חם מהתנור: יום חמישי/רועי ויינברג

פארמר חזר רשמית ללייקרס.


סמואל דלמברט הסכים לחתום בדאלאס, הפרטים עדיין לא סגורים.


לה מרקוס אולדריג' נפגש עם מנג'ר קבוצתו, ניל אולסי, מנג'ר פורטלנד. שמועות שהבלייזרס פתוחה להצעות על השחקן.


הבולס מעוניינת במרקוס קמבי, הסנטר הותיק שנחתך מהראפטורס ושיחק בניקס בעונה האחרונה (עבר לטורונטו תמורת אנדרה בראניני), כפי שדיווח פדרו. גם הקליפרס והרוקטס מעוניינות בסנטר הותיק. לא משנה היכן יחתום, הוא צפוי לקבל חוזה מינימום לשנה אחת. לרוקטס יש יתרון-קמבי חי ומתאמן בעיר.


הקליפרס השיגו עוד חיזוק לספסל, סנטר הבובקאטס בעונה האחרונה, ביירון מולנס. מולנס קרוב לחתום על חוזה של שנתיים. מולנס יביא הרבה עומק לקו הקדמי של הקליפרס, העמוק ממילא, בנוסף ליד טובה מכל המגרש (64.6% מהעונשין, 31.7% מהשלוש ו-38.5% מהשדה, שהוא זורק בעיקר מרחוק).

מולנס


הראפטורס יעשו בקרוב ביי אאוט למרקוס קמבי, שיהפוך לשחקן חופשי.


מייק בראון אמר שאנטוני בנט לא צפוי לשחק כסמול פורוורד השנה, למרות העומק הגדול של הקאבלירס בעמדה מס' 4 (טיילר זלר, טריסטן תומפסון, בנט, 3 בחירות לוטרי שיכולות לפתוח בעמדה).


גל מקל פתח וקלע 9 נקודות עם 4 אסיסטים ב-3 מ-10 מהשדה, יחד עם 2 איבודים ו-2 עבירות, אבל בניצחון של דאלאס על הקליפרס 89-95.


לאחרונה פורסם דירוג 50 הקבוצות ששוות הכי הרבה כסף במגזין הכלכלי פורבס. יש קבוצות NBA ברשימה, והראשונה היא הניקס, במקום ה-23, ששווה 1.1 מיליארד דולר (מתוכם 980 מיליון דולר הם הבעלות על מדיסון סקוור גארדן). אחריהם נמצאת, במקום ה-31, הלייקרס, בשווי מיליארד דולר, שחוזה הטלוויזיה שלהם עם טיים וורנר עשוי להגדיל את שווים לאורך 25 שנותיו. במקום ה-47 שיקגו בולס, ששווה 800 מיליון דולר, נתון שייתכן ויעלה אם דריק רוז בריא ב-100%, כפי שטען.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

      1. אבל היא החתמת קווין מרטין וחוסר ההתפתחות של איבקה לא תורמים לעניין .לפי דעתי הם חייבים לנסות לשחק עם ווסטברוק ב2 וגקסון ב1 אין בידיוק עושה משחק בהרכז הזה אבל מספיק אנשים שיודעים לשים תכדור בסל

  1. איבקה ולאמב תמורת רונדו וסולינגר נראה לי טרייד יעיל למרות נראה לי שלאמב הולך לפרוץ השנה אם יתנו לו הזדמנות יש לאוקלהומה כל כך הרבה אופציות לטריידים והם פשוט בוחרים לא לעשות כלום

      1. אמנסטי על פרקינס להחתים במקומו את פקוביץ, אל גפרסון או סנטר אחר שפנוי (עכשיו הצטמצמו האפשרויות אבל בתחילת החלון היו הרבה סנטרים טובים פנויים). לדעתי המנייה של איבקה עכשיו גבוהה מספיק (והיא הולכת לרדת) בשביל לשלוח אותו בעד שני שחקנים טובים. יש כמה אפשרויות. מה שבטוח כלום זה לא אופציה כי בקצב הזה קליפרס, יוסטון(אם יתחברו), ממפיס וסאן אנטוניו הולכות להשאיר להם אבק.

  2. האמת שההחתמה של מולנס יכולה להיות מצויינת בשביל הקליפרס. יש מצב אפילו שבמהלך העונה ריברס יעשה ממנו סנטר אמיתי ודיאנדרה יירד לספסל.

  3. לא ברורה לי החזרה של מייק בראון לקליבלנד , הרי הוא פוטר בניסיון להשאיר את ג'יימס (אז הוא מבין שלא מחזיקים ממנו) ומצד שני הוא "לא בדיוק" הצליח בL.A. (אז כנראה שגיבלרט יכולל היה למצוא מישהו יותר מנוסה\ מוצלח – כמו סלואן…)
    אז מה קרה שם לדעתכם?

  4. לנתן זה טרייד יעיל גם לבוסטון שמקבלים שחקנים צעירים עם פוטנציאל להתפתח בלי כוכבים ליידם יקבלו יותר זריקות לפי דעתי טרייד שווה לשתי הצדדים

    1. בטרייד ה"מנצחת" זו הקבוצה שקיבלה את הסופרסטאר, הכל אפשר להשיג בפרי אייג'נסי או בדראפט אם רוצים מספיק, רק סופרסטאר זו משימה קשה (וכמעט בלתי אפשרית אם אתה שוק קטן).
      רונדו הוא הסופרסטאר היחיד בטרייד הזה, לכן הוא רע לבוסטון.
      רונדו טוב מאיבאקה, סאלינג'ר טוב מלאמב (רוקי שאפילו לא נכנס לסגל, שלא לדבר על רוטציה).
      אם אני הייתי אוהד אוקלהומה זה היה נראה גם לי טרייד מאוזן.

  5. בוסטון הולכת לתהליך של בנייה שיקח איזה 3-4 שנים , שהולכים לבניייה לא שומרים תכוכבים מנסים להביא כמה שיותר צעירים עם פוטנציאל או בחירות דראפט וגם ככה בוסטון מחפשת איך להיות כמה שיותר גרועה ראה הטרייד של גרנט ופירס אם לא קיבלו שום דבר מועיל תמורתם אפילו על דוק הם קיבלו בחירת סיבוב שני שזה באמת כלום הם שמו מאמן צעיר והם יודעים שהם יפסידו המון העונה ויראו את זה בחוסר הניסיון של המאמן , בגלל זה החתימו אותו ל6 שנים תכנית ארוכת טווח לא שנה הבאה אלה עוד 3-4 במקרה הטוב המטרה שלהם השנה להיות הכי גרועים

    1. דבריך הם בדיוק הסיבה שמו"מ על טרייד מתבצע על ידי שני הצדדים.
      אתה צודק שאם אוקס יכלו להחליט בשביל בוסטון מה טוב בשבילם אולי הם היו חושבים כמוך …

  6. פירס וגארנט עברו את השיא. רונדו מגיע עכשיו לשיא שלו ויש לו עוד לאן להשתפר. נראה לך שהם הולכים לוותר על רכז טופ 3 בליגה הזאת בעד PF אוברייטד וסופמור ששיחק אולי 10 דקות בעונת הרוקי שלו? אפילו' בלי סאלינג'ר הטרייד הזה לא שווה. אם נוסיף אותו זה טרייד שידבר חזק ברשימת הטריידים המגוכחים.

  7. רונדו לאוקלהומה לא תודה.(ווסטברוק עדיף עליו. אני הייתי שולח את ג'קסון ואיבקה תמורת לאב שבכל מקרה רוצה לעזוב או שהייתי מחפש טרייד סביר על איבקה ומחתים את פקוביץ בכסף שישאר.
    התקווה היחידה זו פריצה של איבקה וההשתפרות של ג'קסון( בהנחה שאין טרייד ).
    פיטורים המאמן לא יזיק

  8. רועי תודה רבה על טור קבוע וחשוב מאד.
    לפי מיטב ידיעתי אין סיכוי שסטודמאייר יוכל לשחק בנבחרת.עקב התקמון שלא מאפשר לאף אחד שחקן לשחק בשני נבחרות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט