CJ McCollum is for real /ראובן בראל

CJ McCollum is for real /ראובן בראל

37 נקודות ב-58% במשחק 7 עם שלשה אחת בלבד ו-2 נקודות מהקו. וגם המהלך הזה:


מנחם התלונן השבוע על הזמנים המוקדמים של המשחקים בחוף המערבי, אז לקחתי על עצמי אתגר והרחקתי עוד יותר מערבה להוואי. המשחק התחיל כאן ב-9:30 בבוקר. חשבתי שאראה אותו בבר ליד הבריכה אבל כנראה שבהוואי לא שמעו על NBA וגם אין עם מי לדבר לפני 12. אין ברירה, הולכים לחדר. אמצע רבע שני ודנבר בפלוס 17. הבן שלי לא עומד במתח והולך לראות שידור חוזר של משחק 6, שם התוצאה כבר ידועה.
אם יורדים למחצית בפחות מ-10 יש עוד סיכוי, אני מנסה לשכנע אותו.
הוא מצטרף לקראת סוף הרבע השלישי, באמצע הרבע הרביעי מיד אחרי השלשה של זאק קולינס התמונה נעלמת – No Signal. אשתי הצילה את המצב שניות לפני השחזור של מערכון לה מרמור של חבורת לול. התמונה חוזרת, עדיין הפרש 4. מקולום לא מצליח להחטיא, טרנר שנראה היה שלעולם לא ינסה לקלוע, הצדיק חלק מחוזה המיליונים שלו.
We are going to the Western confrence final!!!!!

 

מקולום. היה בכל מקום.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ניתוח מעולה ראובן. לגמרי for real, אחד המשחקים הגדולים בתולדות הבלייזרס ומשהו שיזכרו שנים קדימה. הצ'ייס-דאון בלוק על מארי, הקילריות מהמיד ריינג' והקלות שבה הוא קלע בחצי הראשון שמות אותו בשורה אחת עם הגדולים. סיפור חמוד מאוד על ספורט בתנאים מעניינים (לא קשים, אתם בכל זאת בהוואי). קילר.

  2. לקחנו את המשחק כקבוצה, כמו גברים ויש לנו מאצ'אפ מול הווריירס בלי דוראנט. כל מי שעלה לפרקט תרם (אוהבים אותך צ'יף) ואנחנו ממשיכים בכל הכוח קדימה. החוויה האישית היא בלתי נתפסת ( תודה רבה לך ראובן) . זלזלו בנו מול אוקלהומה, זלזלו בנו מול דנבר אז תמשיכו לזלזל גם עכשיו כי זה עובד.
    Never Doubt RIP City!

  3. הוא אכן "על באמת".
    .
    21 נק' למשחק בעונה הרגילה. 25.6 השנה בפלייאוף.
    .
    עכשיו הוא צריך להראות שהשנה יש לו את זה גם מול גולדן סטייט
    (מולם הוא קלע השנה רק 18 נק' למשחק באחוזים מחרידים).
    .
    תודה, ראובן.
    זה משמח שיש לכם את הזדמנות ליהנות מהקבוצה גם בשלב גמר המערב.

  4. כל הכבוד לדנבר על המותחן.
    הנחתי כבר בתחילת הסדרה אפילו עוד לפני שהחלה כי הנסיון ידבר .
    פורטלנד פשוט התקדמו לאט משנה לשנה רק שלפני
    שנה פגשו בניו אורלינס ולא הצלילו חהחזיק מעמד.
    עכשיו לאור ההופעה של פורטלנד בפלייאוף אפשר
    להבין עד כמה דייוויס וג'רו היו טובים בשנה שעברה.

  5. תודה ראובן. מקולום ענק! חיפה אתמול על יום קליעה זוועתי של דיימו וסחב את העגלה. ד"ש לג'ניפר- הבלייזרס מחזירים לאוהדים שלהם בענק על הנדידה המהירה והכואבת אשתקד

  6. עדכנתי בויקיפדיה את הערך "האושר המושלם' – "כשהקבוצה שלך, שאף אחד לא ספר, חוזרת מתבוסה בפלייאוף הקודם, עולה לפלייאוף למרות פציעה מחרידה, מנצחת במפתיע בסיבוב הראשון, יכולה לגמר המערב הנצחון חוץ במשחק השביעי אחרי שכבר פיגרה ב-19 הפרש".
    מזל טוב לכתבינו בריפ סיטי, שמח בשבילכם!
    .
    רגע, מעדכנים אותי באוזניה מהאולפן, אז אני מוסיף:
    "האושר המושלם – כשהשחקן שלקחת סיכון אדיר עבורו קולע את סל הנצחון בשניה האחרונה במשחק השביעי, מול פרויקט טנקינג שלא צלח"
    מזל טוב יוג'ירי (והלל), המעז מנצח, שמח בשבילכם!
    .
    איזה לילה!! אני אוהב את המשחק שבנג'ו אוהב….

    1. עדכנתי מחדש את הערך – "כשאתה דורס בגמר תוך תצוגה מרהיבה את היריבה שגנבה לך את האליפות שניות מהסיום, שנה קודם".

    1. זה היה משחק מדהים, אבל חייב לציין שזה פשע לאנושות מה שדאנטוני עשה לקובי בעונה הזאת. ואם אני זוכר נכון, משחק אחרי הוא נפצע באכילס וגמר בעצם את הקריירה.

  7. ראובן הגדול.. מק'ולם הוא אישיות מיוחדת במינה. ראיתי כתבה עליו ועל תרומתו לקהילה בתחילת העונה והתרשמתי למדי. גם האופן בו דיבר במסיבת העיתונאים (כשלילארד לצידו) ובראיון בסיום המשחק היו מרשימים לא פחות.
    להוריד את הכובע בפניו. לא הפסיק להאמין בעצמו גם כשכולם הפסיקו.
    ו3 נק' נוספות שבלעדיהן התמונה, מבחינתי, לא שלמה:
    1. אוון טרנר. מה שהבחורצ'יק הזה עשה ברבע האחרון פשוט לא נתפס.. להיות כל כך חסר השפעה ב6 משחקים ואז כל כך דומיננטי ברבע המכריע של הסדרה כולה, משחק 7 – זה נדיר, יוצא דופן, ומעיד על תכונת מנהיגות ואחריות שקשה למצוא בימינו. מאוד מאוד מרשים.
    2. אננס קנטר. מה שהבחור הזה עבר.. 99% מהאנשים כבר היו נעלמים מזמן מהמפה.. והבחור הזה, שעבר מסכת ייסורים לא פשוטה, הגיע לסדרה הזאת (ולפלייאוף בכלל) והציג משחק הקרבה יוצא מגדר הרגיל, על אף העליונות של יוקיץ' הנהדר. הוא נלחם, שמר, ליקט, אסף, קלע – והכל עם כתף אחת. להוריד את הכובע.
    3. רודני הוד וזאק קולינס. כל אחד, בדרכו, תרם לעובדה שפורטלנד בגמר המערב. הוד, שהפציע מהיכנשהוא, היה פשוט לא ייאמן במשחקים 5 ו6 ובמו ידיו ויכולתו העניק לבלייזרס את האפשרות למשחק 7. וקולינס, עם התזמונים הנהדרים שלו לעזרה הגנתית וחסימות חשובות, בנוסף לתרומת בונוס בהתקפה, היה שם כשהיה צריך אותו.

  8. ראובן, אני חייב להיות אמיתי: עד המשחק הזה לא האמנתי שמקולם הוא =אול-סטאר. המשחק הזה שכנע אותי לחלוטין.
    ניתוח מצויין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט