You are currently viewing דיון הופס ליום ראשון בערב: האם ישנו כאן רפה-הבנה אחד המאמין שדמאר דרוזן היה מביא את טורונטו לגמר? / מנחם לס

דיון הופס ליום ראשון בערב: האם ישנו כאן רפה-הבנה אחד המאמין שדמאר דרוזן היה מביא את טורונטו לגמר? / מנחם לס

אני מעדיף את הימני במשחק אמש מאשר את השמאלי!

 

*

כשדמאר דרוזן עבר בטרייד לסן אנטוניו, לא היה אוהד אחד בטורונטו שלא היה מעדיף שקייל לאורי היה עובר בטרייד במקומו.

אני טוען שאין סיכוי בעולם שדמאר דרוזן היה עושה מה שקייל לאורי עשה נגד מילווקי.

עם דרוזן היה במקום לאורי, טורונטו היתה משחקת גולף מזמן.

האם אני טוען שלאורי טוב יותר מדרוזן?

ברור שלא. אני לא אחד מרפי ההבנה כאן. דרוזן הוא שחקן שגם אם יקלע 50 לא נתפלא יותר מדי. אם לאורי היה קולע 50 היינו בטוחים שזה קרה בשניים או שלושה משחקים.

אבל לאורי בנוי לפלייאוף כאלה. הוא GAMER. הוא שחקן נשמה ולא אכפת לי כלל שעוד 20 שנה הוא ישקול בוודאי 130 ק"ג (לפחות! הוא מסוג האנדומורפי, ואם אני במקומו אני כבר נירשם לטיפול אצל בתי, אפרת ליפטון, מומחית בעלת שם בבעיות אכילה, ואני מבטיח לו DISCOUNT). לאורי פייטר מהסוג שטורונטו המכוערת (אחת מקבוצות הכדורסל המכוערות בליגה, ואני לא מתכוון לתצוגת אופנה בווג. אני מתכוון למשחק שלה שהשטן לא ברא) חייבת שיהיה לה. אתם צעירים מדי להכיר את נובי סטיילס האנגלי. לבנאדם לא היה הרבה מושג בכדורגל אבל הוא היה מין גמד כזה שגרם למהומות ליריב בשנות ה-60 המאוחרים וה-70. הוא היה רוצח בכדורגל. לאורי לא נובי סטיילס, אבל מזכיר אותו.

אני טוען שדרוזן שחקן טוב ממנו אבל לאורי טוב יותר לטורונטו.

נובי סטיילס – טרור על מגרש הכדורגל!

*

1.58 מ'. רוצח ללא שיניים!

*

*

I"M NOT KIDDING. לראות אותו על המגרש היה טרוף אגרסיבי אופטימלי לסדיסטים!

*

באנגליה הוא היה מלך ומשיח!

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
26/05/2019 20:28:12

לאורי בכלל לא גיימר, הוא פשוט הרבה יותר מתאים ליד קוואי לעומת דרוזן.

זיו פנמה
זיו פנמה
26/05/2019 20:32:28

שאלה מעניינת אבל כמו תמיד 'התשובה לא נמצאת במקום בו נמצאת השאלה' (אם כן לא היה צורך לא בשאלות ולא בתשובות..)

איש חכם אמר פעם ש: 'timming is everything'.
כמו כמעט כל משהו שיצא מפיו של אותו איש, גם המשפט הזה הוא מדויק ברמות שרק נסיון חיים יכול להבהיר.
התלכיד של טורונטו השנה, בהנהגתו של לאנארד, הביא להישג השיא של המועדון הזה השנה. משהו באיזון (גאסול את איבקה, גרין את פאואל, לאורי את ואן וליט, סיאקם את קוואי) ובניהול המושכל והלא מתלהם של צוות האימון (זיהיתם את סקריולו והג'ל שם) בנה סגל מנוסה, יציב וכמו קוואי – מתעלה ברגעי ההכרעה.
לאורי שבר את תקרת הזכוכית של עצמו יחד עם הקבוצה ששברה את המחסום המנטלי שלה. האם דרוזן לא היה עושה דבר דומה אם הוא זה שהיה נשאר ולא לאורי? לעולם לא נדע. השאלה, עבורי לפחות, היא לא 'לאורי הוא דרוזן', אלא 'איך אפשר ללמוד מהראפטורס של השנה כיצד לייצר תלכיד רב לאומי שכזה שזוהר ברגע האמת?.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/05/2019 20:55:04

אחלה תגובה

בריאן סקלבריני ה-G.O.A.T

איך אתה מרגיש זיו

זיו פנמה
26/05/2019 21:50:33

תודה על ההתעניינות. הזכרון חוזר בהדרגה למעט יום התאונה והערב שלפניה. הפצעים מגלידים והראש מחבר את החלקים שהתפזרו להם שם בממלכת המוח והזכרונות.

FAN
FAN
26/05/2019 22:38:49

ממש נכון!
דרוזן קיבל את ההשפלה של החיים שלו.
כן.לדעתי הקבוצה של שנה שעברה עם דווין קייסי הייתה יכולה להגיע השנה לגמר.

מה לעשות ששנה אחרי שנה לא משנה מי היה ליד דרוזן ולאורי ולא משנה איזה מקום הם סיימו בעונה הסדירה, תמיד הם הודחו. למה? אחד, נראלי אתם מכירים אותו…
העניין הוא שאחרי כ"כ הרבה שנים שהוא וטורונטו מושפלת שנה אחרי שנה, סוףסוף התקבלה הבשורה שלברון עובר ל L.A.

ואזזזזזזזזזז אחרי החגיגות של דרוזן, שאין לי שמץ של ספק שהוא חגג כאילו הוא ידע שהשנה זאת השנה שאף אחד לא יסיט אותו מהגמר המיוחל, הוא מקבל את ההשפלה של החיים שלו ונזרק למערב המפלצתי, לקבוצת פלייאוף (בקושי) אחרי כל השנים.

והיום כשראיתי את לאורי על סף דמעות בשניות האחרונות של המשחק, כשהוא מבין את ההישג המטורף שהוא חיכה לו ככ הרבה, לא יכולתי שלא לחשוב איך מרגיש דמאר דהפרוזן כשהוא רואה את מה שהוא רואה, ושומע את הקהל (המטורף) של טורונטו מהלל את המלך החדש..

אם דרוזן מגיע לרמה של קאווי? ממש ממש לא
אם הקבוצה של השנה בהובלת דמאר הייתה יכולה להגיע לגמר? בהחלט כן.

Adisu33
Adisu33
27/05/2019 5:17:26
Reply to  FAN

כמה שטויות איפפפ.
והנרטיב נמשך לו ללא שום בושה,על "מחסום לברון" ורק בגלל שהאחרון עבר למערב הם הצליחו להגיע לגמר….
לא מתחשבים במשתנים ,לא סופרים את השינויים בקבוצות כמו מילווקי ואפילו פילי שהתחזקה לעומת עונות קודמות,אבל יספרו לנו סיפורי פלאים על לברון הגיבור.
הגיבור ההוא שהלך לקרב רצחני עד למשחק 7 מול "הכוכבים" של אינדיאנה ו"הסופר-טים" מבוסטון ללא קיירי והיוורד….
לא יכתבו על כך שחצי מהחמישייה של טורונטו שונה מעונות קודמות.
לא יספרו שיש שידרוג סופר דופר בגיזרת הכוכב ,קוואי זה סופרסטאר,דרוזן זה סטאר נחמד עם בעיות דיכאון.
.
קוואי ניצח את לברון בגמר ,זוכר?
.
אהה,לברון עזב את המזרח ועבר למערב רק בשביל לשבת על הכורסה בפוסט-סיזן.
.
סיפורי סבתא על הגיבור הגדול לברון 😂😂

Nba בדם
Nba בדם
26/05/2019 20:39:27

הבעיה של טורונטו כל השנים זה יכולת יצירת הנקודות מהכוכב הגדול וזה יותר נוגע לדרוזן שהוא על משבצת הסקורר לעומת לאורי שהוא קודם כל מנהל משחק(בזה הוא די טוב).
ברגע ששדרגו את יכולת הסקורינג מדרוזן לקוואי אז לאורי יכול להתרכז בניהול המשחק וכל יום טוב של קליעות שלו זה בונוס.
בנוסף היכולת ההתקפית המגוונות של קוואי מרכזת אליו את תשומת לב ההגנה ולאורי מנצל את זה למבטים פנויים יותר מבתקופה של דרוזן הלא יעיל ולא יציב בעליל.
כרגע על פי משחקי הפלייאוף עד עתה אתן את עשרת השחקנים הטובים בעולם .
לברון-קוואי-דוראנט-יאניס-הארדן-קרי
לילארד-יוקיץ-דיוויס-גורג.
מי לא מסכים מוזמן להגיב בחזרה.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
26/05/2019 21:14:49
Reply to  Nba בדם

דיוויס? על סמך עונה סדירה? קשה לי עם בחירה זו.

Berch
Berch
26/05/2019 21:29:52
Reply to  Nba בדם

במקום דיוויס הייתי שם באמת את המופלא, הבולדוג,
דה ביג ספיריט, האליל……
פייי ג'יייי טאאאאאקררררר !!!!

bobby
bobby
27/05/2019 9:06:56
Reply to  Nba בדם

אין בעיה עם זה שלברון בטופ-10, אבל אני מקווה שהשמות שנתת לא היו לפי מדרג, כי הוא בוודאות לא השחקן מס׳ 1 בפלייאוף כעת.
קוואי, דוראנט וקרי הרבה לפניו.
הוא איפשהו ביניהם, לבין יאניס והארדן שעדיין לא נמצאים ברמה של סחיבת קבוצה לפיינלס (אבל לפחות יאניס עוד יכול להשתפר ולהגיע לשם. הארדן יגיע רק כשחקן משני אולי ולא כשחקן מוביל).

אורן
אורן
26/05/2019 20:45:17

קוואי הוא פשוט שחקן על. מרגיש שאם אני הייתי שם לידו גם אני הייתי הופך לשחקן רוטציה לגיטימי

זיו פנמה
26/05/2019 21:50:54
Reply to  אורן

2+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26/05/2019 20:58:21

לצערי אני מסכים שדרוזן הרבה פחות טוב מקוואי, ובוודאי שלאורי יותר מתאים ליד קוואי מדרוזן.
.
שאלה מעניינת נוספת – אם הטרייד עם ממפיס על קונלי עבור לאורי היה מתקיים, האם טורונטו הייתה יוצאת ממנו נשכרת? אני חושב שקונלי טוב מלאורי, אבל גם פציע יותר ואין לדעת איך היה משתלב, אז קשה לי לענות על כך.

ברבור שחור
ברבור שחור
26/05/2019 20:58:44

דרוזן לא הצליח בספרס שהיא ידועה ביכולות שלה להוציא מקסימום מהשחקנים…אז שיצליח בטורונטו ??
כשהוא היה צעיר יותר הייתי בטוח שהתקרה שלו הרבה יותר גבוהה.
לאן נעלם הדאנק המפלצתי שלו ?

דביר
דביר
26/05/2019 21:10:50

לא לוקחים אליפות עם דאנקים

ג׳ורג׳ עובדיה הסקרן
ג׳ורג׳ עובדיה הסקרן
26/05/2019 23:14:59

דרוזן הצליח בספרס אבל הספרס לא הצליחו עם דרוזן

יואל שיודע שאנונימי זקוק לטיטול מיוחד
יואל שיודע שאנונימי זקוק לטיטול מיוחד
26/05/2019 21:08:06

דה פלוצן,חונק וימשיך לחנוק את התקרה של הספארס,
הוא לא גיימר,בטח לא מוביל וכוכב,
הוא שחקן טוב ולא יעל במיוחד,
מרוב נזילות פיתחנו על שמו ,טיטול על, "דה פלוצן"
דגם מאוד פופולרי בקרב מבוגרים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/05/2019 23:03:01

חחחחח כולל סופחי גז N.O.D?

יואל שיודע שאנונימי זקוק לטיטול מיוחד
יואל שיודע שאנונימי זקוק לטיטול מיוחד
26/05/2019 23:28:24

U got it baby

גזר
גזר
27/05/2019 3:13:38

התגובה הכי אינטליגנטית שקראתי בחודש האחרון ללא ספק! תודה לך על תגובה מחכימה ומועילה.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
26/05/2019 21:16:16

הבריטי המלחיץ קצת נראה… אפעס….ערפד.

Berch
Berch
26/05/2019 21:27:09

לאורי מתאים יותר כמספר 2
קוואי יותר טוב מדרוזן
קוואי מושך יותר הגנה
לאורי מקבל יותר מבטים פנויים
מ.ש.ל

ממש לא בטוח שהכימיה בין קוואי "החדש" לדרוזן "בעל הבית בשנים האחרונות" הייתה זורמת באופן מופלא כל כך

דה שוט
דה שוט
26/05/2019 21:29:03

דה רוזן פחות טוב מקאוואי על כך אין ויכוח.
עם זאת – בשנה שעברה הגיעו ראשונים במזרח, ובשלוש השנים האחרונות הודחו רק על ידי לברון. בלי לברון – גם דרוזן היה בגמר הכללי.

Adisu33
Adisu33
27/05/2019 5:26:37
Reply to  דה שוט

אתה חושב שהקבוצה המסריחה של קליבלנד עונה שעברה הייתה עוברת את טורונטו עם קוואי?
האם גם אתה שבוי של הנרטיב?
תזכור שקבוצה כמו אינדיאנה לקחה את קליבלנד ל7
ובוסטון מינוס הייוורד וקיירי ועם ילדוד'ס כמעט והדיחה אותו .
.
קוואי לא איזה אחד שיתקפל מול לברון ,תזכור שהוא ניצח אותו בגמר (היה יכול להיות 2-0 בגמר עליו).
והקבוצה היא שונה לגמרי ,שידרוג סייאקום ,גאסול ומאמן שנראה שיודע מה הוא עושה.

דה שוט
דה שוט
27/05/2019 8:26:37
Reply to  Adisu33

זה לא מה שאמרתי! אמרתי שאם לברון היה עובר שנה קודם – דה רוזן (שלא ספק פחות טוב מקאוואי) היה מגיע לגמר הכללי.

אבשלום חום
אבשלום חום
27/05/2019 9:03:56
Reply to  Adisu33

אדיסו, ההייטר שעושה צחוק מעצמו בפני כולם, רק אף אחד לא מעיר לו כי זה מביך.
צא לבדוק מה לברון עשה מול קוואי בפינאלס ביניהם, ומה קוואי החזיר.
כמו ריאל מדריד נגד נס ציונה.

אבשלום חום
אבשלום חום
27/05/2019 9:09:46

בוא, במקום שתתעייף:
.
פינאלס 2013:
קוואי, 1-11-14.
לברון, 7-11-25.
.
פינאלס 2014:
קוואי, 2-6-18.
לברון, 4-8-28.
.
"קוואי, לברון סטופר". פחחחח.
אולי לא ריאל נגד נס ציונה. יותר כמו ברצלונה נגד ג'לג'וליה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
26/05/2019 21:36:00

זה מחזיר אותנו לדיון על גרין. אולסטאר או לא אולסטאר.
.
אני מאמין שרוב ה-GMים בליגה, אם הם צריכים לבחור שחקן אחד מה-2 כשחקן מוביל של קבוצה, אז דרוזן הוא הבחירה (בטוח דרוזן בשיאו בהשוואה ללאורי בשיאו).
אבל כחלק מהתלכיד שנוצר בטורונטו?
אני לא חושב שיש בכלל ספק. לאורי.
קודם כל יש את ההתאמה לקאוויי. לאורי מרווח משחק עם הקליעה מבחוץ. הוא מנהל משחק שלא זקוק לכדור ביד כל הזמן. והוא מגן לא רע בכלל.
דרוזן, בלי ספק סקורר עדיף על לאורי. הוא מסוגל ליצור לעצמו מצבי קליעה, מה שלאורי עושה הרבה פחות טוב.
הבעיה (מעבר לעובדה שהוא לא קולע מה-3, ושההגנה שלו הרבה פחות טובה) היא שהוא זקוק לכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי. ומה לעשות, אין בכלל שאלה –
קאוויי, כשחקן המוביל של קבוצה (וזה שהכדור אצלו בחלק גדול של הזמן), טוב מדרוזן בכמה וכמה רמות.

FAN
FAN
26/05/2019 22:49:37

בגדול דרוזן וקאווי משחקים את אותו תפקיד, אז אין שום הגיון להעדיף את דרוזן על לאורי במקרה הספציפי הנ"ל..

טורונטו נתנה 3 עונות מצוינות בשנים האחרונות ונבעטה ע"י לברון..

אם מפסידים משחק שביעי לפילדלפיה- יוגירי מנג'ר פח, איך הוא עשה לנו את זה וכו

אם מפסידים למילווקי (חזרו מפיגור 0-2)- יוגירי המנג'ר הגרוע בהיסטוריה בלה

הגענו לגמר?- יוגירי המנג'ר הגדול בכל הזמנים, גאון כדורסל…

רחמים על דהפרוזן. טוב נו כולם מליונרים שם..

Nba בדם
Nba בדם
26/05/2019 21:55:48

למגיבים שלא מתאים להם דיוויס בעשירייה הראשונה שייתנו לי שחקן יותר טוב במקומו.
מה לעשות שבנו סביבו קבוצה כושלת שנה אחרי שנה שהגיעה לפלייאוף פעמיים ועברה רק סיבוב אחד בכל שנותיו.
גם בעונה הסדירה וגם בביקורי הפלייאוף הקצרים שלו הוא הוכיח סט יכולות התקפי לגבוה ונוכחות הגנתית מרשימה.

צ'יקו
26/05/2019 23:35:44
Reply to  Nba בדם

קבוצה כושלת? הביאו לו את מירוטיץ ואת קאזינס וג'רו הולידיי ורנדל שהוא מפלצת ריבונאד ושחקנים משלימים מעולים כדוגמת איטוון מור ורונדו ששיחק איתו עונה קודמת.
בוא נודה על האמת הוא שחקן דוגמת קווין לאב שבקבוצה חלשה הוא הכל ובקבוצה חזקה הוא כינור שני ואפילו שלישי.
בלי סופר טים שהוא יהיה שותף בה הוא לא יגיע לכלום ושום דבר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/05/2019 23:01:42

קרעת עם ההוא בלי השיניים

אאוט אין ד'ה אופן
אאוט אין ד'ה אופן
26/05/2019 23:14:00

צבישל, יא גוויה מסריחה של קרפדה ארסית.
זה לא משנה אם תתחבא מתחת לקיבוץ שפיים, מתחת לכפר-ורדים או מתחת לנהריה אתה עדיין כולרה נתעב שמקריב את הנכד שלו למטרות השח-מט הכושל של עצמו…
1027 מרגלים ומה יצא לנו מזה??
כלום בריבוע, זה מה…

פיק אנג פלופ
פיק אנג פלופ
26/05/2019 23:34:31

מנחם אם לברון היה מחליט לחתום בפילי במקום ללכת לחורבה בלייקרס אז גם קוואי היה רואה את הגמר מהבית

MJ234523
MJ234523
27/05/2019 0:35:19

"הוא שחקן נשמה ולא אכפת לי כלל שעוד 20 שנה הוא ישקול בוודאי 130 ק"ג (לפחות!"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
– אתה כל כך צודק!!!

תומש
תומש
27/05/2019 0:53:15

דוק! בבקשה מאמר על הנובי סטיילס הזה

אבי טרכטמן (נורטון)
אבי טרכטמן (נורטון)
27/05/2019 1:43:08

אני חושב שואן וליט יהיה הרבה יותר שמן מלאורי. שניהם ישקלו 140 קילו ומעלה אבל פרד יותר

ליאור
ליאור
27/05/2019 4:37:37

אני חושב כמו שכבר כתבו שזה לא בר השוואה, הואיל ודרוזן ולאורי אינם באותו תפקיד. האשמה על אי ההגעה לגמר בעבר נופלת על כתפי לאורי לא פחות מאשר על דרוזן (לא יודע את הסטטיסטיקה אבל לאורי היה די גרוע בפלייאוף למיטב זכרוני). בסופו של דבר שני הדברים שבאים לפני לאורי או דרוזן: קוואי הצטרף לטורונטו ולברון עזב את המזרח.

הייט אשברי
הייט אשברי
27/05/2019 6:23:27

מנחם – אתה שואל את השאלה הלא נכונה ועורך השוואה לא הוגנת . אני אשאל אחרת : האם טורונטו עם קוואי ועם דרוזאן וללא לאורי היתה עושה את קפיצת המדרגה ומגיעה גם היא לגמר ? התשובה היא כן רועם . המחמאות על העליה לגמר אינן ללאורי אלא לקוואי. לאורי תיפקד בסדר , אבל רק כי היה סייד קיק לשחקן גדול והאחריות לא היתה עליו . דרוזאן היה עושה בדיוק אותו הדבר לצד קוואי.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
27/05/2019 6:49:26

למה?
ברור לי ששום דבר לא ניתן להוכחה,
אבל אני לא רואה איך דרוזן, עם או בלי קאוויי, נותן פלייאוף של 15 נק', 6 אס', 2 שלשות במשחק, 54% אפקטיבי.
.
עמודת הנקודות של דרוזן הייתה אולי מרשימה יותר, אבל זה לא בהכרח היה פועל לטובת מיקסום יכולתה של הקבוצה.
כל אותן פעמים שהוא חודר לצבע בשביל להשיג את אותן נקודות, אלו פעמים בהם קאוויי (לו יתרון של 8% בהשוואה בין האחוז האפקטיבי שלו ושל דרודן) לא זורק.
בכל פעם שהוא על הפרקט, וקאוויי הוא זה שמשחק לכיוון הצבע, 0 האיום של דרוזן על הסל הופך את ההגנה על קאוויי לקלה יותר.
.
דרך אגב,
זה לא שאני טוען שלאורי שחקן טוב יותר מדורזן.
אני טוען שקבוצת כדורסל היא קצת כמו פאזל. החלקים צריכים להתאים.

הייט אשברי
הייט אשברי
27/05/2019 9:53:28

ברגע שאמרת שדרוזאן שחקן לא פחות טוב מלאורי , סתרת את עצמך . אין כל סיבה שדרוזאן לא היה משלים את קוואי פחות טוב מלאורי . נכון – ההתאמות שנרס היה עושה היו אחרות . אבל הן היו נעשות .

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
27/05/2019 10:44:25

בכדורסל לפעמים השלם לא שווה לסכום חלקיו.

הייט אשברי
הייט אשברי
27/05/2019 13:39:52

זה נכון שהשלם לפעמים לא שווה לסך חלקיו . אבל ברור דבר אחד – לא לאורי הוא שעשה את ההבדל בין טורונטו של השנים הקודמות לזו של השנה . לכן הכותרת של המאמר לא רלוונטית , ועל זה אתה בוודאי מסכים .

ראס א שטן
ראס א שטן
27/05/2019 6:37:35

מנחם ענק הכדורגלן דרקולה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/05/2019 7:41:59

וזה מה שכתבתי בבלוג החי:
קייל לאורי השתחרר סופית מקללת דה-רוזן הלילה….
אשף, אתם זכיתם בדה פרוזן,…..
זה מסכם בעצם את הכל. החלפת דה רוזן בקוואי שחררה את את לאורי.
הוא כיום שחקן אחר. אולי מכניס פחות נקודות אבל עושה יותר (גם אם לזה לאאאאאא תמייידדד בסטטיסטיקההההה – לרפי ההבנה).
נראה אם זה יספיק מול ג"ס.

רועי
רועי
27/05/2019 12:15:17

לדרוזן אפס יכולת איום מ-3, הוא בכלל לא זורק מהטווח הזה וזה יוצר יותר צפיפות בהגנה ומקשה על חדירות לסל של שחקנים אחרים.
בכדורסל של היום חובה יכולת קליעה מ-3 במיוחד לשחקן בעמדה של דרוזן וכאן הוא לוקה בענק. למרות שאישית אני ממש אוהב לראות
mid range game יש בזה הרבה יופי ודרוזן מלך בזה. לאורי מהווה איום מ-3 וככה מרווח את ההגנה לחדירות גם של קוואי. בנוסף לאורי מנהל משחק לא רע בכלל, יודע להניע את הכדור ולמסור טוב.
זה נכון שקבוצת כדורסל זה פזל שהחלקים צריכים להתאים ולאורי כנראה יותר מתאים.

רפה הבנה
רפה הבנה
27/05/2019 17:59:15

זו שאלה מוזרה. ממתי משווים פוינט לשוטינג גארד? מה זה בא להביע, שדרוזן היה עובר להיות רכז במקום לאורי? אה, לא. אז מי במקום? השארת הרכב חסר שאי אפשר להבין ממנו כלום.
חוץ מזה סיכומים עושים רק בסוף העונה. טורונטו הימרה אול אין על קוואי לעונה אחת. היא עלולה להישאר בלי כלום ובלי קוואי ובלי שום דבר לעונה הבאה. ואשר להשפלה של דה רוזן – יש סיכוי סביר מאוד שהרפטורס, וקוואי, יספגו השפלה איומה ונראה בגמר. So.