טורונטו ודנבר מביסות ועולות ל-2-3 / עידן ארווץ

טורונטו ודנבר מביסות ועולות ל-2-3 / עידן ארווץ

 

שני משחקים התקיימו הלילה. לשניהם כל הקבוצות הגיעו בשיוויון 2, ובידיעה שניצחון יקרב אותם למרחק ניצחון מגמר הקונפרנס. עניין לא היה פה כאשר ההפרש הממוצע בשני המשחקים הללו הוא 31.

 

טורונטו ראפטורס 125 (3) – פילדלפיה סיקסרס 89 (2)

טורונטו הגיעה למשחק הזה לאחר שהצליחה במשחק הקודם בסדרה להחזיר לעצמה את הביתיות אחרי ניצחון כאשר קוואי לנארד מפציץ עם 39. מנגד, פילדלפיה ידעה שככל הנראה מי שתנצח במשחק הזה תנצח בכל הסדרה. למה? כי פילדלפיה הייתה מנצחת גם בבית, לכן אם המשחק הזה היה שייך לפילי היא הייתה עולה לגמר המזרח.

הרבע הראשון עוד היה צמוד. לאחר 2 דקות בלי נקודות של אף אחת מהקבוצות, קייל לאורי, דווקא הוא זה שקולע את השלשה והנקודות הראשונות במשחק מאסיסט של גאסול. כאמור, פילדלפיה עוד הייתה במשחק ברבע הראשון בהובלת טוביאס האריס וג'ואל אמביד המצויינים. ברבע הראשון פילי מגיעה עד ל-7 הפרש, אך זה היה יתרון השיא שלהם במשחק.

ברבע השני הכל השתנה. ג'ואל אמביד וג'יי ג'יי רדיק מסיימים את הרבע ה-2 עם 0 נק' משותפות, קוואי ודני גרין נכנסים לעניינים והפער של הראפטורס הולך וגדל. עוד ברבע השני ההפרש כבר עולה עד ל-21 הפרש בירידה לחדרי ההלבשה.

במחצית השנייה ההפרש הלך וגדל כאשר הוא הגיע עד ל-40 הפרש לטורונטו. 8-33 לטורונטו בנקודות מתפרצות עזרו לה להגיע לתוצאה הזו, כאשר ניכר שכשפילדלפיה רצה היא טובה הרבה יותר. אך, כאשר משחק אצלך בקבוצה שחקן כמו ג'ואל אמביד קשה מאוד לרוץ.

 

View this post on Instagram

THAT’S A MAN’S JAM

A post shared by Toronto Raptors (@raptors) on

 

בטורונטו סיאקם ממשיך את העונה המצויינת שלו ומוביל את טורונטו במשחק עם 25 נק', 8 ריב', 2 חט' ופלוס מינוס של +35. קוואי לא הרבה אחריו עם 21 נק', 13 ריב' ו-2 חט', בעוד קייל לאורי במשחק טוב מאוד שלו עם 19 נק', 6 ריב', 5 אס', חטיפה וחסימה.

בפילדלפיה ג'ימי באטלר הוביל עם 22 נק', 7 אס' ו-5 ריב'. טוביאס האריס עם 15 נק', 6 ריב' ו-2 חס' אך פלוס מינוס של -34 בעוד ג'ואל אמביד מנסה לעזור עם 13 נק', 6 ריב' אבל יחס אסיסטים איבודים של 8 איבודים לעומת אסיסט אחד.

 

 

דנבר נאגטס 124 (3) – פורטלנד טרייל בלייזרס 98 (2)

כבר מהפתיחה דנבר מתפוצצת על פורטלנד ולא נותנת לה להוביל אף לא פעם אחת במשחק. הפרש השיא של דנבר במשחק היה 31 נק'.

 

View this post on Instagram

Racking up all the highlights!

A post shared by Denver Nuggets (@nuggets) on

 

View this post on Instagram

😳

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

 

בדנבר ניקולה יוקיץ' היה מצויין כרגיל עם 25 נק', 19 ריב' ו-6 אס' אך גם יצא ב-6 עבירות. פול מילסאפ היה המבוגר האחראי עם 24 נק', 8 ריב', 2 חס' וחטיפה בעוד ג'מאל מארי סיים משחק מצויין עם 18 נק', 9 אס', 5 ריב' וחסימה.

בפורטלנד לילארד הוביל עם 22 נק', 6 ריב', 4 אס', חטיפה וחסימה. רודני הוד סיים אחרי לילארד עם 14 נק' ו-4 ריב' מהספסל בעוד סי ג'יי מקולום סיים עם 12 נק' משחק לא טוב של 5-16 מהשדה.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. יום עם 2 תבוסות נותן הזדמנות להצצה מה יש על הספסלים ואיך המאמנים מתייחסים לבק אפ שלהם.
    בטורונטו ג'רמי לין וג'ודי מיקס הגיחו ל 5 ו 7 דקות ותרמו אפילו 6 נקודות. בפילי מקונול שיחק 9 דקות ותרם 0 נק'.
    בדנבר המאמן נזכר בקיומם של הרננגומז ולייל ונתן לכל אחד מהם לשחק 2 דקות תמימות, ואייזאה תומס לא זכה אפילו לזה, ולא הועלה כלל למגרש.
    אני שואל אם ככה צריך להתייחס שהם בסה"כ שחקני נבא לגיטימיים, שמקבלים מיליונים כל אחד, ואפילו בבלואו אאוט, הם נזנחים על הספסל כדי לתת חליקות לשחקנים של קבוצתם שיורדים לספסל.
    מבחינת ניהול כ"א בארגון זו נראית ההתנהגות לא טובה מדי, לטעמי.

    1. לרוב, הסגלים העמוקים של קבוצות נ.ב.א מיועדים לליגה, שמה כוכבים נחים אם זה בק טו בק.
      בפלייאוף (לרוב), הכוכבים ישחקו יותר והרוטציות יתקצרו, ואז שחקני ספסל הופכים להיות במקסימום ג'וקרים שמאמנים מעלים כדי להפתיע או לעשות התאמות.

      1. סבבה, אבל אםפ מובילים 30 הפרש אי אפשר לתת לספסל לשחק 10 דקות?
        יירד ההפרש ל-20? תוציא אותם.
        גם תורם בטחון לספסל, וגם נותן לכוכבים לנוח.

        1. תראה, אני מניח אין מאמן שלא זוכר את מה שקרה בין הקליפרס ליוסטון בסדרה אז, וזה בטח חלק.

          אני גם לא מבין את זה עד הסוף, אבל הרבה פעמים ברגע שקבוצה מקצרת רוטציה, המחליפים נשארים בחוץ בכל מצב.

        2. דוקא מאלון נתן לספסל לשחק בתחילת הרבע הרביעי, וירד ההפרש לכיוון העשרים אז הוא הכניס את יוקיץ׳ ומארי כדי להתייצב. הם ככה שיחקו בהילוך נמוך ברגע שההפרש היה גבוה וליליארד על הספסל.

    2. אני מסכים, יש שחקנים מצוינים שלא מקבלים שום צ'אנס, גם כשכלום לא הולך לקבוצתם.
      כל השחקנים שציינת שיחקו רק אחרי שהמשחקים נגמרו בפועל וכולם יכלו לעשות שינוי בהפסדים קודמים.
      מגדיל לעשות ברט בראון, שמסרב להשתמש במקונל למרות שסימונס פשוט לא קיים על המגרש וגם קונוס יעשה עבודה טובה ממנו, ובג'ונתן סימונס שכבר הוכיח את עצמו כשחקן מצוין ונתן פלייאוף מעולה מול יוסטון בעבר.

      1. והרננגומז שהוא שחקן מעולה ולא ראה מגרש בשיט בפלייאוף הזה. מלא מאמנים היו מתים לשחקן כזה בחמישייה / ברוטציה.

  2. סוף סוף המכתש בקולרדו עבד אחרי שנתקע ב2 המשחקים הקודמים במייל היי.
    רק לראות את מורי ויוקיץ ובצד השני את אמביד וסימונס שהגיעו אגב באותם דראפטים🙄

  3. לא משחקים מעניינים במיוחד. דנבר קבוצה שאני מאוד מחבב יהיה מעניין לראות אותה בגמר מערב מול יוסטון/גולדן. יוקיץ ענק.
    פילדלפיה עלולה להיות קבוצה יותר קבורה מוושינגטון, היא תתחיל לזרוק חוזי מקס על שחקנים וזה לא ייגמר טוב. הקבוצה הזאת צריכה ללכת לפינוי בינוי אלא אם השאיפות שלה זה חצי גמר/גמר מזרח.

  4. הגאון הקשוח מסרביה נתן עוד משחק לפנתיאון. בשבילי הוא הסנטר הטוב באן בי איי בשנים האחרונות. מקווה שייקח טייטל השנה.

      1. אכן יש נסיבות מקלות…
        רוצה לראות אותו מול ג"ס.
        הוא יטחן אותם לגמרי בצבע כשמורי הולך על החוזרים שבורחים החוצה.
        הוא לא יהיה פרייר של גרין בריבאונד הגנה, עם כל הכבוד!

  5. דנבר נראה לי הקבוצה עם בחירות הדראפט + שחקנים מליגת הקייץ הכי טובה בנ.ב.א, אבל גם היא הייתה לוקחת את סימונס אם הייתה לה את הבחירה של פילי.

    לגבי אמביד, היית מעדיף את ה 2 שנבחרו לפניו? בכלל, הטופ 15 שם די חרא, היית מצפה שהם יקחו את יוקיץ ב 3?

    1. לא סתם מתמרמר בדיעבד לגבי אמביד.

      לגבי סימונס לא ראיתי אותו מעולם במכללות חוץ מאיזה משחק בטעות נראה ואם הייתי רואה מספיק בטוח לא הייתי לוקח נגר כזה בלי קליעה בכלל כבחירה 1.
      לא בטוח בכלל שדנבר היו לוקחים את סימונס.

      1. דראפט 2016 מכיל מלא רול פליירס טובים, אבל אין שם כוכבים (חוץ ממייפל קארי אבל נראה לי שאף GM לא היה לוקח אותו בחירה ראשונה). את מי דנבר היו לוקחים בחירה ראשונה, ג'יילן בראון?

        גם לברון וגם יאניס הגיעו לליגה בלי יכולת להכניס ג'אמפ, בטח שלא שלשה. ההבדל הוא לדעתי ברצון לעבוד על דברים. כי עם כל מומחי הקליעה שיש, אין סיכוי שמישהו נשאר כל כך מוגבל

        1. כן הם הגיעו עם ייתרון פיזי ברור הם היו מפלצות אתלטיות ואין יותר מדי מה לעשות נגד זה (יאניס התפתח לאחד כזה), סימונס הוא אתלט טוב, אבל לא פריק שמגיע בכמה שנים (על שם יאניס לברון…)

  6. יוקיץ' שחקן ענק שלא מקבל מספיק קרדיט כי הוא אירופאי.
    סוחב את דנבר לגמר המערב הקשוח! כאשר הגיל הממוצע בקבוצה הוא משהו כמו 24, דיי טירוף.

    1. ראית פעם שידור נ.ב.א שלא התייחסו אליו בתור השחקן הכי חשוב של דנבר או אחד השחקנים הכי טובים בליגה? אה, רגע, אולי אתה מדבר על העובדה שהוא נבחר לאולסטאר במערב השנה? או אולי על זה שדנבר נתנו לו מקס?

  7. כתבתי כבר בסיכום המשחק שעבר על הסדרה המעולה שנותן מילסאפ, והמשחק הזה הוא עוד מגביר. הוא נותן את כל החבילה בסדרה הזאה -התקפה והגנה ביעילות ומספרים מדהימים.

  8. עוד משהו על המשחק, שמעיד משהו על המצב המנטלי של פורטלנד. הם קלעו מהקו ב53% עלובים. שחקן צלף כמו ליליארד קלע 2 מתוך 5. ובסיכום הם קלעו 16 מתוך 30 זריקות. זה אומר שלפחות עוד עשר נקןדות בטוחות וקלות הם השאירו על המגרש כי רעדו להם הידיים. ובמאבק על הריבאונדים הם הפסידו 44 מול 62! מה שאומר שלא נלחמו מספיק על הכדורים. ההפסד הוא קודם כל בגלל זה.

  9. ערב לא רע, וטורנטו מתחילה להתחבר גם כשקוואי לא מתפוצץ (זה יכל להיות בשורות רעות בשבילי, אבל הם לא יפגשו בשלב הבא את הסלטיקס, אז מה לי נפקא מינא).
    תודה רבה על הסיקור

  10. הקליעה של סימונס מיום ליום נראית גרועה יותר,בזמנים יפים הוא עוד יכל לשים לייאפ,היום גם את זה הוא לא מצליח,רק דאנקים,ומה לגבי השותף שלו אמביד,כל כך הרבה רוח וצילצולים, משחק אחד טוב ו18 רעים,עושה רוח כל פעם מחדש לא שומר על כושר גופני נורמלי אבל בעיקר הוא צריך לשנן את המשפט: put your money where your mouth is.
    …..
    כל פעם מחדש מזכירים את סימונס ויאניס ושפילי יבנו קבוצה כמו שמילווקי בנו מסביב ליאניס,אז בוא נבהיר כמה דברים:

    1)סימונס הוא לא יאניס,אין לא רבע מהיכולת הגופנית שלו,והאתלטיות של יאניס זה משהו שראינו רק מלברון ב15 שנים האחרונות,יותר מזה מי שראה את סימונס יודע שהיכולת סיום שלו והטאץ' שלו ליד הטבעת לא באותה ספרה בכלל של יאניס.

    2)במצב כזה שהוא מוקף בקלעים תפקידו של אמביד יהיה מה בדיוק? לעמוד כמו ברוק לופז על קו ה3 ולרווח את הצבע בשביל סימונס? באטלר יסכים להפוך לקאץ' אנד שוט וזהו?

    3)במצב כזה סימונס יצטרך להמשיך לשמור על רכזים,דבר שהוא לא מתמחה בו במיוחד,כן זה יכול לעבוד מול לאורי או רכזים שהם לא סקוררים,אבל הקיירי והלילארדים של העולם פשוט שורפים אותו בחדירות ובפיק אנד רול.
    ………………

    לפילי אין ברירה,כן בראון מאמן מעפן,והוא זה שישלם את המחיר במקרה שהם יודחו,אבל אתם חושבים שהוא זה שאמר לאמביד לא לשמור על המשקל ועל הכושר הגופני למרות כל הפציעות שלו,או שהוא זה שאמר לסימונס לבלות את הקיץ עם הקרדשיאנס ולא לעבוד על הזריקה שלו במיוחד אחרי הסידרה המביכה שלו מול בוסטון שנה שעברה? ,האמת המרה לאוהדי פילי היא שיש להם שני כוכבים שפשוט לא בוגרים מספיק,כן הם צעירים אבל בראש שלהם הם מרגישים שהם שווים פיינלס ואליפויות בלי לתת את המאמץ וההקרבה שזה מצריך,אבל בפועל הם קבוצת סיבוב 2 במקרה הטוב.
    ………………

    לגבי פורטלנד,כן הסל של לילארד בסידרה מול Okc היה מדהים ובכלל ההופעה שלו מולם הייתה של סופרסטאר ברמה הגבוהה ביותר,אבל לילארד נאבד בכל ההייפ הזה,הוא התנהג כאילו אין עוד סדרות יותר בפלייאוף,התחיל לדבר ולצטט קלישאות מאומנות המלחמה,וגם אחרי שראס וokc היו מושפלים והודחו,הוא המשיך באובססיה שלו כלפיהם ונתפס בשיגעון גדלות סטייל איניגו מונטוייה,כדאי בשבילו שיתעורר מהסרט שלו כי בינתיים מארי שורף אותו לגמרי בסידרה הזאת,ותכף איניגו לילארד ימצא את עצמו יושב מודח ליד רוגן ווסטברוק.

    1. כל מילה בסלע. פורטלנד לא מספיק טובים אמרתי לכם. זה שעברו את okc לא אומר כלום גם יוטה עברו אותם. גם מיני לייקרס וקינגס היו עוברים אותם. Okc היא בושה לאנושות והכי גרוע שהם גם דופקים את הקבוצות שמולם כי שהן מנצחות הן חושבות שהן טובות מספיק.
      ליליארד תותח על מחליף אותו באמביד בעיניים עצומות.
      יש עוד מישהו שחושב שמורי לא רכז טופ 5 בליגה? לפני כמה חודשים צחקו עלי😎
      .
      לגבי פילי חקוק בסלע מה שממחיש את זה הראיון אחרי ההדחה מול בוסטון שנה שעברה שסימונס האהבל הבטיח כמה אליפויות. הם באמת חושבים שהם שווים ביכולתם הנוכחית אליפות הטמבלים.

      לסימונס יש אגו של לברון עם יכולת של גל מקל

      טיג כבר לא אפקטיבי מתי תשנה את שמך לסימונס זריקת דיסקוס😎

    2. מסכים עם כל מילה.
      בפורטלנד האשמה בסטוטס ולא בליליארד.
      לא אשמתו של ליליארד שנותנים לו לעשות ככל העולה על רוחו.
      אין לו טיפה הכוונה או מגבלות.

  11. האמת שהתהליך של טורונטו בשבוע האחרון עובר מתחת לרדאר. היום הם ניצחו 30 הפרש כשקוואי במשחק בינוני במונחים שלו, ונראו כמו קבוצה ותלכיד, גם בהגנה. לאורי המושמץ מתרגל למעמדו כשחקן מספר 3-4 בקבוצה, זה פחות לחץ. האחוזים שלו סבירים, ולתת אסיסטים הוא תמיד ידע. זה לא יספיק מול מילווקי, אבל עשו את זה יפה.
    לגבי פילי לא הייתי אופטימי, אבל זה עוד הרבה פחות טוב ממה שחשבתי. לפחות ירוויחו החלפת מאמן ולא לתת מקס לסימונס בשאיפה לטרייד. את אמביד אולי עוד אפשר לשקם, יש לו הרבה פוטנציאל

  12. לגבי דנבר, הם נראים כמו הדבר הבא, מאד צעירים, ילכו וישתפרו, יש גאוות יחידה, יש הגנה, יש ספסל, ומילסאפ שצחקו על החוזה שלו משתדרג פלאים בפלייאוף

  13. דנבר יחנקו במאני טיים אם גם אם יעברו סדרה של 7 מול הלוחמים, לדעתי סיכוי גבוהה לאליפות של הבאקס/טורונטו

  14. קצת באיחור אבל תודה על הסיקור.
    אני חושב שהסיפור של פילי דיי סגור. מאמין שטורונטו יסגרו את הסיפור במשחק 6 בחוץ.
    אין מה לומר – ברט בראון חייב לעוף. מדהים לחשוב מה מאמן כמו פופוביץ׳ יכול היה לעשות מחומר השחקנים שיש לו שם.
    הניסיון לרכז עם סימונס לא עובד. עד שלא יפתח קליעה, המקסימום שלו זה לשחק כפאוור פורוורד. אמביד, עם כל הכבוד לזה שפעם ביובל תופר שלשה, חייב ללמוד להתלכלך יותר בצבע ולא לצאת משם.
    באמת שחבל שקבוצה כל כך מוכשרת הולכת ככל הנראה הביתה בשלב דיי מוקדם.
    .
    דווקא פורטלנד, על אף משחק לא פחות חורק משל פילי, יכולים לדעתי לשמור על הבית ולכפות גיים 7, אם כי בכל מקרה דנבר לדעתי יעלו.

  15. משום מה אלו דווקא הסיקסרס ש-"זוכים" לכל הקרדיט לניצחונות של טורונטו.
    אז עם הכבוד לסיקסרס,
    יש קבוצה נוספת על הפרקט. והם נותנים הצגה בצד ההגנתי של המשחק.
    .
    להחזיק את היריבות ב-10 משחקי פלייאוף על ממוצע של 98.9 נק' ל-100 פוזשנים זה מרשים. מאוד.
    להחזיק את הסיקסרס על 101.9 נק' ל-100 פוזשנים, זה עוד יותר מרשים. בעיקר לאור העובדה שלסיקסרס היה העונה אופנסיב רייטינג של 111.5
    .
    תודה, עידו. אחלה סיקור.

  16. סתם מחשבות לגבי פילי, ותקנו אותי בכייף כי במשך שנים עקבתי אחרי הNBA רק מהצד,
    במשך שנים משהו לא עבד שם בפילדלפיה,
    ניסו לייצר כל מיני תלכידים עם אחלה שחקנים שלא הצליחו, היה להם את הסטאר ההוא רון משהו שהתחיל להוציא אותם מהבוץ ואז נפצע…
    לא סתם הם יצאו לאולטרא טנקינג עם הפרוסס..
    ושמעו אולי אליפות לא תהיה, אבל יש שם באז, יש שם סטארים (אמביד ובאטלר), הפכו לקבוצה מסקרנת ששווה לראות.
    נכון שיכול להיות שבשלבים הסופיים של הפרוסס היו צריכים לעשות עוד כמה החלטות/או לקבל החלטות אחרות, אבל סה"כ ביחס למה שהיה שם גם לפני הפרוסס זו ממש הצלחה.
    קחו את הלייקרס. הפכו את עצמם לביזיון, או קבוצה שעשתה פרוסס מדהים כמו דנבר שאולי יום אחד תקח אליפות אבל לא מאמין שב2-3 שנים הקרובות.
    לכו תדעו איך הליגה תראה עם ציון, או בלי קשר אליו, כנראה שיהיו כמה ממש אחלה קבוצות שלא יקחו אליפות.

    1. סימונס < יאנג, אבל טרייד על פוקס נשמע לי טוב לשני הצדדים (הגג של סימונס גבוה יותר, בעוד פוקס מתאים ממנו לקונסטלציה בפילי).

    2. חחחחח צריך להיות רפה הבנה לתת את יאנג או פוקס על סימונס הלוואי טריי יאנג טוב ממנו ב10 דרגות כבר היום. ההוקס נראה לך מפגרים עם תעודות?
      אני אפילו מוכן לקחת את דניס סמית על סמית

  17. צודק מאוד גיא. לא סתם הביאו את גאסול , ושמחברים את זה לסטופרים הגנתיים כמו גרין וקאווי יחד עם שחקני הגנה טובים כמו איבקה וגם סיאקם מקבלים בהחלט קבוצה בעלת אורנטציה הגנתית מרשימה. בסיוטים שלו אמביד רואה מפלצת ספרדית לבנבנה .
    https://www.basketball-reference.com/play-index/tiny.fcgi?id=JDjPw

  18. חג עצמאות שמח לכולם. למרות הכל, טוב פה. כמה דברים מעניינים מהמשחקים – הראפטורס הצליחו לעצור את קוואי, אבל לא את השאר. לדעתי זאת טעות – עדיף להם לנסות להמר על סדרה הירואית של קוואי כי השאר לא ינצחו אותם בחוץ או במשחק 7. עדיין יכול להיות כאן upset, למרות שזה בלואו-אאוט קיצוני מדי. אולי הייתי מנסה לפתוח עם ג'יימס אניס במקום רדיק כי הוא שומר טוב יותר, או סמול-בול עם סימונס ומונרו במקום אמביד. הם חייבים לנסות לצאת מהקופסה.

    בדנבר, אני שמח שניקולה יוקיץ' מתחיל לקבל הערכה על פלייאוף אדיר. כרגע הסנטר הטוב בליגה לדעתי, לא פחות (תראו איפה אמביד או דיוויס). ג'מאל מארי ממש הרשים אותי כשחיפש פעם אחר פעם את האיש הפתוח ופול מילסאפ היה טוב מאוד בתחילת המשחק. אהבתי את הגישה ההגנתית של דנבר, עם האריס על לילארד והחלפת שומרים על מקולום כשקרייג, מארי, בארטון והאריס החליפו עליו בתדירו גבוהה. תודה על הסיקור עידן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט