הווריורס מנצחים במשחק מספר 1 בגמר המערב / עידו גילרי

 

גולדן סטייט ווריורס (1) 116 – פורטלנד טרייל בלייזרס (0) 94

אחרי שההתרגשות מהגרלת הלוטרי התחילה לשקוע, עלו למגרש שני האקדוחנים האחרונים שנשארו לעמוד במערב. הווריורס תחת סטיב קר הפסידו רק פעם אחת בודדת במשחק הראשון של סדרת פלייאוף וגם ללא קווין דוראנט לא היה להם שום כוונה לתת לזה להשתנות. האלופים שלטו במשחק די מתחילתו ולמרות שפורטלנד הצליחה להישאר מספיק קרוב בשלבים רבים של המשחק זה הרגיש כאילו הניצחון אינו מוטל בספק.

הבלייזרס קלעו את 5 הנקודות הראשונות במשחק אבל הגיעו מאד מפוזרים לאחר המנוחה הקצרה ממשחק 7 מול הנאגטס. איבודים זה מתכון לאסון מול הווריורס שניצלו אותם להרבה נקודות במשחק מעבר. זה אפשר למארחים להפוך את התוצאה ומשוויון 9-9 לעלות ליתרון 9-15 אותו לא שמטו יותר.

הווריורס התמקדו בגארדים של הבלייזרס והקשו עליהם מאד אבל הבלייזרס ניצלו זאת להכניס הרבה כדורים פנימה ולהגיע לקו. הם הצליחו להישאר במשחק בזכות הלחימה וריבאונד ההתקפה כששלשה של הוד כמעט על הבאזר קבעה 23-27 בסיום הרבע הראשון.

המחליפים של הווריורס עשו עבודה טובה בלשמור על היתרון בזמן המנוחה של קרי וגרין בעיקר בזכות ג'רבקו ובל שזכו לדקות אליהן הם לא רגילים. כשסטף חזר למגרש הוא ניצל את העובדה שהבלייזרס אפשרו לו להתפנות אחרי חסימה של גבוה כדי לזרוק שלשות פנויות. הוא קלע 11 נקודות עד למחצית והוריד את הקבוצות להפסקה ב-45-54.

המגמה נמשכה גם אחרי ההפסקה כשסטף ממשיך לצלוף שלשות ומעלה את גולדן סטייט ליתרון 50-67. הבלייזרס לא התכוונו להישבר כל כך מהר ובהנהגות של סי ג'יי מקולום צימקו ל-71-77 בסיום הרבע השלישי. המחליפים של הווריורס שוב עשו עבודה טובה בפתיחת הרבע המכריע ובזמן שקרי וגרין על הספסל הפעם קווין קוק נתן כתף עם שתי שלשות חשובות הווריורס הגדילו ל-81-93 כשגרין וקרי חוזרים למגרש. ההפרש עוד נשמר עד 4 דקות לסיום אבל אז שלשות של קרי וגרין מהפינה סגרו את הסיפור ושלחו את צוותי הניקיון למגרש.

הווריורס כקבוצה דייקו ב-17 מ-31 זריקות לשלוש. סטף קרי עשה את מה שנדרש ממנו והוביל את הווריורס עם 36 נקודות ב-9 מ-14 מעבר לקשת כשהוא מוסיף 7 אסיסטים עם 6 כדורים חוזרים. קליי תומפסון גם עשה את שלו למרות לילה לא מדויק במיוחד כשהוא רושם 26 נקודות ב-10 מ-24 מהשדה ומוסיף 3 חטיפות לצד 2 חסימות. דריימונד גרין היה פעלתן כהרגלו וקלע 12 נקודות, לקח 10 כדורים חוזרים עם 5 אסיסטים, 2 חטיפות ו-3 חסימות. הספסל של הווריורס עשה עבודה נהדרת עם 36 נקודות כששבעה שחקנים שונים קולעים. מי שקיבל גם שתי דקות גארבג' טיים הוא הסנטר דמיאן ג'ונס שחזר לכשרות לאחר פציעה שכבר נחשבה מסיימת עונה.

הבלייזרס היו מפוזרים עם 21 איבודים שהובילו ל-31 נקודות בצד השני אבל חיפו חלקית עם 16 כדורים חוזרים בהתקפה. מה שכן, הם יהיו חייבים להיות מדויקים יותר כדי לגבור על הווריורס כשהם סיימו עם 36% מהשדה ו-25% לשלוש. דמיאן לילארד סיים עם 19 נקודות (4 מ-12 מהשדה), 6 אסיסטים ו-7 איבודים כשחברו לקו האחורי, סי ג'יי מקולום, רושם 17 נקודות ב-7 מ-19 מהשדה. מו הארקלס ניצל את ההתמקדות בשני הסטארים של הקבוצה כדי לרשום 17 נקודות ב-7 מ-11 מהשדה. אנס קנטר רשם 10 נקודות לצד 16 כדורים חוזרים כשרודני הוד נותן הופעה טובה מהספסל עם 17 משלו.

הציטוט של הלילה מגיע מפיו של טרי סטוטס מאמן הבלייזרס שנשאל לגבי העובדה שהבלייזרס השאירו את הגבוהים שלהם מאחור ולא עשו טראפ על קרי: "תזכירו לי אם כשהוא קלע 33 נקודות במחצית הרוקטס עשו עליו טראפ, אני לא זוכר?"

Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מסדרים FMVP לסטפאני
מסדרים FMVP לסטפאני
15/05/2019 8:07:54

סומסום צדק

amitlahev
amitlahev
15/05/2019 8:20:56

תודה על הסיקור. פורטלנד במשחק לא טוב לא היוו איום על הספלאש. לילארד נראה מוגבל כנראה בגלל מתיחה בשריר.
לפעמים קשה לי להבין את קאנטר. דווקא אחרי שיפור מסוים בהגנה בסדרה הקודמת הוא חזר לסורו עם מחדל הגנתי כשלא יצא לקרי אחרי חסימה.
בן אדם…הוא קלע איזה 5 או 6 שלשות לפני כן!
אם הקו האחורי של פורטלנד לא יהיה במיטבו אני הולכים לקראת פיהוק מתמשך.
מה שכן – גם הקליפרס התחילו גרוע נגד ג"ס במשחק הראשון באורקל ארנה ואחרי זה עשו התאמות. אני סומך על סטוטס שלא יתן לזה לקרות שוב בק טו בק.
הייתי שוקל לשחק יותר עם קולינס.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 8:23:22
Reply to  amitlahev

זו החלטה של הקבוצה להשאיר אותו למטה. זה לא משהו ששחקן עושה מיוזמתו פעם אחר פעם.

amitlahev
amitlahev
15/05/2019 8:33:21

נכון אבל במקרה הזה קאנטר לא נשאר למטה. הוא היה כבר באמצע הדרך ונתקע במקום בלי לעשות שום דבר.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 8:36:36
Reply to  amitlahev

תסתכל שוב. הוא נשאר למטה כמעט בכל המקרים.

רפיקי
רפיקי
15/05/2019 11:48:31
Reply to  amitlahev

גם קולינס עשה אותו דבר.
והוא דווקא חילוף סבבה על קרי.
זו החלטה של המאמן שאני עדיין מנסה להבין

דינגו
15/05/2019 8:53:02

תודה על סיקור זריז ומצויין.
אבל המשחק לא היה ממש מעניין, נקווה שהגארדים של פורטלנד יחזרו לתת בראש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15/05/2019 9:03:19

תודה רבה עידו. נקווה למשחק שני תחרותי יותר וכנראה נתאכזב.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
15/05/2019 9:28:39

תודה עידו.
סטוטס אכן צודק בזה שאין מתכון מוכח לעצור את קרי, אבל מה שהוא עשה הלילה זה בטוח לא הדרך בה ההגנה שלהם צריכה לשחק. יכול להיות שקאנטר לא צריך לשחק ברוב הדקות בסדרה בשל החיסרון ההגנתי שלו בחסימות

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 9:55:42

הוא מאמן nba בכיר הוא יודע מה הוא עושה. גרין יעניש אותו וגם לוני.

לא באמת יש לפורטלנד סיכוי הם נופלים אפילו במבחן חומרי הגלם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2019 17:32:17

מי אנחנו שניתן לו עצות.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 17:39:57

אין בעיה שניתן לו עצות (רק אתמול עשיתי את זה). רק לחשוב שאנחנו נעשה את העבודה שלו טוב ממנו זו יומרנות לשמה.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 9:57:38

מסכים. למרות שזו הייתה גישה קצת יותר קיצונית ממה שאני הצעתי לעשות אתמול בפריוויו…
לא יודע מה עבר לי בראש.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
15/05/2019 10:02:57

עידו כדאי שתהיה זהיר אתה תחת זכוכית המגדלת של ברוך ושמעון עכשיו כל מילה נרשמת בפרוטוקול ותישלף בבוא הזמן להוכיח כמה אתה נגר חסר מושג ושכל הסטטסטיקה שלך לא שווה כלום – הם גם הרבה יותר מבינים ממך בכימיה תהיה בטוח וכבר היו מוצאים תרופה לסרטן

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 11:43:42

😎 הכל בהומור כולנו בזכוכית מגדלת. כל זה לא משנה את העובדה שבראון רפה הבנה והוא יזכה להראות זאת גם בפלייאוף הקרוב. ואס נצטרך עוד סבלנות גם לעוד עונה לתת זמן זה נקרא

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
15/05/2019 12:15:26

שמעון קודם כל אני מת עליך אתה תמיד סבבה ולא נעלב.
אחד הדברים היחידים שאני חושב שאני מסכים איתך זה על ההמשכיות של בראון – הוא עושה עבודה מאוד לא טובה וחבל לבזבז את שנותיו היפות של אמביד על מאמן שלא יודע לנצל אותו. לגבי השאר קצת פחות – אני לא סובל את סימונס בגלל היותו שיקוץ, אבל פוטנציאל כדורסלני יש לו המון (תודה שעל קוואי לא חשבת שיהפוך למה שיהפוך – אף אחד לא חשב. כנל גם יאניס – תן לו עוד זמן חביבי)
לגבי שאר הניבויים שלך וואלה טוב שפסקה הנבואה מישראל כי אחרת היית מדשדש בסוף התנ"ך ללא שום גמישות לזוז קדימה ואולי היית נדחף מחוץ לרוטציה לליגה של הספרים החיצוניים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 12:34:00

ברור הכל בהומור, אין שום דבר רע בטראש טוק זה מוסיף המון צבע , כל עוד לא יורדים לפסים אישיים ולגידופים

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 13:00:28

חחח דווקא הרבה דברים מהנבואה שלי התגשמו 🙂

כדורסל זה בסוף לשים את הכדור בסל. פוטנציאל יש גם לתמיר בלאט, אז מה? הייתי שולח את סימונס לאריזונה אם רק היה להם משהו נורמלי לתת אבל אין להם כלום.
סימונס תמורת דרק רוז גם לוקח, בכלל רוז שחקן חופשי? וואלה כדאי לפילי להחתימו

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 13:19:58

סימונס אפס אין פה בכלל שאלה הייתי מחליף אותו במדיח כביסה

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 13:20:15

מכונת כביסה כמןבן

המשגיח
המשגיח
15/05/2019 9:30:40

תודה עידו.
מקווה בשביל פורטלנד שלילארד יאפס את הידית במהרה, כי בלי סדרה מטורפת שלו אין לה סיכוי אפילו לתת פייט.

O
O
15/05/2019 9:37:38

הציטוט של הלילה מגיע מסטיב קר, שהתפלק לו:
"בסדרה הזו אנחנו מרגישים שנוכל לשתף יותר את שחקני הספסל"
פורטלנד היתה באמת נחמדה עד עכשיו, אבל זה העונש הכי גדול (או הפרס הכי גדול) שהמערב היה יכול להוציא לגמר

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 9:54:26
Reply to  O

חח איזה זלזול שלא יביא את איגי לאמן בגיים 4

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
15/05/2019 9:42:28

תודה עידו, פורטלנד כזאת קבוצה מבאסת.
נעים על הציר שבין אנדר אצ'יברים לאובר אצ'יברים בלי שום דבר באמצע. כל כך חבל שדנבר לא עלו בשביל לקבל את הקילומטרז פלייאוף הזה, במקום הקבוצה האדישה הזאת, שכבר סיימה את הפלייאוף רק לא טרחה להודיע לאף אחד.
הקליפרס עלו בשביל לשרוט ולהילחם, פורטלנד שמעו שדוראנט בחוץ ועלו בשביל לקבל גערות מדריימונד, להוריד את הראש ולקבל את הכאפה כמו ילדים טובים.
איזה אנטי קליימקס אחרי סדרות החצי גמר.

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 10:00:02

התיאוריה של סטוטס כהמשך לתיאוריית מורי.

עדיף שקרי לא ידרוך על קו ה-3 מאשר דריימונד ולוני ידרכו בצבע- דה שוט איך זה?

חיים
חיים
15/05/2019 10:02:23

בשתי העונות שקדמו להגעת דוראנט לגולדן סטייט הלוחמים התקשו נגד 2 סוגי קבוצות:
1. אוקלהומה – קבוצה שמבוססת על בידודים וחילופים אוטומטיים ומחזיקה בסקורר הטוב ביותר בליגה.
2. קליבלנד – לברון וקלעים שמשחקים בהגנה חילופים אוטומטיים.
עם כל השאר הלוחמים הסתדרו די בקלילות ורק ממפיס הקשוחה הצליחה לקחת יותר ממשחק אחד…
ההגעה של דוראנט הפכה את גולדן סטייט של 2017 לקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה, ולפלייאוף קליל של 16:1 כשההפסד היחיד היה נגד משחק התקפי היסטורי של קיירי והצוות המסייע של קליבלנד, כשהחמישייה קלעה 21/37 לשלוש ורק לברון היה בפחות מ-50%.
בשנתיים מאז קמו 2 קבוצות דומות לאותן קבוצות שהקשו על גולדן סטייט:
1. יוסטון – קבוצה שמבוססת על בידודים וחילופים אוטומטיים ומחזיקה בסקורר הטוב בליגה – כל זה באופן קיצוני.
2. מילווקי – היורש של לברון, שמשחק יותר טוב מלברון בגילו, וקלעים, שמסוגלים לעשות חילופים אוטומטיים בהגנה אם צריך.
גולדן סטייט מסוגלת לנצח גם אותן בלי דוראנט, אבל דוראנט הוא הפתרון הנוח ביותר נגד יריבות כאלה.
גולדן סטייט מסוגלת לנצח גם בלי סטף, אבל סטף הוא השחקן המשמעותי ביותר בהתקפה הטובה בהיסטוריה, וההגנה שהוא מושך אליו הופכת את העבודה של השאר ליותר קלה.
נגד פורטלנד סטף וקליי אמורים להספיק לא בגלל פורטלנד, אלא מכיוון שגולדן סטייט היא כמה רמות מעל כל קבוצה שלא בנויה במיוחד בשביל זה.
פורטלנד עדיין יכולים להיות שווים 2 משחקים בסיטואציה מסוימת, ולקחת את הסדרה אם ברט בראון יאמן את גולדן סטייט, אבל גם סוויפ לצורך העניין לא מוריד מהפלייאוף המצוין של פורטלנד, שגם פותח עבורם אופק לעתיד, אחרי שהיה נראה שהם יצטרכו לבנות מחדש.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 10:03:22
Reply to  חיים

הרבה אמת בדברים רק דגש אחד – הבאקס לא עושים כמעט בכלל חילופים בהגנה.

חיים
חיים
15/05/2019 10:16:15

ידוע.
לדעתי הם יבינו מהר מאוד שזה הפתרון הנכון נגד גולדן סטייט ויעשו את זה הרבה…

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 10:18:39
Reply to  חיים

קצת קשה להתחיל לעשות משהו שמצריך כל כך הרבה תיאום מבלי שעשית את זה בכלל קודם. לא נשמע לי ריאלי.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
15/05/2019 10:04:32
Reply to  חיים

מתי בדיוק ג"ס התקשו נגד מילווקי ?

חיים
חיים
15/05/2019 10:17:22

אני מאמין שזה יקרה בעתיד אם מילווקי יעלו לגמר.
בעונה הסדירה הקבוצה הביתית חטפה תבוסה מוחצת בכל אחד מהמשחקים, אבל כמובן שאין לזה משמעות…

דה שוט
דה שוט
15/05/2019 12:35:31
Reply to  חיים

ניתוח מעולה, התיקון של גילרי במקום.

יום אחד
יום אחד
15/05/2019 10:02:54

לא יודע איך זה מטוטא מתחת לשטיח של כל הפרשנים אבל ליליארד רושם פלייאוף לא טוב, מאד לא טוב, נהנה מהחסות תחת כנפי מקולום הנפלא והקבוצה המפתיעה שסביבו -למעט הסדרה מול אוקלהומה, אבל נו אתם יודעים אוקלהומה…-

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 10:04:59
Reply to  יום אחד

כמה מהר שוכחים את תחילת הפלייאוף. הוא ברצף לא טוב של משחקים אחרי רצף אדיר. בינתיים זה ממוצע.

יום אחד
יום אחד
15/05/2019 11:52:22

רצף משחקים לא טוב זה מונח של עונה סדירה
לא של פלייאוף…
כל סוויפ של 4-0 הוא בסך הכל רצף לא טוב של משחקים…

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 11:54:41
Reply to  יום אחד

רצף של שני משחקים=פלייאוף גרוע?

דה שוט
דה שוט
15/05/2019 12:36:11
Reply to  יום אחד

+1
לא כל יום ראסל

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 12:57:59
Reply to  דה שוט

חחח לגמרי.

דה שוט בעקבות המצב הנוראי של קבוצותינו כדאי שנעשה טרייד ראס על סימונס הולך?

דה שוט
דה שוט
15/05/2019 14:59:23
מוטי
מוטי
15/05/2019 10:27:03

אסור להסיק מסקנות מוקדמות מדי, וכדאי לתת לפורטלנד הנחת עייפות וסחרור רגשי ותקשורתי אחרי הנצחון המהולל במשחק 7 נגד דנוור. הם ישחקו הרבה יותר טוב במשחק 2, יתאמו, יסיקו מסקנות ובעיקר ירדו חזרה לאדמה.
זה לא הולך להיות כזה סוויפ כמו שזה נראה כרגע.

הסנדק
הסנדק
15/05/2019 10:43:11

ההגנה של פורטלנד הייתה זוועה היום
אני מסתכל על הסדרות בnba ולא מבין למה משלמים מיליונים לאידיוטים האלה- למעט בודדים, רמת האימון ביורוליג הרבה יותר גבוהה. תכפיל את ברט בראון וטרי סטוטס ב10 ועדיין לא תגיע לאוברדוביץ'

ישראל
ישראל
15/05/2019 12:35:59
Reply to  הסנדק

נכון אך לא מפתיע.
כדורסל אירופאי הוא ספורט,אמריקאי הוא עסק !

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/05/2019 12:42:19
Reply to  ישראל

לא נכון בכלל. ביורוליג יש שחקני כדורסל, בנ.ב.א יש תופעות טבע. אובראדוביץ היה צריך פעם לעצור שחקנים כמו קוואי או לברון? שלא לדבר על התנהלות עם רמות האגו שרצות שם.

ראס א שטן
ראס א שטן
15/05/2019 13:08:38

יודע מה היה קורה לזליקו מול לברון והכוכבים?

https://www.youtube.com/watch?v=48_HckET5m4

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 15:43:47

שמעון אני מצאתי סרטון אחר שממחיש את לברון והכוכבים מול היורלינג. בסרטון לברון ובוש מול כל היורלינג

רפיקי
רפיקי
15/05/2019 11:10:37

תודה רבה עידו.
אני כמעט בטוח שסטף סיים תמחצית עם 19 ולא 11, שווה בדיקה.

המשחק הזה מזכיר לנו איזה סקורר קרי, שמור עליו כמו שאתה שומר על כל שחקן אחר ותקבל ממנו 36 בלי להתאמץ בכלל.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 11:18:35
Reply to  רפיקי

הכוונה ב 11 זה מהרגע שהוא נכנס ברבע השני. אני חושב שאתה צודק והיו לו 8 ברבע הראשון.

רועי ויינברג
15/05/2019 11:38:25

תודה עידו. אני לא חושב שטראפ על קרי זה רעיון טוב, כי אז אתה משאיר מישהו אחר פנוי וזה יגמר בשלשה פתוחה של תומפסון. מעניין אם בהמשך הסדרה נראה את אל-פארוק אמינו על דריימונד גרין, לדעתי מהלך הכרחי של הבלייזרס.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 12:04:16

למה זה מהלך הכרחי?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 12:44:34

הקטע להגן בדיוק כמו הווריורס הגנה הלילה (בהנחה שדוראנט פצוע), לא לתת לקרי ולקליי לנשום, להגן על הצבע ולתת לכל השאר לנצח אותך , ברור שיהיה ימים שהכל ייכנס להם והם יקברו אותך (כמו במשחק השישי ), אבל בשאר הימים הם לא יקלעו ויפסידו את הסדרה (לקליבלנד יש טבעת להוכחה בזה).

עידו גילרי
עידו גילרי
15/05/2019 12:56:12

איך זה קשור למה שהוא אמר?

ברוך רובין
ברוך רובין
15/05/2019 12:50:38

בכללי הערב היה די צפוי, לפורטלנד יש מאצאפ מהגיהנום מגד הלוחמים, אין להם דרך לעצור את קרי (פרט לפליקאנס אין קבוצה שלדעתי הוא חוגג נגדה יותר), יש לה גארדים ארוכים שהם הקריפטונייט של מקולם ולילארד, קאנטר לא רלוונטי לסדרה

ישראל
ישראל
15/05/2019 12:41:14

תמיד כשמדברים על גס שוכחים מי נמצא בסגל שלהם .
ובכן את האליפויות הראשונות הם לקחו בשל אי ההתאמה של מחליפי הקבוצות האחרות מול : ליוונגסטון איגודלה בוגוט.
גולדן סטייט בחוכמה השקיעו בשחקן על שנראה גמור לאחר פציעה ליווינגסטון וההשקעה הזו נותנת פירות עד היום.
הושיבו שחקן על אחר שנוטה להיפצע על הספסל עונה שלמה ומקבלת ממנו פיצוי בגמרים.
איזו קבוצה אחרת בליגה הזו התנהגה כך ?

ישראל
ישראל
15/05/2019 12:46:30
Reply to  ישראל

התשובה טורונטו שספגה בדיוק על ההתנהגות הזו
ביקורת לא חכמה מהדוקטור .
טורונטו הושיבו את שחקן העל שלהם על הספסל
במשחקים רבים.
גם הספרס התנהלו דומה והושיבו לפני שנתיים את קאוואי על הספסל במשחק מכריע מול יוסטון וספגו אז ביקורת לא חכמה ,מאותו דוקטור עצמו ….
התנהלות בכדורסל היא השקעה לזמן ארוך.
הנתנהלות של קבוצת המלאכים עם לברון היא ההתנהלות ההפוכה ,ואת פירותיה הם משלמים כבר העונה… ולכן סופגים ביקורות לרוב כולל ביקורות לא חכמות מהדוקטור שמבקר את המסביב ולא את הענין העקרוני.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2019 13:03:57

עידו תודה רבה ….אבל יש טעות בכותרת.
המנצחת הגדולה של הלילה היא ניו אורלינס .

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2019 17:08:36

יהיה 2-0. אבל אז יהיה 2-2 והסידרה האמיתית תתחיל.

אחד שמבין
אחד שמבין
15/05/2019 17:59:05

סדרה פח

חחחח
חחחח
15/05/2019 18:44:07

הגזמת. פחית