מעורב הופס ליום רביעי: המג'יק נעלם ממג'יק. התפטר מהלייקרס / מנחם לס

 

******************

חלק ממשפחתי הגיע היום מישראל, והשאר מגיעים מחר (היום). מגיעים לפסח ולבת מצווה ועוד. בשלושת השבועות הבאים אהיה עסוק ביותר ועל הקו אטלנטה – גרינוויל. ה'מעורבים' יהפכו לצנועים הרבה יותר, אבל אנסה להכניס משהו כל יום אם אוכל!

*******************

1. מג'יק HAS HAD IT. הבעייה? רוב נפילת הלייקרס זאת אשמתו!

"I want to go back to having fun," he said.

גם אני רוצה – ורציתי – FUN. אבל היו לי התחייבויות בחיים, וכשהתחייבתי, מלאתי את התחייבויותי.

מי שרוצה להצדיק אותו יכול לומר: "הוא הרי הבטיח שאם הלייקרס לא יעשו את הפלייאוף העונה הוא יתפטר". (הוא לא בדיוק אמר 'לעשות את הפלייאוף', אבל זה יוצא דוגרי מ'הבטחתו').

אז זהו? לנטוש סיערה טובעת על כל מלחיה? לא לנסות להוציא את הלייקרס מבור הצואה אליו הוא הכניס אותם? 

מג'יק! זאת התקופה, זה הזמן שהלייקרס צריכים אותך יותר מאי-פעם. כמובן אם יש לך את זה. אם יש לך מספיק כריזמה, ידע, כוח, השפעה, השראה, אינספירציה, להוציא את העגלה מהבוץ, זה הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. לפחות לכפר על כל השגיאות שעשה.

אתה משאיר עכשיו את פלינקה, רוב פלינקה שכל הליגה שונאת – מנהלים, סוכנים, ושחקנים, להיות הבוס של הלייקרס? זה מה שיעזור להביא שחקנים חדשים להצטרף ללברון? רוב פלינקה?

והנה ה-KILLER: הוא עדיין לא הודיע לג'יני באס.

למה?

הנה למה:

"I knew I couldn't be face-to-face and tell her," he said of Buss, saying he loves her like a sister. "I couldn't stand to tell her."

2.  כל הישגיו ומעשיו של מג'יק מאז שהגיע:

• Drafted Lonzo Ball 2nd overall in 2017 NBA Draft
• Traded Timofey Mozgov and D'Angelo Russell to the Nets for Kyle Kuzma and Brook Lopez
• Traded Jordan Clarkson and Larry Nance Jr. to the Cavaliers for Channing Frye, Isaiah Thomas and a 2018 1st round draft pick (Moritz Wagner was later selected).
• Signed LeBron James, Rajon Rondo, Lance Stephenson, JaVale McGee and Kentavious Caldwell-Pope in July 2018
• Traded Svi Mykhailiuk and a 2021 2nd round draft pick to the Pistons for Reggie Bullock
• Traded Michael Beasley and Ivica Zubac to the Clippers for Mike Muscala

מג'יק ניפגש בשבת עם לברון והודיע לו על החלטתו.

 

3. מה דעתכם על קובי? או לגנוב את ג'רי ווסט מהקליפרס?

4. המשחק האחרון והפרידה מדוויין ווייד

(מחר אכתוב עליו פוסט שלם)

5. המשחק האחרון של נוביצקי

את המאמר עליו למטה כתבתי לפני שידעתי על הפרישה!

 

6. ברוקלין נטס יצאה מהבור, ועם התהליך עשתה הון לרוסי וסיני!

אחד מסיפורי ה-NBA הנעימים והמלבבים ביותר היא היציאה של הברוקלין נטס  מהבור העמוק שהיא ניכנסה אליו מאז הנסיון עם פול פירס/ קווין גארנט / ג'ו ג'ונסון, והתשלום הכבד שהנטס היתה חייבת לשלם עבור אחד הצעדים האוויליים ביותר בהסטוריה של הליגה. התשלום היה שנים ללא כל בחירת דראפט, ושנים של תסכול וכאב על הכסילות של נשיא/מנכ"ל אחד, בעוד בעל הקבוצה יושב לו אי שם ברוסיה MINDING HIS OWN BUSINESS עם בלונדיניות מהקלאסה העליונה ביותר, ווודקה Zyr (המחיר? $829 לבקבוק,  ושהיא הנקייה והטהורה מכולן), וקוויאר Almas  Osetra Caviar  (ב-$750 ל-100 גראם).

חשבו שייקח לקבוצה לפחות עשר שנים להתאושש מהמכה. אז תראו אותם, הם כבר בפלייאוף לראשונה מאז 2014-15 עם קבוצה די אלמונית אבל קבוצה שמסוגלת לנצח כל קבוצה בבית, ולעשות הרבה צרות במשחקי חוץ. לכו לרוסטר ותראו איזו קבוצה נטולת כוכבי-על, אבל מלאה בשחקנים טובים, צעירים, רעבים יש לה.

https://www.bing.com/search?q=BROOKLYN+NETS+ROSTER&pc=MOZD&form=MOZLBR

בינתיים קרו כמה שינויים כספיים, בואו נאמר.

ג'וזף טסאי, מייסד עלי-באבא ואחד מבעליה הראשיים (https://www.forbes.com/profile/joseph-tsai/#500d79157b32) קנה לפני שנה 49% מהנטס ממיקאל פרו'קורוב עבור 1$ מיליארד, והזכות לקנות את שאר ה-51% בשנת 2021 עבור 2.3$ מיליארד

עוד לפני הקנייה, חברת בי.אס.אי גלובל, בבעלות פרוקורוב (https://www.bseglobal.net/our-company/bse-leaders/) המריצה את ברקלייס סנטר הקציעה חלק אדמה גדול להרחבת האולם ולהפכו לאולם הכדורסל מס' 1 בארה"ב מבחינת גודל, טכנולוגיה, ומה לא.

את זה יעשה כבר הסיני. פרובס מגזין כותב שעד 2021, ועם האולם החדש, ערך הברוקלין נטס וכל המבנה בה היא שוכנת יעלה על 5$ מיליארד. אז הסיני עבד קצת על הרוסי. אבל הרוסי השליש את כספו אף הוא עם הנטס. העובדה שהיא היתה בתחתית הבאר לא משנה כהוא-זה על הכסף המרקיע שחקים.

7. היש מצב שדירק נוביצקי היה השחקן הטוב בעולם משך 3 עונות?

(ניכתב לפני שידעתי על הפרישה של נוביצקי)

*
ג'ייק קמפ מהאתלטיק מאמין שכן.  הפוסט הזה מתבסס על מאמרו. אין טעם לתת את הקישור כי הכניסה לאתר האתלטיק כרורה בתשלום.
*
לכל אחד מאיתנו ישנם השחקנים הפייבוריטים שלו. אחד שלא קיבל את הכבוד וההערכה שמגיעה לו הוא ללא ספק דירק נוביצקי. בפוסט של האורד בק על היריבות בין דוויין ווייד ודירק נוביצקי (https://bleacherreport.com/articles/2827235-the-ballad-of-dirk-and-dwyane) הוא ראיין את פט ריילי שאמר לו:

 

For about a three-year span Wade was, in Riley’s view, “the best player in the world.”

“Dwyane was better than Kobe at that time,” Riley says. “He had a better year by having the impact on winning—in the Finals, in the biggest moments, on the biggest stage. And you get that moniker.”

זה ניתן לויכוח. דוויין באמת היעה לפני קובעי בכמה פרמטרים חשובים, אבל היה שחקן אחר, נוביצקי, שהיה טוב משניהם:

 

CATEGORY RANK PER WS WS/48 VORP
DIRK 1 1 1 3
KOBE 5 7 13 8
WADE 3 11 10 5

 

אז מדוע דירק לא מקבל את ההערכה המגיעה לו?

לפי פט ריילי, נוביצקי לא זכה באליפות בתקופה המדוברת. בשלוש השנים הללו דוויין ווייד זכה באליפות, אבל נוביצקי הוביל את המבריקס לרקורד לא יאומן של Mavericks went a staggering 185-61 שהיה הרקורד הטוב בליגה בשלוש השנים הללו. טוב, ידוע שהם התמוטטו בגמר של 2006, ואז שנה אח"כ הם היו מס' 1 בפלייאוף, והראשונים שהם מספר אחד להפסיד למס' 8 מאז הליגה התחילה עם 'הטוב מ-7' בסיבוב הראשון.

אין שאלה ששנת 2006 ושנת 2007 הורידו הרבה כבוד והערכה מהלגסי של נוביצקי.

מה שעוד פדע ופוגע בנוביצקי היא העובדה שהוא איננו SCORER מסורתי כמו קובי או דוויין. הוא לא היה גארד או ווינג. אחוזי הקליעה שלו והאפקטיב % של FG עולים על קובי ודוויין :

PPG RANK TS% RANK eFG% RANK
DIRK 25.7 6 0.59 3 0.511 8
KOBE 31.8 1 0.567 12 0.493 17
WADE 26.1 5 0.573 7 0.494 15

 

נןביצקי קלע כמעט כמוהםן, אבל עשה זאת ביעילות גדולה יותר. גם ב-PER וגם ב-WIN-SHARE הוא עולה על קובי ודוויין בצורה רצינית בשלוש השנים המדוברות. הוא גם אף פעם לא נחשב ל-TOUGFH PLAYER או CLUTCH PLAYER. אמרו שחסר לן גן של ווינר.

זה GARBAGE כפי שהטבלה מראה:

 

CLUTCH TS% 2004-05 2005-06 2006-07
DIRK 56.6 55.4 60.8
KOBE 47.6 50.5 54.6
WADE 57.6 60 55.3

 

(Source: NBA.com. “Clutch” defined as final five minutes, score within five.)

בשלוש השנים הללו נוביצקי היה יותר CLUTCH גם מקובי וגם מדוויין. למעשה הוא היה השחקן ה-CLUTCH ביותר בליגה בשנים הללו.

כמובן שכשדיברו על קובי הוא כבר היה "האיש עם 3 טבעות", ודירק היה שחקן כושל (אז!) בפלייאוף.

חובה גם לציין שגם בשנים 2008-09 ועד 2010-11 לדירק נוביצקי היה יותר WIN SHARES מאשר לקובי או לדוויין (49.7 לנוביצקי בהשוואה ל-42.1 לדוויין, ו-40.5 לקובי.

דירק זכה גם ב-MVP בשנה השלישית של שלוש השנים המדוברות

8. הצילום של סטיב אדאמס משבת הלך VIRAL!!!

 

9. היום לפני 24 שנה: נשות יוקון מנצחות את ה-NCAA ומסיימות עונה של 0-35

 

הקבוצה שכוכבתה היתה האול אמריקן רבקה לובו שברה שחא NCAA עם רקורד של 0-35. הרקורד נישבר לפני 17 שנה ע"י אותן HUSKIES שסיימו עונה עם 0-39, וכמובן אליפות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
89 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ohad
ohad
10/04/2019 5:10:55

נפטרנו גם מגנץ וגם ממגיק בערב אחד אין יותר טוב מזה

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 5:26:11
הגב ל  ohad

מה, נתניהו ניצח? לא נראה לי כך כשהראו כאן את גנץ יוצא בריקודים

דביר
דביר
10/04/2019 6:52:22
הגב ל  מנחם לס

ביבי ניצח מזל.
אם הימין פה היה קצת יותר טיפש עוד מפלגות לא היו עוברות

שחר צ'קו
שחר צ'קו
10/04/2019 7:12:55
הגב ל  מנחם לס

עדיין לא סופי אבל גוש הימין מוביל בגדול

שחר צ'קו
שחר צ'קו
10/04/2019 7:16:08
הגב ל  שחר צ'קו

שוויון בין גנץ לביבי כרגע
94 אחוז נספרו

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:30:00
הגב ל  שחר צ'קו

הימין כובש את העולם. אפילו בסין…

סלים וארזה
סלים וארזה
10/04/2019 8:39:08
הגב ל  מנחם לס

כל בחירות זה אותו סיפור:
עם פרסום התוצאות הראשונות בלילה גוש השמאל-מרכז חוגג.
בבוקר מתעוררים לידיעה שגוש הימין מוביל.

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 9:29:37

גיא קורא לזה ווישפול 😂

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:31:08

את הכסף סופרים בסוף המדרגות

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 16:21:41
הגב ל  מנחם לס

כן מנחם גנץ=גי אר סמית. חשב הם מובילים ברח עם הכדור

ברוך רובין
ברוך רובין
10/04/2019 5:14:44

בשעה טובה וברוך שפטרנו מעונשו של זה, שחקן ענק ובין הגדולים בהיסטוריה מנגר בין הרעים שבהם (עוד משהו שדומה לגורד׳ן) , הרס את הקבוצה וויתר על אולסטרים בחינם, והשאיר את הלייקרס בחורבות.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/04/2019 6:46:06

אני חושב שמג'יק עשה את הדבר הנכון , אני גם חושב שהוא לא היה צריך לקבל את התפקיד כי זה לא משהו שהוא טוב בו , אבל אני בטוח שאחרי ג'יני באס עם הביצים הגדולות העיפה את אח שלה וקופצ'ק היא פתאום הבינה שאין לה מושג מה לעשות והיא בטח התחננה למג'יק שיבוא ויעזור לה ומג'יק בגלל אבא שלה לא יכל לאמר לא ולקח תפקיד שהוא לא יודע לעשות,לא אוהב לעשות ולא בנוי לעשות.

מג'יק עשה דבר מצוין גם לעצמו וגם ללייקרס , אם לג'יני באס יש שכל היא תפטר את פאלינקה ותתקשר לבן אדם היחיד שיכול לעזור לה: סאם הינקי

Smiley
Smiley
10/04/2019 6:58:03
הגב ל  trusttheprocess

אני חושב שמג'יק הגיע לתפקיד כי חשבו שהשם שלו עדיין ימשוך שמות גדולים ופלינקה הוא זה שיערוך את המשא ומתן.
בסופו של דבר, הוא נכשל, לקח אחריות (כמו שאמר) והלך.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/04/2019 7:00:28
הגב ל  Smiley

מסיבת העיתונאים שלו זה לא יאמן.
קודם כל אני בשוק שהוא לא הודיע לג'יני באס לפני שהודיע לתקשורת , ולפי מה שהוא אומר , שהוא היה צריך מחר לקבל החלטה קשה שתשפיע על קריירה ועבודה של מישהו זה נראה שהוא התפטר כי הוא לא רוצה לפטר את לוק וולטון מחר

עידו גילרי
עידו גילרי
10/04/2019 7:15:26
הגב ל  trusttheprocess

לגמרי. לא מקצועי בעליל.

דינגו
10/04/2019 10:48:48
הגב ל  trusttheprocess

גם התירוץ שלו, מדוע לא סיפר לה, פחדני ומטופש.

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 7:43:30
הגב ל  trusttheprocess

ומה דעתו של לברון על הינקי? 🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
10/04/2019 8:05:21
הגב ל  ראס א שטן

דבר ראשון שהינקי עושה זה טרייד של לברון לניקס תמורת ציון , קווין נוקס ועוד 3 בחירות סיבוב ראשון

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 8:17:22
הגב ל  trusttheprocess

בדיוק מה שעבר לי בראש הניקס יקחו את לברון לגמרי 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/04/2019 8:49:27
הגב ל  trusttheprocess

רעיון לגמרי לא רע. פיזדייל יודע לעבוד עם לברון. אבל אם אכן קיירי ודוראנט אמורים להגיע דולאן, דביל ככל שיהא, לא יסכים.

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:33:55
הגב ל  trusttheprocess

והניקס יסכימו…בחיים לא! ניו יורק רוצה להיוולד מחדש עם ציון, ולא עם זקן שמשחק אותה רודף שלום ושמאלני

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:31:58
הגב ל  trusttheprocess

לא היתה לו ברירה

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 7:10:58

למה שהלייקרס לא תגנוב את ג'רי ווסט מהקליפרס?

trusttheprocess
trusttheprocess
10/04/2019 7:14:34
הגב ל  מנחם לס

למה שסטיב באלמר שמבזבז עד הצהריים את כל הכסף שיש לג'יני באס בחיים יתן לזה לקרות?

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:35:19
הגב ל  trusttheprocess

זה לא באלמר. זה ווסט. הוא לא קשור לקליפרס בשום דבר מלבד – אולי – לחיצת יד.

שחר צ'קו
שחר צ'קו
10/04/2019 7:55:09
הגב ל  מנחם לס

קודם היו דיבורים על לגנוב את דוק ריברס ועכשיו אתה מציע את ווסט, אולי בס תעשה שותפות עם באלמר על הקליפרס במקום להעביר את כולם אליה

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:28:55
הגב ל  שחר צ'קו

רעיון לא רע בכלל!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/04/2019 8:50:28
הגב ל  מנחם לס

כי ג'רי ווסט הוא אולד סקול – בן אדם עם כבוד עצמי ולא יסכים.

פאקו
10/04/2019 12:51:33
הגב ל  מנחם לס

אם ג'רי ווסט לא מסכים שיילכו על קניה ווסט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/04/2019 7:11:12

תודה רבה דוק. קריסה מהדהדת של הלייקרס.
מג'יק חירב כל חלקה טובה וברח כמו עכבר.
הוא באמת עשה שם נזק עצום שיהיה קשה לתקן וזרק המון מהעתיד תמורת כלום.
השיקוץ בצרות צרורות.
זה הזמן של ג'יני להעיף אותו ולהתחיל לבנות מחדש.

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:49:26

זה לא כל כך פשוט. יש לו חוזה על 5 שנים (4?)

אסף
אסף
10/04/2019 7:31:23

לא חושב שהיה מנוס מצעד זה של מג'יק , חסך לג'ני באס את ההתמודדות עם הקהל והצורך לפטר אותו בעצמה.

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:36:25
הגב ל  אסף

זה ברור

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 7:45:24

מגיק כנראה הבין שאף כוכב לא יגיע. הקיץ טרם החל וכבר מעניין. ככ מחכה לראות את תגובות ומהלכי השיקוץ עם הפאסיב אגרסיב שלו. אגב יש שמועות שיאניס סירב להשתתף בספייס גאם 2

שחר צ'קו
שחר צ'קו
10/04/2019 7:52:00
הגב ל  ראס א שטן

בגלל שזה נופל על תחילת תקופת האימונים.
בא ללמד אותנו שלברון כן יפסיד את האימונים.

אסף
אסף
10/04/2019 8:54:01
הגב ל  שחר צ'קו

יאניס חושב על הקריירה לברון כבר עמוק במחשבות לדעתי על היום שאחרי ולכן הסרט מאוד חשוב לו תדמיתית בעיקר. (כלכלית האיש ודורותיו הבאים מסודרים)

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:37:17
הגב ל  ראס א שטן

הוא סרב להשתתף בסרט בגלל המבטא שלו

רועי ויינברג
10/04/2019 7:50:35

בריחה מרשימה של מג'יק. הייתי מביא את ג'רי ווסט (למרות שהקליפרס לא ישחררו) או דיוויד גריפין שכבר בנה אלופה סביב לברון. ממש חבל שנוביצקי פורש למרות שזה היה די צפוי. אחד השחקנים האהובים עליי

אסף
אסף
10/04/2019 8:56:07

אין לווסט שום סיבה ללכת מהקליפרס בשיא תהליך הבנייה שיצר… הרגע הכי מרגש מבחינתי בליגה במילניום הנוכחי היה הגאולה של נוביצקי באותה אליפות ב-2011 שהוא היה כל כך ראוי לה. די הכוכב האחרון שלקח קבוצה לבד על הגב לתואר.
(אם כל הערכתי לצוות המסייע האיכותי שהיה לו)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/04/2019 11:39:30
הגב ל  אסף

התקפית, הצוות המסייע של נוביצקי היה לא פחות טוב משל הסלטיקס.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
10/04/2019 12:00:26

?
גארנט, פירס, ריי אלן. כולם היו אולסטארים ב-2008
ב-2011 לדאלאס היה רק נציג 1 במשחק האולסטאר – נוביצקי.
.
2011 –
נוביצקי (חמישייה שנייה) הוא הנציג הבודד של דאלאס בחת מחמישיות העונה.
2008 –
גארנט חמישייה ראשונה, פירס חמישייה שלישית.
.
או במילים אחרות –
פשוט, לא.

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:50:33

טוב שהחליט לפרוש

שחר צ'קו
שחר צ'קו
10/04/2019 7:53:16

תודה מנחם.
אחלה משחק של וייד בעזיבה מהבית שלו בקריירה איזה קשה להיפרד מוייד ונוביצקי

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:52:00
הגב ל  שחר צ'קו

ווייד קלע שלשות שהוא בחיים לא קלע

צביקה
צביקה
10/04/2019 7:59:42

העיקר שמיאמי עפו, ללא ספק המועדון העלוב בליגה, קהל ביתי פח אשפה, פלייאוף לא מגיע להם וגם לא לוויד. ביי ביי, מקווה שהמועדון הזה בדרך לנפילה של עשור או שניים

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:52:51
הגב ל  צביקה

אתה טועה. בשנות הזוהר לא היה אולם שהיה כיף להיות בו כמו האולם של מיאמי

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
10/04/2019 8:07:16

האמת הפתיע אותי במהירות,יכול להיות שג'ני נתנה לו אולטימטום ,להתפטר או להיות מפוטר,
בחירה ללכת נכונה וטובה ללייקרס.
איזה קיץ מחכה ללייקרס,לא מקנא בהם,ובאוהדים שלהם,
שאלת מיליון דולר,
מה עושים עם פלולה בריח ביצים ירוקות ,מכוער ומסריח,שהולך להוליך את הלייקרס לבור עמוק.

Shadow
Shadow
10/04/2019 8:35:52

מטרידים וכמה שיותר מהר. חבל שלא שלא הטרידו בחלון. כל מה שמג'יק בסך הכל היה צריך לעשות זה לשלוח את הדושבאג בתמורה לדייויס והיה קונה את עולמו.

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:53:54

לא מאמין שלג'יני היו ביצים לעשות זאת (שדיים יש לה אחלה!)

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
10/04/2019 8:27:47

אם אני 'גני,לפלולה אין וטו על טריידים,שתעיף אותו ,
שתביא ג'מ חיובי,מאמן חדש,חייבת להעיף את פלינקה גם.
להתחיל נקי מזבל,וברצינות להרוויח מחדש את נאמנות השחקנים שישארו.
וואו,לא מקנא בה,מזל שאני לא היא ,מאמאיה

סלים וארזה
סלים וארזה
10/04/2019 8:40:51

ג'יני באס צריכה להציע לבאלמר טרייד – קח את הלייקרס, תן לי את הקליפרס.

ניר מועלם
10/04/2019 8:44:52

מג'יק די ברח ולא לקח אחריות על כלום, קצת פחדן לטעמי.
לגבי נוביצקי- היה ברור שהוא הולך לפרוש, קצת חבל אבל שיהיה לו בהצלחה בהמשך, מקווה להמשיך לראות אותו סביב המועדון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/04/2019 8:54:24

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
מג'יק נכשל וטוב שהתפטר (נשים רגע בצד את הדרך שבה עשה זאת), גם פלינקה צריך להתפטר. ו… אם מטרידים את לברון אני מתחייב להצטלם עם שלט "לג'ני באס יש ביצים מפלדה", אבל זה כנראה לא יקרה. הפסדתם תמונה לדורות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/04/2019 11:12:52

בקשה שלי עם הביצים בחוץ

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:55:44

אבל שדיים יש לה ישר מגן העדן

אסף
אסף
10/04/2019 8:57:21

רק בשביל התמונה נארגן עצומה עם ההתחייבות שלך לגברת באס 😂

Berch
Berch
10/04/2019 9:12:44

הלך המג'יק נשאר הילד
🙂
תהנה עם המשפחה מנחם….

