האם הגיע הזמן לעלות את סטפן קרי להר רשמור במקום מג'יק?
ב'אתלטיק' הופיע מאמר מרתק (שאולי אתרגם או אסכם) הטוען שיכול בהחלט להתפתח ויכוח אם למג'יק ג'ונסון קם יריב רציני המאיים להחליפו בהר רשמור.
האמנם? עד כדי כך?
ב'אתלטיק' הופיע מאמר מרתק (שאולי אתרגם או אסכם) הטוען שיכול בהחלט להתפתח ויכוח אם למג'יק ג'ונסון קם יריב רציני המאיים להחליפו בהר רשמור.
האמנם? עד כדי כך?
רותם אלרן
27 מאי 2019 20:20:22אמנם אני עוד לא חייתי התקופתי של מג'יק וגם אבא שלי היה בן 3 כשהוא נבחר בדראפט, אבל לדעתי האישית צריך להכניס את קרי. הקלעי הטוב בהיסטוריה, שחקן עם שליטה מדהימה בכדור ויכולת לקלוע מכל נקודה על הפרקט, יכולת מסירה מצוינת, אמנם לא ברמתו של מג'יק חיים של מומי אבל עדיין מעולה. בסך הכל לדעתי קרי לוקח
Dalzred
27 מאי 2019 20:27:19זאת באמת שאלה קשה, אני גם לא ראיתי את מג'יק משחק ולכן אני חייב להפנות שאלה אליך מנחם. האם ראית את מג'יק נחנק ברגעים חשובים? אם כן בעיני יש מקום להחליף בינהם. כי סטף באמת משנה את עולם הכדורסל. מצד שני לעד הדבר שיהפוך שחקן משחקן טוב לסופרסטאר זה היכולת שלו לפעול כשאף אחד אחר לא עושה כלום על המגרש וכשהקבוצה בקרשים. סטף יכול לעשות את זה לפעמים. אבל ראיתי לא מעט משחקי גמר שלו שבהם כשהקבוצה שלו הייתה צריכה אותו יותר מאי פעם פשוט נעלם, ולכן השאלה העיקרית היא על ההשוואה שלו. אם מג'יק לא היה בעקביות שהייתה למייק או ללברון, אז בעיני צריך להחליף אותך.
מנחם לס
27 מאי 2019 22:04:02מג'יק היה גאון כדורסל. הוא היה גם 2.06 מ'. בפלייאוף, כרוקי, כשקרים עבדול ג'אבר נפצע הוא שיחק גם כפוינט וגם כסנטר וקלע 40 נק'+. מג'יק היה הפוינט גארד הראשון הגבוה. הוא שינה את המשחק לא פחות מסטף. הוא היה הארכיטקט שח\ל השואו-טיים של הלייקרס, שבשנות ה-80 היתה עם הסלטיקס הקבוצה הטובה ביותר בהסטוריה יחד עם הבולס של 1995-6 (וכל שנות ה-90. מג'יק יכול היה לנצח לבדו. הוא ידע ועשה הכל – כולל ריבאונדים) והיה מנהיג שאולי לא היה כמוהו.
עם כל הכבוד לסטף, אני עדיין שם את מג'יק מעליו
ד"ר רזי הופמן
28 מאי 2019 04:53:23מג'יק אף פעם לא ירד מראשמור.
לא מאמין שסטף בדיון אם להחליף אותו…
Dor
28 מאי 2019 14:49:28זה מוקדם מדי מנחם. אין תחרות. מג׳יק עדיין הרבה מעל סטף וימים יגידו איך תראה הקריירה של סטף בסופה. אני גם לא אוהב תיוגים כמו ״הקלעי הגדול בעל הזמנים״ וכו כי ההשוואות בלתי אפשריות לתקופות הרלוונטיות, אופי המשחק, החוקים/שופטים ועוד. לדוגמא שים את סטף במקום קובי ואני לא בטוח שהלייקרס היו לוקחים את כל האליפויות שלקחו בתקופתו ובטח שלא היו לוקחים כלום אם סטף היה במקום שאק בימיו הגדולים.
שם(נדרש)
27 מאי 2019 20:33:30כן. ולו בגלל הסיבה שהוא במו ידיו שינה את הnba בשנים האחרונות. כל סגנון המשחק השתנה במהירות קיצונית.
כמו ההוא שבגללו חוקקו החוקים של ה goaltending.
ר
27 מאי 2019 20:37:13מאוד אוהב את קרי, ועדיין אין מה להשוות.
מג'יק כרוקי במשחק 6 קלע 42 ונתן הצגה אדירה תחת לחץ ולקח אליפות מול פילדלפיה של דר ג'יי.
אני מזכיר גם מול מי מג'יק לקח את שאר 4 האליפויות שלו. הסלטיקס של בירד מקהייל ופאריש, דטרויט שהרביצה והיום כנראה לא היתה יכולה להגיע להגנה כזו. אם לא האיידס לא בטוח שאין לו עוד אליפות. ובכנות אפילו מייקל לקח את רוב האליפויות מול קבוצות פחות מרשימות מאשר אלו של שנות ה80.
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 00:03:46https://www.youtube.com/watch?v=H906s1BZu-Y
.
תסתכל על הרמה, ותנסה לחשוב על קבוצה בליגה של היום, שמשחקת יותר פח.
.
אולי הניקס. אולי..
Ido
28 מאי 2019 00:38:43Boom
שחר
27 מאי 2019 20:37:26לדעתי הוא מאד קרוב, אבל רק בסוף הקריירה תהיה פרספקטיבה על זה
מג'יק בשנות ה 80 הוביל את הלייקרס ל 9 גמרים! (ב 11 עונות), ול 5 אליפויות, וזה כשהתחרות היא פילדלפיה הגדולה עם הדוקטור ומלון שלקחה אליפות עם סוויפ כמעט בכל סדרה, בוסטון הגדולה, שיש המחשיבים לחמישיה הטובה אי פעם, דטרויט של הבד בויז, יוסטון של תאומי המגדל, וגם שיקגו של ג'ורדן, שמשום מה לא מחשיבים לא את כל הכיפכופים בשנות ה 80 שהוא קיבל מכולם בדיונים על גדולתו ההסטורית.
מג'יק אגב, בעונת הרוקי היה שחקן מפתח באליפות של הלייקרס, כולל המשחק המפורסם שקארים היה פצוע בסדרת הגמר, ומג'יק שיחק סנטר (!) וסיים עם מעל 40 נקודות וניצחון קריטי בסדרה
הטוסטר
29 מאי 2019 00:16:39מתי שיקגו היוו יריב לליקרס על האליפות?
איבו נאקיץ
29 מאי 2019 04:55:121991
Berch
27 מאי 2019 20:41:05אם קאזינס ולוני פצועים וקרי משחק סנטר בפלייאוף ומככב אז יש על מה לדבר.
וחוצמזה מדובר פה בשואו ולא רק בקליעת נקודות ובזה מג'יק היה פשוט יותר טוב
נראה גם כמה שנים הקריירה שלו תחזיק.
בקיצור, ממש עוד לא !!
🙂
עכברוש
27 מאי 2019 20:47:52קרי לא נותן שואו?
אבי טרכטמן (נורטון)
27 מאי 2019 23:04:23לא ראיתי כמעט את מג'יק בשיאו (ראיתי אותו בשנה האחרונה לפני הפרישה, וגם בשנת הפאוור פורוורד שלו… 1996 או מה שזה לא היה). ויתכן שמג'יק היה השואאיסט הגדול ביותר אי פעם.
אבל דבר אחד אני יודע בוודאות – השחקן הכי אטרקטיבי ב 25 השנים האחרונות , והשואו הכי גדול בעולם, הוא סטף.
אור
27 מאי 2019 23:30:49תלוי אם מחשיבים מישהו כמו ג'ייסון וויליאמס, לא קרוב ברמה אבל לוקח אותו בשואו
Berch
27 מאי 2019 23:45:08החיוך חברים…. החיוך….
הראיונות שלו בין המשחקים
הבחור הילך קסם על סובביו
🙂
צחי זופרן
27 מאי 2019 20:49:03ממש לא. למרות שאת הקריירה של סטף נסכם עוד שנים, מה שמג׳יק הביא לליגה הוא המהפכה הגדולה ביותר שהיא ידעה, השאר נתלו על הכתפיים שלו. לטעמי, הכדורסלן הגדול בכל הזמנים.
עידו גילרי
27 מאי 2019 21:10:25איזה מהפכה מג'יק הביא?
מנחם לס
27 מאי 2019 22:07:24המהפכה שהוא הביא הם פוינט גארדים כיאניס ובן סימונס. לפני מג'יק זאת אפילו לא היתה אפשרות.
עידו גילרי
27 מאי 2019 22:32:43נכון. אבל זה לא שאחריו התחלנו לראות פוינטים בגובה כזה. הוא היה חריגה, לא מהפכה.
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 00:06:44גם סטף חריגה. ולא בגלל השלשות.
.
אין אף רכז בליגה שמשחק את הסגנון הזה, הכי קרוב (וגם זה מאוד רחוק) היה טוני פארקר.
עידו גילרי
28 מאי 2019 00:09:27לא טענתי אחרת (ואין קשר לטוני פארקר)…
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 00:20:18אז למי יש יותר קשר מטוני ?
עידו גילרי
28 מאי 2019 00:38:55למה חייב להיות?
כמו שאמרת – חריגה. לא יודע תעשה הכלאה של רג'י מילר עם מישהו.
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 00:50:19כי עם כל החריגה הוא לא פועל בחלל ריק.
עידו גילרי
28 מאי 2019 00:58:27אם כבר הלכת לספרס אז לפחות המאמן שלו נזכר במאנו דווקא כשהוא מסתכל על סטף.
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 01:07:55אם אני זוכר נכון, הוא אמר שלא דווקא בסגנון המשחק, אלא יותר בסוואגר או משהו כזה.
עידו גילרי
28 מאי 2019 07:05:46כן ברור, פשוט הייתי חייב להכניס את זה…
קאפקייק מה עשית הפעם? (אני איכשהוא מניח שאתה מעורב…)
Nba בדם
27 מאי 2019 20:53:26הר ראשמור לא מקבל אליו שחקנים שהיו 4 פעמים בפיינלס ניצחו ב3 ועדיין לא לקחו mvp final אחד מסכן.
הוא לא מסוגל לקחת קבוצה על הכתפיים ממש כמו קוואי העונה.
גם יאניס וגם הארדן הוכיחו דומיננטיות לפרקים בפלייאוף הזה למרות נפילות קטנות פה ושם.
הוא לא מסוגל להיות הההההההאיש.
הוא צריך עוזרים שהם אולסטארים לפחות.
יש דקות שלמות שהוא נכבה ועד שהוא מתלהט האולסטארים שלצידו מחזיקים את הספינה.
בקבוצה האחרת היא הייתה טובעת מזמן.
יש לו פריווילגיה שאין לאף שחקן מקבוצה אחרת(וזה נכון גם לקליי ודריימונד) וזה לא להיות מספיק טוב כל הזמן.
בגלל זה יאניס והארדן הודחו, הם היו מצויינים כל אחד אבל לא מספיק עקביים כדי להגיע לגמר.
קרי מצויין רק לרגעים בודדים לדקות ספורות והוא ברמה מתחת לשני אלה.
להר ראשמור הוא לא יגיע אולי להר תבור.
רפיקי
27 מאי 2019 20:54:39לא ראיתי את מג'יק לכן אני לא אחוה דעה אבל מנתונים סטטיסטים ניתן לומר שקרי הוא סקורר וקלעי טוב יותר ומג'יק הוא מנהל משחק וריבאונדר טוב יותר
מנחם לס
27 מאי 2019 22:08:44ריבאונדר טוב יותר? מג'יק היה 2.06 מ' ואתלט מעולה.
רפיקי
27 מאי 2019 22:56:32כן..ולכן לקח יותר ריבאונדים.
זה לא יחסי
נו באמת
27 מאי 2019 21:05:01קארי אפילו לא השחקן הכי טוב בקבוצה שלו. זה אומר שגם דוראנט נכנס להר ראשמור?
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:06:02היסטורית לקרי אין סיכוי לעומת מגיק ג’ונסון גם מבחינת התארים 5 אליפויות 3 MVP FINAL, 3 MVP ובעיקר מבחינה השפעה על המשחק וששינויי, כמו במקרה של ג’ורדן את מגיק אי אפשר להוריד מעמדת הפויינט גארד, הוא כל כך עליון על השאר, קרי שחקן נפלא אבל להשוות אותו היסטורית למגיק פשוט לא הוגן. אני לא מדבר בכלל על הרגעיים ההיסטוריים של מגיק שכל אוהד זוכר בטח בפלייאוף עם זה המשחק ההיסטורי כסנטר, ההוק שוט שקברה את בוסטון … אין שחקן כיום שמשתווה היום למגיק היסטורית אפילו לא לברון.
רועי ויינברג
27 מאי 2019 21:10:13עוד לא, אולי בסוף הקריירה. דיון מעניין יותר יהיה השוואה בין קרי לקובי
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:12:26גם לקובי אין בכלל השוואה, קובי היה השחקן הטוב בעולם במשך 6 שנים , כשקרי יקח עם שחקני די ליג 2 אליפויות יהיה מקום להשוואה לקובי
אבי טרכטמן (נורטון)
27 מאי 2019 23:06:08כי אודום וביינום היו שחקני די ליג?? (וכמובן, גאסול שכבר הוזכר).
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:02:13אודום וביינום היו שחקנים רגילים יאני האריסון בארנס כזה. בלי ממבה הם היו יורדים לדי ליג אם זה אכן היה אפשרי
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 12:06:12איך שאתה אוהב להמציא מחדש את העובדות לטובת נרטיב.
גאסול אולסטאר. ביינום אולסטאר. ואודום הוא זוכה השחקן השישי של העונה ב-2011.
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:09:59גאסול תותח ואולסטאר אין ויכוח.
ביינום אולסטאר כמו שקורבר אולסטאר ועוד כמה שביקרו במשחק הזה מתישהו. שחקן 6 וואו נו אז ביום טוב הוא היה כמו איגי (איגי טוב מהותית אבל נזרום…)
לממבה היה סגל בינוני מאד והוא נתן בראש. עם שקיעתו כל הפחים האלו נעלמו.
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:18:11גיא ביינום לא היה אולסטאר בשנות האליפות 09 ו-10. יודע מי כן היו? כריס קיימן, דיוויד ווסט, דיוויד לי וג'ו ג'ונסון
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:20:36רועי איזה משחקי פלייאוף או רגעי פלייאוף אתה זוכר מהיסטוריה של קרי, על כל אחד כזה שתביא לי לקובי ברייאנט יש חמש פלוס.
איזה שחקנים לליקרס של 2009-2010 היה פרט לקובי ולגאסול , אתה מדמיין את קרי לוקח צוות מסייע כזה לאליפות. אפילו לא קרוב, למגיק ההשוואה ההיסטורית בכלל מצחיקה.
מגיק כמו מייקל וגם גאבר אין להם ולא יהיה תחליף בעמדתם מבחינה היסטורית , הם האבא ואמא שפ הNBA מבחינת השפעה תארים … יהיה צריך להיות משהו מאוד נדיר כדי להדיח אותם ממקומם.
נתן
27 מאי 2019 23:17:32רובין כל מה שאתה אומר נכון, רק הפוך. לקובי היה את הפרונט קורט הכי טוב בליגה בכל אליפות של הלייקרס איתו. למאר אודום ואנדרו ביינום היו שחקנים מעולים בשנים האלה, וכמובן גאסול.
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:00:58חחחח למאר אודום ואנדרו ביינום חחח. גם סקוט פולארד היה תותח
איבו נאקיץ
29 מאי 2019 05:02:021. קובי מעולם לא עבר סיבוב בפלייאוף כששאק או גאסול לא היו בסביבה.
2. אפשר להגיד שהיה השחקן הטוב בליגה במשך 10 שנים, אבל לזכותו תואר mvp צנוע אחד בלבד.
גילעד
27 מאי 2019 21:22:47קובי יותר גדול ממג'יק
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:27:39קובי ענק אבל מגיק בכמה מדרגות מעל לא קרוב אפילו
גילעד
27 מאי 2019 21:30:51קובי השלישי בהיסטוריה. שחקן מדהים
ראס א שטן
28 מאי 2019 06:27:26קובי מנגב את מגיק איפה ממבה ואיפה מגיק. ממבה הביא 2 טבעות עם פאו גאסול ולא בסופר טים. שרק 2 אלו שוות יותר מהטבעות של מגיק.
ממבה התחרה בקונפרנס הרבה יותר קשה בזמנו שלמגיק בזמנו היה כרטיס חופשי לגמר סטייל לברון.
שלא נדבר עם יכולות הסקורינג. הלייקר היחיד שיכול להיות בדיון עם ממב זה רק קארים
ברוך רובין
28 מאי 2019 11:22:10שמעון די מצחיק הדעה שלך למרות שלא ראית משחק של מגיק בחייך,מגיק יכל גם הוא לקלוע 30 נקודות למשחק ,אבל הוא ניהל את התקפת השואו טיים, הוא לא סקורר ברמה של קובי אבל הוא מנהל משחק פי 10 טוב ממנו, שוב לא ציפת במשחקים אז אני לא יכול להסביר לך את הגדולה של מגיק שהיא הרבה יותר מסטטיסטקה (כמו במקרה של בירד)ץ
הייט אשברי
27 מאי 2019 21:43:32מוקדם מדי. צריך לחכות לסיום הקריירה של סטף כדי לקבוע .
אם הוא יוביל את ג"ס לניצחון בסדרת הגמר הקרובה ללא KD , זה יהיה צעד בכיוון .
עידן
27 מאי 2019 21:45:08עדיין לא .מגיק אצלי כלומר מאלו שראיתי נמצא בהר ראשמור כלומר בין 4 הגדולים ביותר.קרי עדיין לא שם ואולי לא יהיה שם לעולם אבל את זה נדע בסוף הקריירה.
רשמתי כבר לפני כמה חודשים שבתוכניות גאנק שאני רואה בespn וfox1 חלק קטן מהעיתונאים פאנליסטים ושחקני עבר בראשות אייברסון שמו את קרי בחמישיה הראשונה בכל הזמנים לפי עמדות במגרש לפני מגיק
ראס א שטן
27 מאי 2019 21:48:33אם קרי לוקח אליפות השנה הוא מעל מגיק לדעתי. חייב עוד אליפות אחת. עוד 2 והוא בראשמור לגמרי
מנחם לס
27 מאי 2019 22:13:19שמעון, אתה פשוט ילד שלא ידע את מג'יק. אין כלל מקום להשוואה. אני לא מבין את המאמר ב'אתלטיק'
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:07:51ראיתי מגיק בשידורים חוזרים. אוברייטד. בירד היה טוב ממנו מהותית גם ועדיין הרוב הנוסטלגי שם את מגיק לפניו
ראס א שטן
27 מאי 2019 21:49:24אגב קרי לדעתי שחקן טוב ממגיק אבל יש תארים וכאלו שכרגע עדיין מטים את הכף למגיק
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:56:08שמעון ראית את מגיק משחק?
ברוך רובין
27 מאי 2019 21:56:35קרי זה אבולציה של המשחק מדברים על גדולה היסטורית, אין לו סיכוי בכלל
אבי טרכטמן (נורטון)
27 מאי 2019 23:07:31האמת מנחם, אחלה דיון ונושא שבתור מעריץ עצום של סטף אני מתחבט בו רבות.
נדמה לי שזה יהיה קרוב, אם סטף ייקח השנה אליפות ו FMVP. אבל כנראה שעדיין לא לגמרי שם.
פינקי
27 מאי 2019 23:21:13במילה אחת: לא
בשתי מילים: עוד לא
Havlicek stole the ball
27 מאי 2019 23:25:00מנחם, שאלה נהדרת!!
מעניין מתי קרי עבר את איזייה למשל… באליפות השנייה? בMVP השני?
לשאלתנו –
סטפ הוא אולי השחקן האהוב עליי בימינו (הוא וקוואי). הGRAVITY שלו על המגרש זה, באמת, פלא. את המשחק שלו אַראה בהרצאה על אסתטיקה, או ללהקת בת שבע.
ואולי בסוף הקריירה יהיה בסיס אמיתי להשוות.
אבל (!),
אין קטגוריה, חוץ מקליעה (על גווניה, נקודות-אחוזים וכו'), שבה לסטף יש יתרון. נתונים יבשים – שני MVP מול שלושה, 3 אליפויות מול 5, חמישה גמרים מול תשעה. אבל אלו טיעונים משעממים, גם אם חשובים בדיבייטים קרובים יותר (ראסל מול קארים למשל).
שני דברים נותנים למג'יק את האדג' הסופי –
התחרות –
סטף ניצח בינתיים רק את לברון. שחקן על, אבל לא בקבוצת על. מג'יק שיחק נגד העשור הכי מלא בקבוצות על (לתקופה, לתקופה. סביר להניח שסת' קארי משחק ברמה גבוהה יותר ממוריס צ'יקס, אבל הוא לא היה יחסית טוב לתקופתו כמו השני). את בוסטון שלי ניצח פעמיים, עם לארי המדהים (הגמר ב85 וב2010, אלו הכי כואבים), את פילי של הד"ר ומוזס ניצח פעמיים, את הבד בויס. שלט במערב כמו שלברון שלט במזרח (שניהם הגיעו 9 פעמים לגמר ב-12 שנים). קארי אמנם מעפיל לגמר החמישי (הזמן עובר מהר מדי) ברציפות, אך עוד מוקדם לראות שליטה על פני עשור+ שלמים.
בנוסף, הנשק הסודי של מג'יק – משחק 6 בגמר.
אין לי חשש לאהבת הלייקרס, וקובי הוא השחקן האוברייטד ביותר בהיסטוריה. So trust me when I say שהתצוגה של מג'יק, במשחק 6, במשחק חוץ בפילדלפיה של גמר 80, היא לדידי, בהתחשב בכל הנסיבות, התצוגה האינדיבידואלית הגדולה בהיסטוריה. יותר מה-100 של וילט, ה-69 של ג'ורדן או כל משחק אחר שראיתי או קראתי אודותיו. הילד הזה, רוקי, משחק בקבוצה עם מי שזכה בMVP בפעם השישית בעשר שנים. I REPEAT, התואר האישי השישי בעשר שנים. פאקין 70'S. בכל מקרה, ג'אבר נפצע במשחק 5. הלייקרס נוסעים לפילי למשחק השישי. הרוקי הקסום עולה למגרש, בלי השחקן הכי טוב בקבוצתו – ולא רק בקבוצתו, אלא הכי טוב בליגה בעשור האחרון. לא זו אף זו, הוא עולה לשחק בעמדה אחרת מעמדתו הטבעית, ולא רק זה – בעמדה הנגדית ביותר, מ-1 הישר ל-5. איך ילד כזה יגיב ללחץ? אמנם בחירה ראשונה בדראפט, אבל בלי קארים, בחוץ, מול הד"ר?
למג'יק היו 42 נקודות ב14-23 מהשדה ו14-14 מהקו (לרוקי במשחק הגדול ביותר האפשרי!!), 15 ריבאונדים, 7 אסיסטים, שלוש חטיפות. לכל שחקן, בכל משחק, זה סופר מרשים. לקחת בחוץ MVP פיינאלס, כרוקי, בלי השחקן הכי טוב של קבוצתך, בתפקיד הנגדי לך – זה לדעתי המשחק הגדול בהיסטוריה.
מג'יק.
הממזר של סטוקטון
28 מאי 2019 00:01:40הדראעק הזה ?! (ואין פה כוונה לומר שהבייבי פייס יותר טוב ממג'יק)
.
https://www.youtube.com/watch?v=H906s1BZu-Y
.
הגנות והתקפות כל כך חלשות, שזה נראה אשכרה מכור.
.
Havlicek stole the ball
28 מאי 2019 10:21:30זה שלאריסטו היו דעות 'חלשות'/'מיושנות' על רפואה או נשים זה לא אומר שלא היה אחד המבריקים בהיסטוריה.
וכך גם מאג'יק. אתה יודע יותר טוב מכולם, ממזר, שtiming זה הכל עניין של תזמון.
שאלה מעניינת היא האם סטף יראה יותר 'חדש' ב2057 מאשר מאג'יק היום..
ועם זאת, רוקי! בעמדה הנגדית!! בלי הMVP!!! זוכה בMVP פיינלס. פסיכוטי. שלא נדבר על 2/3 בשלושת העונות הראשונות, 3/4 בין 85-88 (כמו גולדן היום). אחד היחידים שבאמת אפשר להגיד עליו שהוא 'וינר מלידה' (כמה שהוינר/לוזר בעייתי).
מצד שני, אם KD נשאר והם לוקחים 4 ברצף שנה הבאה…………………………………………….
מנחם לס
28 מאי 2019 03:17:50אני מסכים עם הרוב מלבד שקובי הוא אוברייטד
חיים גולדברג
28 מאי 2019 10:26:22קרי הוא סקורר וקלע טוב ממג'יק. מג'יק היה בעל חוכמת משחק ומסירות טוב מקרי ומכל אחד אחר כנראה בהיסטוריה של הכדורסל. לא פייר להשוות את נושא הריבאונד כי מי מצפה מ"גמד' כמו קרי להצטיין בפרמטר הזה? ניתור של נמר כמו שיש לראסל, זה משהו חד פעמי , ועדיין קרי לוקח הרבה ריבאונדים ביחס לגובה שלו.
דיברו על מנהיגות -קרי מנהיג אמיתי. המנהיגות שלו לא מתבטאת בלדרבן את חבריו לקבוצה בקטע של שיחות אישיות או תוכחות של מנהיג, כמו שהיא מתבטאת ברוח שהוא מביא איתו – רוח של להטריף את כולם עם קליעות החוץ שלו.. וכן היא מתבטאת בלקחת אחריות. קרי לא מפחד לקחת את הזריקות הכי מכריעות, וגם כשהוא נמצא בתוף רצף של החטאות -הוא לא מהסס ומנסה שוב. הוא קר כקרח ויש לו ים של ביטחון וחוצפה חיובית.
תראו את קרי במשחק 5 מול יוסטון, הרי עד פציעת דוראנט קרי היה חלש והרבה להחטיא. מרגע שקווין יצא קרי תוך רגעים פשוט השתלט על המשחק והפך לשחקן אחר, משחק 5 רשום עליו ורק עליו. כבמטה קסם קרי פשוט ניער מעליו תוך שניות את הסדרה הרעה שהיתה לו עד לאותו רגע, נתן הצגה אמיתית ופאקינג לקח את הקבוצה על הכתפיים שלו, עד לניצחון באותו משחק ואותה סדרה. וזה המשיך ביתר שאת מול הבלייזרס. זו פאקינג מנהיגות. הכי מנהיגות שיש.
ולסיום -ווינריות. אני חושב שקרי הוא אחד מהווינרים הכי גדולים בהיסטוריה ובזה אפילו מג'יק לא משתווה אליו, ומ'גיק היה חתיכת ווינר כשלעצמו
חיים גולדברג
28 מאי 2019 16:32:02לסטף יש רק 3 טבעות ו5 גמרים, אבל הוא עדיין בעיצומה של הקריירה ,כך שלא ניתן להעניק למג'יק יתרון בדבר שבסיס המוצא שלו ארעי, נזיל ועשוי בהחלט להשתנות.
מה סטף אשם בכך שאת 4 הגמרים שלו הוא שיחק מול לברון? והאם לעבור פעמיים את יוסטון הקשוחה והפיזית כל כך, זה דבר של מה בכך? אתה בטוח שפילי של הדוקטור ומלון או הבאד בויס, היו עוברים את יוסטון הנוכחית פעמיים? לך תדע….
ואגב אם ג"ס זוכים השנה בטבעת זה 3 אליפויות ברצף ואליפות רביעית בחמש שנים, מה שמג'יק וקארים לא עשו עם הלייקרס
Havlicek stole the ball
28 מאי 2019 18:00:21לא אשם, התחרות צמודה..
אולם לא ברורה לי כוונתך בדבר העובדה שקרי 'ווינר' יותר שממג'יק. על בסיס מה?
חיים גולדברג
28 מאי 2019 23:41:39לסטף יש הרבה מאוד סלים שוברי שיויון במאני טיים. לא ספרתי בהשוואה למגיק, אבל גם במשחקים פחות טובים שלו ובפרט בסדרות הגמר, הוא יקלע את הסל שיעשה את ההבדל, יגמור את המשחק או יביא למומנטום.
מייק לבנובסקי
27 מאי 2019 23:25:59ראיתי את מג'יק משחק. השאלה מצחיקה אותי. לא באותן ספרות בכלל, ואני מת על קרי. את מג' יק אגב לא אהבתי. אני חובב פילי, ואם לא פילי רציתי שירד ובוסטון יקחו.
נחמד להעלות כיכול, אבל אין בכלל על מה לדבר
אוסקר
27 מאי 2019 23:27:52מה קשור קארי למג׳יק? מבחינת כשרון הוא שחקן על אבל זכה באליפות אחת מול לברון והפצועים ושתי אליפויות בחסות דוראנט . בין לבין הפסיד בגמר אחרי יתרון 3-1 וברח עם הזנב בין הרגליים אל השחקן השני הכי טוב בליגה שיעזור לו. ההייפ המטורף סביב גולדן סטייט עשה אותו למרות שההישגים שלו מוגבלים ביותר. לצורך העניין, מג׳יק, ג׳ורדן, לברון היו דומיננטים לאורך עשור פחות או יותר. לקארי היו שנתיים אדירות ואז הוא בחר להביא את דוראנט ולהשאיר לו את העבודה הקשה. לדעתי הבחירה הזאת הופכת את גולדן סטייט ללא רלוונטית בכל דיון היסטורי, הסגנון היחודי שלהם הלך, התחרויתיות שלהם הלכה, הם איבדו את הספורטיביות והרצון לנצח במהלך הזה. הם משחקים על רבע הילוך רוב הזמן.
מייק לבנובסקי
27 מאי 2019 23:29:37נחמד להעלות את הנושא לויכוח אבל אין בכלל על מה לדבר
אבי סוכר
27 מאי 2019 23:33:50מנחם הגיל משפיע? גם גוני יזרעאלי לוקח אליפות בקבוצת סופרטים כמו גולדן סטייט.
דדי
27 מאי 2019 23:40:33אחת הדברים שהכי מחזקים את תורת האבולוציה היא כמה קל להפריך אותה מצד אחד (כל מה שצריך זה למצוא מאובן אחד בשכבה הגיאולוגית הלא ״מתאימה״), ומצד שני העובדה שאף אחד לא הצליח לעשות את זה כי מאובן כזה לא קיים.
.
למצוא בן אדם אחד מבוגר מספיק שחווה את הקריירה של מג׳יק בזמן אמת, ועדיין חושב שסטף עולה עליו – זה המאובן המפריך של התיאוריה בפוסט הזה.
לא קיים.
הממזר של סטוקטון
27 מאי 2019 23:57:11ספתא שלי מוסרת ד"ש (עוד לא מאובן, אבל כמו עם הדוק, גם יומה יגיע)
תומש
27 מאי 2019 23:40:37השוואה מוזרה. קרי אפילו לא השחקן הכי טוב בווריורס בשנתיים האחרונות. מבחינות מסוימות מג'יק הוא אולי גדול שחקני הכדורסל אי פעם. בטוח שלפחות השני. פשוט צריך לפתוח עוד ראשמור
דדי
27 מאי 2019 23:45:50רק שלא ישכרו את זה שעשה עכשיו את הפסל של מירי רגב.
תומש
28 מאי 2019 00:02:53נחנקתי. הפסל הזה נראה כמו אורן זריף אחרי ניתוח בוטוקס זול
דדי
28 מאי 2019 00:06:26לא ברור לי הקטע.
מה הוא לא הבין שלא הצליח לו ?
אני הייתי מת מפחד להגיש לה דבר כזה.
Berch
27 מאי 2019 23:57:46ראשמור 2
הדור הבא
קניתי. אבל ישמצב שהאמריקאים יסדרו הפעם 23 ראשים
גם לזכר ג'ורדן, אבל בעיקר שיהיה אפשר להכניס יותר. כמה כבר אפשר לדחוף ב "היכל התהילה" ???
🙂
הממזר של סטוקטון
27 מאי 2019 23:53:55מסוג הדיונים שבגללם אני לא מוכן שיכנו אותי "עכבר כדורסל או NBA" (על אף השעות הקטנות של הלילה)
.
משום שזו החיה המטומטמת ביותר על פני הכדור הזה. תלתי משמע.
Berch
28 מאי 2019 00:02:29אתה לא מכיר כבשים ידידי
תופתע
Havlicek stole the ball
28 מאי 2019 10:27:41לא שאני לא אוהב את האפוריזם הניטשיאני הזה, אך תוכל להרחיב?
פה איתמר
27 מאי 2019 23:59:23מג’יק
שניהם שיחקו בקבוצות גדולות
האווי לאסוף
28 מאי 2019 00:23:41קרי שחקן ענק, מעט מאוד שחקנים בהיסטוריה ראויים יותר ממנו לתיאור הזה. מג'יק הוא אחד מהם.
אני שונא להשתמש בטיעון של 'הייתם חייבים לראות את זה', אבל כל מי שראה את הקוסם משחק יודע. לעזאזל, הייתי נגדו בכל המשחקים וידעתי את זה.
.
מזל שמומי חיים של מג'יק לא פה כדי לראות את השאלה הזו, הוא היה מכריח את mbk לפרוש מהאתר
עמירם
28 מאי 2019 00:29:29כשמדברים על סטף תמיד שוכחים אספקט מאוד חשוב.
להגן נגדו גומר אותך נפשית ופיזית, זה לא סתם שקבוצות נעלמות ברבע השלישי.
לשמור על קיידי או על לברון זה לא מעייף ולא סוחט כמו לשמור על סטף.
לשמור על מג’יק זה לא קל אבל זה לא גומר אותך כמו לשמור על סטף.
בשביל לשמור על סטף הקבוצה השניה צריכה לבצע אינסוף חילופים בהגנה ותמיד לדעת איפה הוא נמצא ולאן הוא הולך.
שחקן ששומר עליו לא יכול לתרום בהתקפה, פשוט לא יכול.
תתארו לעצמכם שאתם 24 שניות מתרוצצים מאחורי סטף וחוטפים שלוש חסימות ואחרי כל זה הוא מקבל את הכדור ומוציא בפחות מחצי שניה ואחרי זה רוקד לכם בפנים.
לשמור על דוראנט זה לא מדע, למנוע ממנו לחדור כמה שאפשר ובסוף הוא מתרומם וזורק ואתה מתפלל.
רמת התקשורת שההגנה נגד סטף צריכה היא כמעט בלתי אפשרית ובסוף עדיין תחטפו 6 שלשות במשחק וארבעה דנקים של שחקני ספסל כי לא תקשרתם בחילוף.
תשימו לב שכל מי שישמור על סטף לא יהיה עצמו בהתקפה.
תמיד אומרים שקאווי שחקן ההגנה הכי טוב ולברון היה שומר מעולה ופיפן היה שומר מעולה וגורדן וכו
אין ולא יהיה שחקן אחד שיכול פשוט לשמור על סטף.
כל הקבוצה צריכה לעבוד רק בשביל לשמור אותו.
נכון כשהוא מוביל כדור אז אפשר לבצע חילוף אבל כשהוא לא המוביל אלה זה שנע מאחורי חסימות הקבוצה השנייה נגמרת וסטף פשוט אגדה.
דדי
28 מאי 2019 00:36:19https://media2.giphy.com/media/8ccNxXmCy6X64CPTYy/giphy.gif?cid=790b76115cec57ef7235787a55976b7f&rid=giphy.gif
עמירם
28 מאי 2019 00:43:56מי זה הבחור הזה?
זה השחקן הזה מהניקס?
עמירם
28 מאי 2019 00:41:23בנוסף הרבה מזלזלים בסטף כי הוא שיחק עם קידי וזו טענה מופרכת, מג’יק שיחק עם השחקן הכי דומיננטי בכל הזמנים שהיה אלוף לפניו והיה בלתי ניתן לעצירה.
כן למגיק היה משחק אחד בלעדיו זה לא שהוא ניצח בכל הסדרה בלעדיו.
בלי קארים למגיק יש כמה אליפויות?
אם כבר לסטף יש אליפות בקבוצה שהוא בנה בידיו, מג’יק קיבל קבוצת אליפות מוכנה.
מישהו רוצה להגיד שדוראנט יותר דומיננטי מקארים?
לא משנה באיזה נקודת זמן קארים זה קארים גם בגיל 50 הוא היה קולע 30 למשחק.
לא אומר שסטף יותר טוב ממגיק אבל לזלזל באליפות האחת מול לברון זה מגוחך,
ולעלות את ה3-1 שבו סטף היה פצוע, בוגוט נפצע וגרין קיבל השהייה ללא סיבה זה עצוב.
מג’יק יותר טוב עדיין אבל סטף מתקרב מאוד.
ובואו מג’יק לא שיחק מול ד׳אנטוני שמייצר סטטיסטיקה לאמ ויפי
שים את דאנטוני בשנות ה80 ומגיק לא מקבל אמויפי אחד
הארדן או סטיב נאש או כל רכז אחר מגיע עם ממוצע של 50 נקודות במשחק.
ברוך רובין
28 מאי 2019 01:38:10ראית את קארים של 1984 בסוף ואחרי שונה לגמרי מקטרים של שנות ה70 עדיין שחקן ענק אבל באותה תקופה אולסטאר לא יותר , לא טופ 5 בליגה.
.
למגיק היה משחק אחד בלי קארים ? די מצחיק אם לא ראית את העברת הלפיד, על כל משחק פלייאוף של קרי אני אביא לך עשרה של מגיק.
.
דוראנט 2017> קארים 1985 (בסוף 4) וכולי בבכל פרמטר.
.
סטף היה פצוע כמו שאמביד היה פצוע בסדרה מול טורנטו (פציעה מדומה שאוהדי סטף ממציאים לו בכל משחק רע, גם בסדרה מול יוסטון הוא היה פצוע השנה שוב מול פורטלנד סופר סטף), תסתכל על הסדרה נגד פורטלנד שני סדרות לפני שחזר מפציעה, קבר 30 + בקלות. לגבי ההשהיה ללא סיבה של גרין די מצחיק שאתה משנה את ההיסטוריה תשאל מה הוא עשה לא דאנס סדרה לפני והמשרוקיות נדמו (וזה שלברון הוציא אותו מריכוז זה אשמתו), עדיין היה שני משחקים אחרי שקרי נעלם בהם (הרבה תודות להגנה של קליבלנד בסדרה שנתנה לשחקני המשנה לנצח אותם.
.
אף אחד לא משווה רמה מדובר על כמעט 40 שנה זה אבולציה של משחק מדברים על גדולה היסטורית ולסטפן אין צ’אנס בכלל.
.
לגבי התחרות הליגה עד 1988 הייתה הליגה התחרותית מאז ומעולם ,עד שהחליטו להוסיף קבוצות כמו מיאמי, לסטף לא היה חצי מהתחרות שהייתה למגיק.
.
אין שום דבר רע בסטף הוא שחקן מדהים אבל משווים אותו אולי לשחקן טופ 3 בהיסטוריה (ג’ורדן וקטרים לפניו) אף אחד בדור הזה אפילו לא מתקרב אליו בגדולה היסטורית אפילו לא לברון בהשפעה על המשחק בשליטה (3 MVP גמר, 5 אליפויות, 9 גמרים )והדבר הכי מדהים שהוא היה עוד אתלט בינוני ולא איזה עילוי אתלטי.
Ido
28 מאי 2019 01:03:38דיון לאמריקאים ולמשועממים.
איציק
28 מאי 2019 05:16:49השנים שנותנות לקארי בכלל כניסה לדיון, השושלת והאליפויות, הן שנות דוראנט, השנים בהן קארי הוא אפילו לא השחקן מס' 1 בקבוצה שלו =
אתה לא יכול להיות בפנתיאון של "הכי גדולים", אם ברגעים הכי גדולים, שנים שלמות – לא היית הכי גדול.
לא רק בכל הליגה. בפאקינג קבוצה שלך!!
מקום בראשמור של מספרי 2 – זה כן.
מג'יק לראשמור. קארי להר תבור. גם יפה.
ראס א שטן
28 מאי 2019 06:23:55שוב שקרים? בלי דוראנט קרי הביא אליפות וגמר. מאז שדוראנט הצטרף קרי השחקן מס 1 של הלוחמים כל העונה הסדירה. מי הוביל את השנה את הלוחמים בעונה הסדירה.? קרי היה כמה רמות מעל דוראנט. שדוראנט נפצע קרי ניגב.
השנה אם דוראנט לא ישחק בגמר לקרי תהיה עוד הזדמנות להראות כמה הוא גדול אבל אז יתחילו התירוציםמאבל אבל זה היה מול טורנטו?lol
דוראנט בלי קרי לא עשה כלום. לא הצליח לעשות גמר בשנות השיא שלו אחרי 2012. כלום. דוראנט זה סקורר בלי קבלות של סופר טים. וכרגע הלוחמים ניגבו את יוסטון גם בלעדיו.
אם כבר חובת ההוכחה הוא על הקאפקייק
איציק
28 מאי 2019 07:42:08אתה בצרות אם הקייס שלך להכניס את קארי לראשמור, לפנתיאון של הטובים ביותר – זה האליפות הכי עלובנה שיכולה להיות.
פינאלס 2015, נגד קבוצה בלי מס' 2 ומס' 3 שלה, קיירי ולאב. קבוצה עם רוסטר של 7 שחקנים. הקבוצה כנראה הכי חלשה שהגיעה אי פעם לגמר.
זו האליפות ש"קארי הביא"? עלוב. וגם לא נשכח – מצטיין הגמר היא אנדרה איגואדלה! אטפילו שם, קארי לא היה מס' 1!
נדמה לי שנתת את הטיעון הכי טוב – למה קארי באמת לא ראוי לשם.
באשר לדוראנט, נישאר חלוקים. העובדות מספרות אחרת: בלי דוראנט – אין אלפיות, עם דואנט – יש 2, מצטיין סדרות הגמר – דוראנט.
אלה העובדות. כל מה שאתה אומר – זה אתה אומר. אבל את העובדות, גם אתה לא יכול לשנות.
חיים גולדברג
28 מאי 2019 10:06:48התגובה שלי למטה היא אלייך איציק
חיים גולדברג
28 מאי 2019 10:12:07קישקוש מפואר כתבת- העובדות הן שקרי הביא אליפות שבר שיא נצחונות בליגה והיה רחוק משחק 1 מעוד אליפות נקודה רות סוף. אלו העובדות וכל השאר הן פרשנויות מעוותות שלך. דורנט לא הגיע לשום טבעת ללא קרי וזו עובדה .דורנט נחל מפלה מול קרי וחבריו ב2016 וזו עובדה- כל השאר פרשניויות מעוותות שלך . ג"ס בגמר 2015 היתה קבוצה חסרת ניסיון לחלוטין וקרי לקח אותה על הגב וקלע בממוצע 26 נקודות באותה סידרה עם גמר מעולה , הוא היה פצוע בכל פלייאוף 16, הוא היה מעולה בסדרת הגמר 2017 והוא היה חייב להיות הmvp של הגמר אשתקד והתואר נשדד ממנו ,והעונה הוא לוקח לבד את הלוחמים כל הדרך .
טיפשות לא משנה מציאות
ואגב איגי קיבל את המצטיין ב2015 מתוך כבוד שעשו לותק שלו אבל קרי היה הכי טוב באותה סדרה וגם בסדרה של 2016 קרי היה לוקח את הmvp במקרה וג"ס היו זוכים בטבעת ,קרי היה המצטיין בסדרה אשתקד והוא המצטיין של ג"ס בפלייאוף הזה ביי פאר. הקיצר קרי היה המצטיין ב4 סדרות גמר מתוך 5 ,דוראנט היה המצטיין רק בסדרה 1 -של 2017. קרי הוא השחקן החשוב ביותר של ג"ס והוא היה שם תמיד ברגעי המאני טיים. הכי הר רשמור שיש
איציק
28 מאי 2019 11:28:39שורת התירוצים מביכה. ומעידה על קייס חלש:
1. פלייאוף 2016, הצ'וק ההיסטורי: "קארי היה פצוע".
פצוע? פצוע לא משחק.
רגע – וקיירי ולאב כשנפצעו, זה לא מתקזז? והם נפצעו לא בחאווא – הם פשוט לא שיחקו! זו אליפות 2015, שאתם מייחסים לגדולתו של קארי?
אז כשהוא מפסיד – פצוע; וכשהוא מנצח – לא נפצעו. יפה.
2. איגואדלה FMVP 2015:
באמיתי לא הגיע לו – עשו לו כבוד;
או: הוא הצטיין כי היו לו חיים קלים בזכות קארי.
בא לו החסיד של קארי, ובהרף תירוץ, הולך נגד הבחירה של אנשי הליגה – שקשה לחשוד בהם שהם לא אוהבים את סטף. הוא בערך השחקן הכי אהוב באמריקה. אבל לא! כשקארי לא מקבל את הפרס – זה לא פייר, שקר. כשקארי מקבל – האמת לאמיתה! אתם לא רואים את הכשל הלוגי שלכם? כנראה לא. נמשיך:
3. דוראנט מצטיין 2017, 2018:
"התואר נשדד מקארי ב-2018":
הבה נבדוק:
קווין דוראנט: 28.8 נק', 10.8 ריב', 7.5 אס', 0.8 חט', 2.3 חס', 2.25 איב'
סטפן קארי: 27.5 נק', 6 ריב', 6.8 אס', 1.5 חט', 0.8 חס', 2.75 איב'.
יעילות:
קווין דוראנט: 52% מהשדה, 41% מהשלוש. 0.654 טרו שוטינג, 0.586 אפקטיב, ORTG-DRTG: 129-104
סטפן קארי: 40% מהשדה, 41% מהשלוש. 0560 טרו שוטינג, 0.560 אפקטיב, ORTG-DRTG: 111-109
קווין דוראנט הרבה יותר טוב מקארי, משני צדדי המגרש. ההבדל במדד האופנסיב-דפנסיב מוחץ במיוחד.
קווין דוראנט הוא השחקן הטוב ביותר בגולדן סטייט, ולכן – סטפן קארי הוא לכל היותר מס' 2.
(את 2017 לא תירצתם וזה בסדר – ההבדלים שם מוחצים עוד הרבה יותר).
אבל! "התואר נשדד מסטף!". למה? כי ככה. כי בא לי לכתוב.
וזה בסדר. כתיבה זה דבר טוב. אבל פה זה נעצר.
ראס א שטן
28 מאי 2019 10:52:41האליפות הכי עלובה של קרי שווה יותר מכל אליפויות הסופר טים של מגיק.
פיינלס אמויפי זה תואר חרטא. Mvp זה של עונה סדירה מי שסוחב כל העונה ולא איזה משחק ספציפי. למה איגי זכה בmvp? מישהו שמר על איגי? אתן לך רמז השחקן של איגי היה עסוק בפארנויה מקרי ולכן העדיףלהשאיר את איג לבד לגמרי. אז מי הmvp זה מביאים עליו דאבל טים קבוע או זה שאיש לא שומר עליו ומהמרים עליו?
אשך טמיר המקורי
28 מאי 2019 11:03:40100+
ברוך רובין
28 מאי 2019 11:27:10שמעון מגיק עם 3 MVP של הליגה ויכל לקבל יותר . גם כשפרש בגלל האיידס היה אחד השחקנים הטובים בעולםת לייקרס הייתה מדהימה והרבה בזכותות מגיק ,קרים של 85 ומעלה שחקן טוב ,היה לו תחרות הרבה יותר קשה מקרי והוא שלט ביחד עם בירד , שוב לא צפית במשחקים גם כשפרש נחשב לאחד השחקנים הטובם בעולם, קרי שחקן מדהים אבל לא מתקרב למגיק בגדולה היסטורית, גם לברון לא מתקרב אליו.
ראס א שטן
28 מאי 2019 11:54:06ברוך ראיתי את מגיק מלא-לא בליב אבל ראיתי את המשחקים האלו. מגיק לדעתי אוברייטד אבל שיהיה…
חיים גולדברג
28 מאי 2019 12:40:04כל מה שכתבת חסר רלוונטיות ומהווה המשך לבליל ההבלים של תגובתך הקודמת, אענה לך אחת לאחת
1.ב2015 קרי עדיין לא היה השחקן הכי אהוב ופופולרי בארצות הברית, הטירוף איתו החל עונה לאחר מכן. רבים בקושי הכירו את קרי בעונת 2015.. איגי נבחר כי עשו לו כבוד .הוא היה מצויין בסדרת הגמר עצמה -אבל הוותק שלו הכריע.
2.מצטט אותך " כשקארי מקבל – האמת לאמיתה!" -קרי מעולם לא קיבל את הפרס הזה כך שלא אמרתי את מה ששמת בפה שלי לחינם .ולא, אינני חסיד של קרי – אני אומר דברים כהוויתם, אתה הוא זה שנושא אג'דנה שאבדה עליה הכלח, נגד קרי, ולא מעכשיו, אלא מזמן, ושנינו יודעים את זה מצויין…
3.קרי היה פצוע בחאווה ב2016. אתה הוזה או מה? האישה היה פצוע נקודה .הוא אמר את זה מפורשות. המציאות היא שכשקרי שיחק פצוע- ג"ס הפסידה את האליפות, כשהוא היה בריא- הם לקחו 3 מ3. טיפשות לא משנה מציאות… ומה קשור "פצוע, שלא ישחק!" מה זה קשור עכשיו. מדברים על מה שהיה. אם הוא לא היה משחק ב2016 זה היה נגמר ב4-2 או 4-1 או סוויפ לקאבס…
4.אז מה אם השורה הסטטיסטית של דוראנט היתה טיפה יותר טובה משל קרי בגמר 2018 ? על הבחירה של איגי למצטיין של הגמר ב2015 אתה מסכים בכיף ,למרות שהשורה הסטטיסטית של קרי בכל מה שקשור לקליעות, היתה לחלוטין טובה משל איגי, נכון??? לא הסטטיסטיקה היבשה קובעת אלא מכלול של דברים, סטף היה דומיננטי ומשמעותי יותר מדוראנט באותו גמר והוא זה שקלע את הסלים החשובים בזמן הנכון. mvp לא נבחר על פי סטטיסטיקה יבשושית אלא על פי מידת השפעה כללית שמעבר לנייר הכתוב- וזו של סטף היתה הגדולה בחשיבותה.
גולן
28 מאי 2019 13:06:11הבעייה של סטף שלמשחק שני צדדים.
איגי נבחר כי היה השחקן הכי משמעותי של גולדן סטייט ב 2015. הוא גם שמר על לברון, גם עשה מלא דברים קטנים שחייבים לקבל בשביל לנצח, הוא קריטי מבחינת הובלת כדור ומשחק הנעת הכדור שלהם (כמו גרין) ובהגנה הוא מאפשר "להחביא" את סטף.
לסיכום : קרי ענק, הקלע אולי הכי טוב בהיסטוריה, אבל אם אני בוחר קבוצה – מג'יק ייבחר קודם.
באמת חבל
28 מאי 2019 13:57:03"להפוך את כל האהדה שלך לספורט כל כך יפה, סביב התיעוב לאדם מסוים. הרצון לראות כישלון, במקום ליהנות מהתעלות. חבל."
ראס א שטן
28 מאי 2019 06:19:53חברה מגיק שיחק בסופר טים כמו קרי רק שקרי הביא אליפות אחת בלי סופר טים. מגיק שיחק מול נגגים לרוב למעט הפיינלס ההגנות היו מביכות מרביצים כן אבל ככ איטיים סטפן היה רוצח אותם.
מגיק זה שחקן שנופח מעל ומעבר בירד היה טוב ממנו מהותית. ביכולות ללא סופר טים הוא היה די בינוני. סוג של לברון לפני 2013 פחות קליעה פחות אתלטיות.
בגלל ששיחק ללא תחרות ועם כרטיס אוטומטי לגמר סטייל לברון ובסופר טים אז גם השיג מספיק תארים.
ביכולות סטפן לא רואה אותו ממטר סטפן מתמודד עם הגנות יותר חזקות ואם לסטפן יהיו 5 טבעות הוא יהיה הרבה מעל מגיק.
אתם שבויים בנוסטלגיה.
Adisu33
28 מאי 2019 07:25:41קארי היה מקבל מרפק אחד לפנים מאיזה אוקלי או למבירד למיניהם והיה משותק לכל הפלייאוף (והמרפק אז היה לגיטימי).
.
אל תזלזל בנגרים של פעם ,אז היה מותר להם גם לנגוח ,זה היה המשחק וצריך לקבל זאת כעובדה.
.
עידו גילרי
28 מאי 2019 07:31:44המיתוס הזה שאלימות מקומית הייתה עוצרת את קרי או שזה היה מותר זה שיא הגלוריפקציה.
אז קודם כל זה לא היה מותר גם אז (ולא השופטים לא החליקו את זה). דבר שני ההגנות של שנות ה 80 היו הרבה פחות מותאמות להתמודדות עם סטף והיו עסוקות בעיקר כדי לצופף את האמצע במחיר השארת קלעים בחוץ. הוא היה חוגג עליהם.
Adisu33
28 מאי 2019 08:19:36אי אפשר לומר שההגנות לא היו מתמודדות איתו ,אחרי מספר משחקים קבוצות ילמדו אותו.
וכן,ה"אלימות" אז הייתה מותרת במידת מה,העבירות הקשות אז שהיו נגמרות במקסימום עבירה טכנית היום השחקן היה מורחק ל7 משחקים.
אני לא אומר שהוא לא היה מצליח אבל כיום קל יותר לשחקנים ללא נגיעות פיזיות והנד-שקים למיניהם .
היום כל נגיעה קלה הם נשלחים ישר לקו.
עידו גילרי
28 מאי 2019 08:24:15אתה טועה. רוב הסרטונים שמעלים כאן כדי ל"הלל" את המשחק הקשוח כביכול של אז הסיתימו גם בהרחקות. בוא תסביר לי איך הנדצ'ק היה עוזר נגד קרי? הטיעון הזה יכול להיות קביל כשאתה מדבר על שחקן עם הכדור ביד באחד על אחד. אבל איך זה רלבנטי כשהוא יוצא מחסימה. היום יש הרבה יותר מגע בכל מה שנוגע למשחק אוף-בול כך ש"יותר קל" מתייחס לדברים מסוימים אבל לא לאחרים.
ראס א שטן
28 מאי 2019 10:50:23חח הנגרים של פעם לא היו מצליחים לפגוע בקרי עם המרפק מרוב שהוא היה עושה להם סחרחורת ומרקיד אותם סטפס. כולם שם היו צבים שחיכו בצבע לתת מרפק. אם טיפה היו צריכים לצאת מחוץ לצבע קרי היה מורח אותם על הפרקט בחייאת.
חיים גולדברג
28 מאי 2019 10:04:26קישקוש מפואר כתבת- העובדות הן שקרי הביא אליפות שבר שיא נצחונות בליגה והיה רחוק משחק 1 מעוד אליפות נקודה רות סוף. אלו העובדות וכל השאר הן פרשנויות מעוותות שלך. דורנט לא הגיע לשום טבעת ללא קרי וזו עובדה .דורנט נחל מפלה מול קרי וחבריו ב2016 וזו עובדה- כל השאר פרשניויות מעוותות שלך . ג"ס בגמר 2015 היתה קבוצה חסרת ניסיון לחלוטין וקרי לקח אותה על הגב וקלע בממוצע 26 נקודות באותה סידרה עם גמר מעולה , הוא היה פצוע בכל פלייאוף 16, הוא היה מעולה בסדרת הגמר 2017 והוא היה חייב להיות הmvp של הגמר אשתקד והתואר נשדד ממנו ,והעונה הוא לוקח לבד את הלוחמים כל הדרך .
טיפשות לא משנה מציאות
Captain Beefheart
28 מאי 2019 06:53:31ברגע שאמרת "הר ראשמור" קיבלת אוטומטית את המספר שהוא מייצג – 4 – כתורה מסיני (כלומר מראשמור 😉 )
וכך נוצרת אנומליה כמו זו שאם רוצים לפאר את פועלו של סטף קארי, זה מחייב "להוציא מההר" מישהו. ועוד מי – את חיים של מומי.
הפיתרון שלי הוא שהמילה "ראשמור" שקולה ל"אולימפוס" ולכן יש בו מקום לכמה וכמה.
ואם כבר עוד שאלה – האם יש מוסכמה מי כרגע מפוסל בהר? ההגיון שלי אומר מייקל, ביל ראסל ומג'יק. האם יש הסכמנה על זהות הרביעי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 מאי 2019 07:03:38הגנה… לקרי יש מעט מאד, בעיקר חטיפות וריבאונד הגנה, למג'יק, כשרצה, היה 2.06 ואתלטיות. אם לא בגלל שום דבר אחר שצוין, אז בגלל הגנה מג'יק עולה על קרי.
גדי הלוי
28 מאי 2019 07:35:43קשה. מדובר במוסר הטוב בהיסטוריה, אלוף חמש פעמים ו-MVP שלוש פעמים מול הצלף הטוב בהיסטוריה, אלוף שלוש פעמים ו-MVP פעמיים. הם שחקנים שונים לגמרי, הפכים גמורים בכל מה שמדובר ברכזים. אחת פליימקר טהור והשני סקורר טהור. הדבר שמשותף לשניהם הוא ששניהם תמיד עם חיוך על הפרצוף! שניים מהשחקנים האהובים בהיסטוריה, קשה מאוד להשוות ביניהם. אני אישית עדיין בוחר את מג׳יק מעליו (בתור מישהו שלא ראה את מג׳יק משחק, רק בהיילייטס), אבל עד שקרי יסיים את הקריירה המופלאה שלו: מי יודע? אולי כבר ישווה/יעבור את כמות הטבעות וה-MVP של מג׳יק? הנקודה היא שעוד אי אפשר לקבוע. Only time will tell. תודה על הדיון, מנחם!
Adisu33
28 מאי 2019 07:40:25מג'יק –
בגלל שהוא יחד עם בירד (והתחכום העסקי של סטרן) הרימו את הליגה הזו מאשפתות הפכו אותה לפופולרית עד העברת הלפיד להוד אוויריותו אשר העביר את הבשורה אל מעבר לים.
.
כמובן שיותר mvp & fmvp ואליפויות מקארי נותן לך יתרון מסוים.
.
אנשים אוהבים לקפוץ ולזרוק שמות על-פי מספר משחקים (כולם שכחו מקארי עד לפציעה של העוגייה,זה כבר אומר דרשני).
תנו לבחור לגמור קריירה ואז נראה ונבחן כי בינתיים הוא רחוק ממנו וקרןב יותר לביג או שעומד במקום השני.
.
Adisu33
28 מאי 2019 07:48:07ואגב,לדעתי הוא אומנם רשום כרכז אבל משחק כשוטינג-גארד שלמעשה הרכז של ג"ס הוא בכלל גרין ולכן קשה להשוות אותו לרכזים טהורים כמו מג'יק ,סטוקטון,ביג או (שאומנם דפק 30 למשחק אבל גם מעל ל10 אסיסטים) ,נאש,קיד,פייטון ואפילו השיקוץ כריס פול .
קארי עבר את ה8 אסיסטים אולי פעם אחת בקריירה.
עידו גילרי
28 מאי 2019 07:51:51לגמרי רכז, אתה מודד אותו בפרמטרים הלא נכונים בגלל דיטת המשחק של הווריורס.
Adisu33
28 מאי 2019 08:10:05הרכז הוא גרין,הוא זה שמוביל את הכדור ברוב הזמן,הוא זה ששולט במשחק .
קארי הוא קלע,מתנהג כקלע ורץ מאחורי חסימות כמו קלע ולכן הוא יותר קלע מאשר רכז.
כן אני יודע שהסגנון שלהם הוא שונה בתכלית מאשר רוב הקבוצות אבל זה לא משנה את העובדה.
הם סוג של שיקגו כאשר פיפן היה זה שלמעשה ריכז את המשחק שלהם.
עידו גילרי
28 מאי 2019 08:19:47זה נוח לחשוב ככה בגלל שיטת המשחק שלהם. אבל לא, גרין אמנם מרכז העצבים שהרבה עובר דרכו כשהכל מתחיל מקרי. הוא זה שמחזיק בכדור רוב הזמן והוא זה שמאפשר לגרין לקבל את הכדור ולבצע החלטות נכונות. זה שהוא רץ מאחורי חסימות אחרי שהוא מעביר את הכדור לא מוריד מזה שהוא גם מרכז במובן המקובל.
תגדיר רכז.
Adisu33
28 מאי 2019 08:29:36הרשימה של הגדרת רכז נמצאת למעלה באחת מהתגובות.
.
האמת היום כמעט ואין תפקידים מוגדרים כמו פעם .
האב טיפוס היחיד של המוטציה הזו היו השיקגו בולס ששיחקו משחק כמעט ללא תפקידים מוגדרים ,אומנם סגנון שונה מזה של ג"ס אבל מערך התפקידים הלא ממש מוגדר היה דומה.
.
אגב אפשר להוסיף את מיאמי היט לצורת המשחק הזו
עידו גילרי
28 מאי 2019 08:32:00לא מצאתי. בתגובה שלך?
רפיקי
28 מאי 2019 14:28:00אדיסו רק בפלייאוף האחרון קרי עבר 3 פעמים את ה8 אסיסטים.
…
מי שטוען שגרין הרכז ולא קרי כנראה לא צופה במשחקים
גוגליוטה
28 מאי 2019 08:41:40מג'יק. הגדיר מחדש את תפקיד הרכז, והביא אותו לשלמות. ההשפעה שלו על הדורות הבאים היא עצומה. קרי כבודו במקומו מונח אבל במונחי 'גדולה" הוא עדיין לא עובר את מג'יק.
אשך טמיר המקורי
28 מאי 2019 08:52:07קרי עוד לא שם, נראה בסוף הקריירה אם יהיה לו קייס.
מה שבטוח, הקייס שלו כבר היום מול מג'יק חזק פי מיליון מהקייס השיקרי שבנה לעצמו לברון מול בירד.
גואט
28 מאי 2019 11:38:59LOL
לברון לא רואה את בירד. אין אדם רציני אחד שיטען ההיפך, שלא על בסיס אהדה אישית לגמרי.
אשך טמיר המקורי
28 מאי 2019 19:33:08אתה הזוי
שעיה
28 מאי 2019 09:09:15קרי לא רלוונטי להשוואה הזאת. אם כבר לברון צריך להיכנס לדיון כזה.
ב 2015/16 לברון לבדו חנק את קרי וגולדן סטייט. קרי לא היה פקטור משמעותי בסדרות האלה ובחלק מהמשחקים היה שלילי לגמרי עם איבודי כדור מביכים וחוסר תפקוד מול דלבדובה, גי רק סמית ושאמפרט. ב 2016 הוא היה רחוק מהרמה שהציג קיירי אירווינג.
ואז ב 2017 הגיע דוראנט. קרי כמספר 2 בקבוצתו הוא שחקן מצויין. אומנם לא מתפקד בגמרים אבל יכול לסמוך על דוראנט שיעשה את העבודה.
צביקה
28 מאי 2019 09:55:26פשוט עצם הדיון לא הגיוני. קרי שחקן ענק, אבל הדיון מופרך. מג'יק מקומו מובטח בהר רשמור, ואני לא רואה שום דבר שיעשה הקלע הכי טוב בהסטוריה של הליגה, שיוכל לגרום לו להחליף את מג'יק על ההר. זה לא אומר שהוא לא נשאר שחקן עצום, והקלע הכי טוב שהיה אי פעם בליגה, שבהחלט גם הוא שינה את המשחק. בתור מי שראה את שניהם בשיאם, ומי שראה והתלהב מקרי ומיחודיותו בזמן אמיתי כבר בעונות הראשונות שלו בליגה וניתן למצוא לזה תיעודים פה בתגובות בהופס – אין ספק שהוא לא יכול להחליף את מג'יק על ההר.
Thhgdל
28 מאי 2019 10:03:22אני חושב שהדיון הזה צריך להיות בסוף הקריירה של קארי אבל בפוטנציאל הוא יכול לעקוף גם את ג'ורדן
זה השחקן הראשון אי פעם שמשחק כדורסל
עד עכשיו כולם שיחקו פוטבול
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 11:52:432 הסנט שלי:
.
א. השוואות עושים רק אחרי ששחקן סיים את הקריירה שלו. קרי עדיין לא אמר את המילה האחרונה.
.
ב. אם בכל זאת אני מנסה להשוות בין 2 השחקנים, ומנסה לעשות זאת באובייקטיביות (ככל שאשפר),
אז לי אישית דבר אחד ברור –
מדובר ב-2 שחקנים היסטוריים. כל אחד בדרכו, היה/הוא הטוב ביותר במה שהוא עושה.
קרי הוא אולי גדול הקלעים. נפח הזריקות לצד האחוז הפסיכי, זה משהו שלא היה לפני כן.
מג'יק, הוא לקח את המושג "אסיסט" והפך אותו למיוחד. היכולת שלו לנהל משחק, אם זה בהתקפת חצי מגרש (אז באה ידי ביטוי היכולת שלו למצוא את שחקני הפנים. וזה לא מובן מעליו, בתקופה בה ההגנות היו צפופות בהרבה בצבע), ואם זה בהתקפת ה-שואוטיים" הקטלנית.
.
אני כאמור לא עושה השוואות בין שחקנים פעלים לשחקנים שפרשו,
אבל כל דעה, לכאן או לכן, לגיטימית לטעמי. בסופו של יום זו שאלה של תעדוף.
.
כמה מילים על כמה תגובות שנכתבו:
.
לקרי אין פיינלס MVP. אז מה. האליפות של 2015 היא "שלו". איגודאלה זכה בגלל הסיפור, ובגלל לברון. גולדן סטייט זכו קודם כל בגלל קרי.
(דרך אגב, הפיינלס MVP הראשון של מג'יק, קסום ככל שיהיה, גם הוא בגלל סיפור. השחקן הטוב בעולם באותה שנה, והטוב ביותר באותה סדרה, היה קארים, ובהפרש)
.
קרי רכז בכל רמ"ח אבריו. זה שגרין מוביל את גולדן סטייט באסיסטים רק צריך להגדיל את הקרדיט שקרי מקבל –
היכולת שלו לשנות את סגנון משחקו אחרי שקר הגיע לקבוצה זו אולי הסיבה מס' 1 לכך שיש אימפריה במפרץ. קרי מנהל משחק גם כאשר הכדור לא אצלו ביד (משהו שכמה רכזים עם המון אסיסטים לא יודעים או לא רוצים, לעשות).
.
מג'יק שחקן ש-"נופח"???
האיש שיחק כדורסל ששילב יעילות פסיכית (53.3% אפקטיבי בקריירה. בשיאו התקרב ל-58%, וזה בלי ה-3. לצד היעילות בקליעה, בשיא הקריירה היה לו יחס של 1:3 אסיסטים/איבודים), וכדורסל מרהיב.
.
קארים היה השחקן המרכזי ב-2 האליפויות הראשונות של הלייקרס. הוא היה שותף שווה באליפות של 85'.
אליפויות ה-"רפיט"? הן על שמו של מג'יק.
אני אוהד גדול של קארים, אבל הניסיון לשנמך את האליפויות של מג'יק (בדגש על 87', 88'), מוזר בעיני.
עידו גילרי
28 מאי 2019 11:59:10תסתכל איך מג'יק נראה בזמנו על המגרש ואיך הוא נראה בימינו. אני חושב שאין כל ספק שהוא נופח …
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 12:02:46אני בן אדם של עקרונות.
אחד מהם הוא להתבונן על עצמי היטב לפני שאני מעביר ביקורת.
התבוננתי במראה,
ולכן אני מנוע מלהגיב על מימדי גופו של מג'יק (או כל אחד אחר) . . .
עידו גילרי
28 מאי 2019 12:11:54היו לי פעם עקרונות אבל זה שם אותי עמוק בלאקז'רי טקס. כשהבנתי שעם החומר הקיים לא נגיע רחוק נאלצתי לקצץ כדי לרדת מתחת לתקרה.
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:16:07באליפות של הלייקרס בעונת 2009 למעט פאו איש לא היה אולסטאר בסגל, אף אחד.
שימו לב מי היה אולסטאר דיוויד ווסט חחח.
כנ"ל ב-2010. ביינום גיא לא היה אולסטאר בשנים האלו אלא בדיחה.
אז גיא ביינום לא היה אולסטאר אבל יודעים מי עוד היה אולסטאר?? כריס קיימן!!!!! OMG ואני חשבתי שקורבר זה בדיחה, בחיים לא זכרתי שהוא היה באולסטאר
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 12:33:07כשאין לך מה לומר, אז אתה כותב "חחח". חחח…
.
שכחתי, ביינום הוא גם ALL NBA (חמישייה שנייה).
.
אז אנחנו מדברים סך הכל על 2 אולסטארים ששיחקו בתקופת קובי "השנייה", שניהם גם ALL NBA (פאו וביינום) כאשר לצדם יש זוכה "השחקן השישי", ואחד שחתם בקבוצה כאשר הוא חבר בחמישיית ההגנה ה-2 (וורלד פיס).
לא יודע. לי זו מרגישה כמו קבוצה לא רעה בכלל…
.
אלו העובדות.
אתה יכלול לגחך אותם כמה שאתה רוצה
(הנה – אני אעזור. חחח)
אבל זה לא יהפוך את המציאות האלטרנטיבית שאתה מנסה לכתוב לנכונה.
ראס א שטן
28 מאי 2019 13:25:17החחח לא נובע מזלסול חלילה זה פשוט מצחיק אותי שעתה קורה לביינום אולסטאר ואול nba. גם רודי גובר כזה.
לגבי פאו אין ויכוח היה שחקן תותח
ראס א שטן
28 מאי 2019 12:17:15גם דיוויד לי מיי גוד ירון היה אולסטאר ב-2010!! יחד עם פאקן ג'ו ג'ונסון
ראס א שטן
28 מאי 2019 13:30:41גיא אני דוב אדגיש כריס קיימן דיוויד לי דיוויד ווסט וגו גונסון. אפילו הם נבחרו לפני ביינום ואודום לאולסטאר. בשנות האליפות של ממבה קרי 09 ו10 איש לא היה אולסטאר בלייקרס למעט פאו.
אלו היו קובי פאו פישר הווינר וחבורת נגרים וחוטבי עצים בתפקיד טריסטן תומפסון וגי אר סמית ביום טוב. לקרוא לביינום או אודום אולסטארים זה לא נכון עובדתית וגם לא בצורה פנטזיונרית. ביינום ידע רק להטביע כמו גובר וקאפלה שגם להם חשבת שמגיע אולסטאר וגם לא היה לו הגנה. אודום? היה נגר על שמידי פעם היה מתפלק לו משהו בהתקפה. בהגנה היה שחקן טוב.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 13:38:53ביינום ב-2012 נבחר ל-ALL NBA חמישייה שנייה.
ראס א שטן
28 מאי 2019 14:25:432012 היה אחרי ממבה גיא. אנחנו מדברים עם 09 10 על האליפויות. לא מה היה אחרי. אחרי ממבה כבר היה מעבר לשיא. לא ראינו את ביינום עושה גדולות ונצורות. דיברתי רק בשנות האליפויות. הוא זכה עם קבוצה די חלשה.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 14:37:47אתה טוען ששחקן שנבחר לאולסטאר ב-2011 ול-ALL NBA ב-2012 היה שונה לגמרי ב-2010?
.
תבדוק את עצמך.
כל החמישייה של הלייקרס 10' סיימו את העונה בדאבל פיגרס (למעט קובי ושלום עולמי, כולם עם 50%+ אפקטיבי).
ההגנה דורגה 4 ב-NBA, הם היו קבוצת הריבאונד הטובה ב-NBA, וחשוב יותר – הם היו קבוצת ריבאונד ההתקפה הטובה ב-NBA.
.
אז לא, הם לא היו סופר טים. הם היו "רק" קבוצה מצוינת.
זה לא באמת משנה איך תהפוך את זה, זו קבוצה עם 2 HOF, מהם אחד ששייך לשורה הראשונה,
זו קבוצה עם אולסטאר נוסף, שחקן שישי ברמה הגבוהה ביותר, ומומחה הגנה שבעונה הקודמת נבחר לחמישיית ההגנה (חמישייה שנייה).
זה רחוק שמים וארץ מהשוואה, נגיד, לשחקנים שהקיפו את אלאג'ואן ב-94'.
ראס א שטן
28 מאי 2019 14:55:31כן תראה את אולדיפו שחקהים עוברים בשנה שינוי מטורף בטח בשנתיים. בלי קשר לרגע אני לא חושב שביינום אולסטאר גם אחרי השנים האלו נדחף במקרה בהייפ ובחולשת הליגה בסנטרים. בחייאת הוא היה הרבה פחות טוב מקאפלה גיא. היה ברמה של גבל מגי של היום. האם גבל מגי היום אולסטאר?
אני גם לא חושב שכריס קיימן או גו גונסון היו אולסטארים אי פעם או קורבר או דריימונד.
ביינום בשיאו= גבל מגי 2018
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 15:39:02ביינום בשיאו נבחר ל-ALL NBA חמישייה 2.
דדי
28 מאי 2019 16:43:05ביינום היה פצוע בכל שלושת סדרות הגמר הרצופות שהקבוצה הזו שיחקה בהן.
ב 2008 בכלל לא שיחק.
ב 2009 דידה בקושי על המגרש רק בשביל לתת 6 עבירות לערב על הווארד
ב 2010 איכשהוא צלע ושיחק אבל שוב נתן תרומה של קוואמי בראון בקושי בגלל הפציעה.
.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 13:44:49זה לא שאני מנסה לרמוז שבראיינט באליפויות של 09' ו-10' שיחק בסופר טים כמו גולדן סטייט הנוכחית או ההיט של ווייד ולברון.
אבל לא צריך לשנמך את מה שכן היה סביב קובי.
ביינום אול סטאר. גאסל HOF לעתיד. ביינום שחקן שישי ששווה חמישייה בכל קבוצה אחרת. ארטסט/אריזה בטופ של שחקני ההגנה בליגה באותה תקופה. קבוצה, קבוצה.
ראס א שטן
28 מאי 2019 14:59:36ביינום לא היה שווה שום חמישייה. אודום גם נבחר שחקן 6 ב2011 ולא בעונות האליפות.
ב09 ו10 ביינום היה כלום ואודום היה עוד שחקן ספסל. הלייקרס היו קובי ופאו ונגרי על מסביב סטייל שאנון בראון
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 15:37:36אתה רציני?
אודום נבחר ב-2011 לשחקן השישי ולא ב09' או 10', אז הוא נגר?
.
ללייקרס של 09' – 10' היה את הקו הקדמי אולי הטוב בליגה. בכל רגע 2 שחקנים 7 פוט על הפרקט.
שוב –
קבוצת הריבאונד הטובה בליגה. קבוצת ריבאונד ההתקפה הטובה בליגה. מקום שני בנקודות בצבע. מקום ראשון בנקודות אחרי רב' התקפה.
קובי בראיינט, ה-HOF שהוא, לא הוא זה שהפך את הלייקרס לדומיננטית עד כדי כך בצבע. אלו שחקני הקו הקדמי (גאסול, ביינום, ואודום).
דדי
28 מאי 2019 16:46:00ולקרוא לגאסול HOF זה כנות אינטלקטואלית ?
שחקן מצויין, אבל כמו אחרים לפניו ורבים אחריו, מגיע לשם הרבה בגלל נבחרת ספרד וברצלונה.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 17:47:09גאסול. 6 פעמים אול סטאר. 4 פעמים ALL NBA (פעמיים חמישייה שנייה). 2 אליפויות כשחקן מס' 2 של האלופה.
בלי קשר לכדורסל הבינלאומי, הוא HOF.
יש ספק שפול פירס HOF? גם לו יש 4 ALL NBA, פעם אחת חמישייה שנייה, 3 פעמים חמישייה שלישית.
אם נלך אחורה בזמן –
אדריאן דנטלי. 6 פעמים אול סטאר. 4 פעמים ALL NBA. גם הוא HOF.
רג'י מילר?
הוא 5 פעמים אולסטאר, 3 פעמים ALL NBA.
.
בלי שום קשר –
אתה מסכים עם קביעתו של שמעון, שהלייקרס של 10 – 11 זו קבוצה של כוכב עם שחקנים חלשים?
לטעמי, זו קבוצה נהדרת. היה את קובי כלב של הקבוצה (בהתקפה כמובן, וגם בהגנת הפרימטר), והיה את הקו הקדמי המשובח.
לא "סופר טים" כמו גולדן סטייט של ימינו, או ההיט של ווייד ולברון,
אבל גם לא אלופה "חלשה".
שמעון קאט דה בולשיט
28 מאי 2019 13:45:54אתה יודד מה הקושי העיקרי עם מה שאתה כותב?
שאין שום קו מנחה, עיקרון, כלל, שפה, שלפיהם אפשר להבין את מי אתה בוחר ומי לא. מה טוב בעיניך ומה לא.
הכל זה כאוס. הכל זה לפי מבחן, "מה שבא לי טוב בעין באותו רגע".
ואז – או שהוא גדול. או שהוא חחח.
ואז – או שכן הולכים לפי תארים ופרסים ומספרים. ואם זה לא מתאים למה שבא טוב בעין – אז לא! עובדות לא חשובות, זה שטויות. אפקטיב זה שטויות. כל המדדים זה שטויות. MVP זה שטויות. "אני אומר לכם".
זה כמו לשנות מתמטיקה בכל רגע. 1+1 = מה שבא לך באותו רגע. פעם 2, פעם 3, ופעם חחח.
.
אבל איפה גם הכאוס הזה לא מסתדר? איפה אפילו לכאוס יש גבול?
עם מה שאתה כותב לגבי העתיד.
כי אם לגבי העבר – נגיד קארי או מג'יק, הלייקרס של קובי או הספרז של דאנקן – אתה הולך לפי מבחן ה, "לא חשוב מה אומרים, חשוב מה בא לשמעון" –
עם העתיד הקרוב קל לבדוק אותך. אתה לא יכול לתקן בדיעבד. העתיד הקרוב נבחן בינתיים, רק במספרים. רק ב: 1+1=2, תמיד.
ופה אתה מתרסק. כל הזמן.
למשל, מילווקי בסוויפ על טורונטו, דוגמא אחרונה. על הפנים. שום מושג. לא קרוב. והיו עוד המון קודם. כל ה"תחזיות", לפי מבחן ה"אני אומר לכם מה יהיה" – שמתרסקות.
אז אם להשליך מהעתיד הניבויי שלך, לעבר הניתוחי שלך – מבחן ה"אני יודע מה נכון" של שמעון, לא מחזיק פה. ולכן כנראה גם לא מחזיק אחורה. הוא פשוט לא מחזיק.
יניב
28 מאי 2019 13:50:04לא נכנס לויכוח שלכם אבל אודום בעונות האליפויות ממש לא היה נגר שמתפלק לו הוא היה שחקן מדהים ויש לו חלק לא מבוטל באליפויות של הלייקרס,הוא היה מדהים ובכלל הקו הקדמי של הלייקרס שכמעט תמיד שיחקו בו שניים מהשלושה(ביינום,גאסול ואודום) היה אחד היתרונות הכי גדולים של הלייקרס באותה תקופה
ראס א שטן
28 מאי 2019 14:28:33כן שהסנטר היחידי שמתחרה מולך זה דוויט בכל הליגה אתה נראה טוב. באותה תקופה גם קאפלה היית אומר שהוא סופרסטאר. זה שכל הסנטרים היו פח זבל לא הופך את ביינום לאיזה תותח. אודום היה הרבה פחות מדריימונד אפילו.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
28 מאי 2019 14:39:28נכון. גרין אולסטאר, אודום לא. גרין חלק מקבוצה היסטורית, אודום היה חלק מקבוצה מצוינת.
ראס א שטן
28 מאי 2019 14:57:02מסכים שאת האקים ודירק הקיפו נגרים גדולים יותר בהחלט
n
28 מאי 2019 15:16:27איזה מכה לטורונטו רגע לפני הפינאלס ….
דלף סרטון שהדוד של קוואי הכל-יכול אומר ברקע, "הם יודעים טוב מאוד שהוא לא נשאר שם בעונה הבאה"
זה בזמן שחות של קוואי ענתה לשאלות אוהדים בצ'אט אונליין
חחחחחחחחחחח
סטף יכול להתכונן לתואר הנכסף….
https://twitter.com/LakersEmpire/status/1132499981917536257
ראס א שטן
28 מאי 2019 15:53:13נו הלוגו נראה לכם ילד קטן? ככה שחרר את טוביה? הדיל הזה באנקר גם במצב של אליפות. מאד אופתע אם לא. גרי ווסט לא נולד אתמול הוא וקאווי סגרו את זה והסכמים כאלו לא מפרים זה לא דיאנדרה גורדן פה.
זה סתם ספין בטח בלי קשר מאיפה יודעים מי אמר את זה זה שהוא לא ימשיך שם זה תחושה של הרוב זה סתם יכול להיות מישהו זרק את התחושה אולי זה האשך ברקע?
Adisu33
28 מאי 2019 16:16:34אני מאמין ללא קשר לתוצאות הגמר שקוואי ישאר בטורונטו.
כל התקשרות האמריקאית פשוט מנסה כל שביכולתה להבריח אותו מהמדינה הצפונית .
מאסיי יוג'ירי לא פחות ממולח מהלוגו.
.
מס'
משהו שאף אחד לא שם לב אליו זה שקוואי מרגיש מאוד מחובר לשורשים האפריקאים שלו(כן כן אני יודע הוא אמריקאי בדיוק כמו לברון וקארי …) ובקבוצה הזו יש לפחות 3 שחקנים אפריקאים בנוסף למנהל הכללי.
.
ראס א שטן
28 מאי 2019 17:54:23אדיסו השורשים האפריקאים מעניינים לקאווי את התחת. הלוגו כבר נתן לו את הפיץ.
King of LA ולא קינג אוף דה נורט. טורנטו זה מועדון שאין לו עתיד כולם שם זקנים ומבוגרים.
ון וליט וסיאקם זה לא דור לאליפויות.
בקליפרס קאווי יקבל שחקנים לשושלת וקונטנדריות ארוכת טווח.
היתרון היחיד של טורנטו זה שהם משחקים במזרח וקאווי יכול לנוח שם ויהיה לו יותר קל להגיע לגמרים השאלה זה האם הוא רוצה גמרים או אליפויות.
הלוגו לא נעשה באצבע אני אמנם מעריך באחוז אחד את הסיכוי של דוראנט להגיע לקליפרס אבל לא אופתע בכלל אם הלוגו מנחית את קאווי ודוראנט יחד.
דדי
28 מאי 2019 16:48:09זה כבר לפני כמה ימים.
אבל זה ממש לא סוד. כולם יודעים שהוא עוזב.
גם השחקנים של הראפטורס לא מאמינים שישאר.
ברלה
28 מאי 2019 17:15:34הסרטון הזה הוא סתם שטויות, מישהו צועק ברקע והאוהדים החליטו שזה הדוד. למה שהדוד בכלל ישב עם האחיינית שלו בזמן שהיא עושה צ'ט לייב בפייסבוק?? בחיים לא נתקלתי בפעילות משפחתית שכזאת..
אני לא מאמין שהוא יעזוב. מתי פעם אחרונה שחקן עזב קבוצה שטוב לו בה והוא מגיע איתה להישגים בגלל שהוא רוצה לגור קרוב למשפחה? היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא לברון שעזב את ההיט כדי לחזור לקבלינד, וגם זה אחרי 4 שנים טובות ושיקולי יח"צ, לגאסי וכל השטויות האלה. אפילו לדוראנט לקח שמונה שנים לעזוב והוא היה תקוע עם ווסטברוק. הסיבה היחידה בשבילו לעזוב היא אם הוא לא מאמין בארגון, ונראה שטורונטו עושים הכל נכון בשביל לשכנע אותו שהוא במקום טוב
חיים ד
28 מאי 2019 19:15:03https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156637279603752&id=563478751
איש הערפל
28 מאי 2019 22:20:33מצחיק שכל קובי הייטרס תמיד שמים את האליפויות של תקופת שאקיל בעוכריו כי הוא היה ״נושא כלים״ ושיחק עם השחקן המפלצתי בעולם, אבל איכשהו האליפויות של קרי עם דוראנט ותומפסון לא עומדות בעוכריו?
Anjel
29 מאי 2019 00:10:57לצערי כולכם ילדים ולא ראיתם את מג'יק משחק ולכן אתם חושבים שיש מה להשוות , למג'יק היתה תכונה שלא נראה לי שיש לאף שחקן היום כשהוא היה על המגרש הוא עשה את השחקנים שלידו הרבה יותר טובים את התכונה הזאת היה גם לסטוקטון וללארי אבל לאף אחד היום אין אותה סטף קרי שחקן ענק בפני עצמו אבל אין מה להשוות הוא בפירוש לא הופך את השחקנים שלידו ליותר טובים (אולי פחות)