ישר מגן העדן: הניקס ומאטה חתמו על PEACE AGREEMENT! / מנחם לס

 

הוריי!!! שלום עולם חוזר הביתה!!!

איזה כיף! מאטה הוא יליד קןווינסבורו. הוא גדל בעיר, שיחק תיכון בעיר, ושיחק במכללה בעיר – סנט ג'ונס יוניברסיטי בקווינס, מרחק נסיעת אופניים ממקום הולדתו, ועתה הוא חוזר הביתה.

מאטה הוא ניו יורקי בלב ובנשמה. כשהוא שיחק בלייקרס הוא נראה לי כמו נזם זהב (מאטה) באף חזיר (הלייקרס). הוא לא התאים לאווירה, הוא לא התאים לאולם, והוא לא התאים לעיר. עכשיו בתפוח הגדול יהיה לו קהל שמבין אותו ויודע את הלך מחשבתו. איזה כיף! עתה הוא חוזר הביתה!

הוא והבוסים של הניקס ניפגשו בלאס ווגאס, שיחקו קצת רולטה וקובייה, והסכימו על חוזה של שנתיים. הוא יהיה ההחתמה הראשונה של הניקס הקיץ, והוא היה החלק החסר בתשבץ לנצח את הרוסי וקבוצתו. מייק וודסון המאמן – חבר אישי טוב של מאטה – המנכ"ל גלן גרנוולד, וסגנו אלן יוסטון חיכו לו במלון. הוא בילה את הערב עם חברים ב-UNLV. אחרי שסגרו עניין הוא אמר: "ניו יורק היא עיר קשה לשחק בה. אני אוהב לשחק בעיר קשה. מאז 1973 לא עשו זאת בניקס ואני לא רואה כל סיבה מדוע לא נעשה זאת העונה, 40 שנה אחרי האליפות השנייה. יש לנו את כל הכלים. אני מוכן לעשות כל מה שיבקשו ממני!".

גם לניקס וגם לשלום-עולם לא יכולה להיות התחברות  יותר טבעית ומתאימה.

הוא לא היה רחוק מלחתום בסין, או עם קבוצה שהוא העדיף לא להזכיר את שמה ב-ARENA FOOTBALL LEAGUE. הוא היה 'אול-סיטי' בפוטבול (וכמובן גם בכדורסל) וברור שיש לו את כל הכלים לשחק פוטבול. אבל כדורסל הוא משחקו, וכדורסל הוא רוצה לשחק בתפוח הגדול. הוא יחתום על חוזה המתחיל עם 1.65 מיליון  שנשאר להם ב-MINI MIDLEVEL, כשלשחקן האופציה להישאר שנה שנייה או לא. עם ההסכמה לחתימה הוא "סלח" לניקס המטומטמים שלא בחרו בו בדראפט של 1999 כשבן העיר היה מוכן ומזומן לקריאת שמו. זה היה הדראפט האחרון שהייתי נוכח בו, ואני זוכר עד היום את שריקות הבוז של קהל ניו יורק כששמו לא נקרא. מילא, חלב שנשפך.

מאטה הוא בן 33 והוא מאמין שהוא יכול לעזור לניקס עם נסיון האליפות שהוא מביא. "ומלבד זאת, כרמלו, J.R, ריי (פלטון) אמארה (סטודמאייר) וטייסון (צ'נדלר) הם כולם חברים אישיים. אני מרגיש מאושר. אני מרגיש צעיר. אני לא יכול לחכות!", הוא אמר. "מי שמדבר על PRIME בכדורסל לא מבין על מה הוא מדבר. הכל תלוי בלב, ולאף אחד אין לב גדול משלי!".

מאטה, שהלייקרס עשו עליו אמנסטי – השחקן היחיד עם ביצים ושרירים שהיה להם ובלעדו הם קבוצה של נערות בקיבוץ שריד –  ישחק בחמישייה כסמול פורוורד. כרמלו ישחק פאור. טייסון צ'נדלר כמובן בסנטר, ופלטון ואימן שומפרט הפוינט והשוטינג גארד. לפני שנודע שהוא מגיע לניקס מעט חששתי שהנטס יתעלו עליהם. מאטה – רון ארטסט – ייטה את המאזניים לכיוון רח' 34 והשדרה ה-7.

מעתה כל שיחה על אליפות המזרח חייבת לכלול את הניקס, עד כדי כך הוא שינה את שיווי המשקל. אחרי מיאמי אני לא רואה היום קבוצה עדיפה על הניקס. בלעדיו חשבתי שהניקס היא מאחורי אינדיאנה, שיקגו, והנטס. שלום-עולם שינה את כל האווירה ואת כל החישובים, עד כדי כך הוא חשוב לניקס. אתם זוכרים איך פול ג'ורג' עשה מאימן שומפרט (וכל מי שניסה לשמור עליו) חוכא ואיתלולא בפלייאוף? ובכן, ג'ורג', THE PARTY IS OVER. אותו דבר פול פירס – שבוודאי החל כבר לספור את נקודותיו נגד ג'יי אר או נגד שומפרט. עתה עליו להוציא את סרגל החישוב ולשנות את כל המספרים.

אני מתחיל לגחך בקול רם על כל הגולשים באתר המעיזים עדיין לדבר על "עליונות המערב". עליונות המערב MY ASS. זה מה יש לי לומר לכל הבירבורים. אני אפילו לא מדבר על "הגדולה מכולן" שאת שמה לא צריך להזכיר. אני מדבר על השאר:  עכשיו פתאום מאטה בניקס, דריק רוז בשיקגו, גארנט ופירס בנטס, ואינדיאנה כבר היתה טובה מכל המערביות בעונה שעברה. הקשיבו היטב: מלבד מיאמי, יש היום ניקס, אינדיאנה, שיקגו, והנטס, שהן טובות מכל קבוצות המערב. הכדורסל חזר למזרח, ואנחנו, כל הצ'חצ'חים 'המזרחיים' חוזרים לרקוד לצלילי חיים משה ושרית חדד (אולי הוותיקים יכולים להסביר לצעירים מי הם גדולי הזמר המזרחי האמיתיים!).

מי שמעוניין לדעת מדוע המזרחיות טובות יותר, ההסבר פשוט: על מיאמי לא צריך לדבר. מי שלא יודע במה עליונותם גם לא יודע שסל מאחורי הקשת הוא 3 נקודות. לשיקגו  יש את את הפוינט גארד הטוב מכולם ואת ההגנה שבמערב אפילו לא מבינים. לניקס יש היום כוכב-על (כרמלו), סנטר מעולה,  סווינגמן בשם מאטה שהוא 7'6, וורסטילי ביותר, קובר שלשות, עלוקה בהגנה, והעיקר BULLY שיכה במערביים הרכים ללא רחמים. סטודמאייר חוזר אחרי טיפולים כל הקיץ כשחקן חדש. ג'יי אר יחסר 3 לחודשים בגלל ניתוח, אך יחזור שחקן חדש כמחליף למאטה.  לנטס ישנם יותר מדי כוכבים ויותר מדי נסיון עבור המערביות, ואינדיאנה פשוט צעירה יותר, פיזית יותר, ואתלטית יותר.

אבל בואו נעזוב את המערב הנחות. לא מעניין. מה שמעניין העונה הוא המאבק במזרח שיעפיל על המערב עד שנישכח שהוא קיים. במזרח מאטה מביא לניקס מה שלא היה לה: DEFENSIVE INTENSITY. הוןא יהיה חשוב לניקס פי כמה משהיה חשוב ללייקרס. חכו ותראו שהפרופסור הזקן יודע בדיוק על מה הוא מדבר: בגללו כל הניקס ייהפכו לגברים בהגנה, כולל כרמלו אנטוני.

וואללה חגיגה בגארדן. בפעם הראשונה זה שנים שראשי מסתובב מרוב שמחה על מה שהולך לקרות בניקס. והתענוג הגדול ביותר יהיה כשהוא ישפוך – הכוונה למאטה – 20 נקודות על ראש הנטס, ו…30 נק' דרך גרונו של קובי והלייקרס. הניקס יאכלו העונה את הלייקרס פעמיים, ומאטה יהיה הכוכב בשני המשחקים. חכו ותראו.

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. ערוותם של הניקס נחשפה בפלייאוף, ולא משנה כמה מילים תשפוך עליהם במיטב סגנונך – הם קבוצה שכונה, עם שחקנים שכונה, ומאמן שכונה.
    שכונה בנ.ב.א יכולה להגיע די רחוק (לצערי), אבל לא עד הסוף.

    לגבי וורלד-פיס, הוא היה קרוב מאוד לחתימה במרכז רפואי שוהם, מחלקת מונשמים (יחד עם ג'ינובילי ולמאר אודום), אך ברגע האחרון חתם על חוזה זומבי לשנתיים בקבוצה השכונתית הזאת.

  2. קצת הגזמת לדעתי. ארטסט לא אותו שחקן שהיה, אם הם מצפים ממנו להיות סטופר הגנתי אני כר לא בטוח שהוא מסוגל לזה. לדעתי הוא בכלל מיועד להיות שחקן ספסל ולתת למלו מנוחה. אל תשכח שגם ברניאני הגיע לניקס ולא הביאו אותו להיות שחקן ספסל.
    כרגע אני חושב שהניקס הקבוצה החמישית במזרח, אחרי מיאמי, שיקגו, אינדיאנה וברוקלין (למרות שלנטס יש עוד מה להוכיח).

    1. הוא כולו בן 33. גיל אופטימלי לשחקן שרירי כמוהו. הוא יכול להיות – ויהיה – סטופר הגנתי, וכן קלעי של 15-17 נק' למשחק.

  3. אני מקווה שזו עוד החתמה שתעשה טוב לניקס , בסה"כ מגיע לאוהדי הניקס להרגיש קצת נחת ואולי סיכוי לטבעת, אבל דוק לס תעזוב את הלייקרס, לא יפה לצחוק על אנשים שקשה להם (ואני אחד מהם…)

  4. למנחם טוב שחזרת באופן מלא לכתוב על כדורסל, ולעת עתה אתה לא מתעסק בקונספירציות, ובכל מיני ענינים שבקושי קשורים בכדורסל.
    הכתבה שלך טובה ומנומקת היטב.
    אני לא יודע איך לדרג את המזרח.
    מיאמי, נטס, ניקס, שיקגו, פייסרס . כל הקבוצות הללו יש בין פער קטן ביותר ביכולת. במצב ובנסיבות מתאימות כל אחת מקבוצות יכולה ללכת אפילו על אליפות.

  5. "משוגעים כמו פרחים מפלסטיק אף פעם לא נובלים" (ברי סחרוף)
    פרופסור לס עייפתי מהשטויות שאתה מדבר… אבל מצד שני כמה פעמים בארבעים השנה האחרונות (!!!!) אמרת : "אני מרגיש שהשנה זו השנה … " למרבה האירוניה ארטסט ייזכר כפסיכופת רציני שהביא ללייקרס אליפות במו ידיו במשחק 7 המפורסם ההוא…
    בשמי ובשם רבים אחרים תודה על הכל
    http://www.youtube.com/watch?v=S9UTPu1zTwc

  6. אני לא חושב שהחתמת שחקן כמו מטה וורלד פיס יכולה לעשות אימפקט בקונטנדרית .
    לדעתי הוא גם לא יעלה בחמישייה והיא תורכב מכרמלו בסמול וברניאני\אמארה בפוואר . בפליאוף הניקס נראו כל כך אינדיבידואלים שנמצאים במקרה על המגרש ביחד הם היו ממש לא מאומנים ושיטתם הייתה לתת לכרמלו את הכדור ולצפות מה יקרה

  7. תענוג של טור.
    המזרח והמערב ניהו מעניינים מאוד ! באמת יש מצב שלמזרח יש יתרון אבל זה לא בטוח
    מיאמי אינדיאנה נטס שיקגו ניקס
    אוקלהומה סאן אנטוניו יוסטון ווריוס קליפרס
    מעניין (יש יותר מידי נעלמים במשוואה כגון :הכושר של רוז והניהול של קיד \וכו')

  8. גם אם תכתוב משהו פעם אחר פעם, זה לא אומר שזה נכון.
    המערב חזק יותר מהמזרח.
    אני כן מסכים שלפי טרום העונה עד כה, המזרח אכן מתחזק, אבל המערב עדיין חזק יותר.
    א.הניקס הם בלוף ואתה יודע את זה!
    ב. זו לא חוכמה להשוות רק בין קבוצות הפלייאוף. יש עוד 7 קבוצות שלא מעפילות, תשווה ביניהן. רק עכשיו זה מתחיל להצטמצם.
    ג. אינדיאנה לא יותר טובה מ OKC, ס"א וממפיס. ולגבי שאר קבוצות הצמרת במערב אני לא בטוח.
    ד. דריק רוז חוזר, אבל הבולס ממשיכים לאבד שחקנים עבור כלום.
    ה. מה עשית מהנטס? שכחת שיש להם מאמן טירון ומושתן?

    OKC,ס"א,ממפיס,קליפרס,דנבר,יוסטון,גולדן סטייט – 7 קבוצות אדירות. שכל אחת מהן יכולה לסיים במקום השני במזרח (אני מאוד מכבד את ההיט).
    במזרח אתה יכול לומר זאת רק על ההיט ועל הפייסרס.

    קיצר תמשיך לזלזל גם השנה במערב שכרגיל יהיה מעניין יותר והרבה יותר קשה, כמו כל שנה בעשור האחרון.

    1. אינדיאנה כן יותר טובה ממפיס ושיקגו עם דרק רוז בריא (כמובן שזה סימן שאלה) בהחלט יכולה להיות אחת מ-3 הטובות בליגה.

  9. אם זאת החמישייה של הניקס אני צנצנת.
    לא הביאו את ברניאני ואת סטודמייק כדי ששניהם יהיו על הספסל.
    אחד מהם יפתח בטוח

  10. נראה לי הרבה תקוות לתלות במשוגע אחד שנראה גמור העונה.
    ארטסט בניקס זה קוריוז, חבורה של הד קייס ואגו עם איטלקי רך אחד וטייסון צ'נדלר.
    הדבר היחיד שאולי ארטסט יעשה זה יגרום לניקס להיות לא פחות טובים מהעונה שעברה, כי נראה שלשם הם הלכו. הבעיה שלהם שהם פוגשים מזרח חזק יותר.
    חמישי במזרח. שישי אם ביינום ואירווינג משחקים כל אחד 65+ משחקים.

  11. אני דווקא חושב שהוא יחזור להיות השחקן של לפני שתי עונות. שהוא היה משהו כמו 5 נק׳ למשחק. הוא כבר בירידה כמה שנים, השנה האחרונה היתה יוצאת דופן, גם ההגנה שלו זה לא מה שהיה פעם. וזה יותר מדי סימני שאלה בשביל להחליט כבר עכשיו אם זה מה שהניקס היו צריכים.
    כרמלו ב-4 זה אומר שברניאני לא יקבל יותר מדי דקות. אבל זה נותן להם להחליט אם הם רוצים לשחק התקפה כשברניאני ב-4 וכרמלו ב-3 או הגנה כשארטסט ב-3.

    הנטס נראים לפחות על הנייר כקבוצה יותר טובה. עם חמישיה שכל שחקן (עדיין) יכול ליצור לעצמו מצב זריקה. ולניקס… פשוט אין את זה!

  12. אם אתה טוען שהמזרח חזק יותר מהמערב, לפחות תגבה את זה בנתונים.
    אה נכון, אי אפשר, כי המערב בכללותו היה טוב יותר מהמזרח בכל אחת מהעונות מאז 98'. וגם לקח 10 אליפויות מתוך 15.
    אז די לבלבל את השכל לקוראים עם חלומות האספמיה שלך.

    אם מחשיבים את כל הקבוצות, או אפילו רק את קבוצות הפלייאוף – המערב חזק יותר כבר 15 שנה.
    קבוצות הטופ של הטופ – זה כבר משהו אחר ואי אפשר לצפות שתהיה מגמה ברורה, זה די שווה עם נטייה לפה ולשם.

    1. טוב אם אתה משכנע את עצמך….חלק מהטענות שלך זה כמו להגיד שכבר 15 שנה קבוצה מהמערב מגיעה לגמר….למה התחלת לספור דוקא מ-98? אלוהים יודע…למה לא מ-2006, 93, או 82…בכל מקרה תסתכל על העונה האחרונה הדרך של סן אנטוניו לגמר הייתה קלה הרבה יותר משל מיאמי. אני לא בטוח שסן אנטוניו טובים יותר מאינדיאנה.

    2. קבוצות הטופ של הטופ של המזרח נהנות מזה שהמזרח באופן כללי חלש יותר.

      זה בפירוש עוזר להם להגיע למעמד הזה, לעונה רגילה קלה יותר, וליתרון ביתיות בפלייאוף.

  13. לס אתה צודק שהניקס צריכים לשחק כשוורלד פיס ב-3 וכרמלו ב-4 אבל אני חושש שהכוונה היא שוורלד פיס יעלה מהספסל וברניאני ישחק 4. חוץ מזה אני לא מבין איך נכנס כאן סטודומאייר.

  14. פשוט פוסט מגוחך מתחילתו ועד סופו.

    ארטסט היה המאושר באדם בלוס אנג'לס, התאים לעיר כמו כפפה ליד, והפך לאחד הלייקרים הכי פופולריים אי פעם.

    הוא עדיין יכול לתרום פה ושם, בעיקר בפן ההגנתי, אבל לטעון שהוא הופך את הניקס למועמדת לאליפות או שהוא יקלע שם בין 15-17 נקודות ?
    זה כבר מראה על חוסר הבנה מוחלט.

    וכן, נמאס לי להיות מנומס אליך כשאתה לא ראוי לזה.

    חוסר.
    הבנה.
    מוחלט.

    גם לגבי מטה, גם לגבי התקופה שלו בלייקרס, וגם לגבי התרומה שלו לניקס.

    1. הזקן לא שווה את זה, אם לא שמת לב יש לאתר הזה אג'נדת על אחת – כמה המערב מעפן בכלל והלייקרס בפרט. כל כתבה שיש בה קשר הכי קטן ומינימלי ללייקרס הופך להיות הנושא המרכזי, אני מבטיח לך שאם תבדוק בשנה האחרונה כתבות של הסנילי אתה תמצא עד כמה ארטסט גמר את הסוס והוא צריך לפרוש, או לחילופין אם הלייקרס לא היו עושים עליו אמנסטי אני משוכנע שהסנילי עוד היה כותב כמה הלייקרס מטומטמים ומטה הוא שחקן גמור.
      מה עצוב בכל הסיפור שהוא לא באמת מאמין במה שהוא כותב, סתם עוד דרך להוסיף תגובות ואמוציות, הנה אפילו אני נפלתי בפח.

      1. "להוסיף תגובות"????
        משלמים לי על תגובות? אני שם זין על התגובה שלך? איכפת לי אם אי פעם תחזור להגיב באתר או לא? איכפת לי אם אתה קורא או לא? איכפת לי אם אתה מגיב או לא כמו שאיכפת לי אם העזה שלי חירבנה הבוקר בצד הימני של השדה או הצד השמאלי.

        1. תשובה מאוד פשוטה לכל השאלות (בעצם חוץ אולי מהעזה) בלי לרדת נמוך – כן!
          מברוק על ההתלהמות כאן ולאורך כל התגובות, ככה אנחנו אוהבים אותך.

      2. זה לא אג'נדה של אתר, זה אג'נדה של לס (שתכלס כותב את רוב האתר), אפשר להסכים ואפשר שלא, אבל טיפשי לעשות מזה עניין, זה פאקינג טור על מטה ורלד פיס, שחקן שכל קשר בינו לבין המציאות ולבין כדורסל מקצועני הולך ומתרופף, לבעלי הזיכרון הלא מאד ארוך, לפני שנה מנחם כתב למה אוקלהומה יקרעו את הליגה בזכות האשים טאביט.
        לגבי המזרח חזק מהמערב, זה לא היה נכון העונה, לגבי העונה הקרובה:
        במערב סן אנטוניו קונטנדרית, אוקלהומה ואולי הקליפרס הן קונטנדריות אבל אוקלהומה נחלשה כאשר בפועל היום אין שום כלום במקום הארדן/מרטין והקליפרס רכים מתחת לסל, גולדן סטייט מאד חזקה (אבל צריכה עוד שנה להתבשל ושוב, יש תלות בבריאות של בוגוט כדי להיות באמת בליגה של הגדולות) כנ"ל לגבי יוסטון שלטעמי בסימן שאלה בגלל האופי של הווארד (אפשר לקזז עם ברוקלין).
        חלשות מאד – פיניקס ויוטה.
        מזרח:
        מיאמי רמה מעל שאר הליגה, החזירו את כולם. שיקאגו עם רוז קונטנדרית שלא נופלת מסן אנטוניו. אינדיאנה – אני לא מתלהב יותר מדי, אבל ללא ספק ברמה של הדרג השני במערב.
        חלשות מאד – פילדלפיה ואורלנדו, אולי גם שארלוט.
        בקיצור, די צמוד, למערב יש יתרון מסוים באזורים של מקומות 7-13 אבל אין פייט למיאמי. בטוח שזה לא שליטה של המזרח כמו שמנחם טוען.

    2. מספיק לקרוא קצת את הטוויטים האחרונים של מאטה שהוא אומר שיתגעגע לבוורלי הילס, לחופים, לSANDBALL(משהו שממש התמקצע בו בקיץ), אפילו אומר שיתגעגע לכתבים של הLA TIMES ואפילו נוקב בכמה שמות של עיתונאים ספציפיים שהיה אוהב להתראיין אצלהם.

      ארטסט מאוד אהב את החיים בLA(תכלס מי לא?) בגילו ועם ילדים שהם בעצמם כבר קרבים לגיל קולג' לא כל לעשות שינויים כאלה בחיים.

      בלי ספק אחד מהשחקנים האהובים ביותר בלייקרס לפחות שאני זוכר.
      תודה על הכל ובהצלחה בהמשך.

      1. אשרי המאמין.
        ולהתגעגע לחופים של לוס אנג'לס כשיש לו עכשיו את קוני איילנד, וג'ונס ביץ' בלונג איילנד? אתה רוצה להשוות את החופים הדפוקים של המערב לחופי הזהב של המזרח?
        K-700, למקרה שאתה לא יודע, אני מכיר כל חוף בארה"ב ועשיתי סרפינג בכולם. הדבר הטוב היחיד שיש בחופי המערב הם גלים יותר טובים מאשר בחוף המזרחי, אבל כשהמים 60 מעלות (פרנהייט) מי רוצה בכלל להיכנס שם למים?
        אני מציע לך שתמשיך להתרכז בעזות שלך במושב, ותן לנו לחיות כאן בשקט. "התגעגע לחופי לוס אנג'לס" עלאק.

    3. מספיק לקרוא קצת את הטוויטים האחרונים של מאטה שהוא אומר שיתגעגע לבוורלי הילס, לחופים, לSANDBALL(משהו שממש התמקצע בו בקיץ), אפילו אומר שיתגעגע לכתבים של הLA TIMES ואפילו נוקב בכמה שמות של עיתונאים ספציפיים שהיה אוהב להתראיין אצלהם.

      ארטסט מאוד אהב את החיים בLA(תכלס מי לא?) בגילו ועם ילדים שהם בעצמם כבר קרבים לגיל קולג' לא כל לעשות שינויים כאלה בחיים.

      בלי ספק אחד מהשחקנים האהובים ביותר בלייקרס לפחות שאני זוכר.
      תודה על הכל ובהצלחה בהמשך.

      1. עוד לא נולד האדם שהעדיף לגור בלוס אנג'לס מאשר בניו יורק. הבעייה של הישראלים בלוס אנג'לס היא שניו יורק יותר מדי גדולה עליהם אז הם מעדיפים לגור בפרברים עם שופינג סנטרס, שכשאתה מחבר את כולם אתה מקבל מטרופוליטן הנקרא "לוס אנג'לס".

  15. אמת – ההתהפכויות של 180 מעלות על קבוצות, שחקנים, ושאר ירקות כל שני וחמישי, מקשים מאד להתייחס ברצינות להצהרות שלו.

    1. היי, דדי, אני כבר 3 שנים טוען שמיאמי הגדולה מכולן, וכבר שנתיים טוען שהלייקרס 8-10 במערב. אז היכן התהפוכויות? ואני כבר שלוש שנים טוען שהמזרח טוב מהמערב, אז היכן התהפוכויות שלי? בינתיים אתה יוצא בהצהרות"מומחה" וטועה ב-95% מהדברים שאתה אומר , ואני צודק כמעט בכל מה שאני אומר, ותראה שזה כולל את הנבואה שלי שמאטה ייוולד מחדש בניו יורק, ושהלייקרס ימשיכו להיות קבוצה השוכנת בתחתית הבאר, מכוסה בצואה, והיא לא יכולה לצאת ממנה. סורי.

    2. ודדי, עלוב חיים שכמותך, אתה כותב

      "ההתהפכויות של 180 מעלות על קבוצות, שחקנים, ושאר ירקות כל שני וחמישי,"

      אז עכשיו אני מתחנן בפניך שלא תיברח כפי שאתה תמיד בורח ונעלם בחור כשצר לך: הבא לי דוגמאות של "התפכויות" שלי. זה שחשבתי שדנבר תנצח את המערב והיא לא ניצחה (רק בגלל פציעה אחת נבואתי נידפקה) זו "תהפוכה"? תביא לי דוגמאות שבהן כתבתי פעם ככה ופעם ככה. אל תיעלם, אוקיי. כל הגולשים (ואני) מחכים.

  16. אני חוזר על ההצעה שלי – בהופסוורלד היה טור של 50 ניחושים על הליגה לעונה הקרובה, ובסוף העונה חזרו ובדקו בכמה צדקו. 50 זה קצת הרבה, אבל מנחם, דדי, k_700, בהחלט יכולים לתת כל אחד 20 ניחושים (אילו קבוצות יצליחו, אילו יפלו, אילו שחקנים יצליחו, מי יעבור בטרייד וכו). ונחזור להכל עוד שנה. הרבה יותר מעניין מסתם ויכוח.

    1. לדדי אין ביצים לנבא. כל מה שהוא יודע זה לקטר. אני לפחות מושיט את ראשי קדימה בנבואות.
      אז א.ב: הנה אתגר עבורך: תן לנו 50 שאלות לנבואה, נענה לך,
      ובסוף העונה אתה תיקבע מנצחים.

    1. האשים עוד לא אמר את המילה האחרונה. אבל בכל מקרה, אני באמת נביא , אבל לא בסדר גודל של ישעיהו או ירמיהו.

  17. יקלע 15-17 למשחק?
    וידוי קטן: אני מת על רון ארטסט, ייתכן שהמעבר הביתה יעשה לו טוב,
    ואין ספק שהוא שחקן עם קבלות ואם יתאושש מהפציעה הוא יהיה בסדר, לפחות מבחינת הקשיחות.
    אבל….. כדי לקלוע 15 נק' למשחק צריך כדור. לפחות פעם בכמה התקפות. ובניקס הטיפשים (ללא הפסקה) הכדור נמצא בידיים של אחד…. אוברייטד מטורף וסיסי לא קטן, מלו שמו.
    בקבוצה עם שכל הוא יכל להגיע ל-13 נק למשחק בערך. בניקס?
    תחזית שלי: שלום עולם מאבד עניין באמצע השנה (אחרי שהבין שאין עם מי לעבוד בניקס) וטס בחשאי לסין. תגידו מה שתגידו על ארטסט, הוא מנוסה וקשוח, אבל הסוליסטיות של הניקס לא תתאים לו בגילו ובמעמדו.

  18. קובי מוסר הרבה יותר טוב ממלו, ולכל הניקס ביחד משנתת 99 אין רבע מאייקיו הכדורסל של נאש וגאסול יחד או לחוד.

  19. מנחם, לא נראה לי שלדדי יש חשק או כוח לרדת לרמת הדיון הנמוכה שלך. זה למה הוא לא עונה, לא כי אין לו תשובות. תהיה בריא.

  20. דנבר לא לקחו את המערב בגלל פציעה ?
    דנבר הפסידו לקבוצה שהיתה לה פציעה הרבה יותר משמעותית.

    ג'אוול מגי יהיה שחקן ההגנה של העונה.

    טוני פארקר בירידה והוא לא אחד הרכזים הטובים בליגה.

    קאווי לאונרד יהיה אולסטאר.

    מריו צ'אלמרס הוא אחד מ 5 הרכזים הטובים בליגה.

    הבובקאטס לא יהיו אחת מהקבוצות הכי גרועות בליגה.

    הווארד ישאר בלייקרס – הסטודנט לשעבר שלי שמנקה שם את נשירותים אמר לי…

    ג'יימיסון יישאר בלייקרס.

    ויני דל נגרו הוא המאמן מספר 2 בליגה – שני רק לספולסטרה, ומי שלא מסכים – אין לו מושג כי הוא לא אימן כמוני את קבוצת העיזים של הפועל קרולינה.

    לניקס אין סיכוי לאליפות.
    הניקס הם הקבוצה הטובה במזרח.

    מיאמי יקחו את האליפות
    מיאמי בצרות צרורות.

    למה אף אחד ממכם לא מזכיר את ראשרד לואיס שהוא רכישה אדירה של מיאמי ???

    מיאמי המציאה "טוטאל באסקטבול" ! אני רוצה זכויות על זה.
    ואז ספולסטרה חוזר לפתוח עם לברון בעמדה 3…

    האשים תאביט הוא… טוב, אתם יודעים את ההמשך…

    המזרח חזק מהמערב – הנה תראו את המשחקים שבחרתי כדי להראות את זה…

    למה X לא מוותר על השכר שלו ? (כי זה אסור ?).

    "מתחת לסל יש לסלטיקס מפלצות של ממש"

    טיי לאוסון יהיה אולסטאר.

    אוקלהומה יותר טובים אחרי הטרייד ובלי הארדן !

    פרסטי עשה טרייד מעולה על הארדן (מה נשאר ממנו עכשיו?…)

    קובי העונה יסבול מירידה חדה וכבר לא יהיה אחד השחקנים הטובים בליגה

    – כל זה סתם דברים שנזכרתי בהם עכשיו בלי חיפוש מיוחד.

    אה, כן, והמגוחך מכולם –

    אני "אוהד מיאמי"…

      1. נשבע לך שאפס זמן גל – הכל מזכרון.
        אני עצלן מדי לתחקירים.

        אם הייתי בודק לעומק האתר היה קורס מאורך התגובה…

  21. דדי אוהב אתך , ענק. צריך למסגר את אימרות מנחם לס והיפוכם ולתלות על הקיר של הופס למען ידע כל ילד וילדה כאשר הוא קורא את כתבותיו של נוכל מחשבות זה הידוע בכינויו דוקטור לס. למנן תדע כל אם עבריה מיהו העומד בראש אתר זה

  22. אין שום בעיה עם פספוסים, אין שום בעיה עם טעויות.
    הבעיה מתחילה שלמרות כל אלה, אדם מעיד על עצמו שהוא כמעט לא טועה, יודע יותר מכל אחד אחר, מבין יותר מכולם, ואז גם בנוסף לכל גס רוח ובוחר בהעלבת אנשים במקום להתמודד עם הטענות לגופן – גם אם הוא חושב שהן לא נכונות.

    אגב מנחם – הסטודנט שעובד בלייקרס התקשר – הוא שואל אם יהיה נזק לפרקט אם הוא ישתמש באקונומיקה…

  23. מנחם, טוב תעשה אם תחבור לדדי ותתן לו לערוך את המאמרים לפני פרסומם. דדי, עם הידע והמקורות שלו הוא ללא ספק מומחה הנבא מספר 1 בשפה העברית.
    המאמרים והתגובות שלך בזמן האחרון מצביעים על התדרדרות קוגניטיבית אצלך. כדאי שתיגש להיבדק. זה לא צחוק.

  24. חן חן דוקטור מור, אבל זה באמת לא חשוב מי יודע יותר ומי פחות – העניין מבחינתי הוא דרך ארץ…

    אין לי אפילו בעיה עם שחצנות – גם אני משדר את זה לא פעם, בעיקר כי לא בא לי לפתוח בוויכוחים שתמיד נגמרים בהעלבות אישיות, אז אני מסתפק בהצהרות די לקוניות לגבי הנושא המדובר.

    העניין מבחינתי הוא – תקוף את הטענה – לא את הטוען…

    תזלזל במה שאמרתי – אל תזלזל בי.

    ובחיי שיותר מפריע לי כשזה קורה עם אחרים ולא איתי – לי ממש לא מזיז. זה כמעט משעשע אותי.
    ועד אחת התגובות שלי לפוסט הזה – תמיד נזהרתי לא להגיד מילה רעה על האיש או על הידע שלו.

    אבל יש גבול גם לאיפוק, וחבל לי שגם אני מתקרב אליו, כשהרבה אחרים כבר עברו אותו, וברוב המקרים – לא באשמתם לדעתי.

  25. באופן כללי מנחם אני מסכים שמטא הוא שחקן אדיר שיכול באמת לתרום המון לניקס, אבל עדיין אני לא רואה שזה מספיק בשביל להפוך את הניקס ממה שראינו מהם בפליי-אוף הזה, חבורה מוכשרת אבל לגמרי לא מאורגנת, למשהו יותר טוב בצורה משמעותית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט