הלוחמים והבלייזרים, משחק מספר 3 / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלוחמים והבלייזרים, משחק מספר 3 / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

04:00 שעון מעלה עקרבים, פורטלנד טרייל בלייזרס – גולדן סטייט ווריורס, גולדן סטייט מובילה 0-2

איך הגענו עד הלום?

גולדן סטייט

גולדן סטייט החלה את העונה כפייבוריטית המוחלטת לזכייה, בפעם השלישית ברציפות, ועברה את מרבית העונה הסדירה בהילוך שלישי, כשהיא מבלה את עיקר זמנה בהתמודדות עם סוגיות כגון שילובו של קאזינס, ניטור יחסי דוראנט-גרין, שמועות על עתידו של הקאפקייק ועל התנהגותו של ג'ורדן בל, ושאר צרות של עשירים.

תחושת הבועה, כפי שהגדיר אותה יפה סטיב קר, החלה להיסדק לאחר פציעתו של קאזינס בתחילת הפלייאוף, אבל למרות חריקות קלות בסדרה מול הקליפרס הקבוצה הגיעה למפגש הצפוי, גם אם מוקדם מהמקובל, עם הצ'ילבה המזוקנת, שנתפסה על ידי רבים כאיום משמעותי על הדומיננטיות הצהובה.

המאצ'-אפים, שיטות המשחק וגם סערות השיפוט הביאו לשוויון 2-2, ופציעתו של דוראנט במשחק החמישי נתנה לרגע את התחושה שהנה גולדן סטייט פגיעה מתמיד – בלי קאזינס, בלי דוראנט, בלי ספסל – ועם תקווה וחלום ליריבותיה.

אבל דווקא כשנראה שנמצאה הפירצה בחומה, דווקא כשאפשר היה לדמיין שהענק מהמפרץ מאבד מיציבותו, שחולשתו נחשפת קמעא, וזאת כמעט לראשונה מזה שלוש שנים, דווקא אז עברו הלוחמים מעין מטאמורפוזה, המציאו את עצמם מחדש, והפכו דווקא ל… גלגולם הקודם. מי שתהה, כמוני, איזה שפן חדש יכולים הלוחמים לשלוף מהכובע, הופתע אולי לגלות שהשפן שנשלף אינו חדש כלל וכלל אלא אותו שפן ידוע ומוכר שפשוט נימנם במחילתו מאז רעידת האדמה של ה-4 ביולי 2016.

האמת? לא הוגן.

נדמה שאם ניקח כל קבוצה מצוינת אחרת, ונוריד ממנה שני אולסטארים ו/או שחקנים עם עלות שכר של 30 מיליון דולר, נקבל, ובכן, קבוצה הרבה פחות מצוינת. ולא רק שגולדן סטייט עדיין משחקת מצוין, את זה, לכאורה, אפשר להסביר בהצטברות הכישרון הנדירה בה, אלא שהיא גם משחקת לא הרבה פחות טוב, אם בכלל, מאשר עם צמד האולסטארים החסרים. וזה, גבירותיי ורבותיי, מייאש למדי.

והתחושה הזו, אני חייב להודות, מלווה אותי מאז שלהי הסדרה בין הלוחמים ליוסטון – שבכלל לא ברור שיש פתרון לסיפור הזה, ואם יש אני לא מצליח להצביע עליו, וגם אם בכל זאת תכריחו אותי, כנראה שאטען שהדבר הכי קרוב לפתרון הוא גלגולו המודרני של אכילס, (או של לברון, אם תרצו), ולא שום דבר שיש כרגע למערב להציע, ושהסדרה הזו מתקיימת באיזה לימבו שבין הניצחון הקשה והחשוב על יוסטון לבין הפיינלז עצמם.

 

פורטלנד

בדרכה לגמר המערב יצרה פורטלנד סיפור שונה לחלוטין ואף הפוך מזה של יריבתה.

15 מתוך 16 הקבוצות המעפילות לפלייאוף מודחות בשלב זה או אחר, כך שהדחה בפלייאוף, כשלעצמה, אינה תופעה נדירה או מרפת ידיים. אבל יש הדחה ויש הדחה, וההדחה של פורטלנד בפלייאוף בשנה שעברה – מול ניו אורלינס, עם יתרון ביתיות וב-ס-ו-ו-י-פ… אוףףףף… מהדחה כזו, כך היה נראה, לא יוצאים כל כך מהר.

התבוסה הצורבת בשנה שעברה, כמו העדר שינויים משמעותיים בסגל או בעמדת המאמן במהלך הקיץ, גרמו לרבים, ואני ביניהם, לחשוב שפורטלנד אף תתקשה למצוא את מקומה בין שמונה הראשונות במערב הפרוע.

העונה התחילה לא רע לפורצי הדרך אבל התחזיות הספקניות המשיכו לככב בתגובות אצלנו, ובוודאי שהתחזקו לאחר פציעתו מסיימת העונה של נורקיץ' שאיימה לדרדר אותה במורד המיקום במערב. מעבר לתרומתו בכדורסל נטו, החיה הבוסנית מתאפיינת בדיוק בסוג הקשיחות והאופי הבלתי מתפשר שנראו ככל כך דרושים למועדון הסימפטי מאוראגון, ובהעדרה, ובכן, שוב התרבו צקצוקי הלשון… אבל בסיוע הרכש החדש – רודני הוד ואנס קנטר – הצליחה הקבוצה להילחם על מקומה, ואף סיימה במקום השלישי והמכובד מאד.

לא זאת אלא אף זאת – במערב כמו במערב, היריבה מהמקום השישי אינה קוטלת קנים, ולנוכח העדרו של נורקיץ' אף נחשבה פייבוריטית בסדרה. נכון שפציעתו של פול ג'ורג' תרמה לצמצום הפערים בין הקבוצות במהלך הסדרה, אבל גם כך למעט הצמד חמד מפורטלנד – לא, לא לילארד ומקולום כי אם בראל ומנור כתבינו המצוינים – ולמעט מוריה הבלתי נלאה, אני לא חושב שרבים הימרו על פורטלנד בתחילתה של סדרה הזו. אך פורטלנד היישירה מבטה אל הווסטברוק והוא השפיל את עיניו, בעיקר לנוכח אותה קליעה מופלאה של לילארד בסוף המשחק החמישי.

אחרי ההצלחה הזו, אף אחד לא היה מאשים את פורטלנד לו הייתה ניגפת מול דנבר המוכשרת, שהגיעה לסדרה בהרכב מלא (פורטר ואיי.טי לא נחשבו, אצלי לפחות, כחלק ממשי מהסגל השנה), ואחרי ניצחון יוקרתי ומחשל על הספרס. אך שוב, ולמרות חסרון הביתיות בכלל ובמשחק השביעי בגובה מייל בפרט, הבלייזרס הוכיחו אופי, נחישות ושהם יכולים להסתדר גם בימים בהם לילארד אינו בשיאו.

אז לכאורה, אני כבר אמור להבין שפורטלנד אינה נותנת לתחזיות או לנסיבות להשפיע עליה, אבל בכל זאת, אני חושב שהקבוצה הגיעה לתקרה שלה, מיצתה כמעט כל טיפת כשרון ויכולת שקיימת בה, ונתקלת, כאמור, ביריבה שגדולה על מידותיה. גם כאן, אף אחד לא יוכל לבוא בטענות לפורטלנד על הפסד בסדרה, ובהחלט יכול להיות מעניין לחשוב מה היה קורה אילו החיה הבוסנית הייתה משחקת, ולהאמין שבשנה הבאה פורטלנד תגיע חזקה אף יותר. או כמו שאיש אחד, עם אשך אחד, אמר פעם – "פורטלנד היא כמו ג"ס לפני סטיב קר".

כך שגם במקרה של פורטלנד, אני בתחושה שהסדרה הזו תתברר כאיזשהו לימבו, בין העונה המצוינת שלה עד כה, לבין מה שיקרה שם בקיץ ובשנים הבאות. ועדיין, את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק עד שאחת הקבוצות מנצחת ארבעה משחקים, וכרגע אנחנו, להערכתי, רק בחצי הדרך, אז נשאיר את הלימבו באיזשהו לימבו, ונחזור לסדרה ולמשחק הקרוב.

ובינתיים, בסדרה

בחינת הנתונים הסטטיסטיים של שני המשחקים ביחד מעלה מספר נקודות מעניינות (כל הנתונים להלן הם ממוצע למשחק בסדרה עד כה אלא אם נאמר אחרת):

גולדן סטייט

קרי, כידוע, קלע למעלה מ-36 נק' במשחק ב-36 דקות. בריבאונד (7) הוא שני רק לדריימונד (10), כך שההתקפה הזהובה גם מתחילה אצלו, מה שתורם לשטף המשחק של הלוחמים. כשמוסיפים לכך 7.5 אס', אפילו יותר מדריימונד (6), קל לאמוד את משקלו של סטף במשוואה הקבוצתית, או במילים אחרות – ברוכים הבאים ל-2016. והאמת, שסטף 2016 הוא שחקן נפלא ומרתק כך שאלו בהחלט חדשות משמחות לאוהדי הלוחמים ולאוהדים הניטרליים. התגעגענו. באשר ליריבים, כמו אז גם היום הם בדרך כלל אובדי עצות, וסטוטס לא השאיר הרבה מקום לספק בסוגיה.

קליי תומפסון, שכמעט בכל קבוצה אחרת בהיסטוריה היה נחשב לקלע מספר אחד של הקבוצה ולכתובת הראשונה לכל כדור, מסתפק ב-25 נק' ב-40 דקות, אמנם יותר נק' מאשר היה קולע אם דוראנט היה משחק, אבל בהחלט מספר שיכול לעלות הלילה ובהמשך הסדרה. מעניין אגב, שקלי זורק יותר מסטף (46 זריקות עד עכשיו בסדרה, מול 45), אבל זורק פחות מסטף מחוץ לקשת (17 מול 29), כך שכנראה שסטוטס, ובצדק, מדגיש את השמירה על קליי מחוץ לקשת יחסית לבתוכה. מעבר לנקודות, קליי, כמו קליי, עושה קליי, כלומר משבית את שמחתם של הגארדים המוכשרים של היריבה עם חטיפה וחצי וחסימה אחת למשחק.

דריימונד, שנותן עד עכשיו פלייאוף לפנתיאון, עושה הכל מהכל עם 14 נק', 10 ריב', 6 אס' ו-4 חסימות למשחק. אנדרה, שגם הוא פורח בפלייאוף, כהרגלו ואף יותר מכך, מסתפק בינתיים ב-4 נק' בלבד, אבל מוסיף עליהן 4 אס', חטיפה וחצי למשחק, כולל המכרעת בסוף המשחק השני, וחסימה. כמו במקרה של קליי, הוא חשוב ביותר לנטרול הצמד הקטלני שמעבר לכביש. הקלע המדויק ביותר של הקבוצה הוא, יפה ניחשתם, דווקא לוני שקולע ב-81% מהשדה (!) כ-10 נק' למשחק, ומוסיף 2 חטיפות וחסימה. גם אם ניתן להאמין שהמספרים האלו היו נראים אחרת אם נורקיץ' היה משחק, אי אפשר שלא להחמיא לבחור.

פורטלנד

צמד החמד המוכשר לא מלקק דבש בינתיים כתוצאה מנוכחותם של קליי ואנדרה ובשל הסיוע של דריימונד בהגנה הקבוצתית. גם המספרים מעידים על כך כשלילארד עם 21 נק' ומקולום עם כ-20 נק' למשחק. הארקלס והוד עם כ-15 נק' כל אחד בהחלט תורמים בצד הזה של הפרקט, אבל אחריהם המספרים מתחילים לרדת כשסת' קרי עם 10, קאנטר ולאונרד 7 כ"א, אמינו 6 וקולינס 4. כלומר בממוצע, עד עכשיו, פורטלנד קולעת 103 נק' למשחק בסדרה, 40 מתוכן של לילארד ומקולום.

רק כדי לסבר את האוזן – בארבעת ההפסדים של גולדן סטייט בפלייאוף השנה (2 קליפרס, 2 יוסטון), הקבוצה ספגה בממוצע 125.5 נק' (112, 126, 129 ו-135 נק'). כלומר, מי שהצליח לנצח את הלוחמים בדרך כלל עשה זאת באמצעות התקפה קטלנית שהצליחה להאפיל, ולו לשני משחקים, על התקפת הלוחמים.

פורטלנד, נכון לעכשיו, רחוקה כ-20 נקודות מהממוצע הזה, וקשה לי לראות אותם מנצחים בלי לקלוע 120 או לפחות 115 נקודות במשחק. אפשר אולי יהיה לקבל עוד כמה נק' מסת' קרי, ואולי גם מקולינס וליימן (ואוון טרנר?), אבל קאנטר ברמדאן כנראה לא יכול הרבה יותר מזה, וכנ"ל האחרים. לכן, להערכתי כל עוד הצמד לילארד ומקולום לא יעלה לאזור 60 הנקודות המשותפות, הסיכוי של פורטלנד לנצח נמוך ביותר ותלוי בעיקר ביום רע במיוחד של סטף. למי שפספס את השבועיים האחרונים – אין כאלה לאחרונה.

אחת הסיבות לכך שהשחקנים שאינם לילארד ומקולום לא קולעים יותר מדי קשורה גם היא לצמד הנ"ל – הם סיפקו 50% מהאס' של הקבוצה בסדרה, כשכל שאר 8 השחקנים ששיחקו סיפקו, ביחד, את ה-50% האחרים. לא יודע איפה אפשר לבדוק כמה מהאסיסטים האלו סופקו או התקבלו על ידי אחד מהצמד, אשמח אם מישהו יוסיף את זה בתגובות, אבל אני חושב שאפשר להניח שהיכולת של פורטלנד ליצר נקודות ללא מעורבות כלשהי של הצמד הזה מוגבלת ביותר, וכמובן שגם קר, קליי ואנדרה יודעים זאת ופועלים בהתאם.

נקודות מעניינות למשחק הלילה ולהמשך הסדרה

היכולת להוציא שפנים מהכובע במהלך סדרה ארוכה כל כך הינה מוגבלת. אפשר אולי להפתיע באיזה מאצ' אפ במשחק הראשון, אבל לאורך זמן כולם מכירים את כולם, והתוצאה נקבעת על פי פערי האיכות הבסיסיים, מידת הנחישות, ורמת הריכוז והביצוע. אני כן חושב שיתכן שפורטלנד תקבל יותר מלילארד ומקולום, אבל לא תמיד ולא הרבה יותר. האם שווה לפורטלנד לחשוב על איך אפשר להוציא יותר נק' משחקנים כמו קולינס וליימן, אולי אפילו לדקות ספורות או במהלכים מתוכננים מראש? האם הם לא יהוו נטל בהגנה? לא יודע, אבל איך שלא מסתכלים על זה פורטלנד חייבת יותר נק'.

סת' קרי חוטף לא פחות מ-3 פעמים למשחק עד עכשיו, נתון פנטסטי שיתכן שאפילו לבדו מצדיק דקות נוספות שלו על הפרקט, אבל קשה לי לראות איך פורטלנד תוקעת מקלות בגלגלי המשחק השוטף של הלוחמים במוד 2016, ולכן, כאמור, תצטרך לקוות ליום חלש של אחיו, להרחקה של דריימונד, לפציעה נוספת, ולשאר אירועים שסבירותם נמוכה שצריכים לקרות כדי שהלוחמים יפסידו.

אפשר בהחלט לטעון שפורטלנד היו קרובים במשחק השני, שאלמלא החטיפה של איגי וכו', ושמספר "התאמות" יכולות לאפשר להם לנצח. אני כמובן לא יכול לפסול את האפשרות הזו, אבל איכשהו יוצא שבדרך כלל גולדן סטייט יוצאת מהסיטואציות האלו כשידה על העליונה, והיריבים – קליפרס, יוסטון במשחק הראשון, החמישי והשישי, ועוד – בדרך כלל לא. גולדן סטייט ניצחה ב-17 מתוך 18 סדרות הפלייאוף האחרונות שלה, ותנצח, קרוב לוודאי, גם בסדרה ה-19 הנוכחית. אני לא יודע אם זה יגמר בסוויפ, אבל נראה לי שאם פורטלנד תצליח לנצח משחק אחד יש יותר סיכוי שזה יהיה המשחק הרביעי, ושהלילה נקבל ניצחון שלישי של גולדן סטייט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 426 תגובות

  1. תודה על הסקירה
    פורטלנד הגיעו לשני שיאים בסדרות הקודמות, ועכשיו זה קצת גדול עליהם, ועדיין קבוצה מהנה לצפיה ואין בלואאוטים.
    יש מצב שיקחו משחק בבית ל 3-1, ואז 4-1. נתנו יופי של עונה סה"כ
    גולדן גרסת 2016, תענוג לראות, אחד היתרונות שלהם זה שאף אחד לא הספיק ללמוד אותם במהלך העונה, החסימה של גרין לקרי מבלבלת הגנות שוב ושוב, ואני לא מדבר על כל החיתוכים וההחלפות בהתקפה ובהגנה

    1. מביך שסטף קרי שהוביל את גולדן למקום 1 במערב בעונה הסדירה וחייב להיות 3 במירוץ לMVP לא ברשימה ופול גורג שצלל עם OKC למקום 6 לפניו.

  2. סקירה מעולה, תודה רבה
    לא הייתי פוסל ערב פחות טוב של סטף, הוא בכל זאת רק בן אדם (אם כי, יכול להיות שזה היה המשחק הקודם..). מאידך, גולדן הוכיחה שהיא מצליחה להתגבר על כל מני קשיים השנה, כך שגם זה לא מבטיח כלום. לטובת הסדרה, כדאי שפורטלנד תיקח הערב

  3. נהדר מיקי פשוט נהדר.
    סת' היה יכול להיות שחקן הרבה יותר משמעותי בליגה אם לא היה כל כך פציע. הוא שומר הרבה יותר טוב מסטף וקלעי מצוין רול פלייר אידאלי כשהוא כשיר. בסוף גס קבוצה יותר מוכשרת ועם יתרונות ניכרים במאצ'אפ (ניכר מול הגבוהים של כל קבוצה) עם קו אחורי יותר טוב ועם שיטה ממקסמת יותר. מוריד את הכובע בפני פורטלנד ואוכל אותו בכיף אחרי שחשבתי שלא יעלו לפלייאוף שלא יעברו את אוק' ודנבר

  4. לא קשור למשחק היום
    תגיד מאנו, ראית שפאטי,מאנו, בוריס וספליטר מבלים להם על סירת נקניקייה בים? זאת סירת הבננה האמיתית!

  5. תודה על הפריוויו.
    1. כשההורים נוסעים יש מסיבה בבית וכולם רוקדים אבל אחרי כמה ימים מתחילים הגעגועים.
    2. משחק ורבע היה נהדר, מן אופוריה שכזאת
    3. במשחק 1 החליפות באו סחוטים פיזית ורגשית
    4. במשחק 2 כבר ראינו חריקות, 17 הפרש בחצי, 8 הפרש 4 דקות לסוף, וזה כשסטף עם 37 נקודות
    5. בקיעים בחומה? ניצוצות של הבנה? יש עוד דרך ארוכה עד לקצה ההר
    6. יש מצב שזה של החליפות הערב, אפילו בדו ספרתי
    7. בכל מקרה, יש דותראקים עם יתרון ביתיות בוויסקונסין, כוח עולה מעבר לים הצר…
    במי ננוחם?

    1. הוצאת לי את המחשבות מהראש. מאמין כמוך שהיום תגיע ההתפכחות ויציאה מהאווריה ודוראנט יתחיל להיות חסר ולכן מהמר על פורטלנד.
      ענק ההשוואה של מילווקי לדותראקים מעבר לים הצר.
      לגבי הדותרקים אין סיכוי שדנריז וסנו נשארים בחיים אני מהמר שדנריז תחסל אותו אבל אריה (הכוכבת האמיתית) תהיה זאת שתסגור איתה את הסיפור.
      נ.ב. אחלה פרייויו מיקי

      1. צפוי מה יהיה במשחקי הכס חליסי תנסה לחסל את גון סנואו עם הדרקון והיא תשרוף אותו ואז גון יצא ערום מהאש וכולם יבינו שהוא טרגריין.
        אני מהמר שסנואו יהיה המלך.
        אריה כנראה אכן תהרוג את חליסי

        1. חליסי תנסה לחסל את סנו, אריה תתקיף אותה, סרסיי לא מתה ותכנס לזה גם, ברון יתנפל על טירון, תולע אפור יסרס את בראן – ואיכשהו, כמו תמיד, הכדור בסוף יתגלגל מתוך ההמולה לידיים של ניר ריכליס והוא ידחוק מקרוב סל ניצחון.

      2. ראיתי גרסה מוברחת
        אריה תהרוג את דיינריז ותתחתן עם גון סנואו.
        אח"כ היא תהרוג את ג'ון סנואו.
        אח"כ היא משנה את מינה והופכת גבר.
        את שמה היא תחליף לאריה (תרגום לעברית של lion)
        ולסיום דריימונד גרין (הדונקי) יתחתן עם הדרקונית האחרונה שנשארה(כטריביוט ברור לשרק)
        FYI
        🙂

      3. תודה בנג'ו,
        .
        בנוגע לפורטלנד יתכן.
        .
        בנוגע לדני וג'ון אני חושב שיצטרכו להשאיר אותו בחיים כדי לשלוט ביום שאחריה, ומסכים שאריה מסתמנת כמי שתיפרע ממנה, אבל אחת הסצינות היפות יכולה להיות שדנריז מצווה "דראקאריס" על דרוגו כדי לחסל את ג'ון ואז קורה אחד משתיים:
        א. הוא מסרב.
        ב. הוא אכן פולט אש, אבל ג'ון, טארגאריאן שכמותו, נותר בחיים למרות הלהבות, כמו דני בשעתה.
        בשני המקרים דני מופתעת ואין לה הרבה כלים אחרים כדי להתמודד עם ג'ון, לכן לדעתי נראה קרב של ג'ון נגד תולע אפור. ג'ון מנצח. בהפרש דו-ספרתי
        😉

  6. יוצא מן הכלל, מאנו!
    .
    עוד חזון למועד, אכילס. אבל בינתיים, (לצערי) אני אתך בניחוש.

  7. סטף קרי מסיים את המשחק עם 50 נקודות לפנתיאון.
    לילארד תולה את עצמו על הטבעת עם המגבת של מקולום.
    יאניס צופה מהבית ומאבד שליטה על הסוגרים.
    דוראנט מבין שהוא צריך לחפש לעצמו קבוצה אחרת, השריף מראה למי הלוחמים שייכים.

  8. לליארד עם 50/60% מהאסיסטים של הקבוצה
    וכל משחק ה50% הנותרים מתחלקים כל משחק בשחקנים אחרים לפעמים מקולם גם 40% מהאסיסטים

  9. תודה מיקי.
    לדעתי המשחק הקודם הוציא לפורטלנד את הרטח מהמפרשים וזה יהיה של הלוחמים הלילה

    אגב לראשונה קראתי את התיאור שלך..יפה לראות את האהבה שלך לשחקן האדיר הזה

  10. תודה על הפריוויו המחכים.
    אני דוקא מאמין שפורטלנד יקחו הלילה והדרך היחידה לכך, לדעתי היא שסטף יקבל 2 עבירות לפחות ברבע הראשון ו 4 בחצי. אז האפקטיביות ההגנתית יורדת ל קרוב ל 0 וקל להכנס.
    זה מצריך שפורטלנד ישחקו על סטף בכל פוזשן אפשרי. לא לזרוק משהו מפוקפק ל 3 אלא להכנס פנימה. סטף נוטה לעשות עבירות וכשזה קורה נכנס ללחץ שמדרדר את המשחק שלו וכופה על קבוצתו להשתמש בנשקים פחות טובים.
    לצורך זה הייתי פותח בלי אמינו אלא עם עוד גארד חודר.

  11. מיקי/מאנו, אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך. אבל ברשותך, דבר ביקורת. התמונות שאתה מעלה – צריך לעשות אקספט לפני שרואים אותן ובדרך כנראה לאשרר לאתר זה או אחר לשים לנו קוקיז על המחשב או מה שזה לא יהיה. זה מעצבן ברמות. אם זה לא מסובך מידי, אולי תצרף תמונות כמו ששאר הכותבים פה עושים?

    1. תודה אברי,
      .
      בנוגע לתמונות – הסיבה לשימוש בImgur נובעת מכך שנפח האחסון של האתר מוגבל ולכן אנחנו מעדיפים שלא להעלות תמונות ישירות אלא רק דרך לינקים. Imgur ספציפית גם מאפשר לי להעלות לינקים לתמונות שאני יוצר (כמו אכילס ומקולום במעלה עקרבים ;-), אז יש בזה ערך.
      .
      בנוגע לבעיה שנתקלת בה – האמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על בעיה כזו, זה לא קרה לי מעולם, ועכשיו בדקתי גם מהסמרטפון של אמא של אשתי, אוסטרלית ממוצא הונגרי כבת 75 שמעולם לא נרשמה לImgur או גלשה בהופס… והתמונות עלו ללא בעיה או דרישת אישור. אישית אני לא מבין יותר מדי בדברים האלה, אבל אולי מותקן אצלך איזה אנטי וירוס חשדני או משהו כזה? בכל מקרה אם מישהו נוסף נתקל בבעיה כזו אשמח לשמוע.

  12. עברתי על הפריוויו שוב, הפעם לאט יותר (בזמן שאני חוזה ב-PGA די משעמם כי הוא הפך טורניר של איש אחד), ואני נהנה פעם שנייה, הרבה יותר מהפעם הראשונה. אגיד זאת פשוט – אתה אוצר לאתר!

  13. צופה בהופעת המחצית באירוויזיון – שאלה:
    מה יותר קשה לצפיה – סימונס נגד ראס בתחרות שלשות או ננה בננה?

  14. משחק שעבר פורטלנד היו לא רעים ובכל זאת לא שלטו בדקות הסיום. יש חצי שעה להחליט שהפעם הביתיות תשמור עליהם בCONTROL

  15. משחק שעבר פורטלנד היו לא רעים ובכל זאת לא שלטו בדקות הסיום. יש חצי שעה להחליט שהפעם הביתיות תשמור עליהם עד הסוף ויחזיקו את הלוחמים הפצועים למטה

    1. התגובה שלך כאן… תודה שעניתם במהירות! ראיתי שהורידו את ההימור של הפסד הווריירס בדיוק ב2 נקודות. דבר נוסף! ניחוש בלבד, דריימונד גרין הולך להיות משמעותי במיוחד הלילה

  16. ולא התכוונתי כמובן לרמה של פנטזי. את זה נשמור לרגעים כמו השלשה המנצחת שהשיגה גמר עבור פורטלנד..

    1. מנחם איזה מעצמה בנית, אני לא חושב שקיים עוד אתר לא מסחרי בעולם , שמקבלים לשני כתבים שונים אקרדטציות למשחק גמר המערב!!!

  17. לכל המהמרים !
    לכל המהמרים !
    לכל המהמרים !
    לכל המהמרים !
    המשחק מתעכב עקב ציפיות לניצחון פורטלנד , הוחלט שהפעם הדוושה של הלוחמים תהיה על הגז היישר מהפתיחה . שימו עין .

  18. אני מאמין שיהיה בלואוט , מעט מאוד קבוצות יכולות לחזור מנטלית מהפסד שהגיע בדקות הסיום ולרוב משחק אחרי זה נשברות, היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה גולדן סטייט וקליבלנד 2016.

    1. ב4 שנים האחרונות כמובן, צריך מנטליות אדירה שאני לא חושב שלשחקני פורטלנד יש לא אתפלא אם המשחק ייגמר בבלואוט עד המחצית.

  19. חייב לכתוב הערה קטנה על מה שסטטוסט מראה שהוא עושה הלילה, במשך שני משחקים הוא לא מצא תשובה לדאבל טים על דיימיאן ומקולום ובעצם שיתק את הקבוצה , הלילה בכל פעם שעושים דאבל טים לאונרד נכנס לבקבוק ומנהל התקפה 3-2 , כמובן שזה רק תחילת המשחק אבל זה נראה הרבה יוצר טוב

  20. תזמון גרוע ביותר של קר לפסק זמן – קרי יצא מחסימה כפולה לשלשה פנוייה ממסירה של גרין ואז קר לקח טיים אאוט.. לא חד.

  21. בדיוק ככה צריך להגן מול הלוחמים סטטוטס, בשיטה מצויינת עוד דבר מעניין שאפשר לראות זה הפרשי הגובה בהרכבים, פורטלנד עברו לשחק יותר ביג בול, לעומת הגמדים של הווריורס, כנראה שהוא סוף סוף קלט עדיף מאוחר מלעולם לא.
    .
    לגבי הווריורס כתבתי על זה מאות פעמים הם חלשים הרבה עותר מהווריורס שהכרנו זה הקבוצה הפגיעה ביותר בעידן של קר, הגנה בינונית אין עומק לקבוצה יש המון חסרונות, אני לא רואה איך הם מתמודדים מול מילווקי ללא דוראנט

      1. זה הרבה יותר מ4 דקות גם משחק קודם מחצית ראשונה הוא הגן ככה, אני צריך לשלוח לו הוראות אני לא צוחק, הוא סוף סוף קלט בדיוק כמו שנכתב.

    1. ברור אל תתן לקרי וקליי לגמור אותן תהמר על הקליעה של איגי וגרין מרחוק, חבל שלקח לו שני משחקים לקלוט את זה.

  22. הבלייזרס בקצב של 145 נק' למשחק.. ההגנה של הווריירס לא יכולה להמשיך לשחק בצורה הזאת (אלא אם בא להם להפסיד ב25 הפרש. ויש מצב שזה יקרה אם יימשך דומה)

  23. פורטלנד כל כך חלשה,אני חושב שיכול להיות שהלוחמים במקרה שיפגשו את מילווקי לא יהיו מוכנים לגמרי להבדל ברמות של האינטנסיביות והאגרסיביות,כמובן שהכל תלוי בכשירות של דוראנט.

  24. הבלייזרס חייבים לשים את אחד ה-SF שלהם על תומפסון. בגלל הגובה לילארד ומקולום לא יכולים לשמור עליו או להפריע לו בזיקה

  25. שני דברים לגבי לילארד

    הראשון הוא שהוא פשוט נעלם מאז הסידרה מול okc, השתן עלה לו לראש ומאז הוא נפקד.

    הדבר השני ששמתי לב כבר מהסידרה מול הפליקנס שנה שעברה,לילארד יחסית לרכז פשוט עלוב במסירה שעושים עליו דאבל,לא יודע לשחרר כדור,מתמעמע ופוגע בשטף של המשחק של פורטלנד,במקום סטוטס הייתי מנסה לתת למקולם לעשות את הפיק אנד רול ללילארד או שלתת למקולם לנהל קצת יותר וללילארד לעשות תנועה בלי הכדור.

  26. זה החורים שאני מדבר אליהם, כאשר לוני עושה חסימה לקרי ובצד יש את לוונגסטון על קו ה3 אין שום בעיה לעשות סוויץ על קרי והשחקן שמכסה את לוני נכנס לצבע לעזור בהגנה על קרי או השחקן של לווינגסטן, הקליעה של לווינגסטון מקו ה3 לא קיימת וגם זאת מ2 על הפנים העונה תן להם מאשר לקרי, זה הסוויצים הקטנים שמאמן חייב להראות לשחקנים לפני משחק. עם זאת עד עכשיו האימון של סטוטס הערב מצויין חילופים על קרי וקלי הרכב ביג בול נותן לשאר את ההזדמנות לקלוע מרחוק!!! למד איך לשחק נגדם סוף סוף אחרי עשרות תגובות ו3 שנים!!!

  27. נקודה קטנה כרגע, שיכולה להיות משמעותית בהמשך: פורטלנד ביתרון 9-6 בריב'.
    במשחק 2 הווריירס ניצחו 50-37 בריב'

  28. פורטלנד כל כך חלשים,ברגע שהשחקן הכיט טוב שלך משחק מפוחד כך נראית כל הקבוצה,שום האסל שום מלחמה נראים כאילו הם מסתפקים במה שהם עשו וזהו,תאמת אני אשמח שלילארד יקבל סוויפ,שיחזור קצת לגודל הטבעי שלו.
    …..

    ההרגשה היא שגם אם פתאום צלף יחסל את קארי קליי וגרין פורטלנד עדיין לא תצליח לנצח משחק בסידרה הזאת.

  29. בדיוק ככה צריך לשחק מול הלוחמים אתם רואים את הביא בול , לקולינס יש איזה 20 סנטימטר על גרין (עם המוטת ידיים), עכשיו בהרכב של הלוחמים קרי ו4 נגרים (שניים מהם מובילים כדור מצויינים בנוסף לקרי איגודלה ודרימונד) אבל אף אחד חוץ ממנו בלי קליעה יציבה בהרכב כזה זה לחסום את הצבע ואת קרי על ה3 תן לשאר לנסות לקבור אותך מדאון טאון וחצי מרחק

  30. רבע ראשון:
    ווריירס עם 100% מהעונשין (5 מ-5)
    כל חמישיית הווריירס עם מדד יעילות שלילי. כל ספסל הווריירס עם מדד יעילות חיובי..

  31. ברגע שקליי על המגרש בלי קרי לילארד חייב להיות על המגרש,לגרום לקליי לעבוד גם בהגנה כי במצב כזה הוא היחידי שעושה משהו בהתקפה אז לפחות לגרום לו להתעייף קצת.

    1. 100000000000000000+ אני טוען את זה כבר 3 שנים,מילא פעם עוד הג'אמפר שלו היה money,אבל היום הוא קרוב יותר להוריד צופים ביציע מאשר לשים סל.

  32. אני בין המקתרגים הגדולים ביותר של מאמנים במיוחד של סטטוטס אבל הוא עשה עבודה נפלאה לערב סוף סוף הוא הפעיל את המוח שלו נכון, ניתח את הווריורס כמו שצריך עכשיו זה כבר השחקנים.

  33. סטיב קר וצוות האימון של הווריירס הם חבורת מקובעים פחדנים שלא מצליחים לצאת מהשבלונה האידיוטית שהם התוו לעצמם מתחילת העונה הנוכחית: רבע 2 ורבע 4 נפתחים עם 4 נגרים ות'ומפסון/קרי אחד. פעם אחר פעם זה מוביל אותם לאובדן משמעותי של נק' ולא אחת במהלך העונה זה ייצר מומנטום במשחק שאותו גם החמישייה לא הצליחה לצלוח. פשוט טמטום שלא ייאמן

    1. הם ממש לא מטומטמים , אין לו שחקנים הרוטציה מאוד קצרה הספסל הזדקן וכבר לא יכול להשתלט על משחקים הוא לא יכול לשחק עם קרי וקליי 48 דקות, לצערו ההימור על קאזינס התברר ככישלון מוחלט, את מי הם יעלו בדיוק?

    1. קר ממש לא אשם במשחק של הווריורס, לווריורס חסר יצרני נקודות לעצמם והדבר היותר מפתיע ריווח וספסל, הפציעה של קאזינס ודוראנט קריטית מבחינתם הספסל הזדקן אין אף אחד שמסוגל לקבור באופן יציב את העור מרחוק עליו ולייצר לעצמו נקודות (להוציא את קוק בקליעה אבל הוא עדיין לא רלוונטי לפלייאוף, גרבקו השחרור מאוד איטי , אז די פשוט לחסום את זה).

  34. גולדן נראים מחריד בלי סטף אבל איזה קבוצה נראית סביר בלי 2 הכוכבים שלה? אפילו טרנר עם 3 חח.
    היה ברור שזה הנצחון האחרוו של פורטלנד לעונה זו.
    הלילה יהיה גם הנצחון האחרון של הראפס לעונה זו.

  35. הברירה היחידה של קר היא לה\נסות סמול בול נגד ביג בול, ולראות מי ינצח כי אין לו שחקנים לביג בול נגד הבגוהים של פורטלנד ללא קאזינס ודוראנט

  36. גרין, קרי, ת'ומפסון, בל ובוגוט
    גרין, קרי, ת'ומפסון, בל ומק'יני
    גרין, קרי, ת'ומפסון, מק'יני ולוני
    ת'ומפסון, גרין, לוני, מק'יני וג'רבקו
    4 אופציות מהירות שלא היו מובילות ל18-7 המביך הזה ב6 דק'

    1. 3 אופציות קרי וקליי (וגם גרין שפיות רלוונטי) בתוכם הם לא יכולים לשחק 48 דקות, האופציה הרביעית בדיוק כמו עכשיו הוא נשאר בלי ריווח ובלי שחקנים שיכולים לייצר לעצם לא היה משנה כלום.

  37. נו אוהדי גולדן אתם מתגעגעים לדוראנט? חחח מול הבאקס בלי בלי דוראנט יהיה משחטה פוטנציאל סוויפ.
    בלי דוראנט מתקשים 2משחקים רצח מול לילי כריות. אם דוראנט לא יחזור הבאקס פשוט ינגבו את גולדן בלי רחם.

  38. זה רק מראה עד כמה הספסל חשוב לפלייאוף מאז לייקרס של פאו וקובי כל האלופות החזיקו ביחידה שנייה משומנת , שיכלה להשתלט על המשחק ולתת מנוחה לכוכבים, אצל הווריורס השנה זה לא המצב, אין להם צ’אנס מול מילווקי וגם אם דוראנט חוזר אני עדיין חושב שמילווקי לוקחים.

  39. פורטלנד חייבת לחזור לשחק עם 2-3 גבוהים ולהכריח את הווריורס לשנות את הרכבת, ולא להיפך. לא "לנ[הגיב" לווריורס. אלא להכריח אותם להגיב לך!!!!!!!!!!

  40. Kevin kevin where are you? רק הלילי כריות האלה עוד מסוגלים לחרבן אבל החיתול יחזיק היום.
    דריימונד תכף זוחל לדוראנט.

  41. האמת אני מרחם על גרין בהגנה הוא נראה כמו ילד שמשחק מול מבוגרים חחחח, יש להם ייתרון של 20+ סנטימטר ( כולל הוינגספאן) הוא לא יכול לעשות כלום נגד לאונרד

  42. עבודת אימון פנטסטית של סטטוטס בהגנה לערב, דבר אחד לא מובן לי איך גרין חודר כל פעם ומסחר סל או עבירה הוא כמו בין סימונס אין לו יכולת קליעה תנו לו מטר

      1. הוא קולע השנה 28.5 אחוזים מ3 3 שנים אחרונות הוא על 30 אחוז מ3, אין לו קליעה, הוא קולע מ3-10 פיט ב31.6 הוא קולע מ10-16 פיט ב39% מ16 פיט עד ה3 ב28.6 אחוז ומ3 ב28.5 אחוז מתחת לסל הוא קולע ב70 אחוז תנו לו מטר מטומטמים רק שלא יחדור ממש בן סימונס

          1. בפלייאוף הוא גם גרוע לשאלתך , קולע 20 אחוז מ3,25 אחוז מ16 פיט עד ה3, 48 אחוז מ3-10 פיט ו75 אחוז מתחת לסל!!! תנו לו קליעה מרחוק הוא לא מסוגל לקבור את העור

  43. מעולם לא ראיתי את גרין כל כך אקטיבי לאורך כל כך הרבה דקות.
    משאיר את הווריירס בתמונה עם 14 נק', 5 ריב', 5 אס', חטיפה וחסימה

    1. הוא טוב התקפית הגנתית חוגגים עליו כמו שהארדן חוגג עם חשפניות, הוא לא יכול להתמודד עם סנטרים הם ארוכים מדי בשבילו חזקים מדי בשבילו

  44. ממש כיף לראות את פורטלנד ככה מאומנת בצד ההגנתי ומוכנה, ככה צריך להגן מול הלוחמים שאין את דוראנט, מפתיע שהוא קלט את זה רק עכשיו אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. גרין לא מובן איך הוא מצליח לחדור ככה פעם אחר פעם תנו לו מטר לאיש אין קליעה כמו בן סימונס.

  45. דריימונד בקצב טריפל דאבל
    תומפסון חושך
    קרי עם קצת יותר ריכוז היה מסיים עם עוד שמונה נקודות.

    פורטלנד פריירים שזב לא 25 הפרש

  46. ה דבר הכי חשוב עכשיו בפתיחת הרבע השלישי הוא לא לתת לווריורס להתקיף עם הצונמי שלהם בתחילת השלישי. חייבים להרדים אותם במשחק איטי. חייבים לעצור אותם, ואז הנצחון של פורטלנד.

  47. שאפו לצוות האימון של הבלייזרס,
    פורטלנד במחצית הראשונה משחקת היטב על החסרונות של גולדן סטייט.
    יהיה מעניין לגלות אם תהיה לזה המשכיות במאני טיים.

    1. מסכים לחלוטין עבודת הכנה פנטסטית של צוות האימון וגם ניהול משחק משובח , גיא ראית איך הוא מתמודד הלילה עם הדאבל טים (שחקן מחכה על קו העונשין ונותר מצב של 3-2) הגנתית זה בדיוק מה שנכתב בשני המשחקים האחרונים.

  48. ישנו מאמר יוצא מגדר הרגיל ב-ESPN מגזין החדש שהגיע אתמול על השלשות של סטף קרי, איך זה התחיל, ומה מייחד אותו מכל אחד אחר בעולם.

  49. באיזה שהוא שלב גולדן יבינו שדוראנט לא נמצא וזה יגמור אותם. הם כמו השועל מוודי ווד פקר שרץ באויר עד שהוא קולט ונופל.

  50. דבר אחד קטן נוסף –
    גרין השנה בפליאוף מראה לכולם עד כמה הוא שחקן נהדר. זה שהוא בדרך כלל "מפנה מקום" לקרי/דוראנט/קליי,
    לא אומר שהוא לא יודע/ידע או שכח לשחק כדורסל.
    לצד התזכורת של משחק 7 ב-2016,
    אולי הגיע הזמן סופית להחזיר למגירה את שלל נגזרות הפועל נ.ג.ר כאשר דנים בגרין.

    1. הוא באמת נותן פלייאוף מצויין , המשמעות גיא של נגר זה חוסר יכולת קליעה ולגרין בהחלט אין קליעה משום טווח.

  51. לגבי גרין הם חייבים לתת לו מטר בחדירה ולתת לו להמר על הקליעה הלא קיימת שלו, כל הנקודות שלו הלילה באו מתחת לסל או בעבירה מהחדירה, הוא קולע השנה 28.5 אחוזים מ3 3 שנים אחרונות הוא על 30 אחוז מ3, אין לו קליעה, הוא קולע מ3-10 פיט ב31.6 הוא קולע מ10-16 פיט ב39% מ16 פיט עד ה3 ב28.6 אחוז ומ3 ב28.5 אחוז מתחת לסל הוא קולע ב70 אחוז תנו לו מטר מטומטמים רק שלא יחדור ממש בן סימונס

  52. ״ סטיב קר נותן הוראה במחצית 2 , רק קליי תומפסון וקרי צולפים ל3 מכל הזדמנות. ״ עושים ביחד 45 נקודות לבד?

  53. מצחיק שלא הייתה עבירת תוקף גרין משך בגופייה, חילוף לא מכון על קרי וזה שלושה ועבירה כמה שהוא מסוכן

    1. כן מנסה לכפות את עצמו על המשחק במקום למסור לחברים, אני בטוח שהם יודעים שהם משחקים ככה הפה הרבה יותר מזיקים ממועילים, אבל הם יודעים שאם ינצחו הם יקבלו את הקרדיט

  54. גרין מצויין הפלייאוף , אני לא חושב שהוא אולסטאר הם נתקלים בהגנה חלשה מאוד בצבע (בטח עם הפציעה של נורקיץ) וגם על הפרימטר, אני רוצה לראות אותו חודר ככה על מילווקי.

  55. איכות זריקות קונה בתכלית
    קבוצה אחת עם סלים קלים וקבוצה שנייה עם כניסות עם הראש למטה מול מגן או זריקת שלשה בלחץ

  56. לא זכור לי השנה משחק רבגוני כל כך דומיננטי של שחקן אחד.
    דריימונד גרין. טריפל דאבל. 2 דק' לסיום הרבע. השלישי..
    להוסיף לזה 3 חטיפות, חסימה אחת, מדהים!!!

  57. דריימונד גרין כמו צ'ארלס בארקלי במיטבו, אבל יותר מהיר. הוא ההבדל. הצונמי בא ברבע השלישי אבל בסוף הרבע, לא בתחילתו.

    1. שום עבודה"מדהימה" של אימון. סטוטס טיפש. אהבל. פורטלנד פרחה עם מיירס וקולינס ברגבע הראשון והשני. מאז הם לא שיחקו יחד עד לפני שתח\י דקות. גם סטוטס לא מסוגל לעצור את האחד על אחד של לילארד ומקולום. סת' מבוזבז לחלוטין. עומד חופשי ומסתכל איך נ[הם מסתבכים

      1. זה באמת משגע אותי איך השחקנים כופים את עצמן ולמאמן אין מילה בהתקפה, או שאולי הוא מפחד על הכסא שלו? במקרה של ויכול עם שחקן מודבק לו תווית והוא נהפך למוקצה.

  58. מי ביקש טיטול?
    פס הייצור ,עובד חזק
    צבעוני להסתרת כתמים,אנטי ריח,
    גם בטעמים שונים
    חדש מ R&D ,בטעם בזוקה

      1. על מה אתה עצבני בדיוק מנחם?
        אתה לא יכול לעצור לי את הכניסה בכל מקרה דוק?
        מה ,אתה משטרה?

  59. לילארד עם 3/11 ובלי שום השפעה ממשית על המשחק.
    השחקן הכי מאכזב בסדרה הזו (גם אם לא ממש מפתיע. הוא לא ב-level של קרי).

  60. קר מוציא את גרין 30 שניות מסוף הרבע כדי לא לקבל עבירה, והשדרנים ״הנה גרין יוצא, נראה מה יהיה איתם בלעדיו״
    ספורט 5 איכות ללא תחרות.

  61. ברוך,
    גרין לא אולסטאר?
    ממוצעים כמו שיש לו השנה בפלייאוף, השיגו רק שחקנים שמצאו את עצמם ב-HOF.
    (ווילט, בירד, מג'יק, לברון)

    1. גרין אולסטאר כמו שרונדו בזמנו היה אולסטאר, הוא מצויין בפלייאוף אבל הוא לא אולסטאר אפילו לא קרוב מהי הסטטיסטיקה שלו בפלייאוף בדיוק?12.8 נקודות ב54.5 אחוז אפקטיבי,7.7 אסיסטים 9.4 ריבאונדים ב37.8 נקודות זה יפה שאתה מנסה להציג חתך קטן של סטטיסטיקה כדי לבסס טענה. הוא מצויין אבל ההגנה של פורטלנד חלשה מאוד יחזור לגודלו האמיתי מול מילווקי בסוף גרין הוא מנהל משחק מצויין אבל הוא לא מסוגל ליצור לעצמו נקודות מול הגנה נורמלית ולא זוועה כמו של פורטלנד (מזכיר לי מאוד את סימונס מול ברוקלין), אין לו יכולת קליעה

  62. לילארד מביך עם כל ההחטאות האלו..
    מה נסגר איתו ועם מקולום? חשבתי בתחילת הסדרה שהם יהיו יותר טובים מאיך שהם נראים.

  63. לילי כריות,בדרך לחופשה על סירת בננות,
    האמת פורטלנד עשתה יופי של עונה,
    ברוך,הטיטולים באחריות מוגבלת,
    מי שמרטיב יותר מחצי ליטר,דמו בראשו

  64. יואל, אני מבקש ממך שתפסיק, אוקיי? אני לא רוצה לבטל לך את הכניסה לאתר. אנשים פה מרוכזים במשחק ואין סבלנות לשטויןת שלך

  65. לילארד פשוט נוראי סטוטס צריך לספסל אותו כמה דקות שיירגע ויבין שזה לא קרב אישי שלו. אבל על מי אני עובד, אין סיכוי שסטוטס יספסל אותו.

  66. ראיתם עכשיו בשידור מה עושה דאבל טים? אבל פארוקי ואמינו יקלעו שלשות חח זה מסוכן להשאיר לבד. דאבל טים שחיסל את דמיאן בגלים

  67. גרין הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה הזו אחרי קארי .
    אני יודע שקשה לך לחשוב מעבר לשחקני התקפה וסופרסטארים למיניהם.
    כל שאר השחקנים הם סתם אהבלים ונגרים בשבילך.

    1. חחח. גרין בחי הביג 3 זה תואם גרשון יבסולה משופר. דים את יבסולה בגולדן גם הוא יראה לך שחקן. בטח גרין יותר חשוב מדוראנט וקליי חחחח. הוא המנוע והלב🤣🤣🤣

    2. גרין לא מתקרב להכי חשוב בקבוצה בכלל, ההגנה של פורטלנד זוועה, בטח ללא נורקיץ (רק לראות את הדפנסיב רייטינג שלהם לפני שהגיע אחרי לפני הפציעה ואחריה) יש את קרי דוראנט קליי ואז רק הוא, ההגנה של פורטלנד לא קיימת לא הגנת מבע לא הגנת פרימטר רק לראות איך קרי חוגג עליהם לעומת הסדרה הקודמת מול מילווקי הבלוף של גרין יתגלה

      1. גרין סה הכל בלי שמירה עליו הוא נהנה מהחיים לצד הספלאש. מזל שהוא יודע מידי פעם מה לעשות עם הכדור לבד וזה אולסטאר חח.

        הוא אכן נראה טוב בפלייאוף הנוכחי אבל אולסטאר? Lol.גם לא דרג מתחת לאולסטאר. שחקן חמישייה סביר בליגה שיש מלא כמוהו. שימו אותם לצד הביג 3 ותראו אולסטארים.😂

        השחקנן הכי חשוב זה דוראנט וקרי אחכ קליי ואז גרין. מס 4

        1. למה אתה מזלזל בבגין.
          היה צליל זלזול…
          בשבילי גרין זה אולסטאר וזה לא רק הטריפל… בלעדיו לסטייקים לא הייתה אליפוווו אחת…
          הייתי מתערב אתך אבל אתה קשה עם כל התנאים 🙂

    1. לא מוזר בכלל.
      שניהם כל הסדרה לא פקטור, מה שלא מונע מסטוטס להעלות אותם בחמישיה (הפעם העלה את לנארד, בטח כי קאנטר כבר גמור מהצום).
      איך אמינו עולה פעם אחר פעם בחמישיה- לסטוטס הפתרונות.

  68. מה הסיכוי שקאנזיס חותם על אותו חוזה בגלל הפציעה ודוראנט נשאר עם האפשרות שחקן כי הפציעה יותר רצינית ולא רוצה להסתכן , סת קארי חותם בחוזה מינימום סתם לכיף

  69. הכדורסל הטוב ביותר של פורטלנד ברבע הראשון והשני היה בביג בול. עם שני גבוהים – ליאונרד וקולינס. מאז הם לא שיחקו ביחד. סטוטס פשוט לא מבין ולא מרגיש את המשחק

  70. ראינו בחצי הראשון שאם פוןרטלנד משחקת עם 2 גבוהים (ואפילו שלושה כשגם קנטר שיחק) הם ממש שולטים במשחק.ץ חשבתי שסטוטס תיכנן את זה. עכשיו, כשהוא לא עשה זאת אפילו פעם אחת בחצי השני, ברור לי שזה היה פשוט צ'אנס. הוא אפילו לא ידע שהוא משחק עם 2, אוט 3 גבוהים.

    1. הפציעה של העוגייה חמורה ממה שמספרים לנו.
      לדעתי הוא לא חוזר לפלייאוף (וזה גם מה שהבנתי ברגע של הפציעה).

      1. אבל ההגנה והקשיחות שלהם יורדת בחצי .
        אני מתקשה לעכל את חוסר ההבנה של מגיבים בדברים הפשוטים של המשחק.
        גרין הוא המגן ועושה המשחק הטוב ביותר שלהם ,תוציא אותו מהקבוצה והם הופכים ללילי כריות עם טיפה יותר כישרון קליעה.

        1. גרין לא המגן הטוב ביותר זה קליי. הוא לא מנהל משחק הטוב ביותר זה קרי ודוראנט. גרין פשוט לבד תמיד בגלל הדאבל טים על קרי אז הוא מרים להלייאופ או מוציא לשלשה לא הופך אותן למנהל משחק טוב אלא למוכן לדאבל טים על קרי ומול פורטלנד שהגנתם מביכה זה בכלל נראה טוב.
          בקרוב אכילס ינגב אותו יפה

          1. דוראנט מנהל משחק טוב יותר מגרין?????
            טוב,זה כבר השיא.
            קליי מגן אישי מצויין
            גרין מגן אישי ,מגן בחילופים,מגן על הטבעת,מגן בחיפוי…..
            אבל שיהיה אתה החכם היודע הכל 😂😂😂

    1. גרין שחקן בינוני מאוד שיש לו פלייאוף טוב תודות לפורטלנד ולהגנה הלא קיימת שלהם (תסתכלו בסדרה של פילי מול ברוקלין ותביאו בבן סימונס אחד לאחד גרין בסדרה הזאת) הוא מנהל משחק מצויין אבל מבחינה יכולת אישית אין לו כלום פרט לחדירה כל מה שצריך זה לתת לו מטר, מול מילווקי הבלוף יתגלה הם מגנים על הצבע הקנאות ומשאירים שחקנים ללא יכולת קליעה (גרין, לווינגסטון , לוני…) על קו ה3 להפציץ חופשי.

      1. מי השומר הטוב ביותר של הקבוצה?
        אתה מסתכל רק על צד אחד של המטבע ולא שם לב לדברים האחרים שגרין עושה על המגרש.
        בתור אחד שמחשיב עצמו כאוהד הליגה שנים רבות אתה מראה בקיאות דלה ביותר במשחק כדורסל

        1. הדומר הכי טוב בגולדן סה קליי ואחכ גרין. הוא מס 4 מתוך 5 שהיתר זה גי ליג.
          גיסנו הוא שחקן משלים חביב לא מעבר לזה. סטייל ברוק לופז בבאקס או טאקר ביוסטון.
          תן לדונקי להוביל קבוצה הם יורדים 2 ליגות

          1. מי דיבר על להוביל קבוצה?
            גרין מתאים לקבוצות מסויימות ,נגיד קבוצה כמו פורטלנד שהוא הופך למנוע ולמכתיב הקצב שלה ומצד שני הופך אותם לקבוצה קשוחה ללא טיטול .
            מעולם לא אמרתי שהוא שחקן שיכול להוביל קבוצה בתור מספר אחד והוא גם לא יהיה אחד כזה.

        2. מה זה שומר, שישמור על יאניס אני רוצה לראות ההתקפה של פורטלנד מאוד מאוד בסיסית אדיסו, הכל מה שצריך זה דאבל טים על הכוכבים ולסגור את הצבע (לילארד ומקולם הולכים ראד בקיר ומשחקים לידיים של קר), לגבי ההגנה היא לעולם לא הייתה חשובה כמו התקפה , התקפה זה מה שלוקח משחקים לוקח אליפויות… רק צריך לראות את ההבדל במשכורות בין שחקן התקפה לשחקן הגנה עילאי. גרין הוא שחקן בינוני , נגר הוא נראה נפלא הלילה בגלל ההגנה הלא קיימת של פורטלנד מול קבוצות אמיתיות אין לו מה למכור (תואם סימונס פחות אתלטי, הגנה קבוצתית טובה יותר הגנה אישית חלשה יותר), תסתכל מה סימונס עשה מול ברוקלין ומה קרה שהוא פגש הגנה אמיתית , אותו דבר בדיוק בכל הקשר לגרין אחרי הסדרה מול מילווקי אני ארצה מכתב סליחה

          1. זה לא רק מטר וחצי מאחורי קו ה3 אין לו קליעה בכלל לא מיד ריינג נאדה רק מתחת לסל, ממש בן סימונס תציץ שוב בסדרה של סימונס מול ברוקלין תראה סידרה זהה לחלוטין לזאת ברמות הגבוהות לגרין אין מה לתרום מול מילווקי הבלוף יתגלה

  71. תנו לקרי כל יום לילי כריות איך הוא אוהב לשחק נגדם חח. דריי אפילו גורם לכמה פה חהאמין שהוא אולסטאר😎

  72. אני רוצה לראות שוב מישהו מברבר את עצמו לדעת בנושא דונקי . הוא טופ 20 בקלות . אנרגיות , הגנה, ריבאונדים מסירות , חטיפות , ראיית משחק ברמה גבוהה מאוד וגם קליעת מיד ריינג' לא רעה כלל . פשוט אול-אראונדר מדהים . שמעון – אני מדבר קודם כל עליך . לך ללמוד כדורסל .

    1. איזה טופ 20 אפילו לא קרוב זוהי ההגנה החלשה של פורטלנד גם בן סימונס היה חוגג עליהם, אין לו כלום פרט לחדירה ביכולת יצירת נקודות לעצמו הוא מוסר מצויין (ממש תואם בן סימונס), מול מילווקי הבלוף יתגלה

        1. כן סימונס פחות אתלטי הגנה קבוצתית טובה יותר הגנה אישית פחות טובה, מתלהבים ממשחק מול ההגנה המחוררת של פורטלנד, מול מילווקי הבלוף יתגלה בדיוק כמו סימונס מול טורנטו.

    2. איזה קליעת מייד ריינג יש לו בדיוק יש לו יכולת מסירה וחדירה יכולת הקליע. שלו לא קיימת מול הגנות נורמליות ולא פורטלנד, ברוקלין וכאלה הבלוף יתגלה מהר מאוד הוא לא קרוב לטופ 20 בכלל.

    3. חחחח דונקי טופ 20 שפכת אותי הייט. דונקי לא יכול להוביל קבוצה בישראל אפילו. משלים טוב לביג 3 אגדי שנראה טוב בגלל הריווח שלהם. נגר פלוס. אז לוני טופ 30.

    1. גמיש לא אכזבה זה היה צפוי, זה הסיבה שרציתי את דנבר רשמתי שייגמר סוויפ במקרה של פורטלנד יש להם מאצאף מהגיהנום מול הלוחמים וההגנה שלהם לא קיימת, שני הסדרות היו צפויות להיגמר בסוויפ/ גנטלמני. מפתיע אותי כאילו אנשים לא קוראים תגובות או שלא מבינים משחק.

  73. ההבדל בין 2 הקבוצות זה גרין. שחקן שבצד האחד של המגרש מצליח להעלים כל סיכוי אמתי ללחץ על קרי באמצעות ניהול משחק יוצא מן הכלל,
    ובצד השני מנהל המשחק (הפעם הגנתי), כאשר הוא הלב של הלחץ שמוציא את הגארדים של פורטלנד מהמשחק/מהסדרה.
    .
    פלייאוף נהדר,
    סדרה נהדרת,
    משחק נהדר,
    לשחקן ענק.

    1. בדיוק. זה הבדל שהוא כמו תהום בין שתי הקבוצות.
      הוא כל כך סטייק עסיסי וכולם מתברכים בו. אני עם העגל שצריך לפרק כבר את הסטייק.

  74. משחק בינוני של הלוחמים. הסיבה:
    קרי אמנם עם 36 אבל לא באחוזים שלו
    תומפסון באחוזים נמוכים מאוד
    ההגנה הערב לא היתה בשיאה
    ג"ס ניצחו. הסיבה:
    דריימונד גרין
    קרי פתח ברז בדיוק כשהיה צריך
    פורטלנד גרועים
    שמחת החיים המתפרצת של דמיאן ג'ונס

  75. שנים אנחנו מנסים להסביר לברוך את החשיבות של גרין לגולדן סטייט
    הוא יותר טוב מכל ה בלייק גריפינים והלמרקוס אולדריגים של העולם.
    הוא המנוע ואיתו אני יוצא למלחמה

    1. גרין לעולם לא יכל להוביל קבוצה לפלייאוף סימונס פחות אתלטי הוא, יש לו מזל שהוא נמצא ליד שלושת הקלעים הגדולים בהיסטוריה של המשחק שהגנה לא מתמקדת בו , אין לו שום יכולת קליעה בסיסית, מול קבוצות הגנה אמיתיות ולא פורטלנד ברוקלין … הבלוף יתגלה תכתבו לי אחרי הסדרה מול מילווקי שימעכו אותו. הוא אחד האוברייטדים הגדולים בליגה אם לא הגדול מכולם (הוא סימונס בתחרות)

      1. דלא נדבר שגרין מעולם לא חווה שמירה אפילו חח כל הנק שלו זה מול אוויר בגלל הביג 3. יש פה ע
        אנשים הזויים שחושבים דונקי יכול להוביל קבוצה ואותם אנשים חושבים שקליי טוב מהארדן

      2. כדורסל זה משחק קבוצתי. לברון, לטעמי השחקן הטוב ביותר (ובהפרש גדול) של הדור האחרון לא יכל להוביל לבדו קבוצה לאליפות.
        השנה, אפילו לפלייאוף הוא לא הגיע.
        .
        גרין לבדו לא "יוביל" קבוצה לאן שהוא. מה שהוא כן יעשה, זה לאפשר לשחקנים סביבו להיות טובים יותר,
        ולגרום להגנה של הקבוצה להיות טובה בהרבה.
        אין הרבה שחקנים שמסוגלים לנהל משחק באותה יעילות כמו גרין,
        אין הרבה שחקנים שמסוגלים לעשות את מה שהוא עושה בהגנה.
        .
        אם מחפשים השוואה לשחקן מסוגו, כזה שיכולת הקליעה שלו הייתה במשך רוב הקריירה "לא משהו", אבל עדיין שיחק כדורסל ברמה הגבוהה ביותר,
        זה ג'ייסון קיד.
        לא אותה עמדה. לא אותו כדורסל. כן אתן כמויות בלתי נגמרות של IQ כדורסלני.

        1. קיד לקח קבוצה לגמר את גרין הייתה שם בנטס והיא הייתה הופכת להיראות כמו הגטס גיא אבל השוואת גם את לונזו בול לקיד אז אין יותר מדי מה להגיב.

          1. ברוך, אתה משעשע.
            לא נשאר לך מה לומר על כדורסל –
            כי מה לעשות, מאז 15' גרין חבר קבוע בחמישיית ההגנה של העונה (פעם אחת חמישייה שנייה), זוכה "שחקן ההגנה של העונה", ופעם אחת ALL NBA (חמישייה שנייה).
            אז מה נותר לומר?
            להפוך את זה ל"אישי".
            כן, כולם קלולסים חוץ ממך…
            (הרי לחמישיית ה-NBA השנייה, לא אני בחרתי בו)
            .
            לגבי לונזו בול –
            לא כתבתי שהוא טוב כמו קיד, או שיהיה טוב כמו קיד. השוותי סגנון, וגרף התקדמות.
            דרך אגב, אני עדיין חושב שהוא יהיה שחקן.

          2. מי בחר בו לחמישיית? התקשורת זו שפמפמה ל4 אולסטארים זאת שבחרה את הארדן לחמישייה שלישית ב2016 , הוא משחק בעמדה החלשה בליגה , הוא ב2016 באמת היה מגן נפלא קבוצתית (הוא לקח את כל הקרדיט מנגני הפרימטר השקטים איגודלה קליי)אבל הליגה השתנה הפוורדים של היום שונים לגמרי מאלו של 2016. העונה הוא מגן בינוני במקרה הטוב כמו כל ההגנה של הלוחמים (ההתקפה של פורטלנד דבילית בגלל זה הוא נראה ככה), בכדורסל אי אפשר להתליח בלי אתלטיות ובלי קליעה , מה ההבדל בינו לבין סימונס תסביר לי בדיוק?

          3. והתגובה לעולם לא נועדה להפוך לאישית עם לקחת את זה אישית סליחה מני, אני באמת אשמח שתסביר לי מה ההבדל בינו לבין סימונס (שניהם מנהלים משחק מצויין לשניהם יכולת מסירה פנטסטית, סימונס ארוך ואתלטי יותר ומסיים טוב יותר ליד הטבעת מגן אישי טוב יותר ומגן קבוצתי טוב פחות ).

          4. סבבה.
            .
            ההבדל בינו לבין סימונס זה מה שיש לגרין בראש.
            הגנה זו לא רק אתלטיות ומחויבות. זה גם המון הבנה של משחק הכדורסל.
            .
            http://www.espn.com/nba/story/_/id/19140550/zach-lowe-picks-nba-mvp-defensive-player-year-rookie-year-more-awards
            .
            תקרא מה שיש לזק לואו לכתוב על ההגנה של גרין. כל המספרים והנימוקים מוסברים היטב.

          5. אי אפשר לטעון על לואו שהוא מושפע תקשורתית. רק תראה במי הוא בחר כ-MVP, ומי אצלו במקום השני.

          6. ב2017 הוא באמת היה מגן קבוצתי אדיר וגם היה מגן אישי טוב אבל הפוורדים השתפרו פלאים והם חיה אחרת השנה, הוא מכסה טוב מסימונס בהגנה קבוצתית, הוא מגן אישי בינוני מאוד הוא לא מסוגל להתמודד עם שחקנים אתלטים או עם גארדים זריזים ב1 על 1 לא סתם ההגנה שלהם הפכה לבינונית השנה (הרבה קשור לירידה במגני הפרימטר), אני שואל אותך שאפה אם גרין חמישייה שניה איך סימונס היה בגודלו סטייט? היו מכריזים עליו כטופ 5 בליגה, גם סימונס וגם הוא מוגבלים מאוד התקפית

          7. אני חושב שסימונס הוא עדיין פוטנציאל גדול. אבל זה דיון אחר.
            בגולדן סטייט, הוא היה נעלם. הוא היה עושה "האריסון". לגרין יש אופי שמאפשר לו להיות דומיננטי גם ללא כמות בלתי נגמרת של נגיעות בכדור (אנחנו רואים מה קרה לסימונס כאשר הוא הפסיק לגעת בכדור). הוא מנצל את מה שנותנים לו –
            זה נכון שבהתקפה הוא ניזון מהגרביטציה של קרי וקליי. אבל הוא גם זה שמאפשר להם חופש דרך יכולתו לפרק הגנות לוחצות.
            בהגנה, הוא אולי לא השומר האישי הגדול בעולם, וזה נכון שבעונה הרגילה הגנתו צנחה,
            אבל בפלייאוף הוא שוב מראה עד כמה הוא ענק.
            יש לו בהגנה יכולות לסימונס אין –
            כוח, ומיקום. אולי סיומנס יילמד בעתיד לשמור כמו גרין,
            אבל עד אז, גרין הוא מהמגנים הטובים ב-NBA (את זה מספרים 4 אול דפנסיב רצופים),
            וסימונס הוא פוטנציאל.

      3. אין שחקן בעולם שמוביל לבד קבוצה לפלייאוף . בעצם היה אחד כזה – MJ . דונקי שחקן ברמות הגבוהות ביותר אם משקללים את התרומה שלו בכל הפרמטרים .

        1. בוקר טוב ד״ר כולם מהללים את גרין ועדיין לא הסבירו לי מה ההבדל בינו לבין סימונס,שניהם מנהלי משחק מצויינים לשניהם יכולת מסירה מצויינת לשניהם אין יכולת קליעה מחוץ לצבע (ששם סימונס מסיים טוב ממנו) סימונס אתלטי ממנו ובעל הגנה אישית טובה ממנו גרין טוב יותר בהגנה קבוצתית.

          1. ידידי תקרא בבקשה מה כותבים עליו עכשיו בכל מקום בעולם. לא רק אצלנו בהופס.
            מהללים אותו וטיענים גם שאולי הוא שחקן ההגנה הטוב אי פעם. אני לא מתפלא בכלל!
            סימונס יותר טוב מגרין מחוץ לצבע? לעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!
            תבדוק טוב כמה שלשות היו לגרין וכמה לסימונס העונה.
            אני יעזור לך קצת: סימונס לא קלע שון (נון סופית) שלשה. להשוות ביניהם זה מצחיק עד דמעות מבחינתי.
            בלי דריימונד דונקי קונקי לסטייקים לא היתה אליפות אחת!

    2. חחחח אם דונקי השחקן המוביל שלך בקבוצה אתה יורד 2 ליגות. אתה אמיתי? למרקוס הוביל את פורטלנד וספרס לפלייאוף כמס 1. דונקי מס 1 לא יכול להוהיל לפלייאוף קבוצה בישראל אתה אמיתי? דונקי מס 4 כמו בן סימונס.
      להשוות אותו לבלייק או ללמרקוס סה כמו להשוות את סימונס למיטשל. מיטשל מוביל לבד את יוטה לפלייאוף במערב.
      בן סיומנס לא יכול להוביל קבוצה לפלייאוף בישראל בדיוק כמו דונקי

        1. אף אחד לא דיבר שגרין יכול להיות מספר אחד בקבוצה,מתי תבינו ?
          בכדורסל משחקים 5 על 5
          תוציא את גרין מהקבוצה הזו והם יורדים משמעותית ברייטינג ההגנתי,אתה מבין שהגנה זה חלק חשוב במשחק כדורסל?
          אתה משווה אותו לבן סימונס אבל בן סימונס אפילו לא זרק ל3 מאז שהגיע לליגה,וההגנה שלו לא באזור החיוג של גרין.

      1. אמרתי את זה כבר לפני 3-4 שנים.תן לי את אולדרידג לאב גריפין במקום דריימונד ואני מסרב.שחקנים כמו גרין רודמן(גרין טוב ממנו משמעותית) מביאים אליפויות
        הוא עושה הכל על המגרש הגנה ריבאונדים הפליימייקר האמיתי של גולדן סטייט בהתקפה חוכמת משחק טירוף וגם הקליעה שלו לא כזאת גרועה כמו שאתם אומרים.היא סבירה מינוס ויש תקופות שהיא סבירה פלוס.
        אין אליפות בלעדיו ב 15 ואין את ה 73-9 ב 16.

  76. גם לדעתי השחקן המצטיין במשחק הערב הוא דריימונד גרין.
    גם מול הקליפרס והרוקטס הוא נתן סדרות מצוינות.
    אולסטאר ללא ספק (לא בפנקס של ברוך ושמעון. אצלם אולסטאר זה רק קלעי שלשות ויאניס).

        1. חחחח טופ 10. איזה מקום בן סימונס נבחר?
          Espn חח ערוץ הבית של התאגיד. כנראה זה היה תמורת חתימתו בתאגיד

      1. הוא אולסטאר כמו רונדו וקורבר, שחקן בינוני שנהנה מהסיטואציה, אולסטאר בליגה חייב להיות כוכב התקפית כי התקפה זה מה שמביא ניצחונות ומה שלוקח לפלייאוף, גרין שחקן משלים הוא מנהל משחק מצויין וחודר טוב זהו אין לו יכולת קליעה אין לו יכולת אתלטית אין לו יכולת לעבור שחקן ב1 על 1 כמו סימונס רק שלידו נמצאים קרי קליי ודוראנט (לא בסדרה הזאת) ומולו משחקים ההגנה הלא קיימת של פורטלנד אז הוא חוגג,מול הגנה אמיתית הבלוף שלו יתגלה.

          1. מה אתה מזלזל קורבר היה אולסטאר הלו.
            רק מראה על העליבות של זה. אז דונקי שחקן טוב יותר אבל מס 4 בקבוצה כמו שקורבר היה בקבוצתו.
            גם קייל לאורי ובן סימונס אולסטארים אז דונקי סופרסטאר

  77. עזוב שמעון הם לא יקלטו עד הסדרה מול מילווקי ששם הבלוף של גרין יתגלה!!! הם חושבים ששחקן בלי אתלטיות ובלי קליעה טופ 20 בליגה אז המצב אבוד!!!
    גרין לא מתקרב להיות אולסטאר הוא נהנה מזה שיש שמירה (עד כמה שאפשר לקרוא להגנה של פורטלנד שמירה) על קרי קליי והוא חודר, מול קבוצות הגנה רציניות כמו מילווקי הבלוף יתגלה בן סימונס פחות אתלטי.

    1. לברוך ושמעון…
      קצת אינפורמציה לפני שמקשקשים:
      דריימונד גרין – עונת הסניור שלו בקבוצה היה הקפטן של מישיגן והוביל את הקבוצה לאליפות העונה הסדירה בביג טן ולאליפות טורניר הביג טן. גרין נבחר במהלך העונה ארבע פעמים לשחקן הביג טן של השבוע; אף שחקן מישיגן אחר במהלך ההיסטוריה לא זכה בפרס יותר משלוש פעמים בעונה. בסיומה של העונה נבחר לשחקן העונה בביג טן על ידי מאמנים ואנשי תקשורת, ולחמישייה הראשונה של הביג טן. ב-10 במרץ 2012 עקף את ג'וני גרין בדרך למקום השני ברשימת קוטפי הריבאונדים המובילים של אוניברסיטת המדינה של מישיגן בכל הזמנים.
      קצת פלייאוף (money time) בשבילכם:
      2015 גולדן סטייט 21 21 37.3 0.417 0.264 0.736 10.1 ריב' 5.2 אס' 1.8 חט' 1.2 חס' 13.7 נק
      2016 גולדן סטייט 23 23 38.2 0.431 0.365 0.738 9.9 ריב' 6.0 אס' 1.6 חט' 1.8 חס' 15.4 נק
      2017 גולדן סטייט 17 17 34.9 0.447 0.410 0.687 9.1 ריב' 6.5 אס' 1.8 חט' 1.6 חס' 13.1 נק'
      2018 גולדן סטייט 21 21 39.0 0.432 0.266 0.796 10.6 ריב' 8.1 אס' 2.0 חט' 1.5 חס' 10.8 נק'

      תשאלו את עצמכם שתי שאלות מרכזיות:
      1. איזה עוד שחקן יכול להציג סטטיסטיקה כל כך מגוונת ויעילה?
      2. מה אתם עשיתם ב4 שנים הנ"ל?
      יאללה, שבוע טוב

      1. אה, ועוד דבר..
        גרין מוביל את הווריירס (היסטורית) בטריפל דאבל בפלייאוף (7 פעמים). אם מחברים את כל היתר (דוראנט, קרי ועוד) שהשיגו טריפל דאבל עבור הווריירס בפלייאוף (היסטורית) מגיעים ל6.. כולם יחד.
        וכשגרין משיג טריפל דאבל, 95% שהווריירס ינצחו.. (18-1)

      2. אני לעולם לא היית שחקן כדורסל אין לי את היכולת הפיזית והכישרון לזה ואני בן 80 עם מקל הליכה אבל רק ב6 שנים האחרונות קניתי נכסים שהשווי הכולל שלהם טיפה יותר מ20 מליון דולר אז אין לי בדיוק במה להתבייש. גרין הוא שחקן בינוני במקרה הטוב שמשחק עם שלושת הצלפים הגדולים בהיסטוריה ונהנה מקרדיט מיותר לא אולסטאר לא טופ 30 לא מתקרב בכלל , הוא שחקן מוגבל מאוד התקפית

        1. קודם תהיה בריא. שמח מאד שאתה מצליח בביזנס.
          לגבי הזלזול בגרין, תהיה קצת יותר אובייקטיבי. מציע לך לראות שוב את המשחק בשידור חוזר. איך פורטלנד הובילו ב 18 ומי שהביא את הרוח זה גרין עם מתפרצות שקיצצו את פורטלנד דק והגנה שרק הוא יודע לתת.
          ולשימון, מסכים אתך שמול יאניס ושות הסטייקים ידממו. אבל גרין יתן לדעתי את הנשמה ויוכיח לך שהוא אולסטאר למרות שלדעתי הסטייקים יפסידו בסוף ב 7 משחקים כי אין להם מה שיעצור את יאניס ב 7 משחקים.

          1. מה הקשר בין משחק טוב פה ושם לאולסטאר אבל? גרין הוא מס 4 של הלוחמים. הוא משלים. הוא לא חווה שמירה מאז 2015.
            משלים טוב אבל משלים. נותן האסל שומר טוב כן.
            בין זה למנוע ללב לדבק ולעוד שטויות הפער עצום.
            הלב והמוח והמנוע והדבק זה קרי ודוראנט קודם כל. אחכ קליי זה הריאות מאפשר להם לנשום בהתקפה. דונקי הוא הזין במקרה הטוב.
            דונקי בקבוצה אחרת נהיה נגר. הוא רכב כל השנים על הגב של הספלאש ואז דוראנט.
            ברור שהוא חייב לעשות משהו כמו הגנה והאסל אחרת איזה שימוש יהיה לו לצד הביג 3?
            ההבדל בין משלים טוב האסל וכאלו לבין אולסטאר הוא עצום.
            אבל היי אם קורבר היה אולסטאר וסימונס אז דונקי הוא סופרסטאר בודאות.
            דונקי הוא מס 4 הכי חשוב בלוחמים זהו זה מה שהוא. לא הלב ולא בטיח. בלעדיו הם לוקחעם אליפות בקלות. בלי אחד מהביג 3 הם נרמסים.

  78. ברוך.. תגובה 106 שלך.. עדיף להיות פחות אימפולסיבי אולי?
    "האמת אני מרחם על גרין בהגנה הוא נראה כמו ילד שמשחק מול מבוגרים חחחח, יש להם ייתרון של 20+ סנטימטר ( כולל הוינגספאן) הוא לא יכול לעשות כלום נגד לאונרד"

    1. נו הוא צדק המאמן אכן לא שיחק הם ההרכב הזה יותר ראה מה מנחם כתב אני הייתי בשירותים בזמן הזה חזרתי ראיתי 80 79

    2. כמה סלים קלי עליו הלילה, בטח לאונרד הבעיה זה שדניאל ומקולום מטומטמים ומנסים ללכת על דאבל טים לבד ממש ווסטברוקים ואז גרין מנטרל אותם. נדבר אחרי הסדרה מול מילווקי.

  79. אני מת על הספלאש בראדרס ודוראנט אבל חוץ מבנושאי הטכניות שהרסה אליפות ב 16 דריימונד הוא השחקן שאני הכי סומך עליו בקבוצה.גם במשחק 7 נגד קליבלנד בזמנו הוא היחיד שתפקד

  80. אני אוהב את ברוך ושמעון ואני חולה על השטויות בפורום רק משגע אותי הקטע שהם לא מבינים את גדולתו של דונקי

  81. להשוות את גרין האיכפתי לסימונס הפלגמטי ?
    שלא לדבר על אחד שחושב שהוא כוכב מהשניה הראשונה והשני שנבחר במקום ה35 ומאז רק מנסה להוכיח ששוה הרבה יותר.
    שחקן ענק עם לב עצום ווינר בנשמה.
    (ולא נכנסתי בכלל ליכולת נטו, גם שם הוא ענק עליו בכמה דרגות)

    1. מה בדיוק הוא ענק אליו ביכולת, כמה שאני לא סובל את בין סימונס אני לוקח אותו לפני גרין בגלל שהוא טיפה יותר אתלטי בן סימונס עם 16.6 נקודות 7.7 אסיסטים ו8.8 ריבאונדים הוא MVP עם גרין אולסטאר .

      1. אתה בן שמונים ואני הצעיר צריך לספר לך שכדורסל זה הרבה מעבר למספרים (וגם בהם הוא לא יוצא רע, ראה את התגובה של זיו למעלה)

        1. זה מספרים שהתנפחו לדונקי שמוקף קלעים היסטורים ומעולם לא נשמר בחייו. אם היו שומרים עליו בן סימונס היה נראה עילוי לידו בהתקפה.

  82. רק להזכיר שדניס רודמן נבחר לאחד מ50 הגדולים ביותר ורודמן על-פי הסטנדרטים של שמעון וברוך הוא נגר סופר על ואף גרוע התקפית מבן סימונס.

    מה שאני יודע זה שבסטנדרטים שלי הוא אחד המגנים והריבאונדרים הגדולים ביותר והיה חלק סופר דופר חשוב בדטרויט ובשיקאגו ובלעדיו יש מצב שקארל מלון וסטוקטון היו עם אליפות (ומייקל ופיפן עם הפסד בגמר) וג'ו דומארס ותומאס היו ללא .
    .
    מי שחושב שרק כישרון קליעה זה ההבטחה לטבעות לא באמת מבין ספורט בכללי וכדורסל בפרט.

    וגרין לדעתי טוב מרודמן בלפחות 2 פרמטרים התקפיים ,ניהול משחק וקליעה ובנוסף כמובן ההגנה לא פחות טובה.

    1. רודמן היה ונשאר השחקן היחיד בחיים שלי שבארנק היה לי קלף דחקן שלו. הערצתי אותו כילד, בדטרויט, שיקגו, סאן אנטוניו…

  83. אם אפשר לקחת משהו מהדיון הנ"ל זה שבן סימונס צריך להפסיק להסתכל על לברון ולהתחיל להתסכל על גרין כמודל לחיקוי, ושהטיפוס של גרין פורח בקבוצה עם גארדים קולעים ולא עם סנטר אימתני, ושסימונס ואמביד צריכים להיפרד. יתכן שדווקא לפורטלנד סימונס יכול להתאים.

      1. סנטר בליגה של היום זה אוברייטד.גרין יכול לשחק סנטר כשצריך או להעמיד דחליל כמו פאצוליה או TT קרדשיאן.
        סימונס
        רדיק
        באטלר
        האריס
        גרין

        ופילי משחקת נגד מילווקי ולא טורונטו

          1. גרין לא יכול לעשות סל?
            חוץ ממשחק מספר 3 אמביד לא יכל לשים סל
            אמביד תוקע את המשחק של פילי.סימונס צריך לפתח זריקה אבל יש את רדיק באטלר והאריס.

          2. בראון וסימונס תוקעים את פילי לא אמביד. תודה נשאר עם אמביד. אם אתה מחפש טרייד מוכן את דונקי תמורת סימונס

    1. זאק לואו יכול לרשום מה שבא לו ולומר שהוא סופרסטאר כמו שזכותך לחשוב מה שבא לך. אותי הוא לא ישכנע לעולם.
      המילים דבק מנוע לב מוח ושטויות לא קשור לגרין אולי רק באיברים שהוא קוצץ מהיריבים.
      גרין הוא השחקן הכי מיותר מהרביעייה של הלוחמים. אם הלוחמים יצטרכו לוותר על אחד מהם יוותרו על גרין מאשר על הביג 3 כלומר הם חושבים כמוני וכמו ברוך.
      עכשיו לך תשאל על את אדון זאק על מי הוא היה מוותר מהרביעייה. התשובה ברורה.

  84. שימו את דונקי בפילי במקום סימונס והם עוברים את טורונטו ב 5 ואת מילווקי ב 6
    לברוך, שמח שקנית נדלײן ב 20 מיליון. אני עשיתי אקזיט של 10 מיליון. ועכשיו מה הקשר של שתי עובדות אילו לכדורסל?

  85. שחקן כמו דונקי זה כמו הmvp של איגי. שחקנים שלא נשמרו מאז 2015. כל הזריקות דלהם מול אוויר ובלי שומרים בגלל שהספלאש מרווחים להם או מקבלים דאבל טים. תראו את האמויםי של איגי כמה הוא מגוחך. היחיד בהיסטוריה שזכה בmvp מבלי שנשמר דקה אחת בסדרת הגמר כל הזמן היה דאבל טים על קרי.
    לזכותם יאמר שהם יודעים מה לעשות עם הכדור מול האוויר ולהעניש. אבל גרין לא יכול לקלוע על קונוס אם מישהו שומר עליו.
    שחקן משלים קלאסי שניזון מאי הגנה עליו ולכן יש לו זמן "לנהל משחק" בלי לחץ.

  86. גולדן שיחקו אחלה והכול, אבל לפורטלנד פשוט אין מאמן. ליליארד ומכלום פשוט לא יודעים מה לעשות מול דאבל טים, ההגנה זוועתית- לא יוצאים לעזור בחסימות לסטף, שחקנים ישנים בעמידה בצבע, גרין פעם אחר פעם תוקף אותם אחרי קליעת סל והם המומים כאילו ראו ברק. למעט 4-5 קבוצות בליגה לשאר הקבוצות אין ממש מאמן והם בנויות על אילתורים של שחקנים. מזלם של פורטלנד שראס וחבורתו עוד יותר מפוזרים ולא חכמים מהם, אם אוקייסי הייתה מביאה דאבל טים על דיים סיכוי לא רע שהיא הייתה עוברת. מילווקי לפחות תקשה עליהם, גם אם ככל הנראה גם היא תפסיד בסוף

    1. ממתי דאבל טים עוזר? אין כמו ISO הגנתי אחד על אחד על כוכב היריבה ולתת לו להחליט מה בא לו לעשות. בראון ודונובן יכולים ללמד דבר או שניים כמה רפי הבנה פה בהופס. סילי בילי פחד מפארוקי והארקלס שיטחנו אותו בשלשות.
      תראה איך בראון נתן לקאווי לקבל כדור בניחותא בחצי שלו וללכת לאט עם הכדור עד החצי בלי להפעיל שום לחץ שידוע שקאווי מכדרר בינוני ונתן לו לעשות מה בא לו כל הסידרה, להחליט לאיפה הולך, לאיפה רץ, לאיפה חותך. פחד משהשלשות האימתניות של סיאקם ולאורי.

      קר גם היה ככה ב2015 ו2016 העדיף שלברון ינצח לבד ולברון אכן ניצח (ב-2015 למזלו קיירי לא היה) במקום השלשות האימתניות של גיאר סמית ושאמפרט ודלבדובה.

      השיטה הכי טובה בהגנה זה לעשות ISO בהגנה על כוכב היריבה עם שומר אחד והכי חשוב לתת לו לקבל את הכדור ישר, עדיף שהוא יזרוק מאשר האחרים. זו התיאוריה היום.

  87. גיא אני מסכים איתך שגרין טוב מסימונס. כשחקן מוביל שניהם יורידו אותך 2 ליגות. כשחקן משלים דונקי הרבה יותר טוב.

    1. שמעון יש לי אתגר בשבילך – (וגם לברוך)
      תנו קריטריונים ברורים (רצוי כמותיים) לתרומה של שחקן איך מודדים אותה וכו' וכך תוכלו לדרג אותו ולהסביר מדוע גרין בסך הכל "נקלע לסיטואציה" אשמח אם תוכלו לשכנע בעניין הזה

      1. 1. בNBA התקפה לוקחת אליפות קבוצות התקפיות תמיד מגיעות הרבה יותר רחוק מקבוצות הגנתיות, שחקני התקפה משיגים יותר נצחונות ומקבלים הרבה יותר כסף.
        לפיכך הקריטריון החשוב ביותר במשחק הוא התקפה :
        יצרן נקודות- גרין לא מסוגל ליצור לעצמו נקודות בטח שההגנות מתמקדות בו הקליעה שלו לא קיימת משום טווח פרט לסל, אין לו אתלטיות , אין לו אפשרות לעבור שומר ב1 על 1, בקבוצה ללא קרי קליי ודוראנט שמושכים את ההגנה ומשאירים לשאר נתיבים חופשיים הוא שחקן של 6 נקודות בערב במקרה הטוב שלא יסחוב אותך לשום מקום, גרין התקפית דומה מאוד לסימונס פחות ארוך עם סיומת פחות טובה מתחת לסל פחות אתלטי בליגה של הNBA אם אתה לא אתלט על שיכול להתגבר על החיסרון ביכולת קליעה (יאניס עונה שעברה למשל) אין לך מה למכור בהתקפה , מול הגנות רציניות שנותנות לך מטר אין להם מה לעשות, יתרה מכך בקבוצה אחרת שלא מחזיקה ב3 הקלעים הטובים בעולם הוא הופך לנטל עם כדור או בלעדיו. הגרויטציה שיוצרים קרי קליי ודוראנט מאפשרים לכולם לשחק יותר בחופשיות זה הסיבה שכל שחקן די ליג ששיחק איתם נראה כמו אולסטר לידם, ההגנה מתמקדת בהם והשאר חוגגים זה הסיבה העיקרית שגרין נהנה מהסיטואציה.
        לגבי היכולת שיש לו בהתקפה תסכים איתי שזה מסירה ראיית משחק מסירה חדירה בינונית וסיומת מתחת לסל וזהו.
        עכשיו נגיע גם לחלק המעניין הגנה:
        נוציא את הסדרה מול פורטלנד עם ההתקפה המפגרת שלהם (כדור בידיים של דמיאן מקולם ואלוהים גדול) כל מה שקר צריך לעשות בסדרה הזאת זה דאבל טים עליהם ולחסום את הצבע והקבוצה גמורה.
        בקשר להגנה של גרין צריך להתייחס לשני גורמים הראשון זה הגנה אישית ששם הוא בינוני מאוד הליגה השתנה מאוד בטח ממצבת הפווארדים מ2016-2017 רוב הפווארדים היום יש להם קליעה הרבה יותר אתלטים וחזקים וורסטליים, גרין מתקשה להתמודד עם פווארדים אתלטים או גארדים זריזים ב1 על 1 שפשוט לוקחים אותו בקלות.
        הגנה קבוצתית – שם הוא טוב מאוד אבל הוא לקח במשך שנים את הקרדיט מנגני הפרימטר ומשחקנים שקטים כמן איגודלה וקליי שבסוף אלא שהצטרכו להתמודד מול החברונית והארדנים, החיפוי שלו מצויין בהגנה הקבוצתית יש לו מיקום והוא לא פעם קורא את הסכמות וקורא כדורים, שחקן טוב שללא מגני פרימטר ראינו כמה ההגנה של הלוחמים יורדת השנה ,בעיקר בגלל הירידה ביכולת של איגודלה וקליי שבמהלך העונה התחיל לזלזל בהגנה.

        1. מסכים בקשר ליכולת אישית בהתקפה עומדת (ועומדת בלבד – הכוונה היא ליכולת ליצור לעצמו סל ב1*1 בין אם בקליעה משלוש מיד-ריינג' או חדירה) שם הוא אכן שחקן בינוני ומטה – אבל במעבר ומתפרצת – שם היכולות שלו באות לידי ביטוי בצורה מדהימה (יכולת כדרור טובה מאוד וראיית משחק משובחת) כמובן שהעניין הזה של ראיית משחק – איך אתה מדרג אותו ומדוע פתאום הוא מוקטן אצלך? (בגדול מה שאני שואל איך אתה מחליט שיכולת X היא חשובה ויכולת Y חשובה פחות)
          אז נסכים שראיית משחק יש לו.
          לגבי ההגנה – מאיפה הבאת את "רוב הפווארדים היום יש להם קליעה הרבה יותר אתלטים וחזקים וורסטליים, גרין מתקשה להתמודד עם פווארדים אתלטים או גארדים זריזים ב1 על 1 שפשוט לוקחים אותו בקלות" – אשמח שתביא תימוכין כלשהם לעניין (סרטוני היילייטס לא נחשבים) כנ"ל לגבי זה שהוא תלוי באיגי וקליי ולא הפוך – אם תביא הוכחות אני אשמח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט