כואב אבל פחות/שמעון טבדי

כואב אבל פחות/שמעון טבדי

זהו חברים, היום נגמר פורמלית עידן ב-OKC, עידן ראסל ווסטברוק. זה היה כבר באוויר בעונה שעברה וקיבל חיזוק ברבעון האחרון של העונה הסדירה הנוכחית. כאוהד ראס ידעתי כבר שזה הסוף במהלך העונה שראיתי אותו משחק אבל לא האמנתי שאפילו מול קבוצה רכה ובינונית כמו פורטלנד הם יודחו. הם קיבלו את ההגרלה הטובה ביותר שאפשר לבקש. אם ב-2016 היו התירוצים של סגל חלש ולא איכותי השנתיים האחרונות חשפו את העובדה המרה שלווסטברוק אין את "הגדולה" של הגדולים ביותר. הוא נחנק שנתיים ברציפות מול קבוצות בינוניות כיוטה ופורטלנד בסיבוב הראשון ומאז עזיבת דוראנט לא עבר סיבוב בפלייאוף.

ניתן להוסיף לזה את כל הכישלונות שלו במאני טיים במשחקי הפלייאוף כמו גיים 6 הידוע לשמצה מול GSW ותקבלו שחקן מוכשר אבל עם חסם מנטלי קשה מאד ולזה לא מוסיף הקליעה שהתדרדרה בצורה קיצונית מעונה לעונה והגיעה לשיא השנה. הוא לא מצא את הטבעת ממרחקים של מטר מהסל, פספס לייאפים, כמעט לא הטביע, העמיד אחוזים מחרידים מחוץ לקשת ומקו העונשין וגם ההגנה ירדה ברבעון האחרון של העונה וכשלה לחלוטין בסדרה מול פורטלנד.

ישנן הרבה סיבות, הסברים ותירוצים לכישלון הטוטאלי במועדון בשנים האחרונות אבל שהכוכב שלך לא מסוגל לשים סל זו הסיבה העיקרית. תחשבו איך תראה קבוצה שבן סימונס הוא הכוכב מס' 1 שלה והשחקן המוביל, הבנתם את הפואנטה וככה בדיוק נראית OKC. היו ניסיונות מלאכותיים להחיות אותה עם פול ג'ורג' אבל גם הוא הראה שבפלייאוף הוא שובק מנטלית והוא שבק בדקות האחרונות מול פורטלנד במשחק ההדחה בדיוק כמו ששבק מול יוטה בגיים 6 בפלייאוף 2018 עם 2 מ-16 מהשדה.

יתר השחקנים שניסו לפתח במועדון שנים על גבי שנים הראו שהם השתפרו לעונה הסדירה אבל הם לא ברמת הפלייאוף הנדרשת, לא מקצועית ולא מנטלית. ג'רמי גראנט הלוחם שאוהבים לאהוב הוא שחקן חלש מאד, נתפר התקפה אחרי התקפה מול כל קבוצה חזקה ובסדרה מול הבלייזרס, לקחו עליו ריבאונדים אינסוף וסלים קלים, הוא נלחם והכל אבל ביכולת הוא די מאכזב.

טרנס פרגסון שכולנו ראינו את השיפור בקליעה במהלך העונה חזר לסורו בפלייאוף וגם הראה שההגנה שלו שנראתה איכותית בעונה הסדירה לא שווה הרבה בפלייאוף.

סטיבן אדמס הוא מהסיבות העיקריות לנפילה של OKC בפלייאוף כבר שנתיים. פורטלנד ויוטה ניצלו אותו לגמרי והוא הראה שאין לו הרבה ערך בדיוק לסדרות הפלייאוף, בדיוק אגב כמו רודי גובר. נכון שתחת פופ הוא היה פנומן אבל פופ יש רק אחד והוא לא בדרך לאמן ב-OKC, נכון שהוא היה מפלצת ב-GSW אבל בתאנדר לא משחקים קרי, קליי ודוראנט שקולעים מחצי מגרש. ביתר הקבוצות? היה נותן אותו דבר. משחק ההגנה שלו התדרדר בצורה מהותית גם באחד על אחד והתרסק בפן הקבוצתי ובעזרה לחלוטין.

מעל לכולם (למעט ראס) בלט המאמן בילי דונובן, שום תכנית משחק, שום ניצול חולשות של היריב, שקנטר היה ב-OKC היריבות שלה חגגו עליו, שהוא בפורטלנד דונובן לא עושה אפילו מהלך אחד עליו בהתקפה לנצל את חוסר ההגנה שלו. ששחקן כמו סת קרי על המגרש אף אחד לא משחק עליו בהגנה לחגוג עליו, רק תראו איזה פיק אנד רול הנטס הריצו התקפה אחרי התקפה על רדיק בפילי. כל העונה אוק' לא הביאה קלעי 3 אחד חוץ מג'ורג' (שגם הוא שחקן שלא חי מחוץ לקשת כסביבה טבעית) והבלטות הושלכו בלטה אחרי בלטה ללא תגובה. ראס מעולם לא מנע מדונובן ליישם תרגיל התקפי איתו או בלעדיו, זו פשוט חוסר יכולת של מאמן ולא משנה איזה המצאות ימציאו פה.

ההגנה של התאנדר הייתה שערורייתית, פורטלנד חגגה בריב' התקפה ומתחת לסל לאורך הסדרה ואת זה ממחיש המהלך שהשווה את המשחק לשיוויון 115 בו OKC ביתרון 2 וליליארד רץ כמעט את כל המגרש מצד לצד שכל ההגנה של התאנדר מאורגנת וברחבה שלה עובר בצורה מגוחכת את שרודר ובאין מפריע לייאפ כמו בשכונה וזה שמדובר על סל של סדרה!

עכשיו יצטרכו ב-OKC לעשות חושבים רציני. מי שחושב ששנה הבאה יהיה יותר טוב טועה טעות מרה, יהיה יותר גרוע. הדבר הנכון הוא להטריד את ראס אם מישהו ייקח את חוזה 40 מיליון הדולר שלו (כן ניקס אני מדבר עליכם) אבל לא מאמין שפרסטי יעשה דבר כזה, המערכת שם זה כמו הספרס ביחס לכוכבים והם לא יזרקו לדעתי את ראס. לכן ראס וג'ורג' יישארו. הכדורסל היום הוא בעיקר סמול בול וראינו שלסנטרים כגובר, אדמס וקאפלה אין ערך בשמיים ולכן עם כל הצער יש להטריד את אדמס אבל גם את זה אני לא מאמין שפרסטי יעשה לשחקן שהוא גידל.

אז נשארנו עם שינוי קוסמטי בעמדת המאמן. מאמן טוב יכול לשנות הרבה בקבוצה הזאת אם כי ראס רק ילך וידעך אבל עדיין יש שם לא מעט כשרון ופוטנציאל, בטח לא פחות מדנבר או פורטלנד או יוסטון וגם מראס ניתן להפיק דברים אחרים ולמזער את הנזק אבל בשביל זה יצטרכו קלעים ולא פול ג'ורג' אחד.. אם תמורת אדמס יצליחו להביא קלע טוב זה מהלך כדאי.

מה הבעיה? שמאמנים טובים אין הרבה וסביר להניח שדונובן יוחלף באיזה מונטי וויליאמס/טיי לו/ג'נטרי סטייל שהם גרועים כמוהו או במאמן מכללות טירון שיתקשה לבצע שינוי טוטאלי שכזה הן עם ראס והן עם כל הקבוצה. יש לפרסטי הרבה עבודה איך מתקדמים הלאה אבל המסקנות הן חותכות וברורות.

כמו שנאמר בכותרת זה היה צפוי ולכן זה אמנם כואב לאוהדי התאנדר אבל פחות ואין אחר מיהודה פוליקר שנבחר להדליק משואה ביום העצמאות להמחיש את זה:

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. כואב אבל המון!
    המון!!!
    אני הייתי מחסידיו הגדולים של ראס ,לא עוד, ראס סיים. שחקן ענק הכי וירטואוז שראיתי אי פעם, אבל נגמר, ראס ווסטברוק אאוט. אני לא אתן לשנה האחרונה להכתים לו שמונה שנים לא אנושיות שנתן לי כאוהד.
    היה שלים ראסל ותודה על הדאנקים המפלצתיים.
    שנה הבאה שרודר ינהל את ההתקפה, זהו נתחיל להתרגל לקבוצה משוק קטן, חושבת קטן.

    1. מתי הספקת שמעון? מסכים עם הרוב.
      1. הבסיס ראס+ג'ורג' הוא טוב, ראס יקלע יותר טוב בשנה הבאה, אף אחד לא הולך להטריד אותו.
      2. לדעתי הגיע הזמן להיפרד מדונובן, 4 שנים זה הרבה, ללא דוראנט – לא עבר סיבוב. תירוצים לא מעניינים, כולם מדברים על זה שראס לא ניתן לאימון, זה נכון, אבל האחרים כן. הגנה לא עקבית (תראו מה הולידיי עשה ללילארד וחכו ותראו מה דנבר יעשו לו); הרכבים גרועים (מה לעזאזל פרגוסון עושה על המגרש? אפס תרומה בשני הצדדים, איפה פטרסון? גם מוריס לא שיחק), תרגילים בנאליים בהתקפה. 15 הפרש ברבע הרביעי פרחו לאוויר בכמה דקות, לא הכל זה ראסל.
      3. הגיע הזמן להיפרד מאדאמס ולקבל עליו קלעי אמין, לקדם את נואל ולחזק את הספסל בשחקן נוסף מעבר לשרודר המצויין. אוק' מעולם לא נהנתה מקלעי אמין, אפילו לא ברמה של סת' קרי, אחד שאתה חייב לצאת אליו – אף אחד לא יוצא אל גראנט או פרגוסון, היחידי שעונה שם להגדרה זה פטרסון אבל הוא נקבר במעמקי הספסל (ולא נתן הרבה לפני כן).
      4. היו השנה ניצוצות והיו אפילו תקוות, הייתי נותן עוד הזדמנות לצמד ראסל-ג'ורג'; לבנות מחדש אפשר תמיד וכבר ראינו שזה לא ממש מצליח, לאוק' אין אורך נשימה לפרוסס כמו של פילי, זה שוק קטנטן בחור נידח, כוכבים לא יבואו לשם מרצונם הטוב והכוכבים הגדולים היום הולכים לאן שהם רוצים.
      5. אה כן, ואפשר גם לאכול את הלב ולצפות בחגיגות של כל ההייטרים, שמתרבים והולכים ברבות השנים; לפחות הם צופים במשחקים, אז יש קהל
      🙂
      .
      זהו, תם ונשלם הפלייאוף, אין עוד בשביל מה לקום בבוקר…
      בדוראנט ננוחם.

      1. יוקיץ סנואו אם ישרוד את מלך הלילה יצא מהכלא של מלך הלילה מול פורטלנד ויחגוג עליהם, פורטלנד לא יוכלו לעשות עליו את ההגנה שפופ עושה ושם הוא ינגב חזק את קנטר. אני חושב גם כמוך שהם יאמללו את ליליארד כמו שנ"א עשו יש לי את השומרים שכולם צעירים ועם רגליים ופיזים. מול הספרס תהיה לפורטלנד סידרה יותר צמודה, דנבר לדעתי ממש ינגבו אותם.

    2. תודה מצויין, כמו שטענתי ראס אפס לא מסוגל להוביל קבוצה שחושבים רק על סטטיסטיקה אישית, אם היה ממשיך למסור הם היו מפרקים את פורטלנד , כל הקבוצה הייתה רותחת וקלע באחוזים מפגרים פרט אליו אבל הוא בשלו סטטיסטיקה אישית, אפס זה לא המספר על החולצה.
      .
      דיים לילארד רוצח

    3. כואב לי הלב. טוב שישנתי כשזה קרה.
      אבל ראס לא גמר. הוא עוד יפתיע רבים.
      הבעייה הגדולה ביותר הוא בילי דונובן. הוא היה מאמן מצויין במכללות כשהיה לו את אל הורפורד ונואה באונ' פלורידה.
      אבל הוא לא שייך ל-NBA. לי לא נראה שעשה דבר אחד לעזור לראס מלבד אמש כשבעשר הדקות הראשונות הוא שיחק כסמול פורוורד, ובאמת התאנדר פתחה 10 הפרש.
      הוא עדיין אחד השחקנים הנועזים, הדינמיים, המהירים, והאתלטיים מכולם שאף פעם לא מתעייף ואף פעם לא מוותר.
      עוד נשמע הרבה ממנו. הטריפל דאבלים שלו לא באטו סתם ככה. רק שחקן גדול מסוגל לזה, והוא היה שחקן גדול, ויש לו עוד 5 שנים של גדולה.
      הסיפור לא ניגמר.

      1. ווסטברוק סמול פורוורד? לא יודע על מה אתה מדבר. בכל מקרה אם אתה מחפש סיבה ליתרון זה אולי העובדה שהוא לקח פחות זריקות.

  2. הקליעה של ווסטברוק לא התדרדרה בצורה קיצונית היא מה שהיא הייתה תמיד רק שעכשיו אתם סוף סוף מפנימים. הוא תמיד זרק לבנים מבחוץ וגם החטאות הלייאפים תמיד היו שם.

      1. אם הוה היה מוסר, אבל הוא ליגה לאוקלהומה את הסדרה ואת המשחק, כל הקבוצה רותחת ואפס ממשיך בשלו לשבור את הטבעת הוא עיקר ההפסד של אוקלוהמה, שיוצר הפסידו מאשר פורטלנד ניצחו את המשחק.
        .
        לילארד ענק ורוצח

  3. לא מומחה כמוך ל OKC , דואג להוריד את הכובע לנוכח הניתוחים המעולים שלך..

    היום,
    לדעתי ווסטברוק נתן משחק טוב, לא הפריע לו לקרות בלעדיו ברבע הראשון (שתי נקודות כמדומני בלבד)
    ונכנס אליו טוב, בלי להפריע? לא לקח זריקות שטותיות, חדירות מופרעות. היום הוא היה כמו שאתה חולם עליו שיהיה.
    ופול ג'ורג' , שוב לדעתי, נתן משחק מעולה היום שפשוט לא הספיק. הוא לא שבק בסוף, היה היחיד ששם נקודות,
    אהה, עכשיו נזכרתי בשתי החטאות העונשין בשד הפרש לokc שהיו גומרות את פורטלנד.

    בכל מקרה, אני דווקא מאמין בווסטברוק מזדקן, ויש עוד חמש עונות כאלו,
    אני אומר שהוא ייתן עונה עם ממוצע של 20 אסיסטים במשחק בשתי העונות הבאות😃😃

  4. שמעון, זה נראה שאתה יורה (לכל הכיוונים) ישר אחרי הדחה כואבת, אבל מול קבוצה טובה יותר, שסיימה גבוה יותר, עם יתרון ביתיות.
    לאורך סיום העונה היתה נפילה ל-OKC שגרם לה להדרדר למקום השישי.
    .
    האם יש אשמים… ראסל שיחק כמו ראסל. דווקא ג'ורג' נראה מתחת לרמתו כבר פלייאוף שני ברציפות. נתן משחק הדחה ראוי, אבל לטעמי היה צריך להיות יותר דומיננטי בשאר משחקי הסדרה (הבעיה שהוא נכנס לבעיית עבירות כל הזמן, לפי מה שאני זוכר).
    השינוי היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה רק בעמדת המאמן. השיטה של הת'אנדר של ראס חודר ומוציא לאחרים לא עובדת וצריך שיטה שתמקסם את היכולות של כל השאר ובעיקר תנועה בהתקפה (כי עם עומדים במקום יותר קל להגנה). הכדור צריך לעבור יותר ידיים בהתקפה ולנתל את היכולות של ראסל תוך כדי תנועה.
    אדאמס וגרנט הם שני שחקנים מצויינים, אבל בשיטה הזו, הראשון חוסם ומתגלגל לצבע (ומחפה על כולם בהגנה, רק חבל שלא מחפים עליו וזה גורם לו להירעות רע). השני, שחקן צעיר שרק מתחיל להתפתח אבל בעל נתונים טובים מאוד וםפוטנציאל גבוה.
    .
    הכי גרוע מבחינת הת'אנדר שאין להם ממש גמישות תתחת תקרת השכר, אבל פרסטי כבר הוכיח שהוא יכול למכור קרח לאסקימוסים ולכן אפשר לסמוך עליו שיעשה את ההתאמות.
    צריך מאמן שיוכל לעצור את ווסטברוק ולהציב לא גבולות שתוך שיטה קבוצתית

    1. והכי חבל מבחינת אוהדי הת'אנדר… הם לא מוכנים להודות שהבלייזרס פשוט קבוצה יותר טובה (בטח עם יתרון הביתיות)

    2. לתאנדר אין גם גמישות מעל לתקרה…
      הם יהיו בודאות במס המותרות (אם לא עושים טרייד על אחד משלושת החוזים הגדולים).

          1. מי אתה חושב שתקבל עבור שרודר? כבר בשנה שעברה לא התלהבתי מהטרייד עליו כי הוא תוקע אתכם לשנים קדימה. כמו שציינו כבר מעלי זה לא יהיה פשוט לקבל מישהו שיעזור לכם יותר ממה שתפסידו בויתור על אדאמס בתמורה.

          2. בדיעבד היה עדיף להישאר עם כרמלו, התבאסתי כשהוטרד מה עוד שנשארנו ללא קליעה. לא יודע למה, יש לי תחושה שדייויס נוחת אצלנו. אתה המומחה, יש התכנות?

          3. דיברתי על דיוויד גריפין שקיבל את המושכות בפליקנס…
            לנו אין מה לתת לכם לפחות לא משהו שתוכלו להציע לנו תמורה נאותה עבורו.

          4. הבנתי שדיברת על דייויד גריפין LOL
            הזכרת לי עכשיו את הפרקים במשפחת סימספון שבארט מזייף תעודת בית ספר ומגיש להומר שיראה, יש שם ציון A+
            אז הומר אומר לו:
            ? A plus? you don't think much of me do you son

          5. אל תשפוט אותי בצערי, נשארה לי רק ההתערבות עם גיא הרשע – ג"ס אלופים עם 4 הפסדים גג.
            בעניין אחר, חייב לך מיני-התנצלות על קוקושקוב, בתור אוהד אני מבין כמה לא נעימים לך הפיטורים שלו, גם אני לא מת על פיטורי בילי אם יהיו. תמיד אוהבים את מי ששייך לקבוצה שלך. קל "לפטר" מאמנים של אחרים

          6. אין על מה להתנצל, אפילו לא היה זמן להיקשר…
            ההתנהלות של הקבוצה שחושבת שלהחליף GM ומאמנים כמו גרביים ולא מבינה שככה לא מגיעים לשום מקום היא מה שקשה.
            כמו גם הידיעה שמי שמניע את כל המנגנון הזה הוא זה שהכסף שלו ולא נותן לאחרים לנהל את ההצגה.

  5. תודה. מעניין מאוד.
    אני חושב שלמאמן ו-GM יכולה להיות השפעה מכרעת פה, כי כוכבים מוכחים כבר יש. זה לא סוף העולם. אפשר לצאת מזה. גם דאלאס לקחו אליפות אחרי שהיו בטוחים שנגמר

      1. דווקא כאן יש יותר מצב לשיפור, או לפחות להימור ולתת צ'אנס למישהו חדש. ניק נרס, סניידר, סטינבנס או בודנהולצר כבר הראו שנסיון כמאמן ראשי בליגה זה אוברייטד. הייתי מנסה את אטורה מסינה. הבנאדם שועל בניהול משחק. הוא כבר הראה שהוא יודע לעמוד בלחץ ויש לו המון שעות פופוביץ. זה שהוא לא מאמן ראשי בליגה מראה יותר על האמריקאים ומה שהם חושבים על זרים מאשר עליו ועל הכישורים שלו.

  6. מיום ליום ועונה לעונה מתגלה איזה מהלך עשה דוראנט. הרג את הליגה ורצח את אוקלהומה. פשוט רצח. מזה היא לא תתאושש בחיים. תיכף ייגמר גם ראס וכל אוקלהומה הגדולה נעלמת סופית.
    קווין דוראנט, הבוגד הגדול בתולדות ה-NBA.

      1. רצה, לא רצה, פרסטי לא ממש נתן לו מרחב תמרון ובסוף דיי דחף את הארדן לכדיי הטרייד, כשלפני כן דווקא את איבקה הוא כן דאג להחתים על מקסימום.
        תאר לך סיטואציה שמציעים לך חוזה נמוך יותר ממה שמגיע לך (אפילו שעדיין מדובר בהרבה כסף) ונותנים לך רק 24 שעות (אם אני זוכר נכון) להגיב להצעה. וכל זה כשאתה כולה ילד בן 20 וקצת.
        אבן הדומינו פה היא פרסטי, שבאותה נקודת זמן לא האמין שהארדן יכול להיות יותר משחקן ספסל חביב.

  7. ראס תמיד זרק לבנים מבחוץ. הוא קלע השנה 29 אחוז. הממוצע קריירה שלו זה 31 אחוז. ממש לא נפילה, למרות שכנראה לא היה כל כך מאיפה ליפול.
    אתה רוצה להטריד את אדאמס בשביל קלעי טוב? זה לא חכמה לזרוק קביעות כאלו לאוויר. מי בדיוק יבוא במקומו? איזה שחקן יעשה לך את ההבדל שאתה צריך במחיר הזה? קליי לא בדיוק עומד בתור.

    1. ראס נתן בפלייאוף הזה 36.3% מהשדה-הכי נמוך בקריירה אי פעם. הוא נתן 40.6% אפקטיבי-הכי נמוך בקריירה אי פעם, הוא נתן 30.4% מחוץ לקשת, ירידה של יותר מ-5% מהפלייאוף בעונה שעברה.

      את מי אוק יכולים להביא ומה יכולים לעשות אחשוב על זה ואעלה פוסט נפרד-מה שבטוח שמה שיש עכשיו לא יכול להצליח.

      1. אתה שופט על פי רצף של 5 משחקים? כן זו ללא ספק הייתה סדרה גרועה שלו. אין בה בשום דבר כדי להעיד שהוא קולע פחות טוב באופן כללי.

      2. מה שעידו אמר.
        בלי שום קשר, ואני מבין שזה סובייקטיבי לחלוטין, אבל לדעתי ראס מעולם לא היה מה שעשית ממנו. מחכה לראות את הרעיונות שלך לטריידים שיצילו את אוקלהומה. אני ממש לא חושב שיש להם סגל גרוע, או שאפשר בכמה טריידים לשדרג אותו משמעותית.

  8. תודה על הפוסט שמעון, הייתי צריך משהו כזה להמתיק את הגלולה כבר אחרי ה 3-1 כשזה הרגיש גמור..
    גם בחלקים הטובים שלהם העונה וגם מול נמושות, אוקייסי לא הצליחו לסיים משחקים בקלות, ואיכשהוא תמיד נגררו למשחק של פחות מדו ספרתי. שילוב של מחסור באינטילגנציה ושל קילר אינסטיקט ברגעים החשובים. במשחקים צמודים אתה יודע שראסל ישאיר אותך קרוב אבל סך השטויות שלו, בסוף יעלה בהפסד ברוב המקרים, דוראנט חיפה על זה אבל פול ג'ורג' זה לא דוראנט (mvp עלק..).
    איפה לעזאזל נעלמה ההגנה שלהם בפלייאוף ? אולי אם היו מקבלים את ג"ס לפחות היו מוציאים סדרה לפנתיאון (ומפסידים כן?), כמו שנה שעברה מול יוטה וגם השנה מול פורטלנד, הייתה תחושה שהם מזלזלים קצת ביריבה, וכמו שסמיילי כתב פה מעליי, הם לא היו מוכנים בכלל לחשוב בכיוון שפורטלנד קבוצה יותר טובה מהם וקיבלו בראש.

    1. + 99
      הכל מדוייק בעיקר לגבי הזילזול, רק לא חושב שהיו עושים משהו מיוחד מול ג"ס, הגנה מאוד לא עקבית וללא תכנית ברורה. בזה אשם דונובן

  9. תודה שמעון.
    אין ספק שזה ההפסד סיבוב ראשון הכי כואב של אוק' ב-3 השנים האחרונות.

    למעשה כשאני חושב על זה, אני חושב שלמעט הקליפרס כולן היו מדיחות אותה ביכולת הזו כבר בסיבוב הראשון.

    מכיוון שהכי קל להחליף את המאמן, אני מניח שזה מה שיקרה.

  10. תודה שמעון.
    .
    לטעמי אין לפרק את הצמד ראס – ג'ורג' אלא לנסות לבנות סביבים סגל חדש. כל הגראנטים והפיטרסונים תמורת פנים רעננות. גם את אדאמס הסימפטי יש להחליף כי הוא יכול לזרוח במקום אחר ואוק צריכה שינוי בעמדה. מהלך שהייתי שוקל (לא יודע איך יתאפשר מבחינת שכר) גראנט + אדאמס + בחירות על אייטון + בנדר + חוזה רע של הסאנס

  11. תודה שמעון.
    .
    לטעמי אין לפרק את הצמד ראס – ג'ורג' אלא לנסות לבנות סביבים סגל חדש. כל הגראנטים והפיטרסונים תמורת פנים רעננות. גם את אדאמס הסימפטי יש להחליף כי הוא יכול לזרוח במקום אחר ואוק צריכה שינוי בעמדה.
    .
    מהלך שהייתי שוקל (לא יודע איך יתאפשר מבחינת שכר) גראנט + אדאמס + בחירות על אייטון + בנדר + חוזה רע של הסאנס

      1. האמת ששכחתי את טיילר "אני מקיא" ג'ונסון אז זה יכול להסתדר חוזית אבל באיזה עולם לא מעלים על טיל מנג'ר שחותם על טרייד כזה?

    1. אם אני הסאנס אני מתפוצץ מצחוק.

      הבעיה של להעביר את אדאמס היא לקבל משהו שימושי תמורתו עם חוזים בגובה המתאים (ושזה יתאים לקבוצה השנייה), ככה שזה יהיה שחקן מאכזב בקבוצה אחרת כמו מילסאפ או שניים בינוניים

  12. שמעון נראה לי שקצת הגזמת.
    ראיתי היום את המשחק.
    כל הגדולים נתנו משחק גדול וענק אלא שהיה אחד שנתן משחק לאגדות.
    לפחות לגבי היום אף אחד לא פיקשש.
    לגבי התמונה באופן כללי .
    נכון אוקלהומה הייתה צריכה לעשות יותר .
    דווקא בגלל שאיני אוהד שלה תחושתי היא שהמאמן כשל כאן ולפני שמפרקים את החבילה צריך לתת צ'אנס של ממש למאמן אחר להוציא מהסגל הזה יותר .
    לדעתי מדובר בקבוצה שעוד יכולה לעשות משהו בשנים הקרובות בטח כאשר דוראנט יעזוב בקיץ את ג.ס.

  13. איזה עידן נגמר באוקלהומה בדיוק?
    הדבר היחידי שנראה שנגמר הוא האמון שלך בראס, וזה לא באוקלהומה, זה כאן אצלך בראש.

  14. שמעון מזל טוב!
    כמה שנים לקח לך להבין שטריפל וואפל זה בלוף ווסטבריק בחיים לא יגיע לזרת של המלך לברון.

  15. תודה שמעון. אפשר להוציא משהו מווסטברוק, אבל צריך מאמן שיגיד לו לא לרדוף סטטיסטיקות אלא לנצח. בהרבה מקרים העונה הטובה ביותר של שחקן סטטיסטית היא לא המוצלחת ביותר בקריירה. לפעמים פחות זה יותר. אגב – אנדרה רוברסון בריא בסדרה ששומר על לילארד והת'אנדר עוברים.

    1. אפשר להוציא בהרכב קלעים שיצטרך לזסרוק פחות כי הוא נגר, בהרכב הנוכחי יהיה קשה כי הרי משאירים אותו לבד לגמרי, קצת פחות מסימונס אז מה יעשה?

  16. העידן של אוקלהומה נגמר ביום העצאמות האמריקאי, 4 ביולי 2016.
    KD נטש את הקבוצה, בלי שום תמורה, לטובת היריבה הכי גדולה שלה במערב, והקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה, שהיתה מרחק פוזשן מריפיט.
    זהו.
    מאז האוהדים שלה, הרבה אוהדי NBA בכלל, מצויים בשלבים שונים של מודל עיבוד האבל:
    הכחשה ("יותר טוב שהלך, הכל בסדר")
    כעס ("קאפקייק")
    מיקוח ("פרסטי הגאון יסדר משהו")
    דיכאון ("ראסל שוב נחנק, הקבוצה שלנו צ'וקרית")
    הכל כדי לדחות את הקץ.
    הקץ הגיע. לא היום – לפני שנתיים. תתעוררו.
    אוקלהומה הגדולה איננה עוד. ולא תחזור.
    והפרחים – לדוראנט.

    1. יפה ניסחת.
      ועדיין, כבר 3 פלייאופים ברצף שהודחו בסיבוב הראשון, כשבפועל התקרה שלהם היתה גבוהה מזה.
      מצד שני, גם אם היו מגיעים גבוה יותר בפלייאוף, כנראה היו חוטפים תבוסה מהדהדת מהווריורס והקאפקייק, כך שאולי עדיף להם שהודחו בשלב מוקדם.

    2. מדהים איזה תגובה כאילו חכמה אבל כל כך עלובה.
      הפרחים לדוראנט? תראה את ראס הפח אשפה הזה סליחה על הביטוי . הבן אדם לא מסוגל להשתלט על עצמו אפילו במשחק כזה מכריע לקח כל כך הרבה זריקות באחוזים כל כך עלובים ולכן הקבוצה שוב הודחה בפליאוף. אותו סיפור בול היה עם דוראנט השחקן עם היד הכי יעילה בליגה נאלץ לחזות בחבר לקבוצה שתמיד היה עם אחוזים כאלה מסריחים הורס משחק אחרי משחק, פליאוף אחרי פליאוף. הנה ההוכחה לפניך ראס אפילו לא מסוגל לעבור שלב עד כדי כך הוא גרוע. אז מה?? דוראנט והוא זה תאומים סיאמיים?? זו חתונה קתולית? אי אפשר להפריד בינם? מה זה השטויות האלה? כמי שאהב את okc שמחתי שדוראנט קיבל סוף סוף שכל והתנתק מהדבר הזה שנקרא ראס. לי היה כואב הלב אם שחקן ענק כמו דוראנט היה גומר בלי שום תואר בגלל הראס הזה ונאמנויות שכבר מזמן לא קשורות לכלום. קאפקייק??? ראית אותו היום בלילה מחרב לעוד שחקן מעולה את השם ואת העונה. ראסל – כמה שלא נאהב אותו ואת הסגנון המטורף שלו ואת היכולת המדהימה שלו – הוא פשוט דפוק בראש בורג משוחרר כל מה שתגיד. הוא האחראי למצב של אוקלהומה – חוסר היכולת האינפנטילית הזאת להשתלט על עצמו.
      קפקייק עלאק – דרך אגב גם הביטוי הזה זו הסיבה שיש לו הרבה הייטרים. יורד על דוראנט . יורד על לילארד.
      ולסיום אתה לא תאמין – אבל אין לך מושג כמה כאב לי היום בשבילו. אבל להמשיך ולזרוק את כל הרפש הזה על דוראנט אחרי שאתה רואה שראסל באמת לא מסוגל… זה התחתית. אין יותר גרוע מזה. הליגה זה ביזנס. איינג' זרק את הגמד ששיחק ביום שאחותו מתה בלי להניד עפעף … דוראנט סבל את ראס אהובך מספיק שנים ב okc אני שמח שלא נשאר שם.
      קאפקייק עאלק.
      הקפקייק האמיתי גמר הערב את הפליאוף שלו ובצדק.

  17. מות הטריפל דאבל
    .
    מאחל שלא נשמע יותר על הסטטיסטיקה הדבילית הזאת שווסטברוק השחקן הראשי בקבורה שלה.
    הנתון הזה תמיד יהיה מלוכלך בעיניי מכאן והלאה.
    .
    איזה כיף שליליארד הוא זה שניגב את okc.
    .
    אדמס זה העצם האמיתית בגרון של הקבוצה עם ה 25 מיליון דולר שיצמח ל 27 מיליון אם אני זוכר נכון.

  18. אני בדרך כלל לא מתגאה ברגעים של שמחה לאיד.
    אבל ראבק, ווסטברוק עם הטראש טוק המוגזם מול לילארד –
    הרוויח את זה, ובגדול.

  19. שמעון…. הפסדתם לקבוצה. לא לסך הכשרון הפוטנציאלי…. קח נשימה ארוכה ותנסה לדמיין את סך הכשרון באוקלהומה מתחבר כפי שהתחברו לפורטלנד שלי או לויוטה . זה רק יכול להיות יותר טוב.
    כל הזמן לבנות לשנות להרוס….

  20. תודה שמעון על המניפסט המצוין.
    האשמה בארגון של אוק' שהחליטו לפני שנים להפקיד את הפרנצ'ייז בידי שחקן רע באגו-טריפ מטורף.
    מילא אם היה שחקן טוב באגו-טריפ מטורף.
    היו לאוק קבוצות מצוינות וכאלה שיכלו להיות היסטוריות, הבנייה שם טובה, הבחירות טובות והטריידים מעולים.
    גם השנה יכלו להיות קבוצה מצוינת, בטח טובה יותר פוטנציאלית מלילי כריות.
    המאמנים לא היו פקטור מעולם כשההגה בלעדית בידיים של ראס.
    עדיף מאוחר מאף פעם אבל הם לא יוותרו על ראס וגם אם כן, אף אחד לא ייקח.
    אולי אולי אחד על אחד עם סימונס פילי יסכימו.
    הוא יישאר, ג'ורג' יישאר, ושניהם ינמקו בשנים הבאות מחוץ לפלייאוף.

    1. ליכלכת אשך,הם יכנסו לפלייאוף,אבל על ניוטרל.
      הסיכוי היחיד לגאולה ,
      זה אם ראסל יחטוף ברק ויבין מה נדרש ממנו(איזה טמבל)
      או שיגיע מאמן שיכופף ויוציא בכוח את ג'קיל ממיסטר הייד,
      האמת סיכוי שווה 0

      1. ראס ידרדר מכאן והלאה מבחינה פיזית, זה ברור.
        לא סביר שילמד לקלוע פתאום כך שגם אם קבלת ההחלטות תשתפר זה כבר יהיה מאוחר מדי. בנוסף הקבוצה סביבו תקועה מבחינת תקרת השכר לכן יהיה לה קשה להתחזק.

  21. מעולה שמעון, פוסט אמיתי, כנה ונוקב.
    .
    הייתי בודק הצעות על ווסטברוק, לא בלי תחושת חוסר נעימות, אבל בכל זאת, ואם מגיעה הצעה מספיק טובה, מכל מיני קבוצות שבכלל לא על הרדאר (שרלוט, אורלנדו וכדומה) הייתי מטריד. זו אבן הראשה. ממנה יגזרו החלטות נוספות, אבל אפשר לחשוב על מספר כיוונים, למשל:
    .
    להטריד גם את פול ג'ורג'. הלייקרס, למשל, יהיו מוכנים לשלם עליו לא מעט, ואני לא בטוח שהוא יתנגד למהלך. במה שאפשר לקבל על ראסל וגורג, אפשר לבנות קבוצה לא רעה בהווה וקבוצה טובה בעתיד. אני גם לא בטוח שפול ג'ורג' לא כותב עכשיו לפרסטי מכתב דומה לפוסט שלך.
    .
    בנוגע לאדאמס אני מסכים שהוא נראה עכשיו אוברפייד, אבל איכשהו אני רואה אותו מצליח יותר במקום אחר, או בקבוצה בלי ראסל.
    .
    גם אני חושב שהשנה הזו יכלה להראות אחרת עם רוברסון, אבל את המסקנה לגבי ווסטברוק זה לא היה משנה.
    .
    מה שבטוח, אצל פרסטי תמיד יכולות להיות הפתעות, ויהיה מעניין לעקוב.

    1. וואלה אני אחרי ריצה עכשיו וכמעט נתפס שלי השריר ברגל ונזכרתי בכריס פול שזה לא יקרה לו הלילה. שיוסטון יצאו בשלום מהמפגש מול הקלינגונים.

      הדלת של הודור כבר נפרצה אולי אפשר לארגן חבילה בין פליקנס סלטיקס ותאנדר בו הודור הופך לאירי ירוק. נראה מה יקרה לסלטיקס אחרי שאייל הצפון ירמוס אותם ואולי האירים יכניעו את האייל. הרבה דברים יצטרכו להילקח בחשבון גם אצל הירוקים. שעת הכסף הגיע עבור נרס וקאווי בראון סימונס באטלר האריס ואמביד יאניס וקיירי את סטיבנס וטייטום

      1. מי ייקח את ראס עם החוזה שלו אפס אחד גדול, חושב רק על סטטיסטיקה אישית מזוייפת וטריפל דאבל כבר 3 שנים אני כותב לך את זה שמעון טוב שהשכלת להבין.

          1. אין סיכוי שפילי יסכימו לכזה דבר. עם כמה שאתה לא אוהב אותו(גם אני) הפוטנציאל של סימונס בשמיים. הוא עוד צעיר ועוד ישתפר.
            שלא לדבר על זה שבאטלר לבד עדיף על ווסטברוק גם אם יש סכנה שלא יאריך חוזה.

          2. אשך מי ייקח את ראסל הטרייד היליד שאני רואה שקורא זה ראסל על ג’ון וול אותה רמה פחות או יותר אחד נבלה והשני טרפה.

          3. אשך אני לא יודע אם זה נכנס בתקרת השכר צריך לבדוק עם נזיד גילרי ודדי אבל אני מציע טרייד של אוקלהומה עם איקאה נגר תמורת נגר.

  22. ראסל לא ניגמר. האמינו לי. הוא עדיין האתלט הטוב ביותר מכולם והנועז ביותר מכולם. הוא בתריסר הראשון, ועדיין יהיה בנבחרת ארה"ב. ובעונה הבאה הוא יחזור בגדול.
    אני מקווה רק שעם מאמן חדש.

  23. מה שהת'אנדר צריכים זה להשאיר את השלד הקיים ולהביא את קליי תומפסון
    קליי קלות. לא מבין למה הם לא עושים את זה

  24. טור של אלון עידן

    בעיני המתבונןראסל ווסטברוק כבר בחוץ. עכשיו צריך להתפלל שגולדן סטייט תעוף
    83 שמחות קטנטנות על ההדחה של אוקלהומה סיטי מפלייאוף ה-NBA ("זאת היתה זריקה רעה מאוד") ורשימת הדרישות המעודכנות: קחו קרטון וטוש ותכתבו: "רק לא גולדן סטייט!"

    אלון עידן
    אלון עידן
    18:49| עודכן ב: 19:05

    עקוב
    1. יופי, אחד כבר הלך.

    2. ראסל "טריפל-דאבל" ווסטברוק.

    3. החוצה, ראסל, החוצה!

    4. אתה וכל הטריפל-דאבלים האלה שלך!

    5. נו, קדימה קדימה, תעזוב את המקום, אתה מפריע!

    6. תפנה את התא בבקשה!

    7. אין לנו זמן מיותר, יש לנו פלייאוף על הראש.

    ראסל ווסטברוק. קדימה, אתה מפריע
    ראסל ווסטברוק. קדימה, אתה מפריע צילום: Jaime Valdez/רויטרס
    עמדתי מעל הקלפי ולרגע הבנתי: ככה זה מרגיש להיות אוהד של מכבי תל אביב
    נשיא אופ"א, אח שלי היקר: אין מצב שנפספס ברצלונה-ליברפול בגלל יום השואה
    8. צריך ארגז? כי אני יודע שיש לך הרבה דברים לקחת:

    9. גם 22.9 נק'.

    10. גם 10.7 אס'.

    11. גם 11.1 ריב'.

    12. וגם: הדחה בסיבוב ראשון!

    13. באמת כבד, אבל מקווה שתצליח להסתדר.

    14. אם לא, כל הסנג'רים שלך בקבוצה בטח ישמחו לעזור.

    15. בכל מקרה, היה תענוג לראות אותך.

    16. עף.

    17. (כן, שמח לאידו, מה תעשו לי?).

    18. חבל לי רק על פול ג'ורג'.

    פול ג'ורג', השבוע. דווקא בחור נחמד
    פול ג'ורג', השבוע. דווקא בחור נחמד צילום: Craig Mitchelldyer/אי־פי
    19. שחקן טוב, בחור נחמד.

    20. ודווקא שמר לא רע על דמיאן לילארד.

    21. וצדק כשאמר "זאת היתה זריקה רעה".

    22. ועוד יותר צדק כשהוסיף: "רעה מאוד".

    23. כי זאת באמת היתה זריקה רעה מאוד.

    24. אפילו גרועה.

    25. ממש שערורייתית.

    26. אבל בגלל שנכנסה – אז גם גדולה.

    27. אפילו מדהימה.

    28. ממש מהממת.

    29. אוי המרווח הצר הזה בין טיפשות לגאונות.

    30. כמה נורא.

    בקיצור פול, לך לך מארץ האגו-מאנייק המטורפל הזה. שום דבר טוב כבר לא יצמח ממנו
    31. כמה נהדר.

    32. השנייה הנפלאה-מחרידה הזאת כשהכדור באוויר.

    33. כשלילארד נע על הציר שבין "אידיוט" ל"עצום".

    34. הנה החיים בקליפת אגוז: רולטה רוסית.

    35. (מצטער ראסל, הפעם היה כדור באקדח!).

    36. בקיצור פול, לך לך מארץ האגו-מניאק המטורפל הזה.

    37. שום דבר טוב כבר לא יצמח ממנו.

    38. (חוץ מסטטיסטיקות עוד יותר מדהימות/פתטיות).

    39. ועכשיו צריך רק להתפלל שהנודניק השני גם ילך הביתה.

    40. כן, ההוא עם הזקן.

    41. כן, ההוא שלוקח כדור ומכדרר.

    42. ומכדרר.

    43. ומכדרר.

    44. (ומכדרר).

    45. ורגע לפני שה-24 נגמר – משליך.

    ג'יימס הארדן (משמאל) וריקי רוביו. אנטי-כדורסל
    ג'יימס הארדן (משמאל) וריקי רוביו. אנטי-כדורסל צילום: Rick Bowmer/אי־פי
    46. (הוא יודע להשליך, זה כן).

    47. האנטי-כדורסל הזה.

    48. שכל הזמן עושה צעדים ("סטפ-בק" עלק).

    49. ששורקים לזכותו עבירות למרות שהוא יוזם את המגע.

    50. עבירות שהן עלבון לספורט.

    51. עבירות שעשויות מ"סטאר קוולטי".

    52. כלומר, ממרצ'נדייז וחוזי שידור.

    53. יאללה, שילך הביתה ויעזוב אותנו במנוחה.

    54. שישאיר את הבמה לקבוצות אמיתיות.

    55. דנבר, פורטלנד, מילווקי, בוסטון – הכל הולך.

    ג'ייסון טייטום מטביע. בוסטון, מילווקי, דנבר – הכל הולך
    ג'ייסון טייטום מטביע. בוסטון, מילווקי, דנבר – הכל הולך צילום: Brian Spurlock/רויטרס
    56. לא גולדן סטייט.

    57. מצטער, רק לא גולדן סטייט.

    58. השלט שכולם צריכים להניף מעתה ואילך: "רק לא גולדן סטייט!".

    59. כי די, באמת די, נמאס מהם.

    60. מהשליטה הבלעדית-אבל-כאילו-ליברלית שלהם.

    די, באמת די, נמאס מהם. מהשליטה הבלעדית אבל כאילו-ליברלית שלהם
    61. מה"שמחת חיים" המעושה שלהם.

    62. מדריימונד גרין הדוחה הזה.

    63. מהחזירות הזאת שלהם (שתמיד מרופדת בחיוכי סטף קרי מתוקים).

    64. מהצירוף ההוא של קווין דוראנט! (לא נשכח ולא נסלח).

    קווין דוראנט. לא נשכח ולא נסלח
    קווין דוראנט. לא נשכח ולא נסלח צילום: AFP
    65. אבל גם של דמרכוס קאזינס.

    66. חמישיית אולסטאר עשו להם שם.

    67. לא פחות ולא יותר.

    68. (בחיי, איך שאנשים משמינים בלי לשים לב).

    69. לא ששמחתי על הפציעה של קאזינס.

    70. בכל זאת, פציעה קשה.

    71. אבל חמישיית אולסטאר?

    72. לא הגזמנו?

    73. הגזמנו, בטח שהגזמנו

    מימין: קרי, דוראנט וגרין. חמישיית אולסטאר עשו להם
    מימין: קרי, דוראנט וגרין. חמישיית אולסטאר עשו להם צילום: Jeff Chiu/אי־פי
    74. אז קדימה, קחו קרטון וטוש ותכתבו: "רק לא גולדן סטייט!".

    75. וקחו עוד קרטון ותכתבו: "רק לא הזקן האגואיסט!".

    76. ובגלל ששתי המפלצות אמורות להיפגש בסיבוב הבא, אז לא נותר אלא לפנות לאלוהי הספורט, ולהתחנן:

    77. אנא עשה שתהיה סדרה מתישה!

    78. אנא עשה שיהיה הטוב מ-7 + הארכות + הרחקות + פציעות.

    79. אנא עשה שהקבוצה שיפגשו בגמר המערב תנגב את שאריות הזיעה שלהם הפרקט.

    80. (אם תוכל לסדר ששתיהן יפסידו איכשהו אחת לשנייה – בכלל נעריך את זה מאוד).

    81. מה אתה אומר, אלוהים, אפשר לבנות עליך?

    82. (בעיקר אחרי שהעפת לי את רוני אוסליבן בסיבוב הראשון של אליפות העולם בסנוקר).

    83. (תגיד, רק בינינו, מה עבר עליך? חששת מזה שהוא מתקרב לדרגת האלוהות שלך, נכון?).

    1. תודה גל!
      ותודה שמעון על כתבה מאחד שמבין את OKC טוב מאוד. מסכים איתך שצריך להחליף את המאמן. לא הייתי את מטריד את ראסל/ג'ורג'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט