הטור של מל: סידרת הגמר הזאת תיקבע לא רק אלופה, אלא הרבה יותר! / מנחם לס

)

הפיינל הזה יקבע כמובן אלופה, אבל הרבה, הרבה יותר!

 

לא זכורה לי סידרת גמר שכה הרבה טומנת בקירבה מלבד אליפות בין שתי קבוצות.

כמעט בכל אליפות אחרת זה מצטמצם ל-

"IT ALL COME DOWN TO THIS…"

נכון, אם המילה 'ALL' כוללת סידרת גמר NBA בשתי ארצות שונות, שני הימנונים שונים, שתי כלכלות שונות, ושני מנהיגים השונים אחד מהשני כמו יעקב ועשו.

הסידרה הזאת תקבע גורלות של שחקנים, גורלות של קבוצות, אולי אפילו תשפיע הרבה על הצורה בה ישוחק משחק הכדורסל הזה. האמינו או לא, הסידרה הזאת עלולה לקבוע אחת ולתמיד אם השלשה הפכה לחלק העיקרי של המשחק או לא.

גורל שחקני הכדורסל הטובים ביותר בליגה עלול להיקבע בסידרה זאת.

אני לא יודע מה עובר עכשיו בראש של דוראנט. אבל מה אני חושב עובר אצלו בראש?

יש כמה אפשרויות:

1.הווריורס מנצחת את הסידרה בלעדיו.

2.הווריורס מפסידה את הסידרה בלעדיו.

3. הווריורס מנצחת את הסידרה איתו.

4. הווריורס מפסידה את הסידרה איתו..

אני מאמין שהוא חוזר בשנה הבאה רק עם סנריו מס' 2 יקרה. הווריורס מפסידה בלעדיו. הוא חוזר בעונה הבאה ואיתו הם מנצחים והוא הופך לגבור לעולמים.

במקרי 1, 3, או 4 אני מאמין שהוא עוזב:

במקרה 1, אם הווריורס מנצחת בלעדיו, הוא מרגיש 'מחוץ' לעניין, והוא רק חושש שמא הוא חוזר ויקרה חס וחלילה 'אסון' והווריורס מפסידה איתו, יגידו לעולמים שהיא היתה להיות טובה יותר בלעדיו. אז מוטב לא לקחת צ'אנס.

במקרה 3, הוא עוזב בטוח. עוזב כמנצח שעשה הכל והוא מוכן ללכת לכבוש קרקע חדשה ובתולה, כמו הניקס למשל.

במקרה 4 זה ייראה לו ולקליי ת'ומפסון כסופה של תקופה, והצורך להתחיל מחדש במקום אחר. תומפסון בקליפרס ודוראנט בניקס נראה לי לא רע.

קליי ת'ומפסון יהיה שחקן חופשי. דמרכוס קאזינס יהיה שחקן חופשי. כמובן שגם קוואי לינארד יהיה שחקן חופשי.

אם טורונטו מנצחת, הפרשר על קוואי להישאר יהיה כה עצום – זה יהיה קוואי מול "OH CANADA", ואני בטוח שהוא יישבר ויישאר. אם טורונטו מפסידה הוא יחליט שהוא הביא אותם לגמר בפעם הראשונה ועשה את שלו. עכשיו הוא יכול ללכת.

הניקס, הנטס, הקליפרס, והלייקרס יבחנו כל טוויטר, כל אינסטגראם, כל ראיון, כל מילה שיוצאת מהשחקנים הללו ויבנו עליה מגדלים. יהיו אלה מגדלי אבן יציבים או מגדלי קלפים.

ולהחלטה של הכוכבים האלה יהיה RIPPLE EFFECT על לפחות תריסר שחקנים שאף הם פרי אייג'נט, והם עומדים מחכים בשער למלא את מקומם של העוזבים.

בואו נדבר על כמה דוגמאות: נניח שדוראנט עוזב והווריורס באים לקריסטפאס פרוז'ינגיס – שכולם חושבים שהוא יחתום בדאלאס –  ואומרים לו, "היי, בוא אלינו. אתה תהיה דוראנט החדש שלנו! יחד נביא עוד 3 אליפויות!", אז מה? הוא יעדיף דאלאס?

או קייל ת'ומפסון עוזב אז הווריורס אומרים לקיירי אירוינג, "אתה בדיוק האדם שאנחנו מחפשים", או אותן מילים לקמבה וולקר. או לדיאנג'לו ראסל.

דמרכוס קאזינס עוזב? החיצים מופנים לג'וליוס רנדל שעבורו ועבור ההווריורס יכול להיות שידוך שנעשה בגן העדן. גם ניקולה ווצ'יץ' אפשרות.

בטורונטו קוואי לינארד עוזב? על הכוונת ג'ימי באטלר.  או טוביאס האריס. או כריס מידלטון.

(אני לא בעניין כספים ומשכורות אז אני כותב מה שאני כותב ללא התחשבות ביכולת הקבוצה לשלם)

אם הווריורס מנצחת – כפי שלאס ווגאס מנבאת – זה יהיה הנצחון השלישי הרצוף שלה. זאת היסטוריה. הם הופכים ס"ה לרביעית אי-פעם לנצח 3 רצופים בנוסף לסלטיקס, לייקרס,  והבולס. אפילו הספארס לא עשו זאת. ומכולן רק הסלטיקס עשו 4 ברצף (ויותר). זהו אינסנטיב די רציני להשפיע על דוראנט ותומפסון להישאר, וכל קטזינס לחתום. או לך תדע, אולי היום כבר לא מתחשבים בדברים לא משמעותיים כאלה.

הבעייה עם השחקנים החופשיים היא שדוראנט שולח מסרים ב-SOCIAL MEDIA המספקים CRYPTIC HINTS (רמזים 'סודיים' או לא מובנים) ולא יותר. תומפסון? הוא רק מתבדח. מחייך. לך תבין מחיוכו הממזרי מה מתחולל בראשו. ולינארד?  IMPOSSIBLE TO READ כי הוא לא מדבר, לא אומר, לא מגיב. מין ספינקס האומר רק דבר אחד: "תחזרו אלי בסוף העונה". (וגם אז הוא לא ידבר עד שתהיה לו חתימה היכן שהוא. לך תדע. איתו זה יכול להיות בליגה של פורטוגל).

אבל רגע. נניח שתומפסון עוזב, והווריורס מסכמים הכל עם קמבה וולקר. הכל, מלבד חתימה.

ואז מייקל ג'ורדן מרים טלפון לקמבה ואומר לו: "אני נותן לך מקס של 221 מיליון".

הכל מתהפך וצריכים להתחיל הכל מהתחלה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. א. חוזר ואומר- ממש ממש לא אתפלא אם המשחק השלישי בקפליפורניה יהיה בפיגור 0-2 של הווריוס

    ב. נראלי יש דיווח שקאזינס ישחק במשחק 1- לא יודע איך לאכול את זה..

    ב. גם הקיץ יהיה מעניין מאוד מבחינת מעברים וכו..כיף. דוראנט אי אפשר לקרוא אותו..הוא יכול להעלב ממישהו בטוויטר ולבחור בגלל זה בקבוצה כלשהיא

  2. עוד אפשרות שיכולה להוביל להישארות של דוראנט זה כשהוא חוזר בפיגור 2-0 ומוביל את הלוחמים לניצחון. אי אפשר לנחש מה עובר לדוראנט בראש אבל אני מהמר שבסוף העונה הוא עובר לקבוצה אחרת ואני מאוד אשמח אם זה יקרה..

  3. תודה מנחם למזלנו אם דוראנט עוזב הווריורס לא יכולה להתחזק באף אחד היא עדיין מעל תקרת השכר, אותו דבר על קאזינס הדבר היחיד שהיא יכולה להציע זה חריגת מיד לבל ומינימום, זה אומר שלא קמבה לא רנדל לא פורזינגס ובעצם לא אף שחקן שמכבד את עצמו או מחפש חוזה גדול לא יחתום שם.
    .
    לגבי קוואי מה יש לו להישאר בטורנטו הקבוצה מזדקנת גם אם הוא לוקח אליפות, עדיף לו לעבור ללוס אנגלס, אני רואה כבר את הלוגו מספר לו על החוזה נעליים שיקבל , פור גוד סייק בן סימונס קיבל חוזה נעליים גדול יותר ממנו, הוא יעבור לעיר עם מזג האוויר מצויין לעומת הקור בטורנטו שחודר לעצמות, ויכלו לבנות לו קוטנדרית ל) שנים בהנחה שדוראנט מצטרף עליו, לאורי בן 33 איבקה בו 32+ (בחיים הוא לא בן 29 כל הליגה יודעת את זה) , דני גרין בן 32 עוד שלושה שבועות (לדעתי יקבל 5-6 מליון), גאסול בן 34. ולא נראה לי קוואי יחפש לרוץ עם אנובי וסייאקם שיש להם עוד הרבה לאן להתפתח ויחפש קבוצה בשבילו.

    1. אם דוראנט עוזב(וכנראה גם קאזינס) הווריוס לא יכולים להחתים שחקנים חדשים?!?! הסגל ישאר כפי שהוא עכשיו בלי שינויים דרמטיים??

      1. הפיירול של גולדן סטייט בלי דוראנט, קאזינס, וקליי תומפסון הוא משהו כמו 90 מיליון.
        החוזה של לווינגסון (למיטב זיכרוני) מובטח חלקית, מה שמקטין את הפיירול למשהו כמו 85 או 86 מיליון, וזה לפני הקאפ הולד של מקומות חסרים ברווסטר (רק 5 שחקנים חתומים. שוב, למיטב זיכרוני).
        המשמעות היא שעדיין אין להם מספיק מקום בשביל חוזה מקס לשחקן 10 שנים בליגה (38 מיליון), היות ותקרת השכר הצפויה היא 109 מיליון.
        .
        כמובן שכל זה לא יותר מדיון אקדמי –
        אני לא רואה איך קליי לא ממשיך בגולדן סטייט עבור מקסימום בקיץ הקרוב.
        .
        אז מה יכולים גולדן סטייט לעשות בקיץ אם דוראנט וקאזינס עוזבים?
        להחתים שחקנים עבור מינימום,
        ולהשתמש ב-MLE עבור חיזוק נוסף (עם ה-MLE הם החתימו את קאזינס).

        1. בכל מקרה ברגע שהם משאירים את משולש הזהב של דונקי-סטף-קליי הם מסודרים. יהיו מספיק שחקני משנה שרוצים סיכוי להתמודדות על התואר ווטרנים ששוב ימלאו את השורות.
          אגב לא קשור לפוסט אבל בנתיים עושה רושם שהולך להיות מעניין ביוסטון בקיץ, כשמורי מדבר ככה הוא גם לרוב מבצע איזה מהלך או שניים .
          https://twitter.com/wojespn/status/1133756758202040320?s=19

    2. ברוך, אולי לא קראת מה שכתבתי לפני יומיים: הווריורס עשו העונה 2 מיליארד דולרים רווח (כמובן שהרוב מחסויות ומכירות). לייקוב, בעל הקבוצה, אמר שהוא מוכן לפתוח אתצ הכיס אפילו אם מס המותרות ידיע למיליארד.ץ גם אני הייתי מוכן להשקיע מיליארד כדי להרוויח שניים.

      1. תודה על הפירוט..
        קליי ישאר מן הסתם (הבנתי שהעובדה שהוא לא היה באף אחת מחמישיות העונה, מנעה ממנו חוזה מקס עם 20 מליון דולר יותר!!!)

        אבל מי יבוא לווריוס בלי דוראנט וקאזינס עם חוזה מינימום/MLE?!

        ואם ללייקוב לא אכפת ממס המותרות זה אומר שהוא יכול להתפרע כמה שהוא רוצה?

        1. נתחיל בכך שגולדן סטייט כבר הראו שהם מסוגלים להביא שם כגדול עם ה-MLE: קאזינס.
          .
          לגבי מס המותרות –
          תקרת השכר "גמישה" רק עבור השחקנים של הקבוצה, אלו שיש עבורם זכויות בירד.
          שחקנים חופשיים – עבורם התקרה קשיחה (למעט ה-MLE שמאפשר לקבוצות שנמצאות מעל תקרת השכר עדיין להתחזק. ה-MLE לקבוצות שלא משלמות מס הוא בגובה של 9.2 מיליון. זה של קבוצות משלמות מס הוא 5.7 מיליון)

      2. לא קשור מנחם. אין לי ספק שהשחקנים החופשיים של גולדן סטייט יקבלו הצעה למקסימום, יהיה מס המותרות גבוה ככל שיהיה.
        מה שברוך כתב נכון –
        אם דוראנט וקאזינס עוזבים, הכללים של הליגה קובעים שגולדן סטייט יכולים להשתמש אך ורק בחוזי מינימום וב-MLE.
        לא קשור לכמה הבעלים מוכן או לא מוכן לשלם.

        1. מנחם זה לא משנה ההון שלן יש חוקים אחרי זה סטיב באלמר היה שולט בליגה, ללא חוקי תקרת שכר הייתה רואה את כל הכוכבים בקליפרס שוב בעלים אחר לא יכול להתחרות איתו, ללא דוראנט/ עם דוראנט קליי יקבל מקס ואין להם שום אפשרות להתחזק בכוכב אחר.

  4. מאמין שגולדן ינצחו בגמר בכל הרכב.
    כך או אחרת קליי יחתום על מקסימום בקיץ, ודוראנט אני נוטה לחשוב שיחתום בסיכוי גבוה, כאשר האלטרנטיבה זה ללכת עם קוואי לקליפרס

  5. דוראנט וקוואי יעזבו, לא משנה מה יקרה.
    אבל זה נכון שהסיכוי התיאורטי היחידי, גם אם קטנטן, שדוראנט נשאר, זה אם גולדן סטייט מפסידים.

    1. נוטה להסכים לגבי קוואי.

      לגבי דוראנט – חושב שגם הוא יעזוב בכל מצב.
      מרגיש לי שהוא רוצה להוכיח לכל הספקנים שהוא השחקן הכי טוב בליגה, ואם לנארד ייקח לגולדן אליפות על הראש, הדרך היחידה שלו להוכיח זאת תהיה ללכת לקבוצה אחרת ולהוביל אותה לאליפות בעצמו.

        1. זה יהיה לייקרס. בנטס מה יעשה שם? כשרון פחות מבוסטון הוא יחרבן שם יותר ממה שחרבן בבוסטון. אל איי הכי מתאים לו. עונה הבאה גם דיוויס יצטרף אליהם בחינם והוא יהנה מהחיים.

    2. קוואי אם טורונטו לא זוכים, ילך רוב הסיכויים לל.א., וסיכוי נמוך שישאר
      דוראנט, אם גולדן זוכים, והוא כנראה משחק קצת בסוף הסדרה, סיכוי לדעתי נוטה שישאר בשושלת הסטורית, ויש סיכוי לקליפרס, בעיקר אם קוואי שם.
      דוראנט הוא לדעתי לא שחקן שיביא אליפות ככוכב יחיד

  6. הרבה אקשן הולך לקרות הקיץ. אפילו כספי, אי שם בהמשך שרשרת המזון של הליגה, סיפר בראיון שכולם מחכים לראות באיזו קונסטלציה יסתדרו הכוכבים, כדי שתתחיל תגובת השרשרת שתוביל עד אליהם

    1. כספי נוחת במכבי בקיץ. עשה קריירה יפה כשחקן רוטציה לגיטימי (8-9) אבל נראה לי שהפעם יש ריח של סיום התקופה הזו באוויר.

  7. שמועות טריות מהיום:
    קיירי צמצם את הרשימה לנטס או לייקרס (ללא בוסטון וניקס)
    יוסטון שמים את כולם חוץ מהארדן על השולחן לטרייד, כולל פול וקפלה
    **
    אם זה נכון אז קיירי כבר לא יתאחד עם אף אחד בניקס
    אז הספקולציה היחידה שנשארת לגבי דוראנט זה האם הוא נשאר בגולדן או עובר לקליפרס עם קוואי. להרפתקנים: עובר ללייקרס

    1. מי יקח את הנגרים של יוסטון בטרייד תמורת משהו טוב? פול וטאקר תכף יהפכו להיות סבא. קאפלה זה נגר על. מי נשאר ריברס ודונאל האוס? יוסטון מתים. יש להארדן אולע עוד עונה בקנה כמו השנתיים האחרונות וזהו. הבעיה שאין מי להביא שיעזור לו. יוסטון הימרה עונה שעברה אול אין ומורי לא היה מסוגל להפר את ההבטחה לפול גם במחיר מוות הדביל וקבר את הארדן יחד איתו בקבר.
      אבל היי לפחות יש להם את השחקן הטוב בעולם. וכן עד שקאווי יוכיח אחרת מול הלוחמים אני עדיין עם הארדן.

      1. אולי איזו קבוצת לוטרי תיקח את פול, כמו שלקחו את המשכורת של כרמלו באטלנטה.
        האמת שפול מתאים לפניקס שצריכה רכז
        אם יצליחו להוציא אותו, אולי יביאו חיזוק רציני

        1. אם אנחנו רוצים להיות כנים עם עצמנו, יש רק קבוצה אחת שכריס פול מתאים לה כמו כפפה ליד שכבר יש עליה כפפה.
          תחשוב – פול רכז מעולה. גם אם לא בשיאו. שים סביבו שני קפצני על, שאחד מהם גם יכול לנהל לבדו כשסבא פול צריך ללכת לנוח ולצרוח על הצעירים שעושים רעש בצבע.
          אפשר רק לדמיין את כמות הלובים שהקבוצה הזו תחגוג איתה על הליגה.
          אפשר אפילו לחשוב על כינוי אפשרי לקבוצה הזו. "לוב… סיטי".

        2. כרמלו היה עם חוזה לעונה אחת ב28 מיליון.
          פול עם 40 מיליון ל3 שנים הבאות כל עונה. לא רואה מי יעשה עליו ביי אאוט.
          ניתן להחליפו רק מול גון וול אבל החוזה דל וול יותר גרוע ארוך יותר ויקר יותר.

  8. ואוו מנחם מדוייק כל כך
    מסכים עם כל מילה חוץ מזה שקליי עלול לעזוב בקיץ.
    הוא לא נראה לי אחד שיעזוב בית וחזה מקס בשביל הרפתקה.

  9. מנחם הדברים האלו לא מעניינים את השחקנים תוך כדי משחק. אם דוראנט בריא הוא ישחק גם אם הוא לא בריא והוא יצווה על קר לשתפו הוא ישחק הוא לא שואל את קר ואיש לא יגיד לו מילה בלוחמים למה אם הוא עוזב הסרט שלהם נגמר קרי וקליי כבר לא ילדים ואין להם איך להתחזק בשחקנים חיצוניים. דוראנט מחזיק אותם בביצים. אני ממשיך עם התסריט שלי מלפני חצי שנה 99 אחוז הוא חותם בלוחמים בכל מצב לשנה אחת ואז עוזב קיץ הבא. 1 אחוז בקליפרס. כל השאר כלום 0 סיכוי.

  10. הדבר הכי בטוח זה שאם טורונטו מנצחים קוואי 100% עוזב!
    ועוזב כמו ענק! מה יש לו לחפש שם בשנה הבאה? הם גם לא ישחזרו את ההישג וגם הוא יהיה במקום שלא בא לו לחיות שם.
    ואף אחד לא יכעס שם במידה וכן. בא כמשיח ועזב

  11. הצטרפו לבלוג החי. האם ארסנל תשווה? לדעתי פנדלים לא יהיו ויש מצב להארכה ששם דוקא תגיע הארכה!

  12. תודה רבה מנחם.
    .
    קשה לי להאמין שקוואי יחבור לכוכב שעלול להאפיל עליו, ובטח שלא SF (לברון/דוראנט), כך שלדעתי הוא יעדיף את הקליפרס בהנחה שיהיה הכוכב המוביל, ואם דוראנט מגיע לשם יתכן שישאר בטורונטו.
    .
    אם נניח לרגע שהכתוב דלעיל נכון, ואם נניח שדוראנט יגשש אצל הקליפרס,, זה מעלה שאלה מעניינת בנוגע לג'רי ווסט – האם להעדיף את קוואי או את דוראנט?
    .
    ולדעתי התשובה היא קוואי, גם כדורסל נטו (כשמשקללים הגנה), גם אופי וגם סיכויי הישארות ארוכי טווח.
    .
    סוגית האופי קריטית לדעתי, ומי שנתפס בעיניי בעייתי פשוט מאבד הרבה נקודות (כן קיירי, אני מדבר עליך). קשה לדעת ולא צריך למהר ולשפוט, קוואי למשל, למרות הסיפור בספרס נראה כמשתלב יפה בטורונטו, ויתכן שגם דייויס יפרח מחוץ לניו אורלינס, אבל קיירי לדעתי די שרף את עצמו עם כל הרעש בקליבלנד ובבוסטון.

    1. לא מסכים, לפחות לגבי דוראנט והקליפרס. הלייקרס עושים מעצמם צחוק ולברון דומיננטי יותר אז מילא אבל מה הבעיה של קוואי לחבור לדוראנט? לדעתי הוא סגור בקליפרס וישמח אם גם דוראנט יגיע.
      .
      קיירי בהחלט בעייתי ונשמע לי שהשמועות על הנטס הגיוניות לשני הצדדים.

    2. האמת היא שקוואי נראה כמו מנהיג שיכול להוביל קבוצה כמו הקליפרס לאליפות
      דוראנט לעניות דעתי הוא סקורר על אבל לא אחד שמוביל לאליפות קבוצה כזו.
      אם הוא היה בטורונטו הם לא היו בגמר, גם אם על הנייר הוא סקורר טוב מקוואי
      דוראנט באוק' עם ווסטברוק בשיאו לא לקח אליפות וגם לא היה יותר מפעם אחת בגמר
      הכי טוב לו להישאר בלוחמים

  13. לקבוע עכשיו, שדוראנט עוזב לא חשוב הנסיבות, עוד לפני שנתפתחה סדרת הגמר, זה טמטום מוחלט.
    .
    הסנריו הכי מעניין מבחינתי, הוא אם טורונטו זוכה, כי :
    .
    א. קוואי יכול לעזוב בלב שלם בלי נקיפות מצפון. אחרי מיקסום של הליגה בשוק הקנדי.
    ב. כנראה לקליפרס
    ג. אפילו הקאפקייק לא יצטרף למי שניצח אותו (אף אם לא שיחק) בגמר.. במיוחד אחרי הסאגה במפרץ.
    ד. לכן אחוזיי ההישארות במפרץ עולים באופן ניכר.
    ה. כאן עולה שאלת מיליון ה $…
    .
    האם הליגה וגולדן יקריבו עוד אליפות בחשיבה ארוכת טווח כמו ב 2016 ?…

    1. נקודות מעניינות 🙂
      גולדן יקחו את האליפות, כל עוד זה תלוי בהם. הם יודעים שבשנים הבאות אלוהים גדול, והסיכוי הטוב הוא עכשיו
      דוראנט להערכתי ישאר בגולדן, ואם כבר הקליפרס יקבלו את קוואי

  14. In an appearance on FS1’s “The Herd,” Bucher told Colin Cowherd that the reigning two-time Finals MVP has not only recently put his house up for sale in the Bay Area, but he’s also bought a new place in New York. While it is true that multiple Warriors players are selling their homes to accommodate the new arena location, this case with Kevin Durant is just too coincidental.

    1. זו ראיה נסיבתית 🙂
      למה שילך לניקס? אין לו סיכוי רציני להיות אלוף שם, גם אם ארווינג יצטרף אליו

      1. זה שהוא העביר את המשרדים של כל האימפריה העסקית שלו לניו יורק השנה זה גם נסיבתי ?
        אתה יודע שקמבה מניו יורק ?
        אתה מבין שאחרי שהניקס מחתימים את דוראנט וקמבה או קיירי או באטלר, יש להם מספיק תחמושת בשביל ללכת גם על דייויס או לפחות על ביל ?
        .
        ״לא, אבל נראה לי שהוא חושב ככה, ואז הוא ירגיש ככה, ולדעתי בכלל הוא יעשה ככה, ואיזה טמטום זה בכלל לחשוב שכבר אפשר לדעת משהו…״
        .
        אוקייייייייייייי

        1. מהאיש שהביא לכם את פול ג'ורג' בלייקרס.. אם כבר מדברים על פנטזיות.
          .
          הוא לא העביר את המשרדים ל ניו יורק, הם כבר היו ממוקמים שם מלכתחילה, הם פשוט עברו בניין…

          "Note: the office was in NY already. They’re just moving into a different one. From reading Romona Shelbourne’s article, seems like they are trying to expand the team."

          1. מאותו האיש שחברים שלו דיווחו לו שהכל סגור וחתום, דייויס בלייקרס. מי שמזלזל באחרים שלא יתפלא שמחכים לו בסיבוב

        2. דוראנט באטלר ביל והניקס הנוכחיים יקחו אליפות?
          זה יכול גם להיות כמו פילי
          במקרה הטוב הם יאבקו עם יאניס ו 8 שחקני הרוטציה שלו על גמר המזרח
          בגולדן יש לו שושלת שיכולה להמשיך עוד כמה שנים, ובקליפרס עם קיירי/באטלר/ או קוואי יש לו סיכוי להקים קונטנדרית

          1. ברור שיקחו. טיקט לגמר אוטומטית ואז לנצח סידרה אחת. יקחו בקלות. דוראנט זה לא אמביד חביבי. הוא לבד לוקח את המזרח בהליכה. שלא נדבר על גימי המחסל בהגנה.

    1. תודה רבה אור. על זה אפשר להתווכח אבל זה כבר הגיוני. לדעתי היה עדיף להם לנסח כרמלו קצר טווח שמבוסס על הנחות כמו נניח "דוראנט חוזר במשחק הרביעי" ו"קאזינס חוזר בכושר של 50% לעד 20 דקות בלילה במשחק הרביעי" או משהו כזה, או פשוט לוותר על הכרמלו ופשוט לתת את האחוזים ואת ההסבר הזה.

    1. יא חתיכת ש…
      לפני יומיים בכית כי קראו לך קמצן. היום אתה קורא לאנשים שקרנים. ממש מודל לשוויון.
      מעניין אם מנחם יעיף תתגובה שלך גם.
      כילייי . קמצן. בונקר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט