מה ראיתי (ולמדתי) ממשחק גולדן ביוסטון? / מנחם לס

*
Warriors
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GreenPF 45 6-10 1-2 6-8 2 9 11 10 0 2 2 3 -1 19
K. DurantSF 50 14-31 6-10 12-12 0 3 3 6 0 0 0 1 -6 46
S. CurryPG 45 7-23 2-9 1-3 0 3 3 4 2 0 3 5 -1 17
A. IguodalaSG 41 6-9 3-4 1-2 0 5 5 3 1 3 0 2 +6 16
K. ThompsonSG 46 6-16 2-6 2-2 4 4 8 2 3 0 2 3 -3 16
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. JerebkoPF 4 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -12 0
A. McKinnieSF 8 1-3 0-2 0-0 0 1 1 0 0 0 0 1 +1 2
K. LooneyC 13 1-1 0-0 0-0 0 1 1 0 0 1 1 4 +3 2
A. BogutC 3 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 -10 0
S. LivingstonPG 11 1-1 0-0 1-2 1 1 2 2 0 0 0 2 -2 3
J. BellPF DNP-COACH'S DECISION
Q. CookPG DNP-COACH'S DECISION
J. EvansSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-95 14-33 23-29 7 28 35 27 6 6 8 22 121
44.2% 42.4% 79.3%
Rockets
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
P. TuckerSF 34 3-9 0-0 1-1 5 7 12 3 0 2 1 4 +5 7
C. CapelaC 35 6-9 0-0 1-4 5 6 11 1 1 1 0 1 -8 13
C. PaulPG 44 4-8 1-4 5-6 1 7 8 7 1 1 2 4 +2 14
J. HardenPG 45 14-32 5-13 8-8 2 7 9 6 1 0 3 4 -4 41
E. GordonSG 45 11-20 7-14 1-2 0 2 2 2 1 1 5 3 +1 30
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. HilarioC 9 1-1 0-0 1-3 3 1 4 1 0 0 1 1 +10 3
A. RiversPG 28 3-6 2-4 0-0 1 3 4 0 0 1 0 4 +9 8
G. GreenSG 7 0-3 0-2 0-0 0 3 3 0 0 0 0 2 +4 0
I. ShumpertSG 18 3-5 3-5 1-2 0 2 2 0 0 0 1 1 +6 10
G. ClarkPF DNP-COACH'S DECISION
I. HartensteinPF DNP-COACH'S DECISION
K. FariedPF DNP-COACH'S DECISION
D. House Jr.SF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 45-93 18-42 18-26 17 38 55 20 4 6 13 24 126
48.4% 42.9% 69.2%
+/- denotes team's net points while the player is on the court

1.הארדן חייב לפתח צורת משחק חדשה.

הארדן למד שבגלל שגם השופטים שופטים אחרת כי קבלו הוראה ש'השטח הנייטרלי' לא שייך לשחקן הזורק מ-3 ונוחת קדימה וגם בגלל ששומריו (הערב בעיקר אנדרה איגודלה) לא מנתרים לעברו לחוסמו אלא מנתרים וורטיקלית, ובגלל הבדל הגובה הארדן הצליח לקלוע רק 5 שלשות כאלה. יותר ברור ממה שקורה – ומהמהפך במשחק שהוא, אולי, לא יותר מבן שבועיים – היא העובדה שהוא זרק הערב רק 8 פאולים.

מה היה משך כמעט כל העונה עד שהמאמנים והשחקנים קלטו זאת? כולם ניסו לחסום שלשות, ואז זריקת שלוש לא היתה על מנת לקלוע אלא על מנת לגרור 3 פאולים מהמגן. הארדן היה האלוף בזה.

מה קרה? זריקת שלוש של הארדן היתה שווה 2.6 נקודות (SECOND SPECTRUM) לא בגלל אחוזי הקליעה שלו, אלא בגלל הפאולים שעשו עליו. לכן הזריקה של הארדן לשלוש הפכה ליעילה ביותר בכדורסל בגלל הפאולים, ולא חס וחלילה לא בגלל דיוקו מהשלוש.

רק להמשיך עם ההסבר, זריקת מיד ריינג' (לא בצבע) שווה בערך 1.0 נק'. זריקת שלוש של הקלעים הטובים בליגה שווה בערך 1.5 נקודות. דאנק שווה בד"כ 2 נקודות (אלא אם-כן זה סטפן קרי בסיום המשחק הערב…).

הווה אומר שהדבר היעיל ביותר בכדורסל הוא להשיג פאול בשעת זריקת שלוש (כמו הפאול המטומטם של אוסטין ריברס בסוף ההארכה שיכול היה להביא להפסד). אח"כ דאנק -אבל דאנקים הם FEW AND FAR BETWEEN. ואז זריקת שלוש, ובסוף מיד-ריינג'.

הנה טבלה מספרו של קירק (שכתבתי על ספרו לפני כמה ימים וששכחתי את שם משפחתו) על מספר הפאולים על שחקנים המתמחים בזריקת שלשות:

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
108 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
05/05/2019 7:15:07

סטפן קרי במשחק קטסטרופלי ….זאת כבר מגמה ולא חד פעמי….זאת הקבוצה של דוראנט באופן מוחלט וכשהוא יעבור לניקס בעונה הבאה זה הסוף של השושלת .
איגי היה נהדר היום.

שלהבת
שלהבת
05/05/2019 8:03:19
הגב ל  ג'ק סיקמה

לפי דעתי הניסיון של ג"ס להחביא את קרי בהגנה צריך להשתכלל. יוסטון כבר למדו את זה. בנוסף, קשה לו להכנס למשחק בהתקפה כשהוא לא עושה דבר בהגנה

אחד שזוכר
אחד שזוכר
05/05/2019 8:11:24
הגב ל  ג'ק סיקמה

איפה כל הגאונים שהסבירו לנו שדוראנט מיותר בקבוצה עם סטף? איפה כל מי שהילל את אחד הנחנקים הגדולים שנה אחרי שנה? סטף שחקן נחמד, בדכ הוא מופיע רק בעונה הרגילה ונחנק/נפצע במאני טיים. בלי דוראנט היום יש לגולדן רק אליפות אחת וללברון עוד 2 ורק על זה הוא צריך להיות יקיר הללל (לתשומת לב האשך)

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 8:15:09

100+
כתבת חד ומדויק
זה היה אמור להיות ברור לכולם, אבל משום מה יש כאלה שמסרבים להבין

טל
טל
05/05/2019 19:50:48

בדיוק כך

אחד שזוכר
אחד שזוכר
05/05/2019 8:28:03

סטף כבר מזמן הגיבור של ה-ללל בכל העולם, כמעט כל "האוהדים של גולדן סטייט" שמגיבים פה, לא היה להם קשר לקבוצה עד לאחרונה. הם שונאים של לברון, שהצטרפו לעגלה של KD וסטף רק מהפחד שלברון ייקח עוד אליפויות… למשל עידן למשל סטוקטון. זה לא האהבה לדוראנט מדברת מהגרון שלהם, זה לא אהבה לכדורסל – זה רק הפחד מלברון

אור
אור
05/05/2019 9:43:39

הבנתי, ואתם לא יורדים על סטף רק כי אתם חייבים לדחוף את לברון, נכון?
.
שוב ה-גלל (גביע להאדרת לברון) חושפים את פניהם אפילו שה"מלך" בכלל לא בפלייאוף

go ahead, make a poop
go ahead, make a poop
05/05/2019 10:02:59
הגב ל  אור

^ טוקבקיסט עם תמונה של קלינט איסטווד……

לאור באהבה
לאור באהבה
05/05/2019 10:10:42
הגב ל  אור

תגובה פוגענית – נערכה.

אור
אור
05/05/2019 10:28:53
הגב ל  אור

אוי לא, עכשיו אני מפחד… תודה על המחמאות חבוב

סוסמעץ
סוסמעץ
05/05/2019 11:00:07
הגב ל  אור

צוות יקר
==
יש תגובות שראוי למחוק
==
1.2.2.1.2

החושך של אור
החושך של אור
05/05/2019 15:45:13
הגב ל  אור

(ושוב) תגובה פוגענית – נערכה.

Ljos
Ljos
05/05/2019 17:00:00
הגב ל  אור

ברוך הבא למועדון, אור.
יש חלווה עם קצח בכניסה, קח לך חופשי.
One of Us. One of Us.

אור
אור
05/05/2019 17:31:19
הגב ל  אור

חחח נשבע שחשבתי על חברי המועדון אחרי שקיבלתי את התגובה ההיא.

.
.
05/05/2019 17:46:42
הגב ל  אור

.

Itzko
Itzko
05/05/2019 8:44:39

שנה אחרי שנה הוא מגיע פצוע וחבול למשחקים. מה שבונה הרגילה היו נותנים לו מנוחה. הפלייאוף אי אפשר וזה הסיבה היחידה לירידה שלו בכושר

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 9:01:29
הגב ל  Itzko

אוי מסכן צריך מנוחה אוי צריך לנוח, כולם פצועים. מי שלא יכול להתמודד שלא יבכה. הוא עוד נח כל העונה מה יגיד גיימס הארדן שמשחק עם דם בעיניים אחרי שגרין תוקע לו קלשונים כל משחק, מרביצים לו והשופטים לא שורקים כלום, משחק 82 משחקים כאילו כל משחק הוא גמר, כמו קובי כמו מייקל, נותן תמורה לכרטיס ולא בסופרטים מסתחבק ונח ויודע שיצילו לו את התחת אם יצטרך.
התירוץ של הפציעה כל פלייאוף זה מצחיק, הוא במגרש אין שום פציעה. מי שפצוע לא משחק

שלהבת
שלהבת
05/05/2019 7:20:52

מנחם, תודה רבה. פי ג'יי ראוי למחמאות רבות. כמה ריבאונדים שלו בסוף כולל חיתוך ממש נהדר וסל ועוד סל +1 מריבאונד התקפה הביאו את הנצחון. כל הכבוד לחולוניה.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:23:56
הגב ל  שלהבת

פיג'יי הוא ממש אנדרייטד שלא מוזכר. סוס עבודה

איצקו
איצקו
05/05/2019 7:21:21

העבירה המטומטמת של ריברס היא בדיוק ההוכחה שהשופטים לא החליטו כלום חוץ מזה שהארגון לא יקבל שריקות ושחקנים אחרים כן כי דוראנט שלח את הרגל קדימה וריברס נתקע בה…
שטח נייטרלי וכו' תלוי מי השחקן שזרק הארדן מקבל חינוך/סירוס הרי אם ישרקו לו היום יוצא שמשחק ראשון היה מכור וזה לא כדאי

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 7:25:24
הגב ל  איצקו

הדבר היחיד שהוחלט זה שהארדן לא יקבל שריקות מול גולדן סטייט זהו. זו המגמה היחידה. כל השאר כפי שהיה. הם דואגים לזה עם סקוט פוסטר.

שלהבת
שלהבת
05/05/2019 8:08:51
הגב ל  ראס א שטן

פוסטר לא שפט היום. שפט במשחק 2.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/05/2019 8:17:52
הגב ל  שלהבת

אל תבלבל את שמעון עם עובדות.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 7:23:12

מנחם אתה צודק כמעט בהכל. השינוי מגמה של הפלופים מה3 לא תם. הוא נגמר לסידרה הספציפית הזאת בלבד. הליגה דלחה נסר להארדן שאין לו מנ חהתאמץ למכור את הפלופ ומתחילה לשלוח את סקוט פוסטר קבוע. לכן הארדן ב2 משחקים אחרונים הפסיק והתחיל לשחק כדורסל נטו. מול קבוצות רגילות זה יחזור.

כריס פול הוא לוזר ענק מפחיד שהכדור אצלו. כן הוא מניע טוב אבל כבר לא יודע לחדור יותר מידי ושלא נדבר בסלים על שחקנים.

אריק גורדון לא בהכרה בסידרה הזאת היום 30 נק.

ריברס חייב לשחק יותר הוא טכני וקולע מה3 איתו ועם גורדון והארדן על המגרש קרי בבעיה קשה בהגנה.

הארדן חייב לעלות עם משקפים למשחק הבא הבנו את התוכנית של קר לגביו.

אני לא מבין איך שום שחקן בליגה לא מעז לצאת נגד דריי להתלכלך איתו ולהחזיר לו כגמולו מה זה כל הרכרוכיים האלו? הוציא להארדן את העיניים ואיש ביוסטון לא מחזיר בוץ לא יאמן.
אני ככ רוצה גמר פילי גולדן לא רק בגלל דלפיחי יש את המאצאפ הכי טוב מולם אלא לראות את אמביד מול גרין ואת השטיקים שלו מול החברה מעיר האחווה יש לי הרגשה שהוא יקבל אחלה תגמול.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 7:24:46

לא מסכים אתך. הפאול של ריברס היה פאול

סטףףףף
סטףףףף
05/05/2019 7:25:30

סטף קארי הוא הטרמפיסט הכי גדול בתולדות המשחק
יש לו כבר 3 אליפויות בדרך ל-4 – אף פעם לא הוא השחקן המוביל
אליפות 1, אחרי פציעות לקיירי וקווין לאב, נגד קבוצת יורוליג של דיוויד בלאט מחוזקת בלברון, ועדיין היה צריך את איגי להציל מפדיחה גדולה
אחרי זה הצ'וק ההיסטרי להפסיד גמר אחרי 1-3
ואז לרדת על ארבע, ללכת להתחנף ל-KD שיבוא להציל…
KD מביא על מגש עוד 2 אליפויות וכנראה גם עוד אחת השנה, ואם נשאר לו כבוד עצמי – דוראנט יברח משם בקיץ
הלוואי שזה יקרה… תראו מה שווה סטף כשחקן מוביל, הוא לא מספר 1, לא היה, ולא יהיה
אבל מה ימשיכו להגיד העגלים?
"דוראנט מצטיין רק בזכות התנועה של סטף!". "סטף פותח הגנות!".
סנו-אינסטלטור, פותח סתימות.
סטף-אינסטלטור.
קלע מדהים – וזהו. נגמר הסיפור של הבייבי פייס. העסק הוכרע.
גם אם הוא יקלע 100 שלשות במשחק הבא, גם אם יסדרו לו בכוח FMVP כי התקשורת חייבת את זה – הסיפור גמור.
גולדן סטייט הקבוצה של דוראנט, קארי הוא שחקן משלים, אחלה שחקן משלים. אבל פה זה נעצר…
תמונה לסיכום קריירה:
https://bit.ly/2ZWMrpq

זיו פנמה
05/05/2019 21:53:01
הגב ל  סטףףףף

תגובה אינפנטילית והשם שבחרת לך תואם את איכות התגובה

אלי לס
אלי לס
05/05/2019 7:41:00

סטף במשחק מזוויע ועדיין גולדן סטייט היו קרובים ל3-0
הבעיה של גולדן סטייט שזה גם סדרה גרועה מאד של הספלש ומי שמחפה עליהם זה איגי ודריימונד אבל זה לא יקרה תמיד ואז דוראנט לבד לא יספיק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 7:43:49

תודה דוק.
לא ראיתי את סטף כזה נזק מאז גמר 2016.
הארדן דוחף עם יד פשוטה בכל כניסה לסל. השומרים צריכים להפיל עצמם על הגב בכל מהלך כזה עד שהשופטים יתחילו לשרוק.
גם בסל שגמר את המשחק – בכניסה לסל – עשה תוקף ברור על דריימונד, עם הגוף.
מקווה שתוך 2 משחקים זה יגמר, יש גבול כמה בנאדם יכול לראות יוסטון בלי להיפגע קשות בגוף ובנפש ולקבל PHD (פוסט יוסטון דיסאורדר).

סוסמעץ
סוסמעץ
05/05/2019 11:02:00

100+

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:26:27

סטף היה גרוע מאד. אני לא ראיתי פאול תוקף של הארדן

זיו פנמה
05/05/2019 21:53:42
הגב ל  מנחם לס

הייתה עבירת תוקף פר אקסלנס של הארדן על גרין. אי אפשר לפספס..

ס
ס
05/05/2019 7:47:43

WHAT IF קווין דוראנט עוזב הקיץ?
גולדן סטייט לעונה הבאה:
חוזים מובטחים:
סטף קארי , דריימונד גרין (עונה אחרונה), אנדרה איגואדלה (עונה אחרונה), ג'ייקוב אוונס, דמיאן ג'ונס, אלפונזו מקיני.
פרי אייג'נטס: קליי תומפסון, דמרכוס קאזינס, קוון לוני, קווין קוק, ג'ורדן בל, אנדרו בוגוט, דמיאן לי.
קליי תומפסון: עומד לפני חוזה חדש.
שון ליבינגסטון: אופציית קבוצה, 7 מיליון.
בהנחה שהקבוצה נותנת מקס', או קרוב לזה, לקליי תומפסון, היא נשארת עם כ-10 מיליון דולר פנויים מתחת לתקרה עבור כל היתר… אולי 15 מיל'.
במילים אחרות:
עזיבה של KD היא סוף השושלת, בדרך לעונת חוזה אחרונה של איגואדלה ודריימונד גרין, קארי כבר בן 32.
מניח ש-KD יודע את זה. יכול להזחיל את הקבוצה כמה שהוא רוצה. הוא כבר עזב פעם אחת את אוקלהומה בלי תמורה והשאיר אותה מרוסקת. כל גולדן סטייט הולכת עכשיו לידו על ביצים. בבקשה אל תלך!

המומחה
המומחה
05/05/2019 8:01:54
הגב ל  ס

מנחם ראית היום את העין של ארדן ואתה מדבר איתי על משחק מלוכלך או לא הוגן?
הרוקטס נחמדים מדי ולא היה חסר הרבה שהיו מאבדים היום את הסדרה, בלי סטפן שמפסיד להם ובעיקר לקווין עוד משחק פלייאוף.
כמה מסקנות:
(1) כריס פול לא אותו שחקן משנה שעברה. מבחינה פיזית זה לא ותו אחדשהביא את הרוקטס למשחק 7 בפלייאוף הקודם.
(2)אריק גורדון הוא המס'2 של הרוקטס. קלעי מצויין ביום טוב אבל לא שחקן ברמה של פול.
(3)הארדן יהיה חייב לתת A גיים בכל משחק כדי שליוסטון ישאר כל סיכוי.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:28:20
הגב ל  המומחה

אריק גורדון הוא קלעי מצויין מה-3, פריוד. בכל השאר הוא מקסימום בינוני?

טל
טל
05/05/2019 19:51:44
הגב ל  המומחה

אני ראיתי. נראתה בסדר

אבי יחיאל
אבי יחיאל
05/05/2019 7:51:32

מנחם צודק!!! כשהארדן עם הכדור גם שחקני יוסטון אשמים הם לא זזים מילימטר אלא עומדים ומסתכלים מה יהיה…. זו גם אשמתם אם היו זזים יותר אולי הארדן היה משתף אותם יותר למרות שכשהוא עם הכדור המחשבה שלו היא בידוד נח וכניסה לסל או סטפ בק בלי קשר למה שורה במגרש…. חבל כי ככה יוסטון לא מנצלת את החוזקות שלה

המומחה
המומחה
05/05/2019 8:22:14

יוסטון היא ממש לא גולדן סטייט או מה שאתה מצפה מבחינת סגנון.
אל תצפה משומפרט או ריברס לעשות את מה שאגידלה וטומפסון עושים בצד השני.
.
בלי משחק גדול של הזקן לרוקטס אין שום סיכוי לנצח את הסדרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 9:07:01
הגב ל  המומחה

לא כל משחק ארדן ינגב את קיירי. דונאט היה טוב, אבל גם פ.ס טייקר ואריק ג'ורדון איזן אותו.
מזל שפורסטר לא שפט.

אור
אור
05/05/2019 9:51:45

חחחח מדוע אתה משבש את השמות לקורי ודורנאט?

החושך של אור
החושך של אור
05/05/2019 10:12:59
הגב ל  אור

תגובה פוגענית – נערכה.

אור
אור
05/05/2019 10:29:51
הגב ל  אור

בדקת?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 10:39:21
הגב ל  אור

חחח טעות שלי

שלהבת
שלהבת
05/05/2019 8:14:31

לא מבין למה לא מנסים להכריח חילוף לסטף על הרדן עם חסימה כפולה. חוץ מזה כריס פול צריך לעשות יותר

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:30:22
הגב ל  שלהבת

יניר, מסכים אתך! זה ממש קורא להיעשות

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 8:33:54

קצת לעשות סדר –
דוראנט – שם 46 בכמעט 70% %ts, היה שם כשצריך היה סל, החזיר את הלוחמים לחיים לבדו עם 10 נקודות בשתי דקות ראשונות ברבע הרביעי.
קרי – הצליח להתעלות על הציפיות הנמוכות ממנו. ברבע האחרון ובהארכה היה 0 מ-6 מהשדה, ביצע ארבעה פאולים, איבד כדור והחטיא דאנק ולייאפ.
זו לא אנומליה כי אם המשך המגמה מהשנים האחרונות שחפרנו עליה – מול הגנות פלייאוף חזקות קרי נובל ודוראנט פורח, פשוט כי הוא יותר גבוה יותר חזק ויותר טוב במשחק שנקרא כדורסל.

סתם אחד
סתם אחד
05/05/2019 8:53:22

+10
לזכרוני החטיא 2 לייאפים בסוף חוץ מההטבעה. אם זה היה משחק בודד גרוע אז מילא אבל כמו כמו שכבר ציינתי כמה פעמים – בעונה הרגילה אין הגנות ואז הוא חוגג. בפלייאוף כבר מספר שנים הוא לא נוכח כמעט למעט הצגות. את המשחק הזה הוא ינסה לשכוח ויעבור הלאה ויש לו את היכולת להתפוצץ ולהכריע סדרות (בהנחה שבאמת האצבע הפרוקה לא פוגעת בקליעה שלו כי 2 החטאות העונשין בהתחלה היו ה-ח-ט-א-ו-ת- ולא פספוסים וכנ"ל הלייאפים) ולמזלו החטאת הדאנק היתה במינוס 5 ולא במינוס 1… כי זה היה שובר מנטלית (ראו גוסטאס מזאלגיריס).
פורטלנד מדהימים והקהל שלהם באמת משהו מיוחד – אני זוכר את הקהל מהסדרה נגד ג"ס לפני כמה שנים ובאמת היה אש.
מישהו (חוץ מרשתות השידור) מתנגד לסידרת גמר של פורטלנד נגד מילוואקי ?

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:32:20
הגב ל  סתם אחד

אני, בניגוד לרוב המגיבים כאן, עדיין מאמין שסטף עדיין לא גמר. פתאום הוא יפרוץ עם 40

זיו פנמה
05/05/2019 21:55:13
הגב ל  מנחם לס

אין ספק שאתה צודק.. משום מה כולם כאן שכחו את האצבע שלו

טל
טל
05/05/2019 19:52:36

מה3 הוא היה 60%

אהרון שדה
אהרון שדה
05/05/2019 8:43:53

מנחם תודה רבה .
שאלה למי שיודע
אני מבין שהיום ב 22.30 פילי טורונטו
האם זה משודר בערוץ הספורט .
בנוסף האם יוסטון-ג.ס זה בין שני לשלישי (ואז אוכל לצפות) או בין שלישי לרביעי?
תודה מראש.

סתם אחד
סתם אחד
05/05/2019 8:53:48

שני בלילה

אהרון שדה
אהרון שדה
05/05/2019 9:02:33
הגב ל  סתם אחד

תודה רבה מעולה

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:57:36

משודר בתשלום ב-5 לייב. זה לפחות מה שהראו בפרסומות.

אבל יהיו פה לינקים אהרון לפילי אל דאגה.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/05/2019 9:02:50
הגב ל  ראס א שטן

מעולה תודה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
05/05/2019 8:44:45

כתבה מחכימה. ניתוח משחק עילאי.

מבין גמד
מבין גמד
05/05/2019 9:04:20

שלא יהיה ספק, גולדן סטייט עדיין הרבה יותר עמוסי כישרון מיוסטון, דוראנט בשיאו, גם איגי חזר לכושר מדהים, וקשה מאוד להניח שעוד ערב כזה חלש של קליי, ובמיוחד היסטורית-גרוע כמו של סטף, יחזור שוב…
עדיין יותר סביר שייגמר 1-4 (וכמה קריטי ההפסד של יוסטון במשחק ה-1…)
אבל נקודת התורפה, יותר מתמיד, זה סטף. הרבה פעמים הולך לאיבוד ליד דוראנט, ובהגנה הוא החור הרשמי של הקבוצה.
במבט קדימה, 2 קבוצות במזרח מותאמות במיוחד לאמלל את גולדן סטייט ואת סטף – פילדלפיה ובוסטון.
טורונטו של לאורי וואן-וליט תהיה מתנה משמיים עבור גולדן סטייט. מילווקי עם בלדסו הלא יציב, והסתמכות רק על יאניס – לא המיטב של המזרח באמצ'-אפ הזה, והם עוד מזניחים את ה-3 כמדיניות.
בוסטון עם קיירי, סמארט, בראון, וערימה של פורוורדים להשליך על KD, עדיין נראית כמו האיuום הכי גדול על ג"ס בשני הצדדים של הפלייאוף. ואחריה פילדלפיה, עם הגנת ברזל (כשהיא רוצה), פתרון סביר פלוס לדוראנט עם באטלר ואפילו סימונס – היחיד שיכול להסתכל ל-KD פיזית בגובה העיניים – ויתרון עצום, שנקרא ג'ואל אמביד.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:35:53
הגב ל  מבין גמד

אתה לא נשמע מבין גמד. גם אני מאמין שבכיסו של סטף נשארו כמה טריקים

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 9:06:40

תגידו סתם שאלה, מישהו זוכר מלחמה שמישהו ניצח שהוא מפציץ רק אבנים, סלעים, והרים ריקים בלי לפגוע באויב ובלי גופות?
ביבי מנסה להיות הראשון בהיסטוריה, טקטיקה חדשה, זה אולי האנליטיקס של מורי.
430 טילים על המדינה והוא מפציץ אבנים בתחמושת של מיליונים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 9:09:58
הגב ל  ראס א שטן

ר-ק ביבי!
היידה ביבי
היידה שרה
היידה קאיה

יניב
יניב
05/05/2019 9:26:34

לא יפה.
שכחת את היורש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 9:29:29
הגב ל  יניב

יש לקאיה גור?

איציק
איציק
05/05/2019 9:12:12
הגב ל  ראס א שטן

ביבי לא רוצה להוריד את החמאס ולא רוצה כניסה קרקעית. אז זה מה שהוא יכול. עוד סבב ועוד סבב. ואם יגיב חזק מדי, יחטוף טילים על הקריה עזריאלי ונתב"ג, וישראל לא תעמוד בזה… sad but true כולנו בני ערובה שלהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 9:28:28
הגב ל  איציק

מה פתאום כניסה קרקעית, בשביל מה? בשביל שבוע לחימה שימותו חיילים, לא ישתנה כלום, יצאו משם ואחרי שנה שוב יפציצו?
כניסה קרקעית זה טוב רק אם המטרה זה להשאיר מעל 100,000 אלף גופות של חמאסניקים והשמדת כל מערך הלוחם שלהם תוך מחיר של מאות הרוגים גם מצידנו אבל העלמת חמאס לגמרי בסבב לחימה של חודש חודשיים. עכשיו מכיוון שלאיש אין ביצים לזה ובטח שלא לביבי אז חבל סתם לסכן חיילים.

לדעתי מטווח ה-3 אפשר להשאיר גם כמה גופות אם לא מודיעים לצאת לפני הזריקה

איציק
איציק
05/05/2019 9:34:40
הגב ל  ראס א שטן

אתה לא יכול להוריד שלטון טרור בכמה הפצצות, וגם אם נניח תוריד את חמאס – מי יבוא במקומו? נשות ויצ"ו? אין לך פתרון לעזה כל עוד העולם לא מתערב עם מלא כסף ועושה ממנה מקום לבני אדם ולא לחיות, אבל אף אחד לא משתין יותר על הפינה הזו.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 10:39:49
הגב ל  איציק

מי דיבר על להוריד? ברור שאיש לא יוריד אני מציאותי.
דיברתי על גופות, קצת לקבל תשלום על הטילים

אור
אור
05/05/2019 9:56:34
הגב ל  ראס א שטן

רואים שאתה שתול של מנחם, עכשיו למעורב יהיו 400 תגובות 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 10:40:38
הגב ל  אור

🙂

טל
טל
05/05/2019 19:53:11
הגב ל  ראס א שטן

אני זוכר

אבי יחיאל
אבי יחיאל
05/05/2019 9:24:13

במהלך האחרון של המשחק לפני הארכה כריס פול נכנס לצבע מכווץ את ההגנה טאקר מחכה בפינה אחת וגורדון עם יד רותחת מחכה בפינה השנייה … לזה יוסטון נבנתה לקלעי על בכנפיים… עכשיו אי אפשר להגיד שכריס פול לא רואה משחק במקום זה קיבלנו כדור ביניים… בצד השני דוראנט ידע פעמיים למצוא את איגודלה בפינה לבד לשתי שלשות קריטיות… בסופו של דבר הדברים האלה מנצחים את המשחק גם גו'רדן ידע את זה עם השלשות של סטיב קר ופקסון בשנייה האחרונה של הגמרים בעבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 9:29:03

כריס פול אמנם כיווץ את ההגנה אבל היה מרוכז בלכווץ את פי-הטבעת שלא יברח קקי ולכן פספס את המסירה.
לנחשים אין פי טבעת (יש להם בלסטולה) ולכן לדוראנט יותר קל אבולוציונית.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
05/05/2019 9:45:42

חחחח לא יפה בסופו של דבר כולנו יוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 10:38:02

כולנו חוץ ממני ו-99% מהמגיבים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
05/05/2019 12:15:00

נשבע שבהתחלה עוד ניסיתי להבין אתכם אבל ויתרתי…. יהיה כיף לחגוג עליכם כמעט לבד פה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2019 15:12:04

כן, זה בלתי אפשרי להבין אנשים שחושבים אחרת ממך, אה? מאיפה החוצפה הזו שלהם, תגיד לי?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
06/05/2019 10:48:39

מיותר אחי , כשכל הביקורת היא שיקוץ משוקצים רמאי גנב בלתי נסבל זקן מטונף…. הכי מיותר להבין.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:38:28

כריס פולהתבגר וירד בכושר משחקו, אבל ראיית משחק עדיין יש לו כמ לטובים ביותר

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 9:43:22

מנחם, איך אפשר לכתוב שחוץ מדוראנט כל הווריורס היו חלשים??
איגי לא קלע ככה מאז ימי תהילתו, דריימונד היה אדיר, קליי במחצית השניה היה לא רע בכלל.

אור
אור
05/05/2019 9:57:26
הגב ל  no funny shtuff

1+

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:39:20
הגב ל  no funny shtuff

צודק. איגודלה היה מצויין

זיו פנמה
05/05/2019 21:56:36
הגב ל  מנחם לס

גם גרין כמובן

bobby
bobby
05/05/2019 10:00:44

מנחם –
דווקא ניצחון קשה בהארכה זה בדיוק הבוסט שיוסטון היו צריכים בסדרה. משחק הבא הם משווים ל2-2, והפעם בבלואו-אאוט.
אתה צודק שקליי וקרי לא ייקלעו לעוד הרבה ימים חלשים כמו היום, אבל במקביל גם גרין וגם איגי עד כה קולעים באחוזים ממש גבוהים בסדרה, מה שכמעט ומקזז את היום החלש של קרי.
.
לגבי הארדן – אתה צודק שהוא לא מרכז טוב את המשחק כמו פול. אבל היי, בוא לא ניקח ממנו את הסלים שתפר בהארכה, ובכלל משחק 41 נקודות דיי אפקטיבי סך הכל.
.
רשמתי בתום 2 המשחקים הראשונים שהפסד הלילה יגרור סוויפ ללוחמים, וניצחון יביא ל2-2 והמשך לא ידוע לסדרה. נחכה ונראה בגיים 4 אם מה שכתבתי אכן יתממש.
מ1-3 יוסטון לא יחזרו, זה בטוח.

p
p
05/05/2019 12:36:09
הגב ל  bobby

זה גם מה שאמרו בגמר 2015 😋
נקווה שלא נצטרך להגיע לשם

Berch
Berch
05/05/2019 10:59:57

רק מזכיר שניבאתי שטאקר יתפוצץ וייתן משחק משמעותי.
אבל, יגידו המלעיזים, ניבאת את זה בסיבוב הקודם…. ולזאת אענה – סיבוב בסך הכל מביא אותך לאותו מקום כך שלוגית צדקתי
מ.ש.ל
תודה על אחלה מעורב….
🙂

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:41:06
הגב ל  Berch

טאקר לא התפוצץ אבל עשה את מה שהוא יודע הכי טוב: להילחם, לעקוץ, לעצבן את היריב, ולא לוותר

סולי
05/05/2019 11:16:36

תודה מנחם.
מסכים איתך לגבי זה שסטף היה נורא היום וזה לא יקרה עוד הרבה פעמים (גם קליי נתן כבר הצגות גדולות יותר) – עם זאת, שים לב לעובדה שדוראנט שוב היה במשחק קצה של 46 נק' וגרין נתן תפוקה של 19 (!!!!!!) נק' חוץ משאר הדברים שהוא עושה על המגרש – רוצה לומר, שאנחנו בהחלט יכולים לראות משחקים טובים יותר של קארי וקליי, אבל אפשר להניח שלפחות חלק מהנק' שלהם יבואו על חשבון דוראנט וגרין.
הנתון המדאיג מבחינת ג"ס שהספסל שלהם לא נותן כלום, אבל ממש כלום (7 נק'….), ובמצב הזה, אנחנו כנראה נמשיך להיות עדים למשחקים תחרותיים שיכול להיות שעם הזמן גם ישחקו את הווריורס לסדרות הבאות שלהם (גם במידה ויעברו את יוסטון בסיבוב הנוחכחי), וזאת לדעתי הבעיה הגדולה שלהם והתקווה הגדולה של הליגה מצד שני לאלופה חדשה..

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
05/05/2019 12:45:36
הגב ל  סולי

איגודאלה ,רשמי שייך לספסל
אבל העלית נקודה נכונה.אני רואה יותר מידי 0 נקודות , 2 נקודות, 3 ריבאונדים .קשה מאוד לקחת אליפות ללא ספסל נורמלי.

סולי
05/05/2019 15:14:39

איגואדלה היה שייך לספסל באופן רשמי לפני שקאזינס נפצע – מאז הוא פותח בכל משחק ועל כן אי אפשר להגדיר אותו כשחקן ספסל כי זה פשוט לא נכון..

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:42:03
הגב ל  סולי

הספסל לא נותן כלום כי סטיב קר לא משתמש בו בכלל (לוני? היכן אתה?)

סולי
05/05/2019 18:17:51
הגב ל  מנחם לס

זה נכון שקר לא נותן הרבה דקות לספסל שלו, ועדיין – הלילה כל הספסל של ג"ס היה במצטבר על הפרקט במשך 39 דקות. אתה יודע כמה נק' הוא תרם בזמן הזה? 7… אפילו לא 7 בום…
אתה גם תסכים איתי שב 39 דקות היינו מצפים לתרומה משמעותית יותר…

Ljos
Ljos
05/05/2019 18:21:31
הגב ל  סולי

נדמה לי שמאז העזיבה של ג'רי ווסט, ההיעלמות של הספסל של גולדן סטייט הופכת להיות יותר ויותר בעייתית. ואז אני מסתכל על מה שקורה בקליפרס.

עומרי
עומרי
05/05/2019 12:22:54

הבנאדם שהכי רצה לנצח את המשחק ניצח אותו – PJ טאקר. ענק.
קרי מביך ומזלזל (על בסיס מה?). היה צריך לשים את הלייאפ בסוף המשחק בשביל להחזיר טיפה מהכבוד שלו. גם בזה נכשל.
תומפסון טוב בהגנה, לא יציב התקפית.

בקיץ הקבוצה צריכה לתת לדוראנט קודם כל את מה שהוא רוצה בשביל להשאיר אותו, גם אם זה להעיף את גרין (שמבין עם איזה שחקן יש לו עסק).

עומרי
עומרי
05/05/2019 12:24:50
הגב ל  עומרי

ואפרופו סטטיסטיקה, דוראנט עם -6 וקרי עם -1.
הזוי ולא מדויק בלשון המעטה.

bobby
bobby
05/05/2019 13:51:24
הגב ל  עומרי

מדד ה+- הוא מאוד לא משקף ומייצג במקרי קיצון – אצל שחקני קצה ספסל שמקבלים קצת דקות, ושחקני חמישייה בכירים שמקבלים הרבה דקות.
האלטרנטיבה לדוראנט, שכל הסדרה עד כה הוא לוהט, היא כנראה מינוס נקודות גדול בהרבה ממה שבפועל.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 14:20:41
הגב ל  bobby

זה מדד שאפשר לנגב איתו אמרתי את זה לא מזמן לזיו פנמה, הוא התבאס עליי ואמר לי שאני מדבר מלוכלך.

טל
טל
05/05/2019 19:54:54
הגב ל  עומרי

בדיוק כך

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:43:06
הגב ל  עומרי

PJ ענק מבלי שיהיה ענק בשום דבר. פשוט קרציה שלא מוותרת על מאומה!

רועי ויינברג
05/05/2019 14:22:05

מצויין מנחם, איתך ב-2 המסקנות. יוסטון יותר מסוכנת כשכריס פול מוביל כדור והארדן משחק לידו, זה קרה גם בסדרה בשנה שעברה עד הפציעה שלו במשחק 5 ההוא. דוראנט עם 37.5% ו-17.6 נקודות למשחק מול הארדן וטאקר לעומת 16.3 נקודות ב- 53.3% נגד כל השאר. הם מנסים להחליף כל פעם את טאקר מולו וזה עובד לא רע, אבל הייתי מנסה לבודד גם את הארדן עליו כשומר בפוסט כמה שיותר.

סולי
05/05/2019 15:19:07

אני חושב שהם עושים נכון עד כה שמשתמשים בהארדן כאופציה ב' ורק במקרים מסויימים על דוראנט מכיוון שאל תשכח שהארדן הרבה יותר קריטי להתקפה של יוסטון לעומת טאקר, לא שווה להם שיאבד מהכוח שלו בהגנה מול דוראנט. הם מעדיפים שייקח את איגואדלה ובמקרים מסויימים שנוצרת סיטואציה הוא מקבל את דוראנט ונשאר איתו. לדעתי הם נמצאים באיזון טוב כרגע בעניין הזה.

רועי ויינברג
05/05/2019 15:21:01
הגב ל  סולי

נקודה נכונה. יכול להיות שזה יהיה שימושי יותר במשחקים 5-7, שם הווריורס יהיו עייפים (במיוחד החמישייה שלא נחה). טאקר לא צריך להחליף כל פעם מול דוראנט, למרות שזה סותר את הפילוסופיה ההגנתית שלהם.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:48:01

הדבר הכי חשוב שחסר לרקטות הוא שחקן גבוה נוסף שמסוגל לשמור (לפחות קצת) על דוראנט. הארדן נמוך מדי. היו צריכים לעבוד יותר עם אוסטין ריברס על שמירה. אולי הוא היה מסוגל

טל
טל
05/05/2019 19:54:13
הגב ל  סולי

הארדן נמוך מדי לשמור עליו. זאת בכלל לא אופציה

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:44:16

רועי,כשהארדן על דוראנט הוא פשוט עולה לג'אמפ וקולע מעל היד המושטת

ליאור
ליאור
05/05/2019 15:19:44

תודה, מנחם.
באמת ערב מזעזע של סטף ולי נראה שהפציעה ביד/אצבע משפיעה עליו יותר משחושבים, אבל כמו שאמרת, גולדן סטייט עדיין בדרך לקחת את הסדרה.
לפני הפציעה הוא היה באחוזים די טובים (תיקון הראייה וכו').

נתן
נתן
05/05/2019 20:59:01
הגב ל  ליאור

לפני הפציעה לא היה פלייאוף.
סטף שחקן שעושה את השחקנים מסביבו טובים יותר, בעיקר את הגארדים של היריבה.

MJ234523
MJ234523
05/05/2019 16:11:06

מנחם תכניס לראש. הסיבה שגולשים נכנסים לאתר {בעיקר} כדי לקרוא את התובנות שלך, הניתוחים, וממצאים שרק אתה יכול לראות.

אנא ממך אל תקצר ואל תביא רק טבלאות. השתמש במלל הנפלא שלך!

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2019 17:45:31
הגב ל  MJ234523

זאת לא הסיבה היחידה כמובן אבל תודה על המחמאה

ג'ורג'
ג'ורג'
05/05/2019 18:20:16

מעורב מצוין, מקווה שמורי ישקיע בתרגום סימולטני לאוזניים של דאנטוני.