אירועי דיומא – 27.04.2019

היום – אולי משחקי הירידה בפלייאוף התחתון בישראל של סכנין ואשדוד, ובנוסף הדרבי של איטליה בין אינטר ליובנטוס. בסםרד, ברצלונה צפויה לחגוג עוד אליפות וטוטנהאם שואפת לנעול את המקום השלישי באנגליה.

כדורגל

ליגת ג'פאניקה – הפלייאוף העליון, מחזור 6 / ניר מועלם:

18:00 חדרה – מכבי תל אביב, ספורט 4: משחק קצוות בין האחרונה בפלייאוף העליון שלמעשה די סיימה את העונה לבין קבוצה אחרת שסיימה את העונה והיא מכבי תל אביב רק שהיא זכתה כבר באליפות וכל שנותר לה הוא לא להפסיד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. חדרה מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים של 3-2, כאשר האחרון היה למכבי נתניה בחוץ, מנגד מכבי תל אביב מגיעה אחרי ניצחון 0-2 בדרבי על בני יהודה. העונה הן נפגשו כבר 3 פעמים ובכולן מכבי תל אביב ניצחה עם יחס שערים של 0-8 וגם הפעם זה לא יהיה שונה ומכבי תל אביב תנצח.

ליגת ג'פאניקה – הפלייאוף התחתון, מחזור 5 / ניר מועלם:

20:30 קריית שמונה – בית"ר ירושלים, ספורט 4: בית"ר עם שני ניצחונות ליגה רצופים הצליחה להתבסס במקום הראשון בפלייאוף התחתון והיא למעשה הקבוצה היחידה שנשארה בליגה באופן מעשי, לעומתה קריית שמונה נמצאת במקום ה-5 במרחק של 6 נקודות בלבד מאשדוד שמתחת לקו האדום, כאשר בקופה יש 9 נקודות בלבד. קרית שמונה מגיעה אחרי 2-2 בחוץ מול הפועל תל אביב ואילו בית"ר מגיעה אחרי ניצחון 1-4 על מכבי פתח תקווה. הימור – בית"ר כבר נשארה בליגה וכל שנותר לה הוא לסיים את העונה בצורה יפה כך שקלינגר יוכל אולי לנסות להישאר בתפקיד, שחקני בית"ר ינסו להרוויח חוזה גם לעונה הבאה, לעומת קרית שמונה שעסוקה בעתידו של איזי שירצקי שרוצה לעזוב. אני חושב שעם כל הבעיות של שתי הקבוצות הן ייפרדו בחלוקת נקודות.

20:30 הפועל רעננה – הפועל תל אביב, ספורט 3: משחק שלדעתי הוא הכי פחות מעניין מבין משחקי הפלייאוף התחתון היום כי שתיהן ככל הנראה נשארו בליגה והסיכוי שהן ירדו שואף לאפס, וזה מכיוון שבקופה נשארו 9 נקודות והפועל תל אביב רחוקה מהקו האדום 8 נקודות ורעננה רחוקה ב-7 נקודות, כך שלטעמי שתיהן כבר נשארו. הפועל רעננה חזרה לנצח במחזור האחרון ודווקא את הפועל חיפה עם 0-2, מה שגרם לשרון מימר להתפטר מתפקידו. הפועל תל אביב לעומתה סיימה בתיקו 2-2 מול קריית שמונה. אז בעוד שברעננה העניינים שקטים יותר, בהפועל תל אביב כרגיל סוער – הבעלים חושבים שהם מעל הכל ורוצים לקבוע את הסגל לעונה הבאה, מה שכמובן טעות נוראית בעיניי, אבל אנו נחכה ונראה בקיץ את העונה השלישית של הטלנובלה של הניסנובים וקובי רפואה, בינתיים במשחק היום רעננה תנצח לדעתי.

20:30 בני סכנין – הפועל חיפה, 5 לייב: אחד משני המשחקים החשובים של המחזור הנוכחי, סכנין יכולה לרדת היום ללאומית אחרי 13 שנה בליגה הראשונה, מנגד הפועל חיפה עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של חיים סילבס שירצה להוכיח ליואב כץ שהוא ראוי לאמן גם בעונה הבאה. במחזור האחרון סכנין קטעה את רצף האי ניצחונות שלה בליגה עם 1-2 ענק על אשדוד אחרי שהיא נעזרה בשופט שעזר לה לנצח (אדום ופנדל שלא היו), מנגד הפועל חיפה נמצאת בפורמה נוראית בפלייאוף התחתון והיא הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה משחק אחד אפילו בפלייאוף. אז סכנין נמצאת במקום האחרון בטבלה במרחק של 6 נקודות ממכבי פתח תקווה שמעליו ורק ניצחון ישאיר אותה בחיים לעוד מחזור, מנגד הפועל חיפה עם פלייאוף תחתון נוראי גרמה לעצמה להסתבך והיא במרחק של 6 נקודות מהקו האדום ומאשדוד אבל ניצחון היום יכול לתת שקט למערכת עד לסוף העונה. יהיה משחק מאוד מעניין ומאוד עצבני של שתי הקבוצות, מצד אחד סכנין תילחם על חייה ומצד שני הפועל חיפה תחת מאמן חדש, אך אני חושב שהפועל חיפה איכותית יותר והיא תנצח את סכנין שתרד באופן רשמי ללאומית היום.

20:30 מכבי פתח תקווה – אשדוד, ספורט 1: המשחק החשוב הנוסף בפלייאוף התחתון הוא זה שישוחק במושבה בין פתח תקווה לאשדוד כאשר אשדוד מתחת לקו האדום במרחק של 5 נקודות ממכבי פתח תקווה שמעליו, כאשר ניצחון של פתח תקווה היום ואשדוד יורדת ליגה באופן מעשי, תיקו ישאיר את הפער ביניהן על 5 נקודות כאשר רק 6 יישארו בקופה, ובעוד ניצחון של אשדוד יקרב אותה עד 2 נקודות מהישארות ליגה דבר שיפתח את הליגה למאבק עד המחזור האחרון. פתח תקווה עם גיא לוזון מגיעה אחרי תבוסה 4-1 לבית"ר ירושלים ואילו אשדוד מגיעה אחרי הפסד 2-1 לסכנין. אני מאוד מסמפט את מכבי פתח תקווה אבל הם עשו העונה המון טעויות בניהול הקבוצה וגם אשדוד טעתה בבניית הקבוצה בקיץ, במאמן הזר שהם מינו ואז בכל המחליפים שלו וגם בינואר החיזוק שהם הביאו היה טוב אבל לא מספיק בשביל להשאיר את הקבוצה בליגה. יהיה משחק מאוד עצבני בין שתיהן ואני חושב שהמשחק הזה יוכרע ולא יסתיים בתיקו, ולדעתי הצד המנצח יהיה דווקא הכחול של פתח תקווה שיוריד את אשדוד לליגה הלאומית.

פרמייר ליג – מחור 35 / אדר בר דוד

14:30טוטנהאם – ווסטהאם יונייטד (ספורט2). המחזור האחרון היה נהדר מבחינת התרנגולים – הקבוצה ניצחה את ברייטון וצפתה העונג בארסנל ומנצ'סטר יונייטד מפסידות ובצ'לסי שומטת נקודות יקרות מול ברנלי. הספרס עם 70 נק' במחקום השלישי, מקדימים ב-3 נק' את ארסנל 8וב-4 את צ'לסי כשהשדים האדומים רחוקים עם 64 נק' בלבד. ניצחון ביתי בוויט הארט ליין המחודש יסגור כמעט סופית את המקום בין 4 הראשונות וחזרה לליגת האלופות. ואם כבר הזכרנו, בשלישי איאקס תגיע ללונדון למשחק הראשון בחצי הגמר ואחרי שעברו את אינטר בשלב הבתים, את דורטמונד בשמינית ואת סיטי ברבע, הגעה לגמר במדריד נראית קרובה מתמיד. הפטישים, עם עוד עונת מרכז טבלה טיפוסית ללא קרבות הישרדות אך גם ללא מאבק על אירופה, ינסו לקלקל לפוצ'טינו את המצב רוח אבל עם נקודה אחת מ-12 האחרונות הם מגיעים במומנטום שלילי במיוחד. גם מאזן החוץ החלש שלהם (15 נק' ב-17 משחקים) מצביע על כך שהם אנדרדוג מובהק היום.

לה ליגה – מחזור 35 / אדר בר דוד

17:15 אתלטיקו מדריד – ויאדוליד (ONE1). לקולצ'ונרוס עדיין יש סיכוי תיאורטי לאליפות עם 12 נק' בקופה ופער 9 נק' מברצלונה אבל אף אחד בספרד לא חושב שהאליפות תמצא את עצמה במקום אחר מלבד הקאמפ נואו. אתלטיקו רוצה לסיים עונה די מאכזבת מבחינתה שכללה הדחה מוקדמת בגביע המלך ובשמינית גמר ליגת האלופות אבל סגנות בליגה שכוללת את ברצלונה וריאל לא יכולה להילקח כמובנת מאליה, גם לא בעונה מזעזעת של היריבה העירונית. הפער בין שתי הקבוצות ממדריד עומד על 6 נק' ובטוח שלאוהדים זה ייחשב להישג לא מבוטל. ליריבה שלה היום יש צרות גדולולת יותר – היא רחוקה נק' אחת בלבד מהקו האדום בתחתית הצפופה של הלה הליגה ןתגיע למשחק היום בשיא הדריכות והרצינות. הניצחון באמצע השבוע על ג'ירונה היה קריטי מאחר ואיפשר לקבוצה לעקוף את היריבה הקטאלונית. לקבוצה הצליחה להשיג יותר נק' בחוץ מאשר בבית אבל במטרופוליטנו, שם אתלטיקו צברה 44 נק' מתוך 51 אפשריות (הכי הרבה בליגה), זאת תהיה משימה קשה ביותר.

21:45 ברצלונה – לבאנטה (ONE1). חגיגות אליפות רביעית בחמש שנים ושמינית ב-11 שנים – זה מה שצפוי לקרות היום בקאמפ נואו. השליטה של ריאל מדריד בליגת האלופות הגיעה העונה לסיומה אבל השליטה הקטאלונית בלה ליגה ממשיכה והדומיננטיות של הבלאוגראנה רק מתעצמת. ברצלונה לא דרסה העונה ולא שיחקה כדורגל עוצר נשימה כמו שראינו ממנה בחלק מהעונות בעשור האחרון אבל הקריסה של ריאל והעובדה שעם כל הכבוד לאתלטיקו, בשביל לקחת אליפות הם צריכים עונה כמעט מושלמת, השאירו לבארסה ליהנות מאליפות ללא תחרות. אותה דומיננטיות בליגה, לצד ההדחות ברבע גמר ליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות, הציגו זכייה בצ'מפיונס כמטרת העל ואת הליגה כמטרת משנה. לכן, המפגש ביום רביעי מול ליברפול הוא משחק העונה של ברצלונה כי אליפות, ואפילו דאבל (בארסה בגמר הגביע ותפגוש את ולנסיה), ללא צ'מפיונס, יהפכו את העונה למאכזבת. לבאנטה תגיע לקלקל את החגיגות ויותר מכך – להבטיח עונה נוספת בלה ליגה. 3 נק' בלבד מפרידות בינה לבין הקו האדום אבל הניצחון 4-0 הענק על בטיס במחזור האחרון מילא אותה בביטחון וגם עובדה שנוצחה רק פעמיים בשבע המחזורים האחרונים.

סרייה א' – מחזור 34/ ניר מועלם:

16:00 בולוניה – אמפולי, 2 ONE : מסע ההיחלצות של בולוניה יסתיים היום סופית? מועדון שהיה מתחת לקו האדום במשך מרבית העונה עושה מסע נפלא עם המאמן החדש/ישן סיניסה מיכאלוביץ והם השיגו בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם 5 ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד שהעלו אותם מעל הקו האדום, והם כבר במרחק של 5 נקודות ממנו ובמקום ה-16. מנגד אמפולי שבילתה את רוב העונה מעל הקו האדום במרחק לא רב, נמצאת בכושר פחות טוב לאחרונה והיא התנדבה להחליף את בולוניה במקום ה-18 וכרגע היא רחוקה כבר 4 נקודות מאודינזה שמעליה. בולוניה מגיעה אחרי ניצחון מרשים של 3-0 על סמפדוריה, ואילו אמפולי אחרי הפסד 4-2 לספאל. הימור – בולוניה משיגה את רוב הנקודות שלה בבית ( 22 מתוך 34) ואילו אמפולי נשארה הקבוצה היחידה בסרייה א' שעדיין לא ניצחה משחק חוץ אחד העונה וגם הפעם היא תפסיד לבולוניה שתתרחק עד כדי 8 נקודות מהקו האדום ולמעשה תבטיח כמעט סופית עוד עונה בסרייה א'.

19:00 רומא – קליארי, 2 ONE : הקבוצה שאוהבת לבעוט בדלי – רומא, תארח את קליארי שמצאה את עצמה פתאום במקום ה-10 בטבלה. נתחיל ברומא שמגיעה אחרי 1-1 מול אינטר בג'וזפה מיאצה, מה שעצר לה רצף של שני משחקי רצופים עם ניצחונות וכרגע היא במקום ה-6 שמוביל לפליאוף הליגה האירופאית אך היא גם רחוקה נקודה אחת בלבד ממילאן שבמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות(היא אומנם רחוקה נקודה אחת בפועל, אך במאזן הפנימי מול מילאן היא פחות טובה ולכן במקרה של שיוויון נקודות מילאן תהיה לפניה, לכן ניתן לומר שהמרחק הוא 2 נקודות). קליארי שבמקום ה-10 ומובילה את הבטן התחתונה של הסרייה א' כרגע מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על פרוזינונה הקטנה שנקברה עמוק יותר מתחת לקו האדום וכנראה תצטרף בקרוב לקייבו שכבר ירדה. הימור – רומא שיחקה יחסית טוב מול אינטר בשבוע שעבר והערב באולימפיקו הסיפור הוא שונה כי הם משחקים בבית ונגד קבוצה פחות איכותית אבל דווקא היום אני חושב שקליארי יכולה לעצור אותם ולכן אני אהמר על תיקו.

*שווה צפייה* 21:30 אינטר – יובנטוס, 2 ONE : הדרבי של איטליה, משחק עם המון יוקרה והמון יריבות בין שני המועדונים כאשר אינטר חולמת על ליגת האלופות ואילו יובנטוס רוצה להרוס לאינטר את החלום הזה. היריבות ביניהן היא של עשרות שנים אבל מה שהחריף את היריבות בשנים האחרונות היה הקולציפלי בו יובנטוס ירדה ליגה והאליפות שלה נשללה ועברה לאינטר, ומאז יובנטוס חושבת שהאליפות עדיין שלה (אפילו הוסיפו כוכב לסמל) ואילו אינטר מוכיחה שרשום שהיא זכתה, וכך היריבות ממשיכה להתקיים עד לרמה שאוהדי אינטר אומרים שהדרבי הזה יותר חשוב להם מהדרבי מול מילאן(בתור אוהד אינטר, לי חשוב יותר הדרבי מול מילאן). אז אינטר במקום ה-3 בליגה ובמרחק של 5 נקודות מאטאלנטה שבמקום ה-5, צריכה לנצח היום את המשחק כדי להמשיך להיות תלויה בעצמה, אגב גם במקרה של הפסד היא עדיין תישאר במקום ה-3 ותהיה תלויה בעצמה אף עם פחות אפשרויות לטעויות, מנגד יובנטוס זכתה כבר מעשית בסרייה א' שבוע שעבר וכל שנותר לה הוא לסיים את העונה בצורה מוכבדת ואולי אף להגיע ל-100 נקודות( היא צריכה 4 ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים כדי לעשות זאת).

רשימת פצועים:

אינטר – ורסאליקו

יובנטוס – בנטנקור, דגלאס קוסטה, דיבאלה, קסרס, פרין, מנדג'וקיץ וחדירה.

הימור – קשה לי להמר נגד הקבוצה אותה אני אוהד אבל יובנטוס איכותית יותר ועם מאמן הרבה יותר טוב על הקווים, לכן אני אהמר על חלוקת נקודות שווה בין הקבוצות.

בונדסליגה – מחזור 31 / ניר מועלם:

16:30 דורטמונד – שאלקה, ספורט 2 : דורטמונד ממשיכה לרדוף אחרי באיירן מינכן במקרה שהיא תמעד, אך זה עדיין לא קורה ולכן היא חייבת להמשיך לנסות עד סוף העונה ולקוות למעידה. דורטמונד במקום ה-2 במרחק נקודה מבאיירן מגיעה אחרי ניצחון 4-0 משכנע מאוד על פרייבורג, מנגד שאלקה במקום ה-15 ורחוקה רק 6 נקודות משטוטגארט וממשחקי המבחן, והיא מגיעה אחרי הפסד ביתי של 5-2 להופנהיים. הימור – לא ארחיב יותר מידי על המשחק כי דורטמונד תנצח את המשחק ותחזור למקום הראשון, לפחות עד מחר.

16:30 לייפציג – פרייבורג : אחת הקבוצות הכי מסקרנות בגרמניה היא לייפציג שעם סגל צעיר מצליחה להפתיע את כולם ואם היינו היום רק באמצע העונה, יכול מאוד להיות שהם היו מצליחים לעקוף את דורטמונד ובאיירן, אך זה לא המצב והם ככל הנראה יסתפקו במקום ה-3 המכובד ועם ליגת האלופות. אז כרגע לייפציג במקום ה-3 שמבטיח עונה הבאה ליגת האלופות ועם היא מנצחת היום היא למעשה מבטיחה לעצמה את ליגת האלופות בעונה הבאה, שזה הישג מדהים למועדון הזה. לייפציג מגיעה אחרי 5 ניצחונות ליגה רצופים כאשר האחרון היה 2-1 על גלאדבך בחוץ, מנגד פרייבורג במקום ה-13 נשארה בליגה באופן סופי וכל שנותר לה הוא לסיים את העונה בצורה מכובדת. הימור – לייפציג מנצחת ומבטיחה לעצמה את ליגת האלופות בעונה הבאה, והיא תעשה שם המון צרות לכולם, ואם אינני טועה היא גם לא תהיה מדורגת, כך שהיא תהיה בדרג הרביעי.

16:30 פרנקפורט – הרטה ברלין, ספורט 3 : פרנקפורט במקום ה-4 והיא נלחמת עליו כי אם היא תסיים שם היא תגיע לליגת האלופות בעונה הבאה(היא יכולה גם להגיע על ידי זכייה בליגה האירופאית, שם היא תפגוש בחצי הגמר את צלסי). פרנקפורט הייתה בתקופה נהדרת בליגה אך העומס עם משחקי הליגה האירופאית מתחיל קצת להשפיע והיא ללא ניצחון בשתי המחזורים האחרונים כאשר במשחק האחרון היא עשתה 1-1 מול וופלסבורג בחוץ. חשוב לציין שבחמישי הקרוב היא תארח את צלסי במסגרת חצי גמר הליגה האירופאית. הרטה במקום ה-11 וכבר הבטיחה לעצמה עונה נוספת בבונדסליגה ובמחזור האחרון היא הצליחה לעצור רצף של חמישה הפסדי ליגה רצופים עם 0-0 מול האנובר, האחרונה בטבלה. הימור – פרנקפורט איכותית יותר וחייבת את הניצחון ואני לא רואה סיטואציה בה היא מאבדת נקודות יקרות בבית.

19:30 שטוטגארט – גלאדבך: משחק קצוות אשר מאוד חשוב לשתיהן, מצד אחד שטוטגארט במקום ה-16 אשר מוביל למשחקי פליאוף מול קבוצה מהבונדסליגה ה-2, מה שיכול להוריד אותה ליגה, אל מול גלאדבך שבמקום ה-5 אשר חולמת לחזור לטופ 4 ולתפוס מקום בליגת האלופות. שטוטגארט נמצאת בתקופה נוראית בליגה והיא מגיעה אחרי הפסד 6-0 לאוגסבורג והיא עם שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון(ככה לא נשארים בליגה), מנגד גלאדבך גם היא בתקופה לא טובה אשר גרמה לה לאבד את המקום השלישי וגם הרביעי לטובת לייפציג ופרנקפורט וכרגע היא רודפת אחרי פרנקפורט שרחוקה ממנה כבר 2 נקודות. גלאדבך מגיעה אחרי הפסד ביתי 2-1 ללייפציג והיא תנסה לתקן את המשחק האחרון במשחק היום ולדעתי היא גם תצליח, כך שאני אהמר במשחק הזה על ניצחון חוץ של גלאדבך.

כדורסל

המחזור ה-29 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

20:25, 5SPORT: בני הרצליה (21-7) – מכבי תל אביב (6-22) – לאחר הניצחון החשוב מאוד על עירוני נהריה, הרצליה התקרבה להבטחת מקומה בליגה גם בשנה הבאה. מה שכן, נותר לה לוח משחקים קשה הרבה יותר משנותר לנהריה כיוון שהיא תשחק עוד מול ירושלים, מכבי תל אביב, חולון ואילת. מנגד, מכבי רוצה להתקרב להבטחת המקום הראשון בסיום העונה הסדירה ואירוח הפיינל פור.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי אזרביג'אן – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר באזרביג'אן. שידור בספורט 5 לייב ב-16:00.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – שמינית הגמר

12:00, 21:00: מארק וויליאמס-דייויד גילברט (5:3 לגילברט)

12:00: מארק סלבי-גארי ווילסון (9:7 לווילסון)

16:30: סטיבן מגווייר-ג'יימס קייהיל (9:7 למגווייר)

16:30: ג'ון היגינס-סטיוארט בינגהאם

21:00: ג'אד טראמפ-דינג ז'ונווי

ברכות לשחקן הראשון באליפות שעולה לרבע הגמר – ניל רוברטסון. האוסטרלי היה אתמול גדול בכמה מידות על שון מרפי, ובסשן השלישי הוא אף איפשר לו להטביע כדור בודד בלבד. הוא בהחלט נראה כרגע כהימור הבטוח ביותר על זכייה באליפות. שאר המשחקים היו פחות חד צדדיים. המשחק בין מארק סלבי לגארי ווילסון הוא מותחן לכל אורכו, כשווילסון המפתיע מתגלה כאן כשחקן נחוש, שלא מאפשר לאלוף העולם לשעבר אף ריצה שתאפשר לו לעלות ליתרון במשחק, והוא ממשיך להוביל על יריבו בשני פריימים גם בסוף הסשן השני. הסשן האחרון היום מבטיח להיות מותח במיוחד. תוצאה זהה יש לנו גם במשחק בין סטיבן מגוייר לג'יימס קייהיל. המשחק, שהיה לעיתים כואב לצפייה (לא מעט עקב איבוד שלוות הנפש של מגווייר במהלכו), נמצא כעת ביתרון קטן לטובת הסקוטי הוותיק, אלא שקייהיל בהחלט נראה כמו אחד המסוגל להפוך את המשחק בסשן האחרון. עוד ראינו סשן אחד בין מארק וויליאמס לדייויד גילברט, בו "החקלאי העצבני" גילברט נמצא מלפנים ביתרון קטן לכל אורכו. כל שלושת המשחקים אמורים להסתיים היום.

שני משחקים מסקרנים מאד ייפתחו היום. הראשון הוא מפגש בין שני אלופי עולם ותיקים – ג'ון היגינס וסטיוארט בינגהאם. אם לשפוט לפי העונה החולפת, הרי שבינגהאם היה השחקן היציב והטוב מבין השניים. אלא שבסיבוב הראשון ראינו את דווקא את סגן אלוף העולם משחק היטב מול גולד, בעוד שבינגהאם נחלץ בעור שיניו ממותחן מטורף לחלוטין מול דוט. נראה כמו משחק פתוח לגמרי. המשחק השני יפגיש את ג'אד טראמפ עם דינג ז'ונווי. דינג שיחק את המשחק הסולידי שלו מול מקגיל בסיבוב הראשון, מה שהספיק לניצחון. אלא שעם כל הכבוד לסיני, תוצאת המשחק הזה תהיה תלויה יותר באיזה טראמפ נראה היום ומחר – אם נראה את השחקן הפזיז שהזכיר את העונות הקודמות שלו, כפי שהשתקף בחצי המשחק הראשון מול תפצ'איה אן נו, או את השחקן הנחוש והמחוייב, כפי שהשתקף בחצי השני של אותו המשחק. שידורים ביורוספורט.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר ברצלונה – חצאי הגמר

14:30: קיי נשיקורי (יפן)-דניאיל מדבדייב (רוסיה) – מפגש רביעי בין שני הטניסאים. באופן מעניין, שני המשחקים האחרונים ביניהם נערכו במעמדי גמר הטורנירים שבהם השתתפו. היפני, שמדורג שביעי בעולם, מוביל על הרוסי המוכשר, שנמצא במקום ה-14, 2-1.
17:00: רפאל נדאל (ספרד)-דומיניק תים (אוסטריה) – שחזור גמר הרולאן גארוס ב-2018, שיתקיים במגרש שנושא את שמו של הפנומן הספרדי. יהיה זה המפגש ה-12 בין שני השחקנים. תים, שמדורג חמישי בעולם, ניצח שלוש פעמים את נדאל, וכל הנצחונות הללו הושגו על משטח החימר.
המשחק האחרון בין שני השחקנים התקיים ברבע גמר אליפות ארה"ב הפתוחה והסתיים, לאחר כמעט 5 שעות, בשובר שוויון במערכה החמישית והמכרעת לטובת המדורג שני בעולם, יליד מאיורקה.
שידורים בערוץ 56 (5+).

טורניר בודפשט – חצאי הגמר

15:00: פול-הוגו הרבר (צרפת)-פיליפ קראיינוביץ' (סרביה) – הסרבי, שמדורג במקום ה-105 בעולם (דורג ב-2018 במקום ה-26, אך הדרדר בדירוג בעקבות סדרה של פציעות), הדיח ברבע הגמר את המדורג מס' 2 בטורניר, בורנה צ'וריץ' הקרואטי.
המשחק היחיד בין שני השחקנים נערך לפני מספר שבועות בטורניר מיאמי, וקראיינוביץ' גבר על הרבר, שמדורג במקום ה-49.
מתאו ברטיני (איטליה)-לאסלו דג'רה (סרביה), יתחיל לאחר תום חצי הגמר הראשון – מפגש ראשון אי פעם בין שני השחקנים בני ה-23. הסרבי מדורג במקום ה-33 ויריבו האיטלקי נמצא במקום ה-55.
שידורים בערוץ 555 ("5 סארטס").

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. לגבי הפורמולה 1 למי שעוקב או מעוניין:
    1. במקצה הדירוג היו שתי תאונות באותו מקום כאשר בשלב הראשון רוברט קוביצה הנהג של וויליאמס נכנס בקיר ומקצה הדירוג השני שארל לקלר מפרארי נכנס בקיר, במקרה שלו הוא היה הנהג הכי מהיר באימונים והתוצאה שלו בסיבוב השני הספיקה לו כדי לעבור לסיבוב השלישי, שם כאמור הוא לא התחרה וסיים אחרון, אך עדיין הוא יזנק מהמקום ה-9 עקב עונש לג'יובנאצי מאסטון מרטין.
    2. פרארי שלטו בכל האימונים(נערכו רק 2 ולא 3) אך במקצה הדירוג האחרון(סיבוב 3) מי שלקחו את מקומות 1 ו-2 הם מרצדס כאשר בוטאס לוקח את המקום הראשון וקובע שיא מסלול חדש.
    3.צ'יקו פרז מרסינג פוינט מפתיע כאשר הוא מסיים במקום ה-5 ולידו בשורה השלישית יזנק דניל קוויאט מטורו רוסו.
    4. אלפא רומאו סיפקו הפתעות נעימות במקצה הדירוג כאשר הם סיימו במקומות 8 ו-9, רק שהבעיה היחידה היא שג'יובנאצי שסיים במקום ה-8 יזנק מהמקום ה-18 עקב עונש של 10 מקומות בדירוג עקב החלפת תיבת הילוכים.
    5. ההפתעה הרעה של מקצה הדירוג הם הקבוצות האס ורנו, כאשר האס יזנקו ממקומות 13 ו-16, כאשר רנו יזנקו ממקומות 11 ו-17.

    1. הצטרפו לבלוג החי עם ברצלונה לוקחת אליפות עם הרבה גולים …..
      והרבה קרנות ….

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      ____________________________________________________________-

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    1. תודה על העצה. זה לא עניין של צניעות או נחרצות, זו פשוט הרגשה של אותו הרגע בו אני כותב. אני יכול להבטיח לך שהרבה אנשים היו בטוחים שדורטמונד מנצחת היום בבית את שאלקה, אך עם שני שחקנים פחות ומשחק לא טוב הכל יכול לקרות.
      בכל מקרה, מזלי שאני לא מהמר על כסף (:

  2. ראן מדהימה את פסז כשחוזרת מ 2-0 ומנצחת בפנדלים .
    מזל טוב לברצלונה על אליפות
    טוטנהאם מפסידה ומסתבכת באלופות .
    קארדיף כנראה יורדת ליגה אשדוד חוזרת לחיים בארץ ומינכן יכולה לעשות צעד ענק מחר לאליפות זה סיכום הלילה .

    1. ולהוסיף מילה על העבירה הבלתי תיאמן של אמבפה.
      מעניין מה העונש שיקבל ואם זה יהיה בבית דין ספורטיבי או פלילי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט