חם מהתנור: יום ראשון/רועי ויינברג

הנאגטס והרוקטס גם מעוניינות במייק מילר. דווח שהרוקטס הגישה הצעת חוזה לשחקן.

מילר


כנראה שמרקוס קמבי יחתום או ביוסטון, או בשיקגו, או בקליפרס.

הדף של הופס בפייסבוק, תנו לייק


ההיט, הטימברוולבס, והת'אנדר מעוניינות בסבסטיאן טלפייר.


טים הארדוואי, האול-סטאר לשעבר, מדבר עם כמה קבוצות בקשר להצטרפות לצוות האימון שלהן.


הפליקנס מסתמנים כקבוצה הפייבוריטית להחתמת גרג אודן, שגם דאלאס מאוד חזקה בתמונה להחתמת הבחירה הראשונה מדראפט 2007. הפליקנס קרובים להציע לו חוזה לשנתיים, בסכום של 3 מיליון דולר, בערך, לשנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

    1. אין צפי, אבל אלה החדשות האחרונות בקשר לרכז-דני פארי, שהביא אותו לקליבלנד, רוצה אותו באטלנטה, אבל הסיכוי שזה יקרה קטן שג'ף טיג בקבוצה. דווח בעבר שהבולס רוצה אותו, והוא אמר שהוא רוצה לשחק עבור קונטדרית. למילווקי יש יכולת לשלם לו יותר משאר הקבוצות, אבל הם לא מתכננים כרגע לעשות כך.

  1. אם מייק מילר חותם ביוסטון, כספי יקבל עוד פחות דקות… מילר ממלא די טוב את משבצת קלעי השלוש שם, והוא ריבאונדר הרבה יותר טוב מכספי.

  2. אם יוסטון יחתימו את מילר וקמבי זה אומר שהם די וויתרו על טרייד והולכים על עומק, החלטה מצויינת לדעתי. אם כספי ישחק או לא זה תלוי רק בו ובמה שהוא יביא. יוסטון הלכו על שחקני 3 שיוכלו לשחק בכמה עמדות לאחר ההחתמות של ברוקס ורג'י וויליאמס, גרסייה כמעט בטוח יהיה מחליף ראשון לפרסונס, מילר ב-3 יהיה מעולה והוא וכספי ביחד יהיה צוות מעולה להרכב שני אם כספי יביא קליעה וקשיחות. אם הקליעה לא תהיה יציבה ויהיה סטטיסט גם בהגנה הוא יעבור מהר לקצה הספסל ומשם הדרך לדי ליג קצרה. לא שזה יהיה בהכרח רע בשבילו. ליוסטון קבוצת די ליג הכי טובה בליגה וכל שחקני הספסל שלה עברו בה שנה שעברה על מנת לשמור על כושר משחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט