הרקטות והלוחמים פותחים שבוע רביעי בפלייאוף / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הרקטות והלוחמים פותחים שבוע רביעי בפלייאוף / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חודש של פלייאוף מאחורינו ו-8 הקבוצות החזקות בליגה מתנגשות זו בזו מדי לילה במלחמה על הזכות להופיע בגמרים האזוריים. לטעמי, הפלייאוף עד עכשיו בהחלט עונה על הציפיות, כשהיו לנו סדרות חד צדדיות אבל גם כאלו שהגיעו למשחק שביעי, וכל הקבוצות בסיבוב השני עדיין בתמונה. והלילה…

03:30 שעון שדות מיכה, הרקטות מיוסטון – הלוחמים מגולדן סטייט, גולדן סטייט מובילה 0-2

אז מה היה לנו?

מצד אחד, יוסטון נמצאת במצב רעוע יחסית לקבוצות שנותרו בפלייאוף, מאחר והינה היחידה שטרם ניצחה בסיבוב השני. מצד שני, אפשר לטעון שהלוחמים שמרו על הביתיות, כצפוי, ושיוסטון יכולה להשוות את הסדרה אצלה בבית. משני הצדדים ניתן להסכים שהמשחק הקרוב הוא בבחינת להיות או לחדול עבור הארדן והחבורה, מאחר והסיכוי לחזור מפיגור 3-0 בסדרה בכלל, ומול הלוחמים בפרט, הינו קלוש ביותר.

המאצ' אפ בין הקבוצות הללו – על השחקנים, המאמנים, שיטות משחק ואפילו התרבות הארגונית –  מלווה אותנו כבר לפחות שנתיים, והסדרה הזו נותחה לעומק על ידי נמרוד איתן, אז בשלב זה של המאבק ננסה להתמקד בשני המשחקים ששוחקו עד כה, כשהראשון היה משחק תחרותי מאד שהוכרע רק בשניות הסיום ובהשפעת החלטות שיפוט, נכונות או שלא, ובשני, משחק שהתאפיין בפציעות רבות, גולדן סטייט הפגינה דומיננטיות וניצחונה כמעט ולא הוטל בספק. ברשותכם, נשים את ה"רעש" במשחקים הקודמים – העבירות והשיפוט – מאחורינו, ונתמקד בכדורסל נטו. לא בהכרח שכדורסל נטו אכן יקבע את גורל הסדרה, אבל אני פשוט מעדיף לדבר על כדורסל ולא על פוליטיקה של כדורסל.

בחינת הנתונים הסטטיסטיים של שני המשחקים ביחד מעלה מספר נקודות מעניינות (הנתונים להלן הם ממוצע למשחק בסדרה עד כה אלא אם נאמר אחרת):

ה-%eFG של יוסטון גבוה מזה של גולדן סטייט (54.6%/53.6%), תוצאה מפתיעה למדי בהתחשב בכך שיוסטון הפסידה בשני המשחקים. גולדן סטייט, על שלושת צלפיה ההיסטוריים, קולעת פחות טוב מיוסטון בסדרה הזו ועדיין מצליחה לנצח. הכיצד? חלק מההסבר טמון בכך שהלוחמים קלטו כ-8 ריבאונדים יותר מיוסטון, 6.5 מהם בהתקפה! ולכן הצליחו ליצר יותר נקודות.

מי שאחראי לכך, במידה רבה, הם דריימונד ואיגי הקולטים 4 ו-3 כדורים חוזרים בהתקפה. זאת ואף זאת – איגי, עם 15 נק', מוביל את הקבוצה עם %eFG של 84% (!), ודריימונד, גם הוא עם כ-15 נק', אחריו עם 68%, כשדוראנט, סטף וקליי עם כ-50% לכל אחד.

כלומר, לא על שלישית צלפים היסטוריים לבדה תחיה הקבוצה, ואובדן העומק שאפיין את הלוחמים בשנים הקודמות מגדיל את משקלם של דריימונד ואיגי במשוואה הקבוצתית. שניהם שחקנים שלעתים זכו לביקורת על יכולתם ומידת המוטיבציה שלהם במהלך העונה הסדירה, ונראה ששניהם הגיעו לסדרה הזו חדים וממוקדים, ובמידה רבה הם גם עושים את ההבדל.

אם מסתכלים על הדקות – דוראנט עם 44, קליי ודריימונד עם כ-40, סטף ואיגי עם כ-35, והרבה אחריהם שון ולוני עם כ-15, מקינזי עם כ-10 וג'רבקו ובוגוט עם כ-5. ברור שחמשת ההמפטונים משחקים הכי הרבה דקות. כמה זה הכי הרבה? 80% מהדקות של הקבוצה, כלומר כ-38 דקות לכל אחד מהם. וואו… אפשר כמובן להסביר זאת הן בחולשת הספסל, הן בפציעתו של קאזינס, והן בכך שחמשת ההמפטונים מהווים את המאצ'-אפ המועדף על קר מול הרוקטס, אבל כך או אחרת מדובר ברוטציה קצרצרה אפילו יחסית ל… יוסטון וד'אנטוני הידועים ב"קצרצרותם" בפלייאוף.

ולא מדובר רק בדקות – ההמפטונים זרקו 84% מזריקות השדה של גולדן, וקלעו 86% מקליעותיה של הקבוצה מהשדה. השחקנים שאינם מההמפטונז זרקו רק שתי זריקות משלוש לאורך כל הסדרה, והחטיאו את שתיהן.

המסקנה מהנתונים דלעיל היא שגולדן סטייט רגישה באופן גבוה מהרגיל לפציעה של כל אחד מחמשת השחקנים המובילים שלה בסדרה. תמיד ידענו שפציעה של סטף או של דוראנט יכולה לחרוץ את גורלה של גולדן סטייט לשבט, אבל בסיטואציה הנוכחית מספיקה פציעה של איגי, שחקן לא צעיר, כדי להביא גם היא לאותה תוצאה. אם נוסיף לזה את הקרסוליים של סטף וקליי נגלה שאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה תלויה במידה רבה ביכולתה לשמור על בריאותם של חמישה אנשים שגילם הממוצע הוא 30. לא פשוט.

ועם הדקות, וההגנה המתחייבת מול קבוצה כמו יוסטון, מגיעות גם העבירות – סטף עם 5, דוראנט ואיגי עם 3.5, קליי עם 3 ודריימונד עם 2. העבירות של סטף בהחלט משפיעות לרעה על הקבוצה, והן מהוות "בונוס" נחמד ליוסטון, שמתמקדת בסטף ממילא כחלק מהתכנית ההתקפית שלה. גם אם נניח שדריימונד זכה להקלות מטעם הזברות, עדיין מפתיע, אותי לפחות, שיוסטון לא הצליחו להדביק לו עבירות נוספות, ובהחלט יתכן שהסטטיסטיקה הזו "תתיישר" במשחקים הקרובים.

אצל יוסטון המצב מעט מאוזן יותר – חמשת השחקנים המובילים משחקים כ-72% מהזמן (36 דק' בממוצע לשחקן) מול 28% של השאר (12 דק'), כלומר זו עדיין יוסטון קצרת הרוטציה, אבל הלוחמים כל כך הקצינו שיוסטון נראית ארוכה יחסית. בתוך החמישייה המובילה טאקר מוביל עם 40 דק' למשחק (האימונים עם הקומנדו הימי בחופי חולון הוכיחו את עצמם, מסתבר), כריס פול עם 38, הארדן וגורדון עם 36 וקאפלה עם 30. החמישה שאחריהם כוללת את האוס, שמפרט וריברס עם 12, גרין וננה עם 9 ופאריד עם 3.

גם בזריקות ובקליעות יוסטון פחות תלויה בחמישייה המובילה שלה שאחראית ל-80% מהזריקות ומהקליעות (יחסית ל-84%/86% אצל הלוחמים).

נקודות מעניינות למשחק הלילה ולהמשך הסדרה

התלות של גולדן בהמפטונז היא מוחלטת. ירידה, ולו קלה ביותר, בתוצרת של החמישייה הזו, יכולה להביא להפסד של הלוחמים, כמעט ללא יכולת תגובה מצידם. אני לא רואה שפנים בכובע של קר, למעט אולי ג'ורדן בל, אבל משום שהנ"ל הועבר לבידוד הרמטי בסוף הספסל, אין לצפות שיצא משם.

אז ברור שצריך להפחית את פגיעתם של ההמפטונז, אבל זה, כידוע, easier said than done, בדיוק בגלל האיכות של כל אחד מהם בנפרד ושל כולם ביחד. מה כן אפשר לעשות? בעיקר לנסות להתיש אותם. זה לא אומר שיוסטון צריכה להגביר את קצב המשחק, אבל כן אומר שבמשך 17 השניות האלה שהארדן מכדרר האחרים צריכים להתרוצץ, להחליף, לחתוך, לצאת ולהיכנס, ולהכריח את הלוחמים לרוץ אחריהם לכל פינה נידחת. המחליף הממוצע של יוסטון טוב יותר מהמחליף הממוצע של גולדן ועדיף להם להתיש את חמישיית הגולדנים גם במחיר של התשתם הם.

אמרנו שלא נתייחס ל"רעש", אבל אני לא יכול שלא לחשוב שהפונקציונליות האנליטית של המורי-בול עלולה להביא את הרוקטס למסקנה שגם הרחקה של אחד מחמשת המופלאים יכולה לעשות את ההבדל, ולו במשחק נתון. כך למשל עימות בין פאריד, נניח, לדריימונד, בסופו יורחקו שניהם, תוצאה שלא תפגע ברוקטס, אבל בהחלט תפגע בלוחמים, הוא לא תרחיש שהייתי נותן לו אחוזים של גבינת קוטג'. נראה מה יהיה.

קלינט קאפלה – 9 נק', 8 ריב' (2 בהתקפה), וחסימה אחת ל-30 דק' במשחק. אלה לא נתונים מזעזעים, אבל זה לא קאפלה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. אפשר וצריך לתת קרדיט על כך לדריימונד גרין, אבל קאפלה יכול יותר מזה, ושיפור שלו קריטי להצלחה של יוסטון. אם הוא לא משתפר ד'אנטוני יצטרך לבחור בין לתת צ'אנס לננה, ששיחק קצת, ולפאריד, שבקושי שיחק, לבין לעבור לסמול בול. לשחק סמול בול מול גולדן סטייט אומר להתמודד איתם בדיוק בחוזקות שלהם וקשה לי לראות את זה עובד לאורך זמן. אם יש חולשה לגולדן, בעיקר בלי קאזינס, היא טמונה בצבע, והמורי-בול גם הוא מברך על הצבע, כך שקשה לי לראות את יוסטון הולכת על סמול-בול לדקות ארוכות.

כבר ציינו שיוסטון נמצאת בנחיתות בולטת בריבאונד ההתקפה – רק 6.5 כאלה למשחק, כלומר פחות משניים לרבע. אז נכון שהשלשות שיוסטון ממטירה נוטות ליפול רחוק מהסל, אבל עדיין מדובר בנתון מפוקפק למדי מול חמישיית הסמול בול של גולדן סטייט. ושוב, קאפלה יצטרך להתעלות כאן.

אוסטין ריברס – עקב מחלה הג'וניור שיחק רק במשחק השני. מצד אחד, הוא שיחק 24 דקות, וקלע 14 נקודות ב-eFG מהמם של 87.5%. מצד שני הוא מוביל את הקבוצה בכל הקשור לאיבודי כדור ולדיפנסיב רייטינג (130 נקודות בהשוואה ל-116 של הקבוצה). אז האם שווה להמר עליו? לא יודע. קשה לי להאמין שישמור על האחוזים האלה בהתקפה, ואני לא רואה סיבה שישפר את ההגנה, אז אם אני ד'אנטוני אני פשוט בודק אותו לכמה דקות ברבע הראשון ומתגלגל משם.

קרי עד עכשיו עם 25% לשלוש. אפשר לתת על כך קרדיט להגנה של יוסטון אבל, בהנחה שהאצבע הפרוקה החלימה, אפשר גם להניח שהאחוז הזה יעלה בהמשך. הארדן, עם 30% לשלוש ושריטה בעיניים, כנ"ל. האוס עם eFG של 25% (1/6 מהשדה), ושומפרט עם 18% (1/8 מהשדה) סובלים גם הם מההגנה הלוחמת, אבל גם האחוזים שלהם אמורים להתיישר.

שורה תחתונה – הניתוח דלעיל אומר שיוסטון עדיין יכולה להשתפר ושגולדן יכולה להתעייף. הביתיות, והקריטיות, הן מוסיפות ואומרות שהלילה יוסטון תנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 594 תגובות

  1. פריוויו נהדר מיקי. אני מסכים עם מה שכתבת על שחקני החוץ של הרוקטס – האוס ושאמפרט היו יותר טובים בבית העונה, במיוחד בהגנה. אני לא חושב שקלינט קפלה כל כך playable בסדרה וחמישייה עם פי ג'יי טאקר הנמוך כסנטר יכולה להיות מעניינת, למרות שהוא צריך לשמור יותר את דוראנט מאת גרין (הסנטר של הווריורס). זה יכול להתיש את ההמפטונז ואולי להיות שווה ניצחון. אם יחזרו לאורקל ב-2-2 העייפות של החמישייה יכולה להשפיע ולכו תדעו מה יקרה. בכל מקרה, זה של יוסטון גם לדעתי. נקווה לעליית מדרגה של כריס פול.

  2. אחלה פריוויו מאנו, תודה רבה
    מסכים עם כל מה שכתבת. תדרש התעלות מצד הגולדנים כדי לצאת עם הנצחון היום, ולא נראה לי שזה יקרה. אולי נרוויח סדרה מותחת

  3. מעולה מיקי. לדעתי ההארדנס עושים את נצחונם האחרון לעונה זאת היום.
    השופטים במשחק היום הם סקוט פוסטר וטוני בראדרס-ראשי יחידת הנוקמים הווה אומר שאיש ביוסטון לא יזרוק רגליים או ידיים מקו ה-3. אבל ייתכן כי הליגה לא רוצה להביא את הסידרה לסיומה הלילה ואם יהיה תרחיש בו הלוחמים מובילים אולי הם קיבלו הוראות לארגן משחק צמוד או מרווחים ולכן נשלחו שניהם יחד ולא אחד מהם.

  4. (רעיון מועתק מהאתר המתחרה)
    קווין דוראנט השחקן הטוב בעולם! נותן סדרה מטורפת!!
    ג'יימס הארדן הוא פייק! נותן סדרה פח זבל!!
    .
    עכשיו – אלה הנתונים של שניהם, בשני המשחקים.
    האם תוכלו לזהות מי דוראנט, ומי הארדן?
    .
    שחקן א': 32 נק, 5.0 ריב, 3.5 אס, 1 חטיפה, ב-43.6 דק למשחק.
    שחקן ב': 32 נק, 5.5 ריב, 5.0 אס, 2 חטיפה, ב-36.5 דק למשחק.
    .
    לא הולך. ננסה יעילות:
    שחקן א': 46.8 אפקטיב, 55.2 טרו שוטינג.
    שחקן ב': 45.7 אפקטיב, 56.0 טרו שוטינג.
    .
    המממ, עדיין תאומים סיאמיים…
    אני יודע! הליכות לקו עונשין של הפלופר!
    שחקן א': 20 מ-25.
    שחקן ב': 21 מ-23.
    .
    אההה… אז אולי איבודי כדור?
    שחקן א': 9.
    שחקן ב': 10.
    .
    בקיצור:
    הארדן ודוראנט נותנים עד עכשיו בדיוק אותה תרומה. פשוט אותו דבר.
    קשה להמציא 2 שחקנים כ"כ זהים בנתונים שלהם.
    אבל המסקנות, כרגיל, מבעד לעיני המתבונן ובחוכמת הנצחון בדיעבד.

      1. למרבה הצער יש חותמת זמן.
        וכדאי לתת קרדיט למקור.
        וכדאי להציג את זה בצורה יותר מסודרת, ויותר אטרקטיבית לקרוא, לתת לו להבין לבד, ולא לדחוף לו בפרצוף הכל.
        חוץ מזה, סליחה.

    1. אין השוואה בינהם בכלל, על הארדן יש עומס גדול פי 10 כי הוא השיטה של יוסטון. דוראנט הוא קלעי על שיכול להוציא את הקבוצה מכל סלאמפ, ובשביל זה הביאו אותו. כשהקפקייק הביא את דוראנט הוא אמר לו משהו בסגנון ״ירד ממך העומס ויהיו לך המון זריקות פנויות״.

    2. הסיבה שהרבה אנשים לא אוהבים את הארדן לא נובעת מהסטטיסטיקה שלו אלא מהמון המון הצגות המלוכלכות וסחיטה של עברות שהופכת את המשחק לבלתי צפי בעליל. מעניין לי את החלק האחורי התחתון של הגוף רצף המשחקים מעל 30 נקודות כשאני יודע שמגינים מפחדים להתקרב אליו כי זו שריקה אוטומטית נגדם.
      באופן אישי ממש שמחתי לראות את זה מתנקם בו במשחק הראשון מול הווריירס, כשפתאום הוא לא מקבל שריקה כשהשומר שלו נושף עליו (וזאת בלי לפגוע בזכותי להתלונן על שיפוט בזיוני במשחק הנ"ל).
      בשורה התחתונה אלו שתי קבוצות מאוסות, אחת משום שהיא הרגה את התחרותיות בליגה והשניה בגלל שהיא מתסמכת על כוכב על עם טקטיקות שנויות במחלוקת בלשון המעטה.
      שאלוהי הכדורסל יתערב כבר וידאג שהאלופה לא תצא מהסדרה הזאת אמן ואמן

  5. משהו שקפץ לי הרגע שבדקתי סטט בסידרה הזאת

    קווין דוראנט ב-2 משחקי הסידרה: 43.6 דק (נו כנראה שאפשר לשחק לא?), 32 נק, 5 ריב', 3.5 אס, 4.5 איב, 42.6% מהשדה, 46.8% אפקטיב, 44.4% מה-3, 80 אחוז מהקו.

    הארדן ב-2 משחקי הסידרה: 36.5 דק, 32 נק, 5.5 ריב, 5 אס, 5 איב, 38.3% מהשדה, 45.7% אפקטיבי, 30.4% מה-3, 91.3% מהקו.

    כולם פה הכתירו את דוראנט כשחקן הטוב בעולם וברוך והאשך אומרים שהארדן לא מגיע לפלייאוף. כמו שאמרתי להם הארדן הטוב בעולם ולא נופל מדוראנט, דוראנט פשוט בסופר טים מסריח ולכן מנצח.
    כל ההבדל זה שדוראנט קולע טוב יותר מה3

    אגב אריק גורדון עם ממוצע 21 נק למשחק הכי גבוה בסידרה אחריהם.
    לגולדן יש 5 שחקנים בדאבל פיגרס קרי (19), קליי (17), איגי (15), גרין (14.5)
    ליוסטון יש 4 שחקנים בדאבל פיגרס: גורדון (21), פול (17.5), ריברס (14)

    אני אומר הארדן מנגב היום עם 40+

        1. קוואי לאונרד לעומתם, מול השומרים הטובים בעולם (אין קבוצה בליגה שמחזיקה את מגן הטבעת הטוב בליגה ושני שומרי פרימטר אדירים), עם הצוות המסייע החלש בפלייאוף 37.7 נקודות 66.7 אחוזים אפקטיביים, 71.4 טור שוושינג , הטוב בעולם

          1. ברוך אצלך כרגיל כולם הטובים בעולם וכולם שחקני התקפה הסיטורים שלא נראה כמותם ולא ישוחזרו.. נו באמת..

  6. לכל האלו מפוסט אפ שחוגגים את ה"שוויון" בין דוראנט לבין הארדן בסדרה למרות שכל מבין בינוני רואה שדוראנט הרבה יותר טוב…
    הארדן אכן מגיע לאותם נתונים ובאותה יעילות של דוראנט אבל הוא עושה את זה בקבוצה שמשחקת רק עליו ושכל השיטה בנויה כבר כמה שנים כדי למקסם את היכולות שלו.
    המשמעות בסדרה הזו היא שלהארדן 43 %usage בעוד שדוראנט 34 %usage, ואז מבחן העין מקבל גיבוי סטטיסטי. להשיג סטטיסטיקה מעולה עם usage גבוה זה קל, את זה אפילו ווסטברוק מצליח. לכן, השוויון בסטטיסטיקה לעומת הפער ב-usage מסביר את הפערים לדעתי לפחות (גם אם ההסבר שלי לוקה בחסר).
    ולא הייתי ממהר ללכת על הפרשנות שלדוראנט שחקנים הרבה יותר טובים לידו, כי אם הארדן היה בלוחמים הוא לא היה מצליח להגיע לחצי מהסטטיסטיקה שלו ביוסטון. אם דוראנט היה ביוסטון הוא היה מגיע לסטטיסטיקה של הארדן ביעילות גדולה יותר.
    כולנו נחכה לשנה הבאה כשדוראנט יהיה בקבוצה פחות טובה ואז נראה מי צודק. אם דוראנט יישאר הלוחמים הוא לא שווה אפילו את התגובה הזו שלי…

    1. נוטה להסכים, לכל. (פרט לטענה על "למי יש שחקנים טובים יותר לצידו", נו באמת).
      אכן דוראנט שחקן הרבה יותר מוכשר, והרבה יותר אלוהי. כשלעצמי הופתעתי מהנתונים השויוניים האלה, זה "לא מרגיש נכון".
      אבל האם כל זה לא מחזק דווקא את הקייס של הארדן? להגיע לאותה יעילות, בעומס הרבה יותר גדול?
      גם גדולי מבקריו של הארדן (ויש על מה) חייבים להודות, שהוא מחלץ מעצמו כבר לפחות 2 עונות, מעל-ומעל-ומעבר. וזה מרשים ביותר.
      האם לדוראנט יש עוד הילוך? אולי כן. בוא נחכה כאמור לקיץ…

      1. היה קורטוב של ציניות בדבריי אבל ברור שהארדן הוא אחד הגדולים בליגה ומניח שיסיים בסביבות ה-30 הגדולים בהיסטוריה.
        דוראנט פשוט זה ליגה אחרת גם אם זה לא בא לידי ביטוי בכלל הסטטיסטיקות בשני המשחקים האחרונים.
        ברור גם שהקבוצה של דוראנט טובה בהרבה מזו של הארדן. יש לכך יתרונות מבחינת אליפויות אבל גם חסרונות, למשל סטטיסטיקה אישית.
        בגדול, עיקר הטענות שלי בתגובות מבוססות על כך שלדעתי אי אפשר להשוות שחקן two way היסטורי שיכול להצליח בכל שיטה, לשחקני התקפה עילאיים שמערכת שלמה עובדת עבורם כמו הארדן וסטף קרי.
        האם זה מוריד מגדולתו של סטף ומהפכת השלשות שלו? לא. האם זה מוריד מהשנה ההיסטורית של הארדן? לא. פשוט הם לא באותה הליגה של דוראנט (לדעתי לפחות).

        1. בתור כוכב על : הארדן=דוראנט
          היתרון הגדול של קיידי זה היכולת להעמיד מספרים פסיכיים כאלה בקבוצת כוכבים, וזה מקנה לו את האליפויות; הארדן לא יכול להשתלב כמוהו, זה יוריד לו מהתפוקה

          1. הפוך.
            לדוראנט יותר קל כי אי אפשר להתרכז רק בו והוא יכול לנוח חצי עונה. אף קבוצה לא יכולה לעשות לו מה שיוטה ניסו לעשות להארדן. כל מה שהנמושה הזה היה צריך לעשות עד עכשיו זה לבוא פעם בשנה לדפוק שלשה מול לברון בגמר ולקחת הביתה גביע.
            מה שיוסטון עושים טוב הוא שהם גורמים לגולדן סטייט לשחק כמעט כמוהם. כל התנועה והמסירות של גולדן סטייט לא קורים יותר מדיי וגם הם (כצפוי) נותנים לדוראנט את הכדור ועומדים ומסתכלים. בעיקר בדקות ההכרעה.

  7. מיקי, זאת האמת: כל פעם שאני רואה את השם שלך בפוסט אני מרגיש מין כיף כזה שאני יודע שאני עומד לקרוא משהו מיוחד, ואתה אף פעם לא מאכזב.

  8. מצוין מיקי – וסחטיין על זה שבכל פוסט אתה כותב בסגנון שונה.
    .
    אני חושב שג"ס מאוד מאוד (אפשר להוסיף כאן עוד כמה מאוד) רוצים את הסדרה הזו אחרי שנה שעברה ורצוי בכמה שיותר השפלה. מ2015 היו 3 קבוצות שהסתכלו לג"ס בלבן של העין: אולהומה ז"ל, קליבלנד ויוסטון. המוטיבציה מול קליבלנד אחרי אותו הפסד הייתה בשמיים ועל אוק' אין מה לדבר כי… נראה שיוסטון מצליחים להוציא אותם מן האדישות אבל זה באמת אומר להעיר את הדב
    .
    קשה לי להאמין שסטף ייתן עוד משחק לא טוב לכן אני הולך היום על ניצחון של הלוחמים וסגירה מעשית של הסדרה

  9. איזה כיף לקרוא , גם כאן וגם את פרשני ה-NBA ברשת , מסכימים כולם ש"הלילה זה של יוסטון".
    אגב, כמעט כולם , וגם גולשי הופס , חזו שהמשחק הראשון הוא של הרוקטס . וכשזה לא קרה בראשון , חזו שזה יקרה בשני .
    .
    אז ברור – כולם רוצים סדרה תחרותית . ועדיין , מספר נקודות למחשבה להלילה ( לכל ה"שדה" מול הווריורס ) :
    1. אם אשאל אתכם מי הקבוצה הטובה יותר ולמי יותר כלים לניצחון , מה תענו ?
    2 .אם אשאל אתכם למי מהשתיים יש תקרה גבוהה יותר כשהיא מתקתקת היטב , מה תענו ?
    3. אם אשאל אתכם למי יש על הנייר צלפים טובים יותר , מה הפעם תענו ?
    4. ואם אשאל מי יכולה לשחק הגנה עילית יותר מרעותה , מה שוב תענו ?
    .
    ואחרי כל זה , בחרתם את צד הרוקטס. אז עכשיו , עוד כמה נתונים .
    1. היום אין עייפות , כי היתה מנוחה ארוכה ל-2 הצדדים .
    2. הווריורס משחקים השנה טוב יותר בחוץ מאשר בבית , כנראה מכיוון שרמת השאננות יורדת כשהם לא באורקל .
    3. נכון – הספסל של הרוקטס עדיף כנראה. אבל בפלייאוף החמישיות הפותחות יכולות לשחק הרבה יותר דקות . ואין אף חמישיה בליגה
    שמתקרבת ברמתה לחמישית המפטונס.
    4. האם סביר שהאחים ספלאש ימשיכו להחטיא ? אולי יותר הגיוני שאחד מהם פתאום "יתפוס אש" וישרוף את הסל מטווח השלוש ?
    .
    הכל יכול לקרות במשחק בודד. ועדיין , אני , שמשוחד כמובן , לוקח את הצד של האורחים , שישלחו הלילה, כך אני מקווה, את צוות האנליטיקס המבריק לעשות שיעורי בית לשנה הבאה. ואם לא הלילה , אז יומיים אח"כ.
    .
    אגב, סטף ישחק כשהאצבע הפגועה קשורה לזו שלידה.

    1. אני איתך. עונה הכל "כן" לגולדן סטייט, with flying colours.
      יותר מזה – זה כנראה אוסף הכישרון הגדול בהיסטוריה (מחוץ לדרים-טים). קשה עד בלתי אפםשרי להשוות, אבל גם ג'ורדן לא כיכב בקבוצה כזו, בטח לא התמודד עם אחת כזו.
      נו, אז מה?
      להגיד שהכי טובה, אבל ממש הכי-הכי-הכי טובה, תנצח בסדרה? זה no brainer. בטח בסדרה של הטוב מ-7 משחקים.
      להגיש ש"הכי טוב צריך לנצח", זו גישה של צדק אבסולוטי. או של מאזנים.
      רק מה – אוהדי ספורט באו לראות ספורט, גם מתוך רצון בדרמה. גם מתוך תקווה שהפעם לא יהיה "צדק אבסולוטי", אחרת מה הטעם בעצם. וזה אומר אפילו אפשרות קטנה להפתעה. זה כל הסיפור. לכן יגידו לך, רוקטס. למרות שבמבחן ההגיון? מה פתאום.

    2. מעניין מה ההבדלים ברייטינג בין הסדרות – יש לי תחושה שזו של הלוחמים והטילים עולה בהרבה על כולן (גם כאן בבלוג החי) יודעים למה?
      1. ג"ס הכי מהנה לצפיה. כוכבי על השירים.
      2. יוסטון מרתקת, תענוג לשנוא אותם, הם יורקים דם בסגנון אולד-סקול והארדן זו תופעה חד פעמית.
      3. כולם קשקשנים…

      1. 1.גולדן סטייט לא מהנה לצפייה בסדרה הזאת , בטח שהיא נופלת למשחק בידודים של יוסטון.
        .
        2. אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לצפות בסגנון האנטי כדורסל של גיימס הארדן , אני בטוח שרבים מהצופים יסכימו איתי על כך , אני מקווה שהליגה תוציא חוקים נגד פלופים כיוון שזה לא כדורסל.
        .
        3. תלוי בשיווק ובשעות שהליגה נותנת למשחקים כמובן שזה מושפע מכמה שנים של מלחמה בין הקבוצות והרייטינג שהם מייצרות (גולדן בטייט זה תרנגולת זהב)., על גודל השוק וזאת שהליגה יודעת בדיוק איך לעשות שואו.

  10. מה עם מדד הכיף?
    מי הקבוצה שאתה יודע שיהיה כיף במשחק שלה, לא בהכרח קשור לרמה, אבל בלגן, אקשן, התלהבות, נפילות והתאוששות ונפילות ורולר-קוסטר. כזו שהשם שלה מספיק כדי להגיד, שווה כנראה צפיה.
    בלי סדר מחייב, ובדגש – לא הכי טובות! – החמישיה שלי העונה זה פורטלנד, ברוקלין, סקרמנטו, הקליפרס, ובדוחק גם פילדלפיה, שתמיד קורה אצלה משהו (ג"ס מחוץ לכל תחרות, גם פה).
    מי שהיתה אמורה להיות שם, always fun to watch – והיא הכי לא – זה כמובן הלייקרס והצעירים.

    1. התבלבלת אולי עם מדד המתח לאוהד ניטרלי , שאומר שהוא רוצה סדרה ארוכה ככל האפשר.
      מדד הכיף מהמשחק ? המדד הזה יגרום לכל אוהד נייטרלי לרצות לראות את הרוקטס מחוץ לפלייאוף כמה שיותר מהר.

      1. רוב האוהדים היו רוצים את ג"ס מחוץ לפלייאוף. לראות את ג"ס עם החמישייה שלה מול קבוצה "רגילה" (יחסית למעמד) זה שעמום. כל הכבוד על המהלכים שאפשרו לכל כך הרבה שחקנים גדולים להתקבץ ביחד (לא בציניות), אבל אוהדים ניטראליים מחפשים עניין.

        1. אני בתור אוהד נייטראלי נהנה מהקבוצה ההיסטורית הזו על אף שמרגיש שזה לא כוחות, האמת שפרט ליוסטון אשמח שכל קבוצה אחרת פרט לגולדן סטייט תזכה באליפות, אבל אשמח גם לראות את הלוחמים מטאטאים את כל מה שנשאר בתצוגות כדורסל.

  11. שלא יהיה ספק,אני בדעה שדוראנט הוא השחקן מספר 1 בליגה היום,לפחות עד שלברון יחזור ,אבל ההשוואות שלו לכוכבים אחרים בליגה זה פשוט לא פייר ועושה עוול לשחקנים אחרים,הרבה יותר קל לך לשחק שאתה יודע שיש לך את סטף וקליי איתך שכל רגע יכולים להתפוצץ,לשחקנים כמו לילארד הארדן ויאניס אין את הפריבילגיה הזאת,שהלחץ שלך הרבה יותר נמוך,קל לך לשחק הרבה יותר טוב,כולנו זוכרים מה היה ב2016 עם ווסטבורק,שאז עוד היה שחקן טופ 10 אולי אפילו טופ 5.

    אני שוב חוזר ואומר שאני לא חושב שאף אחד משניהם יותר טוב ממנו אבל אני באמת מעוניין לדעת האם יש כאן מישהו שחושב שקוואי/יאניס לא היו מספקים מספרים מטורפים באחוזים מצויינים אם הם היו מתחלפים עם דוראנט?

    1. המחשבה על יאניס בגולדן סטייט מעוררת חלחלה… גם AD, קוואי – שלא לדבר על לברון (של עונות שעברו). יאניס בגולדן סטייט, רק לחשוב על סטף וקליי מתפנים לזריקות באמת-נוחות, או על ההתעופפות של היווני לתוך הטבעת מהמסירות של דריימונד. שיאי דאנקים ו/או שלשות היו מתנפצים, שלא לדבר על השדרוג בהגנה.
      מהר תמחק את התגובה לפני שייכנס רעיון למישהו…

    2. זה לא הכי מדויק.
      דוראנט כבר שבע עונות ברצף מעל 50% מהשדה, ארבע הראשונות עם ראסל ראש בקיר ווסטברוק. את המשמעות של לשחק לצד ווסטברוק אנו מבינים עכשיו כשרואים עילוי כמו פול ג'ורג' הולך לאיבוד.
      בכלל, האחוזים של דוראנט לשלוש לא השתפרו בגולדן סטייט וחלק גדול מהזריקות שלו לא בדיוק חופשיות. ברור שהשיטה של גולדן מנצחת וברור שכדאי לשחק עם סטף וקליי, אבל הגדולה של דוראנט היא שהוא מצליח להיות יעיל בכל שיטה ובכל מצב.
      בנוסף, בואו לא נתבלבל, השיטה של הלוחמים סובבת סביב הספלאש, ורק אם לא הולך להם דוראנט נכנס לעניינים. אף סופר סטאר אחר לא היה מצליח ככה, לפחות לדעתי.

  12. תודה מיקי
    אני אלך עם ניצחון לגולדן בשביל ה-פו פו של גיא.
    נראה שליוסטון אין את זה גם השנה כשהארדן (המכונה השיקוץ ע"י האשף ושות ובעצם גם אני הסתפחתי לחבורה הנכלולית המשוקצת הזו) של פליאוף לא יכול לקחת את הרוקטס לשלב הבא.
    רק תרשה לי כמה מילים על קלינט איסטווד הגאון (יותר מיוקיץ) שכשחקן ובימאי ובימאי שגם מביים את עצמו משחק נמצא בשורה אחת עם הגדולים ביותר בקולנוע והלוואי והיה הופך לנשיא רפובליקני גם בגלל שבאמת איכפת לו מהסביבה. חבל שהשאיפות הפוליטיות שלו היו כל כך קטנות ושלא הלך עד הסוף.
    אני מדביק פה לינק לאחד הסרטים הפחות מוערכים שלו, בעצם אולי הכי פחות מוערך שלו. לדעתי הפשטות פה היא התחכום האולטימטיבי (לאונרדו). וצריך לראות בסרט הזה הרבה יותר מאשר סתם קומדיה.
    זה אחד הקטעים האהובים עלי בסרט, ויש שם הרבה קטעים כאלה שמפגישים אותך עם טיפוסים אמיתיים בארה"ב באותם השנים.
    אפשר שלא לאהוב את הזקנה הזו רות גורדון שצועקת GET OFF OF MY PROPERTY? ואחר כך מנבלת פה כמו שימון בשלוש וחצי בבוקר?
    ובסוף היא ממלמלת לעצמה כמה היא מיסכנה 🙂 גם כיווני הצילום כשהכנופייה בורחת מהזקנה והקריזה מיוחדים ואולי פורצי דרך.
    https://www.youtube.com/watch?v=6GJ9V-195Hk

  13. פריוויו מעולה.
    הנבואה לשוטים וההימורים מיותרים, הכל יכול לקרות היום – שום דבר לא יפתיע. תצוגת על של הלוחמים או לחימה חסרת פשרות של הטילים.
    נקווה שהטילים יעשו את העבודה ואז:
    1. (אולי) נקבל סדרה שתלך ל-7 משחקים
    2. (בטוח) המגיב והכותב הנכבד גיא יאלץ להוריד עוד "פו" אחד מהשם שלו.

  14. אחלה, תודה
    עדיף גועל חדש מגועל ישן, ממש מקווה שג"ס לא ייקחו היום ואז בסוויפ, ואז תנוח לקבל מותשת מהחצי השני ואז עוד סוויפ ואז לנוח עד להגעת המותשת מהמזרח… .
    בקיצור, סכנה ברורה ומיידית לכל הפאקינ פלייאוף המשחק הזה, מחזיק כל אצבע ואיבר בגוף למען שחור-הזקן

  15. מאוד מקווה לניצחון של יוסטון הלילה לטובת עניין בסדרה וטיפה להקשות על האלופים הוודאיים.
    אבל- קשה לי להאמין שזה יקרה. יוסטון משחקים מאוד לא חכם ויותר מדי שחקנים לא משחקים טוב.
    מהצד השני דוראנט בכושר שיא, ללא ספק הכלי ההתקפי מספר 1 של הווריורס וה-fmvp השלישי ברציפות כבר שלו בטאבו. גם הדונקי בכושר אדיר, איגי מצויין והספלאש בראדרס, גם אם חא מבריקים, עושים את שלהם כשדוראנט מאפשר להם.
    אז בקיצור 3-0 לווריורס בדרך לסוויפ ג'נטלמני.

  16. Signore,
    mi scusi che mi rivolgo a lei ma c'è qualcosa che non mi torna
    lei, nella sua grazia, ha fatto del gran bene a una persona che mi è molto cara dandogli vita di un essere umano anzichè di una zanzara sebbene le circostanze dittate dal suo ambiente salvandogli dalle zampe di una bestia crudele che tanto per parlare la chiamerò Reb Hitler.
    Io non me la prendo con lei per avermi sacrificato nel corso dei negoziati (a pensarci sopra, vendendomi ad AA fu stato la mia salvezza-lei immagina che fine avrei fatto se fosse Vincenzo a possedermi)
    So che io avevo incavolato un mucchio di.gente promitente sebbene fui stato sempre a reagire e mai a provocarvi senza un buon motivo. Credo che il Franco l'abbia messo al corrente con tutta quella faccenda con Gamliel
    cos'altro vi aspettate? Che io stia ad aspettare che mi becchi quello scarafaggio Holywoodiano?
    Insomma. Lei è stato una persona molto stimata da mio nonno ( ho ancora presente il riquardo del cavaliere dipinto da lei appeso sul muro a casa sua) e per quello stimato anche da parte mia. Detto questo, io non riesco a capire una cosa sola; lei, che regola sta seguendo?
    Ha protetto il M ma aveva torturato la G.
    Ha rimproverato quel cretino di Reb Hitler per aver dato uno schiaffo a mia zia da bambina ma allo stesso tempo lascia che il Vincenzo tenti ad avvelenare mio babbo giusto perchè non ce la fa a beccarmi.
    ripeto, il mio è stato sempre una reazione alle vostre provocazioni
    e poi Franco mi da del maleducato (al supermercato pensando all'inizio che era il Vincenzo a darmelo)
    allora decide lei se lo sono
    e comunque sua risposta sarebbe apprezzata

    1. כשירות לציבור העברתי את התגובה הזאת דרך גוגל טרנסלייט (בהנחה שמדובר באיטלקית). ת-ב-ל-ו!

      סר,
      סלח לי שאני פונה אליך אבל יש משהו שלא חוזר אלי
      היא, בחסד שלה, עשה הרבה טוב לאדם יקר לי מאוד על ידי נותן לו את החיים של האדם במקום יתוש למרות הנסיבות שהכתיבה הסביבה שלה להציל אותו מרגלי חיה אכזרית כי אני אקרא לה ר 'לדבר היטלר.
      אני לא לוקח את זה על שהיא הקריבה אותי בזמן המשא ומתן (לחשוב על זה, למכור את עצמי ל- AA היה הישועה שלי – אתה מתאר לעצמך מה היה קורה לי אם וינצ'נזו היה מחזיק אותי)
      אני יודע שעצבנתי חבורה של אנשים מבטיחים למרות שתמיד הגבתי ולא עוררתי אותך בלי סיבה טובה. אני חושב שפרנקו שם אותו עם כל העסק הזה עם גמליאל
      מה עוד אתה מצפה? ללא שם: אתה מחכה לי כדי לקבל את התיק הזה hollywoodian?
      בקיצור. היא היתה אדם מוערך מאוד על ידי סבי (עדיין יש לי את הגב של האביר צבוע על ידי אותה תלויה על הקיר בבית שלה) ועל זה מוערך גם ממני. עם זאת, אני לא יכול להבין דבר אחד; על איזה כלל היא עוקבת?
      הוא הגן על מ 'אבל עינו את ג'.
      הוא נזף כי האידיוט של הרב היטלר על סטירה דודה שלי כילד אבל באותו זמן לתת וינצ'נצו מנסה להרעיל את אבא שלי רק כי הוא לא יכול לתפוס אותי.
      אני חוזר, שלי תמיד היתה תגובה לפרובוקציות שלך
      ואז פרנקו נותן לי קצת חצוף (לסופרמרקט חושב בהתחלה שזה היה וינצ'נצו לתת לי את זה)
      ואז היא מחליטה אם הם
      ומכל מקום תשובתו תוערך

  17. יהיה מעניין לראות את יוסטון בבית. היה משהו רכרוכי ורובוטי בשני המשחקים שלהם בחוץ, בסך הכל הם לא היו רעים ושיחקו לפי הספר של הסטטיסטיקה המתקדמת, בעונה הרגילה ומול קבוצות כמו יוטה זה עובד להם אבל מול ג"ס צריך את האקסטרה מייל, ואם מוחצים אותך בריבאונד התקפה, כנראה שהקבוצה השנייה רוצה יותר.
    הארדן חייב להיות השחקן מספר 1 על המגרש כדי שיהיה להם סיכוי לניצחון, ואני פשוט לא רואה את זה קורה במגרש שמשחקים בו סטף, דוראנט וקליי.
    יוסטון נחלשו השנה, שם את הז'יטונים על התפרקות הלילה ו 3-0 שסוגר את הבסטה.

  18. תודה מיקי.
    הסיכום שלי
    ג"ס ישחקו את המשחק הרגיל שקווין ימסך את הארדן. וזה יאט אותו קצת.
    אם החרא יפגע המאוורר אז הולכים על קווין. קווין יסדר נצחון .
    את המשחק הרביעי כולם מסכימים שאפשר לתת ליוסטון אבל לא את השלישי .
    יש גם מצב שקארי יתפוס יום (אחד לארבע). או קליי (אחד לעשר). ואז זורקים את התוכנית לפח והולכים על קארי.
    כמה קל שמשחקים שח ויש לך ארבע מלכות….

  19. אני מקווה שיוסטון ינצחו הלילה, כואב לי על האוהדים שלהם ועל הבעלים החדש שנעקצו בידי פול וקאפלה, אם יפסידו את הסדרה לפחות שלא בסוויפ , כמו שחשבתי לצערי שיאם היה בעונה שעברה.

  20. ומקווה שפילי או מילווקי ישחטו את הלוחמים בגמר, סוויפ יותר טוב ויורידו לדנוקי ולאוהדי ההצלחות את החיוך מהפנים.

  21. עוד פעם השופט דופק את יוסטון בעבירת תוקף ,זה הפעם הראשונה שמקבלים תוקף שהרגליים לא יציבות בהגנה חוקי גולדן

  22. בן זונה גרין השחקן המלןכלך בליגה שמשהו יזרוק אותו, לא הגיוני שכל האצבעות האלה לעין לא בכוונה (שוב הכניס אצבע להארדן הפעם לעין השנייה

  23. gooooo golden
    לדרוס את ע' שיקוץ ראשי
    לטחון לטחון לטחון
    או כמו ששמעון אומר,
    לנגב את הלכלוך,וחזק

  24. אוקי זה כבר עבר לגבולות המצחיק, קרי זז בהגנה עברה ברורה על גורדון רגליים לא יציבות ,שוב המשרוקיות נודמות, די מבאס לראות משחק מכור.

  25. איזה כיף זה לשחק מול הלוני טונס , רק אלוהים יודע למה קר מעלה אותי. יוסטון חטפה בהגנה 8 נקודות באשמתו הישירה של הארדן עד עכשיו הכיסויים שלו גרועים עוברים אותו באחד על אחד כמו מים בין המגינים החלשים בליגה

  26. האולר השוויצרי עם אחת החסימות הגדולות אי פעם, ודווקא על איגי.
    וסטף האילומינטי מוכר המשחק.

  27. הווריורס דווקא פתחו טוב את הרבע. אבל ההתלהבות של הרוקטס הגיע דווקא בסיום, לאט לאט קיזזו את ההפרש לנקודה.
    קפלה עד עכשיו מצויין

  28. קר מטומטם , עדיין עולה עם לוני בגלל הפטרנס הקבועים, מזלו שהוא נפל על הקבוצה הכישרונית בהיסטוריה , אבל הוא מאמן בינוני – מנצח נטו בגלל עודף כישרון

    1. נו ודאונתני לא מכניס אותו בנתיים, ככה צריך להיות מאמן, הקבוצה רצה לא להיות מקובע , לא לשחק עם כוכב בגלל שזה הדקות שלו בדרך כלל, לחיות ולהרגיש את המשחק, דאונתני עד עכשיו עושה שחמט לקר בסדרה למרות ה2-0

  29. גם לגביי קליי הייתה שאלה אם הוא יכול להוביל קבוצה התשובה היא לא, יש לו משחק טוב פעם בכמה משחקים אבל אין לו יציבות של כוכב, הוא מסוגל לקלוע 37 נקודות ברבע ולהיות משחק אחרי חושך מצרים.

  30. כל פעם שהרוקטס היום מניעים כדור, ושהכדור עובר כמה ידיים הם מגיעים לזריקה נוחה. שהארדן מקפיץ את עצמו לדעת… בסוף הוא לא מקבל שריקה והחטאה

  31. הארדן לא רואה כלום אני די בטוח שזה בגלל האצבע בעין (כל העין אדומה), שיוסטון מניעה את הכדור הלילה היא טובה הרבה יותר

  32. השחקנים הטובים במשחק עד עכשיו זה קאפלה וגורדון ביי פאר, קפלה למד מגורדן סטייט במשחק הקודם ולוקח כל ריבאונד התקפה, גורדון קולע מכל נקודה על הפרקט.

    1. תן להגנה שלהם קרדיט בזה, כן יש להם מקרים של חוסר תיאום לפעמים אבל הם מובילים את גולדן סטייט בדיוק למשחק שהם רוצים בידודים, קר בתצוגת נפל שוב מעמדת המאמן.

      1. הווריירס מחטיאים open shots. זה לא אופייני להם וטיבה של סטטיסטיקה להתיישר, במיוחד כשיש לך שחקן כמו דוראנט ובמיוחד שהרבע השלישי בפתח.
        מסכים איתך על הכתבת סגנון המשחק וההיגררות של הווריירס אליו.

  33. בנוסף, כשקאפלה על המגרש ושומר את גרין יש לרוקטס בעייה גדולה מאוד בשמירה על הצבע שמובילה להמון סלים קלים בשביל גולדן (ספרתי לפחות 5 רק הרבע, יכול להיות שיותר).
    זה נכון שהוא משחק מעולה היום בהתקפה אבל אני מסכים לגמרי עם מנחם, וריך יותר דקות עם ריברס במקומו בסמול בול על סמול בול.

          1. אני מדבר על ריבאונדים על הנקודות הזדמנות שנייה וכן גם ההגנה לא כזאת רעה הלילה, כל עוד ליוסטון יהיה אותה כמות של זריקות יש להם פחות או יותר סיכוי, משחק שעבר קר שחט אותם בריבאודנד ולמרות אחוזים פסיכיים של יוסטון במחצית מ3 , 48 אחוז (13-27) הם היו במינוס 10

          2. הארדן עם מינוס 3 גם, שוב המדד הזה לא אומר כלום, קאפלה מדהים הלילה , כמות ההזדמנות השניות שהוא יוצר לרוקטס פשוט פסיכית, הוא גם יעיל מאוד התקפית, כאשר הוא מצליח להתגלגל לסל כמו הלילה המשחק של יוסטון נעשה הרבה יותר פתוח .

      1. בהתקפה כן, אבל הוא חור ענקי בהגנה.
        לא שמת לב כמה דאנקים חופשיים היו לגולדן?
        גרין פשוט מוציא אותו מהצבע ואז כל ההגנה של הרוקטס נופלת.
        אל תיתן לתוצאה לבלבל אותך, זה משחק שאמור להיות בלפחות 10 הפרש של הלוחמים, הם פשוט לא מפסיקים להחטיא

  34. קצת נתונים..
    גרין עם 13, 5 ו-5 במחצית
    גורדון עם 20 נק' (שיא אישי לנק' בחצי)
    דוראנט וקרי עם 5 מ-14 ו5 מ-13 מהשדה בהתאמה
    קאפלה עם 10 נק' ו-9 ריב'
    כריס פול עם 6 נק', 5 ריב' ו-5 אס'

    * אם קאפלה מגיע ל20 נק' ו-16 ריב' יוסטון מנצחים. אם לא – …

    1. הסידרה הכי גרועה שלו מעולם זאת אותה אחת מ2016..
      כן כן, זאת שהוא הפסיד בה אליפות אחרי שהוביל ב3 – 1 ופשוט נעלם לגמרי בשני המשחקים האחרונים.
      עכשיו הוא פשוט שאנן מפונק שיודע שיש דוראנט שיבוא להציל אותו כשהמצב קשה

    1. גורדון כרגע היחיד במגרש שבאמת מבין שזה משחק של סידרה.
      משום מה כל השאר משחקים כאילו אנחנו באוקטובר לא במאי

  35. הארדן נהיה נפלא הערב מאז שהתחיל לוותר על הסטפ בק הצפוי הזה כל הזמן , ולחדור יוצר, וגם להוציא מתפרצות מהר יותר,בכללי יוסטון הלילה נראית טוב מאוד כשפול מריץ פיקאנדרול.

    1. הארדן היום חושך עם 4 מ 11 מהשדה ו1 מ 5 מה3 ובכללי קבלת החלטות מטופשת לגמרי…
      אתה צודק אבל שכשהו חודר קורים בעיקר דברים טובים וששאר יוסטון נראים מעולה היום.

  36. חח ארדן חטף שוב אצבע בעין?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 זה בטעות אל תתרגשו דברים כאלו קורים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    מתי אנשים עפים על הברכיים של קרי ודוראנט בטעות?? דאנטוני איפה אתה תכניס איזה הרטשטיין שבמאבק על כדור או בכניסה של קרי לסל ימעד על הברך שלו יא מאמן סמרטוט

      1. לא יודע איך יגמור אבל בנתיים הוא על הפנים.
        4 מ 11 מהשדה, 1 מ 5 מה3 וקבלת החלטות גרועה מאוד עם לפחות 3 פעמים שכידרר את עצמו למוות (כרגיל).

      1. הארדן צריך לעלות עם מגן ביצים ומשקפיים למשחקים. לא צריך זאזא יש לו פחי זבל כמו הרטשטיין ודונאל האוס כל מה שצריך שדוראנט חודר לסל ששחקן מיוסטון ידחוף את הרטשטיין מאחורה ויעמד עם הגוף על הברך של דוראנט יהיה הכי טעות בעולם 🤣🤣🤣🤣

  37. יאללה הארדן תנגב טת השיקוצים חחח גרין הרג את הכרדן בחדירה ואיןמשריקה זה מהלך שתמיד נשרק לעבירה יופי הארדן נגב נגב את השיקוצים. גילדן זה הקבוצה הכי משוקצת בהיסטוריה

    1. תומפסון הוא שחקן של יום אסל יום באסל, שנוא נדלק הוא בלתי עציר הבעיה שהוא אפור ברוב המשחקים. הארדן נפלא.

    1. +1
      קבלת החלטות מעולה שלו הלילה.
      אמרתי את זה כבר בתחילת הרבע השני – שהארדן ישחק 2 היום, פול פשוט יסדר לו זריקות פנויות על חשבון הברון

  38. לראות את היאוש של אריק גורדון כשהארדן מכדרר ומכדרר…תשחרר כבר תכדור תן לכולם להיות שותפים רק ככה אפשר לנצח

  39. הארדן הכי טוב בעולם לא דוראנט לא קאווי לא יאניס היה מנגב כל קבוצה אחרת בליגה ועם 2 טבעות בעולם בלי דוראנט בגולדן

  40. קליי וקרי, עד עכשיו, פשוט מחרבים את המשחק של הווריירס.
    איגואדלה מצוין בהגנה והאחוזים של הרוקטס לשלוש (זה כל מה שיש להם?) מצוינים עד עכשיו ברבע הזה.

  41. איך אף שחקן בליגה לא מעז לפרק את גרין ?? לתת לו איזה מרפק בראש או משהו? לא יאמן איזה שחקנים רכים

    הארדן מנגב עם איגי את הפרקט איזה שחקן ברוך הוא היה מנגב את יאניס

    1. שמעון חסר מחסלים בליגה פרקינס כבר פרש , וגם וורלד פיס השחקנים היום מפחדים, בטעות להיכנס לו ברגל כמו בברלי שנכנס בווסטברוק יעשה לכולם טוב שחקן דוחה.

  42. כמו שכתבתי בהתחלה, כריס פול לא מקבל יותר שריקות באזור 'הנייטרלי' מה-3 אז הוא החליף את משחקו לכניסות.

      1. סומסום, אני שמח שאחרי ההתמוטטות עצבים שעברת כאן (לפני איזה שנה בגלל הממזר אם אני זכור), ואינספור כינויים ושארדברים, אתה נמצא בפריחה לאחרונה

  43. המשחק הזה מראה דבר אחד – הלוחמים גדולים ביותר מידי רמות על יוסטון.
    אם ביום קליעה זוועתי כזה של הלוחמים יוסטון עדיין רק ב10 הפרש, אז רק פציעה של דוראנט יכולה להציל אותם.
    ממש מקווה שאני טועה וליוסטון יש עוד הילוך אבל זה פשוט לא נראה ככה..

    1. לעומת 40% של הרוקטס מהשלוש.
      וזה, לדעתי, ההבדל במשחק.
      אם הסטטיסטיקה תתאזן הווריירס ינצחו. אם ההפרש יישאר 10% ומעלה (מהשלוש) לטובת המקומיים – הם ינצחו.

  44. אי אפשר עם דוראנט- פשוט לא מחטיא.
    או שהוא קולע מהשדה או שהוא על העונשין.
    תעצור את דוראנט- תעצור את הווריורס (קל להגיד קשה לבצע)..

  45. רוקטס:
    32 מ 61 מהשדה (51%)
    12 מ 28 לשלוש (42%)
    9 מ 15 מהקו (60%)
    11 ריבאונד התקפה
    .
    לוחמים:
    26 מ 61 מהשדה (43.5%)
    6 מ 20 לשלוש (30%)
    17 מ 22 מהקו (77%)
    4 ריבאונד התקפה
    .

  46. תסלחו לי אבל הארדן יכול לקלוע 50 נקודות אבל הוא שחקן טיפש ….לוקח בכח לא מבין את המומנטום במשחק ומפסיד ליוסטון את המשחק…. מכדרר ומכדרר בלי תועלת… כריס פול גורדון ושאמפרט מסתכלים עליו מתחננים לכדור והוא הולך לצד שני.. אז בסגר יקלע 70 נקודות ככה לא מנצחים בטח לא סדרה

  47. מה שדוראנט עושה פה זה לא להאמין.
    מוחק יתרון 13 בכלום זמן, ללא בעיה, מקבל את הכדור וכולם מסביב מסתכלים על ה-iso שלו ויודעים שישחיל עוד אחת ועוד אחת.
    זה של הגולדנים כל עוד דוראנט על המגרש.

  48. אני לא יודע עם זה קשור לדוראנט,אבל עד עכשיו סטף מזעזע בפלייאוף,הוא נראה כמו צל של הצל של עצמו.

  49. אני הולך להתגנב הלילה, לחדר של ע' השיקוץ הראשי
    אני הולך לגלח את קן מנדבושקס שלו.
    שיחדתי את החדרנית

  50. איזה מאמן טיפש זה ד'אנטוני. הרי ברור כשמש שעדיף שפול יוביל כדור והארדן יהיה מס' 2. כך הם פתחו את ההפרש!

  51. זהו, הקריסה של יוסטון מתחילה… עם 4 הפרש וכדור ביד אריק גורדון בועט בדלי ומפה זה נראה הולך למטה….

  52. כריס פול יא זבל עופות חרא מניאק קטן תמסור להארדן יכ חריאת לוזר בן לוזר אני פאקן לא מאמין נפוליאוןמחורבן

  53. הווריורס שיחקו לטובת הרוקטס בדקות האחרונות. נתנו את הכדר שוב ושוב לקארי (ולזריקות של תומפסון) במקום להישאר עם היד החמהשל דוראנט. לפחות איגודאלה וגרין נמצאים שם לחפות על זה בהגנה

    1. כי לא מסרו להארדן הזבל הזה חדר על קליי נפוליאון מסריח תן להארדן לנצח מה כתה גונב את הכדור ומנסה לצאת גדול יא לוזר מחורבן

  54. משחק שיגדיר את הלוזריות של יוסטון כריס פול והארדן… היה להם כל ההזדמנות לקחת…. עכשיו אתה יודע שסטף ודוראנט יגמרו את זה באוברטיים… והסיפור של יוסטון הזו נגמר….. הפירוק יתחיל עוד כמה דקות

  55. קארי שוב ניסה לגנוב לדוראנט את התהילה כמו במשחק מספר אחד חחחחחח, כמה חבל ששעון מקולקל מדייק רק פעמיים, פאול זול ו0 מ2 במהלכי קלאץ׳. כמה עוד תרכב על דוראנט כמההה?! קיידי תעזוב הגיע העת, לא תבין שאתה נתפס כמספר 2 שם או במקרה הטוב נחשב כחולק את מספר אחד? וזה פשוט ביזיון!! בלי דוראנט הם קבוצת סיבוב ראשון-שני. דוראנט ואיגודאלה הגיבורים השקטים שלהם כרגיל.. וקארי העיקר יצעק “we not going home” ושיט שכזה… מנהיג דמיקולו. יאללה קיידי שנה הבאה במקום אחר תוכיח מי השחקן הטוב בעולם.. בושה שאפילו לא נותנים לו את הטוב בקבוצתו, לא פחות מבושה וחרפה!!

      1. אבל בושה שמדברים על סטף בכלל ככוכב באליפויות, מאז שדוראנט נמצא כל האליפויות רשומות עליו על השופטים ועל הליכלוכים של גרין וזאזא, סטפן שחקן משנה לחלוטין בכל האליפויות מאז שקיידי בשכונה.

  56. אני בהלם שככיס פול לא נתן כדור נצחון להארדן ושרף 17 שניות בשביל איבוד כדור ביניים מטונף איך רציתי לראות סל נצחון של הארדן אני פשוט לא מאמין

  57. מנחם דוראנט ככה בגולדן סטייט נראה אותו בקבוצה בלי אולסטארים איזה אליפויות היה מביא 0 עגול.
    דוראנט אין לו חצי מהמאמץ שהארדן צריך להשקיע טי אפשר להביא דאבל טים עליו אתה צוחק?

  58. בנתיים לפי הפליאוף השחקן הטוב בעולם הוא דוראנט כשקוואי קצת מאחורה.
    אה, וקרי פשוט חושך מצרים.

    1. קארי ותומפסון לא מסוגלים לשים היום סל כשזה חשוב. הווריורס היו צריכים ללכת היום לדוראנט כמו שהרוקטס הולכים פעם אחר פעם להארדן

    1. מבחינתי מעולה.
      שדוראנט יבין שנגמר הסוס על הקבוצה הזאת ויעבור לניקס או לקליפרס וסוף סוף תהיה לנו ליגה שוב.
      יכולה להיות לנו שנה הבאה ליגה מפחידה של 10-12 קבוצות שנלחמות על אליפות, הכל בהחלטה של שחקן 1

  59. טאקר הוא הגיבור השקט של המשחק הזה.
    כל כך הרבה ריבאונדים וסלים קריטים של מומנטום.
    הגנה..
    פשוט וואוו!

  60. פי.ג'יי טאקר איזה שחקן אדיר- פשוט השאיר את יוסטון במשחק.
    לא ייאמן איזה משחק עצבני. האמת- תענוג.
    קרי- שחקן משלים שמפשל במאני טיים- מי היה מאמין..

    1. זה מה שהוא נהיה, שחקן משלים שאסור לתת לו להוביל מהלכי מאני טיים כיאה לשחקן משלים.. הוא בדעיכה והוא כבר לא יתרומם חזרה למעלה.. ייתן פה ושם משחקים טובים ״הבלחות״.

  61. מי שחושב שהסדרה הזאת לא פתוחה טועה טעות מרה. הכל פתוח כעת, יוסטון לא נופלים בשום צורה מגולדן סטייט, סטפן ותומפסון בכושר נוראי אפשר להגיד שגורדון ופול שווים להם פלוס מינוס, אם לא עולים עליהם בכושר המדהים של גורדון כרגע, הארדן וקיידי כרגע יתרון לקיידי אבל עדיין לא בהרבה. איגי וגרין זה המון ניסיון, וגם מפגינים יכולת טובה, אבל קאפלה היום הוכיח שהוא יכול לתרום וטאקר זה טאקר הוא תותח והוא האיגודאלה הבא.. גו יוסטון גו להעיף את הזבליים מהמפרץ. הליגה זקוקה למעבר של קיידי, גולדן מאוסה!!

      1. מהפה שלך לאלוהים, אחרי משחק 4 נדע.. לקחה אותו לקחה את הסדרה גם לדעתי.. הבעיה שצריך לעבור את דוראנט והשופטים לא יהיה קל..

    1. ספסלים של יוסטון עולה בכמה דרגות על של גולדן אין בכלל מה לומר.. הבעיה זה השופטים שחקן חזק מאוד בשורות גולדן סטייט..

      1. טוב אין ירושה.. אבל כל קבוצה שרצה לאליפות צריכה איזה איגואדלה, יוסטון מצאה אחד לא פחות טוב מהמקורי!

        1. לא מסכים בכלללללללל, מילא באטלר למרות שיש לו את אמביד גם שחקן שמשנה זריקות, אבל לקליי יש את איגואדלה שחקן נשמה עם המון ערך מוסף בהגנה, ואת גרין חיה פראית שגם מרביצה וגם מגינה ונלחמת.. זה עוד חרטה לגבי הספלאש בראדרס שנחרטה בתודעה, קליי הוא ״כל״ ההגנה שלהם..

  62. כמו הקליעה האחרונה של מייקל…
    כמו הבלוק של לברון…
    כמו האלי-הופ של קובי לשאק…
    זו תמונה לדורות!!!
    תביאו לי את ה-GIF של סטף נתקע בסל!!!!!!!!!!!!!!

    1. חחחחחחחחחח קיבל בלוק מהסל כמו גרג מונרו בגיים 3.

      קרי מראה פלייאוף אחרי פלייאוף שאינו מסוגל להתמודד עם פיזיות וקשיחות. הוא גם הולך ונהיה זקן יותר ויהיה חלש יותר. נכון יהיו לו משחקים עוד עם 10 שלשות אבל בלי דוראנט ספק אם הוא היה עובר סיבוב השנה או בשנים שיבואו.
      גולדן סטייט לגמרי של דוראנט. דוראנט ועוד 4 המפטונס.

  63. עכשיו מותר לספר:
    "חמישיית ההמפטונס" =
    קווין דוראנט אחד, ועוד 4 שחקני כדורסל עם לשון חומה, שעושים לו נעים ברקטום, בבקשה תבוא, בבקשה תבוא KD, נעשה לך ככה לפני ואחרי כל משחק.
    והאיש חלש אופי מה לעשות.
    זה ההסבר היחיד

  64. חחחח סטף קרי=ראסל ווסטברוק 🤣🤣🤣🤣🤣
    מרוב שקרי גרוע הוא כבר מס 3 אחרי קליי ובסידרה הזאת אחרי גרין גם חח.
    אמרתי לכם הארדן יקלע מעל 40.

    השחקן הכי טוב בעולם נלחם שנתיים במפלצת תלת ראשית ושופטים ומנצח יותר ממה שכל אחד אחר מנצח.
    גיימס הארדן הוא אריה חבל שבגלל כריס פול הוא לעולם לא יראה טבעת.

    לא יאניס לא קאווי לא דוראנט גיימס הארדן הוא הטוב מכולם כל החבילה השחקן הנתקפי המושלם. דוראנט לא יודע לרכז בקבוצה בלי רכז על הוא כלום 50 נק כל משחק והפסד.
    הארדן הופך את כולם ליותר טובים ורכז על ומפלצת התקפה.

    מה לעשות שמולו יש מפלצת תלת ראשית. הייתי רוצה לראות לצד הארדן את פול גורג ואנתוני דיוויס ולראות אם דוראנט היה יכול מולו. היה סוויפ להארדן

      1. לא הפסיד כלום ניצח לבד 41 נק וסלי הנצחון והדאגר.
        קאווי ודוראנט הם שחקנים שיכולים לקלוע 50 אבל לא יודעים לנהל משחק ולשפר אחרים. הארדן יכול לקלוע 50 ולהפוך את כולם ליותר טובים.
        אם רק היה לו במקום פול הפח זבל שחקנים נורמלים.
        דוראנט משחק בלי לחץ עם 50 אחוז מאמץ שכח את ימי אוק שהיה מזיע למוות עם 200 אחוז מאמץ כמו הארדן.
        שלא נדבר על קרניים בעיניים שהארדן חוטף.

    1. דוראנט כרגעהטוב בליגה, מה שכן הייתי מאוד רוצה לראות מלחמה בין הארדן ודוראנט כשיש עוד 2 סופרסטארים עם הארדן, יכול להיות שבסוף יתברר שהארדן טוב יותר.. אבל אל תשכח שהיום דוראנט שיחק עם נגרים וכמעט ניצח.. וככה גם במשחק מספר אחד הם ניגרו רצינית כולם חוץ מדוראנט והשופטים והוא ניצח.. אז אל תזלזל בו

    1. חחחח דריימונד הרמאי מס 1 לא היה כלום. היה עונשין להארדן. דריי היה צריך להיות מורחק על העבירחת שהוא עושה ולא שורקים לו

        1. ובקצרה חביבי החשבון עוד רחוקקקקקק מאוד מלהיות מאוזן, אם יאזנו אותו אז יוסטון בגמר מערב בקלי קלות.

  65. שתי הקבוצות ברמה אחת מעל הליגה, קבוצות-על בשני הצדדים, חברים – הסדרה הזאת זה הכדורסל ברמה הכי גבוהה שיש, הגנות ברזל, האסל אדיר ושחקני התקפה שהמשחק עוד לא ראה.

  66. נכון שקליי ובעיקר קארי לא הופיעו הלילה אבל זה לא משנה את העובדה שגם בלילה שכזה הם איום תמידי להגנות ומי זוכה מכל ההפקר?
    הנחש הארוך דוראנט
    במקום אחר ,ללא 2 מהצלפים הגדולים בהיסטוריה כשההגנות לומדות ומתכוננות בלעצור את האיום הכמעט יחידי בקבוצה (כמו שמתכוננות להארדן,קוואי וכו') היינו רואים כמה גיבור הנחש.
    שום דבר שהוא עושה בקבוצה הזו לא ממש מרשים איש.
    קארי היה איום ונורא אבל האם לרגע אחד יוסטון חשבו לשחרר קצת מההגנה עליו?
    קליי אותו הדבר…
    ולכן לנחש תמיד תהיה הנוחות במידת מה ,מה שאין להארדן,קוואי או יאניס.

    1. מה שאי אפשר להגיד על לברון –
      אצל דיוויד בלאט היה לו צוות משלים מדהים!!!
      עם JR סמית, מתיו דלבדובה, טריסטן תומפסון, וה-MVP האמיתי מוזגוב
      איך הוא נחנק לקארי ב-6 משחקים???
      חחחחחח. לוזר

  67. אבל ברצינות עכשיו, זה ממש מביך לראות את הארדן דוחף עם יד פשוטה בכל כניסה ולא מקבל כלום, בעוד שחקנים אחרים מקבלים עבירות פאנטום שלא עשו כלום וסתם עמדו איפשהו.
    מתישהו פשוט יימאס לי להסתכל על זה.

    1. לא יודע מה קורא לי אבל אני מתחיל לחבב את הארדן .
      אולי בגלל הנחש עם שיער ההומלס…לא יודע.
      יותר מאוחר אלך להיבדק אצל רופא.

  68. אני האדם האחרון שאפשר להאשים אותו שהוא אוהד גולדן סטייט בכלל, או קרי בפרט.
    .
    קרי היה, ונשאר, רכז מדהים. גדול הקלעים שלי יצא לראות משחקים כדורסל.
    אז הוא נתן משחק גרוע, אחרי שבמשחק הקודם הוא עבר פציעה שנראתה כמו פריקת אצבע.
    הפתעה גדולה, זה לא.

    1. לדעתי זה תירוץ (או סוג של תירוץ). כל שנה הוא מתחמק מביקורת עם איזו פציעה ברקע.
      בתור מי שהיה בעד יוסטון לא היה אכפת לי שיזרוק כמה שהוא רוצה ושיחדור כמה שהוא רוצה, העיקר שהכדור לא אצל דוראנט ביד.

      1. מאיזו ביקורת הוא התחמק בשנה שעברה?
        או ב-2015?
        (אז, לטעמי, "שדדו" ממנו את הפיינלס MVP)
        .
        שוב, אי אפשר לחשוד בי כמי שהוא אוהד גדול –
        לא של קרי, לא של דוראנט, ולא של גולדן סטייט.
        .
        זה לא "הקטע שלי" לשנמך שחקנים בשביל להאדיר שחקנים אחרים.
        דוראנט סקוררר אדיר. קרי קלע אדיר. הצמד היו כאלו עוד לפני שחברו יחדיו בשביל לבנות אימפריה.

    2. תוסיף לזה שגם ביום גרוע הוא עדיין איום וכאב ראש להגנות שלא יכולות לעזוב אותו לשנייה אחת ולהתמקד בדוראנט.

      הלילה הנחש היה עם המינוס הגדול ביותר מבין החמישייה (לא שאני חובב גדול של הסטט' הזה אבל עדיין…)

      1. אדיסו באמת.. אני לא אוהב את דוראנט (יותר מתעב את הארגון ואת סטפן קר וגרין), אבל להגיד שהנחש כרגע השחקן הטוב בליגה בזכות סטפן וקליי, זה לא נכון. הוא הטוב בליגה כרגע בזכות היכולות שלו.

          1. נחיה ונראה.. גם לצד ראס ואיבקה (בערך ההגדרה המושלמת ל״לא מרווחים״) הוא היה נראה לא רע בכלל.. גם עכשיו הוא יעבור לקבוצה טובה מה נראה לך?! הוא טופ 3 של הליגה בלי עוררין, עם קייס לטופ של הטופ..

          2. יש הבדל בין "לא רע", "מצויין" לבין 3 תארי אליפות. בלי קרי וקליי או אחד מהם הוא לא היה זוכה בכלום וראינו את זה ב10 שנותיו באוק ונראה את זה לאחריהם.

            הארדן לא נופל מדוראנט ועולה עליו מאז שעבר ליסוטון פשוט אין לו סופר טים לצידו והוא "לא רע" ו"מצויין" אבל אומרים שהוא צ'וקר לא?

            תחליף בין הארדן לדוראנט, גולדן לדעתי מנצחים אותו דבר. ויוסטון?? אם יעשו פלייאוף אני אופתע

  69. הניצחון של הרוקטס היום היה במקום אחד – ריבאונד ההתקפה (17 לעומת 7).
    ופה מגיע הקרדיט לשניים: טאקר (6 of) וקאפלה (7 of)

  70. הם לא אלופי הנבא השנה בוודאות. (לחובבי ההימורים יש על הfield יחס מעל 2 קשה למצוא משהו כלכלי מזה), אם לא בסדרה הזאת הם ייפלו בגמר הנבא מול מילווקי/טורונטו/פילדלפיה וואטאבר, ואז קיידי הלך, והיעד הבא זה ליקוקיה ליאניס, כמה חבל שהבלוף של קארי כבר חשוף בפני כל עיוור, והפעם הליקוק לא יעבוד.

    1. משעשע.
      .
      קודם כל – 46 דקות זה לא 48 דקות.
      בנוסף –
      תבדוק מה עשה דוראנט ב-10 הדקות האחרונות של המשחק, ומה הוא עשה ב-10 הדקות שקדמו להן.

      1. אתה רוצה לומר ששחקן צריך לקלוע בכל רגע שהוא על המגרש? למה דוראנט שיחק 46 דקות? כי קר ידע בלעדיו הסיפור גמור.

        בפלייאוף לא מחכים למחר. אתה תראה שקאווי היום ישחק 48 דק או כמעט כמו גדול

  71. שמעון עדיין מחכה להתערבות איתך יש כמה אופציות אני אומר:
    1. קיידי עוזב בתום העונה.
    2. באקס זוכים במזרח.
    3. גולדן לא אלופים.

    חולק על משהו בצורה חד משמעית? קדימה אני ממתין לך

    1. מושון הבנתי שאתה רוצה לקזז את ההמבורגר שאתה חייב לי מהעונה שעברה.

      אני אתערב על זה שגולדן סטייט אלופה בתנאי שאין פציעות לקרי קליי ודוראנט. אם אתה מסכים בכיף.

  72. ההגנה של יוסטון מחליפה על כל דבר, כלומר מתאימה את עצמה לסטף ולא לדוראנֹט, מכיוון שהם יודעים מי השחקן שאסור להם לתת לו לראות אור יום.
    בסופו של דבר, כל קבוצה תלויה באחוזי הקליעה, ואלה עבדו יותר מדי לטובת יוסטון.
    אין שום סיבה שיוסטון ינצחו עוד משחק בפלייאוף הזה, הם כבר עכשיו הקבוצה המיותרת ביותר שם.

    1. אני לא יודע אם יוסטון ינצחו משחק נוסף בסדרה –
      שוטה גדול ככל שאהיה, לא זכיתי בנבואה.
      אבל זה די ברור שזו אחת מהסדרות הצמודות ביותר עד כה השנה בפלייאוף:
      .
      אחרי 149 דקות של כדורסל בסדרה בין גולדן סטייט ליוסטון, התוצאה המצטברת היא 340 – 335 לגולדן סטייט.
      סדרה צמודה יותר, קשה לדמיין.
      .
      איך שלא מסתכלים על זה, מידת המיותרות של יוסטון בפלייאוף שואפת לשוויון מוחלט עם זו של גולדן סטייט…

      1. אנשים מתעקשים לא ליהנות מסדרה צמודה. לדעתי גם ההפרש המקסימלי לא עלה על 15 במשך כל הסדרה שזה ממש לא שגרתי עבור שתי הקבוצות.

        1. שום דבר לא צמוד בסידרה-מקווה שאני אטעה. די ברור מי ינצח וכנראה בג'נטלמני ואם לא אז כמו שהימרתי 4-2 (הייתי בטוח יוסטון יגנבו אחד בגולדן). סביר להניח שזה הנצחון האחרון שלהם לעונה זו

    1. הצטנן, המסכן, וקיבל נזלת!!!
      מסכן סטף חמודי. הוא התעייף! אוי ואבוי. איך נותנים לזה לקרות? לסטף שלנו???
      אולי כדורסל בדקות הקלאצ' זה לא בשביל חמודי.
      הנכד שלי סטף נורא חלש והוא לא פוגע מכזה מרחק, ועוד לעשות דאנקים נגד כל הכושים, זה לא בשבילו!
      רחמונס יהודים רחמונס.

  73. איך פיספסתי את המשחק הזה דווקא. בזכות החמאס היה לנו לילה פעיל מאוד ולא היה לי כוח לקום. אולי זאת השיטה, פשוט להישאר לישון 🙂
    טאקר המלך זה ברור. יאללה רץ לראות מה באמת קרה כאן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט