נשאר בשר באטליז (כולל אתגר קצר על כל "חופשי")/ מנחם לס

 נשארו כמה שחקנים מעניינים מאד בשוק. הנה הם ומצבם, עם אפשרות הבעת דיעה על כל מקרה:

ברנדון ג'נינגס

פתאום ברנדון ג'נינגס, הגארד הפרובלמטי של הבאקס, הפך לצעיר פרובלמטי עם המון פאור. הוא דורש מהם 12 מיליון לעונה, לחוזה ארוך שנים. הם אמרו לו "FORGET ABOUT IT" והציעו לג'ף טיג 32 מיליון לארבע שנים. אטלנטה האוקס החליטה להשוות את ההצעה והוא שחקן שלהם. לדעתי זה יותר מדי כסף לשחקן כמו ג'ף טיג וה-14.6 נק' למשחק, 7.2 אסיסטיםף ו-2.3 ריב', אבל מה יכולים ההאוקס לעשות?  לא היתה להם ברירה. זאת ההזדמנות של שחקנים חופשיים מסויימים להשיג מעל ומעבר לטיבם.

ומה על הבאקס לעשות עכשיו שברנדון ג'נינגס מחזיק אותם בביצים ולוחץ יותר ויותר? אני לא מאמין שקבוצה כל שהיא תציע לברנדון את ה-12 מיליון לעונה שהוא דורש, והבנאדם הוא כזה בלתי מצופה שלך תדע, אולי הוא יגיד לכולם "FUCK YOU" ויטוס לשחק בסין. חוזה ארוך בבאקס הוא לא יחתום על גרוש פחות כי הוא עקשן, דפוק בראש, וכי הוא מרגיש ALIENATED במילווקי. יש לו את האופציה לחתום  חוזה לשנה אחת – ONE-YEAR QUALIFYING OFFER – על 4.5 מיליון ואז הוא הופך לשחקן חופשי לחלוטין. הבעייה של מילווקי היא שאף שחקן לא רוצה לשחק שם. כמה גבינה כבר אפשר לאכול? בגרין ביי פקרס הנמצאת 40 מייל ממילווקי הסיפור אחר: היא הבוסטון סלטיקס של הפוטבול וכל שחקן מרגיש כבוד לשחק שם. אבל הופס במילווקי הוא סיפור אחר. זוהי בעייה למילווקי: האם לשלם לו הרבה מעל שוויו, אבל לפחות יהיה להם פויטנט גארד לשנים הבאות?

SIGN AND TRADE נשארת אופציה. אולי אפילו האופציה הכי נורמלית.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

 

מטה וורלד פיס

 

Metta World Peace

 

שלום עולם CLEARED AMNESTY WAIVERS. מאתמול (יום ראשון) בשעה 5:00 אחה"צ הוא הפך לשחקן חופשי לחלוטין.  אבל בינתיים איש לא חטף אותו.  מה המקום האידיאלי עבורו? הפתוח הגדול. אבל לא ברוקלין שלא צריכה אותו, אלא הניקס שצריכה אותו כמו אוויר לנשמה. הוא בן ניו יורק, למד בניו יורק (סנט ג'ונס יוניברסיטי) ויש לו נשמה ניו יורקית. אין אחד מבין כל 500 שחקני הליגה שהייתי מעדיף לידי יותר ממנו בסמטה חשוכה ברח' 132 והשדרה החמישית, בלב ליבה של הארלם. גם הקליפרס מעוניינת. כמה שיותר יחכו – אני מדבר על הניקס והקליפרס – יותר קבוצות יצלצלו אליו.

הניקס בדילמה קשה: פתאום הנטס היא קבוצת הכוכבים של העיר. הנטס הפכה לקליפרס של לוס אנג'לס, והניקס הפכה ללייקרס  המסכנה. בינתיים טים הרדאווי ג'וניור וג'רמי טיילר מצטיינים מאד בליגת הקיץ, אבל הניקס חייבת "שם". היא גם חייבת שרירים נגד אנדרה בלאצ'ה ורג'י אוואנס, ושומר על פול פירס. "שלום עולם" הוא הפרפקט מץ'. אני מקווה שהניקס יעשו איתו דיל בזמן שאני מדבר אתכם.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

ניקולה פקוביץ'

MIN_Pekovic_Nikola

 

כפי שנודע, מינסוטה טימברוולבס הציעה לו 48 מיליון ל-4 שנים. למה הוא מחכה?  האם הוא חושב שמישהו יציע לו יותר? מיאמי היתה מתה להחתימו, אבל אין כסף. הוא בא מעונה מאד מוצלחת של 16.3 נק' ו-8.8 ריב', ועם קווין לאב אולי יכול לקרות משהו טוב במינסוטה. 12 מיליון לעונה נראה לי בול הערך שלו. שמעתי הבוקר שיש עסק: מינסוטה הסכימה להעלות את הדרישה ל-50 מיליון. 12.5 מיליון לעונה.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

סמואל דלמברט

Samuel Dalembert

 

דיברו על מיאמי. אבל הם החתימו את כריס אנדרסן. דיברו על הספארס, אבל הם החתימו את טיאגו ספליטר. דיברו על דאלאס, אבל הם החתימו את מונטה אליס, ואני בטוח שמרק קיובן מתכנן משהו גדול ביותר, אם לא עתה אז בעונה הבאה. לדאלאס יש היום 3 מיליון לשלם לו, אבל האם יסכים לשחק עבור סכום כזה? הוא רוצה יותר ממשכורת מינימלית, ואולי הבלייזרס הם היחידים שיהיו מסוגלים לשלם לו טיפונת יותר.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

אלטון בראנד

DAL_Brand_Elton

 

סוכנו כבר הודיע שהוא לא ממהר לחתום עם איש. הניקס, הלייקרס, הבולס, והקאבס הביעו עניין. כל מה שהניקס יכלו להציע לו היה 1.7 מיליון, והוא רוצה יותר. הוא בן 34 והוא לא השחקן שפעם היה, אבל יש לו עדיין את ה-MID-RANGE TOUCH, והוא יודע כדורסל. יכול להיות מורה נפלא לצעירים.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

בנו אודריך

udrih

 

בנו אינו כוכב כדורסל, אבל הוא אחד האירופאים שאני אוהב: לא מנסה לעשות מה שאיננו יודע. אמין. פיקח. לא עושה שטויות. רול פלייר מצויין. העונה שעברה היתה מצויינת עבורו אחרי שאורלנדו העבירו את רודיק לבאקס, והוא מילא את מקומו מצויין עם 10.2 נק' ו-6.1 אס' למשחק, ב-27 משחקים. ב-9 המשחקים האחרונים במג'יק כשחקן חמישייה הוא קלע 14.3 נק' עם 8.1 בונבונים,  ו-3.6 קרשים. סטטיסטיקה זאת חייבת לפקוח הרבה עיניים. אורלנדו לא צריכה אותו יותר עם בחירת הדראפט שלה. אז הנה, הנה שחקן אנדרייטד ביותר שיכול מאד לעזור לקבוצה הנכונה.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

למאר אודום

DAL_Odom_Lamar

הוא בוודאי היום "שחקן מינימום". מי ייקח אותו? הלייקרס? ניקס? להישאר בקליפרס?

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

דחואן בלייר

 

דחואן בלייר – הכוכב הגדול שלי שאיש לא רוצה! 

שחקן שיכול היה להיות מצויין אילולא הפלח הצר את צעדיו, ובמקום שיישלח אותו לעשות קציר, הוא השתמש בו רק בלתת דורה לתרנגולות. הוא תקוע ונירקב בסאן אנטוניו מאז 2009, וזה הזמן להשתחרר ממושכות הפלח ולמצוא אושר במקום אחר. בסדר, אין ו רצועות ACL. אבל האם הוא לא הוכיח מספיק את עצמו ללא רצועות? הוא אחד הריבאונדרים הכי RUGGED בליגה. לא פוחד מאיש. מספרי הקריירה שלו ל-36 דקות הם 14.9 חיצים ו-11.9 קרשים. מה עוד צריך שחקן להוכיח? שמעתי שהויזרדס מעוניינים בו ורוצים שהספארס תעשה SIGN-AND-TRADE עליו.

מגיע לשחקן הזה מקום בו הוא יוכל להראות כמה שהפלח טעה לגביו.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

ג'רלד הנדרסון

Gerald Henderson

 

הנדרסון הודיע שהוא היה "שמח" לחתום עם קבוצתו, שרלוט הורנטס. עכשיו עם אל ג'פרסון – ועם ההחלטה לתת לביירון מולנס ללכת למקום אחר – לבובקאטס ישנה החלטה נוספת להחליט:  האם הוא שווה החתמה ארוכת שנים שהוא דורש. מייקל ג'ורדן מסתכל סביב ורואה שמונטה אליס וג'ף טיג כבר אינם, וברנדון ג'נינגס דורש את השמיים כדי לשחק, ואולי הוא מחליט שאין לו ברירה והוא חייב לסכם עם הנדרסון. שרלוט מדברת על אפשרות של SIGN-AND-TRADE עם כמה קבוצות. בינתיים לא ניסגר דבר. הוא, הנדרסון, נתן לשרלוט עונה טובה מאד. מה יהיה?

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

 

נייט רובינסון

nate_robinson_headshot

 

הגארד הננס נתן EPIC PLAYOFFS נגד הנטס ומיאמי היט, אבל זה לא עוזר לו לקבל חוזה לטעמו. הוא מסוג השחקנים שלא משנה כמה טובים הם, תמיד חושבים שזה "מקרה". כל מה שהוא עשה בפלייאוף האחרון עבור שיקגו היה לקלוע 16.3 נק' עם 4.4 אס' ו-2.7 ריב'. אבל האישיות שלו מקשה על קבוצות להחתים אותו ללא חששות. החששות? שחקן פרוע ולא שם על הוראות המאמן. לי זה לא נראה ככה בפלייאוף האחרון, וגם הטענה שהוא יותר מדי אינדיבידואלי לא נראית לי. כשהולך לו – שישלח דאונטאונים כרצונו. הם ניכנסים באחוזים טובים ביותר. הייתי מת לראות אותו שוב בניקס.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

גארי ניל

אחד הקלעים הטובים ב-NBA שאני לא מאמין שיישאר בסאן אנטוניו. כמו כריס קופלנד, הוא מבוגר מהרגיל להיות שחקן חופשי מוגבל, וישנה לו תחרות של צעירים יותר על המשבצת שלו. ההחתמה של מרקו בלינלי כאילו אמרה לו את דברי הפלח (שלא נאמרו; אבל אני מאמין שהוא אומר זאת בליבו), "ניל, תודה על מה שעשית לנו, אבל עלינו לתכנן הלאה". גם הוא וגם הספארס רוצים לחכות ולראות מה השוק יציע לו. לא אתפלא אם הספארס תציע לו את ה-4 מיליון ל-ONE YEAR QUALIFYING OFFER.

ביירון מולנסByron Mullens

 

אחד הסנטרים הכי אנדרייטד בליגה. כששרלוט החתימה את אל ג'פרסון היא גם שמה "X" על מולנס. הוא היה טוב העונה עם 10.6 חיצים ו-6.4 ריב' והוא יכול להיות סנטר פותח בלפחות 5-6 קבוצות, וסנטר מחליף מצויין בכל קבוצה בליגה. הוא שחקן חופשי שיכול להשחיל שלשות טוב יותר מכל סנטר אחר בליגה.

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

קניון מרטין

 

kenyon_martin_headshot

 

אני לא יודע מה הניקס מחכים. הוא היה אחד הגברים היחידים בקבוצה בסיום העונה. הוא ה-"בירדמן" שלהם. המספרים שלו ל-36 דקות הם 10.8 חיצים ו-7.9 אשכוליות. אוקיי, הוא לא קלעי גדול אבל הוא אחד הפורוורדים החזקים בליגה. השני אחרי שלום עולם שהייתי בוחר להלך עמו בסימטה חשוכה בהארלם. הוא TOUGH. הוא NASTY כמו ג'אנק יארד דוג. הניקס כנראה רוצים אותו, אבל הם רוצים גם את בראנד, ואין להם יותר מ-MID-LEVEL EXCEPTION (שמסתכם ב-1.75 מיליון) לתת לו. היסכים? היעדיפו את בראנד? הישנה קבוצה אחרת המעוניינת בפקעת שרירים בת 35?

לגולשים: מה ה-SCENARIO  שנראה לכם?

ישנם עוד כמה מעניינים אבל מספיק להיום.

 

AS VEGAS — The Dallas Mavericks will be better off in the immediate future because they missed out on Dwight Howard, allowing them to sign several other free agents, owner Mark Cuban said.

 

Fitzsimmons and Durrett

Fitzsimmons and Durrett discuss Mark Cuban's comments from Las Vegas about the Mavericks' offseason, how he sees the team without Dwight Howard and more.

More Podcasts »

 

"I think we've put ourselves in a spot where we're in a better spot than we were at if we got just the one max-out deal," Cuban told ESPNDallas.com during the Mavs' summer league game Wednesday night. "I think it'd be better shorter and longer term. I don't want to make that sound the wrong way. I think we'll be better this year because we added five good players or more."

Cuban made similar comments last summer, when point guard Deron Williams decided to re-sign with the Brooklyn Nets after the Mavs had recruited him. Dallas went 41-41 in 2012-13 with a roster made up primarily of additions on one-year deals, ending the franchise's 12-year playoff streak.

The Mavs were one of five teams to meet in Los Angeles with Howard — Dallas' admitted Plan A this summer — before the perennial All-Star center decided to sign with the Houston Rockets. The Mavs would have had to make at least one significant roster adjustment, likely trading Shawn Marion or Vince Carter, to carve out the salary-cap space necessary to sign Howard to a four-year, $87.6 million contract.

 

MacMahon: Cuban Misses Mark

MacMahonMark Cuban said the Mavs are in a better spot without Dwight Howard. Don't believe it, Tim MacMahon writes. Blog

 

Howard was the last of the superstars the Mavs hoped to acquire when Cuban made the post-lockout decision to strip down the 2011 title team, creating financial flexibility by declining to make competitive, multiyear offers to Tyson Chandler and other key pieces of the championship team in free agency. At the time, the Mavs anticipated that Howard, Williams andChris Paul would all be free agents in the summer of 2012, but Howard and Paul didn't exercise their rights to opt out of their contracts last year and were traded to the two Los Angeles teams.

The Mavs weren't successful in their attempts to recruit Williams and Howard, and Paul didn't meet with Dallas before committing to re-sign with the Los Angeles Clippers.

"Obviously we didn't get Dwight," Cuban said. "We took a chance, and it didn't happen. I think we put together a really good team. It sticks within the culture we've tried to define. We've dealt with some of the weaknesses we had from last year. Hopefully if we stay healthy, good things will happen."

 

SportsNation: Mavs free agency

SportsNationMavericks owner Mark Cuban says the team is better off having not landed free agent Dwight Howard. Is he right?
• Vote!

 

Dallas has since signed point guard Jose Calderon and agreed to terms with guard Monta Ellis, shooting guard Wayne Ellington and centerSamuel Dalembert. Dallas also is close to finalizing deals with guard Devin Harris — who originally accepted a three-year, $9 million offer from the Mavs but likely will sign a one-year, minimum-salary offer from the Mavs after his pre-signing physical revealed a dislocated toe that required surgery — and center/forward Brandan Wright.

If Howard had agreed to go to Dallas, the Mavs wouldn't have been able to sign Calderon (four years, $29 million), Ellis (three years, $25 million) and Dalembert (unknown terms) to the deals they accepted. The deals with Ellington and Wright still could have been done because they will use the "room" exception and early Bird rights, respectively.

Cuban has said that this summer is the beginning of a two-year plan to rebuild the Mavs into a championship contender.

"Obviously, we were disappointed we didn't get Dwight, but we pretty much got everything else we wanted to get and then some. Much more," Cuban said. "We never thought we'd be able to get Monta. It turned into a good summer. Now, the key is to get everybody playing together, get everyone healthy, keep them healthy and go."

******************************

 HOUSTON

Houston Rockets went 4-1 in the Orlando Summer League, and their strong play can largely be attributed to the performances of several rookie prospects. Many of the prospects played significant minutes and contributed in more ways than one while on the floor.

The team is not taking part in the Las Vegas Summer League (which runs through July 22), so a couple of their more intriguing prospects went on to play with other teams in an effort to get more exposure.

Houston only has a few spaces left to fill on the roster. After a few changes to last season's roster, the Rockets are poised to be much improved and will rely now on more veteran production. With room still left on the roster, general manager Daryl Morey would do well to sign a prospect or two from the summer league.

They fit in the budget, have potential and have shown what they can do on the court. What's not to like?

***************

B.J. Young's great play during the summer league was enough for him to be offered (and for him to accept) a three-year deal with the Rockets.

Young was stellar, shooting 51.6 percent from the floor and 33.3 percent from deep. He averaged 11.8 points per game, though offered little else. He only averaged 1.5 rebounds and 1.8 assists.

A player with his type of potential would greatly benefit from a roster packed with shooters and fast-paced guard play. James Harden, Chandler Parsons, Francisco Garcia and even Jeremy Lin may be able to teach him a thing or two about shooting in theNBA—even if his summer league numbers suggest he's already got the hang of it.

Young may just be a bench filler this season, but don't be surprised if he sneaks his way into a few games here and there. By the end of the season, he could be playing around 10 minutes per game behind Harden.

***********************

obert Covington joins B.J. Young as a member of the Rockets, as hesigned a two-year, minimum level contract with the team last week.

It's easy to see why the team was so interested in the power forward. Covington has great length and can shoot with the best forwards of his class. Covington did not get drafted, but he certainly has the skills to surpass many of those actually selected.

Covington averaged 12.4 points and 5.0 rebounds per game, shooting 41.1 percent from the field and 32.1 percent from deep. His best game came against Oklahoma City on July 12 when he shot 8-17 from the field (3-7 from deep) with 21 points.

The best aspect of Covington's game may be his on-ball defense. The rookie averaged 2.4 steals per game, and head coach Kevin McHale could find ways to get him into games right off the bat.

Covington is one of a few prospects that could find real playing time this season.

*************************

Jack Cooley, a big man out of Notre Dame, has been a beast in the Las Vegas Summer League for the Memphis Grizzlies. He's shown the ability to do everything that the Rockets like to do.

First off, he's averaging 15.3 points and 9.5 rebounds in 30 minutes per game. Of the 9.5 rebounds, 4.0 per game have been offensive boards. He's shooting a robust 52 percent from the floor and is even shooting 30 percent from deep.

His free-throw percentage of 60 isn't the greatest in the world, but a team can live with that if he's so efficient everywhere else. Cooley would represent a great signing for Houston. Their big men aren't the most gifted of shooters (mainly Terrence Jones and Donatas Motiejunas), and they both have question marks surrounding their rebounding skills.

Cooley would need time to develop, but he could potentially solve both problems in the future. Even if he stays in the D-League for a season or two, he would be worth the investment of both time and money.

*******************************

pelicans

 

addition to Holiday, the Pelicans also recently acquired restricted free agent TyrekeEvans in a sign-and-trade with Sacramento. The deal, which also involved Portland, sent Greivis Vasquez to the Kings and Robin Lopez to the Blazers.

 

 

Evans will be the team's key reserve off the bench and may also play in a smaller lineup with Holiday and guard Eric Gordon. The other hidden gem of the trade was rookie Jeff Withey, a second-round pick out of Kansas who was sent to New Orleans from Portland.

Withey gives the Pelicans another shot-blocking big man to develop, as well as a cheap replacement for Lopez.

With Holiday, Evans and Withey on board, the focus now shifts to the team's top offseason priority: small forward. With so much money tied up in the backcourt (Gordon, Evans and Holiday will make a combined $36 million next season alone), New Orleans has very little cap space to go shopping for a new starter at the 3.

That means Andre Iguodala, who had an offer from the Kings earlier in the week before Sacramento pulled it away, is out of the picture for the Pelicans.

There are still a few cheap alternatives out there who could fill New Orleans' hole at small forward.

The first is Iggy's former teammate in DenverCorey Brewer. Brewer would be a great fit in New Orleans because he's a cagey defender with the athleticism to be a factor scoring in transition.

 

 

The big knock on Brewer is his lack of touch from behind the arc. The former Florida Gator converted less than 30 percent of his attempts from three-point range last season, which matches his career percentage.

He also doesn't rebound as well as last year's starter in New Orleans, Al-FarouqAminu.

Still, Brewer has finished in the top 10 in steal percentage the past three seasons, including finishing second in 2010-11. On a team that could be dangerous when they increase the tempo, he would be a solid addition to replace Aminu at the 3.

Another possibility is former Warriors and Sixers sharpshooter Dorell Wright. Wright is Brewer's polar opposite. He doesn't have Brewer's defensive chops, but he would give New Orleans another good outside shooter.

He shot 37 percent from behind the arc with Philadelphia last season, which has been par for the course during his nine-year career.

The Pelicans could use another shooter who can space the floor and hurt opposing defenses when they pay too much attention to Anthony Davis. Wright would also be good insurance if Gordon's shooting woes from deep continue (25 percent from three in 2011-12, 32 percent last season).

 

Dorell Wright shows his prowess from deep in a 25-point performance (seven threes) vs. Dallas

 

Wright has received offers from Oklahoma City and Portland, but neither of those teams can offer him the chance to start like New Orleans can. The Pelicans may not be the contender that the Thunder are, but they have the potential to be very good for a long time.

Besides Wright and Brewer, there are other lesser candidates. Knicks restricted free agent Chris Copeland has garnered some interest and there's always the chance the team brings Aminu back.

 

 

 

With the team finally having a point guard with the speed to push the pace, the Pelicans are going to be fun to watch. Davis and Holiday will be a great inside-outside combination to watch for the next few years and it will be interesting to see how Gordon fits in with this group.

With Evans on board, Holiday has a bevy of options at his disposal. He has an extremely athletic big man in Anthony Davis as well as a great shooting forward in Ryan Anderson. He also has a fellow guard in Eric Gordon who can be one of the best when he's healthy.

All that is left for New Orleans is adding someone at the 3 who can either provide some solid defense or be an option for Holiday to kick it out to when things get congested in the paint.

This has been arguably the greatest offseason in franchise history, kick-started by an unlikely draft-day trade. For the first time in a while, the Pelicans could be relevant again.

*****************************************

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. צריך להוסיף את מו וויליאמס לרשימה הזו.

    ומה עם סטפן ג'קסון? נשאר לו כדורסל? יש קבוצה מעוניינת?
    גם אוסטין דיי יכול לדעתי לתרום במקום הנכון. שחקן מבוזבז משהו.

  2. ג'ניגס-סיין אנד טרייד על גארד (פוינט/שוטינג) טוב מכל פרנצ'ייז אחר.

    וורלד פיס-יהיה ממש קרוב לחתום בניו יורק, לא יחתום בסוף, וילך לניקס עד שקבוצת NBA תקרא לו.

    פקוביץ'-נשאר במינסוטה.

    דלמברט-הולך לדאלאס, אם אודן לא חותם שם. אם הוא חותם, אז הוא בתפוח הגדול.

    ברנד-לייקרס, או שלא ישחק בנבא. לבולס, לניקס ולקאבס יש יותר מדי בשר בקו הקדמי יחד איתו.

    אודריך-בק-אפ לטוני פארקר בסן אנטוניו. יעזור להם, במקום ניל במידה ויעבור.

    ניל-ספרס, אם יעבור אז זה לפתוח בקבוצה בינונית, נניח יוטה.

    בלייר-סיין אנד טרייד לוושינגטון תמורת אוקפור, שם יפרח לצידם של בראדלי ביל, ג'ון וול ואוטו פורטר.

    הנדרסון-יחתום, או שיעבור תמורת ג'נינגס.

    רובינסון-יחתום בקונטדרית הראשונה שתציע לו מקום בסגל ואליפות, או בנמושה שתיתן לו לפתוח.

    מולנס-יחתום בקבוצה בינונית כלשהי, לא ישאר בהורנטס.

    מרטין-וודסון רוצה אותו, הוא רוצה את הניקס. ישחק בניו יורק

  3. הייתי בודק דרך כלשהיא להביא את ג'ניגס ללייקרס ב-10 מיליון דולר לעונה.

    יש לי הרגשה שאחרי מה שהבאקס עשו לו, הסירוב לבנות סביבו+ההצעה הדי מביכה על טיג, יגרום לו פשוט ללכת ואין הצעה יותר מפתה לשבור את השגרה המשעממת במילווקי עם כוסיות בביקני, חוטיני והשמש של LA(מה גם שברור לו שתבנה שם קבוצה קבוצה).

    אבל כאמור צריך לעשות כמה מהלכים לפני אבל אני מאמין ש-10 מיליון לעונה על חוזה 4 שנתי והוא יכול להגיע אלינו.

    הלוואי.

  4. הייתי בודק דרך כלשהיא להביא את ג'ניגס ללייקרס ב-10 מיליון דולר לעונה.

    יש לי הרגשה שאחרי מה שהבאקס עשו לו, הסירוב לבנות סביבו+ההצעה הדי מביכה על טיג, יגרום לו פשוט ללכת ואין הצעה יותר מפתה לשבור את השגרה המשעממת במילווקי עם כוסיות בביקני, חוטיני והשמש של LA(מה גם שברור לו שתבנה שם קבוצה קבוצה).

    אבל כאמור צריך לעשות כמה מהלכים לפני אבל אני מאמין ש-10 מיליון לעונה על חוזה 4 שנתי והוא יכול להגיע אלינו.

    הלוואי.

  5. אני דווקא מאמין גדול מאוד בג'נינגס.

    הוא היה כישרון פשוט מדהים בתיכונים, לדעתי NUMBER 1 IN THE NATION של קבוצת הגיל שלו.

    הוא השתפר בNBA וגם בעונה האחרונה אבל לא יותר מדי. לדעתי לשחק ליד שחקנים כמו גאסול או קובי יכולים רק לעזור לו(קובי ירסן אותו אין לי ספק).

    הוא שחקן סופר מהיר, כל חדירה שלו לסל תייצר בדיוק את מה שדאנטוני קיווה שסטיב נאש הזקן יביא לו.

    הוא זקוק לקצת שמש, זוהר וקצת לחץ וסיקור תקשורתי כדי לפרוח.

    כעיקרון אני מפנטז על ג'ון וול אבל נראה לי שאם הקבוצה שבונים בוושינגטון הוא יאריך שם חוזה, אז למה לא ג'נינגס???

      1. ביני לבינך, גל מקל ממש לא רכז שצריך לפתוח בליגה הזאת לכן הוא ממש לא מתאים ללייקרס.

        הוא מרשים עד עתה משתי סיבות עיקריות:

        -קבוצות עוד לא גילו כמה הזריקה שלו זוועתית וביום שיחליטו לגרום לו לזרוק אתה תראה את זה.

        -אין הגנות מסודרות בסאמר ליג הזה אז כל החיתוכים שלו והמסירות החוצה ופנימה עובדים. אני קצת סקפטי כמה זה יעבוד מצידו בליגה עצמה.

        -אבל כייף לפתוח על רגל ימין ובינתיים שיהנה מהספק אני לא חושב שהוא יהיה יותר מרכז בינוני מינוס בליגה, ממש לא ללייקרס אבל אחלה לקבוצה הנקברת של דאלאס(ד"ש לאליס).

        1. מה שטוב לדאלאס צריך להיות טוב על אחת כמה וכמה ללייקרס. מתי תרדו כבר מראש הפירמידה ותבינו שהפכתם לקבוצת-זבל שייקח לה עשר שנים לצאת מהחרא שהיא ניכנסה אליו?

          1. מה בדיוק טוב בדאלאס?? נוביצקי עוד דקה בקבר, מונטי אליס מקבל שם הארכת חוזה והקבוצה הזאת לא יותר מבינונית ותקועה.

            מעדיף את המצב שלנו שעוד אפשר להזיז עניינים בקיץ הבא(גם על חשבון עונה חרא העונה).

  6. אגב, גם אני מחזיק מאוד מדחואן בלייר, אני מהשנה הראשונה טוען שקשה מאוד להלחם נגדו בריבאונד והוא לוחם חזק ורחב.

    עוד אחת מהפאשלות של פופוביץ' שהוא ממש העלים אותו(וזה מצחיק עונה אחת לפני העונה הזאת היו רגעים ארוכים שהוא היה שחקן חמישייה ואז בפליאוף לא נספר).

    אם בסיטואציה מסוימת קופצ'אק שולף אותו ללייקרס אני מברך על זה.
    הערך שלו בשוק יהיה נמוך כי לא שיחק הרבה והיה שחקן קצה ספסל למרות שהוא שחקן יעיל מאוד שיכול בקלות להקפיץ את המספרים שלו.

  7. בלייר שחקן מצוין, סקורר ופייטר עם יופי של תנועות וגם לא מפחד מאף אחד.
    לא יודע מה הוא עשה לפלאח אבל אנחנו כבר יודעים שלפלאח יש אובר-עקשנות שלעיתים פוגעת בו.

  8. תגידו מה החוזה של קנדריק פרקינס?? יש מצב שאוקלהומה תעשה עליו אמנסטי ותביא את פקוביץ??( שמצידו יוותר על כמה מיליונים בשביל אליפות) אפילו להחתים את דלמברט /קמבי יכול להיות יותר טוב מהעגלה הזאתי.
    גנגיס שחקן שחקן ולפי דעתי שווה 12 לעונה( אם ספליטר שווה 9 אז גם הוא).

  9. אני לא מצליח להבין איך ספליטר מקבל 9 מיליון לעונה, בסדרת הגמר הוא לא עשה דברים יותר מידי מיוחדים. אני טועה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט