חם מהתנור: יום שישי/רועי ויינברג

ארון ברוקס חתם מחדש ביוסטון, על חוזה לשנה אחת. ברוקס שיחק מ-2007 עד 2011 במועדון, נבחר במדיו כשחקן המשתפר, ובעונת השיא שלו במועדון (2009/10), קלע 19.6 נקודות, עם 5.3 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים. הוא שיחק 247 משחקים במועדון, ועוד 25 בפלייאוף.


הליגה הסכימה על 5 שינויים בחוקתה:
1.שיש חסימה/פאול כדי לבדוק אם המגן מחוץ או בתוך הצבע, השופטים יוכלו לבטל שריקות לעבירות תוקף לא נכונות, כאשר השחקן היה מחוץ לאזור המוגבל, אבל לא כאשר שחקן ההתקפה מתחיל לזרוק, לאחר שימוש בשידור חוזר מיידי.
2.ניתן להשתמש בשידור חוזר מיידי של אותו רגע כדי לבדוק אם הייתה עבירה על שחקן שהכדור לא אצלו, לפני או אחרי שהכדור נזרק.
3.במהלך הסקירה של מצב כזה, שניתן כדי לאפשר לשופטים להעריך המצב,
4.עבירה מתחת לסל לא תחשב "Clear Path Foul", אם השחקן שביצע אותה ממוקם לפני השחקן התוקף.
5.קבוצה בהתקפה תאבד את ההתקפה מיידית אם שחקן עוזב את הרצפה ולא חוזר לרצפה מיד לאחר מכן, אלא אם כן הוא נפצע, מנסה לשמור את הכדור, או כלול באחת מסיבות מקלות אחרות (שלא דווחו).


ריק בארי (המידע על אחד מ-50 הגדולים בקישור-לחיצה על שמו), אמר שהוא מעוניין ללמד את לברון ג'יימס זריקות עונשין. הסקורר האגדי, בעל ממוצע של 90% מהקו באנ.בי.איי (בשיא 94.7% מהקו בעונה אחת), יכול לשפר משחקו של קינג ג'יימס משמעותית (יש לו 74.7% בקריירה מהקו, בעונה האחרונה 75.3%).


הסקורר של סיינה בעונה האחרונה, בובי בראון, צפוי לעבור ל-NBA. בראון נבחן כרגע בניקס, והיו לו בעונה האחרונה 18.8 נקודות עם 5.3 אסיסטים למשחק ביורוליג. הוא שיחק בפליקנס, קינגס, טימברוולבס ובקליפרס בעברו.


סם פרסטי, מנג'ר אוקלהומה סיטי, טס למיאמי כדי לבקר את מייק מילר. רוב הסיכויים שהוא יחתום במועדון, עקב כך שהוא אמר שהוא רוצה לחתום בקונטדרית. עוד קבוצות שהביעו עניין בשחקן הן ממפיס גריזליס, יוסטון רוקטס, והספרס.

הדף של הופס בפייסבוק, תנו לייק


ההוקס החתימו את פול מילסאפ, לשנתיים תמורת 19 מיליון דולר. כנראה שהוא יכנס לנעליו של ג'וש סמית', שעזב לדטרויט.


אייל יהלום מדווח שסמואל דלמברט חתם לשנתיים בדאלאס, תמורת 7.5 מיליון דולר. הסנטר שיחק שנה שעברה במילווקי, וידוע בעיקר בזכות הגנתו המעולה ו-9 השנים שלו בפילדלפיה.


גל מקל פתח ושיחק חצי שעה בהפסד המאבריקס לגולדן סטייט, 76-79. הוא קלע 13 נקודות ב-6 מ-11 מהשדה, עם 3 ריבאונדים, 2 חטיפות, 2 אסיסטים ו-5 איבודים. מקל היה השחקן השני עם הכי הרבה נקודות בדאלאס, אחרי דנטמון, שקלע 19 נקודות.


יש שמועות שבארון דיוויס בן ה-34 רוצה לחזור לשחק ב-NBA.


סגן הנשיא של הלייקרס אמר שקובי יחזור לשחק בקדם העונה, לאחר הפציעה שעבר בסיום העונה שעברה.

kobe


הבובקאטס שינו את שמם להורנטס, שם קבוצת הכדורסל ששיחקה בשרלוט מ-1989 עד 2002, אז עברה לניו אורלינס, ובאחרונה שינתה שמה לפליקנס. שינוי השם יהיה תקף החל מסיום העונה הבאה.


מייק מילר מעוניין לשחק בקונטדרית, כדי להוסיף עוד אליפויות ל-2 שכבר יש לו. הספרס, הת'אנדר, וקבוצתו לשעבר של מילר, הגריזליס, הן הקבוצות המרכזיות שהוא מעוניין לשחק בהן.


בעלי הפועל ירושלים, מאמן קנדה במכבייה והפאוור פורוורד של ניו יורק, אמארה סטודמאייר, נפגש היום עם הנשיא והוזמן לשחק בנבחרת הלאומית של ישראל. סטודמאייר התבטא בעבר בקשר לכך שהוא מעוניין לסיים הקריירה בארץ. עשויה להיות בעיה מסוימת בהוצאת הדבר לפועל, עקב כך שסטודמאייר שיחק בנבחרות ארצות הברית לאולימפיאדה ב-2004, ואליפות העולם ב-2007.


ג'ייסון מקסייל חתם על חוזה של שנתיים, תמורת 5 מיליון דולר, באורלנדו. לאורלנדו יש אופציה לשנה השנייה, ששווה 2.5 מיליון דולר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. לא מדוייק לגבי הלייקרס.

    קודם כל מי שדיבר היה ג'ים באס – שהוא סגן נשיא רק בתואר, אבל בפועל הוא מבעלי הקבוצה והאיש הבכיר ביותר בפירמידת הארגון בענייני כדורסל.

    ומה שהוא אמר בתשובה לשאלה שנשאל לגבי קובי, הוא שהבחור פשוט סופר אנושי ותמיד היה, הוא נדהם מאיפה שהוא כבר נמצא עכשיו מבחינת שיקום, ושלמרות שכולם מסוקרנים לדעת אם קובי יהיה מוכן לפתיחת העונה – מה שנראה ככמעט בלתי אפשרי בהתחשב בתאריך הניתוח, הוא "לא יתפלא" אם קובי יפתיע את כולם ויחזור אפילו לקדם עונה…

    בקיצור, לא היתה פה שום הצהרה, התחייבות, או אפילו דיווח מהימן על הצפי לחזרה של ברייאנט – אלא רק הפגנת ביטחון של בעלי הקבוצה בקובי, שאולי תתברר כמוצדקת, אבל אולי גם לא, ועקרונית – היא נוגדת את כל מה שידוע עד היום על הפציעה הזו וההחלמה ממנה בנבא.

    זה נחמד לשמוע, וזה נותן מקום לאופטימיות, אבל זה בשום אופן לא הצהרה על מועד החזרה של קובי.

  2. דאלאמברט סיכם בדאלאס לשנתיים תמורת 7.5 מיליון דולר . חמישייה של קלדרון אליס מריון נוביצקי ודלאמברט עם וינס קרטר מהספסל זה שווה בערך מקום 9-10 במערב בדיוק כמו השנה אין פליאוף ואין בחירה גבוהה

  3. רק שבארון דייוויס לא יגיע ללייקרס, הוא הוריד כבר את הזקן של השהיד או שהוא סופר תראמדן עדיין?
    מתאים לו ניקס, הם חולים על הדילים האלה נוסח אייזהה תומאס(מצד שני לא נראה לי יש להם עוד מקום להחתמה כזאת).

  4. סופסוף מהלך חכם של אוקלהומה! מילר ישב בול על העמדה של הבחור שדופק שלשות בזמן שכולם מסתכלים על ווטוראנט.
    עכשיו רק שיחליפו מאמן. ברוקס הוא מאמן סטריטבול. קארל והולינס בשוק!!!! איזה טמטום.

  5. הבעיה הכי גדולה של אוקלהומה זה המאמן.
    לפרקינס לא עושים אמנסטי בגלל שאין שם כסף לשלם לשחקן שלא משחק. הם תקועים ואין להם ספסל בכלל.
    גם אם מילר יחתום זה לא יעזור להם. אפילו קווין מרטין לא שם אז מי לעזאזל יקלע?!

  6. סוף סוף פרסטי עושה משהו אבל זה נראה לי מעט מדי ומאוחר מדי , הוא יכול לעשות הרבה יותר והוא נזכר לפעול שכבר לא נשאר שום דבר , חייב להעייף את סקוט ברוקס היו צריכים להביא את דוק היו נותנים לבוסטון בחירת דרפט מסכנה לפחות היינו זוכים למאמן אמיתי ולא לדחליל שלא יודע להפעיל את השחקנים , הדבר הראשון שאני מייחל עליו לפני טרייד זה פיטורי סקוט ברוקס , למה האוליגרך הרוסי של הנטס לא בא לאוקלהומה לפחות הוא לא היה מתקמצן על לעשות אמנסטי על פרק או להחתים על מקס את הארדן , אלה מהלכים שעולים כסף אך נותנים לך אופצייה להיות קבוצה יותר טובה וסיכויי גובהה יותר לקחת אליפות , אם היו משאירים את הארדן היינו לוקחים אליפות השנה היו מוכרים יותר מרצנדייס והקבוצה הייתה יותר פופלרית והכסף של הקנס על חריגה מהתקרת שכר היה נראה כמו גרושים לעומת הרווחים שיכלו לעשות אם היו אלופים ..

  7. ליגת הקיץ השנה אחת המשעממות.
    והדראפט חלש , זה דראפט שיצאו ממנו הרבה שחקני רוטציה ומעט כוכבים

    לגבי בן מקלמור- בשלב הזה הוא שחקן מוגבל, יש לו כשרון אחד מאד בולט שזה היכולת להשתחרר ולשחרר זריקה כמעט מכל מצב ובשביל הקליעה הוא צריך זמן ובטחון , באספקטים האחרים הוא ברמת הפוטנציאל בעיקר בזכות הנתונים הפיזיים הטובים מאד שלו

    משהו אחר, אולי השנה גורדן המליטון יקבל יותר דקות כל עוד האיטלקי פצוע ואיגי לא בסביבה.
    הוא שחקן לא רע בכלל והראה את זה בליגת הקיץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט