דירק נוביצקי בשכר בתנאי פנסיה היה עוזר פה.
הם עלו חלודים אחרי חופשה ארוכה זה הכל.
וואי איזה שריקה מעצבנת ושגויה לקרי
כל השנה אני כותב כאן – תלחצו על הכדור – תראו מה זה עושה
גם כשקרי שם סל זה 2 נקודות….. איזו הגנה
🙂
על מה הטכנית? ווואט
שריקה מיותרת על קליי
זה כדורסל, די עם זה
גם גרין מושמץ סדרתי כאן בהופס, בעיקר ע"י אוהדי ס"א לדורותיהם
השופטים סתם נתנו את השריקות עכשיו לטורונטו, הם לא צריכים את זה בשביל לנצח
קליי ישן סומך על לוני
זהו נגמר. השופטים ביתיים מאד עזרו להם טיפה לעצור פעמיים ריצה של גולדן אבל שולי. סחטיין על טורונטו. נתראה במשחק הבא.
טורונטו עם זריקה אחת יותר מהעונשין ועבירה אחת פחות.
ממש שיפוט ביתי.
סטף רק עם 16 זריקות מהשדה
12 נקודות לא מספיק מול הלוחמים…..
איזה מתח
המשחק הזה של הראפטורס בגלל ההגנה הטובה שלהם ואל תשכחו שהיא רק טובה ויכולה להיות גם מצויינת ואפילו נפלאה…
מי שיסתכל על חוברת הסטט' יחשוב שלאורי שיחק גרוע אבל אני רואה פעולות מצויינות שהוא עושה שאינם נכתבים בדף .
ישמור האל, כמה בוכים פה על השיפוט.
מאוזן מאוד בנתיים.
לא השיפוט יקבע היום
גולדן חלודה מאוד, עדיין יש לה שני הילוכים להעלות
הגנה פנטסטית של טורונטו. מוכנים לגולדן סטיט פשוט מעולה.
זה נכון, אבל גם הרבה שלומיאליות והחטאות מטופשות של גולדן
יש התקפות ארוכות, ויש טמטום.
זה כבר טמטום.
כיביתי 3 דק' לסיום.
זה לא הולך להשתנות הערב.
נתראה בGAME 2
גולדן יבואו עצבניים משחק הבא, זה יהיה יותר טוב
איזה שטות של לוני
נרס צריך לקחת טיימאאוט עכשיו שהמשחק לא יברח לו….
הווריורס ילחצו על כפתור הפאניקה ויזמנו את דוראנט למשחק הבא
לא היה פאול
זה אשכרה יהיה נצחון של 0:1 קטן. אלי גוטמן
חחח שירי רגב:״איך אפשר להתווכח על זה?״
רואה את השריקה לא מבין על מה שרקו ואומר ״אולי הרגל״
סטף למד מאבו זקן להיות אחלה פלופר
יש לו כבר תנועה קבועה כזו, עף עם הרגלחיים קדימה והראש עושה פרצוף של, אייי, הרגו אותי
קרי עושה הארדן
🙂 🙂 🙂
איזה ימים הגענו
אני חושב שאיגודלה נפצע
הנה סטף עושה הארדן…
עוד מישהו מרגיש בחילהעעעעעע
בעעעעע, תיכף אני מקיא
אפשר משחק הבא שדרנים שלא באו לעודד את אחת הקבוצות?
גרין מאד לא מפוקס היום
טוב, יחכו לדוראנט
כל הכבוד לטורונטו, יש לנו סידרה
זהו תמ"א טקס
נסכם. ג"ס לא שיחקו טוב. טורונטו כן ובכל פעם שנזקקה השופטים היו שם בשבילה
בדיוק
בוא נשרוק טכנית לתומפסון על זה שהוא לא חייך כששרקו לו עבירת תוקף שגויה עם פלופ של גרין.
חחח…
איזה בכיינים האוהדים של גולדן. פתטי.
לגמרי
יהיה סוויפ ????
הכל תלוי בחזרת דוראנט. אל תשכח שגולדן עוד ישחקו בהית גם.
גולדן חשבו הם נגד לילי כריות יכנסו לפיגור 15 ויעשו מהפך😎 געגועים לעוגיה טעימה ופריכה
ג"ס יותר טובים בלי דוראנט
יודע שאתה צוחק ובכל זאת
LOL
חחחח
היו אנשים שבאמת חשבו כך אחרי הניצחון על פורטלנד, למרות שאמרנו כבר מספיק פעמים שלא הביאו את דוראנט כדי לנצח את פורטלנד או לקחת משחקים בעונה הרגילה.
הביאו את דוראנט בשביל לקחת משחקים כשקשה, כמו שגם סטיב קר התבטא וציטטתי באחת התגובות בעבר.
הלוחמים לא היו מנצחים את לברון פעם אחת ללא דוראנט, וזו קביעה נכונה גם אם הם יקחו עכשיו ארבע ברצף (והם לא).
"היו אנשים שבאמת חשבו כך…"
מדהים
כמעט הגענו ל 300 ?
עוד תגובה שתיים ועברנו…
הנה עברנו.
לדעתי הראפס ייקחו גם את המשחק הבא.
מקווה לסדרה עם 7 משחקים.
טוב, לפחות הבטיחו חזרה לטורונטו
סטפן למרות משחק בלאי של גולדן, ויום לא מעולה שלו, מסיים עם 34 (וגם 5 , 5)
וזה המינימום שנדרש כדי שגולדן בכלל יהיו במשחק איכשהו
שאפו גדול לטורנטו ולסיאקם.
ג"ס ירו לעצמם ברגל עם פזיזות וקבלת החלטות לא נכונה.
משחק הבא יראה אחרת
פזיזות זה אנדרסטייטמנט, הסדרה עם פורטלנד הרדימה אותם
איגי פצוע באותה רגל שוב, נקווה שיחלים מהר אבל זה לא נשמע טוב
מה זה אנדרסטייטמנט?
התחזית שלי היתה 4-1 ללוחמים
==
עכשיו הלוחמים ברצף
==
או שיש לי כובע לאכול 🙂
יש לי חנות כובעים שלמה עבורך.
כי קוואי לא ממש הגיע למשחק הזה.
מתישהו גם הוא יתעורר ורגש הנקמה שלו יחזור.
כל השנה אנחנו אומרים שמול הגנה חזקה הספלאש מתקשים, ואז מגיעה הגנה חזקה והם אכן מתקשים…
לא כל יום פורטלנד…
וסטף באמת השתדל, לקח הרבה עבירות אבל עדיין קשה לו מאוד לקלוע. הוא חייב שיסדרו לו קליעה ואי אפשר לתת לו את הכדור ולהירגע כמו עם דוראנט.
יכול להיות שהלוחמים יתאוששו וינצחו ברצף, אבל למי מכם שלא היה ברור לו למה צריך את דוראנט הגיע הזמן להתעורר.
הבעיה של הלוחמים היא שקאזינס לא מתאים, ושטורונטו יגיעו פחות לחוצים. גם קוואי לא ייתן עוד משחק של חמש מ-14
ו…נגמר. ניצחון מרשים של טורונטו עם הקיוטי-רקס.
פצוע
השחקנים הכי טובים היום היו סיאקם, גאסול וואן וליט
לא מאמין שהם יהיו כאלה טובים משחק הבא
KD נותן להם להזיע עוד סיבוב אחד, או נכנס עכשיו?
מי פה שחקן טקסס ויודע להגיד…
קשה להמר אם הייתי צריך בכל זאת חוזר משחק הבא. יש יומיים מנוחה יצא טוב
חסידי דוראנט ובראשם ביג ראס (חבר מרכז ליכוד וחובב טראמפ) יצאו מהחורים.
תהנו.
עדיין חושב שהלוחמים ללא דוראנט עדיפים.
היעדר דוראנט לא הייתה הבעיה שלהם היום.
אני קונה תסריט פיגור 2 0 ואז דוראנט חוזר לתת סוויפ ו fvmp
יש סיכוי לתסריט הזה
גולדן 16 איבודים במשחק
כתבתי לפני המשחק על דריימונד גרין שהבלוף יתגלה חבל שלא הקשיבו.
ברוך אני תמיד מקשיב לך !
משחק הבא – נפילת מתח של טורונטו, עברו את גיים 1, כל ההתרגשות של פעם ראשונה, וה- must win למנוע אפשרות לסוויפ…
מרשם לבלואו אאוט של גולדן
הטיטול בהזמנה אישית לסתימת הביוב שיש לך בין האוזניים ,הגיע אנונימי.
בוא לאסוף.
טועה מי שחושב שזה "משחק לא טוב של ג"ס".
טורונטו גרמה לזה. שמירה מעולה, המאצ' אפ של טורונטו טוב מולם.
הבכי על השיפוט מגוחך, הכי מצחיק לראות את הפוקוס רק על הטעויות לצד אחד.
טורונטו נצחו ביום סבבה שלהם, לא מדהים. לאורי היה חושך בהתקפה (הגנה מעולה) וכך גם איבאקה והכי חשוב, יום בינוני של קוואי בהתקפה! כל פלייאוף דיברו על קוואי והחברים . ניצחון על ג"ס בלי קוואי ולאורי בהתקפה!
ועם זאת כמובן, זה רק משחק ראשון, כבר ראינו מה יכולים לעשות הלוחמים…
נכון חוץ מזה שלאורי היה מעולה בהגנה
שמירה טובה אבל לא מעולה. הם יכולים לתת יותר מזה.
אני בהחלט חושב שהבלוף של גרין התקפית והגנתית יתגלה בסדרה מול סייאקם וקוואי, ואני בהחלט רואה את סייאקם האתלטי חוגג על גרין. הלוחמים יגלו שלא כל יום פורטלנד וללא דוראנט אני רואה את טורנטו אלופה
מה שלי יש לקחת מהמשחק הזה –
איזה כיף לראות את גאסול משחק בפיינלס במדי קונטנדרית.
+ 100
טיפה שמירה עליו ואיש נעלם, לא הקשיבו זה אולסטאר זה? גם איי היית קולע על פורטלנד
נו באמת. שחקן שהוא בורג מרכזי באחת ההתקפות הגדולות בהיסטוריה בלוף??
הכוח שלו זה האינטנסיביות, האנרגיות, חוכמת המשחק, ההגנה והדחיפה המהירה קדימה. בכוח ובגובה שלו זה נדיר.
אכן, לא קלע גדול.
ואני אומר את זה כאוהד טורונטו.
הוא לא קיבל לרגע שמירה, בטח שדוראנט קרי וקליי לידו, מול טיפה שמירה לא קיים, אנשים ראו פורטלנד וחשבו שהוא אולסטאר, לפורטלנד הגנה לא קיימת, שוב ללא דוראנט זה של טורנטו הסדרה, הגנתית הוא גם בינוני מאוד סייאקם לקח אותו לבית ספר הלילה פעם אחר פעם.
אבל מה קשור פורטלנד?
זה שחקן הגנה של השנה, חמישיית נבא, אפשר לחשוב ממה שכתבת שכל מה שהוא עשה זה הסדרה של פורטלנד.
ובלי קשר, טריפל דאבל היום, רק מראה כמה הוא מעורב בהכל.
אחד השחקנים שהכי מפחידים אותי בסדרה .
איסה פספוס של פילי כל פעם מתבאס. עם מאמן נורמלי היו יכולים להביא אליפות העונה.
אין לכם שם כלום, עבדו עליכם בתקשורת, מתפלא שפיתח כאלו ציפיות, נגדכם טורונטו היו חצי רמה ממה שהם היום – קצת גדול מאז (עברו את מילווקי)
1. אמביד כוכב על, פציע, סנטר (לא מביא הצלחות)
2. סימונס קצין וג'נטלמן – כוכב ונגר
3. טוביה עבר 50 קבוצות – זה סתם? הוא לא כוכב לאליפות
4. רדיק לא יכול לשמור עלי (יש לי צעד ראשון מהיר משלו, בגילי)
5. באטלר – הגנה גדולה, כוכב זה בטוח, אי לדעת מה תקבל ממנו בהתקפה, כוכב של דרגה שניה
בעתיד לא תהיו יותר טובים, אלא אם כן יבוא כוכב. אתם אוק' סיטי של המזרח
100+
זה מצחיק שאתה עדיין לא סופר את טורונטו ,אתה חי עוד בתקופת דרוזן .
אתה עדיין חי באשלייה?
כמה צחקתי כשקראתי מה שכתבת.
גולדן החטיאו הרבה לייאפים, היו גם כמה איירבולים בזריקות סבירות לשלוש, 16 איבודים, הרבה מהם שלומיאליים בגלל חוסר תיאום בין שחקנים. משחק הבא יהיה צמוד
ג'רבקו עם שתי שלשות, קוק ומק'יני עם אחת כל אחד, לא בטוח שזה יקרה במשחק הבא
1
לכל אלה שמתנפלים בדיעבד, בכל פעם שמישהו טועה בניחוש – חפשו באחד הקדימונים – כתבתי שהראפס הערב בדו ספרתי – פעם ראשונה בפלייאוף שאני פוגע (כמעט), תרנגול עיוור? יש מצב… במשחק הבא, אם דוראנט לא משחק – זה ייגמר שוב בדו ספרתי לקנדים, הגולדנים חלודים, זה נכון, אבל קאוואי היה הערב בחצי קלאץ'
אני לא אוהב להתנפל בדיעבד. אני תמיד מעדיף לשמוע ריבוי דעות גם אם זה טעות , דה שוט ראית מה שווה גרין הגנתית והתקפית ברגע שמתרכזים בו כשחקן רגיל ולא משאירים אותו חופשי כל הערב, מדברים איתי על ההגנה שלו שהוא הבורג החשוב בגודלן סטייט מי אסס ללא דוראנט וקרי ואז קליי אין להם סיכוי, כדורסל מתבסס על יצירת נקודות,אני די בטוח שלקר נפל שיערות מהראש שהוא ראה את סייאקם הופך את ה״עוגן ההגנתי ״ שלו לילדה קטנה ולוקח אותו לגן פעם אחר פעם.
אני חושב כמוך על גרין, תמיד טענתי שהוא שחקן נהדר אבל אוברייטד. סיאקם בעמדה שלו – מי עדיף?
אני לוקח את סייאקם בלי לחשוב בכלל אתלטי הרבה יותר, מגן טוב יותר משמעותית בטח בפרימטר , לגולדן סטייט אני לא בטוח כמה סייאקם יתאים למרות שהוא היה מעצר להם הגנה מדהימה, עדיין אין לו יכולת מסירה. אבל דעתי ברורה גם הנגר סימונס טוב מגרין, הרסו את המושג אולסטאר הליגה הזאת.
לגמרי חלודים- 29/31 מהעונשין..
.
הגנה מדהימה של טורונטו, ואפילו המשחק החלש (התקפית) של לאורי והמנומנם של קוואי לא הפריע להם עם תצוגה אדירה של סיאקם וסולידית של גאסול ו-ואן פליט.
יהיה מאוד מעניין לראות הכצעקתה במשחק 2- מגמה או מקריות.
עשו רק עונשין
מהשדה 43%
16 איבודים
החטיאו הרבה לייאפים
קרי היה טוב, סיאקם גם
בגולדן לא היתה קבוצה היום, בקושי עשו סל, נראה בהמשך
זו בדיוק הנקודה-
האם זו חלודה או הגנה מצוינת.
כל המחשק צעקתי שיביאו כבר פיק אנד רול גבוה של גרין או לוני עם קרי כדיי ליצור מאצ' אפ או לקבל שמירה כפולה על קרי ואז מסירה אחת וזה 4 על 3.
המהלך הכי טוב שלהם בשנים האחרונות והלילה הם נמנעו ממנו בשיטתיות.לא הבנתי למה.
…
אם נשים דברים על השולחן, סיאקם לא יקלע במשחקים הבאים 12 זריקות ברצף, ואן וליט לא יקלע זריקות על גבול הבלתי אפשריות,גרין ואיגי לא יהיו 0 מ8 לשלשות ששישה מהן פנויות.
לכן לא הייתי לומד יותר מדיי מהמשחק הזה.
…
מה שכן הייתי לומד זה השמירה על קוואי.
גולדן היו כל כך חלודים, שאני לא בטוח שכבר במשחק הבא זה יהיה יותר מבינוני, כלומר משחק צמוד ודוראנט בא להושיע בהמשך
וגם לא כל ערב קוואי יבוא בניוטרל.
זה לא עובד ככה, משחק הבא גם קוואי לא יהיה כזה חלש. לאורי יקלע יותר ואיבקה יהיה יותר טוב. טורנטו שיחקו טוב, גם בהגנה וגם בהתקפה. היה להם שתים-שלוש מהלכי מזל כאלה, אבל לא יותר מדיי, וזה גם קורה כשהקבוצה משחקת באולם הביתי. בגדול, הם שמרו טוב והכריחו את גולדן סטייט לעבוד רוב הזמן ולעשות מהלך שני-שלישי בהתקפה כדי להגיע לזריקה סבירה. ובהתקפה שיחקו טוב, רצו כשאפשר, הניעו כדור לא רע אל השחקן הפנוי, ועוד כמה בידודים של קוואי עם סלים ומסירות טובות. תהיה סדרה צמודה וכיפית. (אלא אם דוראנט יחזור במוד רצח)
נפתח כצפוי עם נצחון ביתי. עכשיו לחץ עצום של הלוחמים על משחק 2. אני מבסוט לאללה!
אם זה ממשיך ככה, דוראנט יהיה קריטי מתמיד, המאצ' אפ שלו מול סיאקאם יכול לנטרל את סיאקאם ובצד שני לתת לגודלן את ההתקפה האלוהית שלו.
כרגע, אין להם ממש תשובה לסיאקם.
ממזר אתה נכס צאן ברזל