דקסטר
דקסטר
10/04/2019 9:48:04

ולחשוב שרק לפני שנה או פחות מג'יק לא רצה את ווסט.
גם הגדולים ביותר יכולים להיות עיוורים. במקום לשבת על הכורסא כמו מלך ולתת לג'רי ווסט לעשות את כל העבודה ושכולם ייצאו גדולים, מג'יק את פלינקה עם שנת הניהול הכי גרועה בהיסטוריה.
.
מה שכן התסריט שבו לברון מועבר בטרייד הולך וגובר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/04/2019 10:09:16

אין לי בעיה עם ההתפטרות, אבל זו בושה וחרפה שמגי'ק טרח להודיע ללברון לפני שהודיע לבאס.
תודה על המעורב ותהנה עם המשפחה

עידו גילרי
עידו גילרי
10/04/2019 10:27:15

זו בהחלט בושה שהוא לא עדכן אותה לפני אבל איך הגעת למסקנה שהוא הודיע ללברון?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/04/2019 10:35:59

מהשורה של מנחם: 'מג'יק ניפגש בשבת עם לברון והודיע לו על החלטתו.'. אני רואה שבאתרים אחרים רשום שהם נפגשו ושהוא לא הודיע ללברון, אבל ההערה שלי נכתבה על פי מה שרשום כאן. אם הוא אכן לא דיווח על כך קודם ללברון, אני לוקח בחזרה את החרפה ומשאיר רק את הבושה

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 17:57:10

זה היה כתוב בכמה מקומות (שהוא הודיע ללברון כבר בשבת)

עידו גילרי
עידו גילרי
10/04/2019 18:58:42
הגב ל  מנחם לס

בכל מקום היה כתוב בדיוק להיפך שמג'יק ופליקה נפגשו עם לברון אבל לא נאמר שום דבר בנושא.
אם יש לך מקור אחר אז בבקשה תוסיף קישור.

סלים וארזה
סלים וארזה
10/04/2019 12:58:34

נראה שמג'יק ראה בלייקרס איזו חלטורה מהצד. ובעצם אין מה להתפלא הרי הוא מעורב בעוד הרבה עסקים. עכשיו יש דיבורים שהוא לא השקיע מספיק שעות, לא עבד מספיק. נראה שהוא בא וחשב שהכל יהיה קל וכיפי וסבבי-באבי.
צורת ההתפטרות שלו היא ילדותית, לא מקצועית, פחדנית ומכתימה את המורשת שלו לעד.
בושה וחרפה.

דדי
דדי
10/04/2019 14:03:10

קודם כל, מבחינה מקצועית ההתפטרות של מג׳יק היא ברכה, ובמיוחד אם פלינקה יועף יחד איתו – מה שאמור לקרות בקרוב מאד.
עם כל הכבוד ללברון – הם נכשלו כמעט בכל דבר אחר, ובמיוחד בהערכה הלא נכונה של הכישרון של הצעירים (אז אולי הם עכשיו יבואו להגיב בהופס – נשמע שהם יתאימו בול).
.

ראסל, רנדל, ואפילו זובאק היו חייבים עדיין להיות בקבוצה הזאת.
.
.

לא משנה, יש עוד הרבה זמן לנתח מקצועית ולהסביר לרפי ההבנה פה.
.
.
הסיפור האמיתי כאן כמו שאני שומע אותו כל הלילה האחרון – הוא שמג׳יק החליט להתפטר לפני שמתפרסם (כנראה באי אס פי אן) על כל מיני האשמות נגדו לגבי איך הוא התנהל מול אנשים בארגון, וכנראה גם האשמות מסוג ההטרדות המיניות.
אני רק יודע שהמון אנשים כועסים על איך הוא ופלינקה זלזלו וביטלו את כל אלה שעבדו תחתם, אבל עם גם יש פה הטרדות אז זה חדש אפילו לי, ויש מצב שהליגה עצמה עמדה לנקות באיזה שהם פעולות נגד מג׳יק/הלייקרס.
.
אגב, אני הבנתי שהחרא האמיתי בארגון הוא פלינקה, ולא סתם הוא הגיע עם מוניטין של נחש שהמון סוכנים ואנשי פרונט אופיס יריבים בכלל לא מוכנים לעבוד מולו.

דדי
דדי
10/04/2019 14:21:57

ובכל זאת – כמה שטויות נכתבות כאן.
.
מג׳יק נכשל ?
מג׳יק הביא את הכוכב הכי גדול שרצה להביא, ועמד להביא עוד אחד בקיץ הבא, ואולי לעשות טרייד עבור שלישי.
.
הלייקרס עם לברון בריא היו בפלייאוף, ועם לונזו/אינגראם בריאים היו טופ 4.
.
עם כל הטעויות שלו, הקבוצה היתה בכיוון הנכון שהוא הטווה לה – בלי קשר לטעויות שנעשו ותסכלו אותי.
.
אף אחד לא עמד לפטר אותו. כמה שטויות נכתבות במקום הזה – אפשר למות.
.
.
והחוזה של ג׳רי ווסט מסתיים הקיץ, אז אולי כדאי גם לבדוק את הפרט הזה לפני כל מיני תגובות מפגרות על הקליפרס – בלי קשר לאיך הסיפור הזה מסתיים, אם הלייקרס בכלל יפנו אליו, או אם הוא ירצה לבוא. (אני שומע שהוא מאד מושקע בפרוייקט הקטן שהוא טיפח שם).
.
גריפין נשמע כמו מועמד טבעי, או קידום מבפנים של האנשים בארגון שבאמת מבינים כדורסל – ג׳סי באס וריאן ווסט – הבנים של…
.
יכול להיות שהבחירה ביניהם תבוא לפי התכנית לגבי לברון.
אני ממש לא אצטער אם הוא ירצה לעוף מכאן, אבל אני גם ממש לא בטוח שזה יקרה.
בכל אופן, כמעט כל ג׳נרל מנג׳ר בליגה יעזוב את המשרה שלו כדי לעבוד בלייקרס, והגיע הזמן שאיש מקצוע אמיתי יקבל את התפקיד הזה.

בני בום
בני בום
10/04/2019 15:11:35
הגב ל  דדי

דדי בוא תתעורר, מג׳יק נכשל כישרון חרוץ, אין תרוצים לעובדה שלא ניצחו יותר משנה שעברה + לא עלו לפלייאוף + איבדו המון צעירים + פגעו בהתפתחות של אחרים + אף כוכב לא רוצה לבוא.
משפטי כמו זה: ״הלייקרס עם לברון בריא היו בפלייאוף, ועם לונזו/אינגראם בריאים היו טופ 4.״ מזכירים לי את הטענות על זה שאם קיירי היה בריא, ללברון היו יותר אליפויות. איך בנאדם שמתיימר להבין רושם כזה קשקוש: ״עם כל הטעויות שלו, הקבוצה היתה בכיוון הנכון שהוא הטווה לה״? אתה מעז לכתוב על מישהו שהוא רפה הבנה? אז אני מבין שאתה משחק אותה כאילו יש לך מהלכים בכל מיני חלונות אבל בוא, אף אחד לא קונה את הקשקוש הזה אז לפחות תשמור על לשון נקייה ואל תהיה בהמה.

דדי
דדי
10/04/2019 15:29:24
הגב ל  בני בום

לא מאמין שאני מגיב למישהו בלי תמונה ועם רמה כזו של רפות הבנה, אבל סתם עובדות להרהר בהן –
.
הלייקרס עם לברון, לונזו, אינגראם, וקוזמה שיחקו 23 משחקים העונה.
המאזן שלהם היה 15-8.
.
ועכשיו מבחינתי חזרת להיעלם לי מהרדאר.

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 16:23:40
הגב ל  דדי

דדי זה היה בתחילת העונה ולמעט הבאקס כל הקבוצות סבלו מפציעות. בזמן הזה ממפיס הובילו את המערב.

בני בום
בני בום
10/04/2019 18:02:08
הגב ל  דדי

קודם כל זאת עובדה אחת, שנית לברון של לפני הפציעה הוא לא לברון של אחרי, שלישית הצעירים של הקבוצה אחרי נסיון הטרייד הכושל אינם אותם צעירים. מג׳יק התנהל כמו עכבר מעבדה מבוהל, משחרר הצהרות עלומות, חותר תחת המאמן, פשוט בדיחה. מנהל ואדם רציני לא מתפטר כמו גנב מאחורי הגב. מג׳יק פשוט בדיחה ואתה מוזמן להעלם ולברוח, לי זה לא מזיז.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/04/2019 16:46:40
הגב ל  דדי

מעולם לא קראתי תגובה שלך כזו מנותקת מהמציאות.

no funny shtuff
no funny shtuff
10/04/2019 21:19:10

מנותקת זו לא מילה..
מדבר על רפי הבנה כשהוא באוקטובר עף על לונזו, לברון ורונדו כמוסרים הגדולים בהיסטוריה.
הוא כותב שאם לונזו ואינגראם לא היו נפצעים הלייקרס היו מסיימים טופ 4. פשוט בדיחה.
טוב שאין פה מישהו אוהד ממפיס שיזכיר לו שכשהלייקרס היו במקום השלישי הגריזליס החזיקו במקום הראשון במערב.
פשוט רפה הבנה במסווה של גאון גדול..

דדי
דדי
10/04/2019 23:19:26

זה בגלל שאתה חושב שהמציאות בנבא מתרחשת בגובה דשא, ברמת הדיווחים באי אס פי אן.
הסכינים בגב של פלינקה למג׳יק קורים ב level הרבה יותר עמוק.
.
המאזן של הקבוצה קשור לצעד הזה כמו שיצרן בובות פסיכופט ונו פאני סנאפ קשורים להבנה בנבא…

דדי
דדי
10/04/2019 14:33:25

בחירה מעניינת של עניבה…
.
comment image

שייקה
שייקה
10/04/2019 15:33:02
הגב ל  דדי

הלוואי שיגיע לשם. אני אוהב את הסגנון שלו.

ראס א שטן
ראס א שטן
10/04/2019 16:22:43
הגב ל  שייקה

גריפין וטיי לו בייבי

דדי
דדי
10/04/2019 14:53:21

מנסים לשכנע את ג׳יני לפנות ללוגו.

שייקה
שייקה
10/04/2019 15:36:01
הגב ל  דדי

אין לה ברירה עכשיו, היא חייבת לפחות להקשיב.

השאלה האמיתית היא כמה זה מעניין את הלוגו.

אסף
אסף
10/04/2019 18:19:28
הגב ל  דדי

דדי נדמה לי שאתה עצמך כתבת למעלה שהלוגו מושקע כנראה בפרויקט שלו בקליפרס, כנראה שהפרויקט עומד להגיע לשיאו בקיץ ובעונה הקרובה אז למה לעזוב עכשיו???

דדי
דדי
10/04/2019 18:32:49
הגב ל  אסף

אני לא יודע אם הוא יעזוב, וזה בכלל בכלל לא בטוח שהפרוייקט מגיע לאיזה שהוא שיא בקיץ הזה, אבל ג׳יני בכלל לא רצתה לפנות אליו, ואני מספר שיש אנשים בארגון שמנסים לשכנע אותה לעשות את זה.

אסף
אסף
10/04/2019 21:35:46
הגב ל  דדי

הבנתי אותך. לפנות בהחלט כדאי לה.

Zivke
Zivke
10/04/2019 15:04:57

אני מאוד אוהב את מג'יק (מי לא?), ודווקא בגלל זה טוב שהוא הולך בלי שצריך לפטר אותו. מקווה שיתנו צ'אנס אמיתי ללוק ולצעירים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/04/2019 16:49:32

התירוץ של מג'יק כ"כ פאתט. כמוהו.
"לא נהניתי ורוצה לחזור להנות".
שום מילה על הכישלון הקולוסאלי שהוא חתום עליו.
חותך שני משחקים לפני הסוף כמו גנב בלילה.
אין אפשרות אחרת – הוא עמד לקבל את המגף מג'יני, ייתכן סביב רצונו לפטר את וולטון.
שום דבר אחר לא היה דוחף אותו לעשות מהלך נמהר וחפוז כזה, ועוד לטעון "ג'יני לא ידעה".
כיסוי תחת בלייקרס.
.
ג'יני. זה הזמן להעיף את פלינקה ולהטריד את לברון.
תלחצי על הכפתור.

דדי
דדי
10/04/2019 17:09:20

כל כך רפה מצידך.
אבל גם כל כך משקף את החשיבה הרדודה של רבים כל כך באתר.
אולי אני פשוט צריך להפסיק לטרוח.

בני בום
בני בום
10/04/2019 18:05:17
הגב ל  דדי

אולי באמת אל תטרח, מה גם שהתגובות שלך בד״כ מאוד טרחניות. מתנשא כמו ילד בן 4 – אני מבין יותר ואתם טיפשים. אחי, בוא תעלה לכיתה א ונמשיך משם.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
10/04/2019 18:54:36
הגב ל  דדי

דדי ,אני מתחנן על 4,כולל ליקוק מגף ,תפסיק לטרוח,I BEG U BUBU.
אתה כזה פלולה מנופחת,
שחרר את עצמך לחופש,
עם הקשרים שלך "בפרונט אופיס",עם כל "החברים"
תעשה מערוף לך זין את מוח באתר אחר ממי,ישמן דפקט
GO BABY GOOOOOO

מנחם לס
מנחם לס
10/04/2019 18:01:01

תודה לכולם

דדי
דדי
11/04/2019 1:15:55

ESPM Senior Writer Ramona Shelburne was a guest on The Mason and Ireland Show on ESPNLA 710 this afternoon and here are a couple of the highlights regarding the Lakers:

On the article ESPN is working on about Magic Johnson and if that had anything to do with his decision:

“… I know some because it’s sort of legendary in NBA circles. It’s like around the league but I think the threat of it was almost enough.

(cont)

I don’t think anything is imminent but I have tried to stay out of that as much as possible … I don’t know what’s in it.”

סגירת תפריט
89
0
נשמח לתגובה שלך.x