מעורב הופס ליום שלישי: האם קוואי לינארד הוא היום השחקן מס' 1 בעולם? / מנחם לס

1.האם קוואי לינארד עומד לכבוש את תואר ה-GOAT של 2019?

(זה ניכתב בצנעה, לפני משחק אמש)

אני אפילו לא רוצה להכניס את יאניס למשוואה. אני מעדיף לדבר רק על קוואי לינארד, וההצגה שנתן נגד פילדלפיה שלשום בניצחון 95-108, משחק שראיתי רק באיחור, בשידור חוזר.

ישבתי המום מול הטיווי שלפני. תראו, היו העונה כמה וכמה משחקים של 50+. אני אפילו לא יודע כמה. אבל לא במשחקי פלייאוף שהם כוס תה אחר לחלוטין.

לינארד היה יכול לתקוע יותר, אבל המאנן ניק נרס נתן מבט בספסלו להחליט את מי להכניס במקום לינארד, כי הוא ראה מספיק, ולינארד עשה מספיק.

לינארד עצמו רצה לצאת. הוא זרק מבטים לעבר נרס כשהשעון הראה 8 דקות לסיום. נרס לבסוף נכנע עם 5 דקות והכניס את ג'ודי במקומו.

"הישגים אישיים לא מעניינים אותי ואף פעם לא עניינו אותי. כל מה שמעניין אותי הוא לנצח את המשחק. זה הדבר היחידי שמעניין אותי, ושעניין אותי, מאז הגעתי ל-NBA", לינארד אמר כשניגמר.

פסקל סיאקם היה גדול אף הוא עם 29 נקודותיו ושליטה בלתי מובנת על טוביאס האריס והגבוהים האחרים, אבל, רבותי, הכל מתגמד לעומת המשחק של קוואי. חזיתי בעין חדה כשאני שואל את עצמי אם ראיתי העונה איזה שהוא שחקן נותן משחק טוב יותר, והתשובה שנתתי לעצמי היתה חדה, ובשתי אותיות: "לא". גם "NO" מתקבל.

כולנו יודעים שהעונה טורונטו היא קבוצה אחרת מכולן שהיו לפני כן. הסיבה שהיא קבוצה אחרת לחלוטין הוא קוואי לינארד. הוא הפך לגבור של העיר טורונטו, במיוחד אחרי שקבוצת העיר, טורונטו מייפל-ליפס הפסידה לבוסטון ברוינס בפלייאוף של ההוקי-קרח באחד הקרבות המרים ביותר שנראו בסידרה, 4-3.

אז עתה 'עיר ההוקי' הזאת הפכה – לא יאומן כי יסופר – לעיר הופס, וקוואי לינארד הוא גבור העיר החדש. מה הוא עשה לג'ימי באטלר? HE BRUTALIZED HIM. הוא עשה ממנו עיסה. כשטוביאס ניסה לעצור אותו הוא פשוט עבר אותו כאילו לטוביאס הדביקו את כפות הרגליים בקרייזי-גלו. ואז בן סימונס ניסה, וקוואי פשוט ניער אותו כאילו היה זבוב מעצבן.

הוא קלע את ה-45 שלו ב-23 זריקות ס"ה, ורובן בסבלנות, בשקט, וברגע הנכון. המבע בפרצופו לא משתנה. אתה לא מסוגל לדעת אם הוא 1 מ-12 או 9 מ-12 כי HIS BODY AND FACE IMAGE STAY THE SAME NO MATTER WHAT. מה זה?  לבנאדם הזה זורם קרח בעורקים?

אחרי המשחק התחילו אפילו ההשוואות למייקל ג'ורדן. לא ביכולת ובכשרון, אלא בכוח ובתוצאה הסופית. מרק גאסול שיחק פעם נגד קוואי, ב-2017 כשלינארד מילא את סל הספארס ב-43 דובדבנים במשחק הפלייאוף נגד ממפיס גריזליס. "כל מה שיש לי לומר על הבנאדם הזה", אמר גאסול בסיום המשחק שלשום הוא, "שאני מעדיף להיות בצד שלו מאשר נגדו".

דני גרין, ששיחק עם קוואי לינארד מאז שנות הרוקי, וכמובן במשחק המפורסם בגמר המערב ב-2017 נגד גולדן סטייט, מכנה את מחצית המשחק הראשונה של המשחק ההוא כ-"המחצית הגדולה שראיתי מימי משחקן כדורסל". הספארס הובילו ב-21 באורקל ארינה כשקוואי זרק PULL-UP JUMPER ונחת לא טוב על כף רגלו של זאזה פקוליה ונקע את עקבו. זאזה הפך על המקום לאתלט השנוא ביותר במדינת טכסס.

"במשחק נגד הסיקסרס", אומר עתה דני גרין, "קוואי היה טוב באותה מידה כמו בחצי הראשון נגד גולדן ב-2017".

למעשה, הוא היה כל כך טוב שהיום כותבים עליו כעל השחקן הטוב ביותר כרגע ב-NBA, ז"א בעולם. כמובן שהשמירה של אל הורפורד על יאניס לא מזיקה להצהרה הזאת שהיום היא כתובה בכמה וכמה אתרים.

וקוואי, מה הוא אומר? "אני מאושר לשחק כאן בטורונטו. הבחורים האלה כאן עשו עבודה נהדרת לשמור על בריאותי. אין לי כרגע כל טענות.

טוב שאין לך, יא קוואי (כי אחרי משחק אמש- אם אני אתה – יש לי כמה וכמה טענות, בסדר גודל מספיק לגרום לי לחפש קבוצה אחרת!)

2. איך מאמן מפסיד משחק? כשכמו רובוט מוציא את השחקן 'הטוב בעולם' ברגעים קריטיים "כי זה ה-PATTERN של השימוש בקוואי לינארד" (כפי שענה כשנשאל במסיבת העתונאים)

בסיום הרבע השלישי טורונטו חוזרת מהפרש של 10-15 שהיה כזה מהדקות הראשונות וכמעט משך כל המשחק עד כמה דקות לפני סיום השלישי כשפתאום קוואי לינארד – שהתחיל די קר, וקצת בייש אותי עם תואר 'הטוב בעולם' שנתתי לו רק אולי שעתיים קודם לכן – מתחיל לשחק כמו הטוב בעולם. מפציץ שלשות, ניכנס בכוח אלים, וכמעט בכוחות עצמו מוריד את ההפרש עד ל 69-65.

המומנטום של טורונטו. שמעון נעלם מהבלוג החי מרוב בושה, והרגשתי בעצמותי שזה משחק של טורונטו.

מתחיל הרבע הרביעי.

רגע…היכן קוואי לינארד???

הוא יושב בראש מורכן כשקייל לאורי ניכנס במקומו.

לפני שאמרת "עיר אחוות האחים" ההפרש קופץ ל-10. קוואי חוזר, אבל הרגשתי שארבע-חמש הדקות שישב נתנו את המשחק לפילי.

היתה עוד חזרה עד 91-88, אבל המאמץ לחזור מהחור שניפתח כשלינארד ישב בחוץ היה גדול מדי.

מאמן טורונטו ניק נרס היה צריך לתת לקרוואי לשחק 48 דקות. בדיוק כמו שקובי שיחק במשחקי פלייאוף קריטיים; בדיוק כמו שלברון שיחק במשחקי פלייאוף קריטיים. כשצעיר כקוואי יושב לנוח כ-5 דקות בין ה-3 ל-4 (כי הפרסומות אורכות 5 דקות), הוא חייב לעלות ולשחק לפני שהוא מתקרר. אבל לניק נרס ישנו "PATTERN", וכמו רובוט הוא לא יסטה ממנו.

עוד נקודות ומחשבות ממשחק קריטי זה:

סיקסרס

1)אם פילדלפיה מנצחת משחק בו ג'ואל אמביד קולע 9 נק' (וזורק משך כל המשחק רק 9 זריקות…כמות שוילט צ'מברליין היה זורק ב-3 דקות!), אז אבוי על טורונטו.

2)אם פילדלפיה מנצחת כשבן סימונס משחק 44 דקות (יותר מקוואי לינארד…), זורק רק 6 זריקות, קולע 6 נק', וקבוצתו עדיין מנצחת, אז אבוי על טורונטו.

3)אם פילדלפיה קולעת 28% מה-3 (ו-39% מהפרקט…) ועדיין מנצחת, אז אבוי על טורונטו.

4)אבל לפילדלפיה ישנו נמר ושמו ג'ימי באטלר. ב-43 דק' הוא שם 30, והיה הגבור של האורחים.

5)היה עוד גבור: האמינו או לא, אני מדבר על גרג מונרו שב-12 דקות – 12 דקות! – קלע 10 נק' (יותר מאמביד; יותר מסימונס!) ב-4 מ-7, ולקח 5 ריב'. הוא היה הגבור האלמוני והמסתורי של הסיקסרס.

טורונטו

1)על קוואי לינארד כתבתי את כל מה שהיה לי לומר.אילו שיחק 48 דקות טורונטו היתה היום 0-2 ולא 1-1, וייתכן שהיה לו עוד יום של 45 נק' (סיים עם 35 ב-13 מ-24).

2)קייל לאורי שיחק 42 דקות והיה גרוע ברובן. רק שתי שלשות בסוף הצילו אותו מיום איום בו איבד כדורים, פישל בשמירה, ופשוט נראה כבלון נפוח ולא פוינט גארד פותח בסיבוב השני של הפלייאוף. לניק נרס יש את ואן ולייט וג'ודי מיקס. אני בטוח שכל אחד מהם היה עושה יותר טוב ופחות רע משעשה לאורי.

3)היכן היה איבקה? אפילו בזכוכית מגדלת לא מצאתי אותו הערב על הפארקט. הוא פשוט לא הופיע.

4)מרק גאסול הוא שחקן של 14 נק' לקריירה. כיצד ייתכן ששחקן כמוהו – שהוא גם קלעי טוב מהפרימטר – משחק 35 דקות, ולוקח רק 6 זריקות?

5)דני גרין הוא אחד מקלעי ה-3 הטובים בליגה. הוא משחק – כמו דורון ג'מצ'י – בגלל היד שלו. הוא שיחק ה32 דקות. ב-32 דקות הוא זרק רק 6 זריקות מה-3 וקבר אחת. ישנם שחקנים שיודעים מתי לעשות זאת וישנם שחקנים שלא. ואם הוא ביום עקום כזה – שילך לספסל ונסה משהו אחר.

טורונטו ופילדלפיה

שתי הקבוצות שיחקו משחק מוזר ומשונה. משחק כמעט נטוול פיק-אנד-רולים. משחק מוזר.

3. אמרתי שהמשחק של יוסטון נגד גולדן היה 'מכור'? רק דביל עם קבלות יכול לטעון לדבר אבסורדי כזה!

(זה נכתב בצנעה לפני משחק הערב) 

עוד רבע שנייה היד המנסה לחסום  בתמונה תהיה ALL OVER הזרוע הזורקת של ג'יימס הארדן. המגן גם ינחת באזור שעדיין לא ידוע בברור למי הוא שייך, כי בנחיתה שניהם נחתו עם רגליים מתערבבות עם רגליים, והזברות בלעו את משרוקיותיהן.

לכולם נראה היה שהיו עוד כמה פאולים כאלה נגד הארדן – שכן היו/ לא היו – שלא נשרקו.

כמה גולשים לא התביישו והגיבו ב-"משחק מכור". אני כתבתי משהו בסגנון "השופטים נתנו לווריורס את המשחק".

אבל 'משחק מכור'???

אין דברים כאלה יותר בימינו. למה? השחקנים מרוויחים יותר מדי כסף, הליגה מרוויחה יותר מדי כסף, והזיברות מרוויחות בסביבות חצי מיליון (פלוס הוצאות) מספיק כדי לחיות חיים נעימים בחורים בהם הם גרים עם נשותיהם, ובגיל 55+ הם מלאים בכסף לפרוש לפלורידה ולשחק גולף עד שהמשחק ייצא להם מהאוזניים, והם יקיאו אותו עד מצב חניקה.

איש לא מוכר כי אין מי שיקנה, ו-20 שנה בקלבוש – בימי האנגלים ככה כינינו את בתי הסוהר – לאף זברה אין רצון להתאכסן שם עד גיל 75.

דיבורים? 'אווירה'? אטמוספירה? נטייה? הקרנה? אינספירציה?

אולי כן ואולי לא. כל שופט הוא בעל נפש משלו וכל אחד קורא את ה'אווירה' כרצונו. בגדול, הם באים למשחק בהחלטה להיות כמה אובייקטיבים שהם יכולים, אבל אז מאמן כמו מייק ד'אנטוני יכול להוציא חנוט מצרי מדעתו. אם אני שופט ופרצופו המעוות של מייק ד'אנטוני מזדקר לפני פני אני תוקע לו טכני רק בגלל שאמו לא הולידה אותו עם פרצוף יותר סימפטי. קשה להיות אובייקטיבי כשד'אנטוני עושה לך פרצופים ומיילל יללות, וכל מה שבא לך ,כשופט, לעשות זה להפליק לו שתי סטירות, ככה סתם, שיתיישר.

אז תוך כדי משחק קורים דברים. ככה זה קומראדים. אף אחד מאיתנו לא עשוי מאבן ואם ישנו מאמן או שחקן שעושים פרצופים מכאן ועד בנימינה, אפילו ממוטה חוטפת התקפת עצבים.

אז אולי ישנה 'נטייה'. אולי מתפתחת 'נטייה'. אבל היותר משמעותי – כנראה הייתה החלטה. החלטה בקשר לאזור הנחיתה של שחקן העולה לג'אמפ, ואזור הנחיתה של שומרו. אולי החליטו על אזור נחיתה שונה מאשר במשך העונה. אולי החליטו לא לצפצף יותר על עניין נחיתת הרגליים. אולי החליטו להעלים עין ממה שהזרוע של השומר עושה אחרי שהכדור כבר ניזרק. יכולים היו לקרות כמה וכמה דברים.

הבעייה היא שאני מאמין – ואני לא היחיד – שהיתה החלטה לשנות את השיפוט, אבל הליגה לא מודיעה עליה כי אם היתה מודיעה היו מתנפלים עליה למה לא החליטה על כך לפני פתיחת העונה.

תמיד יהיה לנו זבל לשפוך על הקומיסיונר וכל הליגה שהוא מייצג כשהוא משתכר 15 מיליון כדי לחייך ולברך את נבחרי הדראפט הראשונים, והליגה טובעת בזהב, בעוד אנחנו מזיעים לגמור את החודש.

אין צדק בעולם אז אנחנו מוצאים שעיר לעזאזל, ואדם סילבר המכוער הוא מטרה לא רעה. ואיתו הזברות. או המאמנים. או השחקנים. הרי מישהו חייב להיות אשם.

.אז איך זה שהשופטים לא שרקו 5-6 פאולים שצריכים היה לשרוק?

מה? אתם רוצים שאתחיל את כל הפרק הזה מחדש? SHIT HAPPENS וזה מה שקרה. הצרה ש-SHIT HAPPENS תמיד נגד הקבוצה הטובה שלך.

משחק מספר אחד ניגמר ועתה מתכוננים למשחק מספר שניים. נראה שמי שיקבל את השעורים הרציניים ביותר יהיו השופטים ולא השחקנים כי לא ייתכן שיפוט כפי שהיה במשחק מס' 1 במשחק מס' 2.

חייב לקרות משהו. הארדן מצהיר שהשיפוט חייב להיות הוגן לשני הצדדים (אל תצחיק אותנו). הווריורס בוכים שתקעו לסטף קרי 5 פאולים כשהוא משחק אותו סוג הגנה שהרוקטס משחקים (איזה 'סוג' הגנה הרוקטס משחקים?), וג'ף איגודלה, אחיו של אנדרה ושופט כדורסל, טוען ש"הרוקטס עושים פאולים על סטף קרי ב-80% הפעמים שהכדור בידיו (באמת? מוזר שאני לא ראיתי זאת!).

מה הבעייה הגדולה של השיפוט? כפי שהשופט ג'ו בורגיה הסביר (https://sbnation.cmail19.com/t/d-l-pjudkkk-ykztllijr-d/)  הבעייה היא שה-LEG KICK-OUTS וה-LEGS CLOSE-OUT היא החלטה סובייקטיבית לחלוטין. על הזברה להחליט את היה קורה פאול במקרים נורמלים מסוג זה, הווה אומר אם הזורק לשלשה לא היה מניע את רגליו 'קדימה', מצב  – או צורת קליעה – שהיא לא נורמלית אבל שחקנים אימצו אותה כחלק מהזריקה כך שאם היא לא נכנסת, הם יקבלו שלושה פאולים. היי, זה טוב יותר מזריקה חופשית לשלוש. מדובר על 80% קליעה במקום 40% (במקרה הטוב).

במילים אחרות, הלא נורמלי הפך לנורמלי, כשקולעי השלשות מנסים לזכות בפאולים במקום זריקה חופשית לסל מאחורי הקש, ומאחר והצפצוף הוא עתה עניין סובייקטיבי, שופט יכול להחליט פעם ככה ופעם ככה, או פעם לא ככה ופעם ככה. או פעם ככה ופעם לא ככה.

איזה כיף לנו (כיף מיי אס!). השיפוט הפך למרכז העניינים של הפלייאוף!!!

4. קיירי אירוינג: "אני יכול למצוא את הזריקה שלי נגד הבאקס מתי שאני פאק..ג רוצה"

(זה נכתב בצנעה לפני משחק אמש)

קיירי אירוינג נשאל אחרי נצחון החוץ אם הוא מרגיש יותר כ-"מבצע" או "מארגן". או במלים אחרות כסקורר או פליימייקר. הוא ענה:
*

*

הוא אמר:

“I don’t really worry about shots,” Irving said. “I can get my shot anytime I want. I think everybody in the building knows that. The evolution of my game has come from just being able to pace the game very well and manage it and establish (my teammates) throughout the game, because they’re special as well.”

קיירי היה מצויין במשחק הראשון כשקלע 12 מ-21 ל-26 נק' כשהוא הארכיטקט לתנועת הכדור המצויינת של הסלטיקס שלפתע נראו כקבוצה אחרת לחלוטין כשכל החמישייה קולעת בספרות כפולות, וקיירי, כמנצח בפילהרמונית, דואג שכל אחד יקבל את חלקו.

אסור לשכוח שזה אותו קיירי שלא מזמן ביקר את שחקני הקבוצה ( https://larrybrownsports.com/basketball/kyrie-irving-vows-to-not-question-)teammates-in-public/480990 ) על חוסר מאמץ ומוטיבציה כשכל אחד חושב רק על עצמו.

הוא כנראה הגיע למסקנה שלשחק כמו פליימייקר וסקורר עם פה נעול זוהי גישה בריאה יותר ויעילה יותר להלהיב קבוצה מאשר להעליב את גבריותה  והוריליות שלה, ובאמת מה שראינו הוא את גורדון הייוארד משחק את הכדורסל שלו במיטבו, אל הורפורד שומר על יאניס טוב יותר מכל שחקן אחר העונה, וג'ייסון טאטום וג'יילן בראון קולעים בצרורות.

זאת היתה – לראשונה אם תרשו לי לומר זאת – הבוסטון סלטיקס שדוק רזי ודוק מל קיוו שתהיה כזאת העונה. לקח לה עונה שלמה וסיבוב שלם של פלייאוף להגיע לרמה שחשבנו שהיא נמצאת בה בתחילת העונה.

אבל רציתי רק להזהיר את כולם שבראד סטיבנס לא הפך ממכשול לגאון OVER-NIGHT. הערב הכל יכול להתהפך וסטיבנס ליפול שוב לבור הנכשלים והמדוכאים. הוא חייב להגיע לפחות לגמר המזרח לפני שאסכים לעשות עליו, איך אומרים, 'הערכה חדשה'. אתם יודעים – EVALUATION חדש.

אני חייב לסיים עם אחד משלושת הדאנקים שג'יילן בראון עשה על – לא פחות – מג'יאניס. הנה אחד מהם שלא רק בייש את הגריק פריק, אלא הסתיים גם בטאונטינג בריא:

 

5. ה-SOUTHERN RIGHT WHALE יוצא למסעו לדרום אפריקה

בכל שנה בחורף של SOUTHERN HEMISPHERE (יוני עד ספטמבר) אלפי לוויתנים ששמם, משום מה, הוא  southern right whales – יוצאים במסע מהאנטרטיקה לעבר חופי דרום אפריקה להזדווג ו-TO CALVE. ללוויתנים האלה ישנה תכונה להתקרב לחוף והם סקרנים מאד כשהם רואים סירות ויאכטות, להנאת השייטים והתיירים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
167 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
30/04/2019 6:48:38

תיקון טעות: כתבתי שאמביד קלע 9. הוא קלע 12

trusttheprocess
trusttheprocess
30/04/2019 7:00:06
Reply to  מנחם לס

2 נקודות הכי חשובות במשחק , בשלוש שעות לפני המשחק אמביד קיבל עירוי נוזלים פעמיים , הוא היה חולה בקלקול קיבה

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
30/04/2019 7:03:39

נפלא דוק.
מקווה בשבילנו הצופים שהשופטים יתנו לשחק ולא יכנסו עכשיו למקהלת שריקות על כל עברה מדומה .
בוסטון הגיע מוכנה ההגנה עשתה את ההבדל.
לגבי הלויתן הוא נקרא right מכיוון שבימים שצדו לוייתנים לשמן זה היה הלוייתן הנכון (right) לצוד .כמעט הוכחד אבל מתאושש לאחרונה.

אחד
אחד
30/04/2019 7:14:24

מנחם מעורב נהדר מהטובים לאחרונה.
אני מבקש לשים לב לשפה של אחד מאנשי הצוות בבלוג החי, לנהל את הפה אפשר לקבל עד רמה מסויימת, אבל בדיחות אונס חוזרות? זה כבר גועל נפש.

זיו פנמה
זיו פנמה
30/04/2019 7:22:19
Reply to  אחד

צודק ב100%

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/04/2019 11:07:13
Reply to  אחד

היכן ראית תגובה כזו?

זיו פנמה
זיו פנמה
30/04/2019 7:21:57

נהדר דוק. תענוג לקרוא

Smiley
Smiley
30/04/2019 7:29:02

ההורדה לספסל הייתה דקה לסוף הרבע השלישי ונרס היה חייב לקחת את הסיכון הזה. אומנם קוואי היה בזון, אבל הוא היה חייב להביא אותו טרי לדקות המכריעות.
נניח וקוואי היה משחק עוד כמה דקות, התוצאה נשארת צמודה ואז קוואי נופל מהרגליים והסיקסרס מנצחים.
הבעיה של הראפטורס היום הייתה הספסל שלא הביא להם נקודות (רק 5) ושדני גרין ממשיך להיות חושך בקליעה שלו.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 8:16:45
Reply to  Smiley

דווקא קוואי שיחק עד סוף הרבע, אבל מסכים איתך שהוא היה חייב לתת לו לנוח. אגב בניגוד למה שכתוב בכותרת אף אחד לא שאל את ניק נרס על זה שום דבר במסיבת העיתונאים. אני חושב שההבנה שאי אפשר לתת לשחקנים לשחק ללא מנוחה חלחלה סוף סוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 8:50:57

הכל אפשרי תלוי בסיטואציה, אם אתה בנצחון של סידרה צריך גם שלחק 48 דק. לא יודע מה המצב הבריאותי של קאווי אבל אם הוא בריא היה צריך לשחק 48 דק. פילי לא היו חוזרים מ2-0 וזה היה נצחון של סידרה. לשחקן צריך להיות כושר גופני ל-48 דקות מלאות במירב המאמץ. אם אין לו כושר לזה יש לו בעיה ולצוות האימון

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 9:38:05

כן תמשיך עם השטויות. כי 48 דקות של קאווי היו מבטיחות להם ניצחון? ואז נניח בבמשחק 4 בפיגור 1-2 הוא גם צריך לשחק 48 דקות אבל רגע פתאום בדקות הסיום הוא מחמיץ ומחמיץ – נו בטח זה משהו שקשור לתחתונים. כי ברור שזה לא בגלל שסחטו ממנו את כל המיץ.

שי
שי
30/04/2019 13:05:36

מה אתה מגיב להזוי הזה?

מנחם לס
30/04/2019 16:17:04

אילו קוואי שיחק 48 דקות טורונטו היו מנצחים על בטוח. שמעון צודק. אנחנו – שמעון ואני – ראינו את המשחק ו"היינו שם" ו"הרגשנו אותו" בזמן שאתה ישנת שנת ישרים, ובבוקר אולי הסתכלת על כמה היילייטס ב-FF

נתן
נתן
30/04/2019 11:03:58

הכל תלוי בסיטואציה, אם התוצאה לא טובה, מבקרים מאמן על ההחלטות. אם התוצאה טובה, הוא גאון.
כמה פעמים ביקרו את המאמן על זה שהוא לא נותן מנוחה לשחקנים?

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 12:10:59
Reply to  נתן

לא ביקרתי אף אחד. הוא נתן מנוחה לגיטימית ואף אחד לא הבטיח לו נצחון גם ככה כמו שעידו אמר.
אני אישית הייתי נותן לו לשחק בלי מנוחה כי היה מומנטום חזק ופילי לא יכלו לעצור אותו זה מה שאמרתי.
שחקן כדורסל בטח כוכב צריך להיות לו כושר ל48 דק אינטנסיבים.

מנחם לס
30/04/2019 16:18:31
Reply to  נתן

אתה יודע כמה פעמים קובי שיחק 48 דקות במצבים כאלה? הוא היה שוחט מאמן שהיה מוציא אותו במצב כזה.

מנחם לס
30/04/2019 16:12:04

עידו, עתונאי של .hamiltonnews.com/ שאל אותו וקיבל את התשובה שהעתקתי

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 16:55:50
Reply to  מנחם לס

בזמן שאתה ישנת שנת ישרים אני ראיתי גם את מסיבת העיתונאים של ניק נרס ולא שאלו שום שאלה כזו. הוא דיבר על הספסל והתרומה שלו אבל ממש לא בהקשר של קאווי.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:11:59

סבבה אז בוא תחלוק איתנו לינק לראיון הנ"ל

צ'יקו
30/04/2019 8:07:40

אין ספק שקוואי יכול להתחרות על התואר הזה. הוא שחקן שנבנה במו ידיו של פופוביץ. הגנה מפלצתית והוא שידרג את משחק ההתקפה שלו לרמות הגבוהות ביותר
תודה דוק! אחלה מעורב עם הקפה של הבוקר

Berch
Berch
30/04/2019 8:08:02

אחלה מעורב
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 8:13:43

הוא יכול להתחרות על מקום 3 אבל הארדן ודוראנט זה רמה אחרת. כל הכבוד לו שהוא נח בלי סוף אבל הארדן ודוראנט לא נחים כל העונה. קרי בריא גם טוב ממנו לדעתי. יש לו תחרות עם יאניס שנראה היום מה הוא שווה במשחק על החיים של הבאקס.

1. הארדן
2. דוראנט

אח"כ זה פתוח בין קרי, קאווי, יאניס

עידן
עידן
30/04/2019 8:18:22

הארדן אצלי בתחילת העונה היה 6 ואז עלה עקב העונה הסדירה.בוא נראה איך יסתיים הפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 8:35:18
Reply to  עידן

פלייאוף קוואי גדול בהרבה מפלייאוף הארדן, קוואי בפלייאוף לא עציר, הארדן הוריד 4 הילוכים, קוואי בפלייאוף הנוכחי 30.7 נקודות ב65 אחוז אפקטיבי, לעומת 29 נקודות ב45 אחוז אפקטיבי אין מקום להשוואה בכלל התקפית , PER 32.6 וטרו שוטינג של מעל 70 אחוז , לא אנושי .
.
הפלייאוף הנוכחי של קוואי זה אחד מהגדולים בהיסטוריה של שחקן כלשהו גם של דוראנט כך , ולכן אלה שני השחקנים הטובים בעולם, הארדן ירד ברמה גם ככה יאניס שגילו שהוא עציר וקרי.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 8:40:30

אתה משווה את יוטה לאורלנדו??? איך קבעת שהפלייאוף של קאווי הגדול בהיסטוריה???

מצחיק איך שכחו להארדן הכל. דוראנט לא פונקציה הוא בקבוצת כוכבים נראה אותו מוביל קבוצה לבד בלי שחקן טופ 25 בליגה כמו שהארדן וקאווי עושים ואז שידבר.

הארדן ניגב את יוטה השפיל ורמס.

הארדן היחיד שמתקרב לבדו לאתגר את הלוחמים ומפסיד להם כי מוכרים אותו, זו הסיבה היחידה.

עידן
עידן
30/04/2019 8:52:54

גם להארדן יש שחקן בטופ 20 קוראים לו כריס פול והדעיכה שלו תשפיע על הרוקטס בשנים הבאות אבל הוא עדיין טופ 20.
מתחילת שנות ה 80 חוץ מדטרויט שלקחה אליפות ב 2004 לא זכורה לי אלופה בלי 2 שחקנים בטופ 20 וגם עליהם א אפשר להתווכח עם צונסי וראשיד.
לגבי דוראנט מצד אחד אתם אומרים שבלעדיו הווריירס לא עוברים את הקליפרס ומצד שני אומרים שזה לא פייר כי יש לידו שחקנים טובים.
מצד אחד ב 3 שנים האחרונות אתם אומרים הווריירס עם 4 אולסטארים ומצד שני אומרים שגרים בלי גולדן סטייט לא שווה כלום ולוקחים שחקנים כמו באטלר ודומיו על פני קליי תומפסון.
מגמר הפלייאוף הראשון של דוראנט בגולדן סטייט כשהוא עשה מלברון סביבון וללברון היו לידיו קיירי ולאב וסגל עמוק של שחקנים משלימים הבנתי שדוראנט הטוב בעולם.
יותר מזה כבר היום דוראנט אצלי ב 4-5 הגדולים בכל הזמנים ו אם ימשיך בכושר הזה עוד 3-4 שנים יספיקו לו לדעתי 2 אליפויות בניו יורק כדי לעבור את מייקל ולהיות הגדול בכל הזמנים

עידן
עידן
30/04/2019 8:54:02

שדריימונד גרין בלי גולדן סטייט לא שווה כלום

עידן
עידן
30/04/2019 8:55:43

2 אליפויות בניו יורק פלוס אליפות נוספת השנה בווריירס

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:00:59

כריס פול לא טופ 20 בשום יקום היום. היה שנה שעברה. היום גם לא טופ 30.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:04:33

חחח איזה אליפויות בניו יורק? דוראנט בלי קרי לא זוכה בכלום וגם להיפך האמת. וכנ"ל שניהם בלי קליי.

כל השאר חרטא. קרי ודוראנט הם 2 מ4 השחקנים הטובים בעולם מאז 2015 לפחות. וקליי היה שחקן טופ 10 בליגה לפני העונה הנוכחית עם השתלטות היאניסים האמבידים וכו'. שלא נדבר על הקליעה שלהם. האליפויות של דוראנט הם כלום.
להארדן רק שנה שעברה פעם יחידה כשחקן מוביל היה שחקן טופ 20 בסגל-כריס פול וזהו ולקח אותם לגיים 7 כאשר אותו השחקן נפצע והשופטים מכרו אותו.
השנה פול אפילו לא טופ 30 וספק אם טופ 40.

עידן
עידן
30/04/2019 9:04:46

לדעתי כן.אמנם לקח קצת הצידה מאז שהארדן התחיל להשתולל כשהיה פצוע אבל גם היום הוא אצלי טופ 5 ברכזים
1-2-קארי והארדן
3-4-קיירי ולילארד
5-כריס פול

שנה שעברה הוא היה אצלי 4 לפני לילארד ויכול להיות ששנה הבאה יהיה 9 אבל הוא עדיין טופ 20 אצלי כנראה השנה האחרונה שלו שם.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 9:06:29

הארדן לגמרי לא משחק לבד, יש לו את כריס פול שהוא שחקן מעולה לאורך שנים. יש את קאפלה , שחקן משובח.ויש שורה של שחקנים שמקריבים את עצמם , עושים את כל הדברים הקטנים, הכל כדי שהארדן יוכל לתת את המיטב.
לגבי דוראנט הוא לא היחיד שמשחק ושיחק עם כוכבים לצידו. לברון השיג את כל ההישגים שלו בסופר טים. לרוב לקבוצה האלופה יש יותר משני כוכבים, אין דרך אחרת לנצח.אי אפשר לבוא לשחקן בטענות רק בגלל שיש כוכבים סביבו.
אגב אופי המשחק של דוראנט כשחקן התקפה על יגרום לזה שגם בקבוצה כמו הניקס למשל, הוא יצליח להביא אותה להישגים.הוא בדיוק הסוג של שחקן שיכול להביא הישגים בקבוצה קטנה.

עידן
עידן
30/04/2019 9:09:30

גם מייקל בלי פיפן לא זוכה בכלום וגם שאק בלי קובי או וויד שהיה בשיאו ולברון בלי וויד ובוש ובלי קיירי וקובי בלי גאסול לא עבר סיבוב ראשון ומגיק בלי קארים ואחר כך גם וורתי ועוד מיליון דוגמאות
לגבי 2 שחקנים בטופ 20 שכחתי את דאלאס שהיה לה רק את נוביצקי בטופ 20 אבל זה כמעט בלתי אפשרי לזכות בלי 2 שחקנים טופ 20

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:12:18

נו עידן זה מה שאני אומר שחייב לפחות שחקן טופ 20 אחד. אבל אם יש לידך עוד 2 טופ 10 ואתה ועוד אחד זה טופ 2 בשנה מסויימת זה לא חכמה גדולה

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 9:20:58

עידן בוא נזכיר כמה דברים: דוראנט היה טוב מלברון ממש לא עשה ממנו סביבון , לברון היה מדהים בשני סדרות הגמר גם ודוראנט לא הצליח לעצרו אפילו לא להאט, שני שחקני התקפה מדהימים. דוראנט לא יהיה הגדול בכל הזמנים גם אם ייקח 8 אליפויות רצופות בגודלו סטייט גם הקבל וגם השחקנים מבינים שנעשה פה מעשה שפל של שחקן שהצטרף לקבוצה שהוגדרה הטובה מכולם במהלך העונה שהייתה רחוקה דקה מריפייט , כל עוד דוראנט לא יוביל קבוצה לבד אך אחד לא יכניס אותו בדיון בכלל. קריירה לברון גדול משמעותית מכל שחקן מדברים על הטוב בעולם כיום.
.
קוואי מתמודד עם הגנה של פילי שיש לה אולי את שומרי הפרימטר הטובים בליגה וסנטר המגן הטוב בליגה עדיין הוא בלתי עציר, הארדן 4 משחקים נוראי התקפית בכללי יש לו נפילה חדה ביכולת, הסגל של טורנטו לא יותר טוב מזה של יוסטון זה קוואי שטוב בפלייאוף בהרבה מהארדן (בשני צידי המגרש).
.
יוסטון הפסידו בגלל השיפוט במשחק הראשון אבל הארדן היה נוראי קוואי לעומתו והיה 30 הפרש ליוסטון.
.
קוואי מבחינה סטטיסטית מבחינת שליטה מראה פלייאוף לא אנושי ואם ימשיל ככה זה יהיה הפלייאוף הגדול מכולם.

עידן
עידן
30/04/2019 9:17:52
Reply to  עידן

צריך או 2 בטופ 20 עם צוות מסייע טוב או 3 טופ 20 אבל בלי עומק כפי שקורה בווריירס מאז שדוראנט הצטרף.זה לא אשמתו של דוראנט שהוא משחק עם קרי וזה לא הופך אותו לפחות טוב.אם פרסטי האידיוט היה מחתים את הארדן ומטריד את ווסטברוק תמורת שחקנים משלימים טובים דוראנט היה זוכה כבר באוקלהומה באליפויות לצד שחקן טופ ברמתו של גיימס הארדן במקום קרי והוא עדיין היה השחקן הטוב בעולם.
תנסה אתה לשחק עם ווסטברוק הנגר שלוקח יותר זריקות ממך כאשר אתה(דוראנט)כנראה השחקן התקפה הכי טוב בהיסטוריה

מנחם לס
30/04/2019 16:19:53

שמעון, זאת דעתך, אבל דעתך דפוקה. רק דוראנט – אולי – טוב ממנו

עידן
עידן
30/04/2019 8:17:16

אצלי קוואי מקום 2
קווין דוראנט אצלי כבר 3 שנים השחקן הטוב בעולם

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 9:16:07
Reply to  עידן

יש כ 14 שחקנים בליגה ברמה די שווה.
לאונרד,דוראנט, לברון, יאניס, אמביד, גוקיץ, הארדן, פול,ווסטברוק , גורג,לילארד,קיירי, קארי, באטלר, טאונס.
מלבד באטלר, פול, וטאונס. כל אחד יש לו קייס להחשב כמספר 1, או בין השלושה הטובים.לא רואה מישהו שהוא עליון על כולם.
הסדר שלי מקרי,כי אין לי שום מושג או צורך לדרג אותם. הדירוג יעשה לחלק מהשחקנים עוול.האמת זה גם נראה לי טפשי להשוות בינהם, וקבוע מי עדיף על מי.

עידן
עידן
30/04/2019 9:22:34

ווסטברוק? השנה יוצא מהטופ 20 ואף פעם לא התקרב לטופ 5
פול גורג עשה סימנים ראשונים השנה אבל בפלייאוף שוב פישל וגם הוא ישאר מחוץ לטופ 5
גוקיץ טאונס לא בעשירייה.באטלר תחתית עשירייה ראשונה צמרת עשירייה שנייה.
עם נפילתו של לברון יש 2 שחקנים כרגע מעל כולם והם דוראנט וקוואי.יאניס עדיין לא שם אבל יהיה שם עוד שנה שנתיים בהנחה שיפתח אספקטים שחסרים לו במשחק.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 11:43:45
Reply to  עידן

שים את וסטברוק כזמין לטרייד.
תמצא 29 קבוצות מעונינות.בעל תואר אמ וי פי של הליגה באמתחתו. השנה ממוצע של טריפל דאבל, סה"כ רצף של 3 שנים.

עידן
עידן
30/04/2019 12:20:36

מה עוזר לי הטריפל דאבלים שלו.אני רוצה אליפויות ובשביל אליפויות צריך כוכבים שיודעים לקלוע.באחת התוכניות האמריקאיות שאני רואה השוו את ווסטברוק ל דומיניק ווילקינס.הרבה שואו בלי תכלס

עידן
עידן
30/04/2019 9:23:44

אנטוני דייויס לפני כל שאר הגבוהים.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 11:41:00
Reply to  עידן

שכחתי מדיוויס , יכול בכבוד להתחרות על מס 1.

מנחם לס
30/04/2019 16:24:28
Reply to  עידן

אנטוני דייויס גמר, וגם לא היה. הוא ילד באופי.

מנחם לס
30/04/2019 16:23:41

נזיר, הייתי מציע שתפסיק להתנזר ואולי קצת חכמה תיכנס למוחך

מנחם לס
30/04/2019 16:22:49
Reply to  עידן

אתה צודק. גם אצלי דוראנט הוא מס' 1

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
30/04/2019 8:25:57

תודה על המעורב מנחם, אהבתי את הביקורת העצמית בחלק של המשחק המכור.. קורע
נכון להיום, בסגלים הקיימים דוראנט לדעתי השחקן הטוב בעולם. בלתי ניתן לעצירה, מעלה כמה הילוכים בפלייאוף, ביטחון של אלוף, מפחיד.
קוואי מספר שתיים, מדהים איזה שחקן התקפה קטלני הוא נהיה. עם איקס אחד על החגורה ופיינלס mvp, הוא לא מפחד מכלום. אה כן והוא גם השחקן הגנה הכי טוב בעולם.
לברון מספר שלוש. הארדן עם הפלייאוף מוד שלו בכלל לא באזור.

מנחם לס
30/04/2019 16:25:21

מסכים שדוראנט הוא מס' 1

ניר מועלם
30/04/2019 8:27:17

תודה רבה מנחם.
אכן פספוס גדול של טורונטו , כי כאשר כל שחקני פילי (למעט באטלר) תופסים יום כל כך רע אז אתה חייב להשתמש בזה לטובתךך ולנצח, כי אם הם היו עולים ל2-0 זה ככל הנראה היה גמור והם היו מנצחים את הסדרה וברט בראון סוף סוף היה מפוטר מפילי(תודה לאל, ואני לא אוהד הסיקסרס).

אור
אור
30/04/2019 8:28:16

תודה מנחם.
זה נכתב בצנעה לפני משחק אמש

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 8:49:05

מנחם כמו שברצ'יק כתב תבדוק את בורסות ההימורים במלזיה 🙂

איש לא מוכר כי אין מי שיקנה, ו-20 שנה בקלבוש – בימי האנגלים ככה כינינו את בתי הסוהר – לאף זברה אין רצון להתאכסן שם עד גיל 75. LOL

מי יקבל 20 שנה? אולי 20 יום, בלחץ 20 חודש והסיכוי שיתפסו אותך אם אתה עושה את זה חכם קטן ביותר. איפה שיש הימורים יש תמיד מישהו שעושה כסף ומידע פנים בכל מקום שווה הרבה כסף, גם בבורסות.
הליגה רוצה את הלוחמים ולכן משמידה את הארדן רק מולם. לא בא להם דרבי שמנמנים בים וקסס לקולרדו, יהיה רייטינג בריצפה.
למה נגד יוטה וקבוצות אחרות כל העבירות האלו על הארדן הוא הולך לקו? רק נגד כל סטייט לא שרקים את זה
בטח שמכור, כבר שנה שנייה מכור. הארדן דאנטוני ומורי יודעים שמוכרים אותם אבל בניגוד לקינגס הם מנסים להילחם בזה ולצאת ציבורית למרות שזה קרב אבוד מול מערכת הגדולה מהם

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 8:59:37

אלוף תיאוריות הקונספירציה…
לדעתי כולנו לא קיימים . וגם לא ה- NBA . הכל בראש של אדם סילבר והחתול של שרדינגר .

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:05:23

זה מה שאמרו על יובנטוס 🙂 הכל בסדר תהנה מהשופטים

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 9:22:50

ועל ריאל , ברור שהמשחק מכור דול השיפוט רק מוכיח את זה, מצחיק ש3 שופטים לא רואים את מה שכל העולם רואה, אבל אני מבין זה עסק והמטרה זה לגלגל כמה שיותר כסף, והלוחמים זה מדפסת כסף לעומת יוסטון, סילבר יעשה הכל שהם ייקחו.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 17:52:40

תפסיק ליילל . תסתכל בקטע הבא , בשחקן שרוצה ש"ישפטו אותו הוגן" .
https://www.goldenstateofmind.com/2019/4/29/18523001/nba-2019-houston-rockets-epitomize-victimhood-culture-harden-to-good-to-flop-like-this

אור
אור
30/04/2019 9:44:50

שמעון תפסיק לחפור על יובנטוס, אח"כ התברר שכך הגדולות סידרו את השופטים כולל אינטר ומילאן.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 10:03:47
Reply to  אור

אני אומר את זה לא רק על יובה אלא על כל הגדולות. ובין הגדולות ליובה יש הכי גדול.

יובה פשוט היחידים שנתפסו, זה הכל חרטא. הכי הרבה קנו משחקים זו ריאל מדריד, רק ללכת ליוטיוב ולראות את הפנדלים שהם קיבלו כל בר דעת מבין במה מדובר. אין כמו פפה נגד אלצ'ה בדקה ה94-שימו לב ריאל בסגול

https://www.youtube.com/watch?v=2HqzY0tti-w

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 10:20:56
Reply to  אור

נו ברור ,אותו עיקרון בNBA ובNFL הראמס לא עלו לגמר בטעות שיפוט הזוייה נגד הסיינטס, ריאל קונה שופטים על ימין ושמאל.

מנחם לס
30/04/2019 16:27:16

שמעון, אתה מקרה אבוד

(מתן) D WADE
(מתן) D WADE
30/04/2019 9:13:35

כתבה מדהימה תודה רבה על ההשקעה שלך
מקווה שנהנית בפסח (עם הנכדות כפי שאמרת) ושחזרת בפול פאוור כי מצפה השנה פלייאוף מטורף
ואני מסכים איתך שקוואי הוא כנראה הטוב בעולם כי הוא מגיע כשצריך וראו את זה שלשום וגם ב2014 כשהוא שחט את לברון וויד ובוש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/04/2019 9:15:06

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
גרין פספס הלילה, אבל בניגוד לג'מצ'י הוא מקבל דקות גם בגלל שהוא מגן משובח ומקבל החלטות מנוסה. הוא צריך להיות על המגרש גם במשחק הבא.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 9:40:08

אי אפשר להשוות בין השחקנים.גרין לגמצי? הצחקתם אותי.
גמצי שיחק נגד קונוסים, וקיבל מרחב מצויין לקליעה. גרין מתמודד ברמות אחרות. מדובר בסוגי הגנות שונים לחלוטין. קלע שלוש בליגה. יקלע בישראל 75% מהשדה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/04/2019 12:18:43

ברור, מה שניסיתי להגיד שזה גם לא אותו סוג של שחקן. ג'מצ'י היה קלע, גרין הוא גם דברים נוספים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/04/2019 22:14:10

גם נגר

עידן
עידן
30/04/2019 9:32:36

טופ 10 שלי נכון להיום(ישתנה עד סוף הפלייאוף)
1-דוראנט
2-קוואי
את שאר ה 8 אין לי דירוג סופי אבל הם
לברון גיימס
גיימס הארדן
סטף קארי
אנתוני דייויס
יאניס אנטטקומפו
פול גורג
קיירי איירוינג
מקום אחרון בעשירייה תלוי ביום נתון וזה או אמביד או באטלר או לילארד כשזה משתנה על בסיס יומי
אז יצא לי טופ 12

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:42:18
Reply to  עידן

1. הארדן
2. דוראנט
3. קרי
4. קאווי
5. יאניס
6. אמביד
7. לברון
8. ליליארד
9. פול ג'ורג'
10 דיוויס
11. קיירי
12. יוקיץ'
13. ראס
14. קליי
15. באטלר
16. אולדיפו
17. ביל
18. מיצ'ל
19. טוביאס
20. דרוזן
21. בלייק
22. מורי
23. אולדריג'
24. קונלי
25. לו וויל
26. מקולום
27. ווקר
28. דונצ'יץ'
29. יאנג
30. הולידיי

אלו הטופ 30 שלי כרגע ו-24 הראשונים הם האולסטארים האמיתיים ולא כל מיני חרטות.

אפשר להמשיך:

31. בוקר
32. סיאקם
33. מידלטון
34. הורפורד
35. לבארט
36. גארי האריס
37. טאונס
38. זאק לוין
39. ג'וש ריצ'רדסון
40. קוזמה
41. סטיבן אדמס
42. טייטום
43. כריס פול
44. הילד
45. נורקיץ
46. מונטרזל הארל
47. אריק גורדון
48. גלינארי
49. אינגראהם
50. דראג'יץ'

זה היה הסדר בחירת דראפט שלי לעונה הקרובה (עונה אחת בלבד) אם אני מתחיל קבוצה מ-0 ובלי התחשבות בגיל.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:42:55

יוקיץ לפני ראס כמובן

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 9:54:16

אפילו אם תגיד שהארדן טוב התקפית מדוראנט (אפשרי לומר אבל צריך להתחשב בכמות הזריקות וזמן עם הכדור ביד)
לדעתי העובדה שדוראנט הוא שומר על (כשהוא רוצה)
והארדן הוא שומר בינוני מינוס הופכת את דוראנט לשחקן טוב יותר

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:58:15
Reply to  רפיקי

הארדן אוויר בהגנה ודוראנט בין הבינוני למינוס בהגנה, דוראנט בחיים לא היה ולא יהיה שומר על או שומר טוב

עידן
עידן
30/04/2019 10:17:47

דוראנט באו קיי סי תמיד היה הבכיר והטוב מבין השלושה.צירוף מקרים של הגעה לגמר צעירים פציעה וראסל ווסטברוק אחד שחירב גם אז ולקח בחלק מהמשחקים יותר זריקות מאשר דוראנט למרות היותו נגר מקצועי.
הטעות הגדולה היא של פרסטי.
טרייד על ווסטברוק תמורת 3-4 שחקנים משלימים טובים ולהשאיר את הארדן שיהיה הסטף קרי של דוראנט ואו קיי סי היום עם כמה אליפויות ודוראנט משחק שם עד סוף הקריירה.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 10:24:23

הארדן לא היה הופך להיות הארדן תחת דוראנט גם אם ראס היה מוטרד. הארדן התפתח כסטאר ביוסטון. תחת דוראנט הוא היה הופך לספק הכדורים שלו ולא חצי ממה שהוא עכשיו

עידן
עידן
30/04/2019 10:28:03

יכול להיות אבל אני לא חושב ככה.הארדן שחקן התקפי יותר טוב מווסטברוק ווסטברוק בחלק מהמשחקים היה לוקח יותר זריקות מדוראנט.הוא לא היה מתפתח להיות האלפא של הקבוצה אבל היה מספר 2 הטוב בליגה ולא היה רחוק מדוראנט בממוצע נק למשחק.דוראנט הוא גם שחקן לא אנוכי ולא לוקח הרבה זריקות רוב המשחקים.הוא פשוט קולע באחוזים טובים

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 13:50:05

דוראנט שומר על בפוטנציה
היו משחקים שהוא שמר על לברון יותר טוב מאיגי וגרין
מסכים שלרוב הגנה לא מעניינת אותו

עידן
עידן
30/04/2019 10:00:53
Reply to  רפיקי

הארדן לא מתקרב לדוראנט התקפית.
דוראנט טוב מהארדן בכל אספקט התקפי שיש והוא כנראה שחקן ההתקפה הכי טוב ומגוון ששיחק בנבא.
האחוזים של דוראנט וקרי טובים מאד.של הארדן הרבה פחות אבל הוא לוקח מיליון זריקות במשחק וטוב בסחיטת פאולים ולכן עושה הרבה נק מהקו ובמשחק בכלל

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 10:05:44
Reply to  עידן

LOL, זה רק נראה לך ככה שהוא מוקף כוכבים ואי אפשר להביא עליו דאבל טים ולרכז עליו את כל ההגנה. ההגנות שניסו על הארדן היו הורגות את דוראנט. הארדן הרבה יותר טוב ממנו התקפית ובניהול המשחק. הארדן זה אגדה של איש אחד. שים את דוראנט בקבוצה בלי שחקן טופ 20 והוא לא עובר סיבוב במערב אם בכלל מגיע לפלייאוף.

עידן
עידן
30/04/2019 10:11:15
Reply to  עידן

טוב אני לא אצליח לשכנע אותך.דוראנט הוא בגלקסיה אחרת מהארדן.
שים את סטף קרי בשיטה של דאנטוני והוא מסיים עונה עם ממוצע של 40 נק למשחק עם הזרוק כפי יכולתך משלוש וקרי קלעי הרבה יותר טוב מהארדן ובשיטה של דאנטוני כמובן יקח יותר זריקות ממה שלוקח היום בגולדן סטייט

עידן
עידן
30/04/2019 10:12:42
Reply to  עידן

ולא יצטרך לרוץ חצי משחק סביב חסימות אצל דאנטוני אלא יעבדו בשבילו

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 10:13:17
Reply to  עידן

סטפן של היום מתמוטט בשיטה של דאנטוני ומסיים עונה אחרי 20 משחקים, בחיים לא ישרוד כמו הארדן.

סטפן של 2016 אתה צודק עת היה השחקן הטוב בעולם

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 10:13:48
Reply to  עידן

עידן מה יש לשכנע? כולנו ראינו את דוראנט בOKC ואז הוא היה צעיר יותר וטוב יותר, עשה גם הגנה

עידן
עידן
30/04/2019 10:19:48
Reply to  עידן

רשמתי לך תגובה ארוכה בטעות למעלה.
תגובה מספר 16.1.2.1.1.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 10:25:25
Reply to  עידן

עידן ניהול משחק יכולת מסירה , שליטה בגוף , דוראנט לא יכול להיות ללא מנהל משחק בכיר גם אם ירצה, קרי לא שחקן של בידודים יוסטון לא היו מגיעים לחצי מהנצחונות אם הוא במקום הארדן (גם לא דוראנט ) שללא יכולת מסירה בסיסית הוא גם לא מגיע ל40 נקודות, סטפן קרי פורח כשהוא יוצא מחסימות , בכדורסל של מסירות עם הכדור ובחדירה הוא הרבה פחות מאיים.
.
דוראנט זה בדיוק אותו דוראנט של אוקלוהמה ההבדל שעכשיו השמיכה קצרה מדי יש לידו את קרי וקליי, הגנתית הוא גם חלש מאוד.
.
קוואי הוא הטוב בעולם שמסתכלים על כל האספקטים של המגרש , הוא הוסיף יכולת מסירה.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 11:51:29
Reply to  עידן

קרי לא שחקן בידודים? זה רק בגלל שהקבוצה משחקת ככה. סטף אחד מהטובים ביותר כשמבודדים אותו מספיק לחזור לתקופת מרק ג'קסון כדי להיזכר בזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 15:41:55
Reply to  עידן

עידו אתה בכלל משווה את זה לעונה של הארדן מבחינת נפח ומבחינת יעילות, בכלל לא באותה סקאלה אפילו לא מתקרב, הארדן שחקן בידודים הטוב בהיסטוריה מבחינת כמות ויעילות

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 15:48:47
Reply to  עידן

ברור שאני לא משווה כמותית אבל מבחינת יעילות הוא בהחלט באותה הסקאלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 16:19:59
Reply to  עידן

אני מוצא רק סטטיסטיקה של ISO אחרי משום מה, 1.08 אפקטיבי נקודות למהלך 2.5 מהלכים במשחק , ככל שאתה עושה יותר הסטטיסטיקה יורדת .
, הארדן 1.11 אפקטיבי למהלך העונה 16.4 מהלכים במשחק לא באותה סקאלה, הארדן עונה שעברה 10 מהלכים 1.22 נקודות למהלך קרי יכול לחלום לעשות אותה כמות באותה איכות, לקרי איכויות משלו אבל הוא לא שחקן בידודים ברמה של הארדן אפילו לא קרוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 16:53:03
Reply to  עידן

זו טענה שאין לה שום אחיזה במציאות. למה יותר בידודים אמורים להשפיע? הוא בהחלט באותה סקלה רק עושה את זה הרבה פחות. בתקופת מרק ג'קסון הכדורסל של הווריורס היה מבוסס בידודים. אז הנפח של סטף היה גבוה בהרבה. אני מסכים איתך שהוא לא יעמוד ביוסג' דומה בגלל העייפות אבל אנחנו רואים שנה אחרי שנה בפלייאוף שגם הארדן לא…

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:18:53
Reply to  עידן

למה ככל שאתה עושה מהלך יותר פעמים, הסיכוי שתעשה אותו פחות אפקטיבי, הארדן העונה עשה פי 8 מהלכים מעונה של קרי ( שוב לא מוצא סטטיסטיקה בנושא הזה מעונות לפני 15, ו16 זה כמו להשוות את יכולת הקליעה של סטיב קר לזאת של סטפן קרי,
לעולם לא היה שחקן שעודה כמות מדהימה כזאת של מהלכי בידודים בכזאת יעילות חולנית (יש סטטיסטיקה על קובי ברייאנט אפילו לא מתקרב.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:23:06
Reply to  עידן

אין סטטיסטיקה על ברייאנט ואין ויכוח שהוא בעולם אחר אבל זה בגלל שככה ההתקפה של יוסטון בנויה. הטענה המקורית שלך הייתה שסטף לא יכול לשחק בהתקפה של יוסטון – טענה שאין לה שום ביסוס חוץ מ… הוא לא שיחק בהתקפה כזו.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:31:58
Reply to  עידן

יכול לשחק כן, להיות יעיל כמו הארדן זה בטוח לא, השיטה שקרי פורח בה הרבה יותר זה מסירות ומשחק ריצה , הוא הרבה יותר מאיים מהארדן ללא הכדור והרבה פחות מאיים איתו .
.

יש שחקנים בודדים בהיסטוריה שיכולים לפרוח בכל שיטת משחק ברייאנט ודוראנט הם אחדים מהם , לברון קרי הארדן לא, זה עובד גם לכיוון השני הארדן היה הרבה פחות מאיים בשיטת משחק של גולדן סטייט, המטרה של מאמנים זה להוציא את המיטב מהשחקנים.
אני לא מדבר על זה שכנראה הוא היה גומר כל עונה אחרי 50 משחקים אם הקרסוליים שלו

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:33:47
Reply to  עידן

ושוב אתה מתעלם מהשנים תחת מרק ג'קסון. קרי לא היה יעיל אז? עזוב, אתה הכל ברור לך.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:36:49
Reply to  עידן

היה יעיל בכמות אפסית של מהלכים , אתה לא יכול להשוות שחקן שעשה 2.8 מהלכים במשחק לשחקן שעושה 16.
יש לי שאלה אלייך עידו שחקן שקולע 10 נקודות למשחק ב60 אחוז אפקטיבי לפי ההשוואה שלך , זה אומר שהוא יקלע 30 נקודות ב60 אחוז אפקטיבי ?
.
קר היה עונה של 52 אחוז מהשלוש , הוא זרק רק שני זריקות מהמרחק הזה באותה עונה? הוא היא קולע בכזאת יעילות אם הוא היה לוקח 10 זריקות בעונה?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:40:44
Reply to  עידן

לא כמות אפסית ולאורך שנים. ושוב אני מזכיר לך ממה אתה מתעלם. נכון שאין לנו נתונים מאז אבל הסגנון היה מבוסס בידודים ופיק אנד רול והיעילות של קרי הייתה רק טיפה מהתקופה תחת קר (שמיקסם את היכולות שלו בשיטה אחרת). ברור שבווליום נמוך יותר קל להיות אפקטיבי כי בדרך כלל אתה מקבלפחות תשומת לב, אבל אתה שוכח שיש לקרי ווליום גבוה במקומות אחרים. סטף לאורך כל הקריירה מאד יעיל בבידודים אתה מוזמן להתעלם מזה, אתה ממילא עושה את זה בכל כך הרבה מקומות אחרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:46:08
Reply to  עידן

אני ממש לא מתעלם , אתה מסכים איתי שבנפח הרבה יותר גדול הוא כנראה לא היה מגיע לכמות הזאת? סטפן מדהים אבל שיטת המסירות הרבה יותר טובה לו מסיבה בידודים זה (אחת מסיבות לפריחה העצומה שלו ביכולת), הוא היה יעיל מה שכן עשה פי 6 פחות מהלכים בעונה.
.
ואז אני מסתכל עונה אחורה מה קורה שיוסטון מכריחה אותם לשחק בידודים רואה כמה הוא ירד בסטטיסטיקה לעומת משחק המסירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:49:04
Reply to  עידן

הוא עדיין שחקן נפלא רק הוא פורח בשיטה אחרת, סטפן קרי נגד יוסטון עונה שעברה (25 נקודות ב56.2 אחוז אפקטיבי ,עונה רגילה למרות הפציעה 26.4 נקודות אפקטיבי 61.8 אחוז

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:52:33
Reply to  עידן

עזוב את העובדה שאין לו את הפיזיות של הארדן (הארדן ניחן בגוף של רובוט לברון לא פציע)ואיך הקרסוליים של קרי לא בדיוק חזקות באותה מידה (קרסולי זכוכית)

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:54:11
Reply to  עידן

לא אני לא מסכים איתך. שנה שעברה בפלייאוף סוף עשה 92 נקודות ב-81 בידודים. הקבוצה נפגעת כי באמת היא יותר טובה בסגנון הנוכחי שלה אבל סטף מסוגל לשחק גם בידודים. בוא תסביר למה בנפח גבוה תהיה ירידה?
ואם עוד לא הבנת אני מנסה להסביר לך כבר כמה תגובות שתחת מרק ג'קסון הוא היה משחק נפח בידודים גבוה פי 3 לפחות. בניגוד למה שהרבה (כמוך) טוענים ושוכחים – סטף פרח גם לפני קר.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:00:38
Reply to  עידן

הבנתי את הטענה שלך הבעיה סטטיסטיקה שתגבה את זה כן המשחק היה מבוסס הרבה יותר על בידודים לא ידוע כמה מהלכי בידוד הוא קיבל , אם קרי היה קולע בכזאת יעילות מממהלכי בידוד היו רושמים את זה איפשהו, כמו בדומה לברייאנט שרשום כמה מהלכי בידוד היו לו ומה היעילות

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 18:03:36
Reply to  עידן

גם על קובי אין נתונים – הגיבוי שלי הוא האחוזים האפקטיבים שלו מהשדה. היעילות של הארדן מבידודים קפצה בשנתיים האחרונות- אתה יודע למה?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:08:55
Reply to  עידן
ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:11:56
Reply to  עידן

משום מה הליגה החליטה למחוק נתונים, אבל סטפן קרי לעולם לא הגיע לאפילו שליש מכמות המהלכים גם לא לפני קר בטח לא ביעילות שאתה טוען

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 18:20:10
Reply to  עידן

א. מעניין.
ב. אין לנו גישה לנתונים האלה (וחבל) וזה לא סותר את מה שאני אומר מכיוון שיש לנו כאן רק את הטופ. ב-4 השנים האחרונות היכולת של סטף בבידודים הייתה מעולה. כמו שאמרתי הווריורס של אז התבססו על בידודים ופיק אנד רול אז בודאי שהוא לא היה בנפח של הארדן וקובי אבל עדיין נפח מספיק גדול. ועדיין לא הסברת למה הגדלת היוסג' שלו בבידודים תפגע בנתונים או איך הנתונים של הארדן קפצו עם הגדלת היוסג'?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:38:25
Reply to  עידן

חשבתי זה חריגה סטטיסטית אבל הארדן מדהים, אני לא חושב ששחקן אחר יכל לעשות את זה בטח לא קרי,
זה לגבי הטענה שמשחק הבידודים היה פי 3: ״שתחת מרק ג'קסון הוא היה משחק נפח בידודים גבוה פי 3 לפחות. ״ לא נכון

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 18:43:56
Reply to  עידן

זה בהחלט לא תומך בטענה אבל לגמרי לא מפריך אותה.
עדיין לא ענית למה ששאלתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:54:26
Reply to  עידן

פי 3 זה מתכוון ל7.5 אנחנו יודעים בוודאות שקרי לא עשה יותר מ5 פושיזונים למשחק, הארדן לדעתי בשנתיים האחרונות (עד הפלייאוף כיוון שהעייפות משפיעה , העלה את יכולת הבידודים לרמה שלא נראתה בהיסטוריה ולדעתי אף שחקן לא יצליח לשחזר (סוג של קרי בעונת השלושות) , סוג של חריגה סטטיסטית אבל כבר שנתיים ברציפות ברור שבשיטת משחק משפיעה אבל חשבתי שככל שיעלה בכמות הבידודים זה יפגע ביעילות שלהם, אני באמת ארצה לדעת מדוע ?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 18:58:15
Reply to  עידן

לא פי 3 זה 4-5.
לגבי הארדן הסיבה היא מאד פשוטה הוא הזיז את הסטפבק אחורה מאחורי קו השלוש. זו גם הסיבה ליעילות של קרי בבידודים ולזה שהוא יכול להתאים גם בהתקפה של יוסטון.
ולשאלה השנייה שלא ענית עליה – למה עלייה בווליום של הבידודים של סטף צריכה להוביל לירידה ביעילות?

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 19:12:17
Reply to  עידן

בדיוק כמו בזריקה ככל שאתה זורק יותר הסיכוי שתשמור על אותו ממוצע הוא יותר קטן.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 19:13:48
Reply to  עידן

זה רק אם מדובר באאוטלייר. לא המקרה כאן.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/04/2019 11:46:04
Reply to  רפיקי

חבל על המאמץ להשוות. כולם דליקטסים ברמת גורמה+

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 18:14:44
Reply to  רפיקי

זה לפני שני העונות האחרונות של הארדן המאמר הזה מכיל בתוכו את הסטטיסטיקה על כל הליגה כולל בתקופה שלפני קר. זה די מפריח את הטענה שלך
His 2006-07 season is the 15th best isolation season by efficiency on record for players with at least 100 isolation possessions in a season, and if we narrow that pool down to player who’ve had 5+ isolation possessions a game over the course of a season, only 2016-17 Kyrie Irving was more efficient.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 18:21:21

מה זה מפריך בדיוק?

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 9:57:28

1. הארדן
2. דוראנט
3. קרי
4. קאווי
5. יאניס
6. אמביד
7. לברון
8. ליליארד
9. פול ג'ורג'
10 דיוויס
11. קיירי
12. יוקיץ'
13. ראס
14. קליי
15. באטלר
16. אולדיפו
17. ביל
18. מיצ'ל
19. טוביאס
20. דרוזן
21. בלייק
22. מורי
23. אולדריג'
24. קונלי
25. לו וויל
26. מקולום
27. ווקר
28. דונצ'יץ'
29. יאנג
30. מידלטון

אלו הטופ 30 שלי כרגע ו-24 הראשונים הם האולסטארים האמיתיים ולא כל מיני חרטות.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 10:59:32

בדיחה . אבו-זקן , בהתחשב בהגנה שלו ובמופעי הפלייאוף , לא שווה טופ

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 11:09:15

לא שווה טופ 10

מנחם לס
30/04/2019 16:30:47

שמעון, יש לי הצעה גדולה בשבילך: תדרג את 536 שחקני ה-NBA!

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 17:04:29
Reply to  מנחם לס

מנחם אותי מעניין דווקא הטופ 25 שלך אולי תכין מעורב כזה?

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 9:48:03

אני אוהב לדרג שחקנים לאחר עונה שלמה לפחות
אבל בחלט אפשר לומר שאלא אם כן לברון יפתיע עונה הבאה אז דוראנט הוא השחקן הטוב בעולם
כשמיד אחריו באים קוואי,סטף,יאניס הארדן ולברון
קשה לי לדרג בינהם אבל יכול להיות שלקוואי מגיע מקום שני בגלל ההגנה המדהימה

בכל מקרה, אני יותר מאמין בדירוג לפי עמדות

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 10:58:57
Reply to  רפיקי

בדיחה . אבו-זקן , בהתחשב בהגנה שלו ובמופעי הפלייאוף , לא שווה טופ 10 .

הייט אשברי
הייט אשברי
30/04/2019 11:00:22

תגובה לשמעון , כמובן .

מנתח מוח
מנתח מוח
30/04/2019 9:48:55

דוקטור, לא רציני מה שכתבת על השיפוט.
כי דו"ח השיפוט מגלה בוודאות:
*** השופטים דפקו את יוסטון ונתנו את משחק מס' 1 הקריטי לגולדן סטייט ***
*** 2 טעויות קריטיות ב-2 הדקות האחרונות, לעבירות של סטף קארי, שלא נשרקו ***
.
זו לא קונספירציה ולא פטפוטי אוהדים. זה הדו"ח הרשמי של השיפוט מ-2 הדקות האחרונות.
הוא מגלה 3 טעויות, לרעת יוסטון.
שתיים מהן קריטיות – עבירות של סטף שלא נשרקו.
.
עבירה ראשונה:
דקה לסיום, במצב 100-95, כדור ליוסטון. קארי עובר עבירה שלא נשרקה על הארדן.
בעקבות העבירה, הארדן דורך על הקו, הכדור עובר לגולדן סטייט.
במקום עבירה וזריקות ליוסטון – כדור לגולדן סטייט.
*** הכי חשוב ***
זו העבירה ה-6 לקארי! הוא צריך לצאת מהמשחק!
במקום זה – קארי קולע את שלשת הנצחון, חצי דקה אחרי…
.
עבירה שניה:
במצב של 103-100, כדור ליוסטון, 5 שניות לסיום.
קארי מבצע עבירה על אריק גורדון, שלא נשרקת.
במקום זה – הכדור עובר לגולדן סטייט, כריס פול מוסיף עבירה טכנית, קארי סוגר את המשחק מהקו.
שוב: במקום עבירה וזריקות ליוסטון – כדור וקליעת עונשים מכריעה לגולדן סטיטט.
.
היפה הוא, ש-2 העיברות שלא נשרקו הן לחובת סטף קארי.
האיש סיים את המשחק עם 7 עבירות, וסל נצחון, שנקלע אחרי שהיה צריך לשבת בחוץ…
.
אבל הכל מקרי כמובן.

מנתח מוח
מנתח מוח
30/04/2019 9:51:03
מנחם לס
30/04/2019 16:33:46

אם 'מוכרים' אז לא 'מדווחים' על המכירות. טעויות יש והיו, ותמיד יהיו.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 17:03:40
Reply to  מנחם לס

הפוך ככה זה נראה אמין

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 17:21:26
Reply to  מנחם לס

חצי גמר ליגת האלופות משעמם, אתם מבינים למה מוכרים משחקים בכדורגל בNBA בNFL… רק תחשבו כמה רייטינג היה אם זה היה סיטי נגד יובנטוס ולא אייקס מול טוטנהאם .
.
הסיוט של אדם סילבר מבחינת רייטינג זה גמר יוסטון מילווקי, או דנבר מילווקי הוא יעשה הכל שזה לא יקרה.
גם אם שינו חוקים לפני המשחק כדי שתועיל לקבוצה הביתית זה לא הוגן.

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 9:51:57

פיספת את העניין.
עבירות כאלו תמיד אפשר לפספס,
מה שגם שאפשר לטעון שחלק מהעבירות של קרי לפניי לא באמת היו.
העליהום היה על שלא שרקו על הפלופים של השיקוצון ופול

מנתח מוח
מנתח מוח
30/04/2019 9:57:38
Reply to  רפיקי

מה זה "אפשר לטעון"?
יש עובדות, יש החלטות שיפוט. "אפשר לטעון" עלק. הארץ היא שטוחה. אפשר לטעון.
שום עליהום ושום נעליים =
זו הודאה של הליגה ושל השופטים, על 2 טעויות קריטיות שחרצו את גורל המשחק. 2 עבירות של סטף, עם פוזשן ליוסטון שעובר לגולדן סטייט, וסטף לא יוצא ב-6 עבירות (ועוד קולע אח"כ את שלשת הנצחון).
מה יש להוסיף בכלל. זה מונח מול העיניים. שוד של משחק מס' 1, אולי שוד של הסדרה והעונה של יוסטון.

אור
אור
30/04/2019 10:52:03

על איזה שוד אתה מדבר? אף אחד לא ראה עבירה של קרי בזמן אמת.

מנתח מוח
מנתח מוח
30/04/2019 11:04:34
Reply to  אור

וכרגע הגדרת "שוד" –
לבצע עבירה, לא להיתפס, ולצאת עם רווח.
.
לא מבין, על מה בכלל יש פה ויכוח? רוצה לטעון שהדו"ח שגוי? שאין בממצאים שלו כדי לגלות שיוסטון נדפקה? באמת לא מובן.
אם המסקנה לא נוחה, אפשר פשוט להתעלם. רק שקשה לסתור אותה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2019 11:13:00
Reply to  אור

מי לא ראה עבירה של קרי שאגתי על הטלוויזיה , קרי חיבל ב2 דקות האחרונות והמשרוקיות נדמו, והעבירות של קליי, וקליי שדרך על הקו… , השיפוט היה מכור עצוב לי שזה מה שהליגה הפכה , את המשחק הלילה בין הלוחמים ליוסטון אני לא אצפה מסיבה פשוטה שזה מכור .

הניתוח הצליח, סומסום איבד מוח
הניתוח הצליח, סומסום איבד מוח
30/04/2019 13:30:26

מה שלא נכנס לדוח השיפוט: כל מה שקרה לפני 2 הדקות האחרונות.
ראו את קארי רוצח את הארדן לעבירה החמישית. איגודלה שובר לו את שתי הרגליים ומשתין על הקבר בשביל העבירה הרביעית: https://streamable.com/fzzsz
כרגיל סומסום דמגוג אלים. אבל ניתן לו להמשיך לקשקש כאן כי את מישהו זה משעשע.

אור
אור
30/04/2019 13:40:16

לא יודע אם זה סומסום אבל מדויק. לא שוד לא מכור ולא נעליים

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 14:38:08
Reply to  אור

אור הוא עושה ממך צחוק, אם זה לא מפריע לך אז סבבה, אבל חבל לי לראות את זה כי אני מעריך אותך.

אור
אור
30/04/2019 17:56:28

תודה, לא כזה מפריע לי האמת 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 17:57:43

אז תהנה.

מנחם לס
30/04/2019 16:32:36

מנתח מוח, הכל בסדר, אבל אלה טעויות, לא 'מכירות'.

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 9:49:41

מנחם לגבי מה שכתבת על שינוי השיפוט,
אני מאמין שזה בדיוק מה שקרה
בגלל שגם לווריורס (אמנם פחות) לא שרקו עבירות כאלו.
אם זה אכן מה שקורה, זה מבורך והלוואי שימשיך

עידן
עידן
30/04/2019 10:32:43

מקווה שלא ניחסתי את דוראנט לקראת הלילה.תמיד שאני מהלל מישהו הוא ישר נותן משחק נפל.0-2 חובה הלילה

Captain Beefheart
Captain Beefheart
30/04/2019 10:47:38

נראה לי שוידאו הדאנק של בראון על יאניס לא מהמשחק שהיה עכשיו (לפי התוצאה באותו זמן, לא זכור לי שהבאקס הובילו כך).
קיירי: איך אתה דואג שבמשחק הבא מישהו (בלדסו?) יוציא עליך ונדטה אישית וייתן את הנשמה כדי שלא תראה מסנטימטר? באמצעות הכרזות גאוותניות כאלה. כן ירבו 😉
מכירת משחקים: היטבת להסביר למה זה מופרך ואחדד עוד נקודה – הזברות הם שכירים של הליגה. מכירת משחק היא גם עבירה פלילית ופדרלית, אבל בעיקר מסבכת אותך עם מקום העבודה על סעיף "מעילה".

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 10:58:31

התוצאה? כי העובדה שהסרטון ממשחק ב-TD גארדן לא מספיקה?

Captain Beefheart
Captain Beefheart
30/04/2019 11:13:57

ואללה אפילו לא הבחנתי בזה 😉

מנחם לס
30/04/2019 16:40:36

אז כולכם יכולים לקפוץ לי. בתור.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 17:03:05
Reply to  מנחם לס

חחח מנחם שפכת אותי 🤣🤣🤣

מנחם לס
30/04/2019 16:37:38

עידו, אני מכניס מה שכותבים ומצרפים. לוקח לי לפעמים 3-4 שעות לעשות מעורב. למה שאתה לא תנסה להחליף אותי, במקום להופיע עם התגובה המוחצת והמעליבה שלך? הדבר היחיד שאתה מומחה בו הוא לבקר.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/04/2019 16:47:20
Reply to  מנחם לס

מי דיבר אליך בכלל. עניתי לקפטן.

מנחם לס
30/04/2019 16:39:42

אילו בדקתי כל סרטון שמופיע עם הכותרת "הנה הדאנק המופלא של בראון על ג'יאניס", היה לוקח לי 6 שעות לעשות מעורב, לא 4 שעות.

בננה רפה
בננה רפה
30/04/2019 11:05:26

אני כל כך שונא את הכדורסל של יוסטון.

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 13:57:10

+1000

נתן
נתן
30/04/2019 11:09:44

קאווי שחקן מעולה. בשביל להיות בליגה של הטובים באמת (לא הליגה של הארדן או דוראנט, הטובים באמת), הוא צריך לדעת לשלוט בסדרה. ז"א, להכניס את החברים שלו למשחק כשצריך, להפעיל את הקבוצה נכון כדי לנצל חולשות של היריבה, ומעל לכל, לבוא ולתת את משחקים גדולים באמת ולנצח, כשממש צריך. לדוגמא, במשחק 4 של הסדרה הזו והלאה.
האם הוא הכי טוב בנבא? הוא צריך עוד כמה משחקים ברמה של השניים האחרונים כדי להוכיח את זה.

ברטוחה
ברטוחה
30/04/2019 12:41:41

קוראים ככה ללוויתנים כי אלה היו הלוויתנים הנכונים (the right whales) לציד בעבר. יש אותו שם גם לצפוניים אם אני לא טועה. יש המון נקודות תצפית לאורך החוף בדרום אפריקה, מאוד מומלץ

מנחם לס
30/04/2019 16:41:26
Reply to  ברטוחה

תודה

מבין בינוני
מבין בינוני
30/04/2019 13:05:51

לא יפתיע שאני חושב אחרת מרב המגיבים, ודבק בעמדתי בשלוש השנים האחרונות –
– דוראנט הכי טוב בליגה (ובפער).
– דוראנט הכישרון ההתקפי הכי גדול בהיסטוריה ("7 footer Michael Jordan").
– הוא עולה במדרגות הגדולה ההיסטוריות, היה באוקלהומה אחד מכ-25 הגדולים, כיום סביבות ה-12 והוא בדרך להר ראשמור.
– קיים סיכוי שהוא עוד יהיה חזק בדיבורים על ה-GOAT, כתלות בשנים הקרובות בקבוצה אחרת.
חשבתי שהדברים לעיל, שנשמעו מוגזמים בשנים האחרונות, נהפכים ליותר ברורים לאור הפלייאוף הנוכחי. אפילו פרשנים אמריקאים הססניים בנושא, מתחילים להתבטא על גדולתו של דוראנט.
בכל מקרה, באמת קוואי תותח ומעמיד פלייאוף מדהים, במדדים החשובים דומה לדוראנט (70% %TS ב-33% usage). אבל נראה לי ברור שהוא יכול להתחרות על המקום השני מקסימום.

נתן
נתן
30/04/2019 14:05:19

דוראנט לא עשה מספיק ולא השיג מספיק עד עכשיו מבחינה אישית, בשביל להחשב לטוב בהיסטוריה. זה סתם הייפ מודרני שייעלם, ממש כמו עם קובי. כישרון התקפי נדיר, לא הרבה מעבר.

מנחם לס
30/04/2019 16:42:19

מסכים שדוראנט הוא מס' 1

אהרון שדה
30/04/2019 13:50:45

מנחם מעורב נהדר תודה רבה !.

רפיקי
רפיקי
30/04/2019 13:56:03

הדבר הכי כיף בזה שהגיע הפלייאוף זה שעוד שבוע\שבוע וחצי הבכיינים החפרנים חובבי הפלופים והרמאויות מיוסטון הולכים הביתה
במקום סטף הייתי קונה לשיקוצון פלזמה גדולה שיראה ממנה את הגמר

ליאור
ליאור
30/04/2019 16:24:44

תודה, מנחם!
קוואי הוא באמת שחקן מדהים ביכולות שלו, התקפית והגנתית, אבל מספר 1? לא יודע. בכל אופן הסיבה שקוואי צריך לשבת היא שבכסא שלו יש מטען על-חוטי שמטעין את הבטרייה שלו. בעבר היה מפתח שהיה צריך לסובב, אבל בשנה וחצי שקוואי התאושש מהפציעה (נחיתה על פ'צוליה) החליפו לו את כל המערכת לדיגיטלית/חשמלית. הדרך היחידה לעצור אותו כיום היא להחדיר וירוס למערת ההפעלה שלו "קאווינדוס 2019". אם טורונטו יקחו אליפות תצפה לדו"ח FBI על שימוש בבוטים להכריע משחקי פלייאוף.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/04/2019 17:01:58
Reply to  ליאור

חחח

דקסטר
דקסטר
30/04/2019 16:32:53

לדעתי כל הרביעייה- דוראנט יאניס הארדן וקוואי באותה רמה הבדל של מילימטרים.
ופה מתחילים שיקולים של מערכת ומאמן.
הארדן הוא שחקן מושלם לדאנטוני ויוסטון. ויאניס מושלם למילווקי ולא יצליח באותה מידה כמו שהארדן מצליח ברוקטס ולהיפך.

מנחם לס
30/04/2019 16:43:24
Reply to  דקסטר

דקסטר – כתבת דברי חכמה

דקסטר
דקסטר
30/04/2019 17:24:02
Reply to  מנחם לס

מתפלק לי מדי פעם

אבי
אבי
30/04/2019 17:37:24

מנחם אחלה מעורב
אני לא מבין אייך אחד כמוך
לא אימן קבוצה בטופ של nba
זה נראה לי פיספוס

מנחם לס
30/04/2019 19:30:18
Reply to  אבי

pפספוס גדול גם לי, וגם לניקס אותה הייתי יכול לאמן לאליפות תוך 3 עונות.

אלעד דהן
30/04/2019 19:27:02

מעורב מעולה ונוקב. תודה רבה.

צביקה
צביקה
30/04/2019 20:26:24

קוואי באמת בטופ של הטופ. אבל גם הוא לא מגיע לרמה של דוראנט. תיקחו כל השוואה שרק תירצו. קוואי פנטסטי – דוראנט יותר…ליד שניהם תמיד שיחקו שחקנים טובים, זה בסדר. לא נראה לי שזה העניין. שניהם בפלייאוף מוד רצחני. אדיר בהגנה ובהתקפה. יעיל בצורה מטורפת. ומה לעשות – דוראנט עדיין יותר טוב…
אני חושב שקוואי היום יותר טוב ממה שהיה בגמר שבו הוא היה FMVP. אבל דוראנט – הוא באותה רמה מטורפת גם במהלך העונה, גם בפלייאוף, בכל 9 הפעמים (מתוך 12 עונות עד עכשיו) ששיחק בפלייאוף. למעשה הוא ברמה הזאת החל מהשנה השניה שלו בליגה (הראשונה באוקלוהומה, לפני עשר שנים בדיוק), כאשר בראשונה הוא זכה בROY.
אה, ודוראנט שיחק בממוצע 71 משחקים בעונה במהלך הקריירה שלו, וקוואי 58 לעונה.
בקיצור, אין מה להשוות, אבל סבבה תשוו. וכן קוואי שחקן ענק!

אסף
אסף
30/04/2019 22:34:23

ובנתיים בספרס מה שהיה הוא שיהיה ,
פופ לא הולך לשום מקום! http://www.espn.com/nba/story/_/id/26640820/sources-popovich-expected-sign-3-year-deal

אורי
אורי
01/05/2019 1:09:41

מאכזב מאוד מנחם תגובה יום אחרי על המשחק של בוסטון שנתנה את המשחק ההגנתי הכי טוב של קבוצה בפלייאוף ואתה פשוט לא מפרגן לסטיבנס .הבן אדם מלך ההתאמות ורואים את זה פלייאוף אחרי פלייאוף אחרי פלייאוף(עונה רגילה זה ראווה משחקי 130 זה למי שאוהב את הארלם גלובטרוטרס).מאוד מעריך אותך אבל עם בראד סטיבנס אתה פשוט מפספס הוא מאמן מהמשובחים