
בוסטון סלטיקס (1 – 2) – מילווקי באקס (2 – 1)
(02:00 לפנות בוקר)
במשחק הקודם בסדרה בין 2 קבוצות קשוחות אלו, הבאקס שברו "נאחס" של 30 וקצת שנים, כאשר הם מצליחים לנצח את הסלטיקס בבוסטון.
קשה לי להאמין שלמי מהשחקנים היה באמת אכפת מרצף זה,
או מהעובדה שמאזן החוץ של הבאקס מול הסלטיקס ב-35 השנים האחרונות עמד על 1 – 12.
מה שאני בטוח שיש לשחקני הבאקס טוב, טוב, בראש, זה המאזן שלהם מול הסלטיקס לא כל כך ממזמן –
הסיבוב הראשון בעונה שעברה, אז הבאקס הודחו אחרי סדרה של 7 משחקים, כאשר הם נכשלים בכל 4 ניסיונותיהם "לגנוב" את הביתיות, ולהשיג ניצחון חוץ יקר ערך.
הניצחון במשחק 3 השיג מספר דברים חשובים –
הוא הראה שלסלטיקס אין את "המספר" של הבאקס. הוא החזיר לבאקס את היתרון ואת הביטחון בכך שהם הפייבוריטים. והוא החזיר לסדרה את יאניס (32 נקודות, 13 ריבאונדים, 8 אסיסטים) בכושר של MVP.
אם במשחק הקודם הלחץ היה על הבאקס היות והסלטיקס שיחקו בשביל לשמור על הביתיות אותה השיגו בדרך כל כך מרשימה במשחק 1,
אז הלילה הלחץ כולו על הסלטיקס –
הפסד, והם מוצאים עצמם בפיגור 1 – 3, כאשר הם צריכים לנצח 3 פעמים רצופות (פעמיים במילווקי) בשביל קאמבאק נדיר.
אז איך הסלטיקס ינצחו הלילה?
אני מאמין ששוב הם ישלפו את הציפורניים, וינסו לשרוט, לבעוט, לדחוף, ולהרביץ, כל הדרך עד לניצחון.
מה שיכול לעזור להם במימוש הטקטיקה, זו העובדה שמרכוס סמארט צפוי לחזור לסגל הקבוצה –
יש מעט שחקנים שיודעים לשרוט, לבעוט, לדחוף, ולהרביץ, יותר ממרכוס סמארט.
שובו לסגל, לצד הביתיות, והעובדה שמילווקי ממשיכים לשחק ללא ברוגדון (הקלע הבולט מה-3 במדי הבאקס, והמטרה המועדפת של יאניס לאסיסטים).
חלק משמעותי נוסף בניסיון לנצח משחק סופר קריטי זה עבור הסלטיקס, זה המאבק של הגבוהים על השליטה בפוזשנים.
במשחק מספר 1, אלו היו הסלטיקס בראשותו של הורפורד ששלטו בקרב על הריבאונד.
ב-2 ההפסדים, התמונה התהפכה, והבאקס לקחו את אותו יתרון קריטי לניצחון.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לי יש את התחושה שזו סדרה של 7 משחקים. הסלטיקס קשוחים, ומנוסים. והבאקס, להם ככל הנראה כבר אין את אותה תחושת בהילות כמו במשחק הקודם –
ההימור שלי הוא משחק צמוד שבסופו זה הניסיון של קיירי (והיכולות שלו בקלאצ') שישאירו את הניצחון ירוק, ואת הסדרה פתוחה לחלוטין.

(מרכוס סמארט)
יוסטון רוקטס (1 – 2) – גולדן סטייט ווריורס (2 – 1)
(04:30 לפנות בוקר)
איזה פלייאוף נהדר יש לנו השנה.
בכל 4 סדרות חצאי הגמר האזוריים, ההפרש המצטבר בין הקבוצות המתמודדות הוא הפרש חד ספרתי.
הסדרה הצמודה ביותר היא (כצפוי) זו בין דנבר לפורטלנד –
2 – 2 במשחקים. 464 נקודות קלעו הנאגטס בסדרה. 462 נקודות קלעו פורטלנד.
במקום השני?
גולדן סטייט נגד יוסטון.
340 נקודות קלעו גולדן סטייט. 335 יוסטון. קשה לדמיין תרחיש של סדרה צמודה יותר.
או שאולי זה לא קשה כל כך –
ניצחון הלילה מצדם של גולדן סטייט נותן להם יתרון 3 – 1.
קשה לדמיין מצב בו הרוקטס עושים "2016", ומצליחים למחוק פיגור שכזה. לא כאשר הם יזדקקו ל-2 ניצחונות חוץ בשביל לעשות את הבלתי נתפס.
השאלה שצריכה להישאל –
יוסטון עם הגב לקיר. האם מצב זה יועיל לה, או יזיק לה?
הניחוש שלי הוא שהסיטואציה היא סיטואציה אידאלית דווקא לגולדן סטייט. ניצחון או הפסד, הביתיות עדיין בידם.
כאשר הם מגיעים למשחק "משוחררים יותר", זה אולי המקום בו הסטטיסטיקה תתחיל להתאזן –
עד כה, גולדן סטייט קולעים בסדרה 35.2% מהשלשות שלהם. יוסטון קולעים 38%
בעונה הרגילה, המספרים היו 38.5% לגולדן סטייט. 35.6% ליוסטון.
קשה לי להאמין שקרי וקליי שכחו לקלוע (למרות פציעות אלו ואחרות),
ולצד הכושר המצוין של איגודאלה וגרין, מספיק משחק התפוצצות שגרתי מצד רק אחד מהאחים ספלאש,
ויוסטון מוצאים עצמם בפיגור 1 – 3.
בשביל לסבר את האוזן –
לקרי בסדרה 25% מהשלוש. לקליי 35%.
מדובר בקלעים שיש להם בקריירה 43% ו-42% (בהתאמה) מטווח השלוש.
הסטטיסטיקות? בטווח הארוך, טבען להתיישר.
הניחוש שלי למשחק הלילה –
ניצחון לגולדן סטייט.

(אופס. מוקדם מדי)

(מתוחכם מדי? ננסה שוב)

(הקרי הלא נכון)

(האחים בפעולה!)

מעולה גיא, תודה רבה
==
מסכים עם התחזיות
==
והגיע הזמן שקרי יוריד את הקוף מהגב
==
ויתפוצץ
וואי, וואי, וואי גיא איזה שני משחקים!!!
מזמן לא זכור לי מתח כזה משום מה.
כל משחק והסיפור שלו.
אני מאמין שהספלאז ברתק'רס מתפוצצים היום.
בחירת האיורים שלך מקסימה. יו אר דה בסט אין דיס קיינד אוף ת'ינג!
תודה, ועוד לילה ארוך באטלנטה עם הנכדות (שכולן מסתכלות אתי עד הסוף, כולל הגאדפת'ר ג'ייסון, וגייל שהיא חולת ספורט, פריוד)
תודה גיא.
לא ראיתי דיווח על ברוגדון באתר הרשמי של ה nba בטוח שהוא לא ישחק היום?
https://www.cbssports.com/nba/injuries/
.
למיטב הבנתי, הוא לא ישחק הלילה.
אוקי תודה רבה
יופי גיא
מסכים רק עם הניצחון שנתת לסטייקים.
לא חושב שהחזרה של סמארט תשנה משהו ולא ברור כמה ישחק אם בכלל.
הסלטיקס יפסידו גם הלילה אלא עם כן יבוא איזה שינוי בסגנון וסטיבנס יתחיל להגיב בזמן כשיש סימנים לריצה כלשהי של מילווקי.
מסכים איתך בבוסטון
אבל לגבי גולדן ,שום סטטיסטיקה לא תעזור ,
ללא דוראנט הם לא שווים גרוש,וסטף חוץ מהאחוזים ל3 שהוא מזייף עוד מלפני הפציעה,עכשיו נוסף לזה הפציעה ביד .שלא הקולעת ,וכבר ראינו הילוך יותר גבוהה של החמצות במשחק הקודם מטווח אפס ,
זה כבר מראה על יכולת ירודה בכושר קליעה,
ויוסטןן בבית תתן שואו ונראה ניצחון של הרקטות
מעל 5 וזה לא יהיה צמוד כמו במשחק הקודם
בוסטוניה וגולדניה
העיקר ניגוביה
לא בטוח בכלל. שני משחקים קשים מאוד לניבוי, תודה על הסקירה!
תודה רבה גיא, אחלה פריויוו לאחלה לילה
.
מקווה ל2-2, כמו אתמול, מאמין שבוסטון ישוו, במערב הכל פתוח.
ווריורס מנגבים ב-30 הפרש ללא בעיה לשמחת האשך ו-99% מהמגיבים.
סטף יהיה בזון היום ושהוא בזון זה ווריורס קל
דרך אגב בניגוד למשחקים שדוראנט מתפוצץ ונגמר בהפסד או צמוד שסטף מתפוצץ זה בדרך כלל נגמר בניצחון קל
מכמה סיבות:
1.דוראנט כמעט תמיד ישים לפחות 20
2. סטף שהוא חם מוריד לך 9 נק בשלושים שניות וגומר תמשחק
3. בניגוד לדוראנט שמולו אין מה לעשות מול סטף הקבוצות מנסות לעשות התאמות וחוטפות דאנקים פנויים ושלשות מקליי
אשמח אם מישהו יבדוק את זה סטטיסטית תהבדל בין משחקי ה40 פלוס של דוראנט לשל סטף
יכול להיות שזה סתם נדמה לי
בקיצור נמרץ של דבריך אפשר לומר משפט שמסכם את ההבדל בין סטף לדוראנט
דוראנט הוא אולי הסקורר הגדול בהיסטוריה אבל שום דבר מעבר לזה
כשקרי בשיאו הוא משנה את כל המשחק של שני הקבוצות
בדיוק
לדעתי אפשר לומר משפט אחר: קרי תלוי ביום טוב שלו ובקבוצה שלמה שתשחק למענו כדי להצליח; דוראנט לא תלוי בכלום ותמיד מצליח.
או בקיצור כשסטף טוב הלוחמים מנצחים כי דוראנט תמיד טוב, כשדוראנט טוב הלוחמים יכולים להפסיד כי דוראנט לא צריך לנצח רק את היריב אלא גם את קרי
גם הלילה הלוחמים ילכו על סטף בהתחלה וכששוב זה לא יילך יחזרו לדוראנט
+ 100
לגבי הסוף, לא בטוח
עם כל ההתחכמויות, אין מה לעשות, דוראנט נותן עבודה כמו שעון בזמן שקרי מחפש את עצמו. אולי פעם זה היה נכון אבל הדברים כבר לא כאלה תלויים בקרי כשבסוף כמעט תמיד הולכים לדוראנט שיסחוב את הקבוצה על הגב ויציל את המולדת.
לא יודע אם קרי יהיה בזון אבל השאר מדויק מאוד.
אם לא יצטיין היום אז במשחק 5?
נראה לי צריך להתחיל לאגור שינה לקראת יום ראשון הגדול – 3 משחקי 7 בפוטנציה
אחלה סיקור
לדעתי בוסטון לוקחת , יש להם עליות וירידות , הירידה הייתה במשחק הקודם יגיעו מפוקסים הפעם. ולדעתי (הממש צנועה) יוסטון לוקחת, השתחרר קצת הלחץ יבואו פחות במתח,לא קונה משחק של התפוצצות של הספלאש בראדרס,אי אפשר לזייף כל כך הרבה משחקים, קליי נראה לי כבוי ולא הגיע לפלייאוף,כנל קרי.
בכל מקרה משחקים מרתקים ולא אפול מהכסא לאף תוצאה
2 :2 בשתי הסדרות
קרה אי פעם שכל סדרות חצי הגמר הגיעו לגיים 7 ?
לא. הכי הרבה זה שלוש (כמה פעמים).
תודה…אתעמק בזה קצת
תודה גיא. מסכים איתך לגבי בוסטון (למרות שלא נראה לי שסמארט יהיה יותר מקמע מנטאלי, לוקח זמן לחזור לכושר משחק. אותו כנ״ל לגבי ברוגדון כאשר הוא יחזור).
האחוזים של קרי לשלוש בכל הקריירה לא כל כך רלוונטיים למשחק הערב, יותר חשובים האחוזים בפלייאוף שם שומרים עליו חזק הרבה יותר (לא מצאתי את הנתונים . . .).
ראיתי את משחק מס׳ 3 אחרי שידעתי מה התוצאה ועדיין הייתי במתח, ג״ס שיחקו פשוט מצוין ולמרות יום חלש של קרי עדיין הגיעו להארכה. איגואדלה וגרין כנראה היו בשבוע חופש באירופה לפני הפלייאוף (בן ממזר מה אתה אומר על זה?) אחרת אי אפשר להסביר את הרנסנס שהם עברו. אם לוקחים את דוראנט כנתון אז מספיק יום בינוני של קליי או קרי כדי להטות את הכף. יש להם יותר מדי כוח אש.
שורה תחתונה – יוסטון צריכה יום מושלם של כולם כדי לצאת מנצחת.
למה אתה חושב שתהיה ירידה משמעותית באחוזי הקליעה שלהם לשלוש בפלייאוף?
שניהם קולעים ב 41% בקריירה.
תודה גיא
על גולדן סטייט אני לא אהמר יותר
בוסטון אמורים לנצח בבית בדרך ל 7 משחקים כמו שכתבת(לדעתי יפסידו במשחק 7 אבל יש עוד זמן)
משחקים פצצה
אני מהאו"ם… צופה שוויון הערב בשתי הסדרות
🙂
יא אללה, איזה ערב.
חותם על ההימור שלך לגבי בוסטון בשתי ידיים, רק שלא כל כך מאמין… הבאקס שברו איזה שהוא מחסום פנימי בהתאוששות מהתבוסה, והמומנטום אצלם.
בקשר יוסטון גולדן, העיקר שיהיה מעניין
.
תודה רבה על הפריוויו המעולה, והממים האדירים
תודה על הפריוויו.
התקפית, יוסטון במשחק-שניים האחרונים אכן חזרו לקלוע באחוזים טובים. המפתח שלהם לניצחון הלילה הוא שילוב של משחק התקפי טוב אך גם הגנה טובה. במשחק הראשון הם שמרו טוב מאוד וכפו הרבה איבודים על הווריורס, אבל ללא הצלחה בתרגום האיבודים לנקודות. אם יצליחו לשחזר את האנרגיה ההגנתית מאותו משחק, עם ההתקפה מהמשחק האחרון, אולי יצליחו להשוות הלילה.
תודה על הקדימון.
על מה אתם מדברים חבר'ה?
הלילה ידליקו זיקוקים בוינסקונסין ובטקסס!
נכון, בוסטון קבוצה עם הרבה מסורת בפלייאוף אנד נובאדי פאקס וויט דה סלטיקס אין דה גארדן כמאמר המשורר. אבל וזה אבל גדול – אין לבלטיקס תשובה לריווח של הבאקס במשחק ההתקפה. אם יצמצמו על יאניס בצבע, סיירת הצלפים תירה מכל כיוון. אם ירווחו – אף אחד לא יעצור את הגריק פריק בואכ לטבעת, מקסימום זה ייגמר בשתי זריקות.
בוסטון בבעיה, דומה שרק קיירי מבין את החשיבות של הפלייאןף. טייטום תקוע עוד במיד-סיזן, היוורד לא מסוגל לנתר מעל ספסל. הורפורד נותן עבודה אבל הגיל עושה את שלו, בטח מול האתלטיות של הבאקס. מצטער שאני הורס שמחות – מילווקי מנצחת הלילה ומסיימת את הסדרה ב4-1.
באשר למערב, אני לא יודע אם שמים לב אבל כאחד שראה את כל המשחקים של הווריוס בפלייאוף, משהו חורק בשילוש הקדוש. חוק הכלים השלובים הציל ומציל את גולדן מחרפת ההפסד. רוצה לומר, דוראנט מחפה על יכולת חלשה של סטף, קליי מחפה על יכולת חלשה של דוראנט וכן הלאה. אני מכיר את גולגן של חוק הכלים הקטלניים – כאשר כל הטריו טון פייר. קליפרס הוכיחה כבר שהשד לא כזה נורא, לולא התבכיינות ואיבוד ריכוז יוסטון כבר היו מובילים בסדרה. הלילה, אני רואה את יוסטון רוקדת על הפרקט בדרך ל2:2 בהפרש דו ספרתי. אפשר שהרים בלוק של הנגר משוויץ על איגי יחזיר אותו סוף סוף לעניינים, זה יטיב עם הרוקטס, אבל מה שיפה בקבוצה מעיר הטילים שגם ללא נוכחות בצבע היא מסוגלת להתמודד מול גולדן, הנקודות יגיעו מחוץ לקשת.
יאללה יצאתי לסרט, נדבר בבוקר ….
חחח אחלה גיא, הגיף האחרון גאוני
פריוויו מצוין.
אני בעד בוסטון בשביל שיהיה צמוד, וגולדן סטייט כדי שלא יהיה הארדן.
אני מאמין שבוסטון ישפרו קצת את האחוזים ואלו של מילווקי ייפגעו ולדעתי מדובר במשחק צמוד.
אני מאמין שגורדון לא יכול לשמור על היכולת הזאת לכל הסדרה, ולדעתי היום הוא יקבל את קליי ולא את סטף, מה שמאוד יפגע בתפוקה שלו. סטף יעבוד קצת פחות קשה על טאקר בהגנה וינצל את זה כדי להפגיז ולנצח (אני לא אתנגד לשיא שלשות בפלייאוף – כרגע שייך לקליי שכבר גנב לסטף את השיא הרגיל העונה).
גם אם לא, דוראנט לא יתן לעוד משחק להישמט לו.
מצחיקים חסידי גור (סטף), ברור שכשהוא רע אז מפסידים וכשהוא טוב אז מנצחים – כי דוראנט תמיד נמצא.
תודה גיא
הולך הפוך ממך, מילווקי ויוסטון
פריק והארדן נותנים הצגה
מעולה גיא. חושב שהיום זה 3:1 בשתי הסדרות (נצחונות לקבוצות הטובות יותר).
'Ja Morant: 'I'm a POINT GOD
https://twitter.com/YahooSportsNBA/status/1125487416104574978
אני כל כך מאוהב בילד הזה ונשאר לי בדיוק עוד 8 ימים להנות מהאשליה שהבולס יגרילו בחירה מספיק גבוהה בכדי לבחור אותו. או שבמילים אחרות זה הולך להיגמר בשברון לב והוא יגיע לפיניקס. דבר אחד בטוח שאני הולך לפתוח חתיכת שולחן אם הבולס מגרילים top 2
הגנה שלו של לווין ומרקאנן אפילו אני בגילי ייקלע עליהם, לא יודע איך לעכל אותו עדיין, הוא מזכיר לי בהרבה דברים מצד אחד את או גי מאיו , ומצד שני את פוקס, הוא יכול להיות באסט כמו שהוא יכול להיות סופרסטאר
פריוויו מצוין!
אני הפוך בהימורים: מילווקי ויוסטון.
אתמול הלכתי על קבוצות הבית וטעיתי פעמיים. יהיה נחמד אם הפעם זה יתגשם ונגיע לישורת האחרונה עם 4 סדרות בשיוויון.
2-2 בשתי הסדרות ויש לנו קייס לפלייאוף הטוב ביותר בעשור האחרון לפחות. שלא לדבר אם יוסטון עוברת ואז הכל לגמרי פתוח.
בקיצור.. אני מהמר על 2-2.
הבדלי הכשרון בין יוסטון וגולדן סטייט כ"כ גדולים שזו בדיחה לצפות הרוקטס ליותר מנצחון 1.
ההנחות שעושים לקארי מגוחכות, טקסטים נבובים של חסידים שוטים, שילד-הפלא שלהם לא מגשים את הפנטזיה להיות "הכי טוב בעולם". קארי לא "יסיר שום קוף מהגב" גם אם יקלע היום 70 נקודות ב-23.333 שלשות. קארי, בגלל עודף הכישרון האבסורדי, הפך מיוזמתו לשחקן משלים באימפריה של דוראנט. והקוף על הגב של כל גולדן סטייט הוא KD. זה בעצם הפוך – גורילה אימתנית שלוקחת אותם מעבר לכל קבוצה אחרת בליגה (הספלאש בראדרז לפעמים נרדמים כדי שייראה יותר קשה). בושה בכלל שהם נקלעים לסדרה צמודה נגד טאקר, פול, הבן של ריברס וזה עם הדרדלוקס שנראה כמו השני עם הדרדלוקס. מביש. 2 MVP רצופים באותה קבוצה, ועוד אלוף קליעות מטורף, באותה קבוצה. זה כמו סדרה "צמודה" בין הדרים טים לנבחרת ליטא.
יהיה גולדן סטייט, קל. והעיקר שהארדן לא ינצח. העיקר שאף אחד אחר לא ינצח. שיהיה רדום ובסדר והכל כרגיל. הפתעות זה לחלשים. יאללה מכבי.
יש לי הימור אחד ללילה הזה – מהלילה הזה תצא אלופה 🙂
באקס – סלטיקס
http://sports24.win/nba/game?id=0041800204&date=20190506&src=tnt
תכף שידור… לאחר שהפרק בסדרה יגמר
בעצם זה הקרנה של ג'אנגו
עבודת קודש של סמיילי,תודה
יואל רוצה שסלטיקס תשווה
יש ליאניס חצ'קונים,
יואל רואה הרבה חצ'קונים
מירוטיץ' שנה שעברה היה תוספת אדירה לפליקנס והשנה פשוט תוספת מדהימה לבאקס. שחקן מאוד לא מוערך
אם בלדסו מופיע כמו שצריך,זה של הבאקס
בנתיים הוא פשוט רץ לנגוח בבראון במקום פשוט לחטוף לו את הכדור
יואל חושב שיאניס סוס בלתי עציר
חחחח לא יודע עם מירוטיץ ו/או בראון נכנסו אי פעם לקטטה על מגרש הכדורסל (אם כי מירוטיץ' פשוט קיבל מפורטיס פצצה ללסת). אף אחד מהם לא נראה כמו איזה מישהו שמתחמם מהר
יאניס מדהים
היכולת של יאניס ברגע שהוא הולך לסל לעבור דרך שני המגנים, עם עוצמה, היא פשוט יוצאת דופן
בעתיד עוד ידברו וינתחו איך יאניס נבחר 15,לא יאומן איזה J POT
יואל שואל ותוהה אייה כל היוצמחים הלילה
המשחק השני מעורר יותר עניין 😉
היוצמח הראשי פה
לפקודת הבובן המדופרס.
והנה מרכוס סמארט חוזר
קלינג!!! ראשון
קלינג!!! שני
והנה השלשה
🙂
יופי של קהל לסלטיקס
אריק בלדסו התחלק על חילבה
ברגעים האלה שלבלדסו לא מגיע חמצן למוח אפשר להבין למה הבאקס חייבים PG נורמלי
יוצמח # 1 הגיע
יואל שונא חילבה,מסריח
גזעןןןןןן
תאכל זה מעמיד אש ותלעס הרבה תחזינה
יואל מעדיף גנג'ה,יואל מציע שיואל עמבה ,יחרבן מול הרוח
דוק רזי,תשמח,הסלטיקס משחקים חזק
שמח שמח
חכה קצת, מה אתה כל כך שמח?
הבאקס נראים נינוחים מדי. נותנים לסלטיקס להשתלט על הרבע הראשון
אל תדאג
הניגוב בדרך…
הגארעה של הופורד עושה פלאשים בעיניים
בולנהולזר מבין שזה פלייאוף נכון? הוא יודע שמותר לו לתת ליאניס לשחק יותר מ35 דקות?
יואל אוהב מאוד את דוק רזי,רוצה לעשות איתו תאומים,
יואל עמבה מסריח
תריח לי
סע מפה חבוב
יואל מציע ליואל עמבה למרוח דאודורנט,ולאכול כף דבש
יואל הריח את יואל עמבה ,לא טוב,יוסטון יש לנו בעיה
מלוקי קבוצה כזה מעפן…. מה עושה שם האבו חשמיל לופז אין לו מושג תעיף אותו כבר
ארוחת לילה של יואל,מרק בשר עם כרוב ושורשים וגריסי פנינה,
עולה למוח ולא יורד
בלדסו הזה חסר בינה. אין לו מוח לפעמים
סלטיקס בסדר בינתיים
הרגת את יואל עם הגוף השלישי,יואל אוהב מאוד,יואל מרגיש מלך
רבע טוב של הסלטיקס, אבל בעיקר בגלל החולשה של הבאקס שסוגרים רבע ראשון עם קבלת החלטות לא טובה ולא מרוכזים.
.
פאט קוננגטון הוא שיחוק של הבאקס. כמו הארנב של אנרג'ייזר
חתם חוזה כידוע,היה בשנת חוזה,
עוד ישחררו אותו,או יעבירו אותו עם בחירת דראפט
אני מזהיר אותכם שתפסיקו עם השטויות. בלחיצת כפתור אני עושה בלוק על ה-IP שלכם ולחזור לאתר ייקח לכם עשר דקות טובות, אם תדעו בכלל איך לחזור. אז תפסיקו להיות ילדים ותתרכזו במשחק. הקללות והשטויות לא עושות כלום לאף אחד. אז תפסיקו ודי.
יואל לא מקלל,יואל מאוהב
טרי רוזייר יכול היה לעשות יותר כדי למנוע את הבאזר ביטר הזה.
שני דברים ברורים לי: 1) הוא ממורמר מאד (קראתי טוויץ שלו מהזמן האחרון בו הוא מתלונן על הזמן המועט שהוא משחק לעומת פליאוף שנה שעברה שם ענו לו שזה בגלל שהוא לא משחק מספיק טוב), 2) אם קיירי ממשיך הוא לא יהיה בסלטיקס שנה הבאה. יצטרך לחפש מקום אחר!
זה ברור. הוא הנפגע העיקרי מכך שהוא מאחורי קיירי. הוא הראה שהוא ראוי לקבל תפקיד משמעותי בחמישייה כ-PG מוביל. הרבה יהיה תלוי בהחלטה של קיירי.
הוא אמר איפשהו שהוא לא עבר למושב האחורי, אלא לתא המטען.
.
רק שלא יצא רג'י ג'קסון
יש לסלטיקס הרבה מזל היום,מילווקי מפספסים הרבה שלשות
כן
על זה אני מדבר
איך בוסטון נתנו ליתרון 12 להתמוסס ככה סתם
מאמן?
בכל פעם שיאניס קובר שלשה, שומעים את החסרת הפעימה של שאר ה-NBA
והנה מילווקי קיצצו ברגעים בודדים 11 הפרש ל 3…..
יופי סטיבו, אולי תיקח פסק זמן בזמן?
תרגיע אח שלו זה רשום על בוסטון מלוקי קבוצה פח עם שחקן אחד מפלצת
חחחחחחח המפלצת עשה אירבול אל תקלע שלוש יא ג'אחש לך לפרק
להשוות היום את בראון למורי?
פחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ג'יילן בראון עבר התמחות אצל מגריידי בקיץ. הפך להיות יותר וורסטלי בהתקפה
שוב בריחה טובה של בוסטון
מי יותר מפלצת עמביד או הגריק פיק
עוד לינק למי שנתקע להם זה של מולי
http://bfst.to/watch/nba-5.php
אם הבאקס לא יתחילו לנצל את המבטים הפנויים
שלהם יהיה פה בלואואווט
מה לעזעזל קורה לקיירי עם כל הזריקות פח האלה?
קיירי מחבל בבוסטון
4 אופנסיב ריב רצופים של בוסטון
ושכחתי להוסיף ואף סל
קירי מלך עוד תראו
איעל ראבק
3 זריקות חופשיות לגמרי לסלטיקס.
שון דפר לא נכנס….
זו הקבוצה הכל כך קישרונית? אולי כשלונית?
כשרונית דוק, לא קשרונית
איך אומרים בע'ברית צה-חה הצ'ופציק של הקומקום? 🙂
הבאקס החלו טיפה לשמור. עדיין מחטיאים יותר מדי
רוזיר הוא תואם בלדסו תזזיתיות רבה שלא תמיד מצליחה להשתלב בקצב של המשחק
+100
ילה בלאגן בגן
קיירי עם 4 מ 12!
הייווארד עם 0 מ 2
סמאחט עם 1 מ 5
טוב שיש מספרים לא רעים לאחרים.
ג'יילן בראון נראה כועס על כל העולם כל הזמן
הוא כועס וזה לא טוב….
יוציא אותו מהפוקוס?
מלוקי קבוצה בטטה יאלה תפתחו להם תשועה !!
קיירי יצא לגמרי מהשטף של המשחק
הייואורד איבד את כל הבטחון. משחק בפחד
ניראה לי הופורד שם שחור בעיניים חחחח
והנה מילווקי סוף סוף מטאטאים את הסלטיקס הפאתטיים.
אבל קיירי שם שנים והיתרון של הסלטיקס שוב
קח טיימאוט יא סטיבנס
והנה מילווקי שוב מובילים הפעם ב 4.
יופי סטיבו ביבו. מידלטון נהייה חם אש.
היתרון חוזר לסלטיקס בנקודה.
שופטים לב ירוק היום
משחק פצצות!!
אריק בלסדו זבל לופז זבאלה של זבאלה מלוקי קבוצה פח רק עם מפלצת
מום שלי בוסטון קורעים אותם חצי 2 תכף קירי מתחיל בהצגה…..
בן כמה אתה ילד? שמעון והאשך לא בבית היום
חחחח כבר לא ילד רק בחשק אם אתה מבין…..
+1
LOL
השופטים רואים שקיירי מפשל אז הם באים לעזרת חבר.
זהו, יורדים בהובלה של 2 נקודות…
שביר מאד ומילווקי יתנו את הרבע השלישי הסטנדרטי עם ריצה כך שברבע האחרון יצטרכו רק לשמור שהסלטיקס לא יעשו קולות חזרה.
מחר מסי הולך לעשות יום שואה אצל לברפול הלוזרים חחחח
MY MAN MORRIS
ןMY MAIN MAN SMART
על המגרש. שחקני פלייאוף פר אקסלנס. יחד עם הילד החלש גיילן בראון וה STOPPER אל הרפורד זה קבוצה קשוחה
עצוב להגיד אבל קיירי נכנס למועדון הסוליסטים שדשא לא צומח לידים
עוד במועדון
המלך לברון
וראס
קודם דני לקח את קיילי לפני יאניס
אחר כך לקח את בראון במקום מארי.
אפשר להשוות היום את קיילי ובראון ליאניס ומארי בהתאמה?
יש לכם קבוצה על הכיפאק. הלוואי ולנו היו כל כך הרבה כלים כמו לבוסטון. אם לא תנצחו פה זה על הראש שלכם לא של דני איינג'
על הראש של סטיבנס?
בוסטון אכבר קבוצה זה תלוי רק בה שיתעוררו
אוייי קיירי קיירי
כאב לב
טיטום מת על הילד הזה……
גורדון הייוארד משחק כחצי מת
אם הוא היה סוס כבר היו יורים בו
רוצים שוב פעם לדבר על השיפוט??
מרקוס הגדול גרזן מרקוס הקטן גרזן טיטום נשמה קירי מלך…. אפילו הופורד קצת פוסי אבל שחקן טוב… בוסטון קבוצה של גברים צריכים לפתוח את מילוקי בלי תפרים
יאלה קירי להתעורר !!!
סטיבו, ליאניס יש 4 פאולים….
מה עושים? מה עושה מאמן טוב עכשיו כשלנזק הגדול שלו יש 4 פאולים?
מההה?
מההה?
שון דפר?
לך רק על יאניס, רק עליו, שיקבל חמישית וישב קצת בחוץ!
דוק רזי, אני מצטער אבל אני לא רואה את בוסטןן מנצחת במילווקי. חסרה לה נשמה
בודן לוקח טיימאאוט באמצע העונשין של מוריס. רואים שלמד משהו מהשועל. מתי נראה כזה תרגיל גם אצל סטיבו?
תראו את הפרצוץ המופתע של מוריס כשהוא מבין שבאד לא יתן לו לקלוע את השנייה 🙂
אני בטוח שיאניס לא עולה עכשיו
בוסטון עושים יוסטון
שופט של היהודים !!
טייטום מול מארי?
פחחחחחחחחחחחחחח
מה יש לך ממאריי? כשיש לכם את קיירי?
מארי נבחר לפני שקיירי הגיע באותו המחזור של בראון
ג'וקג' הילל ה MVP של הרבע
מילוויקי +8
הייוארד אפס ממש
היי גיא!
חחחח בלסדו אתה לא בענף תיפרוש
סוף סוף 2 ראשונות להייווארד….
יאניס עדיין בחוץ בגלל בעיית עבירות והסלטיקס לא מצליחים להוביל. למה? ומה זה אומר לסדרה?
זה מה שהסלטיקס ה"מוכשרים" יכולים לעשות כשיאניס בחוץ בגלל עבירות?
שיתביישו………….
אתה חוטא לאמת אם אתה מנסה להגיד שבוסטון לא מוצלחים, זה לא לעניין בכלל.
שופטים לב ירוק הרבה פאול
מה?
סטיבנס לוקח פסק זמן?
יפה לו.
מאיפה הם מוצאים כל כך הרבה קוסיות….. אייייי הלב שלי חלש בנות
לא נעים להגיד את זה אבל עדיף שבוסטון לא יעברו סיבוב, בחיים לא היה שם אירוני יותר מאשר לסמארט
לא מאמין שאני מסכים אתך.
כל כך הרבה הזדמנויות מוחמצות.
זה עצוב!
מה יהיה כשיאניס יחזור?
הוא בבעיית עבירות
לחימה מצויינת של הבאקס נשארו במשחק גם שיאניס
ומידלטון בחוץ
משו לא טוב עובר על קירי
זה לא קירי !! להתעורר מהר
מילווקי נראת כטובה מבין הארבע במזרח, שחקני הגנה מפחידים יש שם.
מטריף
הנה הריצה הזו עליה דיברתי.
מילווקי מנגבים את הסלטיקס בשלישי ועוד בלי יאניס….
מאמן מקובע יש לסלטיקס, אחד שלא יודע לחרוג פה ושם מהמסגרת במהלך המשחק….
באדנהולצר מכניס את סטיבו בכיס הקטן.
באנדהולצר המאמן הראשון שהייתי לוקח לקבוצה שלי, לגמרי יהיה הממשיך של פופ
מתחיל לראות עכשיו במצב של 80-70 לבאקס.
יש לי תחושה של נצחון סלטיקס ב10.
גילוי נאות: לא ראיתי את המשחק עד כה אז אני 'נקי' – בדיוק לכם
זכרו תגובה זו.
LOL
לא מאמין שהסלטיקס יחזרו מהמינוס 8 הזה, הם לא מספיק מוכשרים…
קיירי הצל של עצמו ונראה שהוא איבד תקווה אז המשחק שלו בהתאם.
אולי תתן קרדיט לקבוצה יותר טובה. עם מאמן יותר טוב. וה MVP של הליגה??
ג'וקג' הילל ה MVP של הרבע
מילוויקי +
ממש רציתי שטייטום יעשה קפיצת מדרגה , איכשהו אין לו שלושה אחת בסדרה, ממש מקווה שהוא ימצא את עצמו בקרוב
השופטים אומרים בו נראה איזה שחקן של מילווקי חם ומדביקים לו עבירות,יאניס מידלטון והיל עם 4 ואנחנו עוד לא ברבע 4.
זיו פנמה אתה הוזה. בוסטון לא פוגעים היום בכלום.
היחיד שעושה שם משהו זה מרקוס מוריס
יאמר לזכותו שהוא אמר שהוא לא ראה את המשחק
תקשיבו ותקשיבו טוב
בוסטון צריך עכשו לעלות עם קירי טיטום מרקוס הקטן מרקוס הגדול הופורד
לא רוצה לשמוע מגורדון …. עאמה עושה טובה שהוא משחק בכלל…. יאלה
אין סיבה לא לפרק למה מי זהמלוקי
רק המפלצת יניס עם מידלטון …. ידית ידית
אבל זהו קבוצה פח
לפרקקקקק
שימו לב איך שיחקו אותה בסוכנויות ההימורים: אמרו שדנבר מפסידים וניצחו , שהראפטורס יפסידו וניצחו, היום אמרו באקס ליין +2
למה היה צריך? זה לא נקבע באמות מידה שצריכות להיות בכאלה עניינים
נראה לי המפסידה העיקרית מהסדרה הזו היא הניקס, אני במקום דוראנט בורח מקיירי כמו מאש
חכה חכה….
שומר הכוח לסוף
חככה לקירי
קיירי משגע את השופט כמו מר ג׳ימס מיודענו
מה בוסטוןו תעשה? משחקים מול רב בריח
זהו הגריק פיק פספס 2 מהקו
עכשו זה מכתוב
עכשו לפתוח אותםםםםם
אם הייתי אוהד בוסטון הייתי משתגע!
השחקנים שחמים היום לא על המגרש.
יאניס מדהים
טוב הצטרפתי בוקר טוב. נראה מה קיירי שווה עכשיו. האם יש לו את זה כמספר 1 או כמו שאני חשבתי לא.
רזי זה הזמן לציד איילים אחרון לפני הגנטלמני
זה בטוח ג'נטלמני כשסטיבו לא יודע מה לעשות עם עצמו…
מאמן עוואר תץכניס כבר את מרקוס התותח
זיו פנמה – אתה פתוח להתערבות על ההכרזה שלך? אני אתן לך יחס של 1:10
חחחחחח אמרתי לכם הנה זה בא
אבו חשמיל לופז
תשאיר אותו זה מתנה
עוד מעט יגידו שקיירי שיחק פצוע 🤣🤣🤣🤣🤣
מי שם כסף זה של בוסטון 5 פור
אין זה רשום בגדול
מלוקי נגמר הבלוף שלכם….
קואץ' באד מקצוען
הנה טיימאאוט בזמן של האיילים.
זה מאמן חכם, ראה ולמד….
ברוק לופזזז
טייטום עם חיתולים כל הפלייאוף lol
חזרתי. כתבתי קצת מעורב (די עלוב הפעם אבל זה מה יש)
יאניס מנגב
וואוווו…………
מצליף בבוסטון עם הרגל השלישית
הייתי אומר שמבחינת כשרון על המגרש לבוסטון יש יתרון
(קיירי 9, אל- 9 טיטום ובראון ומוריס 8 = 42)
(יאניס 10, מידלטון 8.5, השאר7.5 =41)
אבל במאמן זה באד 10 מול סטיבנס 5
איזה ירידה שערורייתית להגנה של בוסטון – זה נראה יותר כמו כדורגל אתם במשחק על החיים שלכם ונראים כאילו מול אטלנטה בעונה הרגילה עם הזלזול הזה
קירי חיים שלייייי
נזכר להתעורר
ברוך הבא !!!
חייבים לעשות עצירה עכשיו
יאניס זה פשוט נקודות בקופה. בטוח כמו שאקיל של 2000-4
חייבים עוד עצירה
הורפורד עושה טוביאס האריס לא מאמין שהחטיא את זה
היו חייבים עוד עצירה אבל ניכשלו
גורג היל קם מהקבר בסידרה חח. בוסטון צריכים נס
קיירי בדרך ללייקרס. לבד הוא לא יכול כלום יש לי הרגשה שהוא יחתום אצל השיקוץ
יותר סיכוי שהוא מצטרף ל-KD/באטלר בניקס/נטס
איש לא הולך לניקס
סילבר יקפיא את המעטפה של ציון
או שאיינג' מסדר לו את AD שישאר
אם בוסטון מפסידה יש כל מיני השלכות. קיירי עוזב ואף אחד טוב לא מגיע.
בוסטון מובילים – יוצא לצהריים – מילווקי מובילים ובוסטון לא פוגעים… איזה מהפך במשחק הזה שהולך לסיים את הסדרה לטובת הבאקס.
שוב לפני הסטטיסטיקה, הבאקס יצאו טוב מהפסקת המחצית והסלטיקס פשוט לא פוגעים
יאניס הורס
פסק זמן מאוחר (כרגיל של דטיסנס) ו…
IM CALLING THIS GAME
BUCKS WIN
אין טעם לחכות לעוד סל. יאניס יכול לשים סל מתי שבא לו ויש 2 מובילי כדור שיביאו לו את הכדור.
תמה טקס כמו שצפיתי, מילווקי בשלישי, ברביעי הם רק שומרים על מרווח סביר.
זו תכנית של מאמן מצויין שיגיע השנה לגמר אן בי איי…
תם הטקס
הגנה שערוריה מאמן שערוריה
חרא על הפרצוף של המשחק הזהההה
יאניס עם סל קל על 4 שחקני סלטיקס…
סדרה גמורה
בראון וטאטום נראים כמו ילדים ליד יאניס. לא מסוגלים להאט אותו
מי שהעליב את בלדסו שייקח את מילותיו חזרה. הוא הערב בכל מקום
עזוב אותך בלדסו אוכל נבלות
הכל זה המפלצת
הגריק פיק זה השחקן הכי טוב בעולם
רבע ראשון נכבה לו החשמל בראש. כנראה שההורדה לספסל החזירה אותו מפוקס
הוא אוליי לא ה PG הכי טוב. אבל הוא הכי טוב לשיטה של הבאקס
שימו לב לריווח בהתקפה של הבאקס. הצבע פתוטח לגמרי. ובוסטון לא חכולה להגן את זה. שח מט!
שמעון, אתה רוצה את קיירי ללייקרס? קח אותו. בחינם
עינוי סיני בחסות טיבו
סמארטס הוא היחיד עם ביצים ונשמה וסטיבנס בכלל שכח אותו
צודק
אותו ואת מרקוס הגדול
גורדון פח זבל הרס את הקבוצה
חמש דקות אחרונות ונראה כאילו הסלטיקס לא הפנימו שאלו חמש דקות להילחם על החיים שלהם. כל אחד בירוק לוקח כדור והולך קמיקזה לסל להציל את המולדת
זה בדיוק מה שהיה במשחק השביעי נגד הקבס בשנה שעברה….
יש אשם אחד והוא המאמן של הקבוצה….
לא יודע מה לעשות עם עצמו כשהכסף על השולחן!
לא קראתי עדיין את המעורב אבל אני מניח שמנחם התייחס לזה…
שוב… מאמן לא יכול לקבל החלטות על המגרש עבור השחקנים ולא יכול לקלוע במקומם.
קיירי היה אאוט לגמרי (ממה שראיתי) בדקות האחרונות, וזה השחקן שהסלטיקס הביאו שיקח אותם רחוק בפלייאוף. טאטום כל הסדרה לא ממש פוגע, והייוורד יום כן, יום לא (למרות שלא ממש בונים עליו במצבו).
מצבו הפסיכולוגי?
פיזית הוא בסדר גמור.
טעיתי בענק. מודה.
יש נקודות מדאיגות מאוד לסלטיקס. בראש ובראשונה: חוסר הלחימה וההחלטות האיומות בהתקפה. האחוזים זה דבר אחר שיכול להשתנות.
לא יכול להיות שהבאקס מגיעים בכזאת קלות לטבעת..
קח תרגיל מחשבתי. איך אתה מגן מול הריווח של ההתקפה של באקס?
מה שחסר לי במשוואה זה החוקים בנ.ב.א לגבי איזורית לוחצת
פיטינו ניסה את זה עם בוסטון בשנות ה-90. אזורית לוחצת על כל המגרש עם הסלטיקס הצעירים (בילאפס, רון מרסר). המקצוענים שוברים לחץ כזה בשתי שניות לסל קל
לא על כל המגרש..
זה צריך להיות כדורסל חכם בהגנה ואני לא בטוח שחוכמה הולכת עם בוסטון הנוכחית.
הווריירס מעולים בזה (בהנהגתו של גרין)
יאניס… כבר אין מספיק סופרלטיבים על המפלצת הזו
ההבדל בין בעיות ה GMz עם ה PGz שלהם (מזרח מול מערב)
ל מורי יש CP3.
ל איינג' יש CPR.
קיירי נראה כבר לפני עשר דקות שבא לו שתיגמר העונה
יא אלה יניס איך המציאו חיה כזו
אין זה לא יאומן
מלוקי סתם קבוצה אבל מה ששלו שלו
מפלצת !!
בוסטון בלי קיירי > בוסטון עם קיירי…
#קיירי_מקבל_שיעור _בצניעות
יוסטון – גולדן
http://bfst.to/watch/nba-5.php
תודה ממזר
משחק מהנה ביותר.
ג'ורג' היל וקטינגטון לא עשו פעולה אחת לא נכונה. הריווח של ההתקפה של מילוויקי הוא בלתי עציר והשיטה תפורה על היכולות של יאניס.
הם שווים גמר NBA
יאלה נלך לישון למה לא סובל את יוסטון גולדן
חבל אי אפשר שתיהם יפסידו חחחח גועל נפש
סלאמאת !!!!
הדבר היחיד שטוב לאיינג' מהסדרה הזו זה צניחת המנייה של רוזייר
מילווקי בינתיים היא הקבוצה הרצינית היחידה במזרח. הוכיחו שהם על אמת, חזרו מפיגור ל 3-1, וגם כשיאניס על הספסל הם בסדר גמור.
ועדיין, זה 20 אחוז מהשדה ו 66 אחוז עונשין.
אם היו במערב היו נותנים פייט לדנבר
מולי גולדן/יוסטון היו מתקשים
20% לשלוש כמובן
ליאניס יש עוד אפסייד, ב 2-3 עונות הקרובות הוא ישתפר כל שנה
אכן בדרך להיות הטוב בעולם
קיירי 44 דקות. אני חושב שאפשר להניח לויכוח על דקות משחק. אף אחד לא ימות מ42+ דקות בפלייאוף
משחק לוקח שעתיים וחצי….זה 150 דקות…
מה זה משנה אם שחקן עושה 40 או 45 בשעתיים וחצי? קטע לא ברור
בדיוק ככה.
ספלאש
בתכלס, מי שניצח את המשחק הזה זה הספסל של מילווקי עם 32 נקודות מול 7 בלבד של הסלטיקס.
גורדן הייווארד האכזבה הכי גדולה שלי. נראה אבוד ומאובד לגמרי. לא חלק מהקבוצה ושום תירוץ לא תופס פה.
הוא פשוט רע על המגרש והפציעה היא כבר לא תירוץ.
אולי בשנה הבאה כשקיירי כבר לא יהיה, הייווארד יחזור למשחקו מימי יוטה העליזים.
צריך לזכור שקיירי הגיע גם בזכות ההחתמה של הייווארד.
זהו עכשיו נבדוק אם מל מתייחס במעורבב לתצוגת האימון המחפירה של סטיבנס.
רוצה ראון תמורת סטיבנס?
עצם זה שאתה בא בטענות להייוורד זאת הבעיה. קיירי לא היה טוב, טאטום לא הופיע ממש לסדרה. זה קצת בראון ולפרקים מוריס, והורפורד מנסה לחפות על כולם בהגנה.
השחקנים של הסלטיקס בהלם קרב
טייטום ירד 2 רמות בפלייאוף. אחד מאכזבות העונה מוריד אולי ערך לטרייד כמו הלייקרס 🤣🤣🤣
חחח איגי החטיא דאנק
היה פאול
תגובה אינפנטילית
יוסטון מוותרת על זריקות מצויינות בתוך הצבע רק בשביל לקחת 3 קשות,הם מתחילים להגזים עם השטויות האנליטיות של מורי ודאנטוני.
נתחיל את הערב עם להגיד אחלה שיפוט.
שלוש עבירות לפחות של יוסטון שלא נשרקו.
קצב משחק פסיכי, דוראנט עשה הורדת זקיף להארדן נראה לי זה זעזוע מוח.
קצב מעולה ליוסטון, גולדן סטייט בלי ספסל
נו באמת.. Not again
הנה הצגות, והוא חזר כרגיל
🙂
דוראנט הוריד להארדן את הראש ואין שריקה lol
הארדן בייבי
כריס פול נזק על 2
לוני פארק נפתח לקהל הרחב
טמטום!!!!! קואן לוני על הארדן?????
כניסה לקהל הרחב מה אתה מופתע
קרי בא להוכיח הספלאש בזון. הארדן זה אגדה
בינתיים ברבע הראשון קרי לא פצוע
לא מסכים, ברור שיש לו הפרעה בסיומת ביד שמאל, ראינו את החטאת הלייאפ הפשוטה הזאת, ביד ימין הוא עדיין מדהים, הוא חודר הוא אגרסיבי, ליוסטון אין סיכוי אם ימשיך כך, דוראנט עד עכשיו לא התעורר
די עם ההמצאות ברוך קרי בריא כמו שור. עובדים על כולם הלוחמים עם הפציעות שלהם
תראו את קרי, הוא משתמש רק ביד ימין יד שמאל פצועה 4 סלים מ6 ביד ימין , האצבע מפריעה לו בסיומת ביד שמאל,
בינתיים סטף רק עם עבירה אחת שנשרקה לו
הוא צריך להזהר.
על כל קבוצה אחרת יוסטון הייתה מובילה כבר מעל 10… לא ייאמן כמה גולדן חזקה… פתיחה טובה.. אריק גורדון עוד לא הגיע
שלשה של קליי?
קאפסנייק מתחיל
סטפן "הפצוע" לא בהכרה. גם אמביד היה עם קלקול קיבה בגיים 2 נעלם לו בגיים 3 וחזר בגיים 4 🤣🤣🤣🤣 קוסמים. בקרוב נגלה שקיירי שיחק פצוע🤣
קרי לא בכה , הוא לא אמר שהוא פצוע/ חולה להבדיל מאמביד הוא אמר שהוא היה נוראי
קרי מדהים הלילה, ננה עשה הליכת ירח מפתיע אותי שלא שרקו צעדים .
סטף חורבן על המגרש
איבוד כדור וזריקה הזויה ששווה לשלשה בצד השני
הארדן חייב לרכז, יוסטון צריכים להפסיק לנסות להיות מעניינים, הארדן עד הסוף.
למה שאמפארט רואה פארקט? לא קשור לענף כבר שלוש שנים
לא הבנתי למה הארדן נכנס אם פול החסיק בכדור כל הנתקפה אבל בסוף כמעט הגיע להארדן חופדי לפינה שאמפ פשוט לא יודע למסור
מה שאמפרט יודע לעשות? פה ושם הגנה בינונית , האסל בהתקפה? אני לא יודע למה לוני משחק. קר לא קלט שהוא כמו מריאנוביץ ?
בדיוק בגלל זה.. הוא נשאר חופשי לשלשה אחרי פיק אנ רול בין פול וננה. זה לדעתי היה התכנון המוקדם
קרי 9 זריקות ודוראנט 3…
לא נראה לי שהלוחמים ינצחו כך
סטיב קר וצוות המאמנים של הווריירס הם האחראיים הבלעדיים לעובדה שהיתרון הוא 3 בלבד ולא 10.
לשחק עם חמישייה שכוללת את ליבינגסון, מק'יני, לוני, גרין (וקרי) לאורך דקות ארוכות, במשחק כזה חשוב זה המשך ישיר לטעויות פטליות שהם עשו לאורך העונה כולה. לוני לא צריך לשחק. הוא נזק דו-כיווני. עדיף לעשות שימוש בג'רבקו שלפחות יקלע שלשה או שתיים בדקות שלו מאשר עם קוואן 'נזק' לוני.
נו ברור זה קיבעון של מאמן, לוני כל השנה אומרים שהוא לא ברמה לליגה בטח לא לקוטנדרית ועדיין קר משתמש בו, כמו בובאן של פילי.
בובאן טוב מלוני
לוני זה תקוות האופוזיציה שיתנו לו לשחק כמה שיותר
נראה שדוראנט בא להעביר את הזמן בכיף עד הרבע הרביעי
נפוליאון מחרבן הלוסר צוקר הזה
גורדון מדהים
גורדון לא בהכרה בסידרה
גם בהגנה, לדחוף את החסימה זה גאוני
גורדון גאון.
הקליעה של הלוחמים נעלמה זה לא ייאמן, מה קרה לשלושת הצלפים הטובים בהיסטוריה מדאוןטאון
ספלטש וקאפסנייק במשחק לגמרי לא מבשר טובות ליוסטון
אבא מוחא כפיים לאוסטין 🙂
"all ball??"
רג'י…
הנה ההצגה
חחח איך זה פתאום פאול? כל הסידרה לא שרקו את זה🤣🤣🤣
איכס
איכס
איכס
לא הארדן. השופט.
פיצוי על זה שדוראנט הוריד לו את הראש
נזכר להכניס את החמישייה.. חיכה שיהיו בפיגור. סטיב קר
בחיי שאפילו בחולון טאקר לא שיחק סנטר כל כך הרבה דקות כמו בסדרה הזו… קארי בר במוד רצח
היה צפוי
אם אתם חושבים שאני לא במשחק אז אתם טועים. אבל סיימתי עוד חלק מהמעורב. עתה אני אתכם עד הסוף
איזה שחקן הארדן הכי טוב בעולם. קרב בינו לבין סטפן
שלוש עבירות באותה התקפה, לא הולכים לשרוק היום נגד יוסטון
רק כשממש מתלוננים
כל דקת משחק 5 דק מנוחה חח
אני מקווה שיהיה גמר בין דנוור למילווקי כי זה מגיע לנו.
גמר של נקיי כפיים.
מי נקי כפיים? יאניס עם דם על הידיים.
דבר שני יהיה לזה רייטינג פחות מטוטנאהם אייאקס.
אין לי בעיה אבל פילי דנבר😎
🙂
קרי מדהים הלילה, אבל יש פה עלייה וקוץ בה, גולדן סטייט לא ינצחו אם לא יתחילו לקלוע מדאון טאון, רק בגלל השלושות ליוסטון יש ייתרון. גולדן סטייט 16-31 יוסטון 14-31 אבל 8-20 מ3 יותר אפקטיבית.
רבע שני וקרי עדיין לא פצוע
גרין אפילו לא שפשף בטאקר
וככה שופטים קובעים תוצאות.
ברוך הבא לאן בי איי
היה פאול עמירם. תתמודד.
ברור, שלוש שריקות רצופות ליוסטון
מתמודד
תנשום עמוק.
כולה רבע שני, הווריורס עוד יחזרו.
לא הכל זה שופטים.
הארדן, איזה מלוכלך קליי מגיע לו טכנית ברור שזה בכוונה!!
מלךךךךךךךךך…..יאללה תלכלכו עליו….. מלךךךךך
אתם יודעיחם? אף פעם לא דיסקסנו את קליי ת'ומפסון שהוא שחקן מצויין ונהדר, אבל לא אחד המחודדים ביותר בקלמר
איזה שחקן מגעיל ההארדן הזה, 7 צעדים ועוד בסוף מקבל אנד וואן, לא ייאמן
סטפ בק מדהים של הארדן, אם יהיה פציעה של הארדן ייגמר הסדרה זה משחק מסוכן של קלי, שיתחילו לחלק טכניות על דברים כאלה
איך הארדן מנקנק שם את אחד הגארדים השומרים הטובים בעולם, לא ייאמן.
יש לו חוש הומור והכל, אבל בתור שחקן הוא לא אחד מהחושבים הרציניים בביזנס
בדיחה. אין יותר צעדים מזה.
ספרו לי עוד על משחק מכור
ברוס בואן צופה ומתגאה
הם מנסים לעשות מה שעשו לקאווי להארדן כל הסידרה
אני אוהב את ההרכב הזה של יוסטון!
4 שריקות רצופות נגד גולדן סטייט
מעניין מתי יוסטון יבצעו עבירה
מדויק
ת'ומפסון לא בעניינים הגנתית. לא אופייני לו.
אטסטין מיי בייבי
מזל טוב!
שריקה נגד יוסטון אחרי 4 דקות
התחילו שריקות על שלשות אומר שנגמר כדורסל להערב והתחיל המשחק של הזברות
לילה טוב
פששש, הצגה של הטילים
אוסטין! שחקן נהדר
מוגבל ביותר.
יאללה יוסטון נגבו את השיקוצים
read my lips:
אם הווריירס לא שולפים שפן מהכובע הם יפסידו ב25
ללוחמים אין סיכוי אם לא יתחילו לזרוק מדאוןטאון, הם משחקים כמו ממפיס למען השם , זה ייתרון סטטיסטי ברור השלושה לא הגיוני שקבוצה כמו הלוחמים תקח רק 10 זריקות מ3 ותקליטורים 2.
יוסטון שומרים עליהם עם הידיים, הם פשוט לא יודעים לעשות הצגות כמו הארדן אז זה עובד
מה V השיפוט הזה? הווריירס בלי זריקות עונשין ברבע הזה
די לבכות לא היה עליכם דום עבירה ואתם לא נכנסים פנימה בכלל
קאפלה מיותר איך שיצא וריברס נכנס רצים
לגמרי
קר צריך ללכת הביתה מספיק!! עוד פעם שדאונתני מתעלה עליו בסדרה, איפה השלושות של הלוחמים זה עצוב שקבוצה שמחזיקה ב3 צלפים שקלעו בקריירה מעל 40 אחוז מ3 ונחשבים לטובים בעולם לא זורקים מ3.
הופה קר מביא דאבל טים על הארדן? הופה קר למד משהו אולי מלברון
יוסטון חמים מהשלוש מצד אחד דוראנט לא איתנו מצד שני.
או שדוראנט יתעורר או שהמשחק ייגמר די מהר
פאול של הארדן על לוני
לא שורקים כלום
שריקה מבישה השריקה לאיגי
הארדן כל פעם מחדש הורג את הריצה של יוסטון.
הארדן אגדה מנגב את הלוחמים לבד 18 נק
מאומה לא השתנה: כמה שהארדן טוב, כשההוא נעמד עם הג]כדור, יוסטון כולה נעצרת ונחנקת
הלוחמים לא זורקים מדאון טאון לא זוכר דבר כזה!!
עוד עבירה של שאמפרט
ואו שרקו!
איפה מתפללים לשריקות?
כריס פול גרוע. החמישייה הקודמת היתה טובה יותר
חש משמעית כריס פול ממש גרוע!
חח איגי עםמאיירבול 2 מטר מהטבעת מה סה 🤣🤣
איפה היית לפני שלוש דקות כשהארדן עשה אייברסון אחרי צעדים?
קראו לזה איך שתקראו אבל מה שקורה עם השיפוט ברבע הזה הוא יוצא דופן
אני קורא לזה בכיינות של אוהדים.
בכיינות לגיטימית אגב. הכל בסדר, תמשיכו..
אל תדאג זה יתאזן, האן בי איי צריך משחקים צמודים
🙂
קר שכח מה זה אנלטיקס ויעילות של זריקה, לא הגיוני שהם לא מנסים לקלוע יותר מהדאון טאון, קבוצה שמחזיקה את קרי קליי ודוראנט חייבת ש40 אחוז מהזריקות שלה יהיו מ3.
קארי צריך להמשיך להכנס לסל ולא לזרוק לשלוש
קרי חייב להתחיל לזרוק מ3 או שיהיה אסון ללוחמים, תתן מבט בסטטיסטיקה גולדן סטייט קולעת ב48 מהשדה אחוז וב23% מ3 (3-13) נהייתה ממפיס.
יוסטון קולעת ב44 אחוז מהשדה ו39 אחוז מ3 ( 11-28), אין ייתרון משמעותי בפאולים זה בדיוק ההבדל זה אנליטקס וסטטיסטיקה פשוטה זריקה מ3 שנקלעת ככה יעילה יותר מ2
זה הסיבה היחידה הלילה לייתרון.
גולדן סטייט יצאו בנזק מינימאלי מאוד.. לא סימן מעודד לטילים בהנחה סבירה שההתפוצצות ההתקפית של דוראנט עוד לפניהם.
אז עכשיו אפשר לומר שהתלונות של יוסטון היו מגוכחות? טעויות שיפוט קורות כל הזמן בלי סוף השאלה רק אם אתה גם יודע להיות מאופק מספיק
התלונות של יוסטון היו צודקות. ואין שום טעויות המשחק מאוזן היו 3 טעויות לטובת יוסטון ו3 לטובת הלוחמים במדחק הזה
סעמק עם האיגי הזה
זה המפתח של הלוחמים להתחיל לירות מהטריי הם קבוצה שמחזיקה בצלםים המדהימים ביותר לא הגיוני שהיה תשחק כמו בשנות ה2000
דוראנט והשופטים יסדרו מה אתה דואג
הארדן זה אריה שנלחם מול מפלצת תלת ראשית. שום שחקן לא הקשה על הלוחמים כמו שהארדן מקשה עליהם מאז שדוראנט הצטרף. אגדה שתישאר בלי אליפות לצערי.
אפילו קר הביא דאבל טים כבר מרוב שלא יודע מה לעשות מולו ראית את זה זה בראון הדביל?? ויוסטון עוד קבוצה קטלנית מה3 בניגוד לנגרי הראפס
יוסטון צריכים לעלות עם קסדות לרבע השלישי, ולהשתדל להחזיק ביתרון קצת יותר משתי דקות..
רזי סלח לי אבי כי חטאתי. עברתי וייה דה לה בוסטון 😔
חחחח קיירי בדרך להתאחד עם השיקוץ ולו באל איי
הפריק הצליף בהם כל הערב עם הרגל השלישית
מה שהפריק עושה בסדרה הזו והאמת הרמה במשחק שלו אחרי משחק מספר 1 שהורפורד העביר אותו שיעור, מאוד מרשימה, המפלצת גדלה לנגד עינינו בפלייאוף הזה
פשוט לא יאמן איך מילווקי בייתו את הסלטיקס.
מזל שלא קמתי
תזכרו מה אמרתי כבר לפני כמה ימים, הכל יהיה 2-2 חוץ מבאקס סלטיקס שזה סדרה גמורה, אמרתי שכל הסדרות גמורות חוץ מבאקס סלטיקס. אחרי שיוסטון ינצחו תיווכחו שצדקתי. אחרי הניצחון הערב יוסטון גולדן זה 50/50
העולות לגמר האזורי הן:
מילווקי, טורונטו, יוסטון, דנבר.
גמר מילווקי יוסטון
אלופה: יוסטון.
Hyena ב TNT !
שאלה לברוך- במשחק השני של יוסטון נגד יוטה אמרת שהארדן גמור, למדו לסגור אותו. אתה עדיין חושב ככה?
כמובן שהזגמתי זה אמוציות. ראית איזה שלושה עכשיו והדבר היותר טוב זה המכה לגרין המלוכלך הזה (ששוב ניסה להיכנס מתחת לרגליים של הארדן ).
אני לא מבין מה כולם מופתעים מהקלילות שמילווקי תעבור את הסדרה הזו, העונה הסדירה לא משקרת עד כדי כך…. בוסטון ומילווקי זה לא אותה רמה. הצעירים של בוסטון לא כל כך בשלים/טובים טייטום לא בשל, בראון ורוזייר פשוט לא טובים. הורפורד וקיירי לא מה שהיו פעם. היווארד סוס מת. לעומת קבוצה שעשתה עונה סדירה מדהימה, והמשיכה להתחזק במהלך העונה בנקודות נכונות (מירוטיץ׳, גורג היל בפלייאוף חייו) אני לא מופתע שמילווקי דרסו בסדרה הזאת.
1+
יוסטון לא מבצעים עבירות בהגנה, יש שם חמישה קאווי לאנרד על המגרש
זה מה שגולדן סטייט יעשו, יתקפו את הארדן כל התקפה
הגיע הזמן
קאפלה זה נזק. יאללה לספסל.
תנועה טבעית של היד של הארדן
חחח
אתם לא עושים כמו ציפור אחרי כל זריקה שלכם?
הו הקארמה..
איך שגלגל מסתובב לו…
ענק הארדן
אני הולך להתבטא בגסות.
כוס אמעכ השיפוט הזה. זה פלגרנט 1 על גבול 2 של הארדן ולא זכה אפילו לשריקה של "השופטים" לעבירה.
למה? כי זה גרין?
יש גבול
עזוב זיו זה תנועה טבעית, כשקופצים עם הרגליים קדימה צריך להשלים את התנועה עד הידיים בצדדים
איזה פלגרנט 1 זה המשך תנועה, הארדן לא יכל לשלוט ביד שלו, בטח שגרין עוד קפץ ונכנס לו מתחת לרגליים, על מנת לפצוע, אין שחקן בליגה שזה מגיע לו יותר מגרין ואין מאושר ממני כרגע
שמחה לאיד זו קללה חביבי
אני גם הולך להתבטא בגסות-
חחחחחח…
פלגרנט על הארדן??
חחחחחחחח….
חחח… פלגרנט 3 אולי?
בדיחה.
הארדן מוציא לכולם את החשק לשחק כדורסל וגורם להתרכז בפלופים ותסכולים
גרין משחק לידיהם, נתן להם להיכנס לו לראש, צריך לחזור להתרכז בכדורסל.
אם יוסטון הצליחו להסיט אותך להתרכז בפלופים ושטויות – הם ניצחו.
1+
הצליחו להסיט גם אותי..
למה לא נותנים לדוראנט לרכז את המשחק?
הארדן, הלוחמים לא שמעו על יעילות של זריקות ובחירת זריקות נהיו ראסל ווסטברוק ,
1+
עוד היחנקות מרשימה של קר בפלייאופים.
חחחח קאפלה ניסה לזרוק לסל
לראות את יוסטון ולא להאמין שזה הכדורסל המודרני..
מבין לראות את הספלאש
ברוך ראית איך הארדן מנגב את כל מי ששומר עליו?
אף אחד לא למד לסגור אותו עדיין 🙂
איזה מאמץ עלוב של הגולדנים
תגובה 260
יוסטון עם איבודים מטומטמים
אגב, מחקו לי כבר 3 תגובות בחצי השעה האחרונה.
זה עדיין לא קרה לי..
מישהו עצבני על המשחק?
אף אחד לא מוחק תגובות. הם בוודאי קפצו למקום אחר. קורה גם לי
לא יכול להיות, יש פה איזה תקלה טכנית
התחלנו עם הקונספירציות ?
באמת נמחקו כמה תגובות סתם של כמה משתמשים אקראיים.
קטע..
התגובות שנעלמו חזרו. כנראה באמת תקלה טכנית.
צוחק.. אני פאני גאי.
עכשיו חובה להכניס את אוסטין ריברס
בוקר טוב חברים
==
ספלאש לבנים
==
הנגרים הנוצצים
הספלאש אפס מחמש ברבע
דוראנט זרק רק פעמיים וקלע
זה הסיפור של הרבע מבחינת הלוחמים
יוסטון משחקים מדהים כשהם מזיזים את הכדור… כדורסל מושלם…. תמשיכו …
אגב שמתי לב שהארדן מצליח לשלוט ביד שלו ולהשאיר אותה קרובה לגוף מאז שהוא ניסה לעוף כשהוא פגע בגרין
רק שיאסרו על הארדן להיעצר
טאקר רביעית זה מאוד משמעותי
אין כמו דוראנט. פשוט אין
עוד שריקה מאוחרת להארדן
7 רצוף לדוראנט
איפה הפאול? WTF
ההשתלטות העוינת של דוראנט החלה
פשוט גועל נפש אבו זקן
==
נכנס בשומר ומקבל פאול
כריס פול פוחד לזרוק
דוקטור יש כנראה איזה תקלה טכנית. תגובות שסתם מגיעות לפח. שחזרתי כמה.
או שמישהו עם הרשאה עושה תעלול.
זורי אבל תומפסון צריך להפסיק לזרוק בסדרה הזאת
גורדון לא בהכרה
אשכרה דוראנט לבד מול יוסטון
היה ברור אמרתי למי שהיה מודאג בחצית דוראנט והשופטים יסדרו. הארדן ינסה לנגב חזרה
לא מגיע לגולדן לנצח
מנצח מי שקולע יותר
דוראנט הוא רוצח
הארדן השחקן הטוב בעולם היחיד שמצליף בלוחמים וגורם להם להגיע לשיא המוטיבציה
דוראנט שווה 3 הארדנים
וואו…………….6 נק'
שאמפרט קלע 2 הוא בדרך אחוצה מהמשחק
שאמפרט עוד לא למד את הקטע של הליפול. פשוט זרק שלשה וזהו
כל הכבוד להארדן, משחק מעולה שלו!
יוסטון שרדה את הריצה הראשונה של גולדן סטייט
שאמפרט פשוט חייה לעבוד על טכניקת הנפילה שלו.
מה הוא עושה באימונים?!
חייב
המן נגד עמלק
כריס פול לא צריך להיות על המגרש ברבע הרביעי.
ואחרי כל הבלגן ברבע הזה הוא נגמר ב2+ לרוקטס
נגמר בשוויון (9 הפרש)
כל ההפרש נמחק קח פסק זמן דאנטוני יא דביל איזה החמצות של שלשות לבד אפילו של הארדן
חחחח, סתום מזל שיש את הארדן שיציל אותנו, קר מאמן חלש ביותר שחייב לקבל את הפתקית בסוף בעונה עוד תצוגת אימון מזוויעה שלו, כמו ג’קסון בזמנו קיבל את הקבוצה הכישרונית ביותר ולכן לקח אליפויות
שמעון אתה רואה בדיליי רציני
כן יש לי דילי רציני כי אני כבר במשרד ורטאה בלינק לא בערוץ הספורט
תעבור לינק. אני רק בלינקים.
איזה צאנס היה ליוסטון חח דוראנט יסדר השופטים יעזרו בסוף
דוק דוראנט עם 26 נק בסופר טים הארדן סיים בלי סופר טים אז?
קליי מחוץ לאלמנט שלו
מוריד ערך לקראת המקס בקיץ
הארדן מנגב ומפזר מנדבושקס
ההבדל קרי קופא בפלייאוף אין חדש תחת השמש. הארדן מדהים רוצח
הארדן לא בהכרה 35 נק מנגב מנגב
אני פשוט אוהב את טאקר, שאנפרט צריך להחליף מקצוע אחרי ההחטאת לייאפ הזאת, גולדן סטייט אם בחירת זריקות נוראה מול אנלטיקס.
טוב… ניקח ב 7. יותר מתוק.
גולדן עם קדחת קרציות, אין הסבר אחר.
מנחם כמה שריברס חשוב ביוסטון….
גולדן שיחקו הרבה יותר טוב במשחק הקודם.
היום יוסטון פשוט מפרקת אותם, האם ד׳אנתוני מצא את המפתח לסדרה?
או שהם פשוט ילכו רק על דוראנט התקפה אחרי התקפה וזה יגמר רע ליוסטון
הארדן בדרך להשוות ל-2:2 את הסדרה שלו מול דוראנט.
הסדרה הזו היא כמו משחק טניס בין פדרר לנדאל
עשה רוזנטל
טאקר ענק
יוסטון עושים שטויות. רחוק מלהיות גמור.
שמתי על יוסטון אקסטרה קר שלב 10 של פילי ניסוי לקראת המשחק בקנדה
מי יותר בכיין קרי הארדן או דאונתני.
קרי לא בכיין.
מאבק צמוד בין הארדן, פול ודאנטוני.
חחח קרי זה לא הארדן. חיסלו אותו בזריקה וכלום.
יאללה יוסטון תחזיקו את הקקי 5 וחצי דק החיתול שלי אמור להיות טוב
תמ"א 2000?
שים עוד אחד ליתר ביטחון.
יש פה מבוא לשלשול רציני..
פיתחתי שלב 11 תכף יכנס לשימוש
המשחק לא גמור בכלל ואם גולדן סטייק מנצחים היום זה שובר מנטלית את יוסטון והם מפסידים את הסדרה ואולי יותר גרוע מזה את האמונה שאפשר לנצח את גולדן
אוף טופיק בערך: זה מה שמקבלים כשמבקשים מגוגל את הרוסטר של יוסטון. שימו לב לתמונה של שומפרט.
https://www.google.com/search?q=houston+rockets+roster&oq=houston+rockets+ros&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.17852j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
חחחחחח
ידעתי שתאהב
הסלים של גולדן קלים מידי!!!!!…. עוד מאמץ קטן יוסטון
מה עםג ג'רלד גרין? פצוע? הוא לא עדיף על שומפרט?
דוראנט במאני טיים משאיר את קרי ואיגודלה חופשיים על השלוש שמחטיאים. במקום לקחת את המשחק על עצמו
עכשיו עם קליי…
ווסטברוק צופה ברבע הרביעי ומתגאה, מופע נגרות
הקקי של יוסטון חצי בחוץ בחריץ כבר
מגעיל.
יוסטון בעצירות רצינית..
דוק נפלנו עם התחזית על הספלאש. זורקים סלעים.
אשך הם נתקלו בקללת הרשע מה אתה רוצה?
אה. אז לא היה להם סיכוי, לאומללים.
בבקשה הארדן בבקשה תזיז אתהכדור מספיק עם השלשות עכשיו… עוד קצת שכל וזה שלנו
דריימונד מזכיר לי את רווווני רוזנטל עם השעטות לשום מקום
🙂
אבל היו לו גם רגעים יפים…
ספלאששש קרי
הארדןןןו על דוראנט סוף סוף חצי מרחק הוא קטלני משם ולא זטרק בכלל הוא ברמה של קאווי מחצי מרחק
קרי ככ חלש בהגנה חח
לא מבין למה הארדן שקלעי חצי מרחק קטלני משליך רק שלשות
דוראנטולה
הקקי של יוסטון תכף פוגע בפרקט
וואווו
התלמיד התעלה על רבו (פול בסגנוו נפילה חופשי)
כולם ברטוקטס מלבד הארדן פוחדים לזרוק
מזל שיש את טאקר שמחזיק להארדן את החיתול
ב-15 הפרש ברביעי דאנטוני מוריד כמו אידיוט את הארדן
הקבוצה נתקעת מאבדת מומנטום כדי שהוא יחזיר אותו מהר מהר
והנה רק פוזשן אחד
מפגר זו לא מילה
הארדן מחרבן למוות שלשול מה זה תחדור לסל למה הסטפבק הזה בלי הפסקה וואו איזה חרבון
No worries
I call this game
Rockets WIN
הארדן החטיא איזה 300 זריקות ברצף…
קליי בהגנה אדירה על הארדן
הארדן פלייאוף חחחח
נראה חי שחיתולי אקסטרה קר שלב 11 בסדר החזיקו זה בייצור המוני עבור פילי היום לאמביד צריך xxxxl
יש תקן לקלקולי קיבה?
זה במעבדות המיוחדות של יואל
שמעון אתה מבין את ההבדל בינו לבין קוואי בטח במאני טיים לאחד קרח בעורקים לשני פרעושים בשם.
שפם
הסדרה הזאת החליטה להרוג אותי…..
וואו על הארדן החיתול לא מחזיק עכשיו דאנטוני לא יעשה עבירה ויתן להם להשוות חחח
בבקשה
גולדן סטייט הולכת להשוות להארכה
דאנטוני יכול רק להאשים את עצמו, הרג את הארדן והקבוצה ונותן לגולדן דרך לחזור
יש אלוהים
דרוזן עומד וטיפות זולגות מעיניו , יש לו מורשת , השחקנים בטקסס חסרי ביצים
וקרי שוב נחנק
איזה מזלללללל
יותר מזל משכל, אפילו לא עשו עבירה ל-2….
רק עם 2 ההחלטות האלה ברביעי דאנטוני צריך ללכת הביתה
יותר מזל משכל
המג'יק של הווריורס נעלם כי לא מגיע היה להם לקלוע שלשה היום
כמובן גאנטוני הדביל נתן להם הזדמנות מעולה להשוות אבל דוראנט מחרבן במאני כמו באוק איזה חרבון של כריס פול חחח
ימי אוקלהומה
סיומת
50% הצלחה
איזה יופי!!! החיתול נפל לקרי להארדן ולדוראנט הלילה, מזל שליוסטון יש את טאקר שניגב להארדן את התחת כמה פעמים
HAPPY ENDING
יופי החיתול החזיק יתאים לפילי היום ושלב 13 בייצור במעבדות של יואל להמשך הערב
החיתול לצערי לא החזיק זה טאקר שיש לו חרא בידיים מהחיתול של הארדן, לגולדן סטייט אין מישהו שיחזיק את החיתולים
לא יכלו לקבל צ'אנסים טובים יותר לגנוב משחק כזה.
בלברון ננוחם.
דוראנט בקליניקה של כדורסל, אחרי התחלה קשה של שלוש מתשע הוא משהו כמו תשע מאחת עשרה
גם כשהוא לא קולע הוא מוסר ומשאיר חופשי את החברים (שלרב מצטערים)
עדיין יצא קאפקייק רציני עם הזריקה בסוף
גולדן צריכה להבין שהיא תקום ותיפול על דוראנט בסדרה כזו ולא על החמש מעשרים מהשלוש של הספלאש
גיימס הארדן זה האופוזיציה 5 נצחונות בפלייאוף על הלוחמים. אמרו לי שהארדן בול לא עובד בפלייאוף. לא עובד אולי רק נגד גולדן סטייט.
ברוך קאווי וטורנטו היו מקבלים סוויפ מגולדן סטייט. הארדן זה רמה אחרת עם כל השלשולים.
לצערי יגמר 4 2 כמו שהימרתי בבראקט אבל ככ מקווה לטעות ככ רוצה שהארדן ינצח אותם שאני כמעט אוהד יוסטון. אם יהיה נס והוא עובר אותם הוא מביא טבעת
עד להחלפה התמוהה, הארדן היה עם 35 נקודות
הוחלף ברביעי בשיא המומנטום ביתרון 15
יוסטון התחילה לקרוס, הארדן הוחזר אבל גם הוא כבר יצא משטף המשחק
הוסיף עוד סל אחד ועוד עונשין אחד מ-2
טעות של טירון – למה אתה מוציא אותו במקום לסגור משחק?
הארדן גם על רגל אחת מפחיד את כל גולדן סטייט
אכן אכן ועוד נתן להם הזדמנות להשוות להארכה 🤣
בלי דוראנט הסדרה הייתה סוויפ מהדהד וזה לא קרוב בכלל.
.
בלי דוראנט זה סוויפ על סוויפ
קרי עונה רגילה 27.3 נקודות, 43.7 אחוז מ3 60.4 אחוז אפקטיבי, קרי בסדרה הזאת, 43 אחוז אפקטיבי 18.6 נקודות ירידה שלדפרוזן אפילו לא היה, מה היום הוא יהיה ידוע בציבור כפרוזן קרי
חחח קרי שלשלן פלייאוף מאז 2016 מול קבוצות פיזיות שלוחצות אותו
אמביד וקרי בתצוגת תכלית בפלייאוף 😎
איפה הייט לא שומעים אותו? האובססיבים חזק בראש של האובססיבים חבל רק שכריס פול עבר ניתוח לשינוי מין
ג"ס בלי דוראנט בכל זאת היו מוציאים משחק אחד בבית, כשהספלאש תופסים יד
אבל בלעדיו היו מפסידים גם לדנבר, סן אנטוניו, אוקלהומה, קליפרס, כנראה גם פורטלנד ויוטה
ובטח למילווקי, בוסטון, פילדלפיה וטורונטו
ג"ס בלי דוראנט זה קבוצה גבולית לפלייאוף מערב, אולי סיבוב 1
ואם הוא עוזב הקיץ לשם בדיוק הם הולכים
גם בלי קרי. תוציא את קרי דוראנט לא עובר סיבוב.
גם בלי קליי האמת, בכלל לא יהיה להם הגנה
לא אתה טועה
דוראנט זה כמו יאניס, הארדן, לברון, אייברסון, קובי
יכול לקחת קבוצה שלמה עד הסוף
לא יכול לקחת כלום עד הסוף. ראינו באוק. פציעה של קרי או קליי יכולה להעמיד את זה במבחן
דוראנט לא יכול להוביל קבוצה. אוקלהומה פעם אחת גמר, בדיוק אותו שחקן שהיה שם רק שבאליפויות היו לו את קרי וקליי לידו, אני לא בטוח שלבד הוא עובר סיבוב ראשון.
דוראנט יכול להוביל לבד אבל לא לקחת אליפות. דוראנט של היום לדעתי פחות טוב מדוראנט של אוק במיוחד הגנתית. בהתקפה הוא אותו שחקן רק שבאוק הוא היה משקיע פי 200 יותר מאמץ כי קבוצות שמו לו הגנות ודאבל טים וטראפים וגם שם הוא חרבן במאני טיים.
אצל הלוחמים יש לו ריווח מטורף אז כל הסלים שלו זה באחד על אחד שבזה הוא קטלני והוא גם נח די הרבה במשך העונה כדי לבוא רענן לפלייאוף (פריבילגיה שאין לך שאתה לא בסופר טים ובטח ובטח במערב-תראו מה קרה ללברון), הוא גם זקן יותר מפעם ורואים את זה בהגנה ובמאמץ ההגנתי.
השחקן הכי חשוב שקר חייב לשתף כל משחק זה קוון לוני, אין עליו. אין לוני ווי טראסט
ידעתי הכל לא ייאמן.
מי ראה את נבואותיי בימים האחרונים?
שמעון תציל אותי תעיד.
הכל 2-2 אמרתי חוץ מבאקס 3-1 וסדרה גמורה, ובשאר הכל פתוח.
הערכה שלי: יוסטון טורונטו ודנבר.
אמרת גם אמרת-הלוואי שתהיה צודק רק בלי טורנטו. פילי מנצחים הלילה, תחושת בטן, הולך נגד הראש
זה של טורונטו להפסיד.. ותודה ידידי שזכרת לי את זה. נבואות כאלה לא באות כל פלייאוף 😉 תראה את הבראקט שלי אתה מתתת
הארדן קאווי יוקיץ דוראנט זה החבר'ה הטובים בפלייאוף הזה
אמביד, קרי, כריס פול, קיירי זה השלשלנים
כן קרי כל פלייאוף, הופך לארטיק קרח, אמביד עוד לא עבדה התקוה הוא רק בן 25 צריך לתת לו עוד שנה שנתיים לראות אם יגדלו לו.
כל האנליטיקס של מורי ובסוף לא עושים עבירה -2
נותנים לג"ס 2 הזדמנויות לשלוש והארכה
שתיים!
הסיכוי להחטיא את שתיהן זה 0.6 * 0.6 = 0.36
יעני, נתנו להם סיכוי של 64% לכפות הארכה. סיכוי עצום
במקום ה"חשש" מעבירה ל-2 שתוביל לסל ועבירה איכשהו, או קליעות עונשין שאיכשהו יובילו ל-1 ועוד סל מריבאונד התקפה, שזה בלי לבדוק, בטח פי כמה יותר נמוך מפאקינג 64% לגנוב הארכה
טיפש, זו החלטה של סדרה
אנליטיקס עלק
חחחח לגמרי. אולי מורי חושב שאם יהיה ההיפך גם קר יתן לו להשוות אז זה מקטין לו את ההסתברות. האנליטיקס רק בהתקפה עובד וגם זה כמעט קרס שיוסטון עשו 0-7 מה-3 במאני טיים