מעורב הופס ליום ששי: ניק נרס? אחד ממאמני ה-NBA המרובעים בריבוע / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: ניק נרס? אחד ממאמני ה-NBA המרובעים בריבוע / מנחם לס

 

הבוסטון סלטיקס ודני איינג' שלחו הודעה קצרה שהוא סבל "התקף לב שיכול להיות מוגדר כ'קל' והוא אמור לחזור לפעילות רגילה. "אני מתכונן להיות שם כשהקבוצה תנצח את האליפות ה-18 של הפרנצ'ייז" הטוא אמר כשיצא מבית החולים במילווקי.

מסתבר שהתקף הלב קרה במילווקי בעת המשחק האחרון של הקבוצה שם. לא ידוע אם התקף הלב קרה תוך כדי המשחק, לפני המשחק, או אחריו.

ההודעה הרשמית:

Danny Ainge suffered a mild heart attack in Milwaukee on Tuesday night. He received immediate medical attention and is expected to make a full recovery. He will return to Boston shortly. Further updates will be provided as appropriate.

הוא שהה בבית חולים במילווקי וחזר היום בההוקר לבוסטון. הרופאים מדווחים שהם מצפים ל-"FULL RECOVERY".

 

5. ג'ו ג'ייקוב בעל הווריורס על 'הלידה מחדש' של דריימונד גרין: "אני רוצה אותו כאן FOREVER!"

כשהווריורס צלעו בדצמבר והפסידו 5 מ-11 כולם הצביעו לעבר דריימונד גרין כאחד שאיבד את זה והפך לחוליה החלשה בשרשרת הלוחמים. היריבים השפילו אותו ע"י שהשאירו אותו חופשי להשליך שלשות כרצונו.
*
קשת השלשה שלו היתה כה עקומה שהרבה חשבו שהוא זקוק לכירופרקטור. בחודש ינואר הוא החמיץ 45 מ-61 השלכותיו לטריי.

They mocked him.

They said he was breaking down.

They were ready to trade him.

"תאמינו לי שאני זוכר הכל", הוא אמר אחרי הנצחון השני על יוסטון.

היום הוא שחקן אחר לחלוטין. הוא חזר לפחות ליכולתו באליפויות האחרונות, ואולי אפילו יותר חופשי וקל. והוא הפך שוב לעוגן ההגנתי מספר אחד של הקבוצה.

הוא מעניש את יוסטון במשחק מצויין של 14.5 נק' ב-68.4%. הוא מעמיס על גבי הרקטות לחץ חדש שמשבש את משחקם.

ועתה במקום MOCKING את גרין הם MOCKING את קפלה.

גרין, מסגינו, מישיגן, העיר של הראפר EMINEM, משתמש במילים של הראפר המפורסם על אחד שמתמודד עם קשייו בשעה שהיו מוכנים להחליפו בסחורה יותר צעירה ו-"טובה":

“How Em say it? Nowadays everybody wanna talk like they got something to say. But nothing comes out when they move their lips. Just a bunch of gibberish. And motherfuckers act like they forgot about Dray.”

מי שלא שכח היה בעל הווריורס ג'ו ג'ייקוב, בעל הקבוצה. הוא אומר היום:

“He’s Draymond Green,” Lacob said. “I wasn’t worried. I want Draymond Green to be here forever. He’s as Warrior as they come.”

גרין קלע דאבל דיג'יטס ב-6 מ-8 משחקי הפלייאוף, ובמקום OFFENSIVE LIABILITY הוא הפך למתקיף מסוכן, קל רגליים (הוא הוריד 9 ק"ג), ומהיר הרבה יותר.

השינוי הגדול הוא בהתקפיות שלו. האגרסיביות והבטחון חזרו אליו, והוא הפך את קפלה ל-LIABILITY של הרקטות.

סטף קרי אומר עליו:

“The last three or four games,” Stephen Curry said, “in terms of his decisiveness, energy, effort, plugging holes on defense, finding lanes on the offensive end to drive and finish, and taking shots when he’s open. The confidence kind of just pouring out of him is contagious for us and allows us to continue to build momentum throughout the course of the game. He keeps the defense honest, for sure. The way they try to defend us. He’s a threat.”

הדבר החשוב ביותר שקרה לו הוא בטחונו שחזר אליו. מה הבטחון עושה? גורם ל-DECISIVENESS במשחקו, דבר שלא ראינו אצלו עד אחרי האול-סטאר, וההחלטיות שלו הפכה אותו למפלצת שחשבו שיהיה, וכנראה זה מה שקורה איתו ממש לנגד עינינו.

הדבר המסוכן במשחקו עכשיו – שימו לב לזה הערב – הוא שהוא כבר לא חושש לכדרר, וכשהכדור אצלו הוא מכדרר לאחד משלושת המטרות  הגדולות – דוראנט, קרי, או תומפסון ("לא משנה לי מי מהשלושה; אני מסתדר עם שלושתם"), מוסר 'למטרה הגדולה' את הכדור ועושה סקרין. השחקן שהיה אמור לעשות את הסוויץ' הוא רחוק עכשיו כי הוא לא ניצמד לגרין (במקום להיצמד עשה מין SAGGING OFF GREEN), ועתה סקרין טוב ע"י גרין תוצאתו GOOD LOOK של מי שמקבל ממנו את הכדור.

כשדמרקוס קאזינס נפצע מיד חשבו על אנדרו בוגוט או קוון לוני שימלאו את מקומו, אבל האמת היא שכשגרין עושה זאת והוא במרכז ההתקפה של הווריורס, היא נראית הטוב ביותר. קר קורא להם "THE HAMPTON 5" והם קרי, תומפסון, דוראנט, איגודלה, וגרין. חמישייה נטולת סנטר סטנדרטי, אבל בגלל כוחו והמסה שלו, גרין יכול לשמש – ומשמש – כסנטר, מבלי להיות סנטר.

******************************************

אני יודע מה יוסטון צריכה לעשות נגד חמישייה זאת, אבל מייק ד'אנטוני לעולם לא יעשה זאת כי הוא לא חכם כמוני, והוא לא קורא עברית. הצורה היחידה שהרוקטס יכולה לשחק נגד "THE HAMPTON 5" היא לשחק עם אוסטין ריברס במקום קפלה בחמישייה. לשחק – כמו הווריורס – ללא סנטר, וריברס יכול לנטרל את גרין ואפילו לגבור עליו מהפרימטר. אבל זה לא יקרה.

למה?

כי יותר מדי מאמני NBA הם מרובעים.

***************************************

6. איזה צחוקים: שקיל אונ'יל מזהיר את בארקלי שהוא יכה אותו. ארני ג'ונסון מתפקע מצחוק. "THE INSIDER" של TNT ממשיך להכות בכל היריבים.

הכל קרה ביום שלישי בלילה (כבר יום רביעי בבוקר) כשארני ושאק התפקאו מצחוק שצלמי התכנית לא ידעו מה לעשות וחיכו להוראות מעורכי התכנית אם להמשיך לצלם או לעבור לפרסומת. כי הצחוק היה אמיתי, ALL OUT, ומאומה לא הצליח לעוצרו.

They were doing a 3-minute, timed segment and Shaq didn’t like how he didn’t get a chance to get in on time. He blamed Barkley, who started the segment and rambled on, for not leaving him enough time and screwing up the order:

“It’s supposed to be 1, 2, 3… Not 1, 2, back to 1,” Shaq said.

And they all lost it, especially Ernie:

*

I’m dying right now @NBAonTNT Shaq ready to get down 👊🏽

Shaq and Chuck officially broke Ernie

I've probably watched Inside the NBA 5,000 times and I don't think I've ever seen @TurnerSportsEJ laugh like this lol

Never seen Ernie just lose it the way he is on Inside the NBA right now and it's absolute gold lmao

7. היום לפני…

*114 שנים: לסקה דורל הפכה לבעלת הסוס הראשון להשתתף בקנטקי דרבי (ובמקרה גם הפכה למנצחת הראשונה) כשבהפתעה מחלטת הסוס שלה 'אלווד' – שניכנס למרוץ ה-30 של הקנטקי דרבי בסיכוי 1 ל-30 – ניצח בהפרש שני אורכים. באותו זמן הוא גם הפך למנצח הראשון שהטריינר שלו היתה נקבה – גברת ג'ייבי פראת'ר.
*
*101 שנים: הפיצ'ר פרד טוני מהסינסינטי רדס והרליבר שלו ג'יימס 'היפו' וון, הפכו לשני הפיצ'רים היחידים עד היום לזרוק שני "NO HITTERS" אחד אחרי השני ב-DOUBLE HEADER כשהרדס מנצחת את שניהם 0-1 (באינינג העשירי, בשניהם).
*
*80 שנה: לו גריג מהיאנקיס לא עולה לשחק נגד דטרויט טייגרס, ובזה  בא הסוף לרצף של 2,130 משחקים שלו, שיא שעמד 56 שנים עד שקל ריפקין מהבולטימור אוריולס שיחק 2,632 משחקים. שני השיאים הם הישגים שהם כלל לא מובנים כיום.
*
*66 שנה: הסוס דארק סטאר (נושא המאמר שלי לשבת, לקראת הקנטקי דרבי באותו יום), מנצח כאנדרייטד בסיכויים 1 ל-25 את הסוס שהיה באותם ימים המייקל ג'ורדן של מרוץ הסוסים – NATIVE DANCER – בשני אורכים וחצי. היה זה הפסדו היחיד של נייטיב דנסר בקריירה.
*
*18 שנה: ג'יימס הלטון, בנאי בניין, עושה 900 נק' בשלושה משחקי באולינג רשמיים רצופים, החמישי בהיסטוריה לעשות זאת.
*
*17 שנה: מייק קמרון חובט 4 הום-ראנס באותו משחק בניצחון סיאטל מרינרס על שיקגו ווייט סוקס 4-15. באינינג ה-8 הוא היה קרוב מאד להום-ראן חמישי באותו משחק – הישג שהושג רק פעם אחת בבייסבול – כשכדורו הגבוה עבר את הגדר אבל שופט האאוט-פילד צ'נדלר קריק קרא אותו "OUT".

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
140 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 6:26:36

הכותרת שלך שגויה מנחם. גם אם קאווי היה משחק איש לא הבטיח לראפס את 2 הנצחונות האלו ממש לא.
אבל מה שנרס עשה זה לפגוע במומנטום במיוחד בגיים 2 ששם ממש התקרבו. כאן במשחק פילי שלטה מהדקה הראשונה ועד לאחרונה באופן מוחלט עם קאווי ובלעדיו.
אני לא מבין את המנוחות האלו שנקבעים גורלות ככה אלו שחקנים הרווחים מיליונים ראיתם פעם שחקן כדורגל שצריך מנוחה ב90 דק?? למה כדורסלן לא יכול לשחק 48 דק בפלייאוף שהכל על הכף? מי אמר שצריכים לשחק 36 ו38 דק כמו עונה סדירה מה זה החרטא הזה?
איך התלהבו מלברון ששיחק 48 דק חח הוא עשה דבר בסיסי בטח לשחקן כוכב. מה מסי צריך מנוחה ב90 דק?
מה הבעיה של קאווי אדם צעיר בריא קטלני סוס לשחק 48 דק? אוי הוא יהיה עייף? אוי אוי wtf??? איזה דור של מפונקים. קום ותשחק 48 דקות מה אתה בוכה

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 6:40:22
הגב ל  ראס א שטן

פילדלפיה כבר הובילהבהפרש גדול שכקאווי החל בטרוף שלו

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 6:49:09
הגב ל  ראס א שטן

שחקן כדורגל יכול לרוב לנוח על המגרש. לא בכל ליגה ולא מול כל יריב. אבל גם בכדורגל המשחק נעצר הרבה (משחק נטו נמשך נדמה לי רק 50-55 דקות). מסי שיהיה בריא מבלה את רוב זמנו בהליכה וריצה קלה. אבל הוא לא ממש דוגמא.
ושחקני כדורגל לא משחקים 100 משחקים בעונה, ואין להם כמעט משחק 48 שעות בלבד בין משחקים.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 6:53:00

סלים, אתה יודע כמה משחקים קגובי שיחק 48 דק', ועוד שתי הארכות? והיו עשרט=ות שחקנים שעשו אותו דבר: אלן אייברסון, לברון, ועוד ועוד ועוד. ג'ון הבליצ'ק היה יכול לשחק 3 משחקים רצופים

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 6:57:14

מה אתה אומר שחקהי כדורגל משחקים 90 דקות ולא 36 דק. שחקן כדורגל בעילית משחק 180 דק בשבוע. שחקן אןביאיי משחק 144 דק שהם 36 דקות 4 משחקים בשבוע. אז מה אתה מדבר שטויות?

שחקני כדורסל נחים כל דקה כל פסק זמן זה 5 דקות יותר מנוחות מכדורגל ששם יש רק הפסקת מחצית זה יותר מאשר מנוחה על המגרש.

מסי נח בדיוק כמו הארדן קרי ולברון שלא עושים הגנה וחצי עונה במנוחה תוך כדי משחק.

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 8:01:11
הגב ל  ראס א שטן

שמעון, אתה יודע לקרוא? אתה יודע מה פירוש המילה "נטו"?…..

לגבי כמה שמסי רץ במשחק – הנה השוואה בקילומטרז' של כמה מהחלוצים המובילים בליגת האלופות, מנורמלת ל 90 דקות:
(הנתונים מפה: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2019/statistics/round=2000980/players/index.html)

Messi 8.07
Lewandowski 10.10
Ronaldo 9.300
Aguero 9.60
Sterling 10.2

סתם לשם השוואה למשחק בליגת העל בסוף השבוע בין בני יהודה ומכבי חיפה, כמעט כל שחקני השדה עשו יותר קילומטראז' ממסי.
(נתונים בדף המשחק באתר מנהלת הליגה).

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 8:06:22

לגבי זמן נטו בליגות שונות:
http://www.football-observatory.com/Effective-playing-time-in-37-European-2150

גרמנית – 58.5% 52 דקות
ספרדית – 55.8 50 דקות
אלופות – 60% 54 דקות

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 8:12:36

חביבי אתה מביא חלוצים שמשחקים אף הם יותר דק משחקני האןביאיי תביא קשרים וקשרים אחוריים ותראה כמה הם רצים והרמה היא לא אותה רמה חח ליגה ישראלית הבאת לי? כמה רץ קאווי נטו תראה לי בבקשה בטוח דפחות מכולם

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 7:00:12

שורה תחתונה אין שום מניעה דקאווי ישחק כל משחק 48 דק עד סוף הפלייאוף. אני בטוח שהוא יעמוד בזה מה גם שהוא נח כל העונה וכל משחק שלישי. בשביל מה הוא נח? בשביל הפלייאוף לא? מנוחה יש רק בעולם הבא

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
03/05/2019 7:12:58

מנוחה על המגרש זה בכדורגל שלנו. בטח לא באירופה.
במונדיאל משחקים כל יומיים. לא ראיתי שחקנים עם מסיכות חמצן.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 7:15:16

בדיוק. המנוחה הזה זה קבעון שהפך לנורמה. מבין את זה בעונה סדירה אבל בפלייאוף?? במשחקים כאלו קריטים? זה לא אורלנדו פה.

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 8:31:03

אף נבחרת במונדיאל לא שיחקה בהפרש של יומיים. די לזרוק דברים לא מבוססים.
בשלב הבתים היו 4-5 ימים בין משחקים. בין הרבע לחצי 3-4 ימים. כנ"ל בין החצי לגמר.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/05/2019 8:53:59

https://stats.nba.com/players/speed-distance/?sort=DIST_MILES&dir=1

שחקן NBA, העלית רץ כמו 4.5 קילומטר במשחק, עכשיו יש גם את אינטנסיביות, לשחקן 48 דקות זה בדיחה לא אפשרי בטח באינטנסיביות של המשחק כיום (ראינו מה קרה להארדן ), הקטע זה לחלק את המנוחות ולא להיות כמו רובוט.
.
נרס עד עכשיו כישלון גדול בפלייאוף הוא רובוט אתה לא יכול לפעול לפי רוטציות קבועות ולפי שיטת משחק קבועה, אתה חייב לחיות את המשחק ולחשוב, ובראון היום נתן לנרס שחמט, הוא קרא את החילופים המתוכננים שלו מראש העלה בדיוק את ההרכבים עם אמביד ובאטלר שקוואי נח שישחטו את טורנטו.
.
הבעיה היותר גדולה מהמנוחה של קוואי זה שאר הסגל ובמיוחד הספסל, פרד ואן בליט נבלה לא מתאים לרמה גם לא לאורי שכנראה הרכז החלש בפלייאוף , איבקה קרוב ל35-36 בגילו האמיתי (תעודת הזהות מפוברקת, כל הליגה יודעת את זה לכן יש ירידה חדה ביכולת וביכולת האתלטית כבר כמה שנים).

לא הגיוני שקבוצה בפלייאוף שחושבת את עצמה לקוטנדרית לא מסוגלת לייצר סל או עצירה בהגנה ללא קוואי.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
03/05/2019 7:10:21
הגב ל  ראס א שטן

בכדורגל אתה עושה פעמיים 45 דקות. יש הפסקה באמצע , ואז שוב 45 ואפילו 50 דקות ברצף. המגרש הרבה יותר גדול.מרחקי הריצה הרבה יותר ארוכים. אם אתה עייף ומוחלף , אתה לא יכול לחזור למשחק.
זו לא אשמת השחקנים , הם לא מפונקים. יש פשוט קיבוע שצריך לתת מנוחה כי זה אפשרי.
פורטוגל נגד ספרד במונדיאל , תראו איזה פנתר היה רונאלדו בדקה ה 93.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 7:17:23
הגב ל  ראס א שטן

ראיתם פעם שחקן כדורגל שצריך מנוחה ב90 דק??
כן, ראיתי יותר מדיי פעמים השנה שחקן (?) אחד שנח על המגרש.
קוראים לו צ'יפופוגבה או קופיפוגבה.
הציקלמט הזה משחק כבר 3 שנים בקבוצה שלי באי הבריטי…
בעזרת השם יימכר השנה למרבה במחיר (הלוואי שילך לפס"ז במעל ל 150 מליון).

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 7:19:36

חחחחח תשחיל אותו לריאל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 8:17:30
הגב ל  ראס א שטן

לא רוצה ריאל
אשחיל אותו לפס"ז
שהשייך ישלם, במיוחד עכשיו שמחירי הנפט עולים. תן 180 וקח שחקן צ'ורפאתי שישחק בצורפת.
שישחק עם ניימאר ואמבפה וקאאאבאבניק

אור
אור
03/05/2019 9:19:51

לקרוא לו קוף, מאוד מרשים מצדך "דוקטור".

אסף
אסף
03/05/2019 10:16:42

איזו תגובה גזענית ומכוערת מהדוקטור המלומד. אם היה לחור עור בהיר בחיים לא היית משתמש בדימויים האלו. בושה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 20:47:23
הגב ל  אסף

מה הקשר לצבע עור?
עם הוא היה חיוור פנים (יד הנפץ למשל) והיה מעצבן אותי גם הייתי משתמש בדימוי של קוף.
טל בן חיים הוא טיפוס כזה והשתמשתי באותם דימויים עבורו.
אני מחבב מאד שחקנים כהי עור. עם הייתי חושב שהם כולם טיפשים הייתי נמצא פה בכלל?
האן בי איי זה בעיקר אמריקאים ממוצא אפריקאי, תקרא להם כהי עור.
בשורה התחתונה כולנו קופים וכולנו גזענים. אני מוכן להודות בזה, האם אתה מוכן? כנראה שלא.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 4:25:56
הגב ל  אסף

הנה אחד מהמאמן העכשווי שלו, על ה"שחקן" פול פוגבה. רק שתבין מאיפה הגזענות שלי מגיעה:
'He's in his own little fantasy world, thinking he's the best': Paul Scholes lays into Paul Pogba and says he needs Manchester United team-mates to 'give him a rollicking'
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6975465/Paul-Scholes-blasts-Paul-Pogba-living-little-fantasy-world.html?fbclid=IwAR20m7rIi15s2L0BZEdZkfiPEHxTGOyq6JEFeSXWkFGk1GS7lnYAxz8DBSQ
אני הייתי צריך לסבול את זה 3 שנים. אז פיתחתי טינה לאדם הזה ולמניירות הקופיפיות שלו. תרצה לקרוא לזה גזענות? סבבה. זה לא שהשתמשתי בביטוי בוי או ניגר, אז באמת הייתי גזען גדול.
הוא עשה מה שבא לו אצל מוריניו וקיבל על הראש ועשה שביתות איטלקיות ולא עשה הגנה, רק שהתחשק לו. אצל הבוס הוא היה עף לאלף עזאזלים מזמן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 4:52:51

סקולס הוא כמובן לא המאמן של פוגבה אבל אין יותר יונייטד ממנו. אם הוא מבקר את הליצן הזה אז הלייצן קנה את הביקורת ואשם בה.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 6:28:07

מנחם המילה שאתה מחפש לנרס הוא חסר בינה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
03/05/2019 7:14:50
הגב ל  ראס א שטן

נרס זה אחות.
אחות בכירה היא אחות מנתחת. או מין התחת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 7:18:03

מין התחת כמו פול פוגבה

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 6:32:26

לגבי יוסטון מסכים איתך. קאפלה בוק ומיסמאצ בסמול בול כמו גובר

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 6:39:17

מה שבראון עשה זה שהוא את גימי ואמביד בדקות שקאווי בחוץ והם שחטו. זה היתרון הגדול שיש לך ביג 3 תמיד ביג 2 על המגרש וביג 3 יש רק להייט אשברי ולי בכל הליגה. בראון סוף סוף ניצל את סה. סופרסטאר+ 2 אולסטארים> סופרסטאר+ לאורי.
כמו שאמרתי בתחילת הסידרה זה רק של פילי להפסיד בשטויות ובחוסר בינה. אם משחקים נכון וחכם אין לראפס ביכוי מולם פערי הכשרון גדולים. תוציאו את אמביד וקאווי מהקבוצות על מי הייתם מהמרים? זאת הנקודה בדיוק.
פילי עשו עד המשחק הזה רק שטויות. היום בראון ניהל מושלם את ההצגה כמו שהיה צריך מלכתחילה.
זה שבובאן ובולדן יחד זה נזק ראו במשחק הראשון שלהם יחד בעונה הסדירה תראו את התגובות שם. אז בראון ניסה סבבה וניסה שוב סבבה זה מותר זה עונה סדירה. ואז ניסה שוב מול הנטס סבבה גם מותר פערי הכשרון עצומים אבל זה ברמות האלו אין זמן לניסיונות פה זה הטופ שבטופ קבוצות שיהרגו אותך בכל טעות שתעשה ובראון אולי סוף סוף הבין אחרי 2 משחקים בסידרה. מזל שסקוט גם חזר ומונרו איזה החטאה עשה היום חח קיבל בלוק מהסל

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 6:42:01

העובדה היא שקוואי הוביל את הקמבק של טורונטו שכבר פיגרה בדגאבל פיגר גדול עד 8, ואז פתאום הוציא אותו

שלהבת
שלהבת
03/05/2019 7:06:31
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אשאל אותו ביום ראשון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 7:19:21
הגב ל  שלהבת

אבל בעדינות, תמצא ניסוח שלא ירגיז אותו….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/05/2019 8:26:04
הגב ל  שלהבת

תפתח בשאלה ב"nick nerd" כדי לשבור את הקרח

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:07:59
הגב ל  שלהבת

להיפך. לא להיות עדין. להרגיז אותו. שאלה מצויינת, "ראיתי את קובי בכמה משחקי פלייאוף של 48 דק'. למה הוא יכול ואתה לא?"

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 6:46:10

טעות שדלי.לא הובילו ב-20, אבל הובילו ב-16. ראיתי את החצי הראשון עם שכנים ולא כתבתי מאומה אז היה נדמה לי שהיה רבע בו ההפרש היה 19

דדי
דדי
03/05/2019 7:09:58

Brian (@RunTheJules)
5/2/19, 9:58 PM
Oh? Toronto got blown out because nobody except Kawhi showed up?

Aveng– I mean,

Lakers Twitter… ASSEMBLE: pic.twitter.com/Fg3WdVSw93

דדי
דדי
03/05/2019 7:10:35

Maverick Carter

@mavcarter
@kawhileonard play just like Michael Jeffrey Jordan more than any other player ever!!!

199
5:04 AM – May 3, 2019

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 7:19:00

נו אז מה מי אמר שהיו מנצחים? זה משחק של מומנטומים הנצחון לא היה מובטח לקאווי גם אם היה משחק 48 דק. אבל הוא צריך לשחק 48 דק

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 7:29:43

אני מסכים שלנרס מניות רבות בהפסד. הוא איבד את כל המומנטום בתחילת הרבע האחרון, כאשר הסיקסרס המשיכו עם אמביד ובאטלר, ולטורונטו לא נותרו תשובות.
.
48 דקות במשחק (ללא הארכה)?
כיום זה נדיר במיוחד.
ב-5 השנים האחרונות הייתה רק פעם אחת בה שחקן שיחק את מלוא 48 הדקות של משחק פלייאוף.
לברון, בעונה שעברה במשחק 7 מול הסלטיקס. זהו.
.
ההבנה שמנוחה היא קריטית להצלחת קבוצה רווחת (ובצדק) כיום ב-NBA. שחקן שמשחק כדורסל בסגנון של קאוויי –
אם ישחק 48 דקות, ככל הנראה התועלת השולית שלו אחרי 40 דקות תהיה תועלת שולית פוחתת. אחרי 45 דקות, יש מצב שזו תהיה תועלת שולית שלילית.
.
גרוע יותר –
לאורך זמן, ההימור על יותר דקות מגדיל את הסיכוי לפציעה.
.
אם מחפשים להצביע על המקום בו נרס מפסיד עד כה את הסדרה, ודי מאכזב במשך רוב העונה –
הספסל.
אותו ספסל שהיה בשנה שעברה לחם חוקה סיים הלילה את המשחק עם 15 נקודות, רובן בדקות הסיום של המשחק, אז זו כבר הייתה מפלה.
יש תירוצים לא רעים לראפטורס –
אנונובי חסר. הטרייד עבור קאוויי צמצם את הספסל. המעבר של סיאקם עוד יותר צמצם את אפקטיביות הספסל.
.
אבל –
פאוול, ואן וליט, ואיבאקה לא שכחו לשחק כדורסל.
האחריות של למצוא את הדרך לשלבם במשחק היא על נרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
03/05/2019 8:21:39

כל מילה

IDO
IDO
04/05/2019 2:04:32

+9.5 שקוואי במגרש
-54 שקוואי על הספסל .

זה מספיק ברור??

Ido
Ido
03/05/2019 9:03:18

כדורסל הוא לא עד כדי כך קשה. יש הפסקות יש פרסומות יש טיימאאוט יש זריקות עונשין. במשחק הפסד שהסיכוי היחידי לנצח זה להשאיר את קוואי זה נו בריינר.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:11:29

גיא, זה בדיעוק מה שאני אומר: מאמנים מרובעים. לומדים אחד מהשני ש"אסור לשחק 48" ואז הם חושבים שמנוחה היא צו מאלוהים. בדיוק מה שאמרתי: מרובעים!

IDO
IDO
03/05/2019 7:34:40

מנחם למה לא ציינת את המופע של אמביד. מזכיר את שאק הדומיננטי.

הייתי שמח לדעתך בעניו ההשפעה של מו הרקלס על פורטלנד.

תודה על המעורב

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:15:13
הגב ל  IDO

מו הרקלס הוא הגיבור האלמוני של פורטלנד

חחחח
חחחח
03/05/2019 7:38:43

פידליפה טורונטו גם סדרה מיותרת, קישוט, כמו דנבר פורטלנד.
אלוםת המזרח לא תצא מכאן.
הכל הולך לגולדן סטייט-בוסטון, קארי FMVP, כולם מבסוטים ועוד שנה עברה בלי נפגעים.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:16:27
הגב ל  חחחח

אז אולי נוותר עליה. פילדלפיה ובוסטון היחידות שתגבורנה על גולדן סטייט אם יגיעו לשם

אסא כשר לפסח
אסא כשר לפסח
03/05/2019 7:52:54

נקודה מעניינת במיוחד מתחבאת בטקסט של אשך טמיר על יוסטון, והקבוצות המשוקצות.
הוא מונה שם קבוצות מתועבות, ומסביר למה. דטרויט האלימה, הספרז עם ברוס בואן האלים, הלייקרס שקנתה שופטים, האיחוד הטמא של לברון במיאמי, ועוד.
אבל! בתור נקודה חיובית אצל הקבוצות האלה, בקטגוריה "נסיבות מקלות", הוא מוסיף: "זכו באליפות".
מה זה אומר?
זה אומר: הקבוצה היתה מלוכלכת. "משוקצת". אבל מהשיקוץ הזה יצאה אליפות! אז אולי אפשר לסלוח.
.
זו תפיסה, כנראה תת-מודעת, שבה המטרה מקדשת את האמצעים, בדיעבד. אם גנבתי זה רע, אבל אם לא נתפסתי – זה אחלה.
הגנב הפחות מוצלח ייענש. הגנב היותר מוצלח יזכה ל"נסיבות מקלות". "אבל הוא נעשה עשיר".
יותר גרוע. זו גישה של אנשים קטנים, שמתבטלים מפני אנשים אחרים בעלי כוח – ולא חשוב איך הם השיגו את הכוח. אם יש להם כוח – אז אנחנו נעריך אותם. ניתן להם "נסיבות מקלות".
כמו ביבי וחוק החסינות. כמו מדינות אפלות, שמעריצות את האנשים הכי מושחתים, שרכבו על הגב של האזרח הקטן.
ככה בדיוק אוהד ה-NBA הזה, שנגעל עם הרבה כינויים ותארים מה"שיקוץ" של הקבוצות האלה. אבל מה, הן הפיקו מזה אליפות! אז בואו נוותר להן. בואו אפילו נחבב אותן.
.
המוסר וטוהר המשחק, עלק, שהוצגו כבסיס לבחירה – מתרסק מול תארים פורמליים, מול עושר, התבטלות של עכבר מול פיל. הפשע משתלם! ואם הפשע משתלם – אז כל התיזה על קבוצות "פושעות", לא מחזיקה נייר.

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 8:08:06

+1.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:17:19

נכון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/05/2019 8:06:12

נפלא דוק. מעורב שיכול להעסיק אותנו יום שלם.
ניק nerd והמאמנים המרובעים זה מכה.

נתן גולד
נתן גולד
03/05/2019 8:19:01

הבעיה לא הייתה קוואי. קוואי לא ישחק 48 דקות. הבעיה היא שחוץ מקוואי אף אחד בטורונטו לא תפקד ומדובר בקבוצה שאמור היה להיות את אחד הסגלים החזקים בפלייאוף. טורונטו פשוט מסתמכת יותר מדיי על קוואי.

נתן גולד
נתן גולד
03/05/2019 8:19:37
הגב ל  נתן גולד

אמור היה להיות לה*

סלים וארזה
סלים וארזה
03/05/2019 8:22:30

אני לא מבין למה הציפיה הזו ל 48 דקות (או קרוב) משחקן שהחסיר איזה 20 משחקים במהלך העונה (ולא אתפלא אם על דעת עצמו). בנוסף, "החולה המדומה" החסיר גם כמעט את כל העונה שעברה (סוד כמוס למה).
אלה מספרים של ג'ואל "הפצוע הכרוני" אמביד.
וגיא הרשע הסביר הכי טוב למעלה מה קרוב לוודאי יקרה אם שחקן ישחק 48 דקות.

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:18:51

גיא הוא BODY BUILDER. בוני הגוף האלה מתעייפים מ-20 מ' ריצה

Smiley
Smiley
03/05/2019 8:27:55

נרס חייב למצוא דקות מנוחה לקוואי כדי שיגיע טרי לדקות המכריעות בסוף. לא היה מוריד אותו, וכנראה קוואי היה שופך מנוע ועדיין פילי היו מנצחים.
הבעיה של הראםפטורס זה שחקני הסםסל שלהם שלא הופיעו עדיין לסדרה (דווקא מול המחליפים החלשים של הסיקסרס – על נייר, הספסל של הראפטורס הרבה יותר טוב מזה של פילי).
.
היתרון של פילי, יש לה 4 שחקנים (5 עם רדיק) שיכולים ליצור לעצמם ולכן אפשר תמיד להשאיר 2 מהם על המגרש (כמו הווריורס). באטלר והאריס בדרך כלל נשארים עם המחליפים בזמן שאמביד (ורדיק שמשחק בדרך כלל לצידו) וסימונס יורדים לנוח.
.
הראפטורס (וכמובן נרס) חייבים למצוא דרכים כדי שהספסל של הראפטורס יבוא לידי ביטוי.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 11:10:59
הגב ל  Smiley

רדיק וסימונס לא יכולים ליצור לעצמם כלום. כל פעם שסימונס יצר משהו זה נגמר בבלטה. רדיק הוא קאץ אן שוט יכול ליצור אולי מול לאורי או מקונל וכאלו.
סימונס מדמש בעיקר מגבון לח לקאווי אבל כל עוד לא מאבד כדורים מנסה לשחק הגנה לא זורק לסל למעט הלייאפים שהוא מקבל או כדור על לאורי הכל טוב והוא לא מפריע לנו.
טורנטו משחק הבא לדעתי יעשו האק א סימונס אם יהיו בפיגור הם יכולים להוציא אותו ככה מהמשחק אבל לא כדאי להם 🤣🤣🤣 כי החלופה זה באטלר רכז ומייק סקוט מרווח את המשחק מצד שני באטלר לא יודע להריץ התקפות מהר מידי. פילי חייבת סגנון מהיר כל הסידרה טורנטו לא יכולה לקלוע עליהם 120 נק שהם מתאמצים בהגנה אין להם כוח אש כזה במיוחד עם גאסול שמאט את המשחק.

Smiley
Smiley
03/05/2019 8:29:35

פשוט מדהים איך כל פעם שמאמן מפסיד פה משחק, ישר כולם קופצים עליו שהוא מרובע וחסר יכולת לנהל קבוצה.
נרס עושה עבודה מדהימה בראפטורס, וזאת רק השנה הראשונה שלו. בהנחה שיש לו עקומת למידה (כמו לסטיבנס מהסלטיקס), הראפטורס הולכים לשנים יפות תחתיו בעתיד.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 8:57:28
הגב ל  Smiley

מה עשה נרס? פחות מקייסי. קייסי לקח מקום 1 והפסיד ללברון. כל עוד נרס לא לוקח את המזרח הוא עשה במקסימום כמו קייסי אין שום הישג.

Smiley
Smiley
03/05/2019 9:49:08
הגב ל  ראס א שטן

בזכות נרס (ולקוואי מניות רבות בכך) מדברים עליהם במועמדים לקחת את המזרח, מה שלא היה בתקופתו של קייסי ודרוזן.
אבל כמו תמיד, המדד שלך הוא אליפות או קקי

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 10:12:30
הגב ל  Smiley

מה אכפת לי מה מדברים? יש עובדות. קייסי סיים 1 נרס 2.
קייסי עף מול לברון. נרס חייב לקחת את המזרח כדי שהישגו יעפיל על של קייסי אחרת הוא כמו קייסי. אלו העובדות. ראפס עפו בגמר וחצי גמר מזרח גם עם קייסי. אז במה נרס שידרג? קיבל קבוצה מוכנה בשלה ועליהם קיבל כוכב על שקייסי היה מת לקבל

ברוך רובין
ברוך רובין
03/05/2019 9:10:14
הגב ל  Smiley

אין עבודה מדהימה, שנה שעברה הוא עשה עבודה מדהימה אף עם הספסל שזיכתה אותו בתפקיד, השנה הוא עושה עבודה נוראית, בסוף אנחנו מסכלים על השגים בפלייאוף העונה הרגילה לא מעניינת כלום וכל דבר שפחות מגמר הוא כישלון חריף לארגון וסופו של הרוסטר במתכונת הנוכחית, ההימור שלקחו על קוואי היה עצום בלעדיו הם תקועים עם חוזים נוראיים.
.
לגבי הלילה הוא ניהל את הרוטציות באופן מחריד ובראון ניצל את זה (סוף סוף יצא מהקיבעון המחשבתי), תא הגיוני שהספסל שלו בפלייאוף לא יהיה קיים , ועל ההרכב אין מה לדבר , לא הגיוני שפרט לקוואי אף אחד לא מסוגל לשים סל זה כישלון של מאמן, אנחנו לא מדברים על לברון או ווסטברוק שהם שיטת משחק שלא מקשיבים למאמן ועושים מה שבראש שלהם, השיטה שלהם שמעקרת את השאר (זה למה שחקנים נראו בלעדיהם כמו תרנגולת בלי ראש ), אנחנו מדברים על קוואי אדם שלא מוציא ציוץ מהפה חוץ מהצחוק המפחיד שלו אדם שאומר אמן לכל שיטת משחק, וזה שאין זה כישלון של נרס .

Smiley
Smiley
03/05/2019 9:47:17

מאמן יכול להביא את השחקן לזריקות נוחות – השחקן בסוף הוא זה שצריך לקלוע (לא המאמן)

Ido
Ido
03/05/2019 10:37:33
הגב ל  Smiley

נאאא. השחקנים צריכים להרגיש את הכדור אחרת הם קרים ולא פוגעים. עם מאמן לא נותן לכולם להרגיש את הכדור ככה זה נראה.
תסתכל על הלוחמים שפעם ליווינגסטון עולה עם הכדור פעם גרין ופעם אנדריי. או פורטלנד שדיימו נותן לכולם להרגיש את הכדור.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 10:40:50
הגב ל  Ido

קאווי נתן לכולם להרגיש כדורים הם זורקים סלעים לאורי וגרין מחטיאים שלשות לגמרי לבד זה החיים

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 10:47:16
הגב ל  Smiley

לא מבין מה כולם מופתעים הסגל של פילי טוב בהרבה מטורנטו. זה דפילי לא ממשיםמאת הפוטנציאל לא אומר שהם לא טובים מטורנטו.

אמביד שווה לקאווי או טיפה פחות טוב נגיד.

באטלר מעל סיאקם בכל יום

האריס מעל לאורי בכל יום

רדיק מעל גרין בכל יום

סימונס מתחת לגאסול

מקונל די שווה לון פליט

אניס טוב מפאוול

מייק סקוט די שווה לאיבאקה

אז מה אתם מופתעים?? כי חשבתם שנרס גאון וקאווי סה גורדן?

זה רק של פילי להפסיד. תפנימו על הנייר פילי הקבוצה הכי טובה במזרח ושנייה בליגה. כל דבר שהוא לא הפסד צמוד ללוחמים זה כשלון עצום של פילי. פילי תלויים אך ורק בעצמם. הפרוסס תם ונשלם כל החלקים במקום. מפה רק תואר אליפות הוא המטרה. כל כשלון יהיה באשמת מאמן מפה והלאה יש בפילי כל מה שצריך בשביל להיות אלופה. סופרסטאר טופ 6 בליגה והסנטר הכי טוב ו2 משחקי ההגנה הכי טובים בליגה עומק והכל.תמיד אפשר לשפר ספסל טיפה וזה אבל זה:זוטות. בפילי יש את כל החומר והפוטנציאל לאלופה הבאה.

Smiley
Smiley
03/05/2019 11:09:00
הגב ל  ראס א שטן

"מקונל די שווה לון פליט" – צחקתי בקול… אפילו מקונל לאמאמין להשוואה הזו

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 11:23:19
הגב ל  ראס א שטן

מי זה ון פליט ומה עשה? משחק טוב פה ושם גם מקונל נתן. אל תשכח שמקונל היה נהדר שנה שעברה מול בוסטון. מתי ון םליט היה נהדר בפלייאוף? לגמרי שווים. אולי באחד על אחד ון פליט ינצח אותו אבל בפילי מעדיף את מקונל איש האחווה

ברוך רובין
ברוך רובין
03/05/2019 15:12:52
הגב ל  ראס א שטן

אני מופתע מהחולשה של נרס כמאמן, חשבתי רק לפילי יש מאמן חלש ו חשבתי אותו כמצויין, מבחינת סגל ברור שפילי אמורים לרטש אותם, פרט לקוואי וטיפה סייאקם אין שם אף אחד ברמה, אבל שהספסל יראה ככה?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 9:07:59

שמעון, סליחה. אבל פשוט אין לך מושג.
.
הרבה מחקרים נעשו על שאלת "מה הוא ענף הספורט התובעני ביותר",
והכדורגל (לא הפוטבול. המשחק הפרימיטיבי שמשוחק גם בארץ) לא בצמרת.
מבין הענפים הקבוצתיים, במקום הראשון מדורג ההוקי. אחריו הרוגבי והפוטבול, ואחריהם הכדורסל. גם כדורמים מדורג לפני הכדורגל.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 9:11:43

מאמר (לא מדעי) מעניין על ההשוואה בין הענפים השונים. פאנל המומחים שקבעו את הדירוגים, מרשים למדי.
.
https://www.espn.com/espn/page2/sportSkills?sort=durability#grid

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/05/2019 9:43:19

מה מרשים במומחים? יש שם בכלל אנשי כדורגל?
.
גם במאמר שלך הכדורגל גובר על הכדורסל בסיבולת. שזה העניין שבו אנו דנים.
.
סתם מאמר אחר שמצאתי ברגע – https://www.nydailynews.com/life-style/health/sports-run-stats-show-burns-shoe-leather-article-1.1307763
הכדורגל מנצח את כל השאר במרחק אותו עושים השחקנים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/05/2019 9:45:13

קח עוד אחד עם נתונים מדויקים.
נוקאאוט לכדורגל.

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 9:46:13

לא הייתי נותן ל espn לדרג את השווארמה השכונתית הכי טובה אז בטח לא ענפי ספורט רציניים.
.
אם אני לוקח רק את מימד הכושר ולא הפיזיות כמו שיש בפוטבול. כדורגל אמור להיןת מדורג מאוד גבוה. לא לחינם בלתי אפשרי לשחק כל יומיים שלושה כמו שקורה ב NBA.
.
בכדורסל יש המון פסקי זמן וחילופים בכדורגל אין. אז נכון שלא כל הזמן רצים אבל לרוב כן נמצאים בתנועה. קשרים עושים בין 10-12 ק"מ במשחק זה המון.
כיוון שהמשחק הוא רק עם הרגליים גם לשם ריצה וגם לשם שימוש בכדור הסיכוי לפציעה הוא הרבה יותר גבוה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/05/2019 9:47:41
הגב ל  דקסטר

1+ לגבי espn

Ido
Ido
03/05/2019 10:54:38
הגב ל  דקסטר

שמו רוגבי מחוץ לעירייה הפותחת…
ספורט שצריך שבוע מנוחה מ 80דקות משחק .

לזכות הכדורסל זה ריצה וספרינט וספורט עם מגע. לרעתו מגרש פצפון המון זמן מת ובמשחק בקצב איטי רוב הזמן.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 10:50:06

אני סומך על המושג שלי גיא. שחקני אןביאיי לא מתאמצים יותר מכדורגלנים ברמתם. אם מסי משחק 90 דקות כל שבוע כל השנה גם קאווי יכול אלא אם כן הוא פצוע

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 10:54:42
הגב ל  ראס א שטן

זכותך.
זה לא הופך את המשפט "שחקני אןביאיי לא מתאמצים יותר מכדורגלנים ברמתם. אם מסי משחק 90 דקות כל שבוע כל השנה גם קאווי יכול אלא אם כן הוא פצוע" לנכון, או אפילו קרוב לכך.

מנתח מוח
מנתח מוח
03/05/2019 10:04:18

הבעיה של טורונטו היתה ידועה מתחילת העונה, ומהעונות הקודמות. אין לה בק-קורט ברמה מספיקה לשלבים האחרונים. קייל לאורי ודני גרין זה שני הז-בין. לאורי גם לא היה אף פעם. ועם זה אי אפשר ללכת עד הסוף. עשו טעות שלא הביאו את באטלר, כשהיה אפשר. אם כבר הולכים אול-אין עם קוואי אז חייבים לתת לו תמיכה.

מנתח מוח
מנתח מוח
03/05/2019 10:05:08
הגב ל  מנתח מוח

או את קמבה… טו לייט נאו

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:21:23
הגב ל  מנתח מוח

זה נכון מאד. לטורונטו אין בק-קורט ברמה המתאימה

Berch
Berch
03/05/2019 10:04:55

אחלה מעורב
הכי טוב שמעון בגיבוי
🙂

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 10:13:15

תגובה אחת מסודרת לדקסטר וטמיר:
.
א. כל הדוגמאות שטמיר הביא בדקו מרחקים.
מרחק הוא רק פרמטר אחד כאשר מנסים לבנות משוואה של "הספורט התובעני ביותר".
לדוגמה –
שחקן פוטבול עובר מרחק קטן בהרבה משחקן כדורגל. אבל אותו אופנסיב ליין מן, הוא צריך לעצור שחקנים ענקים שנעים במהירות עצומה, ועושים כל שביכולתם לעבור אותו. והם עושים את זה פעם אחר פעם במהלך משחק.
אין בכלל מה שהשוות כאשר משווים את זמן ההתאוששות שדרוש לאותו שחקן פוטבול, או את המאמץ האנאירובי שהוא הוציא במשחק שלם.
.
ב. תקראו לפני שאתם שופטים.
http://www.espn.com/espn/page2/story?page=degree/bios
מבין 8 חברי הפאנל, 3 הם עיתונאים של ESPN. 3 נוספים הם בעלי PHD העוסקים בספורט, ו-2 הם ספורטאים לשעבר (בייסבול + פוטבול, סקי).
כולם אנשים העוסקים בספורט למחייתם.
.
ג. הבנת הנקרא:
בכתבה –
ENDURANCE: The ability to continue to perform a skill or action for long periods of time. Example: Lance Armstrong
DURABILITY: The ability to withstand physical punishment over a long period of time. Example: NBA/NHL players

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 10:23:12

זה באמת הרבה מידע שלא נותן כלום.
סקי מרתון אופניים אלו ארועיים חד פעמיים.
כדורגל וכדורסל בעלי אופי שונה.
ההשוואה היא בין שניהם לא מעניין אותי השאר.
ופה הכדורגל מנצח.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 10:28:35
הגב ל  דקסטר

https://www.sportskeeda.com/athletics/definitive-ranking-10-most-exhausting-sports-in-the-world
.
זה בניכוי סיכון לפציעות, דרישה לשמירה על tension וריכוז בפרקי זמן גדולים יותר
(גורמים שמוסיפים המון לרמת הקושי).

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 10:37:46

בדיעבד, לא קישור מי יודע מה…

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 12:11:55

בסופו של דבר העניין פה האם שחקן כמו קוואי יכול לשחק 4 דק יותר בפלייאוף והתשובה היא כן. לפעמים דווקא המשחק השני הוא הקריטי בסדרה ולא החמישי.. ואפשר לסחוט יותר מקוואי בלי שזה יפגע בו וכמו שמנחם אומר אפשר למשחק אחד או שניים להיפטר "מתוכנת החילופים" הרובוטית

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 12:19:23
הגב ל  דקסטר

השאלה שנשאלה היא האם שחקנים בקצב ובאינטנסיביות של המשחק כיום, צריכים לשחק 48 דקות.
התשובה היא חד משמעית "לא".
אתה חושב שאם לא היה ברור לצוותי האימון שבטווח הארוך התועלת מכוכב ששיחק 48 דקות קטנה בהפרש מהתועלת של אותו שחקן אחרי מנוחה,
הם לא היו נותנים לפעמים לשחקן כזה או אחר לשחק את מלוא 48 הדקות?
.
שוב –
.
ב-5 השנים האחרונות, בפלייאוף, יש רק מקרה אחד ששחקן שיחק 48 דקות מ-48 דקות אפשריות.
לברון במשחק 7 מול הסלטיקס בעונה שעברה. זהו.

אהרון שדה
אהרון שדה
03/05/2019 11:51:20

תודה רבה מנחם על המעורב .
לדעתי משחק הבא משחק הסדרה ויהיה צמוד .
טורונטו אפ תפסיד יורדת ל 3-1 ויבקשו מהעזורת להכין את הבגד ים .

אשר ל 48 דקות מול 90 של כדורגל.
זה באמת שאלה תאורטית מעניינת .
האם ישנה איזו סט למשל שיכולה למדוד ק"מ למשחק של שחקני כדורסל למשל?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 12:15:05

בטח שיש. שחקני כדורגל עוברים במשחק מרחק כפול משחקני כדורסל.
אבל זה רק פרמטר אחד במשוואה של מאמץ.
מה המהירות שאותם שחקנים רצו את אותו מרחק?
כמה ספרינטים הם נתנו?
בכמה פעמים הם נדרשו למקסימום כוח מתפרץ?
.
וזה מבלי להיכנס בכלל לשאלת ה-"מגע". בכדורגל שחקן לא נאלץ להדוף גוליית במשקל של 100+ קילו
(דמיין שמירה על שחקני פנים),
לקחת עבירת תוקף ממשאית בתנועה (דמיין את הניסיון לבלום את לברון בדרכו לסל),
או לחסום לשחקנים בתנועה, פעם אחר פעם.
יש גם את שאלת ה-"tension" ששחקן נדרש עליו –
דמיין שחקן ששומר על קרי או קיירי. גם עם מי מה-2 לא בתנועה באותה הרגע (ולכן יש "0" בספירת הקלימוטרים באותו זמן),
היציבה הנמוכה של שמירה טובה, היא דורשת מאמץ מתמיד. זה לצד הריכוז הנדרש, הצורך בכוח מתפרץ בשביל להתחיל את התנועה במהירות המרבית,
ושינויי הכיוון שכל כך מאפיינים את משחק הכדורסל,
כל אלו מצטברים לכדי מאמץ מצטבר שספירת קילומטרים בכלל לא מתייחסת עליו.

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 12:31:45

גיא אני מתפלא עליך. אל תשים לי מילים בפה.
אמרתי 48 דק? אמרתי עוד 4 דק במשחק מה שיתן משהו כמו 42 דק בממוצע בפלייאוף! שזה המינימום לסופרסטאר לדעתי במצב הזה. ואת זה הוא יכול!

עידו גילרי
עידו גילרי
03/05/2019 13:49:02
הגב ל  דקסטר

קוואי שיחק 34 דקות למשחק בעונה הסדירה. אם הראפטורס היו מצליחים לצמק הוא היה מבלה בשני ההפסדים מעל 40 דקות על הפארקט.

אור
אור
03/05/2019 13:51:55

זה 34 במשחקים ששיחק או סה"כ?

עידו גילרי
עידו גילרי
03/05/2019 13:59:20

ברור שבאלה ששיחק

אור
אור
03/05/2019 14:01:18

אז נשמע שהוא הגיע טרי טרי לפלייאוף

עידו גילרי
עידו גילרי
03/05/2019 14:02:44

נכון, ואתה רוצה לשמור אותו כזה לאורך כולה.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:08:41

אם יהיה כולה…

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 12:43:19

כדורסל זה משחק ככ רך לעומת כדורגל. כל שפשוף נשרק ושטויות בכדורגל אתה חוטף מגע גופני כל דקה ולא שורקים על כל שפשוף

אור
אור
03/05/2019 14:00:34
הגב ל  ראס א שטן

בגלל זה בכדורגל יש אלף ג'יימס הארדן שמתגלגלים על הדשא כאילו ירו בהם?

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:08:12
הגב ל  אור

בכדורסל מתגלגלים יותר חביבי

אור
אור
03/05/2019 14:42:23
הגב ל  אור

פחחחח לא

אסף
אסף
03/05/2019 12:26:54

תודה רבה מנחם. יש הרבה מאמנים בליגה "מרובעים" בענייני דק' ורוטציות נרס לא שונה מאחרים. הסדרה עם פילי רחוקה מלהיות גמורה למרות הצהרת הכוונות של פילי הלילה
דריימונד גרין הולך לקבל בוחטה מהמשאית של הירוקים ואם כל כמה שהוא ממאיס את עצמו לפחות בעיניי כל דולר מגיע לו. הדבק והלב של הלוחמים.

דה שוט
דה שוט
03/05/2019 12:42:58

תודה מנחם, מאוד מעניין, הקטע של שאק וצ'אק מעולה (יש ביוטיוב).
לגבי הויכוח המלומד על דרגות הקושי בספורט – שני השקל שלי:
1. הוקי הכי קשה מבחינה אירובית, לכן אם תשימו לב, שחקנים מתחלפים שם כל שלוש דקות, שפוט אי אפשר אחרת, זה ספרינט-כוח אחד ארוך, וגם אין הרבה הפסקות, החילופים מתבצעים תוך כדי תנועה.
2. פציעות שרירים, בטן ומפשעות למיניהן הן עדות חיה לדרגת הקושי בכדורגל, לפחות בהשוואה לכדורסל. כאן אני עם שמעון – אין כמעט מתיחות שרירים או פציעות שרירי בטן בכדורסל כי המאמץ הכולל נמוך יותר. הכדורסל הוא ספורט יותר אנ-אירובי משאר המתחרים (כדורגל, פוטבול, הוקי, כדורמים). פוטבול זה אולי השילוב הכי "קשה" בין אירובי ל-אנ-אירובי אבל יש קבוצות הגנה וקבוצות התקפה אז למיטב ידיעתי המנוחה היא "בילט-אין" (מוטמעת) בהגדרה.
3. מסי כבש בליגה הספרדית לראשונה בגיל 17! מי בכלל ציפה ממנו להיות כזה כוכב על בעונתו ה-14?! זו תופעת טבע, והרבה בזכות הדרך שבה הוא מוצא את המנוחות שלו. סלאלומים וספרינטים כבר כמעט לא רואים ממנו, הוא שינה לגמרי את המשחק שלו – הוא לגמרי העז.

דה שוט
דה שוט
03/05/2019 12:53:25
הגב ל  דה שוט

ותוספת קטנה – כדורגל משחקים רק פעם בשבוע, גג פעמיים ואז לרוב משחקים שחקנים אחרים – פשוט כי הוא משחק מאוד סוחט פיזית. מעבר לכך, שחקן מוחף לא יכול לחזור ולכן חוששים להחליף את הכוכבים. באשר לעניין הכוח המתפרץ – שחקן כדורגל עושה חימם ארוך לפני שהוא נכנס כמחליף, זה מעיד על רמת הסיכון ועל רמת המאמץ הנדרשת ממנו בכל הכשור ליציאה מהמקום; אנשים גם שוכחים שיותר קשה "לזנק" מדשא, בהשוואה לפרקט למשל.

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 12:59:17
הגב ל  דה שוט

לגבי מה שאמרת על הוקי. אומנם הוא אינטנסיבי אבל אין בו סיכוני פציעה ותשישות כמו בכדורגל גם בגלל החילופים וגם בגלל אופי המשחק.
והרבה מתבלבלים וחושבים שכדורסל זה משחק פיזי יותר מכדורגל בגלל הפיזיות של השחקנים אבל זה ממש לא כך. כל מי ששיחק כדורגל ברמת הנערים ומעלה מבין כמה המשחק פיזי
ושוב העניין ששחקן צריך לחשב גם בעצמו את רמת האינטנסיביות תוך כדי משחק כדי לא לגמור את עצמו. אין פסקי זמן טלויזיה ואין יציאה לפרסומות

אור
אור
03/05/2019 13:11:31
הגב ל  דקסטר

רואים שאתה לא ממש מתמצא בהוקי.

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 13:26:36
הגב ל  אור

גם מלחמת שוורים זה מסוכן אז מה..

אור
אור
03/05/2019 13:37:47
הגב ל  אור

לא הבנתי, הנקודה היא שזה ספורט שיש בו כניסות חוקיות ולא חוקיות ורק מזה יש פציעות באופן שכיח יותר לעומת כדורגל וכדורסל.

דה שוט
דה שוט
03/05/2019 13:52:04
הגב ל  דקסטר

מסכים לגבי הכדורגל – לדעתי המשחק "הקשה" מכולם; לגבי הוקי – הכי אינטנסיבי אבל אכן הפציעות הן בעיקר פציעות "מקומיות" כתוצאה ממכה חזקה – שבירת שיניים, אף, צלעות וכד' – פחות פציעות "מסיימות עונה" או כאלו שמשביתות לאורך זמן (אולי כן, לא מספיק בקיא). במשחק של טוטנהאם נגד אייאקס, לוקאס מורה מטוטנהאם נתן סדרה של ספרינטים בחצי השני שהייתי בטוח שהוא הולך לקרוע שריר, זה כאב בעיניים.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
03/05/2019 14:59:26
הגב ל  דה שוט

עזוב את הוויכוח אם הכדורגל קל יותר או קשה יותר מכדורסל (קל יותר),
אבל הקשה מכולם?
אפילו לא קרוב.
פוטבול, ובהפרש.
אתה כותב על הספרינט של כדורגלן במחצית השנייה. עכשיו תדמיין את אותו כדורגלן נותן את הספרינט לבוש שריון, כאשר הוא רץ לתוך חומה של שחקנים שמטרתם להפוך אותו לפנקייק.
עכשיו תדמיין שבעוד דקה וחצי, הוא עושה את זה שוב. ואז שוב. ואז שוב.
אלו הם חייו של שחקן קו ההגנה/התקפה.
.
תחשוב על הרסיבר. הוא צריך לתת את הספרינט של החיים שלו, לתפוס כדור אליפטי שהוא לא ממש רואה, לזנק לאוויר לפעמים לגבהים לא נתפסים, ולהיות מוכן לתיקול שמשטח אותו על הקרקע, כאשר אסור לו לשמוט את הכדור.
.
קראתי לא מעט מאמרים על פציעות.
כן, בכדורגל יש המון. הרבה פחות מפוטבול. והרבה פחות פציעות חמורות מאשר בפוטבול.

דה שוט
דה שוט
03/05/2019 17:13:55
הגב ל  דה שוט

מקבל, לא מבין מספיק בפוטבול, אני יודע שזאת הקריירה הממוצעת הכי קצרה אז כנראה שאתה צודק, העניין הוא שפוטבול משוחק בעיקרון כמעט רק באמריקה וכדורגל וכדורסל הם חובקי עולם, לכן ההשוואה היא ביניהם ופחות עם סוגי ספורט אחרים.

Ido
Ido
03/05/2019 12:55:21

הדירוג שלי לספורט הכי קשה.
טיפוס חופשי
רוגבי
פוטי אוסטרליה
הוקי שדה (כל הזמן מתכופפים)
כדורסל
טניס יחידים
קיאקים
טניס זוגות
סנוקר
כדורגל ישראלי

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 13:02:00
הגב ל  Ido

הכדורגל בישראל יותר קשה ממה שאתם חושבים והקצב שלו הוא איפשהו באמצע בדירוג האירופאי וכמות המרחק ששחקנים בליגת העל עוברים קרוב מאוד לליגה הצרפתית. תבדקו את זה אל דברו בסיסמאות.

Ido
Ido
03/05/2019 13:19:15
הגב ל  דקסטר

נסיון אישי שלי.
Believe me

דה שוט
דה שוט
03/05/2019 13:59:18
הגב ל  דקסטר

אתה נלחם בתחנות רוח – אני מסכים איתך עקרונית לגבי כמה קביעות שלדעתי הקהל פה (ובכלל) לא מוכן להן:
1. הכדורגל הוא הספורט הכי קשה פיזית.
2. הכדורגל דורש רמת חשיבה ותגובה מהירה הרבה יותר ממה שמקובל לחשוב – לא רק ברמת המאמנים. זה נושא גדול ולא אוכל להרחיב עכשיו, אבל שחקן שלא יכול להחזיק בכדור, שמקבל אותו לשניה וחצי לפני שבאה אליו ההגנה במהירות ובעצמה, צריך לקבל החלטה שלפעמים היא גורלית, יש לו נגיעה אחת ובדר"כ הוא צריך לקבל את ההחלטה כשהכדור בדרך אליו; החברים שלו צריכים לזוז למקומות הנכונים אחרת עלול להיות אסון (כמה אינטיליגנציה נדרשת משחקני אנ בי איי בהתקפות בהן הכוכב מחזיק בכדור 20 שניות?)
3. לעומת הכדורסל הישראלי – בכדורגל עובדים הרבה יותר קשה. הרבה פחות בתי קפה וסיגריות, פחות לקום בצהריים, הרבה יותר פיתוח הגוף (תסתכלו על הידיים של פניני, לא הרים משקולת מימיו, גם זוסמן די רפוי – כספי ומקל העובדים המסורים מכולם ולכן הגיעו לאן שהגיעו, ועוד מקל עם כישרון וקליעה כמו של יואקים נואה)

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:25:22
הגב ל  Ido

הכי קשה אלה ריצות 400 ו-800 מ'. זה מין מיקס-אפ של אירובי ואנארובי ואת ריצת ה-400 עד היום לא יודעים בדיוק כיצד לאכול.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 21:03:58
הגב ל  Ido

שכחת להכניס דוקים, שם יש פציעות מסוג דקירה.

אור
אור
03/05/2019 13:10:43

דיון מעניין, גם לגבי החילופים (יש בזה משהו שהקיבעון קיים) וגם לגבי המאמץ (אין לי מושג).
.
אני עדיין לא מאמין בפילי אבל לא סומך על טורונטו שיחזירו את הביתיות, בעיה..

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:05:35
הגב ל  אור

חחח חתיכת דילמה

רועי ויינברג
03/05/2019 13:14:25

מסכים חלקית בקשר לקיבעון של נרס. אנחנו בסיבוב השני ויש פלייאוף ארוך לפנינו, קוואי זה שחקן שפספס 22 משחקים העונה בשל "ניהול עומסים" ועבר את רף 40 הדקות רק 5 פעמים העונה כולל פלייאוף. אני לא יודע כמה הוא יכול לשחק ובהתחשב בזה שתהיה סדרה ארוכה נרס לא יכול לאבד את קוואי. אני כן מאמין שהוא לא ירד מהמגרש במחצית השנייה של משחק 4 או מאוחר יותר, אבל הראפטורס חייבים למצוא דרך לשחק בלעדיו – אולי לאורי, סיאקם וגאסול ביחד כשהוא על הספסל. לנארד יכול לשחק עם ואן וליט ואיבקה נוסף לאחד משלושתם. תודה על המעורב.

ישראל
ישראל
03/05/2019 14:22:20

מדויק מאד.
קאוואי פשוט לא יכול רפואית לעמוד בעומס רצוף.
אני לא רופא אבל סובל מפציעה דונה אין לי דרך להסביר אך יכול לספר.
לפני הפציעה יכלתי בסקי לקפוץ במשך שבועיים
רצופים לקפוץ יום יום בכל מסלול ולגלטש אותו במהירות מסחררת.
עכשיו אין לי יכולת לקפוץ בכלל ,ואחרי שלושה ימים קצרים יחסית 4 שעות במקום 8 הרגל מתמרדת,ולא יכול להמשיך ביום הרביעי אלא חייב יום או יומיים מנוחה .
אם קאוואי לא ינוח הוא יושבת לכל העונה.
מנחם רואה תמונה חלקית, ומסיק מסקנות שגויות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 21:14:51
הגב ל  ישראל

קודם כל מאחל לך החלמה מהירה ומלאה.
יכול להיות שהבעיה רפואית ויכול להיות שאתה כבר לא צעיר כפי שהיית בעבר. הגוף משתנה עם הזמן.
לגמרי לא מסכים בעניין קוואי. זה שלב שני בפליאוף ואין הנחות לאף אחד. להוריד שחקן קלאץ כשאתה במומנטום זו שטות וזה מה שהביא להפסד. חד וחלק. אולי
עוד דבר, קוואי יכול היה לחזור לפליאוף של שנה שעברה ולשחק בשביל ס"א כי כבר היה מספיק בריא אבל בחר להתעמת עם המערכת ולחתוך.
השנה הוא קיבל זמן להחלים לגמרי ונותן פליאוף מצויין שהוציא ממנחם קומפלימנטים ואפילו השוואה לגורדון. כמו ששימון אמר קודם, אם זה היה מייק או לברון הם היו זורקים על נרס את המחברת ולא יורדים מהמגרש. לדעתי, אם המשחק הבא יהיה צמוד נרס לא יחזור על הטעות שעשה בשני המשחקים האחרונים שעלו לו מאד ביוקר, יותר מדיי ביוקר.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:04:52

אני יכול לומר לכם שפעמים אחדות ואחרונות שיחקתי רוגבי בגיל 22 שגרתי באוסטרליה עם כמה חברה ניו זילינדים, כיף גדול אבל אחרי כל משחק הייתי צריך יומיים עם בחורות שיפיגו את כאבי הגוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:06:46

כולכם שכחתם את ריצת המרתון. כדורגלנים וכדורסלנים מתעלפים שם וזה הכי קשה

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 14:13:41

אתם מתבלבלים עם ספורט שהפציעות בו נובעות מהפיזיות ופגיעות טראומטיות- פוטבול רוגבי הוקי.
לבין ספורט שבו העומס על המפרקים הוא הגדול ביותר- כדורגל כדורסל טניס.
באיזון הזה ביניהם כדורגל מקום 1.
הכדורגלנים שאתם רואים בטלויזיה הם האחוזונים הבודדים שהצליחו לשרוד את המסע מגיל 7-8 ועד גיל 21 לערך

ראס א שטן
ראס א שטן
03/05/2019 14:18:43
הגב ל  דקסטר

תשמע גיסנו ברוגבי אתה רץ המון, לא יודע עם יותר מכדורגל אבל המון ואתה נאלץ לחטוף כניסות יא רבנאן אז לא יודע. אישית רוגבי היה לי הרבה יותר קשה וקשוח לעומת כדורגל.
הכי קשה זה מרתון אין שום כדורגלן שישרוד מרתון קנייתי/אתיופי ואם הם ירוצו כמו קיפצ'וגה הם במכונת הנשמה אחרי 5 ק"מ

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 15:21:02
הגב ל  ראס א שטן

תשחק כדורגל 90 דק איתנו בפארק ונראה איך תצא משם…

אסף
אסף
03/05/2019 15:28:33
הגב ל  ראס א שטן

בתור אדם שהספורט שלו כרגע זה ריצות ארוכות ,
להבדיל אלפי הבדלות לא מרתונים רק חצאי מרתון ובטח לא הקצבים המוטרפים של המקצוענים …
בריצות הללו חלק נכבד זה הצד המנטאלי לא פחות מהפיזי.

Ljos
Ljos
03/05/2019 14:19:37

בנושא אחר: קליי תומפסון שולט.
.
Thompson said he was motivated to improve as a defender because it was already becoming clear to him that Curry had the potential to be an all-world scorer. With that in mind, Thompson wanted to relieve some of the pressure — and physical strain — on Curry at the other end of the court.
https://www.nytimes.com/2019/05/02/sports/klay-thompson-warriors-defense.html
.
בזמן שכמעט כל שחקן בליגה חושב קודם כל על עצמו, בזמן ששחקנים עסוקים בלאכול אחד את השני ואת חברי קבוצותיהם בשביל חוזה/כבוד/סכסוך מטופש עם ההנהלה/עשו את המהלך שלדעתם לא היה נכון, בזמן שהניסיון של האנושות לפתח אמפתיה בינתיים יוצר הרבה יותר מתנגדים מתומכים – קליי מגיע שוב, ומראה שגם אחרי עונת הרוקי שלו, שעתידו עדיין בכלל לא ברור, הוא זה שיודע לצבוע את דרך האבנים בצהוב.

דקסטר
דקסטר
03/05/2019 15:22:35
הגב ל  Ljos

מדהים. קבוצה כמו הווריוס לא יכולה לחזור. צירוף נסיבות ושחקנים חד פעמי.

זיו פנמה
זיו פנמה
03/05/2019 16:20:20
הגב ל  Ljos

+1

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/05/2019 23:13:33
הגב ל  Ljos

מדהים. הוא טיפוס ג'ורג' הריסון קלאסי. מהמעטים שככל שאתה שומע עליהם יותר, ההערכה שלך אליהם עולה

Ljos
Ljos
03/05/2019 14:51:48

לא, סומסום. אמרנו שניפגש כשתאחל לי מוות שוב.

Ljos
Ljos
03/05/2019 14:54:37
הגב ל  Ljos

או שלא. לא צריך.

זיו פנמה
זיו פנמה
03/05/2019 16:22:08

מנחם, כרגיל תודה גדולה על מעורב משובח.
עברה בי הבוקר תחושת רעד קלה כשלפתע חשבתי לעצמי "אוי, מה יהיה עוד 20 שנה? מה יהיה אז עם המעורבים?!". מאחל שנים רבות וטובות של כתיבה משובחת כדרכך בקודש.
(הסיפור על מושיק'ו וה-360 מעלות גדול :))

מנחם לס
מנחם לס
03/05/2019 17:27:58
הגב ל  זיו פנמה

אל תזכיר לי 20 שנה מעכשיו…

רק רוצה למות בריא, על המחשב, בזמן כתיבת מעורב…

זיו פנמה
זיו פנמה
03/05/2019 20:25:49
הגב ל  מנחם לס

אם ככה זה יהיה 'מעורב אופס'..
אוהבים אותך!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/05/2019 21:20:04
הגב ל  זיו פנמה

+1

ליאור
ליאור
03/05/2019 18:26:00

תודה, מנחם על המעורב המושקע (כרגיל).
אתה צודק לגבי קוואי, אבל משהו אחד לא ברור לי בנוגע אליו. האם אחרי הפציעה שלו הוא נהיה קפדן מאוד לגבי הדקות שלו כדי לשמור על בריאותו ובעצם הוא דורש מנוחה. הוא אמר משהו לא מזמן שבטורונטו דואגים לבריאות שלו (בניגוד לבן אנטוניו כנראה). אולי הראפטורס מפחדים לאבד אותו מיותר מארבע דקות בפתיחת הרבע (כלומר לתמיד) אם יכריחו אותו לעלות.
כך או אחרת את המשחק הזה פילי הייתה מנצחת, אבל זו צריכה להיות שאלה עקרונית לגבי שימוש בכוכבים בכלל. אני מסכים שזה מוזר שקוואי לא עלה בתחילת הרבע. ההגיון צריך להיות שהוא יתחיל את הרבע ואם העסק יברח מהידיים, אז הוא ינוח בסוף, אבל אם יצליח להתקרב לשוויון או לעלות ליתרון, אז יישאר עד הסוף.

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2019 2:44:13

בדיוק כך!