טור ההופס של לס ליום ה': שוקת שבורה לא מתקנים. בונים אותה מחדש

הלייקרס צריכים שוקת חדשה

 

תהרגו אותי אם אני יודע מה הוא ה-BIG SHIT הגדול לשחק עבור הלייקרס? היום גם בבליצ'ר וגם ב-ESPN חצי מהמאמרים הם על מי ישחק עבור הלייקרס בעונת 2014-15. אלף, אידיוט הוא הבנאדם ששם קצוץ. בית, אולי תסבירו לי מה האושר הגדול לשחק עבור הלייקרס?

הלייקרס היא רכבת עמוסה שאיבדה את מעצוריה והיא טסה 120 מייל לשעה – ישראל קרמר כבר יודיע לכם כמה זה בק"מ לשעה – לקראת DISASTER. נניח שלברון ירצה לעבור ללייקרס (הוא לעולם לא ירצה; לבנאדם יש הרבה יותר שכל ממה שאתם שחושבים!), מה הוא ימצא שם? בן קבוצה בשם קובי החוזר אחרי פציעה רצינית בגיל מבוגר שאפשר להוסיף לו 6-8 שנים לגיל הביולוגי בגלל מה שהוא עשה בליגה מאז הגיע כנערון בן 18; פוינט גארד שעבר זמנו ובטל קרבנו; פרונט קורט של ספרדי שניגמר לו, ואמריקאי ששיחק בנבחרת גרמניה כסנטר שאף פעם לא היה לו (קיימן). ועל כולם מפקח מאמן עקשן שרוצה לשחק כפי ששיחק בפיניקס עם אמארה סטודמאייר וסטיב נאש במיטבם.

שוקת שבורה וריקה, זה מה שלברון ימצא שם. והיום מדברים על עוד שני קורבנות שהלייקרס מדברת איתם בצורה בלתי-ליגלית, אבל את זה כולם עושים היום עם טכסטים: כרמלו אנטוני ופול ג'ורג'.

אבל בואו נחזור ללברון. אם הוא ירצה, הוא יכול להמשיך במיאמי עוד עונה במשכרות של כ-20 מיליון, או להפוך לשחקן חופשי לחלוטין אחרי העונה כי זה CLAUSE בחוזה שלו. אם מיאמי לוקחת אליפות העונה, אני מציע ללייקרס אפילו לא לפנות אליו כי הוא יירק להם בפנים. הוא ירצה אליפות רביעית, ואז חמישית, ואז הוא יהפוך באמת לגדול מכולם עם נבואתו ל-5,6,7…שתתאמת, והוא יהפוך לדבר ההסטורי הגדול ביותר שהיה בהופס, כולל מייקל בכבודו ובעצמו.

אבל אפילו אם מיאמי לא מנצחת השנה, הוא ירצה לחזור ולהראות שהוא יכול לחזור ולקחת אליפות ב-2015. בינתיים הוא הופך יותר ויותר לאיש של מיאמי. המדיה מאוהבת בו, העיר מאוהבת בו, והחברות שלו עם דוויין ווייד וכריס בוש רק מתחזקת. אתם צריכים גם לראות את הארמון בו הוא חי על שפת האוקיינוס. מה הוא צריך את L.A? אפילו אם יגור בברלי הילס הוא 45 דקות לפחות מהמים הקרים של הפסיפיק. במיאמי היאכטה שלו חונה 20 צעדים מחדר השינה שלו, ויש לו את ספואלסטרה כמאמן ולא איזה מייק ד'אנטוני.

קירבה להוליווד? היי, היום הוליווד באה אליו. הוא לא צריך לבוא להוליווד, ובכלל הוליווד מאבדת את מה שהיה לה כשהודו כבר מזמן עברה אותה, דיסני וורלד עושה את כל הסרטים שהצעירים אוהבים, ואפילו ישראל מתחילה לדגדג את הוליווד בייצור סרטים טובים. מה היה הסרט הטוב האמיתי האחרון שיצא מהוליווד מלבד עוד סרט אימה דפוק? אז עזבו אותי עם הוליווד.

עכשיו בואו נעבור לכרמלו אנטוני. נניח אפילו שקובי מצליח איכשהו לשחק העונה, והוא מופיע גם בעונת 2014-15. סטיב נאש עדיין יהיה שם כי החוזה שלו ממשיך (אם כי אני מאמין שיש משהו בחוזה הקבוצי שיאפשר ללייקרס להוריד את משכורתו לרק 3.2 מיליון ל-2014-15). קובי יסכים כנראה לשחק עבור משהו בסביבות 15-18 מיליון (אבל אם אני מכיר את קובי, הוא לא יסכים ללירה פחות ממה שלברון יקבל ממיאמי), זה לא ישאיר הרבה כסף לשום שחקן רציני אחר. אז תגידו לי אתם מה הלייקרס יעשו עם קובי שיהיה בן 38 עם גוף של בן 43, עם סטיב נאש שיהיה בן 42, וכרמלו אנטוני? אפילו סקרמנטו תהיה טובה יותר.

 

Ljmelo_crop_exact
 

 

ישנה עוד בעייה מלבד הכסף לשלם לכרמלו ולקובי בעת ובעונה אחת: מה קובי חושב על כרמלו. מצד אחד הוא מכנה אותו BULL, שור, שניכנס בלי להסתכל, אבל יש מין מחמאה במה שהוא אומר. בואו נסתכל:

Near the beginning of this past season, right as the Lakers and Knicks were gearing up for a clash in Madison Square Garden, the New York Post's Marc Raimondi wrote the following: 

The Lakers star said Anthony, the Knicks’ MVP candidate, is the "most difficult" guy for him to guard in the league, even harder than LeBron James, he told ESPN’s Stephen A. Smith on Tuesday.

"For me?" Bryant said. "Yeah."

Bryant called Anthony, who is averaging 27.7 points per game this year, "a bull" and says he "does it all."

"I’m [180 pounds] soaking wet," said Bryant, who is Melo’s teammate on Team USA. "Going up against that bull, it’s fun, but it’s hard."

That's some solid praise from Bryant, but it's hardly the most effusive compliment he's levied in Melo's direction over the years.

 

מצד שני, ב-2011 הוא נתן לכרמלו את המחמאה הגדולה ביותר:

Back in 2011, when asked by Hoopsworld's Alex Kennedy which player he'd most like to team up with, Kobe said this: 

I would actually like to play with Melo. Championships are won on the inside and I’m always thinking about winning the title. I would love to play with Melo because I would know that I have an inside presence. That’s really been the biggest strength with our Lakers team. We have a lot of guys who can play in the post, and that’s how you win championships. I can post, Lamar [Odom] can post, Ron [Artest] can post, Pau [Gasol] can post and Andrew [Bynum] can post. Teams are usually lucky if they have one guy that can control the block. But yeah, I would love to play with Melo.

 

טוב. זה היה לפני שנתיים, ועד 2014-15 זה עוד שנה. שלוש שנים עשו הרבה רע גם לקובי וגם לכרמלו. החיבור בין השניים לא יביא את הלייקרס לשום מקום.

ופתאום צץ דפוק חדש בראש, פול ג'ורג', שאמר אמש ש-"כל שחקן בליגה – כולל אני – ישמח לשחק בלייקרס אם יציעו לו". והוא הוסיף, "אם קובי יצלצל, יהיה קשה מאד לומר לו 'לא', במיוחד שזה יהיה לשחק ליד הבית (פול הוא מפלמדייל, קליפורניה, מ.ל)". אני לא מאמין למשמע אוזני. פול ג'ורג' נמצא בקבוצה שלארי בירד רק הגיע אליה, קבוצה חזקה, צעירה, בדרך לראש הפירמידה, וממש בתוך מיליוני דונאמים של תירס (ראיתם את ה-"FIELD OF DREAMS"? מה יותר טוב מלגור בתוך תירס?), אז מה הוא בכלל מדבר על הלייקרס?

אבל אם הוא יעשה את הטעות, הלייקרס יצטרכו לשלם. פול ג'ורג' הפך לאחד מכוכבי הליגה הצעירים עם 19 נק' למשחק. הוא רוצה עכשיו את הכסף הגדול. הם יצטרכו לשלשל לכיסו חוזה מקסימלי, ועם מי יהיה לו לשחק? עם קובי ונאש הזקנים? גוד לאק!

מה שאני מנסה לומר הוא שהלייקרס חייבים להרוס את הקיים ולהתחיל מאפס. לשכוח מהרעיון להוסיף לקובי וסטיב נאש איזה כוכב בסדר-גודל של לברון (שישכחו ממנו!), כרמלו אנטוני, או פול ג'ורג', ולשכוח מהשלוש השנים הבאות בהן הם יתחילו לבנות קבוצה חדשה מין היסודות. אף כוכב לא יעזור לשוקת השבורה הזאת.

 

 

 

  

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. האמת שגם אני לא מבין כל כך בשביל מה זה טוב כל הבלבולי מח האלה על 2014, מה עוד שכתוצאה מכל הדיבורים האלה הניקס מחפשים להאריך חוזה לכרמלו והם יצליחו כי הם לא כאלה פראיירים כמו שכולם אוהבים לעשות מהם, ג'ורג' אני עוד יכול להאמין שהוא יגיע, אבל לברון בחיים לא, מיותר לדבר על זה בכלל כל עוד בראיינט שם. ועם מלו הסיפור בקרוב יסגר. בקיצור שיפסיקו לחפש קיצורי דרך וינחתו בחזרה ל 2013 כי זה כבר מזמן הפך למגוחך כל הסיפור הזה.

  2. לס, אתה קורא ומעתיק ממאמרים בלי להבין אותם. הלייקרס יכולים לעשות ביי אאוט לחוזה של נאש ולפרוס אותו לשלוש שנים וככה ב2014 הם ישלמו רק 3.2 מיל במקום תשע. למען האמת יהיה להם המון המון מקום בתקרת השכר אז, לכן תפסיק לבלבל את המח על דברים שאין לך מושג בהם.

    1. אני קורא, מעתיק, ומשנה לפי ראות עיני. אם יביאו את כרמלו וג'ורג' כמה כסף יישאר להם?
      אני לא מאמין אפילו שאני משפיל את עצמי לענות לך, אבל זכיתי הבוקר ב-POOL IT ב-$17,500 וזה עשה לי מצב רוח טוב!

  3. למנחם אין מושג מה התכנית של הלייקרס.

    ופול ג'ורג' מעריץ את קובי וגדל כאוהד לייקרס בלוס אנג'לס, אבל אין שום סיכוי שהוא יוותר על חוזה המקסימום ל 5 שנים שהפייסרס יציעו לו כדי לחתום באינדיאנה לעונה אחת עבור qualifying offer של כ 5 מיליון דולר, ואז – שנה אחר כך – לחתום בלייקרס ל 4 שנים…

    זה לא הווארד שכבר הרוויח חוזה מקסימום אחד לפני שבחר ב 4 שנים של יוסטון במקום ב 5 של הלייקרס.

    מדובר בבחור בן 23 שעוד לא סיים את חוזה הרוקי שלו…

    אף רוקי עוד לא בחר לסרב להארכת חוזה מקסימלית ראשונה כדי לשחק עבור qualifying offer עלובה לשנה אחת, וג'ורג' לא יהיה הראשון.

    וכמובן שאין כל קשר לא חוקי בין הלייקרס לג'ורג' או למלו – אבל אני בטוח שכל מי שקורא את מנחם כבר מספיק זמן הבין את זה…

    לא מישהו כמוהו יפספס הזדמנות לשילוב של תיאוריית קונספירציה וירידה על הלייקרס – גם אם ההזדמנות הזו קיימת רק בראש שלו…

    1. אם לא תשנה את סגנון כתיבתך, אני אתחיל למחוק אותך. כל מה שאני צריך זה ללחוץ על מקש אחד, ואתה עף מפה כמו טיל.
      תכתוב מה שאתה רוצה, אבל תשנה את הסגנון או שאני זורק אותך מכאן.

      1. סליחה ???

        אתה מדבר על סגנון ?

        אפשר בכלל להשוות את הסגנון שלי לעומת איך שאתה מגיב אלי ?

        הסגנון שלי עדין לעומת הסגנון שלך ואיך שאתה מגיב אלי.

        ואל תאיים – רק תגיד, ואני מבטיח שלא חוזר לפה יותר בחיים.

        1. אני לא אגיד. רק אראה סגנון שלא מתאים, ואמחק. ואת המסקנות תסיק בעצמך. כתוב מה שאתה רוצה, אבל בסגנון שהיית כותב לסבא שלך.
          יש לי מצב רוח טוב היום ואין לי חשק לקלקלו בגללך, אז אני יורד מכאן והולך לחגוג עם שמפניה!

      2. הסגנון שלי מותאם לסגנון של הבן אדם שאני מגיב אליו.

        ובמקרה שלך – אפילו מיתנתי אותו ב % 90 כי אני לא מעוניין לרדת לרמה שבה אתה מגיב אלי (ולהרבה אחרים).

        ובוא תחסוך את האיומים ואפילו את המאמץ למחוק –

        רק תגיד, ואני הולך.

  4. ועדיין הלייקרס במצב מצויין ל-2014/15 מבחינת משכורות. יעשו בשנה הבאה ביי אאוט לנאש והכל בסדר. יש מקום לכולם לג'ורג' ומי שלא יהיה. לגביי כרמלו לא כדאי להם לביא את אותו כי הוא לוזר גדול עדיף לה לחפש סוסים צעירים יותר.
    http://hoopshype.com/salaries/la_lakers.htm

  5. כל פעם שאני חושב שהקשיש לא יכול לרדת נמוך יותר, הוא מפתיע אותי מחדש. כאילו מה בדיוק הפואנטה של השטות שנכתבה כאן למעלה? ומה בדיוק שונה מה שנכתב כאן לעומת הקטע של רון ארטסט? בסדר הבנו שאתה שונא את הלייקרס בכל נפשך, לוס אנגלס זה חרא עיר עם ים קר ומחורבן, מסתבר שלהודו וישראל(?!?) יש תעשיית סרטים טובה יותר, ואין להם סנט לשלם לאף אחד כל עוד קובי שם. הבנו!!! ראבק די כבר עם החפירות האלה! תזרום הלאה, יש עוד מלא קבוצות בליגה.
    וסתם בשביל הכיף – את החרטה למעלה אפשר לכתוב בדיוק אותו הדבר על ניו יורק (מזג אויר מחורבן, אוקינוס עוד יותר מחורבן, התקשורת לא נותנת לך לנשןם ובכלל מה הם עשו מאז 73?) או בוא ננסה על בוסטון (מזג אויר אפילו יותר מחורבן מניו יורק, אוקינוס אפילו יותר מחורבן מניו יורק, ומה בדיוק יש לעשות שם בעיר המשעממת הזאת??) ולסיכום מיאמי (חם ולח יותר מתל אביב, ספרדית היא השפה הרשמית, יותר ערסים מאשר ביום שישי ברחוב המסגר בתל אביב).

    1. תתבייש לך כיצד אתה משפיל את תעשיית הסרטים של ישראל. אני מדרום קרולינה מכיר בעלייה המטאורית של תעשיית הסרטים, ואתה שגר באור עקיבא או ביקנעם לא יודע?

    1. מל נא להרגיע

      כצופה מהצד וכאחד שנהנה מאוד לקרוא את תובנותיו של דדי – מה גם שהוא במחנה של הטובים לעומתך ושאר מלחי הפנכה – ההתייחסויות שלו הן ענייניות לרוב ולא שוות את השליפות הלא נחמדות שלך.

      רבאק – 76 שנה לא הולכות ברגל. תרגיע!

  6. פששש לא שמתי לב שפול גורג הפך ללברון גיימס .ממש בדיחה מה שניהיה כל שחקן שקלע איזה 2 סלים יפים מתחיל להתלבט איפה לשחק ולעשות "החלטה" יאללה נראה אותך בלייקרס אם קובי …
    לפי דעתי הלייקרס צריכים לעשות תדבר הרע ביותר שיש ולנסות להחתים את דוראנט חחח רוע מוחלט מתאים לחארות האלה אבל לא מתאים לקווין..

  7. מנחם אם זכית ב17.5 אלף בפול איט אני ווין רוני!!
    תאמין לי בסוף תשאר באתר רק עם מומו והחציל הענק שלו

  8. אוקיי לא זכיתי. לא איכפת לי עם מי אשאר ועם מי לא, רק שאתה תתעופף מכאן. מדוע אתה חוזר על ארבע לאתר הדפוק הזה? ניכנס 12 פעמים ביום לפי הבדיקה שעשיתי.

  9. מנחם – נראה לי ממש לא שייך הקטע שלך עם דדי. הוא מוסיף המון לאתר ויורשה לי לומר שהוא המגיב המקצוען ביותר והכי בר סמכא בתקופה הזו של העונה, וגם בחלקים אחרים הוא מוסיף המון.
    האתר פוגע בעצמו ברגע שאלו הדיונים.

  10. מנחם, נראה שקצת התחרפנת!! דבר ראשון, יותר מדיכתבות שלך מקושרת ישר ללברון בכל צורה אפשרית לא תמיד עם קשר ברור, רק כדי להזיל עליו קצת ריר, פתטי. דבר שני מה הוא כבר אמר שהוציא אותך משיווי משקלך? שאין לך מושג מה התכנית של הלייקרס? אתה באמת חושב שיש לך מושג? נגיד שכן, זכותו המלאה לחלוק עליך. נראה שאתה נהנה מאד לרדת על הלייקרס וזו זכותך, אבל תהיה פתוח לביקורת ותפסיק להרגיש על גג העולם כאילו אתה היחיד שמבין בכדורסל בארצינו הקטנה. אל תבייש את הגיל שלך ותתעצבן כמו איזה teenager !! אחרי כזאת תגובה קשה להאמין שזכית במשהו היום ושאתה במצברוח טוב… חוץ מזה אני מאד נהנה לקרא את הכתבות שלך (מה שנכון נכון)

  11. קובי ומלו? סלחו לי אבל זה גועל נפש של כדורסל.
    שני שחקנים שפשוט זורקים את הכדור ומטיחים אותו בלי לחשוב פעמיים. אנוכיים ועצלנים שחושבים רק על עצמם ועל טור הנקודות שלהם.
    ההתקפות הכי רדודות ודוחות שידע הכדורסל יהיו בקבוצה הזו.
    איכסה פיכסה

  12. מנחם אתה חייב לצאת מהקטע שיש לך על מיאמי והסגידה העיוורת שיש לך אליהם תהיה קצת יותר הוגן כלפי כל הקבוצות בליגה זה שאתה גר במיאמי זה לא סוף הסיפור בשביל הקבוצות הטובות האחרות בליגה הטובה בעולם אני מזכיר לך

  13. פעם עוד חשבתי שהאתר כאן משתווה לאיכות של וואלה אנביאיי
    אבל אז הגיעו התגובות הילדותיות של מנחם והבנתי כמה המרחק גדול..
    מנחם טוען להיותו עיתונאי ספורט, ועם השנאה שלו ללייקרס הוא הכי רחוק מלהיות עיתונאי.. עיתונות = ניטרליות!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט