על שמעון, ברוך רבין, שאק, והאשך – מחשבות הדוק ליום שני בערב / מנחם לס

 

על שמעון וברוך רבין – איש צוות וגולש ה'יודעים הכל' מהגיגי מחשבתם! (אבל??? שאק איתם עם הגיגיהם…)

 

בקשר למייקל ג'ורדן ששיחק ב-39 מעלות שגם ברוך רבין וגם שמעון – שני אנשים שלא היו בחייהם באולם NBA ואין להם כל קשר לאף אחד ב-NBA, אבל הם יודעים שהספור על מייקל ג'ורדן שהיה חולה נגד יוטה הוא "שקר" – ישנם לי כמה מילים לספר לכם.

אז ככה: בימים ההם טרי ליונס היה ה-MEDIA DIRECTOR של כל ה-NBA. משהו ברמה של פישר היום, אבל אז האחריות שלו היתה עוד יותר גדולה. במקרה הוא גם היה הסטודנט שלי לתואר M.A בספורט מרקטינג.

במקרה באותו משחק ביוטה היתה לי גם סטודנטית ישראלית, מיה גורן, שעשתה ביוטה ג'אז את האינטרנשיפ שלה ל-M.A במנהל ספורט, והיא בחרה ביוטה כי היה לה בן דוד שהיה שם פרופסור ב-LDS סקול אוף ביזנס (אני מקווה שאני זוכר את שם האוניברסיטה) בסולט לייק סיטי.

אז טרי ליונס אמר לי ביום המחרת למשחק שמייקל היה כה חולה שרופא הקבוצה אסר עליו לשחק, אבל מייקל דרש, והרופא – תחת אזהרה – הסכים. מיה סיפרה לי שאחרי המשחק מייקל לא הפסיק להקיא ואמבולנס הגיע ולקח אותו לבית חולים שם בילה את הלילה, וכל החזרה הביתה נדחתה. כתבתי זאת אז לעיתון  'מעריב' באותיות קידוש לבנה בכותרת ראשית. אני כבר לא זוכר אם זה היה ב-1997 או 1998.

אבל כמובן שברוך הקשיש ושמעון (שאני חושב שהוא היה אז בן 10 או 11) יודעים טוב יותר מכולם. איך זה? כי בלילה כמה הגיגים נכנסים למחשבתם, ועבורם זוהי האמת לאמיתה, וכל האמת.

למה אני כותב זאת? כדי שתדעו באיזו רצינות לקחת כמה מהצהרותיהם מהתחת בתגובות.

שאק: "אמביד שיחק 'חולה'? זה לא הזמן להיות חולה!"

 

*

לשמעון וברוך ישנם שני חברים ב-TNT: שקיל אוניל וקני סמית'.

גם שני הדפקטים האלה עלו על אמביד ועל "מחלתו".

שקיל הצהיר: "זה הפלייאוף. זה לא הזמן להיות חולה".

צד'ארלס בארקלי הסביר לשני הדבילים שאמביד שלח טקסט מסאג' לברט בראון שהוא "חולה מדי מכדי לשחק", וברט מיהר מיד לביתו לדסקס את הבעייה.

קני סמית' הביא את המקרה של מייקל ג'ורדן נגד יוטה כששיחק עם שפעת, חום, והרעלת קיבה בנוסף לכל כשהוא אומר – בלי להגיד זאת במילים – ש-"ישנם ספורטאים וישנם ספורטאים".

שקיל אמר:

“I’ve seen superstars have great sick games. Maybe he was sick, maybe he wasn’t. This ain’t the time to be sick. When you step on the court this time of year, this is where you make your fame,” Shaq said.

קני סמית הזכיר את מקרה ג'ורדן ( Kenny Smith agreed and brought up Michael Jordan’s flu game.) ואמר:

“If you’re on the floor, this is how we evaluate you: what did you do?” Smith said.

כן? מאיפה קני סמית' ידע מה אמביד מרגיש?

וכשצ'ארלס בארקלי אמר לשקיל שאמביד שיחק ונראה היה בוודאות שאין לו טיפת דלק בטנק, שקיל הגיב:

"I DO'NT CARE".”

מעניין מה הם היו אומרים (ואני מכניס את שמעון וברוך לאותה קטגוריה של  'מבינים במחלות והיכולת לשחק עם הרעלות קיבה וחום') אם אמביד עדיין סובל מאותן בעיות ועולה לשחק בכל מקרה במשחק ה-5, ולפתע HE DROPS DEAD.

ולשקיל הגדול שאמר ש"הפלייאוף זה לא הזמן להיות חולה" הייתי אומר שכשאשתי רינה בת ה-33 חלתה בסרטן דם אקיוטי עם שתי בנות בנות 6 חודשים ו-3 שנים, הייתי גם, אולי, צריך לומר לאלוהים  שזה לא היה הזמן עבורה לחלות.

*****

נ.ב: את ברוך איני מכיר אישית. בדמיוני אני רואה איזה קשיש הולך עם מקל, צולע, לאורך סנטרל פארק וזורק גרגרי חיטה ליונים ופיסות לחם לברווזים באגם הקטן כשהוא בריא. וכשיש לו כאב בטן?  מיד לוקח מונית UBER למחלקת החירום של "מאונט סיני הוספיטל" ואומר לאחות המקבלת שהוא חושש שיש לו סרטן בקיבה. ושמעון? כשישנה לו הרעלה קיבה עם חום? הוא שוכב במיטה, מזיע, מתפתל מכאבים, בוכה, ומקלל את אשתו על "האוכל המחורבן שאת מאכילה אותי עם חמאה לא טרייה שאת קונה בשוק בצלאל המחורבן כדי לחסוך חמש שקל, בזמן שאני מת כאן במיטה ולא יכול אפילו ללכת להשתין כמו בנאדם. תביאי לי סיר, מהר. מהר אמרתי!!!".

 

אשך, אף מילה על לברון שהתחיל לדבר על עצמו בגוף שלישי?

אתמול הכנסתי ל'מעורב' את הקטע הזה – עוד לפני שהוא הופיע ב-ESPN ובאתרי מדיה אחרים – וזה בגלל קשר שיש לי עם סטודנט לשעבר העובד היום כמנהל שיווק בלייקרס שסיפר לי על כך לפני שזה התפרסם כללית, שאיש לא הגיב עליו.

הקטע היה:

5. לברון היה 'בהלם' כששמע על החלטת מג'יק לברוח מהמערכה

*

אם לדדי ישנו פרוש טוב יותר למילים האנגליות שהשתמשו בהן לתאר את הרגשתו של לברון מ-STUNNED או FLABBERGASTED כששמע על פרישתו של מג'יק מהמערכה אז, בבקשה 'גיג דדי', כתוב לנו אותן.

למעשה לברון עצמו בחר בהן. לברון – כידוע לשמעון, לאשך, ולשאר מעריציו מדבר על עצמו בגוף שלישי, כראוי ל-ROYALTY (אשך, רויאלטי פירושו 'מלכותי', וזה מה שקינג ג'יימס הוא!). תגובתו הייתה כזאת:

"L"Lebron James was stunned and in disbelief when he first learned of Magic Johnson's "sudden resignation

לא "הייתי מופתע" ושטויות כאלה כמו שאחד העם כמו אשך מדבר, אלא "לברון היה בהלם כששמע…:"

כל הכבוד ללברון. ראוי למלך שככה ידבר. כל מה שיש לי לומר לאשך הוא שהגיע הזמן שגם הוא יתחיל לדבר כך על עצמו. קצת כבוד עצמי אף פעם לא מזיק (ורק שהאשך יחשוב כמה הגננת תעריך אותו כשתקרא שככה הוא מדבר!).

בהצהרתו הראשונה מאז העזיבה של לברון הוא אמר ש"ללברון לא היתה כל אזהרה מוקדמת, בניגוד למה שחושבים, על ההחלטה המהממת".

ואז, רק אז, הוא עובר לגוף ראשון: "ההודעה הכתה בי כברק. השאלה הראשונה שעלתה לראשי היתה 'WHY'. למה? למה לעזוב כשכולנו מוכנים להתחלה חדשה??"

בתכנית HBO הפופולרית "THE SHOP" הוא אמר שהוא היה בזמן חימום כשרנדי מימס, חבר אישי ושותף לעסקים, ניגש אליו ואמר למלך מה ששמע לפני כמה רגעים.

לברון: "  ...Man, get the f— out of my face! You bulls man I"

מג'יק היה האיש היחיד שהגיע לביתו של לברון, ולכן לברון ומג'יק הם היחידים שיודעים מה הלך שם ואיזה הבטחות הובטחו. ידוע שרק חמשה ימים לפני ההודעה המפוצצת של  מג'יק, הוא, מג'יק, רוב פליקה, לברון, וריץ' פול סוכנו, נפגשו 'לפגישת עסקי כדורסל', ולא היה כל רמז להודעה הממשמשת ובאה של מג'יק.

ג'יימס אמר: "בהתחשב בעובדה שרק נפגשנו ומאומה לא נרמז, הכל היכה בי כאילו זאת הזייה או משהו כזה. 

ואז – –

"So it was just weird for him to be like, 'I'm out of here,'" "And not even have no like, 'Hey, Bron … kiss my ass. I'm out of here.'  If it went like that I would have been OK with that."

לונזו בול, שהיה עם לברון באותה אפיזודה, הוסיף,

 "That's—f… crazy!"

****************

אז מה קרה אחרי שקראתי את הקטע?

הזקנה שלי יודעת שאני אוהב את המרק שלי חם. מצידי שיהיה רותח. מרק עגבניות, מרק עוף. לא משנה, העיקר חם (מאד!). משום מה היא מתעקשת לשים את הצלחת במיקרו ל-1:40 דק'. אמרתי לה כבר 100 פעמים שזה לא מספיק חם. היא טוענת ב-2.00 דק' מחמם מדי ו"מוציא את הטעם הטוב מהמרק".

מה שאני אומר לה לא עוזר. אז אחרי שקראתי את צורת הדיבור החדשה של לברון החלטתי שאולי זה יעזור.

אז אתמול כשהמרק הגיע שוב פושר, אמרתי לה:

-"LOVE, מל אוהב את המרק שלו הרבה יותר חם".

הדבר הבא שקרה היה שכל צלחת המרק נשפכה על ראשי.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. מעולה.
    אני לא מבין למה ברט בראון לא מושיב את אמביד שינוח ונותן לאחרים לשחק, שיעלה אפילו סמול בול. ואני חושב שזה ראוי להערכה שאמביד לא בורח לחברים אלא מנסה למרות הקושי.
    קרה לי דבר דומה למרק, אמרתי לאישתי שאין לי את סט היכולות לשטוף את הבית, אז היא שטפה אותי יחד עם הבית…

  2. מל בבקשה תוריד מהאגו ותחזיר את הכותב זעפרני והשאר מהאתר השני. אפשר לשחרר מחרטטנים כמו ברוך האשך ושמעון.

    1. אני לא הוצאתי אף אחד. הם עזבו מרצונם, ושיישארו היכן שהם. אני מעדיף את שמעון והאשך על יאיר זעפרני פי מאה. למה? כי אני לא מעוניין בסופרים. אני מעוניין בחורנים, אבל חורנים שמבינים כדורסל ו-NBA ולא יורמ'ים שנבחרו תמיד אחרונים לכדורגל או כדורסל בשכונה ויש להם לכן בעייה. מאז שהם עזבו האתר רק פורח וכל חברי הצוות, עד כמה שידוע לי, מרוצים מאד מהאתר כפי שהוא. מאז שהם עזבו האתרגדל ביותר מ-30% במספר התגובות, וב-28% במספר המילים לשבוע בפוסטים.

        1. מידן הוא באמת חורני עם קבלות, ולדעתי נטע זר בין כל השמאלנים האלה (אבל לעולם לא יודה בכך) שהחליטו לעזוב את האתר. רובם מין קיבוצניקים לשעבר שפעם קראו את 'על המשמר' והיום הם קוראים את 'הארץ' ומצביעים 'שלום עכשיו'. אבל לך תדע. אולי מידן הטעה אותי כל הזמן והוא אחד מהסוג שלהם. חלב שנישפך. אני מתחיל לשכוח שהם היו אי פעם כאן.

          1. חחח מנחם מה הקשר בין שמאל ימין קיבוצים ומעברות לכתיבה בהופס? אני יודע שלשמעון והאשך לא אכפת אבל למה זה טוב ה-profiling הזה כשלפני רגע אמרת שמה שמעניין אותך זה הבנה בכדורסל.
            .
            לעניין ה"שמאלנים" שעזבו, יופי להם שלא יחזרו, יש פה מספיק קוראים ומגיבים, אבל לא מבין את הצורך בללכלך עליהם. איך אמרת? חלב שנשפך.

          2. טוב, הצלחת לבלבל אותי.
            בכל מקרה האתר חזק מאי פעם (חוץ מכמה מגיבים שצריך להדביר) ומי שלא טוב לו יום טוב לו.

          3. שמע, כל עוד מדברים על כדורסל זה לא מפריע לי, האינטרנט די מיועד לטרולינג בגדר הסביר. גם כשאיזה טמבל מקלל אותי זה יותר מצחיק ממפריע, זה לא שאנחנו מכירים אישית אז את מי הוא מקלל את קלינט איסטווד?
            .
            לי הרבה יותר הפריע כשהיו המוני טרולים שהחליפו שמות והתחזו לאחרים לפני כמה חודשים או הספאמר הזה עם 100 תגובות בדקה. עכשיו אחלה גם תודות לכם, מקווה שהתקופה שהיה לא נעים לקרוא את התגובות לא תחזור

          4. אני לא מכיר את ההיסטוריה אבל אז זה בטוח לא היה בנאדם אחד, אשכרה כל התגובות היו בין מתחזים למתחזים למתחזים ושום דבר שקשור לכדורסל. עכשיו זה בקטנה

          5. מידן 'תרבותי' כמו שאני 'הסתדרותי'. יאיר, מתן גילור, שי אבן צור, ולדי, אפלטון? אולי הם באמת אנשי תרבות.

          1. כמו החברה של דורפמן מדסקסים כל מה שמסביב ולא מסביב לספורט ברמה של עיתון הארץ, עיתון לאנשים חושבים שחושבים שהם חושבים יותר טוב. העיקר חושבים וחושבים, ו?

    2. יואל לא אוהב את אבן,אך את אשך ושמעון ,אוהב גם אוהב.
      חחחח,המרק ענק
      הפלול דפוק על כל הראש,
      בלי צחוק,הנרקיסיסטיות הגיעה לקומה הלא נכונה ,שילך לחפש מי ינענע אותו,אולי אבן רוצה?

  3. מנחם הייתי במאות משחקי NBA וצפיתי באלפים, כן אני קשיש בן 80 שהדבר העצוב שNBA כיום זה החלק המרכזי בחיים שלי זה אחת הסיבות שאני צופה כל כך הרבה, זה מעביר לי את הבדידות והשעמום, כן קניתי לילדים שלי דירה לידי אני רואה פה ושם את הנכדים ואפילו הגעתי עכשיו לחופשה בישראל .אני הולך כמה פעמים בשנה לבית באספן למרות שאני כבר לא מסוגל לגלוש ומנסה לנצל כל רגע שנותר לי, אז הNBA זה הדבר העיקרי ביום שלי.
    .
    לגבי מייקל הייתי מלווה אותו בעונות הגדולות ביותר שלו אבל משחק השפעת זוהי המצאה שנועדה להאדיר את שמו עם 39 מעלות אתה לא עולה למגרש כדורסל וזה לא משנה עם קוראים לך ג’ורדן או לברון …, יש לה כל כך הרבה תאוריות די מופרכות על המשחק הזה, זה התאוריה שהמאמן שלו לשעבר סיפר ושמייקל אישר
    .
    “So we order a pizza, they come to deliver it, five guys come to deliver this pizza. And I’m just … I take the pizza, and I tell them, I said, ‘I got a bad feeling about this.’ I said, ‘I just got a bad feeling about this.’ Out of everybody in the room, he was the only one that ate. Nobody else … then 2 o’clock in the morning, I get a call to my room. I come to the room, he’s curled up, he’s curled up in the fetal position. We’re looking at him. We’re finding the team physician at that time. And immediately I said, ‘It’s food poisoning.’ Guaranteed. Not the flu.” -Tim Grover,
    מייקל ג’ורדן הספורטאי התחרותי מכולם האובססיבי לנצחון שלו היחיד שאכל פיצה? ולמה הוא לא קיבל עירוי לפני וזריקות במקרה של הרעלת קיבה , מייקל עלה לשחק בריא כמו שור באותו ערב.
    .
    לגבי אמביד זה לא רק אני ושמעון תקרא את התגובות באתר האוהדים של פילי, על הפוסט שפרסמה הכתבת שלהם, על זה שברו בראון מגן עליו פעם אחת זה בסדר אבל זה קונסיסטנט אצלו., חולה תשב בבית, אבל כל פעם הוא משחק נורא ואז מספר שהוא היה חולה/ פצוע לפני המשחק , בשביל להאדיר את שמו.
    .
    2. לגבי שאקיל וקני סמית הם צודקים אנחנו לא מקבלים תירוצים בחינוך שלנו, לא הגיוני שכל פעם שיהיה לך משחק רע או מחלה אתה תשתמש בתירוץ חולה .רק לראות את הארדן משחק כל משחק כאבים בכתף או לא, אף פעם אין לו תירוצים , קרי לא תירץ שהיה לו פציעה במשחק הגרוע הקודם, וחטף מטר תגובות מהקהל והתקשורת, ככה צריך.

    1. אותו דבר על האליפויות של מייקל ג’ורדן 6-6 שבגמר הוא לא הפסיד מתייחסים לזה ולא מסתכלים לסדרות שהוא הפסיד בפלייאוף כמו אורלנדו למשל, ששם הפלייאוף לא היה חשוב.
      .
      או על התחרותיות האובססיבית שלו אני מכיר 10 אנשים בכל תחום שהרבה יותר תחרותיים ממיקל ג’ורדן פשוט לא היה להם הגוף והכישרון שלו, לאן נעלמה התחרויות הזאת כבעלים של קבוצה?
      .
      מייקל ג’ורדן הוא שחקן ענק ולדעת רעבים הG.O..A.T אבל נייר האדירה הרבה את שמו, וכל גם הליגה (הוא לקח אותה לשיאי רייטינג) והיה תרנגולת הזהב שלה בעידן הזה.

    2. ברוך, אז אתה INDEPENDENTLY RICH, הא? חשבתי שאולי יש לך כמה דולארים אם אתה גר על פרק אבניו (אבל אולי במרתף, בשכירות?)

      1. לא אני לא גר במרטף בטח לא בשכירות, יש לי דירה חמישה חדרים יפהפייה, אני כבר לפני 25 שנה לא הצטרכתי לעבוד ובעל יכולת לטייל בעולם , השקעות נכונות בעיקר קניית נכסים , זה שאני מדבר באופן ״עממי, מתלהם ״ וברברי לפי חלק מאלו שחושבים את עצמם ״אליטה״ , זה כיוון שזה הסגנון שלי וממש לא משנה מה כמה כסף הכנסתי. כסף לא הופך אדם למתנשא.

          1. חחחח, הדו שיח הזה הוא מאסטרפיס ושווה לקרוא ב 5 בבוקר.
            מנחם מה עם המעורבב? כמה כיפכופים לבראאאד סטיבנס לא יזיקו 🙂

    1. באמת שלא חשבתי על כך מנקודת המבט הזאת. המרק החם היה גורם לי למה זה יבלות ועוד צרות. מרק חמים היה נעים כמו מקלחת עם ריח של תרנגולות.

  4. תודה מנחם, קרעת עם הירידות 😂
    לקני סמית' אין מושג מהחיים שלו. הוא מסוג האהבלים שבטוחים שהם נורא חכמים, שזה הסוג הגרוע מכל.
    לברון תמיד דיבר על עצמו בגוף שלישי.
    המילה הראשונה שהוציא בתור תינוק לא הייתה "אבא", אפילו לא "אמא". היא הייתה "המלך", והמשכה היה "רוצה ציצי".
    תודה על הצחוקים המשובחים.
    .
    (נ.ב: ניסיתי בעקבות המלצתך החמה לדבר בגוף שלישי לגננת. שכבנו במיטה ורציתי לנסות לחמם את העניינים. אז אמרתי לה: "האשך רוצה חיבוק".
    היא תפסה לי אותו ולחצה)

    1. למה לא ללכלך עוד קצת על לברון אם אפשר? איפה בדיוק שמעת אותו מדבר על עצמו בגוף שלישי? ולא זה שמנחם מביא דברים כאילו לברון דיבר על עצמו ככה לא הופך את זה לעובדה.

        1. המשפט הזה בדיוק היה המשפט הראשון בכתבה של ESPN לפני יומיים. אז להגיד שכאילו לברון אמר את זה בעצמו? למה מה המטרה? סתם ללכלך.

          1. אז מי אמר את זה? זה שכתב כתב בגוף ראשון וציטט את לברון בגוף שלישי. אם טעיתי אז זאת היתה טעות גרידא. אני לא חכם כזה גדול לחשוב על כך בעצמי

      1. חבל, היה כל כך כיף לא לשמוע את השם "לברון" לאורך זמן.
        .
        אגב ובלי קשר לכלום, אם הוא מחפש חברים לספייס ג'אם למה לא לאחד את הטריו ממיאמי? זה לא שיש להם משהו יותר טוב לעשות.

        1. דווקא מרגיש מאד חסר ומוזר בלי לברון בפלייאוף.
          מה שכן זה בהחלט מוריד את כמות הרעל בדיונים (ומעבירה הרבה להארדן).

          1. תאמין לי שהייתי רוצה את לברון בפלייאוף כל עוד הוא בלייקרס, אבל די כמה אפשר להתעסק בו, פי מאה מהארדן ודוראנט ביחד.

  5. יש מצב שאמביד התחיל לשלשל בגלל פחד ???
    שיתחיל לשחק …כל הזמן סיפורי סבתא…
    יש לו סטאר קוולטי אבל כנראה שהוא עושה במכנסיים במאני טיים.
    בן סימונס באמת סיפור עגום ….כשבאטלר על המגרש הוא משמש כרכז…ואז אין לסימונס שום תפקיד על המגרש.

  6. הקטע עם המרק גאוני בגלל הבילד אפ שעשית עם להביא שוב את הקטע הזה. גמרת אותי מצחוק. אני יושב בבית-קפה ברוטשילד ונקרע מצחוק בקול רם ואנשים מסתכלים עלי מוזר…

  7. הקטע הוא שלברון בכלל לא דיבר על עצמו בגוף שלישי. סתם המצאה של הדוקטור.
    ולא שקשה לבדוק – הלינק מוביל ישר למלא ידיעות, שמתחילות בדיווח השגרתי: "לברון ג'יימס היה המום לשמוע", וכו'.
    וזה מצחיק כשמדובר בעיתונאי – כי ככה בדיוק נפתחת כל ידיעה עיתונאית. "סטפן קארי הצטיין הלילה במדי גולדן סטייט". היי! תראו! סטף התחיל לדבר על עצמו בגוף שלישי!
    ואחרי שפעם אחת, איש לא מתייחס לנסיון ההתססה הזה, כי כמה כבר אפשר לסחוט את הלימון של לברון-הייטריזם – הוא עוד חוזר על זה, "למה לא שמתם לב לאיך שלברון מדבר" (והוא לא, כן?). הושקעו בטקסטים האלה מאות מילים ומאמץ, ונסיון לנתח ולפרש – במקום לקרוא ידיעה שגרתית רגילה. שהוא בעצם קרא. והעדיף להתעלם ממנה.
    "נו, אז טעיתי" הוא אומר בסוף.
    נו באמת.
    .
    (נ.ב. גילרי הוא גאון! רק שתדעו, ותגידו תודה על כל רגע שהוא נופח פה מאוויר החבצלות שלו).

  8. בוקר טוב מנחם או ערב טוב אצלכם. מנחם עם 39 מעלות חום אי אפשר לשחק. מייקל כנראה היה חולה בקטנה וקיבל קוקטיילים אבל לא עם 39 חום. ב39 חום ושפעת כל הגוף בצמרמורת שיעולים נראה לך מישהו יכול לרוץ 40 דק ולקלוע גאמפים? לא סתם לא היה כדבר הזה מעולם.
    זה אגדה המצאה בשביל להאדיר את מייקל ואת שמו. טוב שלא אמרו ששיחק עם 41 חום.
    אין קוקטייל בעולם שהופך אדם עם חום הקאות ושפעת לאריה המשחק 40 דק בnba.
    אגדה ותו לא

    1. שמעון, ג'ורדן לא היה בן אנוש. כולם צריכים להכניס זאת לראשם. אולי הוא לא היה אלוהים (גם על זה יש ויכוח), אבל גם 'אדם' הוא לא היה. אולי חצי-חצי.

  9. B.J Armstrong. היה באיזה פודקאסט לא מזמן ואמר שאם מסתכלים טוב אפשר לראות שמייקל היה כהה מהרגיל במשחק המדובר, הוא אמר שמייקל שיחק 36 גומות לפני המשחק וכנראה קיבל מכת שמש….

  10. אחלה מעורב מנחם, משעשע להפליא. והדושיח הבינקשישי בתגובות זה לגזור ולשמור. אתם גדולים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט