Hail Murray – שוויון בין דנבר לפורטלנד אחרי משחק 4 / ראובן בראל ואורן מנור

פיגור 2-1, משחק ארבע בחוץ. בדנבר יודעים שהפסד במשחק, שווה בסבירות גבוהה הפסד בסדרה. לנאגטס הצעירים אין המון ניסיון פלייאוף אבל הם כבר עמדו בפני סיטואציה דומה בסדרה מול הספרס והצליחו לנצח ולהשוות.

ההבדל בין משחק 4 היום לקודם הוא הקילומטראז' שצברו הנאגטס עבורם זה יהיה המשחק התשיעי ברציפות ללא מנוחה של יותר מיום. מאז אמצע אפריל הם משחקים יום כן יום לא, ואם זה לא מספיק. משחק מספר שלוש נגמר רק אחרי 4 הארכות עם שיאי דקות של כל שחקני החמישייה.

לפני המשחק העייפות והמאמץ לא ניכרו בשחקנים, יוקיץ' ששיחק 65 דקות במשחק הקודם אפילו הוסיף ספרינט לרוטינת החימום שלו:

מקולום וקאנטר, גם הם שיחקו מספר שיא של דקות במשחק 3. יצליחו לשמור על הבית הערב?
הספסלים ישחקו תפקיד במשחק 4  זאק קולינס מוכן
תפילה קטנה, לפני הפתיחה

האסטרטגיה של דנבר לפני המשחק – קצב מהיר וניסיון לפתוח יתרון מהיר. משחק איטי משרת את האינטרסים של פורטלנד ומאלון לא יודע מה יקבל מהשחקנים העייפים שלו ככל שינקפו הדקות. הם הצליחו ליישם זאת בפתיחה ועלו ליתרון מהיר של 7. הנאגטס ומארי במיוחד נראו חדים יותר בפתיחה, אפילו הסל הזה שלו נכנס:

ומה תגידו על הדאנק הזה?

החדות של הנאגטס לא החזיקה זמן רב. בשני המשחקים הקודמים ההגנה שלהם הקשתה מאוד על לילארד, הרבע הראשון שלו הערב היה כמעט מושלם. 10 נקודות עם החטאה אחת בלבד. ארבעה אסיסטים ו-2 חטיפות ללא איבודים. דיים בא לעבוד ודאג שהבלייזרס יסיימו את הרבע הראשון ביתרון:

דיברנו על כך שלמחליפים תהיה השפעה מכרעת על המשחק, הרבע השני הוא הרבע שלהם – בשורה התחתונה הספסל של הבלייזרס ניצח את זה של הנאגטס ברבע 12-18 שזה בדיוק ההפרש איתו הם ירדו למחצית אבל המספרים לבדם לא מספרים את הסיפור. הסיפור הוא סת' קארי שקלע 14 נקודות ברבע כולל 4 שלשות. אחרי ששלוש מהן נכנסו ברציפות הייתה תחושה באולם שהוא לא יכול להחטיא. אחרי שירד לספסל בדקות האחרונות סטוטס בהחלטה טובה החליט להחזיר אותו. קרי החזיר לו עם הקליעה הקשה הזו על הבאזר:

אחרי הרבע הראשון המצויין של לילארד הוא נחלש והחטיא 9 מ-10 הזריקות הבאות שלו. מילסאפ ומארי לעומתו הכניסו את הזריקות שלהם והחזירו את היתרון לדנבר. גם שאר הבלייזרס נדבקו ביכולת החלשה של לילארד. הם קלעו רק 5-18 ו-0 מ-7 מחוץ לקשת. לא עזרו להם גם כמה שריקות רעות של השופטים וחולשה כמו לאורך כל הסדרה בריבאונד.
כל זה תורגם לניצחון 14-27 של דנבר ברבע השלישי ויתרון 7 לפני הרבע האחרון.

הרבע האחרון נפתח בשלשה של ביזלי אחרי עוד כדור חוזר בהתקפה. מקולום עם 2 שלשות צמצם וגרם למאלון להחזיר את יוקיץ' ומארי מוקדם מהמתוכנן.
לילארד עלה דקה אחריהם ושבר את בצורת הקליעה שלו עם שלשה. החגיגה שלו אחרי שהיא נכנסה הראתה כמה הוא היה מאוכזב מההחטאות הקודמות. אחרי ההחלטה של סטוטס להכניס את הוד בהארכה הרביעית – החלטה שניצחה לו את המשחק, הוא ביצע עוד אחת כזו ברבע הרביעי.
סת' קרי שניפק רבע שני מהסרטים ולא קלע מאז, עלה לסיים את המשחק. החלטה אמיצה אבל לא מוצלחת. 6 נקודות של בארטון ו-7 נקודות של גארי האריס, 10 מתוכן נקלעו על קארי גרמו לסטוטס להחזיר אותו לספסל.

20 שניות לסיום, 110-107 לדנבר, לילארד נשלח ל-2 זריקות. החטיא את הראשונה (החטאה שלישית במשחק) ושם את השנייה. הבלייזרס לא רצו שמארי ילך לקו אך נאלצו לשלוח אותו לשם עם 13 שניות על השעון. הוא שם את שתיהן. לילארד החזיר עם 2 מהירות, 110-112 לדנבר עם 7.7 על השעון. עוד עבירה על מארי ששם את שתיהן בלי למצמץ. מקולום עלה לשלשה קשה, שם אותה וגילה שדרך על הקו. מארי סגר את הסיפור עם 2 מהקו ו-34 נקודות.

דנבר עומדת במשימה ומצליחה שוב לנצח בחוץ משחק שהיא חייבת לקחת.

כמו תמיד אחרי ניצחונות, הנאגטס היו במצב רוח טוב והתבדחו בכל הזדמנות. יוקיץ' שלא לחינם מכונה הג'וקר כיכב.
למי שלא יודע, מתחילת הפלייאוף הוא מנהל מאבק עיקש עם המיקרופון אותו הוא מתעקש להוציא מהסטנד לפני כל מסיבת עיתונאים. הלילה הוא ניצח אותו סופית.

וויל בארטון שעבר לדנבר מפורטלנד בטרייד על ארון אפללו ובחירה (שהפכה להיות מאליק ביזלי) דיבר על 2 השלשות הגדולות שלו ברבע הרביעי:

ג'מאל מארי דיבר על קור הרוח שלו בזמן קליעות העונשין וג'וקיץ' דיבר על הקהל של פורטלנד שהתמקד בו במהלך שני המשחקים האחרונים.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. תודה על הסקירה, מאד מאד מהיר 🙂
    ראיתי רק את הסוף, שתי הקבוצות התעלו בקלאץ', הפלייאוף המערבי זו רמה אחרת

  2. הסל של מארי מאחורי הסל כמעט בשכיבה מראה כמה מארי דומה לממבה בריאנט.
    רוצח בדם קר. הילד הזה הוא החבילה האמיתית.

  3. תודה תודה תודה. שוב כל הכבוד על שני האישורים. הפכתם למדיה שפורטלנד.נבא מכירה ויודעת.
    וואי איך ג'מל מוריי קבר 8 פאולים רצופים בסוף. קרח בעורקיו במקום דם. איזה כיף של תמונות וסקירה שמביאה אותנו אל המגרש כפי שאף אתר אחר ב-ע-ו-ל-ם לא עושה!!!

  4. הבלייזרס פספסו כאן הזדמנות לדעתי. ההגנה שלהם הייתה מאוד חלשה לאורך כל המשחק. יש להם בעיה גדולה מאוד בריבאונד ומול משחק הפנים של הנאגטס, והיא מחמירה שקנטר יוצא לנוח כי קולינס חלש מאוד (לא מסתדר עם יוקיץ' ולא עם מילסאפ).
    לילארד היה "שקט" יחסית למשחקים קודמים. התעורר רק בסוף

  5. הסדרה מאוד צמודה ויש נתון אחד שבולט לכל אורכה וזה היתרון של דנבר בריבאונד התקפה.
    היום זה היתרון הזה היה שווה להם עוד 10 פוזשינים.
    פורטלנד חייבים למצוא פתרון או לקלוע באחוזים גבוהים יותר.

    1. תראה, זה שהיטלר ניכס לעצמו את ה-"הייל", לא יכול לבטל את המקור בעל המשמעות הגדולה יותר והרחבה יותר.
      .
      ה-"הייל מארי", זו התפילה שהנצרות נושאת בשמה של מריה. המקור הוא ה-ava maria הלטיני, כאשר ava (הייל) זו ברכת שלום.
      אותו "הייל מארי" הפך למושג בתחום הספורט לתיאור הצלחה בלתי אפשרית אחרי ניסיון נואש (בדרך כלל בפוטבול).
      .
      למאמר המצוין של החברים מפורטלנד, זו כותרת מתבקשת, וממש לא פוגענית בשום צורה.

  6. גאמל מורי זה התקרה כמו סטף לפני הפריצה.
    דנבר יגיעו לגבהים שהוא יגיע יהיה סופר סטאר הם יהיו אלופים לא יהיה אז לא יהיה.הוא תקרת הזכוכית שלהם.

  7. בשלב זה של חיי אני משוכנע שקנטור אסור לו לעזוב את הגופייה של יוקיץ , קולינס בדקות שלו עשה עבודה יותר טובה בשמירה על הגוקר.
    הפיקנרול עם גמל משאיר הגוקר או על לילארד או על קנטור שלוקח ממנו מרחק.
    פה טמון הכלב עם אנחנו רוצים לנצח ולפרק אותם אחד ותמיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט