מעורב הופס ליום שני: אמביד שיחק חולה וכמעט התעלף במשחק  /  מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: אמביד שיחק חולה וכמעט התעלף במשחק / מנחם לס

1. קודם כל תודה גדולה מכל הלב ליניר רובינשטיין, ראובן בראל, ואורן מנור שעשו הערב (אמש) להופס מה שאף אתר ספורט אחר בעולם כולו לא עשה!

כמה דקות לפני סיום המשחק בין הסיקסרס והרפטורס נאלצתי להפסיד להגיב. חייב הייתי להתלבש – חליפה ופפיון – כי הערב ב-6:30 היה טקס ה-CONFIRMATION של הנכדה טלי מאטלנטה מה-JEWISH SCHOOL ביום ראשון. בשנה הבאה היא בכיתה י"א בביה"ס הישראלי-אמריקאי בהוד השרון. אבל היום היה קודש לג'ואיש סקול באטלנטה, וצריכים להתכונן.

ראיתי את הראשון עד הסוף, וכשחזרתי קראתי כמה מהתגובות, והנה אני מוכן עם כמה תובנות – INSIGHTS – על מה שקרה לפי הבנתי.

אבל לפני שאני מתחיל עלי לשלוח תודה גדולה לד"ר יניר רובינשטיין, 'שלהבת', שהוא פרופסור למתמטיקה באוניברסיטת מרילנד, שלא התעצל לעלות על רכבת מוושינגטון הבירה עד  פילדלפיה 'עיר אחוות הערים' ולשלוח דיווחים, תמונות, סרטונים, וראיונות אחלה – אחד בספרדית עם מרק גאסול (!!!), וממש הצליח 'להביא' אותנו אל המגרש עצמו.

יותר מאוחר ראובן בראל ואורן מנור עשו אותו דבר מפורטלנד. פורטלנד.נבא מאשרת לשניהם את האקרדיטציה משחק אחרי משחק מה שמראה את הכבוד והתודה שהפרנצ'ייז מרגיש כלפי הופס, וזאת תודות לתרומה האחראית שלהם והעבודה המקצועית לחלוטין שהם עושים בעיר הזאת באורגון הרחוקה.

שלושה כתבי הופס בשני אולמות עם ראיונות ותמונות ומה לא. אני מעז לומר שאין אתר אחר בעולם מלבד גופי מדיה מגה-גדולים כמו ESPN או USA TODAY עם כיסוי כזה. ממש אין. בכל העולם. הרגשה נפלאה ותודה גדולה מכל הלב ליניר, ראובן, ואורן על מלאכת הקודש שהם עושים לגאוות ולתפארת הופס קו איל!

היכנסו לפוסטים שלהם מהאולמות והראיונות המצוינים שלהם, ותהנו!

2. תובנה מס' 1: אמביד שיחק חולה עם הרעלת קיבה וחום. אבל גם מייקל לפניו שיחק עם הרעלת קיבה ב-MUST GAME בפלייאוף נגד יוטה! אז???

הנה כמה תובנות – INSIGHTS – על המשחק שעקבתי אחריו באדיקות ממש, כי לידי ישב חותני ג'ייסון – למקרה שלבעלה של בתי אפרת מאטלנטה קוראים חותן – שהוא אוהד הסיקסרס מספר 1. כי פשוט לא יכול להיות אוהד שרוף ממנו. הבנאדם נולד בפילדלפיה, וכעורך הספורט של CNN לשעבר יש לו קשרים עם כל מיני מנהלים, סוכנים, מהמרים, מאמנים, שחקנים, ומה לא, שלי לעולם לא היו ולא יהיו. הוא אוהד כל דבר פילדלפיה: האיגלס בפוטבול, הפיליס בבבייסבול, הפריירס בהוקי, וכמובן הסיקסרס. ואנא אל תזכירו לי וילנובה, כי למרות שהוא יהודי טוב (אפילו טיפה מסורתי) הוא חי ונושם עם האוניברסיטה הקתולית הזאת בכדורסל.

אז תובנה מס' 1 היא שאמביד שיחק חולה, זה המשחק השני ברציפות. למעשה, עתון ה'אינקוויירר' (INQUIRER.COM) מגלה שברגע מסויים הוא הרגיש שהוא כמעט מתעלף.

בזמן הבלוג החי שאלתי את ג'ייסון: "תראה איך אמביד בקושי מתערב במשחק! הוא לא מחפש את הזריקה והוא לא מקבל כדורים!".

שלושה צלצולי טלפון של ג'ייסון, וכבר לפני סיום הרבע הראשון הוא אומר לי: "מנחם, אמביד צילצל לברט בראון ב-6:30 בבוקר להודיע לו שהוא לא משחק היום. עוד לפני כן חברתו צילצלה לטריינר, שצילצל לרופא הקבוצה, ושניהם הגיעו לדירתו של אמביד ב-5 בבוקר. הבנאדם הקיא כל הלילה, והיה לו חום שבמעלות בישראל היה 38.2. עשו לו אינפוזיות ועוד; הכניסו לו נוזלים, והוא אמר לבראון, "COACH, I DON'T THINK I CAN".

המאמן אמר לו, "אני כבר מגיע".

כולם שהו שם עד 10 בבוקר ואז נסעו לחדר הטריינינג באולם. ברט אמר: "אם אינך יכול אינך יכול. אבל זהו משחק שאנחנו חייבים אותך ואפילו אם תשחק כמה דקות פה וכמה דקות שם זה יעזור. אבל אף מילה למדיה או לאף אחד כדי שטורונטו לא תדע".

בצורה כזאת הוא עלה לשחק. אחרי המשחק התברר שהוא הרגיש חולשה וראשו הסתובב. אז כל מי שעלה עליו (כולל עבדכם כשכתבתי שאני לא מבין מה הוא עומד בפרימטר וזורק החטאות משם במקום להיכנס לצבע ולא לזוז משם, ואפילו כתבתי שאם אני בראון אני מצווה עליו לא להתרחק יותר משלושה מטרים מהסל בשום פנים ואופן) לא ידע שהבנאדם עלה לשחק עם קלקול-הרעלת קיבה שהתחיל כבר לפני שלושה ימים.

מצד שני זה פלייאוף. פעם מייקל ג'ורדן שיחק עם קלקול קיבה וחום במשחק חובה נגד יוטה, ועם הניצחון הוא נפל אפיים ורק סקוטי פיפן הצליח להחזיקו מאפיסת כוחות וחוסר נוזלים בגוף.

אסור להשוות מקרה למקרה, ואיני מוכן לומר מילה על כוח הסבל או המוכנות לכאב מבן קמרון הזה. אולי מקרהו קשה יותר ממקרה מייקל ג'ורדן.

אבל העיתון פילדלפיה אינקוויירר, אחרי שכבר ידע על בעיית הקיבה והשילשולים של ג'ואל אמביד, עדיין יצא לפנות ערב בכותרת "EMBIID MUST ASSERT HIMSELF", ולמטה בכותרת משנה, "אפילו אם הוא סובל מקלקול קיבה".
*

כל מה שיש לי לומר לעיתונאי האינקוויירר, ולכל אחד אחר, כולל עבדכם המאמין  שבמשחק כזה רק עם רגל קטועה אי אפשר לשחק, הוא ש"אל תשפוט אדם עד שתהיה במקומו". אני יודע שמשהו כזה כתוב בתלמוד או היכן שהוא, וכנראה  במשחק מילים אחר, אבל הכוונה ברורה.

ואותו דבר אני אומר לכל הגולשים (ולעצמי) שבבלוג החי עלו על אמביד בצורה רצחנית ממש. אבל אני לא מאשים איש. מה שאני לא מבין זה כיצד לאנליסטים של ABC – ג'יילן רוז, פול פירס, יובי בראון, והאחרים דברים כאלה לא ידועים ולמה הם לא מיידעים את המאזינים על כך.

 

3. תובנה מס' 2: הרפטורס ניצחה את הסיקסרס? תהיו רצינים, אוקיי? קוואי לנארד ניצח אותם!

*

בסיום המשחק קוואי לנארד ישב כרגיל על כסאו אחרי המקלחת ולא ידעת אם הוא קלע 39 או החמיץ 39. אם הוא קטף 14 ריבאונדים או איבד 14 כדורים.. הוא קבר 5 שלשות ב-7 נסיונות, וקלעי שלוש גדול הוא אף פעם לא נחשב. השלשה האחרונה שלו עם 61 טיקים לסיום גמרה את הסיקסרס למשחק זה לפחות כשהשלשה עשתה 4 הפרש, ולסיקרס פשוט לא היה GAME לעשות עם השניות הללו נצחון.

תנו מבט:

סיאקם גרוע מאד. אולי סובל מרגלו מהפציעה של הושטת הרגל. מרק גאסול היה חייב לקלוע לפחות 20-25 עם אמביד כזה. קייל לאורי יודע רק לבכות ו-to keep complaining. דני גרין השאיר את הקליעה בסן אנטוניו. איבקה בן 35 ורואים זאת במשחקו, ופרדי ואן וליט ממשיך להיות אפס.

STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. SiakamPF 29 2-10 0-4 5-6 0 3 3 2 3 0 0 4 -5 9
K. LeonardSF 43 13-20 5-7 8-12 3 11 14 5 0 0 7 2 +7 39
M. GasolC 39 7-13 2-7 0-0 1 4 5 3 0 0 3 5 +13 16
K. LowryPG 41 6-13 2-6 0-0 1 5 6 7 0 0 1 3 +11 14
D. GreenSG 40 1-4 1-3 8-8 0 4 4 0 2 0 2 6 +9 11
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. PowellSF 4 0-1 0-1 0-0 0 1 1 1 0 0 0 0 -2 0
S. IbakaC 32 6-12 0-3 0-0 2 7 9 0 0 3 0 2 -1 12
F. VanVleetPG 7 0-2 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -6 0
P. McCawSG 5 0-1 0-0 0-0 1 0 1 1 1 0 0 1 -1 0
E. MorelandPF DNP-COACH'S DECISION
M. MillerSF DNP-COACH'S DECISION
J. LinPG DNP-COACH'S DECISION
J. MeeksSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 35-76 10-31 21-26 8 35 43 19 6 3 13 24 101
46.1% 32.3% 80.8%

*

אני אומר לכם שזה היה ניצחון פרטי של קוואי לנארד, כשקייל לאורי יודע רק להתבכיין:

*

3. הסיקסרס? אכזבה גדולה מהברך ועד ראש!

למה מהברך ולא מכף הרגל?  כי ג'ימי באטלר היה טוב מאד. ביחס ללנארד הוא היה בנחיתות, אבל הוא היה הנשק היחיד של הסיקסרס. ג'יי ג'יי רדיק היה עצמו. הוא היה טוב, אבל הוא כבר לא טוב מספיק לנצח בעצמו.

76ers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. HarrisSF 41 7-23 2-13 0-0 1 5 6 4 3 0 2 2 -8 16
J. EmbiidC 35 2-7 0-1 7-10 0 8 8 7 2 2 2 5 +17 11
B. SimmonsPG 38 5-10 0-0 0-2 1 4 5 4 2 1 0 5 -16 10
J. ButlerSG 40 9-18 3-7 8-10 5 6 11 4 0 1 4 2 +1 29
J. RedickSG 35 6-9 4-7 3-3 0 3 3 2 0 0 2 0 +7 19
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. ScottPF 13 0-3 0-3 0-0 0 2 2 1 0 0 1 3 -3 0
J. Ennis IIISF 26 3-8 3-7 0-0 2 3 5 0 1 1 1 3 -5 9
G. MonroeC 11 1-4 0-0 0-0 2 1 3 0 0 1 0 3 -18 2
B. MarjanovicC 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
J. BoldenPF DNP-COACH'S DECISION
J. SimmonsSF DNP-COACH'S DECISION
A. JohnsonC DNP-COACH'S DECISION
T.J. McConnellPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 33-82 12-38 18-25 11 32 43 22 8 6 12 23 96
40.2% 31.6% 72.0%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

 

4. חולה או לא חולה. הרעלת קיבה או לא. אמביד חייב לעלות AND TO ASSERT HIMSELF או שזה הסוף של הסיקסרס (ואולי של ברט בראון)

5. לברון היה 'בהלם' כששמע על החלטת מג'יק לברוח מהמערכה

*

אם לדדי ישנו פרוש טוב יותר למילים האנגליות שהשתמשו בהן לתאר את הרגשתו של לברון מ-STUNNED או FLABBERGASTED כששמע על פרישתו של מג'יק מהמערכה אז, בבקשה 'גיג דדי', כתוב לנו אותן.

למעשה לברון עצמו בחר בהן. לברון – כידוע לשמעון, לאשך, ולשאר מעריציו מדבר על עצמו בגוף שלישי, כראוי ל-ROYALTY (אשך, רויאלטי פירושו 'מלכותי', וזה מה שקינג ג'יימס הוא!). הצהרתו היתה כזאת:

Lebron James was stunned and in disbelief when he first learned of Magic Johnson's sudden resignation

כל מה שיש לי לומר לאשך הוא שהגיע הזמן שגם הוא יתחיל לדבר כך על עצמו. קצת כבוד עצמי אף פעם לא מזיק (ורק שהאשך יחשוב כמה הגננת תעריך אותו כשתקרא שככה הוא מדבר!).

בהצהרתו הראשונה מאז העזיבה של לברון הוא אמר ש"ללברון לא היתה כל אזהרה מוקדמת, בניגוד למה שחושבים, על ההחלטה המהממת".

ואז, רק אז, הוא עובר לגוף ראשון: "ההודעה הכתה בי כברק. השאלה הראשונה שעלתה לראשי היתה 'WHY'. למה? למה לעזוב כשכולנו מוכנים להתחלה חדשה??"

בתכנית HBO הפופולרית "THE SHOP" הוא אמר שהוא היה בזמן חימום כשרנדי מימס, חבר אישי ושותף לעסקים, ניגש אליו ואמר למלך מה ששמע לפני כמה רגעים.

לברון: "  ...Man, get the f— out of my face! You bulls man I"

מג'יק היה האיש היחיד שהגיע לביתו של לברון, ולכן לברון ומג'יק הם היחידים שיודעים מה הלך שם ואיזה הבטחות הובטחו. ידוע שרק חמשה ימים לפני ההודעה המפוצצת של  מג'יק, הוא, מג'יק, רוב פליקה, לברון, וריץ' פול סוכנו, נפגשו 'לפגישת עסקי כדורסל', ולא היה כל רמז להודעה הממשמשת ובאה של מג'יק.

ג'יימס אמר: "בהתחשב בעובדה שרק נפגשנו ומאומה לא נרמז, הכל היכה בי כאילו זאת הזייה או משהו כזה. 

ואז – –

"So it was just weird for him to be like, 'I'm out of here,'" "And not even have no like, 'Hey, Bron … kiss my ass. I'm out of here.'  If it went like that I would have been OK with that."

לונזו בול, שהיה עם לברון באותה אפיזודה, הוסיף,

 "That's—f… crazy!"

6. עולם הכדורסל' 'הלום-רעם' ממשחקו השפל של סטפן קרי

(האצבע? הגיל? הראש? או 'חכו עד המשחק הבא'!)

 

היום למדתי שהמילה שאני משתמש בה כבר כמה חודשים -'תובנה' – פרושה INSIGHT. לא ידעתי, אבל זה נשמע לי כמו 'תוכן', 'עיקר', 'פרוש'. אז מסתבר שהשתמשתי בה בסדר (החומר שהכנסתי לתובנות הוא, כמובן, ספור אחר לחלוטין ומוטב שלא אזכיר זאת).

אז היום החלטתי לנסות לתרגם מילה אחרת המתארת את תגובת עולם הכדורסל למשחקו השפל והזיבורי של סטפן קרי אמש (שלשום): THUNDERSTRUCK – "הלום-רעם". אולי התרגום  ירוד, מזופת, ומזורגג, אבל הכוונה – בגדול – מובנת אפילו לשמעון שלנו.

תראו,קומרדים, אילו הייתם מספרים לי שהווריורס מפסידים משחק ביום שקווין 'הסקורר הגדול בהיסטוריה' דוראנט קולע 46 באחוז נפלא (כולל 60% מהטריי), ודריימונד גרין קולע 19 בטריפל דאבל מצויין, והווריורס עדיין מפסידים, יכולתם גם לספר לי שביולי 28, שנת אלפיים ושמונה-עשרה -כמו ב-2018 -ירד גשם באילת ב-12 בצהריים.

אבל זה בדיוק מה שקרה ביום שסטפן קרי החמיץ לייאפ ואז את הדאנק לפני סיום ההארכה שהיה התובנה הוולידית ביותר לתיאור כל משחקו בערב מר ונמהר זה:

 


ישנן שתי אפשרויות לגורל סרטון זה:

קרי יגנוז אותו עמוק באדמה לא לחזות בו יותר לעולמים, או שישים את הסמרטפון הזה מתחת לכרו (הוא יכול, לדעתי, להרשות לעצמו I-PHONE  חדש) למזכרת עולם לאיזה שפלות וזפיתות (מהמילה מזופת) משחקו יכול להגיע.

הדאנק -אילוניכנס -היה עושה את התוצאה 3 הפרש עם 8 שניות לסיום ההארכה. פאול על אריק גורדון למשל היה עלול לנפק שתי החמצות, ואז סל של סטפן מחצי המגרש להארכה.

אבל ההחטאה השאירה את ההפרש על 5 והווריורס החליטו לא לפאלל (מהמילה פאול) ולמהר למקלחות. יכול מאד להיות שמשחקו העמום והרעוע של סטפן משך כל המשחק שכנע אותם אפילו לא לנסות. עד כדי כך היתה השפעתו השלילית של סטפן 'עיניים ירוקות' קרי על המשחק. הוא השאיר את שאר השחקנים "THUNDERSTRUCK". לא פחות ולא יותר.
*

הוא מיהר למקלחת וסרב לומר מילה אחת לעיתונאים – לטוב או לרע.

האם האצבע הנקועה עם ה-DISLOCATION שכולם דחו כ-'לא לעניין  בכלל' באמת מפריעה? תראו, קרי הוא בן טובים ואולי אפילו בן-טובים מפונק. אבל בהופס הוא לא. בהופס הוא גבר בין גברים שאף פעם – חוזר, אף פעם – לא תרץ אל חולשה או פאשלה בהסבר רפואי. הוא ידוע כשחקן ששיחק פצוע לא פעם ולא פעמיים.

אולי היה זה סתם יום של פאנק? לא נדע כי הוא לא יגלה. לא נשמע מילה ממנו עד המשחק הבא בו הוא מסוגל לענות על כל השאלות ב-40 נקודות.

האם ישנו מקרה ש,'אבא-זמן' מתחיל להראות את השפעתו? שוב: לא נדע עד המשחק הבא.

*
להפסד הבא ישנן כמה משמעויות:

1)הווריורס בסכנה אמיתית לאבד את ההגנה על התואר. אילו היה 0-3 במקום 1-2 המצב היה אבוד. לנצח 4 רצופים? לא ייתכן. אבל 1-2 הוא רק משחק אחד מ-2-2 ואז ALL HELL GET LOOSE.

2)ההפסד הבא – סטפן יודע – עלול לגרום לא רק לאובדן התואר אלא לסוף הפרנצ'ייז. אם עתה הסיכויים שדוראנט יעזוב הם 75%, איבוד התואר יעשה מהם 99%.

במילים אחרות, קומראדים יקרים, המשחק הבא הוא כמעט Хотеть не вредно –  חאצייט ני וריידנה – והמבין יבין!

לכן, מה שיקרה הוא זה: סטפן קרי יהרוס את שתי האפשרויות ההזויות האלה במשחק שיחזיר את כולנו – המומחים יעני – לגנון! לא רק הוא. גם קליי ת'ומפסון. הספלאש ברת'רס יחזירו את כולנו לבית ספר!!! (ואני חותם על כך בכבודי ושם 58 שנות ניסיון NBA על המאזניים: מנחם לס).

7. ההתבגרות של הגריק פריק (ואיתו כל הבאקס)

(הרעיון למאמר הזה בא כתוצאה ממאמרו של פול פלנרי ל-SB)

*
הוא ענה: "הממממ…אני רעב. ממש רעב. אני מתכונן לאכול הרבה מאד פסטה לקראת המשחקים הבאים…"
*
היווני הזה הפך לכוכב הנערץ של העיר הזאת מילווקי לא רק בגלל משחקו אלא בגלל אישיותו החביבה. זה לא קל בעיר שהיא יותר אמריקאית מפסל החרות ולינקולן ממוריאל.
*
אבל צחוקים בצד, השחקן שבתחילה ההערצה אליו הייתה בעיקר האתלטיות הגרנדיוזית והאדירה שלו – היו אפילו שכינו אותה 'יכולת אתלטית פריקית –  נחוש בדעתו להפוך גם לשחקן הדומיננטי ביותר בליגה גם בגלל חוזקו, נחישותו, ויכולתו ככדורסלן.
*
הווה אומר, הוא מרגיש שזה הזמן לא רק להלהיב קהל עם 'אווווההה'…ו'אאאאהההה'…אלא גם להנהיג ולהוביל קבוצה שהביקורת עליה היא שהיא נטולת כוכבים מלבדו ועדיין לא מוכנה לשלבים הגבוהים ביותר של הפוסט-סיסון, לצעד הבא שהוא אליפות המזרח, ואז הצעד הסופי.

*

הוא נשאל בקשר לכך, ובענווה הרגילה שלו הוא ענה:

“I’m just going to be me,” he continued. “I’m going to be Giannis.”

ייתכן ש-'BEING ME' מספיק עכשיו. כמו שלקובי או ללברון הספיק "להיות עצמי" ולא בהכרח 'להיות כמו מייקל'.

לפי מה שראיתי במשחק האחרון (ובמידה רבה במשחקים האחרונים) הוא שיפור גדול בחולשה שהכרתי כרצינית ביותר שלו: משחק הפרימטר. הוא הפך – לדעתי הענווה – לפורץ לסל הטוב בליגה. ישנם מצויינים אחרים כג'יימס הארדן, סטפן קרי,  דמיאן לילארד, קיירי אירוינג, אבל אין אף אחד  בגובה 2.12 מ' שיכול לעשות זאת כמוהו, ואין אף אחד שהצעד האחרון מקו הפאול כמעט הוא דאנק.

היו רק שניים כמוהו שהיו גבוהים (אבל עדיין ב-4-5 סנטימטרים נמוכים ממנו) ואתלטים עם צעד ארוך מהמם – קוני ('הנץ') האוקינס וד"ר ג'יי.

ניצחון בסיבוב הראשון היה תחילת ה-VALIDATION. עתה, נצחון על הסלטיקס, יהיה נקודת הקריאה. ההודעה הסופית. ההוכחה שהבאקס הגיעה, והיא כאן להישאר כל זמן שיאניס נשאר איתה.

כי היא עושה הכל ללא מלקולם ברוגדון – שהוא חלק חשוב מאד בפאזל – ועם קבוצת שחקנים שאף אחד מהם לא נחשב ל-STAR, אבל, איכשהו, כששמים אותם יחד הסכום הכללי גדול בהרבה מסכום היחידים, שחקנים ברוק לופז, ככריס מידלטון, פט קינינגהאם, אריק בלדסו, או איליה איליסובה וניקולה מירוטיץ'.

לדעתי הגריק פריק הוא-הוא הגורם הראשי שקבוצת טובים הופכת לקבוצת טובים מאד, עם אחד סופר-סטאר.

הצרה איתו – אני מדבר על עצמי – שהוא שחקן 'זר' ועדיין לא נולד השחקן הזר שלקח על שכמו קבוצה לאליפות NBA. דירק נוביצקי עשה זאת בצורה מסויימת אבל עד שעשה זאת הוא כבר שכח חצי מהגרמנית שלו, ומלבד זאת היו לו בקבוצה אמריקאים כוכבים כג'ייסון קיד, שון מריון, ג'ייסון טרי, וינס קרטר, ברנדון רייט, דלונטה ווסט, ולמאר אודום. זאת עדיין הייתה הקבוצה של נוביצקי, אבל הוא היה עטוף ביותר מדי אמריקאים כוכבים אול סטארים מלתת לו את הכבוד. גם בספארס טוני פרקר וג'ינובלי, היו רק נושאי הכלים של טים דנקן, ואפילו שהוא בן איי הבתולה, הוא נחשב לאמריקאי לא פחות מגרג פופוביץ' (שלך תדע כמה גנים סלובקיים יש לו…).

אני מת לראות אותו עושה זאת. יש בו משהו מלבב. כמובן שהוא יווני רק בגלל שהוריו האפריקאים היגרו לשם, אבל מי מחטט בחיתולים? הוא אחלה 'FOREIGNER', והוא אשכרה נושא הלפיד הראשון של "זר המוביל קבוצת NBA לאליפות".

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
126 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Smiley
Smiley
06/05/2019 7:23:04

1. בהחלט כבוד לאתר ששלושה אנשים הולכים למשחקים. בטוח חוויה אדירה עבור שלושתם.
2. אמביד צריך להבין שהוא צריך לשמור על הגוף שלו – כושר, תזונה וכד'. לא יודע עד כמה יש השפעה לדברים האלה (מניח שיש השפעה גדולה), אבל כבר הרבה זמן מדברים שהוא צריך לעלות רמה ב"להיות מקצוען".
3. הראפטורס חייבים למצוא את הספסל שלהם – פשוט לא קיים בסדרה הזו. קוואי עצום, אבל לא בטוח שהוא יספיק לבד.
4. המבקר הכי גדול של קארי… זה סטף עצמו. אני בטוח שהבנאדם "אוכל את עצמו" על המשחק הרביעי ויבוא חד למשחק החמישי. מעבר למורשת וכל הדברים האלה, החברה האלה דבר ראשון משחקים בשביל עצמם ובשביל לנצח, ואף אחד לא רוצה להיראות כמו שקארי נראה במשחק הרביעי. יבוא חדור מטרה.
ועדיין, למרות משחק הנפל הזה, מדהים לראות איך הרוקטס מתייחסים אליו בהגנה ואיזה יתרון הוא מהווה עבור 4 הווריורס האחרים שהוא מושך אש ופותח להם שטחים בהתקפה.

עומר
עומר
06/05/2019 8:24:47
הגב ל  Smiley

לגבי 3 אני חא בטוח שבסדרה הזאת הם יפסידו ללא הספסל אבל העייפות תשפיע בגמר המערב כי קוואי לא יכול לבד…

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:35:37
הגב ל  עומר

כמובן

IDO
IDO
06/05/2019 9:07:33
הגב ל  Smiley

אני עורך מחקר פרטי שבודק את טיב המשחק של קארי.
עד עכשיו בפלייאוף היה לו משחק אחד בלבד בו הוא התפוצץ בשרק חצי הוא היה סביר ב ROLE PLAYER ובחציים חלש. אתמול היה עלוב.

אני רואה את זה כהתערבות ישירה של פיית ה FAIR PLAY .
את המחלה המסתורית של אמהיד אפשר לשייך ל FAIRY
גם.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:36:47
הגב ל  IDO

מעניין כיצד אתה עורך את מחקרך הפרטי

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:34:51
הגב ל  Smiley

הכל נכון כמובן

אופיר נ.
אופיר נ.
06/05/2019 7:24:23

מעורב נהדר מנחם.

מסכים עם כל מה שכתבת.
קוואי לנארד לוקח את כל טורונטו על הכתפיים.
הם לא היו מנצחים היום אם אמביד היה בריא.
אני מעריך שבטורונטו יתעוררו שחקני הספסל של הדינוזאורים,
והם יצליחו למשוך ל-3-2.
אני לא מאחל לטורונטו להגיע למשחק 7, כי אז שוב לאורי, איבקה ודני גרין ייחנקו.
הם צריכים לסגור את הסדרה ב-6.
פילי רק צריכה את אמביד בריא.

סטף קרי הולך הלילה לקלוע לפחות 25 נקודות בדרך ל-3:1 ללוחמים.
פעם בכמה זמן יש לו משחק כזה של 0 מ-100 מהשדה,
ומשחק אחרי זה הוא בדרך שובר איזה שיא NBA כלשהו.

בבוסטון הייוורד צריך לשחק יותר,
התחושה שלי היא שהם לא מניעים מספיק את הכדור.
אבל הסדרה עדיין בשליטה של הבאקס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 15:53:18
הגב ל  אופיר נ.

טורונטו מצליחים, בדרך כלשהי, לאכזב כל פעם מחדש.
יכולת מופלאה

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:39:00

אשך, אף מילה על לברון שהחל לדבר על עצמו בגוף שלישי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 16:49:27
הגב ל  מנחם לס

החל, דוקטור? הוא עושה את זה מהיום הראשון שדיבר.
הוא לא אמר "אבא", אפילו לא "אמא".
הוא אמר "המלך".

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:37:58
הגב ל  אופיר נ.

אופיר, הכל נכון ותודה על המחמאה

דוקטור סוס
דוקטור סוס
06/05/2019 7:36:14

"עדיין לא נולד השחקן הזר שלקח על שכמו קבוצה לאליפות NBA" –
האקים.

bobby
bobby
06/05/2019 12:13:32

וגם דירק.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:39:57

צודק. שכחתי עליו

יהודה ב״ד
יהודה ב״ד
06/05/2019 7:37:54

״… ואל תדין את חברך עד שתגיע למקומו״ (פרקי אבות, פרק ב, משנה ד)
… וחתן ולא חותן (חותן הוא האבא של אשתך:-)

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:41:03

תודה יהודה ב"ד

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 7:40:11

מנחם לאמביד כל הזמן יש תירוצים הוא היה חולה לפני חמישה ימים, פתאום הבריא בתצוגת ענק ופתאום שוב חולה , מזכיר מאוד את קרי כל פעם שיש לו תצוגה געה הוא פצוע אני בחיים שלי נתקלתי בכמה קלקולי קיבה וקיבלתי אינפוזיות וזריקות בתחת מפה עד הודעה , אף פעם לא קרה לי שהקלקול הפסיק ליומיים ושוב חוזר במשחק מכריע.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 7:42:32

אז בגלל שזה לא קרה לך זה לא יכול לקרות למישנהו אחר?
הוא הגיע עם תירוץ מוכן מראש כדי שהוא יוכל לשחק גרוע?
אתה לפעמים מקשיב לשטויות שלך?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 7:47:08

די כל עונה שיש לו משחק רע הוא חולה או פצוע, נגד ברוקלין הוא פצוע בגב, נותן הופעת ענק ואז חוזרת הפציעה, מול טורנטו הוא חולה הקאות שלושלים מה לא עד לפני יומיים מפציע כברק וחוגג משמחה על שחקני טורנטו אתמול שוב משחק נפל שוב הוא חולה, מי שעל הפרקט בריא

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 7:48:37

חשבת אולי שזה הפוך – הוא חולה ולכן היה לו משחק גרוע?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 7:55:56

מזכיר מאוד את הסיפור של קרי ב2016 קורע את פורטלנד נותן הופעות מדהימות אחרי שחזר מפציע, אבל בגמר שנחנק הוא היה פצוע.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:00:30

נכון, ממש מזכיר בגלל זה דחפו לקרי עירוי בבוקר של המשחק. כדי שיהיה לו תירוץ מוכן.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:03:46

גם לפני יומיים דחפו לו עירוי? מה קרה פתאום הוא היה חדש פתאום תצוגת נפל? איך אתה מסביר את המשחק הראשון בסדרה גם שם היה פצוע? שיתחיל להתנהג כמו גבר ויפסיק לחפש תירוצים, לברון כל סדרת הגמר שנה שעברה שיחק עם סדק ביד ועין אחתהוא לא בכה לשנייה, ראית איך קאנטר עלה לשחק הלילה. אמביד תינוק מגודל שלא מכסה את מה שיותר לו מהפה.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:06:33

אז אתה טוען שהוא מכין תירוצים מראש? הוא לא מתרץ שום דבר זו המציאות. אחרי המשחק הוא לא השתמש בזה כתירוץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:12:43

If you’re throwing up and you can’t really sleep and you need an IV,”

אם זה לא תירוץ להופעה הכושלת מה כן? לפני יומיים הוא גם קיבל עירוי פה הוא נראה לי בריא מאוד
https://m.youtube.com/watch?v=hQXS1UzhIlk

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:16:10

עכשיו מצא פעם אחת עידו העונה כל פעם שהוא משחק לא טוב פצוע/ חולה רק צריך לבקר ולקרוא את התגובות של אוהדי פילי באתר המעריצים, יום אחרי נותן הופעה מפלצתית הוא בריא וחוזר חלילה, מי שעולה על הפארקט שלא יחפש תירוצים להופעת נפל, אתה חולה תישאר בבית אתה יותר מזיק ממועיל שאתה עולה ככה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:24:06

שאלו אותו שאלה והוא ענה (כמו שהוא בדרך כלל עושה). אתה רוצה להביא את כל הדברים שלו או רק את מה שנוח לך?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 7:53:16

ומה קרה משחק שעבר הוא גם היה חולה לא? אף אחד לא ציין את זה כיוון שהוא נתן משחק ענק, אותו דבר מול ברוקלין נותן משחק מפלצתי משחק הבא שוב חלש פצוע זה אבסורדי , בכללי הוא צריך לשמור טוב יותר על עצמו האחוזי שומן של גבוהים הכושר הגופני שלו אולי הרע בליגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 7:55:23

שמח שיש לך את אחוזי השומן של אמביד לפניך, לא ידעתי שיש לנו כאן חבר בצוות הרפואי של הסיקסרס. זה גם ידוע שאחוזי שומן טיפה גבוהים משל קארל מאלון מובילים לקלקולי קיבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:00:55

עידו להציג לך את הנקודות שלו גם בעונה הסדירה ברבע הרביעי? אתה לא יודע שהכושר שלו ברמה נמוכה מאוד? הוא כבד מאוד כשחקן דבר שמוביל לפציעות יתר , אתה צופה במשחקים בכלל או שרק קורא ניתוחים וסטטיסטיקות?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:04:21

זהו, שלפת את הקלף המנצח?
איך שומן, ופציעות קשור למשחק הלילה?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:07:21

שאלת על אחוזי שומן, הלילה הוא שיחק גרוע לא בגלל המחלה שלפני יומיים לא פגעה בו בכלל, אלא באשמתו, מי שעולה על הפארקט שלא יבוא אם תירוצים, זה די מצחיק

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:11:23

מה שמצחיק הוא ההתלהמות הקבועה שלך. הוא לא הביא שום תירוץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:32:26

https://mobile.twitter.com/SerenaWinters/status/1125170294627418112

הדיווח על ידי כתבת פילדלפיה, תקף אותו משהו אחר שלא קשור לקלקול קיבה,
.
בראון אחרי זה בראיון , לי זה נראה כמו כיסוי על התחת של הכוכב שלך שכל הסדרה פרט למשחק 3 נוראי.
https://mobile.twitter.com/NBATV/status/1125169650247950336?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fd-2077887493996959515.ampproject.net%2F1905021827420%2Fframe.html

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:34:08

תקרא את התגובות בטוויטר של כתבת פילי , קורע מצחוק מה חושבים על ״המחלה״ של אמביד. כל העונה כל משחק רע הוא חולה/ פצוע

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:36:25

מה חושבים אוהדים מתלהמים כמוך?
נכון לאמביד יש בעיה של כושר שדוסקסה רבות. איך זה קשור? הבן אדם חולה עלה למגרש ונתן מאה אחוז מעצמו. אז יאללה בוא נקרע אותו על זה שהוא היה גרוע. מה אני אגיד – טיפוסי.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:44:28

לפני יומיים הוא היה בריא, זה מצחיק איך שבתרבות הישראלית נותנים לשחקן פס, אנחנו האובדים לא מקבלים פה את התירוצים הקבועים של פציעה/ מחלה, פעם אחת בסדר פעמים בעונה עוד איכשהו, זה על בסיס קבוע, בחור בן 25 שאמור להיות בשיאו הפיזי שחולה כל יומיים על ידי מחלה אחרת, שוב אני אוהד שרחוק מלהתלהם הייתי באלפי משחקים ולעולם לא קיללתי שחקן או הרמתי צעקה , אני פשוט כמו בחיים שלי לעולם לא קיבלתי תירוצים, וגם לא מקבל, אני לא רואה את הארדן אחרי משחק מתלונן על זה שהוא פצוע, את לברון…

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:47:32

כמה ליצן אתה יכול להיות? מה אתה חושב שהוא המציא עירוי? שהוא לקח אותו מראש כגיבוי למקרה שהוא יעבור משחק רע?
וירוסים מגיעים והולכים ככה זה אצל כולם. נכון לפני יומיים הוא לא היה חולה. וואוו עלית על הקונסיפרציה של המאה!
אתה אוהד שרחוק מלהתלהם? תקרא לפעמים את התגובות שלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:48:21

אהה כי הארדן לא אמר i can barely see? אולי תקרא גם לזה תירוץ? שואלים שחקנים על מצבם הפיזי אז הם עונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 9:02:33

אני לא אומר שהוא המציא את העירוי, אני טוען שהוא מתרץ את המשחק הרע כל פעם במחלה/ פציעה כזאת או אחרת. לא הגיוני שכל משחק רע הוא ימציא תירוץ , ראית איך הוא חגג במשחק 3 , שילמד לגבות את המילים שלו, גם מול ברוקלין משחק ראשון פצוע , משחק שני קורע אותם בריא כמו שור, זה די מצחיק שזה פעם אחת מלא, שזה הרבה פעמים זה קומדיה אוהדים בליגה ראו את זה תכנס לאתר של לילי תקרא את התגובות של מה שחושבים על המחלה שלו.שוב אצלנו בתרבות לא מקבלים תירוצים אתה חולה אל תעלה אל הפרקט, אבל ברגע שדרכת אליו הכל באשמתך אין פציעה/ מחלה , זה אחת הסיבות למה קורעים את קרי עכשיו בתקשורת, קרי יכול לתרץ את זה בפציעה של האצבע, אבל הוא שותק, זה בדיוק מה שאנן מצפים מאמביד, בטח אחרי החגיגיות שלו במשחק 3.
.

כאשר מדברים על התלהמות ותוקפנות כל אחד צריך להסתכל על הגבנת שלו, זה לפחות מה שלימדו אותי

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 9:18:28

קורעים את קרי בתק'שורת כי הוא משחק גרוע.
התקשורת בארה"ב לא פחות מתלהמת בארץ.
ושוב אני לא יודע כמה פעמים להגיד את זה – אמביד לא העלה את נושא המחלה בעצמו. המשפט הבא שלו היה על זה שזה אחריותו לשחק יותר טוב.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:46:14

ברוך, הוא צלצל למאמנו ב-5 או 6 בבוקר להודיע שהוא חולה מדי לשחק. מה עוד אתה רוצה?

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:15:44

נכון הוא ממציא פציעות כמו מייקל לברון קרי שאם ינוגב יהיה תירוצים, אם ינצח יהיה האדרה של המורשת 39 מעלות חום קובר גאמפים חחחחחח. אמביד חרטא אחת גדולה אהבל כמו ראס עם תעודות, לא מסוגל לתפקד בפלייאוף מול קבוצה רצינית

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 9:18:51
הגב ל  ראס א שטן

שמעון – you soft baby

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:47:57
הגב ל  ראס א שטן

שמעון, השטויות שלך ממש מקוממות. תן מבט בתמונה ותראה את פניו. זה היה עוד כשלפילי היה סכוי טוב לנצח. הוא גם סיים עם 16+

Berch
Berch
06/05/2019 8:43:43

אהם .. שמעת פעם על וירוס ?
לנו פה בבית מסתובב אחד כבר שבועיים, הולך ובא.
הילד משלשל מתוך שינה יום כן יומיים לא.
גם אני והאשה על הגל…. בא והולך.
לא מאחל לך. הלוואי עלי לחשוב שאין דבר כזה
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:16:21
הגב ל  Berch

למי שיש וירוס ומחלה יושב בבית, לא זורקים גאמפים ועומדים על קשת ה3 לעשות פייק ולהיתקע באנשים

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:42:14

הוא צלצל לברט בראון מוקדם בבוקר ואמר לו שהוא לא יכול לשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 7:41:42

לגבי מייקל ומשחק השפעת זה אחת מהשקרים הגדולים בהיסטוריה שנועד להאדיר אותו, לפי מאמיניו של אלוהים באותו יום גם נקטעה לו הרגל והוא קלע 60 נקודות ש22 מהם נפסלו, מייקל עלה בריא כמו שור למשחק הזה.

IDO
IDO
06/05/2019 9:09:37

ברוך – כדור הארץ שטוח או עגול?
(רק רוצה לבדוק עם מי יש לנו פה עסק)

סולי
06/05/2019 12:29:03
הגב ל  IDO

חחחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 15:56:12
הגב ל  IDO

אליפטי

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:17:01

צודק. שקר. 39 מעלות יושב בבית עם צמרמורות גם אם מקבל קוקטיילים של מייקל גקסון.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:50:38
הגב ל  ראס א שטן

שמעון וברוך הם שני המוזרים ביותר מבין הגולשים. עדיין לא החלטתי מי יותר דביל.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:49:18

ברוך, ככל שאתה כותב יותר, יותר מתברר לי שאתה בנאדם – בוא נגיד – "שונה".

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 16:52:55
הגב ל  מנחם לס

מנחם, בשפה נקייה אומרים "מיוחד" 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/05/2019 7:42:00

יופי של מעורבב פרופסור וכבוד רב לך לא פחות מאשר למסקרים הנהדרים שעושים עבודת קודש.
הכל מתחיל ונגמר בך מנחם ובשם הטוב שיש לך באן בי איי ואת זה אסור לשכוח.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:51:12

תודה דוק

ניר מועלם
06/05/2019 8:07:02

אחלה מעורב כרגיל מנחם.\
1. לגבי אמביד – אני לא הייתי שופט אותו, הוא עדיין עשה יותר מסימונס והאריס. אני אישית כבר אמרתי שסימונס מאוד חלש וצריכים להעיף אותו לכל הרוחות, שחקן שלא יודע לקלוע ממיד ריינג' ומעלה אין לו מקום, זה לא התקופה של רונדו שהספיקה חדירה ומסירה טובה, היום צריך יותר מזה. לגבי האריס – לא ראיתי ממנו כלום עד עכשיו, למעט משחק אחד או שניים. זו לא קבוצה מספיק טובה, וגם אם הם יעברו את טורונטו אני לא רואה שיש להם סיכוי נגד הבאקס או בוסטון.
2. טורונטו – לאורי כל שנה עושה במכנסיים בפליאוף, אני לא מבין למה עוד לא העיפו אותו מהקבוצה? למה לא להביא שחקן אחר במקומו שיעשה עבודה טובה יותר? יש להם גם את ג'רמי לין על הספסל, אם הוא כשיר תנו לו לשחק, הבנאדם יודע לקלוע ולמסור.
3. סטף אומנם נראה רע בסדרה מול יוסטון ואני לא אוהב אותו, אבל אני חושב שהפציעה אולי משפיעה עליו, ועדיין עם דוראנט אחד הם מצליחים לעצור את יוסטון.

זהו להיום 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:24:15

3. ברור שהפתיעה משפיעה עליו, הוא לא מתרץ את זה כמו אמביד, הוא החטיא 6 לייאפ, הוא קולע האחוזים של ראסל ווסטברוק בסדרה הזאת, ברור שיש השפעה גם להגנה של יוסטון אבל הפציעה פוגעת לו בסיומת, בטח מתחת לסל.
.
פילי כישרונית בטירוף זה אדמתו של בראון שהוא לא ממצה 50 אחוז מהפוטנציאל שלה, רק לראות איך האריס נראה בקליפרס 55 משחקים לעומת הביזיון בפילדלפיה ושם עוד הוא היה אופציה ראשונה התקפית .
.
סימונס כמו רונדו בדיוק אוברייטד ענק , בלי קליעה זה תקרה ברורה לקבוצה (אפילו אתלט על כמו יאניס משפר את הקליעה שלו), בתחילת השנה יכלו להוציא ממנו הרבה יותר עכשיו כמו במקרה של לונזו בול כולם עלו על הרצת המנייה של האוסטרלי.
.
לגבי לאורי מי תגע בו, אולי בסוף העונה יצליחו להיפטר ממנו עם החוזה הנגמר שלו

ניר מועלם
06/05/2019 16:17:24

לאורי שחקן גרוע, לפני 2-3 עונות תפסו ממנו שחקן טוב, אני אף פעם לא החזקתי ממנו, יש לו הבלחות פה ושם, אבל זהו.
חבל על הפרוסס אבל יהיו חייבים להעיף את בראון ואולי גם את סימונס

תמיר
תמיר
06/05/2019 8:39:44

אם Goz נחשב מקור אמין אז לאורי נשאר כי אף אחד לא רוצה אותו…

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:40:23
הגב ל  תמיר

הכי אמין שיש.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:51:48

צודק

רק שאלה
רק שאלה
06/05/2019 8:07:45

לא הבנתי למה אמביד מפוזר ואנמי בהתקפה
לפני שבוע הוא היה עם שלשולים מה יהיה
פילי פספסו אחלה הזדמנות לקבור את טורונטו

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
06/05/2019 8:18:48

אמביד הזה חולה יותר מתינוק שנכנס לגן פעם ראשונה.. מה נסגר איתו
צריך דחוף בקיץ מדקר סיני בשביל המערכת החיסונית, קורס שחייה כיתת קטנטנים בשביל הלב ריאה ושבועיים אצל חלי ממן להוריד איזה 10 קילו.
חולה או לא חולה פילי היו צריכים לנצח, איבדו את הסדרה במשחק הזה.

דינגו
06/05/2019 22:35:40

😂😂😂

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 8:18:48

אלאג'ואן של 94', ונוביצקי של 11',
2 אלופים שעשו הכי הרבה עם הכי קצת.
.
לצדו של אלאג'ואן ב-94' היו 2 אולסטארים בלבד:
סם קאסל, שבאותה עונת אליפות היה רוקי. לאולסטאר היחיד שלו נבחר עשור אחר כך כאשר שיחק במינסוטה.
ואוטיס ת'ורפ, שבחר לאולסטאר היחיד שלו שנתיים קודם לכן.
.
לצדו של נוביצקי שיחקו 4 אולסטארים. רק מה,
ג'ייסון קיד היה בעונתו ה-17 בליגה. שון מאריון היה בעונתו ה-12, וסטויקוביץ' היה בעונת הפרישה. רק טייסון צ'אנדלר היה בשיא הקריירה שלו.
.
אם נשווה לכל האלופות שזכו בטווח שבין הזכייה של אלאג'ואן לבין זו של נוביצקי –
בולס (3), ספרס (5), לייקרס (5), פיסטונס (1), מיאמי (1), סלטיקס (1),
נגלה שרק בשורות הפיסטונס של 04' לא שיחקו לפחות 2 אולסטארים בשיאם/מכהנים, שנמצאים בדרכם ל-HOF
(בולס – ג'ורדן, פיפן, רודמן. ספרס – דנקן, רובינסון, ג'ינובילי. לייקרס – שאקיל, קובי, גאסול. היט – ווייד, שאקיל. סלטיקס – גארנט, פירס, אלן)
.
אותו הדבר נכון לכל האלופות מ-11' עד היום,
ולאלו שבין השנים 79' ל-94'.
.
השורה התחתונה?
נוביצקי ואלאג'ואן חולקים הישג נדיר –
הם "סחבו על הגב" קבוצה כל הדרך לאליפות, והם עשו זאת בקבוצות מצוינות, אבל כאלו אם פחות "כישרון מצטבר" בהשוואה לאלופות אחרות בהיסטוריה של המשחק.

יניב
יניב
06/05/2019 9:21:49

+100..בדיוק מה שרציתי לרשום

גולן
גולן
06/05/2019 12:12:16
הגב ל  יניב

כל הכבוד על התגובות שלך …
הכל מגובה בנתונים, בבדיקות, ללא התלהמות

שאפו

בריאן סקלבריני הG.O.A.T
בריאן סקלבריני הG.O.A.T
06/05/2019 12:47:09

קלייד דרקסלר?

בריאן סקלבריני הG.O.A.T
בריאן סקלבריני הG.O.A.T
06/05/2019 12:47:34

היה גם אולסטאר

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 13:00:01

דרקסלר הצטרף לפני עונת האליפות של 95' (האליפות השנייה ברצף של הרוקטס) –
הוא הגיע בטרייד תמורת אוטיס ת'ורפ ובחירת דראפט.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
06/05/2019 13:11:57

+1 גיא.
אני זוכר אנקדוטות רבות. לדוגמא לעיתים לא מעטות כשהיתה שריקה של השופטים והיו כמה שניות מתות האקים היה לוקח את סאם קאסל ומסביר לו היכן הוא צריך להיות, היכן האחרים צריכים להימצא, ומאיזו זוית למסור להאקים עצמו. זה הרכז שלך, שחקן צעיר שעוד לא יודע כלום . . .

אסף
אסף
06/05/2019 17:14:44

עוד אנקדוטה ,שניהם לא אמריקאים החלום ונוביצקי , האקים לדעתי גם התחיל לשחק כדורסל בגיל רק באמצע גיל הנעורים ועד אז שיחק בניגריה כדורגל בכלל, נוביצקי האירופאי היחיד שסחב בלעדית קבוצה לאליפות.

אור
אור
06/05/2019 8:35:12

בינתיים בווריורס, לפי קר ישנה אפשרות שקאזינס יחזור לשחק בפלייאוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 8:37:45
הגב ל  אור

שיתרכזו קודם בלעבור את הרוקטס במקום במה אם, ואולי.

אור
אור
06/05/2019 8:52:07

תכלס

Berch
Berch
06/05/2019 8:37:54

אחלה מעורב
באמת אמביד נראה קצת כמו הצל של עצמו… תודה על המידע.
הבעיה היחידה שלי עם המעורב הזה שכל פעם שכתבת THUNDERSTRUCK התחיל להתנגן לי בראש הסולו גיטרה של ACDC….
🙂

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 8:38:56

תודה מנחם
לגבי סטף –
1. הוא פצוע בקרסול, כל ההחטאות זה משם, האצבע זה לא הבעייה, קושרים לאצבע הסמוכה ומשחקים, כך תמיד עשו (וזה גם לא ביד הקולעת).
2. נכתב כאן מעליי אז רק אחדד – זה בעצם הפוך! במקום הארדן נגד הלוחמים, זה דוראנט נגד הטילים. תפרטו את הצוותים המסייעים בלי משוא פנים ותגיעו לזה בעצמכם.
3. כבר אמרתי אז רק אחזור במשפט – סטף ווינר עם לב של אלוף, מגה-סופר-סטאר, בגודל של דוראנט והארדן, הוא יחזור וייקח השנה FMVP (באדיבות החבר דוראנט שבגמר לא יזדקק לתצוגות על).

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 8:43:44
הגב ל  דה שוט

איך 2 ו-3 חיים בכפיפה אחת באותה תגובה???

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 8:47:11
הגב ל  דה שוט

אין לי מושג , הצוות המסייע של דוראנט הרבה יותר גדול מזה של הארדן, אין בכלל מקום להשוואה.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
06/05/2019 8:52:22
הגב ל  דה שוט

כאילו סטף לא יכול להקלע למספר משחקים נוראי; זה חייב להתפצל ל2 מחנות, או שהוא פצוע או שהוא פשוט שחקן גרוע והבלוף מתגלה (כבר איזה 5 פלייאופים ברציפות שהוא בלוף שמתגלה). כאילו לג'ורדן לא היו סדרות כאלו (מעניין מה היו רושמים עליו בהופס על הסדרה מול סיאטל ז"ל. אם רק היה הופס בשנות ה90 היה פה שמח). הוא לא משחק טוב אין מה לעשות. לפחות הוא עצמו לא מחפש תירוצים ולא טוען שהוא פשוט פלופ.

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 8:55:11
הגב ל  דה שוט

גיא – לא מוצא סתירה, 2 זה המצב עד כה, 3 זה מה שהולך לקרות.
ברוך –
גורדון טוב מקליי עד כה
טאקר וקאפלה (בעיקר הראשון) מקזזים את גרין ואיגי הנהדרים
סטף ופול המאכזבים מתקזזים
הספסל של יוסטון טוב מזה הלא-קיים של הלוחמים

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 8:59:24
הגב ל  דה שוט

אז מה שאתה טוען זה שבהנתן האפשרות, אתה מחליף בין גורדון לקליי אם מה שאתה מחפש זה ניצחון של גולדן סטייט?
או שאם קרי ישחק במשחק הבא במדי יוסטון במקום פול, אז ליוסטון יש את אותו הסיכוי לנצח/להפסיד?
.
אני לא מאמין שאתה באמת נותן תשובה חיובית לאחת מ-2 השאלות.

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 9:14:20

גורדון במקום קליי וזה כבר 4:0
אתה שבוי בקונספציות ישנות
גורדון זה קלף בטוח, יותר מקליי הנפיץ אך הלא-יציב

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 9:22:59
הגב ל  דה שוט

זו תגובה שמשולה לפתגם החץ והמטרה שצוירה סביבו.
.
(אין באמור בשביל לזלזל בגורדון –
כן, הוא נותן את הפלייאוף הטוב בקריירה שלו. 3 נקודות ו-10% אפקטיבי מעל ממוצע הקריירה)

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 9:04:49
הגב ל  דה שוט

קרי וקליי >>>>>> הרבה יותר מפול וגורדון, בכלל לא באותה רמה של שחקנים הגנתית והתקפית.

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 9:15:43

פול שומר יותר טוב משניהם ביחד. ראה תגובתי לגיא. אתם שבויים

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:19:06
הגב ל  דה שוט

פול לא שומר על כלום

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 9:32:20
הגב ל  דה שוט

גם סטף.
מציע לבדוק שוב לגבי פול

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 9:33:26
הגב ל  דה שוט

אממממ
אני מגיע לדיון נטול כל אג'נדה. אם כבר, לאורך השנתיים האחרונות הצגתי נטייה "פרו-רקטית…"
.
מהצד השני, התגובה שלך מרגישה שנולדה מהצורך להאדיר את דוראנט.
דוראנט, כבודו במקומו,
הוא ללא ספק נהנה מהעובדה שלצדו 2 מגדולי הקלעים במשחק. לא רק כיום, או בקרב השחקנים הפעילים. בכלל.
זה לא ממש משנה שקרי סיים משחק כזה או אחר עם 0 מ-10 מהשלוש. מה שמשנה זו תשומת הלב שהוא מושך מההגנה כאשר הוא על הפרקט. אותו הדבר נכון לקליי –
לקליי כמעט 3 שלשות למשחק ב-42%, לקרי 3.6 שלשות למשחק ב-43%
לא העונה. בקריירה. מטורף.
.
עד כמה שאני מכבד את יכולת ניהול המשחק של פול, או את יכולתו של גורדון כסקורר,
אף אחד מה-2 לא מושך תשומת לב כמו האחים ספלאש. זה אפילו לא קרוב.
.
אתה רוצה לגלות עד כמה חשובים קליי וקרי להצלחה של דוראנט?
תבדוק את האחוז האפקטיבי שלו במדי הת'אנדר בהשוואה לאחוז האפקטיבי שלו במדי גולדן סטייט. ואז תבדוק את אותם נתנוים במאני טיים (פליאוף).
רמז –
התשובה היא חד משמעית, ולא משאירה הרבה מקום לספק.

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:41:58
הגב ל  דה שוט

דה שוט לא מאמין שהשוות פול וגורדון לקרי וקליי. זה כמו להשוות אותי לכריס פול בערך אותו הפער

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 11:08:02
הגב ל  דה שוט

קרי וקליי במקום פול וגורדון והארדן היה מוריד לדוראנט את החיתול ומצליף בו עם החציל עד לא ידע, על הארדן עושים דאבל טים, על דוראנט שהם שם אי אפשר.

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 11:54:02
הגב ל  דה שוט

שמעון – אני משווה את סטף רק להארדן ודוראנט. בסדרה הספציפית הזאת, עד כה כשהוא פצוע – אז לפול
ברוך – אתה שבוי, תצא החוצה ותתבונן שוב
גיא – טיעון חזק (ומוכר) לגבי הריווח, עדיין, גורדון עם טווח גדול משמעותית משל קליי, חודר ויוצר הרבה יותר טוב ממנו, ומגן פחות טוב אך מחפה על חלק מזה בהאסל וקשיחות. מאמין שהרבה מאמנים היו מעדיפים אותו על קליי (הנסיך הטהור חסר הפגמים של שמעון).

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 8:51:00

"לפעמים שלשול הוא רק שלשול…"
.
(תודה לטמיר ושמעון על הסלנג.
לעידו וברוך על דיון כאב הבטן…)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 15:59:09

1+

אור
אור
06/05/2019 8:52:43

ברוך, ווריורס-רוקטס כבר לא מכור שחזרת לראות?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 9:09:21
הגב ל  אור

אני צופה בכל סדרת כדורסל , אני לא חושב שיש למישהו זמן פנוי לצפות כמוני, השיפוט בסדרה הוא נוראי וחד צדדי בטח כלפי גולדן סטייט , יותר נכון להגיד ששינו את החוקים לשני הקבוצות דבר שפוגע בצורה ברובה ביוסטון (בטח לגבי הרגליים מתחת לזריקה)

אור
אור
06/05/2019 9:27:07

גם אם אתה צודק להגיד "מכור" או נקבע מלמעלה זה שטות.
בכל מקרה יש גם טעויות קריטיות לכיוון של יוסטון – https://sports.walla.co.il/item/3234530

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 9:30:42
הגב ל  אור

ברור שהייתה עבירת תוקף שלא נשרקה, שוב המטרה של הליגה זה 7 משחקים ודגולים סטייט ינצחו בסופם, זה החלום הרטוב של אדם סילבר, תצפה לשינויים בשיפוט (לשני הצדדים לפי מה שיועיל לכל קבוצה), לפי מצב הסידרה.

אור
אור
06/05/2019 10:02:11

למה אתה לא יכול לקבל את ההסבר הפשוט שבסדרת פלייאוף אתלטית ופיזית יהיו טעויות שיפוט??
בלי מכור, בלי יד מכוונת, פשוט כי אי אפשר לשרוק נכון על כל דבר בזמן אמת, וגם יש דברים גבוליים שגם בריוויו נתונים לויכוח (ראה עבירות הנחיתה שגם עכשיו לא מסכימים אם זה מלוכלך או אשמת הארדן שקופץ קדימה ולא משאיר להם ברירה).
אם זה היה כזה מכור לא היו זורקים את השופטים לכלבים עם דו"חות שתי הדקות האלה.

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:58:32

ברוך ושמעון הם צמד-חמד. שניים שלא ראו בחייהם משחק NBA אחד, אבל הנפש המרחפת 'והמסובבת' שלהם ממציאה תיאוריות לגיהנום. עאדם סילבר 'מסדר', 'השופטיחם מסדרים' – כולם מוכנים להיכנס לבית סוהר כדי שיהיה משחק 7

ברוך רובין
ברוך רובין
06/05/2019 21:56:30
הגב ל  אור

מנחם אני בספק אם מישהו כולל אותך ראה חצי מכמות המשחקים שאני צופה בהם, פרט לערב יום השואה שאחריו אני משלים משחקים כמעט ואין משחק שאני לא מופה בטח של הקבוצות המובילות

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:43:59
הגב ל  אור

מכור אבל אוהבים לראות, מה נעשה. גם בסרט טוב לרוב אתה יודע שהטוב ינצח, גם במשחקי הכס אז רואים, אותו דבר זה. השופטים אם יוכלו ינסו למשוך ובסוף ג"ס מנצחת בגיים 7 בשיוויון שדוראנט יוצא לחוץ ומהספסל של יוסטון קולע שלשה ומקבל אנד וואן ו-3 שופטים לא ראו ואין ריוויו

אור
אור
06/05/2019 9:48:26
הגב ל  ראס א שטן

אז בעצם אתם אומרים שאתם.. מכורים?
סטגדיש

ראס א שטן
ראס א שטן
06/05/2019 9:54:24
הגב ל  אור

אכן

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 17:00:15
הגב ל  אור

ברוך ושמעון מאמינים בשטויות שלהם וזה הכי מסוכן

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 16:59:03
הגב ל  ראס א שטן

ברוך ושמעון הם צמד-חמד. שניים שלא ראו בחייהם משחק NBA אחד, אבל הנפש המרחפת 'והמסובבת' שלהם ממציאה תיאוריות לגיהנום. עאדם סילבר 'מסדר', 'השופטיחם מסדרים' – כולם מוכנים להיכנס לבית סוהר כדי שיהיה משחק 7

שלהבת
06/05/2019 9:02:45

מנחם, תודה רבה על הפרגון!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2019 10:55:37

אם יניר הוא פרופסור למתמטיקה, אז צ"ל פרופ' יניר ולא ד"ר יניר!

עידו גילרי
עידו גילרי
06/05/2019 10:58:20

זה לא סותר נודניק.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
06/05/2019 11:09:19

יש ocd,
ויש !-O-C-D . . .

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 15:13:06

אם מדקדקים – דוקטור זה תואר, פרופסור זו משרה

מנחם לס
מנחם לס
06/05/2019 17:03:09
הגב ל  דה שוט

פרופסורה היא לא משרה. היא דרגה מקצועית. מתחיל באינסטרקטור, אח"כ אסיסטנט פרופסור, אח"כ אסוסיאט פרופסור, ואז פרופסור (FULL PROFESSOR). אני עברתי את ע[כל השלבים מלבד INSTRUCTOR

דה שוט
דה שוט
06/05/2019 20:54:46
הגב ל  מנחם לס

מקבל מנחם אבל תלוי איפה, בארץ אני חושב שזאת משרה, בצרפת מורה בבית ספר נקרא "פרופסור"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/05/2019 12:37:04

מעורב מעולה, תודה רבה לך ולכ מי שמכתת רגליו על מנת להביא לנו סיקורים נהדרים מהמשחקים

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/05/2019 12:59:21

התצלום הראשון של אמביד יותר מזכיר בחור ישיבה שעמל להבין סוגיה קשה, מאשר שחקן שמשחק עם מיחושי-מעיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/05/2019 15:51:59

תודה על המעורב המופלא.
מלא וגדוש כמו מנת סביח ב"ניניז" בבנימינה.
מסכים שסטף (וקליי) יבוא לתת משחק שיא בתגובה לתצוגה העלובה שלו.
גולדן לא היו דרוכים מספיק וקצת זלזלו במשחק הקודם. הם צריכים אתגרים כדי לשחק.

אסף
אסף
06/05/2019 16:25:45

תודה מנחם. נכון שקאווי בספירה בפני עצמה בסדרה כרגע אבל דווקא אתמול הוא קיבל עזרה עם התרומה הטובה של איבקה וגאסול מתחת לסלים בשני צדדי המגרש. גם לאורי חוץ מליילל תרם כמה סלים חשובים..

אסף
אסף
06/05/2019 17:17:56
הגב ל  עידן

ובצדק! אף אחד לא רוצה להגיע לברדק של הלייקרס ,בטח לא שיש אופציה הרבה יותר מבטיחה באותה עיר. למרות שלדעתי דוראנט יחתוך והלוחמים יחזרו למשולש קארי-קליי-גרין כאשר השניים האחרונים יקבלו את בוחטת הירוקים המקסימאלית שמגיעה להם.

MJ234523
MJ234523
06/05/2019 17:03:34

מנחם היקר פוסט משובח להפליא! קראתי היום כמה וכמה טורי NBA והפוסט שלך פשוט אחר ושונה מכל השאר עם הרבגוניות שלו.

תודה ענקית!

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
06/05/2019 19:08:14

ממש חורה לי מה שכתבת על נוביצקי..
הוא אירופאי לעל דבר ועניין.
דאלאס היתה הקבוצה שלו באופן חד משמעי.
הוא סחב אותם לאליפות על הגב שלו עם פלייאוף מופתי.
כל האמריקאים סביבו היו שחקני משנה .
בוא לא נשכתב את ההיסטוריה…..

אבן
אבן
06/05/2019 19:20:57

מנחם עדיין מס' 1 למרות שהוא ממשיך לתת גם לרפי הבנה לרשום באתר שלו!

סגירת תפריט
126
0
נשמח לתגובה שלך.x