פורטלנד וטורונטו עולות לגמרים האיזוריים / עידן ארווץ

Image result for kawhi leonard buzzer beater

איזה משחקים קיבלנו הלילה!

2 משחקי 7 בחצאי הגמר האיזוריים התקיימו הלילה כאשר שניהם היו צמודים עד לסיום. פורטלנד מנצחת את דנבר בחוץ ועולה לגמר המערב וטורונטו מנצחת את פילי בבית לאחר סל ניצחון של קוואי לנארד ועולה לגמר המזרח.

 

דנבר נאגטס 96 (3) – פורטלנד טרייל בלייזרס 100 (4)

לאחר שבמשחק האחרון פורטלנד השוותה את הסדרה אצלה בבית, שתי הקבוצות חזרו לדנבר למשחק המכריע, בידיעה שניצחון מוביל לגמר המערב, בעוד הפסד שולח אותך הבייתה.

הרבע הראשון נפתח מצויין עבור דנבר, כאשר ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי וגארי האריס נכנסים טוב לעניינים. היתרון של דנבר ברבע הגיע עד 14 הפרש, בעוד בצד השני סי ג'יי מקולום עם 8 נק' ברבע מנסה לשמור את פורטלנד במשחק.

הרבע השני היה המשך של הרבע הראשון, ובו דנבר רק מגדילה את היתרון שהגיע עד 17 הפרש. עד הפסקת המחצית פורטלנד בהובלתם של סי ג'יי מקולום ודמיאן לילארד מצמצמים קצת את ההפרש ולחדרי ההלבשה הקבוצות יורדות ב-9 הפרש לדנבר.

הרבע השלישי היה של פורטלנד, שמצליחה להוריד עוד את ההפרש לקראת הרבע המכריע שיכול לעלות את הקבוצה לגמר או להדיח אותה. הרבע השלישי נגמר בנקודה הפרש בלבד לנאגטס, כשסי ג'יי מקולום עם רבע מצויין מסיים אותו עם 14 נקודות.

הרבע האחרון היה צמוד מאוד. קצת יותר מ-2 דקות לסיום גארי האריס קולע לייאפ שמצמצם את ההפרש ל-3 הפרש בלבד לפורטלנד. ניקולה יוקיץ' וסי ג'יי מקולום מחליפים סלים, ו-40 שניות לסיום ההפרש הוא 3 לטובת הטרייל בלייזרס, 93-96. ג'מאל מארי מצמצם את ההפרש לנקודה בלבד, סי ג'יי מקולום מחזיר ל-3, יוקיץ' קולע אחת מ-2 מהקו, אוון טרנר קולע שתיים מהקו והמשחק נגמר.

פורטלנד טרייל בלייזרס עולה לגמר המערב ותיאבק על הכרטיס לגמר ה-NBA מול הגולדן סטייט ווריורס.

 

View this post on Instagram

NEVER GIVE UP ON A PLAY ‼️

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

View this post on Instagram

CHRISTIAN JAMES GOT BOUNCE

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

View this post on Instagram

🏹🏹🏹🏹🏹

A post shared by Denver Nuggets (@nuggets) on

בפורטלנד סי ג'יי מקולום היה אדיר עם 37 נק' (17-29 מהשדה), 9 ריב', חטיפה וחסימה, טרנר היה טוב מאוד מהספסל עם 14 נק', 7 ריב' וחסימה בעוד דמיאן לילארד עם משחק רע של 13 נק' (3-17 מהשדה, 2-9 לשלוש), אך פיצה ב-10 ריב', 8 אס' ו-3 חט'.

בדנבר ניקולה יוקיץ' סיים משחק מצויין עם 29 נק', 13 ריב' ו-4 חס'. ג'מאל מארי היה אחריו עם 17 נק', 6 ריב' ו-5 אס' בעוד גארי האריס סיים עם 15 נק' ו-6 ריב'.

טורונטו ראפטורס 92 (4) – פילדלפיה 76 90 (3)

גם במשחק הזה, כמו במשחק הקודם, הגיעו הקבוצות לאחר שהקבוצה ללא יתרון הביתיות השוותה את הסדרה במשחק הקודם בבית. גם במשחק הזה, כמו במשחק הקודם, שתי הקבוצות יודעות מה מונח על הכף ומה ההשפעות של המשחק.

וואו איזה משחק זה היה!

הרבע הראשון התאפיין בהתקפות לא טובות וכושר קליעה רע. לפילי לקחו יותר מ-4 וחצי דקות לשים נקודות על הלוח, כאשר גם טורונטו לא מצטיינת. קוואי היה היחיד שהגיע לרבע וסיים אותו עם 8 נקודות, יותר מחצי מהנקודות שקלעה פילי ברבע. הרבע נגמר ביתרון 5 לטורונטו, 13-18.

הרבע השני היה צמוד מאוד והתקפות קצת יותר טובות כאשר טוביאס האריס נכנס לעניינים אצל פילי ופסקל סיאקם אצל טורונטו עוזר לקוואי. במחצית הראשונה ג'ימי באטלר לא במשחק (2 נק'). ידוע כמה הוא חשוב לסיקסרס גם בהתקפה וגם בהגנה והוא יצטרך להשתלב במחצית השנייה. לחדרי ההלבשה הקבוצות יורדות ביתרון 4 לטורונטו.

ברבע השלישי פילי מצליחה להוריד את ההפרש בעוד נקודה אחת, עם עוד רבע מצויין של קוואי לנארד, בעוד בצד השני ג'יי ג'יי רדיק היה טוב מאוד. ג'ימי באטלר עם 4 נק' ברבע הזה. לרבע המכריע הראפטורס עולים ביתרון של 3 נקודות בלבד.

הרבע האחרון היה הרבע ההתקפי הטוב במשחק. צמוד מאוד עד הסוף. פחות מ-2 דקות לסיום, קוואי במיד ריינג' רחוק וסיאקם בלייאפ, מעלים את טורונטו ליתרון 4, 85-89. באטלר קולע רק אחת מהקו, אמביד קולע את שתיהן, קוואי מחטיא אחת מהקו ו-4 שניות לסיום ג'ימי באטלר משווה בלייאפ, שיוויון 90. כאמור, 4 שניות לסיום, קוואי לא רוצה לשלוח את המשחק להארכה, עושה קוואי וקולע מהמיד ריינג' סל ניצחון אדיר.

טורונטו ראפטורס עולה לגמר המזרח ותפגוש שם את מילווקי באקס.

 

 

בטורונטו קוואי היה מדהים עם 41 נק' (16-39 מהשדה), 8 ריב' ו-3 חט'. איבקה היה מצויין מהספסל עם 17 נק' ו-8 ריב' בעוד סיאקם עזר עם 11 נק', 11 ריב' ו-2 חט'.

אצל פילי אמביד סיים עם 21 נק', 11 ריב' ו-3 חס', רדיק עם 11 נק', חסימה וחטיפה וג'ימי באטלר סיים עם 16.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
99 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/05/2019 10:18:09

41 נק' ב-41% מהשדה זה לא מדהים כלל!!!

דקסטר
דקסטר
13/05/2019 10:45:45

הכל תלוי משחק. במשחק עם הרבה עצבים כמו משחק 7 או גמר מה שמשנה זה השורה התחתונה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/05/2019 11:31:11
הגב ל  דקסטר

זה שהשורה התחתונה קובעת לא הופך קליעה ב-41% מהשדה לדבר מדהים גם לא במשחק שביעי…

דקסטר
דקסטר
13/05/2019 11:32:19

41 נק במשחק כזה זה דבר מדהים. אחוזים וקשקושים במשחק של מאני טיים זה לחננות

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 10:59:28

ב-6 הדקות האחרונות של המשחק,
משחק 7 צמוד במיוחד,
המאני טיים של המאני טיים –
קאווי קלע 13 נקודות (מ-15 הנקודות שקבוצתו קלעה באותו פרק זמן), 5 מ-8 מהשדה.
.
כן, זה היה משחק מדהים מצדו של קאוויי. אולי אפילו "מדהים!!!"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/05/2019 11:32:31

אז הוא שיחק מדהים ב"זמן הכסף" אך עדיין 41% מהשדה במשחק זה בכל מקרה לא משהו מדהים!!!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 11:44:22

אולי עדיף לצפות במשחק במלואו לפני כתיבת תגובה מהסוג של "מדהים!!!/לא מדהים!!!

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 12:05:53

Classic DFTT

שחר
שחר
13/05/2019 10:20:20

שני משחקי לחץ של פלייאוף. האחוזים לשלוש במשחק של פורטלנד היו 10 עד 15 אחוז!
בטורונטו המשחק אפילו לא הגיע ל 100 נקודות. פילי ברת נזל שלא עלתה, עכשיו יבינו שצריך שם שינוי יסודי ואולי לא יתנו מקס לסימונס. קוואי לבד ניצח קבוצת אולסטרים

IBL
IBL
13/05/2019 10:36:48

הקבוצות שרצו יותר ניצחו
היה ברור ברבע הרביעי של כל אחד מהמשחקים מי נלחם ובשני המשחקים, זוהי גם הקבוצה שניצחה

זה נכון גם לוואריורס-רוקטס, בסוף הרצון עושה הרבה הבדל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/05/2019 11:36:41
הגב ל  IBL

פילי והטילים וגושי הזהב והקלטים רצו לא פחות לנצח, רק שלא הצליחו לעשות מספיק בשביל זה ולא תפקדו מספיק טוב ברגעים המכריעים כשהסלטיקס לא שיחקו מספיק טוב באופן כללי למעט במשחק הראשון ושחקני הקבוצה לא היו במיטבם ברוב הסדרה.

אור
אור
13/05/2019 13:01:48

גושי הזהב תמיד מנצחים.

דדי
דדי
13/05/2019 10:49:05

comment image:large

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 11:01:28
הגב ל  דדי

תמונה נהדרת.
נראית כמו ציור של נורמן רוקוול.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/05/2019 11:51:09
הגב ל  דדי

אדיר

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 12:07:58
הגב ל  דדי

מדהים!

צ'יקו
13/05/2019 12:41:53
הגב ל  דדי

כאלה תמונות צריך לתלות במוזיאון הכדורסל.

סולי
13/05/2019 12:44:41
הגב ל  דדי

מטורף!
מלך הלילה…

Berch
Berch
13/05/2019 16:01:33
הגב ל  דדי

תמונה גדולה
🙂

גזר
13/05/2019 10:50:23

סי ג'י מקולום לא מוערך מספיק היה מטורף הלילה החזיק את פורטלנד במשחק שלושה רבעים וברבע האחרון לא נתן לדנבר לחזור.
לילארד הבין שזה לא היום שלו אז הוא לא ממש הכריח עליו את המשחק וכל הכבוד לו על זה..
קוואי ענק אבל לא לשכוח שהוא החטיא את שתי הזריקות לפני הווינר שוט וגם החטיא את העונשין שאם היה קולע אותה היה שלוש הפרש וכדור חוץ ומשם קשה יותר לחזור..
בפילידלפיה החומר שחקנים מעולה אבל לדעתי הבעיה במאמן אני בטוח שכמעט כל מאמן אחר מביא אותם לגמר בקלות..

אור
אור
13/05/2019 10:57:47

בכל התגובות פה עושים ללילארד הנחות כל משחק, "יום רע" "לקח צעד אחורה" חחחח בסדר.. כל הסדרה הוא ניצל ע"י מקולום ודנבר, בזמן שיורדים על הארדן שהוא צ'וקר שגם ב"יום רע" קולע פי 3 ומפסיד לווריורס. חוץ מחלוקה ל-good guy ו-bad guy לא ברור לי העניין הזה.

חיים
חיים
13/05/2019 11:35:58
הגב ל  אור

לילארד עשה בדיוק מה שהיה צריך לניצחון והארדן בדיוק ההפך…

אור
אור
13/05/2019 11:36:56
הגב ל  חיים

על סמך מה? תרחיב בבקשה.

חיים
חיים
13/05/2019 14:45:43
הגב ל  אור

לילארד ויתר על זריקות כי למקולום הלך טוב וזה עבד לטובת הקבוצה, הארדן ויתר על זריקות במצב שאף אחד אחר לא פוגע, וגרם להפסדים של יוסטון.
אין ספק שלילארד שיחק רע, אבל הוא שיחק חכם ונתן הגנה נהדרת, שני דברים שהארדן לא עשה.

ראס א שטן
ראס א שטן
13/05/2019 11:58:24
הגב ל  אור

נכון מאד דגמיאן נחנק. מקולום הציל לו את התחת

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
13/05/2019 13:18:32
הגב ל  ראס א שטן

היו ימים אחרים שמקולום היה חלש , ואז לילארד התעלה. אין מנוס מימים חלשים . היתרון של פורטלנד שאם אחד מהם חלש אז יש חיפוי.
ביוסטון , אם גורמים להארדן להגיע לאחוזים נמוכים, אז יש רק לפעמים חיפוי של גורדון.
התאנדרס חייבים יכולת טובה של גורג וראסל. אחרת יש הפסד.
בווריורס דוראנט יכול לא לשחק בכלל ועדיין אפשר להדיח את יוסטון עדיין יש את קליי וסטף לחיפוי.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
13/05/2019 12:00:31
הגב ל  אור

אפקט ההילה ו2 סלי ניצחון בסדרות עשו ממנו הווינר האולטימטיבי גם כאשר בפועל לא פעם הוא הולך בדרך כל בשר ולא תמיד מופיע ברגעים החשובים.

Ido
Ido
14/05/2019 2:42:29

לילארד מושך עליו 2 מגינים. ואז הוא מעביר כדור הלאה ויוצר ארבע מול שלוש.
הארדן מושך שני מגינים ומשחק אחד מול 2.

לילארד זרק 13 פעמים. מתוך 93 מצבים של הבלייזרס.
הארדן היה 34 אחוז מהזריקות של יוסטון.

הגבוה של הארדן זה קפלה שחקן אקספלוסיבי יותר מקרטר. השני ונשלישי בהירכייה זה פול וגורדון, קצת יותר מקולום והרקלס.

בלייזר הצלה את דנבר, שיש לה נשק יום דין כיוקיץ. יוסטון עשתה תוצאה זהה לקליפרס והפסידה לגס מוחלשת.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 11:02:55

עכשיו נותר רק לקוות שהמשך הפלייאוף יהיה מותח ומעניין כמו שהוא היה עד כה.
.
תודה, עידו.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 11:18:13

הדבר הכי עלוב זה שאמביד בכה אחרי המשחק ואנשים חושבים שזה בגלל התוצאה, נהרס לו הלק בציפורניים בגלל זה הדמעות, שיחק כמו נמושה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/05/2019 11:51:50

לפחות אכפת לו בניגוד לחברו סימונס

צ'יקו
13/05/2019 12:43:12

האדישות של בראון השפיעה על הקואלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 12:44:21

הדבר הכי עלוב זה שאוהדים מתלוננים על כל דבר כולל על זה שלשחקנים אשכרה אכפת.

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 13:09:21

1+
תגובה אומללה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 16:13:05

איזה אכפת לו. אם היה אכפת לו היה מתאמן טוב יותר במקום מסיבות וכראש טוק כל היום, דומה לאגם שלא למד לבחינה נכשל , ואז בוכה שנכשל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/05/2019 17:42:10

אין ספק שהוא לא מקצוען.
"איזה לקח הפקת מהסדרה?"
"לא יודע. כלום."

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 17:45:07

הוא בשיא הכאב על ההפסד ואתה מצפה ממנו לתובנות מעמיקות?
ללמוד משהו מהסדרה הוא בהחלט צריך רק לא חמש דקות אחרי שנגמרה. כל דבר אחר שהוא היה אומר היה יכול להיות רק קלישאה חבוטה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 19:23:36

ראית את ויקטןר אולדיפו אחרי הסדרה שלו שנה שעברה מה הוא רשם למאמן שלו?
.
עידו מה אתה חושב לגבי ׳המחלות׳ שלו בפלייאוף כל יום תירוץ אחר זה לא מצחיק , כמה שהוא כישרוני מדובר בתינוק מגודל שבמקום לקרוע את עצמו במכון בוכה כל היום ומתרץ את התצוגה הגרועה בהיסטוריה במחלות.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 19:43:33

מה אני חושב? שהתינוק המגודל היחידי כאן זה אתה.

Ljos
Ljos
13/05/2019 15:16:31

אנשי העולם, היזהרו.
לשחק כמו נמושה הורס את הלק בציפורניים.
אזכור לפעם הבאה שאשים לק.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
13/05/2019 11:57:55

תודה עידן.
דנבר נקלעו לסלפס נוראי אבל אין מה לעשות במצבים כאלו אתה יכול לנסות ולנסות אבל גם לגורל יש איזושהי מילה או שתיים על האם תעלה לשלב הבא.
אני חייב התנצלות לפורטלנד. בקדם העונה לא הכנסתי אותם לפלייאוף – כאשר המחשבה שלי הייתה שכישרון לא חסר אבל אחרי ההשפלה של השנה שעברה יהיה להם קשה להתאושש – אני שמח שאכלתי את הכובע איתם. חבורת גברים אחד אחד, שנתנה הכל על המגרש. דיימו היה נהדר כאשר הבין שלא הולך לו היום הוא פינה את הבמה למקולום. הלוואי שיתחילו גם לפתח שיטה קצת יותר מסודרת. ועם כל המחמאות הם עדיין לא נתקלו בהגנה רצחנית כמו שהם הולכים להיתקל עכשיו.
קוואי מדהים – מי היה מאמין שהוא יתפתח למה שהוא היום. בכלל לא מעט מהשחקנים המובילים היום בפלייאוף לא קיבלו את ההכרה שלהם מיד ולקח להם הרבה מאוד זמן עד שהם יבטאו את היכולת שלהם במלוא העוצמה (קוואי יאניס סטף קליי הארדן) ועל אף מדהימותו של קוואי אני מאמין שנראה אותו מתקשה הרבה הרבה יותר בסדרה הבאה מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה

Ljos
Ljos
13/05/2019 15:18:48

לפחות הייתה סיבה הגיונית במה שחשבת על פורטלנד. חלקנו היו עסוקים משום מה לדחוף כמה שיותר רפרנסים לבאפי מכדי לכתוב משפט קוהרנטי.
.
היה פה קרב בין שתי קבוצות שאף אחד לא נתן לה שום צ'אנס. אחת מהן הייתה צריכה לקחת, והולם שזו תהיה הקבוצה האחרונה שלקחו ממנה את הסיכויים.

אנונימי
אנונימי
13/05/2019 12:03:13

כרגיל כל המיסגור הולך בעקבות התוצאה
עוד רגע אחד זה היה נצחון מדהים של פילי בחוץ, ואז בגלל הבאונס על הטבעת, זה טורונטו גיבורה
כנ"ל קוואי
הוא נתן משחק קובי, ולא במובן החיובי, לפחות לא התקפית
16 מ-39 מהשדה, עם 2 מ-9 מהשלוש זה לא טוב, זה הארדן ביום רע
זה TS של 48%, ואפקטיב של 43%. ביחד עם זה 3 אסיסטים על 4 איבודים
בקלות אם הכדור האחרון הולך החוצה וטורונטו גם, אפשר להפיל את זה גם עליו, אפילו בראשונים (החטיא זריקות קלאצ' + עונשין)
אבל – זריקה אחת מתגלגלת פנימה בצ'אנס של פעם במיליון, ואז נורא קל להלל את קוואי, גם בגלל שהאיש הוא מהאהובים ולא מהשנואים, וגם כי נורא קל לתרץ כל דבר של הקבוצה המנצחת, בדיעבד

יניב
יניב
13/05/2019 12:08:22
הגב ל  אנונימי

איך אמר פעם שלמה שרף "הכל תלוי בשפיץ של הנעל".זאת כל התורה

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 12:09:27
הגב ל  אנונימי

13 מ-15 הנקודות האחרונות של הראפטורס במשחק. 5 מ-8 באותם 6 דקות אחרונות. סל ניצחון ברמת קושי פסיכית.
אז כן, חוגגים את קאוויי אחרי המשחק הלילה. בצדק.
.
בו זמנית, הקטילה של הסיקסרס אחרי המשחק מוגזמת. זה היה משחק של הגנות, וזו של הסיקסרס הייתה מצוינת.

צ'יקו
13/05/2019 12:47:05

מצטער, ההגנה של פילי הייתה חלשה ולא אופיינית לקבוצה. היו הרבה חורים בהגנה. להשאיר את קוואי 3 פעמים לבד מהשלוש, לתת לאיבקה מבט חופשי לשים שלשה. ועוד ועוד.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
13/05/2019 13:44:55
הגב ל  צ'יקו

אני חושב שאתה שופט את הסיקסרס לחומרה.
בכל הרבע הרביעי, אני זוכר רק 3 פעמים שההגנה של הסיקסרס "התחוררה" –
בפעם הראשונה זה היה חילוף עצל של האריס, שאפשר לאיבאקה ניסיון חופשי לחלוטין לשלשה (החטיא).
בפעם השנייה זה היה באטלר שהלך על דאבל טים לא הגיוני, ונתן ללאורי שלשה במתנה,
והפעם השלישית זה קאוויי, אחרי ריבואנד התקפה (נוסף) של הראפטורס.
בשאר הזמן, החילופים על קאוויי היו כמו שעון,
והעזרה בהגנה לעברו, ואז הכיסוי החוצה, עבדו כמו שעון.
ה-30 וקצת אחוז של קאוויי ב-42 הדקות הראשונות של המשחק לא הגיעו משום מקום.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 19:24:36

גיא אל תזלזל בחולשתה של טורנטו כל הסדרה ההגנה של פילי הייתה זוועתית הם קיבלו כדורים חופשיים בסיטונאות הבעיה שפרט לקוואי כולם נכים שפוגעים משחק מ10

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 23:40:57

טווח או יכולת לייצר לעצמם (בדומה לקרי), קרי על ההגנה שפילי נתנה להם היה קולע בלי הכרה, לא ענית לי על השאלה כמה זריקות פנויות הם החטיאו?

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 19:45:26
הגב ל  צ'יקו

מי לא נכה, אידיוט, תינוק מגודל, נגר,…ברוך?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 21:59:40

צפית בסדרה? מספיק לראות את האחוזים שלהם ואחוזים האפקטיביים, פרט לקוואי אף אחד לא קלע בטורנטו באחוזים נורמלים הרוב מתחת לממוצע , אני לא מדבר על זה שאף אחד לא קלע במעל 37 אחוז מ3% וזה קבוצה שאמורה להיות קוטנדרנית בדיחה. מי יקבור אותך שם לאורי שקולע ב46% אפקטיבי או אולי סייאקם שקולע ב48% אפקטיבי, או אולי איבקה עם ה45% אפקטיבי, היחיד פרט לקוואי שהיה בממוצע של הליגה זה גרין זה המשמעות של קבוצה נכה, ועזוב מלא זריקות לא טובות כל מה שהם צריכים לקלוע זה קטש אנד שוט יש להם משחק מסירות מצויין הבעיה שאף אחד פרט לקוואי לא מסוגל לקבור את העור.
.
אבל עידו אתה חושב שברט בראון מאמן טוב אז אין באמת מה להתדיין בנושא.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 22:26:40

אבל סתם לידע כללי מה האחוזים שלהם (חוץ מקוואי) בזריקות חופשיות לגמרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 23:28:30

אז סדרה אחת הופכת אותם לנגרים ואפסים? אני מניח אז שגם סטף קרי נגר.
אני אמרתי שברט בראון מאמן טוב? אני גם לא אמרתי שהוא מאמן נורא וגם לא טענתי שהוא אוסטרלי.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 23:39:07

הקטע שזה לא סדרה אחת זה באופן כרוני אצלם, עונה אחר עונה, וזה לא רק שחקן אחד שנצמדים לו לגופייה ויש לו סדרה רעה זה כל הקבוצה . שקרי יקבל מבטים כמו שהם קיבלו על קשת ה3 ויחטיא ככה הוא יהפוך לנגר, בטח המבטים שסייאקם קיבל, אין לשחקנים בטורנטן

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 23:58:49

אהה נכון, שנה אחר שנה. רק שאלה למי זה מתייחס? כי דני גרין הגיע העונה, כנ"ל מארק גאסול. כל הקבוצה? אתה מוזמן לרענן את זכרונך מהעונה שעברה.
גם סטף החטיא לא מעט מבטים פתוחים מול הרוקטס.

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 12:14:29
הגב ל  אנונימי

אלה החיים חביבי, מה אתה כל כך מופתע?

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 12:17:48
הגב ל  no funny shtuff

דוגמאות רק מהחודש האחרון להעלאה לגדולה והורדה לבור תחתית וההפך-

סטף, קליי, ליאו מסי, פפ, הארדן, פול, קיירי, יאניס

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
13/05/2019 13:22:08
הגב ל  אנונימי

טורונטו ניצחו ממצב של 90-90 .פילי לא עמדה לנצח את המשחק.
לגבי כוכבים כל אחד מהם תופס יום גרוע הם לא רובוטים.

סולי
13/05/2019 12:50:34

תודה עידן.
אנשים פה כל הזמן מחפשים אשמים כאילו הם צריכים לייצר כותרת לידיעות אחרונות- לילארד נחנק, קוואיי לא באמת כזה טוב, אמביד מתרץ וכו' וכו'..
קיבלנו 2 סדרות שהלכו ל 7 משחקים – לדקה (ואפילו השנייה באחד מהם) האחרונה, משחקים צמודים ומותחים. לא רמת כדורסל ברמה הכי גבוהה אבל מן הסתם אף אחד לא ציפה לזה.
שבו, תתרווחו, תהנו ממה שאתם רואים…בסופו של כנראה שהסדרות הוכרעו על דברים הרבה יותר קטנים מ"לוזר" "ווינר"..וטוב שכך.

אלי לס
אלי לס
13/05/2019 13:01:25
הגב ל  סולי

100+

אור
אור
13/05/2019 13:22:52
הגב ל  סולי

למה זה סותר להנות גם מהמשחק וגם מלהתווכח בתגובות?
.
עד כמה שאני רואה הרבה יותר אנשים פה מהללים את לילארד ש"הבין שזה לא היום שלו" ו"זז הצידה כדי לתת לחברים לנצח", ואילו כשמדובר בשחקנים שלא באים להם טוב "שוב הצ'וקר צריך שהגמד יציל אותו, איזה אפס", אז די עם הצביעות. מה זה קשור להנאה מהמשחק?

סולי
13/05/2019 13:44:44
הגב ל  אור

להפך, אני בעד להתווכח ולנתח בתגובות, אני רק חושב שצריך להתווכח על דברים ענייניים.
אני לא יודע מי אלה השחקנים שלא באים בטוב, אני מדבר באופן גורף – כשכל הויכוח סובב סביב האם השחקן ווינר כי קלע במשחק אחד 20 נק' או לוזר כי קלע רק 13 אז לדעתי הויכוח לא ענייני וזה שיח שטחי, במיוחד שלא מדובר במשהו גורף לגבי שחקן מסוים.
אם אתה רומז לגבי הארדן/פול אז אני לגמרי בצד של הארדן בויכוח הזה – הארדן סוחב קבוצה על הגב כבר 3 שנים בערך רק בגלל שהוא משחק ברמת משחק מטורפת ואין סיכוי שיוסטון מגיעים לאותם הישגים בלעדיו. רצה הגורל והוא נפגש פעם אחר פעם עם אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, הגיוני מבחינתי שהא לא עובר אותם.
להגיד לך שלא התאכזבתי השנה שהם לא הצליחו לנצח במשחקים 5 ו – 6 למרות שג"ס הייתה פגיעה יותר מבעבר (באופן יחסי) – אני אשקר אם אגיד את זה.
מצד שני אני לגמרי חושב שפול הוא לא "הגמד שצריך להציל את הארדן" , הוא אולסטאר בליגה והכוכב השני בקבוצה ובשביל זה הביאו אותו ליוסטון, הוא לא על תקן המציל.
שוב, אין בעיה לנתח כל מקרה ולהעביר ביקורת על שחקנים- פשוט האופנה הזאת של להדביק תוויות של לוזר/ווינר/נחנק מדי יום היא רדודה בעיניי…אם כבר אתה בוחן במושגים הללו שחקן בראייה של קריירה ולא אחרי משחק/שניים (וגם זה בהינתן ההנחה בתווית ה"לוזר" היא מאד יחסית, שכן שחקן מסוחב קב' על הגב מדי משחק הוא לא באמת לוזר..).

אור
אור
13/05/2019 14:09:06
הגב ל  סולי

ברור שהציטוטים לא כוונו אליך אלא למי שמדביק תוויות לפי מידת חיבתו לשחקן.
.
הטענה שלי שאם הארדן הוא צ'וקר ולוזר אז מה משבחים את לילארד שברח מהכדור ובכלל הסדרה שלו פי כמה יותר חלשה נגד קבוצה הרבה פחות טובה? ואם לילארד כזה גבר שלא לוקח על עצמו את המשחק ומוותר לאחרים אז מה רוצים מהארדן שסוחב את יוסטון כמעט כל המשחק ולא רבע פה ורבע שם?
.
בגדול אנחנו מסכימים רק שאתה לא מבין למה להתווכח על דברים כאלה ואיך נהנים ככה מהמשחק (תקן אותי אם אני טועה) ואילו אני גם נהנה מלהתווכח עם אנשים שזורקים תגובות צבועות. זה לא אומר שאני יותר טוב ממך או מהם

רפיקי
רפיקי
13/05/2019 15:43:05
הגב ל  סולי

זה מצווה להדביק כינויים לשחקנים כמו אבו זקן והגמד. מצווה לאוהדי הכדורסל בכללי

ניסו אביטן
ניסו אביטן
13/05/2019 16:22:14
הגב ל  רפיקי

רק מה לך ולאוהדי כדורסל?
לשמוע על סטף לפני שנתיים ולקנות גופיה משוק בצלאל לפני שנה, עדיין לא עושה אותך אוהד.
ותחליף כבר את התמונהההה הזווווווו חיימשלייייי אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות

אדם אחד
אדם אחד
14/05/2019 0:15:12
הגב ל  סולי

1000%
כמה שאתה צודק, וכמה שקשה כל הזמן עם סגנון הצל"ש/טר"ש הזה.
ההוא גאון כדורסל, וההוא נגר אפס.
אני לא אוהב את המשחק של הארדן, אבל הוא אולסטאר בזכות, ולרוב לא משחק נגד קונוסים (אין קונוסים בנבא שמעון).
בשבילי, הדבר הכי יפה בכדורסל הוא שאי אפשר באמת להבין מה היה במשחק, רק מלקרוא את הסטט שיט.

רפיקי
רפיקי
14/05/2019 0:50:25
הגב ל  אדם אחד

ניסו ברגע שאתה יורד לפסים אישיים אתה מראה את הרמה שלך…רמה שאני בדרך כלל לא מתייחס אליה אבל רק אציין שאני צופה בnba מתחילת 2014 (כשהייתי בן 14) כשאף אחד עוד לא חשב שהם יזכו באליפות. הם פשוט שיחקו מאוד יפה.

אדם אני גם לא אוהב לחלק כינויים ואני מעריך מאוד 99% מהשחקנים בליגה. אבל הזוג מגעילים האלו גרמו לכל מי שאוהב כדורסל לסבול חודשים שלמים ממשחק רמאי ומלוכלך.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
13/05/2019 13:27:41
הגב ל  סולי

לא מאמין בלוזר ווינר.
מדובר בשחקנים ואני מדבר על כולם , שהגיעו לרמה שלהם כנגד מכשולי ענק.
בוא ניקח את הדראפט הקרוב. 100 יעמדו לבחירה אולי 2 , 3 מהם יהיו בדרגים הגבוהים. עוד 300 שחקנים לא יעשו את הליגה, ואני מדבר על שנה אחת בלבד.
מדובר בחבורה שיודעת לנצח , יודעת לפלס את הדרך שלה.הם נמצאים על העץ למטה פזורים המון עלים.
הענין מאוד פשוט מישהו חייב להפסיד, וזה יקרה בכל קומבינציה אפשרית.

דה שוט
דה שוט
13/05/2019 14:37:33

+ 1

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 17:21:28

תראה את הרבע האחרון של קוואי, תראה את של הארדן , אחד ויינר אחד לוזר כזה פשוט.

פינקי
פינקי
13/05/2019 13:21:37

טוב, לא יכול להיות שאני היחיד שהסל של קאוויי הזכיר לו קליעת ניצחון אחרת מאותו המגרש ובדיוק מאותה הבלטה.

https://youtu.be/WgGNqxg98CM

אור
אור
13/05/2019 13:23:33
הגב ל  פינקי

לגמרי זריקה אנתוני פארקרית, בכלל שכחתי ששיחק שם

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 13:31:08
הגב ל  אור

במכבי?

אור
אור
13/05/2019 14:10:06

אופס, ראיתי את הכותרת ולא את הסרטון

Smiley
Smiley
13/05/2019 13:45:24

שכר לימוד:
הבלייזרס – שילמו את שכר הלימוד שנה שעברה ובאו מוכנים השנה, בעיקר מנטלית. ניצחו גיים 7 בלי יתרון ביתיות קבוצה מצוינת.
נאגטס – משלמים שכר לימוד בפלייאוף ראשון של הקבוצה הצעירה. הפוטנציאל שם מטורף וצריך לראות מה פורטר ג'וניור בריא שווה (סוגר להם עמד 3 ו-4 בסמול בול).
הראפטורס – קוואי שילם את שכר הלימוד בספרס והביא (יחד עם גרין) את המנטליות והניסיון לנצח סדרות כאלה בפלייאוף.
פילי – משלמים שכר לימוד על שני הכוכבים הצעירים (שילכו וישתפרו). אני מאוד מקווה שיצליחו להשאיר את באטלר והאריס (ורדיק) וירוצו איתם שנה מלאה ואז לראות מה תהיה התוצאה.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 13:48:47
הגב ל  Smiley

עם כמה שהם שילמו הראפטורס כבר סיימו תואר שני.

Smiley
Smiley
13/05/2019 14:03:13

לא מאמין שהם היו עוברים את הסדרה הזאת עם דרוזן במקום קוואי

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 14:04:32
הגב ל  Smiley

אז היו ממשיכים לדוקטורט…

אור
אור
13/05/2019 14:14:05

בדיוק.
.
כמו שרשמתי בבלוג החי (על דנבר) להפסיד בבית לבלייזרס בלי נורקיץ ועם קאנטר בצום זה לא שכר לימוד, זה פאשלה.
.
בגדול הייתי מגדיר שכר לימוד כהפסד קשה לקבוצה יותר טובה ומנוסה באותה נקודת זמן (כמו שעברו הווריורס בזמנו) ככה שאני לא מסכים עם אף קבוצה בתגובה של סמיילי.

ראס א שטן
ראס א שטן
13/05/2019 14:20:02
הגב ל  אור

צודק. חרבון של דנבר

דה שוט
דה שוט
13/05/2019 14:39:48
הגב ל  אור

+ 1
לגמרי
כל העניין של שכר לימוד הוא מאוד חמקמק, לא תמיד יש פיצוי – ראה למשל אורלנדו של שאק-פני

אדם ברזל
אדם ברזל
13/05/2019 15:03:29

מישהו יודע מה עם הוד? נפצע ולא חזר.

שחר
שחר
13/05/2019 15:33:12

המזרח לצערי לא התחזק
בטורונטו קוואי הענק יודע שהוא כמעט לבד, ומול מילווקי זה גם יראה ככה
פילי זה קרקס, חייבים להחליף מאמן ולהטריד את סימונס בהקדם.
בוסטון נחלשו, אבל יש מצב שישתפרו רק מזה שקיירי יעבור
מילווקי זו התקווה של הקונפרנס אם יגיעו לגמר ולמשחק שישי, זה הישג גדול

סולי
13/05/2019 15:52:38

תמיד יפה לראות
https://www.youtube.com/watch?v=qrStLRBY-jI

פינקי
פינקי
13/05/2019 18:06:52
הגב ל  סולי

הוא גדל עם פאו, הוא כבר מנוסה בהתמודדות עם בכי.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 16:18:40

אחרי שהאקבלירס נסעו בכל רחבי ארה"ב וראיינו בערך כל עוזר מאמן בליגה קליבלנד הולכים בסוף עם ג'ון ביילין – מאמן מכללות מוערך (מישיגן בשנים האחרונות) אבל גם אחד שבגיל 66 יצטרך לראשונה להתמודד עם המעבר ל-NBA. שיהיה להם בהצלחה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/05/2019 17:48:01

לפחות לא וודסון / מייק בראון / גיא לוזון / ניר קלינגר

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 17:49:59

חחח, אני לא בטוח שהם סיימו לשלם למייק בראון…

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 19:26:36

מייק בראון האיש לא ידע לאמן ועקץ את הלייקרס והקאבס בזו אחר זו צריך לשבת מאחורי סוגר ובריח על הונאה

עידו גילרי
עידו גילרי
13/05/2019 19:47:01

מייק בראון עקץ את הלייקרס …. כן.. זה בדיוק מה שקרה שם.

כדור הרעם
כדור הרעם
13/05/2019 17:34:01

אני מבקש שירשם בפרוטוקול שרובכם ככולכם האמנם שדנבר תנצח את הסדרה, לכולכם ניצחון של דנבר היה כמעט מובן מאליו, רק אני טענתי שזהות הקבוצה המנצחת בכלל לא וודאית ושפורטלנד מאוד מלהיבה ורעבה ונראה שכוכבה זורח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/05/2019 17:48:46

נרשם. אני הייתי בטוח שדנבר תנצח, מתחילת הסדרה עד למשחק האחרון.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2019 19:28:15

נרשם פורטלנד הפתעה שלי, ישבתי שהם ינצחו את אוקלהומה שידעתי שהם בלוף אבל דנבר?
למען האמת חשבתי שהספרס יקחו את הסדרה מול דנבר וכמעט צדקתי פשוט לא הערכתי את דפרוזן נכון מדי, ידעתי שהוא יקפא בפלייאוף לא ידעתי שהוא יקפיא את כולם איתו

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2019 7:28:57

בקיצור-
חשבת שהספרס ינצחו את דנבר וטעית
חשבת שדנבר ינצחו את פורטלנד וטעית.
גם פילי חשבת שינצחו לא?
.
אם הייתי מילווקי הייתי מאוד מודאג.

no funny shtuff
no funny shtuff
13/05/2019 19:06:49

אני בתגובה לשמעון כתבתי שפורטלנד תנצח (בתחילת הסדרה)

Berch
Berch
13/05/2019 18:25:09

אחזה ווינר-שוט של קוואי
וואו
🙂
תודה על הסיקור

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2019 7:26:54

והנה ה-76 משאירים את בראון לעוד עונה
.
http://www.espn.com/nba/story/_/id/26741473/76ers-coach-brown-return-2019-20-season
.
וויי טו גו, ברנד..