שארלוט מארחת את אורלנדו, אוקלהומה במילווקי ויוטה תפגוש את הקליפרס ברביעי / עידן ארווץ

הלילה מחכים לנו לא פחות מ-11 משחקים, רובם לא כ"כ מעניינים, אבל זהו בכל זאת יום המשחקים האחרון של העונה בו ייקבעו כל מפגשי הפלייאוף. שנתחיל?

03:00: אטלנטה הוקס (52-29, מקום 12 במזרח) – אינדיאנה פייסרס (32-47, מקום 5 במזרח)

.

Image result for atlanta hawks against indiana pacers

.

אינדיאנה מרחק של משחק וחצי מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. לשם היא כבר לא יכולה להגיע, והיא תפגוש בסיבוב הראשון את בוסטון ללא יתרון הביתיות. אטלנטה איבדה כבר מזמן את סיכוייה להגיע לשם. לקבוצה אחת יש על מה לשחק, לשנייה לא. רק נגיד שאינדיאנה מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים, האחרון שבהם היה לברוקלין. אטלנטה מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים גם כן, האחרון שבהם למילווקי. הערב זה של אינדיאנה, קל.

 

03:00, 5SPORT: ברוקלין נטס (40-41, מקום 6 במזרח) – מיאמי היט (42-39, מקום 10 במזרח)

.

Image result for brooklyn nets against miami heat

.

גם פה יש קבוצה אחת שצריכה את הניצחון וקבוצה אחת שאיבדה את סיכוייה להגיע לפלייאוף. ברוקלין תרצה לנצח היום ותקווה לא להתדרדר למפגש מול מילווקי או טורונטו כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. כרגע היא נמצאת מול פילי ואין לה כבר סיכוי לקבל יתרון ביתיות. אם היא תפסיד, אורלנדו תפסיד ודטרויט תנצח, ברוקלין מסיימת במקום 7. אם ברוקלין מפסידה, אורלנדו ודטרויט מנצחות, ברוקלין מקום 7. אם ברוקלין מנצחת ודטרויט ואורלנדו מפסידות ברוקלין מסיימת במקום ה-6. מיאמי כבר איבדה סיכוי להמשיך לשחק לאחר העונה הסדירה וכבר עשתה טקס פרידה לדווין וויד. ברוקלין מגיעה למשחק לאחר 2 ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על אינדיאנה, בעוד מיאמי מגיעה למשחק לאחר שהביסה את פילדלפיה במשחקה האחרון. שוב אכתוב – קבוצה שיש לה על מה לשחק וקבוצה ללא מטרות יותר העונה. ברוקלין. הביתיות עוזרת בקבלת ההחלטה.

.

.

03:00, 5LIVE: שארלוט הורנטס (42-39, מקום 9 במזרח) – אורלנדו מג'יק (40-41, מקום 7 במזרח)

.

Image result for charlotte hornets against orlando magic

.

פה לשתי הקבוצות יש על מה לשחק. למרות שאורלנדו כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, יש לה אפשרות לטפס עוד במעלה הטבלה ולעקוף את ברוקלין. מצד שני, היא גם יכולה לרדת למקום השמיני. מנגד, שארלוט עדיין חולמת על הפלייאוף וחייבת את הניצחון. ניצחון בשיתוף הפסד של דטרויט ייתן להם פלייאוף. ניצחון של דטרויט סוגר את העונה עבור ההורנטס. שארלוט בתקופה טובה ומגיעה לאחר 4 ניצחונות רצופים שמשאירים לה סיכוי לפלייאוף (ניו אורלינס, טורונטו, דטרויט וקליבלנד). זה המשחק האחרון בעונה הסדירה של ההורנטס והם חייבים – אבל חייבים – פה ניצחון. אורלנדו מגיעה גם היא בתקופה טובה עם 3 ניצחונות רצופים (בוסטון, אטלנטה וניו יורק) וגם אצלה זה המשחק האחרון בעונה הסדירה. הלילה, זה יהיה של שארלוט שתקווה להמשיך עוד את העונה ולא לסיים אותה היום.

.

.

03:00: ממפיס גריזלס (49-32, מקום 14 במערב) – גולדן סטייט ווריורס (24-57, מקום 1 במערב)

.

Image result for memphis grizzlies against golden state warriors

.

עוד משחק לא מעניין. גולדן סטייט תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון במערב (דנבר אחריה בהפרש של 4 משחקים), בעוד ממפיס כבר היסטוריה. המקסימום של ממפיס בטבלה הוא המקום ה-12, בעוד, כאמור, גולדן לא יכולה לרדת מטופ המערב. ממפיס מגיעה לאחר 2 הפסדים ברציפות, בעוד הווריורס עם 6 ניצחונות רצופים, האחרון שבהם היה על ניו אורלינס. קל להמר פה, למרות שסיכוי טוב שהלוחמים לא ינסו בכלל לנצח בשביל לשמור כוחות לפלייאוף. ועדיין, מול קבוצה גרועה כמו ממפיס, אני איתם. גולדן סטייט.

.

.

03:00: מילווקי באקס (21-60, מקום 1 במזרח) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (33-48, מקום 6 במערב)

.

Image result for milwaukee bucks against oklahoma city thunder

.

מילווקי תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ותזכה ליתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. קרב בין שני מועמדים ל-MVP, יאניס אנטטקומפו ופול ג'ורג'. אוקלהומה עצרה את הסלאמפ שתקף אותם לאחרונה והם ממוקמים במקום ה-6. אם יפסידו היום, הם יכולים לסיים במקום ה-8. מילווקי מגיעה לאחר ניצחון על אטלנטה, בעוד OKC מגיעה לאחר 4 ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על יוסטון. מילווקי.

.

.

03:00: ניו יורק ניקס (64-17, מקום 15 במזרח) – דטרויט פיסטונס (41-40, מקום 8 במזרח)

.

Image result for new york knicks against detroit pistons

.

המשחק האחרון העונה של הניקס – הודעה על חגיגת האירוע תצא בהמשך. אה כן, גם של דטרויט. ניצחון של דטרויט יעניק לה מקום בטוח בפלייאוף (גם אם תפסיד תוכל לשחק ברבע בגמר, תלוי בשארלוט). אם דטרויט מפסידה ושארלוט מנצחת, הפיסטונס בחוץ. אם דטרויט מנצחת וברוקלין ואורלנדו מפסידים, דטרויט תסיים במקום השמיני. גם אם דטרויט תנצח, אורלנדו תנצח וברוקלין תפסיד, היא תסיים במקום ה-8. אם ברוקלין מנצחת, דטרויט מנצחת ואורלנדו מפסידה הפיסטונס יסיימו במקום ה-7. דטרויט מגיעה לאחר ניצחון על ממפיס, והניקס, הם הניקס. או שאולי לא? הם מגיעים לאחר – תופים, תופים, תופים – 2 ניצחונות ברציפות – הודעה על חגיגת האירוע תצא בהמשך! לא נפרט פה בשל היותם ניקס – דטרויט.

.

.

03:00: פילדלפיה 76 (31-50, מקום 3 במזרח) – שיקגו בולס (59-22, מקום 13 במזרח)

.

Image result for philadelphia 76 against chicago bulls

.

פילי תסיים במקום השלישי (הפרש של משחק וחצי מהמקום ה-4, הפרש של 7 וחצי מהמקום ה-2). שיקגו גם היא תקועה במקום ה-13 אבל למי איכפת. פילי ככל הנראה תקבל בסיבוב הראשון את ברוקלין עם יתרון ביתיות. החבורה של ברט בראון מגיעה לאחר תבוסה מול מיאמי במשחק האחרון, כנראה ששומרים כוחות לפלייאוף כשאין למה לשחק. שיקגו הפסידה במשחק האחרון ללא אחרת מאשר ניו יורק שהיא לא ברוקלין. פילדלפיה, קל.

.

.

03:00: סן אנטוניו ספרס (34-47, מקום 7 במערב) – דאלאס מאבריקס (48-33, מקום 12 במערב)

.

Image result for san antonio spurs against dallas mavericks

.

סן אנטוניו תשבור את שיא ההופעות למועדון ברצף השנה, כשהיא תסיים באחד מהמקומות 6-8. דאלאס יכולה לרדת למקום ה-14 במערב. שתי הקבוצות מגיעות לאחר 2 ניצחונות רצופים. סן אנטוניו ניצחה את קליבלנד ו-וושינגטון, בעוד דאלאס ניצחה את פיניקס וממפיס. סן אנטוניו.

.

.

05:30: דנבר נאגטס (28-53, מקום 2 במערב) – מינסוטה טימברוולבס (45-36, מקום 11 במערב)

.

Image result for denver nuggets against minnesota timberwolves

.

גם בעונה שעברה המשחק האחרון בעונה הסדירה היה בין מינסוטה לדנבר. אז, במאבק על הפלייאוף. אז, מינסוטה הייתה עם ג'ימי באטלר. אז, הטימברוולבס ניצחו והדיחו את דנבר. השנה, דנבר תסיים במקום ה-2 במערב ואילו מינסוטה לא תכנס לפלייאוף. המשחק חסר משמעות עבור שתיהן כשהנאגטס מחכים ליריבה בסיבוב הראשון. ניצחון של דנבר במשחק שלא ישנה יותר מדי.

.

.

5:30-לוס אנג'לס קליפרס (34-47, מקום 8 במערב) – יוטה ג'אז (31-50, מקום 5 במערב) / רועי ויינברג

הקליפרס יכולה להימנע ממפגש מול גולדן סטייט ווריורס בסיבוב הראשון אם תצליח לנצח ואחת האחרות תפסיד, בזמן שיוטה הבטיחה את המקום החמישי. הג'אז ישחקו בלי פייבורס, קורבר ורוביו נוסף, אולי, לשחקנים נוספים. קשה לראות אותם מתאמצים מול ההתקפה של הקליפרס במצ'-אפ שהיה מעניין אם למשחק הייתה חשיבות. אין. קליפרס.

.

.

05:30-פורטלנד טרייל בלייזרס (29-52, מקום 4 במערב) – סקרמנטו קינגס (42-39, מקום 9 במערב)

ניצחון ופורטלנד שלישית. הקינגס משחקים בסגל מלא וזה מרשים, אבל אני לא רואה אותם מנצחים דמיאן לילארד שחייב ניצחון. אין להם מצ'-אפ טוב לאנס קנטר ושימו לב לרודני הוד הלא יציב שמתחמם. בכל מקרה, פורטלנד לוקחת.

לפוסט הזה יש 150 תגובות

  1. נתפלל לניצחון של פורטלנד, הפסד של אוקלהומה, ניצחון של ספרס
    מול פורטלנד יש לספרס סיכוי לעבור סיבוב….

  2. יוטה נעולה במקום 5 ואין אפשרות שהיא תזוז. גם מגיעה בהרכב חסר. זה של הקליפרס בבית, שתגיע ל-48 נצחונות.
    ס"א תביס בבית את דאלאס, ערב שבעיקר יוקדש לצילומים עם נוביצקי. 48 נצחונות.
    אוקהלומה בבק-2-בק במילווקי. נצחון והיא ב-6, הפסד והיא (די בטוח) רק 8. לכאורה, הבאקס יכולים לנוח ולתת להם את הנצחון. אלא שיאניס רוצה לנעול את ה-MVP. ואם מילווקי חושבת קדימה לגמר הגדול – היא יודעת שנצחון מסדר לאוקלהומה ולגולדן סטייט מלחמה בסיבוב ראשון. אז למה לא? מעניין מה יבחרו.
    .
    בצמרת – דנבר המזליסטית תסיים ב-2, פורטלנד ב-3, אם צעירי סקרמנטו לא יחליטו ממש לבאס. יבטיח סיבוב ראשון יוסטון-יוטה, בדרך לחצי של יוסטון (כנראה) עם גולדן סטייט.

  3. תודה רבה עידן.
    .
    אני צופה נצחון של דנבר, ואם יאניס לא משחק אז גם של אוקלהומה, ואז, בהנחה שננצח את דאלאס, נסיים 7 ונקבל את דנבר. אוקלהומה המזליסטים יקבלו את פורטלנד ועוד מסוגלים לעבור אותם, והקליפרס יציקו ללוחמים. יוטה-יוסטון יהיה מעניין.

  4. פריוויו מצויין עידן. המשחק שאני אחזה בו יהיה OKC במילווקי. מעניין אם הבאקס תרצה להפריע להם ולהורידם למקום 8 ופגישה עם גולדן סטייט

  5. אוקלהומה לא יכולה לסיים במקום השמיני גם במקרה של הפסד בגלל יתרון פנימי על הקליפרס.
    אז נשארנו עם יוסטון.בעיקרון פורטלנד אמורה לנצח בקלות ולשלוח את יוסטון למקום הרביעי ולצד של הבראקט של גולדן סטייט אבל יש טוויסט בעלילה.בנוסף לנורקיץ שגמר את העונה גם לילארד ומקולום לא משחקים היום וסקרמנטו למרות שהמשחק לא חשוב לה בהרכב מלא.מקווה לניצחון של סקרמנטו ואז הצד החלומי של הבראקט של גולדן סטייט יהיו קליפרס בסיבוב הראשון ויוטה או פורטלנד בסיבוב השני.בצד השני של הבראקט יהיו יוסטון אוקלהומה דנבר וסן אנטוניו.כל מה שצריך הוא ניצחון של סקרמנטו.במקרה של ניצחון של פורטלנד נקבל ווריירס נגד יוסטון שתעבור את יוטה כבר בחצי גמר המערב

        1. זה לא נותן לי להעביר את הכתבה אז העתקתי את החלק הרלבנטי.

          6/7/8) אוקלהומה סיטי/סן אנטוניו/לוס אנג'לס קליפרס – סל הניצחון של פול ג'ורג' הציב את הת'אנדר משחק אחד מעל שתי היריבות, כאשר כולן בעיקר רוצות להימנע מהמקום השמיני והמפגש מול הווריירס.

          נתחיל מהפשוט – אם OKC מנצחת במילווקי, היא שישית. אם סן אנטוניו (מול דאלאס בבית) ו-LA (מול יוטה בבית) מנצחות שתיהן, או מפסידות שתיהן, הן מסיימות עם מאזן זהה וגם שובר השוויון זהה (2:2). במצב כזה הולכים למאזן בתוך החטיבה, שם לספרס יהיה בכל מקרה יתרון והם יסיימו במקום השביעי.

          אם הת'אנדר מפסידים במילווקי ושתי האחרות מנצחות, נוצר שוויון משולש של 34:48. המאזן בין OKC לקליפרס הוא גם 2:2 והמרוויחה הגדולה במצב כזה היא סן אנטוניו, שניצחה את הת'אנדר פעמיים משלושה מפגשים העונה (כולל ה-147:154 המשוגע בהארכה). אם כך, במצב של שוויון משולש – סן אנטוניו שישית וכדי להפריד בין OKC לקליפרס נצטרך להגיע לשובר שוויון מספר 5 (!) – מאזן מול קבוצות הפלייאוף מתוך החטיבה (המערב). במקרה כזה, אוקלהומה סיטי במאזן 10:15, בעוד הקליפרס יהיו במאזן 16:10, הרחק מאחור, אז אוקלהומה סיטי תהיה שביעית ולוס אנג'לס שמינית.

          1. עידן, זה מתוך espn-
            .
            The Oklahoma City Thunder will clinch the No. 6 seed with a win or a Spurs loss. The Thunder will drop to No. 7 with a loss combined with wins by the Spurs and Jazz. An OKC loss combined with wins by the Spurs and Clippers will drop the Thunder to No. 8.
            .
            .
            כל זה לא באמת משנה כי שלושת הקבוצות ינצחו, כך ש-
            8. קליפרס
            7. ספרס
            6. ת'אנדר

  6. גולדן סטייט היום נותנים מנוחה לשחקנים.
    קרי קוזינס דריימונד וליבינגסטון בחוץ.
    דוראנט קליי תומפסון ואיגואדלה GTD

  7. בקיצור המשחק היחידי שמעניין אותי הלילה זה פורטלנד-סקרמנטו.
    במזרח אין משמעות לשלישייה האחרונה שתיכנס.כולן יעופו 0-4 או 1-4. בסיבוב הראשון על ידי מילווקי טורונטו ופילדלפיה.האקשן במזרח יתחיל מחצי הגמר כשבוסטון יצטרפו לשלישייה הראשונה אחרי שיעברו את אינדיאנה

  8. תודה לצוות על הסיקור המצויין ביום האחרון והדי משמים הזה….
    מילה טובה וקטנה על סאן אנטוניו שמוקדם יותר העונה היה נראה שלא יגיעו בכלל לפלייאוף. שאפו.
    או שמא צריך לומר
    שאפופ
    🙂

  9. ותודה גדולה לממזרים המחוייכים על הלינקים המדויקים לאורך כל העונה!
    וכן תודה לכל החבר'ה פה מהבלוג החי על עונה כיפית גדולה היה אחלה אתכם!

    1. שארלוט בפיגור 10 וצריכה ניצחון עדיין (יחס זמין כרגע בבט זה פי 5 . למרות שהתחרטתי שלא לקחתי הימור ברצלונה של 0-1 כמו שכתבתי וכעסתי על עצמי. עכשיו שנרגעתי אני לא חוזר בי וחושב שאין טעם להמר. במיוחד על דברים שלא מסתמנים כהימור בטוח)

        1. אהלן אהבל. יצא לך נס היום עם ברצלונה שמור על הכסף שלך. דטרויט מנצחת ושארלוט לא הולכת לקחת היום שום משחק גם אם היא תוביל עם הגמבה , שמעת?

  10. תודה מולי על כל הלינקים!
    ראס צריך עוד שני ריבאונדים ונקודה אחת כדי לשבור את שיא הטריפלים של מגיק ולהשתוות אליו לפי שיפנה לשבור את שיא הטריפלים של ביג O…

  11. עוד ריבאונד אחד לראססססססס
    וואו, הלילה שוברים את השיא של ג'והנסון
    על הג'ונסונים של ראס הייטרים!

  12. זהו הכל נקבע רק פורטלנד צריכה להחליט אם להפסיד ולפגוש את יוטה או לנצח ולפגוש את אוק. גם ככה יעופו מול כל אחת מהן. נצחון של פורטלנד לדעתי סולל את הדרך של דנבר לגמר המערב. סיבוב ראשון ינצחו 7 משחקים קשים עם דם את הספרס ואז סוויפ גנטלמני עד 6 משחקים מול אוק.

  13. פורטלנד בחרו להפגיש ראש בראש את יוסטון וokc,
    שתי הקבוצות הכי מנוסות במערב )שהן לא גולדן סטייט),
    והיחידות שאם הן מעבירות הילוך, באמת יכולות לאיים על הקונפרנס.
    אחרי הסיבוב הראשון, לגולדן סטייט כבר יהיה יותר קל.

  14. גולדן סטייט כמו נתניהו – הכל מסתדר לטובתה.
    קליפרס סיבוב ראשון (ולא אוקלהומה, הודות ללייקרס), פורטלנד/יוטה סיבוב שני (ולא יוסטון, אחרי שפורטלנד זרקה את המשחק האחרון עם סקרמנטו). הכל תפור לקראת עוד אליפות קלה.
    בעולם כזה סוער ובעייתי, כמה טוב שיש דברים יציבים שנותנים בטחון. היידה ביבי!

  15. מינסוטה עם יתרון מאוד שביר של 6 נק', במשחק היחיד שעוד משנה משהו העונה.
    בכל מקרה, לאף קבוצה אין זכות להתלונן על המיקום שלה. לכולן היו מספיק הזדמנויות לשפר את המיקום שלהן במפגשי ראש בראש

  16. וואו כמה דנבר גרועה היום – וזה אומר לא מעט. להגיע למשחק כל כך חשוב עם רמת אנרגיה שכזו ועם קשיים בריכוז כמו היו וויגנס אם יעופו בסיבוב הראשון מול אוק' הפורענות נעוצה היום במשחק מול הזאבים שעלו ללא קא"ט פור גאט סייק

  17. פורטלנד התעוררו. דנבר ביום חלש מהשלוש במשחק שבאמת כדאי להם לנצח… נקווה שיצאו מזה.

  18. דנבר בחרבון עולמי מאבדים ביתיות ליוסטון בסיבוב השני ומעדיפים את אוק בסיבוב הראשון מאשר את פופ.

  19. כל המערב השתגע בדקות האחרונות… מהפך משוגע של פורטלנד 38-18 ברביעי, ועוד מהפכון של דנבר 26-16 ברביעי…
    כל הצמרת השתנתה בבת אחת
    גולדן 1, דנבר 2, פורטלנד 3, יוסטון 4
    יוטה 5, אוקלהומה 6, ספרז 7, קליפרס 8
    *יוסטון על מסלול חצי הגמר של גולדן*
    אוקלהומה קיבלה מתנה את פורטלנד
    דנבר ייצאו לסן אנטוניו לחתיכת סדרה
    אוקלהומה – דנבר/ספרז בחצי השני

  20. בשלב מסויים המחליפים של פורטלנד(שעלו במטרה להפסיד ולקבל את יוטה בסיבוב ראשון) היו בפיגור 26,באותו הזמן דנבר הייתה בפיגור 11 מול מיניסוטה 2 דקות לסוף.

    הטבלה באותו רגע
    2-יוסטון
    3-דנבר
    4פורטלנד

    עכשיו פורטלנד השלימו קאמבק וגם דנבר עשו מהפך מדהים,ועכשיו טבלת המערב נראית ככה

    2-דנבר
    3-פורטלנד
    4-יוסטון

    בסופו של דבר התוכנית של דנבר לזרוק משחק לפורטלנד אשכרה עבדה,כל חלקי הדומינו נפלו בדיוק איך שהם רצו,ועכשיו יוסטון ככל הנראה יפגשו מול גולדן סטייט בסיבוב שני.

  21. טוב הכל נסגר

    גולדן בסוויפ על הקליפרס

    דנבר ב-7 משחקים על הספרס

    אוק ב-5 משחקים על פורטלנד

    יוסטון ב-5 משחקים על יוטה

    מילווקי בסוויפ על דטרויט

    טורנטו ב-5 משחקים על המגיק

    פילי ב-5 משחקים על הנטס

    בוסטון ב-5 משחקים על אינדי

      1. לא מזלזל אם הספרס יעברו זה לא יפתיע אותי. זה סידרה של 55-45 לדנבר בסיכויים.

        לספרס יש ניסיון, אולסטארים ופופ שיודע לאמלל את יוקיץ' ולהוציא מקס מקבוצתו.

        לדנבר יש ביתיות ואת הספסל הטוב בליגה, צעירים נמרצים ונלחמים שיתישו את הספרס הזקנים וגם מאמן לא פראייר. מורי מייפל טיים הגיע, זה הזמן שלו להתעלות בפלייאוף

  22. יש אלוהים! (וקוראים לו אנדרו וויגנס 😉 – קיבלנו את דנבר בסיבוב הראשון ואת אוקלהומה או פורטלנד בשני, ואם יוסטון יצליחו לפתור את בעיית גולדן סטייט נגיע לגמר ונביס את נציגת המזפח חסרת הניסיון! הכל סגור.
    .
    האמת, נחטוף מדנבר, אבל לפחות עד שהסדרה תתחיל אפשר לפנטז כי קיבלנו את המסלול הקל ביותר. גם זה משהו.

    1. דנבר ספרס הולך להיות הקזת דם. 7 משחקים. אפילו בפריוויו לתחילת העונה חזיתי שהן יפגשו (אמנם ממקומות 4 ו-5) אבל עדיין. גם שם נתתי 7 משחקים. פופ הולך לשתות דם לג'לי הסרבי, לא יהיה הפתעה אם הספרס יעלו אבל חושב שדנבר יקחו בסידרה מתישה והספרס לא יצליחו.

  23. אני דווקא חושב שיוסטון צריכים להיות מרוצים. קודם כל אני חושב שעדיף להם את יוטה על פני אוקלהומה, ושנית עדיף, מבחינת המיועדות לפציעה של כריס פול, לפגוש את ג"ס בחצי אחרי 4-7 משחקים ולא בגמר אחרי 8-14 משחקים.

    1. נכון אבל יוסטון פשוט קברו את עצמם בהיחנקות במשחק קודם
      נצחון (שהיה בידיים), היה מסדר להם את קליפרס סיבוב 1, ודוחף את אוקלהומה לסיבוב ראשון עם גולדן…

  24. איזה מתנה ראס קיבל חח, אוק מבסוטים יעברו סיבוב מול לילי כריות למרות שלא אתפלא אם גם יצליחו להתקשות איכשהו מולם 🙂

  25. תראו מה היה צריך להתרחש רק בשביל שההימור של דנבר יקרה-

    היחנקות של הארדן וסל ניצחון של פול ג'ורג'
    סל ניצחון של מו הרקלס מול הלייקרס
    קאמבק של 26 נק' של המחליפים של פורטלנד במשחק שהם החליטו לזרוק
    וריצת 15-0 של דנבר ב2 הדקות האחרונות מול מיניסוטה בשביל לנצח.

    אין ספק שאלוהי הכדורסל בהחלט מחבבים את דנבר.

    בכל מקרה אחת מהקבוצות האלו תהיה בגמר המערב דנבר/פורטלנד/ספרס/אוקלהומה.

  26. הנצחון המוזר של הלייקרס על הקליפרס עלה להם במקום אחד בדראפט.
    במקום 13.9% לקבל בחירה טופ-4, ירדו ל-9.4
    במקום 3 אחוז לציון, ירדו בחצי ל-2.
    חלם זה פה.

  27. לוקח את דבריי על דנבר בחזרה.
    מי שבאמת נדפק מכל הסיפור היום זו יוטה שתעוף השנה בסיבוב הראשון

    1. ממש רציתי דטרויט טורנטו שיפגשו לראות אם קייסי יצליח לעשות להם נזק בפלייאוף, חבל שזה לא קרה. חוץ מזה אחלה הגרלה

  28. דמיאן מוביל את פורטלנד שנה שנייה למקום 3. מקבע את מעמדו כגארד השלישי הטוב בליגה אחרי הארדן וקרי (לפני ראס וקיירי). מנהיג אמיתי. השאלה מתי פורטלנד יביאו לו שחקנים קשוחים שעושים גם הגנה ויודעים לקלוע כדי שיוכל לעשות משהו בפלייאוף

      1. נורקיץ די בינוני לדעתי אבל הוא פחות הבעיה. הם חייבים ללכת על הולידיי או ברדלי ביל בקיץ. מבאס לראות את דמיאן מתבזבז שם ותמיד יש לו בית בפילי אם הוא רוצה 🙂

  29. יא-אללה לא יאמן איך הסתדר הבראקט על הצד הטוב ביותר.
    פשוט שני קאמבקים תשורת מינסוטה וסקרמנטו החלשלושות.
    אין ספק שחצי גמר המערב הצפוי בין יוסטון לגולדן סטייט יהיה מרתק. הווריורס יותר טובים אבל ליוסטון עדיף להתחרות מולם בחצי מאשר בגמר (כריס פול אהממ אההמ).

    1. יותר מזה, לא משנה מי תגיע לגמר המערב, זאת כנראה תהיה קבוצה בכושר טוב שמצאה את הכלים המתאימים לפלייאוף.
      הסיבוב הראשון יכיל המון ניגובים, אבל יש סיכוי טוב שזה ייגמר שם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט