מעורב הופס ליום חמישי: האם סטף קרי נפצע קשה (חודש???) באצבע והווריורס בינתיים סותמים ת'פה? / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: האם סטף קרי נפצע קשה (חודש???) באצבע והווריורס בינתיים סותמים ת'פה? / מנחם לס

 

*********************************

מתנצל על שגיאות הקלדה ודפוס. אני נמצא בחווה עם אינטרנט איטי שגם נעלם כל כמה דקות, ובמצב מאד לא נוח לכתיבה

*****************************

1.היש מצב שסטף קרי פצע את אצבעו בצורה רצינית ביותר?

בינתיים לא הגיעה כל הודעה נוספת מהווריורס.

וכשלא מודיעים כלום זה עבורי הצעקה הגדולה ביותר.

(אם כן היתה הודעה ואני לא נתקלתי בה בגלל היותי בחווה עם אינטרנט לא אמין,אני מתנצל)

אולי אני הראשון שמדבר על כך בצורה בוטה כל כך. אני מכיר את הפציעות הללו. אם אני צודק, סטף קרי לא יוכל לשחק לפחות שבועיים- שלושה. אולי אפילו יותר.

תנו מבט טוב-טוב באצבעו.  לדעתי הבלתי 'מדיצינית', וללא ראיית ה-X-RAY, אבל כאחד שראה וחווה הרבה פציעות, וחקר משך כמה שנים את מפרקי כף היד כדי לעזור בפיתוח ה-HAND GYM (שאני אחד משלושת מפתחיו) לנפגעי RHEUMATOID ARTHRITIS  בכף היד והיד – מה שקרה לו – לפחות לפי הצילום – הוא DISLOCATION של מפרק ה-PIP שהוא האמצעי הבין ה-DIP וה-MCP שהוא המפרק המקשר בין האצבע וכף היד.
*
DISLOCATION כזה מתנפח וכואב הרבה יותר למחרת הפציעה, וכמה ימים אחריה הרבה יותר מאשר מיד אחרי שקרתה. כי בשעות שאחרי הפציעה נוזלי גוף מתאכסנים שם כי זרימת הדם אינה רגילה, וכן מנגנוני ההגנה של הגוף גורמים לנפיחות כך שהפצוע יימנע מתנועות מסוכנות למפרק שיצא ממקומו.
*
מה שעשו לסטף היום (אתמול) היה דבר ראשון להחזיר את המפרק למצבו ותפקודו הרגיל, אבל הנזק לשרירים, רצועות, וכלי הדם נעשה. עתה מתחילה תקופת ריהביליטציה שיכולה לארוך כמה שבועות.
*

אני חוזר ואומר: כל מה שאני כותב ומצהיר מבוסס על דבר אחד, ודבר אחד בלבד: התמונה שלמטה, והסרטון, ובנוסף לכל אני נמצא בחווה של בנה של גייל שם האינטרנט זוחל, ונעלם, כרצונו, כך שאין בידי כל אינפורמציה אחרת מלבד הצילום והסרטון.

תנו מבט גם בזה וגם בזה.
*

אם תתנו מבט באצבע של ידו השמאלית תראו את עצם הפלנג'יס השנייה מכופפת בצורה מאד לא נעימה:

 

View image on Twitter

Dime

@DimeUPROXX

Curry's finger doesn't look great

*

View image on Twitter

CJ Fogler@cjzero

Curry's finger does not lo

 

אולי במשך היום תדעו יותר על הפציעה (בוודאי לפני)

2. מונח חדש בלקסיקון הכדורסל: "BUMPING OFF"

אתמול שאלתי את השאלה איך זה שדווקא לסטף קרי ישנם לאחרונה 5 פאולים למשחק.

איתן שטראוס מדסקס אותה בעייה באתלטיק. הוא מתחיל עם העובדה המעניינת שהעונה נוספו לכדורסל המודרני כמה מונחים: בסרייה שעברה ה-"TOP LOCK" ניכנס ללקסיקון של ה-NEW BASKETBALL. לאלה ששכחו את ההסבר שנתתי לפני שבועיים, זאת השיטה החדשה שפותחה בהגנה "לחסל" שחקן מסוים של הקבוצה הנגדית כשמחשבה היא שבלעדיו כל התקפת היריב מתערערת.

המונח השני שהתפתח – והיה נושא לדיונים ברוב האתרים כולל שלנו, הוא ה-"LANDING ZONE". השאלה שהפכה למרכזית במאבק בין הרוקטס והווריורס בשאלת הנחיתה של ג'יימס הארדן קדימה אחרי שחרור הכדור לשלשה כדי לזכות בפאול שיתן לו 3 זריקות במקרה של החטאה, או סל וזריקת פאול. השאלה שעלתה היא למי שייך שטח הנחיתה, וכל הדיון שהתפתח כשהסתבר שהשטח הוא 'נייטרלי' ולכן השריקה היא החלטה סובייקטיבית של השופטים, שמסתבר שהם קיבלו הוראה מהליגה להתעלם מהמקרה ולא לצפצף בכלל, כשהנפגע הראשי הוא ג'יימס הארדן.

עכשיו ישנו מונח חדש, שלישי, הנקרא "BUMPING OFF" שלמעשה המונח הנכון צריך להיות "BUMPING OFF STEPH CURRY".

זה המונח לצורה המסובכת בה הרוקטס מנסים להכריח את סטף קרי להפוך לשומר על ג'יימס הארדן (אפילו כשתפקידו של סטף הוא לשמור על אריק גורדון או אוסטין ריברס) כדי שאז, 'באחד-על-אחד', הארדן יכריח את סטף לעשות עליו פאול, והווריורס, מנגד,  מפתחים הגנה שלמה, מאד INTRICATING ומסובכת, למנוע  את FUNNELING CURR TO HARDEN.

כיצד הווריורס מנסים למנוע את ההכרחה של סטף להישאר השומר של הארדן?

ע"י BUMPING OFF CURRY מהשחקן שעושה את הסקרין עבור הארדן על ידי שהם עושים את הסוויץ' בין השניים ממש לפני שהסקרין עומד להתבצע!!!

סטיב קר אומר על הסוויצ'ים האלה: "זה מין שמירה אזורית בלי שהיא תהיה שמירה אזורית. אם מבצעים זאת טוב, זה די חונק את ההתקפה"

כמובן שהסיבה העיקרית שהווריורס עשו "BUMPING OFF" הייתה להגן על סטף קרי מפני FOULING OUT.

איתן סטראוס ממליץ שנתרכז ביופי – הוא מכנה את התנועה 'תנועת בלט' – המונעת מהסקרין של הרוקטס להכריח את קרי להישאר שומרו של הארדן. לפי סטראוס, הווריורס מתוקשרים כמעט בטלפתיה ובמין אחידות מחלטת כאילו הם בסרט "SAVING PRIVATE RYAN" אבל בשם חדש, "SAVING PRIVATE STEPHAN". כמו שרון אדאמס אמר אחרי המשחק:

“It helps to know what they want to do. Then you reverse engineer your plans.In other words, it’s not magic, even if it looks a little clairvoyant.

תנו מבט בסרטון ומה קרה מיד אחרי שקרי חטף את הפאול ה-5 בהחזקת קפלה:

(הסרטון נעלם. מנסה להחזירו)

לא מצאתי את הסרטון הספציפי שנעלם, אבל רואים זאת בהיילייט בחלק  שסטף מתחלף ונשאר עם קפלה, ובכך מבטל את רצונה של יוסטון:

 

 

 

מה ראינו כאן? כשהווריורס כאילו מצפים שיהיה סקרין של פיג'יי טאקר עבור הארדן, דריימונד גרין צועק לסטף 'להתחבא' מאחורי קפלה. כשהם בפינה בגלל ה'ריווח' הקטן של הרוקטס, לווריורס ישנן אופציות. אז סטף מטעה כאילו הוא הולך אחרי גורדון, אבל למעשה נשאר עם קפלה. בחילוף הזה קווין דוראנט וקליי מחליפים אחריות שמירה בין גורדון וכריס פול, ואז סטף מחליף את השמירה על קפלה ו-KD הופך לשומרו, וסטף נשאר עם כריס פול.

בסופו של דבר ברוקטס מוותרים על הפיק-אנד-רול בין גורדון והארדן. הרוקטס למעשה נמנעים מהטראפ המפתיע של איגודלה, ומצליחים להישאר עם זריקה די  טובה ופתוחה של טאקר. זה היה סוף די טוב להתקפת הרוקטס (לא מדובר כאן על אם הכדור של טאקר נכנס או לא, אלא על ה-MOVE האחרון שהיה זריקה מה-3 של טאקר, לא תוצאה אופטימלית של התקפה, אבל ניתן לה ציון של 60%).

ז"א שההגנה די הצליחה במשימתה. במקרים אחרים היא הצליחה יותר ובמקרים אחרים פחות, אבל המטרה העיקרית שהייתה להשאיר את סטפן קרי במשחק מבלי לוותר על הגנת שאר שחקני הרוקטס – הושגה.

בעיית הפאולים של סטפן קרי הפכה לבעייה רצינית מספיק עבור הווריורס שהיא אילצה את סטיב קר ועוזריו לפתח הגנה שלמה שתפקידה הוא להגן על סטף קרי, ולא להגן על הסל!

למה הפאולים של סטף? כמובן שבגלל האגרסיביות שלו והרצון לכפר על חוסר אתלטיות בתקיפות-יתר, הוא גורם לפאולים מיותרים, אבל הבעייה הגדולה יותר היא ההתקפה של יוסטון שאחת ממטרותיה היא להכריח את סטף לשמור על הארדן ביצירת פיק-אנד-רול או סקרין שישיג את המטרה.

כמו שאנדרו בוגוט אומר:

, They want Steph on James because they think it’s a mismatch. We want James on KD because we believe it’s a mismatch. While it’s become commonplace to “hide” a star on the weakest opposing offensive player, hiding increasingly means running, thinking, timing and constant concentration, while you try to play a normal game. It ain't that easy like it seems

אתה לא בונה לך שיטת הגנה שלמה על הגנת עוד שחקן. אבל סטף הוא לא 'עוד שחקן'. הוא סופר-סטאר שגולדן חייבת לשמר בכפפות של זהב.

"הבעייה עם סטף", אומר איגודלה, "היא לא הפאול ה-5. הבעייה היא הפאול ה-3 וה-4. אני מנסה ומנסה לומר לו 'היי, בחור, תוותר. אתה חשוב מדי עבור הקבוצה.

“I don’t know, it’s mind-boggling. It’s like, yo that one, you didn’t need to get that one. Just let it go.”

אולי יום אחד סטף ילמד להימנע מפאולים לא הכרחיים רק כדי להראות שהוא יכול. עד אז לווריורס לא תהיה ברירה אלא להגן עליו מפני שמירה על שחקני יריב שרק מגדילים את הסיכוי שהוא לא יסכים לוותר להם וינסה למנוע כל כדור הניזרק בג'אמפ, או כניסה לסל.

3. לקראת משחק 3 בין הווריורס לרוקטס אוסטין ריברס קורא לו בשמו: MUST WIN!

*

אוסטין ריברס, הבן של, קורא למשחק ה-3 בשמו:

"MUST WIN"

 

@Jonathan_Feigen

Austin Rivers: "Game 3 is a must-win, man. There's no other way to look at it. We have to win that game. Everybody knows that. You don't even have to know basketball to know we can

*
אין כאן כל תרוצים או הסברים. יוסטון חייבת לעשות 2-1, ואז במשחק הרביעי 2-2.
*
זה DOABLE.
*
מ-3-0 לא תהיה תקווה. זה יהיה פסק דין מוות!

4. הווריורס מבקשים מה-NBA לבטל את הטכני על דריימונד גרין

*

הטכניים רודפים אחרי דריימונד גרין. את זה יודעים כולנוץ.

עוד אחד והוא ייאלץ להחמיץ משחק, ולמרות שלקבוצה ישנם את סטף קרי, קווין דוראנט, וקליי תומפסון, ששלושתם שחקנים טובים ממנו, אני לא הייתי מתפלא אם אחוז גדול של אוהדי הווריורס לא היו מצביעים עליו כ-"השחקן האחרון שהיינו מוותרים עליו בפלייאוף נגד יוסטון".

אולי במשחקים אחרים נגד קבוצות אחרות זה לא היה כך, אבל בקרב הזה של 'כלב-אוכל-כלב', מפלצת כגרין היא חובתית.

מה שקרה הוא שגרין וננה חטפו טכניים על שהתקרבו זה לזה ואולי גוף נגע בגוף ונראה היה MINOR SCUFFLE, אבל לי – שאוהד גרין אינני בשום פנים ואופן – לא נראה היה כמצדיק הטכני, כפי ששרק השופט אד מלוי.

אני בחווה רחוקה עם אינטרנט איטי ולא אמין ואין לי אפשרות לבדוק את הטכני בוטל או לא.

אני מקווה שכן.

Embedded video

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
49 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Smiley
Smiley
02/05/2019 6:48:17

השופטים, עושה רושם, עם אצבע די קלה על ההדק במשחקים.
כל מבט לא נכון, אולי חצי מילה ותנועה שמפורשת לא לעניין… והופ… טכנית. גם במקרים בו שני שחקנים עומדים אחד מול השני, השופטים ישר קופצים על זה עם שתי טכניות מהירות לכל צד.
ב-NBA של היום כמעט ואסור להביע רגשות וכד'.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 7:48:18
הגב ל  Smiley

יש לזה דווקא יתרון – זה מונע מהמשחק להתחמם ואחר כך אפשר לבטל את הטכניות כמו במקרה הזה. הבעיה היחידה היא כשזה חד צדדי ואס יש זריקת עונשין או כשזה מוביל להרחקה.

שלהבת
שלהבת
02/05/2019 6:50:35

רון אדאמס הוא ממזר לא קטן. טריק מעניין. לפי דעתי יוסטון יעשו גם הם reverse engineering בחזרה ונראה חסימה כפולה. כלומר סטף יכול להתחבא על קפלה אחרי החסימה של PJ, אבל אז נראה את קפלה בא לחסימה שנייה מהירה ואם ההגנה של ג"ס תנסה שוב להחביא את סטף יהיה בלאגן כזה שבטוח מישהו יהיה פנוי או שהארדן בעצמו ילך לסל.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 7:45:59

הווריורס הודיעו כבר אחרי המשחק שזה דיסלוקיישן ולא שבר. למה שסטף ייעדר בגלל הפציעה? הוא יצטרך להתמודד עם הכאב והנפיחות אבל זה לא צריך להפריע לו לשחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 7:53:38
הגב ל  מנחם לס

לא סתרתי אותך אלא ציינתי את הדיווח של הווריורס. אני עדיין לא מבין למה לדעתך הוא ייעדר?

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2019 8:17:55

עידו, הדרגה החמורה ביותר של DISLOCATION נקראית SEPARATION. זה כשעצם אחת מתנתקת מהשנייה והרצועות נקרעות חלקית או טוטאלית. זוהי פציעה קשה מאד הדורשת ניתוח. לפי צורת האצבע שלו זה לא נראה לי כ-SEPARATION, אבל נראה לי כדרגה די גבוהה של DISLOCATION, שבה הLIGAMENTS מתארכים, והשאלה בכמה. זאת היא הפציעה שנראית לי. אם ימשיך לשחק עם רצועות פגועות (ELONGATED), הפציעה עלולה להפוך לכרונית לכל ימי חייו. לכן ההעדפה היא לשמר את המפרק אפילו בגבס כדי למנוע תנועות שישאירו את הרצועות ELONGATED שתהפוך לבעייה לחיים, או שיצטרך ניתוח. אם ה-DISLOCATION רק גרם לעצם אחת לזוז מהשנייה, אז ישנה "הארכה" לליגמנטים, ורק אורטופד שרואה את הרנטגן קובע אם הוא יכול לחזור מיד או חייב מנוחה עד שהרצועות תחזורנה לאורכן הרגיל.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 8:20:34
הגב ל  מנחם לס

הבנתי. אבל בגדול נראה לי שהם יתנו לו לשחק עם זה ולתת לרצועות להחלים תוך כדי.

עכבר
עכבר
02/05/2019 11:17:42
הגב ל  מנחם לס

קובי שיחק שנה שלמה עם Dislocation באצבע בלי תלונה, סטף יכול להחזיק מעמד שבועיים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/05/2019 11:27:26
הגב ל  מנחם לס

לעכבר: מנחם כתב בתגובה מעליך שיש דרגות/רמות בדיסלוקיישן. יכול להיות שלקובי הייתה ברמה נמוכה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 7:46:48

הליגה ביטלה את הטכנית לגרין וננה ככה שהספירה על דריימונד עומדת כרגע על 3.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2019 13:26:56

לפחות זה

דביר
דביר
02/05/2019 7:54:10

תודה מנחם מעורב מעולה

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2019 7:54:32

מנחם – אני מעריך מאוד את הידע שלך בנושאים פיזיולוגיים . אבל סטף ישחק במשחק 3 וגם אחריו עם האצבע שהוא פרק. היא כבר הוחזרה למקום . יחבשו לו אותה , הוא יקבל אילחוש במקום אם יהיה צורך , וישחק . ועוד איך ישחק.
כנ"ל הפלופר של האובססיביים , שאני מאחל לו הרבה בריאות , כי רוצים לראות את כל הקבוצות בהרכב מלא . פציעת העין שלו קלה ולא תפריע לו לראות היטב איך לשלוח את הרגליים מחוץ לאיזור הנחיתה כשהוא עולה לשלשה.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2019 8:20:50

למזלו זאת ידו השמאלית. אילו היתה הימנית הוא היה מושבת לזמן שהרופא היה קובע כי הבעייה יכולה להפוך לכרונית (הסברתי למעלה)

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 8:24:09
הגב ל  מנחם לס

ברור, אם זה היה ביד הזורקת זה סיפור שונה לחלוטין.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2019 9:14:52
הגב ל  מנחם לס

מסכים . שכחתי לציין שזאת לא היד הזורקת .

פליימיקר
פליימיקר
02/05/2019 8:57:14

הוא כבר לא מסוגל זה צורת המשחק שלו

ניר מועלם
02/05/2019 8:07:25

תודה על המידע על הפציעה מנחם, תמיד תענוג לשמוע ממך בנושאים פיזיולוגיים.
אני בעד יוסטון בסדרה אז כמובן שיהיה לי נהדר לראות את גרין וסטף בחוץ, אבל הרבה מאוד תלוי גם ביוסטון, כי במשחקים עד עכשיו חסר להם הגרוש ללירה ועד שהם לא ימצאו אותו הם לא יוכלו לנצח את הסדרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/05/2019 8:09:25

אחלה מעורב מנחם, תודה רבה

(מתן) D WADE
(מתן) D WADE
02/05/2019 8:24:25

תודה רבה מנחם על הכתבה
ואני זה מי שדריה הנכדה שלך אמרה שקורא את הכתבות שלך

Berch
Berch
02/05/2019 8:37:02

אחלה מעורב מנחם
אולי סטף יחסיר משחק אחד. אולי…..
🙂

נתן
נתן
02/05/2019 8:54:18

קרי פצוע, קרי צובר עבירות, קרי לא קולע טוב, אין בעיה; קח את האמבולנס של דוראנט, ותקבל במבצע קרם הגנה נגד התקפה, וטרמפ להיכל התהילה.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
02/05/2019 9:22:14

מעורב נפלא מנחם ! ,
משחק 3 מבחינת שתי הקבוצות זה מאסט. הלוחמים הבינו על בשרם מה קורה כשמורידים הילוך והם יבואו בטירוף לתת נוק אאוט.
כנל לגבי יוסטון . המשחק יוכרע על הארדן שירצה להציל את המולדת לבדו וזה אומר רק אני זורק היום לסל.
משחק עם הרבה עצבים וטכניות , או כמו שאמר הרמבם " אובססייה היא שם המשחק "

bobby
bobby
02/05/2019 9:26:58

תודה על המעורב מנחם, הבאת ניתוחים מעניינים מאוד בנוגע לקרי ואופן ההגנה של הווריורס.
מסכים לגבי הטכניות שגרין וננה חטפו – הייתה התגוששות קלה מאוד שיכלה להסתיים באזהרה של השופט, כדיי שהעניינים יירגעו בהקדם. במידה ושוב היו מתגוששים – רק אז אפשר היה להצדיק את הטכניות.
.
משחק 3 בסדרה הוא משחק על כל הקופה עבור יוסטון. כבר כתבתי אתמול שלדעתי ניצחון יגרור מומנטום חיובי והשוואת הסדרה ל2-2, והפסד לעומת זאת ישבור סופית את הקבוצה והווריורס יטאטאו במשחק 4.

אבי
אבי
02/05/2019 9:56:13

תודה מעורב יפה
אז אפשר לקרוא לך דוקטור
יוסטון חייבים לנצח ומאמין שינצחו
ומעדיף שסטף ינוח משחק שיהיה יותר קל
למזוקן

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
02/05/2019 10:04:58

תודה על המעורב מנחם,
עוד לא יצא מן הסתם ה injury report למשחק 3, אז הכל השערות, אבל תחושה שלי ג"ס יתנו לסטף לנוח, אולי ישחק אבל באינטנסיביות הרבה יותר נמוכה וזה החוט הצלה שיוסטון היו צריכים, כי משחק 2 הם נראו מפורקים מנטלית.
דריימונד צריך להיזהר שננה לא יוריד לו איזה אחת, זה לא אחת מההכוסיות שהוא רגיל להטריד..

bobby
bobby
02/05/2019 11:27:30

אין דבר כזה ״מנוחה״ בפלייאוף. אם המצב של קרי לא אקוטי, קר חייב להעלות אותו למשחק, והכל במטרה לנצח את המשחק ולעלות ליתרון 3-0 מבטיח.
במצב כזה אפשר אולי יהיה לחשוב על מנוחה במשחק 4.
כל הפסד בסדרה בפלייאוף הוא משמעותי, והווריורס לא יכולים להרשות לעצמם לסכן את משחק 3, מכיוון שזה ישפיע על המומנטום של כל הסדרה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/05/2019 11:40:34

מעורב מעולה, תודה

אורן
אורן
02/05/2019 12:35:38

אני בעד הרוקטס בסדרה, אז כמובן שלא אתנגד שקרי יישב בחוץ משחק אחד, אבל לצערי כל זמן ש-KD משחק כמו שהוא משחק ליוסטון אין תקווה.

E.C
E.C
02/05/2019 13:15:07

תודה מנחם, חיכיתי למעורב.
בכלל לא מובן מאליו ההתמסרות שלך לכתיבה, בכל תנאי. תודה.
לגבי האצבע ופציעות בכלל, ידוע שבפלייאוף השיקולים נעשים שונים. גם על חשבון נזק גופני לטווח ארוך לצערי. לדעתי קרי ישחק עם הפציעה.

היה יפה לראות את פורטלנד משווים ולוקחים ביתיות לשני משחקים. המאמץ היה קבוצתי ולא הפגזה של שום סטאר בודד. גם ההגנה והאגרסיביות היו ברמה גבוהה, יאללה פליאוףף.

השרת
השרת
02/05/2019 13:20:16

מה שהווריורס עושים בהגנה זה סוג של מאצאפ זון מותאם אישית להתקפת הפיקנרול ובידודים של יוסטון. יוסטון באופן מובהק תוקפים את קרי כל רק שהם יכולים, זו גם הסיבה לבעיית העבירות שלו. (אגב לדעתי סטף שומר לא רע בכלל, לפחות בפליאוף הזה ולדעתי בשנתיים האחרונות הוא העלה כמה רמות בהגנה). הלוחמים הגיבו לזה בכך שהם שומרים סוג של מאצאפ זון 2-3 או 2-1-2 תלוי בעמידה של יוסטון, וסטף אף פעם לא ב-2 הקידמיים, אלה ששומרים את הפיקנרול. מה ששמתי לב אליו זה שיוסטון לא היו מוכנים לזה והם חיפשו בכח עוד ועוד חסימות כדי להביא את קרי על הארדן מה שלא עבד תמיד וגרם ל-24 להיגמר או כמעט להיגמר ולגרום לזריקה קשה. (אגב 2, היו כמה התקפות שכשהצליחו לבודד את הארדן על קרי הוא שמר אותו ממש טוב). מעניין אם יוסטון ימשיכו בהתקפות הטקטיות האלה או שיתחילו לשחק כדורסל קבוצתי אמיתי. לשמחתי השופטים הראו להם שכדורסל של סחיטת עבירות מקצועית זה לא כדורסל של פליאוף.

הנוכחות ההגנתית של קיידי במשחק האחרון היתה מאוד מרשימה ושמה אותו ביי פאר הרבה לפני הארדן ולברון כשחקן הטוב בעולם. התחרות היחידה שלו היא מול יאניס וקוואי כרגע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2019 13:27:30

תודה דוק, תהנה בחווה.

Ori88
Ori88
02/05/2019 13:34:25

תודה, מנחם
אוהב מאד את הניתוחים הפיזיולוגיים האלה עם השרטוט.
ממה שנראה לי – פריקה (Dislocation) של מפרק האצבע (האמה) ביד הלא זורקת, לא ישבית אותו אך יפריע בכדרור וכניסה ביד שמאל. זה לא זניח.

להערכתי, מה שיקבע אם יוסטון תנצח, יותר מהכל, זה האחוזים ל – 3. הם זורקים כל כך הרבה, וכשזה נכנס ב – 40% ומעלה זה מתסכל מאד את היריבה

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 13:43:05
הגב ל  Ori88

הם קלעו מעל 40% במשחק הקודם ולא היו קרובים להיות במשחק בגלל האיבודים. גם במשחק הראשון הם קלעו טוב מבחוץ (בסופו של דבר).

Ori88
Ori88
02/05/2019 15:36:13

אני רואה 30% במשחק 1 מהשלוש (14 מתוך 47).
אתה צודק לגבי משחק 2. אצל הארדן כל הזמן מציינים נקודות/אסיסטים, אבל כמות האיבודים שלו לא מבוטלת

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 15:41:04
הגב ל  Ori88

צודק, איכשהוא זכרתי אחרת.

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2019 14:08:24

תודה רבה דוק.
1. להערכתי קרי לא יחמיץ אפילו משחק אחד בגלל הפציעה. פציעה כואבת אבל שכיחה למדי לשחקני כדורסל.
2. חשבתי שמה שקרי עושה בהגנה (בעזרה על הארדן) זה פשוט help and recover..
לא מבין למה ממציאים מילים חדשות כדי לתאר את זה.

השרת
השרת
02/05/2019 14:18:07
הגב ל  זיו פנמה

זה לא. help and recover זה אם קרי באמת היה שומר על החוסם, עושה חילוף (זמני) משהה את הארדן עד שהשומר שלו חוזר אליו. מה שמנחם מדבר עליו זה שעוד מתלכתחילה לפני שמתבצעת החסימה סטף מתחלף עם שומר שלישי שיקח את מי שהולך לחסום להארדן.

אסף
אסף
02/05/2019 14:30:08

תודה מנחם. מעורב מעניין כולל ההסברים הפיזיולוגיים שאני אישית לא מבין בהם ושמחתי להעשיר.
לא קשור למעורב, נתקלתי בשיטוט ברשת (גילרי וגיא אשמח להתייחסות)
https://valleyofthesuns.com/2019/04/30/is-david-blatt-a-hc-option-for-the-phoenix-suns/

עידו גילרי
עידו גילרי
02/05/2019 14:39:35
הגב ל  אסף
אסף
אסף
02/05/2019 16:11:14

תשובה עניינית.תודה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
02/05/2019 14:48:13
הגב ל  אסף

זו אפילו לא שמועה. זה רעיון של אוהד.
אני אהיה מ-א-ו-ד מופתע עם בלאט יגיע להתראיין עבור התפקיד.
.
(אלא אם בלאט הצליח להשאיר רושם מאוד חזק על ג'ונס בעונה וחצי שלו בקליבלנד. ג'ונס היה שחקן הקאבס באותה תקופה. אני בספק)

אסף
אסף
02/05/2019 16:14:25

הבנתי אותך.תודה. ובנתיים בביצת עיתונות הספורט המקומית שלנו (עד כמה שאפשר לכנות עיתונות את ערוץ הספורט) מנפחים חופשי את הבלון
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=314351&lang=HE

אור
אור
02/05/2019 21:52:23
הגב ל  אסף

פשוט ביזיון

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2019 15:26:02

תודה לכולם

הירוק דוחף אצבעות לעינים בכוונת תחילה
הירוק דוחף אצבעות לעינים בכוונת תחילה
02/05/2019 16:17:02

Green should sit hit ugly e$$ down more than one game, that eye poking is just another dirty trick in his sleeves…3 time this season is NO coincidence. sorry. been poked in the eye once and its a hell that leads to permanent impact.
Every team should show up wearing protecting goggles when facing that green monster just as sign of protest.
Green equals ZAZA

wayne
wayne
02/05/2019 21:28:24

מנחם תודה על ההשקעה, כל מעורב בונבוניירה