גמר איזורי או משחק 7? – חמישי בפלייאוף / ראובן בראל

אחרי שהצליחו לקחת את יתרון הביתיות במשחק 2, פילדלפיה ופורטלנד פספסו הזדמנות לנצל אותו ולתת לעצמן מקדמה בסדרה במשחק 4.
שתיהן גם חטפו תבוסות במשחק 5 ופגעו קשות בסיכויים שלהם להעפיל לגמר.
האם הן ירימו ידיים או שצפוי לנו משחק 7?
ההיסטוריה לא בעדן. 10 סדרות עבר הגיעו למשחק 6 ביתרון 2-3 של הקבוצה עם יתרון הביתיות, אחרי ניצחונות חוץ במשחקים 2 ו-4. כולן הסתיימו בניצחון הקבוצה עם יתרון הביתיות. אבל מה לגבי כפיית משחק 7? כאן הסיכויים נראים טובים יותר. 5 מתוך 10 הסדרות המדוברות הסתיימו רק אחרי 7 משחקים.

אז יש לנו 50% סיכוי למשחק 7.
אם נזרום עם הסטטיסטיקה, אחת מתוך הסדרות תגיע לשם. מי לדעתכם תצליח?

פילדלפיה 76 (2) – טורונטו ראפטורס (3), 03:00
השלשה של קוואי בסיום משחק 4 הייתה ככל הנראה המהלך שיכריע את הסדרה.


קוואי סחב את הראפטורס עד לאותה נקודה וכפה שוויון לאחר 4 משחקים כמעט ללא עזרה. 38 נקודות למשחק ב-61% מהשדה ו-46% משלוש, גררו אזכורים לג'ורדן.
במשחק 5 החברים, בחסות אין הגנה של פילי נזכרו להופיע ואפשרו לו לרדת למספרים של בני אנוש. כל החמישייה של טורונטו בתוספת איבקה קלעו בספרות כפולות. ואפילו פרד ואן וליט שלא הופיע לסדרה הצליח לשלש את מספר סלי השדה שלו אחרי שהכניס 2.
הסיפור בפילי או סיפור הכיסוי אם תרצו הוא הבריאות של אמביד. אחרי משחק 3 נפלא שלו, דווח שהוא שהוא היה זקוק לעירוי כדי לעלות לשחק וגם נראה כך. המספרים שלו ממשחקים 4 ו-5 יחד לא התקרבו לאלו ממשחק 3. במשחק 5 הוא חזר ליידוי שלשות והוסיף על זה 8 איבודים. הוא בהחלט הרוויח את התגובה הזו מהקהל בטורונטו.

ללא האיום ההתקפי שלו, הראפטורס הסתדרו מצויין עם שאר חברי המאיימת על הנייר של של פילי.
אז מה צריך לקרות כדי שנגיע למשחק 7?
אמביד צריך להופיע, הוא היחיד בחמישייה של פילי שלראפטורס אין תשובה אליו. לא יזיק גם טיפול בהיפנוזה לטוביאס האריס שישכנע אותו שהוא במשחק עונה סדירה עם הקליפרס. ברגע שזה יקרה לשאר יהיה יותר קל לתפקד.
אני לא מאמין שזה יקרה – טורונטו תנצח בדרך לגמר מזרח שני לקנדים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (2) – דנבר נאגטס (3), 05:30
אחרי סדרה צמודה מאוד, דנבר עלתה ליתרון 2-3 במשחק חמש אחרי שמחצה את הבלייזרס. הנאגטס הם ללא ספק הקבוצה הטובה בסדרה.
יש להם את השחקן הטוב ביותר בסדרה, יוקיץ', שהגיע לכל משחק ונותן מספרים חלומיים. וגם את השחקן השני הכי טוב, ג'מאל מארי, שגדל לנגד עינינו.
בתחילת הסדרה וגם אחרי משחק 4 ההארכות דובר על העייפות של דנבר שתשחק גורם מכריע. בינתיים נראה שעודף הדקות רק מדרבן אותם. אם כבר לילארד נראה כאילו אזלו לו הכוחות ובמשחק 5 הוא נצפה במקרים רבים עומד על קשת השלוש ולא זז כאילו היה ג'ון וול.
אפילו כשהובילו ב-30 הפרש ברבע הרביעי וסטוטס כבר הרים ידיים, מאלון לא נתן מנוחה לשחקנים העייפים שלו. דובר כאן רבות על ניהול דקות במהלך הפלייאוף. מאלון, בהחלטה שלו להשאיר את החמישייה, משדר לעולם ובעיקר לשחקנים שלו, אנחנו כאן בשביל מטרה ולא נעצור עד שנשיג אותה.

אז יהיה משחק 7?
אני מאמין שמשחק 6 יהיה צמוד כמו ארבעת המשחקים הראשונים.
כדי להגיע לשם פורטלנד חייבת לשפר את ההגנה, בעיקר על מילסאפ ויוקיץ'.
במהלך הגארבג' טיים של הרבע הרביעי סטוטס ניסה את מאיירס לאונרד על יוקיץ', זה לא מנע מהג'וקר לצבור נקודות וריבאונדים אבל בהחלט הוציא אותו מהשלווה שלו.


אם הוא מגיב כך לשמירה של לאונרד, צפויים לו חיים קשים, אם יפגוש את דריימונד גרין בגמר המערב.

לילארד שניפק המון רגעי קסם בתחילת הפלייאוף יצטרך למצוא את הכוחות שנראה כאילו אזלו לו.
היתרון של הנאגטס בריבאונד ההתקפה נתון ויהיו להם יותר פוזשינים, כדי להתגבר על זה הבלייזרס יצטרכו פשוט לקלוע באחוזים יותר גבוהים.
כמו בכל משחקי הבית של הבלייזרס בפלייאוף, אני ואורן נדווח לכם על המתרחש במגרש ומסביב.
ברשותכם אמנע מלנחש את התוצאה. רק אציין שאחרי הטירוף של חצאי גמר הצ'מפיונס מהיומיים האחרונים, אני משוכנע שהכל אפשרי.

לפוסט הזה יש 471 תגובות

  1. מעולה ראובן. מסכים שבפילדלפיה אמביד השאלה הגדולה והוא לא נראה בריא לחלוטין, אבל גם ההגנה של פילדלפיה לא הרשימה במיוחד. טורונטו הפציצה מול ההגנה שלהם ולא תקלע ככה בחוץ, אבל זה לא יכול להמשך. יש להם מצ'-אפים אישיים טובים מאוד (באטלר על לאורי, סימונס על קוואי למרות 2 המשחקים האחרונים, אמביד על סיאקם) והם צריכים להמשיך איתם ולנסות להמנע מחילופים. הייתי עולה עם ג'יימס אניס במקום רדיק כי הוא שחקן הגנה טוב יותר.

    בפורטלנד – יופי של ניתוח. אין לי יותר מדי מה להוסיף. וויל ברטון חתיכת אקס פקטור. הכל אפשרי במודה סנטר (מקווה שתהיו במשחק, אגב), אבל מסכים שסביר שזאת תהיה דנבר. פורטלנד תצטרך כאן משחק פסיכי של לילארד.

  2. דיון למגיבים:
    מיהו עשרת הצדיקים שהובטח להם בחייהם להיכנס לגן עדן? סתם חחח….
    עכשיו ברצינות, מיהם עשרת המצטיינים עד עכשיו בפלייאוף?(כמובן שמשתתפים עדיין בסיבוב השני).
    הבחירה שלי: ראשונה:הארדן,קוואי,דוראנט,יאניס,יוקיץ.
    שנייה:מארי,לילארד,באטלר,מידלטון,סיאקם.

    1. הארדן KD קאווי ויאניס בליגה משל עצמם. מיד אחריהם יוקיץ׳ ליליארד (חיסל את okc במו ידיו). באטלר וסיאקם אחריהם ואחכ אמביד סטפני ומשולם שפחות יציבים

    2. שכחתי את אריק גורדון שנותן פלייאוף מהסרטים. טאקר ודריימונד גם נשחקים טוב אבל עם הסטט׳ שלהם הם עדיין לא כאן

    3. דריימונד הנגר במקום סיאקם. נותן אחלה פלייאוף ונעץ היום את המסמר ביוסטון. מקולום במקום מידלטון גם. כל השאר מסכים איתך

  3. תודה על הסיקור המושקע.

    במקרה ששתי הסדרות יכלו למשחק 7 וגם גולדן סטייט-יוסטון,ביום ראשון נקבל 3 משחקים מכריעים.

  4. וטורנטו ודנבר שניהם צריכים לסגור את הסדרות שלהם היום, שלדנבר צריך להיות קצת יותר קל קאנטר כבר מפורק לחלוטין ואם אני לא טועה בנוסף הוא גם התחיל את הצום של הראמדן והבלייזרס כבר לגמרי נראים על האדים האחרונים.

  5. לדעתי טורנטו תנצח, פילי גמורים. אמביד מת לברוח לדוגמניות, סימונס לקרדשיאנס ולצילו דה שופ עם לברון שידונו כמה הוא גדול ויחמיאו לו כל חברי קלאץ'. האריס ינסה להיגמל מחיתולים בקיץ.

    פורטלנד תנצח במשחק צמוד ותכפה גיים 7 אבל תירמס שם ע"י דנבר במייל היי.

    1. וואלה שמעון עם כמה שאני אוהב את דמיאו עדיף שדנבר יקחו היום ויתנו לשמן לנוח קצת לפני גמר המערב עכשיו אחרי ש KD בחוץ יש להם סיכוי אמיתי והוא מתחיל בבריאות של השמן עם הכישרון.

      1. אני גם בעד דנבר היום ובכלל. אבל נראה לי פורטלנד יתנו מאמץ אחרון ודנבר לא קבוצת חוץ מדהימה, נראה לי יהיה צמוד, זו התחושת בטן שלי בכל אופן.

      1. לצערי הוא לא יעבור בטרייד, יקבל את המקסימום פילי מתייחסים אליו כאל כוכב ויבוא לו מקסימום, וזה יהיה סופנו.

  6. טוב חברים שיהיה ערב נעים אני עייף מיום שחייה מרובה ואכילת בשרים על האש, הולך לנום. ניפגש ב3 וחצי בטורנטו פילי

    אגב ערוץ 5 משדר דאבל הדר גם טורנטו פילי ומיד אחריו פורטלנד דנבר

  7. ראובן תודה על הקדימון.
    במזרח – לא יהיה קל אבל בסוף זה יהיה של טורונטו. אמביד לקחת אחראיות על משחק 5 והתנצל בפניי האוהדים, מעניין אם גם הלילה ייקח אחראיות? דטריוט הידועה כעיר המכוניות יכולה להציע שלל עבודות לסימונס לאחר הפלייאוף, החל בפחחות דרך מכונאות וכלה בשטיפת רכבים. עצם העמידה של האוסטרלי עףל הפרקט היא הונאה ורמאות. איפה חיים הכט? דשנו כתשנו לעסנו וטחנו הכל על הסדרה הזאת – מאצ אפים, רייטינג, נק מהספסל, קוואי מול אמביד וכו וכו' אין מה לחדש ואין חדש תחת השמש הקנדים טובים יותר הקנדים ינצחו. לצערם של הבאקס.

    במערב – הסדרה הכי קשה לניבוי וחיזוי. על הנייר דנבר איכותית יותר. מילסאפ נכנס בדיוק לעניינים והוא ממרר ללוחם החופש הטורקי את החיים בצבע, יוקיץ עקר לפורטלנד את הנשמה מיד לאחר שעקר את המיקרופון במסיבת עיתונאים. מארי, האריס וברטון דופקים מספרים ומספקים סחורה של פלייאוף. אך אל לנו לזלזל בפורטלנד הביתית. הקבוצה שלא אומרת נואש גם בפיגורים דו ספרתיים. האמת היא שהלב רוצה פורטלנד, הראש אומר דנבר. וכשרוברט הורי שם כמה שקלים על המשחק כדי למנף אותם לכדי תשואה מניבה – הוא דוחף את הלב לאחוריים. דנבר בגמר האיזורי.

    מאיפה פורטלנד שואבת את הכוחות שלה

  8. תודה על הפריוויו הנהדר.
    מאמין שטורונטו יבואו לסגור את הסיפור. הם פשוט נראו הרבה יותר טוב מפילי בשני המשחקים האחרונים וקשה לי לראות מה ברט בראון העקשן יעשה שונה הפעם.
    .
    מצד שני, פורטלנד נראים לי כמי שמסוגלים בכיף להשוות. גם הדחיפה של הקהל הביתי, וגם ה״פרס״ של האפשרות לעלות לגמר אזורי מול הווריורס היחסית חבולים או הרוקטס בלי ביתיות, זה יותר מפתה מפילי והאפשרות להידרס על ידי הצבאים. על כן אני מאמין שהמוטיבציה של פורטלנד לעבור שלב גם תקבל ביטוי, ובכל מקרה יש להם כבוד והם לא ירצו להיות מודחים בבית.

    1. חחחחחחחחחחחח ברוך הרגת אותי.
      השדר האהבל בשידור אומר לשימי ריגר בן סימונס אכזבה גדולה מאד, ציפו ממנו להרבה יותר חחח

      זה בדיוק מה שציפו ממנו

      דוריס כבר חופרת

      1. ברור מי ציפה ממנו, ידענו שמול הגנות חזקות הוא יהפוך לניצב, שישתקו אותו בשנייה שמול ברוקלין אפילו לונזו בול מסוגל לייצר טריפל דאבל. נכה התקפית

  9. 5 אחה"צ בסן דיאגו ועכשיו מתחיל כדורסל? איך אפשר לגור בקליפורניה, המדינה המפגרת ביותר בארה"ב. המשפחה עורכת פיקניק ב-6 בערב. איך אפשר לראות כאן כדורסל ולחיות כמו בן אדם רגיל? אצטרך לזרוק מבטים בסמרטפון.
    ואתם יודעים את מי ESPN שמו כאחד האנליסטים הראשיים של המשחק? את ראז'ון רונדו!!! יכוליםלהאמין?

    טוב, להשתמע מחר

    אני אראנ חלקים פה ושם אבל אצטרך לקרוא אתכם לראות אם בן סימונס הוציא את עצמו מקבר עמוק.

    1. אמביד אוויר בהגנה 3 סלים סיאקם שם חא על הראש ובהתקפה הוא קינח באיירבול וצעדים חחח. חיתול. השלשלן הגדול בליגה עד כה

    1. מאז שנכנס כל התקפה של טורנטו סל חחחח
      איזה מאמן דביל היום זה משחקו האחרון בפילי. טורנטו ישפילו את פילי חוץ מגימי כולם בים בפילי

  10. הקיץ הולך להיות ממש מעניין בעונה האהובה עליי עונת הפרי אייגנט.
    דיווחים לא רשמיים הם שלברון מנסה לגייס את קוואי ונפגש איתו באחד ממשחקי הסדרה שהתקיימו בפילדלפיה

    1. קאווי לא יבוא בחיים קאווי הוא כוכב הוא יותר טוב מלברון הוא אוהב את הiso בקלאץ. לברון יכול לחפש פראייר אחר שישמור במקומו חח.

      קאווי לא מתאים לקרקס הזה באל איי של לברון ויאשימו אותו בכל הכשלונות כי הוא השחקן הבכיר יותר. ובמקרה דל הצלחה הכל יהיה לברון חח.
      יש לו ברליפרס קבוצה לאליפות.

  11. ההגנה של אמביד זה להתפלל בקמרונית ששחקן טורנטו לא יקלע חחח לא שומר בכלל רק עומד מתחת לסל אבל היי זה עדיף על סטיבן אדמס הדביל חחח

  12. לגבי אמביד אני צופה בNBA 50 שנה אני לא זוכר סופרסטאר שהציג כזאת יכולת עלובה בפלייאוף, כלום התקפית והגנתית הפך לרול פלייר בושה.

  13. דוריס יושבת על כל הלינקים,
    שמעון,מה זה אכלתם אותה,אם סימנס משחק טוב,מנצחים היום…… חוזה מקס,מפסידים בסדרה.

  14. מילווקי ישחטו את טורנטו בין הסוויפ לגנטלמני טורנטו ככ גרועים. מדהימים בהגנה 0 התקפה ככ גרועים זה משפיל שפילי לא ניצחו אותם בסוויפ. פילימפשוט בדיחה דהם מתקשים מול פחונים כאלה. יאניס ישטוף איתם את כל האולם לא אק את הפרקט. נכים התקפית

  15. דווין קייסי מאמן הרבה יותר מנרס.

    נרס יעבור כי באאון האהבל מולו ואין לברון מולו. קייסי היה נותן סוויפ על פילי

    1. לא גם קיירי אהבל ומקובע, פילי פשוט בושה שלא לקחה את הסדרה בסוויפ , תחילת הסדרה ההימור שלי היה על טורנטו בגלל בראון

        1. קייסי התמודד בלי קאווי ומול לברון עןלם אחר.
          נרס האהבל עם קאווי מול פילי הנכים ומתקשה.
          מדהים אותי כמה פילי גרועים שהם הפסידו 3 משחקים לזבל כמו טורנטו שלא עוברים סיבוב במערב

  16. אמביד אפס, אפילו אם אני שם את הנכדה שלי היא תקלע יותר ממנו אבל לפחות הוא עקבי הוא מחטיא מכל נקודה על הפארקט.

  17. חחח בראון המאמן הטוב בליגה חחחח מגיע לו צרור קללות אבל אני מתאפק.
    17 הפרש בובאן נכנס רק 7 חחח תוך 2 דק

    1. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי כולם יודעים שבובאן אסון שהוא לא מתאים לסדרה והוא בכל זאת מכניס אותו, אפילו אי רובוט היה עושה עבודה טובה ממנו.

    1. איזה תכנית משחק כאלה נכים, מזל שבצד השני יש בנאדם עם פיגור שכלי שמקבל כמה מיליוני דולרים לאמן.

  18. מילווקי צריכה להיות שמחה תבואו לגמר הליגה אחרי מנוחה של שבוע, שני הקבוצות יחטפו ממנה סוויפ

  19. גם נרס מטומטם גרין לא מסוגל לשמור על באטלר ובכל זאת הוא לא יחליף עליו שומר. מאמנים בליגה כאלה אפסים

  20. משאיות הברינקס בדרך לבית של גימי.

    אבל היי אל תדאגו אני מבטיח לכם מותחן והפסד שלנו אל תלכו לישון. בובאן יעלה בבחצי השני ובולדן יצטרף אליו עם קורקמז אל תדאגו

    1. אמביד 3 נקודות 1-8 מהשדה (ומדובר בסנטר) 20 דקות, איך השוו אותו לשאקיל? לא זוכר כזאת הופעה מסופרסטאר לברון ב2011 מול דאלאס נראה כמו מייקל ג’ורדן ליד ההופעה הזכת

      1. עזוב נו בסך הכל מארק גקסון חווה קצר חשמלי במוח והתחיל לקשקש שטויות באמצע השידור..
        איזה הישג משמעותי יש לאמביד בקריירה בפלייאוף?? כלום עד כמה שאני זוכר.

  21. תארו לכם קבוצה עם יאניס קאווי ובאטלר. מוות הגנתי לא יצליחו לעשות עליהם סלים.

    ברוגדון באטלר קאווי יאניס לופז.

        1. יש את ברוגדון ומידלטון שיקבלו הארכת חוזה (נגמר להם) יש את בלדסו עם ה70 מליון דולר יש את טוני סנל עם החוזה לעונה הבאה, הפ צריכים לקחת כמו משהו כמו 15 מליון כל אחד מאשר מקס מי יסכים לזה?

    1. קבוצה חסרת קליעה, אבל שהם יהדקו את ההגנה בחצי השני אי אפשר יהיה לנשום מולם. מקבוצות ההגנות החזקות בליגה אין ספק.

  22. נרס מאמן שאומר בהצלחה קאווי.

    זה מה שווה עונה סדירה מול קבוצות פח ועם הגנות לא של פלייאוף טורנטו היו נראים קונטנדרים חחחחחח. קבוצה אשפה. מזלה שמתמודדים עם אשפה גדולה מהם. לברון היה מעיף את נרס בסוויפ.
    קייסי מאמן הרבה יותר טוב מנרס

  23. נרס גם מטומטם, שים את סייאקם על באטלר הגנתית , יש לו את הפיזיות יש לו את האורך, אבל הוא מתעקש לשמור עליו עם גרין ולאורי ובאטלר חוגג. לא משנה מי תקח את הסדרה זה ייגמר בסוויפ גנטלמני סדרה הבאה לטובת מילווקי.

    1. טורונטו קבוצה מצוינת ,השלשות לא נכנסות להם.
      גם הם היו נראים כמו מילווקי מול בוסטון .
      אנחנו מזלזלים בפילי אבל הם הקבוצה השלישית הטובה ביותר במזרח ככה שטורונטו בעצם מתמודדת מול יריבה עדיפה יותר מאשר היריבה של מילווקי.

      1. הם זבל טורנטו בוסטון הייתה לוקחת אותם , נכים כאלה התקפית פרט לקוואי וטיפה סייאקם העקום אין שם כלום פילי מטומטמים פוטנציאל בשמים אבל הברית האוסטרלית הורגת אותנו, בושה שלא נותנים לקבוצה כזאת סוויפ

      2. אדיסו טורנטו בדיחה. גם פילי לא קולעים שלשות לבד אז? קבוצה אדירה הגנתית נכה התקפית. היום בלי התקפה אתה לא יכול לקחת כלום. הסיבה היחידה דפילי לא נתנה עד כה סוויפ לטורנטו זה בראון.

        פילי קבוצה הרבה הרבה הרבה יותר טובנ על המייר עם דחקנים הרבה יותר טובים. לא אמור להיות תחרות אפילו. אפילו אני לא חשבתי שטורנטו ככ גרועים לפני הסידרה.

  24. אם רק היו מביאים את קונלי במקום גאסול שכבר מעבר לשיא המצב היה נהדר.
    ואלנצ'יונאס עדיף על גאסול כרגע בגלל הגיל וקונלי לא פחות הגנתי מקייל ועדיף עליו התקפית (ובלי טיטול בפלייאוף)

      1. תסתכל סטטיסטיקה של לאורי, יש ימים שהוא ידע לעשות את העבודה, לא יודע מה מביא אותו לזה

      2. במקום לאורי .
        אומנם החוזה הוא גדול אבל מינוס החוזה של לאורי אפשר להסתדר.
        הקבוצה, ברגע שעשתה את הטרייד על גאסול הם בעצם הלכו על כל הקופה עוד העונה במיוחד כשהם לקחו סיכון עם קוואי.

    1. דוראנט עבר כבר את בדיקת הMRI אין לו קרע באכילס הוא פציעה שם זה השדרן המטומטם בשידור הוא סובל Kevin Durant has mild calf strain, to be re-evaluated next week ממתיחה

  25. אם קאווי חכם לחתום עם יאניס. ינוח כל משחק שלישי במזרח ללא תחרות כל שנה כרטיס לגמר הגנה אימתנית. הבעיה דזה ויסקונסין שנראה לי הרבה יותר גרוע מקנדה

  26. א י כבר רואה איך פילי הולכים לשלשל במדחק הזה חח הקקי כבר מבעבע בבטן של אמביד האריס סימונס ובראון

  27. טוב השיפוט מנסה להציל את פילי מעצמה, סוף סוף נרס האהבל הזה קלט מה שאני צועק פה שעה ושם שומר אחר על באטלר מאשר גרין שחגג עליו כל הלילה. איך המטומטמים האלה מקבלים מילוני דולארים רק אלוהים יודע.

  28. פילי בדו ספרתי רוב הערב והמשחק מרגיש לי צמוד חחח

    אני חולה על מייק סקוט. יאללה בראון תכניס את בובאן תעשה את זה צמוד.

    מייק סקוט היה צולף מלא בקליפרס בפילי כרגיל נעלם

    1. איפה אמביד? מנחם אתה צופה במשחק הוא נוראי, סימונס עושה מה שהוא יודע וקופץ לריבאונד הסיפור של המשחק זה באטלר .

  29. אל תקשיבו לשמעון וברוך. אין להם מושג בקשר לאמביד. הוא טוב מאד הערב, במיוחד כל פעם שטורונטו מצמצמים.

    1. חחח הוא טוב מעצמם נוכחותו על המגרש מאשר בובאן זה כן אבל הmvp של טורנטו ולא דומר בכלל בהגנה למזלו נגרי טטרנטו זורקים סלעים ברוק לופז היה מטגן אותו על החוסר שמירה הזה. קאווי ניסנ לפסטר קיבל פוסטר בעצמו

    2. מנחם אתה צופה במשחק? תגיד את האמת , פרט ל בובאן מריאנוביץ אין שחקן בפילי יותר גרוע מאמביד הלילה , 9 נקודות 3-11 מהשדה 3 איבודים

  30. שימון, יש לי שאלה אליך חמוד 🙂
    האם אתה עדיין חושב שהליגה הספרדית יותר חזקה ותחרותית מהליגה האנגלית?
    קיבלת גמר אנגלי גם באלופות וגם וגם בליגה האירופית…..
    אני חושב שהליגה האנגלית אמרה את דברה והוכיחה לכולם….

        1. שמעון ריכוז צעירים פוטנציאל , שחקנים בורחים מהליגה הספרדיצ שנכון להיום פרט למסי שהוא הטוב בעולם לא מחזיקה שום שחקן בקלאיבר העולמי או טופ 10. מודעת היה בדיחה עצובה שקיבל את התואר עונה שעברה.

      1. לא שואל את הפרפסר כי חיכיתי לשימון תירוצים. אני נהנה לקרוא כל פעם את התירוצים וההיסתייגויות שלו. במיוחד מול גיא שלנו מהאליפו-פו-פו-פווום ל ג"ס. יש דבר יותר מהנה מלקרוא את הוויכוחים האלה בהופס? הם כמו ברט וארני או שני הזקנים מהחבובות.

    1. לא שואל את הפרפסר כי חיכיתי לשימון תירוצים. אני נהנה לקרוא כל פעם את התירוצים וההיסתייגויות שלו. במיוחד מול גיא שלנו מהאליפו-פו-פו-פווום ל ג"ס. יש דבר יותר מהנה מלקרוא את הוויכוחים האלה בהופס? הם כמו ברט וארני או שני הזקנים מהחבובות.

  31. קוואי הוא אחד האנשים שהכי הייתי מפחד שיעשה קאמבק. השאלה אם היום זה אפשרי אני לא יודע

  32. אין שמח כמו יאניס שהוא רואה את הסידרה. הוא צריך להחזיק אצבעות לראפס. פילי יותר מסוכנת כי בגלל הכשרון יכולה להתפוצץ על הבאקס ואמביד עלול לחזור לעצמו שם.
    פילי הרבה יותר מסוכנת לבאקס. טורנו זה בין הסוויפ לגנטלמני קבוצה צפויה ונגרית ובודנהולצר יעשה דאבל טים על קאווי כל המשחק.

    1. אני בהחלט רואה גם את פילי חוטפת סוויפ גנטלמני בסדרה הזאת, אמביד עם ההגנה הזאת על ברוק לופז יעשה למילווקי את החיים קלים, מילווקי מפלצות התקפית והגנתית,

      1. סביר להניח רק אמרתי שלפילי יש םוטנציאל תיאורטי להפתיע. לטורנטו אין כלום.אמביד מנפח סטט בגארבג חח

  33. אני נזכר בדעות שעלו כאן נגד ג׳ימי באטלר כשהוא עוד היה במינסוטה, שהוא סרטן בחדר ההלבשה, אגו מניאק, יגיע לפילי ויזרוק כעבור שבועיים. . . יש לו חסרונות ברורים אבל השחקן הוא פייטר ויודע מה לעשות במאני טיים, נכס לכל קבוצת פלייאוף.

  34. גם גאונים טועים…
    נראה שיוקיץ מקבל שמירה כפולה כל פעם שהכדור אצלו…
    מיניסחוג, הלינק הקודם עובד גם לפורטלנד-דנוור

  35. איזה סל מצחיקול של יוקיץ. רץ איתו כל המגרש נפנף את השומר ובמין הליכה-ריצה שם בסל.
    וווו סלינו על כתפינו
    ראשינו עטורים
    מקצות הארץ ב'נו
    הבאנו ביכורים…

  36. פרסומות ואני הולך לחתוך מלון כנראה דבש.
    בוויקטורי מכירים את הטאוויל עם הכובע שבא ומרחרח את כל המלונים על הדוכן. מבזבז 5 דקות להריח לכולם תתXת עד שמוצא אחד עם ריח גן עדן.

  37. מארי כרגע עם 23 מ 23 מהקו בסדרה. הריאואל שלו עם 2 קליעות אוויר ושייק יכול ללכת נהדר במסיבות דאנס.
    איפה נעלמתם?
    השארתם אותי התותח ביחידות 🙁

      1. גם אני התגעלגלעעעתי לעצמי
        כמו קישקשתא בזמנו בתכנית מה פתאום כשא היה צבע בטמלוויזיה ועוד לפני שהפכה לטמבליאדה

  38. מראים עכשיו את מעללי הגאון ושמים אותו בכסא אחד עם מאג'יק ולברון.
    איזה כבוד להיות ביחד עם השיקוץ של שי מאיו האשף המקו-מי ישווה לו?
    מתחילים להבין פה על איזה שחקן חד פעמי אנחנו מדברים.
    רק שיהיה בריא וחזק וישתה הרבה מרק 🙂
    הייתי שולח לו חצי מלון האיש פשוט עיפרון.

  39. קישרשתא המרצנדייז הכי לא נכון מבחינת מרקטינג. מי עושה גיבור קוצני? איך אפ]שר לעשות מזה בובות חמודות ולמכור לילדים.
    מצד שני זה עבד

  40. מישהו יכול להסביר בבקשה למה סת' קרי בזבז את החצי שנייה הזאת וזרק זריקה סתמית (אחרי הזמן) במקום לנסות לקלוע בזמן מהחצי?
    הגישה הזאת היא זוועתית בעיניי

  41. זהו נגמר הרבע.
    הגאון שם 10, קטף 5 וחילק 4 בונבונים….
    קצב של טריפל?
    המלך שם עוד 10 ודנוור מובילה ב 8.

    1. ותחשוב על האץ אפ הזה יוקיץ-יעניס
      אם שניהם היו משחקים באותה הקבוצה, אפשר היה לסגור את האן בי איי לכמה שנים טובות…

  42. הנה עוד פסק זמן שלא מגיע בזמן. טעויות של מאמן מחסלות משחקים.
    פופ היה אשף פסקי הזמן. כמה ניצחונות הוא השיג בגלל תגובה נכונה ובזמן?
    אני עדיין בהלם שהוא הצליח להגיע לפליאוף השנה ושקבוצתו הצליחה לתת פייט בסיבוב הראשון.

  43. אין להם בראמדן פטור במקרה של פיקוח נפש או גיים 6 ומעלה ?
    .
    המהפכן מחוסר נוזלים ופחמימות, בזמן שהג'וקר מנפנף מעל מנגל עצמאות.

  44. אחחח, המילון כזה טוב שאתם לא מאמינים. בטח יותר טוב ויותר בריא מהאנטריקוט שמנחם טוחן שם בברבקיו המשפחתי….
    חלום שעלה 15 שקל בוויקורי ושווה על גרוש.

  45. אחת הסיבות שאני אוהב את פורטלנד היא העובדה שהם לא קבוצה מדהימה.. מה הכוונה? אין ספק שדנבר טובה יותר, מוכשרת יותר, צעירה יותר, מבטיחה יותר.. ועדיין, איכשהוא, עם השיניים, הציפורניים, הקהל, הצמד-חמד, קאנטר החוטב עצים, הוד שיצא מהבוידעם, קולינס השוקיסט ויתר חבר מרעיהם הם מצליחים להשאר בחיים ולחזור מבורות שאחרים בכלל לא מצליחים להיכנס אליהם.. זאת ועוד.

  46. איפה יוקיץ איפה אמביד? לא אותו לבל בכלל.
    .
    מה שיפה בליגה שאין יותר סופר טים וכל הקבוצות שוות המנצחת בין יוסטון לגולדן סטייט הולכת להקיז דם בסדרה הבאה.

    1. בכלל לא על אותו הלוול כי יוקיץ שחקן קבוצתי ואמביד לא.
      תחשוב מה פופוביץ היה עושה עם יוקיץ. היה אולי מוציא פה טימי מספר 2…

      1. עם דנבר מגיעה לגמר המערב אני לא בטוח שיוסטון או הלוחמים עוברים אותה , המטמורפוזה שעבר יוקיץ היא פשוט מדהימה, הפוינט סנטר הראשון בהיסטוריה, כמה שמן ככה כישרוני

  47. דר רזי, איזה מקום יפה אני יכול לטייל בצפון הארץ? לפני שאני חוזר לסטייט אני רוצה לראות את הצפון על מה אתה ממליץ?

    1. יש המון
      תלוי מה אתה רוצה לראות. צפון הכנרת לפני שמתייבש יכול להיות יפה מאד.
      כפר נחום וכנסיית 12 השליחים ואחרי כן נחל משושים חורשת טל הגושרים. מקום חביב. הבעייה היא שהיום הצפון מאד מטוייל וסביר שתיתקע בפקקים בהלוך ובחזור. יותר בחזור…. קח בחשבון שבכל מקום תראה גם ערימות זבל.
      אפשר גם חוף בצת ליד לימן עם בא לך ים.

  48. נחכה עד שטראמפ יטפל באירן ואז נטפל בבעייה בעזה. העיקר שחגגו פה עצמאות כאילו לא קיבלנו 700 טילים בתחילת השבוע ומחר יש טמבלוויזיון בתל אביב. אולי נגלה שהאיפוק של נהנתנייהו היה מוצדק, ואולי לא.

    1. מי יודע איך פורזינגס יחזור, ואם יחזור הוא יהיה חייב לעבור לעמדת הסנטר, בכללי השמועות מספרות שהוא ילך אל הפריי אנגסי, אני לא מאמין להם הוא צריך להיות ממש מטומטם לוותר על החוזה הגדול הראשון

        1. חחחח זה היה אמור להיות לתגובה על היוניקורן, טראמפ הציב את נושאת המטוסים לינקולן ממש ליד אירן במסר מאוד מאיים לכיוונה.

  49. שלוב לילארד ויוקיץ' באותה קבוצה יכול היה להציג כדורסל התקפי מדהים –
    2 מנהלי משחק,
    האחד עם ניסיון בלהזין שחקני פנים,
    השני יודע למצוא את שחקני החוץ.
    פעם האחד מנהל את ההתקפה, פעם השני.
    .
    אי אפשר לשמור על קבוצה עם צמד שכזה.

    1. דוק,
      שמת לב לכך שהשופטים אוטומטית נגד כל מי שאתה אוהד???
      (מזל שבחרת להיות מדען ולא עורך דין…)

        1. לא דוקטור זורק שלושות זה התפקיד של בן סימונס, או שזה זורק דיסקוס, אני עדיין לא בטוח מאיפה הטכניקה בזריקה שלו

  50. ליילארד איפס כוונות בדיוק בזמן.
    מה עם פסק זמן דנווראי?
    אהה הנה אני רואה פסק זמן שני סלים מאוחר מדייי…

  51. מה שיפה ביוקיץ זה לא רק היעילות, האסיסטים שלו והסטטיסטיקה באה כתוצאה משטף משחק , בניגוד לווסטברוק שאסיסט בא בנורה לטריפל דאבל .

      1. בלי דוראנט זה לא גולדן סטייט והמשחק פתוח לכולם.
        הכוונה להרכב המלא.
        השאירו את יוקיץ' על ממוצע 6-6-16, עם 48 אחוז מהשדה, 16 אחוז מהשלוש, 3.25 איבודים למשחק, ואופנסיב-דפנסיב רייטינג הכי גרוע שלו העונה … רמיסה.

        1. גם עם דוראנט אני חושב דנבר יקחו 2 משחקים אבל ברור שיפסידו.

          דוראנט בחוץ לפחות שבוע עד 10 ימים זה אומר שהוא לא ישחק ב2 המשחקים הראשונים מול דנבר.

    1. תראה את טורנטו בעונה הסדירה לעומת הפלייאוף, לפלייאוף חוקים משלו אין אצל הלוחמים אף שחקן שיאט את יוקיץ (שבפלייאוף כמו כוכב העלה את הרמה , תלמד אמביד), זה מינימום סדרה של 6-7 משחקים תהיה אם תהיה ואני לא אתפלא אם דנבר יהיו בגמר

  52. מילסאפ בסדרה טובה יחסית אבל עדיין זה לא זה.
    לא שווה חצי מ-30 מיליון הדולר שהוא מקבל.
    אם דנבר היו מחלימים סטאר אחר במקומו, היו פייבוריטים לקחת הכל.

  53. איזה משחקים הערב!
    בגלל שפילדלפיה ופורטלנד לקחו את סם המרץ הכי חזק בעולם, שנקרא "דוראנט פצוע".
    כולם מריחים דם, כולם מרגישים שיש להם פתאום צ'אנס, וחלון ההזדמנויות שהיה סגור 5 שנים נפתח. וב-NBA כשהחלון פתוח את מסתער, אין לדעת מתי יהיה עוד צ'אנס.
    עכשיו כל העומס מונח על הארדן, בשני משחקים מגדירי קריירה. הארדן יצטרך לסלק את המפלצת, עבור כל הליגה, ולפתוח את המשחק מחדש לכולם.

    1. אכן אכן כל הליגה תלויה בגיימס הארדן. 2 משחקים מגדירי קריירה והזדמנות שלא תחזור. נראה האם האובססיבים מסוגלים להכניע

      1. היתה לו כרטיסיה, להוציא 2 מ-3 (אוקיי, 2 ורבע…), והוא נכשל כבר בראשון. זהו זה. הארדן נשאר עם 2 משחקי הדחה, על כל הקריירה שלו.
        שייקח שיעורים מקיירי ולברון, עם 3 משחקי הדחה רצופים נגד המפלצת. לפחות במקרה של לברון, זה לגמרי היה על הלגאסי שלו.
        משחק 6 הערב יהיה הרבה יותר קשה ליוסטון ממה שמצפים.

  54. אני מת על הנאגטס,
    אבל גם מ-מ-ש רוצה משחק 7.
    .
    לא קל להיות אוהד…

  55. המשפט שלי בעולם ללא דוראנט בגולדן הארדן עם 2 טבעות יעמוד להוכחה מתמטית ונראה האם יש בו מן האמת או שאני רפה הבנה טוטאלי והארדן לא מה שחשבתי.

    1. פורטלנד תיכף עם 7 נצחונות על אוקלהומה ודנבר העדיפות, קבוצה שמוציאה מעצמה 150% בהרכב חסר, ומרגישה שעכשיו עם דוראנט פצוע ואולי הדחה של ג"ס – אפילו לה יש צ'אנס.
      כדאי שקיירי והסלטיקס יראו את זה וידפקו ראש בקיר. איך רק הם מחוץ למשחק הגדול.

  56. 7 משחקים מול הספרס פלוס משחק של 4 הארכות בדרך – דנבר היתה חייבת להתמוטט מתי שהוא צעירים או לא. הנה זה קורה עכשיו..רואים את זה ברמת הביצוע שממש ירדה. יאללה הולכים כנראה לגיים 7 אני ממשיך להמר על פילי והבלייזרס.

      1. לא משנה למרות שברור לי שבשתי הסדרות ההימור הוא against all odds.
        פילי יותר מוכשרת מהרפטורס הם רק צריכים להגיע כולם למשחק. בונה על זה… 🙂

        1. אם פילי רוצה לנצח היא צריכה הצגה יוצאת דופן, להערכתי, משחקן מסויים.
          בהנחה שזה לא יהיה אמביד, ולא יהיה סימונס, זה משאיר אותנו עם רדיק, באטלר והאריס.
          אתה רואה מישהו מהשלושה הנ"ל שיקלע במשחק 7 מעל 30 נק'? אם כן הם מנצחים.

          1. לא צריך שום דבר מעל 30 נק. טורנטו קבוצה של 90 נק במשחק. כל מה שצריך זה שבראון יפסיק להיות אהבל אבל לא יקרה.

          2. נראה לי דוקא שכל הקבוצה נכנסה היום לפוקוס ראית היום את כולם לא חייבים שחקן מסויים עם 30 רק שכולם יתנו משהו שהטא בסביבות היכולת האמיתית שלהם. מאמין שיקרה.

    1. דנבר ישחטו את פורטלנד בגיים 7 במייל היי.
      פילי אמורה לנצח את ראפס כי היא פשוט טובה בהרבה אבל הם יחרבנו כמו okc ויפסידו

      1. אתה יודע מה גיא היה אומר על זה?
        חחחחחח
        אולי הייתם יוצאים סוף סוף עם התערבות?
        אבל אני סומך עליך שהיית מוצא תנאי כדי לברוח בזמן 🙂

  57. פורטלנד תיכף עם 7 נצחונות על אוקלהומה ודנבר העדיפות, קבוצה שמוציאה מעצמה 150% בהרכב חסר, ומרגישה שעכשיו עם דוראנט פצוע ואולי הדחה של ג"ס – אפילו לה יש צ'אנס.
    כדאי שקיירי והסלטיקס יראו את זה וידפקו ראש בקיר. איך רק הם מחוץ למשחק הגדול.

  58. רודני מסדר לעצמו את החוזה הבא,יפה מאוד,
    כל שחקן שניצל ממלתעות של השיקוץ הראשי,אני שמח בשבילו,

  59. הנה פסק זמן שמגיע בדיוק בזמן….
    המאמן חי את המשחק ומגיב בדיוק בזמן.
    לא משנה שהמשחק גמור ופורטלנד ניצחה, יש מגמונת לטובת דנוור והיא נעצרת בעזרת פסק זמן קצר…
    ככה צריך לעבוד!!!!

    1. מסכים לגמרי רואה בו משהו שהכי קרוב לסטף הבא. הערב פשוט היה עייף ככל שהמשחק התקדם נהיה יותר גרוע.והנה תקע שלשלה… 🙂

  60. אין שום דבר lovable וגם לא hataeble בדנבר. סתם קבוצת כדורסל טובה עם הרבה שחקנים מוכשרים. לא מעוררת שום דבר רגשי. החסה של ה-NBA.

  61. אמרתי לכם! המקולם הזה השחקן הכי לא מוערך בליגה. ברמה הכי גבוהה! יעיל יותר מהרבה סופרסטארים. אם היה משחק בקבוצה גדולה היה מזמן בטופ. כזה שחקן דרוש לפילי או אפילו לגולדן.. בטח ללייקרס

  62. חייב להוריד את הכובע בפני פורטלנד, לא האמנתי שיגיעו למשחק 7
    לילארד ומקולום זה כוח אש קטלני משולב עם כדרור וזריזות בתנועה – קשה מאוד לעצירה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט