פורטלנד וטורונטו עולות לגמרים האיזוריים / עידן ארווץ

Image result for kawhi leonard buzzer beater

איזה משחקים קיבלנו הלילה!

2 משחקי 7 בחצאי הגמר האיזוריים התקיימו הלילה כאשר שניהם היו צמודים עד לסיום. פורטלנד מנצחת את דנבר בחוץ ועולה לגמר המערב וטורונטו מנצחת את פילי בבית לאחר סל ניצחון של קוואי לנארד ועולה לגמר המזרח.

 

דנבר נאגטס 96 (3) – פורטלנד טרייל בלייזרס 100 (4)

לאחר שבמשחק האחרון פורטלנד השוותה את הסדרה אצלה בבית, שתי הקבוצות חזרו לדנבר למשחק המכריע, בידיעה שניצחון מוביל לגמר המערב, בעוד הפסד שולח אותך הבייתה.

הרבע הראשון נפתח מצויין עבור דנבר, כאשר ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי וגארי האריס נכנסים טוב לעניינים. היתרון של דנבר ברבע הגיע עד 14 הפרש, בעוד בצד השני סי ג'יי מקולום עם 8 נק' ברבע מנסה לשמור את פורטלנד במשחק.

הרבע השני היה המשך של הרבע הראשון, ובו דנבר רק מגדילה את היתרון שהגיע עד 17 הפרש. עד הפסקת המחצית פורטלנד בהובלתם של סי ג'יי מקולום ודמיאן לילארד מצמצמים קצת את ההפרש ולחדרי ההלבשה הקבוצות יורדות ב-9 הפרש לדנבר.

הרבע השלישי היה של פורטלנד, שמצליחה להוריד עוד את ההפרש לקראת הרבע המכריע שיכול לעלות את הקבוצה לגמר או להדיח אותה. הרבע השלישי נגמר בנקודה הפרש בלבד לנאגטס, כשסי ג'יי מקולום עם רבע מצויין מסיים אותו עם 14 נקודות.

הרבע האחרון היה צמוד מאוד. קצת יותר מ-2 דקות לסיום גארי האריס קולע לייאפ שמצמצם את ההפרש ל-3 הפרש בלבד לפורטלנד. ניקולה יוקיץ' וסי ג'יי מקולום מחליפים סלים, ו-40 שניות לסיום ההפרש הוא 3 לטובת הטרייל בלייזרס, 93-96. ג'מאל מארי מצמצם את ההפרש לנקודה בלבד, סי ג'יי מקולום מחזיר ל-3, יוקיץ' קולע אחת מ-2 מהקו, אוון טרנר קולע שתיים מהקו והמשחק נגמר.

פורטלנד טרייל בלייזרס עולה לגמר המערב ותיאבק על הכרטיס לגמר ה-NBA מול הגולדן סטייט ווריורס.

 

View this post on Instagram

NEVER GIVE UP ON A PLAY ‼️

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

View this post on Instagram

CHRISTIAN JAMES GOT BOUNCE

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

View this post on Instagram

🏹🏹🏹🏹🏹

A post shared by Denver Nuggets (@nuggets) on

בפורטלנד סי ג'יי מקולום היה אדיר עם 37 נק' (17-29 מהשדה), 9 ריב', חטיפה וחסימה, טרנר היה טוב מאוד מהספסל עם 14 נק', 7 ריב' וחסימה בעוד דמיאן לילארד עם משחק רע של 13 נק' (3-17 מהשדה, 2-9 לשלוש), אך פיצה ב-10 ריב', 8 אס' ו-3 חט'.

בדנבר ניקולה יוקיץ' סיים משחק מצויין עם 29 נק', 13 ריב' ו-4 חס'. ג'מאל מארי היה אחריו עם 17 נק', 6 ריב' ו-5 אס' בעוד גארי האריס סיים עם 15 נק' ו-6 ריב'.

טורונטו ראפטורס 92 (4) – פילדלפיה 76 90 (3)

גם במשחק הזה, כמו במשחק הקודם, הגיעו הקבוצות לאחר שהקבוצה ללא יתרון הביתיות השוותה את הסדרה במשחק הקודם בבית. גם במשחק הזה, כמו במשחק הקודם, שתי הקבוצות יודעות מה מונח על הכף ומה ההשפעות של המשחק.

וואו איזה משחק זה היה!

הרבע הראשון התאפיין בהתקפות לא טובות וכושר קליעה רע. לפילי לקחו יותר מ-4 וחצי דקות לשים נקודות על הלוח, כאשר גם טורונטו לא מצטיינת. קוואי היה היחיד שהגיע לרבע וסיים אותו עם 8 נקודות, יותר מחצי מהנקודות שקלעה פילי ברבע. הרבע נגמר ביתרון 5 לטורונטו, 13-18.

הרבע השני היה צמוד מאוד והתקפות קצת יותר טובות כאשר טוביאס האריס נכנס לעניינים אצל פילי ופסקל סיאקם אצל טורונטו עוזר לקוואי. במחצית הראשונה ג'ימי באטלר לא במשחק (2 נק'). ידוע כמה הוא חשוב לסיקסרס גם בהתקפה וגם בהגנה והוא יצטרך להשתלב במחצית השנייה. לחדרי ההלבשה הקבוצות יורדות ביתרון 4 לטורונטו.

ברבע השלישי פילי מצליחה להוריד את ההפרש בעוד נקודה אחת, עם עוד רבע מצויין של קוואי לנארד, בעוד בצד השני ג'יי ג'יי רדיק היה טוב מאוד. ג'ימי באטלר עם 4 נק' ברבע הזה. לרבע המכריע הראפטורס עולים ביתרון של 3 נקודות בלבד.

הרבע האחרון היה הרבע ההתקפי הטוב במשחק. צמוד מאוד עד הסוף. פחות מ-2 דקות לסיום, קוואי במיד ריינג' רחוק וסיאקם בלייאפ, מעלים את טורונטו ליתרון 4, 85-89. באטלר קולע רק אחת מהקו, אמביד קולע את שתיהן, קוואי מחטיא אחת מהקו ו-4 שניות לסיום ג'ימי באטלר משווה בלייאפ, שיוויון 90. כאמור, 4 שניות לסיום, קוואי לא רוצה לשלוח את המשחק להארכה, עושה קוואי וקולע מהמיד ריינג' סל ניצחון אדיר.

טורונטו ראפטורס עולה לגמר המזרח ותפגוש שם את מילווקי באקס.

 

 

בטורונטו קוואי היה מדהים עם 41 נק' (16-39 מהשדה), 8 ריב' ו-3 חט'. איבקה היה מצויין מהספסל עם 17 נק' ו-8 ריב' בעוד סיאקם עזר עם 11 נק', 11 ריב' ו-2 חט'.

אצל פילי אמביד סיים עם 21 נק', 11 ריב' ו-3 חס', רדיק עם 11 נק', חסימה וחטיפה וג'ימי באטלר סיים עם 16.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

    1. ב-6 הדקות האחרונות של המשחק,
      משחק 7 צמוד במיוחד,
      המאני טיים של המאני טיים –
      קאווי קלע 13 נקודות (מ-15 הנקודות שקבוצתו קלעה באותו פרק זמן), 5 מ-8 מהשדה.
      .
      כן, זה היה משחק מדהים מצדו של קאוויי. אולי אפילו "מדהים!!!"

        1. אולי עדיף לצפות במשחק במלואו לפני כתיבת תגובה מהסוג של "מדהים!!!/לא מדהים!!!

  1. שני משחקי לחץ של פלייאוף. האחוזים לשלוש במשחק של פורטלנד היו 10 עד 15 אחוז!
    בטורונטו המשחק אפילו לא הגיע ל 100 נקודות. פילי ברת נזל שלא עלתה, עכשיו יבינו שצריך שם שינוי יסודי ואולי לא יתנו מקס לסימונס. קוואי לבד ניצח קבוצת אולסטרים

  2. הקבוצות שרצו יותר ניצחו
    היה ברור ברבע הרביעי של כל אחד מהמשחקים מי נלחם ובשני המשחקים, זוהי גם הקבוצה שניצחה

    זה נכון גם לוואריורס-רוקטס, בסוף הרצון עושה הרבה הבדל

    1. פילי והטילים וגושי הזהב והקלטים רצו לא פחות לנצח, רק שלא הצליחו לעשות מספיק בשביל זה ולא תפקדו מספיק טוב ברגעים המכריעים כשהסלטיקס לא שיחקו מספיק טוב באופן כללי למעט במשחק הראשון ושחקני הקבוצה לא היו במיטבם ברוב הסדרה.

  3. סי ג'י מקולום לא מוערך מספיק היה מטורף הלילה החזיק את פורטלנד במשחק שלושה רבעים וברבע האחרון לא נתן לדנבר לחזור.
    לילארד הבין שזה לא היום שלו אז הוא לא ממש הכריח עליו את המשחק וכל הכבוד לו על זה..
    קוואי ענק אבל לא לשכוח שהוא החטיא את שתי הזריקות לפני הווינר שוט וגם החטיא את העונשין שאם היה קולע אותה היה שלוש הפרש וכדור חוץ ומשם קשה יותר לחזור..
    בפילידלפיה החומר שחקנים מעולה אבל לדעתי הבעיה במאמן אני בטוח שכמעט כל מאמן אחר מביא אותם לגמר בקלות..

  4. בכל התגובות פה עושים ללילארד הנחות כל משחק, "יום רע" "לקח צעד אחורה" חחחח בסדר.. כל הסדרה הוא ניצל ע"י מקולום ודנבר, בזמן שיורדים על הארדן שהוא צ'וקר שגם ב"יום רע" קולע פי 3 ומפסיד לווריורס. חוץ מחלוקה ל-good guy ו-bad guy לא ברור לי העניין הזה.

        1. לילארד ויתר על זריקות כי למקולום הלך טוב וזה עבד לטובת הקבוצה, הארדן ויתר על זריקות במצב שאף אחד אחר לא פוגע, וגרם להפסדים של יוסטון.
          אין ספק שלילארד שיחק רע, אבל הוא שיחק חכם ונתן הגנה נהדרת, שני דברים שהארדן לא עשה.

      1. היו ימים אחרים שמקולום היה חלש , ואז לילארד התעלה. אין מנוס מימים חלשים . היתרון של פורטלנד שאם אחד מהם חלש אז יש חיפוי.
        ביוסטון , אם גורמים להארדן להגיע לאחוזים נמוכים, אז יש רק לפעמים חיפוי של גורדון.
        התאנדרס חייבים יכולת טובה של גורג וראסל. אחרת יש הפסד.
        בווריורס דוראנט יכול לא לשחק בכלל ועדיין אפשר להדיח את יוסטון עדיין יש את קליי וסטף לחיפוי.

    1. אפקט ההילה ו2 סלי ניצחון בסדרות עשו ממנו הווינר האולטימטיבי גם כאשר בפועל לא פעם הוא הולך בדרך כל בשר ולא תמיד מופיע ברגעים החשובים.

      1. לילארד מושך עליו 2 מגינים. ואז הוא מעביר כדור הלאה ויוצר ארבע מול שלוש.
        הארדן מושך שני מגינים ומשחק אחד מול 2.

        לילארד זרק 13 פעמים. מתוך 93 מצבים של הבלייזרס.
        הארדן היה 34 אחוז מהזריקות של יוסטון.

        הגבוה של הארדן זה קפלה שחקן אקספלוסיבי יותר מקרטר. השני ונשלישי בהירכייה זה פול וגורדון, קצת יותר מקולום והרקלס.

        בלייזר הצלה את דנבר, שיש לה נשק יום דין כיוקיץ. יוסטון עשתה תוצאה זהה לקליפרס והפסידה לגס מוחלשת.

  5. עכשיו נותר רק לקוות שהמשך הפלייאוף יהיה מותח ומעניין כמו שהוא היה עד כה.
    .
    תודה, עידו.

  6. הדבר הכי עלוב זה שאמביד בכה אחרי המשחק ואנשים חושבים שזה בגלל התוצאה, נהרס לו הלק בציפורניים בגלל זה הדמעות, שיחק כמו נמושה.

      1. איזה אכפת לו. אם היה אכפת לו היה מתאמן טוב יותר במקום מסיבות וכראש טוק כל היום, דומה לאגם שלא למד לבחינה נכשל , ואז בוכה שנכשל

          1. הוא בשיא הכאב על ההפסד ואתה מצפה ממנו לתובנות מעמיקות?
            ללמוד משהו מהסדרה הוא בהחלט צריך רק לא חמש דקות אחרי שנגמרה. כל דבר אחר שהוא היה אומר היה יכול להיות רק קלישאה חבוטה.

          2. ראית את ויקטןר אולדיפו אחרי הסדרה שלו שנה שעברה מה הוא רשם למאמן שלו?
            .
            עידו מה אתה חושב לגבי ׳המחלות׳ שלו בפלייאוף כל יום תירוץ אחר זה לא מצחיק , כמה שהוא כישרוני מדובר בתינוק מגודל שבמקום לקרוע את עצמו במכון בוכה כל היום ומתרץ את התצוגה הגרועה בהיסטוריה במחלות.

  7. תודה עידן.
    דנבר נקלעו לסלפס נוראי אבל אין מה לעשות במצבים כאלו אתה יכול לנסות ולנסות אבל גם לגורל יש איזושהי מילה או שתיים על האם תעלה לשלב הבא.
    אני חייב התנצלות לפורטלנד. בקדם העונה לא הכנסתי אותם לפלייאוף – כאשר המחשבה שלי הייתה שכישרון לא חסר אבל אחרי ההשפלה של השנה שעברה יהיה להם קשה להתאושש – אני שמח שאכלתי את הכובע איתם. חבורת גברים אחד אחד, שנתנה הכל על המגרש. דיימו היה נהדר כאשר הבין שלא הולך לו היום הוא פינה את הבמה למקולום. הלוואי שיתחילו גם לפתח שיטה קצת יותר מסודרת. ועם כל המחמאות הם עדיין לא נתקלו בהגנה רצחנית כמו שהם הולכים להיתקל עכשיו.
    קוואי מדהים – מי היה מאמין שהוא יתפתח למה שהוא היום. בכלל לא מעט מהשחקנים המובילים היום בפלייאוף לא קיבלו את ההכרה שלהם מיד ולקח להם הרבה מאוד זמן עד שהם יבטאו את היכולת שלהם במלוא העוצמה (קוואי יאניס סטף קליי הארדן) ועל אף מדהימותו של קוואי אני מאמין שנראה אותו מתקשה הרבה הרבה יותר בסדרה הבאה מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה

    1. לפחות הייתה סיבה הגיונית במה שחשבת על פורטלנד. חלקנו היו עסוקים משום מה לדחוף כמה שיותר רפרנסים לבאפי מכדי לכתוב משפט קוהרנטי.
      .
      היה פה קרב בין שתי קבוצות שאף אחד לא נתן לה שום צ'אנס. אחת מהן הייתה צריכה לקחת, והולם שזו תהיה הקבוצה האחרונה שלקחו ממנה את הסיכויים.

  8. כרגיל כל המיסגור הולך בעקבות התוצאה
    עוד רגע אחד זה היה נצחון מדהים של פילי בחוץ, ואז בגלל הבאונס על הטבעת, זה טורונטו גיבורה
    כנ"ל קוואי
    הוא נתן משחק קובי, ולא במובן החיובי, לפחות לא התקפית
    16 מ-39 מהשדה, עם 2 מ-9 מהשלוש זה לא טוב, זה הארדן ביום רע
    זה TS של 48%, ואפקטיב של 43%. ביחד עם זה 3 אסיסטים על 4 איבודים
    בקלות אם הכדור האחרון הולך החוצה וטורונטו גם, אפשר להפיל את זה גם עליו, אפילו בראשונים (החטיא זריקות קלאצ' + עונשין)
    אבל – זריקה אחת מתגלגלת פנימה בצ'אנס של פעם במיליון, ואז נורא קל להלל את קוואי, גם בגלל שהאיש הוא מהאהובים ולא מהשנואים, וגם כי נורא קל לתרץ כל דבר של הקבוצה המנצחת, בדיעבד

    1. 13 מ-15 הנקודות האחרונות של הראפטורס במשחק. 5 מ-8 באותם 6 דקות אחרונות. סל ניצחון ברמת קושי פסיכית.
      אז כן, חוגגים את קאוויי אחרי המשחק הלילה. בצדק.
      .
      בו זמנית, הקטילה של הסיקסרס אחרי המשחק מוגזמת. זה היה משחק של הגנות, וזו של הסיקסרס הייתה מצוינת.

      1. מצטער, ההגנה של פילי הייתה חלשה ולא אופיינית לקבוצה. היו הרבה חורים בהגנה. להשאיר את קוואי 3 פעמים לבד מהשלוש, לתת לאיבקה מבט חופשי לשים שלשה. ועוד ועוד.

        1. אני חושב שאתה שופט את הסיקסרס לחומרה.
          בכל הרבע הרביעי, אני זוכר רק 3 פעמים שההגנה של הסיקסרס "התחוררה" –
          בפעם הראשונה זה היה חילוף עצל של האריס, שאפשר לאיבאקה ניסיון חופשי לחלוטין לשלשה (החטיא).
          בפעם השנייה זה היה באטלר שהלך על דאבל טים לא הגיוני, ונתן ללאורי שלשה במתנה,
          והפעם השלישית זה קאוויי, אחרי ריבואנד התקפה (נוסף) של הראפטורס.
          בשאר הזמן, החילופים על קאוויי היו כמו שעון,
          והעזרה בהגנה לעברו, ואז הכיסוי החוצה, עבדו כמו שעון.
          ה-30 וקצת אחוז של קאוויי ב-42 הדקות הראשונות של המשחק לא הגיעו משום מקום.

          1. גיא אל תזלזל בחולשתה של טורנטו כל הסדרה ההגנה של פילי הייתה זוועתית הם קיבלו כדורים חופשיים בסיטונאות הבעיה שפרט לקוואי כולם נכים שפוגעים משחק מ10

          2. טווח או יכולת לייצר לעצמם (בדומה לקרי), קרי על ההגנה שפילי נתנה להם היה קולע בלי הכרה, לא ענית לי על השאלה כמה זריקות פנויות הם החטיאו?

          1. צפית בסדרה? מספיק לראות את האחוזים שלהם ואחוזים האפקטיביים, פרט לקוואי אף אחד לא קלע בטורנטו באחוזים נורמלים הרוב מתחת לממוצע , אני לא מדבר על זה שאף אחד לא קלע במעל 37 אחוז מ3% וזה קבוצה שאמורה להיות קוטנדרנית בדיחה. מי יקבור אותך שם לאורי שקולע ב46% אפקטיבי או אולי סייאקם שקולע ב48% אפקטיבי, או אולי איבקה עם ה45% אפקטיבי, היחיד פרט לקוואי שהיה בממוצע של הליגה זה גרין זה המשמעות של קבוצה נכה, ועזוב מלא זריקות לא טובות כל מה שהם צריכים לקלוע זה קטש אנד שוט יש להם משחק מסירות מצויין הבעיה שאף אחד פרט לקוואי לא מסוגל לקבור את העור.
            .
            אבל עידו אתה חושב שברט בראון מאמן טוב אז אין באמת מה להתדיין בנושא.

          2. אז סדרה אחת הופכת אותם לנגרים ואפסים? אני מניח אז שגם סטף קרי נגר.
            אני אמרתי שברט בראון מאמן טוב? אני גם לא אמרתי שהוא מאמן נורא וגם לא טענתי שהוא אוסטרלי.

          3. הקטע שזה לא סדרה אחת זה באופן כרוני אצלם, עונה אחר עונה, וזה לא רק שחקן אחד שנצמדים לו לגופייה ויש לו סדרה רעה זה כל הקבוצה . שקרי יקבל מבטים כמו שהם קיבלו על קשת ה3 ויחטיא ככה הוא יהפוך לנגר, בטח המבטים שסייאקם קיבל, אין לשחקנים בטורנטן

          4. אהה נכון, שנה אחר שנה. רק שאלה למי זה מתייחס? כי דני גרין הגיע העונה, כנ"ל מארק גאסול. כל הקבוצה? אתה מוזמן לרענן את זכרונך מהעונה שעברה.
            גם סטף החטיא לא מעט מבטים פתוחים מול הרוקטס.

      1. דוגמאות רק מהחודש האחרון להעלאה לגדולה והורדה לבור תחתית וההפך-

        סטף, קליי, ליאו מסי, פפ, הארדן, פול, קיירי, יאניס

    2. טורונטו ניצחו ממצב של 90-90 .פילי לא עמדה לנצח את המשחק.
      לגבי כוכבים כל אחד מהם תופס יום גרוע הם לא רובוטים.

  9. תודה עידן.
    אנשים פה כל הזמן מחפשים אשמים כאילו הם צריכים לייצר כותרת לידיעות אחרונות- לילארד נחנק, קוואיי לא באמת כזה טוב, אמביד מתרץ וכו' וכו'..
    קיבלנו 2 סדרות שהלכו ל 7 משחקים – לדקה (ואפילו השנייה באחד מהם) האחרונה, משחקים צמודים ומותחים. לא רמת כדורסל ברמה הכי גבוהה אבל מן הסתם אף אחד לא ציפה לזה.
    שבו, תתרווחו, תהנו ממה שאתם רואים…בסופו של כנראה שהסדרות הוכרעו על דברים הרבה יותר קטנים מ"לוזר" "ווינר"..וטוב שכך.

    1. למה זה סותר להנות גם מהמשחק וגם מלהתווכח בתגובות?
      .
      עד כמה שאני רואה הרבה יותר אנשים פה מהללים את לילארד ש"הבין שזה לא היום שלו" ו"זז הצידה כדי לתת לחברים לנצח", ואילו כשמדובר בשחקנים שלא באים להם טוב "שוב הצ'וקר צריך שהגמד יציל אותו, איזה אפס", אז די עם הצביעות. מה זה קשור להנאה מהמשחק?

      1. להפך, אני בעד להתווכח ולנתח בתגובות, אני רק חושב שצריך להתווכח על דברים ענייניים.
        אני לא יודע מי אלה השחקנים שלא באים בטוב, אני מדבר באופן גורף – כשכל הויכוח סובב סביב האם השחקן ווינר כי קלע במשחק אחד 20 נק' או לוזר כי קלע רק 13 אז לדעתי הויכוח לא ענייני וזה שיח שטחי, במיוחד שלא מדובר במשהו גורף לגבי שחקן מסוים.
        אם אתה רומז לגבי הארדן/פול אז אני לגמרי בצד של הארדן בויכוח הזה – הארדן סוחב קבוצה על הגב כבר 3 שנים בערך רק בגלל שהוא משחק ברמת משחק מטורפת ואין סיכוי שיוסטון מגיעים לאותם הישגים בלעדיו. רצה הגורל והוא נפגש פעם אחר פעם עם אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, הגיוני מבחינתי שהא לא עובר אותם.
        להגיד לך שלא התאכזבתי השנה שהם לא הצליחו לנצח במשחקים 5 ו – 6 למרות שג"ס הייתה פגיעה יותר מבעבר (באופן יחסי) – אני אשקר אם אגיד את זה.
        מצד שני אני לגמרי חושב שפול הוא לא "הגמד שצריך להציל את הארדן" , הוא אולסטאר בליגה והכוכב השני בקבוצה ובשביל זה הביאו אותו ליוסטון, הוא לא על תקן המציל.
        שוב, אין בעיה לנתח כל מקרה ולהעביר ביקורת על שחקנים- פשוט האופנה הזאת של להדביק תוויות של לוזר/ווינר/נחנק מדי יום היא רדודה בעיניי…אם כבר אתה בוחן במושגים הללו שחקן בראייה של קריירה ולא אחרי משחק/שניים (וגם זה בהינתן ההנחה בתווית ה"לוזר" היא מאד יחסית, שכן שחקן מסוחב קב' על הגב מדי משחק הוא לא באמת לוזר..).

        1. ברור שהציטוטים לא כוונו אליך אלא למי שמדביק תוויות לפי מידת חיבתו לשחקן.
          .
          הטענה שלי שאם הארדן הוא צ'וקר ולוזר אז מה משבחים את לילארד שברח מהכדור ובכלל הסדרה שלו פי כמה יותר חלשה נגד קבוצה הרבה פחות טובה? ואם לילארד כזה גבר שלא לוקח על עצמו את המשחק ומוותר לאחרים אז מה רוצים מהארדן שסוחב את יוסטון כמעט כל המשחק ולא רבע פה ורבע שם?
          .
          בגדול אנחנו מסכימים רק שאתה לא מבין למה להתווכח על דברים כאלה ואיך נהנים ככה מהמשחק (תקן אותי אם אני טועה) ואילו אני גם נהנה מלהתווכח עם אנשים שזורקים תגובות צבועות. זה לא אומר שאני יותר טוב ממך או מהם

          1. רק מה לך ולאוהדי כדורסל?
            לשמוע על סטף לפני שנתיים ולקנות גופיה משוק בצלאל לפני שנה, עדיין לא עושה אותך אוהד.
            ותחליף כבר את התמונהההה הזווווווו חיימשלייייי אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות

        2. 1000%
          כמה שאתה צודק, וכמה שקשה כל הזמן עם סגנון הצל"ש/טר"ש הזה.
          ההוא גאון כדורסל, וההוא נגר אפס.
          אני לא אוהב את המשחק של הארדן, אבל הוא אולסטאר בזכות, ולרוב לא משחק נגד קונוסים (אין קונוסים בנבא שמעון).
          בשבילי, הדבר הכי יפה בכדורסל הוא שאי אפשר באמת להבין מה היה במשחק, רק מלקרוא את הסטט שיט.

          1. ניסו ברגע שאתה יורד לפסים אישיים אתה מראה את הרמה שלך…רמה שאני בדרך כלל לא מתייחס אליה אבל רק אציין שאני צופה בnba מתחילת 2014 (כשהייתי בן 14) כשאף אחד עוד לא חשב שהם יזכו באליפות. הם פשוט שיחקו מאוד יפה.

            אדם אני גם לא אוהב לחלק כינויים ואני מעריך מאוד 99% מהשחקנים בליגה. אבל הזוג מגעילים האלו גרמו לכל מי שאוהב כדורסל לסבול חודשים שלמים ממשחק רמאי ומלוכלך.

    2. לא מאמין בלוזר ווינר.
      מדובר בשחקנים ואני מדבר על כולם , שהגיעו לרמה שלהם כנגד מכשולי ענק.
      בוא ניקח את הדראפט הקרוב. 100 יעמדו לבחירה אולי 2 , 3 מהם יהיו בדרגים הגבוהים. עוד 300 שחקנים לא יעשו את הליגה, ואני מדבר על שנה אחת בלבד.
      מדובר בחבורה שיודעת לנצח , יודעת לפלס את הדרך שלה.הם נמצאים על העץ למטה פזורים המון עלים.
      הענין מאוד פשוט מישהו חייב להפסיד, וזה יקרה בכל קומבינציה אפשרית.

  10. שכר לימוד:
    הבלייזרס – שילמו את שכר הלימוד שנה שעברה ובאו מוכנים השנה, בעיקר מנטלית. ניצחו גיים 7 בלי יתרון ביתיות קבוצה מצוינת.
    נאגטס – משלמים שכר לימוד בפלייאוף ראשון של הקבוצה הצעירה. הפוטנציאל שם מטורף וצריך לראות מה פורטר ג'וניור בריא שווה (סוגר להם עמד 3 ו-4 בסמול בול).
    הראפטורס – קוואי שילם את שכר הלימוד בספרס והביא (יחד עם גרין) את המנטליות והניסיון לנצח סדרות כאלה בפלייאוף.
    פילי – משלמים שכר לימוד על שני הכוכבים הצעירים (שילכו וישתפרו). אני מאוד מקווה שיצליחו להשאיר את באטלר והאריס (ורדיק) וירוצו איתם שנה מלאה ואז לראות מה תהיה התוצאה.

      1. בדיוק.
        .
        כמו שרשמתי בבלוג החי (על דנבר) להפסיד בבית לבלייזרס בלי נורקיץ ועם קאנטר בצום זה לא שכר לימוד, זה פאשלה.
        .
        בגדול הייתי מגדיר שכר לימוד כהפסד קשה לקבוצה יותר טובה ומנוסה באותה נקודת זמן (כמו שעברו הווריורס בזמנו) ככה שאני לא מסכים עם אף קבוצה בתגובה של סמיילי.

  11. המזרח לצערי לא התחזק
    בטורונטו קוואי הענק יודע שהוא כמעט לבד, ומול מילווקי זה גם יראה ככה
    פילי זה קרקס, חייבים להחליף מאמן ולהטריד את סימונס בהקדם.
    בוסטון נחלשו, אבל יש מצב שישתפרו רק מזה שקיירי יעבור
    מילווקי זו התקווה של הקונפרנס אם יגיעו לגמר ולמשחק שישי, זה הישג גדול

  12. אחרי שהאקבלירס נסעו בכל רחבי ארה"ב וראיינו בערך כל עוזר מאמן בליגה קליבלנד הולכים בסוף עם ג'ון ביילין – מאמן מכללות מוערך (מישיגן בשנים האחרונות) אבל גם אחד שבגיל 66 יצטרך לראשונה להתמודד עם המעבר ל-NBA. שיהיה להם בהצלחה.

      1. מייק בראון האיש לא ידע לאמן ועקץ את הלייקרס והקאבס בזו אחר זו צריך לשבת מאחורי סוגר ובריח על הונאה

  13. אני מבקש שירשם בפרוטוקול שרובכם ככולכם האמנם שדנבר תנצח את הסדרה, לכולכם ניצחון של דנבר היה כמעט מובן מאליו, רק אני טענתי שזהות הקבוצה המנצחת בכלל לא וודאית ושפורטלנד מאוד מלהיבה ורעבה ונראה שכוכבה זורח.

      1. נרשם פורטלנד הפתעה שלי, ישבתי שהם ינצחו את אוקלהומה שידעתי שהם בלוף אבל דנבר?
        למען האמת חשבתי שהספרס יקחו את הסדרה מול דנבר וכמעט צדקתי פשוט לא הערכתי את דפרוזן נכון מדי, ידעתי שהוא יקפא בפלייאוף לא ידעתי שהוא יקפיא את כולם איתו

        1. בקיצור-
          חשבת שהספרס ינצחו את דנבר וטעית
          חשבת שדנבר ינצחו את פורטלנד וטעית.
          גם פילי חשבת שינצחו לא?
          .
          אם הייתי מילווקי הייתי מאוד מודאג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט