מעורב אמריקאי ליום ב' בערב / מנחם לס

קלייטון קרשאו מהדודג'רס. האמנם הפיצ'ר הטוב ביותר כיום במייג'ור ליגס?

כדורגל

אתם יכולים להתחיל לצחוק. אז תצחקו. גמרתם? אוקיי, עכשיו תקשיבו לדוק הקשיש:  המאמן הגרמני/אמריקאי ג'ורגן קליסמן (נשוי לאמריקאית פצצה; שלושת ילדיו משחקים בייסבול ולילד בן ה-16 בתיכון כבר יש עניין מהמקצוענים) מפתח לאט-לאט אבל בקביעות נבחרת-נבחרת. אמש היאנקים מחצו את אל סלבדור (8 משחקניה משחקים באירופה) 1-5. זה היה במסגרת ה-GOLD CUP, והאמריקאים שלחו רק חצי מהנבחרת הראשונה לייצגם.

אחד מהם הוא לנדון דונובן שאמש כבש שער ובישל עוד שניים. אדי ג'ונסון ניכנס במחצית השנייה ותוך 5 שניות כבש שער בנגיחה מקרו.  האמריקאים הצעירים החדשים מחזיקים כדור, מהירים ביותר, גדולים בגופם. "ברצלונה" עם אתלטים. ביום רביעי חצי גמר נגד הונדורס, וביום ראשון גמר בין המנצחת לבין המנצחת בין קוסטה ריקה ומכסיקו, שהגיעה עם הרכב מלא.

 

אדי ג'ונסון. שער ב-5 שניות. משחק בהולנד

תנו לייק להופס בפייסבוק

 

גולף

 

כשפיל מיקלסון האמריקאי סיים את חבטות האימון שלו בגוליין, סקוטלנד, לפני שהחל את הסיבוב הרביעי ב-"בריטיש אופן", אחד מארבעת טורנירי 'המייג'ורס', מאמנו 'בוטש' הרמון אמר לו שסיבוב של פאר או אחד מתחת פאר ינצח עבורו את הטורניר. מיקלסון ענה לו: "אני מרגיש שאני הולך לעשות יותר טוב מזה".

הוא לא שיקר. ביום קייצי עם רוח המשנה כיוון כל כמה דקות, מיקלסון שהתחיל את הסיבוב האחרון 2 פאר למעלה – וחזר אחרי שברון-לב ביו אס אופן לפני חודש – קבר 4 בירדיס בששת החורים האחרונים, וסיים את המשטח הברוטלי של MUIRFIELD הידוע בשימצה על קושיותו עם 66, וסיים  4 UNDER PAR עם נצחון  מייג'ור חמישי בקריירה, והבריטיש אופן הראשון שלו.

"היה זה סיבוב הגולף הטוב ביותר שחבטתי בכל ימי חיי. הרגשתךי כאילו אני מסוגל היום לכל דבר!". הוא סיים עם 281 – 3 מתחת הפאר – לפני האנק סטנסון (284). טייגר וודס סיים רביעי (עם זאק ג'ונסון והיידיקי מטסויאמה) ב-2 מעל פאר – 286.

כולם מכנים את הסיבוב האחרון של מיקלסון כאחד הסיבובים הגדולים נבהסטוריה של הגולף. סיבובים אחרים שייזכרו לעד הם ה-65 של ג'ק ניקלאוס ב-US  OPEN של 1967,ה-63 של ג'וני מילר ב-US OPEN של 1973, ה-66 של תום ווטסון בבריטיש אופן של 1977, ה-64 של גארי פלייר במסטרס של 1978, ה-65 של ניקלאוס במסטרס של 1986, וה-64 של גרג נורמן בבריטיש אופן של 1993.

 

 

 

בייסבול

אלכס רודריגז

 

א-רוד – אלכס רודריגז מהניו יורק יאנקיס – השחקן המרוויחן ביותר בעולם והשנוא ביותר בנמצא (ולא משנה איזו קבוצה אתה אוהד. אוהדי היאנקיס שונאים אותו יותר מכל אחד אחר) שמלבד דבר אחד טוב בוורלד סרייס ליאנקיס הוא לא עשה עבורם דבר אחד טוב, היה אמור לחזור סוף-סוף לשחק ביום שבת נגד הטכסס ריינג'רס, אחרי ניתוח מסובך בירך ומנוחה וריהביליטציה מאז ינואר. הוא טען שהוא "בריא וכשר לחלוטין לשחק".

אז מה? הוא שוב עבד עלינו כפי שעבד על היאנקיס כשתיחמל אותם להטיסו במטוס פרטי למשחקים (כל שאר השחקנים טסים במטוס של היאנקיס) ולתת לו משרד פרטי ביאנקי סטדיום, בנוסף ל-40 מיליון דולארים לעונה, ולטפל בו כאילו היה אלביס פרסלי?

הוא אמר שהוא מוכן ומזומן. כמה שעות לפני המשחק הראשון שלו (אחרי שלא ראינו אותו כבר דורות) נגד טכסס ריינג'רס שקיבל יותר דיו מהנצחון של מיקלסון בסקוטלנד, הוא "הודיע" שיש לו מתיחה בשריר ארבעת הראשים, והוא הוטס (במטוס פרטי כמובן) לניו יורק ל-MRI נוסף שגילה GRADE ONE STRAIN בשריר הקוודריצפס.

במקום לעלות לשחק עם היאנקיס הוא הוטס הבוקר (במטוס הפרטי) לטמפה, למגרש האימונים של היאנקיס בליגת החורף "לטיפולים ואימונים קלים" בעשרת הימים הבאים. האם זה הכל בלוף אחד גדול כדי למנוע מה-MLB לבדוק אותו נגד ה-BIOGENESIS  (בקיצור, סטרואידים) שהוא השתמש בהם כמעט בטוח, ואם הבדיקה תגלה אותם הוא "X" כל זמן שהקומיסיונר היהודי באד זליג (השונא הראשי של רודריגז, ובצדק!) הוא בתפריד?

הטיפוס הנאלח הזה שהיה לו AFFAIR מתוקשר עם מדונה, ובילה איתה לילה שלם לפני משחק קריטי ב-'וורלד סרייס', משחק עם כולם. הוא שקרן, הוא פחדן,  והוא משחק עם כולם. הוא נולד בטכסס, ובטכסס הפך ל-MVP של הליגה והשחקן שחתם מה שהיה אז טרוף מחלט – חוזה של 252 מיליון ל-10 שנים שהיה פי שלוש בגודלו מכל שחקן אחר (אל תשכחו שזה היה לפני 14 שנה, בשנות ה-90'…). באק שולנטר, המנג'ר של הבולטימור אוריולס שהיה המנג'ר שלו בטכסס נשאל לדעתו. הוא חייך חיוך מר והגיב: "מה זה משנה מה אומר? זה לא עושה טוב לאף אחד ולשום דבר. אני לא מוכן לומר אף פעם, אף דבר, על השחקן הזה א-רוד!".

הוא היה בטכסס "הפנים של הבייסבול". היום הוא הדבר המאוס והשנוא בנמצא בכל עולם הבייסבול.

הלוס אנג'לס דודג'רס

זה כלל לא קל לי לומר זאת, אבל דבר טוב מאד קורה בלוס אנג'לס, "אם המושבות":  הדודג'רס ניצחו את המשחק ה-20 מ-25 משחקיהם האחרונים, והם בס"ה חצי משחק מאחורי אריזונה באזור המערב של הליגה הלאומית (אריזונה היא 47-51 והדודג'רס 47-50). המהפך שקרה בדודג'רס הוא לא ייאמן ממש. אם אתם זוכרים קרעתי אותם ואת אחד מבעלי הקבוצה הראשיים מג'יק ג'ונסון על "כשלונם הגדול".

ובכן, החודש האחרון עשה ממני טיפש. זה היה ביוני 22 כשהדודג'רס – הקבוצה שהשקיעו בה יותר שקלים מאשר בכל אחת אחרת – היתה בפיגור 9.5 משחקים ושמתי עליה "X" אחד גדול. ביום ראשון הם קברו את הוושינגטון נשיונלס 2-9 והישתוו לאריזונה במספר הפסדים. מג'יק לא מפסיק לחייך. הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו ושכח מזמן על כדורסל.

מי הם הראשיים בריצה המטורפת?

הנלי רמירז: חבט 3-RUN HOMER  בשבת ושלח את הקבוצה לנצחון באינינג העשירי. ב-18 משחקיו האחרונים רמירז חובט 41% עם 14 חבטות אקסטרה-בייס. ב-73 פעמים AT BASE ב-43 המשחקים האחרונים (ב-73 פעמים שהגיע תורו להבוט) הוא 1.116 ב-ON-BASE-SLUGGING (מביא יותר מראן אחד). 'לא יאומן' זה כל מה שיש לי לומר.

פאקו רודריגז: הוא מוביל את כל ה-RELIEVERS בליגה כשהוא מחזיק את החובטים נגדו ל-13.5% עלובים. הוא שורף כמעט כל שמאלי שבא לחבוט נגדו (ב-26 ההופעות שלו מ-66), ואיש לא עשה נגדו RUN מאז ה-5 ליוני.

זאק גרינק: הפאנץ' 1-2 של גרינק וקרשאו (הפיצ'ר האחר) עובד מצויין, תודה. גרינק הוא 0-5 עם ERA של 2.36 בשש הופעותיו האחרונות כפיצ'ר – 5 נצחונות ללא הפסד.

קלייטון קרשאו:  הוא ניצח את משחקו ה-9 אתמול בנצחון על וושינגטון. הוא מוביל את הליגה הלאומית עם ERA של 2.01. ה-WHIP שלו (כמה 'הליכות' וכמה חבטות נגדו בכל זריקה) הוא 0.88 וגם בזה הוא מוביל את המייג'ורס (כולל הליגה האמריקאית). ב-7 הופעותיו האחרונות הוא הירשה 2 ראנס או פחות נגדו!

 

א-רוד. השחקן המאוס והשנוא מכולם

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. אני זוכר הייטב את הירידות שלך על הדוג'רס
    אמנם אני אוהב את המטס , אם זכור לך כתבתי שיגיעו לפליי אוף
    יש להם סנסציה השם יאסייל פויג רוקי שהגיע הכי מהר ל 30 חבטות
    הוא קצת נרגע אבל הוא הגורם המרכזי להצלתחם.
    זכור את שמו
    בבייסבול , תמיד יש קבוצות שעושות רעש לפני האול סטאר
    בסוף העסק מתיישר
    זה היתרון של 162 משחקים בעונה
    האיינג'לס הם כשלון חרוץ , ליין אפ עם טראוט , פוהולוס והמלטון
    גם אם יתעוררו , נראה שקצת מאוחר מידיי

    איי רוד הזה פשוט אכזבה עצומה
    היו עונות שחבט בקצב מסחרר והייתי בטוח שישבור את כל שיאי החבטה האפשריים ( הום ראנס , ראנס , RBI )
    פרימודנה שלא פוגע כבר 3 שנים רצוף
    היו לו 12 עונות רצופות של מעל 30 HR ו 100 RBI
    הוא גם על המון סמים , הוא חתום על חוזה של רבע מיליארד דולאר ולא שווה חמישים סנט , בפליי האוף האחרון ששיחק היו לו אחוזי חבטה נוראיים
    שיימ – רוד

  2. מנחם אני מצטער לומר את זה אבל ארצות הברית נבחרת בינונית במקרה הטוב , הסיבה היחידה שהם יהיו במונדיאל זה בגלל שהם מתחרים בבית של ארגון הקונקקאף שהוא שערורייתי לגמרי ובוא נבחרות ממרכז אמריקה מקבלות הזדמנות מדהימה להגיע למונדיאל ובגלל זה נבחרות כמו הונדורס הגיעו למונדיאל .

  3. ארה״ב לא תזכה במונדיאל אבל רבע או חצי גמר זה אפשרי. הרבה תלוי בהגרלת הבתים כמובן אבל יש להם נבחרת סבבה עם הרבה צעירים מוכשרים.
    מה שכן, עוד 20 שנה אני בטוח שארה״ב תהיה מהמעצמות. הכדורגל שם בהתפתחות אדירה ובעוד כמה שנים כבר יהיו שם כוכבים בינלאומיים.

    אני עדיין חושב שחוץ מארה״ב ומקסיקו כל שאר הנבחרות בקונקאף הם בדיחה. והם גם לא ישתפרו בקרוב…

  4. חצי גמר כשיש לך נבחרות כמו ברזיל, ספרד, בלגיה, גרמניה, איטליה ומתחתיהן צרפת, קולומביה, ארגנטינה, אורוגוואי.

    ארה"ב צריכה לקוות לעוד הופעה הולמת של המון הקרבה ומלחמה מה שפעם היינו רואים מאנגליה אבל רבע גמר זה בגג שבגג.

    אגב ג'ורזי אלטידיור שלך מקושר לליגה האנגלית הקיץ הזה, מעניין מאוד לראות אותו.

      1. מנחם אני אמריקאי בלב ובנשמה לא פחות ממך(מינקות), גדלתי על הספיריט של האמריקאים בכל מה שקשור לייצוג בינלאומי אבל בחייאת דינקום ארה"ב בכדורגל לא כזאת טובה כמו שאתה מצייר.

        כן הם משקיעים המון, נלחמים ונותנים הכל בטורנירים הגדולים כי ככה חונכו ופחות מזה לא יתקבל וזה לכשעצמו ראוי להערכה אבל זה לא מספיק כשיש לך לפחות 7-8 נבחרות הרבה יותר טובות.

        ואל תביא לי נצחון על ספרד באיזה משחק, גם אנגליה ניצחה את ספרד בוומבלי לפני איזה שנה וחצי(מישהו זוכר את זה בכלל?)

  5. תשמעו טוב לעדו הזקן, אמנם אני רואה כדורגל רק שיש את זה בפריים טיים, אבל מה זה מה יש.

    ביום שבת דרסה נבחרת מנצ'סטר יונייטיד את כוכבי הליגה האוסטרלית 5:1 ובנבחרת האוסטרלית היו כמה שחקנים ששיחקו באירופה אפילו קפטן מילוול לשעבר! ובמנצסטר יונייטד לא עלו כל הכוכבים הכבדים אבל איזה שחקנים יא ראבי. יש אחד הדור הבא ווילטורד זאהא אי אפשר להוציא לא את הכדור מהרגל 2 בישולים נתן. ועוד אחד ליטגו שעשה 2 גולדים ו2 בישולים. אלופי אירופה כבר עכשיו!

    1. זה ווילפראד זאהה הרכש הטרי(נרכש למעשה כבר בינואר) מקריסטל פאלאס העולה החדשה(היה השחקן הטוב ביותר שם).

      הוא שחקן מוכשר מאוד אבל צריך לעבוד איתו בזהירות.
      לפני כחודש היה בישראל עם הנבחרת המזעזעת של פירס עד 21 ונראה נורא(רק טום אינס הבן של… ראוי לאיזכור בהקשר של הנבחרת הקיקיונית הזאת).

      זאהה יש המון כישרון, טכניקה טובה ב-2 הרגליים אבל נדמה שיש לו תסמין לואיס נאני/כריסטיאנו רונאלדו בתחילת הדרך.
      כשהוא רוצה הוא גם עושה הגנה יופי ויורד ומתקל, בנבחרת לפני חודש הוא הרגיש סופרסטאר וויתר על החלק הזה.

      לינגארד הוא שחקן מאוד כשרוני, אנגלי בן 20 שעבר השאלה לא טובה בלסטר ושיחק בעיקר במילואים ובמחלקות הנוער שלנו.
      אני מאוד מחזיק ממנו גם משום שאין יותר מדי אנגלים מוכשרים כמוהו בתפקיד הזה(ובגלל זה מאמן אנגלי נורמלי היה צריך לזמן שחקן כמוהו לנבחרת עד 21 ולא כל מיני שלבים משעממים וחסרי תכלית).

      מי שהכי הרשים מהחבריה הצעירים הוא יאנוזי הבלגי, נראה מבטיח, אני בספק אם יקבל יותר מדי צ'אנסים העונה, אולי השאלה.

      אהה חזר גם האח השני המכוער לבית משפחת דה סילבה, נראה לא רע למען האמת וזה טוב שחקן נוסף לעמדת המגן.

      עכשיו רק נותר להביא סוף סוף שני קשרים לאמצע.

      1. אגב עוד שעה בדיוק ביפן יונייטד עולים למשחק ידידות נוסף מול איזו קבוצה יפנית שידור באחד מערוצי הספורט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט