אירועי דיומא – 12.05.2019

היום – יום עמוס של כדורגל עם מאבק הירידה בליגת ג'פאניקה, מאבק האליפות בין סיטי ל-ליברפול באנגליה וקרב מרתק בין רומא ליובנטוס. בנוסף מירוץ קטלוניה בברצלונה בפורמולה 1 ופתיחת הטור של קליפורניה.

כדורגל

ליגת ג'פאניקה – פלייאוף תחתון, מחזור 7 ואחרון/ ניר מועלם:

20:30 בני סכנין – קריית שמונה, 5 פלוס: אז סכנין כבר ירדה ללאומית במחזור שעבר ואילו ק"ש נמצאת נקודה מעל הקו האדום ולמעשה תלויה אך ורק בעצמה, כי ניצחון שלה משאיר אותה בליגה. בתחילת השבוע תומר קשטן התראיין לדעתי את אחד הראיונות היותר טיפשיים שקראתי בשנים האחרונות, כאשר הוא מותח ביקורת קשה על הבעלים, מחזור אחד לסיום העונה כאשר מצב הקבוצה מאוד קשה, מה שהוביל לכך שפיטרו אותו, ומי שהיה אמור לתפוס את מקומו הוא עוזרו גילי לבנדה אך הוא התפטר וכך ק"ש נותרה במצב עגום בטבלה וללא מאמן, ואז החליטו בק"ש להמציא המצאה חדשה והיא: להביא את שמעון אדרי (מאוד קרוב לאיזי שרצקי), אך בגלל שהוא מאמן הפועל אום אל פאחם והעלה אותם ליגה אז הם ביקשו להשאיל את המאמן למשחק אחד בלבד (בפועל אי אפשר להשאיל מאמן, לכן הוא שוחרר מהחוזה וחתם על חוזה של שבוע עם איזי ואז יחזור לאום אל פאחם). אני חייב לומר שזה אחד הדברים ההזויים שראיתי ורק על ההתנהלות החובבנית הזו מגיע להם לרדת. הימור – ק"ש בתקופה גרועה והיא לא ניצחה כבר ארבעה מחזורים, מנגד סכנין עם 2 הפסדים רצופים וכבר סיימה את העונה וירדה ליגה, אני מרגיש שק"ש תבעט בדלי ותסיים בתיקו בדוחא, מה שיגרום לה להיות תלויה באשדוד.

20:30 מכבי פתח תקווה – הפועל תל אביב, ספורט 1: פתח תקווה נמצאת 2 נקודות מעל הקו האדום ולמעשה תלויה בעצמה בלבד, כי ניצחון שלה והיא נשארת בליגה, אך הפסד או תיקו והיא כבר לא תהיה תלויה בעצמה, אגב גם במקרה שהיא תסיים בתיקו וק"ש ואשדוד ינצחו, יהיה לה עדיין הפרש שערים טוב יותר מאשדוד ב-5 שערים. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות של 0-3 ולפתח תקווה יש סגל טוב שלא ממש ברור כיצד הם הגיעו למצב שהם נלחמים על חייהם, אני מאמין שהפועל תל אביב תבוא להילחם מהסיבות שלה, ובעיקר כי מאמנה קובי רפואה רוצה להוכיח לכולם שהוא ראוי להמשיך וראוי לקבל את המושכות לבניית הקבוצה. הימור – פתח תקווה לדעתי לא תפסיד את המשחק אך אני לא בטוח שהיא תנצח ואני אהמר על תיקו.

20:30 אשדוד – הפועל חיפה, ספורט 2: אשדוד עם פלייאוף תחתון מדהים לא תלויה בעצמה, כי היא נמצאת עם נקודה פחות מתחת לקו האדום ולכן היא חייבת לנצח (אם היא תסיים בתיקו וק"ש תפסיד אז יהיו להן אותו מספר נקודות אך יחס שערים עדיף לק"ש ולכן אשדוד תרד). הפועל חיפה כבר סיימה את העונה והייתי בטוח ששבוע שעבר הם יתפוצצו על המגרש אך במקום זה חיים סילבס העלה הרכב הזוי מול פתח תקווה שעלה לו בתבוסה. הימור – אשדוד תשיג את המטרה ותנצח את המשחק אך היא עדיין תהיה תלויה כמובן בתוצאות האחרון.

לסיכום – על פי ההימורים שלי ק"ש יורדת ליגה. מה דעתכם?

פרמייר ליג – מחזור 38 ואחרון / אדר בר דוד

אחת העונות המרתקות בתולדות הפרמייר ליג תגיע לסיומה כשכל המשחקים ישוחקו בשעה אחידה. נכון, היורדות כבר נקבעו וגם המאבק על מקום בטופ 4 הוכרע אחרי קרב מעניין שכלל 4 קבוצות עד הקריסה של מנצ'סטר יונייטד. אז טוטנהאם וצ'לסי יסיימו 3 ו-4, התרנגולים וליברפול יהיו בגמר האלופות, הבלוז וארסנל יפגשו בגמר הליגה האירופית, סיטי תסיים, כנראה, עם דאבל לפחות. ורק ליונייטד לא נשאר…

ובנימה אישית וכואבת אפילו יותר מאשר המצב של השדים האדומים: את המשחק הראשון בין ברצלונה לליברפול פספסתי (מה לעשות, יום השואה). את הגומלין פספסתי (מה לעשות, יום הזיכרון לחללי צה"ל. האמת שזה היה חזק ממני והצטרפתי בדקה ה-70 בשביל לחוות את שברון הלב). את הגומלין ביוהאן קרויף ארנה פספסתי (מה לעשות, נטע ברזילי וזיקוקים). אבל לקבוע מבחן במשפט בינלאומי פומבי בדיוק על המחזור הכי דרמטי מזה שנים?! מי עושה דבר כזה?!

17:00 ברייטון – מנצ'סטר סיטי (ספורט2). המשחק היה יכול לקבל טוויסט מרתק אם ברייטון היתה צריכה את הנקודות בשביל להישאר בליגה אבל קרדיף עשתה את העבודה הזו בשבילה במחזור הקודם ופער 5 הנקודות ביניהן נשמר והבטיח למארחת עונה נוספת בליגה הבכירה. אז סיטי, בעונה נפלאה נוספת אחרי האליפות אשתקד, תהיה הראשונה בהיסטוריה לסיים עונה מאוכזבת גם אם תזכה בטרבל. ההדחה על ידי טוטנהאם ברבע גמר הצמפיונס היתה יכולה לעלות לה גם באליפות אבל הקבוצה של פפ הוכיחה אופי מברזל, גירדה ניצחונות גם במשחקים פחות מרשימים (שלושה ניצחונות 1-0 מתוך ארבעת משחקיה האחרונים) והצליחה לשמור על המקום הראשון ולהיות תלויה בעצמה. ניצחון אחד נוסף, זה מה שהיא צריכה בשביל אליפות נוספת. מקצועית, היא אמורה לטייל מול קבוצה שניצחונה האחרון היה ב-17 במרץ. אבל הלחץ, זה הסיפור היום.

17:00: ליברפול – וולבס (ספורט1). רבות דובר על האבסורד האפשרי – אם ליברפול תיקח את ליגת האלופות וסיטי את האליפות למרות ששתיהן היו מעדיפות להתחלף. אז האדומים, אחרי הקאמבק הלא הגיוני על ברצלונה, העפילו לגמר האלופות עונה שניה ברציפות אבל אליפות היא מטרת העל אחרי המתנה של 29 שנה. ההיי המטורף מיום שלישי לבטח התחלף בדריכות מקסימלית לקראת המשחק היום באנפילד והאוהדים המדהימים, שזכו לחוויה בלתי נשכחת באמצע שבוע, חולמים על חוויה לא פחות נשגבת גם היום. 8 ניצחונות ליגה רצופים יש לרדז והם נתנו עונה היסטורית שהיתה נגמרת באליפות קלילה בכל שנה אחרת. היום הם יקוו לנס מברייטון אבל קודם כל, אסור להם למעוד בבית. זה לא יהיה פשוט מול וולבס, שמגיעה עם 3 ניצחונות רצופים וסוגרת עונה נהדרת מבחינתה במקום השביעי.

בונדסליגה – מחזור 33/ ניר מועלם:

19:00 פרנקפורט – מיינץ : פרנקפורט במקום ה-6 חולמת על ליגת האלופות ואילו מיינץ כבר סיימה את העונה ונמצאת במקום ה-12. פרנקפורט מגיעה אחרי שבשבוע שעבר הובסה 6-1 על ידי לברקוזן אבל ביום חמישי היא נסעה לסטמפורד ברידג' והפסידה בפנדלים לצלסי במסגרת חצי גמר הליגה האירופאית, כך שכל שנותר לה הוא להגיע למקום ה-4 בליגה ולליגת האלופות. מיינץ לעומת זאת מגיעה אחרי 3-3 מול לייפציג. הימור – במקרה של תיקו פרנקפורט תעלה למקום ה-4 אך עם שיוויון נקודות כמו גלאדבך ולברקוזן אך עם יחס שערים עדיף במקצת, לכן הם חייבים לנצח כדי להיות תלויים בעצמם בלבד, ולכן אני אהמר על ניצחון ביתי של פרנקפורט.

סרייה א' – מחזור 36:

13:30 טורינו – סאסואולו, 2 ONE : טורינו במקום ה-8, רחוקה 2 נקודות מרומא שבמקום ה-6 שמוליך לליגה האירופאית ומנגד סאסואולו במקום ה-10 ולמעשה סיימה את העונה מבחינתה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי תיקו אך טורינו נמצאת בכושר טוב יותר מאשר סאסואולו ועם מטרה בעיניים והיא יודעת שכל איבוד נקודות היום בבית יגרום לכך שהם ככל הנראה סיימו את העונה ללא מפעל אירופאי ולכן אני אהמר על ניצחון ביתי של טורינו.

16:00 סמפדוריה – אמפולי, 2 ONE : סמפדוריה במקום ה-9, עד לא מזמן נאבקה על הליגה האירופאית אך רצף של תוצאות קשות גרם להם להתרחק מאוד עד כדי כך שהם למעשה כבר לא בתמונה גם לא באופן תיאורטי. מנגד אמפולי נמצאת מתחת לקו האדום במרחק של 2 נקודות בלבד מאודינזה שמעליה כאשר נותרו עוד 9 נקודות בקופה ועל פניו נראה שהמשחק היום מול סמפדוריה הוא הקל ביותר שנישאר לה(טורינו ואינטר בהמשך). סמפדוריה מגיעה אחרי 3-3 מול פארמה ואחרי 3 משחקים ללא ניצחון בליגה ואילו אמפולי מגיעה אחרי ניצחון מפתיע 1-0 על פיורנטינה. הימור – אמפולי חייבת נקודות אך היא קבוצה פחות טובה מסמפדוריה ואני מאמין שהיא לא תצליח לנצח בלואיג'י פראריס ולכן אהמר על תיקו.

19:00 ספאל – נאפולי, 2 ONE : ספאל במקום ה-11 נשארה בליגה והשיגה את המטרה שלה, מנגד נאפולי גם היא תסיים את העונה במקום ה-2 הדי מאכזב מבחינתה כי הם קיוו להיאבק על האליפות. ספאל נמצאת בכושר נפלא והיא השיגה 19 נקודות מתוך 24 האחרונות, כלומר 6 ניצחונות, תיקו והפסד אחד בשמונת המחזורים האחרונים, שזה מה שגרם לה להישאר בליגה. מנגד, נאפולי עם שני ניצחונות רצופים ורוצה לסיים את העונה בטעם טוב ועם ניצחונות. הימור – ספאל בתקופה טובה ועוד באיצטדיונה הביתי ולכן אני אהמר על ניצחון ביתי של ספאל.

21:30 רומא – יובנטוס, 2 ONE : קרב האריות באולימפיקו שברומא בין רומא שבמקום ה-6 אשר רוצה להגיע לליגת האלופות לבין האלופה יובנטוס. רומא רחוקה 4 נקודות מאינטר ו-6 מאטאלנטה, לה יש משחק אחד יותר, ולכן היא חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי להגיע לליגת האלופות, אך נגדה תשחק יובנטוס אשר כבר סיימה את העונה מזמן אך זהו משחק על יוקרה אותו היא לא תרצה להפסיד. ראניירי דיבר השבוע על כך שהוא יעזוב בסוף העונה ולא משנה היכן תסיים הקבוצה ובנוסף הוא דיבר על כך שהמטרה היא להגיע למקום ה-4 ולליגת האלופות, אני כבר אמרתי את דעתי על ראניינרי שהוא מאמן שלא מתאים לרומא ולכן הוא גם לא יביא אותה למקום אליו הם שואפים להגיע, אני מהמר שהמשחק יסתיים בתיקו, שהיא תוצאה גרועה מאוד לרומא.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

הגראנד פרי הספרדי

העונה הזו הולכת והופכת דומה לעונת 2016, שהפכה בעצם לתחרות פנימית בתוך קבוצת מרצדס. אז התחרות הייתה בין לואיס המילטון לחברו הפיני ניקו רוזברג, וכעת זהו ואלטרי בוטאס. במירוץ לפני שבועיים באזרביג'אן, בוטאס זינק מהפול פוזישן לפני המילטון, והמשיך באותו המקום עד הזכייה לפני חברו, ולפני פטל, ורסטאפן ולקלר. הסדר הזה משקף גם את הדירוג הכללי, וגם את סדר הזינוק היום בברצלונה. זאת כשבוטאס חזר להוביל בדירוג הכללי, נקודה לפני המילטון, כשאחריהם פטל (35), ורסטאפן (36) ולקלר (40).

היום בברצלונה נראה שוב את בוטאס על הפול פוזישן, בפעם השלישית ברציפות, כשאחריו כאמור המילטון, פטל, ורסטאפן ולקלר. שידור בספורט 5 לייב ב-16:00.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר טורניר מדריד – גברים

לפני שנעסוק בגמר הגברים, כמה מילים על גמר הנשים שנערך אתמול. קיקי ברטנס, ההולנדית בת ה-27, הגיעה להישגה הגדול ביותר בקריירה כשגברה 6-4, 6-4 על סימונה האלפ מרומניה. ברטנס כבר פיגרה 2-4 במערכה הראשונה אך זכתה בארבעה משחקונים רצופים בדרך לניצחון במערכה הראשונה. שבירה אחת במערכה השניה הבטיחה לה את התואר במדריד (והתשיעי בקריירה), שיקפיץ אותה מהמקום השביעי למקום הרביעי, שהוא דירוג השיא שלה בקריירה והמקום הגבוה ביותר שאליו הגיעה טניסאית בת ארצה. ההולנדית הגבוהה (1.82) גברה, בין היתר, על ארבע אלופות גרנד סלאמים – ילנה אוסטאפנקו, פטרה קביטובה, סלואן סטפנס וכאמור סימונה האלפ – דרך אל הזכיה בטורניר, שבו לא איבדה ולו מערכה אחת (הראשונה שעושה זאת). האלפ, שזכתה פעמיים בעבר בטורניר מדריד וסיימה שלוש פעמים כסגנית, תעלה מקום אחד בדירוג העולמי ותדורג שניה במקום פטרה קביטובה, שתרד למקום השלישי.

19:30: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-סטפנוס ציציפאס (יוון), שידור באחד מערוצי צ'רלטון – שני חצאי הגמר, כיאה למעמדם ולזהות השחקנים ששיחקו בהם, היו צמודים וארוכים. המשחק הראשון שארך כשעתיים ועשרים הפגיש את הסרבי, שמדורג ראשון בעולם, עם דומיניק תים, שנדרש להציל שתי נקודות משחק מרוג'ר פדרר ברבע הגמר. השחקנים החליפו שבירה אחת במערכה הראשונה ושתי שבירות בשניה, כששתי המערכות הגיעו בסופו של דבר לשוברי שוויון ובשניהם ניצח דג'וקוביץ' ועלה לגמר.
המשחק השני נמשך מעט למעלה משעתיים וחצי והתוצאה בו היתה לא צפויה. רפאל נדאל התקשה לשמור על ההגשה שלו מול ציציפאס ההתקפי, שניצח במערכה הראשונה. הספרדי, שזכה בין היתר ב-17 תארי מייג'ורס ו-33 טורנירים מסבב המאסטרס, ניצח בשניה. היווני נדרש להציל שתי נקודות שבירה בתחילת המערכה ומשעשה זאת, הצליח לשבור פעמיים ברציפות את נדאל. יליד מאיורקה הצליח להחזיר שבירה אחת אך נשבר שוב מיד אח"כ והמשחק הסתיים בנצחונו של ציציפאס בתוצאה של 6-4, 2-6, 6-3.
אם כך, דג'וקוביץ' וציציפאס יתמודדו בפעם השניה ביניהם, כשהיווני ניצח את המשחק היחיד בין השניים בשמינית הגמר של טורניר המאסטרס בטורונטו, שנערך על מגרשים קשים. הסרבי, שזהו הישגו הטוב ביותר מאז הזכיה באליפות אוסטרליה הפתוחה בסוף ינואר, ייחפש את הזכיה השלישית שלו בטורניר שנערך בעיר שאלכס אברבוך קבע בה את שיאו הלאומי בקפיצה במוט (5.93) לפני 16 שנה, ובסך הכול ישאף לזכות בטורניר ה-74 שלו. נוסף על כך, ניצחון מול ציציפאס ישווה את מספר תארי המאסטרס של הסרבי לזה של רפאל נדאל (33. יותר מכל שחקן אחר).
ציציפאס ינסה לזכות בתואר הרביעי שלו בקריירה ובשלישי ב-2019. זה יהיה גמר טורניר המאסטרס השני שלו, לאחר שהגיע לגמר בטורונטו בקיץ שעבר ונוצח שם על ידי רפאל נדאל.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

ג'ירו ד'איטליה – קטע 2

קטע 1 של אתמול היה קטע נג"ש קצר, עם עלייה תלולה של שני ק"מ בסיומו. את ההצגה של היום סיפק מי שהיה אחד המועמדים לזכות בקטע ובמירוץ כולו – פרימוז רוגליץ'. הסלובני הנפלא היה היחיד שירד מתחום 13 הדקות, כשעצר את השעון על 12:54 דקות. הקרוב ביותר לרוגליץ' היה סיימון ייטס, שהגיע 19 שניות אחרי רוגליץ', והראה שהוא בכושר מצויין להמשך המירוץ. מי שעוד נראה מצויין אתמול היה וינצ'נזו ניבאלי, שהגיע 23 שניות אחרי המנצח. מיגל אנחל לופז וטום דומולאן הגיעו 28 שניות אחר המנצח – תוצאה טובה לקולומביאני אך מאכזבת להולנדי. רוגליץ' אוחז כעת בחולצה הוורודה, וצפוי לאחוז בה זמן רב, לפחות עד קטע 9 (קטע הנג"ש הבא), וייתכן שגם הרבה אחריו. הוא מוביל כעת במירוץ לפני ייטס (19+), ניבאלי (23+), לופז ודומולאן (28+), מייקה (33+), גאוגגן הארט ודה פלוס (35+), מולמה (39+) וקארוסו (40+).

קטע 2 הוא קטע גבעי, אך בעל סיום שטוח, מה שיהפוך אותו למתאים למאיצים הרבים שהגיעו למירוץ. היום נוכל לחזות בפרק הראשון בדו קרב המרתק בין פרננדו גביריה לאליה ויוויאני, כאשר גם לקיילב יואן וארנו דמאר יהיה מה לומר בעניין. האיטלקי ג'אקומו ניצולו, ובן ארצו דווידה צ'ימולאי מסייקלינג אקדמי, ינסו אף הם להתברג מלפנים. שידור ביורוספורט מ-14:30.

הטור של קליפורניה – קטע 1

במקביל לג'ירו, היום ייפתח בסקרמנטו הטור של קליפורניה, טור מהדרג העליון (וורלד טור) של שבעה קטעים בתוואי מגוון. מבין מועמדי ה-GC, נוכל למצוא כאן את ריגוברטו אורן, ריצ'י פורט, ג'ורג' בנט, אלוף העולם בנג"ש, רוהאן דניס, דויד דה לה קרוז וטאדיי פוגאצ'אר, הסלובני המפתיע. הקטעים השטוחים מושכים בד"כ תשומת לב רבה אף הם, וכך יהיה גם במירוץ זה. פטר סאגאן, שיאן הזכיות במירוץ הזה, ינסה להעלות חיוך על שפתיו אחרי עונה מרירה למדי. מארק קבנדיש יקווה שהשתחרר מהווירוס שפוגע בו בשנתיים האחרונות, וגם ג'ון דגנקולב, נאסר בוהאני ומגנוס קורט נילסן ינסו את כוחם בקטעים אלו. קבוצת סייקלינג אקדמי תשתתף במירוץ עם הישראלים רועי גולדשטיין וגיא שגיב.

קטע 1 בסקרמנטו הוא קטע שטוח לחלוטין, המיועד למאיצים שהוזכרו כאן מעל. שידור ביורוספורט מ-02:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. טוב היום חגיגת ספורט אחת גדולה שכוללת את מחזור הסיום בליגת העל ,הדרבי בכדרוסל ,מחזור הסיום בליגה האנגלית
    בסופו תוכתר אלופה .
    המחזור הלפני האחרון בספרד והולנד ואולי זוכות באליפות בבלגיה ,רוסיה ועוד .
    מסביב מחזור הסיום בליגה האיטלקית הסדירה בסל והטורקית
    גמר טורניר מדריד בטניס משחקי פליאוף מכריעים בהוקי
    ג'ירו ,פורמלה ,גרנד פרי באקו בג'ודו וכמובן סוגרים את הערב עם 2 משחקי 7 בנ.ב.א פורטלנד -דנבר וטורונטו -פילי .
    אין הרבה ימים שכאלו .
    היה למשל יום כזה לפני 5 שנים אז היה קלאסיקו רגל ריאל -ברצלונה יחד עם סיום העונה הסדירה בנ.ב.א ומשחק רבע גמר יורוליג הראשון מה שהפך לנס מילאנו

    לפני 7 שנים היה לנו ביום אחד את הקמבק של אולימפיאקוס מול צסק"א בגמר היורוליג כשמחקה 21 הפרש לניצחון בבזאר.
    אך זה לא היה הכי דרמטי ביום שכן סיטי מחקה 2-1 בק.פ.ר בדקות אחרונות לניצחון 6 דקות בזמן הפציעות מהשער של אגוארו שהביא לה אליפות בהפרש שערים ע"ח יונייטד.

    אז נתחיל במאמר זה אצלנו בזירה המקומית.

    ליגת העל מחזור סיום ה 33
    כל המשחקים ב 20.30
    סכנין -ק"ש
    מכבי פ"ת -הפועל תל אביב
    אשדוד -הפועל חיפה

    סכנין -ק"ש
    סכנין כבר ירדה ותסיים בכל מקרה אחרונה .
    ק"ש חייבת ניצחון על מנת להיות תלויה בעצמה.
    ניצחון של ק"ש משאיר אותה ודאית בליגה ויכול להקפיץ אותה אפילו עד למקום העשירי
    תיקו והיא צריכה אי ניצחון של אשדוד או הפסד של מכבי פ"ת .
    למעשה יכולה להישאר בליגה גם אם תפסיד ובלבד שלא תנצח (במצב שכזה שתדאג לא להפסיד 18 הפרש…).

    ק"ש ניצחה כבר בסכנין 3-0 במחזור 8 אך סיימה רק ב 2-2 ביתי במחזור ה 21 .

    מכבי פ"ת -הפועל תל אביב
    מכבי פ"ת תישאר גם בתיקו אא"כ אשדוד תנצח ב 5 שערים לפחות .
    בניצחון בוודאי נשארת ויכולה במקרה הראלי לסיים עשירית ובתוצאה אסטרונומית מאד גם שמינית .
    תיקו והיא תישאר אא"כ אשדוד תנצח לפחות ב 5 שערים (או ב 6 תלוי כמה כ"א תכבוש במחזור)
    או שק"ש תפסיד.
    הפסד והיא חייבת אי ניצחון אשדודי או הפסד של ק"ש
    הפועל תל אביב גם אם תובס לא תרד ממקום 11 תיקו יספיק למקום 8 אא"כ הפועל חיפה תביס דו ספרתי
    גם בניצחון לא תעבור את בית"ר במקום השביעי .
    במחזור ה 12 סיימו הקבוצות ב 0-0 אך במחזור ה 25 הביסה הפועל 0-6 את פ"ת.

    מכבי אשדוד -הפועל חיפה
    המארחת חייבת ניצחון ועוד משהו
    שיכול להיות אי ניצחון ק"ש או הפסד של מכבי פ"ת
    אם תנצח ב 6 הפרש תבטיח הישרדות גם במקרה שמכבי פ"ת תסיים בתיקו
    ואם תנצח דו ספרתי תישאר בוודאות בליגה (ככה שבשביל הבדיחה ניתן לומר שהיא תלויה בעצמה …)
    הפועל חיפה יכולה לסיים 8-13
    אך בשביל לרדת צריכה לקבל עשירייה ללא מענה וגם אז בתנאי שק"ש ניצחה ומכבי פ"ת לא הפסידה.
    ניצחון ואפילו המקום השמיני בהישג יד .
    תיקו ישאיר אותה לכל היותר במקומה כיום 10 ובקונסטלציה מסוימת היא תרד למקום 12 .

    הפועל חיפה ניצחה באשדוד 3-0 במחזור התשיעי
    אך במחזור ה 22 אשדוד ניצחה 1-0 בחיפה.

    כדורסל 31.
    19.00 גליל -אילת
    המארחת עשירית עם מאזן 19-11 2 משחקים מהפועל תל אביב במקום 8 לפליאוף.
    אילת רביעית 9-21 לא תסיים מתחת למקום הרביעי בסדירה.
    מעניין איך היא תתמודד עם הבעיות הכלכליות הלא פשוטות (השבוע השחקנים החרימו אימון ).
    אילת הביסה פעמיים את הגליל 88-70 (מחזור 10 )בגליל
    ו 74-107 במחזור 21.

    19.05 ב"ש -נס ציונה .
    ב"ש שביעית עם 17-13 לעומת נס ציונה החמישית עם 16-14 .
    הקבוצות עדיין נאבקות על מקומם הסופי בפליאוף.
    האורחת תבטיח סופית מקומה במקרה ניצחון יש כמובן מאבקים פנימיים לא קטנים על מקומות 5-8
    נס ציונה ניצחה פעמיים דו ספרתי
    במחזור 7 בבית 84-105 ובב"ש במחזור 18 90-78
    2 הקבוצות בכושר לא טוב .
    נס ציונה עם 2 הפסדים ברצף ו 1/4 שגם הוא הושג בהארכה.
    ב"ש עם 4 הפסדים ברצף.

    21.10 הדרבי התל אביבי הפועל מכבי
    הפועל שמינית עם 17-13
    מכבי ראשונה עם 6-24
    מכבי עם 5 ניצחונות ברצף עשויה להבטיח המחזור את המקום הראשון
    הפועל עם 2/5 בלבד
    1-1 עונתי
    במחזור 4 מכבי הביסה 57-89
    במחזור 15 הפועל ניצחה בהארכה 94-104
    אגב אם יישארו במיקומים הנוכחיים הם ייפגשו לסדרת רבע הגמר בפליאוף.

  2. אנגליה מחזור הסיום קצת נרחיב.
    במוקד מאבק האליפות של סיטי וליברפול
    הנה הטבלה מחזור לסיום
    # קבוצה משחקים נצחונות תיקו הפסדים שערים הפרש נקודות
    1 מנצ'סטר סיטי 37 31 2 4 91 – 22 69 95
    2 ליברפול 37 29 7 1 87 – 22 65 94
    3 צ'לסי 37 21 8 8 63 – 39 24 71
    4 טוטנהאם 37 23 1 13 65 – 37 28 70
    5 ארסנל 37 20 7 10 70 – 50 20 67
    6 מנצ'סטר יונייטד 37 19 9 9 65 – 52 13 66
    7 וולבס 37 16 9 12 47 – 44 3 57
    8 אברטון 37 15 8 14 52 – 44 8 53
    9 לסטר 37 15 6 16 51 – 48 3 51
    10 ווטפורד 37 14 8 15 51 – 55 -4 50
    11 ווסטהאם 37 14 7 16 48 – 54 -6 49
    12 קריסטל פאלאס 37 13 7 17 46 – 50 -4 46
    13 בורנמות 37 13 6 18 53 – 65 -12 45
    14 ניוקאסל 37 11 9 17 38 – 48 -10 42
    15 ברנלי 37 11 7 19 44 – 65 -21 40
    16 סאותהמפטון 37 9 11 17 44 – 64 -20 38
    17 ברייטון 37 9 9 19 34 – 56 -22 36
    18 קארדיף 37 9 4 24 32 – 69 -37 31
    19 פולהאם 37 7 5 25 34 – 77 -43 26
    20 האדרספילד 37 3 6

    המשחקים כל המחזור בשעה 17.00.

    ברייטון -סיטי
    סיטי תזכה באליפות כאמור אם תנצח היא עם 13 ניצחונות ברצף.
    ברייטון מדורגת 17 ותסיים בכל מקרה במקומות 16-17 שמעל הקו האדום .

    ליברפול -וולבס.
    ליברפול חייבת ניצחון ואי ניצחון של הסיטי לזכייה באליפות .
    היא עם 8 ניצחונות רצופים וכשהיא התחילה את הרצף היא הייתה בפיגור נקודה מהסיטי …בדיוק אותה הנקודה לאחר הרצף.
    הקבוצה במצב רוח נפלא לאחר שעלתה לגמר האלופות (האוהדים של הסיטי וליברפול היו שמחים להתחלף בסיטואציה).
    וולבס הבטיחה את המקום השביעי שיוביל לליגה האירופאית.

    ברנלי -ארסנל.
    המארחת הקשתה מאד על הסיטי .
    ארסנל איבדה סיכוי ראלי לטופ 4 דרך הליגה (אא"כ תנצח וטוטנהאם תפסיד בסכום מצטבר של 8+ שערים )
    אך ארסנל בגמר האירופאית ואם תזכה במפעל תגיע לאלופות דרך הטורניר .
    במידה ולא תנצח תוכל גם לרדת למקום השישי.
    ברנלי מדורגת 15 תוכל אם תנצח לעלות ל 14 ובמידה ולא תנצח לרדת ל 16.

    פאלאס -בורנמות .
    משחק לפרוטוקול
    בין המארחת 12 לאורחת 13 תיקו ישאיר את המצב בטבלה באופן סופי
    ניצחון של פאלאס והיא תוכל להתקדם למקום 11
    במצב שכזה בורנמות עשויה לרדת למקום 14.
    אך ניצחון שלה והיא תחליף מקומות עם פאלאס.

    פולהאם -ניוקאסל .
    המארחת נפרדת מהליגה במקום הלפני האחרון בכל מקרה.
    האורחת 14 כרגע עשויה לעלות מקום במקרה של ניצחון ולרדת מקום במצב הפסד.
    תיקו כמעט בודאות ישאיר אותה במקומה (בהנחה שברנלי לא תנצח 11 הפרש לפחות).

    לסטר -צ'לסי
    המארחת תשיעית עשויה לעלות מקום בניצחון .
    אם לא תנצח יכולה לרדת למקום 11.
    צ'לסי האורחת הבטיחה מקום באלופות וניצחון יבטיח לה מקום 3 .
    אם לא תוכל לרדת מקום והיא כמובן במצב רוח לכבוד עלייתה לגמר האירופאית.

    יונייטד -קארדיף.
    המארחת שישית תוכל לעלות מקום בניצחון ואם ארסנל תקבל לפחות שביעייה גם בתיקו
    לא תוכל לרדת מ 6.
    האורחת ירדה ליגה ותסיים 18.

    סאותהמפתון -הארדפסילד
    המארחת שרדה בליגה כרגע 16 תסיים בין 15 ל 17 .
    האורחת תסיים אחרונה

    טוטנהאם -אברטון .
    המארחת המאושרת לפני גמר האלופות יודעת שניצחון ואפילו תיקו יבטיח מקום 4.
    ואולי אף 3 כ"ש ניצחון .
    האורחת שמינית לא תוכל להתקדם משם אך במצב של הפסד תוכל לרדת למקום העשירי
    תיקו והיא במקרה הרע תשיעית .

    ווטפורד -ווסטהאם
    המארחת מתכוננת לגמר הגביע מול הסיטי כרגע עשירית ותיאורטית לפחות תסיים במקומות 8-11
    האורחת 11 בטבלה תעבור בוודאות את המארחת במידה ותנצח ותוכל לסיים גם תשיעית
    אי ניצחון והיא נותרת 11.

    ישנה עוד חזית אישית והיא כמובן טבלת הכיבושים
    סלאח מליברפול מוליך כרגע עם 22
    אחריו חברו לקבוצה מאנה ,אגוארו (סיטי) ואובמיינג (ארסנל) עם 20.
    גם המאבק על מלך השערים המקומי בעיצומו
    כרגע בראש וארדי (לסטר) עם 17 לפני קיין (פצוע טוטנהאם ) וסטרלינג(סיטי) עם 17 כ"א
    גם בטבלת הבישולים צמוד
    הזארד מצ'לסי כנראה במשחקו האחרון בליגה מוליך עם 15 לפני פרייזר המקומי מברונמות עם 14 ואריקסן מטוטנהאם עם 12.

  3. בספרד מחזור לפני אחרון 37
    כל המשחקים ב 19.30
    במוקד
    ברצלונה -חטאפה .
    המארחת המוממת ההדחה בחצי גמר האלופות מארחת את חטאפה הרביעית בטבלה שצריכה נקודה להיות תלויה בעצמה במחזור הסיום .
    בשביל כרטיס לאלופות
    (אז תארח את ויאריאל).

    ולנסיה- אלאבס .
    המארחת תקווה להתאוששות ברצלונה להתאוששות שלה מההדחה לארסנל (7-3 בסיכום והפסד ביתי 4-2).
    ההדחה גם קבעה שרק דרך הליגה ולנסיה תוכל לחזור לאלופות לכן היא חייבת לנצח ולקוות למעידה של חטאפה .
    יתר המשחקים
    בילבאו – סלטה
    בילבאו 7 במקום שיוביל לאירופאית היא מקדימה דבוקה של 3 קבוצות עם 47 נקודות.
    סלטה 14 בטבלה אך רק 3 הפרש מגירונה מתחת לקו האדום ולכן היא תרצה לפחות נקודה.

    אתלטיקו מדריד – סביליה
    אתלטיקו שנייה
    סביליה שישית
    סביליה 3 פיגור ונחיתות פנימית מחטאפה .
    ולכן היא חייבת לנצח ולקוות לבשורות טובות ראשית מהקמפ נואו ושנית מהמסטייה .

    בטיס -ווסקה
    המארחת 13 6 מבילבאו תיאורטית אולי עם סיכוי לאירופאית .
    האורחת כבר ירדה ליגה וכל שנותר לה לחלוף על ריו ולא לסיים אחרונה.

    ג'ירונה- לבאנטה

    קרב התחתית של המחזור בין המארחת
    המדורגת 18 עם 37 נקודות ללאבנטה 16 עם 40 .
    ג'ירונה תוכל לחלוף על פני האורחת אם תנצח .
    הפסד והיא עשויה לרדת ליגה לפני מחזור הסיום .

    ראיו – ויאדוליד
    המארחת ירדה סופית במחזור הסיום
    האורחת 17 בטבלה נקודה בלבד מעל הקו האדום .

    ויאריאל – אייבר
    המארחת 15 עם 40 רק 3 מגירונה
    היא מקווה לנצח ולשרוד סופית
    אייבר
    עשירית עדיין 4 מבילבאו ועדיין תיאורטית במאבק הליגה האירופאית .

    לגאנס- אספניול
    אספניול 9 47 נקודות
    לגאנס 12 45
    תיאורטית בלבד המארחת במאבק מקום 7
    מעשית היא לא שם אבל תוכל לעקוף את אספניול בניצחון.

    סוסידד- ריאל מדריד
    האורחת שלישית בליגה מחכה לסיום העונה
    המארחת שמינית במאבק על האירופאית .

  4. רמניה 33 19.00
    השלמה פרנקפורט- מיינץ .
    המארחת תשוב למקום הרביעי גם בתיקו אך בהתחשב בכך שבמינכן במחזור האחרון תרצה לנצח ולפתוח פער 2 (מה שיאפשר לה תיקו במינכן ככל הנראה למקום 4).
    היא הפסידה בדו קרב פנדלים בחצי גמר האירופאית צ'לסי ולאחר תבוסה 5-1 בלברקוזן במחזור הקודם .
    מיינץ די גמרה את העונה

    איטליה 36
    13.30 טורינו -סוסואלו
    המארחת עם סיכוי לליגה האירופאית ועדיין עם סיכוי קלוש לאלופות מול האורחת שגמרה את העונה .

    16.00 סמפדוריה – אמפולי
    המארחת 9 בליגה גמרה מעשית את העונה למעט הרצון לראות את קווליארילה חלוץ הקבוצה בן ה36 כמלך השערים הוא כרגע מוליך עם 25 כיבושים
    אמפולי השיגה ניצחון חשוב במחזור הקודם והיא חזרה למאבק ההישרדות 2 נקודות מאודינזה שמעל הקו האדום .
    16.00 פרוזינינה- אודינזה
    האורחת תשחק באותה שעה מול הקבוצה
    שכבר ירדה ליגה .

    19.00 ספאל – נאפולי
    לפרוטוקול שכן המארחת בכושר נהדר עם 10/12 נקודות נשארה בליגה בעוד נאפולי הבטיחה את הסגנות בשבוע שעבר.

    21.30 רומא – יובנטוס
    חתיכת משחק
    למרות שיובה כבר אלופה ורומא תתקשה מאד להשיג את הכרטיס לאלופות גם בניצחון אבל גם הליגה האירופאית על המדף .

    צרפת השלמת מחזור 36.
    16.00 ראן – גנגאן
    המארחת סיימה למעשה את העונה כמחזיקת הגביע אגב .
    לאחרונה התאהבה בתוצאה 2-2 כך סיימה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה כמו גם גמר הגביע שם ניצחה את פריס מהנקודה .
    האורחת תרד ליגה סופית אם לא תנצח .

    18.00 ליל -בורדו

    ליל הבטיחה סופית את מקומה במוקדמות האלופות וניצחון יבטיח סופית לפחות מעשית את המקום בשלב הבתים במפעל .
    בורדו עדיין לא הבטיחה סופית מקומה בליגה אך עם 5 נקודות פור ומשחק חסר בליל כשנותרו 6 נקודות בקופה היא לא ממש דואגת.

    22.00 מארסיי -ליון
    המארחת רק שישית
    רק ניצחון ישמור על סיכוי לאירופה.
    ליון שלישית מובילה בנקודה על סנט אטיין הרביעית
    וניצחון יהווה צעד ענק למוקדמות האלופות .

    המשחקים המרכזיים בליגות היותר קטנות
    הולנד 34 שהוא למעשה המחזור האחרון אך המחזור ה33 לא שוחק וישוחק באמצע השבוע.
    כל המשחקים ב 15.30
    במוקד מאבק האליפות
    בין איאקס לאיינדוהבן
    כרגע אייאקס מובילה רק בהפרש שערים
    עם 80 נקודות כל קבוצה
    אייאקס בהפרש מטורף של 30-111 ו +81
    למול איינדוהבן בהפרש של 24-95 "רק" + 71
    ולכן איינדוהבן חייבת מעידה של אייאקס שמעדה באופן קורע לב מול טוטנהאם בחצי גמר האלופות ביום העצמאות.
    איאקס תארח את אוטרכט בעוד איינדוהבן תתארח באלקמר .
    אלקמאר 4 בטבלה ואוטרכט 5 כרגע בפליאוף האירופאית.

    ניק ברדה תצא להירניביין ותרד סופית אם לא תנצח

    טורקיה 32
    19.00 bb

    BB איסטנבול -אנקרגוצו
    המארחת הובילה בביטחה את הטבלה
    אך 2/12 שם אותה 3 נקודות מגלא
    אם תנצח תשתווה ותהיה מרחק הפרש שערים מהפסגה ערב משחק העונה בגלא במחזור הבא .

    בלגיה 38
    19.00 קלאב ברוז-גנק
    אולי הצ'אנס האחרון של ברוז האלופה המכהנת לשמור על תואר האליפות מול גנק המוליכה ב 6 הפרש עם 5 ניצחונות ברצף.

    פורטוגל 33 (לפני אחרון ).
    19.30 מדיירה-פורטו

    המארחת 4 מהקו האדום תרד ליגה אם תפסיד
    פורטו פיגור 2 מבנפיקה תרצה להלחיצה בניצחון.

    22.00 ריו אבה – בנפיקה
    בנפיקה תקווה למעידה של פורטו ואז אם תנצח תיקח כבר מחר אליפות
    אם תפסיד ופורטו תנצח תרד למקום 2 מחזור לסיום

    בסקוטלנד ב 24.00 הדרבי של גלזגאו, סלטיק מארחת

    בשוויץ האלופה יאנג בויס תארח את סגניתה ברזל
    כנ"ל באוסטריה בין זלצבורג ללינץ

    ברוסיה מחזור 28
    19.00 זניט -צסקא המארחת תיקח אליפות אם לא תפסיד.

    גם הליגה השנייה בגרמניה תשוחק כולה ב 16.30
    מחזור לסיום
    במוקד פאדרוברן המבורג
    המארחת שנייה במקום שעולים האורחת 4
    תעקוף את המארחת אם תנצח .

    כתיבת תגובה

  5. בוקר טוב
    העלתי את המשחקים להיום.
    אהרון תודה רבה על הסקירה הנהדרת שלך, כרגיל.
    אני מסכים עם רזי לגבי האליפות באנגליה(לצערי).

    מי אתם אומרים תירד אצלנו? אני הימרתי על ק"ש.

          1. אז אנחנו באותה מחשבה – ק"ש יורדת ואשדוד נשארת, למרות שכמו שאמרתי לעידו – רוב הסיכויים באמת אומרים שאשדוד תירד.

  6. ייטס סיים שני בנג"ש ולפני דומולאן? מפתיע לאללה.
    .
    רוגליץ' עם הצהרת כוונות, יש לו בכלל קבוצה שיכולה לעזור לו בהרים? נראה שהפציעה של ברנאל יכולה לעזור לו בהנחה שאינאוס היו מפעילים מכתש עוצמתי יותר אם היה במירוץ.

      1. אוקיי אבל אם ברנאל היה משתתף? אני רגיל לראות את סקיי (בואו נסגור שאפשר לקרוא להם כך עוד הודעה חדשה 🙂 ) נותנים את הקצב בטורים

        1. עדיין אני לא בטוח אם הקבוצה שאסטנה שלחה לא חזקה יותר. הרבה מהמנועים הרגילים של המפלצת לא כאן (וגם לא תוכננו להגיע לפני הפציעה). השאלה המעניינת היא איך יאמבו יתמודדו עם הצרה הזו של החולצה הורודה. לדעתי הם מאד ישמחו שיבוא איזה ברייקאווי ויגאל אותם מהמטלה הזו עד לסוף השבוע השני.

    1. לא מפתיע כל כך , דומולאן צריך מרחק כדי לפתוח מבערים בעליה, היא איש גדול, ,קטע מישורי התוצאה ביתה נראית אחרת והצלאך מיגל אנחל היה נצמד לגיא ניב…לא למובילים.

  7. לגבי הפורמולה 1 – אם מרצדס משיגים גם היום את מקומות 1-2, מה שכנראה יקרה, אפשר כבר יהיה לסגור את העונה מבחינת אליפות החברות ואז מה שישאר פתוח זה רק התחרות בין הנהגים.
    אותי מאוד מעניין איך המילטון לא מצליח להוציא את מה שבוטאס מוציא מהמכונית שלו.
    אגב עוד קצת בפורמולה 1:
    1. קרלוס סיינס יזנק לראשונה בקריירה בקטלוניה אחרי חברו לצוות(לנדו נוריס).
    2. רוברט קוביצה מקבוצת ווילימאס אולי יוחלף בקרוב מאוד על ידי לאטיפי מהפורמולה 2.
    3. אגב וויליאמס, כרגע הקבוצה של קלייר וויליאמס נמצאת בתחתית של התחתית וכל מירוץ היא מסיימת במקומות האחרונים וכמו שזה נראה הקבוצה בקרוב תעבור בעלות, אבל מוקדם עדיין לדעת.

    הימור שלי – רד בול יכולה לאיים על פרארי בתור הסגנית של מרצדס אם זה ימשיך כך.

  8. תודה לכולם. אשמח אם תוסיפו בכל יום בג׳ירו את הסיכום של סייקלינג אקדמי. מבאס שלא משדרים את הגירו כמו שנה שעברה בספורט 5. דווקא היה שידור מצוין וכיף גדול לצפות. המון שמות בכירים משום מה בחרו בטור של קליפורניה ולא בג׳ירו?? לא מבין מדוע. אולי שומרים כוחות לטור זה פראנס…

    1. זה בהחלט שיקול. השתתפות בשני גראנד טורים רצופים זה חתיכת משימה. יהיו כאלו שיעשו אותה (נראה לי דומולאן הולך על זה כמו בשנה שעברה), אבל הרוב כמובן לא. למשל, אחת המטרות הברורות של סאגאן זה שבירת שיא הזכיות בחולצה הירוקה (שכרגע עומד על שש זכיות), ובעונה הזאת שלו זה יהיה לו קשה במיוחד.

    2. ראשית גיא ניב ואני לא צוחק הגיע להשג מרשים אתמול מהירות ממוצעת יפה סיים ב 15:12 8 קמ
      אמנם מקום 145 בלבד אך מאיפה גיא ניב החל?
      לרווכב שהחל לפני שנה ומשהו אולי שנתיים ללא רקע קודם וממדינה חסרת מסורת , זהו הישג נדיר שקשה בכלל לנסות להסביר.
      בדרץ כלל אני לא כותב הרבה על האקדמי ,זה לא אומר שאני לא עוקב , בדרך כלל אין הרבה להגיד .
      לפעמים יש דברים שעדיף בכלל לא להגיד …
      מי שמכיר את הענף מקרוב יודע למה הכוונה ואני לא מכוון רק לסובלטאמול…
      הפעם יש וצריך לומר.
      בו בזמן חייבים לומר כי מדובר כעת רק בגיא ניב
      רק ישראלי אחד.
      והדבר לא מחוסר כישרון במדינה.
      הדבר נובע מכך שרוכב אופניים עם כל הכבוד הוא לא מקצוע מבוקש ובצדק.
      יש בחור נחמד בשם רן מרגליות שאני מכיר ומחבב שבאמת מאמין שניתן לשנות את המציאות הזו.
      אני מהכרת המציאות הישראלית ומהכרות עם אנשים מוכשרים מאד בספורט בעבר שהעדיפו להבנתי בצדק ללכת ללמוד במקום לחפש את מזלם ב מקצועות נחשקים בהרבה מאופניים כמו כדורסל
      מתקשה להאמין שיצליח.
      רוכבי האופניים ברובם לא כולם הם חתולי אשפתות …
      מבחינתם אופניים או כלום, אין לרובם דבר אחר לחיות עבורו .
      הם מוכנים יום יום גשם שלג רוח כבישים חלקים ומסוכנים לרכב רק כדי לומר יום אחד שזכו בכבוד לסחוב בקבוקים עבור ניבאלי או דומולאן לפסגת הטורמלה….,ועמדו בכך בכבוד…
      ישראלים ובצדק לא ממש קופצים על המקצוע גלאדיטור מודרני לעת עתה….
      רוצים רוכבי אופנייים סעו לרחובות מדיין קאלי בוגוטה לימה סנטייגו ,מי שראה את הסרט תחנה מרכזית ברזיל ומכיר את המציאות של ילדי הרחובות
      אתו שצריכים לברוח כדי שלא יתפסו אותם כדי לרצחם ולמכור את אבריהם להשתלות ,יודע שזהו המקום לאסוף נערים שיהפכט להיות רוכבי אופניים מצטיינים .
      אנחנו לא שם ,עדיין למרות נסיונות מוצלחים של השילטון הנוכחי לדרדר את המציאות הקיימת במדינה ,עדיין !

  9. מי חכם ויידע?
    במידה וקבוצה אנגלית מביו ארבע הראשונות זוכה בטורניר הליגה האירופית, הקבוצה במקום החמישי עולה לליגת אלופות.
    היות וגם קבוצה אנגלית תזכה בצ'מפיונס, האם גם הקבוצה מהמקום השישי תעלה לליגת האלופות?

    1. לא. קודם כל יש הגבלה של חמש קבוצות שעולות לאלופות מהפרמייר ליג. חוץ מזה אזא"מ גם התרחיש שאתה מתאר לא נכון – רק אם הקבוצה במקום החמישי זוכה באלופות או בליגת אירופה, היא תעלה בנוסף לארבע. אם קבוצה מארבע הראשונות עולה, המקום החמישי לא עולה לאלופות. אם החמישית והשישית זוכות בליגת אירופה ובאלופות, אז בגלל ההגבלה הזאת, הרביעית לא תעלה לאלופות אלא לליגת אירופה.

      1. משהו היפותטי כמובן אך רק בכדי להבין – אם 2 קבוצות מתחתית הליגה האנגלית זוכות בצמפיונס ובאירופית. אזי שתיהן מצטרפות לשלושת המקומות הראשונים, ובעצם רק מקומות 4-7 יהיו באירופית?

        1. אם 2 קבוצות מתחתית הליגה האנגלית זוכות בצמפיונס ובאירופית, אזי שתיהן מצטרפות לשלושת המקומות הראשונים – בהחלט!
          בעניין המשתתפות באירופית, יש לקחת בחשבון גם את הזוכה בגביע הליגה.

  10. 0-1 ליברפול
    סיטי עדיין ב0-0 אבל היא קרוצה מהחומר של מחצית שנייה.
    איאקס עשתה צעד גדול מאד לאליפות לאחר שניצחה ואינדוהבן מעדה .
    נרחיב בהמשך
    בינתיים נעדכן שגלזגאו ניצחה בדרבי 0-2 את סלטיק .

  11. אקדמי שמים את שני הספרינטרים בטופ 10 – מסביר למה לא הלכו על הברייקאווי. אבל יתקשו לזכות ככה בקטע.

      1. בגלל הגשם הרגשתי שזו הזדמנות טובה אבל הקבוצות של הספרינטרים באמת לא שחררו חבל.
        בכל מקרה כקבוצת הזמנה ה"תפקיד" של אקדמי הוא לשים רוכבים בבריחות.

  12. לצער רבים סיטי זכתה באליפות היא מחקה 1-0 לאחר שניצחה 4-1 .
    תואר 9 לפפ 2 ברצף באנגליה .
    ליברפול עם 97 נקודות ו 9 ניצחונות ברצף לא זכתה באליפות בגלל שהסיטי עם 14 ברצף לא השמיטה נקודה מינואר .
    מה שמחזק את הצורך בשיטה של פליאוף כלשהו .

    ליברפול ניצחה 0-2
    מאנה כבש צמד והשתוותה לחברו סלאח ואובמיינג שכבש אף הוא צמד.
    שלושתם זכו במלכות השערים עם 22
    שער לפני אגוארו
    אגוארו התנחם בשער אליפות שהיה שני שלו בעונה שמגיע להכרעה במחזור אחרון
    (לאפורט מחרז וגונדיאן כבשו אף הם ).

    אגב אגוארו דויד סילבה וקןמפיני היו שותפים לאליפות רביעית בסיטי .
    זו העונה השמינית שהתואר מוכרע במחזור אחרון .
    3 תארים מתוכם הלכו לסיטי .

    עוד היום .
    צ'לסי סיימה שלישית למרות 0-0 בלסטר
    טוטנהאם סיימה ב 2-2 עם הקבוצה השנייה בליברפול אברטון וסיימה רביעית .
    ארסנל ניצחה בברנלי 3-1 אך חייבת לזכות באירופאית מכיוון שסיימה רק חמישית
    יונייטד ספגה עוד הפסד ביתי לקרדיף היורדת 2-0 .
    במשחק הפורה של המחזור .
    פלאס ניצחה את בורנמות 3-5
    ווטפורד ערב גמר הגביע הובסה בביתה 4-1 לווסטהאם
    הארדספילד נפרדה מהליגה עם 1-1 אצל סאותהמפתון.
    וניוקאסל ניצחה 4-0 בפולהאם .

    סיכום עונה
    אלופה סיטי
    סגנית לבירפול
    איתם באלופות צ'לסי וטוטנהאם .
    באירופאית ארסנל יונייטד
    ירדו ליגה קארדיף פולהאם והארדספילד.
    עלו במקומם נוריץ שפילד יונייטד
    ומנצחת הפליאוף ( לפני הגומלין וילה -ברומיץ 1-2 ולידס ניצחה בדרבי 1-0 אחרי הגומלין משחק גמר בודד).
    נותר גמר הגביע
    סיטי – ווטפורד
    אם סיטי תנצח היא תזכה בטריפל הראשון בתולדות אנגליה ותיקח לליגה האירופאית את וולבס.
    אם ווטפורד תנצח היא תזכה בתואר ראשון ובכרטיס לליגה האירופאית.

    כמובן שנותר גמר הליגה האירופאית.
    צ'לסי- ארסנל.
    אם ארסנל תנצח היא תהיה האנגלית החמישית בליגת האלופות .
    וכמובן יהיה גם גמר האלופות ליברפול טוטנהאם
    מה שאומר שגם הסופר קאפ יהיה על טהרת אנגליה.
    הזרד במשחקו האחרון בליגה כנראה בצלסי סיים כמלך הבישולים עם מאזן של 15.

  13. בהולנד איאקס כאמור ניצחה איינדוהבן הפסידה
    הפער בפסגה 3 הפרש .
    אבל ביחס + 84 לעומת +70
    של איינדוהבן ולכן איינדוהבן תצטרך הפסד אייאקס ולנצח בעצמה בסה"כ של 14 שערים
    וכנראה 15 (תלוי בכמות הכיבושים).
    ככה שזה לא מעשי
    איינדוהבן
    תשחק במחזור הסיום
    בביתה מול הראקלס
    בעוד אייאקס תתארח אצל דה חראפראשפ הלפני אחרונה שתשחק בפליאוף הישרדות .
    היום אגב אייאקס פיגרה 1-0 בתוך כ 40 שניות שהוסיף לטראומה של טוטנהאם .
    אבל היום הזקן פתח בהרכב הכוונה כמובן להונטלר המנוסה שהשווה בשערו ה 16 ל 1-1 ואז טאדיץ נכנס לעניינים עם בישול לדה בייק וצמד.
    אגב הצמד הוא הגיע ל 26 מרחק 2 מדה יונג מאיינדוהבן.

    אפרופו שערים אז בהולנד
    נכבשו היום 41 שערים ב 9 משחקים
    בכל המשחקים נכבש שער
    חוץ מאלקמר איינדוהבן בכל המשחקים נכבשו שערים.
    לפחות 2.
    ב 5 משחקים נכבשו לפחות 5 שערים.
    המשחק הפורה
    אקסלסור מנצחת 5-4 בחוץ את האראקלס ואחריו
    1-6 לויטסה על דה חראשחרפ
    ובכלל זה לא רק היום
    בהולנד נכבשו 1024 שערים ב 33 משחקים שזה מספר מטורף של יותר מ 31 למחזור בין 9 משחקים וכ 3.45 שערים למשחק .

  14. בינתיים דרמה גדולה בליגת העל
    אשדוד מובילה
    מכבי פתח תקוה בפיגור
    וק"ש בפיגור בסכנין
    כרגע האחרונה יורדת .

  15. בגרמניה
    פרנקפורט משלמת את מחיר הליגה האירופאית כאשר מפסידה בבית למיינץ 2-0 ויורדת למקום השישי נקודה ממנשנגלבך ולברקוזן והיא עוד תצטרך להתארח במינכן וזו בשורה טובה לדורטמנד שכן למינכן לא יהיה קל וכמובן בשורה נפלאה ללברקוזן .

  16. בבלגיה קלאב ברוז ניצחה בביתה את גנק 2-3 וצימקה ל 3 הפרש 2 מחזורים לסיום .
    בצרפת ליל הבטיחה סגנות ומקום בליגת האלופות לאחר שניצחה 0-1 את בורדו
    גנגאן החמיצה פנדל דקה 90 סיימה ב 1-1 בראן וירדה סופית ליגה .
    בטורקיה BB איסטנבול ניצחה 1-2 קשה את אנגרקוצו
    והשתוותה לגלא אצלה תתמודד במחזור הבא במשחק עונה של ממש .
    בפורטוגל פורטו מנצחת ןמלחיצה את בנפיקה .
    בניגוד לסקוטלנד שם האלופה הפסידה לסגניתה הרי שבשוויץ
    יאנג בויז מנצחת את באזל 1-3
    כנ"ל באוסטריה זלצבורג מנצחת שם את לינץ 1-2 .
    בגרמניה המבורג מפסידה משחק עונה וכנראה תישאר שוב בליגה השנייה.
    אלופה חדשה יש ברוסיה שם זניט מנצחת 1-3
    את צסקא .

  17. בארץ תוצאות מחצית
    אשדוד מובילה 0-1 על הפועל חיפה
    הפועל תל אביב מובילה 1-0 בפ"ת
    וק"ש 2-0 בסכנין
    במצב העניינים הזה אשדוד שורדת על חשבון מכבי פ"ת
    אך שער שוויון של המאלבסים או לחליפין שער של חיפה ואשדוד תרד.
    בסל
    גליל ניצחה את אילת שאיבדה סיכוי לרשות העונה הסדירה .
    82-91
    ב"ש עם הפסד 5 ברצף 103-91 ,לנס ציונה .
    והמקום בפליאוף בסכנה מוחשית .
    נס ציונה מצידה הבטיחה סופית את הפליאוף .
    כרגע רבע ראשון בדרבי
    10-11 ,הפועל .

  18. בספרד אז בניגוד לפרנקפורט ולנסיה מודחת ליגה אירופאית הצליחה לנצח .
    ולעלות למקום המוביל לאלופות .
    ולנסיה התגברה על פיגור וניצחה 1-3 את אלאבס.
    וניצלה את התאוששות ברצלונה שניצחה את חטאפה 0-2 (מסי שער 35 ).
    סביליה סיימה ב 1-1 במדריד מול אתלטיקו וזקוקה לנס בדמות הפסדים של ולנסיה מחטאפה וניצחון שלה בשביל להעפיל לאלופות .
    ריאל ניצחה בסוסיאדד 3-1 ותסיים שלישית את העונה אחרי אתלטיקו
    בילבאו ניצחה את סלטה 1-3 והיא קרובה מאד להבטיח עלייה
    בתחתית ג'ירונה נוצחה בביתה על ידי לבאנטה 2-1 וירדה ליגה מעשית
    לבאנטה נשארה בליגה בגלל הניצחון
    גם ויאריאל השלימה הינצלות לאחר ניצחון 0-1
    על אייבר וכן ויאדוליד שניצחה בריו 2-1
    במחזור הסיום ולנסיה בויאדוליד שכבר ניצחה וניצחון של ולנסיה יחזיר אותה לאלופות
    מעידה אפילו קלה ( תיקו)
    וחטאפה תוכל להשיג את הכרטיס ההיסטורי עם תנצח בביתה את ויאריאל
    רק אם שניהם יפסידו יפתח סיכוי לסביליה שבנחיתות פנימית מול כל אחת מהן .
    סביליה תארח את
    בילבאו
    בילבאו שביעית צריכה נקודה על מנת להגיע לאירופאית אם תפסיד אז סוסיאדד ואספניול יוכלו לעקוף אותה הם נפגשות ביניהם והמנצחת בסיטואציה שכזו תהיה באירופאית.

    בתחתית
    כרגע 17 סלטה 40
    18 ג'ירונה 37

    ביניהן כל קבוצה ניצחה בשער
    אמנם סלטה הפסידה בגירונה 3-2 וניצחה 1-2 אך שערי חוץ במצב שכזה לא נחשבים (ככה נאמר לפחות ).
    ולכן ישנו סיכוי קלוש לגירונה לשרוד אם תנצח וסלטה תפסיד 7 משותף .
    סלטה תארח את ריו היורדת וקשה להאמין שהפסיד
    ג'ירונה צריכה נס גדול ולנצח בחוץ את
    אלאבס

  19. טוב בזירה המקומית דרמה אדירה בליגת העל מכבי פתח תקוה שמעשית הייתה צריכה תיקו מפסידה בבית 2-0
    להפועל תל אביב ויורדת.
    אשדוד ניצחה 0-1 את הפועל חיפה ומשלימה מסע הישרדות הרואי היא הגיעה לפליאוף מרחק 6 מפ"ת התרחקה בנקודה והפרש רע במיוחד משמע 8 ויצאה מזה עם 12/15 לעומת 4/15 של פ"ת
    כולל 3 ניצחונות רצופים
    3-0 בפ"ת בקרב ישיר
    3-2 בטדי לאחר פיגור ופנדל לבית"ר והיום
    זהו אחת מההינצלויות הגדולות ביותר
    הראשונה ללא ספק עכו
    השנייה כפ"ס בעידן אוחנה
    הייתה גם לאשדוד עם 10 הפסדים ברצופים בתקופת אלישע
    ואפילו מכבי פ"ת שמחקו 6 3 מחזורים לסיום
    בסל וולביקין איבד כדור גינת השווה בבזאר אך בהארכה מכבי ניצחה והתקרבה להבטיח אליפות עונה סדירה
    נס ציונה ניצחה בב"ש והבטיחה פליאוף .
    גליל השאירה את העונה בחיים שניצחה את אילת.
    ב"ש 5 הפסדים ברצף

  20. בצרפת ליון מביסה במארסיי 3-0 וקרובה מאד להבטיח את המקום במוקדמות האלופות .
    כך נראית הטבלה שני מחזורים לסיום .
    פריס אלופה סופית וליל סגניתה מעשית ( +6 ו + 14 ביחס לליון בהפרש השערים)

    3. ליון 66
    4 סנט אטיין 62.
    נותר
    ליון מארחת את קון בשבוע הבא וסנט אטיין תארח את ניס
    במחזור הסיום סנט אטיין תצא לאנז'ה וליון לנים .
    ניצחון אחד לליון או הפסד של סנט אטיין סוגר את הסיפור.
    סנט אטיין מסתכלת גם אחורה כי מקום 4 מוביל לאירופאית
    אם רק מקום 4 מוביל לאירופאית (לא סגור) אזי היחידה לאיין עליה היא מונפלייה שניצחה אותה בשבת
    מונפלייה עם 58 נקודות ויש לה לארח את נאנט ולצאת למארסיי .
    אם גם מקום 5 רלוונטי אז מארסיי בדיבור
    היא צריכה לצאת לטולוז ולארח כאמור את מונפלייה
    במצב שכזה תאורטית גם ניס ונים בתמונה
    ניס 5 נקודות ממונפלייה תצא לסנט אטיין ותארח את מונאקו
    נים 6 נקודות תצא לגנגאן ותארח את ליון

    בתחתית .
    נזכיר 18 מבחנים 19-20 יורדות
    גנגאן ירדה היום סופית כזכור
    7 קבוצות במאבק
    14-15 בורדו וטולוז לא יוכלו לרדת אך יוכלו להיגרר למבחנים .

    14 בורדו 38 נקודות יחס מינוס 8 (5 נקודות מעל המקום המוביל להישרדות) .
    נותר ריימס בית וקון חוץ .

    15 טולוז 38 נקודות ומינוס 18 נותר מארסיי בית ודיז'ון חוץ.

    16 אמיין 35 נקודות מינוס 20 4 נקודות מעל הקו האדום ו 2 מעל המבחנים .
    שבוע הבא מתארחת במונאקו ובמחזור הסיום מארחת את גנגאן היורדת .

    17 מונאקו . 33 נקודות ומינוס 19 (בגלל שער בודד מעל המקום למבחנים) ו 2 נקודות מהקו האדום.
    שבוע הבא מארחת את אמיין תתארח בניס במחזור הסיום .

    18 קון 33 מינוס 20 (פיגור שער מהישרדות ישירה ) 2 נקודות ממעל הקו האדום.
    תצא לליון ותארח את בורדו

    19 דיז'ון 31 נקודות ומינוס 26 עם 2 נקודות מהקו האדום .
    תצא ל פ.ס.ז במחזור הקרוב ותארח את טולוז במחזור האחרון .

    בפורטוגל .
    פורטו ניצחה אך בנפיקה שרדה עם 3-2 חוץ בריו אבה ועדיין מולכה ב 2 והפרש משמעותי ביחס השערים
    בנפיקה מוליכה עם 84 נקודות ו +69
    פורטו אחריה עם 82 ו +53
    לכן פורטו צריכה מעשית ניצחון והפסד של בנפיקה
    מחזור סיום
    פורטו תארח את השלישית ספורטינג ליסבון
    בנפיקה תארח את סנטה קלרה .

    עוד חזית היא בתחתית.
    נסיונל שהפסידה היום ירדה ליגה והצטרפה לפיירנסה
    נגד הירידה נותרו 2 אחת תרד אחת תשרוד
    כרגע
    17טונדלה 32 נקודות מינוס 17 (52-35 )
    18שאבס 32 נקודות מינוס 20 ( 52-32 )
    מחזור אחרון ראש בראש טונדלה מארחת את שאבס
    איזה משחק !!!

    באיטליה רומא ניצחה 0-2 יובה וסגרה לנקודה מאינטר הרביעית אך היא תארח מחר את קייבו
    זה מצב הנאבקות על האלופות ואירופה. (לא נביא יחס שערים כי מה שקובע זה היחס הפנימי )
    3. אטאלנטה 65 נקודות תתארח ביובה ותארח את סוסואלו

    4. אינטר 63 נקודות משחק חסר מחר בבית מול קייבו לאחר מכן תצא לנאפולי ותארח את אמפולי

    5. מילאן 62 נקודות תארח את פרוזינונה ותצא לספאל

    6. רומא 62 נקודות תצא לסוסאלו ותארח את פארמה .

    7. (מקום שיוביל לאלופות אם זוכת הגביע תהיה בטופ 6 ) טורינו 60 נקודות תצא לאמפולי ותארח את לאציו

    8 לאציו (תוכל להבטיח אירופאית אם תנצח בגמר הגביע את אטאלנטה ברביעי) 58 נקודות
    בולוניה ב וטורינו חוץ.

    בתחתית .
    אמפולי ואודינזה מנצחות
    פרוזינונה וקייבו כבר ירדו
    זו הטבלה הרלוונטית

    12 קליארי 40 נקודות 5 מעל הקו 3 הפסדים רצופים תצא לגנואה ותארח את אודינזה

    13 פיורנטינה 40 4 הפסדים ברצף תצא לפארמה ותארח את גנואה.

    14. פארמה 38 5 תיקו ברצף (רק 3 מעל) תארח את פיורנטינה ותצא לרומא

    15. בולוניה 37 נקודות ( רק 2 מעל) תצא ללאציו ותארח את נאפולי

    16. אודינזה 37 ( 2) תארח את ספאל ותצא לקליארי

    17 גנאה 36 נקודות (1 מעל עם 2/15 בלבד) תארח את קליארי ותצא לפיורנטינה

    18 אמפולי 35 נקודות ( 1 מתחת) 2 ניצחונות ברצף. תארח את טורינו ותצא לאינטר .

    גם גזרת מלך השערים מרתקת קווליארלה כבש עוד פעם והוא עם 26 שערים 4 יותר מזאפטה מאטאלנטה.

    בבלגיה ברוז כאמור ניצחה משחק עונה האלופה עם ניצחון 3 ברצף
    הטבלה 2 לסוף
    1. גנק 50 ( +11 ) נותר אנדרלכט ח וליאז ב
    2 ברוז 47 ( +9 ) נותר ליאז ח ואנטוורפן ב .
    באנטוורפן מככב רפאלוב שכיכב בברוז האם הוא יהרוס לה ?

    בפולין שוב מהפך 2 מחזורים לסוף
    פיאסט גלובציה מנצחת את ביאליסטוק 1-2
    לגיה ורשה מועדת בבית עם 1-1 מול פוגון סזצין
    לכיה גדנסק גם שמטה נוקדות ב 1-1 ביתי מול לובין
    הנה הטבלה 2 מחזורים לסיום

    1. פיאסט 68 ( +23 )
    2 לגיה ורשה 67 ( +18 )
    3. לכיה גדנסק 64
    אלו הנאבקות על האליפות
    לכיה תצא לפוזנן במחזור הקרוב פיאסט תתארח אצל שצצ'ין ולגיה אצל יוגלוניה
    במחזור הסיום פיאסט תארח את לך פוזנן לגיה תארח את זגליבה וגדנסק את יוגולוניה

    ישנו מאבק גם על קמום 4 המוביל למוקדמות האירופאית
    כרגע 4 קרקוביה 54 5 יגלוניה 54 6 זגלביה 52 שעם סיכוי תאורטי 7 פוזנן 49 8 שצצין 48

    בבית התחתון מאבק הירידה חם מתמיד
    סוסנוביץ כבר ירדה
    קראקוב וקורונה ניצלו
    זאבז'ה 43 +6

    11 ארקה 39 +2 נקודות מהקו האדום
    12 וורצלוב 38 +1
    13 מידז ופלוק 37 האחרונה מתחת לקו האדום
    גרמניה 2 המבורג יצאה מהמאבק
    1 קלן עלתה
    כרגע
    2 פאדבורן 57 3 אוניון ברלין 56
    מחזור אחרון פאדבבורן אצל דרזדן ואוניון יוצאת לבוכום
    אחת תעלה ואחת תשחק צמד משחקי מבחן מול שטוטגרט .

  21. וסיכום מקוצר ליום הזה
    סיטי וזניט זכו באליפת
    ליל בסגנות
    איאקס קרובה מאד וקצת פחות בנפיקה
    ג'ירונה ירדה בספרד גנגאן בצרפת ומכבי פ"ת בארץ
    מכבי ניצחה בדרבי פורטלנד במשחק 7 .
    העונה האנגלית נגמרה נותר מחזור בספרד פורטוגל הולנד וליגה שנייה בגרמניה.
    ועוד

  22. טוב נכין את יום שני
    בזירה המקומית
    סל 31.
    19.25 הרצליה -ירושלים
    הרצליה 23-7 ירושלים 8-22
    המארחת ירדה מתחת לקו האדום וחייבת ניצחון לחזור מעליו
    ירושלים איבדה סיכוי לאליפות הסדירה אך נאבקת על מקומות 2-3 בכדי לא לפגוש במכבי בחצי גמר .
    ירושלים ניצחה פעמיים 83-73 בהרצליה במחזור הפתיחה ו 77-98 בארנה

    21.00 מכבי ראשון -חולון ראשון עם 16-14 תבטיח פליאוף אם תנצח
    חולון אם תפסיד תאבד את הסיכוי התאורטי לאליפות הסדירה .
    חולון ניצחה בראשון 78-70 במחזור 9 ו 81-85 במחזור 20 .

    רגל ליגת העל הפועל חדרה מכבי חיפה המארחת תסיים את העונה שישית
    האורחת כבר שנייה אך ניצחון והיא 4 מנתניה ו 5 ב"ש עם מינימום מקום רביעי כמעט בוודאות אירופה.
    חיפה ניצחה 2-1 בחדרה ו 1-3 בבית בסדירה אך בפליאוף חדרה שמה לחיפה 3-1 בסמי עופר .

    רגל ליגה לאומי תחתון מחזור 36 ולפני האחרון כל המשחקים בשעה 19.00
    נזכיר 15-16 יורדות ו 14 מבחנים
    במוקד מרמורק -רמה"ש
    זה פשוט ניצחון של רמה"ש ומרמורק מצטרפת לאיכסל כיורדת האוטומטית
    ניצחון של מרמורק ורמה"ש יורדת מתחת לקו האדום מחזור לסיום
    תיקו ומרמורק נשארת לפני אחרונה אך עדיין תקווה לשינוי במחזור האחרון
    מרמורק 37 נקודות רמה"ש 39 המקום המשאיר אוטומטית 41.

    מרמורק ניצחה בביתה בסיבוב השני 0-2 .
    רמה"ש ניצחה בביתה 0-3 בסיבוב הראשון
    מרמורק עם 3 הפסדים ברצף

    אחי נצרת -בני לוד.
    נצרת עם 46 שרדה סופית .
    בני לוד 43 +6 ו + 17 ביחס השערים יחסית למרמורק ניצלה מעשית מירידה אוטומטית
    אך תרצה להישאר בליגה ללא משחקי מבחן כרגע היא 4 הפרש מרמה"ש ולכן ניצחון והיא נשארת .
    נצרת ניצחה פעמיים 2-1 בלוד בסיבוב הראשון ו 0-3 ביתי .

    עכו -איכסל
    עכו + 4 ביחס למרמורק ו +16 ביחס השערים ו +2 ביחס לרמה"ש
    היא תקווה לתיקו של מרמורק וניצחון על איכסל שכבר ירדה אם כך יקרה היא תשרוד סופית לפני מחזור הסיום
    עכו ניצחה בביתה 1-3 בסיבוב השני לאחר הפסד 1-0 באיכסל בסיבוב הראשון .
    איכסל היורדת ללא ניצחון בפליאוף.

    הפועל פ"ת -הפועל ראשון .
    2 הקבוצות עם 42 נקודות פ"ת +10 ביחס וראשון -10
    הם 5 נקודות ממרמורק ו 3 מרמה"ש ולכן פ"ת תישאר מעשית אם תנצח .
    ראשון 3 משחקים ללא הפסד ו 2 ניצחונות ברצף.
    בסיבוב הראשון בראשון 2-2 בפ"ת הפועל המקומית ניצחה 0-2

    בעולם

    ליגה איטלקית בולוניה -פארמה
    כפי שראינו פארמה רק 3 נקודות מהקו ובולוניה 2.

    אחרי המשחק לבולוניה ישאר משחק בלאציו ומול נאפולי בבית ולכן היא חייבת לנצח
    גם פארמה עם פיורנטינה בבית ורומא בחוץ חייבת מאד נקודות כאן

    אינטר -קייבו האורחת כבר ירדה
    אינטר רק נקודה מעל מקום 5 ועוד יוצאת לנאפולי שבוע הבא ומארחת את אמפולי שאולי תילחם על חייה ככה שלאינטר אסור למעוד.

  23. יום ספורט פשוט בלתי נשכח .
    שאלתי מאיפה תבוא הדרמה?
    מאיפה לא .
    אבל יש רמות .
    באנגליה נגמר כצפוי למרות שהייתה אשלייה בשער היתרון של בורנמות .
    בכדורסל הגענו להארכה .
    אבל נגמר כצפוי .
    בליגת העל אשדוד נותרה בליגה באופן דרמטי
    אבל הדרמה האמיתית בטורנטו משחק 7 כשגם בדנבר היה נהדר .
    מילווקי-טורונטו
    ג.ס- פורטלנד.
    אלו הגמרים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט