הווריורס בגמר אחרי 0-4 על פורטלנד / ראובן בראל ואורן מנור

כמעט מאיירס – 30 נקודות ו-12 ריבאונדים של לאונרד לא הספיקו

בכל מקרי העבר בהם סדרה נפתחה ב-0-3 (טוב אולי חוץ מבסדרה הראשונה) עולה השאלה, אולי הפעם? מבחינת כדורסל זה כנראה לא יקרה בסדרה הזו. אבל אם אתם מאמינים שההיסטוריה חוזרת, אז אחת הקבוצות שהייתה הכי קרובה לחזור מפיגור של 0-3 הייתה פורטלנד בשנת 2003 עם ראשיד, זאק ראנדולף, סאבוניס וסקוטי פיפן, הידועה גם כחבורת ה-Jail Blazers. הם נקלעו לפיגור של 3-0 מול המאבריקס של נוביצקי, נאש ופינלי,
השוו ל-3-3 ונשארו קרובים עד שנכנעו לבסוף במשחק 7. אחד הרגעים הכי זכורים מהסדרה הזו הגיע בראיון של ראשיד אחרי משחק 2 בו הוא ענה לכל השאלות עם האמרה המפורסמת "Both teams played hard", אולי האב הקדמון של – Next Question של ראס.

אז הסדרה כבר הוכרעה, השאלה היחידה היא האם הבלייזרס יצליחו למשוך אותה מעט והאם הווריורס ינצלו את מלוא ימי המנוחה לפני סדרת הגמר שתפתח בסוף השבוע הבא?

בהאדל לפני המשחק, הווריורס נראו נינוחים והשתעשעו עם הכתב של ה-Oregonian:

קצת אורחים:

PJ הגיע לכבוד כתבה על אוסף הנעליים שלו
שניים מגדולי השחקנים ששיחקו בשורות הבלייזרס
וקינון לואו, מאמן פוטבול וגיבור מקומי שהשתלט על תלמיד עם שוטגאן לפני שפתח בירי בבית ספר

אותה בלטה, מכניקת קליעה שונה – קליי , קרי וגרין

זוכרים את השוטאואט בין עומרי כספי לסטף קרי? כנראה רגע השיא בקריירת ה-NBA של הנציג הישראלי הבכיר בליגה. במחצית הראשונה קיבלנו עוד קרב כזה בין קרי לבין לא אחר מאשר מאיירס לאונרד. שניהם סיימו את המחצית עם 25 נקודות. שימו לב למספרים – קרי עם 7-9 מהשדה, 5-7 לשלוש ו-6-6 מהקו.
לאונרד עם 10-12 מהשדה ו-5-6 מחוץ לקשת.

שניות לסוף המחצית הבלייזרס ביתרון 9 והכדור שלהם, ואז הם נזכרו מה קרה בשני המשחקים הקודמים בהם ירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי.
לילארד עם איבוד ו-clear path foul על קרי, דאג שזה לא יקרה. קרי השלים מהלך של 5 נקודות עם השלשה הזו:

כנראה שזה עזר כי הבלייזרס, לראשונה בסדרה ניצחו את הרבע השלישי 22-26. מקולום עם 11 נקודות ברבע הזכיר את היכולת מ-game 7 בדנבר.
לילארד עם 9 משלו, כולל שבירת הקרסוליים של מקיני, נראה כאילו הפציעה בצלעות לא מפריעה לו:

הנתון לחובבי ההיסטוריה ואספני הסטטיסטיקה הגיע ברבע הרביעי. לראשונה מאז 2015, סטף קרי החטיא זריקת עונשין ברבע הרביעי של משחק פלייאוף.

כראוי למשחק שיכול להיות האחרון במודה סנטר העונה, הדרמה נמשכה עד לשניות האחרונות. מאיירס לאונרד הכניס את גרין לפוסטר:

קליי השווה עם שלשה, 111-111, דקה לסיום.

לילארד החטיא, לקרי נשרקו צעדים על מהלך שבמחצית הראשונה הסתיים בשלשה.

10.7 שניות לסיום כדור של פורטלנד, לילארד הלך עד לטבעת והחטיא, הארכה – לא רוצים לסיים את הפלייאוף בפורטלנד.

בהארכה הווריורס פתחו יתרון של 4 נקודות אחרי ששלטו בריבאונד התקפה, וקיבלו שלשה מגרין שנשאר חופשי אחרי שקליי וקרי נסגרו:

ככה זה עם הווריורס – צריך לבחור את הרעל שלך. לילארד צמצם ל-2, הקרי'ס הלכו אחד על אחד וסת' זכה. הזדמנות אחרונה לפורטלנד להשוות או לנצח. הפעם זה לא נכנס ללילארד – הווריורס עולים לגמר.

אחרי המשחק דריימונד התפנה לרגע מהחגיגות כדי לדבר איתנו על הביקור שלו בישראל בקיץ שעבר:

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. חבל, הגיע לכם ניצחון כדי להשאיר טעם טוב לעונה מוצלחת. הקטע הזה שהבלייזרס עושים כל פעם ברביעי בו הם עוברים להירו בול הורג אותי כל פעם מחגש.

    1. רוב הקבוצות עושות את זה. וזה עבד להם בעבר (לפני שבוע). מה שדפוק שהם אפילו לא מנסים להביא את השחקן שלהם מול השומרים הפחות טובים של הווריורס, הם הולכים על תומפסון וגרין במקום על קארי וליבינגסטון. רוב הזריקות שלהם פשוט ממש קשות.

  2. נגמר 119-117
    קלעו לאורחים:
    קרי-37 נק' 11 אס' 13 ריב'
    גרין-18 נק' 11אס' 14 ריב'
    תומפסון-17 נק
    קלעו למארחים:
    מאיירס-30 נק' 12 ריב'
    לילארד-28 נק' 12 אס'
    מקולום-26 נק' 7 אס'

    1. הייתי מוסיף:
      1. 56-38 לווריירס בריב' (15 ריב' התקפה)
      2. 10 זריקות עונשין (!) בלבד לבלייזרס כל המשחק (קלעו 7)
      3. 28-28 בין הספסלים
      4. 14 ריב' ללוני מהספסל
      5. 5-0 לווריירס בחסימות, 10-5 לווריירס בחטיפות
      6. אמינו עם 0 נק' (השחקן היחיד בפורטלנד ששיחק הערב ולא קלע נקודה)
      7.

    1. לגבי הסדרה הוא יצא מטומטם, זה היה ברור שגם בלי דוראנט זה ייגמר בסוויפ (רשמתי על זה עוד שדנבר שיחקו נגדם, זה הסיבה שהעדפתי את דנבר), לגבי השושלת הוא בהחלט צודק ללא דוראנט הם לא לוקחים שני אליפויות ברציפות, יתרה מכך אני מאמין שדוראנט עם ווסטברוק ואולדיפו היה מדיח אותם.

  3. תודה ראובן ואורן אחלה סיקור ! . פורטלנד הגיעה לגמר מערב שזה הישג יפה בשבילה אבל בשביל לנצח את הגמר הם צריכים עוד כוכב בסגל ואת נורקיץ בריא

  4. עונה מצויינת של הבלייזרס. רק להצטער שנורוקיץ׳ נפצע להם כי לדעתי היה יכול להוסיף להם המון.
    להבדיל משנים קודמות, הם עשו החתמות טובות כמו קארי (בתחילת העונה) והוד וקנטר באמצע העונה כדי לעבות את הספסל שלהם.
    בסופו של דבר, פגשו את הקבוצה הטובה בליגה שהיא רמה מעליהם

  5. בחייאת , שמישהו יכתוב כתבה על תרבות המאמנים ב nba. אני מצליח להשתגע מזה, איזו מקובעות של מאמנים, שום תרגיל לגבוה, שום תרגיל לקלעי ,הכל תרגיל בסיסי ומעאפן כנס לסל ומקסימום שחרר כדור לקלעי,לילארד ומקולום לא פוגעים אבל לא ימסרו.
    גרין עם השלשה שלו קיבל מקרי את הכדור אחרי שהוא ראה שהוא תקוע,לא נכנס עם הראש בקיר.
    זה היתרון של גולדן , אינטלגנצית משחק + אינטליגנציה רגשית גבוה מאפשר להם לשחק כקבוצה כך שגם אם הכוכב שלך תקוע, אם הנגר (גרין) פנוי אתה תמסור לו בכל זאת ותחזיק לו אצבעות.
    בקיצור מאכזב, סוויפ בגמר המערב, פשוט אכזבה אחת גדולה

      1. אתה מעוות בכוונה?
        אני אדגיש שוב – היהירות היא במחשבה שאני או אתה היינו עושים עבודה טובה יותר באימון הקבוצה.

      2. עידו אתה לא חושב שהייתה יכול לעשות טוב יותר מהסתמכות רק על כישרון של השחקנים? אתה לא חושב שאפילו ילד בן 5 יכול לעשות את זה, לתת את הכדור ביד לשחקנים ואלוהים גדול. דאונתני עשה מזה קריירה גם טיירון לו וגם סטטוטס הגיע השנה לגמר (שחייב להיות מפוטר), אין שום סיבה שהתקפה במכללות תהיה הרבה יותר חכמה מהתקפה בNBA, יש מאמנים כמו הכל משרת מפתח בליגה הזאת שמרוויחים מיליונים ואין להם מושג קלוש. אתה חושב שסקוט ברוקס מאמן טוב?

        1. אם אתה חושב שזה כל משהו שהוא עושה אז באמת אין על מה לדבר. אתה חושב שמאמן פשוט בא ואומר לשחקנים -שחקו, תקלעו, תשמרו יותר חזק? אז לא אין לי אפילו רבע מהידע בכדורסל הנדרש כדי לאמן קבוצה בליגה מקצוענית שלא לדבר על ה-NBA. אם אתה חושב שלך יש – אתה חי בסרט.

          1. ברור שיש ניתוחים של שחקנים חולשות חוזקות איך לשחק איתם איזה מקומיים במשחק הם יעילים איך לשמור על כל שחקן , רוטציות ניהול חדר הלבשה , השתלטות על כוכבים…
            .
            אתה לא חושב שהתקפה של פורטלנד או של יוסטון מטומטמת לדוגמה? איזה תרגילים יש להתקפה של הרוקטס פרט לבידודים ופיקאנדרול ראינו מה קרה לדאונתני בלייקרס ובניקס שלא היה לו הארדן או נאש

          2. אתה באמת מצפה שאני אתחיל לעבור איתך עכשיו על הפלייבוק? גם בזמן שהארדן עושה בידוד יש מספיק מהלכים שהשחקנים האחרים עושים (טאקר מעולה בזה, אתה מוזמן לחפש). ולא אני לא חושב שההתקפה של פורטלנד או יוסטון מטומטמות. לחוסטון אחת ההתקפות הטובות בהיסטוריה אז בבקשה אם היא מטומטמת אז רוב ההתקפות שיש לליגה ולמשחק הזה להציע הן מטומטמות.
            גם ההתקפה של פורטלנד לא מטומטמת פשוט לא מביאה לידי מיצוי את היכולות של השחקנים שלה.

          3. ההתקפה בין הטובות בהיסטוריה שהמהלך בה זה בידוד של הארדן, תוציא את הארדן (בין השחקנים הטובים בעולם) והתקפה הזאת הופכת אוטמטית להתקפה בין הגרועות בהיסטוריה, ראינו מה קרה לדאונתני בניקס והלייקרס שלא היה לו את השחקן הזה, גם ילד יכול לשים כדור אצל הארדן.

  6. תודה רבה חברים.
    .
    הבלייזרס לפחות הצליחו לקלוע הפעם, גם זה משהו.
    .
    מעניין יהיה לראות איך ישתמשו בלאונרד בשנה הבאה כשנורקיץ יחזור. בליגה שאין בה הרבה סנטרים הם יכולים לשחק 48 דקות עם סנטר מוצלח, אחד מפלצת צבע ואחד, כך מתברר, סוג של ברוק לופז.
    .
    כנראה שלא יפרדו מסטוטס אחרי עונה כל כך מוצלחת, אבל הוא יצטרך ליצר תפיסות חדשות בקיץ אם הם רוצים להמשיך להתפתח. לא על חדירות של לילארד ומקולום לבדן תחיה הקבוצה, לפחות לא בשלבים הגבוהים של הפלייאוף.
    .
    גולדן הפכו עכשיו לאוהדים מושבעים של טורונטו – צריכים שהבאקס יגיעו עייפים ככל האפשר לפיינלז.

  7. חבל שנגמר כך.
    קל מידי. הבדלי הרמות ניכרים מאד.
    אם הקליפרס הצליחו להציק לגולדן סטייט זה אומר דרשני. פורטלנד זקוקים לשינוי. הייתי מתחיל עם המאמן.
    לגבי גולדן סטייט – מכונה מאומנת ומשומנת. ממתין בסבלנות למשחק הראשון מול אלופת המזרח לקבל תובנות, האם באמת זו קבוצת על, או שפורטלנד פשוט עלובה.

    1. זה היה שילוב של ערב קליעה מצויין שלו וזה שהווריורס לא התייחסו אליו בהגנה.
      במחצית השנייה התייחסו אליו והוא קלע 5 (כול הארכה)

  8. 1. שוב הלוחמים חזרו מפיגור של קרוב ל-20 , הפעם פיגור מאוחר יותר מ-2 הקודמים .
    .
    2. שוב דונקי היה שם כדי לנצח. אבל יש מי שאומר פה שהוא לא שחקן … אז רק לידיעתך , ברוך – אם הוא היה בפילי במקום סימונס , הם ולא טורונטו היו עכשיו בגמר ה-NBA . להשוות את סימונס אליו זה להשוות בין מיצובישי לפרארי .
    .
    3. דה-שוט – ניחושים לא הצד החזק שלך . לזכותך – אצלך זה רק ניחוש – ובפרופיל נמוך. שמעון , לעומת זאת, מקשקש עצמו לדעת בביטחון מוחלט כל פעם מחדש.
    .
    4. הלוחמים הלילה בלי שלושה משישיית העילית שלהם . לא פלא שסטף את קליי נראו סחוטים לגמרי לאחר שנתנו הכל דקות כל כך ארוכות.
    .
    5. עכשיו יש הרבה זמן לנוח . מחזיק אצבעות לסדרה ארוכה במזרח , וגם הארכות תתקבלנה בברכה. אישית אני מעדיף את האיילים – קבוצה צעירה שהידיים ירעדו לה. קוואי עם הניסיון שלו יש רק אחד , והוא לא משחק אצלם. אבל נסתדר בסדרת גמר עם שתיהן .
    .
    6. אם נותנים לי את הברירה את מי אני רוצה בחזרה לסדרת הגמר משלושת הפצועים כשמותר רק אחד , אני רוצה את איגי ! KD יתקבל בברכה , אבל איגי מתאים לפאזל יותר , הוא יתסכל את היריבה לא מעט והניסיון וחוכמת המשחק שלו קריטיים .

    1. (2)
      דמיאן ומקולם לא אשמים שהם לא מספיק טובים כדי לנצח משחק אחד.
      אין להם שחקן משלים שקרוב לללוני,איגודלה,טומפסון או גרין. סת' קורי? הבדיחה הכי טובההליגה הזאת שחקן שלא מגיע ליורוליג בלי הקישור המשפחתי.הוא לא היחידמבין שחקני פורטלנד שלא נמצאים ברמה הזאת.

    2. אתה אוהד ותיק ולא אוהד הצלחות אז אפרגן לך על סוויפ יפה וגמר חמישי רצוף. שחקתם אותה, סטף קליי וגרין משחקים עם מוג'ו של אלופים

    3. צודק אחי.
      לגבי סעיף 4 "בלי שלושה משישיית העילית" החזירות והמכביזם מתפרצים…
      כשיש לנו שלושה פצועים עדיין יש 3 כוכבים בקבוצה קרי קליי וגרין, זה יותר מרוב הקבוצות.. להחזיק שלושה אולסטארים.

    4. 1. אתם באמת חושבים שיש לכם סיכוי בלי דוראנט מול מילווקי ? זה לא ההגנה של פורטלנד שמאפשרת לייאפים וקליעות חופשיות כמו כלום, ביכולת שהלוחמים הציגו הסדרה בטח ההגנתית זה היה נגמר בסוויפ מצדם של מילווקי.
      .
      2. גרין נתן שלושה ענקית בסוף וכל הכבוד לו אבל שים את בן סימונס בסדרה במקומו והייתה מדבר על מגיק החדש, זה ההגנה של פורטלנד שמאפשרת חדירות ושלושות חופשיות (מזכיר מאוד את הסדרה מול ברוקלין של סימונס), שוב מול הגנה אמיתית שחוסמת את הצבע הבלוף יתגלה.
      .
      שוב אני אשאל אותך אותו שאלה ששאלת את גיא אילו הייתה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגיל הייתה בוחר את גרין בין ה24 הראשונים?
      .
      שוב לגבי ההגנה כמו שציינתי ללא איגודלה היא לא באמת קיימת הם חטפו מפורטלנד 97 נקודות ב3 רבעים, אם המטומטמים מאורגון לא משנים שיטת משחק לבידודים כל משחק בסוף או שהווריורס רצים טיפה, הם היו גונבים ניצחון, פורטלנד קבוצה לא מאומנת שמסתמכת על הכישרון של הכוכבים והיכולת האישית שלהם.
      .
      4. גם אם דוראנט שמוסיף לכם כוח אש הסדרה היא של מילווקי לדעתי נדבר אחרי הגמר.

      1. ברוך, רשמתי שאתה אומר שמילווקי יטאטאו את הווריורס (ללא דוראנט) בסוויפ.
        רק בגלל זה אני אשמח אם דוראנט לא יופיע בסדרת הגמר (טוב, לא רק בגלל זה. בלי דוראנט יש שמץ של סיכוי לטיפה תחרותיות).
        מצחיק שאתה בטוח שהקו האחורי האימתני של הבאקס- אריק בלדסו, ברוגדון והיל ינקנקו את קרי ותומפסון.
        .
        .
        .
        פורטלנד- נכתב כבר אלף פעם, אבל הקבוצה הזו איכזבה בגדול. כמובן שהם הצליחו לשבור שיא ליגה עם ה-15+ הקבוע שלהם שמתאדה בדר"כ בין 2 ל-3 דקות של איבוד עשתונות מוחלט.
        בעיקר זכור משחק 2- משחק בו יכלו להשוות את הסדרה. הובילו 108:100 כמה דקות לסוף. הופעה זוועתית של מקולום (חלש מאוד בסדרה, עם רבעים מכריעים בהם לא היה מסוגל לשים לייאפ), צבע פרוץ לחלוטין וחוסר יכולת לקחת ריבאונד, הבהירו היטב לווריורס שיש על מי לסמוך- פורטלנד תמיד תהיה שם לבעוט בדלי.
        .
        ואגב, אל פארוק אמינו הוא שחקן חמישיה בליגה לגיטימי לחלוטין.
        said no one ever.

    5. הייתי מרחיב על גרין אפילו יותר. מבחינת החשיבות הוא לטעמי הכי חשוב בקבוצה . תוציא את דוראנט או קארי או סטף השניים האחרים יחפו עליו אבל תוציא את גרין והלוחמים בבעיה קשה. אין לו תחליף מבחינת התרומה שלו בהגנה האישית והקבוצתית ותרומתו בניהול משחק ההתקפה.
      הראשון שאני שם עליו את הברינקס עם הירוקים, הלב ונדבר של המכונה הזו.

      1. תוציא את קרי את דוראנט קליי והקבוצה לא לוקחת אליפות תוציא את גרין בהחלט כן, שחקן משלים לא יודע איך הפכו אותו לטופ 20, הגנה האישית שלו בינונית מאוד הגנה קבוצתית ללא מגני פרימטר זה לא באמת עובד (פורטלנד קלעה 97 נקודות בשלושה רבעים), גם כשמדברים על ההגנה של גולדן סטייט היא לעולם לא הצליחה להאט את קבוצות העלית מה שניצח (יוסטון קאבס) לה זה ההתקפה, שהייתה טובה יותר

  9. יותר צפוי מצפויכבר לא צריכים את העזרה של השופטים בסדרה הזאת.
    אין תסריט יותר טוב בשביל קורי שדוראנט נפצע והוא פוגש קבוצה חסרה שעשתה את שלה אחרי פציעה ומאמץ משמעותי.
    וזה גם לא הסוויפ או ההפסד הראשון שפורטלנד חוטפת בפלייאוף מאותה קבוצה באותה קלות.
    (1)
    אין כוכב בליגה חוץ מלברון ג'יימס שיכול לנצח את הסופרטים הארוכה בהיסטוריה לא ליליארד,קוואי,יאניס או ראסל.

    1. לברון לא ניצח סופר טים. דוראנט לא היה בלוחמים. לברון נוגב עי הסופר טים 8 1.
      רק אדם אחד ניצח את הסופר טים יותר מכולם. סופר טים עם 11 הפסדי פלייאוף מאז שדוראנט שם. 5 מתוך ה11 ניצח גיימס הארדן. היתר לא בתמונה.

      לברון ניצח את הלוחמים קרי קליי וגרין מול לברון קיירי ולאב די שווה כוחות. לא הישג מדהים ולא בטיח. גם דוראנט לקח אותם לגיים 7 לרקוד. פשוט ה73 9 הפך את זה לכאילו הישג.

      1. פה אני לגמרי מסכים איתך
        לברון באותה שנה היה הכי טוב בעולם וכשלצידו קיירי ולאב וגם רול פליירס כמו גיי אר סמית שהיה בשיאו וTT לפני הקרדשיא'ן וספסל טוב.ניפחו את זה מעל ומעבר כאילו אום אל פאחם ניצחו את ברצלונה
        ועדיין אף אחד לא ישכנע אותי אחרת שאם דריימונד לא מורחק ממשחק 5 הסדרה מסתיימת 1-4 לווריירס .הרחקה שגרמה להתארכות הסדרה שבמהלכה נפצעו איגי ובוגוט איבוד המומנטום וכן הייתה גם היחנקות

        1. גרין עשה מעשה של טמבל ושילם על זה – ומסתבר שכל הווריורס "נחנקו" איתו כדי להפסיד אחרי הובלה 3:1. אין שום תירוץ לאיבוד האליפות הזה מבחינת הווריורס – הפ פישלו בענק

      2. שמעון, נו באמת…
        לברון חזר מפיגור 1:3 לקבוצת ה-73:9 (קבוצת העונה הרגילה הכי טובה בהיסטוריה, לפחות לפי המאזן).
        הישג מדהים לכל בר דעת… אולי מדי פעם גם תפרגן במקום רק להשמיץ, לנגב ולשלשל?

        1. לא יודע הקאבס וגולדן היו די שוות. אני הימרתי 4-3 לגולדן בסידרה הזאת לפני תחילתה. העונה הסדירה תיעתעה רבים. זה כמו לומר שהבאקס סופר טים כי דרסו בעונה הרגילה.
          גולדן הייתה הקבוצה הכי טובה בליגה אבל בטיפה טובה מהקאבס ממש בטיפה ובטח שלא סופר טים.

          ב2015 הימרתי על 4-2 לקאבס לפני הפציעה של קיירי בזכות בלאט.

          לברון פשוט ניפח נרטיב כאילו הכניע איזה קבוצת על. סהכ לברון קיירי ולאב די שווים לקרי קליי וגרין במיוחד שהטענה הייתה כי לברון השחקן הטוב בעולם וקיירי גם טוב מקליי. אז איזה הישג בדיוק?
          לחזור מ3-1 כן זה הישג אבל למה מלכתחילה היה 3-1?

          1. הבאקס ניצחו 60 משחקים, הווריורס 73 (שיא NBA), והיו האלופים המכהנים, וקארי MVP שני. הם היו ללא ספק הקבוצה הכי טובה בליגה והמועמדים הראשיים לאליפות שנייה ברציפות.
            אולי לא סופר טים במונחים של חבירה של סופרסטארים – כי הם פשוט בחרו אותם בדראפט והם נעשו כאלה אצלם (קארי, תומפסון והאול-סטאר גרין).
            לברון הכניע וחזר מפיגור 3:1 מול הקבוצה הכי טובה בליגה – לברון היה אדיר, אבל גם הווריורס שמפח נפש אדיר גם כן

      3. לא סופר טים , אבל קבוצה מטורפת שהוציאה מלברון את הכי טוב בקרירה שלו+ פעם יחידה שהוא נתן למישהו לזרוח לידו (קיירי)+ קיירי בכושר שלא ראינו אפילו משנו קרוב אליו מאז + האריסון בארנס היחיד עד עכשיו שגרם לדאבל טים על קארי לעבוד + בוגוט ואיגי פצועים ועדיין נגמר על הבאזר , מטורף לחשוב כמה הקבוצה הזאת הייתה טובה
        שוב בלי דוראנט זה קבוצה היסטורית וכיפית לצפייה ששינתה תמשחק אבל ניתנת להכנעה בנסיבות מסוימות
        אם דוראנט היא אומנם פחות כיפית לצפייה אבל בלתי ניתנת להכנעה בסדרה ובין שלוש הקבוצות הטובות בהיסטוריה אם לא הטובה שבהם

  10. כבוד גדול לפורטלנד.
    ובפינת הסטטיסטיקה האישית – שימו לב שלפי התוצאה פורטלנד צמצמו את ההפרש בעקביות.
    משחק הבא היה שלהם בטוח !!!
    🙂

  11. חבל שפורטלנד מסיימים עונה מופלאה כזאת בטעם מר.
    נכון שעשו את שלהם בעצם ההעפלה לגמר המערב אבל אפשר היה לגרד לפחות ניצחון אחד משלושת המשחקים האחרונים,
    בהם הובילו 16,17,18 ברבע השלישי, פעמיים מתוכם בבית, כשגולדן לאורך כל הסדרה בלי דוראנט וקאזינס, והבוקר גם בלי איגואדלה.
    זה היה הסוויפ הכי לא "מטאטא" שאני זוכר, כשגם במשחק הראשון בחוץ שמרו על פיגור מינימלי לקראת הסיום.
    אבל זה ההבדל בין קבוצה הכי מנוסה במעמדים האלה לקבוצה ש"נקלעה לסיטואציה".
    בלי נורקיץ' החל מסיום העונה הרגילה, עם מקולום שחזר מהשבתה ולילארד הפצוע, כשכל הזמן צריך לשנות הרכבים, באמת שבלתי אפשרי
    להגיע ליותר מזה.

  12. בספרים זה ירשם כסוויפ, אבל זה בהחלט הרגיש צמוד יותר. פלייאוף לא פחות ממדהים של גולדן. נכון, אלופים וכל זה, אבל בלי שלושה שחקנים בכירים זה הישג עצום. מי שעסוק בלשנוא אותם מבזבז את ההזדמנות שלו לחזות בקבוצה היסטורית בזמן אמת

  13. ג'יילן רוז, תמיד חוזר על האמירה, שמדידת ההצלחה של הקבוצה, תלויה ברמת הציפיות שלה.
    אחרי שתי עונות בהן עפו בסוויפ בסיבוב הראשון,
    היו הערכות רבות לפיה הקבוצה לא תהיה בכלל בפלייאוף, (לייקרס וניו אורלינס היו אמורות להיות שם לפי התחזיות המוקדמות),
    ואני מניח שהציפיות האישיות של השחקנים היו לעבור סיבוב אחד בפלייאוף.

    העובדה שהם הצליחו לעבור שני סיבובים, ולמרות הסוויפ, 3 מתוך 4 משחקים היו צמודים,
    ואפילו עם יתרון דו ספרתי של פורטלנד, ולכן בשורה התחתונה העונה הזו היא מוצלחת מאוד בקנה מידה של פורטלנד.

    בשביל להמשיך להתקדם, הם צריכים לעשות שני דברים:
    1. לחזק משמעותית את עמדות ה-F. אמינו והראקלס, לא מתאימים לפתוח בקבוצה עם שאיפות גבוהות. (יכולים בהחלט לתרום מהספסל).
    2. לשמור על מרבית השלד של הקבוצה, ולתת לו לרוץ שוב.

    ראובן ואורן, הרבה תודה על הסיקורים המצוינים במהלך כל העונה.
    תהנו מהחופש, ונקווה שתמשיכו גם בשנה הבאה.

      1. המשטרה בת"א כבר הוציאה לפני איזה שלושה חודשים צו על שוטטות נגד אמינו אחר. נצפה באיזור הדרייב אין לאחרונה באזור הספסל של הפועל (רגע תסכול פרובינציאלי- לא יכולתי להתאפק)

    1. ברור שמדובר בהצלחה של הבלייזרס.
      הם עפו לקבוצה טובה מהם שיש להם איתן מטצ'-אפ בעייתי (ומאוד לא נוח).
      .
      לגבי השינויים: הבליזרסחנוקים מעל התקרה עם החוזים של לילארד,מקולום, נורוקיץ' (כמה חבל שנפצע) וטרנר (אחד החוזים ההזויים בליגה). אין להם הרבה מרווח בעמדות האלה (וסה"כ השניים האלה משלימים לא רע את החמישייה לצד לילארד, מקולום ונורוקיץ').
      אלא אם הבלייזרס מוצאים איזו מציאה משום מקום, הם צריכים להתפלל שמישהו יראה בטרנר עילוי ויחליט לקחת אותו בטרייד.
      .
      השנה גם הספסל שלהם יחסית היה "ארוך" עם הוד, קארי, קולינס, קנטר וטרנר. הבעיה שלדעתי קנטר והוד הרוויחו בפלייאוף חוזה גדול יחסית שפורטלנד לא יכולה לעמוד בזה

        1. קארי ב' שחקן שדי נוטה לפציעות ורק בבלייזרס הוא באמת קיבל הזדמנות ונתן עונה יציבה וטובה – אולי זה ישחק לטובת הבלייזרס במשא ומתן איתו על חידוש חוזה

  14. מעולה ראובן ואהוד. הגעתם רחוק העונה. לא חושב שמישהו הימר ברצינות על פורטלנד בגמר המערבץ העונה שלהם A+++ וגם שלכם.
    שנה הבאה עם דיוויס בפורטלנד הבנויה?

  15. תודה חברים על עונה באמת נפלאה. גם לבלייזרס הייתה עונה טובה – אולי הם היו הקבוצה הטובה יותר ברוב דקות הסדרה (למרות שחטפו סוויפ) ועשו ריצת פלייאוף מרשימה בלי השחקן השלישי הטוב ביותר. אם יוסיפו פורוורד שמסוגל לקלוע הם יכולים להגיע רחוק, לצד ההתקדמות של מיירס לנארד וזאק קולינס הגבוהים המחליפים. בשנה הבאה אולי תסקרו גמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט