כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שבוע שלישי של פלייאוף לפנינו, וסוף הסיבוב הראשון משתלב בתחילת הסיבוב השני. משחקו האחרון של הסיבוב הראשון ישוחק הלילה בדנבר מול הספרס, והסיבוב השני יתחיל כשפילי תתארח בקנדה. אנחנו יוצאים לדרך.

02:30 בשעון המעורר של שמעון: טורונטו ראפטורס – פילדלפיה 76', 0-0

שתי הקבוצות מגיעות לסוג של מאניטיים מבחינתן, כשהראפטורס, עם קוואי, מתמודדים עם יריבה חזקה במזרח (בלי לברון); ופילי, הקבוצה שסיימה את הפרוסס, צריכה להוכיח שקרבות השריון הקשים השתלמו בסופו של דבר.

תקציר העונות הקודמות

ההימור של טורונטו על קוואי (וגרין) בקיץ הוכיח את עצמו עד עכשיו, כשגרין מצא מחדש את הקליעה שלו בצפון, וקוואי מפגין יכולת גבוהה אחת לשני משחקים 😉… אבל יוג'ירי לא נח והנחית בחורף גם את מארק גאסול – האיש, ההגנה, השלשות והמסירות. טורונטו הייתה קבוצה מצוינת גם בלעדיו, והתמורה הייתה לא מבוטלת (JV, דילון רייט, סיג'יי מיילס ובחירת סיבוב שני ב-2024). מדוע?

כי השנה הזו, יאניס או לא יאניס, היא ה-שנה של הרפטורס, השנה שבה יש להם סופרסטאר ביד והם יכולים ללכת עד הסוף, והשנה שבה הם צריכים ללכת עד הסוף כדי לשכנע אותו להישאר. ואם רוצים ללכת עד הסוף, ואם אנחנו במזרח, נצטרך לעבור דרך החלום האפריקאי של ימינו אנו, האיש והפה מפיק המרגליות, ג'ואל אמביד. וגאסול, על ניסיונו בפלייאוף, על הגריט והגריינד, מהווה אופציה לא רעה בכלל להפחית מנזקו של הקמרוני הגדול, ועל הדרך גם לעזור בניהול המשחק כשצריך.

האמת? כל הכבוד ליוג'ירי, על היושרה האינטלקטואלית והאומץ. להסתלבט על טורונטו ונזילותה בשלבים המכריעים – זה קל. לשים את כל הביצים, כולל שלך, על שחקנים חדשים שלא ברור שיישארו, ולשלוח לקצה השני של היבשת את חביבי הקהל המקומי ובחירות עתידיות – זה קשה. ולפחות בינתיים זה משתלם. ההפסד, הביתי, במשחק הפתיחה, לאורלנדו (?!?), אולי העלה ספקות, אבל ארבעה ניצחונות רצופים הראו שטורונטו בעניינים השנה.

ואם ב-all in עסקינן, אז גם אלטון ברנד, מקבילו של יוג'ירי בפילדלפיה, החליט שלתהליך המפורסם ביותר (לשמצה) בתולדות הליגה יש גבול, ומימש חלק מנכסיו המרובים, ובחירות עתידיות, על מנת להנחית כלים מוכחים בדמותם של ג'ימי באטלר וטוביאס האריס. זהו הזמן, זה היום, זה הרגע, וזה בובאן מריאנוביץ', אם תהיתם, שמאפשר לפילי דומיננטיות בצבע גם כשאמביד על הספסל.

כמו טורונטו גם פילי התחילה את הפלייאוף בהפסד ביתי, לברוקלין מלאת העזוז, וכמו טורונטו גם פילי המשיכה בארבעה ניצחונות רצופים והעפילה לשלב הבא.

אז מה יהיה לנו?

בטורונטו קוואי, לאורי וסיאקאם נותנים את הטון, עם כ-35 דקות למשחק בפלייאוף עד כה. גרין, גאסול ו-ואן-וליט עם כ-25 דקות מסייעים בעדם, כשאיבקה ופאוול עם כ-20 דקות משלימים את עיקר הדקות, כלומר 8 שחקנים עם דקות משמעותיות על הפרקט, ופטריק מקאו וג'רמי לין מקבלים 5 דקות לערך. האמת, קצת יוסטוני מצידם, ואני חושב שמקאו ולין יכולים לקבל יותר דקות בסדרה הקרובה מול הספסל החלש יחסית של פילי.

ה-%eFG של הרפטורס מרשים, כשגאסול ראשון עם 66%. סנטר, אולי תגידו, ברור שיקלע באחוזים גבוהים – אז מארק יצביע על כך שהוא גם מוביל באחוזי הקליעה לשלוש בקבוצה עם 54% (ו-2.6 זריקות לשלוש בפלייאוף). איך מייצרים אנשים בגודל כזה עם קליעה כזו? לפרטים פנו למשפחת גאסול, ברצלונה, ספרד.

ומי זורק הכי הרבה לשלוש? נכון, דני גרין, הגיוני, עם 5.6 זריקות למשחק בפלייאוף. ומי קרוב אליו במקום השני? לא נכון, קוואי, עם 5.2 זריקות למשחק בפלייאוף. ולמה? ככה, לא כל דבר אני יודע, מה אתם רוצים ממני? אבל מהמעט שראיתי את קוואי השנה, עולים בי ניחוחות קובי בריאנטיים שאומרים "תנו לי את הכדור ולכו הצידה", ומכיוון שהשנה היא 2019 מה שצריך לעשות כשהכדור אצלי, לפחות בחלק מהמקרים, הוא לזרוק לשלוש, אז זה מה שקוואי עושה. האם זה נכון? תמהני… סביר להניח שכשקוואי עולה לזריקה, שלשה או לא, זה תחת שמירה צמודה של לפחות שחקן אחד, בעוד שאם היה נכנס לצבע היה מושך שמירה של לפחות שני שחקנים ויכל להוציא החוצה לשלשה פנויה. אבל, כך אפשר לטעון, אם קוואי היה רוצה לעשות את הדבר הנכון היה נשאר בספרס, אבל כנראה שרצה להיות קובי בריאנט (וגם את זה אפשר להבין), ולכן החליט לעזוב. כך או כך, היות שהוא קולע את השלשות ב-54%, לפחות לפני שהוא נשמר על ידי סימונס, אפשר לטעון שהאסטרטגיה הזו סבירה. ועם זאת, אני אטען אחרת – על סמך המעט מאד שראיתי את הראפטורס בסופי משחקים השנה, האסטרטגיה הזו הייתה ברורה ליריב, והאחוזים היו נמוכים מאלו של קובי, ואביו הרוחני מספר 23, כך שלא ברור שזה הדבר הנכון לעשות. האם ניק נרס רואה את זה, למרות המספר במשקפיים שלו? קרוב לוודאי שכן. האם קוואי מבין זאת ויפעל בהתאם? קשה לדעת, אבל זה אחד הפרמטרים ששווה לעקוב אחריהם בסדרה הקרובה.

עוד מי ששווה לעקוב אחריו במשחק הלילה, ובכלל, הוא הקמרוני השני על הפרקט – פסקל סיאקאם. שחקן נפלא ומתפתח, רק בן 24, סיאקאם מהווה בסיס להנחה שלטורונטו יש עתיד גם אם קוואי עוזב. משתיים, משלוש ומהעונשין, הבחור יודע ליצר נקודות (22.6 בפלייאוף), עושה הגנה, לוקח ריבאונדים (8.5 למשחק) ונע גם בלי הכדור. פורווארד טו-ווי נפלא שכאילו נלקח מהחלומות הוורודים של סטיבנס ושאר מאמני הליגה.

עוד שחקנים ששווה להזכיר הם דני גרין, השלשות וההגנה על גארדים, וסרג' איבקה, שמאפשר לנרס לשחק סמול בול כשצריך וכשגאסול על הספסל. האם גרין יכול לעצור את הגארדים המשובחים של פילי, או לפחות להפחית מנזקם? כן. האם איבקה יכול לעצור את אמביד ובובאן? כנראה שלא, אבל הוא ידע להוציא אותם מהצבע ולקלוע שלשות כשצריך, וגם לחסום את הסיקסרס החודרים.

בנוגע ללאורי, השריד האחרון לטורונטו של פעם, אפשר לומר שהוא בהחלט ידע עליות וירידות במהלך השנה, ובמהלך הסדרה מול אורלנדו, אבל גם שכיום הקבוצה פחות תלויה בו מבעבר. הוא עדיין בעל אחוז האסיסטים הגבוה בקבוצה (33% מהאסיסטים בקבוצה), אבל ואן-וליט לא הרבה אחריו (עם 26%), וחשוב יותר – יש שלושה שחקנים נוספים עם כ-15%, בדמותם של קוואי, גאסול וסיאקאם. אז גם אם פילי יצליחו לנטרל את לאורי במהלך חלק מהסדרה טורונטו יכולה להמשיך לתפקד.

אצל פילי, האריס, בן סימונס ובאטלר עם מעל 30 דקות לערב בסדרה מול ברוקלין, כשרדיק, ואמביד שפספס משחק עקב פציעה, עם מעל 25 דקות למשחק, משלימים את החמישייה המפורסמת. אחריהם אניס ובובאן, עם מעל 15 דקות, מקונל ומונרו עם 10 כל אחד, והסימונס החביב עלי, ג'ונתן, עם 8 דקות, בדומה לקורקמז ובולדן. האמת? רוטציה מכובדת לפלייאוף, אבל חלק גדול מהדקות נובע מהצורך לשים גוף במקום אמביד (בובאן/בולדן) ולא בהכרח מהעדפה אמיתית של בראון.

ומי מוביל את פילי ב-%eFG? לא אמביד, לא האריס, לא באטלר, ואפילו לא רדיק הצלף, אלא בן סימונס בכבודו ובעצמו. היה כיף להסתלבט על הקליעה של סימונס, אבל לפחות בפלייאוף הזה, עד כה, הוא מסתדר מצוין ונצטרך למצוא מישהו אחר לצחוק עליו, למשל בובאן הרקדן החובב החביב.

על אמביד נאמר כבר הכל, לא אחזור על כך, אבל אציין שבסדרה מול אורלנדו הוא חסם 2.8 חסימות למשחק, כך שנראה שהוצאתו מהצבע תהיה אחת המשימות העיקריות של גאסול ואיבקה, ויש להם את אחוזי השלשות המתאימים על מנת להכריח אותו לצאת משם.

באטלר חטף פעמיים במשחק מול אורלנדו וקרוב לוודאי שיקשה על משחק המסירות של טורונטו. נראה לי נכון להפקיד בידיו את קוואי, ולתת לסימונס להתמודד עם לאורי, אבל בהחלט יתכן גם ההפך. בכל מקרה שני הגארדים הפותחים של פילדלפיה הם שומרים מצוינים וטורונטו לא תלקק דבש. מצד שני, גם ההפך נכון.

שורה תחתונה – טורונטו טובה יותר, מגובשת יותר, מאומנת יותר, עם יותר ניסיון בפלייאוף, ומארחת את המשחק והיא תנצח הלילה בהפרש של שלושה פוזשנים לפחות.

05:00 בשעון המעורר שלי, דנבר נאגטס – סאן אנטוניו ספרס, 3-3 בסדרה

תקציר הפרקים הקודמים

ווא-ווא-ווי-ווא. איזו סדרה מסתיימת לה הלילה בין הנאגטס לספרס. הנאגטס עתירי הכישרון וחסרי הניסיון, כבשו את המקום השני במערב ("המקום הראשון בעולם הרגיל", מנתח מוח ©), אך נתקלו בפופ והחבורה שגררו אותם לסדרה הארוכה ביותר בסיבוב הראשון השנה.

שתי הקבוצות איבדו את הביתיות פעם אחת, שמרו עליה פעמיים, הובילו בסדרה, השוו, ונקלעו לפיגור. כל מה שרציתם מסדרת פלייאוף ואף פעם לא העזתם לבקש. המשחק בשעה נוחה יחסית ומומלץ לוודא שהאישה אחראית לילדים בבוקר, כך שלא תפספסו אף דקה.

אחרי שישה משחקים כבר לא נותר יותר מדי מה לחדש על הסדרה הזו, אז אסתפק בלציין שפאטי מילס עם 12% משלוש במהלכה, מספר בלתי סביר לפאטי, אבל כזה שאינו נובע רק מחולשה רגעית אלא גם מהגנת הפרימטר הטובה של הגארדים הקטלניים של דנבר. ברטאנס, שלפי בסקטבול רפרנס משחק 15 דקות למשחק, אבל לי לפחות זה נדמה כמו בערך שליש מזה (גם כי לא שיחק באחד המשחקים), עם 28% משלוש. בלינלי עם 42% משלוש, אבל רק 3.2 זריקות למשחק, זורק גם 2.7 זריקות לשתיים, ב-37% מהטווח. מוזר, הא? כל זאת כדי לומר לכם חברים, שאם יש משהו שהספרס לא ממש הצליחו לעשות בסדרה עד כה, זה ליצור מצבי קליעה נוחים לשלוש, ואחר כך גם לקלוע אותם. והיות והמשחק הלילה הוא בדנבר, והיות ויוקיץ' בכושר נפלא, והיות וסביר להניח שהשלשות של דנבר יכנסו באחוזים גבוהים, קשה לי לראות את הספרס לוקחים את המשחק הערב בלי שיפור משמעותי משלוש.

מה הספרס יכולים לעשות?

לחדור לצבע ולהוציא החוצה לשלשה – אף אחד לא יודע שפופ היה מורה לרכיבה על אופנוע בעברו, בעיקר מכיוון שזה לא נכון, אבל לפי ה"שמיניות" שהספרס עושים בצבע של היריב, אפשר היה בהחלט לחשוב שזה המקרה. הבעיה היא שכאשר הספרסים החודרים נתקלים ביוקיץ'/מילסאפ/פלאמלי/אחר הם פשוט מוסרים את הכדור לספרסי אחר שעושה את אותו הדבר, במקום שאותו ספרסי יעמוד מטר אחורה, יקבל את הכדור וישחיל את השלשה. על כן אני מתכבד בזאת לבקש מפאטי/ברין/דרק שכאשר הם רואים מישהו חודר לצבע שייקחו צעד אחד אחורה ויחממו את הידית. תודה.

עוד אני פונה לליבו של דרוזן, שנהנה לשוטט לו בתוך הצבע בניסיון למצוא את המצב האופטימלי לג'אמפ, ומבקש שיעשה את זה יותר מהר ובעוצמה, לא מכיוון שזה ישפר את סיכויי הקליעה שלו, בדרך כלל הוא מצליח לקלוע גם מתוך הסלומושן הזה, אלא מכיוון שזה לא יאפשר להגנה של דנבר "להתרחב חזרה" ולכסות את השחקן הפנוי. מהר, חזק ובאופן אלגנטי דמאר, רשום לפניך.

מה הנאגטס צריכים לעשות?

יתכן שאני סובל מ"הטיית האוהד המודאג", (גילרי ©), אבל לטעמי הם לא צריכים לעשות אלא בעיקר לשכוח – לשכוח שזה משחק שבע, לשכוח שזו סדרת פלייאוף ראשונה מזה אלפיים שנות גלות, לשכוח שזה מלך הלילה בצד השני, ופשוט לשחק את המשחק הרגיל שלהם. זה בהחלט אמור להספיק. האם יוקיץ' יצליח בכך? לדעתי כן. אני מוצא בו יותר ויותר קווים נדב-הנפלדיים – איש חכם ולא אתלטי שלא מתרגש משום דבר. האם שאר השחקנים יצליחו בכך? לא יודע, אבל אם כן הם בהחלט מועמדים לנצח.

אז איך זה יגמר? האם דנבר תתחיל את מה שלדעתי תהפוך לנוכחות רב שנתית קבועה ודומיננטית בפלייאוף של המערב או תאלץ להמתין לשנה הבאה? האם הספרס יצליחו, כרגיל, להפריך את ההערכות בנוגע אליהם ברכבת ההרים שהייתה עונת "פוסט-קוואי-1"? הלילה אחת הקבוצות הסימפטיות האלו תמשיך הלאה ותזכה לכל הכיבודים. הלילה הקבוצה השנייה תסיים את העונה שלה ותערך לקיץ ולהתחלה חדשה, אבל לפחות בשבילי, ולטווח הארוך, שתיהן ראויות לכל המחמאות והכיבודים, על העונה, על הסדרה, ועל הפוטנציאל לעתיד. תודה רבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
550 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רועי ויינברג
27/04/2019 13:26:06

תודה רבה מיקי. מסכים איתך בתחזית לטורונטו-פילדלפיה, סדרה מעניינת מאוד (הפריוויו של שמעון עולה עוד מעט). מבחינת דנבר-ס"א, אני חושב שנחזה בניצחון של דנבר. הם קבוצה הרבה יותר טובה, במיוחד בחוץ, ולספרס לא יהיה עוד יום חזק כמו היום הקודם. במשחק 7 אתה לא עושה התאמה שונה ממה שעבד לכל אורך הסדרה ברוב המקרים וסביר שזה גם יקרה כאן, במשחק קשה וארוך. הנאגטס טובים בהרבה והביתיות תשפיע לטובה, לכן אני מאמין שזה יגמר בניצחון שלהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 13:33:58

מעולה מיקי. היום פילי הולכים לנגב את הראפס.

דנבר ספרס ילך עד הבאזר או קרוב אליו יהיה צמוד רצח. מורי יכריע את הסידרה לטובת דנבר ויתן לה טיול מול פורטלנד.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/04/2019 13:44:08

תודה רבה מאנו בדימוס.
שני משחקים אש. אני מהמר על פילי (הפתעה?) ודנבר, אבל שום תוצאה לא תפתיע אותי.
נתראה ברבע החותם של המשחק השני בתקווה שיהיה צמוד.

Smiley
Smiley
27/04/2019 14:03:22

ההבדל בין פילי לראפטורס עם הכוכבים:
אצל הראפטורס הם נלחמים בשיניים כדי להשאיר את קוואי, והקרב שלהם הוא מול הקליפרס המצויינים שנותנים לקוואי את האופציה "לחזור הביתה".
אצל פילי – יש עדיין את הבסיס של אמביד-סימונס. בנוסף, אני לא בטוח שבאטלר והאריס יקבלו סיטואציה יותר טובה בקבוצה אחרת אם יחתמו כשחקנים חופשיים (אולי אם אחד מהם יצטרף לדוראנט במידה והוא יעזוב את הווריורס, וגם אז קשה לי לראות את אחד מהם משתלב איתו ולא שחקן חופשי בכיר יותר כמו קיירי, תומפסון או אפילו קוואי עצמו).
יוג'ירי הכין פה את הקרקע בכל מקרה לבנייה מחדש אם קוואי עוזב, כי הוא נפרד מדרוזן, שהתקרה שלו הייתה ברורה והגיע הזמן להיפרד ולנסות משהו אחר. אני מניח שהבא בתור יהיה לאורי והחוזה הגדול שלו.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/04/2019 14:54:49
הגב ל  ראס א שטן

חובבן. אפילו לאו אין שם.

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 15:01:39

לפני הכל תודה
==
סימונס מפחד מקאווי. הוא לא הולך לכדרר
==
וגם לא כל כך יודע לקלוע..
==
חוץ מזה, הלוואי שסאן אנטוניו

חילי
חילי
27/04/2019 15:40:54
הגב ל  סוסמעץ

סימונס לא מפחד מאף אחד. זאת הסידרה שתהפוך אותו לסופר סטאר

ראס א שטן
ראס א שטן
27/04/2019 17:15:29
הגב ל  חילי

סימונס יעשה הודיני ויעלם

סוסמעץ
סוסמעץ
27/04/2019 20:04:00
הגב ל  חילי
חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
27/04/2019 15:01:47

מעולה מיקי. איזו התרגשות ליומיים הבאים בפרט ולשבועות הבאים שיהיו חסרי שינה.
.
מפתחות שאני יכול לחשוב עליהם לסדרה
.
קוואי – לא חושב שיש לפילי מאצ' אפ טוב מול קוואי. אולי סימונס ישמור עליו? לא חושב שהוא מספיק חזק בשבילו – באטלר נמוך ממנו וגם לא מספיק חזק לדעתי.
אמביד והבריאות – אוי ואבוי לאמביד אם הוא יתחיל לשחק במקום שהוא לא צמוד לסוף הבקבוק. אלו לא הנטס ואין מקום לטעויות. הוא חייב להקפיץ כמה שפחות ולהיכנס פעם אחר פעם ולקוות שישרקו לו או שיגמור את המהלך בלייאפ. לדעתי הדאבל שיבוא עליו יהיה קטלני כי את הסנטר יקיפו שלושה פורוורדים שהם שומרי עילית (או אליט? איך צריך לומר? שמישהו פעם יעשה בזה סדר..) ולאורי מוציא עבירות תוקף בצורה נהדרת (האם יש סטטיסטיקה לפעולה של סחיטת עבירות תוקף?). אמביד לא מוסר טוב ולכן הוא אסור לו להתמזמז עם הקפצות מיותרות.
באטלר – הוא שומר אפילו יותר טוב ממה שחשבתי – לדעתי על קוואי הוא לא יהיה אפקטיבי בשל פערי כוח וגובה אבל יכול לעשות עבודה נהדרת על לאורי – בטורנטו מלבדו ומלבד ואן-פליט אין מובלי כדור טובים (אולי החיסרון היחידי של קוואי שהוא מוסר לא משהו)
רדיק והאריס – שני שחקני התקפה מעולים לכל סידרה אחרת אבל כאן – יש לי תחושה שנראה אותם הרבה פחות אפקטיביים – לפחות כל עוד המשחק עומד. קשה לי להאמין שטורנטו יאפשרו לרדיק מבטים פנויים. האריס צריך מרווח בשביל לייצר את הסלים שלו במיוחד מחצי מרחק ואני לא רואה את סיאקום גרין או קוואי מאפשרים את זה. יש כאן חוסר הרמוניה בין הצורך של רדיק האריס וסימונס למשחק מהיר לבין זה של באטלר ואמביד במשחק איטי. אולי צריך לפצל את החמישיות להרכבים הללו.
.
מאמין שזה של טורנטו ב5 או 6 משחקים.

מנחם לס
מנחם לס
27/04/2019 15:36:20

לצערי אחמיץ את המשחקים בגלל הבת מצווה של הנכדה ובערב נשף ממש עם איזו להקה שהזמינו, אבל תהיה טלוויזיה בלובי ואקפוץ לשם מדי פעם. אני מת על הכתיבה הקולחת ומשעשעת שלך. וואללה, אלה ההורים של הגאסולים? ננראים צעירים כל כך. אולי תמונה ישנה? הפלייאוף העונה נראה כל כך הרבה יותצר חזק מהעונה שעברה, בעיקר המזרח עם דוג איטס דוג.
תודה מיקי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/04/2019 15:37:31

מיקי
פרוויו נפלא
אני אתך לגבי הראפטורס הלילה.
לגבי דנוור, השאלה היא איזה יוקיץ וג'מאל נראה הלילה.
אם הם יהיו בשיאם גם דוראנט לא יעצור את דנוור הלילה.

מנחם לס
מנחם לס
27/04/2019 15:50:06

חצאי הגמר של המזרח מרגישים כל כך הרבה יותר 'תחרותיים' מאשר המערב. לפחות עבורי

Berch
Berch
27/04/2019 16:56:13

תחזית מעולה
🙂

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
27/04/2019 17:02:16

יופי של פריוויו, מאנו!
.
אני אתך, גם עם ההנמקה, וגם עם השורה התחתונה, בכל הנוגע לפריוויו של המשחק המזרחי (מה שכמובן אומר שהסיקסרס מנצחים…)
בכל הנוגע למשחק 7 –
אין לי מושג. זו הייתה סדרה הכי לא צפויה שיש. הפרמטרים שיכריעו את הסדרה די ברורים (לא סתם מופעים בסיקור המון "3" ו-"%"…),
רק מי תהיה זו עם "40", ומי עם "25"?
את זה נדע רק לפנות בוקר.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 0:32:36

גיא גמרת את פילי עכשיו, הבאת עליהם את קללת הרשע נגמר הסרט

הייט אשברי
הייט אשברי
27/04/2019 17:08:05

מחזיק אצבעות ללב הענק של הספרס . אבל משחקי חוץ היו עקב האכילס שלהם כל העונה, ולא נראה לי שינצחו בחוץ את משחק ההכרעה, ועוד באולם הביתי ביותר בליגה .

תומר השני
תומר השני
27/04/2019 17:36:51

מצוין מיקי נהניתי לקרוא את הפריוויו !

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/04/2019 17:45:50

פריוויו מעולה, תודה מיקי מאנו

המשגיח
המשגיח
27/04/2019 19:44:26

תודה מיקי. אצטרף אליכם ב-5:30, בתקווה שטורונטו נתנה בראש ושס"א תחולל הפתעה גדולה ותעבור

no funny shtuff
no funny shtuff
27/04/2019 19:52:33

פשש.. הופס עם 2 פריוויואים לחצי הגמר המזרחי (איפה יהיה הבלוג החי?).. כבוד.
סורי מיקי. הספרס חזקים והכל אבל הבוקר זה של הילדודס מקולורדו. רגע, שיניתי את דעתי- הספרס יקחו כי לילדודס ירעדו הידיים. לא- שיניתי שוב- זה של דנבר. סורי מיקי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2019 20:21:49

תודה על הפריוויו האיכותי.
טורונטו, ודנבר (לצערי).

דה שוט
דה שוט
27/04/2019 21:00:07

טורונטו ודנבר, מקום 2 מנצח מקום 3/7
אם בטעות סנטוניו ייקחו את זה, הם מדלגים די בקלילות מעל פורטלנד, פופ השועל יודע את זה, הוא לא יוותר בקלות.

חיים ד
חיים ד
27/04/2019 23:06:18

תודה רבה הפרוויו נהדר פשוט תענוג

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 1:09:38

פריוויו תענוג יא מיקי.
לילה לבן עד 8 בבוקר שבסופו פילדלפיה גונבת את הביתיות והספרס מנצחים בדרך לסדרה מול הבלייזרס.
נ.ב באשר למה שכתבת על קוואי ועל ההשוואות לקובי אז אין לי מושג מה אתה רואה אבל על המסך שלי קוואי הרבה אבל הרבה יותר יעיל מקובי וזה כולל גם את האחוזים מהשלוש

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
28/04/2019 1:38:55

מעולה מיקי תודה רבה

Smiley
Smiley
28/04/2019 2:24:18

סיקסרס – ראפטורס
http://bfst.to/watch/nba-5.php

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

האמת שמגיע לטוקבקיסטים אייקון כי הם גאונים. ידעו כולם כולם להיכנס ולהגיב בפוסט עם ה20 תגובות ולא ל180. גאונים. חכמים. מגובשים?

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 2:25:39

פילי ראפס יאללה להתחיל לנגב

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 2:30:29

יש סנו,יש ניגוב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 2:31:52
ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:32:19

קדימה פילי, אבל נראה לי שטורנטו ינצחו, הם עמוקים מדי ומאוזנים הרבה יותר , כל עוד הברית האוסטרלית בפילי אין להם סיכוי, מאמין שסימונס יסיים עם 8 נקודות ואפטיות מוחלטת אחרי שישתקו אותו , והוא יתקע את כל המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:37:33

שמעון פילי גמורים, בראון מטומטם אמביד עומד רק על ה3 לא ראיתי דבר כזה.

האייקון האפור המקורי היחיד

מוזמנים לאשכול המתאים ..

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:39:27

קוואי מתעלל באטלר, אמביד רק על ה3 לפילי אין סיכוי כך .

שלהבת
שלהבת
28/04/2019 2:41:29

פריוויו נהדר באמת.
פערי הכוחות בעמדת המאמן חשובים מאוד במשחק 7, לכן אני הולך עם סן אנטוניו בעיניים עצומות.
מאותה סיבה טורונטו לוקחת ב-6.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  שלהבת

תודה למנהל שהוסיף היום בכוחות מחודשים עשרות לוגואים לעשרות קוראים זה לא קלללללללללללללללל

Smiley
Smiley
28/04/2019 2:46:30

לנארד וסיאקם מתעללים בסיקסרס

Smiley
Smiley
28/04/2019 2:50:15
הגב ל  Smiley

לא מסוגלים להחטיא

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

תשמע האמת שמגיע לטוקבקיסטים אייקון כי הם גאונים. ידעו כולם כולם להיכנס ולהגיב בפוסט עם ה20 תגובות ולא ל180. גאונים. חכמים. מגובשים?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:49:14

הקנדים שוחטים, לאונרד בלתי עציר בגיים אוף זונס צדקו שאמרו שמדובר במפלצת, והמטומטם בראון הכניס את מריאנוביץ וקורמקז שלא מתאימים לרמה, פילי לא מצליחים לייצר עצירה בהגנה

יום אחד
יום אחד
28/04/2019 2:51:44

וואו טורונטו מגחיכים את פילי!!
קוואי משמיד אותם ביסודיות ספרסית…

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:51:52

לא אותם כוחות, לנארד בלתי עציר פילי מחקים את קאבס של לברון ולא מסוגלים לייצר עצירה בהגנה, אני לא מבין מדוע מריאונביץ מקבל דקות זה לא זה גם לא קורמקז בטח לא נגד החמישייה של טורנטו, בראון הביתה.

האייקון האפור המקורי היחיד

רק התחיל חכו מלהסיק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:53:27

באטלר לא מסוגל להתמודד עם האורך של קוואי אני חושב שצריך לתת לסימונס לשמור אותו.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
28/04/2019 2:58:02

סיאקם התחיל את הסדרה הזאת בטירוף.
כל מהלך שנותנים לו הוא פשוט טורף את הסל.
ואין לפילי שום תשובה הגנתית לו ולקוואי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 2:58:55

סייאקם כוכב

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:02:14

באטלר שומר עליו אשך, יש נגד קוואי עכשיו עדויות מצולמות על התעללות בגופה, מה שהוא עשה לו הרבע, לבאטלר יהיה סיוטים כל החיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:00:39

בוקר טוב לכולם, קוואי כבר ניגב עם סימונס את הפארקט?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:02:39

באטלר שומר עליו אשך, יש נגד קוואי עכשיו עדויות מצולמות על התעללות בגופה, מה שהוא עשה לו הרבע, לבאטלר יהיה סיוטים כל החיים.
.
אמביד מתחיל רק על ה3 פילי מפגרים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:07:18

על מי קוואי שמר?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:10:43

על סימונס

אלי
אלי
28/04/2019 3:06:23

פסקל סיאקם מתפתח לסופרסטאר רציני

האייקון האפור המקורי היחיד

איפה כל המספידים של הסיקרס??

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:08:34

כאן

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:11:33

כאן , טורנטו ינצחו לא מבין למה הוא נתן לאיבקה בן ה40 (תעודת הזהות שלו מזוייפת יש לו ירידה חדה ביכולת האתלטית) שנמוך מאמביד בשני ראשים לשמור עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:06:41

נרס משחק עם חמישייה שנייה מול ראשונה, וגומר לטורנטו את היתרון, איבקה לא יכול לשמור על אמביד תכניס את גאסול

האייקון האפור המקורי היחיד

כל מילה מיותרת לקאמבק

האייקון האפור המקורי היחיד

למה אפורים תמיד כותבים איתי?

האייקון האפור המקורי היחיד

כמעט שוויון

האייקון האפור המקורי היחיד

אתם חושבים שמעט הקוראים לא מבינים את התחבולות שלך?

שעיה
שעיה
28/04/2019 3:10:18

הולך להיות כאן משחק ראש בראש עד הסוף

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  שעיה

שלום

האייקון האפור המקורי היחיד

עכשיו האפורים יתחבאו ממני

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:10:28

איזה סתום נרס, 3 הפרש והוא האשם הישיר הכניס חמישייה של גמדים וראה את ההפרש מתנקז, גאסול חייב לשחק על אמביד, שמריאנוביץ מקבל דקות תכניס את איבקה

IDO
IDO
28/04/2019 3:11:31

בניגוד לטוקבקס בהופס מתנהל גם משחק ובינתיים טורונטו ב +2. לא ניגוב ולא אגסים.

Smiley
Smiley
28/04/2019 3:12:51
הגב ל  IDO

אפילו בולדן תרם לכוח האוסטרלי

Smiley
Smiley
28/04/2019 3:12:08

הסיקסרס חוזרים למשחק וזה בלי רדיק שמשליך לבנים עד עכשיו

אלי
אלי
28/04/2019 3:12:27

אין הגנות

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 3:13:08

פילי חייבת להחליט כבר,הם לא יכולים לעשות דאבל על קוואי ולהשאיר את סיאקם פנוי,אני במקום בראון נותן לקוואי להשיג 50 נק' אבל לא מביא דאבל בשום מצב,לא משאיר את סיאקם לא את גרין ולא את לאורי פנויים.

בצד ההתקפי פילי איכשהו שורדת וטורונטו קולעת בלי הכרה,אבל הם חייבי לנסות למצוא לרדיק זריקות טובות יותר כי טורונטו סוגרים אותו ממש ממש טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:13:15

קוואי וסיאקם 37 נקודות מתוך 42 של הקבוצה, לא מבין למה הוא הוריד את גאסול.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 3:16:12

מתי קבוצות כבר יקלטו שלאורי ב99% אף פעם לא חודר לסל,הוא תמיד מחפש את המסירה.

האייקון האפור המקורי היחיד

קיווי מוציא מיץ

האייקון האפור המקורי היחיד

מעכשיו לאורי יקלע

IDO
IDO
28/04/2019 3:18:09

אנחנו רואים את אותו משחק?

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  IDO

עוד לפני המשחק כתבי סיאקם תותח. כבר 20 נקודות . הלאה .

שעיה
שעיה
28/04/2019 3:17:16

לנארד גדול על המזרח

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:17:21

קוואי מבצע מעשים מגונים ואז רוצח את באטלר, הוא לא יקרא לעצמו אחד המגנים הטובים בליגה אחרי הלילה.

האייקון האפור המקורי היחיד

watch לאורי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:18:38

שמישהו יעצור את קוואי , יש פה התעללות הפך את באטלר לחסר ישע, איזה שחקן מדהים ופנומן הבחור.

האייקון האפור המקורי היחיד

יש טיימאאוט חבר'ה תירגעו כבר מה קרה

האייקון האפור המקורי היחיד

ריבאונד התקפה עוד ועוד . פילדלפיה.

האייקון האפור המקורי היחיד

אוי מי קלע??

האייקון האפור המקורי היחיד

התנצלות לא אקבל כמובן

האייקון האפור המקורי היחיד

לאוריייייייייייייייי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 3:23:54

השופטים מרשים ללאורי וטורונטו יותר מידי,בכלל הפלופים של לאורי כבר נהיו לגמרי מוגזמים.

האייקון האפור המקורי היחיד

מה השם של הענק של הסיקרס?
או שאסור לכתוב כאן את השם

האייקון האפור המקורי היחיד

מתאים לי 50 נקודות קוואי וסיקסרס מנצחים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:26:06

אם עץ נופל על המגרש ואין איש מסביבו, האם הייתה עבירה?

האייקון האפור המקורי היחיד

בא לך גם כמוני?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:26:49

לבולדן יש מוח של אופוסום

האייקון האפור המקורי היחיד

לאונרד מאבד

האייקון האפור המקורי היחיד

סיקסרס ינצחו את המחצית השניה. השאלה אם זה יספיק .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:31:17

קוואי 61 – פילי 52

האייקון האפור המקורי היחיד

עוד פעם אני רואה משחק אחר? אצלי סיאקם קלע 2 או 3 נקודות גם ………..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 3:31:22

LOL לאורי…
.
מופע יחיד של ה קיוטי-רקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:31:29

גאסול משתק את אמביד, איך בראון המפגר מכניס כמו רובוט את מריאנוביץ וקורמקז לא מתאימים לפלייאוף.
.
קוואי רוצח בלתי עציר

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 3:32:37

את מי בדיוק הוא יכניס? ראית את הספסל של פילי,טיג'י מקונל זאת הסחורה הכי חמה על הספסל וזה צריך להגיד לך הכל.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:33:57

מריאנוביץ לא יכול לשחק, גם לא בולדן וקורמקז אסונות, שיתן למונרו דקות עדיף, יש גם את מקונל שיכול להריץ פיקאנדרול.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 3:31:29

הקבוצה היחידה במזרח שיכולה לעשות לטורונטו בעיות זאת מילווקי.

האייקון האפור המקורי היחיד

חכה .תגובה 62

IDO
IDO
28/04/2019 3:33:42

מחצית ראשונה.
כמה נקודות.
1. מחצית מאד מהנה . תודה לאל שהטניס התבטל היום.
2. תוצאה 61:52. תוצאת סיום צפוייה 120:100 וקוואי בקצב של 50 נקודות.
הוא במועדון של הגדולים ביותר. דיימו ו KD.
3.אמביד לא רואה אור יום בגלל ג'סול
4. סימנס דווקה הוא בזכות תנועה בלתי פוסקת שומר את פילי במשחק
5. ההגנה של טורונטו. BLOODY HELL

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:36:51
הגב ל  IDO

קוואי בין הטובים בעולם גם לפני שנתיים היה בהצגת היחיד בספרס (היה שחקן הISO בין הטובים בליגה) והוא עוד השתפר, בלתי עציר לדעתי טופ 5 בלי שאלה בכלל ואפילו טופ 3 (אני לוקח אותו לפני קרי בפלייאוף).
.
סייאקם כוכב איזה אתלטיות איזה סיומת מדהימה, מציאה של טורנטו
.
גאסול משתק את אמביד הסנטר הראשון בליגה שמחסל אותו העונה הגנתית אני חושב שזה המשחק הרע ביותר של אמביד, יש מישהו שייתן לו מסה בצבע והוא מתחיל הרבה פעמים על ה3.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  IDO

תסתכלו בטלוויזיה סיכום מחצית וצפי למחצית 2 . מעורר מחשבה .

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 3:36:03

לאורי כנראה הכי גרוע במגרש.
פילי לא מאומנת. לא שומרת. אין להם סיכוי.
גם במחלקת האינטיליגנציה טורונטו לוקחים בהליכה. פילי פשוט משחקים מטופש.
לסימונס יש תחושה נהדרת למשחק בהתקפה. זה כמובן לא יעזור לפילי לנצח.
אמביד חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת. הוא אפילו לא הסנטר השלישי בטיבו בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:37:19
הגב ל  טום סלע

הוא הסנטר הטוב בליגה אין לה שאלה בכלל

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:38:41

איזה סנטר טוב מאמביד? הוא במשחק נוראי הלילה אבל כל סנטר עד היום הוא חיסל עם המסה והסקילס שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:40:19

יוקיץ

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 3:41:25

איזה אחד עם אינטילגנציה.
סרבי איטי שמוסר מלא אסיסטים.
אם תחזיק עד חמש תוכל לצפות בו.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:41:53

אני לא מאשים אותו, אני מאשים את בראון שנותן לו להתחיל בקו ה3, כן לפעמים הוא הולך יותר מדי ראש בקיר ולא מנסה להוציא כדורים (בניגוד לגוקיץ), אבל הוא סנטר נפלא.
.
ראית את מהלך מספר שניים בספר של בראון המטומטם, סימונס רץ עם הכדור עוצר באמצע ומוסר לאמביד שמחכה על ה3.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:43:46

תתחיל להאשים אותו. הוא די אהבל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:39:44

האינטיליגנציה הנמוכה מורידה אותו מאוד בדירוג

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:42:21

אני לא מאשים אותו, אני מאשים את בראון שנותן לו להתחיל בקו ה3, כן לפעמים הוא הולך יותר מדי ראש בקיר ולא מנסה להוציא כדורים (בניגוד לגוקיץ), אבל הוא סנטר נפלא.
.
ראית את מהלך מספר שניים בספר של בראון המטומטם, סימונס רץ עם הכדור עוצר באמצע ומוסר לאמביד שמחכה על ה3.
.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  טום סלע

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

האייקון האפור המקורי היחיד

טום & ג'רי תעשה טובה תישאר איתנו למחצית 2

Smiley
Smiley
28/04/2019 3:40:29

פילי צריכה לנסות להכניס את רדיק למשחק. עם הקליעות שלו הוא יכול לפתוח את המגרש לחדירות של סימונס, באטלר ולא ולמשחק פוסט של אמביד. הראפטורס בעבודה הגנתית מצוינת עליו עד כה

IDO
IDO
28/04/2019 3:43:42
הגב ל  Smiley

הוא יקר מידי בהגנה

Smiley
Smiley
28/04/2019 3:44:25
הגב ל  IDO

והוא וגרין די ביטלו את עצמם במחצית הראשונה

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

סימונס הוא האיש . אמביד יהיה הכוכב במשחק הבא בעיקר .

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

IDO שתי שניות . שיא בינינו

IDO
IDO
28/04/2019 3:46:35

על פי מדד +/- השחקן היעיל על המגרש הוא גאסול (0 ריבאונדים / 0 אסיסטים)

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 3:49:31

איזה מתבכיין הלאורי הזה,
אם קוואי נשאר איתם,הם חייבים להחליף את לאורי,

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 3:49:42

אני די מחבב את רדיק. זהו, הוצאתי את זה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:50:52

קצת גז ועולים לעשרים

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 3:51:50

אם שחקן קולע ב-80% מהשדה זה סימן שהמגן שלו הלך לישון.
אם יש שני שחקנים כאלה באותה קבוצה זה סימן שכל ההגנה הלכה לישון.
בוקר טוב פילי!

IDO
IDO
28/04/2019 3:52:10

רדיק סתם לי את הפה. 4/4 מ 3 . ועכשיו סחט תוקף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:52:26

יש כמה צמדים שאסור היה להפריד אותם.
ווסטברוק ודוראנט. לאורי ודרוזן.

האייקון האפור המקורי היחיד

וואי אנשים שכתבו כאן בטח אדומים מבושה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:54:45

אני חושב שטורונטו קצת המומים מהקלות של להתקיף את פילי, מה שמגביל אותם.
כשהם ייצאו מההלם תהיה שחיטה.

IDO
IDO
28/04/2019 3:55:51

נראה לי שהמאמן אמר להם לחלק יותר את הזריקות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:56:51
הגב ל  IDO

ניק nerd?

IDO
IDO
28/04/2019 3:58:22

אנאעראף

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:56:21

כן פשוט וקל , אמרו לקוואי המגנים הטובים בליגה עוברים התעללות ממנו ומסיאקם, רדיק פתח חם את המחצית ועדיין טורנטו שומרים על ההפרש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:55:56

אני רואה סוויפ באופק

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 3:58:31

לא פילי יקחו אחד שניים סמוך על לאורי, אבל טורנטו מאוזנים הרבה יוצר עמוקים הרבה יוצר ויש להם מאצאף לאמביד, שבלעדיו פילי כמו תרנגולת בלי ראש.

האייקון האפור המקורי היחיד

משחק התחרפן. פותחים דף חדש . יד מי תהיה על העליונה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 3:57:06

נראה שג'יי ג'יי הולך להתבכיין על דני גם בנאום שלו ב HOF

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:01:30

+1

IDO
IDO
28/04/2019 3:57:26

עוד לא ראיתי פעולה אחת חיובית של האריס במשחק

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:00:43
הגב ל  IDO

היה טוב במחצית הראשונה

IDO
IDO
28/04/2019 4:02:40
הגב ל  Smiley

הגעתי בדקה 22

ארבל חילבה
ארבל חילבה
28/04/2019 3:57:54

אנשים טובים, מי זה הפרשן של TNT?
אני יודע שזאת אחד הדמויות ממשפחת סימפסון, אני לא בטוח מי…
אשמח לעזרה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:00:54

ברח לי שמו, רכז העבר של הניקס

הללויה
הללויה
28/04/2019 4:01:24

גרג אנתוני

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 3:58:17

פילי מנוגבת עם סנו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 3:58:44

פילי בכלל לא בספרה של שלוש הגדולות במזרח.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:00:38

לא מסכים מבחינת כישרון הם בטופ, מבחינת התאמה ואיזון ואימון על הפנים, זה עדיין רק משחק 1 אשך טורנטו טובה יוצר לא כישרונית יותר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:03:36

כל הכישרון לא עוזר לה. אין שם קבוצה.

לטרל
לטרל
28/04/2019 4:01:18

לאורי נותן אחלה משחק, הרבה האסל

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  לטרל

לא יפה לטרל

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:02:40

13 איבודים והיד נטויה
טורונטו מרווחים את המשחק לקוואי וסיאקם
באו מוכנים
לא הבנתי את תוכנית המשחק של ברט בראון זה כאילו אם אין אמביד מתפללים לטוב
מה קורקמז עושה על המגרש?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:02:49

אגב, איפה וואנבי ?

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 4:04:31

וואנבי פצוע עד הגמר,ראיתי דיווח באיזה אתר

יואב
יואב
28/04/2019 4:06:12

הוציאו לו את התוספתן

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 4:03:15

בראון יכול להתחיל לשלוח קורות חיים,
איזה גחבות הפרונט אופיס של פילי,השקיעו את העתיד בהווה,
והשאירו את פאקינג "אין לי מי לי חוץ מסימונס" בראון,
הם בבעיה רצינית לשנה הבאה

האייקון האפור המקורי היחיד

מרגיש לי שקוואי לא יקלע עוד הרבה היום

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:04:12

קוואי וסיאקם 60 נקודות , באטלר והאריס 20 נקודות יחי ההבדל הקטן.

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:05:34

דיברו על זה שהעונה הרגילה לא אומרת כלום
שחקנים הולכים ובאים אבל המאמנים נשארו
נוקאאוט של נוקס

האייקון האפור המקורי היחיד

ריצה של פילדלפיה עכשיו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:05:47

תעזרו לי חברים, מאיפה המבטא של בראון? יש לו את המבטא המטופש ביותר, תמיד נשמע כדביל

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:08:30

הוא שותף של סימונס, שניהם באו מאוסטרליה, הוא לא רק נשמע כמו דביל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:11:21

בדקתי, יש שם גם מבטא בוסטונאי מוגזם, קוראים לזה bostralian

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:24:21

אשך בוסטרליאן זה גזע דומה לקלינגונים? יש איזה קשר

האייקון האפור המקורי היחיד

ראפטורס לא קלעו כבר_______________________

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:06:30

רדיק הולך על הלוק של חולה אבולה.

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 4:07:15

איזה חמישייה מוזרה של פילי עכשיו.
המאמו שלהם בטוח שיכור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:07:32

יחידת חיסול של שני אנשים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:07:43

מישהו יודע למה הכינוי של סיאקם הוא SPICY ?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:07:53

קוואי לאונרד איזה שחקן אדיר איזה שיפור על דפרוזן.

האייקון האפור המקורי היחיד

קוואי לא קלע נקודה מאז שכתבתי !!

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 4:08:38

האריס הולך לככב בפוסטר של קוואי,יווארדי,איזה בלוק

IDO
IDO
28/04/2019 4:08:45

חלאס אין לי כך לחכות עד 100. כאן ועכשיו
IM CALLING THE GAME
TORONTO WIN

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  IDO

הארכה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:12:52
הגב ל  IDO

1+

אבנר
אבנר
28/04/2019 4:09:46

אני רעב לסוויפ

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  אבנר

ברוך הבא לכאן

אבנר
אבנר
28/04/2019 4:12:35

פה דיי הרבה
בד"כ רק צופה

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  אבנר

תכתוב עוד . לדעתך אמביד מכין לנו משהו?

אבנר
אבנר
28/04/2019 4:36:36

לדעתי זה בכלל לא תלוי בפילי
טורונטו באו חדורי מטרה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:13:22

too easy

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:14:28

התעללות בגופה, מה שלאונרד עושה.

האייקון האפור המקורי היחיד

רדיק חזר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:15:13

איפה Trust the process , שיספר על ההגנה של באטלר וסימונס ואמביד. על הכישרון האדיר שלהם?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:17:08

עסוק בכתיבת גאגים על מיצ'ל

האייקון האפור המקורי היחיד

כמה קוואי קלע מאז רשמתי? לא להתבייש….

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:17:13

זמן טוב לדון בחוזי הנקס של באטלר והאריס?
שחקנים בשבע שקל (סמיון הדגול)

טום סלע
טום סלע
28/04/2019 4:17:41

באטלר הוא שחקן נהדר. לקבוצה שאין לה תוכניות לנצח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:20:18
הגב ל  טום סלע

1+
פיניקס

האייקון האפור המקורי היחיד

כמה סימונס קלע מאז רשמתי? לא זוכר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:19:07

לדעתי ישימו גז ברביעי וייגמר 25.

האייקון האפור המקורי היחיד

ישמו גז והארכה? יש מצב?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:20:20

לאיבקה אסור לשחק נגד אמביד , מאמן מצויין נרס איך הוא לא קולט את זה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:22:35

איבקה מפרק את אמביד בזירה בנוקאאוט תוך דקה.

האייקון האפור המקורי היחיד

ומוריד הפרש ב5

האייקון האפור המקורי היחיד

תרשמו לכם כמה נקודות סיום רבע 3 לאמביד !!

האייקון האפור המקורי היחיד

השדר אמר עכשיו צפי לקאמבק

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:23:44

חברה זה רק משחק 1 תרגעו עוד ננגב אותם. אם לא מה שטוב שבראון יעוף ישר וסימונס כבר יהיה כשיר לטרייד. יש יתרונות בכל מצב.
זה סדירה למה לא ראיתם בלואו אאוטים?

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  ראס א שטן

אולי אתם צודקים שזה גמור אני לא יודע. נראה עכשיו 10 דקות ונדע אם צדקתם

האייקון האפור המקורי היחיד

לפי מה שנראה לי ה5 נקודות האלה יכולות להיות קריטיות

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:25:28
הגב ל  ראס א שטן

שמעון הדבר היחיד שפילי ינגבו זה חומוס אחרי הסדרה יבואו לחופשה בישראל, טורנטו טובה יותר מאוזנת יותר, יהיה פה 4-1 או 4-2 לטובתם

האייקון האפור המקורי היחיד

תנו לנו 10 דקות ונראה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:27:27
הגב ל  ראס א שטן

וכל עד אמביד חי על ה3, אני בספק גם אם זה הם ייקחו, הפאמפ פייק שלו כזה צפוי הקבלת החלטות שלו משם לא מובילה לכלום, בראון חייב לקבל את הפתקית הורדה , לא הגיוני שסיאקם שווה יוצר מבאטלר ומהאריס ביחד, אני לא מדבר על קוואי בכלל שבלבל אחר.

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:26:03

תחליפו את באטלר והאריס ב סאריץ קובינגטון ושאמט
פילי היו נותנים פייט לפחות

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  רק שאלה

חחחחח

האייקון האפור המקורי היחיד

זה יכול לקרות במהירות

האייקון האפור המקורי היחיד

הרבע המכריע התחיל

האייקון האפור המקורי היחיד

לא להיות שאננים

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:28:46

יותר מדי קל, פשוט מבייש מה שבראון מוציא מאמביד באטלר והאריס.

האייקון האפור המקורי היחיד

משהו מפחיד אותי שאמביד יתעורר

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:28:56

עוד איבוד של באטלר ועוד מתפרצת קלה
אני חושב ש אורלנדו נתנו פייט יותר מכובד

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 4:29:20

מיותר לחלוטין כמות פסקי הזמן במשחקי הנ.ב.א

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  זיו פנמה

בינתיים המיואשים נעלמים ואז יש הפתעה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:30:20

באטלר רק יכול לחלום על חוזה מקס', הוא והאריס נראים חוורים ומפוחדים,פתאום שהם פוגשים קבוצה פיזית נורמלית ולא מקלונים כמו ברוקלין נגמרת החגיגה,ג'רי ווסט ידע שהאריס זה בלופ ולא שווה חוזה מקס' ונפטר מהסחורה במהרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:31:23

הוא ממש לא בלוף , זה בראון המטומטם.

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:31:02

פילי חייבת לעשות התאמות כי המשחק הזה נורא מבחינתם

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:34:09
הגב ל  Smiley

דבר ראשון, שאמביד יפסיק לטייל על ה-3. דבר שני, להרים קצב כי ההתקפה העומדת שלהם נוראית

האייקון האפור המקורי היחיד

אמביד באקט

האייקון האפור המקורי היחיד

מי שאומר שאין לפילדלפיה סיכוי לחזור 10 הפרש

האייקון האפור המקורי היחיד

שיזכור מה כתבתי !!!!!!!!!!!

האייקון האפור המקורי היחיד

דקה ויש משחק !!

האייקון האפור המקורי היחיד

התחילה הריצה וכולם בשקטטטטטטטט

האייקון האפור המקורי היחיד

כמעט עוד איבוד איזה מזל

האייקון האפור המקורי היחיד

שני סלים וכבר אין מושג מי לוקח

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:36:39

אם מדברים על רוח לחימה ותחרותיות לכל בחמישיה המפוארת של פילדלפיה יחד אין את רוח הלחימה של אלן אייברסון בסדרה המפורסמת מ2001
אמביד מתקרב לאחוזים של קוטג

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:36:47

Zach Lowe

@ZachLowe_NBA
Interesting — don't think Embiid got a single post touch in that late 3Q stretch vs Ibaka. Maybe some fatigue after Brown rode the starters more than usual.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

ווייט פור דה ת'ורת' קווארטר

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:38:29

מדווחביניתיים שסטף וקליי בספק למשחק הראשון מול הרוקטס – בעיות קרסוליים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:42:55
הגב ל  Smiley

אוי ויי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:43:24
הגב ל  Smiley

אני רוצה למות !

מוש השור
מוש השור
28/04/2019 5:33:43
הגב ל  Smiley

איך אומר עידן, קווין יסדר, לא לדאוג

האייקון האפור המקורי היחיד

מתי שלשה אחרונה לטורונטו?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:40:46

קאווי לאונרד איזה מפלצת בלתי עציר, וזה על השומרים הטובים בליגה מתעלל בהם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:41:49

LOL איזה שומרים ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:40:56

יהיה לקיוטי-רקס קשה לעזוב את הבית מרזח במזרח.

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:43:18

יש אחלה לחות ב-LA

האייקון האפור המקורי היחיד

סוף סוף קיוי עשה 8 נקודות מךפני 20 דקות שרשמתי

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:41:50

קאווי עם חתיכת סנו פוליש. סימונס לא שייך לרמות האלו אבל פילי יעשו ניקס ויחתימו אותו מקס 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:41:53

קוואי לאונרד רוצח בדם קר, איזה מדהים הוא, אי אפשר לעצור אותו לצפות ולמחוא כפיים, מתעלל בהם.

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:41:59

קוואי בדרך להצטרף למועדון ה-50

האייקון האפור המקורי היחיד

קיוי החטאה לצערי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:42:54

בראון זה בילי דונובן של המזרח,שניהם חסרי מושג לחלוטין,בראון היה צריך להיות מפוטר כבר שנה שעברה אבל הקרדיט שנתנו לו עוד שנה זה בגלל שהוא סבל את כול תקופת הפרוסס.

האייקון האפור המקורי היחיד

סמיילי תבדוק כמה קלע מאז שרשמתי תגובה 100 חח

ויקטור לוי
ויקטור לוי
28/04/2019 4:43:41

באובר-אול קוואי יותר טוב מדוראנט, בטח אם משווים מי משחק ליד כל אחד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 4:43:44

חֲלִיל רוֹעִים יָרֹן
גּוֹלְשִׁים עֶדְרֵי הַצֹּאן,
מַה לִּי וּמִי לִי עוֹד, כְּנַעַן?
הוי
רוּחַ מִיָּם הָמָה,
בֵּין שִׁבֳּלֵי קָמָה,
מַה לִּי וּמִי לִי עוֹד, כְּנַעַן?
הוי
איפה נעלמו כולם? ואיפה שימון? השעון בכה מאד?
היום מילווקי מנגבים את הסלטיקס.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:43:47

האריס בשוק של פלייאוף 🙂 נקווה שיתאושש

האייקון האפור המקורי היחיד

רדיק עוד שלשה לאוסףףףףףףףףף

האייקון האפור המקורי היחיד

תכניס אמביד אולי יצליח

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:45:14

היכולת של רדיק לקלוע מה3 תוך כדי ריצה שהגוף שלו לחלוטין בכיוון אחר זה משהו מדהים.

האייקון האפור המקורי היחיד

טורונטו חייבים סל

IDO
IDO
28/04/2019 4:46:04

אי BLUCKA

האייקון האפור המקורי היחיד

שידור התחיל לקרטע. יש תעבורה גדולה עכשיו למשחקקקקקקקקקקקקקקקק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:46:35

הסדרה תיגמר מהר ויהיה לחבר'ה מפילי הרבה זמן לעסוק במה שהם טובים, סימונס בלבלות עם הקרדשיאן, אמביד בלהטריד דוגמניות אינסטגרם ובאטלר בללקק לעצמו את הביצים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:47:18

והאריס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:49:13

לצחוק עם בובאן

ויקטור לוי
ויקטור לוי
28/04/2019 4:47:12

האלופה לא תצא מהסדרה הזו … לפילדלפיה אין קבוצה לטורונטו אין בק קורט ברמה

האייקון האפור המקורי היחיד

רחוק מאוד מ50 נקודות

Smiley
Smiley
28/04/2019 4:48:10

45

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

5 זה הרבה. מה אומר על דנבר? מה מצפה לנו?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:48:22

זה היה החימום הכי קר שראיתי לדבר האמיתי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:49:13

זהו, עכשיו הקיוטי-רקס לוקח מנוחה עד GAME 4.

האייקון האפור המקורי היחיד

אוכל קצת נאגטס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:49:35

שמעון כמו שאמרתי לך הדבר היחיד שפילי ינגבו זה חומוס אחרי הסדרה , טורנטו כמה רמות מעליהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:50:36

חומוס מקולקל

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:49:37

יאללה לסדר מכתב פיטורין לצוות האוסארלי, לפחות יצא משהו טוב מההדחה אני מקווה

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  ראס א שטן

מה הכוונה ?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:50:31

ההתקפה של פילי זה פקק,באטלר לא יפגע בחישוק גם ישימו לו שם תמונה של החוזה של וויגנס,האריס נראה מבוהל ורך וסימונס לא יכול לקלוע ועכשיו זה גם נראה שהוא לא יכול לשמור.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 4:50:33

האם יש עוד עהווואר בעולם שחושב שסימונס זה מג'יק החדש?
אמביד זה לו אלסינדור החדש?
פילי יפסידו 2 בטורונטו?
נראה…

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:51:38

סימונס זה גופה, יחגוג אבל הניקס 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 4:52:39

יאללה למנה האמיתית סנואו מול מלך הלילה בקרב למוות

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:53:45
הגב ל  ראס א שטן

זה מחר

ויקטור לוי
ויקטור לוי
28/04/2019 4:52:49

יחסי הכוחות התבהרו, טורונטו ב – 5 נראה הכי הגיוני עכשיו, 6 אם פילדלפיה תפתיע

האייקון האפור המקורי היחיד

5 נקודות זה הרבה. הבנת ילד?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:53:06

ישששששש טייג'י מקונל הבליח.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:53:30

הגברת השמנה שבאה מאלברטה יכולה לשיר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:53:30

יש עוד למישהו ספק שפילי גרועים מהעונה שעברה?
אמרתי כבר אז שפילי הגיעו לשיא הישגם ומשם זה רק ירידה עבורם.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
28/04/2019 4:54:29

לא מסכים,פשוט המזרח השנה הרבה יותר טוב,ובראון מאמן פח אשפה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 4:59:02

פילי של ארסן, בלינלי, קובינגטון, הולמס, סאריץ ומקונל משמעותי משמידה את הנוכחית יותר מטורונטו.

IDO
IDO
28/04/2019 5:00:28

יש מצב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:05:27

אתה מתכוון משמידה את ההפרש לטובת טורונטו מ 20 ל 17.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 4:54:50

כמו שאמרתי אני לא מתפעל ממשחקים מול נמושות כמו ברוקלין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 4:54:14

חרוסתtrustthe

האייקון האפור המקורי היחיד

טורונטו לא קולעים

האייקון האפור המקורי היחיד

ייגמר 101-108?

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:59:19

נגמר 13 עם הרגשה של 30

רק שאלה
רק שאלה
28/04/2019 4:59:53

לפחות טורונטו נצחו את הראשון בסדר ה
מתי זה קרה בפעם האחרונה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:00:30

חבר'ה עם כל הצחקים בוא לא נשכח שמדובר במשחק הראשון.
סילבר עוד יעשה התאמות, צוות המשרוקיות יעברו על הוידאו, ותהיה לנו אחלה סדרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:05:09

אפילו הצוות המסייע לא יחלץ את פילי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:07:34

לא יודע.. יכול להיות שרוצים לדחוף את הקיוטי-רקס החוצה.
מייקרוסופט מיצה את הגימיק של Hyena בברלי.

Smiley
Smiley
28/04/2019 5:02:11
האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Smiley

לפחות אולי פה האנדרדוג ייקח את זה

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 6:59:58
הגב ל  Smiley

תודה סמיילי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:02:26

יאללה פופ תעשה נס ותדיח את דנבר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:05:49

ותעשה גם אספרסו על הדרך

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:07:18

לא אספרסו כבר קוואי עשה מבאטלר.

ויקטור לוי
ויקטור לוי
28/04/2019 5:05:38

משחק 7 על כרטיס לגמר המערב…

IDO
IDO
28/04/2019 5:06:42

אם היו מכריחים אותי לעבור לאמריקה. נראה לי שדנבר היתה העיר בשבילי.

דרוג 5 הערים שנראה לי שכדאי לגור שם:
1. דנבר
2. מיאמי
3. סן דיאגו
4. סיאטל
5. פורטלנד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:08:45
הגב ל  IDO

יש כבר בעוד ערים לגליזציה. וקרטמן הוא לא דמות אמיתית.

IDO
IDO
28/04/2019 5:12:50

הוא לא?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:10:01
הגב ל  IDO

1. אין שום דבר כיפי בלילות בקולורדו (אולי באספן לחופשת סקי) , מיאמי היא העיר מספר 1 מבחינת חיי לילה חברה מזכירה את תל אביב (ממאי עד אוקטובר הרבה גשמים . סן דייגו אחלה עיר
גם בסיאטל וגם בפורטלנד המזג האוויר חרא.

IDO
IDO
28/04/2019 5:13:55

עכשיו אני גר באלפים של אוסטרליה. אני אוהב הרים ושלג

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:24:46
הגב ל  IDO

אם הספרס ימשיכו ככה המשחק יגמר עוד 5 דקות.

האייקון האפור המקורי היחיד

יוקיץ' לא יקלע היוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

האייקון האפור המקורי היחיד

ספרס כן מייק איט

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:14:13

אם רק לספרס היה את קוואי במקום דפרוזן.

האייקון האפור המקורי היחיד

יוקיץ' קלע רק עם מזל עכשיו

IDO
IDO
28/04/2019 5:15:59

וואו!!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:16:30

שמישהו יודיע לספרס שזה משחק הדחה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:19:01

קשה לשחק בקולורדו, בטח מול קבוצה עם תנועה כמו של דנבר, וקשה עוד יותר שהכוכב שלך משתתק במשחקי הדחה, מקווה שהספרס יקחו אבל קשה לי להאמין.
.
פורטלנד תבוא לסדרה עם שבוע מנוחה זה ייתרון עצום בפלייאוף.

ויקטור לוי
ויקטור לוי
28/04/2019 5:16:34

כצפוי דנבר באו לרוץ ולגמור את הסיפור מהר…. פופוביץ חייב שינוי דחוף

האייקון האפור המקורי היחיד

ברוך הבא. דנבר לא כאלה טובים תסמוך עלי. לפילדלפיה לא היה מזל פשוט . אין סיבה שאורחת לא תוכל לנצח במשחק פלייאוף אם נהיה נייטראליים .

יואב
יואב
28/04/2019 5:17:33

אם יוקיץ היה מוקף בשחקנים חכמים יותר ההצגה הייתה יותר מרשימה

IDO
IDO
28/04/2019 5:19:42
הגב ל  יואב

+1

IDO
IDO
28/04/2019 5:17:54

מי שאמר שדנבר יבואו לחוצים. שיחשוב שוב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:18:28
הגב ל  IDO

לא אני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:18:03

כל ההתקפות שלנו מחרידות עד כה.
באמת זאת ההכנה שעשו?
להתקיף בצורה הכי לא יעילה שאפשר על ההתחלה ובעקביות?

IDO
IDO
28/04/2019 5:19:26

היו כמה זריקות 50/50.. חוסר מזל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:21:33
הגב ל  IDO

זה לא חוסר מזל. התקפה תקועה ולוקחים מיד ריינג' רחוקות עם שמירה.
הכי גרוע בספר.
להקשיב למקהייל – חייבים תנועה ולשחק חזק פנימה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:19:29

למדו מאוקלהומה .

האייקון האפור המקורי היחיד

גם זה אבל דיפנס. עם דיפנס אני אומר לך אנחנו יכולים לקחת WIN !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:19:41

הספרס התבלבלו בין פאסון למצב קטטוני

IDO
IDO
28/04/2019 5:22:01

– ג'אמאל מאריי קנדי??

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:28:58
הגב ל  IDO

מייפל קארי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:25:37

מתקפת הקלינגונים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:26:58

בושה לפופ על ההכנה. לא באתי עם שום ציפיות ועדיין התאכזבתי.

IDO
IDO
28/04/2019 5:27:39

דה רוזן חייב לברגיע. הוא משחק אגרסיבי מידיי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:27:49

דה רוזן חשב שהוא מזהה את לאורי בקהל.

Smiley
Smiley
28/04/2019 5:28:43

אף קבוצה לא מסוגלת לשים סל

IDO
IDO
28/04/2019 5:33:47
הגב ל  Smiley

זה נכון
באחוזים
של ס"א (3-2-עונשין)
0-0-21
דנבר
75-16-36

לעומת קבוצות כמו פורטלנד יוסטון או ג"ס
80-40-50
זה לא זה

חחחח
חחחח
28/04/2019 5:29:08

המזל של הספרז שגם דנבר לא להיט בהתקפה אחרת היה 30 הפרש רבע ראשון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:29:38

שתבינו, לא שדנבר כאלה טובים, המזל שלנו שהם מתלהבים אבל עוד לא נכנסו למשחק.
אבל אנחנו פשוט הגענו לא מוכנים ודואגים להכניס אותם טוב טוב.
היום כולנו קלינגונים בחסות פופ.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:39:25

דמאר דרוזן 0-5 מהשדה משחק הדחה, אין חדש תחת השמש, יש שחקנים שהפלייאוף לא בשבילם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:43:58

1+

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:44:51

הוא יישר את הסטט' ברבע שני של 1 מ 5.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:31:42

מזל שיש את גיי. בן האנוש היחיד בצוות.

IDO
IDO
28/04/2019 5:40:41

23:13 לדנבר
2 הקבוצות צריכות להתבייש בעצמן. כדורסל חסר כישורים. מלא החטאות. נראה שברוקלין היתה חוגגת מול כל אחת מהן

חחחח
חחחח
28/04/2019 5:42:30

הפעם האחרונה שהספרז הגיעו למשחק 7 היה נגד הקליפרס… אחרי שהובילו כבר 2-3 בסדרה וחטפו על הבאזר את כריס פול על טים דאנקן…
מייד אחרי המשחק סטף קארי צייץ I Love Basketball כי הוא מייד הבין שזה סולל לגולדן סטייט את הדרך לאליפות, האיום הגדול הסתלק…

חחחח
חחחח
28/04/2019 5:44:18
הגב ל  חחחח

בדיעבד זה היה הרגע הגדול האחרון של הקליפרס לוב-סיטי… לפני הצ'וק נגד יוסטון עם הארדן על הספסל… סדרות משוגעות

האייקון האפור המקורי היחיד

חזרתי. איפה יוקיץ' ??

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 5:47:06

המכתש במייל היי עובד מוקדם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:47:17

לדנבר אין ברירה. בסוף הם יהיו חייבים להיכנס למשחק כי הספרס לא מאפשרים להם אחרת.

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 5:47:23

אם אני מאמן – ואני כרגע לא – שחקן כמו בלינלי עם עבירה זולה שכזו יורד לספסל לרבע שלם

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 6:10:14
הגב ל  זיו פנמה

הקשיב לי פופוביץ'..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:48:37

פלאמלי הג'וקר

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:50:00

מסכן פופ נאלץ להחליף את קוואי לאונרד בעץ ריח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:53:44

הוא בחר בעץ ריח

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 5:50:03

לברון שיחק בלימקיירי ולאב כל הסידרה אז דוראנט יסתדר משחק 1 בלי קרי ודוראנט 🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:51:59
הגב ל  ראס א שטן

קר מאמן חלש ללא אחד מהכוכבים הם יעופו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:52:28

משחק הדחה זה מהמילה דוחה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:56:15

זה מ "עזבי נשמה, אני אעשה כלים. משחק סכום 0"

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 5:53:02

איזה שריקת אוויר קיבל דרוזן חח מיילסאפ לא נגע בו

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 5:53:04

16 דקות של משחק.
החמישייה של הספרס:
2 נקודות. 1 מ-20 מהשדה.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 5:54:40

…ושברתי את הנאחס של הספרס.
מצטער, איסלנדי. אני אשתוק מעכשיו.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:56:37

קללת הרשע !!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:55:19

מי אמר שאנו לא יודעים לקלוע. יש קדוש בחמישייה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 5:55:19

הסיפורים מספרים שלמנו ג’ינובילי היה 3 ביצים , איך לאולדריג ולדרוזן אין אפילו אחת? גיים 7 כאלה אפטים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:56:21

שמעון תתנצל

גואט
גואט
28/04/2019 5:56:47

הידיים רועדות?
לברון ג'יימס במשחקי 7, הטוב בתולדות ה-NBA
מאזן 2-6, שני הפסדים בתחילת הדרך ומאז רק נצחונות
ממוצע 34 נק', 8 ריבאונד, 5 אסיסט
CYBORG

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 5:59:00
הגב ל  גואט

אפשר בבקשה סטט' פלייאוף שלו במערב ? תודה

גואט
גואט
28/04/2019 6:03:42

במשחק 7? קל:
4-12-37 נגד הספרז, אליפות, FMVP
11-11-27 נגד גולדן סטייט, אליפות, FMVP

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:08:07
הגב ל  גואט

אני לא חושב שאתה רוצה להיכנס לרקורד גמרים עם המערב
https://en.wikipedia.org/wiki/Three_6_Mafia

גואט
גואט
28/04/2019 6:11:25

מי נכנס בכלל למאזן גמרים עם המערב? מאזן במשחקי 7… לאב אור הייט איט

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:16:29

הטעות אצלך…
.
אני ביקשתי :
"אפשר בבקשה סטט' פלייאוף שלו במערב ? תודה"
.
אתה ענית :
"במשחק 7? קל:…"
.
אז לא… מה שביקשתי, והייתי די ברור.. זה :
"אפשר בבקשה סטט' פלייאוף שלו במערב ? תודה"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 5:59:56

כואב בעיניים. אני צריך לשטוף אותם עם איזה משחק של פיניקס.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:00:01

דהפלוצן מחרבן קוביות,
טפיייייי פופ איך איך לקחת את הילד הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 6:00:17

איזה קטע אני הייתי בטוח שאני צופה בהתקפה שח אוקלהומה שוב, מדובר בספרס.

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:01:26

אשכרה לימוז' נגד אולימפיאקוס, תחילת שנות ה-90

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:01:55

מדהים יכולנו לתפוס את דנבר במשחק החלש שלהם ביותר השנה.
אם רק היינו מגיעים למשחק זה כבר היה חצי גמור.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 6:03:30

איפה הצוות הרפואי של הספרס? אין פלא שקוואי עזב, דפרוזן על המגרש כבר רבע שעה ואף אחד לא בא להחליף לו טיטול!! חוסר אחריות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:06:24

צריך פיליפיני צמוד בצוות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:04:58

הפלוטר של דרוזן זה הגלל שהשאיר בשירותים בחדר ההלבשה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:06:01

איך אומרים,אני ממש מקווה שיפרקו את הבינוניות "- " בספארס באוף סיזן,
בטח לפופ גם ימאס מבניה מ 0 ויפרוש.
קשה לי לראות את דפלוזן ואת דמרקוס בספארס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:07:21

מארי נותן לדפלוצן קרב על הכסף

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:07:49

כמובן הכוונה לדפלוצן ואולדריג'
מה עשיתם מהספארס שהערצתי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 6:08:16

היה עדיף על ריח מדרוזן הלילה, לפחות היה ריח טוב כי הוא מסריח את הפרקט 17 דקות גיים 7 משחק הדחה הוא על 2 נקודות 0-7 מהשדה,2 אסיסטים על שני איבודים

Smiley
Smiley
28/04/2019 6:08:16

האוויר הדליל בקולורדו משפיע על אחוזי השדה של שתי הקבוצות. לפחות ההגנה של הנאגטס (בעזרת הספרס) היא של משחק שביעי

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 6:09:31

וזה לא שדנבר טובה הלילה.

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 6:09:46

רודי גיי מאכזב מאוד הגנתית

ברוך רובין
ברוך רובין
28/04/2019 6:11:49
הגב ל  זיו פנמה

ההגנה של הספרס זה לא הבעיה הלילה, הבעיה זה התקפה 34 נקודות ואנחנו דקה מהחצי, 23 אחוז מהשדה 11 אחוז מ3 . אפילו הנכדה שלי הייתה קולעת יותר, זה אחוזים שווסטברוק צוחק עליהם.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:17:06

זה הקצב של מסינה 😂😂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:10:09

מעניין דנבר או פורטלנד בגמר האיזורי,
אפשר לתת לדפלוצן את הבראקט שלי כדי לנגב את השושנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:13:05

הוא יצטרך גם את שלי, יש הרבה צואה שם

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 6:10:12

חשבתי שאמרו שהמשחק בדנבר – שיפוט מבזה. אם שורקים על כל מגע אז גאיי אלדריג' וויאט היו צריכים להיות עם איזה 4 עבירות כבר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:11:09

יאללה דה רדמפשן !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:11:35

סוף סוף תוקפים את הסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:15:09

במשחק הראשון של העונה ידעתי שהרגע הזה יגיע, שאצטרך לראות את דפלוצן חונק לנו את העונה במשחק הדחה.
מי אמר שאי אפשר לדעת איך תמות.

האייקון האפור המקורי היחיד

שדרן : " במקום להוריד להפרש 7 החטאת דאנק וזה כבר 13 " .
אפסים! מה עוד רציתם שיתנו לכם???

אבנר
אבנר
28/04/2019 6:15:43

אבוי לדנבר אם יאבדו את זה

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:17:24

שתי הקבוצות עם 2 מ – 22 לשלוש….. מטורף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 6:17:38

תמונות קשות, אין ספק, אבל צריך לשרוד את זה ולהמשיך לשחק, ולא לוותר על השלשות, לא נוכל לסגור את הפער רק על ידי הגנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:17:58

שמעון ואסף תתנצלו

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:26:45

חכה לסיום. הספרס עדיין במשחק

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:19:25

לא מקנא בפופ,יזכרו לו את הבחירה בדפלוצן על קוואי,
עד יום מותו,
איך איך איך אפשר לקחת פלוץ במקום סופרסטאר WTF

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:21:00

דרך מצוינת להתחיל את השבוע, נשאר רק לקבל דוח, לדפוק את הזרת במשקוף, שתחרבן עלי יונה, ולנסות להוציא נפיחה שקטה רק כדי לגלות שיצא גם פרס.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
28/04/2019 6:22:48

😀😀😀😀😀😀😀אני נקרע פה ממך אשך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 7:45:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חג שמח יה אשף או אשמן, מה שבא לך 🙂

Smiley
Smiley
28/04/2019 6:21:36

פופ אולי יתנחם שיותר גרוע מהמחצית הזו לא יכול להיות. שיתן לאולדריג' ודרוזן לשתות מה"מאנו ג'ויס" ויקווה לטוב.
.
הנאגטס לא ניצלו פה אולי את המחצית הכי גרועה שזכורה לי של הספרס. היו צריכים כבר לסגור את המשחק במחצית, אבל הם שוברים את הטבעת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:25:16
הגב ל  Smiley

צריך להדיח את שתי הקבוצות ולקדם את פורטלנד אוטומטית לגמר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:23:20

איפה אפשר לראות סטט' של הרבעים ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:29:46

קח תקציר במקום
https://youtu.be/5SWh7cKRenc

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:35:13

"מסע בין כוכבים" זה לא הקיץ של
הלייקרס, קלאץ' ספורט ו LeMyfatherWasMyFirstHater ?

האייקון האפור המקורי היחיד

טוויטר, לברון ישתף פעולה עם יוקיץ' שנה הבאה ולא מאומת .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 6:32:44

פופוביץ זה הגנב דעת הגדול בעולם פחחחחחחח
גרם לכל הגאונים לחשוב שמדובר באיזה עילוי בסך הכל זכה בלוטו כשקיבל את דאנקן. גם בראון הדביל מפילי לורח עם דאנקן 5 אליפויות.
ככה זה בעולם השקר.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 6:33:04

אם הספרס היו עולים זה היה נגמר בסוויפ לפורטלנד, אבל בגלל שזה נראה שזה הולך לדנבר- אז 4:1 לפורטלנד.

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:39:17
הגב ל  no funny shtuff

ובכל מקרה גולדן סטייט תקבל את הסדרה הכי קלה שלה במערב – בגמר

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:40:41
הגב ל  no funny shtuff

דנבר ינגבו את פורטלנד עם סיכוי טוב לגנטלמני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:38:33

ווייט לא מסוגל לפגוע בלבנה עם אסם היום

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:39:49

הספרס במופע בלטות גם דנבר ידויי פטיש

משחק בסגנון מסינהvs אוברדוביץ נגרות בעמ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:40:33

הוא אפילו לא מסוגל לפגוע במדינת אסם בהודו אם מטיסים אותו לשם, נותנים לו כדור ואומרים לו לזרוק.
הוא יפגע בבוטאן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 6:42:17

טוב דפקתי את הזרת במשקוף וקיבלתי דוח, חסר לי רק לעשות פוק עם פרס

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 6:42:27

פופוביץ הענק הגדול הגאון חחחחחחחח
אם אנשים היו יודעים כמה זה רחוק מהאמת הם היו מתפוצצים מצחוק

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:46:11

מוזמן לקחת את ברט בראון ולתת לנו את פופ

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:42:29

הספרז אסון בהתקפה, פופוביץ יהיה חייב לתת כמה דקות ללטבי הזה שקולע שלשות, שלא ראה דקה. מה יש להפסיד

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 6:44:17

דנבר מנגבים

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:45:31

גארי האריס עם 7 נק רצוף כותש

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:46:02

טוב, משחק גמור
17 הפרש על קבוצה שעשתה 45 נקודות ב – 30 דקות, זה משחק גמור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 6:46:10

יש מצב שברו את השיא של הרוקטס משנה שעברה.

Smiley
Smiley
28/04/2019 6:46:26

הנאגטס העלו קצב במחצית. בדרך לנקודת האל-חזור מבחינת הספרס (שמחפשים מישהו שיקלע אצלם בנרות)

Smiley
Smiley
28/04/2019 6:54:52
הגב ל  Smiley

הספרס לא משחקים הגנה. לא מצליחים להשיג עצירות בקצב הזה של האגטס.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 6:50:55

גאמל מטגן

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
28/04/2019 6:52:09

שחקני הספרס מחפשים קודם כל את העבירה ואז לקלוע. העיקר באים בטענות להארדן

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 6:54:41

המנטליות של הספרס פאתטית. גם אם בטעות יורידו את ההפרש ל7 יחטפו מייד 2 סלים קלים וההפרש יחזור חדו ספרתי כמו בסוף המחצית.

חחחח
חחחח
28/04/2019 6:56:24

המשחק האחרון של קוואי במדי הספרז, נצחון 80-112 על דנבר…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 6:59:19

חחחחחח הכוכב של הספרס זה רודי גאי.
פטי מילס תמות יטמבל.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:00:51

אפשר לינקים רדיט תקוע לי והלינק פה תקוע גם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:03:20
הגב ל  ראס א שטן
ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:08:00

תודה הסתדר לי כבר סתם הייתי באזור בלי קליטה בנסיעה 😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 7:03:14

אנחנו עדיין במשחק. לא לוותר.

אלי
אלי
28/04/2019 7:06:36

סאן אנטוניו במשחק מזעזע ורק 10 איכשהו . דרוזן ואולדריג בכלל לא הגיעו למשחק . אם הם קצת יתעוררו הם יכולים לחזור למשחק צמוד ואולי אפילו לניצחון

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:06:40

אם הספרס שמים מבטחם בגיי – הלך עליהם

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:07:13

דרוזן קודם לדרגת רב קלינגון וואו אפילו את החצי מרחק הרגיל שלו רק קרש

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:07:42

אל תשלה את עצמך מיקי. זה הכל תעתוע.
ברגע שירד לאיזור של 6 הפרש בטעות הספרס ידאגו לחרבן על עצמם..ראיתי יותר מידי משחקים כאלה

Smiley
Smiley
28/04/2019 7:08:03

הספרס מחליפים סלים. לא מצליחים להשיג עציאות בהגנה ולפתח מומנטום.
התקווה שלהם זה לצמצם לאיזה חמש ושהמעמד יעשה את שלו לנאגטס הצעירים

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:11:11

איפה בלינלי, ברטאנס? שתי שלשות במשחק כזה זה כל ההבדל, אם לא עכשיו אז אין מחר…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:12:21

הבנת? יורד ל8 הפרש וכדור של הספרס ויש ללמרפות נתיב פנוי לסל אז הוא מעדיף חצי מרחק כמו מתחנגל. מיד עבירה מטומטמת בצד השני ואייר בול של בלינלי

קלמנטה
קלמנטה
28/04/2019 7:12:33

מאיר אריאל… הכתיבה שלך מזעזעת עם ניסוחים של ילד קטן. חוסר הכבוד שלך לפופ פשוט דוחה. אתה מקלקל את האתר.

סוסמעץ
סוסמעץ
28/04/2019 7:15:02
הגב ל  קלמנטה

10+

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:14:12

למרקוס מביך

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:15:41

יוקיץ' סחוט, כבר עם 37 דקות, 6 דקות יותר מהממוצע שלו למשחק בגובה של דנבר…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 7:15:41

יוקיץ' עייף ולאחרים רועדות הידיים. אם נקלע אפשר לעשות את זה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:16:29

סליחה קלמנטה אני מתנצל שפגעתי ברגשותיך.

Smiley
Smiley
28/04/2019 7:17:40

אולדריג' מהוסס מאוד

Smiley
Smiley
28/04/2019 7:18:11
הגב ל  Smiley

והנה מחזיר בדאנק

Smiley
Smiley
28/04/2019 7:19:13

עד שיש פעולה הגנתית טובה לספרס, הם לא מצליחים להשתלט על הכדור ונותנים לנאגטס עוד הזדמנות. עכשיו גם מארי חזק כדי לגמור את המשחק

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:19:37

למה פטי מילס במקום דרק ווייט? הוא חושך מצרים

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:19:40

נשארו הגברים:
מילס
אולדרידג'
פורבס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:23:50
הגב ל  זיו פנמה

דה רדמפשן !

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:21:54

שמח בשביל דרוזן

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:22:06

אם הספרז היו יכולים לשאול לדקה את קליי, סטף או דוראנט… רק דקה, וזהו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:23:51

ישששששש רק 4 הפרש.
פופ אתה המלך!! אני מתנצל על מה שאמרתי הייתי נסער

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 7:24:07

דרוזן במחצית אדירה

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 7:27:29
הגב ל  no funny shtuff

איזה ניחוס..

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:24:28

הראשונה להגיע ל-90 מנצחת…..

IDO
IDO
28/04/2019 7:25:16

45 דקות ואף אחת לא עברה את ה-100. חיתולים

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:26:07

שקוף, שלשה אחת של דנבר תגמור את כל הסבל
מישהו בסוף יפגע

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:27:19

שריקה מבישה לעבירה של מילס!

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:27:44

דרוזן ב2 מהלכי קלאץ. החטאה בהתקפה ואיבד את השחקן שלו לליי אפ בהגנה

IDO
IDO
28/04/2019 7:29:07

זה לא קלאץ פלייר זה פלאץ פלייר

IDO
IDO
28/04/2019 7:28:12

איזה ליגה אנחנו רואים? הליגה האלבנית????

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  IDO

סילבר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:28:22

דה רוזן נתן, דה פרוזן לקח.

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:29:27

מחזיר אתכם לתגובה 231.
לקבל סל כזה, בשלב כזה, זה חוסר אחריות הגנתית של גיי, עם כל הכבוד למה שהוא עושה בהתקפה

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:31:50

דרוזן באמת קובר את הקריירה היום, עצוב

אלי
אלי
28/04/2019 7:32:43

פוברס חתיכת גבר

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2019 7:33:10

וואו..
מאני

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:33:50

איזה כיף של משחק פלייאוף!!

פורבס פשוט יוצא מהכלל

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:33:51

50 שניות לסוף, זה נותן לדנבר את ה- two for one הכי נוח שיש, אחרי טיים אאוט, עם 2 לטובתם, בבית
אין תירוצים. זה רק שלהם להפסיד

האייקון האפור המקורי היחיד

הכל מתואם עם דנבר . יפסידו ב6 אל דאגה ..

האייקון האפור המקורי היחיד

תרשמו ספרס מפסידים בשש או יותר

האייקון האפור המקורי היחיד

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:35:44

ומהלך הגנה תמוה של הספרז גומר את המשחק… למה לא עבירה??? 28 שניות לתת להם לשרוף זמן????

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  חחחח

לא חוזרים מסיכומים

יואב
יואב
28/04/2019 7:36:04

לא מבין למה הספרס לא עשו עבירה

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  יואב

ואז היה ליין 6

IDO
IDO
28/04/2019 7:36:37

ביי ביי סאן אנטוניו. קבוצה של דינוזאורים

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:36:37

מעולם לא ראיתי שגיאה כזו מצד קבוצה מקצועית

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  זיו פנמה

אולי יש להם מאמן חדש . אני פעם ראשונה ראיתי משחק .

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  זיו פנמה

האם זה שלא עשו עבירה קשור לשריקה ההזויה בעבירה שנתלה בטבעת בשתי ידיו??

זיו פנמה
זיו פנמה
28/04/2019 7:50:27

העבירה קדמה להיתלות על הטבעת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:36:39

שוב מזכיר… דה רוזן ו דה לאורי היו התחרות הכי גדולה של דה ברון בשנים האחרונות…

IDO
IDO
28/04/2019 7:38:17

שלושה דינוזאורים במשפט אחד

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  IDO

סוכם שלא ייגמר ב6

המשגיח
המשגיח
28/04/2019 7:36:55

אני לא מבין למה הספרס לא ביצעו עבירה במהלך האחרון…
הם לא הבינו שהם בפיגור?

יואב
יואב
28/04/2019 7:38:31
הגב ל  המשגיח

כל התגובות פה אותו דבר (גם שלי)
פשוט לא מבין איך אף אחד לא הבין שם שצריך לעשות עבירה מילא היה לוקח להם שניה-שתיים אבל כל ה24 לא עשו

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  יואב

הסברתי לכם סילבר סיכם איתם פחות משש. יש שאלות?

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  המשגיח

אז היו מפסידים בשש זה לא מה שסיכמו

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  המשגיח

האם זה שלא עשו עבירה קשור לשריקה ההזויה בעבירה שנתלה בטבעת בשתי ידיו???!

האייקון האפור המקורי היחיד

סיום המשחק היה מאוד מאוד מוזר לקבוצה
שזה
המשחק
האחרון
שלה
בפלייאוף.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;;
בלי עבירה בלי כלום רק ללכת הביתה.
יכול להיות לזה סיבה ?
תוצאה מבוקשת?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
28/04/2019 7:38:15

כי יש להם יתרון בעמדת המאמן

האייקון האפור המקורי היחיד

למה המאמן דיבר שם עם מישהו בסיום עם חיוך?

Benjo
Benjo
28/04/2019 7:38:52

הסל האחרון של מארי חותמת סופית. הוא יהיה שחקן משמעותי בליגה כל החבילה.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Benjo

התגובות הקודמות יותר משאירות חותם. תקרא.

האייקון האפור המקורי היחיד

האם זה שלא עשו עבירה קשור לשריקה ההזויה בעבירה שנתלה בטבעת בשתי ידיו?? הזוי או מתואם

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:52:44
הגב ל  Benjo

רק צריך ליזום יותר לזרוק יותר הוא נעלם להמון דקות ומשחקים חייב להתייצב והוא סופרסטאר לא פחות. יש לו את כל החבילה

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  ראס א שטן

כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
תגובות 302-316 על למה הספרס מסיבה נסתרת לא עשו עבירה בסיום המשחק ונגמר בדיוק ב4 הפרש.
לא כולל התגובות הצבעוניות של טרולים אחרי 8 בבוקר שנדחפו שם. וגם זה שהפוסט הלך אחורה אחרי שהפוסט קודם במהלך הלילה .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

IDO
IDO
28/04/2019 7:39:35

בתור אןהד פורטלנד. כל מה שאני יכול לחשוב זה שיהיה בהצלחה לשני הצדדים. איזה משחק מחורבן זה היה…

ס
ס
28/04/2019 7:40:00

לסיכום
IN HARDEN WE TRUST

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  ס

IN SILVER

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:40:41

פופ לא רצה לשלוח את ריי-ריי לקו.

האייקון האפור המקורי היחיד

תקרא 305-310 תגובות חכמות

האייקון האפור המקורי היחיד

האם זה שלא עשו עבירה קשור לשריקה ההזויה בעבירה שנתלה בטבעת בשתי ידיו?? האאא

האייקון האפור המקורי היחיד

דוקטור תרשום משהו שיגיבו 10 אנשים שלא יראו מה כתבתי בטעות…………………………………………

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 7:41:29

כן, אבל דנוור יותר מוכשרת…
דה-רוזן, למרות מחצית שניה לא רעה הראה טוב מאד מדוע הודבק לו הכינוי המפורסם. סופרסטאר אמיתי היה שם 31 נקודות היום!
גם ג'מיל יכול היה לתת יותר, אולי בשנה הבאה.
על ניקו יוקיץ אין מילים. טריפל בזמן הנכון, המון חכמת משחק שאין עוד דבר כזה היום באן בי איי…
לדעתי הם יהיו בגמר ובצדק מול מה שיבוא…

חחחח
חחחח
28/04/2019 7:43:37

הם יהיו בגמר כי במערב אין עוד קבוצות באמת טובות, חוץ אולי מיוסטון וגם זה גבולי…

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  חחחח

אתה צוחק שלא עשו עבירה בסוף?

Benjo
Benjo
28/04/2019 7:47:35

+ 1
לא מסכים לגבי מארי כמה אפשר לצפות משחקן כזה צעיר? הידים רועדות אבל תיפקד בסוף שם את הסל הכי חשוב ו 23 נק' רבע ממה שהקבוצה קלעה. על יוקיץ אין מילים. דה רוזן שוב היה דפרוזן אין חדש .זה היה אחלה משחק 7 לא רמה גבוהה אבל מלא מתח.
יאללה מחכה לערב לשתי סדרות הגמר האמיתיות מזרח ומערב. וואו.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  Benjo

זה קשור לזה ששעון המשחק לא עבד מקודם????

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:50:44
הגב ל  Benjo

אשך סלח לי אבי כי חטאתי. עברתי וייה דה לה רוזן

מארי עם 20 פלוס ונצחון לדנבר כרגיל.

הסידרה הבאה תהיה ככ קלה לדנבר למרות המנוחה שבוע של םורטלנד. יגמר גנטלמני גג 6.
יוקיץ ינגב אותם ואת קנטר בלי הכרה סהו הוא יצא מהכלא והנגרות של פופ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/04/2019 7:52:30
הגב ל  ראס א שטן

"וויה דה לה רוזן" – LOL שמעון אתה גאון !

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:58:01

😎

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 8:03:48

מהמשפטים המבריקים שנכתבו באתר.

Benjo
Benjo
28/04/2019 8:36:17

גיא מסכים בגדול לגבי היציבות אבל זה משהו שמתפתח עם השנים. אין לי ספק היום שהוא יהיה שם יש לו כבר בארסנל את כל מה שצריך. פשוט הכל. רק קצת זמן חסר שזה אי אפשר לקצר. תחשוב על פיניקס עם רכז כמו מארי. עולם אחר.לגבי יוקיץ' כבר אמרתי אין מילים. גאון.

האייקון האפור המקורי היחיד

עבירההההההההההה

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 8:01:05
הגב ל  ראס א שטן

כמעט. הרף הוא 24.
כאשר מוריי קולע 24+ נקודות, המאזן של הנאגטס (עונה רגילה + פלייאוף) הוא 14 – 1
כאשר הוא קולע 20 – 24 נק', המאזן שלהם הוא 9 – 7
.
"מחולל" הניצחונות האמתי הוא יוקיץ'.
בעונה הרגילה והפלייאוף, כאשר הוא מוסר 9+ אס', המאזן של הקבוצה הוא 25 – 5

Benjo
Benjo
28/04/2019 8:08:44

גיא הכל נכון חוץ מזה שזה לא משחק עונה רגילה. זה game 7. הסטטיסטיקה היחידה שעובדת בו זה זוג ביצים גדולות. אני כבר תקופה ארוכה שם עין על ג'אמל מארי. המשחק הזה בשבילי היה המבחן בשביל הילד ירעדו הידים או לא.רעדו קצת אבל היה שם ברגע הכי חשוב. זה אומר שחקן שקדימה יהיה שחקן ענק כי את כל היתר יש לו מהירות שליטה בכדור קליעה מסירה עילאית וגם רואים שהמשחק אצלו זה קודם כל בשביל ה fun . השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה בליגה להפוך לסטף בעתיד.. על יוקיץ אין מה לאמר. אין אתלטיות בשיט אבל מקרה קלאסי של IQ כדורסל של גאון בתוספת הרבה כח פיזי שמחפים על זה.

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 8:14:23

גיא יוקיץ ללא ספק הכוכב של דנבר. אבל התקרה של דנבר שצריכה להיות אליפויות תלויה אך ורק בסופרסטאריזם של מורי. והמאזן הקטלני שלהם שהוא קולע 24 ומעלה רק מאשש את זה.
עונה הבאה מורי חייב להתפוצץ לבוא בגישה של רוצח הוא לא יכול להרשות חעצמו מנטלית לסיים משחקים עם 4 ו 7 נק או לניות עם 4 נק לאורך 35 דק משחק.
הסידרה מול פורטלנד תהיה של יוקיץ לגמרי אני צופה לו ממוצע נק גבוה.
אחכ מול גולדן סטייט כבר יצטרכו מורי בשיא

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
28/04/2019 8:14:40

0 חשיבות. זה מה שצריך ליחס לסטטיסטיקה שהבאתי. לכן ה-"_" שמקיפות את המילה "מחולל".
.
לגבי מארי –
חסרה לו יציבות. אבל אני חושב שזה אלמנט תלוי ניסיון (בין השאר), כך שבהחלט יכול להיות שנראה אותו בשנתיים הקרובות נותן זינוק גדול ביכולתו.
.
יוקיץ'?
אחד הרכזים הטובים בליגה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/04/2019 12:46:45

אני אתך בנג'ו
לראות אל יוקיץ מסדר את השחקנים על המגרש מקו השלוש כמו שוטר תנועה זה דבר פנטסטי.
הוא גאון בלי אתלטיות, קפיצה או ניטור אבל עם עמדה וכח שלא מתבטא במסת שריר.
השריר הכי גדול וחשוב שלו נמצא בין האזניים. שם הוא הכי טוב באן בי איי היום.
אם הייתי איינג' הייתי מוותר על כל הקבוצה בשביל להתחיל משהו עם השחקן הזה.
מסירות הפרקט שלו היום הסבו לי הנאה מרובה היום.

האייקון האפור המקורי היחיד
הגב ל  ראס א שטן

למה לא היתה עבירה???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2019 10:02:58
הגב ל  ראס א שטן

ענק

Benjo
Benjo
28/04/2019 8:31:40
הגב ל  Benjo

שמעון רק בקטנה לדעתי אין מצב שדנבר עוברת את פורטלנד. פקטור מרכזי בסדרות האלה זה גם נסיון . דנבר עדין מאוד צעירים פורטלנד עם הרבה נסיון וגם לילארד הגיע בגדול לפליאוף הזה הוא בכושר של מגה סטאר והוא זה שיכריע את הסדרה הזאת לא הקרב בין יוקיץ' לקאנטר שברור שיוקיץ יתעלה בו. ככה נראה לי לפחות. דנבר גם ככה הקבוצה הכי צעירה דעלת לשלב הזה מתקשה לראות אותם עוברים את פורטלנד למרות יוקיץ' והיתרון בעמדת המאמן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 7:41:59

המשחק הכי גרוע שלנו שאי פעם ראיתי ועדיין כמעט סגרנו את הפער. לא נשברנו. צריך לקחת גם את זה בחשבון.

האייקון האפור המקורי היחיד

תראה אחוזים של דנבר כמה ניסו שנחזור …. יש גבול .

Benjo
Benjo
28/04/2019 7:59:37

חושב על המשחק הזה עם קוואי ולא עם דה רוזן. איזו אבדה שלכם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/04/2019 8:02:09
הגב ל  Benjo

בהחלט. גם הפציעה של מורי לא עזרה. שנה הבאה נהיה יותר טובים

האייקון האפור המקורי היחיד

למה לא היתה עבירה? רצו משהו אחר?

ברבור שחור
ברבור שחור
28/04/2019 8:12:35

שנה הבאה נהיה יותר עצובים…לא רואה הרבה שינויים מבוצעים בספרס.
מה כולם מתפלאים שפופ לא עשה עבירה ??? למרות שכל השחקנים חיכו לשמוע את ההוראה מהספסל . אם בגיים 6 24 שניות לסיום כשהוא מוביל ב 3 בסדרת גמר הוא לא עושה עבירה אז מה זה גיים 7 בסיבוב ראשון ??

האייקון האפור המקורי היחיד

טיפש פה הוא הפסידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

האייקון האפור המקורי היחיד

היה יכול להיות סיכוי. הבנת?????????????????????????

ראס א שטן
ראס א שטן
28/04/2019 7:57:40

אם קרי וקליי לא ישחקו היום צפוי בלואו אאוט מהדהד להארדן לדעתי יוסטון תיקח היום גם אם ישחקו

אהרון שדה
אהרון שדה
28/04/2019 11:01:41

מיקי /מאנו נהדר תודה רבה