גמר המזרח מגיע לטורונטו בראשון / רועי ויינברג

גמר המזרח מגיע בפעם השנייה בהיסטוריה לקנדה, כשהראפטורס ינסו לנצח משחק ולא ליפול לבור של 3-0 מול מילווקי המצויינת.

02:00-טורונטו ראפטורס-מילווקי באקס

מצב הסדרה: 2-0 למילווקי.

עד עכשיו הדברים לא נראים טוב מבחינת טורונטו. במשחק הראשון הם ניצלו יום רע במיוחד של הבאקס וכמעט גנבו ניצחון, עד לרבע רביעי של 0 מ-15 מהשדה ובזבוז של משחק. במשחק השני מילווקי שיחקה כדורסל נהדר, קלעה באחוזיה הרגילים וניצחה ב-22 הפרש. מה ההבדל בין המשחקים האלה למשחק היום?

בעיקר המיקום. הראפטורס היו קבוצת בית טובה מאוד (9-32) ובבית הצוות המסייע שלהם יורגש יותר. כך היה, למשל, במשחק החמישי מול פילדלפיה בסיבוב הקודם. דני גרין ושחקנים אחרים והמעבר לטורונטו יכול להשפיע לטובה.

אני מאמין שנראה כאן גם שינוי בחמישייה. מילווקי השתמשה בברוק לופז במשחק השני בתפקיד שהיה לו כל העונה כמרווח, בניגוד למשחק הראשון בו הוא שיחק בפוסט, וזה השפיע לרעה על מארק גאסול. לא נמנע שנראה את סרג' איבאקה עולה בחמישייה במקומו. טורונטו שיחקה יותר טוב עם איבאקה בשני המשחקים ויכולת הריבאונד שלו תקשה על משחק המעבר המסוכן של הבאקס. איבאקה עשה עבודה סבירה על יאניס ויכול להיות שנראה אותו מול היווני במשחק השלישי. נוסף על כך, הוא ייקח חלק מהתפקידים של סיאקם בשני צדדי המגרש ויאפשר לכוכב העולה להיות משוחרר יותר בהתקפה.

אבל מעבר לשינוי הזה, ההתקפה של טורונטו צריכה לעבוד. ההתבססות על קייל לאורי כמוביל כדור יחידני לאורך העונה מתנקמת בהם עכשיו כשהיל ובלדסו סוגרים אותו טוב מאוד, אז משחק עם גארד נוסף (במקום גרין שלא פוגע) ישתלם. אולי נורמן פאוול שזורח עד עכשיו בסדרה הזאת.

לבאקס יש את האסים שלהם. ג'ורג' היל ומלקולם ברוגדון נפלאים לכל אורך הסדרה וכרגע על הספסל. אם ברוגדון יחזור לחמישייה במקום מירוטיץ', מה שיקרה בסופו של דבר, זה יפגע בטורונטו. הוא הקשה בשני המשחקים על קוואי לנארד ומחזיק אותו על 5 מ-14 מהשדה עד כה בסדרה. אם הוא ישמור עליו לאורך זמן זה ישבש את כל ההתקפה של הראפטורס ולא נמנע שנראה דקות ארוכות של ברוגדון על לנארד במשחק השלישי. הגארד מכריח את קוואי ליצור מכדרור ומוציא אותו ככה מאזור הנוחות שלו. זה עובד.

שאלה גדולה אחרת במשחק היא השלשות. שתי הקבוצות לא פגעו מרחוק במילווקי ויום מוצלח של אחת מהן ישנה את כל הסיפור. תוסיפו לזה את התמיכה מהקהל הביתי, קוואי והשאר ואני מאמין שנראה ניצחון דחוק של טורונטו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
380 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דורון
דורון
19/05/2019 15:08:54

3-0

סוסמעץ
סוסמעץ
19/05/2019 17:45:28
Reply to  דורון

כן
==
לא רואה סיבה לקום..

רפיקי
רפיקי
19/05/2019 15:09:21

זה קצת מצחיק שזו הפעם השלישית בסדרה הזאת שאני עושה את זה אבל אני עם טורנטו.
המשחק הזה חשוב להם בהרבה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/05/2019 17:57:18
Reply to  רפיקי

גם לפורטלנד היה חשוב מאד וראינו איך זה נגמר.
מילווקי יכולים לגמור את הסיפור אפילו בסוויפ ואז אצטער שהסלטיקס לא פגשו את טונטו בחצי גמר.

רפיקי
רפיקי
19/05/2019 21:21:05

הפערים בין הקבוצות שונים

אבנר
אבנר
19/05/2019 15:17:28

למה לא 10:00 🙁

FAN
FAN
19/05/2019 15:42:28

תודה רועי
-אחרי החיסול (יחסית..) של אמביד, גאסול באמת התהפך 180 מעלות… משחק אחרון 1-9 מהשדה, ובהגנה היה זוועה.
מקווה כמו שכתבת שאיבקה יתחיל את המשחק, אבל ככה או ככה, הייתי שמח שהם ישחקו בפוסט על מירוטיץ כמו שבוסטון עשו..או אפילו שסיאקם יכנס עליו לסל. הם חייבים להשתמש בגודל שיש להם על המגרש
אפרופו סיאקם, השמירה שלו על יאניס באמת הוציאה אותו מאיזון, הוא חייב להתעורר, בין הבודדים שיכול לקבל את הכדור ולדאוג לסל בכל מיני דרכים…

מעניין עד כמה יצליחו להוריד את יאניס. הוא ממש חגג במשחקים האחרונים.

אחרי ההפסד הראשון לבסטון, חשבתי שמילווקי גמורים וכולנו ראינו מה עשו.. מקווה לנצחון טורונטו כדי שלפחות גמר אזורי אחד יהיה ראוי לצפייה במשחק הרביעי..

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 15:47:47

רועי לא היה שום שינוי בתפקוד של לופז בין שני המשחקים. גם במשחק הראשון הוא קיבל כדור בפוסט אולי פעמיים. הוא כמעט כל הזמן על קשת השלוש או חוסם גבוה בפיק אנד רול. גאסול היה נורא במשחק השני וכדאי באמת שאיבאקה יעלה במקומו בחמישיה.

סתם אחד
סתם אחד
19/05/2019 15:49:10

מקווה מאוד שטורונטו יקחו ולו רק כדי שהסדרה תימשך קצת ולא יהיה לנו שוב שבוע יבש עד הגמר ואנשים שיטחנו את המקלדת עד זוב דם

שחר
שחר
19/05/2019 16:04:53

תודה על הסקירה רועי,
במילווקי כולם כבר הגיעו לפלייאוף, יש ליאניס 7-8 שחקנים טובים סביבו שגם כאשר הוא נח יודעים להגדיל יתרון
בטורונטו הצוות המסייע של קוואי מקרטע, בעיקר בהתקפה ועוד לא הגיע לפלייאוף (שלא לדבר על להעלות הילוך)
גרין לא קולע, גאסול כנ"ל, סיאקם לא מזכיר את יכולתו מהעונה הרגילה, איבקה ולאורי נותנים פה ושם משחק טוב.
בצורה כזו זה יהיה 3-1 ואחר כך 4-1, וזה כשפעם אחת מילווקי תופסים יום ממש חלש
טורונטו לדעתי למרות הכל משחקים בינתיים יותר טוב ממה שעשו בשתי הסדרות הקודמות, פשוט צריך יותר מזה מהצוות המסייע בפלייאוף

Nba בדם
Nba בדם
19/05/2019 16:13:34

לא יכול לחכות שהפריק יפרק את קרי האוברייטד בגמר.
בינתיים הוא רוקד מול כל רכיכות המערב עד שייתקל באייל זועם במיוחד.

שחר
שחר
19/05/2019 16:23:29
Reply to  Nba בדם

אני לא בטוח שהמזרח התחזק השנה
בוסטון נחלשו, פילי עדיין בבלגאן, וטורונטו הורידו הילוך בפלייאוף.
מילווקי יתקלו בגמר בשושלת של אליפויות, לדעתי זה 4-2 לגולדן גם בלי דוראנט, בוא נראה מה יהיה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/05/2019 16:17:37

נורמן פאוול זורח בסדרה? היה לו משחק שני טוב ומשחק ראשון שהוא לא עשה בו כלום (0 אסיסטים וריבאונדים, 6 נקודות). נרס צריך להשתמש בו יותר כי החמישייה שלו שופכת מנוע ואין לו הרבה ברירה, לא כי הוא מפגין יכולות מיוחדות.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 16:47:53

די מצחיק אותי נרס רואים של גאסול אין מה לתרום והוא עדיין החליט לפתוח איתו במשחק 2, למרות האזהרות הרבות, שאני מישראל רואה אותם וכתבתי אליהם!!! בכללי גאסול לא האט את אמביד הוא לא מסוגל להאט קו סוס או לקלוע על קונוס זה אמביד שהאט את עצמו.

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 17:53:55

ברצלונה שעררררר

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 18:15:47

יחס פי 4 על דאבל -נצחון ברצלונה+עד 8 קרנות (כרגע 3) . שווה? כמו היחס על פנטזי דריימונד גרין שכתבתי אמש ב3 בלילה..

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2019 18:27:27

לא יכול לחכות. תודה רועי

אבי
אבי
19/05/2019 18:37:27
Reply to  מנחם לס

מנחם אפשר תגובה שלך בשתי שורות
מי לדעתך תנצח ,

רוברט הורי
רוברט הורי
19/05/2019 18:44:40

מילווקי ניצחון.
ממליץ לקנדים לפרוש להוקי. אין להם סיכוי נגד הבאקס המלוכדים. כל שאיפה שלהם לנצח הערב רק יאריך את הסבל. אין להם את דריי כמו בגולדן שיכניס רבאק בשחקנים. טורונטו נראית כמו שועל תועה שנלכד באור של פנסי רכב על כביש מהיר רגע לפני המוות. אומרים שבשנה הראשונה שלו בארה"ב יאניס נכנס לסניף דואר כדי העביר כסף למשפחה שלו, או רק שכח להשאיר כמה גרושים למונית. אז הוא רץ כל הדרך לפיסרב ובלבד שלא לפספס את האימון. ההתהגות הזאת מסבירה הכל – ה"אני" לא חשוב אלא המשפחה/החברים/המעטפת.
עכשיו תדמיינו את לאורי השמנמוך עושה אותו הדבר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2019 19:33:49

תשמע, אני לא יודע כמה אתה מכיר את לאורי, כי אני בכלל לא, אבל אני שומע אמירות כאלה לא מעט בקשר לספורט. יש לנו נטייה לחשוב שאם משהו לא הולך, זה כי הם לא רוצים מספיק. אני לא יודע מה כן הסיבה, אבל אני מניח שהיא קצת יותר מורכבת ממי רוצה יותר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
19/05/2019 19:58:23

אני, בגדול, מסכים איתך לגמרי, אבל אחרי מספר התבטאויות של פופ ואחרים התחלתי לחשוב שאולי זו לא סתם קלישאה, וכשיגמרו כל הסדרות המתישות האלה, אנסה לברר את העניין בפוסט יעודי – האם יש בזה בכל זאת משהו, ואם כן מה בעצם.

Berch
Berch
19/05/2019 18:47:13

אחלה פרוויו
הגיע הזמן לקצת מתח
🙂

דה שוט
דה שוט
19/05/2019 18:54:25

איזה לילה מחכה לנו, דאבל-הדר
משחק ראשון – יאניס מפרק את קאוואי (או שלא…)
משחק שני – אריה מפרקת את סטורן-בורן (או שלא…)

דה שוט
דה שוט
19/05/2019 18:55:50
Reply to  דה שוט

חחח כמובן סטורם-בורן

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
19/05/2019 18:58:57
Reply to  דה שוט

הכי חשוב (הפנייה הנרגשת היא לשמעון וברוך) –
בבקשה, בלי ספוילרים!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/05/2019 19:07:37
Reply to  דה שוט

חחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 21:35:32

אני תא אכתוב ספויילר הדב היחיד שאולי אני אייצר מתח כמו וואו איזה פרק חובת צפייה ….

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:51:20

גיא רוצה לדעת מה יקרה? נראה אם אני יודע לחזות טוב. חליסי תנסה להרוג את גון עם הדרקון שירק עליו אש וגון יצא מהאש וכולם ידהמו.
אריה תהרוג איכשהו בדרך מפגרת כמו שהרגו את מלך הלילה.את חליסי ואולי תמות בדרך יחד איתה.
העונה הזאת למעט הפרק האחרון הייתה די פח האמת.
דבר שני מעולם לא נתתי ספוילר ברוך נתן ומכיוון שנתן זרמתי איתו😎

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 7:31:58

באמת עונה זוועתית
לא נהניתי כמו בעונות הקודמות.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
19/05/2019 19:11:21

גם לטעמי, שאלת השלשות היא שאלת מפתח למשחק –
מילווקי לא פוגעים עד כה בסדרה (לא מעט שלשות פנויות לחלוטין הוחטאו),
מה שמשאיר לטורנטו (אולי) סיכוי לנצל את הביתיות בשביל לרווח לקאוויי את הצבע עם כמה שלשות מתוזמנות (לא הגיע הזמן לראות קצת איבאקה?),
ובכל לנצל את החולשה של מילווקי מטווח השלוש.
.
נקודה מהותית נוספת היא הקרב על הריבאונד. עד כה בסדרה זה נוק אאוט של מילווקי,
בדגש על הדקות בהן יאניס נח, אז אילאסובה/מירוטיץ/לופז שמשחקים לצד ברוגדון והיל משחקים יותר פנימה (לא צריך להשאיר את הצבע פנוי ליאניס) ופשוט חוגגים על טורונטו (מספר ה %REB של הבאקס בסדרה הוא 55.8% , גבוה מכל קבוצה אחרת בסדרת גמר אזורי/פיינלס מאז הקאבס – אטלנטה ב-2015).
הביתיות אמורה לפתור חלקית בעיה זו, אולי, אם השיפוט יהיה קצת יותר "ביתי" ו-"מתירני".
.
תודה, רועי.
.

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:54:08

מפחיד אותי מה שאתה קורא לו שיפוט ביתי. אפשר לתת לקאווי יותר מזה? מסכנים ברוגדון ומידלטון שיבדקו שהמובילאיי שלהם עובד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2019 19:35:47

אולי נקבל סדרה אחת מאוזנת בגמרים האזוריים? זו בקשה כל כך מוגזמת?
תודה רבה רועי

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:43:00

בשביל מה? שיתחיל הגמר. באמת בא לך לראות את טורנטו עוד כמה פעמים? הקבוצה הכי משעממת בליגה מהנורמליות.
אני רואה עכשיו צסקא אנדולו ואוהדות צסקא נותנות נוק אאוט מהדהד סוויפ לכל קבוצה אחרת בעולם

פאקו
19/05/2019 19:36:48

תודה רועי, נקווה לקצת יותר מתח בסדרה זו, למרות שאני לא אופטימי.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 20:10:57

בעקבות ה-3:0 במערב, על אף שקיוויתי לסדרה תחרותית במזרח, אני מעדיף שיגמר בסוויפ ג'נטלמני ויאללה לסדרת הגמר.
אז אם בשנה שעברה קיבלנו 2 גמרים איזוריים שהגיעו לגיים 7 וגמר משמים שרמת העניין שלו היתה שוות ערך לערב שירי לדינו של גיא זוארץ על ספסל עם צבע טרי שמתייבש לאט, נקבל השנה (בתקווה) את ההפך- גמרים איזוריים בלתי תחרותיים וגמר לפנתיאון.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 20:18:25

ועוד מילה על הווריורס, להוציא מהסיסטם-
זה לא יאמן (מבחינתי..) איך העובדה שדוראנט בחוץ, שינתה את דעתי על הקבוצה הזו.
מקבוצה בזויה ופחדנית עם כוח אש בלתי נגמר, שיחלתי להפסד שלהם בכל משחק, מתגנבת לליבי התחושה שאם הם לוקחים אליפות בלי דוראנט זה יהיה צדק היסטורי לקבוצה הזו, ושחקנים כמו קרי, גרין וקליי, שמבחינתי הפכו לרול פליירס, יקבלו בחזרה את ההערכה הרבה ששחקנים תותחים כמוהם צריכים לקבל.
דבר אחד בטוח- במקרה שדוראנט חוזר לרוסטר אני מיד חוזר להיות נגדם באופן אוטומטי בלי חנינה ובלי בטיח.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 20:27:58

זה כל כך מצחיק לקבל את זה מג'ורדניסט כמוך.
תשנא חופשי אבל חלאס עם השקר הזה של דוראנט הפך את קלי וסטף לרול פליירס.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 20:43:16

ועוד איך רול פליירס.
רול פליירס משודרגים. (לא ראית את הפלייאוף עד שהוא נפצע??)

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 21:07:18

ראיתי. אתה כנראה לא מבין מה זה רול פלייר או סתם לא זוכר את הדיבור אחרי שני המשחקים הראשונים בסדרה מול הקליפרס.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 21:17:50

חחח.. בשני המשחקים הראשונים קרי עוד הראה סימנים שזה שלו ואז השתבלל עד סוף הרבע השלישי במשחק 5 המפורסם.
קליי בכלל- חוץ מ-30+ אחד היה חלש מאוד, (ועכשיו כולם במקהלה)- עד סוף הרבע השלישי במשחק 5 המפורסם.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 21:24:25

זה הבעיה שכולם מחפשים את "של מי זה" במקום להסתכל על הקבוצה. הוא עשה את מה שהיה נכון באותו הרגע. להזכיר איך כל המקהלה שלך אמרה שדוראנט עושה שביתה?

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 21:32:43

קרי לא נפגע בגלל דוראנט אפילו לא קרוב המפתח אחרי משחק 2 וריברס אמר את זה בעצמו זה לחסום את קרי, וזה הסיבה למה דוראנט פרח בסדרה הזאת, מול יוסטון קרי מתקשה עם הגנת החילופים בכל שנה ואין קשר לדוראנט בכלל, ומול פורטלנד עם דוראנט היה משחק היה יותר קרוב ל40 הפרש, קרי לא נפגע מדוראנט ולא דוראנט מקרי הם לא פוגעים בשתף המשחק אחד של השני . הדבר היחיד שאני יכול להסכים לו שיש נשק כמו דוראנט שיכול לקלוע ולא משנה על מי לפעמים הם מחפשים קיצורי גרך בהתקפה

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 21:42:05

בשתי מילים-
טוב ברוך..
.
לעידו, לא מחפשים של מי זה.
לא בושה להיות רול פליירס ליד דוראנט. מה לעשות שזה מה שנהיה מהם בשנתיים פלוס האחרונות.
כרגע דוראנט בחוץ- תראה מה נהיה מגולדן סטייט- ממש קבוצה אחרת.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 21:52:30

נכון… רול פליירס של 26 ו20 נקודות למשחק. הלוואי על כל קבוצה רול פליירס כאלה.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 22:20:29

סליחה איך הגעת לנתונים האלו?
עד משחק 5 מול יוסטון קרי עם 23.3 נק למשחק (20.75 בלי שני המשחקים הראשונים בהם ניסה קצת יותר ודוראנט זז הצידה), קליי בכלל עם 16.5 נק למשחק.
דוראנט בלי שני המשחקים הראשונים בהם קלע רק 23 ו-21 נקודות, החליט שנמאס לו והמשיך עם 38.75 נקודות למשחק.
ערבים עם (תנחש מי קלע כמה)- 24, 50, 9… 18, 35, 14… 17, 46, 16….21, 38, 12… 24, 45, 22.
דו מי א פייבור- וויל יה? לפעמים רול פלייר הוא בסה"כ רול פלייר, גם אם משודרג.

אור
אור
19/05/2019 22:24:29

אני לא מבין את ההשוואה מול שתי יריבות שונות, ברור שמול יוסטון יהיה קשה (ולדעתי לא עוברים בלי דוראנט) ומול פורטלנד חוגגים בהתקפה.
אם נלך על עונה שלמה בלי דוראנט (לא היה אותו סגל מסביב אבל נניח), כנראה שהווריורס היו מגיעים עם הלשון בחוץ או פציעה לשלבים האלה.

אור
אור
19/05/2019 22:27:00

שכחתי לציין גם ששניים מתוך שלושת הנצחונות על פורטלנד היו בקושי.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 22:28:06

אמרת בשנתיים האחרונות. או שאתה רוצה רק את המשחקים הטובים של דוראנט? נכון הוא החליט שנמאס לו. זה רק הוא הוא לא חלק מהקבוצה.
דו מי א פייבור – וויל יה?
לפעמים הייטר הוא בסך הכל הייטר גם אם משודרג.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 22:39:06

פעמיים (מתוך פעמיים) בגמר הליגה fmvp
שחקן ההתקפה המרכזי הנדס דאון.
עד משחק 5 מול יוסטון- ה-שחקן של גולדן סטייט.
להפוך לשחקן המוביל בקבוצה שכבר לקחה אליפויות לוקח זמן. בפלייאוף הזה דוראנט סופית לקח את המושכות וקליי וסטף התיישבו בנוחות בכיסא תומכי הלחימה.
ומה הקשר להייטר?? מדובר פה על עובדות, סטטיסטיות וראייתיות. או שאתה רוצה אישור מ-CSI OAKLAND? אתה יכול לטעון עד מחר שקליי וסטף הם השחקנים המובילים בקבוצה, כשדוראנט איתם. זה נשמע כמו בדיחה אפילו ממישהו כמוך שהוא נייטרלי לחלוטין ובכלל לא הייטר.

Benjo
Benjo
19/05/2019 20:28:07

מסכים עם כל מילה שכתבת חוץ מדבר אחד : הם לא יקחו אליפות בלי דוראנט (אין לחשוד בי שאני לא מעריך את סטף כן?). מילווקי זו אופרה אחרת מכל מה שנתקלו בו עד עכשיו וגם עם דוראנט זה לא יהיה קל.

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 20:45:48
Reply to  Benjo

בטח שיכולים ולטעמי הם (ללא דוראנט) פייבוריטים מול הצבאים.
יש לי הרבה כבוד למילווקי אבל לא רואה אותם מנצחים את הווריורס 4 פעמים בסדרה.
מסכים שזה יכול להיות מאוד מעניין..

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 21:33:16

בלי דוראנט מילווקי נותנים להם סוויפ גנטלמני

no funny shtuff
no funny shtuff
19/05/2019 21:44:56

רשמתי.
למרות שאתה אמרת שהספרס ינצחו את דנבר- דנבר עברו.
אמרת שדנבר יעברו את פורטלנד- פורטלנד עברו.
אמרת שאוקלהומה יעברו את פורטלנד- פורטלנד עברו.
במקום מילווקי הייתי חושש אחרי ההצהרה הזו שלך..
(הכל ברוח טובה, אל תיעלב..)

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 23:15:46

דווקא הימרתי על פורטלנד פורטלנד בהחלט עשתה לי בית ספר בפלייאוף הזה, לא התחשבתי בשפשוף וניסיון. חוץ מהם השאר כמו העונה הזאת של משחקי הכס היה די צפוי

רפיקי
רפיקי
19/05/2019 21:37:12

עם דוראנט:
ג"ס קולעת 119.5 למשחק וסופגת 113.5
ללא דוראנט:
ג"ס קולעת 114.5 למשחק וסופגת 104.25
תוסיף לזה את העובדה שאת הקליפרס לקח להם שש משחקים לעבור (עם דוראנט) ואת פורטלנד,שעם כל האכזבה היא קבוצה טובה בהרבה הם עומדים לעבור בארבעה (ללא דוראנט)

אני לא אכנס עכשיו לויכוח האם ג"ס טובה יותר בלי דוראנט.
אבל לא רעים הרול פליירס האלו אה?

Benjo
Benjo
19/05/2019 20:24:53

תודה רועי. טורונטו אולי תצליח לעשות משהו בבית אבל לא הרבה יותר מזה.
אני עדין תחת הרושם של המשחק מהבוקר . זה היה משחק שהתחושה שכל הזמן עברה לי בראש היא שפורטלנד פשוט נכנעה בדגש על לילארד . זה לא מתאים להם בכלל אני שיערתי שכנראה שהוא סובל מפציעה קראתי בבלוג החי שסובל מפגיעה בצלעות. . אי אפשר שלא להבחין בכך אין מצב ששחקן יורד ככה ברמה מסדרה לסדרה ורואים עליו שהוא turned off לגמרי כבר כמה וכמה משחקים.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 20:28:48
Reply to  Benjo

הפציעה שלו קרתה רק באמצע המשחק השני. הירידה ביכולת לא קשורה אליה כמו שהיא נובעת מההגנה של הווריורס.

Benjo
Benjo
19/05/2019 20:34:22

אתה לא יכול לדעת ממה זה נובע.
העניין הוא לא זה שקליי עוצר אותו – זה בהחלט אפשרי – אלא יותר שפשוט רואים עליו שהוא לא בעניין . הוא מת שזה יגמר וללכת הביתה. אין הסבר אחר לזה חוץ מפציעה שממש מטרידה אותו הם לא היו מוותרים ככה על הגמר. אפילו כשהם הובילו היום היתה לי תחושה שהם לא מאמינים שינצחו.

Benjo
Benjo
19/05/2019 20:34:55
Reply to  Benjo

בדגש על לילארד

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2019 21:06:18
Reply to  Benjo

בדיוק כמו שאני באמת לא יכול לדעת אז זו האינורפרטציה שלך. באותה מידה זה יכול להיות אכזבה מהתוצאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2019 21:34:39
Reply to  Benjo

הוא נפצע באמצע המדחק הסיבה ליכולת החלשה זה מצד אחד הטמטום שלו ושל התקפת פורטלנד ומצד שני ההגנה של הלוחמים, עושים עליו דאבל טים והוא לא משחרר את הכדור, ומנסה בכוח

דה שוט
דה שוט
19/05/2019 20:40:13

תודה רועי, מילווקי יתנו בראש הלילה, הם אמיתיים.
לגבי המערב – אנשים נותנים לתוצאה להטעות אותם, פורטלנד הובילו פעמיים כמעט ב-20 הפרש, ההפסדים הם מנטליים ולא רק כדורסל, אם פורטלנד עוד רוצים להחזיר את הכבוד האבוד, הם צריכים להיאחז בזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:44:48
Reply to  דה שוט

זה היה שלילי כריות היו בהליך ייצור. שהסתיים ההליך הם רכות מלטפת ומרגיעה. אתה גם מקבל מנוי לחמאם טורקי.

דה שוט
דה שוט
19/05/2019 22:10:54

חחח… באמת הפגינו אופי חלש ורך, במקום למחוץ ב-18 הפרש ולעלות ל-25, הפסידו פעמיים

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:22:14
Reply to  דה שוט

כן סת קרי פספס 2 שלשות לבד לגמרי לקבור

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:22:46
Reply to  דה שוט

דה שוט מה אומר על איטודיס מאמן אוק או פילי?

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:43:45

שיין לארקין מנגב. קלייבורן נהיה מפלצת למרות שההר מחץ אותו

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:55:03

צסקא בחמאם הטורקי גם נהנים חבלז

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 21:57:51

תראו מה זה מאמן באירופה דאבל טים קבוע כל התקפה כמעט על שיין לארקין. לא נותנים לו לגעת בכדור. שאחרים ינצחו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:03:52

אם צסקא מפסידה את הרבע השני בפער של 4 נקודות זה יברח לה?

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:05:01

מתאים לי איטודיס מאמן פילי אחרי שבראון יפוטר בפלייאוף הקרוב

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:06:46

ג׳ימס אנדרסון נייס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:08:44

מיצ׳יץ יכול להיות איש הגמר אם הוא בנוי לזה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:13:49

ראס יכולים להפוך או רק לצמצם?

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:21:27

קשה לי לראות את אנדולו לוקחים. צסקא ממש חזקים אבל יצאו בזול מאד רק 2 בהפסקה שהיו בפיגור 15

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:15:59

אפס עם שלשה? מעניין

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/05/2019 22:18:05

אבקש מכם ניחושים: תוך כמה דקות אנאדולו אפס מתייצבת על 49 נקודות?

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:20:26

חח לארקין עושה הארדן מצחיק שגם באירופה אוכלים את זה

דוקטור סוס
דוקטור סוס
19/05/2019 22:23:47

יפה.
תפסתם שכל.
עכשיו אתם מקשיבים לעצות חכמות. הורדתם את הפוסט ההוא שהפר זכויות יוצרים בעצתי.
עכשיו עצתי לכם היא שתתחילו להתנהג אלי יפה. יש פה באתר עוד המון הפרות זכויות יוצרים ויש בחוץ המון עורכי דין שרק מחכים להזדמנות הזאת.
חבל, יש פה אנשים עם עבודות מכובדות ומשפחה. חבל שיאבדו הכל רק כי לא היו נחמדים למישהו באינטרנט.

אור
אור
19/05/2019 22:29:22

רוצה גם שינשקו לך את הרגליים? כל אחד פה מלא חשיבות עצמית

דוקטור סוס
דוקטור סוס
19/05/2019 22:43:00
Reply to  אור

רוצה להיות האיש האחראי שמנחם יאבד הכל?
רוצה להיות הסיבה שבעוד חודש לא יהיה אתר?
לאאאא אתה לא חשוב מספיק עדיין גם אם אתה מתאמץ להשתלב בחבורת המשתיקים פה. אל תדאג.
לא עליך אני מדבר.
אבל לא יזיק גם לך להיות נחמד.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 0:01:43

לי תמיד מנחם חסם לינקים רק לאחרים הוא אפשר להעלות ולקבל מוניטין. למה ראפטורס אלופי ההארכות כבר לא מפנקים אותנו?

ori
ori
20/05/2019 3:00:09

lawyers are the the juice of the trash , down in the bag .

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:24:06

לארקין זה אנטואן גריזמן במיקס מזכיר אותו ממש בפנים

ראס א שטן
ראס א שטן
19/05/2019 22:50:03

נראה לי שהסלטיקס יכולים להחזיר את לארקין לסגל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
19/05/2019 22:52:44

תודה רבה רועי אחלה פריויוו.
.
מקווה לניצחון קנדי וסדרה קצת יותר תחרותית.

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 22:54:55

צסקא אלופה בעזרת ה' ולא כמו מי שהבטיח הארכה

אור
אור
19/05/2019 23:01:43

ברור, ה' צופה ביורוליג ויעשה הכל כדי שצסקא תזכה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 0:02:40
Reply to  אור

אור מנחם תמיד כותב כאן תפילות

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:01:14

בשביל אנדר נקודות צריך שצסקא תיעצר בסיום על 79 נקודות

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:03:55

איזה ריצה של אנאדולו. בכמה ינצחו את הרבע האחרון?

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:06:28

צ'סקא שכחה שזה משחק אחרון. אבל גם ניצחון ב5 נקודות יתקבל בברכה

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:11:52

רבע רביעי תיקו ביחס לעצמו בלבד

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:13:43

כעת 7-7 ברביעי

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:19:48

שתי שלשות של שיין לארקין?

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:22:51

תיקו 15 רבע רביעי

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:24:14

בשביל אנדר נקודות צריך שצסקא לא תקלע

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:28:11

תיקו 17-17 ברביעי!

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
19/05/2019 23:29:53

אנאדולו עם 19 וזה משחק של 4 בלבד

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 0:03:54

חבל שטורונטו בזבזה את ארסנל ההארכות שלה כבר. עם יוונים זה היה יכול להיות מטעמים.

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 0:51:36

פורטלנד קל

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:12:42

הוא כן פרסם. לדעתך קוואי מנצח ב3 נקודות בדיוק בדיוק או הארכה? אחת מהשתים. כל המהמרים ששמו ניצחון ב4 או הפסד יאניס ב2 נמחקו..

אבי
אבי
20/05/2019 0:54:53

שלוש פעמים נשלחה תגובה עניינית לפוסט של מנחם על KD.
שלוש פעמים היא נמחקת אחרי הפרסום, ע"י מישהו בצוות. כנראה אוהד ג"ס.
שימו לב מה עושים לכם פה.

"דוקטור סוס"
"דוקטור סוס"
20/05/2019 1:06:02
Reply to  אבי

תפחד.
ממש תפחד.
את התגובה אתה תעלה. אל תדאג.
זו רק הקדמה למה שמחכה לך בהמשך.
בקרוב לא יהיה עוד סומסום.
לא עוד דמגוגיה.
לא עוד תקיפות.
לא עוד התעמרות.
ביי ביי זומזום.
תתכונן לעתיד.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:02:55

אפשר להבין רזי מה הולך כאן? זה טרול או מישהו שלחוץ מדי?

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
20/05/2019 2:03:48

לינק בבקשה?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:09:25

הסוס לא מרשה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:14:05

״רועי ויינברג מתבקש להגיע למשרד״

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
20/05/2019 2:13:01

יש לינק?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:14:53

לא ראית למעלה שביקשו תגיד לי??

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:16:10

איזה פתיחה של טורנטו וסייאקם

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:17:33

חבל שקרע במיניסחוס לא יכול לצפות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
20/05/2019 2:19:10
חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:23:20

תפחד
תפחד
תפחד

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:29:20

הוא כן פרסם. לדעתך קוואי מנצח ב3 נקודות בדיוק בדיוק או הארכה? אחת מהשתים. כל המהמרים לפח

סוסמעץ
סוסמעץ
20/05/2019 4:58:34

מזל שיש ממזר
==
תודה!

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:19:18

מילווקי בשנייה בריצת 6 מחזירה את ההפרש ל5

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:22:19

גאסול שוב לא הגיע?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:25:46

ההגנה של טורנטו לא מעולם הזה גאסול וסייאקם עם 8 נקודות תחיית המתים,

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:27:58

הבאקס ישוו שוב ההיסטוריה חוזרת על עצמה

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 2:30:31

נורמן פאוול כרגע הכוכב של טורנטו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:30:36

הסיומת היא סימן לבאות?

דוקטור סטוקטון
דוקטור סטוקטון
20/05/2019 2:31:00

תגובה לפוסט של מנחם – ששוב ושוב נמחקת. כדאי לקרוא, כדי לנסות להבין למה מישהו בצוות מוחק. לא תבינו:
.
שאלה טובה רק לצרכי פרובוקציה וטראפיק. האמת, גם זה לא מחזיק. אולי פרט לכמה מתלהבים חדשים של גולדן סטייט, שעדיין לא מוכנים לקבל את העובדה שדוראנט הוא מי שהציל אותם.
למה להסתפק בשאלה תיאורטית? יש צבר עובדות, והן ברורות:
.
א. עונת 2015, גולדן סטייט בלי דוראנט מצליחה בקושי לנצח את סדרת הגמר, רק בגלל פציעות גם לקיירי ארווינג, וגם לקווין לאב.
בצד אחד עמדה הקבוצה החלשה ביותר שהגיעה לפינאלס אי פעם:
דלבדובה, שלא נבחר בדראפט. שומפרט. לברון. ופתרון כפוי של שני סנטרים ביחד, מוזגוב וטריסטן. עם ספסל של 2 שחקנים (!), סמית' וג'יימס פאקינג ג'ונס. זהו. רוסטר של 7 שחקנים שנפל מהרגליים. בשלב מסוים דלבדובה נזקק לעירוי, הקבוצה נשארה עם 6 שחקנים שפשוט קרסו.
מנגד היו סטף, קליי, דריימונד, בארנס, בוגוט. קבוצה של 67 נצחונות בעונה. עם ספסל אדיר של ליבינגסטון, ברבוסה הנהדר, אזילי, סופר-סאב בדמות דיוויד לי, ואנדרה איגואדלה, אולי השחקן ה-6 הטוב בתולדות המשחק.
ועדיין בלאט ולברון גררו אותם ל-6 משחקים בציפורניים. ואיגי היה צריך להיות שובר השוויון וה-FMVP.
.
ב. עונת 2016. מה עוד יש להוסיף? הקריסה הגדולה בהיסטוריה של "הקבוצה הגדולה בהיסטוריה", קבוצת ה-9-73. להצליח לאבד ברצף 3 הזדמנויות רצופות לסיים את הסדרה (או לחלופין: קיירי ולברון שורדים שלושה משחקי הדחה רצופים). כולל פעמיים בבית, באורקל האימתני, אחרי 2-39 במהלך העונה.
זו ההגדרה של כישלון היסטורי: הקבוצה הטובה בהיסטוריה, בקריסה הגדולה בהיסטוריה, ובבית. לא יהיה יותר מזה.
.
ג. ההודאה המפורשת בעליונות של קווין דוראנט: "רביעיית ההמפטונס" הולכת לקאנוסה, עולה רגל אל הוד מעלתו KD, כדי שיבוא להציל אותם. למען האמת, זה היה הדבר הראשון שגרין עשה מייד אחרי גמר 2016.
יש עוד מה להוסיף? הם הודו במו פיהם: אנחנו – לא – מספיק – טובים.
.
ד, ה. עונות 2017, 2018. גולדן סטייט עם דוראנט תופרת את הליגה בהילוך שני, וקורעת את קליבלנד בגמר. מילא עונת 2018, שם לא היה צל של תחרות, בלי קיירי ועם מלא בלגן. אבל עונת 2017? פלייאוף של 0-12 לפני 1-4 על קבוצת התקפה היסטורית, שירתה מכל הצילינדרים, ונזקקה לשיא שלשות (24 מ-45) ו-86 נקודות בחצי (!), כדי לגרד נצחון אחד.
מי עשה את ההבדל הדרמטי? KD.
למרות המדיה של סטף, דורנאט פעמיים FMVP, כמובן בצדק גמור. מה עוד יש להוסיף?
.
ו. העגלה של גולדן סטייט זה כמו ילדים, רובם נדבקו להצלחה בצורה הכי מכביסטית שיש, והם עדיין רוצים ש"הקבוצה היפה של פעם" תזכה לבסוף בתואר האבוד הזה. לכן גם התרעומת על ההצטיינות של KD, על שני תארי ה-FMVP, ביצ', פועל זר, "לא משלנו". זה הורס את ה-fairy tale שהם מספרים לעצמם מאז 2016.
אז הנה, עכשיו זה מגיע בגל חדש. "גולדן סטייט יותר טובה בלי דוראנט". ואולי זה עוד יצליח, העונה הזו סלולה לקבלת ה-FMVP של סטף. ה-FFMVP, פאקינג פינאלס אמ.וי.פי. דוראנט עשה את העובדה כרגיל במהלך העונה, חילץ אותם יפה בתחילת הפלייאוף, זז הצידה בגלל שאלוהים איתנו, סטף יכול לככב מול הבדיחה שהיא פורטלנד – הכל תפור יופי.
באמיתי? דרים און. בלי KD, השחקן הטוב בקבוצה וכנראה גם בליגה, אין לגולדן סטייט כלום.
.
ז. וכל הזי"ן בעונה הבאה. הלוואי שתהיה עוד הזדמנות, על אמת ולא בפטפוטי חסידים שוטים, לבחון את השאלה האם גולדן סטייט טובה יותר בלי דוראנט.
בואו נראה את הווריורז בעונה הבאה בלי דוראנט. תכלס הדבר היחיד שיעיר את הליגה הזו. ספוילר: אין שושלת, אין אליפות, ואין נעליים.

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 2:32:38

כמה קישקושים

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 2:36:31

לא מבין מה דני גרין עושה על המגרש
לא התקפה וגם לא הגנה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 2:37:20

אויש כמה שהכותבים חסרי רמה לאחר כ״כ הרבה צפיה במשחקים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:38:44

לצערי גרין הוא השחקן הכי לא יציב בליגה

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 2:39:51

כבר כמה שנים הוא ככה
רק תמיד היה לו הגנה והיום גם את זה אין לו

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:48:30

אני יודע , לגבי ההגנה הוא עדיין מגן מצויין הוא פשוט לא יציב בקליעה לא בספרס ולא בטורנטו

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 2:45:10

וואללה, רק הגעתי. חשבתי שהמשחק מתחיל ב-8 (אצלכם 3)

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:47:52

אין צעדים או עבירות תוקף בליגה יאניס ב4 מהירות הסיבוב עם המרפק בחוץ זה לא חוקי, ועכשיו עשה צעדים והשופטים אילמים , יש יורש ללברון!!

צ'יקו
20/05/2019 2:56:49

לא חדש… גם לקוואי לא שורקים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:02:53
Reply to  צ'יקו

ברור סופרסטארים זה מבייש את הליגה ימי ג’ורדן וסטרן צריכים להיעלם

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:55:41

משחק מושלם של טורנטו רק שימשיכו ככה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 2:57:05

כמה ההתקפה של טורנטו פנטסטית הלילה 18 סלי שדה 17 אסיסטים!!! איזה יחס מדהים

עידן
עידן
20/05/2019 2:58:52

אחלה משחק.
כיף לראות משחק טוב כשאין לך מעורבות רגשית

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:02:15

זה החוק הכי מטומטם בNBA , מגן קופץ באוויר במקום לעקוף אותו קופצים עליו ומוצרים מגע, בשביל קליעות עונשין חייבים לשנות את זה.

עידן
עידן
20/05/2019 3:03:21

טורונטו יותר טובים ומילווקי לא מתרגשים כמו במשחק הראשון

עידן
עידן
20/05/2019 3:03:59
Reply to  עידן

רק שהפעם המשחק בקנדה

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:05:04

אם יהיו שני 0-4 יהיו 10 ימים ללא כדורסל…

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
20/05/2019 3:06:55

הגעתי 6:30 לסיום החצי 3 פעמים מלווקי הלכו לשמירה כפולה על קוואי ובשלושתם הם קיבלו סלים ממבטים די פנויים. לא כזה פשוט לעשות את זה בצורה טובה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:11:16

ברור קוואי זריז הוא קורא טראפים מצויין גם הלילה הוא העניש אותם על הדאבל טים, בערב כזה שכולם קולעים דאבל טים על קוואי זה אסון, בערב שהם לא קולעים דאבל טים עליו רעיון חכם בנקודות ספציפיו (ההתקפה של טורנטו הרבה יותר חכמה מזו של פורטלנד), בסוף אנחנו מדברים על אחד השחקנים הטובים בעולם (בפנקס שלי הטוב בעולם) אם לעשות דאבל טים עליו קרי… היה קל כולם היו עושים את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:14:34

בכללי מילווקי מדהימים הם מאוד מזכירים לי את הלוחמים שלפני שנתיים שהיו סוגרים פערים בשניה במתפרצות בשלושות שנכנסות באחוזים לא הגיוניים ביכולת לבצע עצירות, בעומק שלהם והספסל טורנטו במשחק מושלם וכל פעם הלילה שיוצרים ייתרון של דאבל דיגיט מילווקי בשני שלושות נוגסים בהפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:23:09

למה הם הולכים לריוויו, תפסיקו לעצור את המשחק עבירה רגילה תנו להם לרוץ

עידן
עידן
20/05/2019 3:24:42

מה יהיה הסוף עם דני גרין?
גאסול היום הגיע
קוואי צולע על הרגל מתחילת המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:28:01
Reply to  עידן

כן, הוא נחת לא טוב על הרגל אחרי הלייאפ, גם מירוטיץ קיבל מכה ברגל

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:26:01

דני, דני.
שמח עבור גאסול

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:27:26

מזמן לא שללתי כניסה אבל חני ״מעלה את הרמה באתר״ סתם מעצבן אז שללתי לו כניסה לפוסט הזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 3:51:34
Reply to  מנחם לס

הבחור יחזור בשם אחר.
הוא חסר תקנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:29:30

מדהים שיאניס במשחק רע ועדיין מילווקי במשחק, הוא מאבד הלילה יותר מדי כדורים (הרבה תודות להגנה הנפלאה של טורנטו) הם חוסמים לו את הצבע ב2 שחקנים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:34:38

הוא שומר את הנקודות למאני טיים אל תפחד

עידן
עידן
20/05/2019 3:31:26

כמובן החמאתי לגאסול הוא מתחיל לעשות שטויות

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:32:00

ראיתם את גאסול? במקום לסיים הלייאפ מסר כדור חצי מגרש אחורה לבלדסו.
.
אפרופו בלדסו הוא קיבל לא מזמן חוזה 70 מליון דולר ובפלייאוף הוא חושך, מקווה מאוד שמילווקי לא יצטערו על החוזה הזה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:33:50

למה להעתיק מהתגובה שלי?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:33:04

כמה שילמו לגאסול שבמקום להטביע הוא מוסר אסיסט לצד ההפוך של המגרש כדי לחטוף סל???

עידן
עידן
20/05/2019 3:34:44

בינתיים אותו תסריט של משחק מס 1.מעניין אם גם היום טורונטו יפספסו

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:35:19

ברוך, אם אתה לא מרגיש זקן מדי עבור זה, אז אני מחפש כתב לכמה ממשחקי הניקס בעונה הבאה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:37:33
Reply to  מנחם לס

אני אצור איתך קשר במייל

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:36:48

ברוגדון יקבל בקיץ חוזה של 20 מליון דולר לעונה ל4-5 עונות איזה שחקן נפלא הוא הוא לא אולסטאר אבל הוא מגן טוב וצלף מצויין בקטשאנדשוט מילווקי חייבת להשאיר אותו בכל מצב, בלדסו חושך מצרים.

עידן
עידן
20/05/2019 3:44:54

+1

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:37:14

קוואי ביוסטון שנה הבאה יש סיכוי לגמר

הסנדק
הסנדק
20/05/2019 3:37:32

גאסול פשוט שכח לשחק כדורסל, לא ייאמן

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:39:31

איזו החטאה של איליסובה!!11

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:43:25

שסייאקם קובר את העור מרחוק קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעצור אותו

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:43:58

כשקוואי בסחוף, להכניס מיד את יאניס!

הסנדק
הסנדק
20/05/2019 3:45:51

היל וברוגדון יותר טובים מבלדסאו. זה תמיד נכון כשהם משחקים מול קבוצה טובה בסדרה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:49:00

רק 2 הפרש למרות משחק נוראי של החמישייה של מילווקי איזה קבוצה הם

עידן
עידן
20/05/2019 3:49:13

רק 2 הפרש לטורונטו סוף רבע שלישי

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:49:40

אויש משחק של שתי נקודות. איך אף אחד לא חשב על זה קודם??!??!??!??!??!

הסנדק
הסנדק
20/05/2019 3:51:46

אתה כתבת את זה

עידן
עידן
20/05/2019 3:50:16

ואן וליט אכזבה עצומה.כבר פלייאוף שני שהוא שובק אחרי שהיה הבטחה גדולה בעונה הסדירה שנה שעברה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:52:22
Reply to  עידן

בדיוק באתי לכתוב על זה למה נותנים לו לשחק? הוא נמוך וכבד מידי הוא לא מסוגל לקלוע הוא לייצר מצבי קליעה לאחרים ובהגנה בגלל הפיזיות הוא גם נטל

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:51:30

בלדסו בפלייאוף על הפנים פרט לסדרה מול דטרויט הוא חושך מצרים, אף פעם לא הייתה לו קליעה אבל גם הסיומת מתחת לסל נעלמה הוא מאבד הרבה מדי.
.
מישהו יכול להסביר לי מדוע עדיין נותנים לואןוליט דקות משחק?

nmilkshake
nmilkshake
20/05/2019 3:51:46

התלבטות אם להמשיך עם המשחק או לדלג למשחקי הכס…

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:52:48
Reply to  nmilkshake

שאלה ברמה של תינוק. במובן הלא חיובי.

nmilkshake
nmilkshake
20/05/2019 3:54:05

🙂

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:53:37

סנדק תודה שאתה מעריך

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:55:04

סנדק תיעזר בכפות ידיים של עוד מישהו כדי לספור את הנקודות ברבע הזה של יאניס

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:57:20

משחק ללא כל ניצוץ או זוהר. משחק של עבודה קשה כשמאומה לא מלהיב

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:58:13
Reply to  מנחם לס

מסכים איתך אני נורא אוהב את המשחק הזה. מלחמה יזע דמעות אין סלים קלים .

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 3:57:27

קוואי לאונרד!!!!

מנחם לס
מנחם לס
20/05/2019 3:58:10

פתאום קוואי זוהר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 3:59:16
Reply to  מנחם לס

זוהר בחשכה

Smiley
Smiley
20/05/2019 3:58:44

קוואי נותן את מהשהוא צריך בכל ערב. דווקא יאניס חלש היום התקפית

מירו
מירו
20/05/2019 3:59:32

ביום קליעות מזעזע של מילווקי וזה רק שמונה הפרש אפשר לסגור את הבסטה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 3:59:58

סל אחד זה זוהר? חכה ללקק אצבעות עם 10 רצופות של יאניס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:00:53

הארכה או נצחון ב3?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:02:03

הנה יאניס עם 3

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:03:14

איפה היו הטיפשים כאן שחילקו את השכל? רצו לקחת מקלדת במקום..

עידן
עידן
20/05/2019 4:04:44

שוב אני שואל מה יהיה עם דני גרין?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:06:07
Reply to  עידן

נא להיות בפוקוס בכתיבה

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:07:32
Reply to  עידן

התקפית הוא לא יציב. הגנתית הוא נכס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:05:20

ברוך תמשיך לכתוב על הניקס בזמן שיאניס עובד

עידן
עידן
20/05/2019 4:05:40

יאניס עם איירבול מהעונשין

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:07:26
Reply to  עידן

מה רציתם שאני אהיה צודק??

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
20/05/2019 4:15:46

האמת רצינו שתחסם מהאתר אבל כנראה שזה לא יקרה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:19:22

בפוסט השני כתבו בשם שלי אתה יודע?

עידן
עידן
20/05/2019 4:08:30

ESPN story on Houston and Mike D'Antoni beginning extension talks. “I’ve let [Rockets] know that I’m energized to keep coaching — and believe that I can continue to do this at a high-level for at least another three years," D'Antoni, 68, tells ESPN.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:08:55

יותר סיכוי ל3 בדיוק מאשר הארכה

עידן
עידן
20/05/2019 4:10:44

יופי של משחק של נורמן פאוול.
עשה יופי של עונה לפני כמה שנים ואחר כך קייסי קבר אותו שנתיים

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:14:17
Reply to  עידן

אני חושב שהייתה לו פציעה בעייתית שנה שעברה שבגינה הוא לא ראה מגרש לאחר שפתח טוב את העונה.

עידן
עידן
20/05/2019 4:16:37
Reply to  Smiley

יכול להיות אבל העונה הטובה הייתה נראה לי לפני 3 שנים ועונה לאחר מכן הוא נדחק לסוף הרוטציה.
אני אוהב את השחקן הזה

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:17:34
Reply to  עידן

זה הה הפריצה לפני שנתיים. שנה שעברה התחיל טוב ואז נפצע – ודילון רייט (שעבר לממפיס) תפס לו את המקום ברוטציה

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:11:14

נורמן פאוול לא ראה פרקט מול הסיקסרס והתעורר בסדרה הזו

עידן
עידן
20/05/2019 4:12:30

לאורי סיים את המשחק 6 דקות לסיום עם 6 עבירות.נשארו עם ואן וליט

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:12:48

איזה מהלך של לופז!!

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:13:57

למה גרמי לין לא מקבל דקות במקום ואן פליט?

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:14:22

גאסול יעקוף באיבודים את הנקודות עד כה של יאניס?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:14:43

שוויון

עידן
עידן
20/05/2019 4:15:11

והנה שיוויון

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:15:35

אני פשוט אוהב את המשחק הלילה משחק מכוער קשוח, כל דבר הולך קשה וביזע שני הגנות מצויינות, אחד מהמשחקים שאני הכי אהבתי הפלייאוף

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 4:15:41

הנה השוויון

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:15:56

ג'רוג' היל מצויין. כמה ניסיון וחוכמת משחק

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:16:29

מנחם באמת שאני מצטער שגיליתי שיהיה תיקו כשהיה הפרש גדול, לא התאפקתי למראה העילגים כאן שלא צפו במשחקים כנראה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:19:01

איזה הגנות מדהימות !!!

עידן
עידן
20/05/2019 4:19:10

שקוףךףף
מלכלך על ואו וליט הוא דופק שלשה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 4:22:29

נראה לי שהמשחק הזה של טורונטו

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 4:22:39

יאניס יצמק רק ל3 או הארכה???

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:22:45

פאוול יצא ב6 עבירות גם, בלדסו חושך

עידן
עידן
20/05/2019 4:23:11

גם פאוול עבירה 6

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:23:27

מחטיא את הראשונה מהקן

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 4:24:14

השופטים לא ראו את העבירה של לופז והוציאו בטעות את פאוול ב 6 עבירות.

עידן
עידן
20/05/2019 4:24:51

איזה שחקן ברוגדון

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:25:05

איזה סל של ברוגדון הוא בריברס לייאפ שבעצם מגן בעזרת הטבעת על האפשרות לחסום, 2 הפרש איזה משחק!!

שחר
שחר
20/05/2019 4:25:50

ההגנה של טורונטו מעולה. זו הכנה לבאקס להגנה של הלוחמים בגמר

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 4:26:20

ואוו ברוגדון סל זהב

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:27:06

למה בודנלהצר לא לקח פסק זמן לשרטט תרגיל , למה הוא לא ניסה גם להשוות או וניסה שלושה הפרש 2 סתום יצא

עידן
עידן
20/05/2019 4:27:32

ואו וליט אלוהים ישמור.למזלו זריקה רעה של מידלטון

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 4:27:35

טיפשששש כזה מידלטון

קליי
קליי
20/05/2019 4:27:48

איזה זריקה שטותית של מידלטון

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:27:53

טאון קריטית של מידלטון, סייאקם על הקו החטיא את שמי הזריקות שוב כדור של מילווקי 7 שניות לסיום ויאו

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:28:13

איזו החלטה אומללה של מידלטון, לקחת את הזריקה הזו עם שלושה שחקנים עליו, למה?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:28:24

וואו כדור נוסף של מילווקי לנצח או לכפות הארכה !! סייאקם החטיא את שני הזריקות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 4:28:40

אחחח, מידלטון, למה שלשה? למה לא להשוות ולהיכנס להארכה?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
20/05/2019 4:29:30

והנה פסקאל לא עומד בלחץ.
אני אומר כדור ליאניס בשניות האחרונות לשוויון והארכה.

עידן
עידן
20/05/2019 4:28:50

סיאקם יכל לגמור את המשחק מהקו והחטיא 2
2 הפרש לטורונטו 7 שניות לסיום כדור של הבאקס

Smiley
Smiley
20/05/2019 4:28:51

וסיאקם נותן לבאקס עוד הזדמנות

רק שאלה
רק שאלה
20/05/2019 4:29:08

ברוגדון יגמור את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:29:51

שוויון מידלטון בהזמנות השנייה

פליימיקר
פליימיקר
20/05/2019 4:29:55

מידלטון עם הזריקה המפגרת הזאת
אם הם יפסידו יש מצב שהוא מחייה מחדש את הסדרה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 4:30:22

2 שניות לסיום כדור של טורנטו