חם מהתנור: פורסמו חמישיות ההגנה

העונה מתקרבת לסיום והאן.בי.איי פרסמה חמישיות הגנה. ללא הקדמות מיותרות, הנה הן:

החמישייה הראשונה:

גארד – אריק בלדסו, מילווקי באקס. 1.5 חטיפות למשחק ובחירה ראשונה לחמישיית הגנה כלשהי.

גארד – מרקוס סמארט, בוסטון סלטיקס. 1.8 חטיפות למשחק, בחירה ראשונה לחמישיית הגנה כלשהי.

פורוורד – יאניס אנדטקומפו, מילווקי באקס (פיינליסט לשחקן ההגנה). 1.5 חסימות ו-1.3 חטיפות במשחק. בחירה ראשונה לחמישייה הראשונה, נבחר לשנייה ב-2017.

פורוורד – פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר (פיינליסט לשחקן ההגנה). 2.2 חטיפות במשחק, בחירה שנייה לחמישיית ההגנה הראשונה.

סנטר – רודי גובר, יוטה ג'אז (פיינליסט לשחקן ההגנה). 2.3 חסימות במשחק לשחקן ההגנה של 2017/18 שנבחר לחמישייה בשנה השלישית ברציפות.

החמישייה השנייה:

גארד – ג'רו הולידיי, ניו אורלינס פליקנס. 1.6 חטיפות במשחק, בחירה שנייה לחמישיית הגנה כלשהי.

גארד – קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. בחירה ראשונה לחמישיית הגנה כלשהי.

פורוורד – קוואי לנארד, טורונטו ראפטורס. פעמיים שחקן ההגנה של הליגה בעברו שנבחר בפעם החמישית לחמישיית הגנה כלשהי. שיחק 60 משחקים העונה.

פורוורד – דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריורס. 1.4 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק. פעם חמישית בה נבחר לחמישיית הגנה כלשהי, שחקן ההגנה של העונה לשעבר.

סנטר – ג'ואל אמביד, פילדלפיה 76'. 1.9 חסימות למשחק. הסנטר ששיחק 64 משחקים העונה נבחר בפעם השנייה ברציפות לחמישיית ההגנה השנייה.

קיבלו קולות משמעותיים אך לא נכנסו: פטריק בברלי (לוס אנג'לס קליפרס), דני גרין (טורונטו ראפטורס), פי ג'יי טאקר (יוסטון רוקטס), פסקל סיאקם (טורונטו ראפטורס), מיילס טרנר (אינדיאנה פייסרס). מילווקי הקבוצה הראשונה מאז הקליפרס של 2016 ששלחה שני נציגים לחמישיית ההגנה הראשונה. ג"ס הראשונה מאז 2013 עם שני שחקנים בשנייה, בעונה בה החמישייה הראשונה כללה 7 שחקנים.

*

ג'ואן הווארד, שחקן העבר ועוזר המאמן של מיאמי שהוזכר כמועמד למשרות אימון ראשי בליגה, חתם על חוזה ל-5 שנים כמאמן הראשי במכללת מישיגן. הווארד היה חלק מהפאב פייב של מישיגן, הקבוצה שלהם בתחילת הניינטיז שנחשבת לאחת הגדולות בתולדות כדורסל המכללות מאלו שלא זכו באליפות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
58 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Dor
Dor
23/05/2019 11:52:54

תודה רועי. מסכים שלקאווי וגרין לא מגיע השנה, הראשון כי לא שיחק מספיק והשני כי יחסית ליכולות שלו היה בינוני בעונה הסדירה. באטלר ופי.ג׳י. היו חייבים להיכנס

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 12:21:58

קאווי נתן הגנת עילית. זה שהפסיד שליש עונה לא אמור לגרוע, הוא הביא את הראפס לאיפה שהם סיימו והיה מדהים עם כל הכבוד לתאד יאנג.
טאקר שחקן הגנה טופ 10 בליגה אבל בעונה הסדירה לא היה מספיק טוב ולא היה קרוב לרמה שהוא רגיל לתת בפלייאוף.

אבל אם אני צריך לבחור בכללי את 10 שחקני ההגנה שאני הולך איתם למלחמה בפלייאוף טאקר שם בגדול, גם קליי.

חיים
חיים
22/05/2019 23:45:29

בלדסו מיותר שם.
קליי צריך להיות בראשונה ואז בברלי בשנייה.
יאנג וטאקר במקום קוואי ודריימונד מקובל עליי.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:35:28

שווה חמישייה שנייה למרות עונה הרבה פחות טובה הגנתית לעומת עונות עברו. אין 4 גארדים ששמרו טוב ממנו. יש באטלר סמארט גרין בגארדים ואז קליי.
למי מגיע לפניו?

דביר
דביר
22/05/2019 23:55:30

בלדסו מוגזם.
אפילו לא חמישייה שנייה

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:37:12
הגב ל  דביר

גם לא 3. די ברור שתואר ההגנה יוכרע בין גורג ליאניס. לדעתי יתנו לגורג ויאניס יקבל mvp.
לדעתי גם מגיע לגורג הוא היה חולני בהגנה העונה.
גובר חצי עונה לא תפקד בהגנה ונבחר לפני אמביד גם בחירה אוטומטית אבל שיהיה.

רותם אלרן
רותם אלרן
23/05/2019 0:35:20

תודה רבה על העדכון רועי, דווקא הבחירות נראות סבבה לי: לבלדסו מגיע, היה חלק מאחת ההגנות הטובות בליגה ושחקן מוכשר מאוד הגנתית ומהיר מאוד, סמארט לוק דאון דיפנדר ברמה הגבוהה ביותר

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 6:05:11

לבלדסו מגיע?? ראית את באטלר העונה בכלל? הגנה של איש אחד על כל הפרימטר.

הולידיי זה הזייה הבן אדם היה בשביתה הגנתית יחד עם דיוויס קלעו עליו כל משחק 30 נק. הפקיר הגנה לגמרי. היה מהשומרים הגרועים ובחרו בו לחמישיית ההגנה. מדהים כמה זה בדיחה וכמה העיתונאים לא ראו משחק אחד שלו העונה. בחרו בו אוטומטית על סמך עונה שעברה.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 11:39:40
הגב ל  ראס א שטן

שמעון הבחירות באמת בדיחה, איך הולידיי קיבל מקום רק אלוהים יודע גם גרין (מישהו שראה את העונה הסדירה יכול להגיד שהוא נתן עונה טובה מטאקר הגנתית או סייאקם).
לגבי באטלר הוא משחק בעמדת הSF העונה ולכן נכנס כפווארד, חמישייה שנייה בהחלט מתאים לו (בראשונה יאניס וגורג אין שאלה.
.
התקשורת זה בדיחה, אבל אז יציינו של גרין ולרונדו יש 4 אולסטר ו4-5 בחירות לחמישיית העונה, ושסימונס וקורבר אולסטרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 11:42:08

ואתה תמשיך להתעלם מזה שלא התקשורת בחרה אותם לאולסטאר.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 11:52:55

המאמנים בחרו אני מבין, מה שאני אומר הוא שאיבדנו את המושג אולסטאר , משחק האולסטאר אמור להיות משחק של 24 השחקנים הטובים בעולם , מישהו חושב שגרין או הקואלה שם? די מצחיק שיש כאלו שקוראים להם טופ 20 ואף אחד לא היה מתחיל איתם קבוצה או לוקח אותם במקום דונציץ למשל (ללא התחשבות בגיל)., שנתן עונה יותר טובה משניהם, אבל לידו אין דוראנט אמביד קרי …

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 12:00:52

אז למה אתה מעלה את הטיעון הזה בהקשר של התקשורת?
בכל מקרה טאונס נכנס על חשבון דונצ'יץ' – בחירה לגיטימית.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 12:15:29

המושג אולסטאר זנה.

אולסטר זה פרנצייז, כוכב, כזה שאתה לוקח להוביל קבוצה ומתחיל איתו קבוצה. לא מי משלים יותר טוב ליד מי.

לדוגמא: גולדן עם קרי קליי ודוראנט ומציעים לכם להחליף את גרין בהארדן? אתם לוקחים? לא כי לא צריך את הארדן. האם גרין טוב מהארדן?? לפי גיא כן.

שוב יש לכם בקבוצה את קרי דוראנט קאווי ודיוויס. האם תקחו לצידם לחמישיה את קליי או הארדן?? את קליי כי אני צריך הגנה ותנועה. האם קליי טוב מהארדן? לפי גיא כן.

אבל גרין וקליי לא קרובים להארדן. אולסטאר זה שחקן שאתה מתחיל איתו קבוצה. אם היום עושים דראפט בליגה ויש 30 בחירות ל-30 קבוצות. האם יש מישהו שלוקח את דריימונד ב30 הבחירות הראשונות (נעזוב 24, נהיה לארגים נגדיל את מאגר האולסטארים)?

אני מחפש שיבוא מישהו ויגיד לי אני לוקח את דריימונד בבחירה ה-24 או ה-27 ואיתו מתחיל את הפרנצייז שלי (לשנה קרובה ללא התחשבות בגיל), האם יש מישהו כזה פה? הייט? גיא?

זה המדד לאולסטאר=כוכב=פרנצייז=ספק נקודות. לא מי משלים טוב כוכבים ולא מי מחפה על הכוכב. דריימונד אולי טופ 10 באלו שיכולים להשלים את הביג 3 של הלוחמים, זה אני מוכן לקבל. אבל בינו לבין אולסטאר אין קשר כמו שאין קשר לסימונס או קורבר

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 12:26:17

ואני יודע שלא ככה בוחרים בליגה ורוצים לתת לכולם סיכוי ולטעום מחווית האולסטאר אז אם קבוצה נותנת עונה טובה מנסים לפנק כמה שיותר שחקנים שלה כהוקרה ואם אתה במזרח אז בכלל זכית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/05/2019 0:38:15

יש מצב שלמשחק פלייאוף הייתי מעדיף את החמישיה השנייה (בהנחה שאמביד בריא. הפלייאוף זה עונת מעבר, ויש הרבה מחלות באוויר)

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 12:15:41

חחחח

צ'יקו
23/05/2019 1:11:41

רועי, מסכים עם התגובה הראשונה.
שחקן שחסר לי זה גימי באטלר, שחקן שנתן עונה הגנתית מעולה, כשהוא חמישי בממוצע חט' למשחק, וסטופר הגנתי שהצליח לשתק כוכבים.
אגב, מי בוחר את החמישיות?

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 5:03:53

חחחחח גרו הולידי חמישיית הגנה חחחחח בחרו על בסיס שנה דעברה הבן אדם היה קונוס כל העונה. רק מראה שלא ראו משחק אחד שלו.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 5:04:49

קליי קיבל על עונות שעברו שהיה מגיע לו. השנה לא היה מגיע לו אבל בגלל שהתלונן לתקשורת נבחר חח. בדיחה.
אריק בלדסו במקום גימי באטלר 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 11:40:06
הגב ל  ראס א שטן

ברור הם לא צפו במשחק,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 6:18:21

הייתי לוקח את החמישייה השנייה any day
בלדסו בדיחה, אבל מאלה שלא מצחיקות.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:32:20

ברור החמישייה השנייה הרבה יותר טובה😎

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 6:26:56

ג'ימי באטלר שחקן הגנה אדיר. חד משמעית.
אבל חמישיית הגנה כלשהי?
.
שחקן שבמהלך העונה בחר לעשות "שביתה איטלקית" בשביל להכריח את קבוצתו לעשות טרייד,
לא יכול להיבחר לכלום.
וזה בכלל לא משנה כמה טוב הוא היה אחר כך. את החלק של העונה בו הוא שיחק במדי מינסוטה,
אי אפשר למחוק.
.
אני קורא כאן קצת תגובות על בלדסו, ומתברר לי ששורש הבעיה היא שבמשך השנה רוב הגולשים פשוט לא צפו במשחקי מילווקי.
מילווקי סיימו את העונה עם ההגנה מס' 1 בליגה,
ולבלדסו חלק בהותי בהצלחה הזו. הוא זה שלוקח את הגארד הכוכב של היריבה. הוא "השחקן למשימות מיוחדות".
כן, ההצלחה שלו בהגנה היא גם בזכות "הגב" שנתנו שומרי הצבע, זה שאפשר להמר בהגנה כאשר הוא שומר כל הארדן, לדוגמה (למיטב זיכרוני, הוא זה שהתחיל עם ההגנה מאחורי הארדן, כאשר המטרה היא לבטל את הסטפבאק, ו-"להכריח" את הארדן לחדור לצבע שם חיכו לו גבוהי הבאקס).
אין בכלל שאלה שלבאקס מגיעים 2 נציגים בחמישיות ההגנה השונות. הם היו קבוצת ההגנה מס' 1 ב-NBA. ובלדסו, הוא היה העונה חלק משמעותי באותה הגנה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:31:30

איך ידעתי שתהיה בעד בלדסו חח. הייתי בטוח תביא לי מדדים סטטיסטים וכו שיראו לנו כמה הוא טוב אבל לא היה לי ספק שתצדיק את בחירתו.😎
מה עם הבחירה של כל יום חג גיא? יש מדדים בערבות ניו אורלינס המצדיקים זאת? או שזה על סמך מבחן העיוורון?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 7:41:36

מודה באשמה.
אך זכרוני מהמעשים המגונים שרוזיר עשה בו פלייאוף שעבר עדיין חד וברור.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:52:34

אל תאמין לו בלדסו לא היה טוב בטח לא חמישיית הגנה. בלדסו היה טוב כמו שהולידיי היה טוב

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 10:02:32

שאלה באמת קשה.
החצי הראשון של השאלה (חמישייה ראשונה, פורוורדים + סנטר), קל –
יאניס, ג'ורג', גובר.
לגבי הגארדים –
יש בדבריו של טמיר צדק. ווייט שחקן הגנה נפלא. זה קל לתת נקודות זכות לשחקן שיודע שמתחת לסל ממתינים יאניס ולופז. ווייט נתן תצוגות של הגנת קלאצ' בלי הגב שיש לבדלסו.
מהצד השני, הוא שיחק פחות מחצי מדקות הספרס העונה.
גם סמארט שחקן הגנה נפלא, בעיקר בזכות היכולת שלו לשנות את המומנטום של המשחק קודם כל דרך ההגנה.
הבעיה במקרה שלו היא שבלא מעט דקות הוא שיחק מול ספסלי היריבות, כאשר במאני טיים הוא לא פעם ישב על הספסל.
לזכותו של בלדסו חייבים לציין שהוא "נעול" הגנתית, כאשר ככל שהיריב "מפחיד" יותר, ההגנה שלו משתפרת. דוגמה טובה היא משחק ההגנה שלו מול הארדן. לזכותו צריך גם לציין שהוא כמעט תמיד משחק בקלאצ', ושהוא כמעט תמיד מופקד בדקות אלו על הגארד המוביל של היריבה.
בסופו של יום, אין ברירה אלא להכריע.
הבחירה שלי לחמישייה הראשונה?
בלדסו וגארי האריס.
על בלדסו כתבתי מספיק.
האריס, כמו ווייט, גם הוא החמיץ לא מעט דקות. רק שלהבדיל מווייט, הוא הצליח להפוך את הגנת דנבר להגנה סבירה +
האריס, אחד מהשחקנים הכי אנדרייטד בליגה הוא מסוג השחקנים שלא צוברים סטטיסטיקות מטורפות. לא מהמרים. מה שהוא עושה זה לשמור "כמו שכתוב בספר", ובכך לגרום ליריביו לקלעו פחות טוב. בסופו של יום, שחקני ההגנה הבאמת טובים משיגים לקבוצותיהם ניצחונות בגלל שמולם קשה לקלוע. לא יותר, לא פחות. זה פחות מרשים לעין מהאובר פליי המטורף שחלק מהשחקנים בליגה אוהבים לעשות (ווסטברוק הוא דוגמה נהדרת. על כל חטיפה יש 2 סלים קלים),
אבל זה יעיל יותר, וזה שווה ניצחונות.
.
חמישייה 2:
סמארט, ווייט, סיאקם, גרין, אמביד.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 13:10:43

הייתה לי התלבטות גדולה בקשר לפייסרס.
לטעמי, שחקן ההגנה מס' 1 שלהם (אולדיפו לא יכול להיות בדיון העונה בגלל היעדרות) הוא טרנר.
טרנר לפני גרין, כאשר בוחנים את ההגנה של ה-2 העונה. אבל הוא סנטר. ולי, קשה מאוד לא לבחור לעמדות הסנטר את גובר ואמביד.
.
לגבי טאקר –
יש הרבה היגיון בבחירה בו (אין לי טיעון מכריע נגדו, בהשוואה לגרין). אני נותן את היתרון (במילימטרים, וגם זה בקושי) לגרין בגלל שגולדן סטייט היו השנה קבוצת הגנה טובה יותר מיוסטון.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 13:23:26

אני צריך להוסיף סייג משמעותי לגבי התגובות שלי על חמישיות ההגנה של העונה –
בכוונה לא כתבתי מלכתחילה את הבחירה שלי, היות ולטעמי, אין לי מספיק מידע בשביל לתת בחירה הוגנת.
הפייסרס הם דוגמה נהדרת –
צפיתי השנה אולי ב-10 עד 12 משחקים מלאים של הקבוצה (לא זוכר בדיוק. 2 המפגשים מול הסאנס. רוב המפגשים מול מילוקי וטורונטו) בעונה הרגילה. זה לא מספיק.
אפשר לראות איך שאני כותב בביטחון מלא (צודק או טועה, זו כבר שאלה אחרת) על הסאנס, ומילווקי, לדוגמה (גם על אטלנטה, למרבה הפלא).
את הפייסרס, כאמור, פשוט לא ראיתי מספיק.
(היי לייטס, זו הדרך הגרועה ביותר לראות כדורסל. לא רק שזה נותן מידע חלקי, זה נותן מידע מסולף על ההגנה, היות והם מתעלמים מהחטאות "רגילות".
כמה פעמים אפשר היה לראות היי לייטס של משחק בהם ווסטברוק נראה כמו השחקן הטוב ביקום,
רק בשביל לגלות אחר כך שזה שהוא קלע 12 סלי שדה מרהיבים, לא משנה את העובדה שהוא קלע אותם ב-33% אפקטיבי…)

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 11:41:43

אני מסכים לגבי בלדסו גיא , איך גרין למען השם קיבל מקום לפני טאקר סייאקם … ההגנה שלו ואתה הסכמת איתי הייתה בינונית בעונה הסדירה, איך הולידיי שהיה קונוס קיבל חמישייה, אמרתי לך הבחירות לזה הם בדיחה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 7:42:45

רועי צדק. ווייט חייב להיות בחמישייה הראשונה וגם לשחקן ההגנה של העונה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 7:49:04

וויט נבחר אצלי לשנייה. גם דריימונד נבחר סתם היה גרוע בעונה הסדירה לסיאקם היה מגיע.

חמישיית העונה השנייה שלי הייתה וויט קליי קאווי סיאקם וגובר.

בלדסו היה פחות טוב גם מדני גרין.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 8:48:15
הגב ל  ראס א שטן

אתה כמעט ולא ראית השנה את מילווקי משחקים.
איך אתה יודע עד כמה טוב בלדסו בהגנה?
.
הייתי מוסיף את המספרים ההגנתיים של בלדסו, אבל זה מיותר.
הוא השחקן שמילווקי מצמידה לגארדים הטובים ביותר של יריבותיה –
הוא זה ששמר על הארדן, ווסטברוק, קרי.
ולמילווקי הייתה בעונה הרגילה את ההגנה מס' 1 בליגה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 8:55:50

ראיתי מספיק. בלדסו הוא אותו בלדסו. שום קשר בינו לחמישיית הגנה. גם מייקל ברידגס שמר את החברה שהזכרת באותו רמה אז מה ניתן לו חמישיית הגנה?

זה ההוא שסקרי טרי עשה ממנו צחוק.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 9:11:35
הגב ל  ראס א שטן

משעשע, ה-"ראיתי מספיק".
.
בבקשה, תגובה שאתה כתבת לפני מספר ימים:
.
סמיילי:
"שמעון, אל תהיה ליצן, התעוררת לשתי דקות האחרונות…
יאניס לא היה טוב היום. הספסל של הבאקס החזיק אותם במשחק – היל וברוגדון מצויינים כל הסדרה (והיו מצויינים מול הסלטיקס).
אתה כותב סתם על אוטומט? או שאתה באמת צופה במתרחש?"
.
שמעון:
"ראיתי את כל הארכה השנייה. זה הספיק לי לדעת שקאווי בריא כמו שור ושבלי יאניס הבאקס לא מסוגלים לעשות סל ושמידלטון זה לא הבחור לסמוך עליו לפי כל הפלייאוף הנוכחי שהוא נותן ועל בלדסו כמובן שאין מה להרחיב לפי הפרקים של העונות האחרונות."
.
.
כאמור –
לצפות רק בשברירי משחקים, או בהיילייטס, זה סבבה. אבל זה ממש לא מספיק בשביל הכרזות כמו שלך.
מה לעשות, רוב משחקי הבאקס העונה (מעצם היותם קבוצת מזרח) הן לא בטווח השעות בו צפית.
בלדסו של השנה הוא בהחלט מעומד ראוי לחמישיית העונה. והיות ומילווקי סיימה את העונה כהגנה הטובה בליגה, זה בהחלט הגיוני ש-2 שחקני ההגנה הדומיננטיים שלה מצאו את עצמם בחמישיות ההגנה.
.
גם ברידג'ס שמר?
א. פחות (פעמים).
ב. פחות (דקות).
ג. פחות טוב.
.
אחרון –
חמישיות ההגנה ניתנות למגנים שהבוחרים חשבו שהם הטובים ביותר העונה. לסדרה מול הסלטיקס בשנה שעברה, אין שום קשר
(חוץ מלכונן דעה קדומה על פיה אתה פוסק בנחרצות שכזו)

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 11:35:41
הגב ל  ראס א שטן

ראיתי מספיק גם בלי זה כולל משחקים שלמים לצערי לא בגלל בלדסו חלילה בגלל הפריק יותר. וגם לראות קטעים זה מספיק תתפלא. את טורנטו כמעט לא ראיתי וכל מה שחשבתי עליהם די תואם את ציפיותי אפילו התאכזבתי מהם כי חשבתי שהם טובים יותר. מספיק לראות קטעים כדי להבין מספיק.
בלדסו לא עשה שום דבר מיוחד. פשוט אנשים שלא ראו משחקים אמרו זוהי קבוצת הנגנה הטובה בליגה יאללה נשים 2 נציגים. בבאקס בלדסו בהחלט השומר מס 2 ואז דחפו אותו.
את הולידיי דחפו באותה צורה. לא ראו אפילו משחק שלו. אמרו שיט אין לנו 4 גארדים מי זכה דנה שעברה אהה אולדיפו אבל הוא הפסיד חצי עונה טוב אז הולידיי. ככה התבצעו הבחירות

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/05/2019 13:27:36
הגב ל  ראס א שטן

צחקתי במלוא הפה. אני עוד זוכר את הדו שיח הזה בין סמיילי לשמעון.
שמעון לא צריך לצפות בהיילייטים ואפילו לא בקטעים, מספיק לו לצפות בתמונת סטילס של השחקן והוא כבר רואה אם הוא שומר או לא.
גיא תמשיך להביא ציטוטים כאלה של שמעון, אפשר למלא מזה ספר, כמו שעשו על האווירון.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/05/2019 14:00:22
הגב ל  ראס א שטן

עזוב שמעון אתה יכול גם להיות גם GM על סמך שירים ושערים בלבד (או הגרסה הכדורסלנית של זה שהיה בימי ראשון בערב – לא זוכר את השם – מה שמזכיר לי את הפועל גבת ואת אמיר כץ)

עידו גילרי
עידו גילרי
23/05/2019 14:01:15
הגב ל  ראס א שטן

איך אפשר לשכוח את צעד וחצי המיתולוגית?

איתן
איתן
23/05/2019 10:22:31

בסד
לא חבל שהעברתם את בלדסו למילווקי?
בדיוק הרכז שאתם צריכים.א

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 10:28:30
הגב ל  איתן

אנחנו צריכים רכז שהוא בראש ובראשונה מנהל משחק. אם הוא גם מסוגל לקלוע?
דיינו.
בלדסו הוא קומבו גארד שמסוגל לשמור על 2 עמדות הגארד. הוא תוקף את הסל ללא הרף, ופעם ב, יש לו לילה מוצלח מה-3.
למילווקי אלו תכונות שתורמות המון –
יש להם את יאניס כמנהל משחק מוביל,
ויש להם את ברוגדון והיל שנותנים ממד של רכז "קונבנציונלי".
כך שבלדסו תפור לחוסרים של הבאקס.
.
בנוסף, צריך לזכור שזה בלדסו שדרש טרייד.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 8:55:43

לגבי ווייט –
אני מסכים ב-100%
(הסיבה היחידה שהוא חמישייה 2 היא שהוא שיחק השנה רק ב-44% מהדקות של הספרס)
.
יש לו כדורסל שמזכיר את פייטון.
בשביל לסבר את האוזן –
באותן דקות בהן הוא כן שיחק, הגנת הספרס השתפרה ב-3.8 נקודות. וזה למרות שחלק לא קטן של הדקות שלו הן לצד החמישייה שהייתה השנה עקב אכילס ההגנתי של הספרס (דרוזן. לא צריך להרחיב…)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 9:25:25

אני גם מודה באשמה שהייתי הראשון שזעק "הכפפה 2.0!" עליו השנה, די מתחילת העונה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
23/05/2019 10:09:51

אני אחלוק אתך קצת מאותה אשמה –
ליגת הקיץ. נראה לי היו רק 2 פסיכים שצפו במשחקים המוקדמים (אי אז בתחילת יולי, כאשר הרוב דנו במתרחש בשוק השחקנים החופשיים), על אחת כמה וכמה בספרס (שאף אחד לא ציפה מהם למשהו).
אני זוכר תגובה שלי שמספרת שווייט על הפרקט נראה כמו גוליבר לצד הילדים שסביבו,
ושאתה כתבת שהשנה תהיה השנה שלו.

רותם אלרן
רותם אלרן
23/05/2019 11:39:04

אפרופו ליגת קיץ, יש איזה שידור השנה באינטרנט?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 12:14:07

את ווייט אני מעריך עוד מעונה שעברה, מהקצת שפופ נתן לו לשחק ומוידאואים שחקרתי עליו אחרי שנבחר (כבר אז דיברו עליו עם מוריי כקו האחורי העתידי של הספרס, במיוחד בהגנה).
והוא אכן עלה רמה בקיץ.
אבל את "הכפפה 2.0" הוא קיבל רק העונה.
תענוג של שחקן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 9:27:36

יש בו גם חוכמת משחק של מאנו, בשני הצדדים.
הוא בעצם ממשיכו בספרס, מבחינת IQ, ביצים, וההשראה שהוא משרה על הקבוצה כולה כשהוא משחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 11:44:49

מאנו לא היה מגן ברמה של וויט אפילו לא קרוב שכחתי אותו לגמרי לוקח אותו הגנתית לפני בלדסו בעיניים עצומות, עדיין לבלדסו מגיע מקום באחת מהחמישיות

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 11:59:03

ההגנה של מאנו הייתה נפילות לפרקט כמו לאורי. לאורי מבלה חצי מהזמן על הפרקט בפלופינג. קם מתחרה למאנו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 12:14:49

אבל הוא ידע לעשות את המהלך הנכון בזמן הנכון.
כמו למשל החסימה על הארדן מאחור בסידרה ההיא.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/05/2019 12:23:29

ידע למכור טוב לשופטים. בא לי להיות שופט ולא לשרוק שום דבר על זה איזה כיף היה? הוא ולאורי עושים הארדן אבל בצד ההגנתי. הגדולה של הארדן זה שהוא הביא את זה להתקפה 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
23/05/2019 13:21:36

אשך גם לברון כיום נותן ושם בלוקים אדירים בהגנה לא אומר שהוא שחקן הגנה טוב נכון להיום, לברון ב2016 נצן את המהלך ההגנתי האדיר ביותר בהיסטוריה של הכדורסל, ועדיין הוא לא התקרב להגנה שלו ב2011 או 2012.
קליי תומפסון אחד מהמגנים הטובים בליגה בדיוק כמו וויט זה לא מתבטא בחטיפות או חסימות.

רותם אלרן
רותם אלרן
23/05/2019 14:16:06

מצד שני, וויט יכול לחסום היטב באופן יחסי לגארד (סיים משחק עם 6 חסימות), אבל הוא גם שחקן שנועל את הכוכב של היריבה בגלל החכמה והאתלטיות שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/05/2019 15:02:59

100+